1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2020.05.22. 12:45 HaFr

Egyetlen megoldandó feladat vár Magyarországra

Magyar Narancs

Kimaradtunk/kiestünk a nyugatias polgárosodással járó modernizációs ciklusból, viszont eluralkodott rajtunk a nemzetnek egy olyan felfogása, amelyik részben akadályozza, részben "idegen" színben tüntetné fel a bepótló/pótlólagos modernizációt -- ha egyáltalán felmerülhetne ilyen. De a tőkekoncentráció és a nekilendülő digitalizációs-technológiai forradalom korszakában a polgárosodás már elavult modernizációs keret; már csak a nagy reproduktív erővel bíró tőke(tulajdon) és a tudás algoritmizálása feletti uralom számít, és Magyarországnak egyikben sincs semmi esélye komoly szereplővé válni. A "polgár" és a kistulajdonosi tőke hozzáadott értéke a piacon 25-30 éve visszaszorulóban van.

A pótlólagos polgárosodás világtörténelmi esélye -- ennek etikai szerepével együtt -- már a múlté. De még tovább rontja a helyzetünket, ami van: a népet százvalahány éve nyomorgató nemzetkoncepció cinikus, gátlástalan használata a politikai gyakorlatban. Ez utóbbinak tíz éve vagyunk tanúi, e blog maga nyolcadik éve ad tanúságot erről a törekvésről és egyetlen posztunkat sincs okunk visszavonni a lassan 1600-ból, mert lényegileg tévedtünk volna. A nemzetkoncepció politikai felhasználása megpecsételi a nemzetnek áldozatul dobott nép radikális versenyképtelenségét: végső soron azt, hogy ez az ország soha nem lesz képes magától talpra állni, de segítséget sem hajlandó elfogadni, pláne hálásnak lenni érte és tanulni belőle, jóllehet magunknak semmilyen versenyképességi tartalékunk vagy kitörési pontunk sincs. Értelemszerűen az évtizedek óta gondozott, hallatlanul hatékony oktatási rendszer lenne ilyen, de ha lett volna is indíttatás ennek a kialakítására, 2010 óta minden esélye elmúlt.

Ezért -- és mindennek ellenére -- egyetlen megoldandó feladat vár Magyarországra és ha lenne felelős ellenzék, akkor ehhez igazítaná a stratégiáját, ti. hogy olyan, a XXI. századi "felvilágosult abszolutizmust" legitimáló nemzeti fejlesztési program mentén induljunk el, amely egyszerre szolgálja a modernizációt és a nemzet önképének (öntudatának) gyökeres megváltoztatását (=az organikus modernizációt), azaz egyszerre adja a kezünkbe a saját sorsunkat lényegileg és az identitásunk autentikussága szerint. Minden más mellébeszélés, a megoldandó feladattal kapcsolatos ködösítés, ábrándozás, rövidlátás, megtévesztés.

De ezt valószínűleg csak az önreflexív mesterséges intelligencia globális uralma fogja itt elhozni valamikor a század vége felé (kikerülhetetlen kényszerként), ami ellen nem lesz apelláta. Addig legfeljebb az a mellékvágány maradhat, hogy vagy a nemzet(felfogás) esik szét a nép és az élet védelme érdekében, vagy a nép esik és széled szét, a helyét pedig eluralja a kártékony nemzetkoncepció. A kettő együtt nem maradhat egyben, mert annak a mai romlás megállíthatatlansága lesz az eredménye és annál is rosszabb állapotban, kiszolgáltatottabban talál majd minket (utódainkat) az MI.

247 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr2515712272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khonsu 2020.05.27. 08:57:18

@civisvaros___:

Az utóbbi tíz évben a fidesz számtalanszor tönkreverte már a különféle választásokon az ellenzéki pártokat. Egyikből sem tanultak. El sem tűntek. Legalább azóta mondjuk is sokan, hogy a létező ellenzék helyett kellene már végre egy igazi XXI. századi párt, akiket őszintén lehetne támogatni, hogy a választások végre ne csak arról szóljanak, hogy az ember megpróbál a kisebbik rosszra szavazni, miközben már nem is reménykedik érdemi javulásban. Szóval megette már ezt a fene.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 09:04:51

@Khonsu: Egy igazi ellenzéki párt a sovinizmussal szemben csak a kereszténységre építhet. Semmi sem tudja megállítani az 1950-60-as évek rákosista-kádárista agymosáson átment gyermekeit, csak a Biblia.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 09:13:48

NER=az anyatejjel beszívott korai kommunista diktatúra generációs visszaböfögése, párlata.

2020.05.27. 09:36:43

@Főnix Oszlár Gazdag:
mondj már egy konkrétumot, ami neked a bibliából következik. ami a saját szöveged és nem gyűlölködés. ami a te biblia értelmezésed. és nem visszaböfögése a szentírásnak.

kószák egyike 2020.05.27. 09:41:37

@Célkereszt: @Environmenta:
A témában javaslom az eredeti forrást vagyis Benito Mussolini:A fasizmus doktrínája c. könyvét, sületlen Wiki szószedetek helyett. Emlékeim szerint, bár nem tegnap olvastam, egy szó nincs benne erről:
"és álláspontja szerint a felsőbbrendű népeknek, „fajoknak” életteret kell szerezniük a gyengébbekkel és alsóbbrendűekkel szemben." mint a Wiki cikkben.

Ez az idézet Hitler féle nemzeti szocializmusra jellemző. A fasizmus egy államforma, persze ugyanakkor eszmerendszer is, viszont független a náci fajelmélettől. Hajlamosak sokat egyenlőség jelet tenni a kettő közé és mindkét címkét könnyen ragasztani. Érdemes tényleg annak a tollából olvasni aki kitalálta az egész őrületet. A NER fasiszta bélyege az eredeti mű tükrében vizsgálandó.

2020.05.27. 10:05:46

@kószák egyike:
aha. és kik mondják, hogy van a felsőbbrendű nyugat, amelyiknek az életterét ki kell terjeszteni kelet-európára akkor is ha akarják, és akkor is ha nem. miért? mert a nyugat kulturálisan felsőbbrendű.

2020.05.27. 10:15:14

@kószák egyike:
vagy mondjuk tgm a kommunista identitás vesztett. zsidó, aki nem zsidó. kérem szépen van a filoszemita mesterrassz. abban az élcsapat a kommunista. miért? mert csak. mert ők antifasisztábbak az antifasisztáknál. tgm szinte mindent elutasít a világból. szimplán kultúrfasiszta. de ilyenek a bigott keresztények. szinten egy filozofikusan dekonstruált világképpel. ugyanezen a politikai plaformon állnak az ateista libsik és a neonáci jobbik. és vannak még a semmilyenek. karigeri. ő nem komcsi, nem is igazi libsi, nem náci, de még csak nem is igazán zöld, nem is lila, hanem olyan semmilyen. és erre mondja azt kövér laca, hogy ezek nem magyarok. nem azt mondja, hogy alsóbbrendűek a magyaroknál hanem azt, hogy nem idevalósiak. többségi magyarellenesek. amire jön, hogy rasszizmus, antiszemitizmus, stb.

