1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2013.01.05. 22:33 HaFr

Hazugságok V: Rasszizmus

"A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik. Akkor és azzal akar üzekedni, akit és ahol meglát. Ha ellenállásba ütközik, gyilkol. Ott és akkor ürít, ahol és amikor rájön. Ha valamiért ebben akadályoztatva érzi magát, gyilkol. Az kell neki, amit meglát. Ha nem kapja meg azonnal, elveszi és gyilkol. A cigányok ezen része bármiféle emberinek nevezhető kommunikációra képtelen. Leginkább tagolatlan hangok törnek elő állati koponyájából, és az egyetlen, amit ért ebből a nyomorult világból, az az erőszak. Mindeközben a cigányság ezen állattá lett fele az idióta nyugati világ „vívmányait” használja" (Bayer Zsolt, MH, ma).

Bayer fél. Fél egy magyarországi kisebbségtől és fél a nyugattól. Szegény Bayer Zsoltnak se ötlete, se szándéka arra, hogy csak egy kicsit is produktívabban értelmezze egy súlyos erőszak tényeit, mint az utóbbi száz év rasszistái és nácijai tették a saját sérelmeikkel, marad neki a félelem, a félelem gerjesztése, és a lázítás. Széttárja a kezét, nem tudja a megoldást, de azért egy füst alatt még szóban elintéz egy fél népcsoportot. Bayer az újságírás legalja. Saját tudatlanságát a bölcsesség K2-jeként adja el -- jobbára hasonlóan tudatlan embereknek, és ebben a körben aztán jól egyetértenek abban, hogy a cigányság egyik felének az emberi státusz sem jár ki (konkrétan "patkányok"), és csak egy lélegzettel marad el attól, hogy a kiirtásukra szólítson fel, de sejthetően ez a lélegzet is kiröppent a cikknek a címet is értelmező utolsó mondataiban: "Az állatok meg ne legyenek." (Kegyesen, vagy inkább retorikusan, azért látja a cigányságnak egy másik felét is, nem többet, amelyikkel együtt lehet élni, tehát Bayer nem elvakult, ugye, inkább realista. A jónak jóval, a rossznak rosszal fizet. Az egyik félnek ezzel, a másiknak azzal. Nem számít, hogy itt két ember ölt -- félmillió fizessen érte valamilyen közös jegyeik alapján. Te előrelépsz, jobbra el, te mehetsz haza. Ezt hívják rasszizmusnak. A sajtó féktelen, pusztító keretlegényének minden jellemzőjével megspékelve.)

Bayer szerint az "idióta" nyugati mentalitás (Kantra és más hasonlóan elvetemült hülyékre visszanyúlva) bátorítja a cigányokat. Na de milyen alternatívát lát a kolléga? A lágert mindjárt? Vagy elég a munkaszolgálat? ("Hölderlin ist ihnen unbekannt?") De miért is ne legyen legalább megtorlás, amit kilátásba is helyez -- minek az igazságszolgáltatás kezére adni őket (Szigethalom fel is koncolhatná őket, sejteti), hiszen ránézésre megállapítható róluk, hogy gyilkosok? Eo ipso, mondja elegánsan a keretlegény, mert a Magyar Hírlap keretlegényei műveltek. Azért gondolkodjon el a kedves olvasóm egy pillanatra ezeknek a mosdatlan gondolatoknak a jelentésén, és vegye számításba, hogy közben a rasszizmus a velejéig hazug: képtelen bármit megoldani. Ha csak nem az Endlösung értelmében.

De Bayer valóban nem más, mint saját rettegésünk kivetülése. Hogy ő retteg, kit érdekelne, ha nem tenné mindannyiunk is, akiknek a társadalma képtelen volt eddig, még csak nem is megoldást találni, de legalább gondolkodása homlokterébe helyezni a hazai cigányság ügyét. Mert, hogy van ilyen ügy, az tagadhatatlan. Rettegünk, hogy a saját el nem végzett feladataink visszaütnek ránk. Rettegünk, hogy kiderül, a többség gyenge az integrációra, de még az együttélés feltételeinek és szabályainak megteremtésére is. És persze -- ennek következében -- rettegünk fehérként, ha egy csapat cigány jön velünk szembe, cigányként, ha egy csapat fekete uniformist viselő fehér. A gyilkos az gyilkos, bíróság elé kell állítani. De a rasszistát is, ha erőszakra hív fel. Bayer ezt tette. Szégyen rá.

386 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr535000388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2013.01.06. 19:54:12

@pocaklakó minimanó:

Nagyon szórakoztató vagy. Folytasd :)

Gregbíró 2013.01.06. 19:56:05

@Ezténírtam: Igen ez komoly humánus megoldás lenne win-win mindannyiunknak.

Ezténírtam 2013.01.06. 19:56:58

@pocaklakó minimanó: nem, te vagy az álmodozó, mivel komolyan veszed a HPI-t meg hogy Banglades jó hely...

A mennyország itt nem fog összejönni, ezért mindenki a saját képére akarja formálni a dolgokat és a neki tetsző rendszert látná szívesen, ami nekem a termelő-pénzkereső. Ha neked a HPI a fontos, én megértem, csak ha beteg vagy, akkor ne vegyél be gyógyszert, mert az nagy ökológiai lábnyomot hagy maga után (vegyipar fujjj), aztán sok sikert a gyógyuláshoz.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 19:57:15

@Ezténírtam:

"...ezt nehezen tudod megcáfolni szerintem..."

Cinikus az, aki mindennek ismeri az árát, de semminek nem ismeri az értékét. Mondta régebben egy emberke.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 19:58:08

@Mária:

Ne frusztráld magad, márja! A ballibdroid-lét sokkal jobban áll neked.

J.László 2013.01.06. 19:58:27

@pocaklakó minimanó:
Itt a cenzúra, kérem szépen. Egy liberális blogon.

