1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2013.09.10. 05:54 HaFr

A diktatúra kapuját kitárták

Íme, hát elkezdődött a finálé:

(Index/InfoRádió) A parlamentnek nagyobb mozgásteret kellene adnia a mindenkori kormánynak, mondta Kövér László házelnök az InfoRádió Aréna című műsorában. Kövér szerint a mostani, törvényekhez kötött kormányzásra már nincs szükség, ezt a rendszert a diktatúráktól való félelem miatt alkották meg a rendszerváltás után, és talán 1998-ig indokolt volt. A veszély azonban elmúlt.

A házelnök szerint a parlamentnek nagyobb mozgásteret kellene adnia a kormánynak, hogy az közvetlenül, rendeletekkel irányítson. A parlament pedig "fordítsa az energiáit a végrehajtó hatalom beszámoltatására".

„Azt tartanám normálisnak, függetlenül attól, hogy a következő ciklusokban milyen kormányok lesznek, ha a parlament csak a legalapvetőbb garanciális szabályok megalkotására tartana igényt, és adna egy felhatalmazást négy éven keresztül a kormánynak" – mondta. Ez elképzelése szerint egyfajta rendeleti kormányzás lenne, a rendeleti kormányzás rossz íze nélkül.

Sok mindent lehetne erre mondani. Erre a gonosz, velejéig romlott, végzetes ostobaságra. De azt gondolom -- egészen tömören --, hogy ha a magyar népnek Kövér kijelentése nem elegendő ahhoz, hogy sűrű, tömött sorokban az urnák elé járulva leváltsa ezt a rezsimet, akkor valóban megérdemli a sorsát. Az EU-n kívül, diktatúrában, szegénységben, reménytelenségben. (Öröm az ürömben, hogy legalább Lánczi és Kövér InfoRádiónak adott nyilatkozatai összecsengenek. Nem kell azon tipródnunk, hogy most akkor kié a hivatalos álláspont. Az álláspont egyértelmű: vissza Horthy/Kádár korát, a Koronatanácsot/Elnöki Tanácsot és a mindenkori Egy-Pártot. Míg ezt írom, hallgatom a Klubrádiót: egy büdös hangot nem érdemel az Országgyűlés elnökének kirohanása. Viszont 50%-ot adnak a Bajnai-Mesterházy kiegyezésnek. Pikó joviálisan gőgicsél. A barmok.)

Az 1918-19-nél és 1945-47-nél valóban kissé hosszabbra nyúlt harmadik demokratikus próbálkozásunk visszafordult. A végjáték megkezdődött.

231 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr895505247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gekk 2013.09.10. 07:08:01

Van egy rossz hírem: a magyar népnek ez kell. Ha nem ez kellene már rég százezres tüntetéseken követelnék a kormány távozását. De nem követelik, megkapták amit akartak: egy új Kádárt.

Hidvégi Mihály 2013.09.10. 07:13:07

Igen, kedves olvasó, legyél az bármilyen elkötelezettségű, legyél Leponex vagy bárki más, aki még bízik abban, hogy ez a kormány valamit adott az országnak,

hát tudd, ismét egy lépést teszünk az államszocializmus,-kommunizmus felé, ahol nincs jogod megszólalni, ahonnét nincs jogod elmenni, ahol hiánycikk lesz minden, hiánycikk lenne a Szaharában a homok, ahol nincs semmire jogod, kivéve a kedves vezető éljenzését, Rákosi, Rákosi, Rákosi, Orbán, Orbán, Orbán

ezt akarod olvasó? ébredj, ez társadalmi öngyilkosság, ha ezeket a gazembereket el nem küldjük melegebb éghajlatra!

savanyujóska 2013.09.10. 07:22:09

A magyarnak nem emberi jogok kellenek, meg parlamentáris demokrácia, hanem pörkölt, melléje fröccs, este a tévében X-Faktor, év végén nyugdíjemelés. Nézd meg a közvélemény-kutatási adatokat. Olyan toronymagasan vezet a Fidesz, hogy egy mostani választáson alighanem nagyobb fölénnyel nyernének, mint három éve. Nemhogy ellenállás nincs, de még tiltakozás se. A Fidesz megcsinálta azt, amiről a magyarok titokban húsz éven át álmodoztak, visszahozta a Kádár rendszert.
Magyarország legnépszerűbb ellenzéki vezetője néhány héttel ezelőtt 500 embert tudott mozgósítani a trafikmutyi elleni tüntetésre. Kell még mondani valamit?

neoteny · http://word.blog.hu 2013.09.10. 07:59:28

Törvény a Nép és a Haza helyzetének megjavítására

A Parlament a következő törvényt hozta, amely ezennel hatályba lép, megállapítván ennek alkotmányosságát:



Az alkotmányos törvényhozási módokon túl a kormányzat is hozhat törvényeket. Ezen törvények vonatkozhatnak a költségvetésre is.



A kormányzat által hozott törvények eltérhetnek az alkotmánytól mindaddig, amíg azok nem érintik a Parlament intézményeit. A köztársasági elnök jogköre változatlan marad.



A kormányzat által hozott törvények a Miniszterelnök által kerülnek kibocsátásra és a Magyar Közlönyben kerülnek bejelentésre. Hatálybalépésük a bejelentésüket követő napon történik, kivéve ha a törvények maguk másként rendelkeznek. A kormányzat által hozott törvények érvényességéhez nem szükségeltetik a képviselők többségének parlamenti szavazata vagy a választók egy népszavazáson történő többségi szavazata.



A kormány által kötött nemzetközi egyezményekhez nem szükségeltetik a Parlament beleegyezése azon időtartamon belül amíg a jelen törvény hatályos. A Parlamentnek meg kell hoznia azon törvényeket amelyek szükségesek a kormány által kötött nemzetközi szerződések hatályba léptetéséhez.

gekk 2013.09.10. 08:02:25

@savanyujóska: Ez szimplàn az MVP hozzáállás: másvalakiproblémája. Szomorú, hogy már nem csak Móricz, Örkény és Hrabal világa elevenedik meg, de belekóstolunk a scifibe is. Most még csak Douglas Adams (MVP), de néha már felismerni vélem Asimov Öszvérét is.

sörtelen 2013.09.10. 08:22:07

@gekk: Hát igen, hiányzik az Első Szóló.

Amúgy: A "baloldal" megkapta az antréhoz a végszót. Erre a mondatra fel lehet fűzni az egész a kampányt.

(A történelmi hűség kedvéért, az Öszvér inkább Kádár, orbánra a Lord Stettin-i figura illik.)

farcsika67 2013.09.10. 08:54:50

@gekk: EGYETÉRTEK. ŐK CSAK AZT CSINÁLJÁK, AMIT HAGYNAK NEKIK

Félkifli 2013.09.10. 08:55:09

Az ilyen rendeleti kormányzás - garanciális szabályok kombóból érdekes módon, mindig a garanciális szabályok vesznek el először.

Eljön az idő - ha hagyjuk - amikor Kövér szerint az éjszakai kijárási tilalom is a mi érdekeinket szolgálja majd. Mert a magyar ember vagy dolgozzon a gyárban (???), vagy otthon pihenjen (verje az asszonyt a vak komondorral félholtra). Akinek ez a kettő nem elégíti ki a "kulturális" igényeit, azt meg lőjék főbe, ha sötétedés után kimerészkedik az utcára.

"A veszély azonban elmúlt."

Nekem úgy tűnik, mintha épp kiújulna.

savanyujóska 2013.09.10. 09:00:02

@gekk: Igazából nekem nem volna kifogásom a diktatúra ellen, ha némi ész társulna hozzá. Mátyás király, Nagy Péter, Atatürk, szerintem alapvetően pozitív figurák. Na de ez a felcsúti tsz elnök, aki szó szerint és átvitt értelemben egyaránt most jött a tanyáról...

Uni1002 2013.09.10. 09:00:21

A parlament elnöke, (elméletben), megkezdte a parlament felszámolását.

Elég a kormány. A miniszterelnök megmondja, mi legyen.
Miért is jutott erről eszembe a Harmadik Birodalom?

savanyujóska 2013.09.10. 09:00:38

@gekk: Igazából nekem nem volna kifogásom a diktatúra ellen, ha némi ész társulna hozzá. Mátyás király, Nagy Péter, Atatürk, szerintem alapvetően pozitív figurák. Na de ez a felcsúti tsz elnök, aki szó szerint és átvitt értelemben egyaránt most jött a tanyáról...

savanyujóska 2013.09.10. 09:01:15

Bocs, kétszer ment el.

toportyánzsóti 2013.09.10. 09:17:27

Nemzeti focialisták államcsínyt hajtottak végre a tátott szájjal hitetlenkedő magyarok orra előtt!Erre készültek már a koleszban a szociopata spermák.Képviseleti demokrácia szar konstrukciója ilyenkor látszik meg tisztán.

toportyánzsóti 2013.09.10. 09:19:17

@toportyánzsóti: Képviseleti demokráciában a pénz dönti el ki vezet.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.09.10. 09:50:02

@toportyánzsóti: Nem hinném, hogy erről van szó. Ez inkább a tömeg (média) demokrácia és a gyenge politikai kultúra összjátéka.

kiir 2013.09.10. 10:22:48

Kétharmad esetén csak technikai kérdés, hogy a parlament vagy a kormány hozza a törvényeket...

Persze épp ezért nem értem Kövért. Ez a Fidesz egy fura (és életveszélyes) keveréke az ideológiának és a haszonelvűségnek.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.09.10. 10:27:03

@kiir: Hát ez az. Más dolog beletörődni a technikai kérdésbe, és más ténylegesen deklarálni a képviseleti demokrácia vezető intézményének kvázi bezárását. Ez már így egy szimbolikus és gyakorlati ítélet egy rendszerről, előtte a rendszeren belüli hatalmi döntés csak.

Hidvégi Mihály 2013.09.10. 10:34:49

@kiir: Tudják, hogy ismét kétharmaduk nem lesz. Tudják azt is, hogy ha túl lesznek a választáson s ők lesznek kormányon, akkor a nyakukba hullik majd az összes szar, amit elkövettek. Tudják, hogy ha diktatúra van, akkor lehet rendőrállamot létrehozni.

Számukra most létkérdés a diktatúra kiépítése, különben tudják még négy évig nem húzhatják ki ép bőrrel.

Azt már nem annyira tudják, hogy a diktatúrák sem tartanak örökké. Sőt, igen csúfosan szoktak bukni.

Lexa56 2013.09.10. 10:35:27

@gekk: sajnos egyetértek, és ez a legborzasztóbb az egészben. Ha ránk kényszerítenék, sajnálnám a népet, de miután önként fogadja, még csak sajnálni sem tudom. Szomorú csak az, hogy az is megkapja, akinek se szíve, se teste nem kívánja.

gekk 2013.09.10. 10:50:16

@savanyujóska: Hááát az idő megszépít(het) mindent, de azt azért nem hinném, az említett urak idején felakasztott, bebörtönzött, száműzött emberek is így gondolták volna. Mint ahogy minket sem fog vigasztalni ha néhányszáz év múlva valaki elismeréssel beszél Orbán rendszeréről.

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2013.09.10. 10:51:00

@kiir: @HaFr: Szerintem erre egy elég pragmatikus magyarázat van: a legvalószínűbb forgatókönyv szerint a fidesz nyeri a következő választást, de nem 2/3-al. Mivel a jelenlegi kormányzat rengeteg mindent kétharmados törvénybe foglalt (még az adótörvények egy részét is), ezért a következő kormánynak, ha csak mezei többsége lesz, szinte nem lesz semmilyen mozgástere sem. Egy ilyen rendeleti kormányzással viszont ezt meg lehet kerülni.

savanyujóska 2013.09.10. 11:13:02

@gekk: Igen, azt elfelejtettem hozzátenni, hogy bár történeti távlatból nézve országlásuk végeredménye pozitív, azért nem szívesen éltem volna az ő kormányzásuk alatt. Orbán esetében viszont még azzal sem vígasztalhatjuk magunkat, hogy a jelen ugyan szar, de a végeredmény egyszer majd pozitív lesz.

egyetmondok 2013.09.10. 11:50:30

Az azért tetszik, hogy az itt 89/90-nel bevezetett rendszert Kövér valami egyedi,a bolsevik diktatúrák utáni,elleni konstrukcióként írja le.
Eddig a jobberek azt magyarázgatták,hogy ránk kényszerítették a "nyugati" rendszert.:-)) Amit akkor ezek szerint azért találtak ki,hogy a proletárdiktatúra után,az ellen legyen valami (átmenet ezek szerint valami rövid ideig).

