1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.05.31. 18:25 HaFr

A PKP önkormányzati jelölteket keres

A Polgári Konzervatív Pártot a napokban jegyezték be jogerősen, és indulni fogunk az önkormányzati választásokon mindenütt, ahol elégséges erőt tudunk kiállítani, várhatóan egyelőre a tízezer fő fölötti településeken. Önkormányzatiság gyakorlatilag nem létezik Magyarországon, a választásokat inkább nevezhetnők a kommunista rezsimre emlékeztetve tanács választásoknak, de addig, amíg pluralizmus van, a választás aktusa a legfontosabb, nem a hatalom minősége. Ezért indulni fogunk.

Felhívok minden érdeklődőt, akit érdekel a helyi önkormányzati munka, osztja a PKP világnézetét és átfogó célkitűzéseit, nem volt tagja az állampártnak, illetve legalább két éve nem tagja ma létező pártoknak, írjon a pkonzervativok@gmail.com címre. Ösztönözzük a fiatalokat is a jelentkezésre már 18 éves kortól.

Felhívom a potenciális anyagi támogatók figyelmét a pártunkra. Kérem őket, hogy tovább részletekért ugyancsak írjanak a megjelölt email címre.

A választástól függetlenül szívesen vesszük szakmai tanácsadók jelentkezését bármely közpolitikai kérdésben.

Minden típusú jelentkezést természetesen bizalmasan kezelünk.

Polgári Konzervatív Párt

 

37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr576240678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panelburzsuj 2014.05.31. 19:01:09

A politikai mikiegerek a spájba vágynak?

Egy bejegyzett pártnak egy nyilvános toborzó megfújásakor azért már illene legalább valamiféle alapszabályt meg vezetőséget nyilvánosan felmutatni.

A havi rekord blogbejegyzésen túl...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.05.31. 19:05:24

@panelburzsuj: nagyon aggódsz mostanában, személyes életkrízis?

wowerman 2014.05.31. 19:06:46

@HaFr: A stílus maga az ember.

Na igen, ez a mai magyar nép

panelburzsuj 2014.05.31. 19:25:31

@HaFr:
Mert?

B-tervként távgyógyásznak készülsz? :)

explanatus 2014.05.31. 19:49:39

Jó gondolat! A magyar választópolgár azt hiszi/hitte, ha nem megy el szavazni bármilyen általa jól megindokolható ok miatt, akkor rá nincs hatással azok döntése, akik elmennek és ikszelnek.

Óriási tévedés!

Előbb utóbb be kell lássa, távolmaradásával csak megkönnyíti azok dolgát, kik őt semmibe veszik.

Elkeserítő volt látni, hogy a „megkönnyített” pártosodás ellenére nem emelt föl a magyar választópolgár egyetlenegy új pártot sem. A magyar, még választásokra eljáró, választópolgár valamilyen megmagyarázhatatlan ok miatt rendületlenül a „régiekben” bízik. Meddig? Miért?

A magyar választópolgár fel kell(ene) ismerje, a „régiek” pusztán abban különböznek egymástól, hogy a meglévőt, azét is, aki nem szavaz egyikükre sem, másként osztanák szét, mint a mostaniak (mármint maguk között).

Új arcok, új nevek, új gondolatok, új pártok, nélkül nincs esély semmilyen irányváltásra.

unionista (törölt) 2014.05.31. 20:26:10

@explanatus:
azért, mert az ország (vagy inkább azt mondom: a vidék) problémáira nincs pártos megoldás. szóval az emberek több munkahelyet akarnak, magasabb bért akar, jobb iskolát, működő kórházakat. ezek a fontosak. túl a szociális kedvezményeken, amihez hozzászokott. a budapesti ellenzéki napközi (mert nagyjából a 10 évesek szintjén gondolkodó emberekről van szó, akik nem láttak még közelről birtokot, üzemet, de üzletet sem.) azt mondja: ilyen nem lehet. erre a vidék válasza az, hogy akkor csesszétek meg. vidéken 70% fölött kapott a jobboldal. innentől kezdve esélye nincs az ellenzéknek. lehet papolni az alkotmányosságról és a demokráciáról, de ezek a fővárostól távolodva egyre kevésbé lényeges hívószavak.

a fidesz pedig 50% körül kapott. nyílt és erőszakos káder politikával. hazafias kommunista módszerekkel. de könyörgöm, a baloldal úgy képzelte, hogy egy nagyon szűk fővárosi kör tart majd kézben mindent. aki vidéken politikai pozícióra vágyott annak csak és kizárólag a fidesz kínált lehetőséget. aztán amikor elfogytak a helyek, akkor jött a jobbik. és ők ráhibáztak arra, hogy a cigány-magyar és a zsidó-magyar együttélésnek vannak problémái. az emberek (még maguk a melegek sem) szeretik a magamutogató homoszexuálisokat. és erre kaptak 20%-ot. az ellenzék azt mondja, hogy állítsuk vissza a 89-es alkotmányosságot. nem érdekli az ilyesmi. ha egy politikai csoport, amelyik magát a demokratikus oldalnak mondja ennyire nem fogékony a választói akaratra, akkor nincs helye a közéletben. lehet egyébként, hogy ez a csoport budapestet visszafoglalhatná. azt el tudom képzelni. de attól távolodva esélyük nincs. ha botka elvállalja az mszp elnöki pozíciáját, akkor szegedet is elvesztik.

