1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.06.08. 11:16 HaFr

Bevándorlóellenesség a magyar skanzenban, avagy út a semmibe

Van állítólag valamilyen intakt magyar kultúra, amelyet meg kéne óvnunk a ránk fenekedő világgal szemben. Hálás lennék, ha valaki elárulná, mi az. Amit én a tágabb magyar kultúrából látok (és nem vagyok vak), az a boldogtalansággal, a bizalmatlansággal, a társadalmi inkompetenciával és a versenyképtelenséggel van eljegyezve -- ezt kellene megtartani? Jó, csak hogy tudjam. Mert a kultúra ezt jelenti. Azt a kialakult rutint és gyakorlatot, illetve az ezekben megmutatkozó tudást és értékeket, amelyekkel a dolgainkat végezzük.

Ugyanakkor engedtünk felnőni egy olyan politikusi réteget, és különösen az utóbbi öt évben egy olyan kormányzati mentalitást, amely szépen hízik ezen a magyar kultúrán, és ahelyett, hogy rákényszerítené a társadalmat az önmagával és a realitásokkal való szembenézésre, adja alá a nacionalista lovat. (N.B. Én népmeséken és népzenén nőttem fel, rendes polgári nevelést kapva a szocializmusra eső gyerekkoromban is, értékelem, és elég jól ismerem a magyar hagyományokat és értékeket, ezeket adom tovább megfelelő kontextusba helyezve őket, történelem szakon végeztem, a versenypiacon dolgozom, tehát kíméljen meg minden erre hajló agy a feltoluló libsizéstől. Igaz, sokkal ellentétben, a piac és a Nyugat ismerete segít nekem kontextusba helyezni a népmeséket.)

A "magyar kultúra" zárvány. Zárványként őrizni ebben az improduktív állapotában ugyan munkát adhat százezer embernek, köztük politikusoknak, rendszerkonform szobrászoknak és építészeknek, közpénzt húzó feketegyörgyöknek és professzori köröknek, de hosszabb távon az ország ellehetetlenüléséhez vezet. A tudatlanságunkkal és a fekete-fehér világlátással az a baj -- ami jól látszik a kivándorláson --, hogy a kultúránkat nem újrakeretezni és reintegrálni fogjuk Európában, hanem aláásni, kiüresíteni, és a társadalom nagy részét szembefordítani vele. A magyarságukat minden évben tíz- és tízezrek kezdik el elveszíteni, ahelyett, hogy mi itt szembenéznénk a kultúrából adódó korlátainkkal, és megpróbálnánk tágítani őket, hogy a magyarok itthon maradhassanak, és a saját társadalmunkat építsék. Ha magunk nem tudjuk, akkor ebben segíthetne minket az a nyomás, amely néhány tízezer, egy-kétszázezer letelepedő bevándorlótól jöhetne.

Nem beszélek most arról, hogy miként fogjuk finanszírozni a nyugdíjrendszert egy alacsony hozzáadott értékű (de "magyar"), elöregedő társadalomban. Nem beszélek arról, hogy a kulturális törésvonalaink hogyan emésztik fel az értelmes politizálás lehetőségét. Hosszan lehetne értekezni arról, hogy az ostoba, aljas politikai réteg miként teszi tönkre az országot hosszabb -- de nem túl hosszú -- távon. Én csak azt írom most, hogy a definiálatlan, mégis szent magabiztosságban őrzött "magyar (ráadásul, úgymond, keresztény) kultúra" hogyan ássa alá a magyar nemzet életfeltételeit, miközben se a magyarsága, se a kereszténysége nincs a helyén. Ahelyett, hogy erőt jelentene, nyilvánvaló hátrány. Ennek belátása pl. világosan megkülönbözteti egymástól a konzervativizmust és a demagóg nacionalizmust.

Irányított bevándorlásra mindezek miatt szükség volna. A bevándorlók inspirálnák a magyar tehetséget, nyitottságot és alkalmazkodni tudást is. A bevándorlás legnagyobb gátja ma azonban az alul lefagyott gazdaság, az agyonadóztatott bizniszek, a politikai korrupció, és a felkészületlen közigazgatás. Egy ilyen közegben visszaesik a kezdeményezés, a vállalkozás, a tudástranszfer. A fogyasztás óvatos, a bizalmatlanság és a bezárkózás változatlan.Gazdasági alapjaink az EU-ban vannak ahelyett, hogy Pécsett és Kiskundorozsmán lennének a helyi magyarok kezében. A bevándorlókkal nem az a baj, hogy jönnek, hanem hogy nem alkalmas a környezet számukra az értékteremtésre.

A homogén ország orbáni kényszerképzete és a félelmek felesleges gerjesztése csak kimondja, amit a gyakorlat maga is elér: megfoszt minket a fiatal munkaerőtől, tehetségtől, új lojalitásoktól, a társadalmi megbékélés -- egy más koncepciójú társadalom -- ágenseitől. Ahhoz persze, hogy a bevándorlók és velük a magyar társadalom újraintegrálása sikeres lehessen, érett, felelős jövőképre és politikai irányra volna szükség. De mivel ez hiányzik, csak vergődünk Isten kalapján -- erősen fonnyadt bokrétaként.

201 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr147526032

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Figyelem! Ballibek által cenzúrázott blog ! 2015.06.09. 07:01:04

Ha mást mondsz, mint amit gondolunk, akkor kibaszunk téged a picsába !    

Trackback: Hogyan segítünk a szerencsétleneken? 2015.06.09. 00:41:10

Sok szó esik manapság a menekültekről és a "gazdasági bevándorlókról", de általában is örökös kérdés, hogy mit kezdjen a társadalom a hátrányos helyzetű, szerencsétlen életű emberekkel, akár máshonnan jönnek ide, akár eleve itt élnek. Összegyűjtöttem, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.10. 09:08:31

@tamas11:

"Ahogyan te sem engedsz be, hívsz meg olyanokat a nappalidba, akik ott köpködnek..."

Ám ha a házigazda direkt a látogatók kedvéért, egyes témék megvitatása céljából hozza létre a házikóját, fennen hangoztatva a szabad véleménynyilvánítást, sőt egyenesen azt tűzve ki záaszlajára, akkor a cenzúra csak a mocskolódó hangnemmel szemben indokolt. A nem tetsző vélemények kicenzúrázása viszont épp a deklarált célt, a szabad véleménycserét üti agyon.

Az is gyakori balliba barátainknál, hogy az alpári hangnemű ellentétes véleményű mocskolódást meghagyják, ám az érdemi ellentétes véleményt tartalmazó kommentet törlik. Ezzel azt a látszatot keltik, mintha az ellentétes véleményen lévők mind bunkó, alpári, mocskolódoó emberek lennének, ily módon is hiteltelenítve a nemkívánt véleményeket.

Sajnos jobbos blogokon is előfordul a cenzúra, bár sokkal kisebb mértékben.

tamas11 2015.06.10. 11:48:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Tehát az álláspontod:

I. 1. / A plakátos propaganda "jó" és kell.

Ezen kívül:
Svédország rosszul döntött, régen is, de most is rosszul kezeli pronlémáit.
Beilleszkedés nincsen.
ezért
Otthon kéne, AZOKNAK, sőt, AZOKNÁL rendet csinálni.
de sajnos
USA gonosz, nem hagyja, szítja.

Inkompatibilst nem beengedni.

Szerintem:

Már kint szűrni kéne a jövevényeket, például ahol partraszállnak, ott szórólapon tájékoztatni őket, mi várja őket itt. A külügyminiszternek már rég Szerbiában kéne lennie ,tárgyalni erről. Kiket állíthatnának meg miért, és hogyan. A maradás-visszafordítás ott kezdődne, ezt a sajátos frontot oda kellene kitolni. Ma átzúdulnak többnyire szerbián Tudjuk egyáltalán pontosabban az útvonalakat? (Fizetős vonatozók, vagy gyalogos hordákról gondolkodunk?).?
Persze, mindezt külügyérünk tanácsadóival támogatva, felkészítve tehetné, de sajna, ahhoz nem kispályás futsalos haverok kellenének - főnöküket beleértve.
(A legjobb az lenne, ha maga OV menne, illetékessége folytán, de isten őrizz, amúgy).
2. Itthon is szét kell váklasztani ezt a tömeget, minél többfelé, és minél pontosabban specifikálva kezelni, nem csupán aszerint, hogy menekült vagy bevándorló. Ki az, aki maradna , nem maradna, mit tud, vagy mit nem akar tenni, papírja van e, miért nincs. mit tegyen, míg állítólagos anyaországából azt beszerezzük, stb.
A visszatoloncoltakról is diplomáciai meccseken (Ausztriában), még zsuppolásuk előtt kellene egyeztetni , a szisztéma ugyanaz, mint szerbiában lehetne, meg idehaza...
Munkalehetőséget kéne teremteni, a határoknál telepítve , és azt felajánlani, mert azzal gyakorlatban is szelektálódik ez aa népesség.
(Nem ítélni kell felőlük, hanem kezdeni valamit velük, alternatívákkal élve).

Végül:
a propagandának MINDERRŐL kéne szólnia, igazi döntések igazi nyilvánosságát megteremtve.Nem plakátokon üzenni magyarul, hogy tiszteljék a kultúránkat, ami láthatóan defektes.
(Lásd: idegenek befogadása, meg a te gondolkodásod).

tamas11 2015.06.10. 12:10:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Okoskodhatnál kevesebbet is, nem rövidítenél meg minket, becsszóra!
Az, hogy ballibázol valakiket, az mocskolódás, vagy ellentétes vélemény?
Ha úgy indítasz, hogy a beköszönés már sértőn hangozzék, s nota bene, nem is ballibek azok, akikhez szólnál...
Ezen a blogon ezerszeresen kifejezték a "háziak" hogy mi a szóhasználat, mit tud vagy gondol e közösség az oldalasságról. és Hafr önmagáról. Ha szót kérsz, mi tart vissza, hogy figyeljed a szóhasználatban is megnyilvánuló etikettet? Mit szólnál, ha téged következetesen jobbgenyák- nak tisztelnélek, amin csak az segít, hogy nem is vagy jobber, csak kormánylihegő ...
De továbbírva ezt az adjonisten/fogadjisten filozófiát:
Az újabb és újabb neveken megnyilvánuló önazonosságokat hogyan , miért kéne toleránsabban kezelni? HA elküldenek, vagy nem akarnak meghallgatni az miért cenzúra?

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.10. 15:10:09

Lehet, hogy nem értettem meg a lényeget, de nekem ez most olyan mintha ugyanazt nyomnád mint Orbán, csak épp pepitában.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.10. 15:33:59

@tamas11:

"Mit szólnál, ha téged következetesen jobbgenyák- nak tisztelnélek, amin csak az segít, hogy nem is vagy jobber, csak kormánylihegő ..."

Megteszik, gyakran neveznek a ballibák fidesznyiknek (pedig tavaly nem is a Fideszre szavaztam), nácinak, antiszemitának, rasszistának, fidesztrollnak és hasonlónak.

Te meg most kormánylihegőnek. Nos, akkor mi a kifogásod a balliba ellen? :D

"HA elküldenek, vagy nem akarnak meghallgatni az miért cenzúra?"

Tudom, szerinted nem az. Nyilván nem egy nyelvet beszélünk, a te szótáradat Tel-Avivban állították össze. (Bocs, ezt én sem gondoltam komolyan, ezzel csak be akartam mutatni, mennyire igazságtalan a vádaskodásod. Kb. annyira, amennyire az lenne Tel-Aviv említése, ha komolyan gondoltam volna.)

fehérfarkas 2015.06.10. 17:53:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Mit értesz ellentétes kultúra alatt? Az iszlámot?
Tudtad, hogy rengeteg muszlim mérnök, orvos, kereskedő, maerketinges, informatikus, vendéglátós, segédmunkás, festő, stb van Magyarországon és Európában?

A túristák közül évente rengeteg muszlim turista érkezik az országba, akik itt költik el a pénzüket és a magyar idegenforgalmat és ezáltal a magyar GDP-t növelik. De persze sokkal inkább Nyugat-Európa olyan országi a muszlim turisták igazi célországai, mint Svájc, Franciaország, Anglia.

Ezen kívül muszlim befektetők egyre jelentősebbek a hazai idegenforgalomban, hotelekben/szállodákban:
A Gresham palota az ománi államé. A Párizsi Udvar, a Zara hotelek és a Buddha-Bar Hotel jordán üzletembereké. A Le Méridien és az InterContinental Hotelt egyesült emírségekbeli tulajdonosé. A Drechsler-palota a Katari Iszlám Bank elnökéé. A Klotild-palota déli része a törököké. Az egerszalóki Shiraz Hotel és a felsőtárkányi Bambara Hotel szintén arab, marokkói tuladonosé.
A hotelek mellett a repülőterünknél is ott vannak a muszlim befektetők: a Ferihegy 2, vagyis a Liszt Ferenc repülőtér földi kiszolgálója a török Celebi Ground Handling.
De az élelmiszeriparunkban is ott vannak a muszlim befektetők és tulajdonosok: a Kőröstej Kft. egy libanoni származású üzletember tulajdona. De ipari parkjainkban is befektetnek a muszlim, a 2. legnagyobb városunkban a Debreceni Regionális és Innovációs Ipari Parkban épülő Vállalkozói Inkubátorház II. üteme részben dubai pénzből épült meg. És még lehetne sorolni a példákat.

