1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2017.02.08. 18:56 HaFr

Gyurcsány -- eljött az ideje a visszavonulásnak

A volt miniszterelnök többedszer nyilvánította ki, hogy nem hajlandó lelépni a színről, hiszen a politikai piacon van egy jól látható tábora, és ameddig támogatója van, addig vajon mi oka lenne lelépni. Ehhez szereti hozzátenni, hogy mindenkinek megvan a lehetősége arra, hogy hasonló tábort növeljen magának, menjenek, csinálják, ne őt gyalázzák.

Csakhogy. Gyurcsány a táborát az MSZP kettészakításából nyerte. Még a hozzáértőbbek se tudják, mi különbözteti meg a DK jövőképét az MSZP-jétől, és valószínűleg nincs is ilyen -- egyet leszámítva: hogy milyen szerepet szánnak Gy.F.-nek ebben a jövőben. Az egyik nyilván nem sokat, a másik mindent. Senki sem látja, mitől lenne jobb Gy. mai pártja az ásatag, posztkommer szociknál -- mi lenne az a kulturális és politikai fordulat, amit véghezvitt volna a baloldalon, amitől értékes lenne. Miről szól az "építkezés", az "európaiság", ha Gyurcsány keze munkájáról van szó. Nem véletlenül nem látjuk. A DK Gyurcsány játéka, amelyet létrehozott az MSZP által neki ajándékozott ismertségből (miközben a pártot válságba juttatta és hatalmas vereségbe hajszolta a a közös kormányzásuk), és most makacsul ragaszkodik a pártjához, mintha az valami hallatlan produktuma volna egy politikai tehetségnek. Pedig nem az. Gy.F. Magyarország leggyengébb miniszterelnöke volt és a legimproduktívabb aktív pártelnöke (a pártja gyakorlatilag stagnál, mióta megalakult), és egyedül azért nem beszélünk többet az iker- (kormányzati és a politikusi) kudarcosságáról, mert nem mellesleg megágyazott egy politikai bűnözőnek, aki momentán az ország generációkra való tönkretételén ügyködik.

Kíváncsi lennék mindennek alapján, hogy Gy.F. miért gondolja úgy, hogy nélkülözhetetlen a személye a magyar politika színpadán, mármint azon kívül, hogy közben a Fidesz egyik  legfontosabb legitimációs tényezője az orbánista szavazók jelentős részének szemében. Ha Gy. visszavonult volna, a Fidesz is gyengébb lábakon állna. De akkor mi oka van itt lenni, ha közben maga is a Fidesz leváltásáról tart rendszeres kirohanásokat? Mindent összevetve nincs egyetlen érv, ami Gy. jelenléte mellett szólna és ne verné agyon egyenként, pláne az összes együtt, a "tessék, csinálják utánam" cinizmusát. Végezetül ez a cinizmus attól is erősebb, hogy a kétosztatú magyar rendszerben nem kevesebbet, mint a baloldali tábor bővítését kellene elérnie annak, aki Gyurcsánnyal akarna versenyezni -- ennek képessége híján viszont Gyurcsány magabiztosan őrizheti a legnagyobb politikai szélhámos címét ebben az országban: amit elvégez Orbán az egész politikai rendszerrel (a lebénítását), azt megteszi Gy. a baloldallal. Egyszerűen, mert a személye vállalhatatlan, kezelhetetlen, konfliktusos, és ezt büszkén kihasználja a stabil kisebbsége birtokában. Nem tudom, érthető-e, hogy ez mindösszesen mennyire erkölcstelen. Az a minimum, hogy fittyet hány a közjó evidensen legsürgetőbb programjára: Orbán leváltására. Ismétlem: nem állítom, hogy a többi szereplő szeplőtelen volna az összefogósdi játékban, vagy akár, hogy ne lenne ágendájuk, amelyről túl keveset tudunk, de Gy. a legnyilvánvalóbban kártékony, politikailag kontraproduktív eleme az ellenzéknek. Amíg a színen marad, nehezebb lenyomozni azt is, hogy az MSZP mennyire van bekötve a Fideszhez, mert nem hagyja a megfelelő helyzetek kialakulását ehhez, ostobán, egoistán politizálva.

