1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2020.02.22. 08:09 HaFr

Nemzeti kolhoz, azaz harc az MSZP romjain: Hiller vezetésével Fidesz-barát szocik szállnak szembe Gyurcsánnyal

Képtalálatok a következőre: orgovány fehérek horthy

Tanárok tiltakoznak az elme- és erkölcsgyilkos NAT ellen, amelyben a magyar- és történelemtanítás a beteg nemzeti tudatot mélyíti el, és az etika és a filozófia helyét átveszi a pálinkafőzés; társadalomtudósok tiltakoznak a rasszista nemzeti konzultáció ellen stb. Mind, mintha ezek szakmai ügyek volnának. Mindenesetre politikai kérdés nincs ebből Magyarországon. Az ellenzéki pártok ereje egy napközis óvoda érdekérvényesítő képességével vetekszik. A "fiatalok jövője" üres szócséplés.

Ilyen körülmények között nem csoda, hogy a pártélet legnagyobb eseménye az MSZP sorsát eldöntő vetélkedés a párt szavazóit megszerezni akaró Gyurcsány és a Fidesz-barát MSZP-sek (Hiller, Mesterházy, Molnár Zsolt) között. Az előbbi győzelme Gyurcsány ellenzéki vezérségét is jelentené, az utóbbiaké, hogy a Bárányvakságból ismert vasháromszög újabb látványos diadalt ül és továbbra is szabadon piknikezhet a demokrácia romjain, mert a Fidesznek sikerül további évekre biztosítania a baloldal megosztottságát. Az MSZP megmaradása a posztkommer vasháromszög és a másik posztkommer pártmaradvány, a Fidesz érdeke.

Lehet, hogy nem mindegy, mi történik ezen a fronton, de valamiért kevésbé izgat, mint a rettenetes butaság, gyávaság és cselekvésképtelenség, ami triumfál ebben az országban, és évtizedek szisztematikus társadalomfejlődésével lenne csak eltüntethető -- azaz a legjobb esetben is a folyamat nulladik lépésénél tartunk.

De valójában ott sem. Akár Gyurcsány győz az MSZP nevű proxy hadszíntéren, akár a Fidesz, a nemzeti kollektivizmus (úgy is mint a nemzeti kolhoz) gyorsuló kialakulását mindkettő elősegíti. Magyarország sorsa évtizedekre megpecsételődött a most folyó kulturális, jogállam- és EU-ellenes agresszióval, amellyel szemben nemcsak  a súlyosan inkompetens ellenzék tehetetlen, de találkozik a magyar nemzet politikai súlypontját jelentő nívótlan, ignoráns tömeg vágyaival.

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr1715486136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrGehaeuse 2020.02.22. 10:08:06

A nívótlan tömegkultúra nívótlan termelői táplálják a nívótlan tömegeket egyre rosszabb ízlésüknek megfelelő termékekkel. Ez a folyamat mióta az eszemet tudom zajlik. De ennek kezdetei viszzanyúlnak a XIX. századba amikor a népdal helyett a tömegesedő városba költöző vidékieknek elkezdtek népies műdalokat termelni szakmányban. Ez a tömegkultúra a vidék modernizációja során áramlott vissza a falvakba és kezdte kiszorítani a hagyományos kultúrát.

A nívótlan kultúra és a vulgármarxista tahók uralma kádár alatt elvezetett a nívótlan ignoráns tömeg kialakulásához a 80-as évek végére (lásd: 3+2; lagzilajcsi stb.).
ez egyébként világjelenség.

A baj az elittel van. Az elit ahelyett, hogy - felismerve a folyamatot - ellene dolgozva fékezte volna, a hatalom (és az általa "törvényesen" nyerhető anyagi előnyök) megszerzése érdekében ideológiai fantomküzdelmekkel és szekértáborharcokkal múlatta idejét. A 90-es évek végétől kifejezetten alvilági és nívótlan egyének kezdték kiszorítani a politikai elitből az ott addig sem erősen reprezentált szellemi elitet. Az "új politikai elit" élére orv-bán és Gyurcsány kisztitkárok álltak. Az eredmények ismertek.

ijontichy 2020.02.22. 12:44:08

@poszt: "Nemzeti kolhoz". Huba...szaki, ez de telitalálat! :-) :-(((

DrGehaeuse 2020.02.22. 13:46:37

@ijontichy: Nyelvi lelemény a javából.

jatagán9 2020.02.22. 18:25:12

@DrGehaeuse: Tévedsz. Nincs baj. Ellenkezőleg. Soha nem volt ilyen kicsi az elit tudása a világról és a nép között. És ez a tendencia megállíthatatlan. Te is tarts lépést!