Persze azért nem tilos pl.az európai polgári átalakulásokra,forradalmakra azt mondani,hogy azok a bolsevik proletárdiktatúrák,ezt is elhiszik majd maguknak---hiszen,mint tudjuk,a magyarság legjobbjaitól két dolog áll igen messze: a szocializmus népi demokráciája,meg a kapitalizmus polgári demokráciája. Hogy mi áll a magyarság legjobbjaihoz közel,azt sajnos még nem tudjuk.

Félelmetesen logikus: érdemes lesz figyelni,mert erre mondja majd a fidesznyik komment-okosok hada,hogy ez a NER várva várt konszolidációja.

Saga 2013.09.10. 11:54:46

"Rendeleti kormányzást krízishelyzetben szoktak bevezetni, mert ilyen esetben nincs mód a témák megérleléséhez, akkor alkalmazzák, amikor hatékony akar lenni a kormányzat – mondta Lövétei István alkotmányjogász a klubrádió Reggeli gyors című műsorában. Kövér László házelnök tegnap egy rádióinterjúban beszélt a rendeleti kormányzás lehetőségéről. A rendeleti kormányzásból az következik, hogy bizonyos dolgokat hatékonyan kezel a kormány, bizonyos dolgok el fognak sikkadni – hangoztatta az alkotmányjogász."

Azért nem döglött teljesen a ló...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.09.10. 11:58:11

@Saga: Ennyit Lövétei jogérzékenységéről

I_Isti 2013.09.10. 12:02:23

Mi van akkor, ha mégis a jobbik győz? Akkor megásták a saját sírjukat.

egyetmondok 2013.09.10. 12:16:15

@Saga:
Abban azért Lövéteinek igaza van,hogy a krízishelyzet indokolhat rendeleti kormányzást.
S hogy 2014-ben simán előállhat ez a krízishelyzet az biztos: parlamenti választás lesz. Ez Orbánéknek pont elég a krízishez.

Husz_János_Puszita 2013.09.10. 12:29:45

"Sok mindent lehetne erre mondani."

Amit mondanék, inkább nem írom le. Tudom sok mindent elbír a net, de mégsem.:)

Ilyenkor mondom azt, leszavazok a szilire, smukkandorra, bárkire, csak takarodjanak végre...és megint ez lesz a szerencséje a szociknak. A kör bezárul, mókuskerék könyörtelenül forog tovább.

ésmi nem foglalt 2013.09.10. 13:06:06

Szüleim meséltek ilyeneket, és én azt gondoltam, ez már nem jöhet vissza... és lám... Demokrácia???? Ez rosszabb, mint az ötvenes évek!!!!

Saga 2013.09.10. 13:24:14

@ésmi nem foglalt: Még nem elég rossz... 1956-ra vált elég rosszá...

"-Miért vonyít a kutya a sarokban?
-Mert szögbe feküdt.
-Miért nem megy arrébb?
-Mert NEM FÁJ NEKI ELÉGGÉ!"

Ezért nem taposta még el a magyar a Fideszt.

Ironikusan, de pont az EU tagság és ennek révén idetaláló tőke és zseton miatt van még egyáltalán szinten tartás.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.09.10. 14:43:11

@ésmi nem foglalt: és én ezt már az előző fidesz kormány alatt is megmondtam. :(
Nem véletlenül kaptak nyolc évet maszopék, gyorsan repültek volna az első négy után, hanem lehetett volna előre látni, hogy egy utolsó, rákosiéknál is aljasabb komcsi csőcselék ül a helyükre.

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.09.10. 14:43:12

Ajvék, ajvék, ajvék!

Ejrópa segíccs!

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.09.10. 14:44:48

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: látom nácika, neked most még tetszik a diktatúra. Majd amikor az ilyen beszólásaid miatt a sitten fogsz rohadni, mert az elvtársaknak nem tetszik a pofád, akkor te fogsz vonyítani, méghozzá igen hangosan. Bár ahogy a magadfajta, gerinctelen tetveket ismerem, te is rég disszidáltál és igazi hazaárulóhoz méltóan ugatsz a belügyekbe.

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.10. 14:46:08

"Szálasi és Horthy, Rákosi és Kádár
A múlt ködébe vesztek, mi meg itt maradtunk árván
Se kormányzónk, se bölcs vezérünk, nincs felettünk senki
Pedig milyen jó volt vezényszóra vágóhídra menni!" - HétköznaPI CSAlódások

Meridian74 2013.09.10. 14:48:41

A posztírónak: Klubrádiót hallgatsz? Akkor a posztodat már nem érdemes végigolvasni... kimosták az agyad.

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.09.10. 14:50:31

@álfirkász:

Te, figyelj már! AZ elmúlt 3 évben legalább kétszázszor megírtátok, hogy kitört a fasizmus és a diktatúra.

Nem unjátok még?

panelburzsuj 2013.09.10. 14:53:17

@HaFr:

Máshol meg csukogatják a kapukat.

Demokratikus kapitalistán.

Átadnád a szövetségesednek(?) ezt a rövid kis szöveges értékelőt? (Nekem momentán tilos ott megszólalnom - Moin Moin így döntött. Maroz után ő a második, akinél elszakadt a gatyamadzag... Very nice válogatott lesz ebből, ha majd kell egy csapat!.. :))

@Moin Moin:

Vándortroll is van? Ide-oda benéz?

Mert a "klassik", a híd alatt gunnyasztó, az arra járókat molesztáló verzióra azért csak jobban hajaz egy blogpókháló közepében zsákmányra leső "entitás", mint az én kóborritterkedésem.

Nicht wahr?

(És gondolj bele: ha annyi kifogáskezelő képesség se szorult beléd, hogy egy alapvetően értelmes, a feldobott problémákat jól "fogó", csak épp az általad óhajtottnál kicsit szkeptikusabb gyüttmenten is tök kiakadsz - akkor tulképpen kikre vársz?)

notib 2013.09.10. 14:57:38

HaFr: " De azt gondolom -- egészen tömören --, hogy ha a magyar népnek Kövér kijelentése nem elegendő ahhoz, hogy sűrű, tömött sorokban az urnák elé járulva leváltsa ezt a rezsimet "

leváltani az rendben van de kire ???

erre az "ellenzékre" ???

ne röhögtess !!!

Meridian74 2013.09.10. 15:03:30

@álfirkász: addig ne egyél rendeset, amíg ez be nem következik. Szépen leadod majd a plusz kilóidat.

irongrass (törölt) 2013.09.10. 15:05:02

Ha így ajvékol a ballib, akkor Kövér jót szólt ezúttal is :D

irongrass (törölt) 2013.09.10. 15:05:47

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:

nem unják, lelki igényük van a diktatúrára

lavór 2013.09.10. 15:07:11

Amilyen béna az ellenzék, amennyire buta az értelmiség, még ezt a magas labdát sem ütik majd le. Ilyen nyilatkozatok után a FIDESZ-nek maximum 3%-a lehetne a következő választáson.
És ez nem az első volt, ugye?

drkovax 2013.09.10. 15:10:36

Köteles beszéd.

Pont annyira félremagyarázható, igaz szükséges hozzá megfelelő mennyiségű rosszindulat, de az láthatólag rendelkezésre áll.

A Kövér által felvetett kérdés a most is meglevő dilemma, hogy a törvény és a részletszabályokat megállapító rendelet közti határ hol legyen: ott ahol most van, még lejjebb vagy feljebb ... Mellesleg ez ugyanaz a dilemma, mint hogy mi való az Alaptörvénybe és mi a törvényekbe ...

Miközben ebben az esetben, ahol kövér feljebb tolná a határt rögtön fasiszta diktatúrának van, a másik esetben meg a lejjebb tolást tekintik ugyanazok fasizmusnak.

Talán komolyan gondolkodni kéne kampányesemény gyártás helyett ...

alfacharlybravo 2013.09.10. 15:11:41

Azt hiszem ez itt a humor rovat!!! Viccesek ezek a ZSD -k, hiába a gúnyolódás és ripacskodás meg fáradhatatlan rontom bomtom az erősségük. Rejtőnek, meg Komlós Jánosnak a humorát lehet is értékelni, de Adam Sandler és Sas Józsi?

Kár belétek a kormány erőfeszítése, hogy egy országot kovácsoljon a liberális anarchiából. Képzeld nekem tetszik amit csinálnak és van esély rá, hogy jövőre felpörgetik ezt a lepusztított országot. A 800 család a pénzügyi háttér hatalom ellenére is. Hogy ilyen maroknyi szarházi ennyi kárt tud okozni egy társadalomban az azért fantasztikus lásd például a Gyurikat!!!

Totof 2013.09.10. 15:15:54

@kiir: Készülnek az egyszerű többségben történő kormányzásra.

Archenemy 2013.09.10. 15:16:49

Már megint itt ez a diktatúra?

Azt tudjátok, mi a farkast kiáltó mese vége?

Totof 2013.09.10. 15:20:29

@irongrass: arra rejszolsz, ha Kövér házelnökként úgy viselkedik, mint egy kocsmai tahó? Te se vagy különb.

s 2013.09.10. 15:21:23

"ha a magyar népnek kövér kijelentése nem elegendő ahhoz, hogy sűrű, tömött sorokban az urnák elé járulva leváltsa ezt a rezsimet, akkor valóban megérdemli a sorsát"

Igen, de én nem érdemlem meg ezt a sorsot. A magyar nép talán igen, nem tudom, de én biztosan nem. Különvéleményt alkotok, ami ezek szerint különbözik sok más véleménytől.

NEM AKAROK EGY - MA TALÁN TÖBBSÉG, HOLNAP ESETLEG KISEBBSÉG - HATALMON MARADÁSA ÉS ANYAGI JÓLÉTÉNEK BIZTOSÍTÁSA ÉRDEKÉBEN MEGHOZOTT RENDELETEK SZERINT ÉLNI. EZT NEM VAGYOK HAJLANDÓ MEGTENNI EGY - MA MÉG ÉPP DEMOKRÁCIA, HOLNAP KI TUDJA MI - KERETEIN BELÜL.

A rendeleti kormányzás sok lehetőséget biztosít a kormányzó erőnek, de a társadalomnak is. Én kövértől csak egyet kérek: ne akarja megtudni, hogy hová vezet ez az út. Nem vezet jóra. A végén sok vér, könny, füst, lángok, lövések és hullaszag van. Ha ki akarja próbálni, akkor gyerünk. De mi is ott leszünk, mert hol máshol lennénk egyébként.

♔bаtyu♔ 2013.09.10. 15:22:07

Mi van?? Csak nem belépett Fodor pártjába egy tag?

Totof 2013.09.10. 15:22:35

@Archenemy: Jaja, tudjuk. Könyvégetés, Auschwitz, meg ilyenek. Tudod, az is úgy kezdődött: zsidók tehetnek mindenről, kommunisták fúj, bezzeg mi büszke németek.

Bruteman 2013.09.10. 15:22:49

@Archenemy: Én tudom: jön a farkas.

Bruteman 2013.09.10. 15:25:02

Ja, és mindenkinek, aki teli pofával védi ezt a rendszert: kívánom hogy egyszer családotokkal együtt olyan országban éljetek, amilyet most kívántok. Csak ha lehet, ne ebben.

Üdv

A nevem Senki 2013.09.10. 15:25:25

A 2010-es választás óta majdnem minden héten ezt mondjátok. Szánalmas rettegő idióták vagytok.

