1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.09.16. 20:35 HaFr

Orbán lázítja az EU népét?

Orbán nyilvánvalóan emelte a tétet az utóbbi napokban, és már 500 millió embernek játszik -- a nemzetek saját demokratikusan megválasztott kormányaival szemben. A röszkei események nem maradnak visszhangtalanul a kontinens sajtójában, és a hatása ellentétes lehet a liberális mainstream várakozásaival: adott esetben Orbán mellé állíthatja a nyugati közvélemény jelentős részét. A világos (had)üzenet bármiféle közös európai fellépésnek (NEM, NEM, NEM), az egyre radikálisabb, provokatív magyar diplomácia, az intifádát idéző -- a magyar beléptetési radikalizmus és a radikális migráns populáció találkozásában törvényszerűen kirobbant -- csatajelenetek a határnál, a pipogya nyugati vezetők együtt járulnak hozzá Orbán és a nyugati radikális jobb felemelkedéséhez, a liberális Európába vetett hit, az atlantista gondolkodás, és a nyugati establishment meggyengüléséhez. Olyan helyzetben vagyunk, amelyben Orbán nem veszíthet: vagy győzelemre viszi a saját véleményét Európában, ezzel ő lesz Európa "megmentője", de szétesik Schengen, és kezdhetünk mindent -- ha nem is ugyanazt -- elölről Eurázsiában; vagy lenyomják a magyar miniszterelnököt, és ez esetben ő lesz -- ha nem Európa, akkor -- a haza "megmentője", és Magyarország adott esetben távozik az EU-ból, és német közvetítéssel orosz szövetségre lép. Hiszi ő. Szerintem viszont a szétesés megreked majd negyed úton, az EU egyben marad, de hosszú bizalmi válság elé néz, Orbán meg 2018-ban újra miniszterelnök lehet a még EU-s Magyarországon. Az ország sodródása és elszegényedése felgyorsul. Hacsak nem kapunk a fejünkhöz, és nem kezd el működni az egészséges veszélyérzet a magyarok többségében, amely 2018-ra valamiféle politikai megújulásban ölt testet.

365 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr687793768

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarország legyőzte… 2015.09.17. 13:51:25

Pár hete azt írtam, hogy nyilván nem én fogom megoldani a menekültek problémáit, de lesújtó a véleményem róla. Tizenhat nap elteltével úgy tűnik, hogy Orbán Viktor megoldotta a problémát, pontosabban áttolta másra a dolgot. már jelzőt se találok arra,R…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyetmondok 2015.10.06. 22:26:21

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
" A németek többsége már hibának tartja a Magyarországról elindult menedékkérők regisztráció nélküli beengedését, és úgy véli, hogy a menekülteket az útjukba kerülő első biztonságos országnak kell befogadnia "

arra vagy büszke,hogy Magyarország,a vállalt kötelezettségeivel szemben,nem regisztrálta őket ?

egyetmondok 2015.10.06. 22:29:44

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Szerinted el van választva a bírói hatalmi ág a törvényhozóitól,ha a konkrét peres eljárás,ügy nem fejeződik be a bírói ágon belül,hanem valahogyan átsétál,átjut a törvényhozói hatalmi ágba ?
Hogyan vannak akkor elválasztva ? Sehogy.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.06. 22:32:15

@egyetmondok: konkrétan kedves egyetmondok, konkrétan ...

egyetmondok 2015.10.06. 22:39:26

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Annál én nem tudok konkrétabb lenni,hogy a törvényhozás jogerőre emelkedett peres ítéleteket törvénnyel megsemmisített.
Tehát a jogerőre emelkedéssel nincsen vége a bírói hatalmi ág munkájának,funkciójának,magyarul a peres eljárásnak,hanem annak a vége a törvényhozásban van: Hol itt az egymástól elválasztott két hatalmi ág ?
Sehol,ez egy.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.06. 22:47:29

@egyetmondok:
'" A németek többsége már hibának tartja a Magyarországról elindult menedékkérők regisztráció nélküli beengedését"

arra vagy büszke,hogy Magyarország,a vállalt kötelezettségeivel szemben,nem regisztrálta őket ? '

Egy jogásztól elvárhatná az ember, hogy legalább hozzávetőlegesen értelmezni tudjon egy mondatot.

Magyarországról egyetlen regisztráció nélküli menedékkérő sem indult Németországba.

Nincs is rá szükség, Mo. uniós ország, része a schengeni rendszernek, állampolgárai szabadon utazhatnak Németországba.
Menedékjogot meg kizárt hogy kérjenek, ölég abszurd lenne ez egy uniós polgártól.

Olyan persze sok volt, aki se Görögországban, se Szerbiában, sehol nem regisztrált, és Magyarországon átutazva Ausztrián keresztül ment a németekhez.
Kétharmadát regisztrálták, már ha engedték a menekültek.

De mivel leordították Orbán fejét, hogy milyen kegyetlen bánásmód ha betartja az uniós kötelezettségeit, miért nem engedi el a szegénykisszíreket csak úgy az Anyuhoz, hát meghajolt az érvek súlya alatt.

Most persze az lesz a baj, miért nem tartja be, de lesz még e kettőnél is több sapka :)

Nem egyszerű az élet az unió (nem)létező külső határán, lássuk be legalább ezt.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.06. 22:49:52

@egyetmondok: egy konkrétat, léccilécci, kell hogy legyen legalább egy!
Egy Old Spice!

egyetmondok 2015.10.06. 22:55:16

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
"Magyarországról egyetlen regisztráció nélküli menedékkérő sem indult Németországba."

Te nem itt laksz ?

" Változás állt be szerdán a kormány menekültekkel kapcsolatos kommunikációjában. Pintér Sándor belügyminiszter a honvédelmi és rendészeti bizottság előtt bejelentette: több mint 84 ezer menekült jutott át Magyarországon regisztráció nélkül – tudósított a csütörtöki Magyar Nemzet." (HVG.okt.1.)

egyetmondok 2015.10.06. 22:58:32

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Konkrétan peres ügyekben született jogerős ítéletekről van szó. Arra lennél kívnácsi,hogy milyen peres ügyek ? De, hát minek ? Nem mindegy az,ha a két államhatalom elválasztottságáról van szó?
Vagy szerinted ilyen peres ügyben fontos az elválasztottság,olyan peres ügyben meg nem fontos ?
Ne má...,az fontos,és nem attól függően fontos,hogy melyik ügyről van szó.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.06. 23:09:29

@egyetmondok:
igen, legalább EGY konkrét linket, ha kérhetnék

addig egy kis mai történelem:)
elegemvan.blog.hu/2015/10/05/elegem_van_a_hulye_svedekbol
m.blog.hu/el/elegemvan/image/ikea.jpg

Te nem beszél magyar?
Tudni -ról, -ről és az
-on en, -ön, ... különbség tenni vanni kicsit?

"Magyarországról ...sem indult Németországba."

'jutott át Magyarországon'

egyetmondok 2015.10.06. 23:19:05

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Aki csak egyszer is megállt,mondjuk pisilni,az már innen indult.

egyetmondok 2015.10.06. 23:20:20

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Miről kéne link neked ? Valami bútor ? Mi van ?

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.06. 23:28:36

@egyetmondok: ja, Ausztrián meg átszaladt megállás nélkül, ahonnét viszont tényleg Németországba indult...

- nekem egy konkrét ügyről, ahol elhalálozott a jogállam

- az, egy ikeás bútor meg a poszt :))

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.09. 18:00:11

Rövid helyzetjelentés, ki lázítja az eu népeit, és mivel:

'http://index.hu/kulfold/2015/10/09/az_alkancellar_es_a_kulugyminiszter_is_szembement_merkellel/'

'Sigmar Gabriel és Steinmeier feltehetően a közszolgálati tévé (ZDF) most megjelent közvélemény-kutatásának eredményei miatt tartotta fontosnak a megszólalást:

a németek 51 százaléka szerint az országba olyan sok menekült érkezett, hogy ezt már nem bírja el Németország
a németek 74 százaléka szerint a menekültválság kezelésének költségei miatt más területeken megszorításokra lesz szükség
a németek 62 százaléka szerint a menekültek nagy száma a bűnözés elharapózásához vezet
a németek 48 százaléka szerint Angela Merkel kancellár nem jól kezeli a menekültválságot'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.09. 18:03:02

Szerencsére a szomszédban azért nem sikerült az orbáni lázítás:

index.hu/kulfold/2015/10/09/az_osztrakok_negyotode_aggodik_a_menekulthullam_miatt/

'Az osztrákok nyolcvan százaléka aggódik az országot érintő menekülthullám miatt - írja az MTI, a Marketagent piackutató intézet által végzett online felmérés alapján.

A felmérésből a következő dolgok derülnek ki.

Tízből nyolcan a jelenlegi válság kiéleződésétől tartanak. A megkérdezettek kevesebb mint ötven százaléka számít arra, hogy lenyugszanak a kedélyek.
A válaszadók nyolcvankét százaléka a háborút nevezte meg az elvándorlás okaként, hatvankilenc százalék viszont úgy gondolja, hogy az emberek a jobb élet reményében hagyták el hazájukat.
A megkérdezettek több mint fele nem gondolja azt, hogy Ausztriának előnye származhatna a menekültek befogadásából. Huszonnyolc százalék gondolja, hogy az osztrák hiányszakmák profitálhatnak a migráns munkaerőből, tizenkilenc százalék szerint pedig a menekültek jelenléte az elöregedő osztrák társadalom miatt lehet előnyös.
A válaszadók hatvanöt százaléka attól fél, hogy a menekültek leterhelik az osztrák szociális rendszert, nagyjából ugyanennyien tartanak szociális konfliktustól is. A megkérdezettek hatvanegy százaléka nyugtalan az iszlám elterjedése miatt, és csupán a válaszadók négy és fél százalékának nincsenek személyes fenntartásai a menekültekkel szemben.
A migránsok megsegítésére huszonhárom százalék érzett már személyes indíttatást, közülük tárgybeli adományokat hetvenkét százalék, pénzbeli támogatást harmincnyolc százalék adott, tizenhét százalék pedig tettekkel is segített a migránsoknak. A megkérdezettek nyolcvanegy százaléka úgy gondolja, hogy Ausztria a menekülteket vendégszeretően fogadja.
A válaszadók kétharmada nem elégedett az osztrák kormány menekültügyi intézkedéseivel, háromnegyedük nem a kormány cselekvőképességében.
A megkérdezettek fele egyetért a bevándorlók sátortáborokban való elhelyezéssel, negyvenhat százalék támogatja a menekülteket regisztráló központok felállítását, ezt azonban a saját környezetében csupán tizenkilenc százalék helyeselné. Az uniós külső határok védelmét ötvennégy, az újra bevezetett osztrák határellenőrzést negyvenegy százalék támogatja. '

Pillanatnyilag itt tartunk, de az élet nem áll meg ;-)

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.16. 20:35:12

Nem ugye, az eddigi engedelmes Lengyelország már maga küld katonákat az Unió külső határainak védelmére ( na hova is?), aztán az orbáni lázítás hatására emígyen lázadoznak Európa Anyuja tervei ellen:

'Lengyelország nem hátrál meg Angela Merkel előtt
MTI2015.10.16. 11:59

Katasztrófát jelentene Európának, ha elfogadná az Angela Merkel német kancellár által a migránsválság megoldására javasolt állandó áthelyezési mechanizmust, ehelyett Európa külső határainak védelméről kell döntést hozni – jelentette ki Grzegorz Schetyna lengyel külügyminiszter pénteken az RMF FM lengyel kereskedelmi rádiónak nyilatkozva.