Moin Moin 2020.02.22. 19:15:22

"...a Bárányvakságból ismert vasháromszög újabb látványos diadalt ül és továbbra is szabadon piknikezhet a demokrácia romjain..." - "Tetszettek volna forradalmat csinálni!":)

2020.02.22. 19:53:00

@Moin Moin:
tetszettek. az a ner.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.22. 21:48:25

@jatagán9:

"Soha nem volt ilyen kicsi az elit tudása a világról és a nép között."

A magyar nyelv _szintaktikáját_ már vágod; már csak a _szemantikán_ kell dolgoznod, mert az itt kimaradt.

Bánegressy 2020.02.23. 10:00:30

@civisvarosi:
a ner az max a csuti félcigány georghe doja nyertes parasztháborúja.
olyan is lesz a vége.

2020.02.23. 10:41:07

@Bánegressy:
a "ner" (nemzeti konzultációk = együttműködés rendszere) az a "forradalom", amire antall azt mondta, hogy tetszettek volna azt csinálni. ez valójában nem egy új rendszer és nem is valódi forradalom, hanem egy rendszertelen társadalmi forrongás, esetenként etnikai villongások politikai becsatornázása, amit orbán viktor és a fidesz a liberálisnak mondott elit ellen fordított, illetve fordít és az abból adódó illiberális átmenet. nem parasztháború.

2020.02.23. 11:57:45

@Bánegressy:
a csurka dolgozat 1992-ből.
mandiner.hu/cikk/20120204_csurka_nehany_gondolat_rendszervaltozas_MDF
ez ma már közhelyszótár legalább is jobber körökben. a a "liberálisok" mai napig úgy tekintenek rá, mint valamiféle fasiszta kiáltványra. mert, hogy akadémikus nézőpontból kétségtelenül az. csak az is lehet, hogy az akadémikus bölcselet reformokra szorul. és ezt készíti elő a ner. aztán, hogy mi lesz belőle azt nem tudom.

itt mindenfelé meghívták lovászt előadni. hosszasan méltatták és tapsolták.
mad-hatter.it.unideb.hu/portal/displayDocument/id/2406523
ugyanitt a címlapon moody "pista".
mad-hatter.it.unideb.hu/portal/displayDocument/id/2406637

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.23. 14:01:21

@civisvarosi:

"mert, hogy akadémikus nézőpontból kétségtelenül az."

Hát _ez_ szopacs.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.23. 14:02:18

@civisvarosi:

"itt mindenfelé meghívták lovászt előadni"

"Lófasz" Laci bácsit?

És milyen valós áruval fizettek neki az előadásaiért?

2020.02.23. 16:45:38

@neoteny:
lovász közszolga. közszolgáltatással (public service) fizet és nem áruval, terménnyel (commodity). és az csereszabatos. csakhogy ez így a piac már nem teljesen szabad. közös (common) piac.

2020.02.23. 16:47:29

@neoteny:
és a liberálisék azt mondják (lovász akadémikus is), hogy ők ha nem kapnak állami támogatást, akkor tombol a fasizmus. a francokat. elzavarják őket. elveszik tőlük a kutatóintézetek irányítási jogát. a temészettudósokat azért meghívják előadni. a bölcsészeket nem. azokat elzavarják a francba.

ijontichy 2020.02.23. 17:42:15

@civisvarosi:
"lovász közszolga. közszolgáltatással (public service) fizet és nem áruval"
Szövegértési problémád adódott? De ha már... akkor miért fizetett kovboj közszolgáltatással? Egy béemvéért?

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.23. 19:53:59

@civisvarosi:

"lovász közszolga."

"Lófasz" Laci bácsiról beszélsz?

"közszolgáltatással (public service) fizet és nem áruval, terménnyel (commodity)."