Khonsu 2020.05.27. 10:22:50

@Főnix Oszlár Gazdag:

Ha érdekelné őket. Ezzel szemben kevés a vallásos és még nekik is csak töredék részük érti vagy próbálja megérteni logikai összefüggéseiben azt, ami ott le van írva. Amivel így nem sokra jutsz, tekintve, hogy a törvényt nem elég ismerni, érteni is kellene. Szerencsére ugyanezekre a következtetésekre a bibliától függetlenül, akár ateistaként is el lehet jutni, így az "értők" teljes létszáma nem korlátozódik a vallásosakra, de szerintem még így is nagyon alacsony, tippre az egy ezreléket sem éri el az országban. Szóval amíg nem tudod az igazságot megfelelően csomagolva eljuttatni a tömegekhez, addig a Biblia sem fog megállítani senkit. Persze ennek az "igazságnak" az algoritmusa folyamatosan dolgozik, így idővel automatikusan is elvezet a megállításhoz. Mivel természeti törvények állnak a hátterében, így akkor is működik, ha nem hiszünk benne, vagy nem is tudunk róla. A tudatosság mindössze felgyorsíthatná, illetve megóvhatna a "balesetektől", hogy nehogy összeütközésbe kerüljünk vele, mert akkor kíméletlenül bedarál.

Szóval lehet és érdemes is próbálkozni ezzel a vonallal, de nem lesz egyszerű menet. A "letámadás" például szerintem nem jó stratégia. Akit olyasmivel támadsz, amit nem ért, nem érdekli, zagyvaságnak tartja, abból csak ellenszenvet váltasz ki vele. A kisebb ellenállás irányába érdemes haladni. Én ezért inkább az ismeretterjesztésben hiszek. Meg kell találni az utat az emberekhez, fel kell kelteni az érdeklődésüket, aztán el kell nekik magyarázni, olyan formában és olyan ütemben, ahogy képesek befogadni. Aztán ha ez sikerült a változás már magától eljön, ha kellően sokan tudatában lesznek, így figyelnek ez említett törvényszerűségekre. Ezúton lelkük megmenekül, a probléma helyett a megoldás szerves részévé válnak. Teljesen önként.

"megismeritek az igazságot, és az igazság szabaddá tesz benneteket." (János 8,32)

Khonsu 2020.05.27. 10:39:08

@civisvaros___:

"és erre mondja azt kövér laca, hogy ezek nem magyarok. nem azt mondja, hogy alsóbbrendűek a magyaroknál hanem azt, hogy nem idevalósiak. többségi magyarellenesek. amire jön, hogy rasszizmus, antiszemitizmus, stb. "

Nem rasszizmus, nem antiszemitizmus, egyszerűen csak komcsi mentalitás. Ha valaki nem illeszthető be a hivatalos eszmerendszerbe, akkor az biztosan nem lehet "idevalósi", mert hát ugye az lehetetlen, hogy az ideológia hibás...

2020.05.27. 10:44:08

@kószák egyike:
magyarország jelenleg egységállam (unitary state). így alkották meg a rendszerváltók. antall józsef, tölgyessy péter és a többiek. és ezt használja ki orbán viktor. a politikai rendszer úgy van megalkotva, hogy a győztes mindent visz. csak orbán nem játssza el, hogy ő plurális pártrendszben egy koalíciós kormányt vezet, hanem kvázi népvezérként tetszeleg, foci egyházat épít, a veje, a komája nagyvállalkozó, stb. a politikai ellenfeleinek intézményeit szétveri adott esetben. kihúzza a lábuk alól a talajt. csakhogy egységállamban mindez legitim. nincs menekülőút. de ez nem fasizmus. a fasizmus az, hogy semmi sincs az államon kívül. a fidesz a független magánszínházakat nem tiltja be. csak az állami támogatást feltételekhez kötik. amire a színészek 99.5%-a azt mondja, hogy nyilván az állam adja a pénzt, valamilyen elvárása lehet az igazgató, a főrendező irányába. és néhányan azt mondják, hogy ez művészi szabadság megcsonkítása, de ők a ők kultúrfasiszták. mert magukat egy a világ felett álló mesterrassz tagjainak képzelik, ők a civilek, ők a szakma, stb. rajtuk kívül senki és semmi nem lehet civilizált. ez a fasizmus. nyugat felsőbbrendűsége is ilyen. csak most ez a magyar idelizmussal szemben lett meghirdetve. amit ugye németországban megteremtett kant. amikor a magyarok a habsburgokkal szemben kuruckodni kényszerültek. és utána megteremtett volna reformkor. csak a bach huszárok. és kant előtt a magyar idealizmust leverték az ellenreformációval és a felvilágosult abszolutizmussal azok a betelepült németek, akik nem váltak kereszténnyé és magyarrá. hanem nácik, libsik és szövetségeseik a komcsik, amivel tele van budapest. a világ felett álló németek, akik nem németek. de ilyen kultúrfasiszták a sztárséfek és még lehetne sorolni. ez a komment is kultúrfasiszta.

2020.05.27. 10:52:51

@Khonsu:
azt lehet mondani, hogy kövér laca nemzeti bolsevik. de az nem komcsi. a komcsik a tanácsköztársaság népbiztosai és szellemi örököseik. kövér laca nem fasiszta. mert nem húzza őket karóba. nem azt mondják, hogy nem lehet libsi színház. csak azt, hogy azok nem kapnak állami támogatást. de jogukban áll megvonni a színészek cca. 0.5%-tól. nem kötelesek mindenkinek adni. a fasizmus az, hogy mennek a rohamosztagosok és bezárják a színházat. de ugye ilyen nincs. ha a közönség fizet érte, akkor fizesse meg. a fasizmus az lenne ha betiltanák bödőcs tibort. de ő is kultúrfasiszta. ádert egy kokósnak állítja be. miközben áder nyilván nem az. bödőcs tibor nem rendszerkritikus, hanem egy undergrdound előadó. egy kultúrfasiszta. nincs a mondandójában konstruktivistás, ahogyan ebben a kommentben sincsen. (csak ennél azért többet tudnék mondani).

2020.05.27. 10:55:50

@Khonsu:
a köznép liberálisoknak kénytelen nevezni egy csoportosulást. és fidesz illiberális átmenete végső soron nem szabadság ellenes feltéve, hogy nem vezet el tömeges fizikai erőszakhoz, vagy katonai diktatúrához. nem olyan bonyolult ezt érteni.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 11:04:04

@civisvaros___: "visszaböfögése a szentírásnak.". Ezek vagytok ti. Ez a morálotok. Ez a kormányzásotok. Ez a politikátok. Ez az igazságotok. Ez a lényegetek. Ez a lelketek. Az önző nihil és az istentelenség.

2020.05.27. 11:07:29

@Főnix Oszlár Gazdag:
a legritkább esetben szoktam a bibliát példázat nélkül bunkósbotként használni. az ugyanis visszaböfögése a szentírásnak. keresztény átkozódás. átok a kereszténységre.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 11:09:26

@Khonsu: De hát nem is tud mást csinálni, mint gyűlölni a Bibliát. Majd az ördög fog a szenteltvízben fürödni? Gyűlöl, már ez a lényege, ez a lelke. Hiszen akit szolgál, az gyűlöli leginkább Istent! Látni kell a maga tiszta formájában, mivel állunk szemben. És utána fel kell készülni.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 11:12:27

@civisvaros___: Példabeszédek könyve 23. fejezet
14 Megvered ugyan, méghozzá bottal, de az alvilágtól megmented életét. Hiába lázadtok, hiába visongtok, hiába átkozzátok Istent, hiába csúfoljátok ki a Bibliát, hiába imádjátok önmagatokat, hiába ünneplitek a gonoszt, Isten fog nyerni.