A 17. helyezett Izrael ki lett véve a listából. Most annak helye ki van pontozva.

Az erre reflektáló hozzászólásom eltűnt.

Liberális cenzorok. Menjetek a kurva anyátokba. Nem azért, mert cenzúráztok, mert a cenzúrára szükség van. Hanem mer másokat vádoltok ezzel. Tetű banda.

Ezténírtam 2013.01.06. 19:59:19

@pocaklakó minimanó: amúgy a HPI első helyein a világ legnagyobb kábítószer-termelői vannak, még jó, hogy boldogok, én is boldog lennék a helyükben :DDDD

balage_81 reloaded (törölt) 2013.01.06. 19:59:24

@MetroGoldwinMayer: akkor utáld a rákosi-rendszert. de ne a zsidókat. ennyi erővel a fehéreket is utálhatnád.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:00:02

@Ezténírtam:

"...te vagy az álmodozó, mivel komolyan veszed a HPI-t meg hogy Banglades jó hely..."

Akkor egyáltalán nem értetted meg, hogy miért is citáltam azt.

Most két dolog lehetséges:

a) Eljátszom, hogy fejlesztőpedagógus vagyok és rávezetlek vagy
b) Bővíted a szemantikai-pragmatikai készségkészletedet.

Húsleves 2013.01.06. 20:01:21

@milyen szép a Vértes, ó:
Látszik, hogy azt se tudod miről beszélsz. Rendőr esetében még azt is hosszasan vizsgálják, hogy jogos volt-e a fegyverhasználat, megelőzte-e figyelmeztetés, stb. A rendőrnek bűncselekmény esetén intézkednie kell, ellenkező esetben felelősségre vonhatják. A rendőrnek állandóan bizonygatnia kell hogy helyesen járt el.
De még ha nem rendőrről beszélünk is, a halált okozó mulasztás is büntetőjogi kategória, ahogyan már említettem.

Szumma szummárum: már abból is látszik, hogy hitelten bérrettegők vagytok, hogy ha a hozzád hasonlókat egy cseppet is érdekelnék a cigányok, akkor pontosan ti lennétek azok, akik hangosan követelnétek a cigánygyilkosságok nyilvánosságra hozatalát.

Mária 2013.01.06. 20:02:11

@pocaklakó minimanó:

Hiszen te vagy az, aki frusztrálja magát.

Olvasd vissza a kommentjeidet.

Ezténírtam 2013.01.06. 20:03:39

@pocaklakó minimanó: mondom, ha neked a HPI a fontos, én elfogadom, csak ne gyere gyógyszerért, ha beteg vagy.

Mindent be lehet vezetni és mindent lehet mondani, de a jólét a boldogság fő forrása, ehhez pedig sajna pénz kell.

Persze mondhatunk nagyokat meg beállíthatunk értékként mindenféléket, pl. hogy legyünk boldogok attól, hogy magyarok vagyunk és ez már önmagában elég, csak aztán jön a külvilág, aki meg ezt leszarja és csak azt kérdezi, hogy VIRÍTOD A LÓVÉT? Ezt is egyszer mondta valaki....

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:03:46

@Mária:

Én csak téged szeretlek olvasni.

Olyankor eltűnődöm, milyen is lehet a ballib droidlélek mélyén.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:04:30

@Ezténírtam:

"mondom, ha neked a HPI a fontos..."

Mondom, hogy nem érted, miért szerepeltettem itt.

Tényleg ennyire nem megy vagy csak poénosra vetted? :)

J.László 2013.01.06. 20:05:18

Máriát én magam is imádom. Mint egy agitátor 1794-ből vagy 1918-ból. Egy időutazás az ő sorait olvasni.

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:05:50

@J.László:

Fura, nálam pl. elfelejtettek cenzúrázni, látom mindkettőt.

Ezténírtam 2013.01.06. 20:06:05

@pocaklakó minimanó: szerintem te tényleg fejlesztőpedagógus vagy amúgy

Én megértem, elfogadom és holnapra gyártok neked olyat, ami szerint Sierra Leone a legjobb hely a világon, hidd el.

És harmadszor is maximális respect, hogy szerinted ez a mérvadó, én elfogadom, de azért közben próbálok pénzt keresni.

Mária 2013.01.06. 20:06:58

@Húsleves:

" már abból is látszik, hogy hitelten bérrettegők vagytok, hogy ha a hozzád hasonlókat egy cseppet is érdekelnék a cigányok, akkor pontosan ti lennétek azok, akik hangosan követelnétek a cigánygyilkosságok nyilvánosságra hozatalát."

*

Ezt meg hogy érted?

Az ügy bírósági szakaszban van.

Mit kellene nyilvánosságra hozni, amíg nincs jogerős első fokú ítélet?

J.László 2013.01.06. 20:07:13

@milyen szép a Vértes, ó:
OK. Ez csali volt valakinek, de nem jött be. Ez van.

Ezténírtam 2013.01.06. 20:07:14

@pocaklakó minimanó: hát azért szerepeltetted, mert te ezt tudod felhozni érvként, szegénykém... vagy ha nem, akkor mi a te álláspontod?

Kíváncsian várom.

J.László 2013.01.06. 20:08:27

@milyen szép a Vértes, ó:
Tehát nincs semmiféle cenzúra, elnézést is kérek ezúton minden érintettől és leginkább a bloggazdától.

_most_ 2013.01.06. 20:08:28

@pocaklakó minimanó: úgy látom nem ismered a tényeket. USA a világ legjobb országa, ott demokrácia van és szabad verseny, akkor mégis miről vitatkozol?

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:08:37

@Húsleves:

Van egy olyan érzésem, a 'halált okozó mulasztás' nem pont ugyanazt jelenti, mint amit te beleerőltetni próbálsz most.

És igen, én arra szavaznék, hogy hozzanak mindent nyilvánosságra minél hamarabb. És? (Amúgy a titkosítós izének valamivel értelmesebb lenne a per után nekifutni.)

