1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.08.22. 18:29 HaFr

A minisztériumnak elment a józan esze

A részlet a Gazdaságpropaganda Gazdasági Minisztérium mai közleményéből van (becsszóra), amelynek kapcsán értelmezésért esedezünk. Először a kommüniké.

Javasoljuk az RTL Csoport vezetőinek, vizsgálják meg, hogy a magyar gazdaság egyik legfontosabb és legprofitábilisabb szereplőjeként – a tisztességgel adózó gazdasági szereplők többségével ellentétben - miért nem járulnak hozzá profitjukkal arányosan az ország működéséhez?

Milyen jogon gondolja normálisnak egy nemzetközi társaság, hogy miközben a világ más országaiban „good corporate citizen-ként”, felelős vállalati magatartást képvisel, addig ugyanezt nem kívánja Magyarországon gyakorolni?

Mindez egy olyan közép-európai országban történik, amely máig nem heverte ki azt a gazdasági hátrányt, amit idegen megszállók által évtizedekre rákényszerített diktatúra okozott.

Elfogadhatatlan egy gazdasági felzárkózásáért emberfeletti erőfeszítéseket tevő ország kormánya számára, hogy miután szabaddá tette médiapiacát a külföldi befektetők előtt, egy társaság holmi könnyen kifosztható gyarmatként tekintsen rá.

Az RTL Csoportnak nincs erkölcsi alapja politikai szempontokra hivatkozva, valójában önző profitérdeket szolgálva a magyar kormányt támadnia és  Magyarországnak ártania. (kiemelés a posztertől)

Kétségbeejtő, hogy egy (elvileg hűvösen szakmai) gazdasági minisztérium ilyen színvonalú közleményeket tud megjelentetni. A legkevesebb, hogy fogalmunk sincs, konkrétan mire vonatkoznak az érett komcsi stílusban feldíszített vádjai, de vajon miféle elvárás az, hogy egy gazdálkodó szervezet "a profitjával arányosan" járuljon hozzá a blablablához, amikor a profit (a köznyelvben) már az adózás utáni pénzügyi nyereséget jelöli? Vagy csúnya lenne az RTL, mert nem örül felhőtlenül az ezen felüli adóknak? De ez a profitozás... Mint a Szabad Népben.

És ha már: mi a túró az a "felelős vállalat" -- ez a fejőstehén újmagyar neve? Egyik nyelvünkkel profitozunk, a másikkal felelősözünk? Könnyen keltődik az a látszat, hogy a nulla profit lenne a legfelelősebb. Miért érezzük ezt a durva szabadnépes dohszagot, Miniszter elvtárs?

Nem egészen értjük a továbbiakat sem (re idegen megszállók): az ártatlan magyar népen a szovjetek után most éppen az RTL Klub tesz erőszakot? Az RTL Recsk és az ÁVÓ technikáival kényszeríti a magyarokat, hogy nézzék? (Még egyszer: ez nem az Echo TV hülyeségfélórája, hanem a magyar kormány képviseletében eljáró államigazgatási szerv közleménye!)

Szent ügyekben -- mint egy ország emberfeletti küzdelme -- a durva képzavar is bocsánatos hiba, na de megint ez az ócska sóder a magyar kormányt támadók magyarellenességéről... Élcsapat-szindróma, cccc.. A bolsik a spájzban vannak.

"Önző profitérdek." Végképp eltévedtünk. Nem azt hiányoljuk, hogy Varga úr és Tsai nem értik a kapitalizmus működését, bár miután a szovjethatalmat is rühellni látszanak (noha éppenséggel hasonlóan beszélnek), tanácstalanok vagyunk a továbbiakat illetően (nix szovjet, nix szovjettelen, morbus Hungaricus): miből lesz itt növekedés? Elég kétségbeejtő helyzet, ha ilyen egy ország gazdasági minisztere. De ha már a kapitalizmust kiherélnék, hadd imádkozzunk legalább 48 órányi memóriáért az uraknak -- hát nem két napja adtak hét milliárd adókönnyítést a kiköpött hazafi Vajnának, hogy még jövedelmezőbben tudjon bakkarázni? Az nem volt önző profitérdek?

Jaj, panaszkodom itt a memóriájukra. Hát nem kicsusszant a fejemből, hogy az a gyerekszegénység elleni harc része volt! Felül kell vizsgálnom, ki a legszorgosabb kis pártmunkás ebben a hazában. De hogy az éppen a József nádor téren bújjon meg?!

235 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr656626419

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szakértői kormányban teológiai végzettséggel 2014.08.23. 12:02:10

Teológiát, azaz hazudozástant végzett embereket mikor távolítják már el Magyarország "szakértői" kormányából? Mi szényenkezünk miatta Magyar Erkölcsös Emberek Országos Köre tagjai.

Trackback: Semjén Zsolt vs 911 2014.08.23. 12:01:50

"A jobb oldali fickóról már múlt időben beszélhetünk. A bal oldali mikor lesz a múlté?" forrás: Magyar Ateista Mémbázis

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexa56 2014.08.22. 18:40:24

Nem ment el. Sose volt neki. Profitja meg csak a Vajnának lehet, mert ő gyermekétkeztetésre költi az utolsó fillérig. Nem olvastok ti pártsajtót?

2014.08.22. 18:44:45

Nem jött a mecénás önként, a kormány szerzett egyet magának.
Ennyi.Az RTL meg minek hagyta magát leigázni:)

bádogos 2014.08.22. 19:08:09

A profitozásnál pont a lényeg maradt ki. Ti. a reklámadó nem a profit, hanem a bevétel meghatározott százalékára vonatkozik.

egyetmondok 2014.08.22. 19:28:20

Hú, szerintem az egyetemről a Marx szobrot ezért akarja a jobboldal elvinni, hogy bevigye a Szent Korona mellé a parlament épületébe...

anonymand 2014.08.22. 19:37:04

"A minisztériumnak elment a józan esze" - még hogy elment?
Soha nem is volt.
Sem en bloc, sem személyre szólóan.
Az ott ugyanis kontraindikáció.
A zemútnégyév erre már szolgáltatott számtalan példát. Most, éppen most, mitől lenne más a helyzet?
Viszont vigasztaljon a tudat, hogy Mutyisztán jobban teljesít!

32FNewYork 2014.08.22. 19:37:27

Maga a kritizált szöveg valóban tele van önellentmondásokkal, és el nem tudom képzelni milyen hülyékkel íratják meg, de van némi valóságalapja.

Tény, hogy az utóbbi években az RTL Klub nem fizetett társasági nyereségadót. Mindenki által ismeretes, hogy kapcsolt multinacionális vállalkozások, hogyan tudják optimalizálni a költségeiket és ezáltal a nyereséget. Ez itt megtörtént.

A két földi sugárzású kereskedelmi tévé valósággal lerabolta a magyar reklámpiacot. Nyugat-Európában már rég nem találni arányaiban ekkora nézettségű, következésképpen ilyen hatékonyságú médiákat,így a reklámbevételek is sokkal jobban elterülnek, így több tízezer médiacég virágozhat, akik viszont fizetnek is társsasági adót.

A földi sugárzású kereskedelmi tévék monopóliuma kis és közép médiavállalkozások százai vitte csődbe. A magyar államnak valóban ideje lenne megvédenie a hazai tulajdonú vállalkozásait, mint ahogyan ezt magától értetődő módon megteszik mások az Eu-n belül.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.08.22. 19:42:02

@32FNewYork: :) és nyilván ezt is csinálja, ugye?

Vombatus Ursinus 2014.08.22. 19:43:47

@32FNewYork: A TV2 ugyanúgy nem fizetett, mégpedig azért, mert ezt a törvényi szabályozás lehetővé tette. Nem azért, mert adót csalt, hanem, mert megtehette. Most az RTL-klub a bevételei után minimum kétszer annyit fog fizetni. Szerinted jól van ez így?

panelburzsuj 2014.08.22. 19:47:38

@32FNewYork:
Ennyi oldszkúl rizsát, apám...

Ria, ria, ballib rinya!

immer wieder 2014.08.22. 21:45:06

Az RTL hatalmas fiktív veszteséget halmozott fel a könyvelésében.
Amikor erre az állam rájött, megváltoztatta a törvényeket!
Ezt a világ összes állama így csinálta volna!
Az RTL ahelyett, hogy elnézést kért volna, támadásba lendült! Tényleg a gyarmatokon érzik magukat!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.22. 22:02:13

Nem tudom, hogy melyik elmeroggyant írta ezt a minisztériumban, de igazán kinyithatna egy közgazdaságkönyvet.

"miért nem járulnak hozzá profitjukkal arányosan az ország működéséhez?"
Úgy járulnak. Máshogy nem is tudnának. Ja, hogy esetleg rosszak az adó, illetve számviteli törvények? A kurva anyját az RTL Klubnak, még egy jó törvényt se tudnak hozni! Várjunk csak, nem az ő dolguk.

"valójában önző profitérdeket szolgálva a magyar kormányt támadnia és Magyarországnak ártania"
1. Egy vállalatnak kötelessége önző profitérdeket szolgálnia. Amennyiben nem így tenne hanyag, esetleg hűtlen kezelést követne el a részvényesek pénzével.
2. Minden téveszme ellenére, a sajtónak az a dolga, hogy híreket közöljön, tekintet nélkül arra, hogy a kormánynak tetszik-e. Sőt horribile dictu, tekintet nélkül arra, hogy az országnak jó-e.
Vannak országok, pl. Észak-Korea, ahol a sajtónak az a dolga, hogy a vezetést ajnározza, de ne ezeket vegyük alapul.
3. Rendkívül gennyes dolog elbújni a kritika elől az ország mögé.

egyetmondok 2014.08.22. 22:05:53

@32FNewYork:
A magyar KKV szektor bőven több,mint egy évtizede nem fizet társasági nyereségadót. Veszteséget mutat ki, és nem is kicsit...:-))), tessék felsétálni a netre, egytől-egyig lehet a magyar kis-,és középcégeket ellenőrizni,fenn vannak a mérlegek nyilvánosan.

Nekik és kéne valami RTL-Klub adó?

immer wieder 2014.08.22. 22:23:19

@egyetmondok: A magyar KKV szektor döntő része éppen azért döglődik, mert a multik erejükkel visszaélve, letarolják a piacot.
Így működött eddig RTL is, ennek van most vége!
Fizessen adót, vagy vonuljon ki!

immer wieder 2014.08.22. 22:24:13

Nézzen magába mindenki, aki kiáll az RTL mellett!
Az RTL az elmúlt 17 év kulturális romboló tevékenységével már régen rászolgált, hogy beszántsák és behintsék sóval a helyét!
Lehet, hogy nem szép ez a törvény, de morálisan igazolható!
Al Caponét is csak adócsalásért tudták lecsukni!

egyetmondok 2014.08.22. 22:25:13

@immer wieder:
:-)))
A magyar KKV szektor nem hülye, hogy nyereséget mutasson ki a könyveiben...

unionista. (törölt) 2014.08.22. 22:25:56

@Lord_Valdez:
nézd ez azért elég egyszerű. ha egy multinacionális vállalatnak nem érdeke, hogy jó törvények legyenek, akkor gyakorlatilag a kurva szerepre vállalkozik. teljesen természetes, hogy a stricik szopatják. aztán lehet, hogy ráharapnak orbán falloszára és egy műbránerrel mészáros lőrincet seggbe is kúrják. ez az ő dolguk. szerintem nevetséges ebben a menetben bárkinek is szurkolni. játsszák le. a legjobb lenne ha egymást nyírnák ki.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.08.22. 22:29:23

eskü ez a közlemény jobb mint bármelyik vicclap. :D

egyetmondok 2014.08.22. 22:37:05

@immer wieder:
A magyar állam a magyar KKV szektort szó szerint kirabolja, hogy a pénzét odaadja a Mercinek,az Audinak,a Boschnak, a Suzukinak, a Continantal gumicégnek, a Coca Colának, és még tudná sorolni. Miről beszélsz ?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.08.22. 22:39:04

@immer wieder: Így van Géza. A hanyatló nyugat eme"ékköve" próbálkozik, de szerencsére Bölcs Vezérünk résen van.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.08.22. 22:41:32

@immer wieder: Mert szerinted akinek nem tetszik, hogy ma Magyarországon ilyen módon "törvényesen" le lehet sápolni egy céget (mindegy milyet) az az RTL-t védi? Nem nagyon látod te a lényeget én azt hiszem. Vagy látod, csak kommenteled, amit mondtak, hogy kommentelni kell. Szép feladat...

2014.08.22. 22:42:20

Eljött a szopóidő a gazdag rétegnek. A csóró birkák megszöktek és zérón vannak, nincs kiből éljen az állam.
Puff.Ez van!

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 22:43:40

Hát qvára nem tud érdekelni a Radio Television Luxembourg adózása.

Semmi szükség ilyen hülye kommunikációra, adóztatni kell őket vagy beszántani. Ilyen egyszerü.