A lengyel külügyi tárca vezetője arra reagált, hogy az EU-csúcstalálkozón uniós források szerint Németország feszültséget okozott azzal, hogy megpróbálta a zárónyilatkozatba illeszteni az Európai Bizottságnak a menekültek állandó elosztási mechanizmusával kapcsolatos javaslatát. Schetyna kijelentette: Lengyelország „nem hátrál meg Angela Merkel előtt”, és Varsó álláspontját az Európai Unió tagállamainak „határozott többsége” osztja. „Ez képtelenség. Katasztrófát jelentene Európára nézve, ha most mi, európai politikusok megmondanánk, hogy tovább osztogatjuk a migránsokat, és magunkra kényszerítjük a következő menekülthullámok áthelyezését” – jelentette ki a lengyel külügyminiszter. Hozzátette: az EU-tagországoknak a külső határok védelméről és a menekültek regisztrációs központjairól kell döntést hozniuk, nem pedig elosztási mechanizmust kell bevezetniük. '

folyt. köv.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.19. 15:23:40

a lázadozás a volt menekültekre is átterjed, legalábbis a népszabi szerint:

'Nem úgy, mint barátja, Musztafa. Ő most tizenkilenc. Kétéves volt, amikor a családjával Berlinbe jöttek. – Németország el van tévedve, a politikusok megőrültek. Ha egy kis eszük lenne, az itt állók felét visszaküldenék oda, ahonnan jöttek. Idejönnek, ellátást és lakást akarnak, cserébe pedig nem csinálnak semmit, csak a balhét – értékeli a helyzetet.

– Köpködnek, üvöltöznek, gerjesztik a hangulatot. Mint az a két seggfej, akik felmásztak tegnap, hogy ők majd leugranak. Nem csoda, hogy nem akarták befogadni őket. Az ilyeneket vissza kell küldeni.

Aztán persze jött a rendőrség, meg a tűzoltók, és leszedték őket. Minden úgy lett, ahogy akarták, be lettek jegyezve. Ha ez így megy tovább, ennek az országnak befellegzett – jósolja.'

folyt. köv.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.20. 16:48:34

Néhány napja fasisztázott egyet a horvát kormányfő, hogy ők biza nem olyan embertelenek mint az Orbán, nem fognak kerítést építeni ...

Aztán az orbáni lázítás csak továbbgyűrűzik:

'A horvátok is kerítésépítésre készülhetnek

A Jutarnji List horvát lap kormányközeli forrásokra hivatkozva kedden azt írta, hogy amennyiben Szlovénia és Ausztria drasztikusan csökkenti a menekültek fogadását, akkor Horvátországnak nem lesz más választása, mint hogy meggátolja a migránsok Szerbiából való beáramlását, mégpedig kerítéssel.

A lap szerint a tervek már elkészültek, a kerítés akár 14 nap alatt elkészülhet. Ha ez megtörténik, akkor a menekültek Szerbiából Románia felé indulnak majd el, ahonnan ismét be tudnak jutni Magyarországra, majd tovább Ausztria felé.'

Szlovéniában a hadsereget küldik a határra, meg könnygázt használnak.

A svédek tüchtig demokráciájában repedezik az utópia, kigyulladnak a szállások ...

Pedig volt, aki szólt előre:
nem lesz ez így jó ...

folyt. köv. - sajnos.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.22. 18:19:39

Az orbáni métely nem ismer határokat, maga a német erőszakszervezet SZAKSZERVEZETI vezetőjét támadta meg a gyilkos kór:

'„A menekülthullám veszélybe sodorta Németországot”

Veszélybe került a közrend Németországban a menekülthullám miatt, ezért „meg kell húzni a vészféket” és kerítést kell építeni a határra - mondta a német rendőrszakszervezet (DPolG) elnöke a Welt am Sonntag című hetilapnak.
Rainer Wendt a vasárnaponként megjelenő lap új számában megjelent nyilatkozatában kiemelte: ha a döntéshozók komolyan gondolják a szeptember 13-án ideiglenesen visszaállított határellenőrzést, akkor kerítést kell építeni a határon, és a tervezett tranzitzónák sem működhetnek hatékonyan, ha nyitva áll a zöldhatár.

A műszaki zár kialakítása láncreakciót indítana el, végül Ausztria is kerítést építene a szlovén határon, Németországnak pedig pontosan erre a hatásra van szüksége - mondta a szakszervezeti vezető a vasárnapi lapnak. Szerinte nem lehet már tovább kürtölni a világba azt az üzenetet, hogy „jöjjön mindenki hozzánk", mert a menekülthullám veszélybe sodorta Németországot. „Hazánk belbiztonsága veszélyben forog, társadalmi nyugtalanság kitörése előtt állunk. Valakinek meg kell húznia a vészféket, és ez csakis Angela Merkel lehet" - mondta a rendőrszakszervezet elnöke.'

folyt. köv.

Horváth Imre leponex 2015.10.24. 08:56:15

@HaFr:

Úgy gondolja trollkodom, kedves HaFr?

Ön például itt írt egy posztot, én meg ígéretemhez híven követem, miképpen is van ez a valóságban.

'Fordulat jelei mutatkoznak az ­európai menekültpolitikában. Orbán Viktor eddig keményen bírált megoldásai – például a határzár építése – már nem tűnnek olyan magányos harcnak. A szlovén kormányfő nem zárja ki a kerítésépítést, az osztrák külügyminiszter pedig méltatta a falak hatékonyságát. Közben a szlovén–osztrák határon mind drámaibb a helyzet, ezrek menetelnek az utakon.
hirdetés

Szlovénia nem zárja ki a kerítésépítés lehetőségét Horvátországgal közös határán, amennyiben a horvát hatóságok továbbra is ellenőrzés nélkül szállítják a migránsokat a zöldhatárra – mondta Miro Cerar szlovén miniszterelnök egy interjúban. A kormányfő kiemelte, elsősorban európai megoldásban gondolkodnak, ám ha Ausztria vagy Németország lezárja határát a menekülők előtt, nem lát más megoldást, mint a határzár felhúzását.

Így is mérsékeltebb álláspontot fogalmazott meg, mint Sebastian Kurz osztrák külügyminiszter, aki a műszaki határzárok hatékonyságát méltatta. Arról beszélt, hogy ha igazak lennének az eredményességüket bíráló állítások, akkor nem funkcionálna a határvédelem a bolgár–török, valamint a spanyolországi határszakaszokon, ahol már régen megépült a kerítés.

A politikus Orbán Viktor nyilatkozatainak tartalmát idéző üzenetet küldött akkor, amikor álszentnek nevezte Európát.'

Ez most akkor miért is trollkodás?

Írjon inkább egy újabbat, belátva hogy képtelen volt ön is ebben a migránsinvázióban következetes lenni: volt oka ha a kerítésépítésnél momentán jobbat ön sem tudott jobbat.

Aztán csak gondolkodjon el azon is, hova vezet a zsigeri irracionális útálkozása.

Vagy ami tán lényegesebb: hova NEM vezet!
Hadd ne kelljen megint az elmúlt évek posztjait kivonatolnom ...

Tekintse meg eredményeit, ön javallotta ...

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.25. 23:58:28

No de ne hagyjuk magunkat a poszt üzenetétől eltéríteni, a lengyel választások eredményét félretéve (Orbán bujtogatásának eredménye, tudjukjól) szmléljük meg a német fejleményeket.

Az orbáni lázítás újabb áldozatairól emlékezzünk meg:

'Menekültkrízis: brutális 10 pontos német terv szivárgott ki
MTI, Portfolio
2015. október 25. 22:15

Németországban a biztonsági szervek körében rendkívül veszélyesnek tartják Angela Merkel kancellár és kormánya menekültügyi politikáját, és erősen aggódnak annak lehetséges belbiztonsági következményei miatt - írta a Welt am Sonntag című vasárnapi német lap. Közben kiszivárgott egy terv a menekülthelyzet kezelésére, ami Wolfgang Schäuble egykori államtitkárához köthető.

Instabilitás jöhet

A beszámoló szerint a belső elhárításért felelős alkotmányvédelmi hivatalnál (BfV), a külföldi hírszerző szolgálatnál, azaz a BND-nél, valamint a szövetségi bűnügyi hivatalnál (BKA) és a határőrizetért is felelős szövetségi rendőrségnél "masszív ellenállás" formálódik a kormány menekültpolitikájával szemben.

A Lázadás Merkel ellen? címmel megjelent cikkben idéztek egy név nélkül nyilatkozó, biztonsági ügyekkel foglalkozó, magas beosztású kormányzati tisztségviselőt, aki szerint a menedékkérők tömeges beáramlása "instabilitást" okozhat Németországban.

A menekülthullám révén "radikalizálódik a polgári közép, amelynek többsége nem akarja ezt a politikai elit által rá kényszerített bevándorlást" - tette hozzá az esetleges szankciók miatt a nevét nem vállaló tisztségviselő, hozzátéve, hogy a menekültválság miatt sokan elfordulnak majd a német alkotmányos berendezkedéstől.

Nem lehetséges az integráció

A lap szerint a biztonsági szervek vezetői körében kering egy aláírás nélküli elemzés, egy úgynevezett non paper, amelyben szerint félő, hogy a már meglévő párhuzamos társadalmak miatt nem lehetséges a százezres nagyságrendben érkező illegális bevándorlók integrációja.

Németország integráció helyett "importálja az iszlamista szélsőségességet és az arab antiszemitizmust, behozza más népek nemzeti és etnikai konfliktusait, és beereszt egy más jog- és társadalomfelfogást" - áll a Welt am Sonntagban idézett ismeretlen szerzőjű, bizonytalan státusú dokumentumban.

A német biztonsági szervek nem tudják, és nem is lesznek képesek kezelni ezeket az importált biztonsági problémákat és az általuk a német lakosságban kiváltott reakciókat'

És hol van még a -nem, nem a- vég, még mindig befelé megyünk az erdőbe.

folyt. köv, sajnos

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.29. 02:14:40

folytassuk hát szigorú osztrák barátainknál, akik ugye a gonosz és embertelen orbánkerítést gyepálták:

'Mostanra az osztrákok is belátták, hogy ez a szabályozott folyamat nem nagyon lehetséges más módon, csak ha a határon valamilyen akadályokkal megfelelő mederbe terelik az emberáradatot. Az egyik osztrák portál honlapján látható videó szerint a helyzet most mindennek tekinthető, csak kontrollálhatónak nem. A videón néhány tucat osztrák rendőr és katona próbál meg több ezer menekültet rendezett ötös sorokba állítani a határon. Az emberek most még éppen békések, de nem tudni, mi történne, ha valami miatt ez a tömeg egyszer elszabadulna.