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:09:50

@J.László:

Nem értem, milyen csapda az, melynek átugrálásához elég pár PGUP? ;-)

Ezténírtam 2013.01.06. 20:09:57

@_most_: ő nem vitatkozik, mert nincsenek érvei, csak jön mindenféle listákkal, amikkel amúgy nem ért egyet, na érted, kicsit zűrzavar van a fejében...

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:11:30

@Ezténírtam:

"hát azért szerepeltetted, mert te ezt tudod felhozni érvként"

Nem. Azért hoztam, mert te előtte hoztál egy mutatót és közölted, hogy azt fogadjuk el axiómának, mert az szerinted alátámasztja a nézetedet.

Azt nem tudtuk meg belőle, hogy miért éppen a dzsídípíperkopfból tudjuk meg a szabadságra és a boldogságra vonatkozó ismereteinket, meg kellett elégednünk azzal, hogy ez szerinted így van.

Erre példaképpen hoztam egy másik mutatót (ld. másoltam a te kinyilatkoztatós példádat), amelyből mást tudhatunk meg, de azt kifogásoltad.

Viszont azt továbbra sem tudni, hogy miért éppen a te mutatód (és miért éppen az a mutató) az, amely alapján kategorizálni lehet.

Szóval?

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:12:53

@Ezténírtam:

"csak jön mindenféle listákkal"

Most tulajdonképpen nem teszel mást, mint a saját példádat ekézed, mert azt másoltam.

Úgy tűnik, mégis a fejlesztőpedagógust kell eljátszanom. :)

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:13:53

@Ezténírtam:

(Nem akartam belepofázni, de most speciel tényleg csak arról írt, hogy miért pont a HDI, miért nem mondjuk a HPI, vagy bármi más, nem arról, hogy de jó az utóbbi. Mondjuk leírtad, miért nem túl jó a HPI -- amúgy ha elvesszük a kissé komolytalan 'lábnyommal osztást', nagyjából az is azt hozza ki, mint a HDI. :) )

Húsleves 2013.01.06. 20:14:02

@milyen szép a Vértes, ó:
Már az is bűncselekmény, ha valaki tud arról, hogy valakik gyilkosságra készülnek, és nem értesíti a rendőrséget, úgyhogy nem kell a púder.

"És igen, én arra szavaznék, hogy hozzanak mindent nyilvánosságra minél hamarabb. És? (Amúgy a titkosítós izének valamivel értelmesebb lenne a per után nekifutni.)"
Miért a per után? Amik kiderülhetnek azok magát a pert érinthetik, mégpedig alapjaiban.

J.László 2013.01.06. 20:14:31

@pocaklakó minimanó:
"eztenirtam" listája szerint Izrael jobb hely, mint mondjuk Ausztria. Ezen magam is fennakadtam egy pillanatra, de hát az ENSZ márpedig ezt mondja.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:16:32

@milyen szép a Vértes, ó:

Köszcsike, hogy besegítesz! Már kezdtem azt hinni, hogy reménytelen lesz a dolog és terméketlen talajba hullik az információ vetőmagja. :)

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:16:36

@pocaklakó minimanó:

Az életminőségről volt szó és csak hirtelen példaként hozta fel a HDI-t. A többi stimmel.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:17:56

@J.László:

Jaj, ha most kis gonosz lennék és úgy reagálnék arra a listára, mint ő tette az általam citáltra, akkor megírhatnám neki, hogy éljen a jobbikban. Sokáig. :)

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:18:12

@J.László:

Nézd meg, miből áll össze a HDI-lista (oktatás, várható élettartam, GDP -- azt hiszem), úgy látszik, ezekben jobban teljesít Izrael. Kb. ennyi.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:18:34

@milyen szép a Vértes, ó:

A boldogságról és a szabadságról volt szó.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:20:54

@milyen szép a Vértes, ó:

"Az életminőségről volt szó és csak hirtelen példaként hozta fel a HDI-t."

Az idézete így szólt: "mert csakis a demokrácia és a szabad verseny vezet szabadsághoz és boldogsághoz."

Innen indult ki a dolog.

Én csupán erre kérdeztem rá és erre vonatkozóan hoztam ellenpéldákat - amelyek továbbra is megválaszolatlanok.

Pedig a kinyilatkoztatás olyan szép volt, hogy ha még létezne (érdemben) szdsz, javallanám nekik a programjukba való bevételre. :)

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:20:58

@pocaklakó minimanó:

A HDI-s hozzászólás az életminőséget emlegette, azért emlegettem az életminőséget.

_most_ 2013.01.06. 20:21:36

@pocaklakó minimanó: a HDI általánosan elfogadott mérőszám a boldogságra.

J.László 2013.01.06. 20:21:46

@milyen szép a Vértes, ó:
Biztos így van. De eszembe sem jutna Izraelben élni, legalábbis, ha engem kérdezel. Ausztria, és pláne Magyarország egy másik kérdés! Remélem, ezt még nem büntetik.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:21:51

@milyen szép a Vértes, ó:

Az már csak folyomány. Az idézet a fő, onnan indul a dolog.

A mellékvágányok nem különösebben érdekelnek.

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:24:45

@pocaklakó minimanó:

Jó, el lehet vitatkozni, hogyan méri az ember ezeket, de azért előfordul, hogy az 'életminőség'-gel próbálják megközelíteni. :)

Persze lehet azzal a vonallal is próbálkozni, mennyire boldog és szabad az a heroinista afgán hadúr, de fenesetuggya.

Ezténírtam 2013.01.06. 20:25:28

@pocaklakó minimanó: én várom továbbra is a te álláspontodat, kinyilatkoztatásodat, nézőpontodat vagy bármit, mert az mindig nagyon könnyű, hogy valaki mond valamit, aztán pedig elkezdjük fogalmatlanul, alternatívák nélkül kritizálni, mert persze, mindenre lehet hozni ellenérveket. Szóval?

