1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2018.08.12. 10:22 HaFr

Mit nem ért az ostoba kormány?

No automatic alt text available.

Megszüntetik a gender szakot, amely műveletben részletkérdés, hogy a "gender" pont olyan politikai hívószóvá vált a nemzeti elme számára, mint "Brüsszel" és az "iszlám". A nemzeti elmének valójában fogalma sincs a genderről, ahogy a nyugati társadalmak működéséről vagy a fúziós energiáról sem. Ahogy a gender, úgy a fúziós energia ellen is bármelyik Fidesz-szavazó a lehető legnagyobb magabiztossággal tud nyilatkozni ebben az országban, mert ez az ország a hárommillió atomfizikus és ugyanazon hárommillió genderszakértő országa, ezen belül is a tizenháromezer alsó-karcagi és a huszonkétezer rózsadombi atomfizikus és genderszakértő országa. És ez így van jól, mert a mi nemzeti elménk képessé teszi az alsó-karcagiakat és a rózsadombiakat is arra, hogy lényegi kérdésekben állás foglaljanak -- mármint, ha előbb tájékozódnak az aktuálisan fontos kérdésekről a tévéhíradókból és a Magyar Időkben.

Orbán legrégebbi és leghozzáértőbb harcostársa -- ha lehet ilyet mondani a hozzáértésnek ebben a tengerében --, a kiváló Kövér doktor, például oda nyilatkozott tegnap a Kurultáj - Magyar Törzsi Gyűlésen (nem, ez nem a magyar Országgyűlés egyelőre, csak egy lelkes avant garde), hogy "akit alávetettségbe akarnak taszítani szülőföldjén, akit ki akarnak forgatni anyagi és szellemi javaiból, annak akaratát úgy akarják megtörni, hogy először megtörik és összezavarják a tudatát." Nyilván, megint jön az ellenség, belovagol (pl. BMW-gyár és genderszakok hátán) és összezavar. Az index tudósítása szerint Kövér doktor -- egy jurta mellett állva -- rámutatott: ezzel a harcmodorral szemben csak a lélek, a szellem és az akarat erejével lehet védekezni, csak így őrizhetjük meg önrendelkezési jogunkat. (Ilyen védekezés lenne, hogy kifizetünk a BMW-nek uszkve 40 milliárdot, hogy idejöjjön összezavarni minket. Ehhez már olyan stratégiai ravaszság kell, ami magunk sem tudunk kibogozni.) Kövér doktor olvasatában "2010 után a magyar választópolgárok felhatalmazása alapján a globálissá váló politikai és gazdasági viszonyok között megerősítettük Magyarország politikai önrendelkezését, 2014 és 2018 között megerősítettük országunk gazdasági önrendelkezését, az előttünk álló időszakban pedig közösen meg fogjuk erősíteni a magyarság kulturális önrendelkezését is."

Mármost nem akarunk mi semmi jónak elrontója lenni, de csak ha megnézi a T. olvasó a mellékelt ábrát, abból mintha az tűnne ki, ha meghosszabbítjuk a máshol részletesebben adatolt trendvonalat, hogy a gazdasági önrendelkezésünk legvége Szudán tájára visz minket a GDP/fő, de még inkább a háztartások fogyasztása tükrében. Kövér úr ködös sóderéből meg mintha az világlana ki, hogy a kulturális önrendelkezés Wass Albert és a jurták közé lövi be a magyar népet -- miközben, jegyezzük meg pironkodva, a szabadságharc kitörése óta nemhogy ezermilliárdok vándoroltak a legmagyarabb magyar legközvetlenebb környezetébe, de maga Kövér doktor -- ahelyett, hogy felállíttatott volna magának egy modern vonalú jurtát a Kossuth téri kövön és beköltözött volna abba -- nyilván átmeneti megoldásként, megalkudva az ellenséggel, szerényen egy bérház egyik szintjét tette magáévá. Beszámolók szerint a négyhálószobás rezidencián dolgozószoba, díszterem és könyvtár is helyet kap majd, amelynek területét előtte 640 ezer forint/négyzetméteres átlagáron vásárolták ki a bérház kilenc lakójától, akiket hamar ki is költöztettek.

Mi, akik nem értjük a ellenség megtévesztésére szolgáló stratégiai szofisztikáltságnak ezt a szintjét csak arra tudjuk felhívni a figyelmet, hogy szó mi szó, a mi békaperspektívánkból nézve a genderszak megszüntetése összefüggeni látszik a képen ábrázolt reménytelen gazdasági helyzetünkkel: tudniillik mindkettőben a kormányzati bunkóságon túlmutató ostobaság nyilatkozik meg amennyiben azt hiszi a T. Kabinet és ennek spiritus rectorai, hogy a nemzetközileg mérhető tudás és teljesítmény az valami olyasvalami, ami az ő szintjükön buherálható. Még rövidebben: a tudásnak és teljesítménynek nemzetközi mércéi vannak, amelyek között nincs ott Wass Albert, a jurták és az ország szétrablása -- akkor sem, ha ezt mind a magyar nép érdekének állítják be. A felhalmozott tudás olyan dolog. hogy csak akkor az, ha évtizedek és évszázadok alatt felhalmozzák és mások -- zömében nem Fidesz-szavazók -- ennek ismerik el. Nekem semmi bajom a turulos perspektívával és Wass Alberttal, amíg megmaradnak egyes honfitársaim szórakozásának, de súlyos problémának tartom, ha megteszik őket a nemzet perspektívájának (miközben, ceterum censeo, lopnak: lopni és közben nevelni, hát ehhez tényleg pofa kell).

A genderszak megszüntetése, és főleg ezzel nemzetileg egyetérteni, egy ostoba kultúrpolitika hibás védekezése. El tudom képzelni, hogy a nemzeti kultúra etnocentrikus vonulatát -- merthogy erről van szó -- meg lehetne, netán érdemes is megerősíteni. De abban biztos vagyok, hogy ezeknek a bunkóknak valójában fogalmuk sincs arról, hogy lehetne ezt értékesen és hatékonyan tenni. Elsősorban azért, mert se a nemzeti kultúráról, se ennek etnocentrikus hagyományáról nincs fogalmuk. Ezért nevezzük őket közkeletűen bunkóknak. Ezt a nemtudást agresszióval és rombolással helyettesítik egy olyan komplex világban, amely a diverzifikált hagyományok és a folyamatos változás keresztmetszetében él, és a magyar etnicista vezetőkön kívül senki sem hiszi, hogy az utóbbi kinyírásával segíthetné az előbbieket. A tudás komplexitásának aláásása Parragh és Kövér színvonalú emberek világképének importálásával -- mivel a tudás hosszú játszma -- kezdetben nem tűnik annyira zavarónak, de ha eléri a kritikus szintet, onnan visszafordíthatatlanná válik és olyan veszteségeket okoz áttételesen minden társadalmi alrendszerben és intézményben, amely feltartóztathatatlanul rombolja az ország gazdasági, tudományos stb. teljesítményét. 

149 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr9114176089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.12. 12:57:16

Már világos. A gazdagság kulcsa a genderista áltudomány!

Ha ez így van, akkor inkább ne legyünk gazdagok.

Jobb kevésbé gazdagnak, de tisztességesnek lenni.

Moin Moin 2018.08.12. 15:03:02

Miután Birca, trtr és kalbász urak megtették a maguk szintjén megjegyzéseiket, talán én is megkérdezhetem: a Kurultájról beszámoló INDEX-cikk (index.hu/belfold/2018/08/11/kover_a_keleten_sarjado_magyar_neplelekrol_beszelt_a_kurultajon/ ) egyik, jurtát ábrázoló fotóján vajon mire utal az, hogy a szín- és fajmagyar jurta körül a pajzsok kettő kivételével egyértelműen (mind formájukat, mind motívumaikat tekintve) viking pajzsok - a maradék kettő pedig normann? (Pl. a bayeux-i kárpiton is ilyenek vannak Hódító Vilmos seregének.)

Olyan apróságot is észrevehetni, hogy a képen a három zászló közük kettő biztosan nem állhatott egy honfoglaló jurta mellett: az Árpád-sávos, amely aragon eredetű és a 13. században került a magyar heraldikába, valamint a "nemzetiszínű", amely csak valamikor a 16-17- sz. körül jelent meg. Azt persze - tekintettel Kövér harcos antikommunizmusára - megértem, hogy a honfoglalás korában hazsnélatos magyar (hadi-)lobogót nem tűzték ki: az ui. VÖRÖS volt!

...És ezek akarnak országot javítani!:)

2018.08.12. 16:01:12

@trtr:
a bunkó az még nem démonizálás és a gendertudomány betiltásához fűződő kívánt érvek hiányától függetlenül elég jól lett demonstrálva. ennyi elég is. a viták ideje lejárt, üzente a jelenleg hivatalosan legfőbb tudósunk.

DrGehaeuse 2018.08.12. 17:28:17

Egy 'B'-kategóriás akciófilm párját ritkítóan "bunkó" főhősét szabadon idézve: Ez egy atom-zsír király poszt!

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 17:30:31

@Moin Moin:

A második képen pedig a szittya legények ún. tiki-fáklyákat tartanak, amely a polinéziai kultúra 20. századi USA-beli kommercializált változatából ered.

2018.08.12. 18:22:46

@Moin Moin:
a nyugat-indoeurópaiak őserázsiai eredetűek.
cache.eupedia.com/images/content/Haplogroup_R1b_World.png
a vikingek a kelet-indoeurópaiak rokonai.
pottsdna.com/wp-content/uploads/2017/02/R1a-Clades-July-2016-Lubicz-Lapinski.jpg

ez a kelet-nyugati irányú vándorlás osztotta meg, választotta szét a proto-európaiakat (északi germánokat és a délszlávokat). illetve egy kis részük elment velük ázsiába.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Haplogroup_I_%28Y-DNA%29.PNG

és ehhez társultak a sémi-hámi népek. és a finn-szamojédek. és ebből jött létre a jelenleg uralkodó törzsi eloszlás.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4d/Haplogroups_europe.png
aztán láthatod, hogy a vikingek is "narancsosak", mint a magyarok.