2014.08.22. 22:44:59

Azért a gazdagok fejése mindig hangosabb visítással jár mint szükséges lenne.
Annyira tudnak sírni hogy nincs pénzük vazz!:)

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 22:45:28

@Pocakos focista: 'Mert szerinted akinek nem tetszik, hogy ma Magyarországon ilyen módon "törvényesen" le lehet sápolni egy céget (mindegy milyet) az az RTL-t védi?'

Ha a reklámadó szerinted az RTL-t támadja, akkor igen, te az RTL-t véded. De a legtöbb embert nem érdekli az RTL.

2014.08.22. 22:45:32

A fidesz eddigi egyetlen értelmes húzása a reklámadó volt.PPP

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 22:47:34

@egyetmondok: A magyar KKV-knak nem kell adózniuk, ők itthon vannak.

Az RTL nincs otthon, de ha ott kevesebbet sápolnak mehet haza szevasz!

Poр40 2014.08.22. 22:47:58

@immer wieder: Milyen friss a nickje valakinek! :-)) Ez ma már hanyadik?

Poр40 2014.08.22. 22:48:52

@Csuti Ördögüző: Mi van öreg náci? A papa vaskeresztjét kiszidoloztad ma már?

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 22:50:38

@Diorella Queen: Ja meg az SZJA meg a családi adókedvezmény meg a devizahiteles mentés meg a 2s állampolgárság, ezen kívül a keleti nyitás, az unortodox IMF politika, a bankadó, a telekom különadó, a chipsadó, trafikmutyi, játékgépkisöprés.

Volt pár. Ez a reklámadó pénzügyileg lótoj, bolhafing.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.08.22. 22:51:05

@Csuti Ördögüző: Aki nincs velünk az ellenünk van, igaz? A Párttal a Néppel egy az utunk. Mekkora kommunisták vagytok ti. Fúúú...

immer wieder 2014.08.22. 22:52:24

@egyetmondok: Az a baj, hogy ez tényleg így van! Az állam az adófizetők pénzéből támogatja a multinacionális nagyvállalatokat!
Pár éve az Állami Számvevőszék állapította meg, hogy a multik összességében több támogatást kaptak vissza az államtól, mint amennyit társasági adó formájában befizettek a költségvetésbe.
De ne térjünk el az eredeti témától!
Lehet, hogy nem szép ez a törvény, de morálisan igazolható!

egyetmondok 2014.08.22. 22:53:15

@Csuti Ördögüző:
"A magyar KKV-knak nem kell adózniuk, ők itthon vannak." ....????

Valamiről tehát lemaradtam: valami jogszabályt,ha kérhetem,tessék tán idézni,egy linket..., hű, ez de kurva jó hír ! A magyar KKV szektornak nem kell adózni! Nem is tudtam !

(Kérném a törvényt,amely ezt biztosítja,biztos van,ha Te tudod már, ilyen...khmm,ilyen fideszes bennfentesként;hadd mesélem holnap a haveri sörfoci-meccsen: "Srácok,nem kell adózni!!!)

2014.08.22. 22:53:58

@Csuti Ördögüző: A devizások még nincsenek megmentve! A trafikmutyival maguknak csináltak bevételkiesést azon kívül, hogy egy rohadt igazságtalanság is volt az egész.A szja mellett egy rakás egyéb kedvezményt és támogatást elvetek az emberektől amiből kifolyólag a családoknál 20-30-50 ezrekkel is kevesebb kp maradt.A keleti nyitányból még semmit nem érzünk azon kívül hogy a kínai nagy bank már idetelepedett a minap.Szóval és amondó vagyok, hogy elmész te a sunyi picsába öregem!:)

2014.08.22. 22:55:32

A reklámadó után jöhetne a minden egymilliós jövedelem felett rendelkező, dupla adóztatása.
Ámen!

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 22:55:51

@egyetmondok: a jogszabály a nemzetiszocialista gazdaságpolitika.

Minden módon kedvezményezni kell minden magyar vállalkozást, a hiányt meg a többin behajtani. Ezt diktálja az ultima ratio.

egyetmondok 2014.08.22. 22:56:21

@immer wieder:
Ez bizony így van! De mennyire !
Szóval tán be is lehetne fejezni a multik elleni ajvékolást,mert nem ott a baj.
Hanem a magyarok szó szerinti kirablásával.

(Nekem pl. morálisan teljesen rendben lenne,ha minden olyan parlamenti képviselőt a T.Ház előtti téren nyilvánosan kivégeznénk,aki megszavazta a manyup államosítást. Ehhez mit szólsz,úgy morálisan ?)

egyetmondok 2014.08.22. 22:58:25

@Csuti Ördögüző:
"Nemzetiszocialista" ...,ez az,aminek ....a... a nemzetközi rövidítése a náci ?
Hupsz, akkó bocsi...

2014.08.22. 22:59:31

@Csuti Ördögüző: Mondjuk csinálhatnának is rögtön a hátralékos cégeknek egy amnesztiát.
Elsőre jó is lesz!

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 22:59:52

@immer wieder: Nincs ebben semmi moralitás.

A kormány szakemberei kiválóan számoltak a bankadóval és a telekomadóval is nem ment el semmilyen gazd-i szereplő, meg nem is ment csődbe.

Az RTL is fizetni fog mint a katonatiszt, mert megéri neki fizetni.

'Etetni kell a birkát, ha nyírni, fejni akarjuk' Mondja a fidesz a Radio Televisión Luxembourgra, igen helyesen.

pokesz70 2014.08.22. 23:00:58

Én csak egy dolgot nem értek. Miért baj az, ha egy televízió a hírműsoraiban híreket közöl? Arról számolnak be, ami történik. Ha nem a valóságot tárják elénk hírként, akkor tessék beperelni őket, igazolják, hogy az nem is úgy van, oszt jónapot. A szomorú ebben a történetben az, hogy az RTL-nél korábban nem ez volt a rendszer. A média szerepe egy demokráciában kiemelt fontosságú, valójában a civil kontroll egyik legerősebb fegyvere kéne, hogy legyen (ezért is szokták "fourth estate"-nek, vagyis a negyedik hatalmi ágnak hívni jobb helyeken. A legszomorúbb, hogy a közpénzből finanszírozott "közszolgálati" médiumok folytatnak politikai tevékenységet azzal, hogy mindent elferdítve, ha kell nyíltan hazudozva valójában kormánypropagandát folytatnak. A kormány van az országért és nem fordítva. Persze nem egy illiberális (=fasiszta) államban.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:01:43

@egyetmondok: jóváteheted ha idegenben terjeszted ordas eszméidet, kezdjed mondjuk Romániával.

immer wieder 2014.08.22. 23:02:22

@egyetmondok: 6,5 millió manyupot vettek el tőlem! Gondolhatod, hogy nem örültem neki!
Az RTL tevékenységét rendkívül károsnak tartom! Annak ellenére, hogy nem szép a törvényt, mégis egyetértek vele!

2014.08.22. 23:02:35

@pokesz70: És ki a fene néz még állami televíziós propaganda műsorokat ?
Te?

immer wieder 2014.08.22. 23:05:27

@Csuti Ördögüző: Az a baj, hogy fizetni fog és maradni fog!
Maradni fog a károkozása is!

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:05:28

@immer wieder: Nem inkább nyilatkoztál róla hogy odaadod? Azheimeres vagy?

2014.08.22. 23:05:35

Azért röhejes hogy Európa szívében ilyen féldiktatórikus állam van, mint a mi országunk.Igazi turistalátványosságot kellene csinálni belőle, ha már így alakult.
Minden sarokra katonákat és tankokat hogy a turisták tudjanak mit fényképezni.Sőt még meg is zaklatnám őket kicsit, hogy még izgalmasabb legyen nekik Magyarország.
Jönnének mint a sáskák!:)

egyetmondok 2014.08.22. 23:05:49

@Csuti Ördögüző:
Óriási, tehát a Fidesz gazdaságpolitikája nemzetiszocialista. (És ezt az EU-s Néppárt-frakció is tudja már, vagy csak még sejti ?:-)))

Ez az őszinteség azé' ölég ritkásan van ma a jobboldalon jelen, ilyen kritikát én még a Jobbiktul se hallottam. Komoly,Csuti Uram,komoly, annyi szent.

pokesz70 2014.08.22. 23:06:53

@Csuti Ördögüző:

"A kormány szakemberei kiválóan számoltak a bankadóval és a telekomadóval is nem ment el semmilyen gazd-i szereplő, meg nem is ment csődbe."

Ezek szerint a te banki szolgáltatásaid díjai nem emelkedtek, a telekom árak és szolgáltatások olyan mértékben csökkennek, ill. fejlődnek, mint más országokban? Nem a munkavállalókon és a hazai beszállítókon húzzák meg a nadrágszíjat? A beruházások olyan mértékben zajlanak, amilyen szinten korábban itthon és most máshol? Akkor hurrá. Kiváncsi vagyok a non-profit energiaszektorra is. Ez a non-profit dolog ismerős már valahonnan, csak nemigen működött még a KGST idején sem.

egyetmondok 2014.08.22. 23:07:18

@Csuti Ördögüző:
Ösmerem a románok adórendszerét: érdekes,mert az erdélyi magyar cége egy centivel se fizet más adót,több adót,mint a bukaresti román.

pokesz70 2014.08.22. 23:07:56

@Diorella Queen: Én nem, de az ország 10-15%-a igen. Lassan ennyi is pont elég lesz egy 2/3-hoz.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:08:16

@immer wieder: Az hogy fizetni fog az nem baj, hanem jó.

Az meg hogy marad, egy mind1. A fiatal generáció nem TV-zik, meg különben se muszáj nézni.

De mondjuk ennyi erővel a kurucnak is lehessen itthoni TVje, az se szélsőségesebb mint Kolosi 'bar micvah' Péter.

2014.08.22. 23:09:30

@egyetmondok: A románok kiváló politikusok és diplomaták, nem mellesleg.

immer wieder 2014.08.22. 23:10:31

@Csuti Ördögüző: Nem örültem neki, hogy elveszett, de nem tekintettem sajátomnak azt a pénzt!
Adózatlan pénz gyűlt egy számlán, ami felett nem volt rendelkezési jogom, kvázi nem az enyém volt az a pénz!

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:10:52

@egyetmondok: Lefosom a romákat.

Csináljunk mi TV-t a szomszédban, a szomszéd meg vigye az övét a picsába.

Ez az ultima ratio.

2014.08.22. 23:11:05

@pokesz70: Basszus a magyar 1-et már csak azok a 99 év felettiek nézik, akik a Mária rádiót is hallgatják reggeltől estig és akiket leültetnek a tv elé és bekapcsolják nekik azt jól van. Azt sem tudja mit néz!:))

egyenlítő 2014.08.22. 23:11:41

"Az RTL Klub szerint megtévesztő a Miniszterelnökség közleménye, mert azt sugallja, hogy a cégcsoport nem fizet Magyarországon adót, holott tavaly 8,9 milliárd forintot fizettek be a költségvetésbe. Ezt az RTL híradójában L. Simon László is elismerte."

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:11:44

@immer wieder: Érdekes mert mindenki más rendelkezett róla. Tudod az elkobzás előtt.

pokesz70 2014.08.22. 23:12:43

@egyetmondok:

Valóban nem nemzetiszocialista. Feudális.

2014.08.22. 23:14:28

@egyenlítő: Ez is bizonyítja hogy az RTL nem egy birka kategória hanem zsírdisznó.

egyetmondok 2014.08.22. 23:15:11

@immer wieder:
" 6,5 millió manyupot vettek el tőlem! Gondolhatod, hogy nem örültem neki! " --

na,tök jó,kétharmadot köll csak szerezni, oszt megszavazni a parlamentben, hogy mindet főbelőni,aki tőled 6,5 milliót elvett.

Hajjaj,de mennyire elgondolom, hogy nem örültél, és őszintén, hogyan lehetne kivégzés nélkül elvenni a komenisták kedvét, hogy akár újra elvegyenek tőled másik 6,5 milliót ? Valami tenni köll,nemde.

(Az RTL gazdag,bármikor kifizeti,de neked,neked van másik 6,5 milliód,ha ezeknek ott a parlamentben megint eszükbe jut, hogy lóvé kéne?)

explanatus 2014.08.22. 23:16:14

@Diorella Queen: De ha még így se jön össze, amennyinek össze kellene jönni, akkor be kell vezetni a kötelező perselyezést :)

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:16:22

@egyetmondok: Igen, a fidesz gazdaságpolitikája nemzetiszocialista.

Ha globálkommunista lenne, akkor lefeküdt volna az IMF-nek, mint előtte mindenki más. De az most nem trendi errefele, bár Juncker biztos fog még kapálózni, de konkrétan ez az RTL ügy lófaszjóska az IMF sztorihoz képest, aki Kádár óta fosztogatott itten.