Ha Gy. lelépne, a szavazói szépen megoszlanának és visszasorolnának többségükben az MSZP-hez, kisebbségükben a többi balos párthoz. Senki sem válna politikai hontalanná, pláne nem fideszessé. Gy-nak semmi hozzáadott értéke nincs nemhogy a magyar, de a magyar baloldali politikához sem. Ezzel nem azt mondom, hogy az MSZP-től bármi pozitívumot várnék. De ezt a hiányt ők legalább kevesebb penetránssággal, agresszióval és önhittséggel töltik be. Már ez is valami.

76 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr8112238534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyreo 2017.02.08. 19:48:47

Juj mit fogsz kapni ezért :D

digipenna · http://digipenna.blog.hu/ 2017.02.08. 20:30:58

Mindent elárul a hazai viszonyokról, amikor egy párt alapítójának be kell telefonálni a baloldali rádióba (a jobboldaliba szóba se állnak vele) ha nyilvánosan meg akar szólalni. A műsorvezető kínosan ügyel arra - - miután beugrik neki, kivel is beszél- - , nehogy kimondja az általa alapított párt nevét. „Az ön által alapított párt” szófordulattal nem vesz tudomást betelefonálóról, és minduntalan belevág szavába.

Ebben a (piszkos) játékban le vannak osztva a szerepek. Gyéeffé, hogy megfelelő mennyiségű (véletlenül se minőségű), és idejű médiafelületet lefedjen. Amíg róla van szó, addig sincs másfajta hír. Gondolom, az írás(od) megjelenése után nem fog kihívni a médiá(já)ban rendelkezésre álló felületén nyilvános vitára. Nem, mert gyáva, hanem, mert nem teheti meg. Nem teheti meg, hogy bevigyen az országos nyilvánosságba, hiszen nem ez a feladata.

2017.02.09. 01:12:28

@digipenna:
hányan vagytok? huszontöten? ebben a játszmában gyurcsány tönkre ver benneteket. és orbán mindegyikőtöket.

2017.02.09. 01:15:01

@Tyreo:
béndek azt mondja, hogy gyurcsány nem ad hozzá a magyar baloldalhoz. nincs magyar baloldal. zsidó baloldal van. ezt nem merit kimondani. ezért nincs szavazója. persze akkor kapna csak igazán.

BitPork 2017.02.09. 12:35:40

Majd akkor kell elővenni Ferit, ha rajta kívül más ki meri mondani hogy hazudott-hazudik és hazudni fog! Addig minden sor csak elvesztegetett energia ebben a kérdésben.