2018.08.12. 18:30:03

@neoteny:
a népfőiskola szerint a gyulák voltak a fáklyások. gyúl, gyullad ide ebből származik. de ugyanez meg van az oxfordi nyelvészet körében is. a szászok voltak a késesek. From PIE root *sek- "to cut." szegni, vágni. ezzel rokon a sword. PIE root *swer- to cut, pierce. szúr.

Nemet oure Saxas / nimað eowre seax. ezt hogy kell érteni? magyarul ez német ura szász. német uraság. németország.

2018.08.12. 18:43:04

@Moin Moin:
hispánia = hun ispánia. úgy, hogy aragónia is magyar. találnak egy esetleges kapcsolatot. erre a hispánok mondhatják azt, hogy köszönik szépen ők a hunokat nem kérik. ahogyan az anglik is ezt mondják. az első királyaik még az aetel- (atila/etele) előnevet vették fel. ők azt mondják, hogy nem. ez egy politikai kérdés.

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 18:45:31

@444:

"ez a kelet-nyugati irányú vándorlás osztotta meg, választotta szét a proto-európaiakat (északi germánokat és a délszlávokat). illetve egy kis részük elment velük ázsiába."

Kiknek a kis része ment el kikkel Ázsiába?

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 18:49:00

@444:

"a népfőiskola szerint a gyulák voltak a fáklyások."

Igen, a bambuszrudakból készített fáklyák a polinéziai magyar ősműveltség ösztönös kifejeződései. Ösmeret ősi.

2018.08.12. 18:54:25

@neoteny:
a proto-európai (I jelű) törzs minden bizonnyal európában eredt. de ez az eredet kis számban megtalálható belső ázsiában.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Haplogroup_I_%28Y-DNA%29.PNG
vajon hogyan kerültek oda? vélhetően a kelet-nyugat indoeurópai vándorlással. nőágon beházasodtak.

einstein egyenes ági ősapja hámi (E) volt. úgy volt zsidó, hogy az felmenője elvett egy zsidó nőt. einstein nem volt sémita (J) eredetű. ahogyan hitler ősapja is fekete (E) volt. eredetében nem volt proto-indoeurópia fehér árja (RI).

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 18:55:11

@444:

"késesek. From PIE root *sek- "to cut.""

Azt én értem, hogy a 'sek' proto-indoeurópai eredetű, de a 'kése' honnét származik?

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 18:57:23

@444:

"a proto-európai (I jelű) törzs minden bizonnyal európában eredt."

"ez a kelet-nyugati irányú vándorlás osztotta meg, választotta szét a proto-európaiakat (északi germánokat és a délszlávokat)."

"illetve egy kis részük elment velük ázsiába."

Kiknek a kis része ment el kikkel Ázsiába?

2018.08.12. 19:03:26

@neoteny:
az kétségtelen, hogy kurultáj úgy lehet autentikus, hogy nem vásárolnak akciós termékeket a
a hipermarketben. de ugye éppen ezért akartja betiltani a tesco. mert nem tőlük veszik meg a fáklyát. hanem azt a háziiparosok elkészítik a helyben őshonos fafajtákból és rongyokból. etnobiznisz a hipermarketek konkurenciája.

na most a liberálisoknak elvben ennek örülni kellene. mert ugye ezzel bővül a piaci kínálat. csak mégse örülnek valamiért. és a népfőiskola megfejtése az, hogy nyilván mert nem-magyarok.

2018.08.12. 19:04:05

@neoteny:
at I egy kis része vándorolt az R egy részével keletre.

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 19:05:14

@444:

"a proto-európai (I jelű) törzs minden bizonnyal európában eredt."

"a nyugat-indoeurópaiak őserázsiai eredetűek."

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 19:07:06

@444:

Vagy az is lehet, hogy nem. Miért ne lehetne?

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 19:13:57

@444:

"fáklyát. hanem azt a háziiparosok elkészítik a helyben őshonos fafajtákból és rongyokból."

A keleties ősiségben őshonos fafajtákból. A bambuszból. Habár a bambusz inkább fűféle. A magyar őstörténet folytonosságát meghamisították 300 év betoldásával a tudjukkik.

2018.08.12. 19:14:23

@neoteny:
az R lovas nomádjai nyugati-keleti irányban vándoroltak. a west és az east szóban is ott rejlik a magyar est. oeste a hispán nyugat. óeste? lehet mondani, hogy ez belemagyarázás. baromság. az észak nem é(j)szak. a dél nem azért van, mert ott a nap erősebben és hosszabban süt, mint délben. ezzel az angol day szó nem függ össze. vagy a szász Süd. hogy függne már össze a napsütéssel.

ez egy politikai kérdés. az angolok azt mondják, hogy a day szavuk, a szászok azt mondják, hogy az Süd szavuk nem függ össze a déli napsütéssel. rendben. ezt ők mondják meg. de a magyar nyelvet elsődlegesen a magyarból magyarázzuk.

Nemet oure Saxas / nimað eowre seax. az magyarosan úgy hangzik, hogy német ura szász, németország.

2018.08.12. 19:15:02

de ez utóbbiról a németek dolga dönteni.

2018.08.12. 19:18:09

@neoteny:
ezen a kelet-nyugati útvonalon az éghajlat alig változik. azért tudtak vándorolni.

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 19:28:52

@444:

"az R lovas nomádjai nyugati-keleti irányban vándoroltak."

"ez a kelet-nyugati irányú vándorlás osztotta meg, választotta szét a proto-európaiakat (északi germánokat és a délszlávokat)."

"ez egy politikai kérdés."

Vagy az is lehet, hogy nem. Ki tudja?

"de a magyar nyelvet elsődlegesen a magyarból magyarázzuk."

A magyar nyelvnek van egy sajátos belső szóképzési rendszere. Amikor a tátott szájú gyula tartotta az ősműveltség alkalmazásával készített bambuszfáklyát, akkor a filoszemiták azt mondták rá, hogy bamba. Így b[l]amálták őt. Ez egy politikai kérdés. Ebből lesznek a kultúrharcok, a vallásháborúk.

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 19:29:56

@444:

"ezen a kelet-nyugati útvonalon az éghajlat alig változik. azért tudtak vándorolni."

De a nyugat-keleti útvonalon az éghajlat fordítva változik. Azért válik a vándorlás politikai kérdéssé.

2018.08.12. 19:43:13

@neoteny:
ez kérdés, hogy ki mit magyaráz bele. egyszer egy filippínó azt mondta, hogy nekik tanították az európai történelmet, de a még tanár se tudta, hogy russia és prussia egy ország, vagy nem egy ország.

2018.08.12. 19:44:27

@neoteny:
ilyenkor megindul a seggarcoskodás. és ebből lesz a kultúrharc.

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 19:52:27

@444:

"a még tanár se tudta, hogy russia és prussia egy ország, vagy nem egy ország."

Pedig nagy különbség van aközött, hogy Russian acid-ot vagy prussic acid-ot nyel a paraszt.

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 20:03:25

@444:

Amíg nincs államvallás, a kommentfelületeken csak seggarcoskodni lehet. Vagy nem. Ki tudja? Lehet így is és lehet úgy is. A kultúrharcot az fogja eldönteni, hogy a köznép támogatja-e az elégtételvételeket. Szabad választásokon a pártatlan, független reálértelmiségiek kontrollálni tudják a kvázi egypártrendszert annak leváltásával. Wittgenstein szerint ezek mind nyelvi játékok. A kelet-nyigati vándorlások megosztottak; a nyugat-keleti vándorlások egyesítettek. Ez az éghajlat kicsi, de iránytól függően aszimmetrikus változásából származik. A magyar nyelv sajátos belső szóképző rendszere hozta létre a kultúra szót a kúl (angolszász cool -> menő) és a tura gyökökből. A tura tudvalévőleg a folyón túlra-t jelenti: vagyis a kultúra a folyón túlra menőt jelenti, aki menő, ezért csak óvatosan szabad harcolni vele.

ijontichy 2018.08.12. 20:12:39

@444: "a népfőiskola szerint a gyulák voltak a fáklyások."
A ladógyulák meg a tutajosok, mint az közismert. Népfőiskolás okoskodás rulez :-D

FrVili 2018.08.12. 22:10:08

Kövér úr családja régi nyomdász család még a 90-es évekből. Eredetileg kőbe akarták róni a Wass könyveket, de akkor még nem ment úgy a fideszes kőbánya és a posta is nehezen tudta szállítani az óriási hegyeket, úgyhogy maradtak a hagyományos nyomdatechnikánál. Ma már ingatlanban utaznak és professzionális módszereik vannak a lakók kivásárlásában, amiben holland nemzeti tulajok is segítenek nekik fél megyényi földért cserébe. Ahol megszerzik a tulajdonosi többséget, ott azonnal megszavaztatnak óriási felújításokat, amit ha valaki nem tud fizetni szívesen kivásárolják, ha meg nem enged, a szennyvíz visszaköszön a csökönyös tulajdonosnál. Előbb-utóbb a régi tulajok beleunnak és beadják a derekukat. Különösen szeretik a lánchidas panorámát a Lánchíd utcáról.
Van ízlésük, no.
Végre a szobrok után az új burzsoázia is elfoglalhatja méltó helyét. És szívünket melegség (no az má’ nem a teringettét), akarom mondani büszke ünnepélyesség hatja át, hogy a puszták népe végre nem csak kapja, hanem adja is a pofonokat. Eb ura fakó, Ugocsa non coronat.

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.12. 23:24:51

@444:

"kérdés, hogy ezekből a köznép mit fogad el."