2020.05.27. 11:16:28

@Főnix Oszlár Gazdag:
és az nem lehet, hogy te vagy a nihilsta. mondj már egy példát magadról, vagy a környezeteből hogyan éled meg a pünkösdöt.

a művelődési ház meséket mond a gyerekeknek. játékos feladatokat kapnak. amit megoldhatnak egyénileg, vagy akár a szüleik segítségével. ők maguk írhatják a meséket. és végül személyre szabott ajándékot kapnak. ez is kereszténység. miért? mert a gyermeki jóságot jutalmazza. jézus tanításait követve. csakhogy a bibliának van egy gonosz, gnosztikus olvasata. az a nihilista. mondj már egy dolgot, ami neked a bibliából átkozódáson túl evilági módon következik. ilyen ez a fidesz gyermeknap. keresztényszocialista. és valóban ez késő kádárista, kádár gyermekjóléti államához hasonló. hja. amikor is ugye a tanácsköztárság népbiztosai kezdtek kiszorulni a hatalomból. a komcsik.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 11:18:38

@civisvaros___: Isten nélkül csak üres génhordozók vagytok. Gyűlölködés, lázadás, bosszú, ármány. Lélekben és igazságban imádjátok Istent, ahogy én teszem az Úr szavának terjesztésével.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 11:26:31

@civisvaros___: Te egy primitív propagandát terjesztesz, én az Úr szavát. Melyikünk szolgálja melyik urat? És kit szolgálsz te, kettőnk közül?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 11:43:42

@civisvaros___: És az elmúlt 10 év legfontosabb kérdése: miért nem terjeszti a Fidesz a Bibliát? Mert egy liberális pártról van szó, amelynek dörzsölt burzsoái a rákosista-kádárista bolsevikok tömegét megvadítva uralkodnak. Ennyi. És nem több.

2020.05.27. 11:45:40

@Főnix Oszlár Gazdag:
ha az úr szavát követed de valódi példázatok nélkül, akkor a hited csak átkozódásból áll. ez ressentiment kultúra. az ellenzérsek önmagába zárt világba. és az abból fakadó szellemi kiüresedés a nihill. és ez átok a kereszténységre. ahogyan nietzsche írta. azért kell a keresztségbe beemelik a népvallást. mert anélkül kiüresedik. úgy lesznek görög, római, német, magyar keresztények. görög, római, német, magyar és a többi idealizmust és az általános emberséget egyként meghirdetve. így teljesedik be a tanítás, hogy a népek mind egyek krisztusban és az úrban.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 11:52:14

@civisvaros___: Üdvözöllek, gnosztikus. Végre levetted az álarcodat. Milliókat még megtévesztetek, de ébred már a magyar.

Bánegressy 2020.05.27. 11:58:03

@Főnix Oszlár Gazdag:
á! ez csak ostobaság.
az amire csurka azt mondta, hogy a magyarok balek népség.
orbán elsősorban azért tehette magát bálványukká, mert észrevette, hogy mi az egyébként addigra szétmorzsolódóban lévő magyar identitás alapja; ez, amit hafr többször leírt.
ha én ki akarom fosztani ezt a népet és a saját tróger rokonaimat üzletfeleimet, mint elitjüket a nyakukba akarom ültetni, cserébe lehetőséget adok ennek a szenvedélynek a kiélésére, akkor további követőket szerzek, támogatókat, akik pontosan abban lesznek a segítségemre, hogy saját egyébként soha föl nem ismert lehetőségeik föladása árán, viszont "megerősödött identitással" maximális egyetértéssel járuljanak hozzá az én új elitem rovásukra történő gyarapodásához és bebetonozódásához.
a további lehetőségeiket már én határozom meg. :D
bűnnel, csalással, lopással hol a francban lehetnék én az én képességeimmel ma király bárhol a világon? csak itt.
a többi a látszat.
a hagyományok, az egyházak, még a haderő megerősítése is(nem sok értelme van azon kívül, amit ki lehet lopni belőle), a magyar tulajdon megvédése az"ellenséges" felvásárlóktól, bla-bla-bla balekok. itt csak én lophatok(jó, a kínai, meg orosz elvtársaknak is jut belőle egy kicsi, hogy a kelet-nyugati egyensúly kiépítése, persze csak helyben, szintén nekem szolgáljon). más nem pofázik bele.
az ellenzék arra figyel amit mondok, nem arra amit csinálok(azzal úgysem tud mit kezdeni, enyim a teljes jogrendszer és az erőszakmonopólium). ezért kapják a kib. drága, Ft 50,0 Mrd (abból él egy csomó rokon) ötcsillagos(szar) propagandát.
ennyi.
mi köze ennek a bibliához, vagy fordítva.
aki úgy gondolja, hogy ennél többet akar, vagy ki akar ebből maradni, az elmegy, 'oszt ha megvalósította azt a többet legfeljebb visszajön(néha látogatóba :D), mint nagy magyar. debrecen sok nagy szülötte sem vitte sokra ott helyben. mégis rájuk büszke a város és ők sem mindig tagadták meg a gyökereiket.
az kicsiben modell magyarország.
bedolgozik jó modorral, jól megél.
odahaza meg verheti az asszonyt, vagy a billentyűzetet(ha úgy akarja); szidhatja a sok zsidót, vagy akit akar. így kerek a világa. minden megvan!

2020.05.27. 12:01:29

@Főnix Oszlár Gazdag:
hogyne terjesztené. a fidesz másodvonala. keresztényszocialista.
www.immanuelotthon.hu/_projects/immanuelotthon/uploads/mediacenter-image/album_58/image/large/5d38309503a95-dsc-0021.JPG
ezt nem támogatja a dk, vagy az mszp. mert a keresztényellenes baloldali pártok elitisták. szuperelit nem alacsonyodik le ezekhez a szerencsétlenekhez. akik az úgymond felvilágosult baloldaltól egy semmit se kaptak. a fidesz rájött, hogy a keresztényszocialista államiság és államegyház meghirdetése olcsó szavazatvásárlás. a társadalom, vagy akár a város peremére szorultakon szinte csak a fidesz törődik. az akadémikus baloldal le se szarja őket. tgm és a többi náciktól rettegő iditóta.

a fidesz is elitista. ilyen a modernista protestáns családmodell.
www.reformatus.hu/media/images/L1002795.width-1280.jpg
a gyereknek a számítógép a házi oltár.
www.reformatus.hu/media/images/L1002839.width-1280.jpg
de mellette együtt olvasnak, rajzolnak, táncolnak, énekelnek. járják a természetet. és ez szentírás lelkületéből ered. a szentlélek kiáradásából. amit most majd megünnepelnek ez a családok és a gyülekeketek. nektek marad az, hogy tombol a fasizmus. ténlyeg?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 12:01:46

@Bánegressy: Na, hát ezt a morális mocskot kell kitakarítani. Máris megvan a kormányprogram. A Biblia meg azt mutatja meg, hogy mi a helyes érték és mi a morális mocsok. Ennyi. És nem több.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 12:04:28

@civisvaros___: Komolyan? A libsi B párt kritizálja a libsi A pártokat? A sátánista álkeresztény kritizálja az ateistákat? És ezzel mit akarsz bizonyítani? Hogy azok is gnosztikusok? Hát persze, hogy azok. :) És? Máris nyilvánvaló, hogy mi az alternatív kormányprogram, de nem?