Meridian74 2013.09.10. 15:25:56

@lavór: egyszer már kiforgatták Kövér - köteles - beszédét. Meg is volt a kormányváltás. Mi lett az eredménye? Nagyon durván becsaptátok őket. Ezek után miféle lecsapásokat vársz? Minden ilyen erőlködést visítva röhögünk körbe. Gyurcsány, Bajnai, két élenjáró gazdasági gazember. Szarházi meg hozzájuk dörgölőzik, ezért lett ő szarházi. Külön roflmao téma az lmp-ből kiváltak, akik a e14-hez csatlakoztak. Az árulást mindig gazdagon jutalmazták meg. Általában sok-sok arannyal, csak egy bibi volt mindig vele: a saját bőrébe varrva vihette haza mindegyikük.

_most_ 2013.09.10. 15:26:42

eddig is minden jel arra mutatott, hogy az Orbán rezsim a diktatúra irányába halad, ezt csak a fideszbirkák nem veszik észre.

nyuggernyúzó 2013.09.10. 15:26:54

Itt már régen diktatúra van. A herék diktatúrája. 2 millió ember fizet adót a 8 millió felnőtt közül. A demokrácia azt jelenti, hogy a 6 millió here kifosztja a 2 millió adófizetőt.

s 2013.09.10. 15:28:41

@Bruteman: Ott van Észak-Korea. Nem is értem, miért itt rontják a levegőt. Bazdmeg, menjetek oda. Ott is van egy kövélacafaca. Sőt, ott még több is van. Menjetek a kurva anyátokba, ázsiai népek. Miért pont az én hazámat akarjátok széjjelbaszni?

nyuggernyúzó 2013.09.10. 15:28:55

@savanyujóska: A rezsicsöki kimaradt. A nyugdíjemelés mellett ez a legfontosabb ennek a buta pórnépnek. Hogy az államadósság nő, a gazdaság teljesítménye nem javul, a születésszám csökken, a fiatalok kivándorolnának az kit érdekel?

_most_ 2013.09.10. 15:29:12

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: a diktatúrának ilyen emberekre van szüksége, mint te, gondolom szocializmusba is hűen szolgáltad a pártot :D

lavór 2013.09.10. 15:29:42

@Meridian74:

Speciel sem Gyurcsány, sem Bajnai nem érdekel.
Emellett személy szerint nem csaptam be senkit, többesszámban meg pláne. Új, nem hitelét vesztett emberekre van szükség.

s 2013.09.10. 15:30:06

A kurva anyádat, orbán! Kötélen fogod végezni.

irongrass (törölt) 2013.09.10. 15:32:39

nincs sapka már megint ezen kövéren

♔bаtyu♔ 2013.09.10. 15:32:57

@_most_: Ja, megvárjuk míg elkezdik Orbánék is kilőni a szemeket mint a ballibsik.

Mária 2013.09.10. 15:34:11

"De azt gondolom -- egészen tömören --, hogy ha a magyar népnek Kövér kijelentése nem elegendő ahhoz, hogy sűrű, tömött sorokban az urnák elé járulva leváltsa ezt a rezsimet, akkor valóban megérdemli a sorsát."

Ostoba ellenzéki álmok.

1. Már 3 éve ez van, ha nem tűnt volna fel eddig a kedves ellenzéknek, és a kedves népnek.

2. A kedves népnek fogalma sincs arról, hogy miért nem jó ez, a kedves ellenzék meg tojik nekik egyszerűen, közérthetően elmagyarázni. A kedves baloldal ugyanis a konccal meg a marakodással van elfoglalva, mint mindig.

Egyéb kérdés?

s 2013.09.10. 15:34:34

@irongrass: Nem ez a baj vele. Nincs kötél a nyakában, ez a baj.

tobeor 2013.09.10. 15:35:08

Magyarországnak ez tragédia lenne, de a Fidesznek hasznos.

Lényegében előremenekülnek: jövőre nyernek, de aztán jön a gazdasági összeomlás, beérik a gyümölcs, és már nincs elrabolható manyup, nem lehet tovább sajtolni a bankokat sem mert összeomlanak. Azaz nincs honnan lenyúlni pénzt.

A gyors vagy éppen lassú összeomlás kiábrándultságot és Fidesz-ellenes népi érzelmeket korbácsolna fel, de ennek jó ellenszere a Kövér-féle javaslat: ha teljesen áthangszerelik a közéletet, meg az országot, akkor a fenti forgatókönyv megúszható.

Két napja egy fiatalt 50 ezerre büntettek a rendőrök, mert egy parkolóban a fűben ült és evett. Az iskolákban elkezdődött az maffia erkölcstanának oktatása. A királyjány esküvője előtt aszfaltozzák az utat. A vazallusok egymást ölik, hogy melyikük férjen közel a segghez, nyalni.
Új idők járnak, vagyis dehogy újak, régiek, nagyon régiek.

s 2013.09.10. 15:36:27

@Mária: A kedves vezető is későn fog kapcsolni szerintem. Nem tudja, hogy már megették a banánt, aminek a héján seggre fog esni. Ezért ekkora a pofája.

s 2013.09.10. 15:38:24

@tobeor: A régi időkben lenyisszantották a királyok fejét. Ha visszajönnek a régi idők, azzal ez is jár.

s 2013.09.10. 15:40:24

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Észak-Korából nyomod a szar szöveged? Ott nem is netezhetnél, baromarcú, mert elvisznek munkatáborba, te faszökör. Kussoljál, bazdmeg.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.09.10. 15:40:24

Egyetértek, hogy ha ezek (és sok más dolog) után ha a magyar nép újra a kommunista Fideszre szavaz, akkor meg is érdemli a sorsát. A probléma az, hogy a magyar nép nem csak az ostoba prolikból áll, a többiek is megszenvedik a megvezethetők döntéseit. Hogy el lehet menni az országból? Persze, de nekem ez a hazám, így nem szívesen mennék el, szeretek itt élni. Elmenni innen csak akkor mennék el, ha nem lenne más lehetőség.

élhetetlen 2013.09.10. 15:41:37

@savanyujóska: Igazad van, baj van. Sajnos, még csak nem is a Kádár rendszert hozta vissza, mert ott is voltak jobban érvényesülők, de legalább volt olyan limit, hogy egy ház, egy nyaraló, hat öt gyerek van, hát öt ház, öt nyaraló max.
Az úgy igaz, hogy most mindegy, hogy parlament, vagy rendelet, mert a parlamentben megnyomják a kijelölt gombot. A rendeletekkel való kormányzást a jövő évre készítik. Csak ennyi, a többit nem tudom.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.09.10. 15:43:09

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Köszönjük a nagyszerű hozzáadott értéket te rohadt troll. Az a jó bennetek, hogy nem tudjátok, mikor kéne csöndben maradni.
Tudod, azóta hányok tőletek, amikor 2010 környékén ugyanezzel a bagatellizáló stílussal irogattatok a nyugdíjpénzek ellopásáról. Aztán csak megtörtént. Azóta amivel kapcsolatban nagyon szoponckodtok, azt onnantól kézpénznek veszem. Férgek.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.09.10. 15:43:10

@lavór:
Mégis, te hogyan kommunikálnád a médiában mindezt? Mióta érdekli a lakosság nagy részét az, hogy mi van a hatalmi ágakkal, milyen szabadságjogai vannak, mennyire demokratikus az ország, stb.? Ha megkérdeznéd a népet, a többség azt mondaná, hogy inkább legyen egy erőskezű és jószívű vezérünk, mint demokrácia.

_most_ 2013.09.10. 15:43:11

@♔bаtyu♔: hát igen jól látszik a magad fajták a csak az erőszakot képesek felfogni, a diktatúra nem arról szól, hogy a randalírozó tömeget feloszlatják a rohamrendőrök.

s 2013.09.10. 15:43:51

Meneküljön, aki teheti. Mindenesetre a lóvét talicskázd ki a bankból. A rendeleti kormányzással elég könnyen a saját zsebükbe rendelhetik, amid még maradt esetleg. Vagy te ennyire kibaszott hülye vagy? Azt hiszed, hogy téged ez nem fog érinteni? Nagy összeget azért ne tegyél erre a verzióra.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.09.10. 15:45:41

@s: "De mi is ott leszünk, mert hol máshol lennénk egyébként."

Az okos nyugatabbra. És pont akkor lesz majd baj, amikor az okos már nem itt van, nem ide adózik és a szoponcok szájának betömése érdekében a nem okos maradók számára már elviselhetetlen a teher.

s 2013.09.10. 15:45:57

@Ensiada Arkoveitie: Vegyél puskát, és tanulj meg bánni vele. Néha a HAZA azt kéri, hogy védelmezd meg. Halkan mondja, alig hallatszik, de nem fogja még egyszer elmondani.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.09.10. 15:46:25

@s:
A rendeleti kormányzás csak annyit változtatna a jelenlegi helyzeten, hogy nem kell a 2/3-os szavazógépekkel megszavaztatni, amit akarnak, tehát gyorsabban tudják államosítani a megtakarításaidat, mint a manyup esetén.

lavór 2013.09.10. 15:47:04

@Ensiada Arkoveitie:

Nagy valószínűséggel másképpen kommunikálnék.
"Erőskezű, jószívű vezér..." Érdekes mondat.
Az ország 2/3-a lassan szegény, mélyszegény proli lesz, áldott jó a szíve, tényleg. :)

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.09.10. 15:47:23

@s:
És mégis kire lőjek? A szavazókat nem lehet leváltani.

nem várt fordulat 2013.09.10. 15:47:47

egyébként nem értem, miért nem írják bele az alkotmányba, hogy a fidesz mindig és minden körülmények között hozhat rendeletet, akár kormányon van akár nem? és kész.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.09.10. 15:47:59

@♔bаtyu♔: Már hiányzott egy kis szemkilövetőzés igaz? És valóban most még csak kihallgatáson vernek halálra állampolgárokat, szemet még nem lőttek. Tényleg, honnan a többesszám a fajtád kommentjeiben? Tudtommal csak 1 szem lövődött ki.

s 2013.09.10. 15:49:21

@mutymurutty: Én okos vagyok. Nem is ezért nem megyek el innen, hanem azért, mert szeretem a SZÜLŐHAZÁMAT. Ki fogjuk zavarni innen azokat, akik nem ide valók, a magasságos ISTEN engem úgy segítsen. Nem nekem kell távozni. Ha ez nem elég egyértelmű, akkor rámutatok azokra, akiknek menni kell.

Jhonnyq 2013.09.10. 15:50:11

A nyomorult szerencsétlenek azt már felfogták,hogy jövőre ha véletlen nyernek megint akkor sem lesz radikális többségük de azt még nem,hogy bukni is fognak.
Ha felfognák akkor eszükbe sem jutna egy ilyen "Kövér" féle ötlet,mert azzal egy bukás után komoly erőt adnának a következő kormánynak,akik jó eséllyel nem ők lesznek.
Ahogy telnek a hónapok egyre inkább eluralkodni látszik rajtuk a pánik és minden okuk megvan erre.
Annyira magabiztosak és beképzeltek mint 2001-ben de azt is követte egy év és azt is követte egy bukás.
Így lesz ez jövőre is.
Egyben üzenem az itt jelen lévő agyatlanoknak és fizetett bér bloggereknek,hogy aztán nem gyújtogatni a kukákat meg menni hidat foglalni barmok mert akkor esküszöm az elsők között leszek akik seggbe rúgnak benneteket.
Ti vagytok a többség mi??? Pffff...

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.09.10. 15:50:12

@lavór:
Nem az a lényeg, hogy milyen szíve van, hanem hogy milyennek látják. Mélyszegény proliként meg kevesebb rálátása marad az embereknek erre.