Ezt csak most mondod? A budapestiek is azzal fizetnek.

De ijomntichynek igaza van: nem mesélted el azt, hogy "Lófasz" Laci bácsinak mivel fizetnek az előadásaiért a jó cívisvárosiak.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.23. 19:54:32

@civisvarosi:

"ogy ők ha nem kapnak állami támogatást, akkor tombol a fasizmus"

Ami igaz.

2020.02.23. 21:06:52

@neoteny:
mert hogy lovász lászló egy istenség, akinek jogában áll elvonni évi 40 milliárdot és szétosztani a barátai között. lehet így is. de akár úgy is, hogy célzottan támogatják. vagy akár úgy is, hogy az akadémia egyáltalán nem kutat, hanem kutatóegyetemek vannak, amelyek működését az mta nyugalmazott akadémikusokkal felügyeli.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.23. 21:13:16

@civisvarosi:

"mert hogy lovász lászló egy istenség"

Nem ismerem "Lófasz" Laci bácsi matematikai tevékenységét, de minden vszínűség szerint közelebb áll az isteni gondolatokhoz, mint a tiéid.

Mert te egy istentelen senkiházi vagy.

ijontichy 2020.02.24. 01:42:10

@neoteny: www.ceu.edu/article/2018-10-22/hungarian-academy-sciences-ceu-charles-university-researchers-win-eur10-million

Kovboj kiváló matematikus, a kisujja körme többet tud a matematikáról, mimt én. Emberileg pedig - az én értékrendem szerint - megüti a "szaralak" kategóriát, a közelmúlt eseményei során tanúsított viselkedéséért (ti. Vitya segge felé nem nyalintunk, a megszólítása pedig "miniszterelnök", a "tisztelt" előtag és az "úr" utótag nélkül. a jó példával való elöljárást főképp elvárnám azoktól, akik egzisztenciájukban nem függnek a nervezértől. én már csak ilyen vonalas magyar vagyok ;-) ).

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 01:52:07

@ijontichy:

Hát ez a cikk a _politikai_ (adófizetőkből pénzt kisajtolni képes) készségeiről szól.

A többivel teljes mértékben egyetértek. Ő az akinek nagy parádéval le kellett volna mondania amikor kiderült, hogy Palkovics csak szopatja őket (persze parancsra). Lovásznak mindene megvolt arra, hogy _személyesen_ ellenáljon: ezt csúnyán kihagyta.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 01:54:41

@ijontichy:

Ami pedig a matematikát illeti, az ugyanolyan dzsungel, mint más: én emléxem amikor Jótündér a Vincenten fikázta Barabás vagy ki hálózati kutatásait. De nem érdemben/szakmailag. Szóval a matematikusok is megérik a pénzüket.

2020.02.24. 08:52:36

@ijontichy:
úgy látszik nem érthető. elsődlegesen nem a ceu természettudósaival van a probléma, hanem a bölcselettel. és a ceu bölcsészei biztosítják az akadémián egy körnek a többséget. budapesten azért nem ment végbe az egyetemi integráció, hogy a ceu legyen legmagasabban rangsorolva. az állam jelentős pénzeket mozgósítson az oktatásra. és egyetlen magánintézmény lenyúlja a posztraduális képzést. magyarországon azért nem lehetnek kutatóegyetemek, hogy az egyetemi hálózat nemzetközi összevetésben folyamatos lecsússzon, stb. és az alapkutatásokat az mta-erc-ceu hármas sajátítsa ki.

ez egy tudománypolitikai koncepció. amiben ugye egy magánegyetem uralkodik, amelyik történetesen a soros alapítványhoz kötődik. és az mta ehhez adja a filoszemita bölcseletet. amelyik történetesen a soros alapítvány szellemiségére van alapozva. és az európai bizottság hozta létre az erc-t. és erre is azt mondják, hogy őket is ez a csoportosulás hálózta be. és ezt verte szét orbán. és a haverjaik. flinkenstein, andy vajna és társaik. azzal, hogy brüsszel az antiszemita.