2014.08.22. 23:16:44

@egyetmondok: Még lehet esetleg egy ingatlana amit elvehetnének nyugodtan, nem?

pokesz70 2014.08.22. 23:18:16

Hagyjatok már a manyupokkal. Van helyette egyéni nyugdíjszámla. Öööö, vagyis nincs. Nem baj, mert a demográfiai adatok úgyis azt mutatják, hogy a jövőben sok fiatal fog kevés nyugdíjast eltartani. Öööö, vagyis mégsem.

immer wieder 2014.08.22. 23:18:25

@Csuti Ördögüző: Nem kellet rendelkezni róla! Automatikus az államhoz került a pénz.
Akkor kellet volna rendelkezni, ha el akartam volna vinni valamelyik magánpénztárhoz,
de akkor elvesztettem volna az állami nyugdíjat.
Írtam már, hogy nem tekintettem sajátomnak azt a pénzt!
Adózatlan pénz gyűlt egy számlán, ami felett nem volt rendelkezési jogom, kvázi nem az enyém volt az a pénz!
Maradjunk az RTL Klubnál!
Én örülnék, ha kivonulnának!

2014.08.22. 23:18:44

@explanatus: Hát nem tudom.Akkor el kell menni Afrikába és megnézni hogy az ottani csóringer országoknak milyen ötleteik vannak.
Végül is nézd meg hogy Párizsban pl elrabolták a szaudi herceget csak úgy.
Pedig a csigazabálóknak van mit a tejbe aprítani és még is egy szaudi hercegre fanyalodnak:))

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:18:46

@Diorella Queen: A baloldal nagyon igazságosnak tartotta a sokkulcsos adót nemég a népekre, de a Retekklub esetén már mást gondolnak.

Ez már a sajtószabaccság lábbal tiprása!

egyetmondok 2014.08.22. 23:18:51

@Csuti Ördögüző:
" Igen, a fidesz gazdaságpolitikája nemzetiszocialista." --- ez az a nemzetiszocialista, aminek a.....a.....a nemzetközi rövidítése a náci ?

pokesz70 2014.08.22. 23:18:57

"globálkommunista" höhö

2014.08.22. 23:20:25

@pokesz70: Nem kell ezen ennyit fanyalogni.Arra kell nevelni a kőccöt hogy tarhálja össze 50 éves koráig az összes pénzt, ami elég lesz neki a hátralévő életébe ha nem akar már dolgozni!
Azt ennyi.

immer wieder 2014.08.22. 23:20:53

@egyetmondok: Nem örültem neki, hogy elveszett, de nem tekintettem sajátomnak azt a pénzt!
Adózatlan pénz gyűlt egy számlán, ami felett nem volt rendelkezési jogom, kvázi nem az enyém volt az a pénz!

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:21:09

@pokesz70: Mér ne lenne egyéni nyugdjjszálma?

Bemész akármelyik önkéntes pénztárba azt nyicc egyet, mint a bezzegnyugaton.

Vagy hogyan képzelted?

pokesz70 2014.08.22. 23:22:13

@Diorella Queen: Nem tudom eldönetni, hogy szarkasztikusan fogalmazol, vagy komolyan gondolod. Remélem az első.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:22:26

@egyetmondok: Felőlem patrióta illiberalizmusnak is hívhatod ha a a nácitól felmásznak a golyóid a hasadba.

De a lényeg a lényeg.

2014.08.22. 23:23:02

@Csuti Ördögüző: Mér ne lenne egyéni nyugdjjszálma?
Válasz erre;
Azért, mert egyéni párnaciha van helyette és egyéni befőttes üveg.

Hogy képzeled hogy a nagy rablás után még lesz ember, aki rábízza a pénzért egy nyugdíjpénztárra?

egyetmondok 2014.08.22. 23:23:47

@immer wieder:
" @egyetmondok: 6,5 millió manyupot vettek el tőlem! " -- ezt Te írtad nekem.
Bocs, azt hittem tőled vették el.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:24:31

A baloldal igazságosnak tartja hogy én meg te bevételalapon adózunk, de szerintük a retekklub esetén ez szentségsértés!

Soha többet táLIBerális diktatúrát!

pokesz70 2014.08.22. 23:25:18

@Csuti Ördögüző: Ezt gondold végig mégegyszer. Pláne, hogy a főnököd személyesen ígérte meg a manyup pénzek einstandja kapcsán az egyéni nyugdíjszámlákat, ezzel biztosítva, hogy ne a gyerekeinkre pakoljunk elviselhetetlen terheket a jövőben, hogy megpróbálják a mi nyugdíjainkat finanszírozni. Mint ahogyan most mi finanszírozzuk a jelenlegi nyugdíjakat.

egyetmondok 2014.08.22. 23:25:45

@Csuti Ördögüző:
Nemzetiszocialista. Maradj ennél, ezt mindenki érti.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:26:18

@Diorella Queen: Eddig senki sem bízta a pénzét nyugdíjpénztárra, hanem kötelezően vezették oda az állami pénzt.

Most meg van állami + önkéntes magán mint minden nyugati országban. Köszönjük ezt az európai lépést!

2014.08.22. 23:27:04

@egyetmondok: Na de mi a baj ezzel a szóval?
Ez valami olyan mint a Harry Potterben a gonosz, akinek a nevét ki sem lehetett ejteni senkinek?

explanatus 2014.08.22. 23:27:13

@Diorella Queen: Nem csak az avatarod üdítő színfolt ezen a blogon, a gondolataid is :)

immer wieder 2014.08.22. 23:27:57

@egyetmondok: Egy 35 év múlva beváltható ígérvényt vettek el tőlem, amit nem is tartottam igazán a sajátomnak.
A mai fejemmel már elég nyilvánvalónak tartom, hogy nem lesz állami nyugdíj mire megöregszem.

2014.08.22. 23:27:58

@Csuti Ördögüző: Képzeld.Én valahogy kimaradtam ebből a nagy közös faszkodásból.Mázlista vagyok.De tényleg banális véletlen folytán.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:28:27

@pokesz70: Azért kell a Zorbán, mert államadósságbul nem lehet nyögdíjat finanszírozni.

2014.08.22. 23:29:15

@explanatus: Köszönöm.De ha dicsérnek, zavarba jövök.:)

pokesz70 2014.08.22. 23:29:42

@immer wieder:
"Egy 35 év múlva beváltható ígérvényt vettek el tőlem, amit nem is tartottam igazán a sajátomnak.
A mai fejemmel már elég nyilvánvalónak tartom, hogy nem lesz állami nyugdíj mire megöregszem."

Ugye fogod, hogy sikerült az egyik mondatoddal ellentmondani a másiknak?

immer wieder 2014.08.22. 23:30:54

@pokesz70: Olvasd vissza, amit eddig írtam, és akkor érteni fogod!

pokesz70 2014.08.22. 23:31:54

@Csuti Ördögüző:

Ezért van történelmi csúcson, mi? Orbán egyvalamit ért el, hogy az államadósság most már inkább hazai befektetők kezében van és nem külföldiékben. Ez azért jó, mert államcsőd esetén könnyebb megúszni a nemfizetést.

pokesz70 2014.08.22. 23:32:51

@immer wieder: Csak magyarázd meg annak a két mondatnak a logikáját, nekem ennyi megteszi.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:34:38

@pokesz70: Pontosan, senki nem kezelte jobban az adósságot Orbánnál az elmúlt 30 évben, csak Orbán.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:36:19

A baloldal igazságosnak tartja hogy én meg te bevételalapon adózunk, de szerintük a retekklub esetén ez szentségsértés!

Soha többet táLIBerális diktatúrát!

**********

A baloldal nagyon igazságosnak tartotta a sokkulcsos adót nemég a népekre, de a Retekklub esetén már mást gondolnak.

Ez már a sajtószabaccság lábbal tiprása!

pokesz70 2014.08.22. 23:37:45

@Csuti Ördögüző: Remélem vannak államkötvényeid. Finanszírozd te a magyar állam múködését, aztán ha majd egyszercsak az is kevés lesz, hints búcsúcsókot a befektetésednek.

immer wieder 2014.08.22. 23:37:48

@pokesz70: egyetmondok hozta szóba a manyup államosítását. Ő embereket akar kivégeztetni miatta. Én azt válaszoltam, hogy 6,5 millió manyupom veszett el, amit nem is tekintettem a sajátomnak, hiszen nem rendelkezhettem vele szabadon. Inkább egy 35 év múlva beváltható ígérvény volt az.
Ma már tudom, hogy még annyi sem volt!

2014.08.22. 23:38:07

@Csuti Ördögüző: Naaaa!Azért nem roggyunk már térdre előtte!:)

Az a dolga mellesleg.Azért kapja a fizetését.

2014.08.22. 23:39:02

@pokesz70: Áááá... nem magánszemélyek ezek.Azaz magánszemélyeken keresztül szerintem az állam a legfőbb befektető:)

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:41:00

@pokesz70: A magyar államkötvény mindig fizet.

pokesz70 2014.08.22. 23:41:26

@immer wieder: Nem, te azt mondtad, hogy minek a saját neveden vezetett magánvagyon, ami azoknak, akik nem engedtek a törvénytelen zsarolásnak, még most is elég jó hozamokat produkál, ha az állam úgysem fogja tudni majd fizetni a nyugdíjadat.

pokesz70 2014.08.22. 23:42:36

@Diorella Queen: Én is szoktam magamnak 4-5%-os kamattal kölcsönadni, jó biznic az!

pokesz70 2014.08.22. 23:43:14

@Csuti Ördögüző: Ezt majd mondogasd magadnak egy esetleges(?) államcsőd idején is.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:44:40

@pokesz70: Nem még most is, hanem most a válság után szárnyalnak a tőzsdék. 5 éves időtávon a nyereség zéró.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 23:46:39

@pokesz70: A magyar államkötvény amióta létezik, azóta fizet.

Államcsődtől mindig lehet rettegni, meg a globális felmelegedéstől meg a terrorizmustól is, de akkor már inkább ajánlom a Smith and Wesson-t.

immer wieder 2014.08.22. 23:48:20

@pokesz70: Saját nevemen volt vezetve, de mégsem tekinthető az magánvagyonnak, mert nem rendelkezhettem róla.
A zsarolás arról szólt, hogy kiesik az állami nyugdíjból az aki ellenszegül. Akkor hatott rám a zsarolás.
A mai fejemmel már belátom, hogy nem lesz állami nyugdíj, mire megöregszem.
Marad a takarékoskodás.

2014.08.22. 23:48:53

@pokesz70: Jaaa.Jönnek a frissen nyomott pénzek az automatákból.:)

pokesz70 2014.08.22. 23:49:29

Én nem rettegek, nekem nincs állampapírom.

Na nekem ennyi marhaság elég is volt mára, jóéjszakát mindenkinek!

2014.08.22. 23:50:10

@immer wieder: Én úgy hallottam, hogy a 85 után születetteknek nem lesz csak. Csiripelik a verebek a városban itt és ott.

immer wieder 2014.08.22. 23:53:55

@pokesz70: A magyar korfa formáján látszik, hogy egy egyre csökkenő aktív rétegnek kellene eltartania egy egyre növekvő inaktív réteget.
A helyzet azonban még ennél is rosszabb, hiszen a fiatalok nagy számban vándorolnak el az országból.
Az urna alakú korfa a pusztulás jele, azaz egy hanyatló társadalom szimbóluma:

fogalomtar.eski.hu/index.php/Korfa

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2014.08.23. 00:04:41

"Önző profitérdek." Végképp eltévedtünk. Nem azt hiányoljuk, hogy Varga úr és Tsai nem értik a kapitalizmus működését,"
Mitől értenék? Világ életükben az állam csecsén lógtak, soha nem dolgoztak a piacon!

mórka 2014.08.23. 00:17:22

Megyek vissza a poszthoz:

Nem az RTL vagy Vajna jött itt be a képbe, henem a miniszter és a minisztérium.

Mert égés, mérhetetlen blama, hogy a Gazdasági Minisztérium ilyen szánalmasan nyavalygó, vádaskodó, sanyarú múltunkat is felemlegető, szakszerűtlen, terjengős, leckéztető és dádáző sirámot képes közleményként kiadni.

Merő ciki az a sziporkázó logikai futam is, amit tegnap Varga a Vajnának adott különkedvezmény indoklásaként vokálozott.

öreg baka nem rakéta 2014.08.23. 00:21:37

@Csuti Ördögüző: Nem úgy adózol, hogy bevétel, minusz kiadás, és utána jönnek a nyitott tenyerek? Vagy nem itt élsz, vagy kevésbé vagy bútorozva.

Sieg 2014.08.23. 00:21:41

A cégeknek az a dolga, hogy a lehető legtöbb profitot termeljék. Az államnak, hogy rákényszerítsék őket, hogy ezt törvényes adózással és az egyéb törvények betartásával tegyék.

A többi félrebeszélés (különösen, hogy az RTL nemcsak hogy rendesen adózik, de most különadót is fizet), egyszerű démonizálás az egyszerű nép megvezetésére, és a hívek megnyugtatására, mint megszokhattuk.

Jó esetben a minisztériumban is tudják, hogy ez baromság, csak hát a propagandaérték, ugye. Rossz esetben tényleg ennyire hülyék.
Viszont a kommunisztikus hangvétel minkét esetben hátborzongató.