Amit a köznép nem fogad el, azt elveti mint a magot. Mag, magor, magyar, uruszág, uraság, nemzet. Mert az ér ered, a folyó folyik, a víz visz, a patak pattog. Sajátos belső szóképző rendszer, telis tele hangutánzással, hangfestéssel. U u u utánzás. Fess mint amikor a festő húzza az ecsetjét a vásznon. Hú hú hú húzza. Húha, a hiúz ezerrel húz a mezőn. Ami ugye field, kiejtve fíld, ami csak egy lépésre van a fold-tól, ami ugye összehajt, hajtogat. Fullad: összehajtogatták a gigáját. Persze erre lehet mondani, hogy baromság. Az akadémia elitista nyelvészei elé kellene kitűzni célul, hogy megvizsgálják ezeket. Ha nem hajlandóak a célkitűzések eléréséért dolgozni, akkor ne legyenek közfinanszírozva. Mert az nem úgy van, hogy ők nem akarják kutatni a luxori műkövet. Az egyiptomiak önthettek követ. Miért ne önthettek volna? Hiszen homokot is lehet önteni, a homok meg igen kicsi követ sokasága. Ha a köznép elfogadja Türk Lászlót a debreceni Ady Endre gimnázium igazgatójának, akkor budapesti mitugrász filoszemiták csak ne irkáljanak alá, hanem vándoroljanak kelet-nyugati irányba. Vagy Iránba atom(ki)kutatónak. Persze lehet, hogy a Mosszad meggyilkolja őket, de Bibi Netanyahu is a mi kutyánk kölyke. Mondja ezt a köznép által megválasztott Orsós Likud Viktor. A "geci". De ezt csak a "kockásingesek" mondják. A köznép nem mond ilyet, hanem szuprémáciát hirdet a "kockásingesek" ellen. Ángárd, indul a kultúrharc. Trianon évfordulójára tisztázásra kerül az, hogy ki akar államvallást és ki nemzetellenes, keresztényellenes és államellenes. Az utóbbiakat kiveti a köznép magából.

FrVili 2018.08.13. 00:51:39

@neoteny: mindig is tudtam:) neoteny és 444 ugyanaz a személy, zseniális troll:)

Kelly és a szexi dög 2018.08.13. 07:00:37

Bezzeg ha Kövér a Pride-on szólalt volna fel, azzal nem lenne bajod! ;)

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2018.08.13. 07:20:57

@maxval balcán bircaman: "Jobb kevésbé gazdagnak, de tisztességesnek lenni." - Akkor küldjünk kevesebb pénzt és pártutasítást?

Éhes Ió 2018.08.13. 07:22:23

@apro_marosan_petergabor: Te rohadt homofób! Megint mi bajod van velünk?

nu pagagyí 2018.08.13. 07:24:26

Azt hiszem, a statisztika szakot is be kell szüntetni. Ha jól emlékszem, Baranya és Csongrád megye a csúnya Gyurcsány idején még nem volt ennyire piros. Tényleg, mi lett Matolcsy banánjaival, amivel soha nem látott fejlődést vizionált?

nu pagagyí 2018.08.13. 07:34:59

@Moin Moin: Köszönjük a szakszerű észrevételeket, de ahol Dózsa László lehet Pruck Pál, ott mindenki olyan történelmet álmodhat, amilyet csak akar. Te még nem tudhatod, hogy a vikingek is magyarok voltak, csak a hideg miatt lettek szakállasok, de majd az új törikönyvből értesülhetsz róla.

Fülig José 2018.08.13. 07:38:41

@apro_marosan_petergabor: igen igen, az intelligens fideSS szavazók azt is lehitték, hogy Bécs komplett no-go zóna ahol migréncsos bandák garázdálkodnak, mer a "nincs milliárdod senki vagy" nemzeti érzelmű mértékadó népvezér kampósorrú félnótás tolvaj megutatttta videjón...csupa zseni, nem kérdés. még valami okosság, narancszombi?

nu pagagyí 2018.08.13. 07:40:35

@maxval balcán bircaman: Mivel te nyilván lógtál, amikor a gendereket ismertették a suliban, kétlem hogy felismernéd, hogy egy férfi fekszik melletted az ágyban, nem pedig egy nő.

Fülig José 2018.08.13. 07:42:44

@nu pagagyí: bazmeg, te hol voltál március 15-én?! a vezér elmondta, hogy a magyarok már kiverték a törököt, a labancot de még a ruszkikat is honukból, több tisztelet jár nekik... a rakás tajparaszt meg tapsolt hozzá népnemzeti szín zászlója alatt... há mit nemérc?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.13. 07:44:43

@nu pagagyí:

Ennek felismerésére mindenki képes, benne van ösztöneinkben.

nu pagagyí 2018.08.13. 07:51:47

@maxval balcán bircaman: Az ösztöneidben ne nagyon bízz, mert kutyák és majmok is meg szokták hágni az azonos nemű egyedet, azok pedig ösztönlények. Tanulás, tanulás, tanulás. Szájer is megtanult nem buzinak kinézni, neked is sikerülni fog.

nu pagagyí 2018.08.13. 08:04:17

@maxval balcán bircaman: Melyik fajta buzi nem vagy, a soktetkós agresszív, vagy amelyik odatartja? A birka fotód alapján, nehéz ezt eldönteni. A lényeg, hogy amikor összekerülsz valakivel, mindenképpen ellenőrizd a másodlagos nemi jelleget, különben pórul járhatsz. Remélem, segítettem ezzel a gyorstalpalóval, így nem kell bíbelődnöd ezeknek a lényeges dolgoknak a korrekt tudományos hátterével.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.13. 08:11:39

@nu pagagyí:

Nem jértam még soha pórul. Az egészséges emberben ez ösztönös.

nu pagagyí 2018.08.13. 08:13:15

@Fülig José: Hol? Azt hiszem, én éppen akkor, import mongolokkal Kurultájoztam büdös bekecsben. Tényleg kivertük az oroszokat? Mikor?

nu pagagyí 2018.08.13. 08:21:36

@apro_marosan_petergabor: Töményen összefoglaltad a saját paranoiádat a magadnak hazudott világról. Orvos látott már?

apro_marosan_petergabor 2018.08.13. 08:23:44

@ÉhesIó:
Semmi, édesem, csak a számotokat, ha lehet, nem szaporítanám, mert nem perspektívikus ez a deviáció. Viszont támogatnám a gyógykezeléseteket, jelentős hányadotokon lehetne segíteni, persze csak aktív közreműködésetekkel.

élveteg 2018.08.13. 08:28:12

Gond egy szál se. Ha jól tudom a szerzőnek van valamilyen pártja. Elindul a választáson , hangsúlyosan gender központu politikai programmal. Aztán lássuk mire jut.

Fülig José 2018.08.13. 08:35:24

@nu pagagyí: hát aszt pont nemmonta a lángcsóva tekintetű törpefáraó..

ricardo 2018.08.13. 08:48:13

A kalifa is a genderszakot meg a CEU-t szüntetné be először. Tényleg nem kellenek ide migránsok -- a kormány is be tudja vezetni a saríát.

ricardo 2018.08.13. 08:49:32

@ricardo: (Na jó, kicsit erős voltam.)

Fülig José 2018.08.13. 09:26:01

@Trackers: rendben, játsszunk! ha te megmondod, hogy miért zavar ahhoz képest, hogy semmi közöd hozzá én megmondom, mit csinál. na?

Petra033 2018.08.13. 09:27:57

Tőlem tanítsanak gendert, de államilag támogatott mesterképzés? Külön szak?
Ne szórakozzunk már. Ez annyira büfé, hogy már jobban nem is lehet. Bármelyik szociológus választhat
ja a gendert kutatása tárgyának, nade nehogy már diplomát kapjon valaki érte.
És mit tanulnak 2-3 évig?

Fülig José 2018.08.13. 09:36:41

@Trackers: látom, súlyos komplexussal van dolgom... szóval senki nem erőltet semmit, ha akar valaki, tanulhat ilyet is. fizetnie kell érte, szóval az államnak semmibe nem kerül (marad stadionra, helikopterre meg óriásplakátra, szerencsére..)
neked a 80 IQ-dal annyi közöd van az egyetemhez meg az ott oktatott szakokhoz mint Teréz anyának a tripperhez.
inkább menj vissza sorosozni meg gyűlölködni a kocsmába, ostoba fasz.

nu pagagyí 2018.08.13. 09:46:01

@Trackers: Mindent megtudsz, ha elvégzed a szakot, bár azt hiszem, nyolc általánossal nem lehet jelentkezni rá, így sajnos be kell érned a propaganda lózungokkal. Szerencsére a te szinteden a kvantummechanika is egyszerű, így nem kell izzadnia a Századvégnek túl bonyolult fogalmakkal. Buzi-e vagy? Ennyi elég is.

szepipiktor 2018.08.13. 09:48:00

Ideje lenne egy önálló portált, weblapot nyitni a választások óta elkövetett ellenzéki - pontosabban kormánykritikus - bloggerek, "újságírók", szkértők vagy őolitikusok írásaiból, nyilatkozataiból.
Itt tehát most az az érv a szegénységre, hogy gender? Hogy a kormány bezáratja a oktatásbvan a genderszakot?
Tényleg mindenről ugyanaz jut a bloggerek eszébe?
.
A választások óta a állampolgárok a lábukkal szavaznak az ellenzékre, az időköziket tarol a fidesz, az ellenzéknek már szavazótábora sincs, hatalmasra duzzad a passzív halmaz.
De az ellenzék most is ezekkel a közhely propagandákkal operál.
.
A poszt ugye a szegénységre épít, de ezt sokan írták, írtuk a választsok előtt is jóval korábban, hogy ez KIZÁRÓLAG a hazai vállakozásokhoz kapcsolódó gond, hogy a kormány leépíti, korlátozza, kivérezteti a 200 ezres magya mikro, KKV és KV szektort, ami közvetlenül és nem filozófiai alapokon szabályozza az állami bevételeket, így mindent, az egészségügyet, az oktatást és a szociálpolitikát is, közvetlen hatással van a munkerőpiacra, így a fogyasztásra is (ami ismét a állami bevételeket növeli) - és ez így a szegénységet is generálja a mostani módi szerint.
De nem, a gender-dolog a lényeg!
Ha van gender szak -= nincs szegénység, nem ostoba a kormány.
Ha nincs = szegénység van, Szomália van és ostoba a kormány.
.
Az ilyen általánosított, eltorzatott, propagandaalapú írások sajnos a fideszt erősítik azzal, hogy még több állampolgárt taszítanak a passzívok közé, így egyre inkább a hívő fideszes 1,5 millió ember fogja eldönteni a sorsunkat.
.
Ott tartunk, hogy nem csak a komplett ellenzéket kellene lecserélni, hanem a hozzájuk tartozó véleményalkotókat, szócsöveket is!