Erre utalt az osztrák belügyminiszert is, aki szerint az egyre rosszabb idő miatt kiéleződhet a feszültség, ezért minél hamarabb lépni kell. Az osztrák politika azonban most nehéz helyzetbe került. A németekkel karöltve heteken át a menekültek emberséges befogadása és a magyar kerítésépítés éles elítélése volt napirenden. Mostanra ők is eljutottak odáig, ami annak idején a magyar kerítésépítés egyik legracionálisabb érve volt, még ha ez nem is jött át rendesen a hazai és a nemzetközi sajtóban: a kerítés feladata nem a határ lezárása és nem is a menekültáradat megállítása, hanem az emberek ellenőrzési pontokra terelése.'

Szegény sógorok, mit fognak kapni az ensztől, a Soros Gyuri bácsitól, a TASZ-tól, a Migration Aidtól, de magától a Zsohár Zsuzsitól hogy nem biztosítanak meleg ételt, szállást, nem engedik át a határon csak úgy a szegény kisszíreket, a fasiszta kerítésről nem is beszélve ...

folyt. köv.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.10.30. 17:04:23

Csak röviden, Ausztriában most már így áll az orbáni lázítás pillanatnyilag:

'Ich liebe Orbán Viktor, üzente az osztrák rendőr'

folyt. köv.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.01. 06:56:57

'Német lapértesülés szerint Angela Merkel német kancellár hazája határának lezárásával fenyegetett a nyugat-balkáni migráció által érintett államok vezetőinek múlt vasárnapi brüsszeli csúcstalálkozóján.

A Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung (FAS) című vasárnap megjelenő hetilap beszámolója alapján - a szombaton előzetesen ismertetett részletek szerint - a német kancellár a tanácskozáson drámai szavakkal ábrázolta az európai migrációs válság következtében Németországban kialakult helyzetet. Elmondta, hogy a határőrizetért felelős szövetségi rendőrség a bajor-osztrák határon uralkodó állapotokról azt a tájékoztatást adta neki, hogy "belefulladunk" a menekültáradatba.'

folyt. köv. -sajnos

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.01. 11:36:45

sokat nem kellett várni, az orbáni lázítás újabb áldozatára:

Az osztrák külügyminiszter is beszólt Merkeléknek
Index
2015.11.01. 10:54

Európának és főleg Németországnak egyértelműen ki kell jelentenie, hogy felhagy az üdvözlő politikával, mert már túl sok ember érkezik - mondta Sebastian Kurz osztrák külügyminiszter a Kleine Zeitung című osztrák lapnak adott interjújában.
Kurz szerint Ausztria elérte befogadóképességének határát, de szerinte ugyanez mondható el Németországról, vagy Svédországról is.

Kurz kijelentette, hogy ha Németország lezárja határait, Ausztriának is így kell tennie. Az osztrák miniszter szerint most az uniós külső határokat kellene védeni, különben egyre több állam fog saját maga intézkedni.'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.01. 16:23:12

a vazallussajtó ennél visszafogottabban követi a történet-fejlődést:
'Lassan azért csak bocsánatot kéne kérni Magyarországtól'

valasz.hu/data/cikk/11/5797/cikk_115797/banandobalo_osztrak_rendor.jpg

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.03. 21:15:49

begyűrűzütt hazánkba is a lázítás szelleme:

' Én nem szeretem, hogy az országunk határán kerítés van. Csak már mondjon valaki ennél jobbat!

A volt oktatási miniszter azt mondta, nagyon szeretne egy olyan európai uniós közös megoldást támogatni, amely erre a problémára "akár csak alternatív megoldást nyújt". De szerinte nincs ilyen megoldás, és nem elégséges konferenciákat összehívni, mert "mert a migránsok százezrei valamilyen oknál fogva nem hajlandók megvárni azt, hogy a konferencia valami eredményre vezessen". '

folyt. köv.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.04. 20:25:55

egy másik hazai vazallussajtóból megtudhatjuk, mit gondol ma már Merkel a bevándorlókról:

'Angela Merkelt a Bild című lap kérdezte egyebek mellett arról is, hogy vajon nincs-e igaza Orbán Viktornak, aki szerint a jobb életszínvonal nem alapvető emberi jog. A német kancellár erre azt válaszolta: a háború és az üldöztetés elől menekülőket kétségtelenül csak a védelemhez való jog illeti meg. Ezt nemcsak a német alkotmány, de a genfi egyezmény is előírja, amely az aláíró ország mindegyikére kötelező érvényű. Merkel ugyanakkor azt mondta: akik csak jobb életszínvonalat akarnak maguknak Németországban, és nem jogosultak menedékstátuszra, azoknak világosan megmondják, hogy el kell hagyniuk az országot.'

szinte szóról-szóra ezt mondta Orbán, csak néhány héttel ezelőtt ...

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.05. 07:11:54

az orbáni lázítás Cipruson és Calais-ban is táptalajra hullott ...

'A Calais melletti, dzsungelnek nevezett illegális menekülttáborban jelenleg hatezer migráns tartózkodik, számuk szeptember óta gyakorlatilag megduplázódott, és valamennyien arra várnak, hogy átjuthassanak a számukra az ígéret földjének számító Nagy-Britanniába. E célból rendszeresen megkísérlik a behatolást a La Manche csatorna alatt a szigetországot Franciaországgal összekötő Csalagútba, e próbálkozások pedig meglehetősen nagyszámú sebesültet eredményeznek, akiket aztán a franciák látnak el.

A helyi lakosság rendszeresen tüntet a nagyszámú migráns jelenléte ellen, a francia hatóságok pedig gyakorlatilag képtelenek kezelni az itt kialakult helyzetet, a rendőrség az előállított migránsok egy részét rendre az ország más részeibe szállítja - mint nemrég kiderült egyebek mellett az állam által méregdrágán bérelt magánrepülőkön -, de az érintettek zöme amint teheti, visszatér Calais-be.

A helyzet bonyolultságát mutatja, hogy egy brit emberjogi szervezet, a Human Relief Foundation vezetője egy helyszíni látogatást követően nemrég bejelentette, azonnal megszünteti tevékenységét Calais-ban, mert amit tapasztalt, felháborító.

Kassim Tokan a sajtónak elmondta: a migránsok elégetik a nekik kiosztott ruha és élelmiszer egy részét, 95-97 százalékuk jó egészségben lévő fiatalember, akik szerinte kizárólag a jobb élet reményében akarnak Nagy-Britanniába települni.'

egyetmondok 2015.11.05. 08:36:25

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
..., s hogy a védelemhez való jog se illesse meg,mást nem kell tenni,mint amit Orbánék tesznek:
csinálni kell egy határzárat + módosítani kell a büntetőtörvényeket,akként,hogy aki azon átjön, bűncselekményt követ el,amely bűncselekményért a bíró a kiutasítás szankcióját alkalmazza. Esélyt sem kell teremteni ahhoz,hogy vizsgálni lehessen, vajon jogosult-e az illető a védelemre,s bár könnyen előfordulhat,hogy valóban életét féltve menekült el,csak mert átmászott egy határzáron,bűnözőt lehet belőle faragni...,bűnöző meg ne akarjon már védelmet.

Óriási ötlet,de azért megvárnám,hogy ezt a német állam is meglépi-e, mielőtt azzal a mérhetetlenül aljas és embertelen minősítéssel illetném a német államot,mint amire a magyar már rászolgált.

(S hogy e zsenialitásnak,amit Orbán ebben az ügyben történelmi méretekben képes volt felmutatni,mekkora hatalmas értelme van,az abból látszik, hogy itt a hozzád hasonlók nyilván elhiszik,hogy akit kiutasított a magyar bíró,az el is ment...,francokat,mert azt már kevesen tudják,hogy akit kiutasítottak,azt az az állam,ahonnan bemászott a nemzeti óriásgyűlölketplakát-kerítésen át,előbb hivatalosan vissza kell fogadja. Na, Szerbia pl. nem teszi,ergo,itt vannak leponex a magyar állam területén számosan,akiket a bíróság kiutasított,és Szerbia nem vett vissza. Védelem nem illeti meg őket,ezt vizsgálni se lehet,büntetett előéletűek Magyarországon,és itt vannak. Viszont a magyar állam pénzén kell eltartani őket, miközben teljesen kizárt, hogy itt bármi beilleszkedésüket elkezdődhessen,még akkor se,ha lenne pl.valami szakmája,és gyorsan el is tudna helyezkedni. A CBA felvenné például,még képzené is.
Gratulálunk: történelmi nagyság ez a mi fideszes törvényhozásunk.)

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.05. 19:15:10

@egyetmondok: segítek kedves Konzervatív Purgatóriumi Elnök Úr: 84.0.59.84 ( + 192.168.0.115) -ezt kell kitiltatnod ma, holnap megint másik lesz ...

egyetmondok 2015.11.05. 20:19:05

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Valóban,a lusztráció indokolt. Nem gondoltam volna,hogy ezzel valaha így leszek,de,ez van.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.06. 07:25:42

'Hárommillió menekült fogja elárasztani Európát
MagyarországmenekültekEurópai Unió
Az Európai Bizottság őszi gazdasági előrejelzése szerint 2016-ban hozzávetőleg 3 millió menekült és bevándorló érkezik majd az Európai Unió tagországainak területére. '

- nem, ezzel nem a Nagy Európai Lázító riogat.
Az idei egymillióval már állítólag Európa megtelt ...

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.06. 07:39:57

a lázítás nem ismer határokat, a Ráció is lázadozásba kezdett a PC ellen, remek mérkőzésre van kilátás ...

'Ha nagyon sürgősen nem lesz európai megoldás, ha nem ott oldjuk meg a problémát, ahol keletkezik, akkor tényleg valahogy le kell zárni a külső határokat - mondta Gőgös Zoltán, az MSZP elnökhelyettese a Népszabadságnak.

A lap csütörtöki számában ellenzéki politikusokat - köztük Gőgös Zoltánt - arról kérdezték, mit gondolnak Hiller Istvánnak, az az Országgyűlés alelnökének keddi, a kerítéssel kapcsolatban tett, vihart kavart nyilatkozatáról.

Felidézték, az MSZP-s politikus, korábbi pártelnök azt mondta: "Nem szeretem, hogy az országunk határán kerítés van, csak már mondjon valaki ennél jobbat".'

A történelmi hűség kedvéért tegyük hozzá, a hazai nyilvánosság első halk, szemérmetes hangú pre-lázitója maga Béndek Péter volt, volt és jelenlegi Pártelnök ...

hafr.blog.hu/2015/08/14/bevandorlas_vagy_europa_hazakuldeni_a_migransokat

Az Európai Lázító Szelleme ellen védtelenné vált mindenki, aki hajlandó Valóság Anyánk szemébe nézni.
Néha.