2020.05.27. 12:10:49

@Bánegressy:
debrecen minden nagy szülöttje kötődött a városhoz. és aki megtagadta azt, ahonnan származott az eltűnt a süllyesztőben. nemcsak debreceniek. konrád györgy az "írópápa" berlinnek ajánlotta az életművét. és a németek mit csinálnak vele konrád halála után? lehúzzák a budin. a német iskolákban sose fogják tanítani. a németeket egyáltalán nem érdekli kondrád. a műveit csak azért adták ki, mert libsi volt. és volt egy purgatóriumi időszak, amikor ezeknek az embereknek nem mert ellentmondani szinte senki. csurka és még néhányan voltak kivételek. antifasiszta koalíció az áldozatok nélkül kiüresedik. és ezért kellenek a transzneműek, akiket üldöznek és a többi. ez a komcsi és libsi társaság krisztus helyébe képzeli magát, a szegény kis neonácik is, ez most már egy politikai platfrom.
ez az, ami bigott keresztény úgy, hogy nem-keresztény vagy keresztényellenes. semmi se az, aminek mondja magát. ezért írom ezt a kommentet egyenesen moszkvából.

2020.05.27. 12:13:43

@Főnix Oszlár Gazdag:
meghirdeted a morál felsőbbrendűségedet. mint a nácik. és utána a világképedből mi marad. semmi. a nagy semmi. a nihill. nincsenek valós példázatok. csak gyűlölködés. ez az inkvizíció. keresztény átkozódás. átok a kereszténységre.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 12:14:25

@civisvaros___: Látod, ezért jó a Biblia. Biztos pont. Az internet zavaros, a politika hazudik, a Biblia örök.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 12:16:55

@civisvaros___: Áááá, szeretet, horizontális társadalomszervezés és bizalom. Úgy működne, hogy ihaj-csuhaj. De ti csak a zéró összegű játszmákhoz meg a gyűlölködéshez értetek. Fogadjátok el Istent és a Bibliát. Ez a megoldás.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 12:20:28

@civisvaros___: Hiába sakkozol, gnosztikus. Hiába helycsere, az álca, az álarc és a smink. Nem lehet örökké élősködni az egyszerű embereken, nem lehet becsapni őket, nem lehet a szemüket bekötni és jól megforgatni őket, amíg el nem szédülnek. A Biblia egyszerű, a Biblia jó, a Biblia morális. A gnosztikus propaganda csak a kígyó sziszegése.

2020.05.27. 12:31:48

@Főnix Oszlár Gazdag:
például egy mai fidesz propaganda anyag.
video2.dehir.hu/0527_Kodaly_werk_mix.mp4
ez a zenekar is a propaganda része. tradicionális keresztény államiságot hirdetnek. libertárius keresztséget. csak ez valakiknek nem tetszik valamiért. mondván, hogy morálisan felsőbbrendűek. dehogy is. a fidesz egy kiterjedt familiáris közösség. egy néppárt, tömegpárt, állampárt. és egyébként szabad választások vannak. tehát lehetőség lenne konstruktív ellenzékiséggel alternatív világot teremteni. csakhogy budapest és környéke destruktív, dekonstruktív bölcseletre alapoz. tartok tőle, hogy biblia olvasatod kereszténység antitézise. a keresztény átkozódás átok a kereszténységre. a libsik a szabadság antitézisét hirdetik meg. és a komcsik a szociáldemokrácia antitézisét. béndek péter modernizációs "konzervativizmusa" a tradícionalizmus antitézise semmi egyéb. nem következik belőle egy végrehajtható lépéssor, cselekvési program.

2020.05.27. 12:34:21

@Főnix Oszlár Gazdag:
de hiszen te vagy a kígyó, aki csak szsiszegsz és átkozódsssszz. nincs más. csak ez. neked ez következik a bibliából?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 12:39:58

@civisvaros___: Sajnálom, hogy neked Jézus szó szerinti idézése, a Biblia szó szerinti szövege sziszegés. De ez van, tudjuk ki a főnököd, és ugye te neki dolgozol. A főnököd és Isten nem jönnek ki jól. Akkor is a hatalomvágy volt a kérdés, bukás lett a vége. Csúnya egy történet. Ha kíváncsi vagy rá, olvassad a Bibliát. Ja, ezt nektek megtiltották. Kár.

2020.05.27. 12:41:22

@Főnix Oszlár Gazdag:
ennél egy fokkal jobb, akik szél dettivel kimennek dudálni. ők is hülyék persze. hiszen nincs semmi, amiért dudálnak. ellenérzéseket uralkodnak felettük. ezért nincsenek önálló gondolataik. de ők legalább dudálnak. tombol a fasizmus. ha tombolna, akkor lelőnék őket, mint a veszett kutyákat. nem azzal vétetik észre magukat, hogy valami nemes dolgot cselekednek. vagy legalább arra hívnák fel a figyelmet. hanem hogy nem őket választotta nép. a magyarok. a körforgalomban dudálnak a nem-magyarok. amíg ezek vannak többségben budapesten addig újraválasztják kövér lacát és társait. németh sziszit és o1g-t.

2020.05.27. 12:44:04

@Főnix Oszlár Gazdag:
sault szoktad szó szerint idézni. a kereszténység lényege éppen az, hogy vallás alapja nem az átkozódást. az is része, de a hit elsődegesen nem arra van alapozva.

2020.05.27. 12:48:29

@Főnix Oszlár Gazdag:
ez a fajta kereszténység szellemileg üres. és cselekvési programoktól mentes. nincsenek példázatok. hanem csak nettó gyülölkodás. annak gyümölcse nem szőlő és füge hanem csak tövis és bogáncs.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 12:49:00

@civisvaros___: Persze, persze, gnosztikus, tudjuk, a Bibliát idézők biztos hülyék, és örüljünk, hogy nem lőnek le senkit, mint egy veszett kutyát. Ja, ja. Rettegek. 2.8 millió ember a nép? És mi van az 5.2 millió többivel? Az nem a nép? Annyira csak a Sátán sziszegését halljátok, hogy a Bibliának koncerterősítő kell. Azt tudod, hogy ha 2.4 millióan maradtok, akkor örökre vége a játéknak? Úgyhogy tessék erőlködni, minden szavazat számít. Még egy kis ideig.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 12:57:38

@civisvaros___: Anya Isten. Hát annyit még a Rákosi-korszakban is tudtak, hogy Jézus nem Pál. Nincsen valami gnosztikus képző ahol utánképezhetnéd magad? Vagy a megtévesztés az immorális alapkövetelmény? Mondjuk ez logikus, hiszen: János evangéliuma 8. fejezet 44 Az ördög az atyátok, és atyátok kedvére igyekeztek tenni, aki kezdettől fogva gyilkos, nem tartott ki az igazságban, mert nincs benne igazság. Amikor hazudik, magából meríti, mert hazug, és a hazugság atyja. *** NEM Pál, János. OK? Nem Pál, Jézus. OK? Kis lépésekkel kell haladni, hogy az egyszerű nép is lássa, kik vagytok.

