1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2013.11.01. 18:11 HaFr

Halottunk: az alkotmányosság

24/2013. (X. 4.) AB határozat a 2006 őszi tömegoszlatásokkal összefüggő elítélések orvoslásáról szóló 2011. évi XVI. törvény alaptörvény-ellenességének megállapítására és megsemmisítésére irányuló bírói kezdeményezések elutasításáról.

A hűség jutalma:

Eltörlik az alkotmánybírókra vonatkozó 70 éves korhatárt, ezzel öt 2010 óta kinevezett bíró maradhat tovább hivatalban, átlagosan 5,8 évvel. Az alkotmánybírákat tizenkét évre nevezik ki, de 70 éves korukban eddig a tisztség automatikusan megszűnt. Itt vannak azok a bírák, akiket érint a törvénymódosítás.

Név Ekkor nevezték ki Ennyi idős most Ekkor lenne 70 éves Ha elfogadják a törvényt, eddig maradhat Ennyit nyer
Szívós Mária 2011 64 2019 2023 4 év
Salamon László 2013 66 2017 2025 8 év
Pokol Béla 2011 63 2020 2023 3 év
Dienes-Oehm Egon 2011 68 2015 2023 8 év
Balsai István 2011 67 2017 2023 6 év

A korhatár eltörléséről szóló törvénymódosításon Navracsics Tibor neve van, a dokumentum csütörtök este jelent meg a parlament honlapján, a tizenegyedik oldalon van a bírák korhatárának eltörléséről szóló rész. (index.hu)

Íme, a rezsim hű alkotmánybírái, akik a semmisségi törvény jóváhagyásával és további, a magyar alkotmánybíráskodás örök szégyenére szolgáló döntésekkel beírták nevüket Magyarország fekete könyvébe, 70 éves koruk előtt jóval, már most megkapták a továbbszolgáló papírt, fizetést, autót, rangot, miközben a bírák nyugdíjkorhatárát 62 évben állapította meg az állampárt (amit aztán a luxembourgi EB megsemmisített). És ezek a romlott emberek védik az alkotmányosságot 2023-ig vagy tovább (!). Az Orbán-hűség kifizetődő, de eljön a kor, amikor a sírjukat belepi majd a gaz, és az utódaik szégyenkezve gondolnak vissza rájuk. De most, a Halottak Napja előtt a magyar alkotmányosság is megérdemel egy gyertyát, ő is a halottunk, méghozzá mindenkié. Ha jól számolom, a harmadik gyertya ez már érte...

 

mour.jpg

92 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr385609532

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pokol 2023 2013.11.02. 02:04:01

Alig köszöntött be a november és a Fidesz máris belefújja az orrát a saját alkotmányos rendszerébe. Nem mintha sokat számítana egyébként, van erre ugyanis egy kíméletlenül pontos alkotmányjogi szakkifejezés: FUBAR. Most éppen arról nyújtott be tö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neoteny · http://word.blog.hu 2013.11.01. 18:23:56

All animals are equal, but some animals are more equal than others.

mitmiért? 2013.11.01. 20:23:02

Balsaiból hogy lehetett alkotmánybíró?
OV mindent megtesz h saját büntetőjogi felelősségrevonását elodázza.

- Szerzet - 2013.11.01. 23:34:05

Sújtsa őket az utókor megvetése.

Pala74 2013.11.01. 23:39:07

Pokol Bélát anno a bölcsész hallgatói is utálták Miskolcon. Egyszer kétszer hallottam beszélni, el nem bírom képzelni, hogy lett egy ilyen emberből szinte a legnagyobb közjogi méltóságok egyike. Bár van sejtésem....

Lord Snow 2013.11.02. 00:02:30

NINCS alkotmánybíróság.

Mint ahogy NINCS legitim alkotmány sem.

Tamás Csacsicska 2013.11.02. 05:32:59

Mennek a lecsóba, hamarosan, mind a tizenöten. A soha meg nem született manyup döntés és egyéb gazemberségek miatt. Ez is olyan orthodox döntés lesz, mint Orbánék megannyi ötlete. Teljesen új Alkotmánybíróság kell, amelyet nem pártok favorizálnak, hanem akik személyéről a bírói szakma dönt majd. Gyalázat, ami Magyarországon történik - nem is értem, hogy miért marad mindez szó nélkül?

pánpéter 2013.11.02. 06:41:32

Bezzeg, amikor még Szili Katiból akartak a komcsik Államfőt csinálni, vagy Trutymó Emilia besúgó elvtársnő volt az OVB elnöke, azok voltak ám a demokratikus és alkotmányos Magyarország legszebb időszakai.
Ejj, bizony, azok a régi szép idők.
Most meg, tombol a diktatúra, oda a sajtószabadság, a rohadt 2/3-os párt nem átallott új alkotmányt csinálni, hogy rohadjanak meg. MI volt a baj a régivel? hát milyen remek demokratikus időkből is származik az, de hogy mást nem mondjak, milyen remek népszavazással erősítette meg azt is a magyar választópolgár.

Elvtársak! Itt már cselekedni kell, mert ha nem...
Énekeljük el közösen az internacionálét, magyar proletárok, zúgjon az ének!

Hidvégi Mihály 2013.11.02. 06:56:38

@pánpéter: Ember, ne itt bőgesd buta szádat, ez nem - a te szóhasználatoddal élve - komcsi blog, nem ballib blog, Ez a Mi hazánk!

Lexa56 2013.11.02. 07:01:03

Ennyit a narancsba borult pálmafák elvi következetességéről és gerincességéről!

pánpéter 2013.11.02. 07:03:23

@Hidvégi Mihály: Értem. csak egy kérdés: trutymó emília miatt is ekkora volt a hőbörgés?