Ráadásul Európában és Amerikában is sokan térnek át az iszlámra.
2001.09.11. óta eltelt 14 évben többen tértek át Európában és Amerikában az iszlámra, mint a 20. sz-ban összesen.
Franciaországban és Angliában az iszlámra áttértek száma 2001. előtt kb 30-30.000 volt. Most már mindkét országban meghaladja a 100.000-et.
Az USÁ-ban és Kanadában 4x annyi nő tér át az iszlámra mint férfi.
Számos amerikai zenész, művész és sportoló is áttért az iszlámra. A rapperek közül olyanok vették fel az iszlám vallást mint pl. Ice Cube, Snoop Doggy Dog, Chuck D (Public Enemy tagja), T-Pain, Q-Tip, Abby, stb.. (de nemcsak az USÁ-ban , hanem Németországban is van rapper, aki áttért az iszlámra: Deso Dogg).
De amerikai zenészek közül más műfajokban is tértek át az iszlámra, mint pl. Cat Stevens, Jermaine Jackson, vagy az elmúlt 2 évben Janet Jackson (bár ő abból a szempontból kivétel, hogy 2013-ban Qatarba költözött az új férjvel, és visszavonult a média rivaldafényétől és a koncertezéstől).

Nézzük meg, hogy a 20. sz-ban milyen híresebb muszlim tudósok vannak (a lista közel sem teljes):
Essam Heggy - NASA Mars Exploration Program tagja
Kerim Kerimov - a szovjet űrprogram alapítója, a Vostok 1 űrrepülő, és a Salyut és Mir űrállomások vezető tervezője
Ahmed Hassan Zewail - kémia, nobel-díj
prof. elasayed elsayed wagih - biotechnológia
prof. Hamed Goher - óceánográfus
prof. Fahmy Ibrahim Mikhail - matematikus, relativitás elmélet egyik kutatója
Ali Moustafa Mosharafa pasha - matematikus, relativitás elmélet egyik kutatója
dr. Mamdooh Wanas - csillagász
Samir Amin - közgazdász
Rashad Khalifa - kémia
Mostafa A. el-Sayed - nanotechnológia
Faten Zahran Mohammed - biokémikus
Essam E. Khalil - HVAC rendszerek
Moustapha Kassem - fizikus, endrocrinológus
Mahbub ul Haq, a HDI (human developement index) és a HDR (human developement report) kidolgozója
Abdus Salam elméleti fizikus és nobel-díjas (1990-től a Magyar Tudományos Akadémia tiszteletbeli tagja)
dr. Mostafa Kamal Tolba - 17 évig az UNEP (ENSZ környzetevédelmi programja) vezetője
Mohammed Yunus, a szegények bankja (Grameen Bank) alapítója, aki ezért Nobel-díjat kapott
Sheikh Muszaphar Shukor, aki a biomedicai űrkutatások egyik kiemelkedő személye és egyben Malajázia első űrhajósa
Ayub K. Ommaya idegsebészt, az Ommaya reservoir feltalálója
Az első nő, aki Fields-díjat nyert (ez a matematika Nobel-díja), az iráni Maryam Mirzakhani kapta tavaly.
2014 augusztusának női fizikusa díját (a világ 2. legnagyobb fizikus társasága adja oda) egy szaúdi részecskefizikus nő nyerte, a rijádi tudományegyetemről (National Center for Nanotechnology, King Abdulaziz City for Science and Technology (KACST) Riyadh).
és még sokan mások...

Szerintem te a muszlimokat csak a médiából ismered és a valóságban egy mezei muszlimot fel sem ismernél, mert nem olyan primitív, barbár módon viselkedik, mint az a te sztereótípiáidban szerepel.

A nyugati példáid azért sántítanak, mert nem a vallásuk miatt viselkednek úgy azok, akik nem tudnak beilleszkedni, hanem azért mert a saját országukban is az alsóbb, alacsonyan képzett réteghez tartoztak, és az őket befogadó nyugati ország sem költött a taníttatásukra, mert csupán olcsó munkaerőnek kellettek (magasabb tudás, tanultabb ember = drágább munkaerő). Csakhogy az 1990-es évektől az alacsony képzettségűeket alkalmazó gyárak jelentős része elment Ázsiába és Afrikába, és így az alacsonyan képzett bevándorlók ott maradtak munka nélkül. Ez a probléma.

2015.06.10. 17:57:43

@raczsandor:
mindkét oldal ugyanazt nyomja csak pepitában. én felhúztam már magamra a szemita/antirasszista/antifasiszta/modern/progresszív/európai és az antiszemita/rasszista/retrográd/fasisztoid mezt is. mert másképp nem lehet megérteni a két tábort. sőt voltam kommunista is. mert ha az inga a széljobb felé kileng, akkor eljut majd egyszer szélső baloldalra. próbáltam megfejteni, hogy a politikai szekértáborokat alapvetően mi mozgatja.

sokkal nem jutottam előrébb annál, amit kezdetben gondoltam. de majdnem minden prekoncepciót visszaigazolnak a történések. a politika alapja nem magas filozófia, hanem elemi biológia. (mondjuk ez majdnem triviális. nem egy óriás felfedés.)

a magyar baloldal kezdetben egy feminin társadalmat próbált építeni. ez a felfogás a mai napig ez jellemző az európai baloldalra. azt használják ki (persze nem tudatosan), hogy az európaiak jelentős része egy ősanyától származik, akit a biológusok helenának neveztek el. európában helena első és harmadik "lánya" dominál. ez a nőági eredet skandináviában, nagy-britanniában, franciaországban és spanyolországban a legelterjedtebb. ott ahol az európai baloldal hagyományosan erős.
cache.eupedia.com/images/content/mtDNA-H1-H3-map.png
persze lehet ez egy véletlen korreláció. a politikai bal és a nőági öröklésmenet között hasonlóság például az, hogy hagyományosan egyiknek sincs történeti identitása, vagy csak nagyon csekély. ezért internacionalista a baloldal. az európai szórvány kultúra (a zsidóságok) érdekei ezzel egybeesnek. és ebbe próbálják az európai zárvány világot (a cigányságot) bekapcsolni, valamint homoszexuálisokat. de maszkulin öröklésmenet tradicionálisan ennél erősebb. ezért ez dominál a zsidók vezette baloldalon. az egyenes férfiági öröklésmenet erősen befolyásolja, nem determinálja, hanem predesztinálja a közéleti csoportképzést. de nemcsak a zsidóknál persze.

vegyük példul a jobbikot. a jobbik a kárpát-medencében élő dunai németek és az őseurázsiak kis-világát egyesíti. a sváb és a nagy-kurultaj kultúráját mi kapcsolja össze? mi adja a jobbik összetartó erejét? a fasizmus? könnyen lehet, hogy az y-kromoszóma hasonlósága. a dél-németek és a belső-eurázsiai népek jelentős része közös ősapákkal rendelkezik. könnyen lehet, hogy inkább azok a lovagok vándoroltak svábföldről és bajoroszágból a kárpát-medencébe, akik az őeurázsiai kultúrához közelebb állnak. nekik közös ősapáik vannak az indoárjákkal, baskírokkal, türkménekkel és kisebbségi török csoportokkal. ez éppen az a kultúra, amit a jobbik képvisel. persze lehet, hogy ez is véletlen.

a jobbikra és általában a magyar jobboldalra jellemző, hogy maszkulin viselkedésre alapozva akarnak többséget szerezni. ők a honfoglalásra építenek. amit vélhetően a keleti sztyeppékkel érkező rendelkező nomád népek és a velük a rokon őseruázsiai csoport hajtott végre. a magyarországi lakosság nagyjából fele "magyar". a nemzet kihalása nem azt jelenti, hogy eltűnnek a magyarul beszélők, hanem az, hogy megszűnik a maszkulin többség.

a baloldal célja, hogy ezt felszámolja. csakhogy ennek a következményei beláthatatlanok ha ezzel egyidejűleg nem alakul ki feminin többség. arra viszont kevés esély van. ezt a politikát a baloldal és a mérsékelten konzervatív európai jobboldal is feladta. ők a zsidókeresztény köztársaságot akarják törzsi alapon visszaállítani. csakhogy azt nagyon kevesen támogatják. a zsidó baloldalnak és a keresztény jobboldalnak együtt sincs esélye választást nyerni. a zsidókeresztény hegemóniát együttesen sincs esélyük demokratikusan visszaállítani. a zsidókeresztények (eredetcsoportként) a magyarok legfeljebb tizedét adják. őket sújtja a kivándorlás. a kettős honfoglalókat (a keleti árja parasztokat és az őseurázsiaiakat) segíti. ebben az esetben a bevándorlást kell támogatni. azzal próbálják a maszkulin többséget szétzúzni. csakhogy ez a délszlávoknak sem tetszik. az magyarországi etnikai sorrendben az "árják" után ők következnek. észak-afrikából "cigányok" és a sémi népek áramlanak be. nem délszlávok. és kevés a nő. aki esetleg helenától ered. persze ez az egész leginkább tudat alatti folyamat. nincsenek nagy mintás mérések és ha lennének, akkor sem lenne "alkotmányos" összekapcsolni a politikai irányultsággal anonim módon sem. azért nem, mert a "zsidók" tiltakoznának ellene. csakhogy így az y-kromoszómák harca, ez a törzsi háború egy öngerjesztő folyamatként játszódik tovább. egészen addig, amíg az egyik oldal el nem veszti az identitását. a legjobb eset, hogy csak ennyi történik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.10. 18:28:21

@fehérfarkas:

"Tudtad, hogy rengeteg muszlim mérnök, orvos, kereskedő, maerketinges, informatikus, vendéglátós, segédmunkás, festő, stb van Magyarországon és Európában?"

Tudtad, hogy rengeteg fanatikus muszlim felforgató, autógyújtogató, az IS-t támogató, saria-rendőrségben működő muszlim van Európában?

"Nézzük meg, hogy a 20. sz-ban milyen híresebb muszlim tudósok vannak (a lista közel sem teljes):"

Akkor ugye fel tudod sorolni a muzulmán terroristák, IS-"harcosok", dzsihádisták, Fatah-tagok, öngyilkos merénylők, keresztényeket lefejezők, saját honfitársaikat halomra gyilkolók, homoszexuálisokat felakasztók vagy épületek teteéről a mélybe hajítók, fiatal nőket körülmetélők (megcsonkítók), megerőszakolt nőket megkövezők stb. listáját is?

Vajon melyik lista lesz hosszabb?

fehérfarkas 2015.06.10. 19:26:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Tudtad, hogy rengeteg fanatikus muszlim felforgató, autógyújtogató, az IS-t támogató, saria-rendőrségben működő muszlim van Európában? "

Sajnos vannak ilyenek. De mennyien is?
Európában 50 millió muszlim él, ebből 15 ezer ment oda harcolni a 4 év alatt. Lehet, hogy van még további 10 ezer fő utánpótlásuk itt Európában, de 50 millióból akkor is cspán 25 ezer főről beszélünk.

Az ISIS-t az összes muszlim ország elítéli, a politikai vezetők és a vallási vezetők egyaránt. És a muszlim lakosság is.
Az ISIS ellen az adott országok (amelyekben az ISIS megtelepedett) hadserege is harcol, meg a környező országok hadseregei is: Szíria, Irak, Irán, Egyiptom, Jordánia, Egyesült Arab Emirátusok, Líbia, Kuvait, Szaúd Arábia.

2006-ban az Ammani Nyilatkozatban több mint 500 muszlim vallási vezető jelentette ki, hogy mi számít az Iszlám vallás részének, és a terrorizmus megszegi az iszlám vallás törvényeit.
Az Iszlám Konferencia Országai (OIC) és az Arab Liga elítélték a terrorizmust és az ISIS-t.
Tavaly az ISIS miatt a Letter to Bagdhadi címmel nyilt levelet írt több mint 120 muszlim vallási vezető, amelyben elítélik az ISIS és a terrorizmust.
Novemberben Ferenc pápa az isztambuli nagymuftival közösen fohászkodott a Kék mecsetben, majd utána a sajtótájékoztatón elítélték a terrorizmust és az ISIS-t.
Decemberben a kairói al-Azhar Egyetem és Mecset (a szunnita iszlám szellemi központja) rendezett konferenciát, ahol 100 ország több mint 700 vallási vezetője (keresztény és muszlim közösen) ítélte el az ISIS-t és a terrorizmust.
Szintén decemberben a siíta Irán is rendezett egy vallási konferenciát, ahol 72 ország 550 vallási vezetője ítélte el az ISIS-t és a terrorizmust.
Idén januárban Mekkában rendeztek vallási konferenciát, amelyen elítélték az ISIS-t.
Idén áprilisban az Arab Liga konferenciáján döntöttek arról, hogy az arab országoknak össze kellene fogniuk, és közös hadsereget létrehozniuk a terroristák és az ISIS ellen.

Ott van Mekka, ahová évente 2-3 millió muszlim zarándokol el a Hádzs (Hajj, nagy zarándoklat) idején (egész évi szinten pedig kb 14 millió az umra, vagyis a kis zarándoklat keretében).
Az ISIS-nek van kb 20-25.000 tagja. A Szriában és Irakban harcoló szélsőségeseknek/terroristák összesen vannak kb 120.000-en.
Ez azt jelenti, hogy évente 100x többen választják a hádzs céljából Mekkát, mint az ISIS-t. Illetve évente 20-30x többen választják a hádzs céljából Mekkát mint a közel-keleti terrorista szervezeteket. Mint látod, a muszlimok közel-keleti utazási célpontja nem a terrorista szervezetekhez való csatlakozás, hanem vagy a mekkai zarándoklat, vagy ugyanúgy hagyományos turistaút valamely közel-keleti muszlim országba (Libanon, Jordánia, Egyesült Arab Emírségek, Egyiptom, Kuvait, Katar, Omán) mint nekünk nyugatiaknak. Illetve nagyon sok muszlim megy még a Közel-Keletre az olajgazdag öbölmonarchiákba dolgozni. Vagyis, ha a zarándokok mellé a muszlim turisták és expatok/vendégmunkások számát is hozzááadnám, akkor azt kapnánk, hogy 10.000x több muszlim megy a Közel-Keletre zarándokolni, nyaralni, dolgozni mint a terrorista szervezetekhez csatlakozni. Ezek a tények. Mégha a nyugati mainstream médiában csupán a terroristák szerepelnek - ami miatt sokan tévesen azt hiszik. hogy iszlám = terrorizmus.