2020.02.24. 09:28:21

@neoteny:
az a kérdés, hogy az alapkutatáshoz szükséges pénzt összeeurópai szinten sajtolják ki (föderalizáció). vagy tagállami szinten (konföderáció). vagy vegyesen (unió). elvben egy vegyes rendszerben lehetne egyetértés, de olyat nem akar senki, vagy alig valaki.

lovász féle koncepció az, hogy a magyarországi alapkutatásokat az mta-ceu-erc hármasa szervezi. és a kutatóintézetek 90%-a legyen fővárosi. de ugyenez volt pálinkás és vizi elek elképzelése. ami egyébként védhető. csak ez esetben illenene azt mondani, hogy ők centralizálnak. amit a jobberek meg is tettek. csakhogy a ballerek ezt decentralizációnak mondják. mondván, hogy a jövőben olyan, hogy magyar tudományosság már nem is lesz. így viszont nyírbátorba nem jut akadémikus. általában véve a vidékies tankerületekbe. és ezzel szemben létrejön a klik. és van egy majdnem teljesen decentralizált "népfőiskola". tehát ezen nem a lezsák féle államilag gründolt intézményt értem, hanem a majdnem szabad piaci alapon szerveződő néptanítói bölcseletet. az önkéntes adományokból, vendéglátásból szerveződő szemben az mta bölcseleti intézeteivel. és erre a válasz, hogy na de az etnobiznisz enticista. az ugye a héber gój, az iszlám gyaur görög megfelelője. a latin pedig a natio. ők a gonosz népi nacionalisták. és ezzel szemben a filozofikus mesterrassz: a filoszemiták. újrateremtik ezt a konfliktust. a magyar tudományos akadémia.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 09:38:22

@civisvarosi:

"az a kérdés, hogy"

... "Lófasz" Laci bácsi milyen valós áruval fizet Ruzicskáék fagyijáért amit dr. Papp csemetéje majszolgat miközben isibe meg a Debreceni Nemzetközi Iskolába amit a gyügyei paraszt kisunokájának szájától elvont eledellel etetett familiáris építőmunkások építettek. Ahelyett, hogy Székelyudvaron építettek volna internátust kalákában.

Ez a kérdés.

2020.02.24. 09:48:59

@neoteny:
közszolgáltatásokkal fizet. előadásokat mond a köznépnek, hogy amikor pólya györgy sétált a parkban. de a közönség ilyenkor nem mondja azt, hogy aha, a zsidó pólya györgy. tudjuk honnan fúj a szél. de ugyanez a politikában etnikai gellert kap. és most nem fejtem meg, hogy kinek a jóvoltából.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 10:03:59

@civisvarosi:

"közszolgáltatásokkal fizet."

A közszolgáltatások valós áruk?

2020.02.24. 10:06:40

@neoteny:
dr. papp is közszolgálattal fizet a fagyiért. a kislánya tanulmányaiért is. mert hogy a nemzetközi iskola idevonza a bmw-t. és sanyi azt reméli, hogy jól fizető állása lesz öcsikének.

és a szociális alpolgármester mangalica húsos hamburgereket oszt a köznépnek.
www.dehir.hu/upload/images/galeria/4017/200218mangalicafesztsajttaj_ksz_(10).jpg
mint ruzicska néni, hogy jól viselkedett ez a gyerek.
www.dehir.hu/upload/images/galeria/4017/200218mangalicafesztsajttaj_ksz_(11).jpg
és ezeket is vállalkozások ajánlja fel, a város saját vállalkozásai, vagy a várossal (állammal) összefonódó magánvállalkozások. és így ülnek fel az állami gondozott gyerekek az óriáskerékre. és kapnak egy pizzát. ez a pizzériának marketing. és ezeken a rendezvényeken a képviselők is felvonulnak. és nyomtatnak kis színes papírokat. ingyen pénzzel fel lehet ülni.
www.dehir.hu/upload/images/galeria/4021/200222gyerekekoriaskereken_ksz_(5).jpg
és az óriáskerék üzemeltetője kap valamennyi kedvezményt. illetve a csr keretből ezt megteszi. mert hogy ez hírverés. csakhogy erre rácuppannak a populista politikusok. és a papok is, hogy ezzel híveket lehet szerezni. velük is fel lehet ülni az óriáskerékre. dr. papp is beszédet mond, hogy mi így mind együtt vagyunk debrecen. ez egy közelítőleg liberális elvek szerint működő vásár. mert a szociális alpolgármester bármelyik árus adakozása mellé odaáll. csak ugye lehetne úgy is, hogy ne álljon oda (szinte) egyáltalán. ez az ortodox liberalizmus. és úgy is, hogy (majdnem) mindegyik mellé odaáll. unortodoxia. matolcsy mester egy kiterjedt familiris körben osztja a pénzt. azzal nagyon nagyon sokan jól járnak. ebből jön létre a fidesz stabil választói bázisa. és ha ők egy válságban képesek fenntartani forintgazdaságot, akkor ez valószínűleg ez a rezsim válik uralkodóvá. ha nem, akkor nem.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 10:15:37