Tamás Csacsicska 2014.08.23. 00:29:45

Egy normális országban nem hoznak év közben életbe lépő törvényt. Rendszerint legkorábban a tört évet követő második év elején lép életbe egy gazdasági törvény.

Ami Vajnát és a gyermekszegénységet illeti: őméltósága örökbe fogadta szegény Timikét és kiganézta a picit. Ezzel rendben eleget tett Orbánék elvárásainak - talán még időnként kölcsön is adja a kicsikét. Mondjuk nekem is Vajna, meg a szegény gyerekek jutottak először az eszembe az RTL sarcról. Szinte azonnal.

panelburzsuj 2014.08.23. 00:38:01

@Sieg:
A komcsi hangvétellel nem lehet óvatoskodni, mert az a népesség, aki erre benosztalgul, vénül és fogy. Akkor minek spájzolni? - teli csövön nyomják hát ki a készletet.

Van persze fogyasztói folytatás, de az ifjabbak már a cigány-zsidó-buzi garnírungot is elvárják. Az meg még mindig kétes, hogy mennyire tudja/meri teljesen lenyúlni ezt az eszmekincset is a Fidesz-agytröszt.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 00:52:06

@Tamás Csacsicska:
hol vagyunk már ettől, édes jó istenem.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 00:54:00

@panelburzsuj:
a fidesz lerombolja az elfuserált rendszerváltás intézményeit. többek között az rtl klub nevű formációt. ez miért olyan nagy probléma?

unionista. (törölt) 2014.08.23. 00:59:59

@öreg baka nem rakéta:
a háztartás árbevétel után adózik. és ugye a baloldal azt mondja, hogy arra progresszív adót kell kivetni. az együtt visszaállítaná a 40%-ot, az lmp 55%-ot egy bizonyos összeghatár felett. ezt alkalmazzák a médiapiacra.

panelburzsuj 2014.08.23. 01:21:46

@unionista.:
Az rtl eltűnését magam észre se igen venném, legfeljebb a híradásokból. Amit meg hallok róla, azon nagyon nincs mit sajnálnom.

Egészem más kérdés, hogy milyen eszközökkel nyírják ki - és mi kerül a helyébe?

Gera 2014.08.23. 01:48:55

Hiába nem kommunisták valójában, ezzel a néphülyítési célból állandó jelleggel nyomatott sötét kőkomcsi szöveggel évtizedekre ássák el Magyarországot, mert kurva nehéz lesz ezt kiirtani az emberekből, ha elég sokáig csinálják.

s.g.l. 2014.08.23. 04:13:53

Tessék mondani milyen reklámadó az, amely több mint az összes reklámbevétel?

Ugyanis, pl. ha az RTL bevételeiben a reklám mondjuk 30% akkor milyen alapon vesznek el a teljes bevételből, - NEM A NYERESÉGBŐL,- 40%-ot?

Ezt nevezik pofátlan adónak??

Az Adó több mint amilyen bevételre vonatkozik.

Mintha az szja-m 100 e Ft-ra 120 ezer Ft lenne.

Teljesen meghülyültek, de tudjuk milyen a fidesz matek és adótörvény.

s.g.l. 2014.08.23. 04:19:08

Nincs @immer wieder:

A manyup a törvény értelmében magánvagyon volt,
A pénztártagok tulajdona!

A forgalomképessége korlátozva volt, mint sok más magánvagyon esetében is ez lehetséges.

Szúrófény 2014.08.23. 05:59:51

@immer wieder: Az utolsó hiánycikk

Amióta a piacgazdaság álruhájában a kapitalizmus visszalopakodik, fogynak a hiánycikkek, el kell ismerni. Sok a bóvli, de minden kapható, sőt megkapható. Megvehető a nő, a politikus, szabott vagy alku áron.
Egyetlen hiánycikk, még mindig van, sőt makacsul őrzi pozícióját, a józan, sőt a „józan paraszti ész”. Az utcán, a párt (és mindenféle) irodában, minisztériumban, parlamentben. Sehol fel nem lelhető! Igaz paraszt sincs már! Átképezték TSZ tagnak, az önálló gondolkodás tilalmával. Mert a pesti elvtársak, azt is jobban tudták, a pártiskolán megtanulták, hogy nekeresden, a hazugság dűlőben, hogyan vesd a bukfencet! Szegény TSZ tag, végül azt se tudta, ha nem mondták, fiú e vagy lány? Ha hím tag lett belőle az még a jobbik eset. Mert a nagy hímtag, az ugye dörzsölt, és eligazodik a világ dolgában. A kicsi meg élhetetlen, arra kár a szót vesztegetni.
Mostanság meg farmerségre biztatják a parasztot. Igen, mert csak a far mer. A segg fej bátor. A józan ész, elbátortalanodott. Kétszer meggondolja az épeszű ember, hogy vállalkozásba fogjon. Mezőgazdasági vállalkozást, meg négyszer. Ha még maradt józan esze is a híúba, (padláson) akkor meg nemhogy ekébe fogja a lovat, hanem felül rá, és elüget jó messzire, mint Álmos apánk Etelközből!
1992. 10. hó

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.08.23. 06:31:08

@Szúrófény: Na és meséljél! Tudod már mennyi EU támogatást kap Magyarország? Amikor behazudtad azt a 300 millió eurót és rádpirítottam, nagyon eltűntél. Tudod már mennyi az annyi, kis hazudós?

s.g.l. 2014.08.23. 06:39:29

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:

3x annyit mint befizetünk.
4 éve csak eu-s pénzből van beruházás.

toportyánzsóti 2014.08.23. 06:45:46

Szabad Nép mögött ott voltak az ideiglenesen hazánkbanállomásozók,ezek a tetvek mikor hívják vajon vissza őket?Jól látható ma már amint pénzhez jutott a KGB,azonnal aktivizálta az ügynökeit a volt szovjet érában.Szégyen ez a jobber tolvajsereglet a magyarokra nézve.

megamedve 2014.08.23. 06:53:43

Én csak nézek, és azt hiszem, hogy ez egy vicc. Aztán rájövök, hogy nem, ez az az ország, ahol élek.
Kijelenthetem, hogy földönfutó lettem, ugyanis elhagyott a hazám.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.08.23. 06:59:29

@s.g.l.: Ja. Ez az idiótá @Szúrófény: pedig azt hazudta hogy 300 millió euró. Az 90 milliárd, holott ennek sokszorosa amit pluszban kapunk. 5000-7000 milliárd forint a plusz, attól függ melyik időszakot számoljuk. Az a barom vagy hazudott, vagy totálisan tájékozatlan.

toportyánzsóti 2014.08.23. 07:06:28

TV2 lenyúlása állami pénzből meghozta a csuti orálmuzsik étvágyát,anno a TV2 sokat tett a megbuktatásáért,most az RTL lett ebbe a szerepbe belekényszerítve,mekkora barmok ezek hogy 1000 milliárdokba kerülő médiafölényüket még az ősz előtt tökönszúrják.Most naponta kapnak sallert és tockost ezek a világ hülyéi.

nu pagagyí 2014.08.23. 08:00:42

Mészáros Orbán Lőrinc önző profitérdekeiről készített riportok kiverték a biztosítékot a mutyikormány Biszku Béláiból.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 08:31:19

@s.g.l.:
a progresszív jövedelemadó milyen alapon vette el a háztartás árbevételének a 40%-át. milyen alapon? ha az alkotmányos volt, akkor ez is az. legfeljebb nem méltányos.

s.g.l. 2014.08.23. 08:53:18

@unionista.:

Nem, a jövedelmének 40%-át vették el, mert sávos volt!! pl. 0-16-32-40%. és mindíg a sávugrásoknál emelkedett az adó, de csak a plusz részre!

Azonfelül a többsávos adó vagy járulék kötelezettség az szolodaritás alapu, ami pont az emberi társadalom alapvető pillére!!!!!
.
Mégazonfelültebben a jelen helyzet az, hogy pl. bérbeadsz egy lakást és az a fizudon felül hoz 1 millió Ft-ot.
Ezek után a teljes jövedelmedből ami pl 3 millió, majd 2 millió Ft-ot bérleti díj adója címen, vagyis többet mint ami kiváltja ezt az adót. mellette fizettél még EHO-t, nyugdíjjárulékot.

Nem érzed a fonákot?

Azt nem értem, ezt a pofátlanságot nem olvasom sehol, még az RTL tíltakozásánál sem, pláne nem az a médiában, szaksajtókban.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 09:02:42

@s.g.l.:
a reklámadó is sávos. a 20 milliárd forint feletti árbevétel felett vetik ki 40%-os adót. az rtl klub is egy jogi személy. most olyan adót vetnek ki rájuk, amit mondjuk az együtt-pm a népre kivetni követel.

s.g.l. 2014.08.23. 09:10:37

@unionista.:

csakhogy a 40%-ot nem csak 20 mrd feletti részre hanem az egész bevételre vetik ki, tudatosan olyan határ megállapítással, hogy csak a 20 mrd feletti bevétellel rendelkző reklámbevétellel rendelkező adózóknak kelljen fizetni!

Az együtt Pm nem követel semmit és amit javasolna az sem az amit gondolsz!
Mit kövtel, írd ide!

nu pagagyí 2014.08.23. 09:19:29

@unionista.: Ha a totális agymosás után megmaradt diónyi agyad még képes befogadni ezt az információt:

A progresszív jövedelemadó korábbi szabályai nem sértették az arányos közteherviselés elvét. Két ember ugyanakkora jövedelemből, ugyanakkora adót fizetett akkor is ha öt adósáv volt és akkor is ha kettő.

Tény az is, hogy mértéktelen és indokolatlan adókedvezményekkel az egykulcsos adót is igazságtalanná lehet tenni, ahogy azt a jelenlegi SZJA szabályok meg is teszik.

A reklámadóval sem a több kulcs a gond, hanem az, hogy a TV2-nek megközelítőleg ugyanakkora bevételből gyakorlatilag nem kell adót fizetnie. A TV2 (Simicska Lali, Mészáros Lőrinc, Parragh elvtárs, Baldauf, Vitézy, Széles "örökmozgó" Gábor és a többi hétpróbás gazember) kormányunk jóvoltából "könnyen kifosztható gyarmatként" tekinthet szerény országunkra.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 09:34:03

@panelburzsuj:
minden választó ismeri azokat a sztorikat, amiket az rtl klub nap, mint nap elővesz. kevés olyan fidesz szavazó van, aki ne tudná, hogy orbán viktor a kert végébe épített magának egy stadiont vagy azt, hogy mészáros lőrinc lopott. azzal is mindenki tisztában van, hogy inadekvát emberek a legfőbb kulturális potentátok, stb. ezek nem hírek. ma magyarországon ezekkel minden politika iránt érdeklődő tisztában van. az rtl klub híradója nem a felnőttekre hat, hanem a gyerekekre. egy generáció tanulhatja meg, hogy a gazdagsághoz nem tanulni kell, hanem lopni, csalni, hazudni. hiszen így lehet valaki sikeres. persze ezt is tudja sok gyerek. de ha a tévében is ezt mondák, akkor ez erre ráerősít. ebből a szempontból van igaza a kormánynak. csak ugye eredetileg ők okozták a problémát. szóval végső soron nekik kell megbukni. ez az egész folyamat arra lesz jó, hogy az rtl hegemóniája megtörik. mert ha eddig nézte egy "jobboldali", akkor ez után kevésbé fogja.

s 2014.08.23. 09:36:15

@unionista.: "ez az egész folyamat arra lesz jó, hogy az rtl hegemóniája megtörik"

Azért ebben ne legyél annyira biztos.

nu pagagyí 2014.08.23. 09:38:23

Nem kéne megvárni, amíg Orbánból végképp Lukasenkó lesz.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 09:40:33

@nu pagagyí:
azt elfogadom, hogy a reklámadó méltánytalan. de azt nem, hogy "alkotmányellenes". ha az szja nem volt az (fel sem merült, hogy az lenne), akkor ezzel mi a probléma. az rtl klub éppen azt az együtt-pm nevű formációt támogatja, amelyik a háztartások árbevételét progresszív módon adóztatná. a kormány ezt az "elvet" a médiavállalatokra alkalmazza. és akkor mi van?

s.g.l. 2014.08.23. 09:41:48

@unionista.:

Ezt is tudod?

1 komment máshonnan:
" Abban az országban ahol a regnáló miniszterelnök falusi budijának sarkaiba milliárdos közpénzből futballstadiont és futball akadémiát lehet építeni az az ország elveszett, ott genetikusan alattvalók élnek, ott a csókos, tolvaj maffiózó állami vezető haverok bármit megtehetnek. "

a Tíz Parancsolatból :

Ne lopj.
Ne tégy felebarátod ellen hamis tanúságot.
Ne kívánd felebarátod házát. Ne kívánd felebarátod feleségét, szolgáját, szolgálóno~jét, sem ökrét, sem szamarát, semmit, ami felebarátodé!