Bánegressy 2020.05.27. 13:38:48

@civisvaros___:
akik itt veszett kutyák, azokra dudálnak a szerencsétlen hadházyék.
amíg a balek nép a veszett kutyákat, hiénákat zabáltatja bifsztekkel és minden földy jóval, addig megvan az esélye, hogy nagyon is lelőhetnek bárkit, akinek ez viszont nem tetszik.
emiatt(is) dudálnak.
egyszer majd fordul a kocka és akkor tényleg lőni fognak azokra akik most itt a valódi veszett kutyák.
ez lehet most a cselekvési program a legnemesebb tett, és a kiút a bűnözők(és pártfogóik) uralma alól
[bűnözők, érted? nincs egy tettük, ami nemes lehetne. az csak kábítás, szemfényvesztés, olcsó(drága) propaganda, vastagon sminkkelt aljasság, kajánság. ezeknek vége, mint a botnak]

2020.05.27. 14:14:30

@Bánegressy:
akikre dudálnak azok nem veszett kutyák. azt lehet mondani, hogy hiénák, akik a piszkos munkát végzik el. de nem fékevesztett őrültek. az a hadházy. aki nem érti, hogy mindez miért történik, vagy miért történhet. miért legitimálja a köznép ezt az egészet.

2020.05.27. 14:16:56

@Főnix Oszlár Gazdag:
de így a biblia nem példázat, hanem bunkósbot. jézus is. pál is. így egyre megy.

2020.05.27. 14:22:55

@Főnix Oszlár Gazdag:
debrecenben 160 ezer választó van. és ebből cca. 30 ezer fidesz törzsszavazó. és 130 ezernek nincs pártja. mert akiket budapest többsége, médiaértelmisége felvonultat azok aligha fogják leváltani orbánt, vagy kövért, vagy németh sziszit. nem érik azt a szintet. intellektuálisan nem. sziszi egy könyvtáros. és birkózó. azért az valami.

Bánegressy 2020.05.27. 14:51:33

@civisvaros___:
nem értik, hogy miért flangál szabadon békésen a rabló az ő holmijukkal és miért vigyáz rá rendőrök hada, nehogy meggátolhassák a bűnelkövetésben. ami pedig a legabszurdabb miért biztatja egy csomó hülye, hogy hajrá rabló! egy vérből valók vagyunk te meg mi :D(mind cigány :D) minél többet lopsz, annál több konc jut nekünk. végre valaki akivel dominánsnak érezhetjük magunkat a revirtünkben.
csomó félnótás.
hát tényleg, ezt nem érteni?! :D
csak az irigységből eredhet ez az értetlenség

Khonsu 2020.05.27. 15:39:08

@Főnix Oszlár Gazdag:

Igen látni kell, fel kell készülni, de a játékszabályokat a legjobb szándék mellett is be kell tartani és ez egy picit megbonyolítja a dolgokat. A szabad akarat megkerülhetetlen. Az igazságot szabad akaratukból kell befogadniuk az embereknek, nem lehet kényszeríteni. Persze az ördög nem fog a szenteltvízben fürödni, de azért a többségük nem hiszem, hogy ördög lenne. A gonoszt az "algoritmus" eltörli a föld színéről, de a bűnösök megbocsátást nyerhetnek, ha felismerik és megbánják bűneiket. Nem mindenki menthető, aki igen, annak magának is akarnia kell.

Hatalmi konstrukciót így aztán nem igazán lehet a kereszténységre építeni, mivel a hatalom lényege, a kényszerítő erő isteni kiváltság, ember nem ragadhatja magához az ítélkezést (épp ellenkezőleg, le kell róla mondania). Szóval az már nem lenne igazi kereszténység.

Az Ige megfelelő szolgálata és terjesztése által ugyanakkor úgy érhető el siker, hogy közben garantáltan nem ütközünk a háttérben működő algoritmussal, hanem segítjük annak működését. Ami aztán automatikusan kivezet a bajból. Növeli a jólétet, stb.

Csupán meg kell értenünk és segítenünk a gépezet működését, az majd elhozza a győzelmet. Persze ez csak egy vélemény, nem kell vele egyetérteni.

Ebből akár pártprogramot is lehetne csinálni.

Persze ördög ellen továbbra is marad a szenteltvíz, de azt célzottan érdemes bevetni. Ha összevissza locsolgatjuk veszít a hatékonyságából. Ki kell szabadítani a szerencsétlen lelkeket a karmai közül és közben dézsából önteni rá egy jó nagy adagot, hogy érezze a törődést. :)

Bánegressy 2020.05.27. 17:02:18

ez megvan?:

pcforum.hu/hirek/22362/sajat-egyhazat-kap-a-tesla-elon-musk-a-megvalto-benne

van 10parancsolata is. naggyon tanulságos :D

The 10 Commandments of the Church of Tesla
I am Elon Musk, your god. Thou shalt have no other gods before me.
You should not misuse the name of the Lord your God.
You should sanctify the day I was born.
You should honor Elon and Maye.
You shouldn't have a combustor.
You should also not move a rental car with an internal combustion engine.
You shouldn't steal - unless it's a holy relic.
You should not spread false testimony on the Internet, but educate about Tesla's mission and the wonders of electromobility.
You should not covet your next Tesla.
You should follow the teachings of the charging station etiquette.

2020.05.27. 17:40:58

@Bánegressy:
hajdúszoboszló egy 25 ezres kisváros. és van egy 25 ezres strandfürdőjük. ami most legfeljebb félházzal üzemelhet a pandémia következtében. tehát jóval kevesebben jóval kevesebbet fognak költeni. hajdúszoboszló árbevétele jelentősen megcsappan. miközben a költségeik állandóak. ki vannak szolgáltatva. egy mai hír, hogy lölő 2 szállodát is építene hajdúszoboszlón állami támogatással. most azt mondják, hogy na jó. építsen. de nyilván lesz, aki majd azt mondja: lölő, ezek a szállók kerüljenek állami tulajdonba és cserébe. oligarchából váljanak nagypolgárrá. előzetesen elűzik a hadházy-t. ez a konszolidáció.

Reding Roli 2020.05.27. 17:58:26

@civisvaros___: Orbán strómanjai ( így valószínű Orbán is ) korlátlan módon gazdagodnak...Itt van egy több mint 2 milliárdos beruházás...10 èvre titkosítva...A kínai nagybank számlájáról mennek majd a dollar- kifizetèsek, sunyiban , a mi kontónkra ..
hvg.hu/360/20200527_Kinai_hitel_keleti_nyitas_belgradi_vasut

2020.05.27. 18:41:07

@Reding Roli:
folyton azzal érveltek, hogy lölő és haverjaik nem tudják a vagyonukat kimenekíteni az országból azért, mert a világban nem versenyképesek. ha nem tudják, akkor ezek a vagyontárgyak bármikor nacionalizálhatók feltéve, hogy szabad választások vannak. ez a konszolidáció. oligarchákból nagypolgárokká válhatnak feltéve, hogy a fidesz a politikai ellenfeleivel ellentétben (mszp, szdsz, mdf mérsékeltjei) nem viszik csődbe az országot.

abdul hackeem 2020.05.27. 18:46:17

@civisvaros___: Épített nektek a lölő a pénzetekből stadiont.
Nesztek itt van:
index.hu/sport/futball/2020/05/27/szijjarto_peter_dzsudzsak_balazs_magyar_kupa_honved-mtk_maszk_nelkul_mlsz/

Na pontosan így fossák a saját szavazóikat pofán _minden nap_, csak vannak ilyenek, mint te, akik még a szájukat is kinyitják.