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2013.11.02. 07:04:10

@pánpéter: Szili Kati egy dolog, tudtommal soha semmi törvénytelent ne követett el, ellentétben az alkotmánybírák mostani tevékenységével, amint a poszt is írja.
OVB: választási csalásért még csak fideszest ítéltek el, egyszer régebben Papcsákot, meg most Baján (még a videó előtt, mielőtt mellébeszélsz).
A régi alkotmánnyal nem volt sok gond, ezt már Sólyom is megmondta, tudod, aki Szili helyett lett, és akit nem lehet balossággal vádolni. Sztálin idejéből összesen kettő dolog maradt benne: a száma meg hogy a főváros Budapest. Minden mást átírtak a rendszerváltás után.
Sajtószabadság meg tényleg nincs, lásd közmédia számtalan botránya meg a félelem, ami közmunkástól bíróig mindenkit érint.

pánpéter 2013.11.02. 07:09:51

@peetmaster:
- írd le tételesen, milyen törvénytelenséget (gondolom vannak ítéletek is, ha már törvénytelenségről beszélsz) követett el az AB.
- a bajai ügy kapcsán bírósági ítélet mondja ki, hogy nem történt választási csalás, kampánycsend sértés történt, és az sem megállpatható, hogy ki részéről.
- azt viszont pontosan lehet tudni, hogy a bajai csalós videóban a komplett baliberális oldal nyakig benne van, ennyi hazugságot ilyen rövid idő alatt nem sokan követtek el.
- a mostani alkotmánynál hiányolják a népszavazáson való megerősítést. írd már le, mikor volt a 49'-es alkotmány népszavazásra bocsátva. nem emlékszem rá ugyanis, de lehet hogy én tévedek.
- ha nincs sajtószabadság, hogy lehet, hogy kamu videók jelennek meg népszerű hetilapk honlapjain?
- közmédia: mit hiányolsz? a pártkeltét az M1-en Orosz Józsikával, vagy mit? az volt ám, a sajtószabadság...
Trutymó Emília?

Baszkikám 2013.11.02. 07:24:22

@pánpéter:
Számtalanszor elmondta már számtalan ember, de úgy látszik a fidesznyikek 2 bites agyába nem fér bele, úgyhogy elmondom még egyszer, csak a rend kedvéért.
2010-ben a zemberek nem azért szavaztak a viktorbánra (vagy nem mentek el szavazni ellene), hogy ugyanazt csinálja, mint szocik az elmútnyócévben, csaképpen a saját csókosaival.

A zemberek azt akarták, hogy szűnjön meg az a korrupcióval átitatott urambátyám világ a töketlen kormányzással együtt.
Erre ugyanazt kaptuk, csak sokkal professzionálisabb szintre emelve az egészet, ráadásul hányingerkeltő és normális emberek számára teljesen átlátszó propagandával nyakon öntve.

Úgyhogy arra hivatkozni nem ér, hogy bezzeg a szocik alatt ez volt meg az volt, ugyanazt ugyanúgy csinálták, mint ezek.

Ezzel elismeritek, hogy szerintetek az úgy jó, ha a szocik helyett a fidesz teszi tönkre, lopja szét az országot.

Hát köszönjük szépen.

toportyánzsóti 2013.11.02. 07:28:59

@pánpéter: Annyit tudtunk meg,trutymó van a bucidban, ami felforrt attól hogy báncsák az élő istened kreatúráit.

pánpéter 2013.11.02. 07:33:46

@toportyánzsóti: semmitől nem forr fel semmim, főleg nem egy ilyen blogtól. ha ezt gondolod, túlságosan nagy jelentőséget tulajdonítasz az ilyen és ehhez hasonló ostoba blogoknak.

pusztán kérdeztem. ha az elvtrásnak gondja van az alkotmányossággal, akkor abban bízom, gondja volt trutymó emíliával is. ellenkező esetben csúnya kettős mércéről lenne szó, ami persze nem meglepő az index holdudvarában - sőt.

toportyánzsóti 2013.11.02. 07:35:06

Narancsmaffia következetesen pofánszarja önmagát pontról pontra!Csak az időfaktor változik,van amikor napon belül,van amikor pár év kell...

Baszkikám 2013.11.02. 07:35:21

@pánpéter:

Most azt is elismerted, hogy az agyad tényleg csak 2 bites.
Vagy még annyi sem.
Ilyenekkel érdemes vitatkozni?
Áhhh... (legyint)

toportyánzsóti 2013.11.02. 07:38:16

@pánpéter: Megmosolyogtató vagy bikfic.Elemi logikával sem vagy tisztában.Trutymóval a bucidban persze nem is várható.

pánpéter 2013.11.02. 07:42:53

@toportyánzsóti: szép volt, jól odamondtál. az érvrendszered kikezdhetetlen. (LOL)

nemigenértem 2013.11.02. 07:49:38

@Baszkikám:

Érdekes, hogy butának nevezel minden Fideszest.
Főleg, hogy akkora zöldséget írsz mellé, amivel bármikor nyernél a rakamazi káposzta verseny döntőjében.

Nem (csak)a korrupció miatt szavaztak Viktorra.
Elég lett a semmirekellők dotálásából.
Elég volt a mindent eladunk, de nem a pénz lesz több hanem a hitel politikából.
Elég volt a chf hitel csapdából, amibe a kormány a bankokkal közösen csalta a dolgozó réteg javát.
Elég, hogy minden terhet a dolgozók cipeltek, a multik, bankok és segélyesek meg semmit.

A leggazdagabb és a legszegényebb réteg, együtt kifosztotta a polgárságot!
Sőt
A kakóbiztos számítógépek, a páncélszekrény a betegágy mellett, a digitális tábla a fűtetlen iskolában, a megszüntetett pszichiátria, a megszüntetett gyermek után járó adókedvezmény, a duplázott adósság és munkanélküliség, a -6% gdp, a féktelen energia árak, a kormányzás helyetti koalíciós huzavona, egymásra mutogatás. (most is ennyit tudnak)
Stbstb
A korrupció csak hab a tortán.
Sok mindenből elég volt.

Először van legitim alkotmányunk. Végre!