2017.02.09. 12:39:27

@digipenna:
ha ellenzék racionálisan politizálna, akkor legalább egy éven át kellene mondani, hogy a 17 nyarán államfőválasztás legyen közvetlen. és cserébe lehetett volna ajánlani azt, hogy a parlamenti pártok támogatják a kormány kényszerbetelepítés ellenes külpolitikáját. és lehet, hogy orbán a brexit és trump triump előtt belement volna ebbe. mert valószínűleg a közvetlen államfőválasztást is a fidesz nyerné meg. és ez előválasztásként szolgálhatott volna a "demokratikus" pártok számára. aki azt ellenzéki oldalról megnyeri a lesz egyben orbán kihívója. és így összecsaphatott volna gyurcsány, bokros vagy botka. és elindulhatott volna béndek péter. a közvetlen államfőválasztást most is csak a jobbik forszírozza. de ők is csak ímmel-ámmal. és most ilyet már nyilván fogadna el a fidesz. és jelen állás szerint 18 tavaszát simán behúzzák. és ezek után a 19 őszén lesznek önkormányzati választások (ami a helyhatóságokban 24 végéig biztosítja a hatalmat). jelen állás szerint a fidesz egy széteső ellenzékkel áll szemben. de úgy tűnik, hogy a tömeges polgárosodáshoz valójában erre van szükség. pártoskodás helyett a magyar társadalom lényegében egypárti autoriter rezsim konszolidációjával képzeli el. ahogyan horthy és kádár idejében. és ezt sort folytatja orbán. ez azt jelenti, hogy magyarországon lényegében a gyűlöletbeszéd határán mozgó népnemzeti konzervativizmusra van tömegigény. tehát amelyik a zsidóságnak balról ad egy pofont. és úgy nyújt jobbot a a szemben álló zsidó jobboldalnak. a nemzeti kereszténységbe a zsidók hagyományai is beleférnek. az ószövetség oldaláról. a felvilágosultak mindent elutasítanak. az istentelen ideológiák nem működnek. a magyar államfőnek is leginkább keresztényszocialistának kellene lennie. az államfő hivatalát vezethetnék a szociálliberálisok. az államfő hitvatalához rendelhető egy szociális államtanács (szélbalos terminusban tanácsállam), ami emberi jogokat véd. ide lehetne kötni a kormányfőtől független korrupció ellenes hivatalt. (de ehhez ugye közvetlen államfőválasztás kellene. ne ugyanaz a parlament jelölje ki a legerősebb közjogi tisztséget.) az államfő ne csak kegyelmet oszthasson. hanem a korrupció ellenes hivatal akár a kormány alá rendelt ügyészséggel szemben is feljelentést tehet. ha az államfő visszaküldhet egy törvényt. de második vagy harmadik alkalommal köteles aláírni. ennek analógiájára ha az államfő benyújtja a feljelentést az ügyészségre, akkor az egyszer, vagy kétszer visszadobhatja. de utána már köteles a legfőbb ügyész köteles a feljelentést szignálni. az államfő hivatalának van egy korrupciós ügyletekre szakosodott szakapparátusa. ami ellensúlyozza a kormányzat és részben az önkormányzatok túlhatalmát. checks and balances. de mondjuk majtényi nem ilyet akar. ő azt mondja, hogy a civilek harcoljanak a korrupció ellen. és ezek legyenek kívülről pénzelve. miért is gondolja ezt? hja, mert majtényi zsidó. az őt jelölő "liberális" civilek (baloldali médiában ők "a" civilek) is zsidók. és egész véletlenül zsidók pénzelik. a zsidó baloldal propagálja ezt az egészet. a szociálliberalizmus lényegében a fővárosi ortodox kommunistákból lett ortodox liberális zsidó "baloldal" hegemónia törekvése szemben a szociáldemokráciával és a keresztényszocialista törekvésekkel. csak ezt a mainstream médiában nem szabad kimondani. tényszerűen igazolható. és ez mivel ezen csoportosulás számára lényegében csak az anarchia fogadható el, amit a magyarok döntő többsége nem fogad el. ezért a törzsi csatározások még egy ideig borítékolhatók. a momentum mozgalom beadja a 100 ezer kormányellenesből álló névsort. kubatov gábor nyilván azt mondja, hogy hozzátok csak. van elég papír a fénymásolóban. de ennek nem lehet úgy véget vetni, hogy momentumosok átveszik az ország irányítását. semmiféle tapasztalatuk nincs. és biológiai értelemben kevés közük a magyar néphez. földrajzi értelemben a magyar vidékhez. nem értik ennek a népnek a lelkiségét. persze az ő szempontjukból ez úgy megy, hogy ha boston tiltakozott, akkor ők is tiltakoznak. ha oxfordban ezt tanítják, akkor az pesten is szükségszerűen igaz. a fizika igen, de a metafizika nem feltétlen. mondjuk a németalföldön is lényegében az agrárszocialista cooperative vált be. a friesland elődje a royal friesland foods volt. ha az osztrák-magyar és cseh sörfőzdék összeállnak a csíkiekkel, akkor a monarchia sörgyárak hasonló erőt képviselnének, mint a heinekken. és mi is lenne ebből? a tradicionalizmus nemzeti liberalizmus és verseny. zsidóék nem ezt mondják. hanem a még több pénzt adunk a multiknak, akkor a heinekken nem 50, hanem akár 100 sörmárkát is birtokolhatna. jelenleg a multik piac annyira koncentrált, hogy verseny úgy lehet ha francin saját tulajdonú laurin és klement gyártmányú motorbiciklivel járja a környéket. ahogyan az hrabal megírta. és menzel megrendezte. az jó volt. maryska szerepében magda vásáryová játszott. pepin hangját kern andris kölcsönözte. tehát lehet valami összecsiszolódás. csak ahhoz félelnyomó rezsimek kellenek.