2020.05.27. 19:17:00

@abdul hackeem:
errefelé is építettek egy stadiont és null szaldóval üzemeltetik. a fidesz része egy építőipari kartell. egy hr/pr gépezet. ma a tankcsapda együttes adományozott.
www.dehir.hu/upload/images/galeria/4200/202527tankcsapdaadomany_ksz_(19).jpg
a kartell egy bokrétaavatója. szintén mai hír.
www.dehir.hu/upload/images/galeria/4198/200527ximplebokretaavato_ksz_(4).jpg
pénzügyi menedzsment. szintén mai hír dombi tibi a focista is átvette fizetésre alkalmas is városkártyáját.
www.dehir.hu/upload/images/galeria/4199/200527debrecenkartya_ksz_(9).jpg
ez a kislány a cicás tetoválással is a ner része.
www.dehir.hu/upload/images/galeria/4199/200527debrecenkartya_ksz_(6).jpg
ezek mind mai események. a fidesz propganda hírei. ez kulturálisan sokszínű. például hirdetik a "debreslam" slam poetry vetélkedőt. a nemzeti összetartozás napjára készít online műsort a csokonai színház. azazt szdsz és az miép kulturális programja van egybegyúrva.

2020.05.27. 20:39:34

@abdul hackeem:
ma csak 110 millióval drágult a bmw beruházás. ez már el se éri az az ellenzéki média ingerküszöbét.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.27. 21:22:40

@civisvaros___: Az Ördögűző óta ilyen vonaglást nem láttam. Így rettegtek a Bibliától? Ez rosszabb, mint amire gondoltam. Vagy a pici gnosztikus szívetek tiltakozik a törvény ellen? János I. levele 3. fejezet 8 Aki bűnt követ el, az ördögtől való, hiszen az ördög kezdettől fogva vétkezik. Azért jelent meg az Isten Fia, hogy az ördög művét romba döntse. *** És még egy szakasz a Bibliából, amitől retteghetsz: A rómaiaknak írt levél 16. fejezet 20A béke Istene hamarosan összezúzza a Sátánt lábatok alatt. A mi Urunk, Jézus Krisztus kegyelme legyen veletek! *** A hit nem csupán bot, hanem még annál is sokkal erősebb. (És működik! Tényleg működik! Izzadnak tőle! :) )

abdul hackeem 2020.05.27. 21:46:47

@civisvaros___: Azt nem értitek, hogy tőlünk lopnak, nem az ellenzéki médiától. Ez ráadásul mérhető.
Az agymosással okozott kár mérhetetlen.

ijontichy 2020.05.28. 01:59:50

@civisvaros___: Hé cívis, hogy is van ez a pénztáros lőrinc baráttal? A Hunguest Hotels elsők között küldte utcára a dolgozói felét, majd kapott 17Mrd. közpénzt felújításra? Mindazokat, akik netán elhiszik neked, hogy létezik olyan, hogy "nemzeti" tőke, ideje felhomályosítani: nincs olyan, hogy "nemzeti" tőke, de nemzeti tőkésosztály se (a bolsiból maximum nemzethy, de azzal semmire se jutsz). Tőke van és kész. Amikor egy tőkés elkezd nemzeti jellegéről pofázni, akkor azt egy jövőbeni még nagyobb profit érdekében teszi. És ez így helyes. Amelyik nem ilyen, az viszont hamarosan kaphat egy nagyon is létező jelzőt: bukott tőkés. Ne csináljunk a ragadozóból növényevőt, csak legyünk tisztában a természetével. Ha eltűnnének a ragadozók, nagy szarban lennénk. Ti már abban is vagytok, mert ahogy kutyából nem lesz szalonna, úgy a bolsiból sem lesz igazi tőkés. A bolsi örök.

2020.05.28. 07:02:54

@ijontichy:
kapitalizmus van. a létező kapitalizmus haveri kapitalizmus és államkapitalizmus. mivel a magyar főváros (das kapital) "liberális" népe közutálatnak örvend (nem-magyar) ezért a magyar társadadalom és a kegyelmes kormányzó úr létrehozta "lölőt" az illiberális nemzeti nagytőkést. de ez tkp. közvagyon. mert hogy lölőt a választásokkal közadakozásra lehet késztetni és úgy a rendszer konszolidálható. feltéve, hogy nem viszik csődbe az országot.

2020.05.28. 07:05:21

@abdul hackeem:
az ellenzékváltásnak ez az ára. a szociknál akármelyik pártelnöknek nem volt kultusza? horn gyulának, vagy akár gyurcsánynak? vagy az szdsz-ben nem volt kultusza göncz árpádnak? aki a lányából csinált külügyminisztert. és egyébként vigyorgott, mint a töklámpa. micsoda nagy államférfi volt. dehogy is.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 07:29:58

@civisvaros___: Dehogy van kapitalizmus. Egy kereszténygyűlölő, Jézust gyalázó, hazug kommunista-nyilas gnosztikus cirkusz van, amely nem képes az egy főre jutó GDP-t a korábbi időszakokhoz képest növelni.

2020.05.28. 07:30:31

@ijontichy:
a fővárosban a többség a nemzetek felett álló szuperelit tagjának képzelte magát. a vidék volt az alsóbbrendű. ahonnan a tehetséges "felköltözik" budapestre. 20-30 éven át zajlott egy vallásvita. időnként szép szóval, időnként ők antimagyarok. és őket a magyar társadalom elűzni. mert a nobel díjasokat is elűzték. van aki nem idevaló. elmegy nyugatra. menjen. csá. sokkal nagyobb érdek az, hogy egy normális országot lehessen építeni. ha már megcsonkították az országot, felszámolták a multikulturalitást, akkor egy kisebb fővárosban még inkább magyarrá kell válniuk. és akinek ez nem megy az mehet. de ez nem a bolsevizmus, ez nem is a fasizmus.

2020.05.28. 07:35:54

@Főnix Oszlár Gazdag:
a kapitalizmus egy jézust gyalázó, kereszténygyűlölő, kommunista-nyilas gnosztikus cirkusz, ami az egy főre jutó gdp-t a korábbi időszakhoz képest igyekszik növelni. és amikor ez nem sikerül, akkor nemcsak a bankok teremtenek egy rakás pénzt a semmiből és szedik a kamatot, mert konjunktúra van, szedhetik. ha jön az állam, akkor az állam is ingyen hiteleket oszt. vissza nem térítendő támogatásokra is telik. és így megy tovább. de kulturálisan egy jézust gyalázó, kereszténygyűlölő, kommunista-nyilas gnosztikus cirkusz.