2015.06.10. 21:42:25

@fehérfarkas:
egy bevándorló csoport sikeres befogadásához eredendően lokális stabilitásnak kell léteznie. ha az nincs, akkor a globális keveredés káoszt okoz. leszámítva azt az esetet, amikor a bevándorlók valós etnikai összetétele megegyezik a befogadó állam lakosságával így azt lényegesen nem változtatja meg, vagy esetleg éppen a bevándorlókkal jön létre a többség. de utóbbiak irányított bevándorlást jelentenek. aminek része, hogy dns mintát vesznek. ez valójában fajvédelem. szóval vigyázni kell vele. és pont ezért veszélyes játék feltétlen módon szövetkezni a nyugattal, mert ha európát nyugati föderációra és keleti konföderációra osztják, akkor kibasznak az egykori szovjet országokkal.

ha jön egy mondjuk egy nő akkor 10 euróból megmondják, hogy az illetőnek "európai" ősanyja van vagy nem. ha líbiai tuaereg nő, akkor ennek a valószínűsége 60%. ha az illető líbiai tuareg férfi, akkor y-kromoszómája hasonlíthat indoeurópaira (ennek a valószínűsége 6%), akkor beengedik. mert az a férfi könnyen "elnémetesedik". ez a kvótarendszer arról szól, hogy egyezkednek, hogy ki melyik régióból importáljon a sajátjukhoz hasonló géneket. a magyaroknak jó lesz, ami marad. kapják szomáliát és eritreát. illetve akiket kiutasítanak. az ellenzék magyarázza, hogy ez milyen jó. mert ezzel feltétlen gazdagodik a kultúra. a kormány azt mondja, hogy jönnek a terroristák. a baloldal többségi nemzet végleges szétverésére törekszik úgy, hogy nincs társadalmi támogatottságuk. a jobboldalnak semmiféle nemzetpolitikai elképzelése nincs. orbán egyik nap elmondja, hogy a magyarság fogja az európai kereszténységet megvédeni az iszlámtól. másik nap azt, hogy a világnak, de különösen európának a koránt kellene forgatnia. ha a politikai osztály semmiféle elképzeléssel nem rendelkezik, akkor jobb leereszteni a vasfüggönyt. mint tágra nyitni a kapukat. és ha a liberális ellenzék ehhez ortodox módon ragaszkodik, akkor egy eredetcsoportot kell szétzavarni. ebben az esetben a leghülyébb fasisztáknak lesz igazuk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.10. 22:18:57

@fehérfarkas:

"Európában 50 millió muszlim él, ebből 15 ezer ment oda harcolni a 4 év alatt. Lehet, hogy van még további 10 ezer fő utánpótlásuk itt Európában, de 50 millióból akkor is cspán 25 ezer főről beszélünk."

És az európai nagyvárosok muszlim negyedeiben elkülönülten élő milliók? Akiknek eszük ágában sincs integrálódni, mert jó nekik a segélyből élés is? (OK, majd megint felsorolsz pár kivételt...)

Na akkor kérlek, sorold fel őket is a név, iskolai végzettség és tudományos teljesítmény megadásával. :)

"Az ISIS-t az összes muszlim ország elítéli, a politikai vezetők és a vallási vezetők egyaránt. És a muszlim lakosság is."

Szóban legalábbis. Aztán valahogy nem csak az amerikaiaktól közvetlenül zsákmányolt fegyverekkel (pl. a párezer Humwee) gyarapodnak. Úgy beszélsz, mint ha az említett muszlim országok belül egységesek lennének az IS elítélésében. Miközben nyílt titok, hogy anno (vagy még most is) Szaúd-Arábia, az USA nagy barátja titokban támogatta a Hamászt.

"Ez azt jelenti, hogy évente 100x többen választják a hádzs céljából Mekkát, mint az ISIS-t."

Ebból tudsz bármi következtetést levonni arra nézve, ezek közül hányan támogatják anyagilag vagy egyéb módon az IS-t ill. egyéb fanatikus vallási szervezetet? Mert ugye ne szorítkozzunk csak az IS-re, nem csak legmilitánsabb, legerőszakosabb hányad veszélyes.

Na de ez csak az egyik oldala a dolognak. Ha neked mint liberálisnak (vagy aminek épp vallod magad) célod a magyarság megszüntetése, Magyarország lakosságának felhígítása etnikailag és kulturálisan teljesen eltérő emberekkel, akkor eztvalld meg nyíltan, és akkor nem a militáns/agresszív muzulmánokról beszélgetünk, hanem a magyarság eliminálásának tervéről. Ezen gondolkodj el.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.10. 22:21:49

@unionista᠍:

"a kormány azt mondja, hogy jönnek a terroristák."

Azt azért lásd be, nem mondhatja azt, hogy jönnek a genetikailag tőlünk idegen rasszok, mert akkor azonnal ránk sütik a legcsúnyább bélyegeket - annak ellenére, hogy a Nyugat is pontosan ezt teszi, épp te részletezted.

Tehát a kormány részéről itt valóban félreduma van, de csak azért, mert ha az igazat kimondja, beverik a fejét.

fehérfarkas 2015.06.10. 23:05:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Szóban legalábbis. Aztán valahogy nem csak az amerikaiaktól közvetlenül zsákmányolt fegyverekkel (pl. a párezer Humwee) gyarapodnak. Úgy beszélsz, mint ha az említett muszlim országok belül egységesek lennének az IS elítélésében. Miközben nyílt titok, hogy anno (vagy még most is) Szaúd-Arábia, az USA nagy barátja titokban támogatta a Hamászt. "

A Hamaszt nem kellene az ISIS-szel keverni. Ráadásul a Hamasz is elítéli az ISIS-t.
Nem szimpatizálok a Hamasszal, de az ISIS-szel összemosni elég nagy tévedés. A Hamasznak a cionista Izraellel van baja, és 1986-ben jött létre az izraeli megszállás ellen. Ráadásul a palesztinok sem moshatóak össze a Hamasszal. Főleg, hogy a többségük (6a millióan) Palesztina területén kívül él menekültként vagy bevándorlóként. A Palesztina területén élő palesztinok többsége nem a Hamasz uralta Gázában hanem a Palesztin Hatóság által irányított Ciszjordánában él.
De visszatérve a Hamaszra, amit az ISIS-szel próbáltál összemosni: a Hamasz elítéli az ISIS-t és a tetteit, kegyetlenségeit, módszereit. És a Hamasz nemhogy a muszlimok többségét nem képviseli, de még a palesztinoknak is csupán egy kicsike részét.

"És az európai nagyvárosok muszlim negyedeiben elkülönülten élő milliók? Akiknek eszük ágában sincs integrálódni, mert jó nekik a segélyből élés is? (OK, majd megint felsorolsz pár kivételt...)"

Korábban már írtam, hogy a szegényebb muszlim országokból olcsó munkaeróként ment be sok képzetlen muszlim, akiknek a képzésével a befogadó ország nem foglalkozott, mert magasan képzett ember = drága munkaerő; alacsonyan képzett ember = olcsó munkaerő. Csakhogy az alacsonyan képzett embereket, vagyis az olcsó munkaerőt alkalmazó nyugati céget jelentős része a gyárait áttette Ázsiába, Afrikába és Latin-Amerikába, az alacsonyan képzetlen munkaerő pedig ott maradt munka nélkül a nyugati országokban, és az USA-ban levő latin ajkú bevándorlók gettóihoz hasonlók alakultak ki.

"Ebból tudsz bármi következtetést levonni arra nézve, ezek közül hányan támogatják anyagilag vagy egyéb módon az IS-t ill. egyéb fanatikus vallási szervezetet? Mert ugye ne szorítkozzunk csak az IS-re, nem csak legmilitánsabb, legerőszakosabb hányad veszélyes. "

1,6 milliárd muszlim él a Földön. Sajnos vannak köztük szélsőségesek, terroristák. De vajon hányan? Az 1,6 milliárdna az 1% = 16 millió. Ez baroma nagy szám. Ez több mint 1,5 teljes Magyarországnyi lakosságnak felel meg.
Az 1,6 milliárdnak a 0,1% = 1,6 millió. Ez már közelebb állhat valósághoz, de terroristából még ez is nagyon sok lenne.
Csak józan ésszel kell végiggondolni, hogy az ISIS létszáma kb 25-40.000 fő, és mégis mekkora pusztítást tud csinálni.
Az 1,6 milliárdnak a 0,01%-a = 160.000 fő. Ez már közelebb állhat a valósághoz.
De ha nagyobbik számot nézzük, akkor is a muszlimok 99,9%-a nem szélsőséges, nem terrorista. Azért egy 0,1%-nál kisebb létszámú csoportot összemosni a 99,9%-nyi többséggel elég nagy hiba. Ez nem más mint a muszlimok démonizálása, kollektív bűnösség elvének használata, megbélyegzése.

Ráadásul a muszlim terroristák a merényleteik 99%-át muszlim országokban követik el, és az áldozataik 99%-a muszlim. Ezek tények.
Ráadásul egy hivatalos FBI-jelentés állításai szerint az USA-ban 1980 és 2005 között végrehajtott terrorcselekményeknek mindössze 6%-át követték el radikális iszlamisták (és ebben már a 2001.09.11-i ikertornyok ledöntése is benne van).
www.loonwatch.com/2010/01/not-all-terrorists-are-muslims/
A 9/11 támadások óta több mint 190.000 gyilkosság történt az USÁ-ban, és ebből muszlim szélsőségesek által megöltek száma csupán 37 ember.
Európában 2013-ban 152 terrortámadás volt. Ebből muszlimok által elkövetett 0 (=nulla). 2009-ben 294 terroristatámadásból csupán egyetlen egy volt muszlim szélsőséges/terrorista által elkövetett. Az idei év sajnos Európában egyből muszlim terroristák által elkövetett merényletekkel kezdődött, és várhatóan nagyobb arányban lesznek idén muszlim szélsőségesek terrortámadásai Európában mint a korábbi években. De ez az arány még mindig a töredéke lesz annak, mint amennyi merényletet ugyanezen terroristacsoportok az iszlám országokban követnek el.
Az Europol adatai szerint 5 éves viszonylatot nézve muszlim terroristák által elkövetett merényletek 2% alatt vannak Európában. 98%-át az európai terrortámadásoknak nem muszlimok követték el.
www.thedailybeast.com/articles/2015/01/14/are-all-terrorists-muslims-it-s-not-even-close.html
thinkprogress.org/world/2015/01/08/3609796/islamist-terrorism-europe/

fehérfarkas 2015.06.10. 23:32:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Na de ez csak az egyik oldala a dolognak. Ha neked mint liberálisnak (vagy aminek épp vallod magad) célod a magyarság megszüntetése, Magyarország lakosságának felhígítása etnikailag és kulturálisan teljesen eltérő emberekkel, akkor eztvalld meg nyíltan, és akkor nem a militáns/agresszív muzulmánokról beszélgetünk, hanem a magyarság eliminálásának tervéről. Ezen gondolkodj el. "

Székesfehérváron születtem és ott jártam gimibe és sportolni. Az osztálytársaim és az edzőtársaim között voltak sváb, szerb, orosz, lengyel, román származásúak. Fejér megyében van Beloiannisz, amit a görög katonai junta elől menekült görögök alapítottak. De a megyében van még a sváb többségű Mór, és a szerb etnikai többségű Csákberény is.
Most a fővárosban lakom és azon belül Zuglóban dolgozom, ahol 13 nemzetiségi önkormányzat van (pl. görög, örmény, szerb, horvát, bolgár, ukrán, szlovák, stb), de ennél több nemzetség él a kerületben, csak a többiek nincsenek elegen saját önkormánzatot létrehozni.
Ezen kívül a 7., 8. és 13. kerületekben meg arab (azon belül is több féle: szír, marokkói, egyiptomi), török, iráni, indiai ismerőseim élnek.

A náci fajelméletedet nem tudom támogatni, és az ultrasoviniszta nézeteidet sem.
Ja, és apai ágon a Felvidékről származók, ahonnan a szellemi elődöd, Benes dekrétumai miatt lettek elüldözve a nagyszüleim, mert etnikailag tiszta cseh és szlovák Csehszlovákiát akart létrehozni. Ezért a Hitler, Benes, Milosevics, Csaucseszkó és Mecsiár féle ultrasoviniszta fajelméleti politikát nem tudom támogatni. Akkor sem, ha most éppen Orbán Viktor hirdette meg.

Elég nagy gáz, ha a magyarság és a magyar kultúra meg nyelv pár %-nyi bevándorló és menekült miatt veszik el. Hidd el, a milliók által nézett valóságshowk és népbutító médiaagymosás, meg az oktatási rendszerünk tönkretétele sokkal többet ártanak a magyar kultúrának, mint az, ha a lakosságba pár %-nyi külföldi bevándorol.

