1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2018.04.09. 07:50 HaFr

Nem, nem a nép a hibás

Kapcsolódó kép

Hanem a züllött, fantáziátlan ellenzéki pártok, a tehetségtelen vezéreik, a kritikátlan holdudvaruk és a "toleranciára" nevelt választóik, akik képtelenek megérteni,. hogy a világ plurális, nincs "helyes" világnézet, legföljebb alkalmasabb és kevésbé alkalmas. Azt, hogy az övék alkalmasabb, viszont 30 év alatt nem tanulták meg elmondani. Tehát  politikailag némák.

Máris elkezdődött a vereség relativizálása a rettenetes ellenzék soraiban, miközben Orbán Viktor arról beszél, hogy évtizedekre eldőlt az ország sorsa. A kötelező mechanikus lemondási reakción túl változatlanul nem értik a felelősségüket se a történtek kapcsán, se a jövőt illetően, nem értik az okokat és -- ne legyenek illúzióink -- természetesen fogalmuk sincs a "hogyan tovább"-ról. Nem egyszerűen alkalmatlanok ellenzéknek, hanem silányak embernek (leszámítva a kötelező kivételeket, akik kapcsán Hadházy, Márki-Zay, Mellár neve ugrik be először, és ha ez ember megnézi a produktumukat, igazolva látja ezt, azaz van az a karakter, amelyik győztes lehet a NER körülményei között is). Öt éve mondom ugyanazt, amit minden szilárd erkölcsi mércével, legalább középszerű politikai képzelőerővel és szakmai hozzáértéssel rendelkező embernek tudnia kellett. Nem tudtuk kritikus számban, viszont a politikához hasonló felelősséggel rendelkező sajtóban lyukat beszélhettek a hasunkba ugyanazok a silányak.

Most itt tartunk, és elégtételt fog venni a jövő az elszalasztott múltért. Tudhatnék most okosabbat mondani? Nem tudok.

221 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr313819704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khonsu 2018.04.09. 20:26:31

@Fuxos (ex bömis):

Gyógyír ezen a ponton már nincs. Nem lenne idő kikeverni.

Ahogy én jóslom: Nyugaton hamarosan létrejön egy furcsa "birodalom", mely Nyugat-Európától, Észak-Amerikán át a Japán, Dél-Korea, Ausztrália, Új-Zéland vonalig valószínűleg az összes országot magába olvasztja, pontosabban "felemészti" és a helyükbe lép.

Ez a birodalom a minden korlátjától megszabadult technológia fellegvára lesz, és önmaga létrejöttének és felépülésének folyamatával megtermékenyítve a Nyugatot, új lendületet ad a világrésznek.

Az infrastruktúrájának egy jelentős része túlnyúlik majd határain, és nélkülözhetetlen alapként beépül szatellit államai és zárványai gazdasági és társadalmi rendszereibe is. Miközben ezek az országok , helyi kiskirályok némiképp megőrzik önállóságukat és állami létüket, de ehhez belekényszerülnek bizonyos alkukba.

Itt jön az az ördöglakat, ami most záródik az országban.

Az összeszerelő üzemekre építő gazdaság nem lesz már sokáig fenntartható, mert ezen munkafolyamatokat 10-15 éven belül teljesen robotizálják (a "birodalom" cégei, melyeknek ezen és a leendő gyárak a tulajdonukban állnak). Más, ezer szálon is itt vannak/lesznek, nélkülözhetetlen támaszt, alapot adva gazdaságnak.

A robotizáció eljövetelével ezen üzemek "hazaköltöztetése" totális gazdasági összeomlással fenyegethet majd, aminek elkerülése fájdalmas alkukba kényszeríti majd az akkori NER-t, akik az összeomlás elkerülése és ezzel hatalmuk és vagyonuk megőrzése érdekében belemennek abba. Ez pedig most még előre pontosan nem meghatározható erőforrásunk kiszivattyúzásához fog vezetni, bár ami már nagyon valószínű, hogy milliós létszámú tömeg fog végérvényesen áttelepülni és beolvadni a "birodalomba".

Ezzel megőrzik hatalmukat a vezetőink és elkerülik a totális gazdasági összeomlást, rekord munkanélküliséget és az azt követő társadalmi reakciókat, elkerülik, amíg betartják az alkut...

Mert az a nagy helyzet, hogy furcsa madár lesz ám az a nyugati "birodalom". A maga innovatív módján, de igencsak "néppárti" (az állam mellőzése mellett, a természeti törvényeket nem próbálva felülírni, hanem kreatívan használva, csúcstechnológiával, mesterséges intelligenciával, robotokkal, virtuális világokkal alaposan teletűzdelve) cucc lesz.

Mivel pedig létrejötte és optimális működése feltételez egy bizonyos, több generáción át tartó fejlődés során létrejött társadalmi és gazdasági alapot (ezért pont a Nyugaton jön, legalábbis elsőként, mert végül minden rendszer ehhez az állapothoz vezet majd, csak több idő alatt, mert kevésbé optimálisak a kifejlődéséhez), a rendszer exportjában nem gondolkodhat, nem működne.

Ez jó hír mondjuk Oroszországnak vagy Kínának, de kiegészítve "néppártiságával", hossz hír lehet másoknak, bizonyos félfeudális banánköztársaságoknak és és a hűtlenné vált csatlósoknak.

Ez a birodalom ugyanis, már akár csak taktikai okokból is megtalálhatja a közös hangot a (nem őrültem meg) Birca által favorizált vonallal. Ostorként használva őket az árulás büntetéseként, ahogy kihúzva gazdaságuk alól a szőnyeget (vagy engedve eleve kicsúszni, ha nem jön létre az alku) a feltámadó népharag nyomában rájuk szabadítja őket. Akkor pedig a királyság, a vagyon, minden odavész.

Kemény idők jönnek. Kár, hogy nem a magországok közé, és így egyenest az eljövendő "birodalomba" vezető utat választottuk az elmúlt évtizedben. Így most egyenesen az üllő és a kalapács közé pozícionáljuk a jövőnket...

Khonsu 2018.04.09. 20:31:01

@Khonsu:

*6. bekezdés vége: Már ezer szálon itt vannak/lesznek, nélkülözhetetlen támaszt, alapot adva a gazdaságnak.

screpes 2018.04.09. 20:33:44

@Kibic a toronyban:
ezt vakarja épp most Olga az ATV-n én őt csak most , utóbb hallgatom

abdul hackeem 2018.04.09. 21:02:05

@screpes: Én külképviseleten szavaztam, de elgondolkodtam rajta, hogy ugyan, mi lesz a sorsa annak a zöld borítéknak...

sakkosfx 2018.04.09. 21:15:14

A népet könnyű átverni és az átverős nép tudta ezt! Emlékeztek még a pirézekre, a köz vélemény kutatásnak álcázott Átverésekre! Nekik ez csak rutinnak tekinthető! Mint ahogy a választás is! És semmit nem tehetünk a politikai átverés ellen!