'Végezetül -- ahogy a címből is kiderül -- lehet a bevándorlás-hullámot választani, de akkor egy-két évtizeden belül egy teljesen más kultúrájú kontinens képe fog kirajzolódni előttünk. Szerintem rosszabb, de mindenképpen szögezzük le: más. '

tamas11 2015.11.07. 15:50:00

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:

Ami itt történik migránsügyben, az nem Orbánról szól, nem arról, hogy mit mondott. hetekkel ezelőtt. (tavasszal pl azt, hogy elveszik a(köz) munkádat).
Csak neked oly fontos, hogy bizonygathasd az "igazát", mintha ezért történnének a dolgok, és az, hogy egy elhatározása igazolható, előnyökkel is járt, mindjárt sarkköve lehetne az újabb helyzetek megítélésének, minden helyzetnek, mindenki lépésének.
Orbán kerítése akkor a kellemetlenségek arányát csökkentette, pl szerbia Horváto. Szlovénia és persze Ausztria másképp kezelte - ugyanazt. Németo. pedig végképp. Gazdagabbak, több lett a tapasztalat, születtek közös elhatározások, és hidegebb időjárás...
Ami AKKOR nekünk megoldásnak látszott, másoknak később látszik annak, és nem is "ugyanaz". Horváto például nem konfrontálódhatott Szerbiával, irigyelt minket a kerítésért, aztán útált, most már építhetne is.... Mi viszont hova utazunk jövőre nyaralni?
Felejtsd el, hogy Orbán élére pattant a mások hatpontjának, azt híve, hogy belföldnek és európának egyként kommunikálhtja a saját jelentőségét. " Ha a szélkakas beszélni tudna, azt mondaná, hogy ő irányítja a szelet".
Hát most szóhoz jutott.
Úgyhogy inkább te idézzél engem (MINKET) annak az osztrák rendőrnek a blogon, ahol szerelmet vallott Orbánnak, mintsem fordítva. Biztos így kerestél rá a googlen, és téged dobott ki.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.07. 17:49:37

@tamas11: 'Ami itt történik migránsügyben, az nem Orbánról szól'

- abszolút egyetértek veled ebben, kár hogy eddig úgy álltak hozzá, hogy ha Orbán mondja, akkor az fasizmus, idegengyűlölő xenofób idegengyűlölés, a megtestesült xenofóbia tak tak tak ...

- Én nem bizonygatok semmit, következetesen igyekszem egymás alá tenni, miképpen is 'változik' Valóság Anyánkkal való találkozás hatására a PC-világ.
És jó, hogy így van, még ha lassan is.

- Nem kerestem, a zindex tol mindent a szemem elé, ki se tudom kerülni.

- Gyertek a Balatonra, szuper ! :)
Vagy a Tisza-tóhoz, az Őrségbe, Börzsönybe, ...

- Egyébként is illene éhezésbe kezdeni horvátországi nyaralás helyett, különben életünk végéig marad az orbánrendszer :)

PS: @egyetmondok kollégának informatikai segítség: aktuális IP-címem a lusztrálásom megkönnyítéséhez: 84.2.167.47

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.10. 23:42:46

@tamas11: tényleg nem az a fontos, Orbán mondta-e először (pfúj etnicista nacionalista poppppulista xenofób izé ...)

de arra azért ő se gondolhatott, hogy tőlünk veszik majd a gonosz fasisztoid kerítést ...

www.origo.hu/nagyvilag/20151110-merkel-megoldast-kell-talalni-a-hatarok-vedelmere.html

'Angela Merkel sajtótájékoztatón újságírói kérdésre válaszolva hangsúlyozta: a szlovéniai fejlemények aláhúzzák annak "sürgősségét, hogy összeurópai megoldáson kell dolgoznunk", és mindenekelőtt biztosítani kell a görög-török uniós külső határt. Éppen ezért fontos, hogy az uniós kormány-, illetve államfők informális tanácskozást tartanak csütörtökön Máltán az EU-Afrika csúcs után.

Tárgyalni kell Törökországgal
Az idő sürget, megoldásokat kell találni a külső határok jobb védelmére, tárgyalni kell Törökországgal egy migrációs akciótervről és fel kell gyorsítani az uniós regisztrációs pontok kiépí
tését Görögországban és Olaszországban - mondta Angela Merkel. A közös európai megoldás ügye "sajnos nem halad annyira gyorsan, amennyire a problémák sürgető volta miatt szükséges lenne" - mondta a kancellár.

Drótkerítés Magyarországról
Közben a Bild című lap online kiadásában azt írta: a szlovén kormány egyeztette a horvát határon végrehajtani tervezett intézkedéseit az osztrák és német belügyi hatóságokkal, és Magyarországon beszerzett 100 kilométer drótkerítés felhúzásához elegendő anyagot.'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.12. 20:37:52

@tamas11:
az se fontos, ki beszélt erről először ...
most már a németek is ezt gondolják:

'Wolfgang Schäuble német pénzügyminiszter szerint a menekülthullám olyan, mint egy lavina, és meglehet, hogy még csak most indult el.

A konzervatív CDU politikusa német hírportálok csütörtöki beszámolói szerint előző este egy berlini tanácskozáson elmondott beszédében kiemelte, hogy lavinát akár egy "kissé óvatlan síző" is elindíthat azzal, hogy "a lejtő tetején megmozgat egy kis havat".

Nem tudni, hogy a lavina már lezúdult a völgybe vagy a lejtő felső részén van. Amennyiben még csak most indul meg lefelé, "a kihívás elég nagy", és Németország egyedül nem tud megbirkózni vele, még az uniós belső határt képező határainak ellenőrzésével sem.
A migrációs nyomás problémáját az európai országok csak közösen tudják megoldani, és ha ez nem sikerül, akkor "nagyon rossz lesz mindannyiunknak" - mondta a miniszter.'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.13. 00:30:04

@tamas11:

csak a történeti hűség kedvéért ...

'Merkel már nem ura a helyzetnek'

A németek túlnyomó többsége a kormány menekültpolitikájának hirtelen változásaiból azt a következtetést vonta le, hogy Angela Merkel kancellár nem ura a helyzetnek - mutatta ki egy csütörtökön ismertetett felmérés.

Az Emnid közvélemény-kutató intézet adatai szerint a német lakosság 69 százaléka úgy véli, a kancellár elveszítette az ellenőrzést a kormány menekültpolitikájának formálása felett. Különösen erős ez a vélemény a szociáldemokrata párt (SPD) szavazóinak körében, ahol 70 százalék gondolja azt, hogy a kancellár már nem tudja irányítani a folyamatokat. A CDU/CSU pártszövetség szavazótáborában is erős ez a véleményáramlat, a konzervatív uniópártok támogatóinak 50 százaléka tapasztal kontrollvesztést a kancellárnál az N24 hírtelevízió megbízásából készült felmérés szerint.'

tamas11 2015.11.13. 14:10:51

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Kérlek, ne legyél te itt a történeti hűség! (ne írj nekem címezve ilyeneket).
Mindenkinek megvannak a tájékozódási szokásai, azokon nem tudsz előrelendíteni mögöttes szándékoddal. A te célod csak a kormány , sőt, csak vezetőjének igazolása, dicsőítése, ezen barkácsolsz a tendenciózus idézgetésekkel.
Megmászod az eseményeket, és kitűzöd rá a saját, (tépett) zászlód.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.13. 18:02:51

@tamas11: jaj ne legyél már ennyire kirekesztő xenofób intoleráns vidéki kommerellenes!
tamas11 2015.11.07. 15:50:00 kommentedre reagálok, legyél rá büszke, hogy migránsügyi hozzászólásod ilyen érdeklődést vált ki;-)

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.15. 22:54:42

@tamas11:
akkor csak idézzünk az etnicizmus mocsarába tévedő németektől, ne azt nézzük mondott-e már valaki ilyet ezelőtt:

'Aláhúzta: Wolfgang Schäuble szövetségi pénzügyminiszter helyesen hasonlította lavinához a menekültek tömegét, és ezzel a hasonlattal kifejezte sok német állampolgár lelkiállapotát. "Én a világra nyitott ember vagyok, de nem akarom, hogy Németország megváltozzon. Az országunk úgy jó, ahogy van" - mondta Markus Söder.'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.15. 22:58:05

@tamas11: ismerős szöveg ugye, ha az Unió nem védi meg a külső határait, akkor azt nemzetállami hatáskörben kell megtennünk.

Nos, ami xenofób etnicizmus másnál, az a haza védelme a németeknél:

'Kifejtette: amennyiben az uniós külső határok biztosítása, védelme nem garantált, Németországnak "biztosítania és védenie" kell a határát, és ezt az Ausztriával közös határszakaszon a bajor hatóságok akár önállóan, szövetségi segítség nélkül is meg tudják valósítani.'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.15. 23:02:12

akkor csak idézzünk tovább, amíg lehet:

'A párizsi merényletek nyomán Angela Merkel német kancellárnak el kell ismernie, hogy elhibázott menekültpolitikát folytat - mondta Markus Söder bajor pénzügyminiszter egy vasárnapi lapinterjúban.

"Párizs mindent megváltoztat" - hangsúlyozta a bajor konzervatív CSU politikusa a Welt am Sonntag című hetilapban megjelent interjúban. A francia fővárosban elkövetett merényletek után véget kell vetni az "ellenőrizetlen" és "illegális bevándorlásnak" - hangsúlyozta Markus Söder. Hozzátette: "jó lenne, ha Angela Merkel elismerné, hogy hiba volt a határok időben korlátlan megnyitása". '

Véget kell vetni az ellenőrizetlen és illegális bevándorlásnak' - lázonganak Németországban.

Csak nem ??

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.25. 19:11:53

Csak de.
'„A helyzet tarthatatlan” – Már azok is ezt mondják, akik várták a menekülteket
Az európai országok nem képesek befogadni még több menekültet – nyilatkozta Manuel Valls. Véleményével koránt sincs egyedül, Svédország és Norvégia is aggodalmának adott hangot.

Az Európai Unió külső határainak szigorúbb ellenőrzéséről beszélt Manuel Valls francia miniszterelnök a Süddeutsche Zeitungnak. Mint fogalmazott, „ha ez nem valósul meg, akkor a népek azt fogják mondani, le Európával”. Szóvá tette, hogy Európa nem bír el több menekültet, és megoldást kell találnia arra, hogy a Szíriából távozókról a szomszédos országokban gondoskodjanak. Nem ő az első politikus, aki az utóbbi napokban hangsúlyozta, hogy a jelenlegi helyzet tarthatatlan.

A svéd szociáldemokrata miniszterelnök, Stefan Löfven, aki még júniusban lapunknak is a bevándorlásban lévő lehetőségekről beszélt, kedden bejelentette, hogy megszigorítják a menekülteljárást. Öt hónappal azután, hogy azt nyilatkozta, a demográfiai helyzet romlása miatt szükség van a menekültekre, most arról beszélt, hogy Európa egyik legnyitottabb és legbefogadóbb állama nem bírja tovább a menedékkérők áradatát. „Minden kormányzati szervtől kapunk jelzéseket, hogy a jelenlegi szituáció nem maradhat így tovább. Ezért jelentősen csökkentenünk kell a Svédországba érkező menedékkérők számát” – mondta. „Fájdalommal tölt el, de Svédország nem képes a továbbiakban olyan mennyiségű menedékkérőt fogadni, mint ma. (...) A helyzet tarthatatlan” – fogalmazott Löfven.'

Ön döf, kedves Hafr!