2017.02.09. 12:49:50

@stoic79:
gyurcsánynak van félmillió nyugdíjasa. akik nélkül az mszp parlamentbe jutása is kétséges. azért, mert a szocik vidékies szavazóinak egy része torgyán leszalámizásával keletkezett. orbánt ezért nem választották újra. mert a 2002-es választásokra kicsinálták. és az agrárszocialista szavazók átmentek balra. még akkor volt egy gráf józsefes irányzat. aztán ez a csoportosulás ment át a jobbikhoz. majd most ez megy vissza a szocialistákhoz. az mszp támogatottságának enyhe növekedését mérik. de ha ez a közönség jobbra visszatáncol, akkor akár a fidesznél is kiköthetnek. amivel a kétharmad garantált. ezt írja hont andrás. "Már sehol sincsenek, semmijük sincs, de látványosan megvetnek mindenkit, aki nem olyan, mint ők." ez a liberálisokra is igaz. nekik már csak soros van. és lényegében mindenki velük szembe megy. a szocik is azért mennek egymásnak, mert úgy gondolja botka, hogy orbán kitartottjaként szeged polgármestere maradhat. és egyébként egyáltalán nem bánná ha az mszp az ő miniszterelnök jelöltségével összeomlana. gyurcsány kezdetektől betlire játszik. mert ő úgy képzeli, hogy az egész balliberális tábor szana-szétszakad, akkor ő lesz erős kezű vezető, akit orbánnal szemben megválasztanak. de nem. most a cél a szocik megosztása és a libsik szétverése. az, hogy a hávégét is megvegye mariska, vagy akárki.

ricardo 2017.02.09. 12:52:23

Gyurcsány egy kis nárcisz, aki imádja a közönséget. És amíg van két ember, aki figyel rá, addig csinálni fogja. A félreállításának legjobb módja tkp. az lenne, ha kapna egy főiskolai katedrát. Az előadások végén mind a három diák megtapsolná, Gyurcsány pedig felnézne a nem létező karzat felé, kezét a szívére tenné, és meghajolna. Boldog lenne.

carlos z. 2017.02.09. 12:53:46

@BitPork: A Ferid ott nem bátor volt, hanem amatőr..

gigabursch 2017.02.09. 12:54:02

Mikor jöttök már rá, hogy a narancs meg a vörös között árnyalatnyi a különbség?

flobeer 2017.02.09. 13:06:59

Érthetetlen számomra, hogy az elkenzéki oldalon miért fosnak még mindig annyira Gyurcsánytól. Van az MSZP-ből kihasított 5-7 százaléka, amiből max 2-3 százalék lehet, aki önálloán is a DK-ra szavazna, tehát abban az esetben is, ha kimaradna egy ellenzéki összefogásból. Ennek az elveszett 2-3 szaázaléknak a többszörösét visszanyernék bizonytalan szavazóktól, akiket elriaszt Gyurcsány szerepvállalása. Legkésőbb a 2014-es bukta után diszkreditálni kellett volna őt a baloldalon, és minden további, vele való együttműködést kizárni. Elkéstek, és ezzel rábasztak, bő 1 évvel a választások előtt még mindig nem iktatták ki a Gyurcsány-problémát, hagyták megint a fejükre nőni, és láthatjuk mi az eredménye, minden értelmes kezdeményezésre ráakaszkodik, a jelenlétével szétveri, az újabb Összefosásba meg simán bezsarolja majd magát. Az Orbán-rendszer repedezik, Gy.F érzi a vérszagot, nincs az az isten, h ő most hátrébb lépjen eggyel. Minden olyan miniszterelnök-jelöltet meg fog fúrni, aki nem puccsolható. (lásd Botka)

nevetőharmadik 2017.02.09. 13:07:26

Hát igen... ezek, Gyurcsánnyal az élen még mindig szó szerint azon marakodnak, hogy melyikük legyen a legnagyobb lúzer.

Persze visszavonulást teljesen fölösleges (és nem is lehet) elvárni.

flobeer 2017.02.09. 13:18:39

Én még Fodor rehabilitálását várom nagyon, illetve h egy hosszas miniszterelnöki casting után újra összeállion a nagy csapat, élén a magyar politika Messi-Suarez-Neymar hátmasával, vagyis a Molnár-Gyurcsány-Fodor trióval.

zokogjatok 2017.02.09. 13:21:47

@BitPork: "ki meri mondani hogy hazudott-hazudik "

Gyurcsány nem bátor volt, hanem lebukott. Nem a nép előtt állva tartotta a "szenvedélyes igazságbeszédet", hanem kiszivárgott. Nagy különbség.