Khonsu 2018.04.09. 21:22:48

@444:

Örülhetsz, mert a "nemzeti keresztényeid" (ami nincs, de tegyünk úgy) egyértelműen megnyerték a vallásháborúdat. Ez pedig azt jelenti, hogy bárki bármit akar az országban, az egyenesen velük fog egyezkedni és kifelé is az ők véleményük lesz kommunikálva.

A vesztesek választhatnak a legyőzöttek keserű kenyere vagy a kivándorlás között. Én egyébként utóbbinak a szervezett formáját javasolnám, a posztkomcsik meg egyék meg maguk, amit kifőztek...

Carmichael 2018.04.09. 21:28:29

@Kibic a toronyban:

Talán segít eligazodni. Nem volt véletlen, hogy Lőrincék időben megszerezték a megyei lapokat. Nem a profit hajtotta őket, mint az ingyenes lokál szintű lapoknál sem...

index.hu/velemeny/2018/04/09/hogy_lehetett_ennyire_hulye_egesz_magyarorszag/

Janossz 2018.04.09. 21:32:01

@444: " Örülhetsz, mert a "nemzeti keresztényeid" (ami nincs, de tegyünk úgy) egyértelműen megnyerték a vallásháborúdat. Ez pedig azt jelenti,"... hogy a következő időszak minden eseménye, dicsősége, vagy bukása az ő művük lesz.
Nem a zsidóké, ateistáké, szabadkőműveseké, budapesti gyíkembereké.
A Te hőn szeretett népfőiskolás kétharmadodé. Erre vágytál.

Kis plágiummal, bocs.:-)

Minorkavidor 2018.04.09. 22:25:27

Nem a nép a hibás? Ahhoz képest, hogy filozófusnak írják a szerzőt elég primitiv és leegyszerűsítő megállapítás.
A választásra jogosultság feltétele a nagykorúság, azaz betöltött 18. életév, cselekvőképesség többek közt.
Már elnézést a gondolkodás minimuma elvárható az állampolgároktól.
A szerző talán nem, de én emlékszem arra, hogy 2010-ben a szoclib koalíció leváltásának legfőbb indoka a vélt vagy valóságos korrupció volt (lásd nokiás dobozok ügye). Manapság nagyságrendekkel nagyobb a korrupció, tovább esett az egészség,- és oktatásügy színvonala.
Valahol megértem, hogy a szerző miért akarja felmenteni 2,5 millió szavazót, de ezzel csak kiskorusítja őket. Csakhogy a szavazónak is van felelőssége, a saját szavazata erejéig. Arról nem is beszélve, hogy várjuk el az előrejutást felelősen gondolkodó és döntést hozó állampolgárok nélkül

marko11 2018.04.09. 22:26:33

a fidesz kreatív választási törvényéről már volt szó?
az egy-fordulóssá tett választástól a kampány-finanszírozásig
ezért ezek a trükkök jelentősen megnehezítették az ellenzék hatékony működését
és akkor képzeljük el 4 év múlva milyen esélyeik lesznek!?

pszihologus 2018.04.09. 22:56:27

@HaFr: "hagyjuk az elmebetegezést a nick mögül, jó?"

Egyaltalan nem tamadaskent vagy gunyolodaskent irtam, hanem joindulatu figyelmezteteskent. Hogy tudjanak rolla, hogy megint kikaptak maguknak egy ilyen veszelyes embert. Megalapozottan allitom, hogy Márki-Zay pszihopata.

Bambano 2018.04.09. 23:05:31

amíg egy olyan fickó miniszter lehet és megnyeri a körzetét, akit egy nő simán áthajított a palánkon, addig itt nem lesz változás.

ennek következményeként nem lehet felmenteni a népet se.

Gery87 2018.04.09. 23:35:47

A nép a hibás....

Jól mondta egy 444-es kommentelő...a kádár alatt nem volt se net, se ellenzéki sajtó..mégis tudta a többség hogy mi a valóság, akkor nekem senki ne mondja hogy most a vidéki parasztok csak m1-et néztek azért lett kétharmad...egy frászt! ostoba, hülye emberekkel van tele az ország, akik imádnak rettegni és két fityingért eladják magukat...

De a leginkább ami szégyen hogy 30 éve a mostani (majnem)nyuggerek mind 30-as 40-es fiatalok/középkorúak voltak...de pont olyan csökönyös, hülye, makacs, rövidlátó 12.000 ft-os lelkű szervilis jobbágygecik lettek mint az őseik.....
Az én generációm is ilyen lesz sajnos, átment felettünk a 20-sz-21.század.....ez itt a hódoltság baszod.
Az utolsó kapcsolja le a villanyt!

Khonsu 2018.04.10. 00:16:14

@Gery87:

Alternatív valóságok voltak, vannak és lesznek, amit Orbán tud és ügyesen használ (és még utána is olvas ennek és egyebeknek: www.molybolt.hu/index.php?BODY=BookInfo&OP=details&ID=139396 ), az ellenzék meg csak néz bután, mert vagy nem érti vagy nem akarja érteni mi folyik.

A zemberek sem okosabbak sem hülyébbek nem lettek. Az ellenzék hülye, mert abszolút nem ért a dolgához, tanulni pedig nem hajlandó (tisztelet a kivételnek).

Így pedig nem egy súlycsoportban játszanak Orbánnal (pedig ők is csupán egy hajszálnyit okosabbak).

abdul hackeem 2018.04.10. 05:06:28

@DrGehaeuse: Az átveréssel egyetértek.
Polgárháború, ebben a kecsupban?
És már megbocsáss, ki a tököm akarna idejönni???
Itt csak percemberkék - buta (és lusta) emberek által fenntartott - hosszú hatalmáról szól ez az egész fos.
Nagyon kemény lesz, amikor beleáll a földbe az egész, de nincs más gyógyír erre a demodernizációra sajnos.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.10. 07:04:39

@Void Bunkoid:

A keleti logika nem pénzmámorban él, ebben teljesen igazad van.

A volt szovjet Közép-Ázsiából tömeges a migráció Oroszországba egyébként.