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.26. 00:16:41

addig is egy orbánista rémhírterjesztőt olvasgasson:

Liberális barátaim, ti lesztek az elsők!
Bódis András / 2015.11.25., szerda 14:20 /

„Vége lesz annak a kornak, hogy velünk, széles mosolyú keresztényekkel kell vitatkoznotok a szabadságjogok kiterjesztéséről. Az új srácok szóba sem állnak majd veletek.”
...
2011-es adatok szerint Saint-Denis lakosságának 30 százaléka Európán kívül született. A 18 évnél fiatalabbak körében viszont már több mint 70 százalék azok aránya, akiknek legalább az egyik szülője bevándorló, mégpedig többnyire magrebi, fekete-afrikai, vagy török.”

„Ezzel el is jutunk »a kisebbség illúziójának« nevezhető jelenséghez: egy mostani pillanatfelvételen hiába tűnik többséginek egy bizonyos csoport, ez a helyzet akár – mint ebben az esetben is – már egyetlen emberöltő alatt gyökeresen megváltozhat.

„Az ezekben az évtizedekben Nyugat-Európába érkezőket már nem a hatvanas évek rideg beilleszkedési kényszere, hanem – az állami rendszerek mellett – egy kiépült muszlim infrastruktúra is várja: boltok, éttermek, mecsetek, medreszék, egyesületek és adott esetben lángoló tekintetű iszlamista aktivisták. Valamint jó eséllyel a munkanélküliség és a kilátástalanság, amely pedig az előzőkkel együtt kiváló táptalajt biztosít a radikalizálódáshoz.”

Szóval... Kedves liberális barátaim! Ti, akik a svéd, francia és kanadai elvtársaitok pálfordulása után is őrzitek magatokban az „emberi humánum” tüzét, s továbbra is valljátok, hogy Európának szüksége van még több bevándorlóra, valljátok, hogy a migránsokból sosem lesz terrorista, kérlek, figyeljetek ide! Most szólok: ha a Nyugat nagyvárosaiban általánossá válik, hogy a 18 év alattiak 70 százaléka (muszlim) bevándorlótól született, akkor nektek nemigen lesz nyugtotok ebben a világban. Nekünk sem, de nektek még kevésbé. Nincs többé elszivárványosított profilkép a Facebookon, nincs pride-ozás, nincs melegházasság-kampány, hanem kuss van, félelem van. Nem a terroristák miatt, hanem az új többség értékrendje miatt. Vége lesz annak a kornak, hogy velünk, széles mosolyú keresztényekkel kell vitatkoznotok a szabadságjogok kiterjesztéséről. Az új srácok szóba sem állnak majd veletek.

Direkt dramatizálom a jövőt. Nem biztos, hogy baj lesz, de ha az lesz, ti lesztek az elsők... Nem szeretném, ha bajotok esne! Nem szeretném, ha ekkora bajba sodornátok magatokat és Európát! És nem szeretném, ha az arabokról – ezentúl mindig – rögtön a terrorizmusra kellene asszociálnom! Szeretném, ha számíthatnék végre rátok. Kevesen vagytok, de, bevallom, szeretem, hogy tudtok gondolkozni, kétkedni, kötekedni. Csak most az egyszer ne bonyolítsátok túl a dolgot! Ez bizony olyan helyzet, ami fekete vagy fehér – és nagyon nem szivárványos.'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.29. 23:49:18

no lássuk, hova sikeredett fellázítani az uniós népeknek az ő felkent vezetőit:

'Orbán Viktor: a magyar szempontokat sikerült érvényesíteni
2015. november 29., vasárnap 20:00 InfoRádió /
...
A nyilatkozat világos garanciát ad Magyarország számára, hogy senkit sem kell kötelező jelleggel befogadnia - nyilatkozott a miniszterelnök, aki reményét fejezte ki, hogy a nagyhatalmak jó megállapodást kötöttek, hiszen Európának az az érdeke, hogy Törökország visszatartsa a migránsokat.
...
Az unió által Törökországnak felajánlott, a menekültek ellátását segítő 3 milliárd eurós pénzügyi keret kétéves periódusra szól - tájékoztatott a kormányfő, aki emberiességi szempontból helyesnek tartotta a Magyarország 18 milliós hozzájárulását, az összeget pedig méltányosnak nevezte a nemzeti össztermék arányaihoz képest.
...
A vasárnap elfogadott megállapodással sikerül megállítani a migráció hullámait - vélekedett Donald Tusk, az Európai Tanács elnöke a csúcs utáni sajtótájékoztatón.
...
2016 júniusában lép hatályba az EU-török visszafogadási egyezmény, melynek értelmében visszaküldhető Törökországba az a menedékkérő, aki az unió területén nem kapott menekültstátust. Aki nem jogosult a menekültstátusra, azonnal vissza kell küldeni a származási országba, és emellett hatékonyan kell fellépni az embercsempészet ellen.

Ahmet Davutoglu török kormányfő a sajtótájékoztatón közölte: Törökország vállalta, hogy a határain keresztül illegális úton nem enged migránsokat az unió területére, és visszafogadja az onnan visszaküldötteket.
...
A vasárnap elfogadott zárónyilatkozatnak nem része az, hogy az Európai Unió országai között kötelezően szét kellene osztani a migránsokat. '

hogy katólikus misét mondatott-é a reformátyus Orbán, arról nincs tudomásunk.

Az Anikó talán.

legközelebb a Péter lesz a misefelajánlás alanya :)

tamas11 2015.11.30. 11:42:42

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Pillanatokon belül a szelekció, a szelektálódás lesz a kulcskérdés az egész problematikában..
Meg persze a pénz sorsa.
Ahová telepítették őket, (kvóta alapján, vagy anélkül), ott szervezetten, kontroll alatt zaljik majd a beillszkedési folyamat, és a vele járó gondok is jobban kezelhetőek maradnak. A gazdag országok jól fognak kijönni ebből, mert vonzó feltételeikkel kiválasztják, ISMERIK, befogadják, képezik a javát.
A mi szerepünk a jelek szerint olyasmi lesz, mint AZ AGGLOMERÁCIÓKÉ.:ide fraktálódnak, akik nem tudtak illeszkedni, és védekező pozíciókba szorulunk Erről kéne beszélni, (elemzések alapján) a kormányzatnak. Európával szembemenni nem lehet siker, még akkor sem, ha az EU bénázott egy sokkoló helyzetben.
Törökország most újrafogalmazhatja történelmi szerpét, válogathat a jövőképekben.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.11.30. 20:33:34

@tamas11: 'Törökország most újrafogalmazhatja történelmi szerpét, válogathat a jövőképekben. '

NO, csak nem megtetszett az illiberális hivatkozási mintaállam ??
:))

'Ahová telepítették őket, (kvóta alapján, vagy anélkül), ott szervezetten, kontroll alatt zaljik majd a beillszkedési folyamat, és a vele járó gondok is jobban kezelhetőek maradnak. A gazdag országok jól fognak kijönni ebből, mert vonzó feltételeikkel kiválasztják, ISMERIK, befogadják, képezik a javát.'

Ez is egy lehetséges forgatókönyv, kétségtelenül.
De talán érdemes néhány évtizedre visszatekinteni : lásd Mutti a bukott multikultira tett megállapítása.

De Béndek elnök úr sem tartotta volna itt a 'menekülteket'.

Az meg végképp felfoghatatlan számomra, miért lenne jó nekünk és Európának hogy néhány évtized alatt a természet törvényei szerint ( union(y)ista barátunk viszatérő motívoma a biosz/szexizmus megkerülhetetlensége) visszavonhatatlanul megszűnik az lenni, ami volt és lehetett volna.

Hirdessétek meg:
Nem akarunk magyar Magyarországot!
és várjátok a tolongó tömeget a pártházatok ajtaján dörömbölve a nemmagyar szabadversenykapitalizmus támogatására.
Esetleg egy népszavazás ??
Hajrá!

egyetmondok 2015.11.30. 21:42:22

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
"Most szólok: ha a Nyugat nagyvárosaiban általánossá válik, hogy a 18 év alattiak 70 százaléka (muszlim) bevándorlótól született, akkor nektek nemigen lesz nyugtotok ebben a világban. Nekünk sem, de nektek még kevésbé."

Tehát nektek se, baszki.
Mit ünnepelsz azon,hogy utánunk következve benneteket is felkoncol az iszlamizmus ? Azt, hogy utánunk dögöltek meg? Gratulálok leponex. Naqy dolog lehet a liberálisokat túlélni pár perccel.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.01. 01:44:11

@egyetmondok: 'Mit ünnepelsz azon,hogy utánunk következve benneteket is felkoncol az iszlamizmus ? '

szamárságokat beszélsz, és láthatóan nem is akarsz megérteni semmit szinte.
nem én leszek, aki segíteni tudna neked ebben.
senki individualista nem él túl senki individualistát, mondd ez neked valamit?
egyszer már említettem a tihanyi ezer éves altemplomot, vagy a a bélapátfalvait, elmélázol az ezeréves kövek között néhány percet, és nem az örökkévaló liberálisdemokráciaésjogállamuralom, se a szintén örökkévaló és egyedülmindenkitboldogító szabadversenyes kapitalizmusistened nem fog eszedbe jutni ...
bár ki tudja, nálad ez sincs kizárva. még.

egyetmondok 2015.12.01. 08:36:39

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Nem csak a keresztény templomokról juthat a politika iránt érdeklődő ember eszébe a jogállam,joguralom,de az antik római és görög világ látható szépségeiről is,hiszen tudjuk, hogy e három hozta létre.
Ezért tartjátok olyan veszedelmesnek,ezért rettegtek tőle,hiszen fantasztikus történelmi-erkölcsi alapokon nyugszik.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.01. 08:59:47

@egyetmondok: 'hiszen fantasztikus történelmi-erkölcsi alapokon nyugszik. '

így van, ezért is joggal 'féltjük' az ilyen mániákus fundamentalistáktól, akik az európai elköteleződésünkból, az ország iránti elemi kötelezettségünkből és a természetes életösztönünkből értelemszerűen fakadó saját és a közös európai külső határaink védelmét a jogállam lerombolásaként képesek értelmezni.

Mondhatnám azt is, kénytelenek vagyunk a saját idiótáinkat is megvédeni, akaratuk ellenére.
Hogy ki mitől 'retteg', azt meg kedves blogtulajunk és fanklubjának monoton orbánfóbiájából bárki könnyen megítélheti.
De mi így szeretjük a szegény ortodox liberálisainkat is.
Megint csak akaratukkal szemben is.

Talán még nem olvastad, egy valódi magyar liberális író gondolatát ajánlanám figyelmedbe, ő nem a kényelmes bőrfoteléből műrettegett a diktatúrától, hanem megélte azt, és így látja a mai liberális demokráciádat:

'„Még a politikáról kellene egyet s mást mondanom, de az igazán fölösleges és unalmas időfecsérlés lenne. Arról volna szó, ahogyan a muzulmánok elárasztják, s majd birtokukba veszik, magyarán elpusztítják Európát; ahogyan Európa mindezt kezeli, az öngyilkos liberalizmusról és az ostoba demokráciáról; demokráciát és szavazási jogot a csimpánzoknak.

Mindig ez a vége: a civilizáció eléri azt a túltenyésztett állapotot, amikor többé már nemcsak hogy képtelen rá, de már nem is akarja megvédeni magát; amikor, látszólag értelmetlen módon, a saját ellenségeit imádja.'