2020.05.28. 07:44:34

@Főnix Oszlár Gazdag:
amerikában az a kérdés, hogy a hileri legyen vagy a tramp. a majomlány vagy a majomfiú. de zorbánnak van túlhatalma a világban ő sátán. az amerikai elnöknek nincs. mert ottan a fékek és egyensúlyok rendszerében működik. magyarország non-demokracy. szegény kisnyugdíjas sorost támadják 20 milliárd dollárt nem intézményesített csalással gründolta. lölő lopik. amerikában lobbiznak. börni oszt feltétel nélkül alapjövedelmet. és úgy a dolgos amerikaiak felemelkednek. ellon musk inspirálja a tudósokat. nem a pénz. hanem ellon személyisége. iskolákat nem végzett. beiratkozott a hardvardra. de a feladatokat túl könnyűnek találta. lölő be se iratkozott az eltére, annyira megalázónak találta a feladatokat, hogy inkább milliárdosnak állt. de ez ugyanaz a rendszer, mint amerikában. onnan lett átvéve. aztán felőlem lehet mondani, hogy non-democracy. 2010 előtt is az volt.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 07:50:45

@civisvaros___: Ez mind semmit sem jelent, mert köpsz a Bibliára, köpsz Jézusra és nem vagy keresztény. Bla-bla-bla. Senki sem hisz nektek, senki sem figyel rátok, senki sem olvassa az újságjaitokat, senki sem nézi a híradótokat, mert érzik a Sátán komcsi-nyilas, korrupt bűzét.

abdul hackeem 2020.05.28. 07:52:51

@civisvaros___:

Te egy hitetlen, gátlástalan propagandista keretlegény vagy.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 07:54:56

@civisvaros___: Jeremiás könyve 13. fejezet
10Ez a gonosz nép, amely nem akar szavamra hallgatni, hanem saját szívének gonoszságát követve idegen isteneknek szegődik nyomába, hogy szolgáljon nekik és imádja őket, olyan lesz, mint ez az öv: teljesen hasznavehetetlen.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 07:55:54

@abdul hackeem: Áááá, egyszerű menetelő démon. Irányítják. Ördögűzés kell ide.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 08:38:45

@civisvaros___: Na, hát ez a gnosztikus komcsi-nyilas Sátán jelenléte. Te ebben hiszel: imádd csak önmagad. Te vagy az Isten. Azt teszel amit akarsz. Ja, nem. Ez nem kereszténység. Keresztény akkor vagy ha Krisztus Istenét követed. Krisztus Istene nem magyar Isten. Hanem AZ Isten. A porszemek felett álló Isten. Ne lázadj, mert a Sátán nem fog segíteni neked. Megint jönni fog a szenvedés. Fájni fog. Nagyon. Inkább fogadd el Krisztust.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 08:51:56

@civisvaros___: Jézusom, ezt a "bantu néger először találkozik a fehér emberrel és leveszi a kucsmáját" rutint nem lehetne elfelejteni? Ember, legyen már tartásod, hát zavarba hozod a normális magyarokat ezzel! És ne káromold Krisztus tanítását, tagadd meg a Sátán nyilas üzeneteit! Kolosszeieknek írt levél 3. fejezet 11 Itt már nincs görög vagy zsidó, körülmetélt vagy körülmetéletlen, barbár vagy szittya, szolga vagy szabad, hanem Krisztus minden mindenben.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 09:22:58

@civisvaros___: Ne te találd ki a Bibliát, tiszteld Jézust! Ne kritizáld a Biblia szószerinti szövegét! Nem te vagy Isten! Nem a vezéred az Isten!

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 09:27:17

@civisvaros___: János evangéliuma 11. fejezet
25Jézus így folytatta: „Én vagyok a feltámadás és az élet. Aki hisz bennem, még ha meghal is, élni fog.
*** Ne kritizáld a Biblia szószerinti szövegét! Nem te vagy Isten! Nem a vezéred az Isten!

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 09:41:12

@civisvaros___: Gnosztikus, hogy te nem hiszel Krisztusban, az egy dolog, de akkor még egyszer leírom, hátha elolvasod: János evangéliuma 11. fejezet
25Jézus így folytatta: „Én vagyok a feltámadás és az élet. Aki hisz bennem, még ha meghal is, élni fog. Tehát: Krisztus a feltámadás -> ÉLNI FOG. Aki hisz, az tehát feltámad 100%-osan. Jelenések könyve 21. fejezet
6Aztán folytatta: „Megtörténtek. Én vagyok az alfa és az ómega, a kezdet és a vég. A szomjazónak ingyen adok az élet forrásának a vizéből. *** Isten mindenütt jelen van. Most is, és a jövőben is. A feltámadáskor is és itt is. *** Ne kritizáld a Biblia szószerinti szövegét! Nem te vagy Isten! Nem a vezéred az Isten!

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 09:50:23

@civisvaros___: Nem számít a pszichológiai terror, nem számít a korrupció, nem számít a hazugság, nem számít az egy főre eső GDP korábbiaktól el nem térő mértéke. Neked még több kell. Az, hogy leköpjed Jézust, hogy kigúnyoljad a Bibliát. A Sátán tombolása teljessé vált. Gúnyold csak ki Jézus szavait: János evangéliuma 11. fejezet 25 Jézus így folytatta: „Én vagyok a feltámadás és az élet. *** Lelepleződtél, gnosztikus. Te is és a vezéred is. Tik-tak. Tik-tak. Hallod az órát?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 09:55:48

@civisvaros___: Sanyi nem Isten, gnosztikus. Te nem vagy Isten, gnosztikus. A Sátán nem Isten, gnosztikus. Tik-tak. Tik-tak. Vigyázzatok, esik szét a tábor. Mi lesz veletek Isten nélkül? Mi lesz veletek hatalom nélkül?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 10:01:24

@civisvaros___: Korintusiaknak írt I. levél 9. fejezet
16Hogy az evangéliumot hirdetem, azzal nem dicsekedhetem, hiszen ez kényszerű kötelességem. Jaj nekem ugyanis, ha nem hirdetem az evangéliumot.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 10:03:15

@civisvaros___: Örömmel látom, a nekimentetek a világtörténelem leghatásosabb propagandájának. Sok sikert, elvtársak. :)

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 10:05:11

@civisvaros___: Ez a rendszeretek, ez a tudásotok, ez a tehetségetek, ez a jövőtök, ez a morálotok.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 11:04:33

@civisvaros___: Tudom, összetöri pici liberális és gnosztikus szívedet, de nem te írtad a Bibliát. Tudom, összetöri pici liberális és gnosztikus szívedet, de nem írhatod át a Bibliát. Tudom, összetöri pici liberális és gnosztikus szívedet, de nem köpheted le minden mondatoddal Jézust.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 11:07:25

@civisvaros___: Én az Úr szavát idézem szó szerint, te meg egy posztbolsevik hadovát nyomsz itt állandóan, mint a tévétek. Hadoválj, gnosztikus, de ne köpd le Krisztust.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 11:10:43

@civisvaros___: A "hited szerint". És büszkén vállalja a gnosztikus, hogy nem keresztény. Magyarok, Szent István népe, ébredjetek!

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 15:46:15

@civisvaros___: Keresztény csak az lehet, aki elfogadja Krisztus tanítását. Az pedig az, hogy 1.) Istent kell szeretned 2.) felebarátodat kell szeretned. Ezen túlmenően lehetsz magyar, nem ezek helyett. Isten, haza, család, nem pedig család, haza, Isten.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.28. 15:47:41

@civisvaros___: De lehetsz gnosztikus vagy iszlámhitű magyar is, de az nem keresztény.