Ráadásul jó példa európa számára.
A semmisségi döntés pedig a minimum, ami kijárt a komcsi bűnbanda kormányzása után.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.11.02. 07:59:45

@pánpéter: Ne bezzegezz te rohadék narancsmosó. Az mszp kutyafüle volt ehhez a garnitúrához képest, pedig ezek azzal nyertek 2/3-ot, hogy majd jobbak lesznek.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.11.02. 08:02:49

Jaj-jaj temessük az alkotmányosságot és jogállamot,immár kb 500. alkalommal LOL mindíg jót neveteg,mikor az elmebeteg söpredék bal-libek nyüszítenek az alkotmányosságról meg demokráciáról:D
Az volt ám a szép demokrácia,mikor százezres tömeget lövettetek véletlenszerűen,aztán mindent kordonoztatok,majd betiltottátok a mellény(!) viselését.Az is jogállami volt,mikor 20e ft alatt bármikor lophattak segílyes haverok,mert nem volt büntethető!Vagy mikor a gyerekeket az ovodában kötelezően nemsemlegesen akartátok nevelni LOL :D Mocskos söpredék patkány libsik,ennek vége

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.11.02. 08:05:47

@mutymurutty: Szerencsére ezt az elmebeteg bal-lib csürhe nap mint nap bizonyítja,hogy igaz.Lásd,a videós haverotok, Szarházy mennyivel jobb?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.11.02. 08:09:23

@nemigenértem: Igen, buta minden fideszes. Főleg az az egymillió, aki az elmúlt 3 év tényekdése után még mindig tapsikol.

Írod:
Elég lett a semmirekellők dotálásából.
* persze, ugyanaz a pénz most hova megy? Csak nem túlárazott közbeszerzésekre?

Elég volt a mindent eladunk, de nem a pénz lesz több hanem a hitel politikából.
* az államadósság tovább nőtt, pedig elloptam 3 000 milliár magánvagyont. A hiteleket a hgiteltelenségük miatt az IMF hitelnél drágábban veszi fel a mai kormányzat.

Elég volt a chf hitel csapdából, amibe a kormány a bankokkal közösen csalta a dolgozó réteg javát.
*a CHF hitelek javarszészt a fidesz által delegált jegybankelnök döntései alapján magasan tartott Ft kamat miatt terjedhettek ennyire el. Emellett a fidesz sem ágált ellene és a legtöbb fideszes önkormányzat is chf hitelből költekezett túl. És ma is csak látszatmegoldások vannak. A fidesz kimentette a klientúráját, azt is úgy, hogy hülyegyerek módjára hazavágta a bankrendszert.

Nem folytatom, csak a te retorikáddal:

Elég volt az ostoba fideszesek bégetéséből. Örültem, hogy a fidesz váltotta a szocikat, volt hogy örültem a "/3-nak is, de álmomban nem gondoltam, hogy ez a gennyes szarkupac lesz belőle.

pánpéter 2013.11.02. 08:10:33

@mutymurutty: ismét egy intelligens hozzászólást olvashattunk vidéki versenyzőnktől. tapsoljuk meg.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.11.02. 08:16:42

@pánpéter: Igen. Amilyet érdemeltek. Most komolyan, azt ismételgetitek folyamatosan érvként, hogy a fidesz sem rosszabb, mint a tetves mszp volt. Most komolyan? Hogy lehettek ennyire hülyék? Tényleg nem értem. Tapsikoltok ahhoz, ami most megy. Persze, ha fizetnek nektek a kommentelésért, akkor nyilván nem vagytok hülyék, csak a gerincetetek takony. Mindenesetre fenntartom, amit wankernek írtam, és örülök, hogy te is magadra vetted... már ha nem te nyomod mindkét nicken.

pánpéter 2013.11.02. 08:19:15

@mutymurutty:
"azt ismételgetitek folyamatosan érvként, hogy a fidesz sem rosszabb, mint a tetves mszp volt"

áruld már el, mikor írtam ilyet le ide, vagy akár máshova? vagy egyáltalán ki írta le ezt, hogy ennyie ismételgeted?
az érvek, amiket felhoztok, ostobaság, ezt kéne látnod. ez az oda a demokrácia, oda az alkotmányosság, oda a sajtószabadság ezredjére ismételt szentrhármosága elképesztően szánalmas.

Reszelő Aladár 2013.11.02. 08:19:49

Miért hiszem azt, hogy a ballibek nemsokára kiadós verést sürgetnek majd a nem velük együttfondolkodók ellen?
Miért hiszem azt, hogy páran kellemes emlékként gondolnak 2006 októberéte, és keveslik a kilőtt szemeket?
Miért hiszem azt, hogy páran újból képviselőket veretnének?

Most elképzelem, hogy az azonosító nélküli rendőrök szétkergetik az október 23-ai össze nem fogásos ellenzéki rendezvényt, ahol a tüntetők a könnygáztól fulldokolva próbálnák elkerülni a kardlaopzást, és az igazolványát lobogtató Vadai Ágnest egy tonfával ütlegelik.
Másnap nagyjából hadban állnánk mindenkivel.

Ennyit a kettős mércéről!

toportyánzsóti 2013.11.02. 08:24:25

@Reszelő Aladár: Ép elme leszáll a döglött dakota lóról pár év után,neked még nem szóltak?

toportyánzsóti 2013.11.02. 08:26:24

@pánpéter: Látom összekuszált az elemi logika megemlítése,trutymó.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.11.02. 08:26:35

@mutymurutty: Ennyire futja libbant féreg?:D
Marakodjatok csak tovább a koncon az elvtársakkal,meg filmezzetek pár videót :D
A bal-lib söpredék csürhe ismét bizonyította,hogy egy rossz játékautót sem lehetne rájuk bízni,nemhogy az országot :D

pánpéter 2013.11.02. 08:31:26

@toportyánzsóti: össze, jah. mint bajnait a szobordöntés utáni kommunikáció. vagy mint mesterházyt a kamuvideós ügy kimagyarázása. vagy mint a sok ballib megmondóembert gyurcsány október 23-ai beszéde.

Lord Snow 2013.11.02. 08:32:38

@Hannibal ante portas: Mert egy párt alkotta, amelyik nem kért és nem kapott ERRE felhatalmazást. Nincs benne az ország akarata, még csak az 52% akarata sincs benne, csak egy emberé. Ezért nincs legitim alkotmány. Attól nem lesz legitim, hogy egy erőszakos szekta jó sokszor elmondja, hogy szerinte ez az. Nincs benne a nemzet akarata.