Azt is mondta egyszer valaki, hogy a kutya ugat, a karaván halad és itt most te a kutya vagy, ha nem értenéd...

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:26:12

@_most_:

"a HDI általánosan elfogadott mérőszám a boldogságra."

a) Miért is?
b) Tényleg általánosan?
c) Ki által?
d) Mióta?
e) Milyen indokkal?

És még: Happiness vs. HDI (Jens Nitschke)

vargánya 2013.01.06. 20:27:29

@HaFr: Feltűnő, hogy mennyire nem bírtál semmit mukkanni "Gaborom" 16:18-kor feltett tárgyszerű kérdéseire.

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:27:33

@milyen szép a Vértes, ó:

Meg lehet egy csomó más dologgal is. A kérdés csupán az, hogy honnan veszi magának a bátorságot egy akárki, hogy kinyilatkoztasson, mint ahogy itt is tette és aztán a saját szája íze szerint magyarázza, miközben a meglévő ellenpéldákra meg nem kíván (nem hajlandó, nem tud) reagálni.

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:27:40

@J.László:

Ezért aztán biztos is vagyok benne, hogy Magyarország és Ausztria a 'mely országokban élne J.László szívesen'-listán sokkal előkelőbb helyen szerepelnek, mint Izrael. ;-)

Mária 2013.01.06. 20:28:11

@Ezténírtam:

"@pocaklakó minimanó: [...] Azt is mondta egyszer valaki, hogy a kutya ugat, a karaván halad és itt most te a kutya vagy, ha nem értenéd."

:D

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:29:42

@Ezténírtam:

"...mert az mindig nagyon könnyű, hogy valaki mond valamit..."

Persze hogy az. Te például így tettél és utána pedig vajmi kevéssé elegánsan átslisszoltál a kérdések felett és most elvárásaid vannak.

Ugye említettem korábban, hogy a dolgoknak úgy illene menniük, hogy miután kérdeztem (és én kérdeztem először), akkor válaszolsz és utána én is szívesen válaszolok?

Na, most hogy ezt újólag tisztáztam, esetleg megpróbálkozhatnánk ezzel. Mit szólsz?

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:30:07

@pocaklakó minimanó:

'Legegyszerűbb példa'-ként szerepelt a HDI, még mindig nem axiómának szánta.

A HPI-ről meg le is írta, miért rossz szerinte.

Szóval inkább azt kellene feszegetni, mi kellene a GDP, a várható élettartam és az oktatás minősége mellé/helyett.

licsipancsi hites hajszakértő 2013.01.06. 20:30:28

Eszembe nem jutott volna Bayer Zsolt "álláspont"-ját elolvasni, ha ez a poszt nem hívja fel rá figyelmemet. Ezért hát kikerestem, elolvastam, egyetértek vele, egy apró kis kivétellel; Bayer úr helyében én megkövetném az állatvilágot a rájuk nézve teljességgel méltatlan összehasonlítás miatt.

www.magyarhirlap.hu/ki-ne-legyen

pocaklakó minimanó 2013.01.06. 20:31:03

@Mária:

Kedves Márjablog!

Ugye említettem már, milyen frenetikus humorod van?

Megerősítem. Tényleg.

Ha a Mikroszkóp Színpadon casting lesz, le ne maradj róla.

Üdv:

plmm

Ezténírtam 2013.01.06. 20:33:11

@pocaklakó minimanó: várom a csomó más dolgot meg az álláspontodat továbbra is türelmetlenül.

Bocs, hogy mondtam valamit, tényleg, szörnyű hiba volt. Amúgy a HPI-t összeállító barátaid a helyi kommunisták (ott zöldeknek hívják magukat), ha tudsz angolul, itt olvashatsz a hátterükről (a NEF a TOES-ből nőtt ki):

en.wikipedia.org/wiki/The_Other_Economic_Summit

mondjuk régen bevallom, én is Rage Against The Machine-t hallgattam, csak aztán felnőttem :)

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:33:29

@pocaklakó minimanó:

És még el is tűnődtem, nem lenne-e jobb nekem, ha 'lehetne'-t írok. Ehhh.

J.László 2013.01.06. 20:33:36

@milyen szép a Vértes, ó:
Figyelj. Ezen nem kell megsértődni. Én Magyarorszáégot, Németországot (leginkább a régi Németországot!) és Ausztriát szeretem. Te Izraelt. Nincs ebben semmi.

Mária 2013.01.06. 20:34:07

@licsipancsi hites hajszakértő:

Ügyi vagy :)

Remélem, azóta el is árasztottad a cikket az egyetértő kommentjeiddel.

Ott a helyed!

Ezzel persze nem azt akarom sugallni, hogy nem itt a helyed, még mielőtt félreértenéd az üzenetet.

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:37:18

@J.László:

És eltűnődik az ember, mi lehet az anyanyelved...

Teljesen mellékesen a listából az északi germán országok a kedvenceim. :)

licsipancsi hites hajszakértő 2013.01.06. 20:41:29

@Mária:

Te sem sértettél meg, én sem szeretnélek. Akadj le rólam békességgel.

J.László 2013.01.06. 20:44:04

@milyen szép a Vértes, ó:
Norvégia. Az is tele van már bevándorlókkal. Aztán az olajjal könnyű okosnak lenni. Nem is tudom. A világ legjobb helye Magyarország. Pont.

Ezténírtam 2013.01.06. 20:46:46

@J.László: a régi Németo. biztos jó volt, ha jóban voltál a hatalommal, mert ha nem, akkor mehettél valamilyen táborba...

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 20:49:53

@J.László:

Igaz. A svédek is tele lettek muszlimokkal és nem igazán a kulturált típusból. Ettől még megnézném a környéket. Illetve főleg Izlandot.