Az én magyarságtudom erős, és akkor is erős volt, amikor az ezredfordulón Angliában és a Kajmán-szigeteken dolgoztam és laktam.
A magyarságot nem agresszióval, nem mások iránti gyűlölettel, hanem tudással, tanulással, művelődéssel, becsületességgel, kemény szívós munkával, és tiszteségeséggel lehet fentartani.
Az agresszió, gyűlölet, tudatlanság, műveletlenség, gagyi munkavégzés, mások átverése azok a dolgok, amelyek mérgezik és tönkreteszik a magyarságot.

fehérfarkas 2015.06.11. 00:32:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Érdemes elolvasnod a posztot:
politikazabalo.blog.hu/2015/06/10/a_nemet_focivalogaott_kerete_napjainkban

A német kultúra, a német nemzet, és a németek büszkesége a német foci nem szűik meg ezzel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 08:03:05

@fehérfarkas:

A Hamász ugyanúgy egy terrorszervezet, mint az IS. Az a tény, hogy a Hamász elítéli az IS-t, még ugyanúgy terrorszervezet marad. Gyakori, hogy egyes terrorszervezet konkurrálnak egymással. Ezen az alapon még nem lehet egyiket sem felmenteni.

"Korábban már írtam, hogy a szegényebb muszlim országokból olcsó munkaeróként ment be sok képzetlen muszlim..."

Senki nem tagadja a befogadó országok hibáit, ami abban nyilvánult meg, hogy behívott az országba rengeteg integrálhatatlan embert. De ez a tény még nem menti fel az integrálhatatan tönegeket. Ők ui. hozzánk hasonlóan tudattal, szabad akarattal, lelkiismerettel és erkölcsi érzékkel rendelkező emberek, legalábbis elvileg, tehát felelősek a tetteikért. Akkor is, ha épp autókat gyújtanak fel vagy a helyi őslakosságot fenyegetik.

"Sajnos vannak köztük szélsőségesek, terroristák. De vajon hányan?..."

Erre nem adtál választ. Persze szónoki kérdés volt részemről, de te is tudod, hogy NEM CSAK a terroristákkal van a baj, ők csak annak a bizonyos jéghegynek a csúcsa. A befogadó ország szokásainak, kultúrájának, az integráció elutasítása már akkor is az ottmaradásuk ellen szóló érv, ha amúgy nem terroristák.

Vagyis eleve hibás az érvelésed, ha a problémát csak a terroristákban keresed. A magyarországi cigányság körében is elég kevés a terrorista (kb. nulla a számuk), ám ez még nem jelenti azt, hogy nincs velük óriási probléma.

"Ráadásul a muszlim terroristák a merényleteik 99%-át muszlim országokban követik el"

Kérlek, értsd már meg, hogy NEM a terrorizmus az első számú probléma velük. Hanem a kultúránk, szokásaink, törvényeink, a beilleszkedés elutasítása. Ezen felül a szaporulatuk is probléma, mert egyetlen nép sem szeretne a saját hazájában kisebbségbe kerülni. Én legalábbis 30 év múlva is europoid arcokat szeretnék látni a szomszédságomban.

Ne is mondd, tudom, hogy xenofób és rasszista vagyok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 08:06:47

@fehérfarkas:

"A náci fajelméletedet nem tudom támogatni, és az ultrasoviniszta nézeteidet sem. "

Bocsáss meg, csak most olvastam ezt a kommentedet, így az előbbi felsorolásból kihagytam, hogy ultrasoviniszta is vagyok.

Na de ha annyira szeretnél nem europoid arcokat magad körül látni, akkor nem lenne egyszerűbb, ha TE költöznél Etiópiábam Eritreába vagy ahol éppen megtalálod a neked tetsző rasszokat?

"Elég nagy gáz, ha a magyarság és a magyar kultúra meg nyelv pár %-nyi bevándorló és menekült miatt veszik el."

Valóban elég nagy gáz lenne, ezért kell megakadályozni a tömeges bevándorlást ezekből az országokból.

"A magyarságot nem agresszióval, nem mások iránti gyűlölettel, hanem tudással, tanulással, művelődéssel, becsületességgel, kemény szívós munkával, és tiszteségeséggel lehet fentartani."

Egyetértek. Plusz azzal is, hogy Magyarországot fenntartjuk a magyaroknak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 08:09:22

@fehérfarkas:

"A német kultúra, a német nemzet, és a németek büszkesége a német foci nem szűik meg ezzel."

Nem olvasom el, mert nem érdekel a foci, leszarom. Azon viszont mindig nagyokat röhögök, amikor valaki úgy szurkol a hazája válogatott csapatának, hogy benne csak mutatóban akad a saját népéből.

Na de ezért is hagyd a focit, az nem sport, hanem üzlet.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 14:06:14

@unionista᠍:
A jobbik, mint a férfiasság letéteményese?
Ne vicceljél már!
A jobbik vezérkarában együttvéve sincs annyi férfiasság, mint mondjuk Alföldi Róbertben!
Attól senki se lesz férfias, hogy megpróbálja megalázni és elnyomni azokat, akiket gyengébbnek gondol magánál.
A jobbik egy olyan társaság, akik bizonytalanok a férfiasságukban amit hisztérikusan reagálnak le. Nem csoda, hogy ezekben a bizonytalan időkben sokaknak bejön ez a szöveg.

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2015.06.11. 15:08:52

@raczsandor:

"A jobbik egy olyan társaság, akik bizonytalanok a férfiasságukban amit hisztérikusan reagálnak le. Nem csoda, hogy ezekben a bizonytalan időkben sokaknak bejön ez a szöveg."

Ott a pont.

2015.06.11. 16:17:22

@raczsandor:
a magyar gárda, a gój motorosok, a nagy kurultáj mind maszkulin jelenségek. ez egy maszkulin kultúra, aminek őseurázsiai, azzal rokon indoeurópai és kisebbségi török (és nem görög-anatóliai) törzsi jellege van. amiben a rasszizmus, az antiszemitizmus és a homofóbia a kontra elem. mondhatod, hogy a jobbik hímsoviniszta. és azt is, hogy szalonnáci vagy protofasiszta. csakhogy ők a második legnépszerűbb párt. a fiatalok körében az első legnépszerűbb. ezek után meg lehet állapítani, hogy a magyar társadalom fasisztoid. szociológiai értelemben meg lehet magyarázni ezt a jelenséget, de megérteni nem lehet. legfeljebb filozofikusan elítélni.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 16:24:05

@unionista᠍:
Nem ugyanarról beszélünk!
Te azt mondod, hogy a jobbik „tagintézményei” maszkulin kultúrát ápolnak és ezért népszerűek a magyar társadalom és különösen a fiatalok körében.
Ezzel szemben én azt mondom, hogy a legkisebb mértékben se férfiasak, maximum, csak férfiaskodók” és csak a magyar társadalom egy bizonyos szegletében nő a népszerűségük. Abban, ahol a bizonytalanság élménye fokozódik.
Tehát. Van egy belső bizonytalansággal küszködő társaság, akik ezt egy pszeudo magabiztossággal kompenzálják, és ez imponálhat azoknak, akik ugyancsak küszködnek a saját bizonytalanságaikkal.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 16:25:41

@unionista᠍:
Azt akartam még kérdezni, hogy mi a helyzet a kuruc-labanc ellentéttel? Szerinted ez is felfűzhető a női-férfi princípiumok látens ellentétére? És ha igen, akkor melyik fél a „férfias” és melyik a „nőies”?

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 16:29:54

@unionista᠍:
A jobbikról adott értelmezésem egyébként inkább pszichologizáló, mint filozofikus. ;)

2015.06.11. 16:58:00

@raczsandor:
a jobbikban nincs belső bizonytalanság. egy erős maszkulin, bajtársias összetartás van közöttük. ha esztétikialag közelítünk, akkor a jobbikban nincs egyetlen férfi ideál sem. brad pitt vagy david beckham. erre mondják azt, hogy azért, mert ők nem "buzik". ez a maszkulin kontrakultúra. magyarul "férfiaskodás". pontosan, ahogyan mondod. azt állítják, hogy ők a többségi magyar heteroszexuális férfiak, nem a plakátfiúk. a feleségeik az átlagos magyar családanyák, nem a plázacicák.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 17:17:22

@unionista᠍:
Bizonyára mások a tapasztalataink, és másképpen érzékeljük ugyanazokat a jelenségeket.

Én abból indulok ki, hogy ha valaki nagyon elkezdi bizonygatni, hogy ő mi nem, akkor ott bizony zörög a haraszt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 18:02:21

@raczsandor:

"Én abból indulok ki, hogy ha valaki nagyon elkezdi bizonygatni, hogy ő mi nem, akkor ott bizony zörög a haraszt."

Vagy csak fel van háborodva az aljas rágalmazás miatt.

Tipikus példa erre a homoklobbi, amely az általa homofóbnak nevezetteket (és nekik mindenki homofób, aki nem tapsol a homoklobbinak) látens homoszexualitással vádolja. Ha aztán ezen kiakadnak, akkor jössz te, hogy nem zörög a haraszt...

Ez tehát egy olyan vád, amiből nem lehet jól kijönni. Ha nem tiltakozol, akkor egyetértesz, ha meg tiltakozol, akkor ezzel csak a vádat igazolod.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 18:16:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Mert szerinted a jobbikosok erőszakos „nem vagyunk buzik” szövegelése csak a „homoklobbi” támadására adott reakció?

Szerintem meg csak azzal kapcsolatban fogalmazódhat meg a látens homoszexualitás vádja, akik tudatosan támadják a melegeket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 18:40:42

@raczsandor:

Eleve igazságtalan és megbélyegző vagy azzal, hogy erőszakos szövegelésről beszélsz. Na de lelked rajta.

Amit írsz/kérdezel, az irreleváns. Maga a módszer a lényeges, annak aljassága.

Ha te helyesnek tartod, hogy buzisággal vádoljanak meg valakit, akinek bármi okból nem tetszenek a buzik, akkor nagyon el vagy tévedve.

"Szerintem meg csak azzal kapcsolatban fogalmazódhat meg a látens homoszexualitás vádja, akik tudatosan támadják a melegeket."

Lehet valakit nem tudatosan támadni? Na ne viccelj.

OK, megértem, ha sértve érzed magad, mert támadásnak tekinted, ha valaki nem tapsol a homokpropagandának. Tudod, ez az a (libsi)bolsi attitűd, hogy aki nincs velünk, az ellenünk van. Ezen már Kádár is túllépett; te még mindig itt tartasz.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 18:51:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A „tudatosan” helyett írhattam volna mást is. Például azt, hogy „betegesen”. Csak nem akartam nagyon kemény lenni.
De legyen!
Szerinted a „Moncskos buzik-mocskos buzik!” skandálásában és a tojásdobálásban nincs semmi erőszakos jelleg? Ezek szerint a melegek megverése se erőszakos cselekedet. Ezzel szemben azok, akik helytelenítik a melegekre irányuló verbális és fizikai erőszakot, valóban sértő módon viselkednek.
Lelked rajta!
A lényeg tehát nem az, hogy aki nem tapsol a „homokpropagandának” az egy szemét. A lényeg az, hogy aki civilizálatlan módon támadja a melegeket az menjen a fenébe.

borzimorzi 2015.06.11. 19:14:42

@Nicktolvaj: Nézd, amíg egyetlen tisztességes ember is van Szodomában vagy Gomorrhában...

Fenntartom, hogy nem lehet mindenkit bűnözőnek tekinteni. De azt is, hogy akinek esélyt adtunk és nem teljesítette a civilizációs minimumot, azt kíméletlenül vissza kell zsuppolni.

Normális országokban kidolgoztak már olyan bevándorláspolitikákat, amelyek mellett nincsen szükség túl drasztikus eljárásokra.

Minden egyes bevándorlót egyénileg kezelnek, interjúztatnak, tesztelnek a menekülttáborban. Ebbe nagyon sok minden beletartozik. Megfigyelik, hogy amikor rászorulókkal találkozik, segítőkész ember-e, hogy szorgalmasan tanulja-e az ország nyelvét, igyekszik-e beilleszkedni, a helyiekkel kölcsönös tisztelet mellett barátkozni, munkát keresni? Vagy épp ellenkezőleg, nem jár be az ingyenes nyelvórákra, nem beszélget a saját családjába vagy etnikumába tartozókon kívül senkivel sem, nem segít a nála is elesettebbeknek, agresszívan és bántóan tiszteletlenül bánik a helyiekkel? Nézd meg, a kanadaiak milyen ügyesen kiválogatták az oda beutazott és menedékjogot kért borsodi cigányokból a rendes embereket, akiket megtartottak, és a lusta semmirekellőket, akiket hazaküldtek. Meg volt a Dömötör klán, amelyik ott is bűnözött, feketén dolgoztatott embereket, csicskáztatott stb. Azok is megkapták, amit érdemeltek. Ezt meg kell tanulni Kanadától!

Nem szabad csak úgy szabadjára hagyni őket, hogy a nőket alsóbbrendű állatfajnak tekintő ásatag muszlim baromságokra szocializált bevándorló nekieshessen az első helyi lánynak, csak mert az nem állt vele szóba! De megvannak ennek a technikái. A legfontosabb azokat kiszűrni, akik gyűlölettel viseltetnek a helyiekkel szemben, önmagukat felsőbbrendűnek tételezik, uralmuk alá akarják hajtani a helyieket és/vagy alá akarják ásni az alkotmányos rendet. Ezeket ab start a menekülttáborból sem szabad kiengedni, hanem repatriálni kell őket azonnal. A beilleszkedni készeket, a nem gyűlölködőket pár hónapig kell csak ott tartani, aztán megpróbálkozhatnak a beilleszkedéssel valójában.

De ehhez okos programok kellenek, hogy tesztelni tudjuk őket, hogy a viselkedésüket megfelelő szituációkban megvizsgálhassuk, hogy az arra érdemeseket szépen be tudjuk integrálni a társadalomba!