2010 óta jelentősen csökkent a magyar lakosság átlagos életszínvonala (előtte is, de meg is buktak a szocik), a Fidesz meg továbbra is bivalyerős. Ebből én azt a következtetést vonom le, hogy nem a magasabb életszínvonal, ami a szavazóknak kell, a messiás az sokkal fontosabb.

willdattaa 2013.09.10. 15:50:28

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Az 1918-as népköztársaságot és az azt vezető Károlyi-rezsimet soha nem szavazta meg a nép, tehát nagyondemokrata volt, csak a jegyzőkönyv kedvéért.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

s 2013.09.10. 15:50:52

@Ensiada Arkoveitie: Nem lesz szavazás. Azokra lőjél, akik ezt elintézték.

tobeor 2013.09.10. 15:51:11

Vajon most mekkora lenyúlásra készülhetnek, ha már új technikát alkalmaznak?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.09.10. 15:53:12

@s: Ne is menjetek el szavazni, mert nem lesz szavazás! :)

s 2013.09.10. 15:56:40

@Jhonnyq: "egy bukás után komoly erőt adnának a következő kormánynak,akik jó eséllyel nem ők lesznek"

1. Nem lesz bukás.
2. Nem lesz másik kormány.
3. Ők lesznek.

Nem érted a rendeleti kormányzás lényegét. Nem azt mondom, hogy sokat vesztettél vele, de nem érted. Bármit meg lehet csinálni, amit csak a hatalmon lévő akar. Felfogtad ezt, nagy fehér sámán? A népet készülnek leváltani, ha nem haragszol, hogy ezt így kerek-perec kimondom.

irongrass (törölt) 2013.09.10. 15:57:41

@s: megszólalt a toleráncs, ajrópéer független ballib - köszönjük emese!

irongrass (törölt) 2013.09.10. 15:59:34

@s: nem kár érte, csak 1 521 271 magyar nemzetiségű él az országban

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.09.10. 16:01:18

@s: Egyébként egy valamiben igaza van Kövérnek. Végeredményben jelenleg is rendeleti kormányzás van, így felesleges fenntartani akár a parlamentet is.

Már csak egy Jar-Jar Binks kell, aki javasolja a kancellár különleges jogokkal való felruházását. Hiszen a gaz EU és a multik folyamatosan támadnak, nem is beszélve a titkos háttérhatalomról, meg a szíriusziakról (hogy Pataki Attila is örüljön). Rogán, vagy Lázár megteszi Jar Jar-nak...

s 2013.09.10. 16:01:47

@dr. Kóser Malac: Mehetsz, ha tudsz. De nagyon ne lepődjél meg, ha több rendőr lesz a szavazóhelyiségben, mint szavazatszámláló. És esetleg boríték nélkül kell kitöltened a lapot, függöny, meg minden más hókuszpókusz nélkül. Aztán megígérik neked, hogy bedobják az urnába hagyd csak kint az asztalon. A nemzetközi megfigyelőket pedig bevezetik egy csak nekik berendezett patyomkin faluba, hogy lássák, itt aztán valóban minden a legnagyobb rendben megy.

Blogger Géza 2013.09.10. 16:02:42

Emlékszem, a ciklus elején az volt az ellenzék baja, hogy egész egyszerűen túl sok jogszabály megy be az országgyűlésbe, és nem bírják követni az eseményeket. :) Egyébként szerintem tényleg abszurd, hogy évente jogszabályok százait kell az Ogy-be bevinni, tényleg úgy van felépítve a rendszer, hogy szinte még a gemkapcsokról is törvényt kell hozni. Emiatt a parlamentből részben kiszorult a politizálás, mivel törvénygyárrá alakult, és helyette a médiában és az utcán zajlik. Jó kérdés, melyik a jobb.

Nem igazán értem, miért ne lehetne erről értelmesen elgondolkodni, ráadásul most még senki nem ismerheti, jövőre pontosan milyen összetételű lesz a parlament, szóval nem lehet aktuálpolitikai érdek által befolyásoltnak mondani a dolgot, kár a hőbörgésért.

s 2013.09.10. 16:03:18

@irongrass: Nagyon válogatós vagy. kövér akasztgatási szándéka nem baszta ki a biztosítékot ennyire? Hülye köcsög.

lavór 2013.09.10. 16:03:24

@Ensiada Arkoveitie:

Erről már megírtam a véleményem...

"Amilyen béna az ellenzék, amennyire buta az értelmiség..."

egy szavazó 2013.09.10. 16:05:41

Ungarn, Ungarn über alles ...

Ez hiányzott még, egy felhatalmazási törvény, leánykori nevén: Ermächtigungsgesetz von 1933.

A rendeleti kormányzás - ami ma már persze nem aggályos (hiszen a házelnök is megmondta) - nagyjából 50 millió halottat eredményezett.

Csak üdvözölni tudom, hogy Magyarország súlya a világban ezrelékekben is alig kimutatható.

politikailagnemkorrekt 2013.09.10. 16:07:24

Végzet. Botrány. Az Apokalipszis lovasai trombitálnak, dobognak. A föld meghasad. Ember, szórj hamut a fejedre! Mit nekem Szíria 2 millió földönfutója, a káoszba fulladó Egyiptom, Irak, Irán és Afganisztán, ha egyszer Kövér (mit Kövér! Kötél!! Hát már nem is emlékeztek? Ó jaj, végítélet!)elröffentette magát a rádióban. Fújjad, fújjad, mindegy mit, trombitát vagy lufit, csak valamit fújjál, mert ha nincs mit felfújni, akkor jövő tavasztól mégsem lehet újra megfújni a fújandót, és akkor hová lesz a világ. A színész megtörli izzadt homlokát. Függöny. Szórványos taps a közönség soraiból.

panelburzsuj 2013.09.10. 16:08:01

@egy szavazó:

Azaz: csak magunkra jelentünk veszélyt.

75. Vladys 2013.09.10. 16:08:02

Sajnálatos, hogy a magyaroknak erre van szüksége.

NA YA! 2013.09.10. 16:12:46

Nem kéne itten lefasisztázni a fiatal demokratákat! Sztem a gyurcsányi által megfogalmazott keresztapás-maffiózós attitűd az abszolút helyénvaló fityiszkádéenpé vonatkozásban!

szuperkrumpli 2013.09.10. 16:15:20

Márpedig nem lesz leváltva, ugyanis az alternatíva is maximum egy jól csomagolt szarkupac csupa dilettáns faszkalappal!
Majd visszatérünk rá 2018-ban!

Sir Galahad 2013.09.10. 16:16:59

A Fidesznek esze ágában sincs bevezetni a rendeleti kormányzást. Kövérnek most egyszerűen az volt a dolga, hogy dobjon egy gumicsontot a jogállamiságra, alkotmányosságra érzékeny liberális-baloldali értelmiségnek. Ezt most boldogan rágjátok, kéjesen visítoztok, hörögtök - kinek mi tetszik. A túloldalon meg jót röhögnek rajtatok.

Gratulálok.

valaki senki 2013.09.10. 16:19:10

Eljött az ideje annak is, hogy azt mondjuk: elég. Elég lesz ezt a fülkékben mondani még?

s 2013.09.10. 16:19:20

@irongrass: te biztosan nem vagy köztük, mert te csak egy ostoba fasz vagy.

Aki a néppel húz ujjat, gecire megbánja. Nem azonnal, de nagyon.

DemoJoe 2013.09.10. 16:20:13

Én lenni hülye. Az hogy a 2/3-d mindent keresztül szavaz miben más mint a rendeleti kormányzás? Rgo: "a krumplileves az legyen krumplileves..."

panelburzsuj 2013.09.10. 16:20:19

@Sir Galahad:

Hörög az egész osztály.

Mert kábé ennyi szerepjátékos lelki tusakodásán kéjeleghetsz. Szóval kapásból elég nehéz lenne megmondani, hogy melyik "viselkedésforma" gusztustalanabb... :)

s 2013.09.10. 16:20:56

@Sir Galahad: Te pedig egy fasz vagy. Ja, és én is gratulálok, bár ehhez nem szoktak. Mindegy, te annyira hülye vagy, hogy te ennek is örülsz majd.

irongrass (törölt) 2013.09.10. 16:20:57

@s:

kövér beszédét Gyurcsány forgatta ki, ezt ő maga ismerte be:
hu.wikipedia.org/wiki/Gyurcs%C3%A1ny_Ferenc

"2002-ben a választási kampány során az ő ötlete alapján szerveztek a szocialisták tüntetést és kampányt, ami Kövér László „köteles beszéd”[73] néven híressé vált mondatainak kiforgatására épült. Debreczeni József könyvében később Gyurcsány beismerte, hogy Kövér kijelentését tudatosan rossz szándékúan értelmezve, hatásvadász módon, félelemkeltésre használták fel a kampány során.[74] "

Tehát ez nem más most, mint Kötélbeszéd 2.0
Ásítás. Sipítozzatok. Sikítozzatok.

s 2013.09.10. 16:21:47

@DemoJoe: A sörétes puska legyen sörétes puska.

♔bаtyu♔ 2013.09.10. 16:23:24

Mintha a ballibsiknek nem lenne olyan nagyon mindegy, hogy a parlamentbe szarják le őket, vagy Orbán irodájában.

béla a görög (törölt) 2013.09.10. 16:23:26

Laca!
Nekem meg egy AK-47 adna nagyobb mozgásteret - de nem kell félni nem azok az idők vannak már (vagy még?!)
Na szóval Laca nem kell félni...
Igaz nem bírlak benneteket és úgy érzem így hatékonyan ki tudnám fejezni magam és hatékony munkát tudnék végezni...
De nem kell félni Laca.

Laca...? Hol vagy Laca...

s 2013.09.10. 16:25:21

@irongrass: Leszarlak a faszságaiddal együtt. Mi a retkes faszt fogsz csinálni, te agyatlan barom, ha a segget, amit nyalsz kibasszák az arcod elől? Keresel másikat? A szaros nyelved nem fog kellni senkinek, megdöglesz, mert szarhoz sem értesz. Abból akarsz boldogulni, hogy kiszart egy turulmadár, de ezért semmit nem fogsz kapni. orbánék nélkül halott vagy.

ninimimi 2013.09.10. 16:26:15

"Az 1918-19-nél és 1945-47-nél valóban kissé hosszabbra nyúlt harmadik demokratikus próbálkozásunk"

Az 1919-es bolsevik, vörös-véres diktatúra és 18-as szálláscsinálóinak próbálkozása mióta számít "demokratikus"-nak?!

s 2013.09.10. 16:27:11

@♔bаtyu♔: Igaz. Dunába fogunk lőni benneteket így is, úgy is. Elvesztettétek a mértéket. Megigazítjuk, hogy megint úgy legyen, ahogy lennie kell.

Sir Galahad 2013.09.10. 16:27:22

@panelburzsuj: Na, ebben egyetértünk: egyik 19, a másik egy híján 20.

egy szavazó 2013.09.10. 16:27:46

@panelburzsuj: való igaz.

Hajrá mogyorók!

Sir Galahad 2013.09.10. 16:28:19

@s: Sértegettelek én téged?

belekotty 2013.09.10. 16:30:14

@_most_: Szálai alatt nyilas volt, Rákosi alatt ÁVÓ-s, Kádár alatt III/III-as.

s 2013.09.10. 16:31:08

@Sir Galahad: Úgy olvastam, hogy igen. De szóljál, ha tévednék. Egyetlen szavadba kerül.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.09.10. 16:33:33

@s:
Dehogynem lesz, a király nagyon jól tudja, hogy nyerni fog, az érzés meg sokat megér neki.

valaki senki 2013.09.10. 16:33:39

@s: Orvosnál már jártál? Folyik már a nyálad mi, egy jó kis gyilkolászásra!

Silent Bob 2013.09.10. 16:33:59

@♔bаtyu♔: Orbánék agyonvernek, ha a szomszéd azt mondja, hogy fűrészt loptál.

NA YA! 2013.09.10. 16:36:06

@♔bаtyu♔: "Mintha a ballibsiknek nem lenne olyan nagyon mindegy, hogy a parlamentbe szarják le őket, vagy Orbán irodájában."