Magyarország valamiért nincs rajta az 'odaköltöznék'-listámon. (Ezt hagyd ülepedni szerintem.)

J.László 2013.01.06. 20:53:15

@Ezténírtam:
Bizony.
Amerikában is mehettél a táborba, ha japcsi voltál. De ha indián, akkor már nem tudtál táborba menni, mert kiirtottak. Dél-Afrikában is mehettél a táborba, ha búrnak születtél. A Szovjetunióban, ha burzsujnak, kuláknak, klerikálisnak, stb., stb. Jugoszláviában lelőttek, ha magyar voltál, a Felvidéken csak az állampolgárságodat vették el.

Pár napja láttam egy dokumentumfilmet, ahol az USA-ban az utcán megkérdezett járókelők meglepően nagy hányada helyeselné, ha az ottani arabok megkülönböztető jelet viselnének a ruhájukon.

moophlander 2013.01.06. 21:01:17

Az összes olyan kommentelő, akinek nem volt cigány padtársa az iskolában, aki nem lakott cigány szomszédságában, aki nem lakott legalább egy utcában cigányokkal, az NE ÍROGASSON a témával kapcsolatban egy betűt se! Szarládák! Ezer év nem volt elég a beilleszkedésre nekik! A legnagyobb visszahúzó pedig saját családjuk és rokoni környezetük! Adalék: Egy cigány ismerősöm becsületes sírkőfaragóként dolgozik! Az egyik tanár javasolta neki, hogy ha normális életre vágyik, a suli után költözzön el a legmesszebbre a családjától és szüntessen meg velük minden kapcsolatot! Örökre! Jól keres, jól él, gyönyörű családja van két gyerekkel! Mikor az apja megtudta, hogy jól él, egyből próbálta terrorizálni, meg zsarolni, hogy adjon pénzt! Elköltözött külföldre, mer már féltette a gyerekeit!

Ezténírtam 2013.01.06. 21:05:21

@J.László: ezek az országok nem is szuper helyek szerintem se... USA-ban japán táborokról nem hallottam, hacsak nem Pearl Harbour után, amit megértek. Az indiános sztori nem volt szép dolog, de mi is kiirtottunk itt mindenkit, ez a honfoglalás ugye.

Más a megkülönböztető jelzés, meg hogy Mo-n a lakosság igen jelentős százaléka támogatná a cigányok azonnali lelövését.

Ezténírtam 2013.01.06. 21:06:54

@moophlander: ezért mondom, hogy még gyerekként el kell őket venni a családjuktól és az államnak felnevelni őket (nem csak a cigányokat, hanem mindenkit, akit a szülei nem tudnak minimális szinten felnevelni)

J.László 2013.01.06. 21:10:29

@Ezténírtam:
A cigányok azonnali agyonlövetését magam is támogatnám.

A honfoglalásról szerintem olvasnod kéne, mert itt akkor senki nem lett kiirtva, miután rokon népek fogadták elődeinket, akikhez sajnos már egyre kevésbé vagyunk méltóak.

Ha Pearl Harbour után jogos volt az amerikai japánok táborokba szállítása, akkor jogos lehetett a zsidók táborba szállítása is Németországban a háború kirobbanása után, amikor is a nemzetközi zsidó szervezetek lényegében hadat üzentek Németországnak.

nincs1itt 2013.01.06. 21:11:16

Érdekes, amikor pl. Kanadában "használják ki" a szociális rendszert akkor, a "roma" sem megfelelő, akkor már kell a "magyar" jelző. Hagyjuk végre a PC-t és gondolkodjunk el, hogy mi lehet az oka. Csak nem az UTÓítéleteség?

nincs1itt 2013.01.06. 21:13:07

@Ezténírtam: Az első kontcentrációs tábor, Dél-Afrikában volt, a "dicső" britek állították fel, a búrok feleségeit és gyermekeit(!) zárták oda...

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.06. 21:14:16

@J.László:

Amikor az ideig-óráig eljátszott nem túl értelmes, de legalább jópofizós szerep mögül hirtelen előtör a mélyprimitív mocsok. Tanulságos. :)

J.László 2013.01.06. 21:29:16

@milyen szép a Vértes, ó:
Nem cáfolni szeretném, amit írsz, csupán arra megfigyeléseken alapuló tényre szeretném a figyelmedet felhívni, hogy pl. itt az indexen nem mi "jobbosok", hanem éppenséggel a liberálisok cigányoznak a leghangosabban.

Közben játsszák az antifát meg az antirasszistát. Szerinted a mimikrizés az egyenesebb?

Szociknak vége 2013.01.06. 21:31:12

@J.László: Ha Pearl Harbour után jogos volt az amerikai japánok táborokba szállítása, akkor jogos lehetett a zsidók táborba szállítása is Németországban a háború kirobbanása után, amikor is a nemzetközi zsidó szervezetek lényegében hadat üzentek Németországnak.

- Ott a pont, de emlékeim szerint ez már 1934-ben megtörtént, még címlapot is tudok róla mutatni!

Ezténírtam 2013.01.06. 21:34:59

@J.László:

"A cigányok azonnali agyonlövetését magam is támogatnám."

Azt mindjárt gondoltam...

"A honfoglalásról szerintem olvasnod kéne, mert itt akkor senki nem lett kiirtva, miután rokon népek fogadták elődeinket, akikhez sajnos már egyre kevésbé vagyunk méltóak."

Kb. annyira örülhettek nekünk, mint mi a mongoloknak 250 évvel később, de legalább azok elmentek.

"Ha Pearl Harbour után jogos volt az amerikai japánok táborokba szállítása, akkor jogos lehetett a zsidók táborba szállítása is Németországban a háború kirobbanása után, amikor is a nemzetközi zsidó szervezetek lényegében hadat üzentek Németországnak. "

Én nem hallottam olyasmiről, hogy a zsidók légi csapást mértek volna a német hadseregre, de mindegy. Amúgy bárki is tartott fent koncentrációs táborokat, nem egy szimpatikus megoldás.