Üdv:
b

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 19:22:43

@raczsandor:

Mondjál példákat arra, hogy jobbikosok homokosokat vernek. Ne egy-kettőt, hanem igazold, hogy a jobbikosok rendszeresen vernek homokosokat, mert egy-két eset nem lehet jellemző a Jobbikra - egy-két eset alapján az is igazolható, hogy a magyarok úgy en bloc gyilkosok vagy az összes liberális pedofil (Kohn Bandi). Vagy hogy az összes menedékkérő bűnöző/terrorista, hogy a témánál is maradjunk.

Az sem ártana, ha a párttagsági könyvet is mellékelnéd a bizonyításhoz, mert csöppet sem biztos, hogy azok, akik megvertek pár homokost, a Jobbik tagjai. Lehet, hogy csak a rágalmazók fogják rájuk.

"Szerinted a „Moncskos buzik-mocskos buzik!” skandálásában és a tojásdobálásban nincs semmi erőszakos jelleg?"

Nincs. A skandálás a véleménynyilvánítás legitim formája, politikai megmozdulásokon is megengedett. Az "Orbán, takarodj!" kiáltozást sem tekinti egyetlen normális ember sem erőszakos megnyilvánulásnak.

A tojásdobálás szintén a véleménynyilvánítás egy igen régi formája, anno Steve Ballmerrel szemben is alkalmazták itt Budapesten. A tojás nem alkalmas sérülés okozására.

Persze megértem, hogy a homokosok érzékeny lelkét sértik ezek a megnyilvánulások, ők a prájdon való ízléses vonaglásokhoz vannak szokva, bibliával a kézben.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 19:25:34

@raczsandor:

"A lényeg az, hogy aki civilizálatlan módon támadja a melegeket az menjen a fenébe."

Dehogy menjen a fenébe. Joga van civilizázatlan módon is támadni őket (persze verbálisan, nem fizikai erőszakkal). Ezt hívják szólásszabadságnak, amire a ballibsik olyan büszkék - már ha nekik tetsző dolgot mondanak.

2015.06.11. 19:34:48

@raczsandor:
a jobbik alapja nem a homofóbia. hanem sokkal inkább az őseurázsiai maszkulinitás. ez az, ami nem volt jelen a korábbi szélsőjobbos alakulatokban. a magyar lakosság egy része tényleg belső ázsiai eredetű. ők azt mondják, hogy a magyarok őstörténete részben meg van hamisítva. van egy ősi elnyomott kultúra. elfeledett hagyományok. részben erre alapozva vagy ehhez kapcsolódva kellene magyar többséget újjászervezni. ez egy legitim politikai törekvés. a magyar lakosság tényleges etnikai összetételét tekintve az őseurázsiaiak és a velük rokon/szövetséges keleti sztyeppékről eredő parasztok a magyarok szűk többségét adhatják. ezt valószínűleg erősítenék a határ mellett élők és a határon kívüliek magyarok.

nem arról van szó, hogy a cigányok "elszapododnak", akkor megszűnik a nemzet. hanem arról, hogy megszűnik az "ősmagyar" többség. a baloldal azt mondja, hogy ezt kellene már végre elérni. (ezt erősíti a cigányok pozitív diszkriminációja, anyagi támogatása és a feminin társadalomszervezés). a radikális jobboldal azt mondja, hogy a tradícionális többséget kellene újraszervezni (ehhez kell az eurázsiai maszkulinitás). ezek versengenek. illetve orbán balkáni többségi projektje. ami a délszláv nacionalizmus, a szefárd despotizmus és a cigány vezérkultúra elegyén alapul.

a kuruc és a labanc világ szerintem nem ez a férfi-női dichotómia. hanem kelet-nyugat indoeurópai ellentét. a kurucok keleti, a labancok nyugatiak. a délszláv többség nem támogatta rákóczit. és a szászok sem. a kurucok leginkább magyar parasztok és a kárpát-medencei cigányok voltak. a cigányok rendszerint ott harcoltak, ahol megfizették őket. a magyar uraknak a zsebükbe kellett nyúlni ehhez. a kuruckodásban a szabadságvágy mellett ott van a kiegyezésre való hajlandóság.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 19:49:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Így van! A liberálisoknak meg joguk van azt mondani, hogy a homofóbok menjenek a fenébe. Persze, ha nem gondoljuk azt, hogy csak a homofóboknak jár a szólásszabadság. Úgyhogy 1:1 ;)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 19:49:43

@unionista᠍:

A Jobbik nyugat-európai társpártjainak homofóbiájára (ami egy egészséges érzés) is van eredetelméleted? :D

"nem arról van szó, hogy a cigányok "elszapododnak", akkor megszűnik a nemzet. hanem arról, hogy megszűnik az "ősmagyar" többség."

Vagyis megszűnik a magyarság. Avagy 90% cigány részaránynál lehet még magyarságról beszélni?

"a baloldal azt mondja, hogy ezt kellene már végre elérni"

Dehogy mondja, csak sunyi módon mindent megtesz ennek érdekében. Kimondani MÉG nem meri.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 19:51:21

@raczsandor:

"A liberálisoknak meg joguk van azt mondani, hogy a homofóbok menjenek a fenébe."

Természetesen minden joguk megvan ezt mondani. Mást szerencsére úgysem tehetnek, csak a szájukat járathatják, mivel több évtizedre lejáratták magukat az országban.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 19:54:04

@unionista᠍:
„nem arról van szó, hogy a cigányok "elszapododnak", akkor megszűnik a nemzet. hanem arról, hogy megszűnik az "ősmagyar" többség. a baloldal azt mondja, hogy ezt kellene már végre elérni.”
Pontosabban fogalma sincs arról hogy lenne itt valami „ősmagyar” többség, meg autentikus ősi kultúra. Amiről meg nem tudnak, azt ugye megszüntetni se akarhatják.

2015.06.11. 19:58:30

@borzimorzi:
nem interjúzás a lényeges, hanem dns mintavétel. modern kori "fajvédelem".

borzimorzi 2015.06.11. 20:00:28

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Ez nagy tévedés! Abban a hű, de nagyon elnyomó rendszerben az Osztrák Magyar koronán pl. ott volt a Monarchia összes nyelvén, hogy az mennyi:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/AHK_100_1912_obverse.jpg
hu.wikipedia.org/wiki/Az_osztr%C3%A1k%E2%80%93magyar_korona_p%C3%A9nzjegyei#/media/File:AHK_50_1902_obverse.jpg
hu.wikipedia.org/wiki/Az_osztr%C3%A1k%E2%80%93magyar_korona_p%C3%A9nzjegyei

Mutatnál nekem csak egyetlen egy olyan pénzjegyet a Monarchia utódállamaiból, amelyiken németül, magyarul, szlovákul, csehül, horvátul, szerbül, románul, szlovénül és még tán rutén nyelven is oda van írva, hogy mi az és mennyit ér? A mai napig nincs ilyen multikulti sehol!

A Néptanítók Lapjától kezdve az összes többi szakmai folyóirat szinte mind többnyelvű volt.

Nem kell bedőlni a románok hazugságainak. Az Osztrák-Magyar Monarchiában ők több kulturális és egyéb kisebbségi jogot élveztek, mint a felbomlás után a Romániához csatolt területek magyarjai. A Dualizmus korában sokszorosan több román lap jelent meg Budapesten, mint Bukarestben, a német nyelven Budapesten kiadott folyóiratoknak pedig se szeri, se száma.

Üdv:
b

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 20:01:19

@raczsandor:

Nem egészen, mert egyelőre a homofóbok vannak többségben, az ő akaratuk érvényesül ebben az országban. És mivel támogatóik, a ballibbancsok kinyírták magukat jópár évtizedre, egyhamar nem lesz változás.

Tudom, ez fáj neked, de túléled.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 20:02:52

@borzimorzi:

"Nem kell bedőlni a románok hazugságainak."

Rogánbotrány nem bedől ezeknek a hazugságoknak, hanem tudatosan terjeszti őket, noha tudja, hogy hazugságok.

borzimorzi 2015.06.11. 20:03:40

@csepke: Helyén a kérdés!

Üdv:
b

borzimorzi 2015.06.11. 20:10:28

@fehérfarkas: Mi magyarok nem bombáztunk senkit! Ha úgy érzed, hogy a Nyugat tehet a menekülthullámról, akkor követeld a menekültek befogadását azoktól az országoktól, amelyek bombázták Líbiát vagy Irakot! Magyarországtól semmiféle erkölcsi alapod nincs megkövetelni, hogy mi bűnhődjünk mások - vélt vagy valós - bűneiért.

Üdv:
b

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 20:29:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Abban igazad van, hogy a homofóbok még nem járatták le magukat annyira, mint a liberálisok. Ahhoz még el kell telnie egy kis időnek. A „gond” csak az, hogy – a vágyálmaiddal ellenétben – egyáltalán nincs többségük, így arra sincs módjuk, hogy lejáratódjanak. Lehet, hogy neked meg ez fáj? :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 20:36:36

@raczsandor:

Attól, hogy tagadsz valamit, az még igazság marad.

Ezt a kormányt homofóbnak tituláljátok, márpedig ennek a kormánynak többsége van. Akár tetszik nektek, akár nem.

borzimorzi 2015.06.11. 20:50:33

@Khonsu: Nem kell őket visszagyarmatosítanunk! Nem is tudnánk, még ha akarnánk se. A gyarmatosításhoz ugyanis hatalmas képzett, és otthon fölöslegben levő munkaerőtömeg kell a gyarmatosítók részéről is. Nekünk ilyen nincs. Kínának, Indiának, Pakisztánnak van. Ha tehát valaha is még bárki gyarmatosítani fogja Afrikát, akkor ez a három ország talán megteheti.

Nem tartom kizártnak, hogy ez illeszkedik egy hosszú távú tervbe. Afrikát úgy megsegélyezte a fejlett világ az utóbbi 40-50 évben, hogy ihaj. De mivel fejlettségben nem ott állnak, ahol kéne, ezt nem építkezésre, iparfejlesztésre, mezőgazdasági üzemekre fordították, és még csak nem is jól működő államok kiépítésére. Hanem színtisztán szaporodásra. Túlnépesedtek, de nagyon csúnyán. Előbb-utóbb beüt a krach. 3-4 évnyi rossz aratás a fejlett világban, és nem jut több segély Afrikának. Mármost az USA Kalifornia állama már sivatagosodik, Európa egyik legfőbb gabonaexportőre, Ukrajna, háborúban áll. Ha van mastermind a dolog mögött, akkor kb. 2020-2022 tájára lesz akkora a bevándorlóellenesség Európában, hogy már lehurrogják a befogadáspártiakat, és akkora a túlnépesedés Afrikában, hogy a fejlett világ élelmiszer-termelésének visszaesése miatt nem lesz elég a megcsappant segély. 3-4 hónap alatt Afrika lakosságának 2/3 része éhen hal. :-((( A disznóságot a komcsik egyszer már elkövették, 1932-33 telén, a téeszt elutasító, nyakas ukrán parasztok, az önálló kisgazdák megtörése céljából. A Holodomor nevű mesterséges éhínségben 7-10 millió ukrán halt el. Afrikára ugyanez a sors vár, csak nagyobb léptékben. Már nem kerülhető el, mert akkora a túlnépesedés, és olyan törékenyek az élelem-utánpótlási vonalaik. A pusztulás után úgy számítom, hogy Kína megkapja majd Afrika nagy részét, cserébe az amerikai adósságok elengedéséért. Esetleg India és Pakisztán is részesülnek a koncból, valamiért cserébe. Akkorra már senki másnak, csak az USÁ-nak lesz elég katonai ereje ahhoz, hogy Kínát a gyarmatosításban megakadályozza. De nem fogja bevetni, mert inkább az adósságait szeretné majd leírva látni. Kínának akkorra lesz alsó hangon 40 millió nagykorú, nőtlen férfi lakosa 45 év alatt. Ekkora hadsereggel és gyarmati adminisztrációval simán leigázható a kontinens. A kínaiakat nem lehet meghatni a rasszizmuskártyával sem, meg a gyarmatosításról és rabszolga-kereskedelemről szóló rémmesékkel sem. A bűntudatkártyát csak a fehérekkel szemben lehet kijátszani, a kínaiak kiröhögik, aki ilyesmivel próbálkozik. Mindezt a sok nehézséget a kínaiak is átélték. Mégis a világ lassan első ipari nagyhatalma lett Kína.

Persze, tévedhetek is. 2025-re kiderül. :-)

Üdv:
b

borzimorzi 2015.06.11. 20:58:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kezdenek? Már rég elkezdtek kivándorolni. Sőt, még olyat i s ismerek, aki 1956-os magyarok gyerekeként Svédországban született, és már annyira herótja van a színes bevándorló csürhéből, hogy a visszajövetelt tervezi. Egyszerűen retteg a szüleit egyedül hagyni a házban, amíg ő elmegy dolgozni, mert ezek a muszlimok nem ismernek se embert, se istent, se törvényt. Bárkit megtámadnak, ha olyanjuk van.

Üdv:
b

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 21:02:26

@borzimorzi:

Nem teljesen irreális, amit írtál. :) Talán csak abban tévedsz, hogy

"Ha van mastermind a dolog mögött, akkor kb. 2020-2022 tájára lesz akkora a bevándorlóellenesség Európában..."

Nem kell ehhez mastermind, szerintem.

borzimorzi 2015.06.11. 21:04:26

@fehérfarkas: Na, hát ha ilyen komoly hadseregeik vannak az araboknak, akkor miért nem vágnak már rendet a Közel-Keleten ISIS ügyben és Afrikában Boko Haram és Al-Shabab ügyben? Már rég ki kellett volna füstölniük az összes véreskezű terroristát!

Már bocs, de az a környék igazán az ő saját hátsó udvaruk.