Khonsu 2020.05.28. 18:06:34

@civisvaros___:

Aki a "koordinátarendszerének" origóját a keresztény tanításhoz rögzíti, és ebben helyez el minden mást, az keresztény, aki nem az nem az. Ilyen egyszerű. Aki pedig így tesz, azt legkevésbé sem érdekli, hogy emiatt Kövér Laca amúgy magyarnak tartja, vagy sem. Neki is megvannak a koordinátái, valahol a "külső sötétségben".

Khonsu 2020.05.28. 19:29:29

@civisvaros___:

Ami nem ütközik a törvénnyel, azt szabad.

Khonsu 2020.05.28. 19:58:35

@civisvaros___:

Isten törvényeiről van szó, ha nem lett volna világos. Ami ezekkel ütközik (gátolja az "Ige" algoritmusának működését), azt tilos, ami nem, az szabad. A fidesz tettei sok ponton szembemennek vele. Amiben nem, azzal nincs baj. Például az általad idézett gyerekprogramokkal vagy népi hagyományőrzéssel semmi probléma.

Khonsu 2020.05.28. 20:34:16

@civisvaros___:

Ha a fidesz2 Isten törvényét szolgálná, akkor már szakított volna a fidesz1-el. Nem szolgálhatsz két úrnak.

Khonsu 2020.05.28. 21:07:16

@civisvaros___:

Isten törvényének szolgálata jelen állapot szerint a fidesz1-től és a "nem-fidesztől" is távolságtartást tenne szükségessé. Ugyanakkor a szabad akarat (és a demokrácia) megadja a lehetőséget arra, hogy ezt figyelmen kívül hagyják és elszenvedjék döntésük következményeit. Nem muszáj a figyelmeztető táblákat komolyan venni, de általában érdemes. :)

Khonsu 2020.05.28. 21:13:12

@civisvaros___:

Ha a fidesz2 komolyan venné magát és nem csak a fidesz1 csicskája lenne, akkor elzavarnák a hatalomból a fidesz1-et és mondjuk svájci mintára átalakítanák az ország közigazgatását. Utána a legtöbb dolog helyi szinten dőlne el és nem kellene többé a mindenkori központi kormány előtt hajlonganiuk alamizsnáért.

Khonsu 2020.05.28. 21:40:55

@civisvaros___:

"miből gondolod, hogy a fidesz2 a fidesz1 "csicskása"."

A viselkedésükből. Fontos témában saját véleménnyel, kezdeményezésekkel nem mernek kiállni, csak visszaböfögik a kötelező paneleket, végrehajtják az utasításokat, amúgy meg lapítanak. Egyszerűen nem látom érdemi önállóság jelét. A látszatát is kerülik annak, hogy esetleg kilógjanak a sorból. (fontos ügyekben)

Khonsu 2020.05.28. 21:44:45

@civisvaros___:

Igen, de így ebben a formában lényegében csak dísznek vannak. Semmit sem befolyásolnak, csak úgy vannak.

Khonsu 2020.05.28. 21:55:53

@civisvaros___:

Tarlós egy fokkal bátrabb volt, az igaz.

Khonsu 2020.05.28. 22:35:42

@civisvaros___:

Így, ebben a formában a fidesz2 nem különül el igazán a fidesz1-ől, a hierarchiában pedig alatta áll, tehát kiszolgálja azt. Ha a fidesz2 valóban önállóan cselekvőképes tényező lenne, akkor ők irányítanák a fidesz1-et és nem fordítva. (vagyis a cucc tényleg alulról szerveződne és nem felülről) Nem látom, hogy ebbe az irányba a fidesz2 érdemi lépéseket merne tenni. Vagy mondjuk tényleg megszerveződhetne az ellenzék akár a fidesz2-ből is, de ahhoz előbb egy, a fidesz1-től eltérő saját identitást kellene kialakítania. Szerintem.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.29. 08:12:12

@civisvaros___: Hajh, de bűneink miatt Gyúlt harag kebledben, ’S elsújtád villámidat Dörgő fellegedben,...Koppány és csapata persze megpróbálhatja a lázadást, de aki a falat huszadszor is lefejeli azonos módszerrel, az nem alkalmas a kormányzásra. Mármint történelmi szinten nem alkalmas rá. Isten az egyetlen örök érték. Ha leköpitek Jézust, leköpitek Istent és magatokat imádjátok, akkor saját sírotokat ássátok meg. Bölcsesség könyve 14. fejezet
9 Mert egyaránt utálatos Isten előtt az istentelen és istentelen alkotása. Timóteusnak írt II. levél 3. fejezet 2Az emberek önzők, kapzsik, elbizakodottak, kevélyek, szüleik iránt engedetlenek, hálátlanok, istentelenek,*** Fogadjátok el Istent, vessétek el Koppányt. A lázadó, pogány ország nem lesz sohasem istenfélő és gazdag ország. Isten a megoldás, nem Koppány és csapata.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.29. 08:26:58

@civisvaros___: Nincs magyar vallás, nincsen magyar Isten, nincsen magyar Jézus. Csak megtévesztett nyilas-kommunista tömegek vannak, akik leköpik Istent.Tesszalonikaiaknak írt II. levél 2. fejezet 3Semmiképpen meg ne tévesszen valaki titeket, hiszen előbb be kell következnie az elpártolásnak, és meg kell mutatkoznia a bűn emberének, a kárhozat fiának, az ellenségnek, 4aki mindenek fölé emelkedik, amit Istennek és szentnek neveznek. Sőt, Isten templomában foglal majd helyet, és istennek akar látszani. *** Ezek vagytok ti. Sorsotok, hatalmatok egy illúzió, egy villanás. Úgy jártok majd, mint nyilas és kommunista szellemi elődeitek és sorsotok az lesz, mint a többi gnosztikus lázadóé. A porszem nem Isten.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.29. 08:30:27

@civisvaros___: Nem átkozódok, gnosztikus, hanem az Úr szavát mondom. Rettegsz az Úr szavától, mert a Sátánt szolgálod. Rettegsz az Úr szavától, mert magadat képzeled Istennek. Rettegsz az Úr szavától, mert egy porszemet tartasz az univerzum legfőbb értékének. Nyilas-kommunista bosszú vagy, semmi több, egy gnosztikus porszem. Ahogy jöttél, úgy fúj el majd téged Isten lehelete.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.05.29. 09:03:39

@civisvaros___: Hiszen ha Istent gyűlölitek, akkor átkozottak vagytok, az Úr szava mondja ezt: Máté evangéliuma 25. fejezet
41Ezután a balján állókhoz is szól: Távozzatok színem elől, ti átkozottak, az örök tűzre, amely az ördögnek és angyalainak készült.
Gnosztikus, te csak ne beszélj kereszténységről. A nyilas-kommunista zavarosság nem kereszténység.
János evangéliuma 8. fejezet
44Az ördög az atyátok, és atyátok kedvére igyekeztek tenni, aki kezdettől fogva gyilkos, nem tartott ki az igazságban, mert nincs benne igazság. Amikor hazudik, magából meríti, mert hazug, és a hazugság atyja.
süti beállítások módosítása