Hát valszeg az a leszarás tényleg jobb, mint amikor a papbácsi kakilónfütyülőzött téged, te keresztyénkonzervatívoid!;)

irongrass (törölt) 2013.09.10. 16:36:45

@s: fenét, a komcsik alatt sokkal jobban lehet élni, már anyagilag. szabad a vásár ...

a ballib egy dologban jó: úgy kopasztja meg a szavazóit, hogy azok még élvezik is! sajnos, a fidesz ehhez béna is, hülye is

Blogger Géza 2013.09.10. 16:38:49

@egyetmondok: A parlamenti választás azoknak lesz krízis, akik kiesnek a parlamentből. Jelen pillanatban erre esélyek sorrendben:

1. Gyurcsány és hívei
2. LMP
3. LMP-ből kiszállt szakadárok (Együtt-PM)

Na most ezek tapasztalatok alapján így is eléggé frusztrált, mindenre képes emberek, akik nem riadnak vissza a parlament működésének akadályozásától vagy megzavarásától (szavazás megakadályozása, konfettiszórás, odaláncolás, éhségsztrájk stb.), és hát bizony fennáll a veszély, hogy ilyen eszközökkel próbálják megbénítani a legitim demokratikus magyar vezetést. Ezt a veszélyt is mérlegelni kell...

s 2013.09.10. 16:40:45

@valaki senki: Ha lehet, én elkerülném ezt a változatot. Az a probléma, hogy egyre kevésbé lesz ez lehetséges. Nem rajtam múlik, hanem a hatalom gyakorlóin. Ez felelősséggel jár, amibe ez is beletartozik.

kivisziat 2013.09.10. 16:42:20

Ó, IGEN, IGEN, IGEN a magyar nép tömött sorokban fog vonulni -- mit vonulni, rohanni -- VISSZAváltani a patásékat Mesterházyra meg Bajnaira...

Nooooooooooooooooormális?

s 2013.09.10. 16:44:24

@NA YA!: "Hát valszeg az a leszarás tényleg jobb, mint amikor a papbácsi kakilónfütyülőzött téged, te keresztyénkonzervatívoid!;) "

Nem ez az egyedüli probléma. Hanem az, hogy a kurva anyját is, a "hibás termék" márkájú kotonnal. Ebből származna őkelme.

Lesz még Magyar Köztársaság 2013.09.10. 16:46:52

"Míg ezt írom, hallgatom a Klubrádiót: egy büdös hangot nem érdemel az Országgyűlés elnökének kirohanása."

~ 10 perc alatt megírtad a posztot és azalatt nem foglalkoztak a Klubrádióban Kövér kijelentésével? Azannya...

Fél óránként mondanak híreket, majd figyeld, hátha mégis...

dr Smittpálelnökúr 2013.09.10. 16:50:50

Ezt nem hiszem el!!! Komolyan, akik ilyen hírek hallatán is azt magyarázzák, hogy ez mennyire rendjén lévő dolog, azok mindent beszopnak, csak azért mert a fidesztől jön???

Ennyire szánalmas csürhe, nincs még egy, az tuti.

Most olvasom a bloggergéze néven írogató agyhalott hülyeségét:"nem riadnak vissza a parlament működésének akadályozásától vagy megzavarásától (szavazás megakadályozása, konfettiszórás, odaláncolás, éhségsztrájk stb."

Éhségsztrájkkal akadályozni? Konferttivel akadályozni? Barom.

felcsutisuttyo 2013.09.10. 16:50:55

JAJ CSAK NE KÖVÉR GŐRING LÁSZLÓ..ÉS ORBÁN HITLER ... és NE az új Nacionalista Fasista kommunista diktatúra jaj csak azt neeeeeeeee!

AKKOR INKÁBB A PATÁS MESTERHÁZY BAJNAI!!!!!..ÉS HA NEM AKKOR INKÁBB A POLGÁRHÁBORÚÚÚ!!!!

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.09.10. 16:51:26

@gekk: Valaki megfogalmazza, aztán a slepp (CÖF) elkezdi követelni, majd a közmédia sugározza a tömegek igényét, majd már konzultációs levelet se küldenek (Posta felé az összes fideszes tartozás már rég letudva), aztán rendeletileg itt lesz a rendeleti kormányzás. (Az önellentmondás senkit nem fog zavarni, akit igen, az népellenség.)

Hajrá, bazdmeg, hajrá. Az a baj, hogy engem igazoltok, gazemberek! Amióta eszem tudom, gyűjtöm a náci- és rákosi-korszak túlélőinek irodalmát, hogy ha majd rám kerül a sor (bármely oldalról, mert azért nagyon nem volt ez eldöntve úgy az elmúlt 13 évig: bizony, ez már az 'elmútnyócévvel' elkezdődött, feri, te is báb voltál, maradsz is...)

És bazdmeg, húsz év után rámkerül.

Meridian74 2013.09.10. 16:51:57

@mutymurutty: "a nyugdíjpénzek ellopásáról."

Tévedésben élsz. A nyugdíjpénzeket nem ellopták, hanem visszavették. Előtte lopkodtak belőle nem keveset, miközben az egész procedúra (hogy kiváltságos kevesek lopkodhassanak belőle) évente 1%-al emelte az államadósságot. Próbáld csak átgondolni ezt minden szempontból, ha nem megy, akkor nem megy, de nekem ne írj, úgysem érdekel. Mint ahogyan mást sem.

ob.szerver 2013.09.10. 16:54:26

"ha a magyar népnek Kövér kijelentése nem elegendő ahhoz, hogy sűrű, tömött sorokban az urnák elé járulva leváltsa ezt a rezsimet, akkor valóban megérdemli a sorsát."

Akkor most közlöm azt az értéket, amely azoknak a választopolgároknak a számát mutatja, amelyek Kövér javaslata miatt fordultak/nak el a fidesztől: 0 (azaz nulla).

Kövér javaslata a fidesz demokrácia felfogásába illeszkedik, és akinek ez eddig bejött, az most mit kifogásolna?

s 2013.09.10. 16:55:07

@dr Kangörény: Faszt foglalkozol bloggergézával. Az a barom a hülyeség életnagyságú, erezett pentelikoni márványból készült szobra.

s 2013.09.10. 16:57:48

Mind meg fogtok rohadni, ez a lényeg. Készüljetek fidesz droidok, közeleg a vég.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.09.10. 16:58:31

@álfirkász: Bizony, ezek a faszfejek, akik ehhez asszisztálnak, az elsőm feláldozható barmok, ha véletlenül nem úgy fordul a kerék, ahogy szeretnék. De ha ilyen mázlink nincs is, a sajátjait felfaló diktatúráról / forradalomról ezeknek a szájjártatóknak fogalmuk sincs, ők lesznek az első "áldozatok".

Én most már szurkolok, hogy ezt csinálják VÉGIG, értitek, VÉGIG, ha beledöglünk, akkor is! (Sztálin megúszta ugyan agyvérzéssel(?), Rákosi vissza akarta könyörögni magát, de azok, akikkel a saját népe végzett, Mussolini, Ceaucescu is ott vannak a gipszminták között. A nyamvadt Castro, az bezzeg túléli mindet...

Lasombra 2013.09.10. 16:59:15

csak azért nem röhög az ember az idióta zsellérképű alkoholistán, mert már sok "viccüket" valóra váltották.

az meg viccen kívül veszélyes, amikor törvényes eszközökkel elmozdíthatatlanná tesznek emberek, megváltoztathatatlanná tesznek dolgokat.
ui. ha mégis felmerülne az igény a változásra, akkor csak a nem-törvényes út marad, mint alternatíva. :(

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.09.10. 16:59:49

@Meridian74: hafr blogot olvasol? Kár beléd. Már kimosták az agyadat. Te csak innen tájékozódsz?

_most_ 2013.09.10. 17:00:15

@Blogger Géza: azért azt te is érzed, hogy a parlament működésének esetleges akadályozása mennyivel demokratikusabb módszer, mint a fidesz módszere, akik a választás elvesztése után az utcára küldték a futballhuligánokat gyújtogatni :D

dr Smittpálelnökúr 2013.09.10. 17:00:20

@Jhonnyq: Veled tartok. Ha ezek a barmok a vezérük bukása után megint nekiállnak hidat foglalni, akkor ott leszek és egyenként hajigálom bele a barmokat a Dunába.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.09.10. 17:01:09

@Archenemy: Hát hogy egyszer csak tényleg jön a diktatúra és mindenkit felfal, nemde?

birkakhoz 2013.09.10. 17:04:18

Kover mindig is egy nemzeti szocialista sult uninteligens paraszt volt az is marad! AMIT MONDOTT AZ TOLE NEM IDEGEN , aztan meg meg is probalta a 2 pojaca kimagyarazni az egeszet szanalmas probalkozas ! HATALMI ARROGANCIA NAGY HIBA , ALAZAT NELKULI KORMANYZAS BUKASRA VAN ITELVE KERDES CSAK AZ MIKOR EBREDNEK FEL A HOMOKBA DUGOTT FEJU INAKTIV SZAVAZOK ES MIKOR MONDJAK AXT NA MOST MAR ELEG VOLT ORBAN EGYSZEMELYES DIKTATURAJABOL!

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.09.10. 17:06:11

@willdattaa: Gondolom, előtte a háborúba is úgy mentünk bele, hogy volt népszavazás.

Ha neked a demokrácia történetéről fingod sincs, miből fonsz ostort?

zobod 2013.09.10. 17:07:42

A belpolitikai stabilitás sokat javulna, ha nem minden kormányzati döntést kellene a pártpolitika útvesztőiben lemeccselni, csak a tényleges törvényalkotást. Az EU és a NATO tagjaként pedig felesleges paranoidnak lenni. Ráadásul pont a Fidesz az, ami az elmúlt három évben többször bizonyította, hogy hajlandó engedni még a megalapozatlan brüsszeli elvárásoknak is, és az EU keretei közt maradva akar politizálni.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.09.10. 17:08:40

Én szeretem ezt a blogoszférát, tudjuk, kik a kollaboránsok. És naivak, ha azt hiszik, hogy nickek mögé mainapság el lehet bújni.

Küldeném szeretettel a Köztáraság (jó, legyen II. Pál pápa) téri meszes fotókat, mindenkinek, akit érint.

Én már akkor ip-címeket osztogattam, amikor ők még max. ipm-et ovasgattak.

♔batyu♔ 2013.09.10. 17:10:42

@_most_: Bezzeg te szenvedsz a diktatúrától. Olyannyira félsz, hogy minden második hsz. a tied.

Lehet erőlködni, de nem akarnak az emberek ballibsi kormányt és ezt Orbánék is tudják.

Majd hülyék lesznek olyan kormányt választani, amelyik ellopja mindenüket, majd a nagy demokratázás közepette kilöveti a tiltakozók szemét.

Nektek már becsengettek, nektek tökmindegy, Orbánék mi módon kormányoznak.

CSENDES 2013.09.10. 17:13:20

@neoteny: Ne adj ötleteket! Van nekik elég.

CSENDES 2013.09.10. 17:14:31

@Blogger Géza: Hát akkor mérlegeld, s fogd be a szájadat. Szar szag van tőle ugyanis.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.09.10. 17:14:35

@Lasombra: Én is kurva sokat röhögtem, hogy ezt úgysem MERIK megcsinálni. Megcsinálták.

Megcsinálják. Annyira türelmetlenek, hogy már a képviselői beterjesztéstől azt a másfél napot nem bírják kivárni... Már az a pro forma akadékoskodás, amit a kétharmad nyújt, az is akadály, mindent akarok, de azt most rögtön, mindent akarok azonnal.

Jó ez így, mondom, csinálják...

kvadrillio 2013.09.10. 17:15:20

A héten 600 milliárd forint uniós forrás érkezik Magyarországra ......

arra hozzanak máááá törvényeket, hogy ebből a sok milliárdos tételből a nííípnek is jusson és ne kamuprojektekre osztogassák széjjel........

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.09.10. 17:16:38

@kvadrillio: Lázárom, lázárom: ez egy lázálom.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.09.10. 17:21:07

@Blogger Géza: Abba belegondoltál, hogy azért lett törvénygyár az országgyűlés, mert mindent átalakítanak, beleszólnak a mindennapi életbe és persze minden törvényt többször átírnak, mert alig van magyarul írni tudó, joghoz értő ember a törvényszövegeket gyártók között?