OV 2010 Felcsút:

"Ha valaki a az emberek vagyonát, azaz a közvagyont saját örömére herdálja el, az saját hazáját árulja el!"

i.imgur.com/ymQGoJE.jpg

Tehát OV szerint OV hazaáruló!

Miért nem nyomják mindennap Ocsmány Vigyor orra alá ?

tnsnames.ora 2014.08.23. 09:45:22

Azt gondolom értem a poszt felvetéseit, mégis maximálisan nem értek egyet a poszt üzenetével.
Attól még hogy a minisztériumi kommünikét író fogalmazási gátlásban szenvedett, azért a dolog fókuszpontját lehet több oldalról részleteiben is tárgyalni.

A témában nekem két propozicióm van:

(1) A történelem (magyar is) bizonyította, hogy helytelen az a liberális alapvetés, hogy a "piac mindent megold". Nem old meg mindent és sokszor rosszul (értsd akár emberellenesen is) végzi a dolgát.
Nem kell messzire menni, elég megnézni a spontán privatációs példáinkat, hogy rossz kedve legyen az embernek.
Vagy lehet gondolni arra, hogy természeti törvényekből levezethető-e, hogy ekkora jövedelmikülönbség legyen ember és ember között (ennyivel okosabb-e, tőkésítettebb-e az egyik ember a másiknál avagy vannak még más sötét üzelmek a háttérben, amit a piac önmagában képtelen jól lekezelni)
Vagy, hogy a természeti erőforrások durva "piacszerű" lerablásának a költségét ki számolja el.

(2) Ha jogos is bármiféle szabályozási igény, nagyon nehéz jól (értsd célnak megfelelően, mellékhatások nélkül, hosszútávon, lekövethetően, támadástűrően) szabályozni. Ha elegáns lenne csúnya szavakat használni, azt mondanám, qrva nehéz. Lásd hozzá tanpéldának: USA, 2008-ban csúcsosodó, világméretűvé terjedt másodlagos jelzálogpiaci összeomlást

RTL-topik:

Én azok közé tartozom, akik legjobb esetben is szimplán csak nem venném észre, ha eltünne ez az agysejtpusztító média-csökevény, amit RTL-nek hívnak, mintha sokkal (társadalmi költségben) olcsóbb, demokratikusabb és korszerűbb lenne mára bármilyen alternatív elektronikus információforrás.
De próbáljunk meg messzibbről ránézni a konkrét problematikára!

Adva van a jelenkori bármely magyar kormány akinek tevékenységét alapvetően behatárolja és determinálja, hogy EU-szinten míg árszinvonalban meg mutató-követelményekben kompatibilisek vagyunk/kellene lenni másokkal, addig bérszinvonalban, elkölthető pénztömegben, oktatás-kultúra-egészségügy finanszírozásában toronymagasan le vagyunk maradva. Jó mutató ere, hogy amit pénzt tudunk költeni nagyobb fejlesztésre, az 99%-ban EU-pénz.
Mit jelent ez a gyakorlatban? Hogy pillanatok alatt keletkezhet többszázmilliárdos lyuk a költségvetésben, amivel (helyességtől függetlenül) vég nélkül b*sztatni lehet bármely kiszolgáltatott kormányt. Ezt nyilván elkerülendő, pillanatnyi túlélésből(!), látványorientáltan, és nem racionálisan(!), mit lehet tenni? Hát persze hogy lyukakat betömni. A kérdés az, hogy hogyan, ki fizesse a révészt?!

Ha elfogadjuk a két propoziciót, azaz szabályozni márpedig kell (államilag), akkor ebből azonnal következik, hogy előkerülnek prioritás-preferálási viták.
(A) Kevés gazdag vagy sok szegény milyen arányban fizessen?
(B) Vannak-e társadalmilag kártékonyabb folyamatok (chips-zabálás, robbanásszerűen növekvő autózási igény, dohányzás, kereskedelmi tévézés, etc.)

Mindezekben én nem kívánok "igazságot tenni", nyilván megvan a magam különbejáratú véleményem RTL kapcsán is (reklámokkal szétszabdalt, összevisszavágott, időben nem pontosan kezdődő filmek, etc. ami miatt én konkréten kidobtam a tévémet 20 évvel ezelött).

Az viszont biztosnak látszik számomra, hogy előbb ezekben az elvi meg gyakorlati szabáloyzási kérdésekben kellene tisztán látni, és csak aztán elővenni a minisztériumi félrefogalmazásokat.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 09:51:00

@s:
az rtl valószínűleg nem fog kivonulni, de magyarországon aligha lesz piacvezető. de ezt amúgy a tisztesség szempontjából semmi sem indokolja. nincsenek saját gyártású minőségi műsoraik. soha nem is voltak. és ha leveszed a szemellenződet, akkor ezt talán észreveszed.

s.g.l. 2014.08.23. 09:59:17

@tnsnames.ora:

Szerintem ha a közmédia 5x annyi pénzből 5x szarabb műsorokat csinál - ha csinál,- de az egész napot végighazudja és agymosást végez nos melyik az ártalmasabb?

RTL-t nem nézem vagy 10 éve nem is hiányzik, a közmédiát nézném, mert a hiteles valós hírek, események érdekelnek, de nem tudom nézni mert eszement módon napnál világosabban szembehazudja a tényeket, vagy elferíti, gusztustalanul fényezi a kormányt, alajsságairól kussol, vagy hazudozik és kifényezi, szóval nézhetetlen.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 10:04:21

@s.g.l.:
nézd, ha te egy átlag jobboldali választót meg akarsz győzni arról, hogy váltsa le orbán viktort (ők rakták a táblára, nekik kell levenni), akkor egyszerűbben kell érvelned. úgy, hogy orbán viktor egy balkáni cigány kulturális identitásával rendelkezik. és ha valaki "elcigányosodást" akar, akkor szavazzon rá.

tnsnames.ora 2014.08.23. 10:04:56

@s.g.l.:
Ha így teszed fel a kérdést, akkor jobb, ha van RTL-alternatíva.
Ha meg úgy teszed fel a kérdést, hogy van-e szükség drága "központi" (értsd közszolgálati-kereskedelmi) tévézésre, nos akkor az én válaszom, hogy egyre kevésbé van rájuk szükség.

Rendszerszinten mi a közös a közszolgálati és kereskedelmi tévézésben? Hát hogy
(1) relatíve kevés ember csinálja,
(2) nagyon soknak (értsd országnak és ugyanazt)
(3) nem korrekt alapokon.

Egy liberális elmének ez ellen alapvető módon kell felháborodnia, hiszen torzulás és sérülékenység ami süt belőlük, ismétlem rendszerszinten, nem a konkrétumok szintjén vizsgálódva most.

Ha extrapolált analógiát akarnék keresni, akkor a rosszemlékű sanzon bizottság jut eszembe, ahol szintén kevés ember akarta determinálni a nagy többség zenei izlését, finoman szólva is vitatható módon.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 10:17:13

@tnsnames.ora:
túl kevés embernek van túl sok hatalma. a "baloldal" ortodox liberális hegemóniát hirdet. ezzel szemben a "jobboldal" unortodox illiberális szupremáciát. a középen állók a karakter nélküli, üres fejű, semmit mondó civilek politika felett állását. ezeknek egymást kellene kinyírni valahogy. persze lehet, hogy ilyen csak a tarantino filmekben van.

tamas11 2014.08.23. 10:20:51

@tnsnames.ora:
Egyetértek a felvetéseiddel, a logikával is, amivel élsz. Azt is mondhatnám, hasonlóképpen gondolkodunk.
A kifogásom mégis erős: a MADÁRTÁVLATODDAL van bajom, amit két sorral feljebb még pártoltam...
Nekünk (nekem) ugyanis léteznek közelebbi, kínosan közeli tapasztaltaim IS, az egy érvényesebb dimenzió. Az a távlatos madár rég leszállt, olyan helyre, ahonnan nem csupán az RTL- működés fonáka látszik.
Mer' mi van akkor azzal a távlatos madárral, ha a hatalom büntetni akar és tud közvetlenül egy nagyvállalkozást,tehát nem egyenlően mér, közben (buta) iskolásan indokolgat, miniszteriális szinten? Nem a rossz piac kapja a pofont, hanem az egész.
Erről miért nincs érvényes, logikus ítéleted? Pedig ez egy "elvi meg gyakorlati szabályozási kérdés".
Egy sajtóosztályról kiadott debilis indoklás mégsem igazolhatja a rendszer működését, pusztán azzal, hogy egy eseményét provinciálisnak tekintjük, vagy szabadon szárnyaltatjuk a motívumait. Mert a madár a magasból úgy lát...

s.g.l. 2014.08.23. 10:21:09

@unionista.:

Sosem cigányoztam és nem is fogok!

OV a viselkedésével, lopásaival, gazdasági analfabétuzmásával, cezaromániájával, és mindenen átgázoló önmagát is naponta szembeköpő országrontóval foglakozom, mert elég a fejet levágni a törzs kimúlik. A fideszvallás az alapító atya megsemmisülésével kimúlik!

Aki nem fogadja el azt a bizonyított tényt, hogy polikusként lett millárdos, gazdagodott meg és a fideszt arra használja minél több közvagyont mossanak át magánvagyonná az vak.

több mint 60 ingatlana lett, közte sok mezőgazdasági amire felveszi az uniós támogatást, székházat lopott, csalt a lakásával, szőlőbányászkodott és most a budija sarkába épült stadionnal és akadémiával mossa át a közpénzt.
Azt nem értem, ha OV ellopgy székházat az semmi, ha Gyurcsányt meggyanusítják egy 6 milliós úszómedencével - ami hazugság volt mert leadózta,- akkor fletó medencéje óceán, OV székháza meg gyufaskatulya.
Ki érti ezt??

dr doktorka 2014.08.23. 10:21:37

Jól látszik a minisztériumi levélből, hogy mennyire hitvány és szolgalekületü nép a magyar. Sose lesz ez másképp!

Orrbánya elvtárs azt a hatalom gyakorlást csinálja amit Rákosi. Ezen antimagyar és antieuropeer gyakorlat mellé felsorakozott az agyhalált halt, becstelen udvarháztartása is.

De még ennél is nagyobb katasztrófa, hogy kétmilliónál is több azoknak a primitív birkáknak a száma, akik erre a rendszerre még a szavazukat is adják, hogy márpedig Magarország legyen csak egy véglegesen elmaradott, posztsztálinista suttyó ország.
A magyar nép döntő többsége menthetetlenül ostoba, nemhiába lép meg külföldre átlag 100 ezer eszesebb ember. Csak nekik van jövőjük, csak ők tudnak boldogan élni. Aki Magyarországon marad az csak együtt fog rohadni az ostoba néppel.

Moin Moin 2014.08.23. 10:23:25

Az "önző profitérdekhez": hvg.hu/kkv/20140530_Megvan_a_merleg_41_milliardot_vettek_ki_t

A Fidesz arra a profitra tekint ellenségesen, amely - legalább az elvi legetőség szintjén - egy tőle független politikai vonulatot lehetne képes támogatni. Már amikor az első Orbán-kormány alatt felszámolták a tb-önkormányzatokat, egyszerre világos lett, hogy az államhatalomtól független entitásokat "veszélyként" érzékelik a fiúk. (Ennek mögöttes - lelki, szocializációs - motivációit most talán ne vegyük elő...)

Orbánék '98-ban Lenin "Állam és forradalom" c. művével kézben-fejben látta neki a(z akkor még nem kétharmados, ezért a maga teljességében ki nem bontakozhatott) kormányzásuknak. 2010 után viszont - a kétharmaddal - olyan helyzetbe kerülek, mint 1917 november 7-ével a bolsevikok: jöhetett az álmok megvalósítása.:-)

...2014-ben pedig ehhez méltóztatott ismétleten totális zöld utat engedélyezni "a dolgozó nép okos gyülekezete". Tovább józsefattilázva: "Fel kéne szabadulni már!":-)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.08.23. 10:25:08

@s.g.l.: nyilván ezt bizonyítani is kéne, ami viszont Magyarországon csaknem lehetetlen --

unionista. (törölt) 2014.08.23. 10:27:05

@s.g.l.:
akkor várhatod, amíg a külföld leváltja orbánt. vagy legalább átülteti az államfői székbe. és hogy utána mi lesz azt nem tudjuk.

explanatus 2014.08.23. 10:27:28

Ha csak egyedül az rtl -- terven felüli -- befizetése 88 millió euró, akkor az egy nézőre eső reklámkiadások mekkora összeget tesznek ki úgy ∑ ? (Ezek szerint) a média elsődleges szerepe a politikai és materiális fogyasztás befolyásolása, irányítása. Másodsorban, szórakoztatás. Harmadsorban tájékoztatás, hírközlés (időjárás előrejelzés, útinform, celebvilág).