Buchhalter 2017.02.09. 13:26:39

@flobeer: veled ellentétben pár posztoló jól látja ,hogy az MSZP miniszterelnök jelöltjét Botkát Orbán valószínűleg kilóra megvett:lásd 2 hete elment Orbán Szegedre és 40 milliárdos fejlesztést ígért be.Szerinted ezért nem kért valamit cserébe? Te ennyire naiv vagy? Számtalan blogon azt is leírták,hogy Gyurcsány és a DK a Fidesz kottájából játszik. Fletónak van vaj bőven a füle mögött,de érdekes módon őt nem teregette ki a Fidesz.Szerinted miért? Demeter Mária kilépése meg még jobban meggyengítette az MSZP-t az egyszeri választó szemében:uh,süllyed az MSZP hajó,mert ez a lépés a hölgy részéről annak tűnik.Az ATV azt nyilatkozta a csaj,hogy kilépésének oka az,hogy meglátása szerint sok MSZP-s már most leírta a párt 2018-as esélyeit.Ilyen hozzáállással miért is szavazna rájuk a jó nép?!

NBarbieReloaded 2017.02.09. 13:33:10

@BitPork:
"Majd akkor kell elővenni Ferit, ha rajta kívül más ki meri mondani hogy hazudott-hazudik és hazudni fog!"

Ugye most nem a sok eve tarto ballib mesere, a gyurcsanyi igazsagbeszedre gondolsz?
Ha megis, akkor jo lenne mar megerteni, hogy feri csak a szuk partelit elott volt ilyen bator ezekrol beszelni, nem a nyilvanossag elott, cask ugye kiszivargott.
Ezt batorsagnak meg igazsagbeszednek beallitani ordas nagy hazugsag.
Ennyi erovel akkor orban is bator mert a szuk elittel vagy mondjuk lorinc barattal ok is biztosan beszelgetnek rola, hogy ki mennyit lopott meg hazudott.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 13:34:12

@stoic79:

Ez tényleg egy remek írás.

Ráadsául 2011-es keltezésű és ma is igaz minden szava.

Tiszta mázli, hogy GYurcsány nem tanul ezekből, mert különben lenne a ballib elkúrók maradék hadának esélye.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 13:35:54

@unionista᠋:

Az államfőválasztás kacpsán is személyesen Feri pofázta el, hogy az alibi civileket ők keltették életre.

spiler.blog.hu/2017/02/08/a_lotyaszaju_gyurcsany_csunyan_lebuktatta_a_kamucivil_allamfojeloltjuket
A lotyaszájú Gyurcsány csúnyán lebuktatta a kamucivil államfőjelöltjüket

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 13:38:17

@flobeer:

"Érthetetlen számomra, hogy az elkenzéki oldalon miért fosnak még mindig annyira Gyurcsánytól. "

Pedig elég egyszerű a magyarázata.
Gyurcsány elött a baloldal mindig össze tudta kapni magát.
GYurcsány áldásos tevékenysége folyatán, ma már az ellenzék cirka 10-12 darabban van, aminek a fele direkt azért jött létre hogy Gyurcsány ellenében határozza meg magát.

Szalay Miklós 2017.02.09. 13:51:26

Akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

BALTAZÁR 2017.02.09. 13:52:45

Összefogást! Összefogást! Összefogást! :-)
Az a Fidesz szerencséje, hogy az istenadta nép
szerencsére nem tudja azt elképzelni, hogy ezeknek a lúzereknek a kezébe kéne adni egy ország sorsát.
Jó rendben Viktor és a szűk kör lop, nem is keveset de az OLAF jelentés után a lopás is
más értelmet nyer és a baloldal ezzel már nem fog tudni hitelesen érvelni. Akármilyen vita lesz, Rogán vagy Lázár, netán viktor csak egy szót mond majd.
OLAF.
Mindezetől függetlenül Orbán kínosan ügyel arra, hogy a belső viták még véletlenül se szivárogkjanak ki, ezzel egy egységes kormányzást mutatva a választóknak.
Sok mindennel lehet vádolni Orbánt, de azzal, hogy ne tudna összetartani egy kormányt, egy pártot azzal biztosan nem. Van iránya annak amit csinál, nem kapkod össze-vissza, nincsen évente két új program mint Gyurcsány idejében.
A tisztelt baloldal egyetlen prominense sem képes erre már vagy 15 éve.
Teljesen mindegy, hogy Gyurcsánnyal vagy nélküle, biztos a bukásuk.