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.09.10. 17:21:43

Azt észrevette valaki, hogy a mezőgazdaság (miközben egy úm. echte erre termett ország lennénk), csak az utóbb két-három évben kapott hangsúlyt, amióta EU-s földalapú támogatások már a megfelelő helyekre folynak?

Ma a Kossuthon minden félórában bemondták, hogy FRISS, EGÉSZSÉGES, MAGYAR gyümölcsöket kapnak az iskolások. Ha beválik, akkor majd a felsősök is (sic!) (Szóval mégsem minden iskolás?) Eddig a SZU vette meg a léalmát, most odab...sszák a gyerekeknek, jobb, mint a csipsz. (Az milyen gáz már, hogy eddig kapott gyümölcsöt a gyerekem szinte minden étkezéshez, 16 évig, csak most hallom a hírekben és közben nem kap?)

A vaddisznók felhasználásáról még nem döntöttek, de lehet, hogy azokat is a gyerekekkel etetik fel az "egészséges Nemzeti Nevelés" jegyében.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.09.10. 17:22:23

@Meridian74: Nem élek tévedésben. És ha abban élnék, sem tőled kérnék felvilágosítást.

Szamiz67 2013.09.10. 17:25:31

@zobod: Várom a részletezését, hogy miért is növelné az ún. 'belpolitikai stabilitást' ha nem fél nap alatt, hanem 5 perc alatt döntene valamiről a kormány?
Leszűkítésre (természetesen indokoltan és kizárólag a demokratikus értékek mentén) került az Alkotmánybíróság és a népszavazás hatásköre, a Parlamentben salátatörvények közé dugdosva hajnalban szavaztattak meg fontos törvényeket. A belpolitikának becézett 2/3-ot olyan emberek alkotják, akik egyesével járultak Orbán Viktor felcsúti házához, hogy egyértelmű legyen számukra, hogy a parlamenti gombokat csak a főnökség iránymutatása alapján lehet nyomkodni, ezt eddig maximálisan betartották, de még ez is macerás és számodra ez belpolitikai útvesztő? Ez most komoly?

Makkasz 2013.09.10. 17:25:59

Ez csak egy elszolas volt. Mar 2010 ota tudom hogy a diktatura fele megyunk. Vannak akik mar 2000-ben felismertek (en akkor meg nem).

Az viszont tnyleg vicc, hogy az emberek csendben turnek.

A diakoknak vasutjegykedvezmenycsokkentes, a fiataloknak tokomnrugas kell hogy utcara menjenek?

Birka nep, vagohid a sorsod.

Ha jot akartok rohogni, hallgassatok meg illes mai parlamenti valaszat. A hulye paprikajancsi bevallotta mekkor ostoba paraszt. Csakugy mint Koverke.

Lasombra 2013.09.10. 17:26:52

@♔batyu♔: "Majd hülyék lesznek olyan kormányt választani, amelyik ellopja mindenüket,"

newsflash, polgártárs: pontosan ezt tették 2010-ben.

esetleg ezt mondd annak, aki a megtakarításai zömét mnyp-ban tartotta.
ezt mondd annak, akinek volt földje, de egy fideszhitű elvtárs műkörmös kurvája "elpályázta" előle.
ezt mondd annak, akinek volt trafikja, (abból meg megélhetése), de egy
fideszhítű elvtárs szomszédjának a sógora "elpályázta" előle.

hiába nyilatkozza a pocakos bűnöző, hogy egy versenynek vannak vesztesei is, ez attól még kurvára nem verseny.
ez kérlek, virtigli kommunista államosítás. urambátyámozás, csalás, hatalommal visszaélés, hűtlen kezelés, bolseviktempó, pont amit állítólag annyira utáltok.
valamiért mégis örömmel zabáljátok két pofára.
és még büszkék is vagytok rá.
hát jó étvágyat!

Szociknak vége 2013.09.10. 17:27:09

Dik ta tú ra, dik ta tú ra.

Ez eddig nagyon hatékony volt. Hajrá Magyarország, hajrá Maszop!

CSENDES 2013.09.10. 17:27:31

@Rendíthetetlen Álamkatona: Persz. A napokban olvastam, hogy legalább évente 8 kiló őzet kellene enni az iskolásoknak. Muhahah.

Szamiz67 2013.09.10. 17:29:26

@Blogger Géza: Nagyjából ilyen jelenet volt a Star Wars 4-6. részének egyikében, amikor végül Palpatin 'vonakodva' elfogadta, hogy törvényhozás helyett a hatékonyabb rendeleti (ott egyszemélyi) úton fog kormányozni.

CSENDES 2013.09.10. 17:30:36

@Shalala Lala: Csak az a baj, hogy utálunk túrázni. Legalábbis dikta-túrázni.

Szociknak vége 2013.09.10. 17:32:21

@CSENDES: Ne már. Én imádom, és legalább 2x ennyit kell csinálni hogy meglegyen a 10% tavasszal.

_most_ 2013.09.10. 17:32:34

@zobod: várjunk ez ugyanaz a fidesz, aki az alkotmányellenes törvényeket, nemes egyszerűséggel beleírta az alkotmányba, tényleg rendkívül demokratikus :D

Void Bunkoid 2013.09.10. 17:32:47

Nem akarom a diktatúrázókat elkeseríteni, de alapvetően háromféle társadalmi berendezkedés létezik.

Az első a társadalmi-politikai rendszer vagy berendezkedés hiánya, az anarchia. Itt ugyan a klasszikus jog értelmében mindenki egyenlő, viszont nem is aszerint működik a dolog, hanem az a jani, akinek nagyobb a puskája vagy a bicepsze, de ő is csak addig, amíg egy még nagyobb melák be nem jön a kocsmába - ez akár két percen belül is megtörténhet.
Ez a lehető legrosszabb "megoldás".

A második fajta a demokratikus berendezkedés. Itt szintén mindenki jogilag egyenlő, minden közös megegyezések meg népszavazások alapján történik, és jaj de szép, jaj de jó. A legnagyobb egyenlősdit a világon kommunizmusnak hívják, itt annyira egyenlő mindenki, hogy még magántulajdon sincs, mindenki egy nagy közösbe dobál bele, amiből egyenlően részesül mindenki.
Ez lenne a nagy szentgrál az emberiség bajára, a gond az, hogy kivitelezhetetlen és soha nem is valósult még meg valójában, nem is fog.
Mert az ember nem hangya, meg fogaskerék egy gépezetben, hanem igenis különbözni akar a többitől.

A harmadik az úgynevezett despotikus rendszer.
Ez arról szól, hogy a javakat, meg poltikai-katonai-minden hatalmat egy kis számú rohadék magához ragadja, és ő irányít, mintegy "elnyomva" a többséget. Értelemszerűen a rohadékok kivételezett helyzetben vannak, több jutattásuk van, nem kell sorban állniuk, etc.

Na amióta az emberiség civilizált lett, ez megy.

Régebben voltak a monarchia jellegű despotikus rendszerek, itt uralkodónak SZÜLETNI kellett, és marha nehéz volt megszerezni ezt a státuszt, viszont ha megvolt, automatikusan rohadék lehettél, akkor is ha semmit nem tettél érte.

A monarchiák modern válfajai a diktatúrák, ahol szintén kis számú rohadék terelgeti a népet, ámbár itt már nincsenek dinasztikus cuccot, itt a nép saját maga választja ki egy nagy valóságsó keretén belül a rohadékjait, akiket utána utálhat, vagy szerethet, ha azok megvédik őket (ugye voltak régen rossz meg jó királyok is).

A ma "nyugati típusú demokráciának" nevezett társadalmi rendszerek IS diktatúrák, csak nem ismerik el magukról, hogy azok.

Az ötvenes években (ugye a legkeményebb hidegháború) a gonosz kommunizmus ellen harcoló fő szabadságmadár, de mccarthyista USA berkein belül sem voltak ismeretlenek a koncepciós perek és meghurcoltatások.

Vagy a jó koncepciós per az más?

Meridian74 2013.09.10. 17:33:33

"Az viszont tnyleg vicc, hogy az emberek csendben turnek."

Azért tűrnek csendben, mert azt látták: 2002-ben ezt a csapatot leváltották, méghozzá 2x4 évre. Mi lett belőle? Kurva nagy szopás. Most akkor megint váltsák le őket? Hogy aztán ISMÉT legyen egy "elmút-nyócév", hatványozva?

Ezért vannak csendben. A Jobbiktól meg félnek, mert mit látnak a TV-ben, az libsi médiákban (amelyek túlnyomó többségben van a kevés szókimondó jellegű médiumokhoz képest)?
Azt, hogy a Jobbik az ördög maga. Náci, fasiszta rasszista, kirekesztő, apám fasza, és a ZÚNIÓ is megbüntetne érte minket... és hogy az sokkal rosszabb lenne annál is, ha semmi nem lenne hirtelen.
Ezt nyomatják minden csatornán ezerrel, mantrázva az egyébként egyszerű felfogású fejekbe. Szóval ezért van a kuss, meg a 60-70% bizonytalan tömeg.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2013.09.10. 17:50:08

Alapvetően a meritokráciával nincsen gond. Kár hogy ezek a társadalmak nagyon instabilak, bár rövid aranykorokra összejöhet.
Amióta a világ világ, kétfajta ember létezik: az egyik aki irányít, a másik akit irányítanak. Utóbbi gyakran rohadéknak nevezi az előzőt, pedig egyik sem tudna a másik helyébe lépni.
A poszt szerzője meg igazán felgyújthatná magát a diktatúra elleni tiltakozásul. Egy hülyével kevesebb lenne, és három napra biztos híres is lehetne vele.

zobod 2013.09.10. 17:58:31

@Szamiz67: az EU összes lényegi kifogását elfogadták. Ami a képviselőket illeti, azt ne gondold hogy más pártban nincsen pártfegyelem. Az mdf-ben egykor aláírt, dátum nélküli, mandátumról lemondó nyilatkozatok voltak Antallnál. A szociknál kb. féltucat kiskirályság működött, legalábbis az előző ciklusban, kb. hűbéresi rendszerben.

A kérdés az, van-e bármi oka a parázásra, csorbulna-e a választópolgárok érdeke, sérülne-e a képviselet. Aligha, mert egyrészt egy ilyen intézményes átalakítást megint betűről betűre rágna át a Bizottság, és ha nem EU kompatibilis azt biztos jeleznék, az elmúlt időszak alapján pedig Orbánék ezeket az igényeket tiszteletben tartják. Ha meg az EU normáival összhangban van, akkor mi a baj? Inkább csak arról van szó, hogy a szocik már készülnek az egyszerű fidesz többségre, arra az egyszerű többségre amiben az ellenzéki pártok befolyása, javakhoz hozzáférése erősebb mint egy 2/3-nál. Ezt a prédát érzik veszélyben, ezért a hisztérikus reakció. De ez nem azt jelenti, hogy neked, nekem, vagy bármelyik átlagválasztónak ez negatív. Egyébként kár ennyit pörögni rajta, mert nem lesz belőle semmi.

no_successful2 2013.09.10. 18:02:18

Diktatúra van ?
Sírok vazze :))) !

Még jó, hogy nem tudják kinyomozni kik vagytok, különben jönne a fekete autó oszt mennétek a gulágra.

Idióták.

Dubito 2013.09.10. 18:03:29

Ha egy hatalmi csoportosulás - neadjisten személy - hatalmát nem korlátozza semmi és senki, az bizony diktatúra. A diktatúrával már nem nagyon lehet riogatni, ugyanis az nagyjából megvalósult - itt a neten még ugatnak néhányan, de hát az meg kit érdekel.
Szégyenszemre egyetlen intézmény maradt, mely úgy-ahogy korlátokat szab a hatalmi klán intézkedéseinek, ez az EU. Nem csoda, hogy prüszkölnek is ellene, de hát csak kell a pénz.
Az, hogy demokratikusan választották meg a rablóbandát, az nem mentség semmire. Hitlert is demokratikusan és törvényesen választották meg. Utána is tudni kell kulturáltan viselkedni

_most_ 2013.09.10. 18:10:46

@zobod: pont azért szavaznak az emberek valamely pártra, hogy utána annak a pártnak legyen befolyásuk az ország irányításába, még ha nem is ők kormányoznak, tényleg ennyire nem érted a demokráciát?