nu pagagyí 2018.08.13. 09:49:26

@apro_marosan_petergabor: Orbán fia is hogy meggyógyult! Bele is szeretett az apjába.

nu pagagyí 2018.08.13. 09:50:36

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Sajnos nincs rajtad nyakkendő. Távozhatsz!

nu pagagyí 2018.08.13. 09:51:30

@Trackers: Sajnos Bencsik Gábor túl sokat kért.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 09:52:29

@szepipiktor: nem a gender dolog a lényeg, tessék elolvasni még egyszer a posztot -- az általános kormányzati inkompetencia a lényeg

Fülig José 2018.08.13. 09:53:34

@Trackers: "Az a baj a világunkkal, hogy az intelligens emberek tele vannak kételyekkel, míg az ostoba emberek tele vannak önbizalommal."
ha magadra ismersz, az nem a véletlen műve. fenntartom amit írtam: ostoba, gyűlölködő, félcédulás alak vagy.

szepipiktor 2018.08.13. 10:05:00

Elmesélek a posztolónak egy egyszerű, hétköznapi alapot:
Az országban a választópolgárok többsége NEM nagyvárosokban él, hanem egyszerű kistelepüléseken.
Itt az életkor döntően nem 30 év alatti és nem neoliberális alapú.
Jönnek a választások.
Az ellenzék közül olyanok, mint a momentum vagy az lmp, nyiltan neoliberális, a ökoterrorizmussal, a feminizmussal, a globalizációval és a genderfilozófiával kampányol.
A balosok meg rárepülnek a témára.
A jobbik ezekben a dolgogban kussol.
.
Jön a fidesz és csak annyit mond, a gender-dolog az a melegek előtérbe helyezése, az egyneműek szerelmének a támogatása.
Tehát ROSSZ!
Nem KERESZTÉNY!
És melléteszi az összes többi - zsidó, migráns, kizsákmányoló nyugatiak, multikultis magyarellenesek stb. - érveit is.
.
Gondoljunk bele, hogy a vidéki átlagemberek, akik a klasszikus családmodellt képviselik, akik a gyerekeiktől unokákat várnak, akik most az ellenzékieket tartják felelősnek, hogy a gyerekeik, unokáik elvándoroltak. (és helyettük meg jönnek a migráéncsok) - na ez a hatalmas választói halmaz kire adja a voksát????
Még azok is elmennek és a fideszre szavaznak, akik nem szeretik a fidesz, otthonmaradtak volna, de az ellenzék számukra idegen és veszélyt sugalló propagandája miatt felkerekednek és a fideszt választják.
.
Ez a felelőssége az ostoba propagandának, annak, hogy meg sem nézték, azok akikre szükségük lett volna, befogadják-e az "újat"???
Évek óta írjuk sokan, hogy az ellenzék "farkasvakságban" szenved, azt hiszik, amit ők kieszelnek a bölcsészklubokban (vagy utasításba kapnak a neten), az az ország egészében is élő, létező és tömegesen támogatott valami.
NEM AZ!
.
Eredmény olyan dolgokkal lehet elérni, amit a választó megért és elfogad. Vagy demagógiával, vagy hazugságokkal vagy a többség számára hasznos dolgokkal.
A választásokon az ellenzék együtt kapott 1/3-ot, azaz az, amit az lmp vagy a momentum képviselt, annál a passzívok is jelentősen többen voltak!!!
.
Ez a mostani genderezés (és nem azy állítom, hogy helyes a kormány lépése!!!) most a következőt éri el:
1) megerősíti a fidesz szavazókat, hogy készenlétben kell lenniük.
2) még több nem fidesz hívőty taszít a passzvok közé, mert az ellenzék továbbra sem a emberek problémáival foglalkozik.
Mert ugye ostoba a kormány, itt Szomália van és gender!

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 10:09:07

@szepipiktor: unalmas, bocs -- én nem választási programot írok, hanem az ország baját, édes kevéssé érdekelnek a megvezetett, posztfeudális közeg ingerenciái

neoteny · http://word.blog.hu 2018.08.13. 10:14:51

@szepipiktor:

"A választásokon az ellenzék együtt kapott 1/3-ot"

Helyesen: a választásokon az ellenzék együtt több, mint a _szavazatok felét_ kapta. A választási rendszerből fakadóan ez a _képviselői helyek 1/3-át_ jelentette.

Fülig José 2018.08.13. 10:17:18

@szepipiktor: milyen az a keresztény értékrend? elégetni, aki máshogy gondolja? csökönyösen ragaszkodni a saját
(régen megcáfolt) agyszüleményeinkhez? teljesíthetetlen feltételeket állítani a híveink elé? maximálisan kihasználni hiszékenységüket???
és a vidéki kisvárosi családmodell? apuka meló után a kocsmába megy, majd sportolásképpen elveri az asszonyt? rettegni mindentől, ami új/ismeretlen? mélyen frusztráltnak lenni mert nem a legnagyobb faluba születtünk? mindenhez IS érteni??? 7 és fél elemivel bármit elhinni,amit a tévében mondanak? (Isaurának gyűjteni...)
49%=66% ???
csak kérdezem.

szepipiktor 2018.08.13. 10:19:59

@HaFr: Tessék akkor ARRÓL írni!
Az első mondat:
"Megszüntetik a gender szakot, "
Azaz a témához nem kapcsolódó, demagóg, hatásvadász indítás.
.
Később:
" mi békaperspektívánkból nézve a genderszak megszüntetése összefüggeni látszik a képen ábrázolt reménytelen gazdasági helyzetünkkel:"
Azaz közvetlen utalás a két dolog kapcsolatára!!!
.
Majd megint:
"A genderszak megszüntetése, és főleg ezzel nemzetileg egyetérteni, egy ostoba kultúrpolitika hibás védekezése."
Ennek meg ismét semmi köze a többihez.
.
Vagy akkor nem kellenének a gazdasági okfejtések, mert nincs köze a kettőnek egymáshoz.
.
Lehet írni erről is, lehet írni az agymosásról.
De nem szabad habonyi módon torzítani, azt sugallni, hogy az ország pusztulásának valamilyen kultúrális oka lenne.
Az gazdasági, vállalkozói, munkavállalói stb.
A kormány illiberális vonala és az unortodox gazdaságpolitikája nem kulturális, felsőoktatási kérdés!
Tavasszal nem a csatát, a háborút vesztettük el, mi, gondolkodók, a hazánkat szeretők.
Ebben a buktában konkrétan felelős az összes ellenzéki párt és politikus is, illetve felelősök a mögöttük felsorakozó hangadók is.
Mert nem a többség érdekében politiáltak, nem a többség érdekében publikáltak.
Most jön 16-25 évnyi erdogáni világ...
Sajnos ha maradunk a kultúra, az oktatás vonalán, és ezalapján "rózsadombozunk", és egy mikrohalmaz kedvét lkessük, akkor tovább pusztul az országunk!
Mert egyszer sem olvasok az ellenzéki hangadóktól arról, hogy a kultúra nekünk: a magyar anyanyelvünk, irodalmunk, történelmünk, vagy a matematika, fizika stb.
Helyette google, tablet, angol nyelv, és sok felesleges kamuszakma (HR, PR vagy médiaszak).
Orbánék is ezt tagadják, tiltják, csak ők a "keresztényi" alapokra cserélik ezeket.
Na ennek van köze a szegénységhez, a gondolati torzuláshoz, a butasághoz!!! De ez ugyanaz a cél - a lebútított választók kitenyésztése -, amit a másik oldal a "FOGYASSZ!" filozófia miatt a globalizált marketinggel, a fizetett aktivistamozgalmakkal akar elérni.
Mi emberek, meg itt középen megyünk a "lecsóba".

Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.08.13. 10:28:11

@szepipiktor:

Furcsa olyan ellenzéki véleményt olvasni, aki nem lehülyézi az ellenzéki dogmákat megkérdőjelező, többségi véleményt képviselőket, nem vidéki suttyózza azokat, nem személyeskedik velük, hanem felismeri, hogy érdemes alkalmazkodni azokhoz.