Az alkotmánybíróság pedig ebből következősen sincs, de azért sincs, mert attól nem lesz senki alkotmánybíró, hogy egy pártból odadelegáljuk. Attól ügy csak egy ügynök, pártitkár, bábu lesz.

Nem teljesül a személyi feltétel, és nincs funkciója sem.

Ezért.

pánpéter 2013.11.02. 08:34:04

@wanker cunt: egyébként ez tényleg így van. ezekre az emberekre egy háztatrtás vezetését nem bíznám, nem hogy egy országét.

Hannibal ante portas 2013.11.02. 08:35:08

Ez egy ritka buta, ostoba, szamárságokkal telirakott blog, buta, ostoba, szamár hozzászólókkal, min: mutymurutty, baszkikám, toportyánzsóti és Hidvégi Mihály elvtársak. Kellemes további halottaknapi mocskolódást, másra sajna nem vagytok képesek. Ubi dubium, ibi libertas. De ez is igaz: a malis vituperari laus est.

toportyánzsóti 2013.11.02. 08:35:21

@pánpéter: Trutymózással elárultad a szellemi szintedet,legközelebb figyelj jobban oda ha emberek közé tolod a képed,vagy maradj a homokozódban.

pánpéter 2013.11.02. 08:37:36

@toportyánzsóti: látom fáj ez a trutymózás neked. érthető. nem könnyű befogadni, még balliberálisként sem. jó, hát nektek ez jutott.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.11.02. 08:38:54

@mutymurutty: Ezért szórakoztatnak a kommentelő bal-lib patkányok,soha semmi érv max anyázás,diktatúrázás,orbánozás.Aztán habzó pofával vonyítj,hogy demokrácia meg jogállam :DD Söpredék legalja patkányok vagytok,még egy hamis videót sem tudtok normálisan kiszivárogtatni :D

czjanos 2013.11.02. 08:39:25

Ez a "70 éves" törvény a félelem jele: körül kell még jobban bástyázni magunkat, különben elszámoltathatnak! Mi lesz velünk, ha már nem áll a hátunk mögött Polt Péter, eltűnnek a kedvenc alkotmánybíráink?
Elszámolni való pedig sok lesz és egyszer lesz elszámoltatás is. Minden törvénytelenség, tisztességtelen dolog elszámoltatása. Az Alkotmány szerinti elszámoltatása.

toportyánzsóti 2013.11.02. 08:43:23

@pánpéter: Csak megkönnyíti a megítélésed lángelme.Büszkén vagy agyhalált lábon hordó.

pánpéter 2013.11.02. 08:47:52

@toportyánzsóti: éreveid nincsenek, így marad a sértegetés. sajnállak. mást nem tehetek érted. R.I.P.

Hannibal ante portas 2013.11.02. 08:57:13

@Lord Snow: Kedves Lord,
egyrészt, az 1989 - es alkotmánymódosítás alkotmányozási kötelezettséget írt elő az 1990 - es választások utáni időszekra, tehát a kötelezettség kérés nélkül is ott volt, csak eddig egyetlen kormány sem tudott (mert vagy nem volt képes rá a többsége ellenére sem, pl. Hornék, vagy eleve nem volt meg a szükséges 2/3. Másrészt, az ellenzék saját akaratából és elhatározásából vonult ki az alkotmányozó bizottságpkból, többszöri kérés és felkérés ellenére. Csak azért, mert az előre benyújtott követeléseit a többségi kormánypártok nem fogadták el kiindulási alapnak. Ez nem más, mint egyszerű zsarolás. Ettől függetlenül egy kíváló alkotmány született, ehhez pedig a törvényben előírt 2/3 bőven megfelelt. az nem kritikai szempont, hogy eddig 5 módosítása volt. Az általatok oly gyakran hivatkozott 1989 - es "alkotmánynak" - amely nem volt új alkotmány, hanem az 1949 - es alkotmány módosítása még az első szabad választás előtt, tehát az MSZMP felügyelete es kormánya alatt, az első évben, azaz 1990 - ben 9 szer, utána 2011 - ig még 23 szor módosították. Harmadrészt, az Alkotmánybíróság szerepe a megalakulásakor (rendszerváltás környéke) egészen más volt, mint ma, akkor - alkotmánybírósági szakértők szerint is - úgy működött, mint egy második kamara, azaz a Parlament tevékenysége fölött állónak gondolta magát. Ezést aztán pl. nem születhetett meg az ügynöktörvény sem, mert Sólyom L. vezetésével elkaszálták. Ma erre már nincs szükség, s az alkotmánybíróság hatásköre így is eléggé tág. Az alkotmánybírókat a törvénynek megfelelően a parlamenti pártok delegálják, ez most is így történt, emlékezhetünk még arra, hogy az előző ciklusban az MSZP minden Fideszes jelöltet elutasított. Akkor nem vérzett a szíved? Az eddigi - tehát az utolsó három évben - született alkotmánybírósági döntések nem azt mutatják, hogy ezek ott bábúk lennének, nagyon karakánul elmeszelték a Fidesz egyik-másik hülye törvényét. És ez így van rendjén. Tehát megvannak a személyi feltételek is és a funkció is.
Nem jó dolog zsigerből ellenezni valamit, akkor sem, ha nem a szívünk közepe az éppen regnáló társaság.

martineden 2013.11.02. 08:59:48

@pánpéter: Hat akkor ird le most.A fidesz rosszabb ,arogans tolvaj banda

Hannibal ante portas 2013.11.02. 09:03:08

@czjanos: végre, az első madarakat már börtönbe küldik: Wieszt, Molnár Gyula, remélem sorra kerül még Hunvald, Hagyó, Demszky, Gyurcsány és a többi jómadár is. Bár ezzel a széthordott és szétlopott pénz (privatizációk, pl. Motim, kerületi lakóházak, Andrássy úti bérpaloták, BKV, Metro4, MÁV, vidéki közlekedési vállalatok, közművek mindenhol, stb.) még nem kerülnek elő.

kissiú 2013.11.02. 09:12:44

@nemigenértem: "Először van legitim alkotmányunk. "

Mitől legitimebb az előzőnél? Mint Pánpéter kollégád említette, ezt is ugyan úgy nem merték népszavazással megerősíteni, mint a 49-est.