panelburzsuj 2014.05.31. 20:34:00

@explanatus: @unionista:

Polgármesterből brigádvezető

nol.hu/belfold/polgarmesterbol-brigadvezeto-1465373

Tetejébe: "Az írás a Népszabadság 2014. 05. 31. számában jelent meg." - szóval minimum "érdekes" egységesen "vidékvak baloldalról" és "vidékfil jobboldalról" csácsogni.

explanatus 2014.05.31. 20:35:02

@unionista: ÉS erről mi a véleményed?

Új arcok,
új nevek,
új gondolatok,
új pártok, nélkül nincs esély semmilyen irányváltásra.

Nekem az, mindenre van megoldás, csak meg kell találni.

panelburzsuj 2014.05.31. 20:49:43

@explanatus:
Meddő szófosással?

Like this?

explanatus 2014.05.31. 21:00:45

@panelburzsuj: Megnéztem. Érdekes. És lesz még ettől sokkal érdekesebb is. Talán nem kellene megvárni, amíg polgármester helyett kitűzik az önkormányzat elé a „hivatal” kalapját. www.ng.hu/Civilizacio/2005/11/Tell_Vilmos_a_svajci_nemzeti_hos

Ha nem beszélünk róla, az a baj, ha beszélünk akkor az.

Csak kettőnknek. Barátom! Írtál három kommentet nagy hamarjában. Egyetlenegy pozitív szó nincs bennük. Ha ennyire el vagy keseredve, örülj annak, hogy van hely, ahova írhatsz, ahol szóba állnak veled.

No, ne légy ennyire negatív.

panelburzsuj 2014.05.31. 21:04:40

@explanatus:
"Nem én keresem a bajt - a baj talál meg engem"

Szóval tessék nem megpapisodni idő előtt! :))

panelburzsuj 2014.05.31. 21:06:58

@panelburzsuj:
Filológiai alapossággal:

"Nem szoktam keresni a bajt – ... – Rendszerint a baj talál meg engem."

unionista (törölt) 2014.05.31. 21:10:26

@explanatus:
nézd, elég hosszú ideje azt gondolom, hogy országos méretekben nem lehet változtatni. nem lehet megreformálni egyszerre mondjuk 3,000 iskolát. illetve persze éppenséggel meg lehetne ha lenne oktatáspolitikusában (vagy akármilyen szakpolitikában) konszenzus. de nincs ilyen. innetől kezdve a legnagyobb változás annyi, hogy egy csoport alakítja mondjuk a budapesti iskolarendszert. slussz. és ne akarja megoldani a problémát miskolcon. mert az emberek ellenállnak. annyiszor átverték már őket. ha majd látják, hogy a reform a fővárosban jó irányba halad (mert mit tudom én több pénz jut tehetséggondozásra), akkor ezen lépések végrehajtásán miskolcon is követelni fogják. de maguktól nem.

az alkotmányosság hiánya a legnagyobb probléma? rendben. állítsuk vissza a fővárosban. de ne akarjunk többet. első körben érjük el ezt a részcélt. tegyék átláthatóvá a főváros gazdálkodását. a pártok még többet kényszerülnének lopni vidéken. de akkor ott is követelnék a transzparenciát. különben nem.

explanatus 2014.05.31. 21:13:49

@panelburzsuj: pedig akár le is hülyézhettük vona egymást :) Amíg az ember beszél, addig meg tud szinte mindent beszélni.

explanatus 2014.05.31. 21:27:46

@unionista:
Mondd, miért gondolod, hogy mindig mindennek pestről (szándékos kisbetű, amiért nem kezded mondataidat a magyar helyesírás szabályainak megfelelően nagybetűvel -leesett a shift gombod:)) kéne elindulni? Miért gondolod, hogy egy kisebb városban nincs olyan pedagógus, aki olyan tehetséggondozást végez, amiről ti pestiek még nem is hallottatok? Miért gondold, a főváros a világ közepe? Miért gondolod, hogy egy ilyen blog nem „hat”? Pedig hat. Rád is, rám is, meg az olvasóira is, ha nem így lenne nem lett volna olyan poszt, amire több mint ötvenezerszer kattintottak. És tudod miért? Mert sokan keresik a megoldást. Miért nem lehet nem pesten kezdeni valamit? ti ott mindent tudtok? És végül, miért ne toborozhatna egy párt jelölteket, akár pesten is?