Nekünk az érdekünk, a mi saját gyarmatosítóink kiverése.

lecsós 2018.04.10. 07:19:11

@Gery87: Elfelejted, hogy ez a történet nem tegnap kezdődött. Egyik ellenzéki politikai párt sem vette a fáradtságot arra, hogy a vidék problémáival érdemben foglalkozzon az elmúlt 30 évben. Tudod te, hogy mi van vidéken? Érdemes lenne egy kicsit elhagyni Pest határát, és elmenni egy olyan helyre, ahol kibaszottul semmi nem maradt, mert az eddigi politikai hatalom az elmúlt 30 évben lerabolta az egészet. Maradt a herbál, a kamatospénz, meg a pógármester úr közmunkája 40 rongyé.
A fidesz meg elvégezte az alapvető melót,"rendet", és melót adott, meg egy olyan irányt, ami hihető.
Azt gondoljátok, hogy mindenkinél van okostelefon. De ez kurvára másképp igaz. A megyei lapot tradicionálisan járatják a családok, és es mindenki olvassa, mert a helyi híreket azért megírja.
Fingod nincs arról, hogy milyen pusztítást végzett az elmúlt 30 év vidéken. A módszerváltás után a sehonnai senkik szereztek tulajdont, a 2004-es EU-s csatlakozás meg megadta jegyelemdöfést a vidéki életformának. A komcsik ugyanúgy kifosztották a vidéket, - lásd leader program - mint a fidesz. Lehet pofázni, hogy barom a vidéki, de van arrafelé kb. 2,5 millió mélyszegény, és kb. a még 1,5 - 2 millió dolgozói szegény. Ők nem a minimális stabilitásra szavaztak. Lesz egy nagyon komoly kivándorlási hullám. A kormánynak konszolidálnia kell a vidéki helyzetet, ha nem teszi, akkor elveszíti a bázisát. Kíváncsi leszek, mit fog tenni.
30 éve kúrta el a módszerváltó elit, amikor elvett minden egyéni felemelkedési lehetőséget a vidéktől.
Azt szoktam kérdezni, hogy meséljétek el, hogy hogyan tud egy 17 éves vidéki gimnazista 5 év alatt létrehozni egy középvállalatot vidéken - pl. Borsod megyében - úgy, hogy van egy laptopja, heti 1500 Ft szabadon elkölthető pénze, továbbá heti 8 órája hétvégén, hogy az üzlettel foglalkozzon.
Elküldtek nagyon messze, amikor ezt kérdeztem vezető közgazdászoktól, mondván ez lehetetlen.
Ezért lett most is a fidesznek 2/3-a, lófasz ez amit sikerült alkotni, ez nem kapitalizmus, nincs szabadság, nincs hit a demokráciában, szerintem 89 óta nem is volt. Elkúrta, és szétlopta az elit. A fiatalok meg menekülnek. Ilyen egyszerű ez. Az emberek le akarják cserélni az elmúlt 30 évet, erre sikerült.
Faszért kellett kifosztani, és minden fejlődési lehetőségétől megfosztani a demokrácia, meg a szabad piac jegyében a vidéket? Miért kellett szinte azonnal szétbaszni szinte a teljes élelmiszergazdasági konglomerátumot a módszerváltás után szinte azonnal? 2 millió munkahely ment el a faszba 1994-ig.
Ennyit tudott az elit. A zorbán meg nem felejtette el. Ez lett belőle.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.04.10. 07:21:16

@Gery87: mármint a Kádár-rendszer alatt tudta? Könyörgöm, maga Kádár nem tudta! Ne csináljuk már..

Void Bunkoid 2018.04.10. 07:43:38

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: de mi nem közép-(fél)Ázsia vagyunk, teccikérteni? Ez itt Magyarország.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.04.10. 11:26:33

@kolbájsz: nem hallottad? Megoldódott a migráns-ügy. Már 36 órája nincs szó róla

ricardo 2018.04.10. 11:57:23

@HaFr: Az ORIGO egyetlen nap alatt lejött a migránsozásról.

DrGehaeuse 2018.04.10. 12:37:23

@screpes: A választás éjszakáján a médián keresztül közölt adatok csak tájékoztató un. előzetes eredmények.
Végleges eredmény akkor lesz, ha majd a NVI-be (korábbi nevén OVI) felküldött papír alapú szavazóköri jegyzőkönvek alapján elkészítik az összesítést amit az NVB (az a bizottság amibe minden listát vagy akár csak néhány jelöltet állító jelölő szervezet delegálhat tago(ka)t) jóváhagy (a jóváhagyásról szavaznak, ha van különvélemény azt rögzíteni kell) ezt fogják végeredményként közölni országos sajtó útján. Ezután még lesz egy (nem tudom pontosan de talán 10 napos) jogorvoslati időszak aminek leteltéig a választások eredményét bíróság előtt meg lehet támadni (kifogást emelni?) ha lesz ilyen akkor a bíróság jogerős döntésekor válik véglegessé az eredmény. De ez nem befolyásolja az új parlament összeülését mert minden mandátumot egyenként vizsgál meg az országgyűlés illetékes bizottsága. Ha a jogorvoslat eredményeként változna a mandátumok száma, az az elvesztő képviselő mandátuma érvényét veszti és nem lesz tagja a parlamentnek.

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2018.04.10. 13:24:09

Tényleg eltűntek a migránsok az Origóról.

Ki lesz az új ellenség akit legyőzünk? Bálnavadászok vagy az azokat támadó Greenpeace? Esetleg a finn állami asszonykórus?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.04.10. 14:25:07

@Fuxos (ex bömis): szerintem a szultán most megint nyugatra fordul és nekiugrik az EU-nak

ricardo 2018.04.10. 14:47:44

@Fuxos (ex bömis): (Vajon miként alakult volna a politika, ha Olli Rehn 2010-ben nem ragaszkodik a Bajnai-kormány által vállalt 2011-es 2,8 százalékos hiánycélhoz?)

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2018.04.10. 15:15:47

@HaFr: "szerintem a szultán most megint nyugatra fordul és nekiugrik az EU-nak"

Kilépés (felfüggesztés) 2020-ban? Vagy egy évvel később?

@ricardo: "(Vajon miként alakult volna a politika, ha Olli Rehn 2010-ben nem ragaszkodik a Bajnai-kormány által vállalt 2011-es 2,8 százalékos hiánycélhoz?)"

Tartalmilag lényeges változás nem lett volna....csak más lett volna a máz.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.04.10. 15:38:56

@Fuxos (ex bömis): nem hiszek a kilépésben -- nem tudják finanszírozni az országot az EU-nélkül és azonnal súlyos forrásvesztés következne be

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2018.04.10. 15:58:06

@HaFr: "nem hiszek a kilépésben -- nem tudják finanszírozni az országot az EU-nélkül és azonnal súlyos forrásvesztés következne be"
Én egy minimum soft kilépést pedig biztosra veszek. Olyat hogy benn is meg kinn is vagyunk. Nekem minden jel erre mutat. Nem írom le miért, mert konteo szaga van neki. Még 2016-ban állítottam fel az elméletet és eddig a forgatókönyv kb. fél év késésben van. Ha abból indulsz ki, hogy semmi sem az aminek látszik, hanem pont annak az ellenkezője és feladsz néhány meggyökeresedett meggyőződést, egy teljesen más kép képet látsz.
Mellesleg, nem bolondultam meg. :)....csak minél logikusabbnak tűnik valami, nekem annál gyanúsabb a dolog. Számomra nincsenek állandó igazságok. :)

screpes 2018.04.10. 16:12:58

@HaFr:
A forrásvesztést doktriner módon úgy fogjátok fel, mint egy döntő, változásokat kikényszerítő lehetőséget.
szerintem már nem vezet a csőd SEM kormányváltáshoz, mert azt erőszakkal és manipulációval továbbkezelik.
Az utcáramenés napjainkban és hazai viszonyok közt nem jó harci eszköz, illetve biztos veszteseket kreál, mivel ott, az utcán elemében lenne a hatalom. Olyan lenne, mint pofánordítani egy garázdát.
Mi történik?
Elfogy a magyarság? NNa bumm! Külföldre mennnek? jön helyette kártpátaljai délamerikai vendégmunkás, migráns, stb. Olcsó lesz tombolhat a nemzeti fölényérzés.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2018.04.10. 16:21:40