Moin Moin 2013.11.02. 09:15:12

Nagyon egyszerű a megoldás: meg kell nyerni a választást és azt követően részrehajlás nélkül élni kell a kormány rendelkezésére álló hatalmi eszközökkel a jogrend helyreállítása érdekében.

kissiú 2013.11.02. 09:15:19

@Hannibal ante portas: "Ezést aztán pl. nem születhetett meg az ügynöktörvény sem, mert Sólyom L. vezetésével elkaszálták"

És most ki kaszálja el az ügynöktörvényt? Ja, hogy napirndre sem meri venni a dicsőséges II/III?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.11.02. 09:18:32

@Hannibal ante portas: Igazad van, bár érdekes, hogy csak 2010 előtti eseteket említettél (csak nem nyalonc vagy?). Aztán mire az mszp-s sor végére érnek folytassák a 2010 utáni tolvajokkal, hűtlen kezelőkkel is. Akkor újul meg Magyarország.

kissiú 2013.11.02. 09:20:34

@Hannibal ante portas: "Az eddigi - tehát az utolsó három évben - született alkotmánybírósági döntések nem azt mutatják, hogy ezek ott bábúk lennének, nagyon karakánul elmeszelték a Fidesz egyik-másik hülye törvényét"

Színház volt. Utána ugyanis megkaptuk ugyan azt, csak a grátinalkotmányba vésve. Korábban ki csinált olyat, hogy az alkotmánybíróság elutasítását alkotmánymódosítással kerülte ki? Szerinted kitől idézek?:
"Az alkotmánybíróság döntése mindenkire vonatkozik. Nincsenek kiskapuk, ez Magyarország vastörvénye." Annyit segítek, hogy ellenzékből mondta.

csak egy néző 2013.11.02. 09:33:13

@pánpéter:
Peti komám!
Kérlek őszintén válaszolj,ha ugyanezeket az intézkedéseket (tarafik mutyi, föld mutyi, stadion építkezések, manyup lóvé, birók korhatára,baltás elengedése, stb, stb) nem Viktorkád, hanem mondjuk Fletó vezette volna be, akkor is ugyanilyen jónak tartanád, ugyanígy védenéd???? Kérdezem ezt nem komcsilibsizsidóként.

ÖtletElek 2013.11.02. 09:36:56

Azt, hogy a poszter nem ért egyet bizonyos alkotmánybírósági döntésekkel, azt értem. Azt, hogy zavarja, hogy ilyen korhatárral kapcsolatos trükközéssel pozíciókat tartanak meg illetve ürítenek ki, szintén értem, magam is felháborítónak tartom. Na de azt nem tudom megérteni, hogy azért, mert valaki máshogyan gondolkozik, azért azt kelljen rá mondani, hogy az utódai szégyenkezni fognak miatta annyira, hogy gazosak lesznek a sírjaik. Hát kedves poszter, te annyira képtelen vagy elfogadni azt, ha valaki máshogyan gondolja, hogy ez már az intolerancia legmagasabb szintű példája gyűlölködéssel vegyítve. Mondanám, hogy te annyira mást gondolsz az elfogadásról, és annyira nem érted, hogy az igazság az nem egy egzakt érték, hanem több ember értékrendjének eredője, hogy szerintem a te utódaid azért fognak évente egyszer a sírodhoz menni, hogy lehugyozzák azt. De nem mondom, mert attól még, hogy nem értek egyet veled, szerintem nem érdemelsz ilyet, na meg talán az utódaidnak kicsit több esze lesz.

vakapad 2013.11.02. 09:37:06

@Hannibal ante portas:

Elolvastam, hogy Molnár Gyulát milyen alapon próbálta a bíró börtönbe küldeni, és bizony a közröhej eléggé enyhe kifejezés rá. Gondolom, a derék bíró úr ezután megkapja az öröklétig tartó kocsihasználatot titkárnőstül.

Azt is olvastam valahol, hogy valamely országban valamely miniszterelnök 27 milliárddal emelte meg egy vasútvonal építésének költségkeretét, hogy a haverjának az ajánlata még beleférjen.

És azt is rebesgetik, hogy az itt nagy garral felhozott "Rytkó jelentést" nem Rytkó írta. Olyan iromány, amit ő írt volna, sajnos nincsen. Persze, Hankiss ilyenkor jól jön, Svédországban meg rosszul. Mintha ez a kettősség nem zavarná az urakat.

Lencsés István 2013.11.02. 09:37:58

Az alkotmányosság nem halott .

felcsutisuttyo 2013.11.02. 09:43:48

ezeknek nem sima gyertya kellene, HANEM EGY GYÚJTÓGYERTYA BOMBÁVAL A SEGGÜK ALÁ !!!!! De eljön még a perc, hogy ez megtörténik...nem fognak vén hülyén parazita módon ott ülni és alkotmányosdit játszani!!!!

pánpéter 2013.11.02. 09:57:19

@csak egy néző:
lássuk sorban:
- trafik mutyi szerintem is gáz.
- föld mutyi: a helyzet cizelláltabb, mint ami a balos sajtóból jön. nyilván sok az érdeksérelem, és vannak nem tiszta helyzetek, de a magyar föld magar kézben tartása maradéktalanul megvalósul, számomra pedig ez a legfontosabb.
- manyup: a manyup bevezetése óta a nyugdíjkassza hiánya éves szinten 300 milliárdos minusszal dolgozott, mely hiányt államadósság növekedéssel pótoltunk. helyes lépés volt ezt megszűntetni.
- bírók korhatára: nem tudom, szerintem az a bíró, aki a Cozma gyilkosoknak 10 évet ad, az talán menjen el nyugdíjba. a bírói kar jelentős része a volt állampárt kiszolgálója.
- baltás: diplomáciai baki volt. szerencsétlen ügy.