További békés imádatot kívánok!

egyetmondok 2015.12.01. 09:22:47

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Nincs jelentősége nyekegéseteknek,muzulmánokról, katicabogarakról,tök mindegy miről nyekegtek.
Kívül helyeztétek magatokat jogon,az alkotmányosságon. Hatalmatok illegitim.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.01. 12:28:07

@egyetmondok: :))
és akkor most mi van?
toporzékolni fogsz?

egyetmondok 2015.12.01. 12:42:32

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Örülök,hogy egyetértünk abban,hogy hatalmatok a jogon kívül áll. Röhögj csak nyugodtan, elhiszem, hogy ez mennyire tetszik nektek.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.01. 13:14:19

@egyetmondok: mit lehessen tenni az ilyen tehetetlenségből fakadó irracionális durcival, sírjak rajtad?

Azt nem érted meg te sem, a bloggazdánk sem, hogy az értelmes, valóságos, hihető rendszerkritikát teszed-teszitek lehetetlenné ezzel az irracionális, árnyalatlan, szánalmasan nevetséges nyekergéssel: illegitim, autokratikus diktatúraizé, etnicista, nacionalista, ötszázéves önrabszolgaság, ....

Értem én, hogy ha abstart ebbe a szellemi gödörbe ugrottatok bele, akkor onnét arcvesztés nélkül nem lehet kimászni. Ezért még a nevetségesség is elviselhetőbb alternatíva, mint beleállni az orbánrendszer valódi üzemviteli hiányosságainak, melléfogásainak, tévedéseinek, hibáinak, netán bűneinek módszeres és valódi érveken nyugvó kritikájába.

Mert azzal 'legitimálnátok'.
A Béndek ott legitimált Orbán mellett 2002-ig.

Mert az össszes tanusítvány a liberálisoknál van letétbe helyezve a történelem kezdetétől annak végéig, és majd ez alapján leszen pecsét ütve mindenre: helyes-é avagy nem.

egyetmondok 2015.12.01. 13:22:32

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
2010-ig bármi kormány mellett lehetett legitim bárki.
1990-2010 között nincsen olyan ciklus,amelyben a hatalom gyakorlói a jogon kívül helyezték volna magukat. Ez 2010 óta létezik,mint állami hatalom gyakorlás.
És nem mi vagunk irracionálisak,hanem ti tettétek 2010 után olyanná magyar állami hatalmat,amelyet pusztán a racionalitás,a józan ész,stb. mentén többé nem lehetséges kezelni. De nem csak nem lehetséges,nem is szabad,az éppen olyan bűn lenne,mint a ti hatalmatok.
Politikai bűnök lettek 2010 után leponex,amelyek 90-2010 között nem tudtak létrejönni; ahhoz az kell,ahogy ti a hatalmat birtokoljátok: a jogon kívül.
Erre nincsen válasz a jogon belül leponex. Ne is reménykedjetek ilyenben.

Ja,és nekem ne gyere libsi dogmákkal,tudod,én nem az vagyok,nálam oké a halálbüntetés,stb. Oké lesz a 2010 utáni politikai bűnök visszamenőleges megtorlása is,ezen én el nem akadok,akadjanak el a liberálisok...,bennük reménykedjetek ott a fidesznél,de ne az olyanokban,mint én.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.01. 14:02:32

@egyetmondok: jó tudom, már megígérted, nem lesz se kecmec se kegyelem, nincs mentség a számomra, mert rest vagyok lelkesedni lassan minden kontrollt vesztő konzpolglibdemforr szamárságaitokért.
fölírod az össze használt IP címemet, és majd jól lesújtatok rám. is.

néha tényleg elfog a röhögés ennyi orbitális marhaságon. ennyi indulaton.
de ha csak trollkodsz, akkor azt remekül csinálod, akkor csőbe lettem húzva :)
de te ennél komolyabb vagy, jogász, te komolyan gondolod;-)
nyugtass meg: nem viccelsz!

A multkor mintha liberálisnak definiáltad volna magad, ha tévednék elnézésedet kérem
így egy picit jobb a helyzeted :)

egyetmondok 2015.12.01. 14:20:43

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
De nem ám. A 2010 utáni törvényhozási többség esetében nagyon méltánytalan személyes döntések következnek,ám ez rendben,hiszen pl.az angol parlamentáris szabadságok is súlyos és méltánytalan döntésekkel kezdődtek a koráőbbi hatalmasok ellen.

A liberális demokrácia híve vagyok,de nem vagyok liberális. Ez nektek,kollektivistáknak nyilván nem érthető,de mitől lenne az? A jogállam se az,amint látjuk.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.01. 14:47:48

@egyetmondok: 'A liberális demokrácia híve vagyok,de nem vagyok liberális. '

igen, azt hiszem ez pompás commingout.
kint is vagyok, bent is vagyok, ahol épp a legelőnyösebbnek látszik

nem mintha sokat számítanának ezek a címkék aggatása a saját és a mások nyakába.

persze nevezhetsz kollektivistának, csak épp végzetes fogalomzavarban vagy.
azt hiszed, minden ami tartalmaz valami 'közösségit', az kollektivista.
frászokat, de ez megint csak legyen a te bajod.

(a Közösségről épp egy kanadai francia volt haditengerész filozófus Jean Vanier írt sokat, ő valamit tudott Tudta Merte Tette is...)
én szabadelvűnek tekinthetem magamat, a kérdés mindig az: mire használod fel a veled született szabadságodat?
az individualista beleőrül előbb-utóbb a kihasználatlanul maradt szabadságába, doktrínákban, jogállamban, libdemben, egyetlen üdvözítő versenykapitalizmusban próbálja azt elviselni.
és csodálkozik, hogy nem lehet ...

olvass inkább egy kis Attilát, még ha csak távoli is lenne a kapcsolat a kommentemhez:

'(LE VAGYOK GYŐZVE...)
Le vagyok győzve, (győzelem ha van)
de nincs, akinek megadjam magam.
Úgy leszakadtam minden más világról,
ahogyan lehull a gyümölcs az ágról.

Szurkálnak, óvnak tudós orvosok,
irnak is nékem, én hát olvasok.
S „dolgozom”, imhol e papírhalom -
a működésben van a nyugalom.

Én állat volnék és szégyentelen,
nélkületek, kik játszotok velem -
Köztetek lettem bolond, én a véges.
Ember vagyok, így vagyok nevetséges.'

egyetmondok 2015.12.01. 14:52:35

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Na, mondtam,hogy fogalmad sincsen az egészről:-)
Verselj inkább tényleg,az nem politika.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.01. 18:41:34

@egyetmondok: :)
sose próbáltam írni, csak olvasni
te meg csak írsz, de nem olvasol a fundamentalista jogállamvallás dogmáin kívül semmi mást

ezért hiheted, hogy a vers nem politika ...

akkor a gyilkosokat ki fogja néven nevezNI
?

egyetmondok 2015.12.01. 20:15:59

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Ki nevezi néven a nemzet gyilkosait? Majd a PKP,például az. Végül is ez a feladat nem a művészekre,hanem a politikusokra tartozik.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.02. 07:06:30

@egyetmondok:
Ja.
Volt már ilyen rendszer, ahol a politikusok mondták meg mindenkiről, hogy kicsoda is ő.
Szolgáltad is egy ideig, nosztalgiázz egy kicsit még ;-)

neoteny · http://word.blog.hu 2015.12.02. 07:45:26

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:

"Volt már ilyen rendszer, ahol a politikusok mondták meg mindenkiről, hogy kicsoda is ő."

Volt? Habár Lázár János 2008-ban tette meg kijelentését arról hogy ki mennyit ér, még gyakorló politikus ma is. Valószínűtlen hogy megváltozott volna a nézete az (általa is kormányzott) emberek értékéről időközben ... legfeljebb megtanulta nem nyilvánosan hangoztatni az ilyetén meglátásait.

egyetmondok 2015.12.02. 09:35:37

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Persze azt az aljas kirekesztést,amit a NER jelent,jól megalapozza a 2002-ben elhangzott ideológiai alapvetésetek: a hazának csak a fideszes lehet a része.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.02. 12:42:45

@egyetmondok: erre gondolsz nyilván:

"...A polgári Magyarország nem ennek az országnak az egyik kisebb vagy nagyobb része. A polgári Magyarország az egész. A polgári Magyarország az, amit az emberek polgárként tesznek kormányoktól függetlenül. Néha könnyebb, néha nehezebb ezen az egy Magyarországon élni és szolgálni, de ez a helyünk. Innen nem megyünk el. Itt maradunk. Haza akkor is van, ha idegen hatalmak befolyása alá kerül, ha tatár, ha török dúl. Haza akkor is van, ha történelmi viharok rázzák. Haza akkor is van, ha nem a miénk a kormányzati felelősség. A haza nem egyszerűen politika, hanem az életünk. Meglehet, pártjaink és képviselőink az országgyűlésben ellenzékben vannak, de mi, akik itt vagyunk a téren, nem leszünk és nem is lehetünk ellenzékben, mert a haza nem lehet ellenzékben. Legfeljebb egy kormány kerülhet ellenzékbe saját népéhez képest, ha feladja a nemzet céljait. Még egyszer: nem az a fontos, hogy mi hozzuk a jó döntéseket, hanem, hogy jó döntések szülessenek. Ezért, még ha vannak is intő jelek, és tudjuk, amit tudunk, a most alakuló kormányt és pártjaikat nem múltjuk, hanem tetteik alapján fogjuk és akarjuk megítélni...."

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.02. 12:47:28

az orbáni lázítás immár az amerikai újságírókat is megfertőzte, az Európai NonEntitást - a jövőlátó kedves bloggerünk szellemes elnevezése volt ugye - emígyen látják:

'Meglepő listán végzett első helyen Orbán Viktor
2015. december 2. 11:26

A Politico magazin európai kiadása összeállította azon európai személyek listáját, akik leginkább befolyásolták az Európai Unió jelenét és jövőjét, és ebben Orbán Viktor magyar miniszterelnök végzett az élen.

28 embert tettek 28 európai országból az amerikai külpolitikai magazin szakemberei arra a listára, amely a legmeghatározóbb személyiségeket mutatja be.
...
Az Orbán Viktort bemutató külön részben a magyar miniszterelnököt a "konzervatív felforgatónak" nevezik a külpolitikai magazin szakértői. Szerintük képtelenség nem észrevenni, ez pedig nem könnyű feladat egy 10 millió lakosú ország vezetője számára, amely alig rendelkezik természeti erőforrásokkal. Akár szeretik őt, akár nem, mindenképpen figyelmet kell szentelni a magyar kormányfőnek, a közöny nem opció - írják.

Jelenleg legalább annyira alakítója, mint résztvevője az aktuális európai korszellemnek. És ennek csak az egyik esete a menekültügy. Magyarország volt az az ország, amelyik betartotta azt az uniós törvényt, hogy nem engedik át a határokon ellenőrizetlenül a bevándorlókat. Ezzel szemben Olaszország, Görögország és Franciaország hónapokig átengedte a menekülteket.