CSENDES 2013.09.10. 18:10:50

@neoteny: Tudom, de ők meg se saját kútfőből, se másképpen nem annyira műveltek. Legfőbb ideológusuk is megpróbált sajátként előjönni egy poros ideológiával.
A fiam, még a hozzá nem értő dödögésemen keresztül is felismerte: "Bevezetés a zsarnokság szabadságába Carl Schmitt nyomdokain."

no_successful2 2013.09.10. 18:11:21

@Meridian74:

"Ezt nyomatják minden csatornán ezerrel, mantrázva az egyébként egyszerű felfogású fejekbe. Szóval ezért van a kuss, meg a 60-70% bizonytalan tömeg. "

Egy szart bizonytalan. 2001-ben ugyanez volt, aztán a bizonytalan, (én inkább sunyinak nevezném) ment szépen a szocikra voksolni.
Sunyinak nevezem, mert b.szik megmondani a kérdező biztosnak, hogy kire voksolna, pedig qvára senki nem csesztetné ezért, (mintahogy az itt lihegő ballibsiket sem).
Na ez a bizonytalan 2010-ben egyszerűen nem ment el szavazni, mert annyira gáz volt már a szeretett bandája, hogy inkább otthon maradt. (Egy csomó ilyet ismerek).
Úgyhogy aki a jobboldalt szeretné látni, továbbra is, menjen el szavazni, mert rohadtul nincs lefutva a meccs.

Szociknak vége 2013.09.10. 18:13:16

Az volt már itt a blogon hogy DIKK tatúra?

_most_ 2013.09.10. 18:16:14

@no_successful2: tudod vannak, akik nem szeretnének felkerülni a Kubatov listára, és azért nem mondják meg, hogy kire szavaznak :D

no_successful2 2013.09.10. 18:16:40

@Dubito:
"A diktatúrával már nem nagyon lehet riogatni, ugyanis az nagyjából megvalósult"

És hol hallottad ezt ? A TV2-n ami mellesleg szabadon működik ?
Figyu ! Ez egy 2/3-os kormány, azokkal a jogkörökkel, amelyeket ez lehetővé tesz. Ők élnek vele, mert rendbe akarják tenni azt amit ti hazavágtatok. Nem kellett volna olyan rohadtul elcseszni, akkor most nem lenne a kétharmad.

Szociknak vége 2013.09.10. 18:19:05

@no_successful2: Ha ezek úgy érzik megvalósult a diktatúra akkor örülök a 2010es döntésemnek.

Nyehehe.

orgoványi erdőjáró 2013.09.10. 18:20:07

Ha a liberálbolsevisták szerint veszélyben a demokrácia, meg náculunk, akkor az azt jelenti, hogy jól végzi a munkáját a kormány!

zobod 2013.09.10. 18:21:54

@_most_: Te nem érted a Parlament szerepét. A Parlament nem végrehajtó hatalom, hanem törvényhozó hatalom. Kövér éppen arról beszél, hogy a kettő funkció jobban váljon szét, és olyan operatív döntések, amik most pártpolitikai alkuk eredményei - többnyire a bizottságokban -, azok kerüljenek kormányhatáskörbe, mindegy ki van kormányon.

Kakimaki0123456789 2013.09.10. 18:26:27

A parlamentarizmus megszuntetese a faiszmus egyik ismerve, definicio szerint.
en.wikipedia.org/wiki/Fascism#Definitions
1) a mass movement with multiclass membership .. to create a new regime that destroys parliamentary democracy;

A parmalentaris demokraciank orban ota ugyis csak diszlet a fidesz szavazogepehez, de eddig legalabb az ellenzek hangjat muszaj volt kozvetiteni, na mar ezt sem kell majd.

Erdekes hogy az uj erkolcstankonyvre menyire raillik a fasizmus definiciojanak a 5. pontja, a kormany gazdasaglopitikajara a 9-es, de a tobbi is szepen alakulgat.

CSENDES 2013.09.10. 18:26:39

@orgoványi erdőjáró: Te pedig egy butuska vagy. vAGY BAROM, AHOGYAN AZT iLLÉS ÁLLAMTITKÁR ÚR JELEZTE AZ ELLENZÉK FELÉ.

CSENDES 2013.09.10. 18:27:59

Basszus megint beugrottam egy trollnak.

Meridian74 2013.09.10. 18:28:51

@no_successful2: végülis ez is benne van a dologban, de kapirgálva a dolgot, aki nem sunyi, azoknak most milyen választásuk van?

Fidesz? 2010-ben úgy nyertek, hogy választási programjuk sem volt... vagyis egy igen, ígéret szintjén: elszámoltatják és felelősségre vonják az előző garnitúrát. Ebből semmi nem valósult meg.

Mszp? 2010-ben az emútnyócév okán rúgták picsán őket. A fidesz ennek köszönheti a 2/3-át, választási program nélkül - bosszúból szavaztak a fideszre, nem értelemből.

Jobbik? mint írtam, félnek rájuk szavazni, mert a fejekben el van ültetve a félelem magja.

Lmp? látható, hogy kevés kivételtől ők sem jobbak, egy részük máris ahhoz a táborhoz pártolt át (szembeköpve saját magukat - és persze választóikat), akiket picsán rúgtak 2010-ben.

Szdsz? viccnek is rossz... (mintahogyan a DK E14, stb-k is)

dr kíváncsivagyok 2013.09.10. 18:30:01

@Sir Galahad:
"A Fidesznek esze ágában sincs bevezetni a rendeleti kormányzást. Kövérnek most egyszerűen az volt a dolga, hogy dobjon egy gumicsontot "

Ilyen "gumicsont " volt a manyup pénzek lenyúlása stb...és mégis megtették !

no_successful2 2013.09.10. 18:30:42

@_most_:
Úgy tudom, a közvélemény kutatások anonim történnek. Az illetőtől esetleg kiegészítésképpen kérdezik meg, milyen iskolai végzettsége van stb. De név nincs.

dr kíváncsivagyok 2013.09.10. 18:31:43

@no_successful2:
" igyu ! Ez egy 2/3-os kormány, azokkal a jogkörökkel, amelyeket ez lehetővé tesz. Ők élnek vele, mert rendbe akarják tenni azt amit ti hazavágtatok. Nem kellett volna olyan rohadtul elcseszni, akkor most nem lenne a kétharmad. "

Milyen 2/3 ????? minek a 2/3 - a ???????

Pszt! 2013.09.10. 18:33:07

Egy másik blogon már megírták, hogy a fidesz saját csapdájába esett. Ha nem lesz 2/3-a a következő kormány béna kacsaként állja az ellenzék rohamat. Ezt akarja most megelőzni Kövér, azzal, hogy teljhatalmat kíván adni a kormány kezébe, bízva abban, hogy ők lesznek a következő. De mi lesz velük, ha nem jön be a tuti?

high up! 2013.09.10. 18:35:13

Az Orbanescu-klán gazdaságilag totálisan kirabolta az embereket: egykulcsos adó, végtörlesztés, reszi csökkentés, föld, trafik - mindez megy a felső 10% zsebébe. Most már csak politikailag kell totálisan megfosztani a népet jogától, mielőtt a 90%-nyi allattvaló tudatra ébred és kaszanyélre hányja az uralkodó osztályt.

De egy nap még a leghülyébb fidióták is fel fognak ébredni, hogy kirabolták őket. Egy nap majd képesek lesznek a kis butuska fejükkel összerakni, hogy 90%-nyi alattvaló finanszírozza a felső 10% évi 450 milliárdos egykulcsos adóparadicsomát. Minden évben, újra és újra.
És ezt akarják a fidióták a jövőre konzerválni.

Erre gondolja magában Orbanescu elvtárs nagy boldogan: az én hasznos hülyéim. Még élvezik is a félázsai életüket.

ursus artos 2013.09.10. 18:42:11

@Rendíthetetlen Álamkatona: "vaddisznók felhasználásáról még nem döntöttek, de lehet, hogy azokat is a gyerekekkel etetik fel az "egészséges Nemzeti Nevelés" jegyében. "
Mert a vaddisznó pörkölt az olyan szar valami????

főkolompos · http://fokolompos.blog.hu/ 2013.09.10. 18:42:18

először nekem is diktatúra gondolatok jutottak eszembe, és valóban vissza lehet élni egy ilyen rendszerrel.
Tény ugyanakkor, hogy elvileg akár működhet is jól, szimplán azért, mert ebben az esetben bizonyos kereteken belül azt csinál a kormány amit szeretne, továbbá amit ő csinált, azt a következő kormány minden további nélkül, könnyedén megváltoztathatja.
El tudok képzelni tehát olyan rendeleti kormányzást, ami rendben van, ha megfelelőek a keretei. Kövér szerint most azok, ezzel viszont kifejezetten nem értek egyet.

no_successful2 2013.09.10. 18:47:29

@Meridian74:

Ebben is van valami, de én nagy összegben lefogadnám, hogy azért a választásokon kiugrik majd a nyuszi a kalapból, piros szegfűvel a szájában. Lehet hogy nem kaszálnak akkorát mint 2002-ben, vagy 2006-ban, de azért még él az a nemzedék 50 és 70 életkor között, akik annak idején szakszervezeti bizalmik, munkásőrök, vagy egyszerűen csak üzemi besúgók voltak, és még most is a volt párttitkárok kezét nyalják.
A kérdező biztosnak meg azt mondják, hogy bizonytalanok, és erre még kib.szott büszkék is, hogy megvezették.
Na meg ott vannak még a hervadó virágszálak is, akiknél még Fleto-nak is van azért egy kis forja.

CSENDES 2013.09.10. 18:49:49

@ursus artos: tE JÓL TUDOD. NEM A VADDISZNÓPÖRKÖLLTEL VAN ITT A A BAJ.
A baj a kitűzött, legalább 8 kiló őz megevésével realizálódik. Arra ugyanis nincs esély sem.

no_successful2 2013.09.10. 18:50:43

@dr kíváncsivagyok:
"Milyen 2/3 ????? minek a 2/3 - a ??????? "

A szavazók 2/3-a. Aki nem ment el szavazni, tulajdonképpen az is szavazott, mert már annyira gáz volt a preferált pártja.

Demokráciákban tudod ez így működik, hogy a szavazatok 2/3-a dönt, nem az otthonmaradók vélt preferenciái, mégha azok sejthetőek is.

Cylon Brother Cavil · http://koszonjuk-miniszterelnok-ur.blog.hu 2013.09.10. 18:52:18

Tévedsz,

a végjáték nem most kezdődött, hanem vmikor 2006 őszén.

Abban viszont igazad van, hogy most teljesedik ki.

A technika bevált: finoman adagolni a hazugságokat, úgy, hogy mindig csak egy kicsivel emelni az ingerküszöböt. Ehhez minden adott, hiszen mindenhonnan csak ezt hallod, s az egyszerű embernek elég csak hosszasan mondogatni, elhiszi még a legmegátalkodottabb hazugságot is. Volt erre közel 8 év, a termés beérett: ennyit ér magyarország.

Sajnos egyet kell értsek gyurcsánnyal: ez a kurva ország...

xvxvxv 2013.09.10. 19:01:24

@♔bаtyu♔: a gusztustalan magyargyűlölő, tolvaj fideszbolsevik fajtád mindig meg tud lepni, hogy mennyire egy velejéig aljas, hazudozó, a hatalomért az anyjátokat is szó nélkül hátba szúró senkiházi népség vagytok.

miért 2013.09.10. 19:19:14

Kövér mindig félrebeszél. Régen csak a (komcsi) ) családját akarja kötél végére juttatni, most az ország egészéből csinálna rabszolgákat.
Nem kellene már megvizsgálni a barátjával együtt Döblinben?