de tudod, ha gyurcsányékn csak ennyit tettek volna, és közben nem duplázzák meg az államadósságot, nem vesznek fel IMF hitelt, nem lövik szét a békés megemlékezőket, stb stb, feri még mindig kormányon lenne.
a Fidesz 2/3-a nem az égből hullott le. a 2/3 a 8 éves katasztrófakormányzás eredménye, ezt végre jó lenne belátni.
nemsokára választások. ha a fidesz felszámolta az alkotmányosságot, a demokráciát, a sajtószabadságot, lehet itt akármilyen választási törvény, a mai ellenzék nyerni fog.
de ahogy a helyzet áll, a szobordöntés, a videós balhé, meg az egymás b@sztatásán kívül a jelenlegi balliberális elit semmire nem képes. országot vezetni a legkevésbé.

pánpéter 2013.11.02. 09:58:19

@csak egy néző: na, holoda attila írt egy lejáérató cikket, és most hasra kéne esnem tőle, vagy mire gondolsz?

zarao 2013.11.02. 10:03:45

@pánpéter: nem kivánok ebben az értelmetlen vitában részt venni, de senki sem írta meg, és azért ez igen fontos: Rytkó Emilía sohasem volt az OVB elnöke! Az Országos Választási Irodát vezette. Az előbbi egy fontos alkotmányos intézmény (volt), míg az utóbbi csak egy adminisztratív szerv (volt). Egy alkotmányossággal kapcsolatos vitában ez túl nagy tévedés.

csak egy néző 2013.11.02. 10:21:31

@pánpéter:
Nem vagy egy kicsit sem elnéző. Én egyébként azt kérdeztem ,ha ugyanezt Fletóék csinálják, akkor már tuti lángban és romokban állna az ország? Az ellenzéknek (haha) csak köszönettel tartozik a fityesz, mert megnyerte nekik a következő 4 (?) évet. Nem védeni akarom az elmúlt 8 évet, csak kurvára bosszant, hogy most mindent jónak és tutinak fogadtok el, amit az Istenetek kitalál. Viktorkátok annak idején azt bírta mondani, amikor átvette az uralmat, hogy a nyugdíjrendszer jó és legalább 30-évig még tartható. A fityesz 2/3-a, pedig az nem a nép 2/3-a, ahogy papagáj módjára mantrázzátok. Az MNB devizatartalékát sem a legyek hordták össze, de erről valahogy mélyen kussoltok és mantrázzátok, hogy micsoda rossz dolog az IMF hitel és, hogy eladósították az országot. Csak halkan kérdezem, hogy a külföldiek által megvásárolt állampapirokat nem kell majd visszafizetni?? A kamu videó is megérne egy mesét. Csak az életszerűségre egy példa: megcsalom az asszonyt, felvetetem valakivel, aki később elhozza a lakásomra, megmutatom az asszonynak is és kirakom valamelyik újságba, majd elmegyek a rendőrségre feljelenteni a készítőjét.

Hidvégi Mihály 2013.11.02. 10:25:00

@pánpéter: Nem érdekel Emíliád. Az érdekel, ami a blogbejegyzésben szerepel, hogy most a Fiatal Demokraták lehetővé tették ennyi alkotmánybíró hivatalban maradását, s épp azokét, akik elvtelenül mindent megtesznek hűbéruruk seggének kinyalására, a magyar nemzet pedig eközben egyre süllyed.

pánpéter 2013.11.02. 10:33:14

@csak egy néző: ha elolvasod amit fentebb neked válaszoltam, abból nem ezek következnek, amiket te most itt leírsz...
a kérdéseidre válaszoltam, megfelelő kritikával, azt gondolom.
2/3 pedig 2/3. a 2010-ben érvényben lévő választási törvény szerint a fidesz a mandátumok 2/3-át szerezte, pedig akkor még tombolt az alkotmányosság, nem volt diktatúra sem, és a sajtószabadság is dübörgött ezerrel...
ha az IMF hitel annyira jó dolog, akkor meg azt nem értem, miért nem mindenki onnan finanszírozza magát? a németek, angolok, franciák, svédek, norvágok, finnek miért nem IMF hiteleket vesznek fel, miért a piacról finanszírozzák magukat?
a kamu videót meg felhózni tipikus öngól. a balliberális oldal ennyit még ilyen rövid idő alatt nem hazudott, és ilyen gyorsan és sokszor sem bukott le. úgy csináltak magukból komplett idiótát, hogy öröm volt nézni.

pánpéter 2013.11.02. 10:34:31

@Hidvégi Mihály: hova süllyed írd már le. ha süllyed, akkor írj le minimum 5-6 mutatót, ami relevanciával bír a süllyedésre.

csak egy néző 2013.11.02. 10:37:40

@pánpéter:
Biztos igazad van, mert sehogy másképp nem történhetett, mert a 2/3 az 2/3!
Csak is nektek lehet igazatok hívőknek. Dicsértessék. Ámen.

pánpéter 2013.11.02. 10:40:31

@csak egy néző: mi nem történhetett másként?

vakapad 2013.11.02. 10:41:27

@pánpéter:

Videó ügyben már csak egy kérdés maradt:

Hol van Károlyi Attila?

Nopersze, még több kérdés is feltehető. Mit csinál a Hír TV? Nincs erre ember vagy gépkocsi?

panelburzsuj 2013.11.02. 10:44:38

@pánpéter:
Szimbolikus politizálás is van - sőt a Fidesz (de általában is a magát "nemzetinek" aposztrofáló tömörülés) erre sokkal több figyelmet fordít, mint a "hagyományosan" számokba-mutatókba gabalyodott "baloldal".

Szimbolikus téren például elképesztő, hogy milyen ócska nímandok, milyen suttyó stílben éltetik és védelmezik az orbánista berendezkedést.

vakapad 2013.11.02. 10:47:54

@pánpéter:

Károlyit továbbra se találom. Igaz, Márton Roland a székesfehérvári MSZP szervezet elnöke kiadott egy közleményt, mely szerint a szervezetnek nincs, és nem is volt soha ilyen nevű tagja, ahogy sporttagozata se. Az elnök úr szerint mindenki, aki mást állít szélhámos.