@HaFr:
"persze, de többszáz éves alakulás következménye, amit átlátni a felelős kisebbségnek kell és ehhez kell szabnia a gyógyírt"

A jó politikus legyen a néplélek terapeutája?

neoteny · http://word.blog.hu 2018.04.10. 16:24:40

@screpes:

"szerintem már nem vezet a csőd SEM kormányváltáshoz"

De még az sem szükségszerű, hogy csődbe torkollik az egész: lehet, hogy csak szép lassan zárkózik le a tömegek életszínvonala a fehéroroszhoz.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2018.04.10. 19:52:35

@HaFr:
A terápia iránti igény is feltételez bizonyos autonómiát, szóval első lépésként mindenkinek magát kellene terapizálni.

Ebben nekem sokat segítettek az itt olvasható értékes kommentek.
Különösen ben2 2018.04.09. 18:22:26, és lecsós 2018.04.10. 07:19:11 véleménye volt rám pozitív hatással.

Köszönet érte!

Kibic a toronyban 2018.04.10. 19:54:08

@HaFr: Most szavazzák meg a felcsúti alaptörvényüket, hogy nem vonatkozik rájuk az eu törvénycsomag.
Szerinted ez mit jelent ?
Kibasszák Magyarországot az euból, mert mást nem is tehetnek.
Hazazsuppolják a kivándoroltakat és bevonják az útleveleket.

Carmichael 2018.04.10. 20:25:24

@Kibic a toronyban:
Azért ezzel óvatosan, mert egyrészt ők is látják, hogy az ország fele aktívan nem őket akarja, és a saját táborban is jelentős azért az EU tagság mellettiség. Nem hülyék eldobni, amit most megszereztek.
Nekik pedig kell a pénz is, amit onnan kapnak, és a munkahelyek is, e nélkül összeomlik a gazdaság, pofára esik a GDP. Ez a harc szimbolikus, látványos, de valójában nem folyik, lásd a migránsok befogadása szépen csöndben, míg hangosan szóltak közben a dobok...

abdul hackeem 2018.04.10. 20:50:07

@Kibic a toronyban: Szükség van arra a külföldön összedolgozott dellára idehaza.
Az EU-nak megjó az olcsó és képzett munkaerő.
Majd, ha beérik a jelenlegi oktatásunk gyümölcse, na majd esetleg akkor.

Kibic a toronyban 2018.04.10. 20:54:33

@Carmichael: A fidesznél alap, hogy mindig hazudik. Úgy járnak el, ahogy az imf-et is kirúgták szépen.
Ki is rúgják, meg nem is, húzd meg, ereszd meg, aztán végül szépen őket teszi ki az eu, amit majd jól meg is magyaráznak a retardált választóiknak.
Az ellenzéki többséget meg magasról leszarják, ahogy a választáson is egyszerűen kidobták az ellenzéki szavazatokat.
Pénzük van elég. És adót szednek, amennyit akarnak. Mi kell még a Ráhelke saját lábához ?
A lényeg, hogy uralják az adófizetőiket, a többire magasról hugyoznak.

Janossz 2018.04.10. 20:56:45

@abdul hackeem: Nem ám.
"Hazazsuppolni" ugyan kit tudnának? Ha komolyan felmerül a kilépés/kizárás lehetősége, azonnal megindul vagy félmillió magyar még, akik idáig csak kokettáltak a kinti munkavállalás/letelepedés gondolatával, de egy esetleges last minute végső lökést adhat nekik.

Kibic a toronyban 2018.04.10. 20:58:12

@abdul hackeem: Orbánnak nemm jön több pénz az euból 2022-ig.
Kilépteti az országot, mert ha nem, akkor esetleg valaki még kivizsgálja az eu pénzekkel teli bankszámláit.
A legjobb neki a szuverenitás, amikor nincsen más úr fölötte, csak az agybajai.

Kibic a toronyban 2018.04.10. 21:00:10

@Janossz: Ha nem vagyunk eu állampolgárok, akkor migráncs törvények vonatkoznak ránk az eu-ban, mint az afgán bevándorlókra.
Nincs munkavállalás, nincs szabadmozgás, csak táborok meg segélyek meg kitoloncolás.

Kibic a toronyban 2018.04.10. 21:01:17

@Kibic a toronyban: Ez Orbán legszebb álma, hogy megfingassa a kivándorlóit.

Janossz 2018.04.10. 21:12:34

@Janossz: Ezért írtam ezt:
"egy esetleges last minute végső lökést adhat nekik. "

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.04.10. 22:06:41

@raczsandor: de a terápia akkor is valamilyen vezetővel/pszichológussal zajlik,nem?

Khonsu 2018.04.10. 22:17:31

@Kibic a toronyban:

Legrosszabb rémálma, hogy tömegesen visszatérjenek, mert a rendszere nem tudna velük mit kezdeni. Ha kiléptetné az országot az EU-ból, azzal

1-Elzárná az utat a kivándorlás elől, ami jelenleg a legfontosabb "szelepet" jelenti a rendszer számára. Akinek valami nem tetszik, most szabadon elmehet, és nem balhézik.

2-Az EU-támogatások és a hazautalások hiányoznának a gazdaságból.

3-Elköltöznéne az exportra termelő gyárak jelentős része.

4-Hirtelen hazaérkezne egy feldühödött tömeg, akikkel nem tudnának mit kezdeni.

Ez pedig így együtt szinte garantáltan véres véget vetne a bulinak. Azt pedig nyilván nem akarja sem Orbán, sem a körülötte lévők.

Nem, ő konkrétan arra játszik, hogy talpon maradjon addig, míg az átalakulás apránként elmossa a mai ellenlábasait Nyugaton, aztán lepaktálhasson azokkal, akik majd a helyükbe lépnek. Hosszú időre bebiztosítva ezzel a NER hatalmát.

Még legfeljebb 1-2 cikluson át kell kihúznia ehhez.