Tekintve hogy képviseleti demokráciában élünk, azaz képviseli a képviselő a többségi érdekeket, erre hamarabb is rájöhettek volna, és többen az ellenzéki térfélen, és lenne esélyük.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 10:28:25

@szepipiktor: ez így zagyvaság, minden válaszod minden félmondatomra külön és együtt is értelmetlen

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 10:29:41

@Homo sorosensus: huh, na hagyjuk -- suerinted a többségnek igaza van... ez akkor se lenne igaz, ha a többséget nem vezetné meg folyamatosan a rezsim és ezen a blogon csak fele ennyi troll lenne :D

szepipiktor 2018.08.13. 10:29:48

@Fülig José:
Mit is kérdezel?
Hogy más emberek élnek vidéken, mint a nagyvárosokban?
Hogy az m1 nézése, a helyi - kormánysajtó olvasása - és a kocsmai, kisbolti kommunikáció az alap.
Ez nem valóság?
Vagy azt gondolod, hogy a világ 7.4 milliárd embere egységesen elfogadja a "modern" eszméket? Hogy mondjuk Indiában a femin izmus lesz a jövő?
Nem azt mondom, hogy ez jóü vagy rossz, hanem azt, hogy egy heterogén emberhalmazt soha nem lehetett kisebbségi eszmékkel szabályozni!
A vidéki polgár nem buta, hanem a saját életmódja, a családi hagyományai alaján él, gondolkodik.
De ezt 28 éve leírták már, amikor az MDF nyert.
Én arra tettem célzást, hogy a fidesz ezt számolta és jó propagandával kihasználta!
Az ellenézk meg szarik az emberekre, ők elvannak a romkocsmákban,m irodáikban és azt hiszik, amit innen a fővárosból kimondanak, azt az átlagemberek magukévá teszik.
Hazudnak abban is, hogy mert a média a fidesz kezében van! Nem érik el a választókat.
Ha napi 24 órában mehetett volna mondjuk ez a gender-dolog az m1-n és ahelyi lapokban, akkor sem lett volna több választójuk!
Mert egy vidéki 50 éves nő a gyerekeitől UNOKÁKAT akar, ez a családi hagyomány, múlt. és nem fogja ezt eldobni, csak hogy modern legyen.
Nem a gender-dologgal van baj (ahogy a többi másikkal sem), hanem azzal, hogy az ellenzék nem fogja fel, az emberek nem kávéautomaták, nem úgy működnek, hogy bedobom a pénzt és választom a nekem megfelelőt.
Szóval nekem alapból azzal van bajom, hogy ezzel a retorikával nem előre megyünk, hanem még inkább bebetonozzuk a fideszt.
Akár butának tartjuk az embereket, akár nem.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 10:31:09

alig győzőm kidobni a trollokat, bocs, még egy kis időt adjon az értelmes, fizetetlen réteg

szepipiktor 2018.08.13. 10:33:01

@Homo sorosensus:
Sajnos ma az az alap, hogy a hozzám hasonlóan kommentelőket tiltják ki az ellenzéki bloggerek...
Ugye ez mindent megmagyaráz...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 10:35:11

@szepipiktor: ki vagy tiltva? Bocs, nem vettem észre

szepipiktor 2018.08.13. 10:39:41

@HaFr:
OK, de a cikkedet mégsem másolhattam ide...
Arra reagáltam, hogy "gendert" hogyan használtad fel.
És az eredeti kommentemben sem cáfoltam a szegénység és a többi felvetett problémát.
De továbbra is állítom, a "genderképzés" betiltásának semmi köze a írásban leírtakhoz.
Vagy szerinted a mai magyar kisvállalkozások, a valós 1 milliós munkanélküliség azért van, mert a kormány betiltja ezt a képzést? Vagy azért van, mert keresztényi nevelést akar az óvodákban? Vagy mert... és hosszasan sorolhatnám.
Ezek a habonyi terv részei, számolnak az átlagemberek tudatára, félelmeire és kihasználják ezt.
De erre nincs válasza az ellenzéknek!
Amit írtál, az igaz, hasznos és van olyan olvasói halmaz, akik számára ezek információkkal szolgálnak.
De stratégiai célt, ötletet nem adsz ezzel.
Sajnálom, hogy képes vagyok a "sorok között" is olvasni és összefüggésekben nézem a világot. Tudom, ma nem ez az általános.

szepipiktor 2018.08.13. 10:41:36

@HaFr: Írtam ilyet? Hogy Te és itt?
Ezt írtam:
"tiltják ki az ellenzéki bloggerek..."
Soroljam azokat a hangadókat, akik zsigerből teszik ezt és ehhez nem kell fideszesnek, kormánypártinak lenni, elég kétségbe vonni a propagandát és tényeket kommentelni.
Nézd meg a "baloldaliliberális" blogot...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 10:43:47

@szepipiktor: van közük egymáshoz amennyiben közös az ész, amely szülte őket -- nem egymással vannak ok-okozati kapcsolatban, hanem közös az okuk

HaD 2018.08.13. 10:43:49

hááá a peti gyerek meg sportmenedzser szakon diplomázott...azt meg hogyan? Mondjuk anno a bibó kollégium is ilyen gender szaknak tünt aztán kiderült hogy a goni soros haver pénzelte a fijjugat meg hogy stumpf mester felügyelte az ifju titánok szárnybontogatását ...akik akkor aforradalmi ifjak voltak hogy csak na...még jó hogy stumpf após az akkori belügyminiszter(mszmp kb tag is egyben) erröl mit sem tudott:)...olyanok ezek minzt a lenin hit és bajtársuk volt...meg a Technika amivel ilyen álproblémákkal-mint a gender szak- küzdenek a vad kapitalista karvalyok ellen:)

Fülig José 2018.08.13. 10:44:08

@szepipiktor: ez így van. olyan, hogy ellenzék, nem létezik. de az is elmond valamit, hogy kampány volt a bécsi migráncsapokalipszisről..és nem röhögték ki a kampósorrút, hanem elkezdtek rettegni. elképesztően ostoba ember az átlag magyar, ami még nem lenne baj, de arrogáns is mellé.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 10:48:10

!! 444-nek és neoteny-nek -- elismerve elévülhetetlen érdeme(i)teket, amellyel a blog kommentfelületét belaktátok, ezentúl minden poszt alatt 5-5 hozzászólást engedek nektek, a többit kimoderálom, megértést köszönöm, üdv

Sir Gombóc 2018.08.13. 10:50:09

@maxval balcán bircaman: rajtad az sem segítene, ha utasítanának a normalitásra. Genetikailag képtelen vagy rá.

DrGehaeuse 2018.08.13. 10:54:17

@Moin Moin: "a szín- és fajmagyar jurta körül a pajzsok kettő kivételével egyértelműen (mind formájukat, mind motívumaikat tekintve) viking pajzsok - a maradék kettő pedig normann?"

Itt elsősorban díszítő elemekről van szó.

BTW - Álmos és Árpád nagyfejedelmeknek (és valószinüleg még a korai árpád-házi királyoknak is) volt varég (rusz - normann tehát viking) zsoldos és/vagy vazallus testőrsége. Erre utalnak "oroszi"-ra végződő helységneveink szerte az országban. Ismerve a magyari nagyurak intrikus és hatalomvágyó természetét (lásd: XIII.-XIV. századi oligarchák belharcai interregnumok idején), nem meglepő hogy (magyar-) törzsi kötődésektől mentes harcosokból állítottak fel testőrséget.

A magyar-viking kapcsolat kulturális nyomaira néhány példa:
- szent istván kardja : mek.oszk.hu/01900/01992/html/index907.html
Tipikus normann forma.

- Birka tarsoly. Magyar hatás viking (varég) használati tárgyon: armourandcastings.com/en_US/products/rt04-birka-tarsoly-set
hu.pinterest.com/pin/504614333233123328/

morph on deer 2018.08.13. 11:01:06

@szepipiktor:
“Ha van gender szak -= nincs szegénység, nem ostoba a kormány.
Ha nincs = szegénység van, Szomália van és ostoba a kormány.”

Nagyon nem érted.

Az egyik elem, hogy olyan személyek hoznak egy egész ország jövőjére is kiható döntéseket, akk az adott témáról legfeljebb felületes ismeretekkel rendelkeznek, ha egyáltalán!

Röviden: műveletlen bunkók, de legalább van hatalmuk a döntéshez és élnek is vele.

A ‘gender’ hisztéria nyilvánvaló példája annak, hogy érdemi intézkedések helyett egy populista gumicsontot hajítanak a nagyérdemű elé, miközben pl a valós gazdasági helyzetről egy szó sem esik.

A ‘gender’ téma egyébként zseniális választás volt: egyszerre lehet vele Sorosozni, buzizni, a kukturkampf (de szép szó..!) részeként prezentálni, a kereszténység- és családvédelem lépéseként lobogtatni, kinek hogy tetszik!

Ráadásul egy fillérbe sem kerül, mégis mozgósítja az összes orbanista gyökeret az “erkölcs” védelmére!

Ezzel mindössze annyi a baj, hogy alapnak mindjárt az sem ártana, ha az erkőlcs fogalomával tisztába lennének az érdekeltek, kezdve a döntéshozóktól.

Ezek után már az az elvárás, hogy legalább valaki is tisztában lenne a “nemzetthy” rablóbandából - más néven : magyar kormány, - hogy mi is a gender tudomány valójában, ne adj isten még azt is felfogná, hogy miért is jó vagy rossz egy társadalomnak, ha a témát illetően felső szintű ismeretekkel rendelkező tagjai is vannak, az már ugye “nemztetellenes” gondolkodásra vall...

Kis adalék: a minap olvastam, hogy egy 35-40 ezres kisváros összes iskolai védőnője most már rendelkezik minősített gender-szakismeretekkel, hogy a hozzájuk forduló fiataloknak érdemi választ és megfelelő segítséget tudjanak adni.
És ezt eredményként, jó hírként közölte a helyi újság!

Na nem itthon, hanem Svédországban.

Szerinted ott kinek lesz rosszabb ettől?

Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.08.13. 11:25:45

@morph on deer:

"A ‘gender’ téma egyébként zseniális választás volt: egyszerre lehet vele Sorosozni, buzizni, a kukturkampf (de szép szó..!) részeként prezentálni, a kereszténység- és családvédelem lépéseként lobogtatni, kinek hogy tetszik!"

Ez egyébként pontosan így van. Ezért nem is világos, hogy minek tartja az ellenzék napirenden, mikor ezzel csak szavazókat veszíthetnek.

Homo sorosensus · http://magyarhirlap.hu/cikk/111053/Homo_sorosensus 2018.08.13. 11:29:13

@morph on deer:

Ja kérem..
A svédek már annyival is előttünk járnak hogy egyenesen tiltják egyes óvodákban a nemiség megélését, a nemi különbségek felismerését.
Csak semmi kisautó, vagy babázás a gender-semleges gyermekeknek.

mindennapi.hu/cikk/eletmod/semleges-nemu-gyerekek-egy-svedorszagi-ovodaban/2011-07-02/4596
A svédországi Egalia (Egyenlőség) óvodában nincsenek kisfiúk vagy kislányok, csak "barátok".