Üdv:
b

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 21:08:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Hidd el, hogy nem a liberalizmus bukása fáj, hanem az akarnok mellébeszélés tobzódása. Erre kiváló példát szolgáltatsz magas is.
Ha nem csal az emlékezetem, akkor egy olyan párbeszédbe kapcsolódtál be, amely a jobbik állítólagos férfiasságáról szólt. Tudtommal a jobbik még nincs kormányon. Éppen ezért megköszönném, ha nem adnál szavakat a számba. Ezen kívül a többes szám használatát is nyugodtan hanyagolhatod, ha nekem beszélsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.11. 21:20:58

@raczsandor:

"Hidd el, hogy nem a liberalizmus bukása fáj, hanem az akarnok mellébeszélés tobzódása. Erre kiváló példát szolgáltatsz magas is."

Nézz már a tükörbe, légy szíves.

"Ha nem csal az emlékezetem, akkor egy olyan párbeszédbe kapcsolódtál be, amely a jobbik állítólagos férfiasságáról szólt."

Nézd már meg a poszt címét és témáját, aztán méltatlankodj.

"Ezen kívül a többes szám használatát is nyugodtan hanyagolhatod, ha nekem beszélsz."

Nemcsak neked, hanem az elvtársaidnak is beszéltem.

Azért csak nem tudjátok megtagadni önmagatokat, ha már nincs értelmes érv, akkor jön az argumentum ad hominem.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.11. 21:40:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
""Ha nem csal az emlékezetem, akkor egy olyan párbeszédbe kapcsolódtál be, amely a jobbik állítólagos férfiasságáról szólt."

Nézd már meg a poszt címét és témáját, aztán méltatlankodj."

Ezen a poszton kizárólag unionistával folytattam párbeszédet. Ebbe kapcsolódtál be. Nézd meg, hogy miről társalogtunk és aztán méltatlankodj.
A tájékozatlansággal párosuló akarnokságoddal is csak annyit árulsz el, hogy kizárólag a zavarkeltés és a provokálás motivál.

2015.06.11. 22:04:01

@raczsandor:
nem fogunk előrébb jutni.

2015.06.11. 22:18:18

@borzimorzi:
egy átlagos német 44 éves. egy átlagos szomáliai 17,5 éves. egy átlagos perzsa 27 éves. melyik ebből az igazán versenyképes. szerintem a harmadik.

2015.06.11. 22:48:59

@fehérfarkas:
ez az "indoárja" kultúra. ami átnyúlik a balkánon, benyúlik törökországba és azon keresztül iránba. sőt még azon is túl. erről a keleti birodalomról álmodnak a keményvonalas németek.

előbb egy középeurópai föderációt kellene létrehozni. amiben magyarország ugyanolyan szabadállam, mint ausztria vagy bajorország. enélkül berlin nem éri el belgrádot. aminek a pénzügyi központját az arabok építik. szóval a sémik is nyomulnak befelé. az árják nyitni akarnak kifelé. lehetne kereskedelmi útvonalakat nyitni és városról városra lépni előre ha megéri, illetve visszafelé ha nem éri meg. de ez szabályozott kereskedelmet jelent és nem szabad kereskedelmet. ehhez tervezett és irányított gazdaság kell. nem liberalizált devizapiac másodperc alapú spekulációval, hanem közvetlen árucsere. ez az idealizált ókori gazdasági modell.

Khonsu 2015.06.11. 22:50:14

@borzimorzi: Szerintem Kína inkább Oroszország irányába terjeszkedne, Szibériát már rég kinézték maguknak, bár Afrikában is sok befektetésük van, de ideológiával a Szibériai igényeiket igyekeznek alátámasztani, állítólag eléggé komoly betelepülés is folyik. Nem véletlenül szeretne Putyin jóban lenni az EU-val az ukrajnai háború ellenére is. Érzi a veszélyt.

A visszagyarmatosítást amúgy nem a teljes kontinensre értettem, mert vannak jól működő államok is. A szűnni nem akaró polgárháború, terrorizmus, diktatúra által sújtott országokra gondoltam, ahol a lakosság jobban járna a gyarmati léttel is, mint a jelenlegi helyzettel.

Egyébként Afrika erőforrásai bőségesen elegendőek lennének a népesség ellátásához, a bajok forrása a polgárháborús állapot sok országban.

Afrikának béke kell és onnantól a többi gond már megoldható lenne.

fehérfarkas 2015.06.12. 01:24:34

@borzimorzi: "Na, hát ha ilyen komoly hadseregeik vannak az araboknak, akkor miért nem vágnak már rendet a Közel-Keleten ISIS ügyben és Afrikában Boko Haram és Al-Shabab ügyben? Már rég ki kellett volna füstölniük az összes véreskezű terroristát!
Már bocs, de az a környék igazán az ő saját hátsó udvaruk. "

Az USÁ-nak van a legnagyobb katonai ereje a világon mint egyéni ország. Szervezetként pedig a NATO-nak. Afganisztánban vagy Irakban vajon az USA illetve a NATO rendet tudtak tenni? Vagy csak szétbombázni és megszállni a 2 országot?
Elég nevetséges az, amikor több mint 160 ezer nyugati katona a legmodernebb fegyverekkel, repülőkkel, tankokkal, páncélokkal, felderítőeszközökkel 14 év alatt sem tudta legyőzni a primitív tálibokat, akik 1/3 annyian, 60 ezren vannak.

Irak miért lenne az arabok sara? Az arabok döntötték meg Szaddam rezsimjét és szállták meg Irakot, vagy az amcsik?
Líbia miért lenne az arabok sara? Az arabok döntötték meg Kadafit és bombázták szét az országot, vagy a NATO?
Szíriában vajon nem az USA támogatja a terroristák ellen harcoló és a keresztényeket védelmező Assad elleni szélsőségeseket? Ez miért is az arabok sara?
És ha már al-Kaida meg ISIS: ugye tudod, hogy az al-Kaidát a szovjet-afgán háború idején a CIA hozta létre a szovjetek ellen? És az tudod, hogy az Assad ellen az USA által támogatott FSA nem egy valódi szervezet, hanem egy ernyőszervezet, amelynek a legerősebb tagja az al-Kaida szír leányszervezete, az al-Nusra Front? És azt tudtad, hogy az ISIS eredeti arab nevének rövidítése Daesh, és ez a szervezet valójában nem más, mint az al-Kaida iraki leányszervezete? És azt tudtad, hogy 2013 nyarán John McCain szenátor Szíriában az al-Nusra és az ISIS vezetőivel találkozott és tárgyalt?
Szerinted a világ legerősebb hadseregeivel és legmodernebb technológájú titkosszolgálataival rendelkező NATO országok vajon miért nem tudták a mai napig felszámolni a világ elsőszámú ellenségének kikiáltott al-Kaidát? Sőt, hogy lehet, hogy az al-Kaida valójában 2001-es War on Terror kihirdetése után erősödött meg és nőtt meg világméretű szervezetté? Sőt, hogy lehet, hogy a War on Terror nevű terrorizmus elleni háború meghirdetése óta, vagyis 2001 óta nőtt meg drasztikusan a terrorizmus?
És azon elgondolkoztál, hogy miközben a Nyugat a muszlim terroristákat tartja a legveszélyesebbnek a propagandáiban, akik ellen harcolni kell, aközben a valóságban ezek a muszlim terroristák nem a nyugati országokban, hanem a muszlim országokban követik el a terrorakcióik 99%-át, és az áldozataik 99%-a is muszlim?
Nem gyanús neked valami?

Tényleg szerinted most Óceániával állunk háborúban, vagy Óceánia mindig is a szövetségesünk volt? Ugye tudod miért az 1984 jutott az eszembe? :D :D :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.12. 06:07:02

@raczsandor:

"Nézd meg, hogy miről társalogtunk és aztán méltatlankodj."

Itt csak te méltatlankodtál. Ha te úgy érzed, jogod van a poszttól teljesen eltérő témában párbeszédet folytatni, akkor nekem is jogom van bekapcsolódni a beszélgetésekbe és más témát felhozni. Ha ez neked nem tetszik, akkor az a te szoc. problémád.

"A tájékozatlansággal párosuló akarnokságoddal is csak annyit árulsz el, hogy kizárólag a zavarkeltés és a provokálás motivál."

Látom, felsőfokon űzöd az argumentum ad hominem érvelést.

Ha neked nem tetszik, amit írok, akkor ezentúl ne válaszolj nekem. Túl fogom élni.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.12. 08:10:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Az eredeti témától eltérő, normális párbeszéddel semmi gond, az még nem trollkodás. Neked viszont úgy tűnik, hogy csak ez az egy célod van. De ha tévedek, akkor cáfolj meg.
Neked amúgy tetszik, amit én írok? Feltételezem, hogy nem. Máskülönben nem vádolnál személyeskedéssel. Akkor meg miért írsz? Csak azért, hogy személyeskedéssel vádolhass?
És különben is, mikor személyeskedtem én. Értem én hogy nem szereted az érveidre irányuló kritikát, és ezért megpróbálod azt személyeskedésnek feltüntetni. A gond csak az, hogy a „védekezés” álcája mögött pont te vagy az aki a leginkább személyeskedik.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2015.06.12. 14:49:30

@unionista᠍:
"a kuruc és a labanc világ szerintem nem ez a férfi-női dichotómia. hanem kelet-nyugat indoeurópai ellentét. a kurucok keleti, a labancok nyugatiak. a délszláv többség nem támogatta rákóczit. és a szászok sem. a kurucok leginkább magyar parasztok és a kárpát-medencei cigányok voltak. a cigányok rendszerint ott harcoltak, ahol megfizették őket. a magyar uraknak a zsebükbe kellett nyúlni ehhez. a kuruckodásban a szabadságvágy mellett ott van a kiegyezésre való hajlandóság."
Sőt! Rákóczinak még szlovák kurucai is voltak!
Szerintem a kuruc-labanc ellentétre is ráhúzható a maszkulin-feminim ellentét. A kurucok szabadságszeretők és harcosak, tehát férfiasak, a labancok viszont békességre és behódolásra hajlók, illetve dolgosak, tehát feminimek. Vagy meg is lehet fordítani az értékelést, ahogy pl. Szekfű tette: A labancok az igazi realisták tehát férfiasak, a kurucokat pedig csak az indulataik vezérlik, érzelmi politizálást folytatnak, politikailag iskolázatlanok, tehát feminimek.

Nicktolvaj 2015.06.12. 15:41:39

@borzimorzi:

"Szodomában vagy Gomorrhában."

Nem kéne ám összekeverni Gomorát a goorrheával, bár nyilvánvaló köztük a kapcsolat :)

Nicktolvaj 2015.06.12. 15:44:43

@borzimorzi:

" De azt is, hogy akinek esélyt adtunk és nem teljesítette a civilizációs minimumot, azt kíméletlenül vissza kell zsuppolni."

Ezt akkor lehetne kivitelezni, ha KORREKT módon, papírokkal jönnének.

De NEM korrekt módon, és NEM papírokkal jönnek.

Arra játszanak, hogy az EU jelenleg MINDEN határsértőt alapból menekültnek tekint.

Így a szarháziak ELDOBÁLJÁK a papírjaikat, hogy ne lehessen tudni, honnan, MELYIK országból jönnek, és mekkora priuszuk van ott, abban az országban, ahonnan jönnek.

Nicktolvaj 2015.06.12. 15:46:51

@borzimorzi:

"amíg egyetlen tisztességes ember is van Szodomában vagy Gomorrhában"

Ezt már az Úr is leszerta annak idején.

Az Úr azt mondta, hogy aki OTT él, az bűnös, hiszen aki maga NEM bűnöz, de TŰRI, vagy TÁMOGATJA a bűnt, az maga is részes a bűnben.

Nicktolvaj 2015.06.12. 15:48:42

@borzimorzi:

"Fenntartom, hogy nem lehet mindenkit bűnözőnek tekinteni."

Aki nem LEGÁLIS úton, hanem a magyar állam határát megsértve jön, az már a belépésével ELJÁTSZOTTA azt, hogy az ártatlanságát vélelmezzük.

Nicktolvaj 2015.06.12. 15:50:06

@borzimorzi:

"Minden egyes bevándorlót egyénileg kezelnek, interjúztatnak, tesztelnek a menekülttáborban. Ebbe nagyon sok minden beletartozik. Megfigyelik, hogy amikor rászorulókkal találkozik, segítőkész ember-e, hogy szorgalmasan tanulja-e az ország nyelvét, igyekszik-e beilleszkedni, a helyiekkel kölcsönös tisztelet mellett barátkozni, munkát keresni? "

Ezeket a hülyeségeket honnan veszed?

Nicktolvaj 2015.06.12. 15:57:46

@borzimorzi:

"Nézd meg, a kanadaiak milyen ügyesen kiválogatták az oda beutazott és menedékjogot kért borsodi cigányokból a rendes embereket, akiket megtartottak, és a lusta semmirekellőket, akiket hazaküldtek."

Ez butaság, vagy ami még rosszabb, aljas propaganda. Honnan veszed ezeket?

SZEMÉLYESEN ismerek becsületes, rendes cigány családot, még abból az időből, amikor nem volt gyorsítva a hazazsuppolás.

Vittek pénzt, lett megélhetést biztosító munkájuk, elkezdtek beilleszkedni, MÉGIS hazazavarták őket.

Nicktolvaj 2015.06.12. 16:01:25

@borzimorzi:

"De ehhez okos programok kellenek, hogy tesztelni tudjuk őket, hogy a viselkedésüket megfelelő szituációkban megvizsgálhassuk, hogy az arra érdemeseket szépen be tudjuk integrálni a társadalomba!"

Magyarország SZEGÉNY ország. Erre NINCS pénze.

Csináljanak "okos programokat" azok az országok, amelyek TEHETNEK arról, hogy a csőcselék megindult Európába.