Dehogy akar kilépni, amit ő akar az egy új úr, lazább pórázzal.

ijontichy 2018.04.10. 22:21:43

@Kibic a toronyban: Eszébe sincs kilépni (illetve lehet, hogy szeretne adott esetben, de az nem egyszerű). Két év. Addig no para. Ennyi legalább egy kilépés - de nem fog az csak úgy menni, mert Mo. nem nettó befizető. Vagy úgy gondolod, hogy ha nem jön több lé, akkor "ennyi vót, viszlát és kösz a halak... izé zsetont"? Úgy megszopatnák vityát és országát, hogy attól kódul. Putyin nem fogja a nevére venni a kis lelencet - nincs rá pénze. A kínai se - mégha neki lenne is. Az azeriak egy baltásért? Az már ki lett fizetve. Mit tud ajánlani nekik az EU-n kívülről? Belülről se sokat.

Amúgy itt, ha hajlandó vagy dolgozni, van valami szakmád, illetve vállalod, hogy tanulsz, megtámogatnak. Nem fognak összekeverni egy afgánnal.

Carmichael 2018.04.10. 22:53:50

@Kibic a toronyban:
Mi a show-t látjuk, a háttérben ez nem ilyen éles, mert nem lehet az. egyszerűen nem élünk meg az EU nélkül, ezt ők is tudják, és nem akarnak menekülni innen a kétharmad birtokában.
Az egyetlen esélyük, ha nem derül ki, hogy szemfényvesztenek, de egy gazdasági összeomlást nem lehet eltitkolni, egy teljes orosz vagy kínai fordulatot sem, és már az ellenzékre sem lehet mutogatni. Kell nekik az EU, hogy legalább a látszat fennmaradjon.

Gery87 2018.04.10. 23:43:59

@Khonsu:

Az ellenzék kibaszott szalonértelmiségi faszt játszik és büdös neki lemenni vidékre, de a nyuggereknek ígért lóvétól nem lesz trágyaszagú a kezük, ez van...

Amíg az ellenzék nem lesz leváltva, addig a fidesz se...
és marad minden ugyanígy.

Bazmeg, hogy egy neokádár korszakot meg kell élnem, a büdös kurva életbe....

Gery87 2018.04.10. 23:50:01

@lecsós:

"Tudod te, hogy mi van vidéken? Érdemes lenne egy kicsit elhagyni Pest határát,"

Itt élek vidéken, echte tenyeres talpas kollégáim vannak:)
Tudom milyenek...ne félj.
Azért mondom, ők a hibásak....tapiszar van, net van, kocsi van, TV van....mégis basznak tájékozódni, eszükbe nem jut hogy van más értelmezés is mint ami épp szembejön velük....a lehetőség megvan de szarnak bele..így szocializálódtak, "az urak dógába nem kell belefojni, úgyse változik semmi, legalább a kurva migránsok ne jöjjenek.."
Ennyi.
mindezt huszonévesen!
A saját apjuk és anyjuk lesznek....tökmindegy mennyit írunk épp....1975-nél nincs több a fejekben...

Gery87 2018.04.10. 23:53:49

@HaFr:

Mármint hogy mi a valós a helyzet az országban és a kormánnyal!
Mi igaz és mi nem....
De mindenki morgott egyett, aztán kussolt....
Most is leszarják, pedig több infó van és több média felület....

Gery87 2018.04.11. 00:04:18

Nincs megoldás: ezek sose fognak maguktól polgári értékeket vallani....az apákat, anyákat, a falut, a vidéket, a szocializációs környezetet, a szar oktatást stb nem lehet leváltani, lecserélni pláne nem ellenzékben....így viszont pofázhatsz, semmit nem ér....újratermelődik a kádári szar a következő generációkban!
bazmeg, ezek a kibaszott tájszólást meg paraszti gesztikulációt nem tudják elhagyni a város kellős közepén, 2018-ban bazmeg....megmondták nekem ezerszer: alacsony árak kellenek, meg pálinka főzés, meg munkahely...a többit leszarják.
Ahogy a szalonbölcsész emelkedett TGM-séget és Puzséri romkocsmás höbölgő szart sem lehet levedleni....

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2018.04.11. 00:24:44

@Gery87: Pont ezen fő a fejem, hogy biztosan újra akarom élni a múltat? Ugyan kicsi gyerek voltam, amikor kifújt a Kádár rendszer, de sosem tetszett és bizarrnak tartottam. 12 évesen örültem a rendszerváltásnak. Aztán vasárnap este gyomrost adott a ner valóságshow. Egyre szimpatikusabb az ötlet, hogy összecsomagoljak és világot lássak.

Gery87 2018.04.11. 00:56:36

Értem én hogy nem akarnak migránsokat, én se akarok, DE!
Gondolkozzunk már:
-Miért kell ehhez járulékként a tolvaj, féreg, maffiózó, kétharmados gecipárt?
-Mi a valószínűbb, hogy ide kurnak nekünk 1000.000-1.000.0000 mittudomén mennyi migránst vagy az hogy 20 évre bebetonozza magát ez a fasz és azt csinál amit akar?
Ezen kellett volna elgondolkoznia a sok rettegő fasznak...

A Sorosozás meg aztán tényleg mindennek a legalja: majd pont egy ilyen kormány fog bennünket SIKERESEN megvédeni az iszlámhordától ami ennyire kétbites buta fogyaték kampányt levezényel, csak azért hogy még milliárdok áramoljanak a zsebbe....

Ezek nem tisztelnek bennünket, sőt, lenéznek, megvetnek!
Akkor majd a kritikus helyzetben jók és hazafiak lesznek és megvédenek? Egy frászt, az első adandó alkalommal lelépnek a Bahamákra abban biztosak lehettek...amíg csak pofázni kell meg kerítést húzogatni közpénzből a szavazatokért addig megy ez, aztán ha itt van gyuribácsi meg 1 milla lepedős köcsög,,,,akkor húznka a faszba....
Hülyék.

A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!! 2018.04.11. 00:56:56

@Gamma Leonis: Abszolut tamogatando, hogy a magyar ellenes lipsik huzzanak el az orszagunkbol. A kormany helyeben meg tamogatast is adnek nekik.

ijontichy 2018.04.11. 01:05:44

@Gery87: "ezek sose fognak maguktól..." bezony. Kábé tíz éve írom, hogy '98-ra vitya nagyjából magához fűzte a volt vidéki mszmp-s hálózat maradványát. Nyolc év meg baromi kevés volt a polgári gondolkodás kialakulásához. A magyar vidék régóta úgy szocializálódott, ahogy írod. A "tekintetes úr/párttitkár-téeszelnök-tanácselnök elvtárs" szépen megsüvegelendő és jobb kussolni.
Fájó, de be kell látni, hogy demokratikus szabadságjogokért kábé akkora az igény, mint mondjuk Irakban. Nem is értik. Mondhatod te, hogy milyen jó az, mert ők választhatják meg X-et. Nade erre azt mondják, hogy Z. akkora "pofont" tud adni, hogy leszakad a fejed, tehát ő az Úr és slussz. És ma Mo-on - jórészt az említett körülmények miatt - a vityapárt és helytartója tud "akkora pofont adni", akkor is ha megválasztják X-et. Akkor meg minek? :-(

Kibic a toronyban 2018.04.11. 02:34:34

@Khonsu: @ijontichy: @Carmichael:

Az Orbán szarik az ország fizetőképességére meg az eu véleményére meg mindenre.