Álláspontja miatt az európai vezetők ki akarták közösíteni, most azonban - írja a Politico.eu - ő az európai jobboldal vezéralakja és szerencsehozója.
...'

egyetmondok 2015.12.02. 13:14:17

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
" Ennek az országnak a sorsát csak egy polgári középerőkből álló kormány tudja megnyugtatóan rendezni. Olyan polgári liberális kormány, amely… nem enged sem egy jobb-, sem egy baloldali etatista gazdaságpolitika csábításának. Csak egy ilyen liberális kormány látszik alkalmasnak arra, hogy megértesse a polgárokkal, hogy a privatizáció lehetőség, hogy meggyőzze őket arról, hogy minden olyannyira várt intézkedés – legyen szó nyugdíjról, gyedről, családi pótlékról, munkanélküli-segélyről – csak akkor lehetséges, ha előteremtjük hozzá a szükséges pénzt. Márpedig pénz csak piacgazdaságban terem, pénz és piac pedig nincs a pénzforgatáshoz értő vállalkozók, tőkések nélkül… Hangulatkeltés folyik a bankárok, a bankok, a pénztőke és a nemzetközi pénzügyi intézmények ellen… Egy liberális kormány képes lesz arra, hogy kíméletlenül szembeszálljon az… idegengyűlölettel… " --

blablablablablablablabla... permanens hazudozás.
A magyar történelemben senki nem volt kénytelen ennyit hazudozni,mint ti.

egyetmondok 2015.12.02. 13:16:32

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
A cikk szerint Orbán bomlasztó,opportunista és fertőz.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.02. 17:44:34

@neoteny:
'"Én soha nem szégyelltem, hogy mim van, dolgozom keményen. Abban a miliőben nőttem fel, hogy a munka nem szégyen, a munka eredményét sem kell szégyellni. Az ember gyűjtsön, építkezzen kockáról kockára. Aki erre nem képes, akinek nincs semmije, az annyit is ér, én azt gondolom. Aki nem vitte semmire az életben, az annyit is ér, ezt tudom mondani. Annak annyi az élete. Ez az én véleményem" - '

Nem mintha szimpatikus lenne számomra Lázár véleménye, ( mármint hogy csak annyit ér egy ember ) de egybevág a Pártelnök úr konzervatív (?) nézeteivel, ölég egyértelműen írt ő is arról, hogy a szabadversenyes kapitalizmus már csak ilyen, hiú ábránd a természetes egyenlőtlenségek (tehetség, intelligencia, no meg a szocializációs környezet) 'balos' kiegyenlítésre törekvése.
Jó, az oktatást megengedné, de addigra már a lehetséges pályák eléggé determinálódnak.

Aki tehetséges, szorgalmas, ügyes, .... az viszi valamire a kapitalizmusban, a gonosz államot meg vissza kell szorítani, hagyjon csak szabadon kibontakozni mindenkit - noha ki másnak van lehetősége mégis csak csökkenteni a meglévő hendikepeket.
Lázár egy szabadversenyes mintakapitalista mentalitású, nagyon tehetséges, nagy munkabírású ember, aki sokra vitte.

Ha nem egyes személyre vetíted, bizony sok igazság van ebben.

Valószínűleg számomra ezért sem szimpatikus ez a szabadversenyes kapitalizmus, az individualizmus mindenekfelettisége, ami a meglévő természetes egyenlőtlenségeket tovább erősítve rombolja a társadalmat, írhatnák 'közösséget' is, de az itt üldözendő fogalom.
Ebben a Minden Idők Egyetlen Legboldogítóbb Rendszerében csak a pénz, a siker számít, minden abban mérhető.
( Exupéry oly tömören megfogalmazta:

' "Láttam egy szép házat, rózsaszínű téglából épült, ablakában muskátli, tetején galambok..." - sehogy sem fogják tudni elképzelni ezt a házat. Azt kell mondani nekik: "Láttam egy százezer frankot érő házat." Erre aztán fölkiáltanak: "Ó, milyen szép!"'

Lázár lehetne Béndek kormányában (pénzügy)miniszter is;-)

PS: talán rosszul emlékszem, de mintha egy hőbörgő képviselőjelölttel kapcsolatban jött volna ez elő, akit ezzel oltott le. Valamiért csak ez a 40 másodperc van a yutubon, nyilván nem véletlenül

neoteny · http://word.blog.hu 2015.12.02. 17:57:31

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:

"Ebben a Minden Idők Egyetlen Legboldogítóbb Rendszerében csak a pénz, a siker számít, minden abban mérhető."

[a most 64 éves Szaturo Takagaki, aki 21 éves korában lépett be a jakuzába, és sokáig testőrként dolgozott, amíg nem szakított a szervezett bűnözéssel:]

Takegaki szerint ma már minden a pénz körül forog, a hűség és a testvériesség eszméi viszont egyre kevésbé jellemzőek mostanában.

index.hu/kulfold/2015/11/30/a_jakuza_szakadasaval_fejek_hullhatnak_de_mexikoi_verfurdo_nem_varhato/

egyetmondok 2015.12.02. 18:03:28

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
" Lázár egy szabadversenyes mintakapitalista mentalitású, nagyon tehetséges, nagy munkabírású ember, aki sokra vitte.

Ha nem egyes személyre vetíted, bizony sok igazság van ebben. "--

igen,a fontos csak az,hogy ezt véletlenül se Lázár János személyre vetítsed. Az ő személye ti. ennek a szabadversenyes mintakapitalista alkatnak a tankönyvi tagadása. Mint ti mindannyian a fidesznél.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.02. 18:13:44

@egyetmondok:
'Mint ti mindannyian a fidesznél. '
:)
ennyire hlye még te sem lehetsz, de ígérem egyszer tényleg el fogok menni a Lendvai utcába , megnézni hogy néz ki egy 'fideszes' közelről :)

egyetmondok 2015.12.02. 19:04:33

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Nem kell sehova menned. Ott a politico-ban: bomlasztó,opportunista,fertőző. Ezt ünnepeled leponex.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.03. 08:06:30

@egyetmondok:
mit lehet ünnepelni azon, hogy kedves európai vezetőink lassan -de biztosan- fertőződnek meg, és Valóság Anyánk még pörsenésesebb orcájával szembetalálkozva bomlani kezdenek?

'
Brüsszel durvul: ez a menekülthullám túl nagy ahhoz, hogy ne állítsuk meg
EUrologus
2015.12.03. 00:45

Az Európai Tanács elnöke szerint veszélyes Angela Merkel befogadó politikája. Másfél évig zárva tartaná az unióba érkezőket.

Az Európai Unió csúcs döntéshozó szervének, az Európai Tanácsnak az elnöke, a lengyel Donald Tusk durva médiatámadást indított Európa csúcs politikusa, Angela Merkel menekültpolitikája ellen szerda este. Hat európai lapban, köztük a Guardianben, a Le Figaróban és a Süddeutsche Zeitungban jelent meg vele interjú nagyjából egyidőben, amelyekben azt nyilatkozta:

senki, még Németország sem áll készen ma arra, hogy ennyi embert befogadjon

és veszélyesnek nevezte a német kancellár javaslatát, amely a menedékkérők EU-n belüli szétosztásával enyhítené az uniós tagállamokra egyenként nehezedő bevándorlási nyomást.

Ezzel szemben Tusk szerint az Európába érkező menedékkérőket

másfél évig befogadó központokban kellene tartani Európa-szerte, amíg többek között megállapítják, jelentenek-e biztonsági kockázatot.

Jogos-e az őrizetbe vétel?

Úgy tűnik, mostanra egyetlen kulcskérdésben összpontosul a menekültügy egész európai kezelése: bezárhatják-e a hatóságok a bevándorlókat arra az időre, amíg biztonsági ellenőrzést hajtanak végre rajtuk, és eldöntik, hogy jogosultak-e nemzetközi védelemre?

Tusk elmagyarázta, hogy ha át akarják vizsgálni a migránsokat és menekülteket, ahhoz több idő kell, mint egy egyperces ujjlenyomatvétel. Befogadóközpontokban kellene tartani a menekülteket addig, amíg ez meg nem történik, legfeljebb 18 hónapig, érvelt.'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.03. 08:06:41

@egyetmondok:
mit lehet ünnepelni azon, hogy kedves európai vezetőink lassan -de biztosan- fertőződnek meg, és Valóság Anyánk még pörsenésesebb orcájával szembetalálkozva bomlani kezdenek?

'
Brüsszel durvul: ez a menekülthullám túl nagy ahhoz, hogy ne állítsuk meg
EUrologus
2015.12.03. 00:45

Az Európai Tanács elnöke szerint veszélyes Angela Merkel befogadó politikája. Másfél évig zárva tartaná az unióba érkezőket.

Az Európai Unió csúcs döntéshozó szervének, az Európai Tanácsnak az elnöke, a lengyel Donald Tusk durva médiatámadást indított Európa csúcs politikusa, Angela Merkel menekültpolitikája ellen szerda este. Hat európai lapban, köztük a Guardianben, a Le Figaróban és a Süddeutsche Zeitungban jelent meg vele interjú nagyjából egyidőben, amelyekben azt nyilatkozta:

senki, még Németország sem áll készen ma arra, hogy ennyi embert befogadjon

és veszélyesnek nevezte a német kancellár javaslatát, amely a menedékkérők EU-n belüli szétosztásával enyhítené az uniós tagállamokra egyenként nehezedő bevándorlási nyomást.

Ezzel szemben Tusk szerint az Európába érkező menedékkérőket

másfél évig befogadó központokban kellene tartani Európa-szerte, amíg többek között megállapítják, jelentenek-e biztonsági kockázatot.

Jogos-e az őrizetbe vétel?

Úgy tűnik, mostanra egyetlen kulcskérdésben összpontosul a menekültügy egész európai kezelése: bezárhatják-e a hatóságok a bevándorlókat arra az időre, amíg biztonsági ellenőrzést hajtanak végre rajtuk, és eldöntik, hogy jogosultak-e nemzetközi védelemre?

Tusk elmagyarázta, hogy ha át akarják vizsgálni a migránsokat és menekülteket, ahhoz több idő kell, mint egy egyperces ujjlenyomatvétel. Befogadóközpontokban kellene tartani a menekülteket addig, amíg ez meg nem történik, legfeljebb 18 hónapig, érvelt.'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.03. 08:11:53

@egyetmondok:
mertugyebár az Európai Non Entitás, a Főbomlasztó-Fertőző Oppurtunista mivel is lázított fél éve??

' Az Európai Tanács elnökének szavaival visszatértünk az egész „menekültválság” kiindulópontjához.

Orbán Viktor ugyanis idén májusban hasonló érveléssel kelt ki az Európai Bizottság éppen csak bejelentett menekült-áthelyezési terve ellen. Elsősorban azzal volt elégedetlen, hogy a nemzetközi szabályok szerint nem lehet mérlegelés nélkül őrizetbe venni olyan bevándorlókat, akik menedékjogi védelmet kérnek, és ennek a szabálynak a betartását a Bizottság akkor ki is kényszerítette Magyarországon.
...
„2012-ben az Európai Unió egy kötelezettségszegési eljárással fenyegetett meg bennünket, és rákényszerített, hogy változtassuk meg ezt az eljárást, és azt mondták, hogy aki átlépi a határt törvényellenesen, de azt mondja magáról, hogy ő politikai menekült, azt nem szabad őrizetbe venni – mondta májusban a miniszterelnök az EUrologus kérdésére. – És ekkor elszabadult a pokol. És akkor Magyarországot ellepték, tízezrével lepték el azok az emberek, akik átlépik a határt törvénytelenül.”