@civisvarosi:

"dr. papp is közszolgálattal fizet a fagyiért."

A közszolgáltatások valós áruk?

2020.02.24. 10:26:03

@neoteny:
common market. közös piac. a valós áruk és a közszolgáltatások cserélnek gazdát. és ebből jön létre a vegyes gazdaság. és a közszolgáltatás maga a vásár. fair. azt polgárjogi társaságok szervezik.

tehát ez a vasárnapi mangalica vásár úgy jön létre, hogy 180 mangalica termelő összebeszélt. megkeresik a polgármestereket, hogy ők kibérelnék a főteret. és ezek a termelői közösségek vásárokat tartanának. és ezek mellett felvonul a népszínház. a helypénzből az állami népi együttesnek is fizetnek. és eladják a valós árut. közszolgáltatások (a népi együttes) tölti be a marketing szerepét (az állam. a polgármester is marketinges, hogy micsoda csodálatos dolog mangalica termelőknek lenni.) és ebből szerveződnek újra a heti vásárok. ez a tradíció. a templomból kijövő polgárságnak. ez a polgári konzervativizmus. és erre a közönség a szó szoros értelmében vevő.
www.dehir.hu/upload/images/galeria/4025/200222mangalicafesztival_ksz_(30).jpg
és ahogyan a képeken látható a széles nagyközönség. gyerekes nagycsaládok, kisnyugdíjasok. az alsóbb néposztályok és a középpolgárság. ez a heti vásárok világát újrateremi. termelő közösségek, helyi egyesületek és a néppárt (fidesz2). csak ugye ez a hatalmát úgy tudja megtartani, hogy folyik a kultúrharc (fidesz1). az ellenzéki értelmiség azt mondja, hogy ilyen vidékies népi retye rutyát ne akarjál. mert hogy ez trump kisvárosi amerikája. a brexit szavazóinak tradicionális kis-világa.

2020.02.24. 10:31:16

@neoteny:
valós áru a materiális jószág, illetve annak előállítását támogató szellemi termékek, szabadalmak. palkovics vezette itm azt mondja, hogy na olyanokat kellene előállítani. de ehhez ugye alapkutatások is kellenek. és az történhet közintézmények vagy magánalapítványok keretében. mondjuk létrehozzák a lovász lászló akadémiát. amelyik az államtól független. de az mta nem független a magyar államtól. olyannyira nem, hogy az egy állami intézmény.

2020.02.24. 10:49:30

@neoteny:
a debreceni egyetem oltóanyag gyárat, gyermektápszer gyárat építene. amit az állam/társadalom közszükségletnek képzel azt részben közintézményi keretek között állítják elő. és az egyetem is értékesíti a termékeit a piacon. növelve a saját bevételét. és legalább részben ebből vásárol árut. fele részben. az a klasszikus vegyes gazdaság. és ezeket forszírozza palkovics.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 10:51:08

@civisvarosi:

"oltóanyag"

Jó, hogy mondod: mi a népfőiskolások álláspontja az autizmust okozó csecsemőoltások kérdésében?

ijontichy 2020.02.24. 11:17:20

@civisvarosi: " hanem a bölcselettel." A kávéházi életművészekkel nincs semmi baj. Hagy kapálózzanak, PLSZ. Normális piaci környezetben (amit nem torzít egy bolsibanda) ~csak annyi él meg, amennyit a kereslet eltart. Mihelyst ezt az egyszerű igazságot felfogtad, máris nekiállhatsz pénzt csinálni, ahelyett, hogy szarfaszú, nemzetellenes bolsikat szolgálsz kéccáz dolcsi éhbérért. Mert addig egy centtel sem vagy különb a kávéházi ingyenélőknél :-).