A www.nzz.ch/wirtschaft/newsticker/rtl-senkt-nach-gewinneinbruch-prognosen---frankreich-und-ungarn-belasten-1.18367595#ticker-page:1 cikkben megfogalmazott «mit ihrer konfiszierenden Wirkung» -gal a politikai fogyasztás-irányítás mellőzésére kérik a csatornát. A piacon maradás érdekében még lesz egy-két nagy (parlagfű, csatornák nem nyelik el az esővizet) leleplezés, aztán beáll egy mindkét fél számára ideális egyensúlyi állapot. Az rtl még inkább lehalássza a fogyasztási piacot, mi meg azon kapjuk magunkat, hogy megszaporodnak az online cikkek alatt a „nem kommentelhető” megjegyzések. Szép új világ. És a nagy mű bevégeztetett.

s.g.l. 2014.08.23. 10:32:16

@HaFr: Olvass Kende, Debreczeni, Ferenczy Kr. Magyar B. könyvet, nézd emg amíg lehet a Országgyűlés honlapját ahol rajta volt Lévai A. ingatlan vásárlása,- nem OV haben a felesége vette mint htb. a földeket ami ugyi közös vagyon,- nézd meg miket hazudozik a stadionról: nem közpénzből épült, nem a fenét, a TAO közpénz nézd meg a neten mennyi összefoglaló van a lopásokról, és soha nem perelt, mert tudja: ha perel még több disznóság derül ki!

Idő kérdése, de hol van egy kitartó tényfeltáró újságíró aki folyamatosan a sarkában van és írja a szemétségeket?

Azért ez nem árulkodó?

OV 2010 Felcsút:

"Ha valaki a az emberek vagyonát, azaz a közvagyont saját örömére herdálja el, az saját hazáját árulja el!"

i.imgur.com/ymQGoJE.jpg

Tehát OV szerint OV hazaáruló!

Kinek a hobbija a foci? Az ország tudja: OV nak!

Csak ez az egy dolog is elég, hogy normális országban eltakarítsák örök életre a politikából!

s.g.l. 2014.08.23. 10:33:14

@unionista.:

Külföld soha nem tudja leváltani, de tud olyan körülményt teremteni ami okán leváltják a szavazók!

Moin Moin 2014.08.23. 10:35:19

@dr doktorka: Magyarorszég sikeres periódusai mimdig azok az esetek voltak, amikor egy-egy kimagasló képességű és az ország hosszabb távú stratégiai érdekeit felismerő és követő személy állt az ország élén. Ebben az esetben jól működött a magyar társadalmi startégia, amely "elvárja" a karizmatikus vezetőt.

Sajnos csupán néhány ilyen eset volt több mint egy évezred alatt. Minden más korszakban az egyéni túlélések taktikája működött és sosem jött létre és nem is működött tartósan a társadalmi önszervezés módszere. Az egyéni túlélés módszere ma a kivándorlás formájában működik.

Moin Moin 2014.08.23. 10:46:14

@HaFr: Ezer szerencse, hogy az Magyarországon még nem ért véget!:-)

unionista. (törölt) 2014.08.23. 10:55:31

@s.g.l.:
már hogyne tudnák leváltani. a hátsó szobában azt mondják neki: aus. berlusconi is így mondott le. és egyébként gyurcsány is. könnyen lehet, hogy orbán így ül majd át az államfői székbe.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 10:57:54

@Moin Moin:
az ország sohasem tudott egyszerre fejlődni. ez a nép együtt legfeljebb csak araszolni képes.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.23. 10:59:05

@unionista.:
Berlusconit nem leváltották, hanem elfogyott a parlamenti támogatása.
Gyurcsányt se a külföld váltotta le, hanem a párton belül fogyott el a támogatása.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 11:06:40

@Moin Moin:
debrecen úgy tudott fejlődni, hogy jött csokonai, vagy fazekas. de már őket is próbálták elnyomni pestről. ugyanígy bocskai is veszélyes volt erdélyből. budapesten kossuth elképzeléseit is elárulták. rákóczit is. zrínyit is. és persze mindkét hunyadit is. széchenyi se véletlen őrült meg. ez az ország sohasem tudott összetartani. jöhettek a mongoltatárok, oszmántörökök, nácinémetek, szovjetoroszok. persze volt néhány felkelés. 56 őszén állítólag együtt volt az ország. csakhogy 57 tavaszán már kádár tiszteletére borult virágba budapest.

demokratikusan nem nagyon lehet felemelni ezt az országot. a központi régiót leszámítva konszenzussal nem lehet elvezetni legfeljebb egy megyét. "uruszágosan" semmi sem működik. akkor sem ha azt "össztársadalminak" hazudod.

32FNewYork 2014.08.23. 11:13:04

@HaFr: Valóban nemigen. De azért így sem,úgy sem bánkódnék az RTL Klubért. Viszont valószínűleg csak annyi változás lenne, hogy ezentúl a haverok rabolnák le a reklámpiacot.

Munchausen 2014.08.23. 11:14:03

@s.g.l.: Maganvelemnykent hozzatennem, hogy allitolag olyan csorok voltak Anikoval, hogy a hokkedlin levo Junoszt TV volt a legnagyobb ertek abban az alberletben amiben laktak. Mellesleg most gyanusan kezd allitolag magyar kezbe kerulni az allamadossag...

32FNewYork 2014.08.23. 11:14:34

@Vombatus Ursinus: szerintem jól van így. Vonuljon ki az RTL Magyarországról. Nincs rá szükség.

32FNewYork 2014.08.23. 11:18:04

@panelburzsuj: semmi közöm a ballibhez. Magyar középvállalkozó vagyok, aki minden nap beleütközik a tőke szabad mozgásának a perifériákra jellemző lokális hátrányaiba. És errefelé hemzsegnek az íróasztal-filozófusok.

tnsnames.ora 2014.08.23. 11:20:44

@unionista.:

Én nem bal- meg jobboldalban szeretek gondolkozni, mert nullához konvergál az a közös részhalmaz, amit erről konszusosan gondolunk, társadalmi léptékben, itthon Magyarországon.

Számomra úgy merül fel a felvetett kérdés, hogy mi a jobb, ha (történelemben visszamenve) "unalmas" királyok biztosítanak egy adott szinten (semmilyen irányba sem kilengve), avagy Mátyás király (aki után sokan áhitoztak régen is), aki páratlanul ötvözte a személyes tehetséget, az erős kart és az "unortodoxiát" (pl.:adó), viszont úgy gyilkolták meg(?), hogy utána egy olyan Dobzse László következett, aki kikövezte az utat Mohácsig.

Én Mátyás király uralkodásából a sérülékenységet látom/érzékelem leginkább (még ha sokat is uralkodott). By the way érdemes belegondolni, hogy államalapító Istvántól kezdve milyen hosszan uralkodtak királyaink, és hányan haltak természetes hallálal (és akiknek ez mégis sikerült, pl. Zsigmond ott ezt mi magyarázza). Megdöbbentően sok volt a rövid uralkodás és/vagy furcsa/gyilkos halálozás, ugyanis.

És ezért tartom helyesebbnek a minél szélesebb bázisú véleményformálást, meg döntéshozatalt (napjaink globalizációjában). Ez nehézkes, lassú, kínlódásos (azért persze lehet törekedni hatékonyságra is), viszont ki lehet állni mellette, lehet együtt sírni és főleg együtt nevetni a folyamat során.

A fideszi "egyszemélyi" unortodoxiával is ez a legnagyobb bajom, hogy van neki egy pillanatnyi, meg látványos, ütősen demonstrálható következménye, meg van a társadalomban mint komplex rendszerben hosszabban tartó, káros mellékhatásokkal együttjáró lecsengése/csillapodása. Ezért szeretem megfordítani a dolgot: legyen az együttgondolkodás hosszabb, mélyebb, egyetemesebb és a végeredmény inkább araszoló, de nem kilengő.

Persze lehet azt mondani, hogy túl nagy hátrányban vagyunk, csak én erre azt mondom, hogy a nagy eredményeket nemcsak kivívni kell, hanem meg is tartani.

32FNewYork 2014.08.23. 11:25:50

@egyetmondok: ez igaz. A magyar KKV szektor nagy része élet-halál harcot vív. Ennek egyik oka a magyar törvényi háttér, ami olyan mintha a multik jogászai diktálták volna. Nem újdonság, hogy egyáltalán nincs esélyegyenlőség. Gazdasági területenként saját tapasztalatból tudok mondani példákat. Mindenesetre a KKV szektor több szempontból is életbe vágóan fontos az országnak. Ez nem vitatható. (Az Orbán-kormány azért kiebrudalt már néhány "illetéktelen behatolót". Kiábrándító és a többi ügyben hitelesség csökkentő, hogy az Eu kivétel nélkül ezek ügyében indít vizsgálatot.)

Netuddki. 2014.08.23. 11:33:47

"Az RTL Csoportnak nincs erkölcsi alapja politikai szempontokra hivatkozva, valójában önző profitérdeket szolgálva a magyar kormányt támadnia és Magyarországnak ártania."

Nyehehe! Csak nem a fideszesek hivatkoznak erkölcsi alapra? Milyen erkölcsi alapra? A sajátjukra? Muhaha!
Posztkommunista maffiaállam. Eh!

unionista. (törölt) 2014.08.23. 11:36:49

@Lord_Valdez:
finance.yahoo.com/echarts?s=EURHUF%3DX+Interactive#symbol=;range=my;compare=;indicator=volume;charttype=area;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=off;source=;
gyurcsány végül 94 áprilisában mondott le. egyébként orbánék sem véletlenül paterolták ki az eu/imf küldöttséget. nem akartak gyurcsány sorsára jutni. a zsidók se véletlen rohangálnak az amerikai nagykövetségre. lázár sem véletlenül üti a norvég alapot. és még lehetne hosszasan sorolni. egy kampányban nagyon nem mindegy, hogy hol áll a vatikán (egy harmadrangú végül hogyan dönt), nagyon nem mindegy, hogy mit mondanak az oroszok. és nagyon nem mindegy, hogy mit mondanak a németek.

Netuddki. 2014.08.23. 11:37:56

@IGAZI_kovi1970: "a magyar kormányt támadnia és Magyarországnak ártania."

Ja, és a legínyencebb dolgot majd kihagytam: "MAGYARORSZÁGNAK ÁRTANIA"

Bammeg! Azzal, hogy előtérbe helyezik a mutyit, a fidesz kisstílű töketlenkedést, azzal pont NEM ártanak Magyarországnak. Hogy a bőr süljön le annak a fideszes balfasznak a képéről amelyik pirulás nélkül ilyet állít! Méghogy a retekklub ÁRT MAGYARORSZÁGNAK! Pont ez a fideszes csürhe amelyik árt az országnak.

Netuddki. 2014.08.23. 11:41:41

@s.g.l.: Akkor kellett volna az egész pereputtyot lecsukni amikor még lehetett!

tnsnames.ora 2014.08.23. 11:42:19

@tamas11:
Egyetértek.
(1) A jelenlegi kormányzat nem/sem tud jól szabályozni, igazándiból meg sem kísérli, hogy saját körein belül (ha már mást nem enged oda) valami szinvonalat vigyen szabályozó tevékenységébe.
(2) Igen van büntető, nem túl elegánsan (értsd ocsmányul) hatalmat fitogtató olvasata is az RTL-sztorinak.
(3) Mindez riasztónak hat a külső szemlélőnek (is).

Két kérdés minimum felmerül ennek kapcsán:
- Mi az implikált hatások "egyenlege"?
- Mi az, ami kiváltotta ezt a bősz unortodoxiát a Fideszben, ami azért nem volt jelen 1998-2002 között, szvsz.

Az egyenleg megvonást meghagyom másoknak (én nem tudom egzaktul elvégezni).
Ami biztosnak látszik számomra,hogy például füstölögni rajta nekünk nem érdemes, nem éri meg, helyette azt kell keresni, hol lehet viszont lépni (ilyen frontokon is).
Ami még izgalmasabb, hogy pl.: a német oroszlán rugdosása mit implikál, Orbánék az ilyesmi hatásokat mennyire mérik fel jól. Itt azért lehet sok infó, amiről én nem tudok.
Az én olvasatomban egy Deutsche Telekomnak annó kvázi mindent megadtunk, amivel például rendesen visszaéltek. Olvasatomban az RTL sem egy sikersztori. Másrészt a németek okosabbak annál, hogy pillanatnyi indulatból hosszabb távú megfontolásokat kockáztassanak (valahol ők is ki vannak szolgáltatva a globalizmusnak, hiába erősek nagyon, főleg hozzánk képest).
Ha a német vonalról ennyire keveset tudok, akkor a jobban szerethető nem-spekulációs célzatú befeketői vonalról még kevesebbet tudok. Egy biztos az RTL elég régi cég már Magyarországon, elég sok felhalmozott problémával, míg egy új befektető eleve tiszta lappal indul.