HaD 2018.08.13. 11:41:38

Amennyiben a központi bizottságnak van valami ötlete hogy milyen képzésekre lesz szükség Mo.-on monjuk 2030-ig(asszem a vitézy dávid unokatesója eddig tervezett legutóbb:))akkor nyílván az azé van mert van egy középtávú nemzeti gazdasági koncepciója is?!? Ennek megfelelöen biztosan látják hogy gender szakos végzösöket nem tudnak majd érdemben foglalkoztatni a Magyar érdekeltségü müvekben,ezért a döntés megalapozott...ép úgy mint ahogy a tudatosan tervezett egyéb szakokon is. Monnyuk ez GDP-s ábra tök jó ha csak valahogy a GNP avagy a nemzeti hozzáadott érték NAV(:)) talán büszkébbé tehetné a nagy és bölcs vezéreineket...nyílván ezek ismeretében lenne meg hogy mekkora is a rálátása ennek a központi bizottságnak hogy kiket is kell képezni...mondjuk nagy bajban is lenne az felsöoktatásban dolgozók jelentös része meg akik rá vannak telepítve mint szolgáltaók...lenne sírás rívás ha nem jönne a tuti havi x 10 millás bevétel mert 60%-át az egytemeknek be kellene zárni ilyen alapon:):)

HaD 2018.08.13. 11:44:45

@Homo sorosensus: mert az "ellenzéknek" ezt a lapot osztották le a központi bizottságban:)

HaD 2018.08.13. 11:46:58

@Homo sorosensus: gondolom nem egyénértékü a kuki meg a nunci mutogatás betiltásával? Lehet hogy ezek valamiféle homofóbiát akarnak letompítani?? Na de buzik:)

szepipiktor 2018.08.13. 11:51:53

@morph on deer:
Én értem, te nem.
Amit írsz az valóság!
Büdösbunkó, alacsonytudatú senkiháziak hozzák a döntéseket.
És ehhez felhasználnak mindent, ami a céljaikhoz jó és eredményes lehet.
De nem ezt teszi a másik oldal is? Ki is kampányolt a "fizessenek a gazdagok" szlogennel? Ki hüjíti a népet paks2 kapcsánb idióta fikciókkal? Ki tagadja Aranyt, Jókait és preferálja a google-t?
Ezek mind demagóg eszközök csupán.
Most a kormány a "gendert" dobta oda, és lám ettől hemzseg az ellenzéki média, miközben megint nem a lényeges dolgokkal foglalkozik.
Nem érv egyetlen nyugati jóléti állam példája sem, mert nem azonos a szint.
Ott nincs sokmillió szegény, ott nincs annyi munkanélküli, ott működik a bankrendszer, igazságszolgáltatás, egészségügy stb.
És nem most, hanem sok-sok évtizede, mi addig élveztük a szovjet világot, és az emberekbe két dolog égett bele:
- a túlélő nihil
- a sértettség, magyar haza elleni folyamatos nemzetközi károkozás.
Most, amikor egy lepusztult, a szakadék felé rohanó országot egy erdogáni, putyini agysérült és szabadcsapata irányít, akkor hogyan kapcsolsz ide bármilyen "modern" eszmét, folyamatot?
Ez most nem pozitív, hanem ellenkezőleg, elrettentő, ijesztő az átlagos többség számára.
Nem gondold, hogy azért fog bármi megváltozni, mert egy indexes blogon egy svéd vagy más nyugati példát kommentel valaki.
Ezek nekünk információk - a döntő többségnek meg rémhírek.
Szerinted lényeges, hogy fejlett országokban milyen arányban vannak gender-képzett védőnő?
Amikor nálunk védőnő sincs???? Amikor nincs tanár, orvos, ápoló sem!
Az a gond, látva a többiek ellenvéleményeit is, hogy amit írsz az önmagában, a teljes egészből kiragadva igaz is lehet, én azonban erre sem alkalmas nem vagyok, sem ésszerűnek nem tartom ezt.
Én egyben nézem az egészet, a fülétől a farkáig.
Akkor ez a gender-ügy ezen tálalása csak egy pattanás.
Az akadémiai kutatás tiltása azonban már lehet rákos góc, mert az a jövő elemzése, várható gazdasági, társadalmi hatások értelmezése. Na annak van értelme, azért kellene kiállni (és minden más akadémiai kutatásért)
.
Tudod még a kádár-rezsimben tanultam meg, hogy csak az alulról érkező kritika, vélemény, ajánlat az igaz, a fentről érkező soha sem az.
Mert elegem lett abból, hogy a nálam jobban keresők, élők rendre lenyugtatni próbálta, hogy nekem milyen jó, mert nekik régen mennyivel nehezebb volt.
Te ezt képviseled: nálunk fényévekkel jobban élőkkel érvelsz, hogy ott mennyire OK a dolog.
De itt élünk, most, ebben az országban.
Itt az az ellenzék és médiájának az egyedüli stratégiája, hogy OK, most rossz, de majd mi! És ha a mi gondolatainkat magadévá teszed, akkor majd jó lesz! (persze nem neked, hanem nekik, de erről hallgatnak)
Csak egy gyógymódjuk van, egy vizes szemcsepp az összes problémára.
Nem tetszik, hogy az iparra, a vállalkozásokra, az egészségügyre, oktatásra, lakhatásra, kutatásra, bankrendszerre stb. nincs alternatív, a többségnek jó megoldásuk!
Itt nem lesz jobb, ha tiltják, nem lesz jobb ha engedik a kérdéses képzést.
Ez egy pici pattanás, de persze adott mikrohalmaznak meg a Mount Everest...
A gender-dolgot lehet úgy is nézni, hogy az a hatalom suttyóságára utal, de nem attól vannak a problémák. Nem az aktuális humicsont az ok, a kiváltója a problémáinknak.
Ezzel csak elfedik a sok galádságukat és tudjuk a szellemi szintjüket is. Ha ezerszer mondod, írod, akkor okossá válnak????
.
Ez a mondatot jelzi, hogy nem észleled a valódi gondokat:
"Szerinted ott kinek lesz rosszabb ettől?
Ez nem lényeges kérdés, mert ha nem tiltják, jobb lesz?
Ez olyan mint a magyar foci, mindig arra jut ki a hangadói kör, hogy a pénz. Most van pénz, de most sincs foci, hanem tovább pusztul. Most az a gond, hogy külföldhöz kellene mérni! Mert több pénzt lehet lenyúlni.
Itt most már nem az a kérdés, hogy egy gumicsontként odadfobott dologtól jobb lesz-e, hanem meg kellene állítani a zuhanást, amihez meg semmi közük az odadobott gumicsontoknak.
Az ellenzék évek óta az odadobott kamucélokra tüzel! A fidesz elolvassa a tervezetteket a facebookon, készít rá egy logikus csapdát, odaveti és az ellenzék meg rendre belesétál.
A genderszak tiltása egy sokadik csapda, és napok óta ez az egyedüli témája az ellenzéknek...

HaD 2018.08.13. 11:52:28

@HaFr: hogy jött ki ez az 5-5? :):)

HaD 2018.08.13. 11:59:01

@szepipiktor: nem nem nézi "fülétöl a farkáig"...ez esetben le sem írná hogy "ellenzék"..ugyanis ez esetben látná hogy ez kizáólag egy müvi elöre kiagyalt "macik meg a sajt" trükk...amit már Ön is bevett:)

szepipiktor 2018.08.13. 12:06:45

@Homo sorosensus:
Számomra ez már abszurd, a nemtelenség erőltetése egy mikrohalmaz stratégiai célja csupán.
Az evolúció megcsúfolása, tagadása.
Nem lesz több "ilyen" vagy olyan", ha a emberi alapok szerint fejlődünk.
Egy gyerek nem lesz ettől meleg vagy nem lesz hetero, csupán a másik nem tagadását érjük el, hiszen ha valami genetikailag kódolt dolgot tiltunk, az garantáltan sérült lényeket eredményez.
Vajon miért küzdünk a melegek elnyomott, titkolt szégyene, megbélyegzése ellen, ha közben törvényesítjük a nem melegek megbélyegzését, azok lelki sérüléseit, azok szégyenét?
Egy hetero gyerek felnőtt korban majd gátlásokkal közeledik a másik nemhez, melyet meg közben a feminista-gárdisták neveltek férfiellenessé...
Nem kellene ezt az alanyokra bízni?
Nem elég a korlátozások, a jogtalanságok ellen küzdeni?
A világ nem fogja ezt elfogadni, a kommunizmus is 70 évig tartott csupán, a világ időegyenesén nem is ábrázolható ideig, mégis akik belekerültünk, jól megszoptuk és lett 20 millióáldozat is.
Most ugyanezt játszuk le??? Kíséletezgetünk adott korszak embereivel, hasonlóan kirekesztően, erőszakkal?
A komcsik sem adtak lehetőséget a saját döntésekhez, a mai vonal sem engedi ezt.
Én soha nem adtam játékfegyvert a fiam kezébe, és mégis egészséges férfi lett. Nem játszott ölős játékokat, mégis egészséges lett. De nem erőltettem rá a másik oldal "játékait" sem, viszont a nők, a lányok tiszteletére, megbecsülésére neveltem.
És 6 évesen, a strandon sétálva felnézett rám és mondta:
"Ugye apa, mi férfiak!"
Mos én hímsoviniszta szemét vagyok...
Sajnos minden, ami az egyén önrendelkezését, az individualizmusát korlátozza, az diktatórikus és kéros, akármelyik oldal teszi is!

szepipiktor 2018.08.13. 12:08:58

@HaD: Mi vettem én be?
A kommetjeim arra utalnának, hogy bevettem valamelyik oldal hazugságait?
Ja, nem vagyok "elv"-társ, tehát csak a másik oldal embere lehetek.
Igazi bolsevik módszer...
Néha azért jó lenne, ha tényekkel cáfolnátok a véleményemet...

2018.08.13. 12:11:56

@HaD:

Az USA-ban minden telefonszám a filmekben 555-tel kezdődik.

morph on deer 2018.08.13. 12:13:13

@szepipiktor:
“A genderszak tiltása egy sokadik csapda, és napok óta ez az egyedüli témája az ellenzéknek...”