Egy vén őrült, aki a hatalmat akarja és már tele van a töke a gazsulálással.

Ha nem kap euromilliárdokat a kis ragacsos mancsába, akkor bezárja a határok közé az alattvalóit és ott szedi ki a bőrük alól a pénzt, ahogy csak tudja.

Ez nem egy miniszterelnök, hanem egy hatalomtechnikus, ezért nem gondol másra, csak a hatalmára.
Ahogy Erdogan is.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2018.04.11. 07:17:55

@HaFr:
Csak nem mindegy, hogy azért kerülök kapcsolatba egy terapeutával, mert van bennem erre egy igény, vagy azért mert valakik - kéretlenül - meg akarnak váltani engem.
Az utóbbi helyzet hatalmi viszonyt feltételez.
Egy terápiára szoruló - hiszterizált - közösségben viszont éppen a legitim hatalmi helyzetek tisztázatlanok. Így viszont csak azok kapnak hatalmat, akik olyan mondanak a hisztérikus közösségnek, amelyet hallani akarnak és nem azt amire szükségük van.

screpes 2018.04.11. 08:26:41

@neoteny:
Igen, a differenciákat lejátsszuk, lepörgetjük mi magunk, viselve a meg-megújuló "fenntartható hátrányokat" .. Most is így van, pl alig van infláció, én mégis a vajaskenyeremért konkrétan közel kétszázzal többet fizetek NAPONTA, mint egy évvel ezelőtt, ez a kis difi 5 %-a a nyugdíjamnak.. Nem 5%-kal nőtt a vajaskenyér, hanem az összjövedelmem öt százalékát viszi el EZ az EMELKEDÉS - csak emiatt. Minek ide GDP, meg KSH? A makrogazdaság azpkkal a számokkal tervezhet. Az áremelkedések amúgyis mindig céges mezben mutatkoznak, és persze a vaj nőtt a világpiacokon . (Miközben féléves hűtött készletek vannak)... meg a kenyerem is ilyen hiszteroid, , miközben raktárakban száradt az a gabona...

2018.04.11. 08:27:55

@Kibic a toronyban:
de hogy ehhez legyen elég engedelmes alattvalója is, becsukja a határokat belülről is és valamiféle a ratkó törvényekre emlékeztető demográfiára fókuszáló kormányzásra számítok.
legalábbis a részéről és a ner részéről ez tűnik racionálisnak, mert ez akkor is működött, amikor a magyar gazdaság gyakorlatilag egy mérhetetlen romhalmaz volt, az egészségügy úszintén(mégis az akkor születettek zöme egészségben felnőtt, úgy hogy közben volt gyermekbénulás járvány és szamárköhögés is volt!) és a nép a legnagyobb elnyomásban élt, tht úgy tűnik, hogy ez megbízhatóan mukod.
és praktikus is, mert az elitjének több marad(egyebek közt arra is, hogy az élősködő maga-magát is szaporítsa).
számítok a koton és az antibébi eltűnésére és a legszigorúbb abortusztörvényre.

2018.04.11. 08:36:00

@raczsandor:
az összes politikai szereplő hiszterizál. jönnek az ensz migránsok és elveszik a jövőt. (és valóban vannak problémák) jönnek a határon túli ukránok és elveszik jövők. (és valóban vannak visszaélések). jön orbán és elveszi a jövőt. vagy jön soros és az veszi el. és ezt a hatalmi játszmát úgy tűnik, hogy orbán nyerte meg. erre egyelőre semmit se tudtak felelni a harmadik utas terapeuták.

Kibic a toronyban 2018.04.11. 08:37:05

@Bánegressy: Vedd észre, hogy az egészségügy lerohasztásával megmutatta Orbán, hogy inkább a halott alattvaló a jó alattvaló.

Szerinted mi kára lenne az Orbán családnak abból, ha kihalna az ország és csak ők meg a kastélyaik cselédsége vadászgatnának a Radványi sötét erdőben ?

Nekem úgy tűnik, hogy inkább az üres birtokokat szeretik a kastélyaik körül, nem a szegényszaporítást.
Neked nem ?

2018.04.11. 08:57:30

@Kibic a toronyban:
ez nem úgy van.
engedelmes, tisztelettudó szolgák kellenek, ezt pedig hosszútávon saját háztáji tenyésztésből a legjobb elérni.
ha a ner kizárólagossá, uralkodóvá válik és beindul az új ratkó, (előzetesen esetleg nem árt ezt kiegészíteni egy ner/fideszes/orban_alattvaló állampolgársági törvény bevezetésével is ami jelenleg még csak mint nézet, meglehetősen elterjedt fideszes körökben: pl @A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!!: , de más, itt gyakrabban feltűnő trollok is osszák ezt a nézetet), akkor lesz ez nekik és befektetőiknek, üzleti partnereiknek(külföldy vendégeiknek is) a legstabilabb, legbiztonságosabb térség a világon.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2018.04.11. 12:57:12

@A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!!: Te nagyon furán gondolkozol. Hogyan lehetnék magyar ellenes, amikor magyar állampolgár vagyok és itt élek 40 éve. Nem a magyarok ellen vagyok, hanem a rossz beidegződéseik ellen, hogy ügyeskedve, "panamázva", egymást fosztogatva lehet igazán nagyot szakítani. Verd át a másikat és legyél nagyon gazdag! Ebben kétségtelenül profi Orbán Viktor, de majd ne sírj, amikor a számlát neked kell megfizetni. Roppant költséges egy rezsimet fenntartani. Elképesztő, hogy a nemzeti dumával mennyire meg tud vezetni titeket. Ez az ő mézes madzagja, amire ti legyecske módjára rárepültetek és beleragadtatok.

raczsandor · http://raczsandor.blog.hu/ 2018.04.11. 15:33:50

@444:
Így van!
A kollektív hisztéria gerjesztésében és fenntartásában Orbán az első.