Ezténírtam 2013.01.06. 21:36:27

@nincs_itt:

"Az első kontcentrációs tábor, Dél-Afrikában volt, a "dicső" britek állították fel, a búrok feleségeit és gyermekeit(!) zárták oda.."

Nem volt elegáns megoldás, az biztos, se az, se ami utána lett ebből a módszerből Sztálin és Hitler uralma alatt.

Ezténírtam 2013.01.06. 21:38:01

@J.László:

"Nem cáfolni szeretném, amit írsz, csupán arra megfigyeléseken alapuló tényre szeretném a figyelmedet felhívni, hogy pl. itt az indexen nem mi "jobbosok", hanem éppenséggel a liberálisok cigányoznak a leghangosabban.

Közben játsszák az antifát meg az antirasszistát. Szerinted a mimikrizés az egyenesebb?"

Nem a cigányozással van a baj és nem is a problémák felvetésével, hanem a megoldási módszereitekkel, ami embertelen, kivitelezhetetlen és ostoba.

J.László 2013.01.06. 21:38:15

@MetroGoldwinMayer:
Mutass.
A zsidó szervezetek "hadüzenete" már 1933-ban megtörtént. A német áruk behozatalának blokádja is az Egyesült Államokba. A sajtóról ne is beszéljünk. Tudjuk mindannyian, mióta "liberális demokráciában" élünk, hogy azzal mit lehet művelni.

The brain 2013.01.06. 21:38:18

Szerintem meg ez volt az "újságírás" legalja.

Szociknak vége 2013.01.06. 21:38:29

@Ezténírtam: Én nem hallottam olyasmiről, hogy a zsidók légi csapást mértek volna a német hadseregre, de mindegy.

- japán származású amerikai állampolgárokat gettósítottak.

Szociknak vége 2013.01.06. 21:39:12

@J.László: Ez egyébként kimaradt az én történelemkönyvemből.

moophlander 2013.01.06. 21:44:30

@Ezténírtam: A legnagyobb ma létező tábort éppen izrael tartja fenn! Palesztinokat tartanak benne!!!

luis5 2013.01.06. 21:44:50

@Mária: szánalmas vagy.....vagy nevetséges

nincs1itt 2013.01.06. 21:45:59

@Ezténírtam: aga, szkazala varóna... Nem volt "elegáns", na ja, ezt nevezik kettősmércének. Ha valaki, most éppen Bayer, fogalmaz meg hasonló, ha nem ugyanolyan gondolatokat, mint akkoriban a britek, az mocskosnácifasisztabarnaveszedelem, ha brit oroszlánból böffen fel ilyesmi, az "nem elegáns"... Sztálint, Hitlert idekeverni...

J.László 2013.01.06. 21:46:14

@MetroGoldwinMayer:
@Ezténírtam:
Én sem hallottam olyat, hogy a Luftwaffe légi csapást mért volna Izraelre.

Hány mongol él ma hazánkban? Hány kun, jász, rác, tót, oláh, stb. élt a régi Magyarországon? Ugye sok? Ez nem az ő kiirtásukat támasztja alá.

J.László 2013.01.06. 21:47:19

@Ezténírtam:
Bocs. A hány mongolt úgy akartam mondani, hogy hány magyar él ma Mongóliában. A mongolok (tatárok) valóban irtottak.

Ezténírtam 2013.01.06. 22:06:36

@nincs_itt: @J.László:

Igazatok van, próbáljunk mi is bevezetni a koncentrációstáborrendszert, legyünk fasiszták, intsünk be az USA-nak és a hozzá kötődő országoknak (ma már Németo. is ott van, azt ugye tudjátok?) és kezdjük el nyalni az arabok seggét, akkor sokkal jobban fogunk járni, ez tuti.

Ahogy többször is elmondtam, pont leszarom a történelmi tanulságokat, egymás bűneinek az emlegetését és a mutogatást, mert ahogy a művelt angol mondja: Money talks, bullshit walks.

A pénzzel foglalkozzunk srácok, azzal, hogy tudunk minél több pénzt termelni, amúgy meg mindenki azt hisz, amit akar.

Szociknak vége 2013.01.06. 22:25:01

@Ezténírtam: Késő. Az USA már felépítette töbszázezres kapacitású koncentrációs táborait.

FEMA camps néven tudsz rákeresni.

J.László 2013.01.06. 22:33:15

@Ezténírtam:
Művelt angol. Olyan nincs.

"Money talks, bullshit walks." - ez a tipikus angol kalmárszellem.

Aki leszarja a történelmi tanulságokat, azt egyszer nagyon át fogják kúrni.

stim 2013.01.06. 23:02:57

Éltem olyan országban ahol nem találkoztam cigánnyal. Tisztább, biztonságosabb és kimondhatatlanul nyugodtabb érzés volt. És én még nem BAZ megyei vagyok.

Amikor a Kozma gyilkosság után varázsütésre eltűntek a cigánykoldusok Budapesten minden aluljáróból és teréről ugyanezt éreztem. Könnyebb lenne nélkülük, azt hiszem ebben nincs vita.

Amikor az MSZP-SZDSZ a PC beszédre hivatkozva megakadályozta sok esetben a rendőrség munkáját, hamarabb kikerültek a cigányok a börtönből és sok esetben a rendőrök be se vitték őket mert látták, hogy nincs értelme, hogy beviszik, holnap kint van és az arcába röhög. Ráadásul még lehet, hogy őt rángatják meg.