Így persze nehéz. Még a Hír TV-nek is.

kantonpárti (törölt) 2013.11.02. 10:59:15

@Moin Moin:
a "know how" (a "tudni hogyan") hiányzik. hogyan nyered meg a választást. hogyan állítod vissza az alkotmányosságot. mi a garancia, hogy a leváltott jobber pártemberek helyébe nem hasonló ballerek kerülnek.

Moin Moin 2013.11.02. 11:33:19

@kantonpárti:

Így:

progressziv.blog.hu/2013/03/14/igy_gyozd_le_a_fideszt

Ott - illetbe a belinkelt további posztokban - van minden egyes kérdésedre a válasz.

vakapad 2013.11.02. 11:40:57

@kantonpárti:

Asztat onnan lehet tudni, hogy még ha egy Puch-Baja-Szekeres trióval számolunk is, képtelenek lennének akár csak megközelíteni a mostaniakat.

Egyébként a valakik újraválasztásával kapcsolatban mikor Orbán első regnálása alatt a bődületes minimálbér emeléseivel tönkretette Bokros teljes munkáját, kizavarta innen a képzetleneket foglalkoztató kis könnyűipari cégeket (azóta mi tartjuk el őket családostul), letaszította Magyarországot az eminensségi helyéről (attól kezdve a tőke inkább az olcsóbb Szlovákiába ment), és túlfogyasztóvá tette Magyarországot (ezen egy Gyurcsány nevű próbált meg segíteni, de leszavaztuk), valamint mikor a TV-ben a szemembe mondta, hogy mint miniszterelnök(!) az apja bányáinak feltűnően sok állami(!) megrendelésében ő nem lát semmi kivetnivalót, de majd szól neki, hogy „ne nyerjen annyit”, azt hittem, hogy ez az ember az életben nem lesz még egyszer Magyarország miniszterelnöke. Oszt tessék.

kantonpárti (törölt) 2013.11.02. 11:50:58

@vakapad:
nyílt maffiapolitika áll szemben egy burkolttal.

kantonpárti (törölt) 2013.11.02. 12:42:49

@Moin Moin:
ha továbbra is kormány nevezné ki a rendőri vezetőket, akkor ugyanaz a rendszer, ami eddig volt. csak feltételezzük, hogy jönnek a tisztességes politikusok. és te ezeket inkább a balosnak gondolod. a probléma, hogy a lakosság jelentős része inkább jobbosnak. így ez egy eldöntetlen vita: balos, vagy jobbos legyen az államrendőrség.

a belügyminiszter által kinevezett megyei rendőrfőkapitány helyett a független megyegyűlések által megyei sheriffek kellenek és egy budapesti rendőrfőkapitány. akit a függetlenekből álló önkormányzat nevez ki.

a politikai kormány egy többnemzetiségű felső vezetéssel rendelkező testületbe delegál tagokat. ez lehetne egy közép-európai szövetségi nyomozóiroda. úgy, hogy minden eurorégióban (szövetségi államban) van a szövetségi hivatal. minden megyében (németeknél kormányzati kerületben) van egy független sheriff.

ezeket diplomáciai úton el lehet érni (új közép-európai kezdeményezés, cei 2.0), a főváros és megyék önállóságát a függetlenek utcára vonulásával ("polgári forradalommal") lehet kivívni. választást egyenlő újraosztást (aka. kommunizmust) magába foglaló jóléti rendszerrel lehet nyerni. a határon kívüli szavazatok begyűjtéséhez egy kárpát-medencei zöldpárt létrehozása szükséges.

vakapad 2013.11.02. 13:13:07

@kantonpárti:

Gondolom, a burkoltra az a jellemző, hogy nem lehet látni, csak "tudjuk".

pedes75 2013.11.02. 13:40:24

@czjanos:

"Ez a "70 éves" törvény a félelem jele: körül kell még jobban bástyázni magunkat, különben elszámoltathatnak! Mi lesz velünk, ha már nem áll a hátunk mögött Polt Péter, eltűnnek a kedvenc alkotmánybíráink? "

Igen, valószínűleg térdig lefosták már a lábukat a félelemtől, hogy mi lesz, ha ez a fnatasztikusan felkészült, hiteles, méltán népszerű és szrányalóan intellektuális baloldali ellenzék megveri őket a választásokon.

Muhahahahahahahahahaha!

czjanos 2013.11.02. 15:07:25

@pedes75: A nevetés egészséges. Egészségedre!

Hidvégi Mihály 2013.11.02. 19:04:51

@pánpéter:

1. egyre nagyobb a szegénység, a magyar népesség egyre több tagja valamilyen szempontból szegény.
2. nő a munkanélküliség. A hivatalos propagandával ellentétben a piacon kevesebben dolgoznak, mint az utolsó kormányváltáskor. A közmunka - még ha jobb is, mint a teljes munkátlanság - nem értékteremtő munka, az ország gazdagodását nem szolgálja.
3. Egyre inkább eltávolodik a gazdaság a piactól, nem a verseny motivál, hanem sógor-komaság. (Ez már akkora főbűn, eleve felér egy hazaárulással ilyet tenni! trafikmutyi, földmutyi, pályázatmutyi, takarékbank mutyi, hogy szexualizálja meg az anyját orbán!)
4. Minden lényeges mutatóban hátracsúszunk: vállalkozás-működtetés, -létrehozásban, korrupcióban, a bürokrácia, az állam egyre nagyobb, megfojtja a gazdaságot. Ha lenne szemed szinte naponta van fekete hír ezen a téren, bóvlikategóriában vagyunk s maradunk is.
5. Az államadósság nem hogy csökkenne, hanem nő. Ne tévesszen meg, hogy nincs IMF hitel, lófaszt, van helyette magasabb kamatozású piaci. Pedig a pici lenne valóban a normál megoldás, de nem ilyen áron, hogy ez a hülye a kisebb kamatozású kölcsönt visszafizettette ennyire szegényedő állapotban, csak azért, hogy a választások előtt hirdethesse: IMF hitel 0 forint.