Hogy mi váltotta ki ezt a bősz unortodoxiát? Az én értelmezésemben, az, hogy 2010-ben ("elmúltnyolcév") után szészivatták EU-szinten Orbánékat, részben körülményektől determináltan (görög válság), részben ostobán (ezt többen is elismerték később), részben rosszindulatúan (szvsz). Orbánék tehát takarózhatnak avval, hogy bár demokratikusan szert tettek 2/3-adra, de az első csapást nem ők mérték, csak visszavágtak. Én azt gondolom ezért (is) tudják ezeket a "büntetéseket" Orbánék immáron elég régóta megcsinálni.

nandras01 2014.08.23. 11:42:45

a cím tévedés. a minisztériumnak egyáltalán nem ment el az esze. csak el kell olvasni az errefelé kommentelő és buzgón helyeslő zombik beszólásait.
nagyon is pontosan tudja a minisztériumi illetékes, hogy az emberi ostobaságra, irigységre és tökéletes tájékozatlanságra mindig biztosan lehet építeni.
a "dögöljön meg a szomszéd tehene" mentalitás gránitszilárdságú magyarországon.

bőrmók 2014.08.23. 11:43:33

azt nem értem, hogy miért kell hihetetlenül nagyokat hazudni minden ilyen propagandaszövegbe?

István Tamasi 2014.08.23. 11:45:52

Ha már a profitermelés lett kikiálltva az ügyeletes ördögnek aki ellen a Kedves Vezető harcol, akkor talán a hasonló cégekhez képest kiemelkedően nagy profitot termelő Közgép, Mészáros és Mészáros és hasonló cégekre is ki lellene vetni extraadókat a profittal arányos közteherviselés jegyében.

Husz_János_Puszita 2014.08.23. 11:51:22

Úristen!!!..és mindig van lejjebb, lássátok. :)

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.08.23. 12:03:15

Teológiát, azaz hazudozástant végzett embereket mikor távolítják már el Magyarország "szakértői" kormányából? Mi szényenkezünk miatta Magyar Erkölcsös Emberek Országos Köre tagjai.

erkolcstan.blog.hu/2014/08/23/szakertoi_kormanyban_teologiai_vegzettseggel

Husz_János_Puszita 2014.08.23. 12:06:56

A tévedések elkerülése végett. Attól, hogy egy cég nem fizet nyereségadót, iszonyat nagy halom pénzt fizet be az államkasszának kismillió más adó és illeték formájában még akkor is, ha veszteséges. Simán lehet pont az adóktól veszteséges.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 12:09:42

@Lord_Valdez:
hja, és érvelj úgy, hogy a válság nem is a külföld. és hogy ezek után nem lehetett elzavarni gyurcsányt. mert el lehetett. nem bíztak abban, hogy majd végrehajtja a megszorítást.

s.g.l. 2014.08.23. 12:15:21

@Husz_János_Puszita:

Van vagy 50 féle adó, plusz járulék.
Egy vállalkozás 5-6 félét biztos fizet, egy nagyvállakozás pedig vay 10-20 féle adót fizet, szocho-tól iparűzésin keresztül ingatlan bérlettől gk adóig.
Az államháztartásban sem a TA legnagyobb hanem az ÁFA. A Társasági adó naygságrenddel kevesebb.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 12:17:03

@tnsnames.ora:
senki sem tudja az országot demokratikusan elvezetni. még többségi alapon sem, nemhogy konszenzussal. erre senki nem képes. belpolitikában kisebb egységekben kellene gondolkodni. egy várost el lehet vezetni akár pártoktól függetlenül is. vagy egy vidéket. egy megyét, vagy a központi régiót legfeljebb. de ennél többet nem lehet.

űrszelvény (törölt) 2014.08.23. 12:28:52

A poszter ugye nem azt akarj mondani, hogy normális dolog az, mikor valaki milliárdos nagyságrendű bevétel mellé befizet 5 millió Forint társasági adót, és az "én már fizetek adót" szlogennel akarja kihúzni magát a további közteherviselés alól?

űrszelvény (törölt) 2014.08.23. 12:33:18

@s.g.l.: "Az államháztartásban sem a TA legnagyobb hanem az ÁFA. A Társasági adó naygságrenddel kevesebb. "
És akkor emiatt ezt már be sem kell fizetni? Hát normális vagy Te egyáltalán?

Csuti Ördögüző 2014.08.23. 12:35:35

@öreg baka nem rakéta: Nem, bevétel alapon adózik minden magyar alkalmazott.

s.g.l. 2014.08.23. 12:36:42

@űrszelvény:

HA 1 cégnek van 1000 mrd bevétele, de a vállalkozás eredménye 0 körüli, akkor normális ha nem fizet TA-t.
Egyebet meg fizet sok mrd-ot.

Ha megnézzük, MO egyszerűen veszteséges!

Nem gyanus neked?

Egyébként nem nőne a hitelállománya!

Szarul vezetik?

s.g.l. 2014.08.23. 12:37:08

@űrszelvény: Ne személyeskedj mert lekurvázlak! idióta!

Csuti Ördögüző 2014.08.23. 12:44:35

@s.g.l.: Hol érdekli a magyar választópolgárt az hogy az RTL mennyit adózik?

Az érdekli hogy ő mennyit adózik. És ehhez választójoga is van, az RTLnek meg nincs.

tnsnames.ora 2014.08.23. 13:01:49

@unionista.:
Én ennél jóval optimistább vagyok.
Szerintem elvi alapokon legalábbis nem kizárt, hogy lehessen jól politizálni, ami vállalható döntésekre képződik le. Annyira se szegények se buták sem vagyunk társadalmi szinten, hogy ne legyenek releváns erőforrásaink mindehhez.
"Mindössze" a menetrendszerűen váltásban cserélődő csapdákat kéne elkerülni és/vagy szívvel/lélekkel/fantáziával jó utakat keresni ehhez.

Olyan ez, mint a foci (abban sem sokkal vagyunk lemaradva a rendszerváltás utáni kormányzási szinvonalhoz képest), biztos, hogy elhangzanak jó és életerős ötletek, annyi a baj "csupán", hogy ezek szelektálódása és aggregálódása, amit mi magyarok nem jól csinálunk.

Amit meg mondasz, annak egyes vészterhes forgatókönyvek alapján, még akár általunk a mi életünkben is megélhetően komoly realitás alapja is lehet. A peak oil elmélet alapján a föld jelenlegi népességének (fosszilis; könnyen előállítható, de nemmegújuló) erőforrás-éhsége olyan paradimaváltást generálhat akár a nem túl távoli jövőben is, aminek kimenetele lehet például durvább társadalmi átalakulás is (világ szinten is). És akkor aztán biztos senki nem fog arra emlékezni, hogy az Orbán-kormány kirívó brutalitással megadóztatta az RTL-t saját (vélt) céljainak érdekében.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.08.23. 13:16:44

@Csuti Ördögüző: Viszont az RTL szépen felnyitja a választók szemét. Orbán és bandája két kézzel tömi a zsebét, miközben:

index.hu/gazdasag/2014/08/22/teljesen_uj_trukk_kell_az_allamadossaghoz/

gázóra ellenőr 2014.08.23. 13:22:58

@vilagnezet.blog.hu: Mi van gázóra mágnesező úr? A büntetést a lopott gázért mikor tetszik befizetni?

gázóra ellenőr 2014.08.23. 13:34:36

@űrszelvény: És az milyen aki még veszteséges is? Mint a TV2?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.08.23. 14:07:25

@Csuti Ördögüző: Figyelj Batyu!

Engem magyar választópolgárként nem érdekel az RTL sorsa. Bizony nem. Az viszont igen, hogy a kormány komplett iparágakat "sápol" le ilyen módon visszaélve a teljhatalmával. És ez engem azért érdekel, mert egyszer az én iparágam is sorra kerülhet (meg lehet, hogy a tiéd is- bár a bérkommentelő... hát nem tudom, már most is pártbiznisz), ha valamelyik szoponcnak megtetszik az üzlet. Na ezért zavar.

Csuti Ördögüző 2014.08.23. 14:32:58

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Persze persze, álmodik a nyomor.

Senki sem fog az MSZPre szavazni hiába ugrál az RTL.

Csuti Ördögüző 2014.08.23. 14:34:38

@Pocakos focista: Ezzel szemben a váléűasztókat az érdekli hogy ŐK mennyit adóznak, így eszükbe sem jut az MSZPre, SZDSZre, DKra, Bajnaira, Bokrosra vagy egyéb demokrata szakértőre szavazni.

Ennyike

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.08.23. 14:50:58

@Csuti Ördögüző: Ne keverd bele a bukottbaloldalt még ha ez is a dolgod mocskos párttollnok. Én nem a bármelyik oldali pártfüggőkről beszélek, ők nekem csak birkák. A fideszt nem ők fogják leváltani.

Ennyike.

Renyi Bence 2014.08.23. 14:53:14

Ez a cikk igencsak vérlázító kedves cikkíró.

De gondolom Önnek nagyon tetszik, hogy ez a színvonalas csatorna az utóbbi 15 évben főműsor időben olyan színvonalas műsorokat szolgáltatott, mint a Győzike Show vagy a ValóVilág 1-7. Nyilván az is tetszett a kedves cikkírónak h VVÉ.a meg VVAl.kosz hót részegen köpködött, meg kurvaanyázott, és ezt a műsorszerkesztők nem kivágták, hanem bevágták a képernyőre és mennyire érdekes, hogy ezen műsorokat általában azok nyerték meg (vagy jutottak legtovább), akik a leggátlástalanabb dolgokat vitték véghez (ami az általános alapvető rend felfogására adott egyik legdurvább bűnözőhajlamú válasz, de persze az új tizenéves, iskolába felforgató gyerkőcöknek ez a legmenőbb) a benntöltött idő alatt. Romboló hatásán kívül hát esküszöm nagyítóval kerestem az erényeit a műsornak, de én csúnya konzervatív nem igazán találtam meg.

Mindenesetre eddig azt hittem konzervatív blogot olvasok, de rossz helyre tévedtem.

Akkor viszont jó szórakozást kívánok.

www.youtube.com/watch?v=JOhcNINng8A

unionista. (törölt) 2014.08.23. 16:41:34

@tnsnames.ora:
a foci példánál maradva: előbb működő klubok kellenek. és utána lehet jó válogatott.

kicsit pontosabban ahhoz, hogy foci legyen a járásba kell egy grund, a kerületbe testnevelés tagozat, a megyébe sportiskola, a régióba testnevelési egyetem és sportorvoslás. ez mind közfeladat. és ezek után a tehetségekre üzleti jelleggel szerveződhetnek a városi klubok. ha ez létezik, akkor lehet azt gondolni, hogy jó lesz a nemzeti válogatott. különben csak véletlen lehet. de ehhez valós önkormányzatiság kell. és nem az, hogy most egyik másik "akadémia" kap néhány milliárdot. az úgy nem megy nyilvánvalóan. de "össztársadalmilag" sem. úgy egy fogyatékos focicsapatot össze lehet szervezni. mert ahhoz "csak" pénz kell.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.08.23. 18:09:00

@Csuti Ördögüző: Kit érdekel az emeszpé. Bukott társaság. Ha kinyílik a nép szeme, majd előkerül valami új politikai oldal és leváltják Viktorodat. Ha csak addig össze nem omlik az ország, mert ugye az államadósság történelmi csúcson van.

tnsnames.ora 2014.08.23. 18:30:35

@unionista.:
Nem értek a focihoz (sem). :) (Meg nem is akarnék offolni Péter blogján.)
Abban az egyben vagyok biztos, hogy ez az orbáni stadion-építési láz a legrosszabb vicc, aminél kvázi bármi jobb (konkrét témában is, általában is). Úgy is mondhatnám komoly kihívás ennél is rosszabb ötletet találni.
Meg is termette első "gyümölcseit" az idevágó nagy igyekezet, hiszen kvázi egyszerre bírt "összejönni":
- válogatottbeli nagy zakók
- teljeskörű júliusi kupabúcsúk
- kiterjedt bundázással szembesülés.
- még a Nemzeti Sport is 1-10-es skálán 5-öst ad már csak a hazai meccsek jobbjainak, érzékeltetve, hogy mire elég mindez a világ focijában.
- mindeközben a "magyar foci"-ra igyekszünk valami más elnevezést kitalálni, ami még verbálisan is érzékeltetné a hagyományos ismert focitól való eltérést.