A cigány egy külön kultúra ami nem európai és erősen őrzi a belső berendezkedését és törvényeit. Ezért nem is nagyon akarnak velük mások keveredni különben már lenne asszimiláció ami egymás mellett élésnél természetes. Ha nem lenne annyira EU-idegen és mindentől különböző. Az indiai eredetet tisztán lehet látni ha az ottani nyomorra, igénytelenségre és szaporulatra gondolunk. Ugyanez van Kassán, Usti nad Labemben, Románia-szerte, Franciaországban, UK-ban, Svédországban, Kanadában, Olaszországban. Európa legszarabb helyei a cigányok miatt szarok. Nézd meg a Kassai 9-es körzetet. A kosz nem szegénység kérdése. Igénytelenség kérdése. A kukáig el lehet vinni a szemet (ha van rá igény), nem kell, hogy a ház tövébe dobják ki, Európában nem szokás a ház tövébe szarni, Európában tanulni és dolgozni, adót fizetni szokás. A gyerek viszi a pénzt, nem hozza; felnevelik és taníttatják nem azért van mert az a pénzforrás a családnak ha ott senki nem dolgozik.

Egy hiteles cigányvezető miért nem kommunikálja a cigányságnak, hogy ezzel szégyent hoznak azokra akik igyekeznek, tanulnak, dolgoznak? Ő megkapja a pénzét és ennyi? Nem érzi feladatának, hogy ezen a mentalitáson változtasson? Akkor mégis mi az ő feladata?

Az a tolvaj mentalitás ami abból a cigánymeséből szól ami szerint a cigány azért sötét bőrű mert ellopta a Holdat nem Európa kompatibilis. Egyszerűen nem ide való.

Aki cigány pedig jutni szeretne valamire az meg kell, hogy küzdjön azzal, hogy az embereknek kurvára elegük van ebből az álszent politikai hozzáállásból. A cigányokhoz a politika pozitív diszkriminációval viszonyul mert aki erről a kultúrális különbségről beszél azt megfenyegetik rasszizmussal de könyörgöm, ne lovagoljunk a szavakon, gyilkosságokról van szó! Az rasszista aki kimondja, hogy a kultúrális különbségek miatt van a problémák java de aki gyilkol az megnevezhetetlen?! A többségi társadalom jogosan érzi az igazságtalanságot amit akkor él meg amikor meg akarják fosztani a szólásszabadságától és be akarják söpörni a problémát a szőnyeg alá amikor lopnak-csalnak-hazudnak-gylkolnak és nem lehet azt mondani, hogy cigány volt pedig az volt. Rendőrségi statisztikákból feketén-fehéren ki lehetne olvasni mert ott vannak a fotók, ott vannak a nevek, csak az akarat nincs meg. Csak kell, hogy legyen valakinek vér a pucájában és vállalja fel a statisztikák elkészítését. Ezzel tartoznak annak a társadalomnak amelyik elvárná, hogy feltárják és megszüntessék a bűnözés okát. Amint vannak adatok onantól kezdve nincs cigányozás. Onnantól tények vannak. A magyarok is jobbindulatúak lennének ha nem akarnák lenyomni a PC-szart a torkukon hanem azt látnák, hogy a média a cigányságot jóra tanítja és nem a magyarokat akarja arra tanítani, hogy nem mondhatja ki, hogy cigány. Meg hogy szegények. Faszt. Maguknak köszönhetik a sorsukat mert olyan az életvitelük. Ha nem tanul mitől lenne munkája? És miért tanulna vagy dolgozna ha otthon nem ezt látja? Miért vállal gyereket ha nem tud neki mindent biztosítani? Volt egy videó az indexen. Cigány nagypapa szépen felöltözött mert jött a zindex és büszkén mondta, hogy "Ötven unokám van" Szerinted tudja a nevüket? Mit kapnak a mikor-is-van a szülinapjukra? Ez nem európai kultúra. Ez egy nyilvánvaló kultúrális különbség aminek következményei vannak.

Ezt a deviancia-mentes családi támogatást nagyon kultúrált, szélsőség-mentes megoldásnak tartom. Semmi diszkrimináció és nem csak a cigányokra vonatkozik. Ez így korrekt lenne; van értelme. Akinek van 2/3-a az megteheti. Jó bevezetése lenne a kötelező erkölcs oktatásnak és jó kontraszelekció lenne egy tisztességesebb társadalom felé. Ha valaki már számtalan alkalommal lopott-csalt, rabolt akkor a családtól igenis vonják meg a támogatástés ne is kapjon újat. Nem kell oda több gyerek vagy csinálja saját pénzen ha annyira akarja. Megtiltani nem lehet ha el tudja tartani de támogatni nem kell. Ha a sittnek nincs visszatartó ereje akkor mással is meg kell próbálkozni.

Intelligens emberrel szépen beszélnek és megérti. De itt már számtalanszor túlmentünk a szép beszéden, már nem a PC meg a nem-PC beszédről van szó hanem késelésekről, lincselésről, gyilkosságokról, nemi erőszakról, bassza meg! Mi kell még, hogy ezen változtassanak?!

Az emberrel beszélnek és megérti. Ha nem érti meg akkor nem szebben kell megfogalmazni hanem bele kell nyomni a szarába az orrát mint a kutyáknál.

Mélységesen felháborító, hogy ez a tolvaj, garázda, gazember, erkölcstelen mentalitás csak azért mert cigány nem kap a súlyának megfelelő figyelmet. Nem lehet tovább a szőnyeg alá söpörni a problémát, nem akarok ilyen állat mentalitással együtt élni, elegem van belőle! Nem elég, hogy szar gazemberekként nőnek fel de ráadásul az én adómon élősködnek és az én lehetőségeimet csökkentik ezzel! Amíg az ő kakukkfiókáikat pénzelem én nem jutok előbbre, ugye ez világos?

Nyilvánosan a média által meg kell szégyeníteni azt aki ilyesmit csinál. Járjanak rá a családra riporterek és kérdezzék meg az anyját, hogy mégis, hogy sikerült ilyen állatot nevelnie?
Tényleg nem szégyelli magát? Még ő fenyeget?