Meridian74 2013.09.10. 19:20:32

@no_successful2: valaki itt linkelt egy weboldalt... átnéztem, és vannak itt érdekes leírások, észrevételek. Amúgy persze mindkét oldalra igaz ez.
iksz.beszolunk.hu/hova-folynak-el-az-adoforintok-nem-a-multik-artanak-magyar-nyuz-magyart/

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.09.10. 19:25:03

ez a huszonhetedik alkalom amikor VÉGE a demokráciának.
nem unalmas ez már?

egyetmondok 2013.09.10. 19:28:48

@Blogger Géza:
Dehát Géza, akik kiesnek a parlamentből a 2014es választáson,azok tudod,nem lesznek ott,hogy csúnya botrányokat csináljanak. Mit kell ezen megfontolni ? Semmit.
Gyurcsány, LMP, LMP szakadárok,mint mondod,be se kerülnek. Akkó ezért tán nem kéne aggódni,nemde.

És persze Kövér sem ezt mondja. Kövér azt mondja,hogy a 89/90ben "kitalált" rendszer eleve valami átmenet volt csupán,amíg a gonosz diktatúra árnyéka ottan volt,ugyi,és amely árnyék egyébként 98ra már el is tűnt.

De akkor miért is nem tértek át Orbánék az első ciklus idején,mondjuk az összes feles törvény esetében a rendeleti kormányzásra ? Azt simán bármely kormány meg tudta volna tenni 98at követően is. Akkor még nem jöttek rá,nem esett le nekik a tantusz,hogy a 89/90ben "kitalált" rendszer csak egy olyan izé,a diktatúra miatti örökké törvényhozósdi...ühüm,ezt kéne megbeszélni,de nem azt, hogy milyen botrányos a parlament működése,mert az egyébként közel sem annyira botrányos,mint más országok törvényhozásai,ahol olykor tettlegességig fajulnak a veszekedések. Mégse jut senkinek eszébe áttérni (itt visszatérni a 90 előtti) rendeleti kormányzásra.

mokkaczuka 2013.09.10. 19:31:20

"s talán 1998-ig indokolt volt. A veszély azonban elmúlt." 1998-ban LETT indokolt, te faszparaszt geciputtony!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.09.10. 19:31:51

Nem tudom feltünt-e, de Magyarországon kb 1994 óta, de 2002 óta biztosan, rendeleti kormányzás van a gyakorlatban.

1 azaz 1 darab ellenzéki javaslatot se szavazott meg az aktuális kormánypárt, viszont cserébe kb a 99%-át megszavazták saját előterjesztéseiknek.

egyetmondok 2013.09.10. 19:43:08

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Az még nagyon nem rendeleti kormányzás,ha a parlamenti többség egyébként leszarja a parlamenti kisebbséget. De nagyon nem.
A törvényalkotásnak akkor is marad egy adott eljárásrendje,kb ahogyan az 2010ig volt.
A képviselői indítványok alapján való folytonos törvényalkotás,na az már ehhez hasonlít,de még ott is létezik azért pl.a nyilvánosság. Tudsz róla,hogy mi történik a parlamentben,s nem utólag szólnak,hogy a kormány tegnap,tegnapelőtt milyen rendeletet alkotott.

neoteny · http://word.blog.hu 2013.09.10. 19:47:26

@CSENDES:

"Bevezetés a zsarnokság szabadságába Carl Schmitt nyomdokain."

Nice.

hamisnero 2013.09.10. 19:51:14

@neoteny: egy módosító javaslattal had éljek:
hatályba léptető rendelkezések
5. § ez a törvény mindenkor hatályos volt
módosító rendelkezések
6. § minden jogszabály amely jelen rendelkezéssel ellentétes, a törvény hatályba lépésével hatályon kívül kerül
7. § a BTK minden rendelkezése úgy módosul, hogy bárki, aki a kormány bármely rendeletével kapcsolatban bármilyen véleményt nyilvánít, az minden, a BTK különös részében írt összes bűncselekményi tényállás minősített esetét megvalósítja.

Jolka40 2013.09.10. 19:58:00

@kiir: Csakhogy ők már a jövőbe látnak. És ott azt látják, hogy '14 után is ők lesznek kormányon, de sajna nem lesz kétharmaduk.

hamisnero 2013.09.10. 20:07:41

@no_successful2: szerintem nem jól látod. ezek az emberek megvehetők, ezer forintos rezsicsökkentéssel. azok, kik nem (és akik a magyar GDP-t termelik) azok meg kevesen vannak.

alfacharlybravo 2013.09.10. 20:36:53

@s: Nem tartozol a véleményed alapján a magyar néphez. Ha nem tetszik ez az életforma húz el Dániel Péter vagy Szegedi Csanád után.

Pop40 2013.09.10. 20:43:00

@no_successful2:

"Sunyinak nevezem, mert b.szik megmondani a kérdező biztosnak, hogy kire voksolna, pedig qvára senki nem csesztetné ezért, (mintahogy az itt lihegő ballibsiket sem)."

Ezt a sok okosságot hazudozd el talán a cikkek szereplőinek:

www.ujasz.hu/itthon/5343-biralta-a-ideszest-kidobtak-a-hazi-orvost

index.hu/belfold/2013/07/03/a_bizalmasok_kaszaltak_a_politikai_ugyeket/

Igen, aki ellenkezik a hazaáruló narancsbolsikkal, sok baja nem lehet. :D
Egy öröm van ebben, hogy sokan titkolják a meggyőződésüket, ezáltal te meg a tolvaj hordád akkorát taknyoltok jövőre, hogy öröm lesz nézni.

"Úgyhogy aki a jobboldalt szeretné látni, továbbra is, menjen el szavazni, mert rohadtul nincs lefutva a meccs."

Én nagyon szeretnék már egy épeszű jobboldalt látni, pl a kommunista tolvajaitok, meg a nyálcsorgató, agyhalott zombihorda híveik helyett. Hol van?

Pop40 2013.09.10. 20:45:44

@Karmadealer:

"A poszt szerzője meg igazán felgyújthatná magát a diktatúra elleni tiltakozásul. Egy hülyével kevesebb lenne, és három napra biztos híres is lehetne vele."

Ezek a következmények akkor valósulnának meg, ha téged gyújtana fel.

Csak kitüntetés helyett félő, hogy leültetnék, és még a végén annyi büntetést kapna, mint amrnnyi egy tisztességes emberért járna.

Pop40 2013.09.10. 20:50:09

@no_successful2:

"És hol hallottad ezt ? A TV2-n ami mellesleg szabadon működik ?"

Na ja, tök szabadon, valami Hír- vagy Echo- vagy hasonló hulladék tv-től importált narancsbolsi hírszerkesztővel.
Nem csoda, hogy a híradójuk legizgalmasabb része, hogy háromfülű borjú született.

"Nem kellett volna olyan rohadtul elcseszni, akkor most nem lenne a kétharmad."

Imádkozz, elvtárs, hogy ebben ne legyen igazad, mert ha ez így működik, ahogy írod, Bajnaiéknak nem kettő, de tizenkettő harmaduk lesz jövőre. :D

Dubito 2013.09.10. 21:29:26

@no_successful2: minden diktatúra azzal igazolta létét, hogy nagyon rendbe kellett tenni valamit. A nácik a liberális rendetlenséget és a zsidókérdést, a jobboldali diktátorok (Pinochet, Franco) a kommunista elhajlást, a kommunista diktátorok pedig a tőkéseket, bankárokat, gyárosokat akarták nagyon gyorsan és nagyon radikálisan "rendbe tenni", ezért kellett nekik a teljhatalom. A demokratikus jogállam az ilyen borzalmak megismétlődését hivatott megakadályozni, de ezt újra és újra elfelejtjük és saját bőrünkön tanuljuk újra.

egysmás 2013.09.10. 21:51:06

@no_successful2: Az igazi magyar ember az gerinces és megmondja, hogy kire voksol!
A magyar emberek között semmi szükség a titkos választásra!

CauseNoFuckGiven · http://sexysfwgirls.com 2013.09.10. 22:59:57

Internetes marketing, nem HIYP, nem kattingatás! YouTube, Weboldalas módszerek egyszerű magyarázása: penztazinternetrol.blogspot.com

neoteny · http://word.blog.hu 2013.09.11. 02:40:55

@zobod:

"A Parlament nem végrehajtó hatalom, hanem törvényhozó hatalom."

Valóban; mint ahogy a végrehajtó hatalmi ág (a kabinet) nem törvényhozói hatalmi ág.

"Kövér éppen arról beszél, hogy a kettő funkció jobban váljon szét, és olyan operatív döntések, amik most pártpolitikai alkuk eredményei - többnyire a bizottságokban -, azok kerüljenek kormányhatáskörbe, mindegy ki van kormányon."

A végrehajtói hatalmi ág csak a törvényhozói hatalmi ág által hozott törvényeket érvényesítheti. Az "operatív döntések" nem szólhatnak másról mint hogy _hogyan_ kerülnek a törvények végrehajtásra -- különösen nem pedig arról hogy mik azok a törvények amelyek végrehajtásra kerülnek. A "policy" kialakításának a helye a Parlament; a minisztériumoké a Parlamentben kialakított és törvénybe foglalt "policy" implementálása. A kabinet -- beleértve a miniszterelnököt -- csak a (többségi vagy koalíciós) parlamenti képviseletén keresztül alakíthatja a "policy"-t, azon kívül csak a Parlamentben elfogadott és törvényekbe iktatott "policy" implementálási kérdéseiben dönthet -- amelyért felelős a Parlament előtt. _Ez_ a jelentése a "felelős" szónak a híres 12 pont második pontjában:

2. Felelős ministeriumot Buda-Pesten.

Szúrófény 2013.09.11. 04:53:31

@republikánus: Tovább a Lenini úton!
Trockíj jövőképe!
Válasz Lenin Mi a teendő? Brosúrájára! 1903

Ön a pártot a proletáriátus helyébe foglya tenni, aztán a központi bizottságot a párt helyébe, a párt főtitkárát a központi bizottság helyébe, így a proletáriátus nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!

Ön a FIDESZT az egy párt helyébe foglya tenni, majd a kollégiumi brancsot a párt helyébe, a pártelnököt a kollégiumi brancs helyébe, így a FIDESZ nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!

panelburzsuj 2013.09.11. 09:11:28

@Szúrófény: @Myrath:

összekompolt

fideszkompót

keletről

és

nyugatról

s 2013.09.11. 11:31:40

@alfacharlybravo: "Nem tartozol a véleményed alapján a magyar néphez."

Hú, bazdmeg. Télleg? Maradjunk annyiban, hogy ezt nem te fogod eldönteni. Azért ott még nem tartunk.

Tőlem sok rossz kitelik, megmondhatja, aki ismer és már magára haragított, de arra még én sem vetemednék, hogy valakinek, bárkinek, aki kommenteket írogat (egyébként innen Magyrországról) megtagadjam a magyarságát. Letiltottak már egy csomó blogról, mert elküldtem a jó büdös kurva anyjába a hozzád hasonló kis faszszopó geciket, ahogy persze ők is engem. Nem probléma, hogy úgy mondjam. Nem olvasom ezeket a szar blogokat. A bejelentkező "S" mindig azt teszteli, hogy tudok -e véleményt írni. Ha nem, már megyek is. Nem olvasok olyan szarokat, ahonnan a kretén bloggazda kitiltja a más véleményt.
Nos, a te esetedben igen komolyan elgondolkozom azon, hogy esetleg kérnem kellene a bloggazdát, hogy tiltson ki a picsába. Csak ezért. Mert szerinted én nem tartozom a magyar néphez. Ez simán beleférne BÁRHOL. Tudod, te hülye faszökör, hogy miért nem kérem mégsem? Mert ellenkezik az elveimmel, hogy bárkit bárhonnan kitiltsanak a véleménye alapján.
Úgyhogy most menj szépen haza, és basszad szájba azt a buzi rohadt tripperes kurva anyádat.

alfacharlybravo 2013.09.11. 11:44:13

@s: Egy ilyen bejegyzés után még emberszabású sem vagy nem hogy magyar. Mi vagy te, egy biológia csoda akiből csak szar folyik, de a seggén hanem a száján?

panelburzsuj 2013.09.11. 11:47:56

@s:

Hát... lassan nekem se árt megtanulni a p-betűt ... :)
süti beállítások módosítása