Az érvényes EU-s szabályozás kimondja, hogy ha valaki menedékjogi védelmet kér, csak kivételes esetben vehető őrizetbe, és az ENSZ Menekültügyi „Genfi” Egyezménye is úgy rendelkezik, hogy nem szabad korlátozni „a menekültek mozgási szabadságát a szükséges mértéket meghaladóan” és korlátozásokat csak addig lehet alkalmazni, amíg „jogi helyzetük az illető országban rendezést nem nyert”.'

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.03. 08:24:17

@egyetmondok:
mit lehet azon ünnepelni, hogy ha a két feltételezett párizsi merénylő még ott csücsülne egy zárt menekülttáborban akkor esetleg nem is lett volna 130 halott?

De a derék bécsi polgárok konvojt küldtek kimenteni őket a gonosz orbáni diktatúra markai közül, és bécsikeringővel, táncikálással,tapsikálással ugrabugrálták körbe őket talán?

mit lehet ünnepelni az öngyilkos liberalizmus és az ő ostoba 'jogállami' demokráciáján?

a most sorra került 14 kaliforniai halottat?

a Hobó e virágzó Népboldogító Libdemről még nem is sejthette ...
'
Ime, az utolsó kínrím:
Ez egy nedves kor, nappal vér folyik, éjjel bor.
A kis balerina vezeti pónilovát.
Hamupipőke, te sosem alszol? – kérdezi tőle a Bohóc.
Vigyél el innen, barátom!
Nem lehet, itt kell örökre maradnom.
Mozdulatai kecsesek, ám a látvány szomorú.
Talán csak a Bolond mulatságos, ahogy integet, hogy majd ír! Igen.
És nem felejt el semmit. Szeretlek.
Sosem lesz vége. Sosem lesz vége.
Sosem lesz vége. Sosem lesz vége. '

egyetmondok 2015.12.03. 08:39:23

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Azon szerintem régen túl vagyunk, hogy őrizetben lehet-e tartani azt aki menedék-kérelemért folyamodik.
Természetesen igen,ezt a genfi egyezmények egyáltalán nem tiltják.

Persze sokkal egyszerűbb csinálni egy olyan fizikai(gyoda)/büntetőjogi konstrukciót,amely esetében ezzel nem kell bíbelődni: jogosult esetleg,vagy nem jogosult bárki a menedékes statuszra,ki lehet utasítani,mert...csak.

De,mint tudjuk a politico-tól: bomlasztó,opportunista és fertőző a NER.

egyetmondok 2015.12.03. 09:21:17

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Az enyémnek miért kéne rebbeni ? Ti kormányoztok ember,nem mi,a haza ellenségei.

És hogy hogyan,hát ott a politico-ban: bomlasztóan,opportunistán,fertőzőn.

Hogyan is fogalmazott rólatok ennél jóval tömörebben az,aki jól ismer benneteket? "Ge.i". A politico ezt is leírhatta volna,spóraandó a nyomdafestékkel: ugyanazt jelenti.

A kerítéset és a hozzá kitalálta bünbtetőjogi "okosság = ge.iség.
És a szemed se rebben...gratula leponex,gratula.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.03. 14:30:46

@egyetmondok: 'Ti kormányoztok ember,nem mi,a haza ellenségei. '
szerencsére már nem ti, bár én akkor sem nevezlek a haza ellenségének még ha büszkén vállalod is azt.
én szabadelvű, ha úgy tetszik valódi liberális vagyok, vitatkozok, ironizálok, de tiszteletben tartom a tőlem eltérő véleményt. és a megfogalmazóját.
ha majd a többségi támogatást elnyeritek, azt is tudomásul veszem.
sőt, ha bejuttok a parlamentbe, szívesen megkereslek és gratulálok.
szemrebbenés nélkül.

egyetmondok 2015.12.03. 14:38:15

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Ezt el is hiszem. Szemrebbenés nélkül fogod tisztelni azt a többséget majd. Neked ugyanis tök mindegy,hogy a többség mit csinál. Az a ti úristenetek.

Ez fertőzheti meg végleg az európai politikai civilizációt. Ez az,amire télnyleg érdemes az opportunizmus jelzőt használni. A teljes elvtelenség,a pőre hatalom nihilista,ájult tisztelete.

Ha a PKP bejut,adja Isten kormányt alakít,s én netán ott leszek,tőlem odajöhetsz gartulálni,csak véletlenül se szólj, hogy te vagy a leponex. Akkor kezet is foghatunk.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.03. 19:04:31

@egyetmondok: szívesen kezet fognák veled jóval előtte is, bár explanatus barátom is csak ígérte a kávét ...

De most őszintén, te hogy gondolod egy parlamentáris demokrácia működését?
Szavazásnál ha csak többséget kap valami, akkor addig kell csiszolgatni, amíg mindenki egyet nem ért vele ?
De az meg már totális diktatúra.

Vagy van egy 'kisebbség', egy kiválasztott népség mint zsidó barátaink voltak vala, akiket az Igazi és Egyetlen Liberális Demokrácia kiemelt a többi pórnép közül, és átadta nektek az Igazság és a Jókormányzás Kézikönyvét, és nektek kell hirdetni, akár alkalmas, akár alkalmatlan időben?
Mi ez a fundamentalista őrület bennetek?

' A teljes elvtelenség,a pőre hatalom nihilista,ájult tisztelete.'

tényleg hülye vagy, ha ezt komolyan mondod.

te vagy az, aki ájult tisztelettel, szemernyi bizonytalanság nélkül, kritikátlanul, a mindennapi tények totális semmibe vétele mellett monomániásan delirálod a sosemvolt-sosemlesz vegytiszta 'JOGÁLLAM' bálványod fényességes arcát, mint ahogy a valódi nácikat hajtotta valami eszelős fűhrerimádat.

trollkodsz, azt gyanítom egyre erősebben, nem látok hihetőbb alternatívát a kommentjeidre

neoteny · http://word.blog.hu 2015.12.03. 19:24:32

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:

"Szavazásnál ha csak többséget kap valami, akkor addig kell csiszolgatni, amíg mindenki egyet nem ért vele ?
De az meg már totális diktatúra."

És még neked van arcod szómágiáról bugyogni.

egyetmondok 2015.12.03. 20:31:07

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
" tényleg hülye vagy " --

Ezen nem csodálkozok. Sztalinék tartották elmebetegnek,hülyének a politikai ellenzéket.
A ti államhatalmatok se tud mást mondani az ellenzékére: hülye és elmebeteg.
Csak ugye,mert köll a nyugatiak pénze,nem mertek bennünket elmegyógyintézetbe dugni.

egyetmondok 2015.12.03. 20:37:07

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
"Vagy van egy 'kisebbség', egy kiválasztott népség mint zsidó barátaink voltak vala, akiket az Igazi és Egyetlen Liberális Demokrácia kiemelt a többi pórnép közül, és átadta nektek az Igazság és a Jókormányzás Kézikönyvét, és nektek kell hirdetni, akár alkalmas, akár alkalmatlan időben?
Mi ez a fundamentalista őrület bennetek?" --

Mi a jogállam leponex ? Csak úgy röviden,a saját szavaiddal. Mi az ?

egyetmondok 2015.12.03. 20:48:46

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
" e vagy az, aki ájult tisztelettel, szemernyi bizonytalanság nélkül, kritikátlanul, a mindennapi tények totális semmibe vétele mellett monomániásan delirálod a sosemvolt-sosemlesz vegytiszta 'JOGÁLLAM' bálványod fényességes arcát, mint ahogy a valódi nácikat hajtotta valami eszelős fűhrerimádat." --

ezért holnap bírósághoz fordulok. Keress ügyvédet.

egyetmondok 2015.12.03. 23:13:20

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
" Vagy van egy 'kisebbség', egy kiválasztott népség mint zsidó barátaink voltak vala, akiket az Igazi és Egyetlen Liberális Demokrácia kiemelt a többi pórnép közül, és átadta nektek az Igazság és a Jókormányzás Kézikönyvét, és nektek kell hirdetni, akár alkalmas, akár alkalmatlan időben? " --

lezsidóztál ?

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.04. 07:54:05

@egyetmondok: na, Isten veled kedves trollom, békés Karácsonyt, mindenkinek.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.04. 08:13:20

a lázítás újabb fordulója következik:

'
Büdös a prófétaság

Nehéz megmondani, hogy mi lesz fél év múlva. A megoldás, a válasz az embereknél található. Az európai emberek szándéka egyre távolabb kerül a vezetők akaratától. Ez egy nyíló olló, a fesztültséggel pedig egyre nehezebb együtt élni. A vezetőknek kell változniuk, hiszen az emberek nem fognak. A liberális korszak helyett újra demokratikus korszaknak kell érkeznie Európába.
'

egyetmondok 2015.12.04. 20:28:33

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Azt nem írhatom, hogy "Viszlát !",mert Istennek hála,nem ismerlek,de azt igen, hogy a remélhetőleg nem is messzi látásig: helló.

egyetmondok 2015.12.04. 21:25:43

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Hogy mi lesz kb.fél év múlva leponex ?
Hát...,keress ügyvédet,aztán meglátod.

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.04. 21:46:04

előbb konzultálj egy magyartanárral, még ha olyan etnicista lenne is ez, nem kell megtudni a Főnöknek :))

egyetmondok 2015.12.04. 22:02:09

@Gerő Zoli a te barátod is lehetne:
Nagy buli lesz leponex. Ott elő kell majd kotornod a személyit,lakcímkártyát. A sajtóról tudok gondoskodni.
Minden hozzám írott kommentedet elmentettem,amióta ez a blog csak létezik. Elemeztem,szóról szóra.

Mit szólsz ?

Írd már le újra,hogy náci vagyok,kérlek,léágysziiii..
Vagy,hogy elmebeteg, az is jól jön, légysziiiiii

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.05. 01:45:15

@egyetmondok: 'Mit szólsz ? '
:)))
szóhoz sem jutok.

a Főnöknek elküldtem nevem, címem, tán még a telefonszámomat is, segíteni fog

bár ölég mulatságos, hogy egy echte nem liberális jogállamhívő ( az meg miféle szerzet lehet, hiszen szerinted a jogállam==liberális demokrácia, te meg nem vagy liberális) a Diktátor aljas kirekesztő NERjének bíróságával fenyegeti meg nyilvánosan egy oppurtunista hívét:)
jó, emléxem, megígérted, nem lesz kegyelem a magamfajtáknak, na de ilyen hamar?? vagy lemaradtam a választásokról??? :)

golyóra mostanság mennyit kell leperkálni felétek? nehogy má államkőccségen hadakozzá te is az orbáni lázítás ellen ...

oké, meghívjuk tanúnak neotenyt meg explanatust, rendben ?
az Erő legyen veled :)

Gerő Zoli a te barátod is lehetne 2015.12.05. 01:49:32

@egyetmondok: 'mert Istennek hála,nem ismerlek'
azért ez fájt egy kicsit, jó kirekesztő sorstársam a NERben, kegyetlen vagy, na.
zdrasztvujtye
süti beállítások módosítása