Laikusként egyébként én a tömegsport felöl közelítenék, ami mellesleg valóban közfeladat. Csak hát az nem annyira látványos, pláne kezdetben, meg a központosítható korrupció-hányada is kisebb, pont mint a városi közlekedés javítás vs. 4-es metró.

explanatus 2014.08.23. 19:12:40

@tnsnames.ora: Én se. De nem is a foci a lényeges itt. Vegyük úgy, a focista egy cég. Egy focicsapat egy ZRT. Szórakoztatással termel nyereséget, ami se a focistának se a ZRT-nek nem szórakozás, hanem kőkemény munka. No, itt akad el a magyar foci, mert a focista meg a csapat is csak szórakozik, mert nincs rákényszerítve a nemzetközi játékszabályok szerinti játékra, azaz teljesítésre. A foci hűen tükrözi a hazai gazdasági viszonyokat. Pont olyan, mint a magyar vendégmunkás. Ha olyan környezetbe kerül, akkor láss csodát, tud teljesíteni, világszínvonalon. Ebből az következik, hogy nem a magyar ember teljesítőképességével van baj, hanem az itthoni keretekkel. Nem azért tudunk mercit gyártani, mert gyarmatiak a bérek, hanem, mert a magyar tud és akar dolgozni, ha a feltételek biztosítottak. A csupa idegenlégiósokból álló magyar nemzeti válogatott nem azért eredménytelen, mert nem tudnak focizni, hanem mert győzelemhez nincsenek meg a feltételek.

unionista. (törölt) 2014.08.23. 19:49:39

@tnsnames.ora:
a sportban, mint bármi másban szükség van tehetséggondozásra. szóval nem kizárólag a tömegsportot kell támogatni. nem értitek a balkáni cigány (nem roma) kultúra lázadását. és ezt sem, hogy ez milyen jelentős szavazóbázis.

tnsnames.ora 2014.08.23. 20:28:03

@explanatus:
@unionista.:

Mindkettőtökkel egyetértek.

A foci tényleg jó leképzése/modellje a hazai állapotoknak, Én avval egészíteném ki, hogy az itthoni keretek miatt csak részben vagyunk felelősek, azt gondolom sok mindenben jelentős hendikeppel startolunk.

Igen szükség van a tehetséggondozásra is, én azért favorizálom a tömegsportot, hogy ne légüres térbe érkezzen a tehetség, amit aztán lehet sportolni. Levegő nélkül a legtehetségesebb sportoló is fulladozik.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.23. 21:42:01

@unionista.:
"gyurcsány végül 94 áprilisában mondott le"
Ajjaj.
Gyurcsányt se elzavarták, pláne nem a "külföld". Gyurcsány a saját pártján belül vált kellemetlenné. És azért szoktak a többségüket vesztett miniszterelnökök lemondani, mert tehetetlenek. Nem nagy buli miniszterelnöknek lenni úgy, hogy semmit nem tudsz véghez vinni.

"egyébként orbánék sem véletlenül paterolták ki az eu/imf küldöttséget."
Nem paterolták ki. Azt csak utólag mondták, valójában egyszerűen kudarcba fulladtak a tárgyalások. Ha valóban kipaterolták volna, akkor nem próbálkoztak volna úgy be még kétszer.

"a zsidók se véletlen rohangálnak az amerikai nagykövetségre."
???

"lázár sem véletlenül üti a norvég alapot."
Lázár azért üti a norvég alapot, mert a Fidesz célja a totális állami ellenőrzés. Utálja a gondolatát is, hogy valamiről nem ők döntenek.

"egy kampányban nagyon nem mindegy, hogy hol áll a vatikán (egy harmadrangú végül hogyan dönt), nagyon nem mindegy, hogy mit mondanak az oroszok. és nagyon nem mindegy, hogy mit mondanak a németek. "
A Katolikus Egyház valóban tényező, a Vatikán nem. A többiek meg még annyira sem. A magyar választók nem az alapján döntenek, hogy Putyin mit mond.

nevetőharmadik 2014.08.23. 22:10:02

@Renyi Bence: A te fogalmatlanságod* vérlázító.

Az RTL Klubot sosem azért védtük, mert valami különleges értéket képvisel. Hiszen nemigen képvisel semmi olyan értéket, amit mondjuk én is annak tartok.

Amivel szemben az RTL Klubot védjük, az a kormányzat valódi indítéka, az eljárásmódja és a felháborító indoklása. Ugyanis jobb, ha felfogod: nem a minősége miatt basztatják az RTL Klubot, hanem mert még nem függ a Fideszes holdudvartól, mint a többi. Ha a minőségről lenne szó, akkor a TV2 is meg lenne fingatva - de mégsem így van. Ez színtiszta politikai támadás, úgyhogy a csatorna minőségével kapcsolatos érvelésedet földughatod magadnak.

Az eljárásmód is felháborító: üzleti év közben (már ez is agyrém) bevétel-alapú sarcot (még hogy adót, haha) vetnek ki, kifejezetten egyetlen csatornára szabva (törvény előtti egyenlőség, mi? Már a törvény is csak egy üres szó itt), ami tetszőleges módon lehetetleníthet el egy vállalkozást. Ez sima, jogi eszközökkel megvalósított rablás.

Az indoklás pedig, mint fentebb is le van írva, primitív, hangulatkeltő és végtelenül hazug.

És tudod, nem azért baj ez, mert hogy az RTL Klub olyan szent lenne, hanem mert ha ilyen indítékkal ezt így meg lehet csinálni az RTL Klubbal, akkor meg lehet csinálni bárkivel és bármivel.

Ha pedig ezt te nem vagy hajlandó észbe venni, akkor te is csak a legotrombább rablást támogatod, és azt, hogy ebben az országban senki se legyen biztonságban az aktuális kormány kénye-kedvétől.

*vagy szándékos hazudozásod

unionista. (törölt) 2014.08.23. 22:17:20

@Lord_Valdez:
2009 áprlisában persze. de ez mindegy. nem fogjuk ezt eldönteni. kölcsönösen idiótának tartjuk egymást az úgy oké? mert hülyeségeket állítasz, és szándékosan értesz félre mindent. (úgy gondolod, hogy a külgazdaság és a külpolitika érdektelen, és nem ezen bukhat el orbán viktor, akkor azért te egy méretes idióta vagy.)

unionista. (törölt) 2014.08.23. 22:30:05

@nevetőharmadik:
aki ebben a játszmában valamelyik "oldalon" áll az szégyellheti magát.

ducse911 2014.08.23. 23:09:21

Nem baj. Nagyon jól élünk. A nyugat a fasorba sincs. A győzelmi jelentések szerint lenyomtuk amerikát. Mindig is tudtam, hogy a föld nevű bolygó fővárosa Budapest! Isten-királyok vagyunk. Az a 4 millió szegény meg hazugság. Azok a hazudósok nem ismerik a mi csavaros észjárásunkat. Mer mink vagyunk a legjobbak, igaz hogy kilóg a pics@nk, de a pajinka a mienk. Irónikus uff.

panelburzsuj 2014.08.23. 23:25:18

@nevetőharmadik:
ha ilyen indítékkal ezt így meg lehet csinálni a (tesztnyúllal), akkor meg lehet csinálni bárkivel és bármivel

Mi erre a magyarok válasza?

"De velem ugyan mér csinálnák?"

Ha egyáltalán létezik olyan, hogy "nemzeti minimum", akkor nálunk ez az egyik esélyes. Én még azt is megkockázatnám, hogy az annyit emlegetett "dögöljön meg szomszédé is", vagy a "mindegy, csak ne az én kertembe" bár vaskosan jelen van, de mégis messze elmarad attól a bárgyú tehetelenkedéstől, amellyel a magyarok a - tulajdonképpen maroknyi - erőszakos "politobandák" térfoglalását szemlélik.

Gyakorlatilag a "rendszerösszecsuklás" óta. Volt egy negyedszázad "szabink" és ezt a azzal töltöttük, hogy a modern történelem során először "minden kényszer nyélkül" kiválogassuk, majd magunkm fölé emeljül és "felfegyverezzük" az önmagunkra legveszedelmesebb kóklereket, kalandorokat, akarnokakat.

(Ez messze nem a Fideszről szól, legfeljebb csak annyiban, hogy - (eddig...) - Orbán tudta leginkább a szárnya alá gyűjteni ezeket a csibészeket.)

ducse911 2014.08.23. 23:27:28

Ki a pics@t érdekel hogy szar a müsor? Ha nem tetszik ne nézd! A magyar elvileg kurv@ okos. Ha nem jó nem kínozza magát. Lehet mellé beszélni, de az RTL sem jótékonysági intézmény (pénzért dolgoznak). Mint a bankok. Ki a hibás? A mindenkori kormány. Ugye vannak a törvényi keretek, vagy nincsennek. Hogy volt a kresz oktatáson? Amit nem tiltanak azt szabad. Ismerős? Normális törvények kellenek és be is kell trtatni őket. De ne 4 év után jusson eszembe, hogy a csúnya tv-k nem adóznak jól?!? Mi a lóf@sz? Osztán még nekünk álllll feljebb? Segget csinálunk a szép szittya szájunkból. OMG.

panelburzsuj 2014.08.23. 23:33:06

@32FNewYork:
Betöltöda sajtónyanút, hoyga magyarok nemigen veszik az iróniát.

Én aszittem, ennyiből bőven kiderül, hogy a nyakatekert álokoskodásodat sokallom, ámde azt is rögtön alája írtam (konstruktív bírálat, ugye) -, hogy helyette milyen kevés szóval is kifejezhetted volna mind a cikk iránti kritikádat, mind cikk tárgya iránti megvetésedet, mind a pártunkormányunkegyebünk iránti rajongásodat.

Nem ment át - bocsika.. :(

nevetőharmadik 2014.08.23. 23:39:41

@panelburzsuj: Te, én úgy vitatkoznék veled, csak hát nem tér el a véleményünk :(

nevetőharmadik 2014.08.23. 23:52:42

@panelburzsuj: Meg ha már így konzervatív blogon vagyunk, erről a "csak engem hagyjanak békén, csak már megúszom" hozzáállásról eszembe jut az egyik bibliai idézet:

"...Nem! hanem Égyiptom földére megyünk be, ahol nem látunk harcot és nem hallunk trombitaszót, és kenyeret nem éhezünk, és ott lakozunk:

Most azért halljátok meg az Úrnak szavát, Júdának maradékai! Ezt mondja a Seregek Ura, az Izráel Istene: Ha ti csak orcáitokat fordítjátok is úgy, hogy bemenjetek Égyiptomba, és bementek, hogy ott tartózkodjatok:

Akkor a fegyver, amelytől ti féltek, legott utólér benneteket Égyiptom földén, és az éhség is, amitől rettegtek, körülvesz titeket Égyiptomban, és ott haltok meg."

(Jeremiás 42:14-16, azzal kapcsolatban, hogy a zsidók fostak Babilontól és inkább elmenekültek volna)

És ki az idehaza, akit még nem ért utol a fegyver, amitől félt és ezért kussolt?

panelburzsuj 2014.08.24. 00:20:44

@nevetőharmadik:
Igen, ez a kussolás is része a dolognak...

De ha már ezt a Jeremiást idecitáltad, akkor talán még inkább olyami, hogy "azt hiszed, hogy ha eladod magad neki, akkor nem fog a fejedre nőni?" , vagy még durvébban: "ha magad se böcsülöd igazán magadat, mire föl várod mástól?"...

panelburzsuj 2014.08.24. 00:25:10

@panelburzsuj:
Egészen a politika nyelvén:

"Mégia mit vársz, ha ilyen szarháziakkal reprezetáltatod önmagad?"

egyetmondok 2014.08.24. 09:42:29

@Diorella Queen:
Hogy a "nemzetiszocializmussal" mi a baj ?
A szocializmus.
De az nagy.

egyetmondok 2014.08.24. 09:45:21

@immer wieder:
6,5 millió forint készpénzt vettek el tőled,s nem valami jövőbeni ígéretet.

egyetmondok 2014.08.24. 09:47:58

@32FNewYork:
Én nem látok semmi élet-halál harcot a KKV szektornál. Igazodást látok ott a beteg magyar államhoz. Ez nem élet-halál harc,hanem a világ legtermészetesebb jelensége.

drolt 2014.08.24. 16:42:32

@s.g.l.: Papírforma szerint 56 féle adó fajta van - ebből egy vállalkozás kb. 45-48 félét fizet - kisebb-nagyobb összegben. pl. a kamarai "tagdíjat", ami 'igazán nem nagy összeg', kötelező megfizetni és adók módjára behajtható, és nem kapsz érte semmit. + sokan elfelejtik az adók közé sorolni pl. az illetékeket, amit persze minden apró-cseprő engedélyhez, hivatalos eljáráshoz stb. le kell róni és szintén a NAV ügye. A lényeg, hogy ennyi adóteher, mint ami most az orbán kormány alatt van (beleértem az ezekkel járó adminisztrációs terheket és a legtöbbször az adó mértékét is), még soha nem volt kis hazánkban. Szomorú, elkeserítő helyzet ez, és éppen ezért - mert bár mint műsorszolgáltató nem kedvelem, de mint vállalkozás megértem - az RTL klubnak drukkolok: talán van valahol még jog és kikényszeríthető igazság....

Szúrófény 2014.08.28. 06:04:12

@megamedve: Ami nem is volt, hogyan mehetne el? Az esztelen hatalomból okos, kinevezett, ott terpeszkedik, nyugodj meg!

Szúrófény 2014.09.10. 05:38:20

@s.g.l.: 7% Egészségügyi,+ 16% jövedelem + 27% ÁFA = 50% A termék árában max 3% béredből! Hol lakik a kizsákmányolás? + alkohol, benzin, cigaretta luxus adója! Államigazgatás kötelezően előírt díjai a népnyelv "ocsmány irodájában"
süti beállítások módosítása