Gery87 2018.04.11. 15:47:36

@HaFr:

Mármint az tudták akkor is az emberek hogy mi lehet igaz és mi nem, hogy mi van a háttérben.....most is tudják, csak leszarják.
A félelem hogy ESETLEG, TALÁN jönnek a migráncsok...nagyobb mint az hogy egy maffiaállamban élünk és lehet még rosszabb...
OKé ne legyen migráció, szerintem se!!!!ilyen emberekkel ne, ilyen kvótákkal ne.... de akkor ki kéne találni hogy végre hogy mi az Eu és meddig terjed a szolidaritás és a szuverenitás....egyesült államokat akarunk, vagy egy gittegyletet....jó kérdés mi? Ezt a sok nyuggert kik és miből fogják eltartani???? Válasz nincs...ja de van: "Soros György. köszönjük az észrevételt!"
Hülyék.

screpes 2018.04.11. 16:01:15

@444:
Mégis mit válaszoljanak a harmadik utas terapeuták? Mit súgnál nekik?
"gyertek, vagyétek el a...
ami maradt...
Tényleg.. ki az aki már a spájzban van?
A multik, már elmenőben, Soros meg annyi mindent be is rakott oda ( mai ellenzéke nála, sőt általa tanult például, jutott tankönyvekhez, első számítógépekhez, stb. Én az Akadémiai fénymásológépekbe szerettem bele, azoknak részesültem áldásiból: végre tudtunk tudományt fénymásolni...)
A filantrópia visszavonnulóban, mint a róla elneveztt járványos szőlőkártevés.

Kibic a toronyban 2018.04.11. 16:15:18

@Bánegressy: Nem kell tenyészteni itt a szolgákat. Jönnek tömegével a Csaucseszku és Sztálin tenyésztéséből, hogy szolgálják az urukat, Orbánt.
A hazai tenyésztés meg elhúz nyugat felé.

Carmichael 2018.04.11. 17:27:55

@Kibic a toronyban:
Próbáld ne ennyire gyűlölni, hanem inkább csak megérteni a motivációit, ha valaha is le szeretnéd győzni. Az indulatok pont arra jók, hogy ne tudj megoldást látni a problémára, épp ezért szítja őket Viktor is.

Khonsu 2018.04.11. 18:56:38

@Kibic a toronyban:

A hatalomtechnika nem csak a hatalom szeretetéből áll. A hatalom megszerzésében és megtartásában nagyon profi, azt el kell ismerni.

Az igazából szinte mindegy is neki, hogy végül nem azok fognak a maiak helyébe lépni Nyugaton akikre számít. Neki az a lényeg, hogy a hatalma túlélje ezeket, aztán az utóddal jó alkut kössön.

Arra játszik, hogy azok majd csak hozzá fordulhassanak. Mivel pedig azokat a maiaknál sokkal kevésbé fogja érdekelni, hogy mi van a határaikon túl (amíg az nekik valamennyi hasznot hajt, és nem okoz kárt, ha meg igen, akkor rosszalló szavak helyett a drone jön), ezért fognak is, és szépen lepaktálnak egymással.

ijontichy 2018.04.11. 22:55:47

@Kibic a toronyban: "Ez nem egy miniszterelnök, hanem egy hatalomtechnikus" Hát ez az. Control freak, kissé szociopata, van benne paranoia is jócskán, de nem őrült. Ha a krumplilevest nem krumplilevesnek nézed, pofáraesés a vége, és csalódni fogsz ;-)
Ezért kotkodácsol értetlenül a magyar értelmiseggi baromfiudvar zöme kissé tanácstalanul. Vitya megértéséhez és kívül ebrudalásához a kulcs az "out-of-the-box" gondolkodásban van. Nem lesz egyszerű :-(, lehet előbb murdel meg természetes úton.

Kibic a toronyban 2018.04.12. 02:54:08

@Carmichael: @Khonsu: @ijontichy:
Szerintem nem kell semmit megérteni egy csalással hatalmon maradó diktátoron.
Hatalmat akar ezért csal.
Inkább a hozzátok hasonló szolgalelkű rajongók megértése a nehéz. Szolgálhatnátok úgy is a csalót, hogy köptök rá, csak fölmarjátok a fizetséget, de ehelyett lelkileg is behódoltok.

2018.04.12. 08:35:00

@screpes:
ez az, ami vidéken eldőlt. a fidesz és a jobbik nemzeti radikálisai győztek. a "balliberálisok" hálózata szétesett. a vallásháború a fővárosban dúl.

Carmichael 2018.04.12. 09:14:43

@Kibic a toronyban:

Még egyszer szelíden, de utoljára. Ez a stílus és indulat csak neked árt, nem neki. Ha a megoldás részese akarsz lenni, akkor higgadj le. Mentálhigiénés szempontból is ez ajánlott. Rád is szükség van a változáshoz, de ezzel a habitussal éppen neki teszel szívességet. Kicsit gondolkodj el ezen, biztosan megérted.

screpes 2018.04.12. 09:52:05

@Carmichael:
Kinek a motívációját kell megérteni?
Más motíválja a hatalmon maradókat, és más a rájuk szavazókét - utóbbi igen sokféle: a határmenti utaztatások- bejelentések motívuma ,például valamely kisszerű előny, a migránsplakátok értő közönsésge pedig "csak" fél, és így tovább. ha meg akarod érteni ezeket, egy korábbi folymat regisztrálgatásával leszel elfoglalva, miközben ezek az alanyok már nincsenek ott, hideg télen egy öl fával is lehet motíválni őket, nyáron meg nem.
KIBIC a toronyben nick számára ebből nem feltétélen az következik, hogy kezdjen ajándékfát telepíteni mert neki nincs erdészete.
nem lesz négy év múlva sem...

@444:
nem válaszoltál a kérdésemre, amely ehhez a helyzetelemzésedhez kapcsolódott:

" .. jön orbán és elveszi a jövőt. vagy jön soros és az veszi el. és ezt a hatalmi játszmát úgy tűnik, hogy orbán nyerte meg. erre egyelőre semmit se tudtak felelni a harmadik utas terapeuták."

KIK LENNÉNEK, mivel állhatnak elő a harmadik utas terapeuták?

neoteny · http://word.blog.hu 2018.04.12. 10:08:32

@444:

"vidéken eldőlt. a fidesz és a jobbik nemzeti radikálisai győztek."

Helyesen: a Fidesz és a Jobbik nemzeti radikális politikusai győztek.

screpes 2018.04.12. 10:28:20

@444:
úgy is feltehetnénk a kérdést: nem lehetséges, hogy EGYIKNEK igaza van?
Szerinted Orbán, vagy soros veheti el a jövőt?
Mi van ha valamelyik nem veheti, hanem VESZI?
Atomenergia-függés oroszérdekbe csomagolva, romló közegészség- népesedés, kiugrásra érdemesítő EU hisztik, végletes megosztottság... megggyőződésesen ócska oktatás,...
Külpol tekintély (tényleges súly) kétes. Hol fér ezekhez hozzá érdemben egy milliárdos?
Soron pedig öreg amcsi milliárdos a negyven közül, perceken belül elmúlik, akkor milyenek lesznek a harci kondícióink? Elvileg, ugye "győztünk", már megint.

Void Bunkoid 2018.04.12. 10:38:04

@abdul hackeem: lehet viccesen hangzik, de igazad van, és a hazautalások már egy rakás európai országban (pl Montenegró) a GDP elég tetemes részét képezik.