2020.02.24. 11:25:10

@neoteny:
semmi. magyarországon döntően nem ilyenekkel kampányolnak.
-- semmiből történő pénzteremtés --> magánpénzrendszer --> pénzügyi diktatúra (a tőkejövedelemmel nem rendelkezők számára)
-- városias kultúra felsőbbrendűsége --> népiesség elnyomatása
-- szabad sajtó kisajátítása gonzó újságírás - kettős mérce --> "liberális" véleményterror
-- bevándorlási kvóta --> kényszerbetelepítés,
-- (cigány) kisebbség pozitív diszkriminációja --> többség negatív diszkriminációja ("elcigányosítás")
-- hátármenti, határon túli magyar kisebbségek kirekesztése a társadalomból -- nincs szolidaritás a magyarok iránt
-- állam eladósítása --> állami vagyon eladása (totális privatizáció)
-- nyílt társadalomellenesség -- "börtönbiznisz"
-- vallás magánjellegű --> khitújítás helyett a kereszténység felszámolása
-- ész kultusza - természetfilozófia (természeti törvények filozofikus interpretációja) helyett -- totalitárius ideológiák
-- gender tanulmányok --> nemtelenség, nemzettelenség

és ezek mögé olyan nagyon nem is kell odaképzelni a filoszemitákat, mert hogy az akadémikus bölcselet ezeket nyíltan hirdeti meg mondván, hogy az ellentábor náci.

2020.02.24. 11:49:40

@neoteny:
tehát ez egy majdnem teljesen nyílt konfliktus. a népfőiskola egyetlen konteója a "szabadkőművesség". de arról van közel 100 folyóméternyi levéltári iratuk. illetve még vitatott a nyelvelmélet. hogy a finnugrizmust nem a habsburgok verték keresztül a magyar tudományos akadémián. dehogy nem. a magyar-török rokonság elméletet is politikai célokból vetették fel. a magyar korona "megbuherálása" vitatott. láthatóan meg van bontva. és korábbi feljegyzések éppen abban térnek el, ahol szét van szedve és szent kép le van cserélve. az mta azt mondja, hogy az nem lehet, hogy bécsben a magyar szabadság ellenfelei voltak. hiszen ezért voltak a függetlenségi háborúk. az mta brutális magyarellenes. trianon ügyében is. kommunista idők megítélésében. rendszerváltás társadalmi problémáinak megítélésében. az mta szerint 2010-ig fényességes liberális demokrácia világ uralkodott. azért seperte el a népharag az szdsz-t és vele szövetséges mszp-t. és ebből lett aztán az együtt, a dk, a momentum és a párbeszéd.

2020.02.24. 12:02:40

@neoteny:
ezek nem természettudományos vitatott elméletek. chemtrail, stb. hanem bölcseleti kérdések. vallási jellegűek. ez az akadémikus bölcselet vitája népfőiskolával.

a fidesz is modernista.

A sikeres brandépítés titkairól beszél John Malkovich a Nagyerdei Stadionban. A többszörös Oscar-jelölt színész a GE Healthcare (!!!) által támogatott Health Venture Lab meghívására vesz részt a “Boston Minds” eseményen, melyen a GE és MIT (!!!) innovációs szakemberei is előadást tartanak.

A rendezvény során a Health Venture Lab programban résztvevő nemzetközi startup-csapatoknak tartanak innovációs workshopot. A délelőtt folyamán Martha Gray professzor a kutatások fontosságáról, az üzleti cél meghatározásáról és a hatékony üzleti terv kidolgozásáról fog beszélni, míg William ’Mo’ Cowan elnök a megfelelő csapat létrehozásának és az átlátható vállalati kultúra kialakításának körülményeit ismerteti.

Este a Debreceni Egyetemen tartanak jótékonysági vacsorát, melynek célja a „Health Innovation Technology Award” díj megalapítása, kezdő pénzügyi alapjának megteremtése. Az elismerést évente egyszer ítélik majd oda, elsősorban a Catalyst programban dolgozó innovátorok előző éves munkája alapján.