Miért kellene nekünk BÁRMENNYI pénzt, erőforrást áldozni arra, hogy az USA és az egykori gyarmattartó európai országok HELYETT kezeljük az ÁLTALUK gerjesztett problémákat?

Nem mi füstöltük ki az ide migrálókat az otthonaikból, hanem a NAGYHATALMAK.

==T== 2015.06.12. 16:57:18

@ikab: Hagyjuk már ezt a zsidó-keresztény kultúra dolgot. Olyan legfeljebb az usában van a sok neoprotestáns szekta okán.

Európában görög-római-keresztény civilizácó van (volt).

Nicktolvaj 2015.06.12. 18:35:55

@ikab:
@==T==:

"Hagyjuk már ezt a zsidó-keresztény kultúra dolgot"

Bizonyám.

A zsidók nagyon rajta vannak, hogy a szaros szektájukat azonos fajsúlyúnak tüntessék fel a kereszténység befolyásával.

Holott:

1. Ma a Földön 2 MILLIÁRD kereszény hívő van

2. Ehhez képest ma a Földön 10-12 MILLIÓ zsidó származású (!) ember van

3. Ehhez képest ma a Földön legfeljebb 2 MILLIÓ izraelita felekezetű hívő van

A kereszténység világvallás.

Az izraelita felekezet meg egy szekta.

2015.06.12. 18:47:45

@raczsandor:
ezt így ábrázolta a tenkes kapitánya. a kurucok voltak a férfiasak. a labanc katonák, a tisztek és tábornokok is mind nőies pipogya alakok volták. a legszebb nő krencsei mariann volt, a labanc várkapitány feleségét alakította.

a kurucok oldalán álló lányok viszont férfias karaktert kaptak. be voltak avatva a haditervbe. időnként harcoltak. ha kellett, akkor lőttek vagy fejbe verték az ellenséget. a rendező maszkulin kuruc és feminin labanc karaktereket állított egymással szembe. de ez egy művészi ábrázolás.

azt írod, hogy a labancok békések és befogadók voltak. a rákóczi szabadságharcot kisebb parasztfelkelések előzték meg. a császáriak egyáltalán voltak békések és dolgosak. hanem elnyomók voltak. nyugat-indoeurópaiak, akik ugyanúgy szupremáciát hirdettek, mint a keleties parasztok. ebből jött létre egy belháború. de ebben rákóczit nemcsak az indulatai vezérelték. hanem voltak elképzelései magyarország vezetéséről. a "nagy" szabadságharcokat azért követte kiegyezés, mert ezen felkelések mögött mindig volt értelem. és noha elbuktak, azoknak mégis volt értelmük.

persze a magyar érzelgősség és az önsajnálat már akkoriban is létezett. nemcsak a szabadságharc végén (érthető lenne), hanem a kezdetén is:
upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/e/e4/R%C3%A1k%C3%B3czi_manifesztum.jpg
nem túl férfias dolog "hallatlan megnyomoríttatásról" és "méltatlan szenvedésről" beszélni. ez éppenséggel lehetne nőies. de ezzel mégis egy fegyveres felkelést hirdettek meg, ami viszont elég férfias.

összességében kelet-nyugat indoeurópai ellentétet látok ebben. ami egyébként létezett lengyel-német viszonylatban is. és a csehek is hasonlóan hadakoztak közép-európai nyugati felével.

borzimorzi 2015.06.12. 19:43:54

@fehérfarkas: Beszélhetsz, amíg be nem rekedsz és elkoptathatod az ujjaidat a klavin, ez akkor is az arabok sara. Az ő hátsó udvaruk. Rakjanak rendet!

Az amcsik már csináltak ott rendet helyettük, még az első öbölháború idején. Emlékszel? Szaddam lerohanta Kuvaitot, és a többi arab állam nem segített Kuvaitnak. Jó, akkor még nem voltak felkészülve. De most már fel vannak, te magad bizonyítottad. Hát akkor hajrá, hadd szóljon! Rakják rendbe a saját hátsó udvarukban!

Üdv:
b

borzimorzi 2015.06.12. 19:44:24

... udvarukat. Bocs.
b

borzimorzi 2015.06.12. 19:48:07

@Nicktolvaj: Baromság. A hazugokat pofozták haza, akik csak a kanadai jóléti rendszert akarták fosztogatni. A kanadaiak rájöttek, hogy ezek összevissza hazudoztak a nemlétező diszkriminációról, üldöztetésről meg a többiről, amit a kis ügyes "jogvédők" a szájukba rágtak, nyilván illő részesedésért. Amit ott bevándorlóként kapnak egy hónapra, az több, mint amit munkával itthon valaha is kerestek 1-1,5 év alatt. Itt volt az eb elhantolva. A kanadaiak meg rájöttek.

Vagy talán már Kanada is rasszista, mi?

Üdv:
b

borzimorzi 2015.06.12. 19:50:23

@Nicktolvaj: Mit gondolsz, a kanadaiak az ujjukból szopták, hogy ezek hazudoztak? Ennyire naiv vagy? A bevándorlási csalások felderítésére 40-50 éve folyamatosan fejlesztett módszereik vannak, csillagvirág!
Üdv:
b

borzimorzi 2015.06.12. 19:51:07

@Khonsu: Volt ott béke is eleget, mégsem fejlődtek.
Üdv:
b

borzimorzi 2015.06.12. 19:59:19

@Nicktolvaj: Na látod, ezt kell megszüntetni. Nem kell mindenkit úgy tekinteni, és kész. Hanem tesztelni, és végül eldönteni, ki maradhat.
Üdv:
b

borzimorzi 2015.06.12. 20:02:01

@Nicktolvaj: Akkor tüntess a nagyhatalmak követségei előtt, hogy az általuk bombázott országokból menekülőket fogadják be ők. Az összes volt gyarmatukról jövő emberkét fogadják be ők. Ahogy a gyarmatosítás előnyeiből nem juttattak nekünk, úgy a kései rossz következményeket is lesznek szívesek megtartani maguknak. Helyes.
Üdv:
b

borzimorzi 2015.06.12. 20:22:51

@Nicktolvaj: Itt van neked a jogvédők egyik gyöngye:
index.hu/kulfold/2015/06/12/feketenek_hazudta_magat_a_jogvedo/

Na, nagyjából ilyenek okíthatták ki a Kanadába átreppent hazai cigányokat is. Épp csak a kanadai bevándorlásiak túljártak az eszükön.

Üdv:
b

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.12. 23:05:26

@borzimorzi:

"Hanem tesztelni, és végül eldönteni, ki maradhat."

Ez még nem elég, mert a "jogvédők" azt fogják követelni, hogy mindenki maradhasson, akiről nem bizonyosodott be 100%-ig, hogy bűnöző volt az eredeti hazájában.

A papzr nélkülieket meg szépen ki fogják oktatni, mit hazudjanak, honnan jöttek.

borzimorzi 2015.06.13. 15:43:26

Na, az ilyen jogvédőknek be kell szépen mutatni a teszteket, amelyek mutatják, hogy az illető 3 havi itteni tartózkodása után se tud magyarul még köszönni sem, ami nem is meglepő, mert az ingyenes nyelvórákra nem jár be, ezt bizonyítja a jelenléti ív. Aztán bemutatni a térfigyelő kamera felvételét, amely bizonyítja, hogy fenyegetőleg lépett fel a helyiekkel szemben, meg a magnófelvételt, amelyen gyűlölködve beszél a helyiekről a többi bevándorló társaságában a befogadó állomáson, netán azt is taglalja, kit hogy belezne ki vagy robbantana fel. Aztán az új transzport érkezésekor rögzített filmfelvételt, amelyen látható, hogy a delikvens rá se retyetyélt arra, hogy nála is rászorultabbak érkeztek, síró gyerekekkel, sérültekkel, ő ugyan nem emelte fel a fenekét, hogy bármiben is segítsen nekik. Netán azt a felvételt, amelyen a pofa droggal keeskedett. Stb. Aztán megkérdezni a jogvédőkét, hogy akar-e perre menni, mert akkor ez mind nyilvánosságra kerül, és jogvédőkém úgy lebőg, hogy csak úgy brünög.

A Kanadából hazapofozott cigányok se pereltek, gondolod, véletlen? :-)

Az persze megfontolandó, hogy kockázati besorolástól függően külön helyezzük el az érkezőket. Legkényelmesebb körülmények közé kell tenni a gyermekes családokat, akiknél jellemzően a legnagyobb a beilleszkedésre való törekvés, a munkavágy, hogy el tudják tartani a gyerekeket. Külön, lehetőleg az országba való belépési ponthoz közeli befogadó állomásra kerüljenek azok, akik 35-40 alatti, egyedülálló férfiak, mivel náluk a legnagyobb az esély arra, hogy bűnözők vagy terroristák. Megint külön azokat, akik papírok nélkül, ellenőrizhetetlen történetekkel, érkeznek. Még ezek sem biztos, hogy bűnözők, mert aki, teszem azt, pergőtűz alatt menekül a házából, az nem valószínű, hogy pont a papírjaival fog bíbelődni, inkább fut, ahogy a lába bírja. S végül nagyon alapos, akár 7/24 megfigyelés és őrizet kell azoknak, akik szétégetett ujjbegyekkel érkeznek, hogy az ujjlenyomatuk alapján se lehessen az Interpol adatbázisaiban keresni rájuk. Utóbbiak igen nagy valószínűséggel bűnözők, de persze lehetnek kivételek.

Üdv:
b

fehérfarkas 2015.06.15. 14:04:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A Hamász ugyanúgy egy terrorszervezet, mint az IS. Az a tény, hogy a Hamász elítéli az IS-t, még ugyanúgy terrorszervezet marad. Gyakori, hogy egyes terrorszervezet konkurrálnak egymással. Ezen az alapon még nem lehet egyiket sem felmenteni. "

Nem Hamaszt mentem fel, hanem azt írom, hogy az ISIS-t még a Hamasz is elítéli. Amit az ISIS csinál az még a Hamasznak túlságosan sok és brutális.
Namármost, ha egy szervezet még a Hamasznak is túlságosan kegyetlen, brutális, erőszakos, akkor vajon a teljesen normális muszlimok szemében milyen? :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.15. 19:48:43

@fehérfarkas:

"ha egy szervezet még a Hamasznak is túlságosan kegyetlen, brutális, erőszakos, akkor vajon a teljesen normális muszlimok szemében milyen? :)"

Nem ez a lényeges kérdés, mert nem az IS embereinek befogadásáról van szó (bár ezek is beszivároghatnak a menekültekkel).

A lényeges kérdés az, vajon a "teljesen normális muszlimok" mennyire fogadnák el a mi kultúránkat, törvényeinket (pl. nők egyenjogúsága), mennyire integrálódnának a mi társadalmunkba stb.

A válasz megtalálható a nyugat-európai nagyvárosok muszlim és néger negyedeiben. Aki ezt kívánja Magyarországon is, az hazaáruló.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.15. 19:57:22

Nagyjából ez várható nálunk is bármikor, amikor nem kapják meg azt, amit akarnak, legyen az segély vagy akármi:

index.hu/kulfold/2015/06/15/semmi_panik_minden_ajtot_bezartunk/

fehérfarkas 2015.06.16. 12:23:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Nem ez a lényeges kérdés, mert nem az IS embereinek befogadásáról van szó (bár ezek is beszivároghatnak a menekültekkel).
A lényeges kérdés az, vajon a "teljesen normális muszlimok" mennyire fogadnák el a mi kultúránkat, törvényeinket (pl. nők egyenjogúsága), mennyire integrálódnának a mi társadalmunkba stb.
A válasz megtalálható a nyugat-európai nagyvárosok muszlim és néger negyedeiben. Aki ezt kívánja Magyarországon is, az hazaáruló. "

Ez a hazaárulózás elég szánalmas érvelés.
Az európai nagyvárosok muszlim gettói az USA-beli latinajkúak gettóihoz hasonlíthatóak. Pedig a dél-amerikai bevándorlók ugyanúgy nemcsak kereztények, hanem az európai volt gyarmatosító keresztények utódai mint az északi társaik. Ennek ellenére mégis nehezen illeszkednek be. Sőt, az USÁ-ba a muszlimok jobban beilleszkednek mint latinajkúak. Vagyis egyáltalán nem a vallás az ok.

De egy másik példát is leírok: az arab olajállamokban is van gond a bevándorlókkal, és ott is soka paki muszlim nehezen illeszkedik be. Pedig ők meg muszlimok mint a nekik munkát adó ország.
Ugyanis itt is arról van szó mint máshol: nem a vallás a meghatározó, hanem az, hogy a bevándorlók milyen társadalmi csoportból származnak, mennyire művelt, képzett csoportból.
A szakképzetlen, műveletlen, nyelveket nem beszélők, segédmunkásnak valók vallástól függetlenül nehezebben illeszkednek be, mint a városi középosztálybeliek.

Európában Franciaország (7,5%), Németország (5%), Svédország (5%) és Anglia (4,5%) az állandóan a sajtóban szereplő országok, hogy a muszlim népesség olyan nagy, hogy az őslakossággal már összeférhetetlenek. A valóságban a 4 ország egyike sincs benne a top 10 legnagyobb muszlim kisebbséggel rendelkező országban: Európában Oroszország (11,7%), Bulgária (13,7%), Grúzia (10,5%), Montenegro (18,5%), Macedónia (35%) is nagyobb arányban tartalmaz muszlim lakosságot mint a 4 nyugati ország. Ciprusnak az EU-hoz tartozó része pedig még nagyobb arányban tartalmaz muszlimokat: 22,7% (a konfliktus politikai a török és görög lakta rész között, hogy a szigetország hova tartozzon)
Vagyis még itt Európában is keleti országokban a muszlim nagyobb arányban laknak mint a nyugat-európai országokban, és mégis jobban együtt tudnak élni a többiekkel - és nem alakultak ki muszlim gettók. Vagyis egyáltalán nem számít az, hogy mekkora arányban vannak jelen kisebbségként.
Sőt, Nyugat-Európában a legtöbb konfliktus muszlimok és nem muszlimok között pont Olaszországban van, ahol a legkisebb az arányuk (2,4%).