És mivel ez a magyar állampolgárnak sok pénzbe kerül adjon az EU pénzt a cigányok felzárkóztatására. Én már fizettem eleget. Ha nem akarják, hogy odamenjenek nyissák ki a pénztárcájukat.

Amint a magyarok érzik, hogy a cigányoknak nem kedveznek csak azért mert cigányok akkor nem érzik azt, hogy valaki az ő számlájukra politikai hátszéllel boldogul vagy védelmet élvez illetve a törvény előtt más bánásmódot csak mert cigány. Minden ilyen eset sok jóravalaó cigánynak az erőfeszítéseit veszélyezteti. És ez ellen nem az a megoldás, hogy jujj, nem mondhatod ki, hogy cigány mert az rasszista. Pont az lenne a lényeg, hogy ne legyen különbség. Dehát kultúrálisan meg igenis van.

Ez itt Európa, európai normákat kell annak betartani aki itt akar élni. A gyerek nem jövedelmforrás hanem kiadás, áldozatvállalás. Munkából élünk meg és tanulunk, hogy értsünk valamihez. Adózunk mert a közösség feladatait ezzel látjuk el.

Ha ez rendben van akkor nem kell lopni, csalni, hazudni, garázdálkodni mert a gyerek nem fog szegénységbe, nyomorba születni. Annyi gyereket kell vállalni amennyit fel lehet nevelni. Ezek alapvető dolgok de úgy tűnik még nem ment át. Mit csináltak a cigány vezetők az elmúlt 20 évben?

Nagyon jószívű gesztus ez a romafelzárkóztató program az én számlámra csak ilyenkor nagyon drágának érzem az adózást. Szeretnék helyette inkább egy családnak megfelelő méretű lakást, saját családot a SAJÁT MUNKÁM UTÁN A SAJÁT PÉNZEMBŐL ami nálam marad adózás után. Mert az az enyém, én dolgoztam meg érte és a munkának ne csak szóban legyen meg a becsülete de jussak is már egyről a kettőre, bassza meg. Ahelyett, hogy parazitákat tartok el.

Ezténírtam 2013.01.06. 23:08:29

@stim: hú, de eléggé be vagy gőzölve... ezt mind értjük, de mi a megoldás? te mit javasolsz? mire adjon pénzt az EU?

stim 2013.01.07. 00:02:48

@Ezténírtam:

Jó kérdés...

oktatástámogatás, ne legyen diszkriminatív tehát a magyaroknak, mindenkinek jár.

mezőgazdaság, állattartás, kisgazdálkodás; szintén nem csa romáknak/cigányoknak.

A témával kapcsolatos filmek gyártásához támogatás. Pl.:

Milyen jövője lesz annak aki 12 évesen gyereket szül?
Milyen jövője lesz annak aki nyomorba születik?

Sikeres cigányok élete
Sikertelen cigányok élete

Lehet, hogy ez egy filmbe belefér de TV sorozatot is megérne talán a téma. Lehet, hogy jobb lenne egy realista film mint egy zebracsíkos-plazmatévés-balhézós-szürreális Győzike.

Nem tudom mi jutna el hozzájuk minél szélesebb körben; van-e mindenhol TV?

Jobb most nem jut eszembe, nem értek hozzá. Illetve a börtönépítést nem hiszem, hogy ildomos lenne kérni pedig ott szorít igazán, nem az iskolában. Aki nem hiszi járjon utána.

Szúnyog 2013.01.07. 00:08:26

@stim: nagyszerű hozzászólás, gratulálok.

A blogger moroghat, része ő is az idióták csoportjának. De nem csak PC süketelésük miatt idióták, hanem azért is, mert komolyan azt hiszik, a képernyőre szart mondataik nagyobb hatással vannak, mint a mindennapi tapasztalás. A cigánykérdés talán az egyetlen, amiben egymásra találnak a különböző világnézetűek, s ugyanazt gondolják.

Ezténírtam 2013.01.07. 00:35:36

@stim: én leírtam fentebb, hogy szerintem mit kellene csinálni, a gyámügy fejlesztése és a vonatkozó törvények betartása a fő feladat, egyébként nézhetjük abból a szemszögből is, hogy mennyire vagyunk szolidárisak a most születő cigánygyerekekkel, ha hagyjuk, hogy az erre teljesen alkalmatlan szüleik "neveljék fel" őket...

nincs1itt 2013.01.07. 08:40:21

@Ezténírtam: Már meg ne haragudj, de hol írtam én olyat, hogy vezessük be a koncentrációstábor rendszert?? Csak annyit voltam bátor megjegyezni, hogy a púpom tele van a 70 évvel ezelőtti "becsípődésekkel", és IGEN egyetértek Veled abban, hogy ideje lenne termelni, az országot építeni. De amíg a politikai "elit" ilyen, addig nem látok erre esélyt! Vagyis, le se xarom a Bayer-féle idiótákat, de az állandóan naci-fasiszta veszélyt vízionáló üldözési mániásokat se!

Ezténírtam 2013.01.07. 14:26:42

@nincs_itt: egyetértek, a politikai elit meg olyan, amilyet megválasztunk sajnos, ez csak rajtunk múlik...

nincs1itt 2013.01.07. 14:46:20

@Ezténírtam: Itt most vitatkozom, mert nem VÁLASZTUNK, hanem szavazunk... Ebből a "felhozatalból", sajnos, jó ideje nem vagyok képes választani...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.01.07. 22:06:11

@vargánya: nekem nem volt feltűnő, mert nem voltam gépközelben

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.01.07. 22:10:31

@Gáborom: Az enyém --- mindenkié. Legfőképp azért a politikai osztályé.

pocaklakó minimanó 2013.01.09. 20:01:53

@Ezténírtam:

"...és a vonatkozó törvények betartása a fő feladat..."

Utópiákat bárki tud írni.
süti beállítások módosítása