Pontosan. Meg az egész országnak.
Egyébként majdnem mindenben egyetértek.
Pontosabban: a felvetett kérdésekkel teljesen, az arra (adott válaszokkal) feltett további kérdésekkel nem mindig.

Az, hogy ennél húsba vágóbb kérdések is vannek, még nem indokolja azt, hogy ez szó nélkül maradjon.
Egyébiránt itt most maga a tény a figyelemre méltó, nevezetesen, hogy a hatalmi arrogancia ma már képes bármit felülírni, ráadásul bármilyen okból!

Ez most egy egyetemi szak, de igazából bármiről kiderítheti tahó uralkodónk, hogy “nem kő”, és akkor az majd nem is lesz...

A védőnős példát azért írtam meg, mert míg nálunk már annak a néhány személynek egyetemi szintű oktatása is főbenjáró bűn, addig ott, ahol még értik is, hogy mindez mit jelent, már a közvetlen, gyakolati szinten is létezik az alkalmazása, egyenesen a hétköznapi életben.
Igaz, szerintem ott qrva bénák lehetnek a hátrafelé nyilazásban...
És kösz a választ!

2018.08.13. 12:16:14

@szepipiktor:

Az a baj veled,hogy te egy meg nem értett zseni vagy.
Így hát nem jut számodra más, csak mindig a sírás amikor a blogtérben "novellákat írsz".

Egyébként meg azért nem szokták tényekkel cáfolni a te véleményedet, mert az emberek véleményét nem lehet megcáfolni! Ez a vélemények egyik jellegzetessége.

szepipiktor 2018.08.13. 12:29:45

@MikeBoy: Inkább írok novellát, mint ostoba, szélsőséges baromságokat.
Láthatóan te nem is akarsz "vitatkozni", te is a kinyilatkoztatók táborát erősíted.
Jogod van ehhez, nekem meg ahhoz, hogy szrjak rá...
"te egy meg nem értett zseni vagy"
Ja és azok voltak minden rendszerben a fő ellenségek.
Mert a tefélédet ki lehet számolni, meg lehet fizetni, hiszen nincs saját egód...
Tudod inkább "megyek a máglyára", mintsem beálljak a egységesen parancsra bégetők csordájába.
Sok sikert a jövődhöz!

Neo07 2018.08.13. 12:29:59

AZ Origo az imént cikkezett erről, elég meggyőzően. Én nem értek a társadalomtudományokhoz, de szerintem más szakok alatt simán tovább lehet ezt a témát oktatni, mert annyira pici terület ez, kicsit büfé-szakos jellegűnek tűnik...

DrGehaeuse 2018.08.13. 12:34:27

@morph on deer: "a kukturkampf (de szép szó..!)"

Hát még a "kulturkampf" nómilyen szép!

2018.08.13. 12:34:46

@szepipiktor:

Figyelj ide szepi!
A baj veled akkor az, hogy nincsenek meg az alapjaid.
A példámban erre rámutattam, de te ezen pontosan úgy léptél túl, ahogy szokás.

Tehát ismétlem, de utoljára:
"Néha azért jó lenne, ha tényekkel cáfolnátok a véleményemet... "
vs
"Egyébként meg azért nem szokták tényekkel cáfolni a te véleményedet, mert az emberek véleményét nem lehet megcáfolni! Ez a vélemények egyik jellegzetessége. "

Egy olyan emberrel tudod, aki azt a förmedvényt, hogy valaki ugyan megcáfolhatná a véleményemet leírja, nos egy olyan emberrel nem szokás vitatkozni, mert nincs színvonala.
Fölösleges lenne vele vitatkozni, értelmetlen, nagyjából nem érdekel senkit!
Így már jobb?

2018.08.13. 12:35:29

@Neo07:

Te olvasod az origo-t? :DDDDDD

szepipiktor 2018.08.13. 12:54:49

@MikeBoy:
Csibe!
Elköszöntem, azt jeleztem, hogy VELED értelmetlennek tartok bármilyen eszmecserét. Pontosan azért, ami te is írsz.
Nem tartozunk egy kategóriába, nem élünk azonos világban és én nem is szeretnék veled egy körbe kerülni.
A kinyilatkoztatást otthon a családoddal, ahogy a mások ismeretlenül történő minősítgetését is hasonlóan.
Még egyszer: Boldog jövőt kivánok neked.

morph on deer 2018.08.13. 12:55:35

@DrGehaeuse:
“Hát még a "kulturkampf" nómilyen szép!”

Egyik szebb, mint a másik! ;)
A kezem is beleremegett, ahogy látszik

2018.08.13. 13:40:05

@szepipiktor:

Mindig a jó oldalát nézd a dolgoknak!
Legalább megtanultad, hogy az emberek véleményét nem lehet cáfolni. Ez is valami. 100 emberből 99-nek trivialitás, de neked nem volt az.
És ha lesznek még olyanok, akik segítenek neked a tanulásban, kis lépésekben majd eljuthatsz oda, hogy elbeszélgethetsz Forrest Gumppal is a pingpong szépségeiről.
És akkor elmondhatod majd, hogy eljutottál a maslow piramis csúcsára.

szepipiktor 2018.08.13. 13:57:27

@MikeBoy: Na figyelj... nem akartam tovább zuhanni feléd, de utoljára:
- írtam a poszthoz, az eredeti témához
- te személyeskedve belémkötöttél, leszartad a leírtakat
- én válaszoltam a te dolgaidra, tényszerűen
- te újra belémkötöttél, személyeskedsz bunkóskodsz
- elköszöntem
- te ismét "leereszkedően" személyeskedsz, próbálkozól.
Szóval itt tartunk, te vagy az, aki kirekesztően, kinyilatkozóan elő akarod írni egy blognál másnak a stílusát, véleményéhez való jogát.
Te egy igazi kis "demokrata" neoliberális kis agitátor lehesz, vélhetően ezt a stílust egy külvárosi kocsmában nem mernéd elővezetni.
Én korábban "felmértelek", így sértő, ha belerángatsz ebbe a zagyba, amit képviselsz.
Tehát utoljára:
Otthon anyádékkal, a nejeddel, a gyerekeiddel és az elvtársaiddal! OK?
Nem kérem, hogy emberszámba vegyél, de ne zaklass!
Nem szóltam hozzád, nem kötötem beléd, a bűnöm, hogy valószínűleg régebben és komplex módon éltem meg a rendszereket, és ragadt rám némi szemét, így felismerem a kamut, a hazugságokat.
Ahogy fajtádat is a második mondatod után.
Szavasz!

protézisesh 2018.08.13. 14:01:13

Az egy főre eső GDP-nek kurvára semmi köze a szegénységhez... Szegénység ott van, ahol a jövedelem és az árszínvonal nagyon elüt egymástól. Erről miért nincsen térkép?

protézisesh 2018.08.13. 14:02:38

@morph on deer: te tényleg azt hiszed, ebben az országban másra sinsen szükség, csak állami pénzen tenyésztett genderszakértőkre? Mivan, már a mekibe sem vesznek fel benneteket?

2018.08.13. 14:03:56

@szepipiktor:

Mi a tökömért hazudsz az ember szemébe? :DDDD
Feltettél egy szomorkodó kérdést és én válaszoltam rá.
Még idéztem is tőled.
Még li is írtam, mit nem értesz és miért butaság amit kérdezel.
Még példaként is felhasználtam arra, hogy leírjam, miért nem vagy vitaképes alapvetően.
Mi a rákot akarsz még ezen kívül?

"- én válaszoltam a te dolgaidra, tényszerűen"

Hol válaszoltál te tényszerűen a dolgaimra?
Nem is volt mire válaszolnod.
Leírtam, MI BIZONYÍTJA, HOGY NINCSENEK MEG AZ ALAPJAID!
Reagáltál te arra érdemben? Nyilván nem, mert ha a magadfajták így beégnek, csak kussolnak és terelnek össze-vissza.
Most is azt teszed! Hát folytasd, hagy röhögjön rajtad mindenki....

2018.08.13. 14:06:11

@protézisesh:

"Az egy főre eső GDP-nek kurvára semmi köze a szegénységhez."

:DDDDDD
Csak erőből. Hátha akkor igazad lesz.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 14:09:04

@protézisesh: amiről te beszélsz, az a vásárlóerő-paritáson számolt gdp/fő, rengeteg adatot és grafit találsz erről is mindenhol, elárulom, nem fogsz örülni nekik

nu pagagyí 2018.08.13. 14:42:26

@szepipiktor: "Most a kormány a "gendert" dobta oda, és lám ettől hemzseg az ellenzéki média, miközben megint nem a lényeges dolgokkal foglalkozik."

Az a helyzet, hogy a lényeges dolgokkal a kormánynak kellene foglalkoznia, tehát náluk reklamálj. De vajon mi is szerinted a lényeges dolog? Na, ugye! Minden jogszűkítés, komoly dolog, bármilyen aprónak tűnik az értékelésed szerint, mert talán nem kéne kivárni, amíg már semmi sem marad, amiben egy ember szabadon dönthetne, mert a végén már csak egy halálosan "komoly" dolog maradna: te is gazember leszel, vagy megvárod, míg levadásznak. Ha csak az fáj, ha közvetlenül ellened lép fel a hatalom, akkor ne nagyon számíts szolidaritásra.

nu pagagyí 2018.08.13. 14:45:38

@protézisesh: Ha nem akarod, hogy a fejedre essen a GDP, ne nagyon járj a pirossal satírozott megyékbe. Úgy minden happy lesz.