Mondhatnám tovább sokkal több van még, de úgysem akarsz te ezen gondolkodni, csak bízol, hiszel a semmiben, a Nímandban.

Hidvégi Mihály 2013.11.02. 19:07:43

@pánpéter:

"David Cameron brit miniszterelnök megnyitóbeszédében rámutatott, hogy az információszabadság és a nyílt kormányzás nem csupán kutatók és civil aktivisták hóbortja, hanem minden progresszív és demokratikus ország működésének alapja. Nagy-Britannia ezért kiemelten küzd azért, hogy az átlátható kormányzás éllovasa legyen. Az Open Knowledge Foundation felmérése szerint nem állnak rosszul."

S ehhez a David Cameronhoz ment oda orbán nemrégen...mintha egy súlycsoportban lenne azzal, ó a kis szerencsétlen.

egyetmondok 2013.11.02. 20:23:09

Ne feledjük el ideírni annak a három alkotmánybírónak a nevét,akik vették a bátorságot,s tiszta, jogállami elvek alapján alkottak különvéleményt,amelyben pontról pontra cáfolják s többségi véleményt,amelynél többségi véleménynél gyengébb AB indokolás eddig még nem nem született.
Ők hárman:Dr.Lévay Miklós,Dr.Bragyova András és Dr.Kiss László.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.11.02. 22:00:13

@egyetmondok: Így igaz! Köszönöm a kiegészítést.

pánpéter 2013.11.03. 08:26:38

@Hidvégi Mihály:
"információszabadság és a nyílt kormányzás nem csupán kutatók és civil aktivisták hóbortja, hanem minden progresszív és demokratikus ország működésének alapja."

ez a mostani lehallgatási botrány fényében érdekes hozzászólás. a nagy demokrácia és átláthatóság jegyében lehallgatják a parnereiket, vezetőket, és úgy kompletten mindenkit. gratulálok. igazi demokrácia.

pánpéter 2013.11.03. 08:31:34

@Hidvégi Mihály:
1, a munkanélküliség nem nő, hanem csökken. most majd jön gondolom hogy közfoglalkoztatás, de ha szerinted a segély helyesebb út, mint a közfoglalkoztatás, akkor nincs miről beszélnünk.
2, a gazdaság eltávolódik a piactól? ezt mire alapozod, fejtsd ki! arra, hogy a piacról finanszírozzuk magunkat? vagy arra, hogy a költségvetési hiány tartósan 3% alatt? vagy mire is?
3, egyetlen egy lényegi mutatót mutass, amiben hátracsúsztunk. csak egyet.
4, a piaci finanszírozás jelen pillanatban semmivel sem drágább, mint az IMF hitel. sőt! bár az IMF hitelről talán a románokat kellene megkérdezni, akik éppen most kaptak fejmosást az IMF-től, hiszen vállalták, hogy a hitelért cserébe felpörgetik a privatizációt, amit nem sikerült elérni, kaptak is egy jó kis fejmosást. gondolom milyen jó nekik, hogy bagóért kiárusítják a maradék közvagyont, miközben a nyugdíjakat csökkentették, a közalkalmazotti béreket csökkentették, stb stb.
5, az államadósság csökken, ez ténykérdés. ha szerinted nő, kérnélek, adatokkal alátámasztani.

Achmed, a hitetlen 2013.11.06. 21:10:23

@pánpéter: ez az utóbbi marhaság verte le a biztosítékot nálam, úgyhogy erre reagálnék:
- államadósság 2010 május: 19933,4 ezermilliárd;
- államadósság 2013 szeptember: 22085,4 ezermilliárd.
És ez nem a csúcs, az 2013 júliusban volt, amikoris az államadósság 22474,2 ezermilliárd volt, ami történelmi csúcsot jelent. Ez pontosan az jelenti, amit értesz alatta: SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN NEM VOLT ENNYI MAGYARORSZÁG ÁLLAMADÓSSÁGA, mint most. Ez csak Matolcsy és Orbán megvizesedett és szétrothadt agyában számít csökkenésnek, egy másodikos általános iskolás is azt mondaná rá, hogy nőtt.
Már látom is ahogy pörög az agyad, hogy az nem is úgy van, mert GDP arányban... hát a legjobb, ami a GDP arányos államadósságról elmondható, hogy évek óta stagnál 81-82% között. Csökkenésnek tehát a tények tükrében semmi jele.
Ha további adatokra vágysz, ott az Államadósság Kezelő Központ honlapja ( www.akk.hu/ ), böngészd bátran, talán kicsit okosabb leszel.

A gond az, hogy a többi általad összehordott "tény" ugyanekkora baromság, csak most teljesen lusta vagyok utánanézni a pontos adatoknak, gondolom a többiek is így voltak vele, azért nem válaszoltak neked semmit. Én sem tettem volna, de sajnos ez a "csökkenő államadósság" kezdetű ordas hazugság leverte a biztosítékot.

borzimorzi 2013.11.27. 21:43:34

@pánpéter: Nekem már ott lefagyott az agyam, mikor kiderült, hogy minden munkaadó köteles legalább a minimálbért kifizetni, kivéve, ha az a munkáltató a magyar állam, mert akkor a közmunkás bért is elég kifizetnie 47ezer forint értékben. Milyen alapon ez az extrawurst? Az állam, ha munkáltatóként belép a munkaerőpiacra, ugyan, miért is nem kell, hogy kifizesse a rendes minimálbért? Innét csak egy lépés a kínai módszer, hogy milliós nagyságrendű embertömegeket dolgoztatnak börtönökben, nulla munkabért fizetve nekik, vagyis rabszolgaként. Az már csak kvantitatív különbség (47ezer vs. 0), nem kvalitatív.

Az odáig rendben van, hogy segély helyett munka és munkabér kell, ebben nincsen vita.

Üdv:
b
süti beállítások módosítása