A Debreceni Egyetem Mérnöki és Üzletfejlesztési Innovációs Intézetének (MÜZLI) szervezésében Martha Gray, az MIT professzora tart előadást a piaci igényeken alapuló egészségügyi kutatások témakörében.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 12:03:24

@civisvarosi:

"semmi."

Ők nem hisznek az angol tudósoknak? Ejnye-bejnye.

"tehát ez egy majdnem teljesen nyílt konfliktus."

Uszíts még rajta, sátánfajzat.

(Betoltam a _Quillette_-n egy olyan kommentet, hogy

It's all _Kulturkampf_. Another 'gift' from Otto von Bismarck.

és lo & behold, kaptam is rá egy [1] szavazatot. Azért a nyugaton élők sem teljesen hülyék.)

2020.02.24. 12:16:29

@neoteny:
a fidesz1 illiberális. kultúrharc. a média felvásárlása. és orbán viktor foci hóbortjának támogatása. ebből lesz az, hogy lölő koma. tiborcz vejkó. de ennek nem lenne több milliós tábora. ezt erősíti az ingyen pénz. az eu és a matolcsy mester biztosította manna eső. a népfőiskola klasszikus liberális. a vidékies (feudális) heti vásárokkal. és az egyetemi közeg neoliberális. (egyetem) városi tőkealapokat hoznának létre. és ezt kapcsolnák a globális (kapitalist) pénzpiacba. lölő pénzéből támogassák orbán hóbortját a focit. vegyék meg az rtl klubot és helyébe léphet magyarországgal kevésbé ellenséges sat1/pro7. ilyesmi lenne a konszolidáció. csak az ellenzéki pártok, az ellenzéki értelmiség ebben ellenérdekelt. és az ő törekvéseik is legitimek.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 12:28:34

@civisvarosi:

"kultúrharc."

Az, az, amit csinálsz: te vagy a háborús uszító.

2020.02.24. 12:35:04

@neoteny:
engem az érdekel hogyan lehet kiegyezni. ez és az a kultúrharc. és így és így lehetne (véleményem szerint) kiegyezni.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 12:41:55

@civisvarosi:

"engem az érdekel hogyan lehet kiegyezni."

Máté 4:8 Ismét vivé őt az ördög egy igen magas hegyre, és megmutatá néki a világ minden országát és azok dicsőségét,

Máté 4:9 És monda néki: Mindezeket néked adom, ha leborulva imádsz engem.

Máté 4:10 Ekkor monda néki Jézus: Eredj el Sátán, mert meg van írva: Az Urat, a te Istenedet imádd, és csak néki szolgálj.

Máté 4:11 Ekkor elhagyá őt az ördög. És ímé angyalok jövének hozzá és szolgálnak vala néki.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 12:56:23

@civisvarosi:

Ki mutogatja a világ minden országát és azok dicsőségét? és csak _kiegyezést_ kér értük cserébe? _egyetértést_ az ő általa hirdetett nézetekkel? bármennyire is esetlegesek legyenek azok?

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 13:41:43

@civisvarosi:

"milyen származásúnak, vallásúnak tartod magad?"

Közöd?

"a sátániak globális törzsi tudattal a világ összes országát és dicsőségét akarják uralni."

Most nem keresem ki az igét ördög apádról aki lényege a hazugság. Vedd korrekten beidézettnek.

abdul hackeem 2020.02.24. 18:38:12

@civisvarosi: Engem is megtaláltál már ezzel a beakadt kérdéseddel.
Te miért nem comingoutolsz ezzel kapcsolatban?
Felettébb gyanús.

neoteny · http://word.blog.hu 2020.02.24. 22:27:44

@ijontichy:

Köszi, hogy ezt linkelted: indeed RIP.

20. Azért az ő gyümölcseikről ismeritek meg őket.

-- Máté 7

Boycie 2020.03.03. 09:58:23

Gyurcsány véletlenül sem egy össze vissza hazudozó gátlástalan elmebeteg gazember. A "demokratikus" ellenzék vezetője :)))

index.hu/belfold/2020/03/02/gyurcsany_ferenc_dk_harom_szocialista_szervezet_csatlakozas/

Nem lesz egyszerű az a 2022: melyik kártékony trágyadombot is válassza az ember...
süti beállítások módosítása