Ha kigyógyulnál ebből a pestiségedből, másként látnád a világot meg petedet is :)

unionista (törölt) 2014.05.31. 21:41:38

@panelburzsuj:
a fidesz elképzelése az, hogy a nemzeti kormány (miniszterelnökség) és a megyei-járási kormányhivatalok vezetik az országot. ezt a rendszert legitimáltatják a néppel. és ahhoz, hogy ez a rendszer hatékonyan tudjon működni fel kell számolni parlamentarizmust és az önkormányzatiságot. a községek, falvak önállóságát is. mert egész egyszerűen nem látják át, hogy mi van kispaládon. azt alárendelik a fehérgyarmati járási kormányhivatalnak. magát a fehérgyarmati önkormányzatot is. de annak még van egy országgyűlési képviselője is. szóval ezeken a szinteken megy majd a meccs.

unionista (törölt) 2014.05.31. 21:44:17

@explanatus:
lépjél be a pkp-ba. engem nem zavar. biztosan nem állunk egy oldalon.

panelburzsuj 2014.05.31. 21:49:56

@unionista:
Innentől egyetlen érdemi kérdés marad - mi a francnak akarnak mindent "átlátni"?

panelburzsuj 2014.05.31. 22:10:34

@explanatus:

Meg is gyütt a kedvem:

Oh, a lust for life
Got a lust for life
Yeah a lust for life
I got a lust for life

www.youtube.com/watch?v=jQvUBf5l7Vw

unionista (törölt) 2014.05.31. 22:19:57

@panelburzsuj:
nehéz lesz a rendszert ennyire központosítva működtetni. de a fővárost leszámítva ez a nemzet->megye->járás modell illeszkedik a magyar néplélekhez leginkább. ezt kell majd demokratizálni. ami szintén nem lesz egyszerű feladat ha a főváros nem akar függetlenedni.

Moin Moin 2014.05.31. 23:22:05

Hm önkormányzat? Én pl. szívesen lennék lőcsei főbíró, vagy esetleg Szepes vármegye alispánja... Ezek ugye kellően konzervatív posztok? Ha esetleg mindkettőt betölthetném párhuzamosan, akkor az még jobb és hasznosabb lenne: ui. nem lőném le a saját kutyámat, így nem lenne konflikt a két felem közöt!:-)

István Tamasi 2014.06.01. 10:29:18

@explanatus:
Azt írja, hogy "Új arcok, új nevek". De én nem láttam egyetlen személynevet sem a cikklben/Felhívásban.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.06.01. 10:32:21

@Moin Moin: A Felvidék visszacsatolására biztatsz?

profilo 2014.06.01. 11:19:40

@HaFr:

Nem,csak gúnyolódik és nevet rajtad,ahogy sok állandó vendéged szokott itt a blogodon.
Ez az idealisták,a reménykedők,a változtatni vágyók és azt merők,azért tenni hajlandók keresztje.
Csak olvasd végig a mai kommenteket.
Szokj hozzá.

NotaBene 2014.06.01. 12:06:18

@unionista: Egyetértek, az általam ismert emberek több munkahelyet, magasabb bért, jobb iskolát, működő kórházakat akarnak.( Kiegészíteném még a közbiztonság, jogbiztonság és igényével.)
Számomra PKP autonomista értékrendje, etatizmus ellenessége szimpatikus de fogalmom sincs arról, hogy például a PKP mit kínál annak, aki a hétköznapi kérdésekkel ( jobb közbiztonság vagy jobb iskola) akar foglakozni, és nem filozófiai , történelmi , szimbolikus (pl.„emlékmű”) kérdések izgatják.

Laikus Érdeklődő 2014.06.01. 14:09:44

Tisztességes magyar párt nem használ gmailt. Citromail.hu for president.

Moin Moin 2014.06.02. 03:13:55

@HaFr: Szerintem ha ezt a programban expressis verbis meghirdetnétek (+"édes Erdély"), akkor azonnal lenne kétmillió szavazótok!

Avagy: "Mindent a győzelemért!":-)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.06.02. 06:44:34

@Moin Moin: Sokkal nagyobb céljaink vannak, most éppen a "vissza nekem édes Európát, a szomorú nőt!"

Moin Moin 2014.06.02. 12:39:12

@HaFr: Most esett csak le: ti is Európa elfoglalására indultok, mint annak ideján lehel vezérék. Te is szobrot akarsz magadnak, Kövérlaca fejével-bajszával!

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.06.02. 14:06:25

@Moin Moin: Csak négyszer akkora a kürtünk

Moin Moin 2014.06.02. 14:51:22

@HaFr: Eredetileg a kürtöt is a Kövér Lászlóé után akarták bronzba önteni, csak rájöttek, hogy még nem tart ott a nanotechnológia!

Eric Pilgrim 2014.06.03. 21:27:19

Honlap és bővebb információk mikor lesznek?

Eric Pilgrim 2014.07.26. 16:36:58

Üdvözletem!
Mi a helyzet a honlappal, hogy áll a pártszervezés, illetve vannak-e már önkormányzati képviselőjelöltek, ha igen, hol, mennyien, mire lehet számítani? Engem kifejezetten érdekelne a dolog és hasznosnak tartanám, ha a közeljövőben lenne egy poszt a fenti témában.
Üdv, Erik

Lexa56 2014.07.26. 17:29:26

@Moin Moin: nanohorn már van! en.wikipedia.org/wiki/Single-walled_carbon_nanohorn igaz, hogy az inkább szarv, mint kürt, de fújni azt is lehet - nem tudom, hogy szól-e?
süti beállítások módosítása