HaD 2018.08.13. 14:52:47

@szepipiktor: csak annyit hogy két oldalról meg ellenzékröl beszél...na olyan nincs...két oldal/ellenzék...ha ezt bizonygatni kell arra itt kevés a hely...de csak nézzen utána az mszmp kb utolsó üléseinek jegyzökönyvének! meg icipicit gondolkodjon el rajta...de ha csak az elhíresült knyilatkoztatást veszi "..lehet itt több párt de mindegyikben mi leszünk..." illetve ránéz picit az emút 30 évre és megnézi kicsit hogy kinek az érdeke Volt minden egyes esemény és milyen irányba mutatott akkor talán leesik ;)

BéLóg 2018.08.13. 14:53:00

Hála Istennek, a Gyurcsány kormány már a múlté!
Drága HaFr, LERAGADTÁL kicsit, azt is mondhatnám, le vagy maradva néhány brosúrával.

De a komolyságot félretéve, talán érdemes lenne elolvasnod a Férfihang pont hu elemzését a tárgyban.

www.ferfihang.hu/2018/08/11/miert-fontos-a-genderkurzus-a-progressziveknek/

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 14:57:19

@BéLóg: jaj ne, nem foglalnád össze egy mondatban? Drága az időm, erős a tézised (leragadtam), amit viszont nem indokolsz.

lékek és ellensúlyok 2018.08.13. 15:01:57

@szepipiktor:

"Most, amikor egy lepusztult, a szakadék felé rohanó országot egy erdogáni, putyini agysérült és szabadcsapata irányít, akkor hogyan kapcsolsz ide bármilyen "modern" eszmét, folyamatot?"

Ja. A szakadék felé rohanunk már 2011 óta. De valahogy azóta sem sikerült beleesnünk.
A ti européer felvilágosult, és zsenikből álló kormányotoknak 2008-ra 2009-re rényleg sikerült majdnem a szakadékba taszajtani az országot.
De ti, egyfolytában a jelenlegi kormányra próbáljátok a pancser plecsnit rásütni, persze eredménytelenül, lévén, hogy a nemzetközi minősítések magyarországgal kapcsolatban rendre pozitív irányban változtak 2010 óta.
Tudod, ennél a retorikánál a genderszakos hiszti sem szarabb.

HaD 2018.08.13. 15:04:11

@protézisesh: a szegénység ott kezdödik hogy egy társadalom nem tud annyit termelni...nagyon nem mint amennyit alap szinten el tudna fogyasztani:)..elvileg:) gyakorlatilag meg ezt picit megzavarja az hogy ha megtermeli ugyan de a törzsfönök meg a varázsló elherdálja a törzs meg már februárban éhezik:):). Szóval szar a leosztás. Na már most kis bocskai mentés hazánkban még csak meg sem termeljük saját eröböl amit aztán egy szoci rendszerü(EU)újraelosztásban elfogyasztunk. Ez persze közel nem a magyar ember teljesítmények szól hanem annak hogy ez az elit úgy vagy 30 éve azt a feladatot hajtja végre amit valamilyen szabaton valahol egy imaházban leosztottak nekik. Azaz leültették a Magyar ipart és mezögazdaságot hogy beintegrálják a magyart(lengyelt szlovákot románt stb)egyfajta "segédcspat" sorba...és lehetöleg ott is tartsák öket...na ez folyik most és ez a szegénység mikor isten tudja kiknek az érdekében egy mocskos kilóra megvett elit(emút 30 év:)) benyalatja a szerencsétlenekkel hogy van valamilyük és simán kihuzzák "tavaszig" ha kell:)

HaD 2018.08.13. 15:06:38

@BéLóg: nem nem a múlté! Az ö kis áldásos tevékenységének "köszönhetö" a jelen...ez egy folyamat volt és a jelenben él tovább:)

morph on deer 2018.08.13. 15:21:42

@protézisesh:
“Mivan, már a mekibe sem vesznek fel benneteket?”

“Bennünket” nem.
Tudod, oda csak “csak állami pénzen tenyésztett“ és fociakadémiát végzett orbánhitűek juthatnak be, há árpi és er tóni személyes ajánlásával!
Hát ezééé...

nu pagagyí 2018.08.13. 15:34:06

@BéLóg: Ez jó! "Férfihang" és genderezik. Nagy az Isten állatkertje, te is elférsz a haverjaiddal.

nu pagagyí 2018.08.13. 15:47:10

@lékek és ellensúlyok: Az ítéletalkotás előtt azért várjuk meg, amíg hasonlóak lesznek a külső körülmények. Ahogy elnézem, nem kell soká várni. Akkor majd meglátjuk elég lesz-e a devizatartalék, amit Matolcsy nem váltott még forintra, hogy kiszedje a hasznot? Esik-e majd, vagy nő/stagnál a GDP.

Amíg konjunktúra van, nem nagy szó a növekedés, még Medgyessi is produkált évi 4-5%-ot. A struktúra érdekes, hitelből nő-e a GDP, van-e értelme a beruházásoknak, vagy csak a költségeket növeli, felkészültek-e a jövő tendenciáira, vagy ott állunk majd beragadva azokba a korszerűtlen ágazatokba, amitől éppen elbúcsúzik a világ a válság által. A mostani GDP növekedésről meg annyit, hogy szinte minden EU-s ország jobban teljesített nálunk, pedig még a mellüket sem döngették.

BéLóg 2018.08.13. 15:56:03

Ja, szerettem volna meginterjúvolni a mélyszegénységűeket, de a fele elment nyaralni, a másik fele nem ér rá mert dolgozik, a harmadik fele kizárólag hepi megosztásokat produkál a fácsén, az utolsó fele meg többszázezres mobiltelefonkkal világítva tüntet.
Mondjuk őket értem, ha éppen a nyomort keresik.

BéLóg 2018.08.13. 15:57:41

@HaFr: Mit indokoljak, hogy el kéne olvasnod?

Jó elemzés, érdemes lenne átrágnod magad rajta. Ez gondolom elég indok.

A komoly kezdést meg csak nem kell megindokolni, vagy igen?

BéLóg 2018.08.13. 15:58:56

@nu pagagyí: Akármilyen furcsak FÉRFI gender és NŐI gender éppenséggel VALÓBAN létezik.
Gondoltam, ezt még érdemes a tudomásodra hoznom.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.08.13. 16:16:59

@MikeBoy: igen, kb ezért nem olvasom el én se

morph on deer 2018.08.13. 17:20:37

@BéLóg:
“Jó elemzés, érdemes lenne átrágnod magad rajta.”

Nem igazán.
Igazából azért nem, mert a kiindulópont fikcionális: alapigazságként kezeli, hogy “valakik” - akik amúgy a “tudjukkik”, de ez szerinte nem is lényeges, bár felhívja rá a figyelmet - rendre beférkőzve a világ legnagyobb, főleg informatikai cégeibe, hivatásszerűen ellehetetlenítik a nem progresszív hangokat, mert eleve ez a feladatuk, és most a hazai felsőoktatást vették célba!
Nem titkolt céljuk, hogy - agymosás révén - a progresszív gondolkodásmódot tegyék általánossá, kiszorítva pl a gyökött retrográd orbanizmust a kulturából!

És hogy ez mekkora katasztrófa.

- Hát, ha ettől nem kezdsz el hátrafelé nyilazni, akkor te is nemzetellenes vagy!
(Ez nem ott szerepel, ezt én mondtam!)

Azt nem sikerült megtudnom, hogy ha és amennyiben ez mind így van és mindez ismert, akkor a nemzetthy oldal szellemi óriásai hogyhogy nem léptek már ezügyben, de talán majd legközelebb...
Azt amúgy a szerző figyelmébe ajánlom, hogy a felsoroltak közül soha senki nem volt retardált jobbos, - végül is ez egy innovatív terület, - tehát ‘beférkőzésre’ semmi szükség nem volt, de ez gondolom nem illene a koncepcióba...

A cikk egyetlen pozitívuma, hogy írástudó aki írta.
Ami egyúttal a gond is vele: ugyanis véleményem szerint aki írta nem annyira hülye, hogy bedőljön a saját szövegének, de nyilván van annyi pénz, amennyiért korpásodik...

Tehát akinek tisztességesen megírt összeesküvés-elméleti fejtegetésre van szüksége, annak tudom ajánlani.

A normálisan gondolkodók nyugodtan lapozhatnak, semmi új.

protézisesh 2018.08.13. 21:03:42

@nu pagagyí: ezt speciel rosszul tudod. A nagy budos nyugati orszagok gyatrabban novekedtek, mint mi...

kolomparlole1114 2018.08.24. 09:41:00

@protézisesh: Mert nem kaptak annyi segílyt nyugatról. Persze nekik nyugatra a tenger van, lehet ezért.

kolomparlole1114 2018.08.24. 14:02:52

@maxval balcán bircaman: Pedig simán elhiszem hogy genderszakot végeztél. :D

screpes 2018.08.24. 14:25:59

@protézisesh:
harminc éve, Svájcban éjjel kesztyűsök gyüjtötték a szemetet az (üres) autopálya-parkolóban
aztán hajnalban is..

most is ez megy, a mosdóban melegvíz, lábnyomásra...Ugyanúgy...
Semmi nem változott, nem léptek előre 30 év alatt.

sagittarius 2018.08.26. 11:15:22

@: Egy - a nyelvtudományban nálam jártasabb ismerősömtől - hallottam, hogy valamikor az egész világon magyarul beszéltek (paradicsomi ősnyelv). Ez onnan is látszik, hogy Koppenhága eredeti magyar neve Kappanhágó volt, Stokholmé pedig Istókhalma.

Janossz 2018.08.26. 11:37:14

@sagittarius: Ekkora tudós van itt a köreinkben is.

Az a Kappanhágó jól hangzik, csak hát hegy nem igen van a környékén.
Még lenne egy vészkijárat a nagy tudósnak, de sajna a kappan nem hág...

Janossz 2018.08.26. 11:38:11

@screpes: Megrekedtek a fejlődésben a helvétek, sajna. :-)

sagittarius 2018.09.02. 15:14:50

@Janossz: Sajnos nem vagyok ekkora tudós. Amennyire tudom ez az "elmélet" akkor született, amikor (a XIX. sz-ban) minden európai nép cáfolhatatlanul bebizonyította, hogy az ő nyelvét beszélték az Édenkertben. Mi sem maradtunk le.
süti beállítások módosítása