A négereket pedig érdemes külön kezelni, mert csak egy részük muszlim, más részük keresztény, más részük pedig törzsi animista vallású.
Másrészt a négerek eltérő társadalmi és civilizációs fejlődése okán sokkal nagyobb a küönbség mentalitásban egy nigériai néger muszlim muszlim és egy marokkói arab/berber muszlim között. Pedig mindkettő afrikai muszlim és mégis nagyobb mentalitásbeli, társadalmi és civilizációs különbség van köztük mint Európában egy albán meg egy svéd között.

fehérfarkas 2015.06.16. 13:27:20

@borzimorzi: "Beszélhetsz, amíg be nem rekedsz és elkoptathatod az ujjaidat a klavin, ez akkor is az arabok sara. Az ő hátsó udvaruk. Rakjanak rendet!
Az amcsik már csináltak ott rendet helyettük, még az első öbölháború idején. Emlékszel? Szaddam lerohanta Kuvaitot, és a többi arab állam nem segített Kuvaitnak. Jó, akkor még nem voltak felkészülve. De most már fel vannak, te magad bizonyítottad. Hát akkor hajrá, hadd szóljon! Rakják rendbe a saját hátsó udvarukban!"

Te rendcsinálásnak nevezed azt, amikor egy országot szétbombáznak 10 éven belül 3x, és olyan szigorú nemzetközi szankciókat vetnek be ellene, hogy félmillió gyermek éhen hal?
Szaddam valóban diktátor volt, de Irán megtámadásakor pont az USA támogatta és látta el fegyverekkel, még a vegyifegyvereket is az USA adta neki a forradalmi Irán ellen.
Ráadásul Irak még az iraki-iráni háború idején is fejlődött, és a 80-as években még a Közel-Kelet legmodernebb országa volt. Aztán a 90-es években az USA 3x visszabombázta a sötét középkorba + szigorú nemzetközi szankciókkal teljesen elszegényítette. Míg végül 2003-ban újra bombázta aztán megszállta.
Haz az USA nem támogatja és nem fegyverzi Irán ellen Irakot a 80-as években, akkor Irán 1-2 év alatt simán lerendezte volna a konfliktust. Ne feledd, hogy nem Irán támadott, hanem az akkor még az USA által támogatott Szaddam Husszein.

Másrészt pedig az egész közel-keleti konfliktus az 1. világháború utáni feldaraboláshoz és gyarmatosításhoz vezethető vissza.

Egy kis történelem a Közel-Kelet elmúlt 100 évéről:

A 19. sz-ban a Német Császárság, az Osztrák-Magyar Monarchia és az Ottomán Birodalom egymás szövetségesei voltak, és közös vasúthálózatot építettek ki Berlin-Bagad vasút néven, amely valójában az Északi-tengert a Perzsa-öböllel kötötte volna össze (azért a feltételes mód, mert az 1. világháború kitöréséig a Nusaybin-Moszul szakasz még hiányzott). Északi-tenger - Berlin - Bécs - Pozsony - Budapest - Belgrád - Szófia - Isztanbul - Aleppó - Bagdad - Perzsa-öböl közvetlen vasútvonallal volt majdnem (a fenti kis szakasz híján) összekövte.
Aleppónál meg elágazott délre Damaszkusz - Bejrút - Amman -Haifa - Medina irányba.
A belső határok nélküli egységes gazdasági övezetet jelentene a Perzsa-öböltől akár egészen Budapestig. Amennyiben Magyarországot beleértjük.
newsimg.bbc.co.uk/media/images/47313000/gif/_47313875_berlin_iraq_railway_466.gif
www.ctesiphon.com/auctions/Diplomatic-History-Bagdad-Railroad-b.jpg
Jól látszik a térképen, hogy az 1. világháborúig a Közel-kelet nagyvárosait vasút kötötte össze az Ottomán Birodalomban: Isztambult (ma Törökország) - Aleppót és Damaszkuszt (ma Szíria legnagyobb városa, meg a fővárosa) - Bejrútot (ma Libanon fővárosa), Ammant (ma Jordánia fővárosa), Haifát (ma Izrael), Medinát (ma Szaúd Arábia), és a háború kitöréséig majdnem Moszulig (ma Irak) elért.
De volt ezeken kívül vasút még Jaffo-Jeruszálem (ma mindkettő Izrael) között, valamint Baszra-Bagdad-Szamarra között (ma mindhárom Irak).

Az ún. Hidzsáz vasút (Hejaz Railway) vonalán jól látszik a mai Izrael és palesztin területek 1. világháború előtti vasúthálózata (amelyet az 1. vh-ban a brit szövetséges Arábiai Lawrence vezette arab seregek semmísítettek meg):
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c5/Ferrocarril_del_hiyaz_EN.PNG

Így a mai Németország, Auszria, Szlovákia, Magyarország, Szerbia, Bulgária, Törökország, Szíria, Irak, Libanon, Izrael, Jordánia, Szaúd Arábia közös vasútrendszerben voltak összekötve. Ez = 13 ország.
Ma közös vasúthálózat csupán Németország és Törökország (7 ország a 13-ból) közötti területen működik. Belső vámmentes gazdasági övezet pedig csak az EU tagok között (5 ország a 13-ból).
(Az 1. világháború kitörésekor a Balkán nagy része és Egyiptom nem volt már az Ottomán Birodalom része, mert 1878 után ezeket területeket elvesztette. Így azokon a területken érthető, ha nem épített ki vasúti összeköttetést.)
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6b/Territorial_changes_of_the_Ottoman_Empire_1878.jpg

Ez hihetetlennek tűnik, és a Nyugat nem is propagálja, ahogy Izrael sem, de az 1. világháború kitörésekor Németország, Auszria, Szlovákia, Magyarország, Szerbia, Bulgária, Törökország, Szíria, Irak, Libanon, Izrael, Jordánia, Szaúd Arábia közös vasútrendszerben voltak összekötve.
Ezen kívül a mai Izrael-Ciszjordánia területen is működött vasút: a kikötőváros Haifát vasút kötötte össze Akkóval, Nablusszal, Afulával, Baysannal. Valamint Jeruzsálemet meg kikötőváros Jaffoval (ma Tel Aviv elővárosa).

A Sykes-Picot egyezmény szerinti felosztás 1916-ban, amely szerencsére nem lett megvalósítva:
lostislamichistory.com/wp-content/uploads/2012/12/Sykes-Picot-1916.gif

A Nemzetek Szövetsége általi feldarabolás 1920-ban:
lostislamichistory.com/wp-content/uploads/2012/12/mandate.jpg

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.17. 14:19:37

@fehérfarkas:

"Ez a hazaárulózás elég szánalmas érvelés. "

Ez nem érv, hanem vélemény. Sajnálom, hogy szánalmasnak tartod a véleményemet, akkor eddig beszélgettünk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.17. 18:15:23

A franciáknak már kezd a tökük tele lenni:

inforadio.hu/hir/tudositoink/hir-734905

Persze tudjuk, a franciák is xenofóbok, nácik, rasszisták stb. Sőt titokban Patás Orbán irányítja a francia politikát.

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.18. 15:12:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a franciáknál a szoci kormány keményebben lép fel, mint a magyar jobbos, "fasiszta", patásorbánék
Persze egész Európa arra vár, hogy a magyarok lezárják a határt, akkor kicsit fellélegeznek majd, de persze sose fogják elismerni, hogy ezt ők is meglépték volna
A szerb határ schengeni határ, ennek megfelelően kell akár tűzparancsot is kiadva védeni. Hiába finnyáskodik Európa, a piszkos munka elvégzését várják a schengeni határon fekvő országoktól. Ez a fő oka, hogy bevették a rendszerbe a magyarokat is. Hogy legyen egy ütközőzóna, egy terület, ahova vissza lehet dobni a az illegálisokat, a menekülteket. Közben Merkel eljátszhatja, hogy ők nem tehetnek semmit, hisz az illegálisokat oda kell vinni, ahol beléptek a schengeni övezetbe. Megy a pingvinzés, szemforgatás.

egyetmondok 2015.06.20. 11:50:11

@Krio.Me.Tu:
Én azért megvárnám,mielőtt nagy történelmi Európa-megvédésként, új Nándorfehérvárként ünnepeljük ezt a magyar kerítést, megvárnám ,hogy a horvátok is felépítik a szerbiai határvonalukon, meg persze a románok is, mert ugye ezek hiányában pont nem sikerült semmit se tenni,mint áttolni az egész eddig a szerbia magyar határon kialakult problémát Horvátországba és Romániába.

Körbe kell szögesdrótozni Szerbiát,a szerbek biztosan örülni fognek ennek,békésen és tolaránsan fogják tűrni az egészet.

Tamáspatrik 2015.06.21. 11:28:18

@fehérfarkas: Köszi, ez valódi eszmecsere, segíti a közös gondolkodást. Iránnal kapcsolatban lehetne az a következtetés, hogy az 1979-es forradalom, amely egyébként az előzmények alapján nem volt épp váratlan, és az ország elszigetelődéséhez vezetett, (eleinte ők zárkóztak be a "nyugat" elől), 2-3 évtized után meghozta gyümölcsét.
Nem hiszem, inkább az olajbevételek miatt állnak jól, mint Azerbajdzsán, Brunei stb., ezek az országok külön kategória, ahol a politikai rendszer indifferens, ha biztosítja az olajkutak saját tulajdonban tartását. Mért nem beszélünk Kubáról és Észak-Koreáról? Vagy Venezueláról, ahol van ugyan olaj, most mégis buktáznak? Vagy Argentínáról?
Irán fiatal lakossága miatt is feljövőben van, és mivel gazdag ország, tudják nyomni az egyetemi kutatásokat is, (a fiatal kutatókba invesztálnak). Ezen túlmenően biztos van tőlük is mit tanulnunk.
Egyértelmű sikerország számomra az utóbbi 40-50 évből csak Dél-Korea, Japán, Kína, bár árnyoldalaik nekik is vannak. Viszont egyik sem bezárkózó ország, hanem élénk kapcsolatokat épített ki.

Magyarország hajlamos a bezárkózásra, a 18. századra visszamenően ez jól dokumentált. Ha hagynak minket persze.
A mostani kormány, amelyet én macsónak hívok, szereti az egyszerű képleteket, az áttekinthető sakkjátszmákat, amelyben a bevándorlók számukra zavaró tényezők.
Az viszont a kormány sikere, hogy otromba módon ugyan, de kiváltott egy társadalmi vitát a bevándorlásról, segíti a vélemények ütközését és finomodását.

Tamáspatrik 2015.06.21. 11:50:42

@unionista᠍: Érdekes gondolatok, nagyrészt egyetértek. Azt be kell ismernünk, hogy Magyarországot nagyrészt a nyugati kultúra (főként a német, kisebb részt olasz és más kultúrák) alakították ilyenné évszázadok alatt. Tették műveltté. (Nagyrészt az ősi kultúránkat is háttérbe szorítva.) És teszi műveltté még manapság is. Olyan apróságokat is beleértve, mint a közlekedési szabályok, a közlekedési kultúra hogy pl. a gyalogosnak a zebrán elsőbbséget kell adni. A jogrendszerünk is európai. Az iparfejlesztésünk ma is, századokkal ezelőtt is német, ill. nyugati alapú.
Másrészt viszont nem vagyunk németek. (Ez a kérdés a csehek számára még sokkal élesebb, mert ők szinte beékelődtek német nyelvű országok közé.) Az érzelmileg fűtött hozzászólások teljesen érthetőek, mert nekünk is van saját, gazdag kultúránk, ősi gyökerekkel, és nagyon is él és virágzik. A világpiacon viszont keveset hoz a konyhára. Helyi közösségeknek szerény megélhetést biztosít, de még inkább a saját alkotás, a saját közösség élményét. Emiatt szeretnénk legszívesebben bezárkózni, amennyire csak lehet.
Úgyhogy a kormány kettős játékot játszik, "hintapolitizál", mást mond a választóinak és mást tesz a gyakorlatban.

Tamáspatrik 2015.06.21. 12:07:41

@fehérfarkas: Bocs, hogy beleszólok a vitába, de egy észrevétel az utánpótlás kérdése. Ha megnézzük az arab, és más muzulmán országok népesedési adatait, akkor látjuk, hogy a fiatalok száma óriási. Mit kezdenek ennyi fiatal emberrel, ha nincs olyan gyorsan fejlődő termelőtevékenység mint Kínában (vagy akár még Indiában vagy Vietnamban is), amely felszívná? Az élelmiszer- és vízhiány viszont egyre fenyegetőbb. A népesedési és gazdasági problémákat tartom az EGYIK FŐ gyökéroknak a tekintetben, hogy mindig újabb és újabb terrorista szervezetek jönnek létre. Az USA közismerten otromba politikája a jelenséget a még a felszínen is rosszul kezeli.
Viszont egy átfogó elemzés arról is szólhatna, - és ez az igazi kihívás,- hogy mi lett volna a jobb lépés (Irak és Afganisztán esetében), vagy milyen ELVÁRÁSOK mentén tették ezt (pl. Nyugat-Európa felől), vagy pedig mi lesz, ha visszavonulnak a térségből, amely előbb-utóbb bekövetkezik, inkább előbb mint utóbb.
süti beállítások módosítása