A csendes-óceáni párszázezres szigetállamocskáknál meg konkrétan a GDP 90 százaléka abból van, hogy Hulalula Taputu disznószart lapátol egy ausztrál farmon, küldi haza a lovettát, amiből van áram, internet, kórház, iskola, meg a szintén teljes importból működő szolgáltató szektor.

Khonsu 2018.04.12. 11:29:53

@Kibic a toronyban:

Kapufa. Sem fideszes sem balliba nem vagyok. A saját véleményem írom le, teljesen ingyen. Ha valakinek nem tetszik, az az ő baja...

teevee 2018.04.12. 11:59:56

@DrGehaeuse: Nem jó, jó. (Szerintem.)
Az arcátlanság Béndek részéről is arcátlanság, ha züllött, fantáziátlan ellenzéki pártok, a tehetségtelen vezéreik, a kritikátlan holdudvarukról ír, akik képtelenek elmondani, hogy ajánlatuk miben jobb a többinál, miközben ő is megpróbálkozott a pártalapítással, de már ez első kanyar (= bármiféle megmérettetés) előtt megfutamodott.

(BTW, politikai teljesítményéhez képest Béndek aránytalanul nagy média média kapott, keress csak rá bátran, mandiner, mno, index, hvg, vs, 888, privátbankár, népszava, origo, gondola, stb.)

Amúgy, Béndek tiszteletet érdemel, mert legalább megpróbált kikászálódni a fotelből, még akkor is, ha nagyon gyorsan visszacsücsült.

Viszont, hamár megpróbálta, akkor pont neki kellene tudnia a legjobban, hogy mennyire méltánytalan, amit írt itt fent.
Ha nem tudja, akkor nemcsak hogy sikertelen politikus, de tanulásra is képtelen és csak a szája jár.

2018.04.12. 12:43:21

@screpes:
ha nem akarsz orosz energiafüggést, akkor meg kellene mondani, hogyan állítanád magyarország energimérlegét oroszország nélkül egyenesbe. erre az a válasz, hogy majd lesz megújuló energia. paks helyett szélkerék. a vidék még éppenséggel meg lenne megújuló energiával. de az orosz gázzal kényelmesebb. a fővárosnak van szüksége paksra. aztán van egy értelmiség, amelyik azt mondja, hogy az nem kell. azt zárják be. oké. és utána mégis mivel lesz energiaellátás fedezve.

a válasz az, hogy pénzzel. de a pénzt az állam állítja elő. és a pénzpiaci termékek nagy része is az állami vagyon eladását szolgálják. el lehet zárni az olaj és a gázvezetéket. de orosz kapcsolat nélkül nincs mol, ami az otp mellett jelenleg magyarország legértékesebb vállalata.

Carmichael 2018.04.12. 13:28:43

@screpes:
Minden szereplő motivációja fontos. Már ha befolyással akarsz lenni rájuk.
Az ellenzéki pártok, pártvezetők nem értik a nagy(obb) képet, mikromenedzselik a saját kis elefántcsonttornyukat, karrierjüket, bábként asszisztálnak azok működéséhez, akik a szálakat valóban mozgatják. Esetünkben elsősorban a kormánypártra gondolok, nem Sorosra. Az ő játékukban akarták megverni őket, holott még a szabályokat sem értik. Ezért (is) kuka az egész bagázs. Egyetlen taktikai esélyük volt idén (akár) nyerni, ha az nem is sok, de legalább az erőviszonyokon komolyabban változtatni és ez nem utólag derült ki, hanem január (és főleg Hódmezővásárhely) óta minden média és blog ezzel volt tele. Az eredményt látjuk, úgy, hogy a szükséges ember el is ment a szavazásra. Pont.

Kibic a toronyban 2018.04.12. 14:09:33

@Carmichael: Nincs változás, nem is lesz. Orbán lesz.

Ehhez rám semmi szükség.

Kibic a toronyban 2018.04.12. 14:10:28

@Khonsu: Ha nem lennél fideszes, akkor nem használnád a balliba szót se, kis hazug fidesznyik.

neoteny · http://word.blog.hu 2018.04.12. 14:35:13

@Kibic a toronyban:

Csúszik a kuplungod: a fordulatszám magas, de nincs nyomaték.

ricardo 2018.04.12. 20:11:53

Az megvan, hogy a panelprolik a vörösbárókra szavaztak?

Khonsu 2018.04.12. 21:21:34

@Kibic a toronyban:

Baloldali liberálist mégse írhatok, hiszen nagyjából annyira azok, amennyire a fidesz polgári konzervatív.

Kibic a toronyban 2018.04.12. 21:41:02

@Khonsu: Nem kell magyarázni, fidesznyik. A szóhasználat mindig leleplező. Aki téged lefidesznyikez, arról te is látod, hogy nem oldalsemleges. A ballibázásból viszont az is látszik, hogy kábé milyen bohóc vagy és honnan irkálsz.

Khonsu 2018.04.12. 21:52:42

@Kibic a toronyban:

Továbbra sem vagyok fidesznyik, de be kell valljam, minden nekem címzett hozzászólásoddal egyre nagyobb megértés ébred bennem irántuk...

abdul hackeem 2018.04.13. 07:19:15

@Void Bunkoid: A vicces az, hogy itt a narancsok csinálnak banánköztársaságot.

naivugyfel 2018.04.13. 19:48:56

Jó cikk különben...
annyi kiegészítéssel, hogy kedves HaFr, ugye amikor ezt írod: "...a züllött, fantáziátlan ellenzéki pártok, a tehetségtelen vezéreik [a hibásak]...", kicsit magadra is gondolsz, merthogy végül te sem akartál meghallani más megoldásokat, amik akár sokkal jobbak is lehetnének, mint a PKP-sztori? (annál mondjuk - sajnos - nem nehéz jobbat összehozni).

Erre pedig: "...Tudhatnék most okosabbat mondani? Nem tudok..." ismét csak jelezném, hogy esetleg mások tudnak, csak nekik nincsenek meg a szükséges kapcsolataik, míg nekem meg ötleted nincs...

Hát igen, azok a népek nyernek inkább, ahol össze tud jönni az ötlet a nagyformátumú személyekkel... és ez sajnos nem Magyarország, mint ahogy a mi nagyformátumúnak tűnő személyiségeink sem azok... sajnos...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.04.14. 06:26:52

@naivugyfel: persze, magamra is gondolok... de más se tud semmit, ezt garantálom :)

naivugyfel 2018.04.14. 19:23:25

@HaFr:
"...persze, magamra is gondolok... de más se tud semmit, ezt garantálom :)..."
Hát, nagy szavak ezek egy személytől, miközben oly nagy a világ... :-)
Na persze ha az ismert ellenzékre gondolsz, akkor egészen biztosan igazad van, ők ezt nemrég bizonyították is...

Én maradnék annál az állításomnál, hogy "...jelezném, hogy esetleg mások tudnak [okosabbat]...".
süti beállítások módosítása