J.W. Booth 2017.02.09. 13:56:38

addig nem fog lelépni, amíg nem lesz egy nála tökösebb - és ütőképesebb - ember a baloldalon.
és ilyen még nincs még a láthatáron sem.

és legalább a Viktornak is megvannak a maga rémálmai.

vakapad 2017.02.09. 14:13:20

Érdekes, hogy Orbán milyen sok blogon ír bejegyzést. Hogy hogy van erre ideje, mikor egy egész ország hever a vállán NER-estül, és minden másban is neki egyedül kell dönteni ...

morpho 2017.02.09. 14:42:26

@zokogjatok: @NBarbieReloaded:

Gyurcsány nem lebukott, hanem elárulták, és ez nagy különbség. Meghallgatnám, hogy miiről tart eligazítást Orbán Habonynak, Lázárnak, vagy Rogánnak...

De, az kétségtelen, hogy egy tisztességes demokráciában Gyurcsány az őszödi beszéd másnapján lemond és eltűnik a politikából. Csakhogy egy tisztességes demokráciában egy pártvezér, aki egymás után elbukik két választást, az lemond és eltűnik a politikából. Sem Gyurcsánynak sem Orbánnak semmi keresnivalója a parlamentben. Egy demokráciában persze...

morpho 2017.02.09. 14:45:39

@zokogjatok: @NBarbieReloaded:

Egyébként meg nem tudom, hogy miért volt az baj, hogy Őszödön Lamperth Mónikának, vagy Szanyi Tibornak az arcába mondták, hogy talán be kéne fejezni a hazudozást, meg a kamupolitizálást! Ezt Orbán is elmondhatná Rogánnak, vagy Szijjártónak!

altona 2017.02.09. 14:46:36

"A DK Gyurcsány játéka, amelyet létrehozott az MSZP által neki ajándékozott ismertségből (miközben a pártot válságba juttatta és hatalmas vereségbe hajszolta a a közös kormányzásuk), és most makacsul ragaszkodik a pártjához, mintha az valami hallatlan produktuma volna egy politikai tehetségnek. "

Pontosan ezért szavaztam erre a nyomorultra 2006-ban véresszájú kisgazdaént. / :-) /

Nem volt más jelöltem a feladat - a bolsipárt kicsinálása ennek az Istennek az idejében - elvégzésére. Megadatott. Rámen a fél ország, de szerintem több is veszett Mohácsinénál....

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2017.02.09. 14:56:37

Gyurcsányt a Fidesz fizeti!
Feri minden megnyilvánulása a Fidesznek hajt hasznot.
Hihetetlen, hogy van olyan ember, aki ezt nem veszi észre.

szemtanú 2017.02.09. 15:06:06

"Trump-hatás": mint sok mindenben, ebben is megelőztük a világot. Gyurcsány egy önhibáján kívül milliomossá lett, határtalan önimádattal rendelkező, amúgy az üzleti sikerekkel kielégítetlen,- mert ahhoz egyébként sem ért, nem is ő csinálja - végtelen politikai és hatalmi ambícióval rendelkező "beteg ember". Innen egyenes út vezetett egy párt meghekkelésén keresztül a miniszterelnöki pozícióig. Mivel tetszett neki, - még a kudarc ellenére is, amit az ilyen típusú ember egyébként is másképp dolgoz fel - beleszeretett és már semmi sem állítja meg. A józan ész meg, pláne nem.

zokogjatok 2017.02.09. 15:12:50

@morpho: az nem baj, az a baj, mikor ezt valaki valamiféle nyílt, őszinte igazságbeszédnek próbálja beállítani.

Tudod ha elmondom egy haveromnak, hogy csalom az asszonyt, akkor nem vagyok ám a bátor szembenézések híve. Akkor se, ha a haverom ezt utána elmondja az asszonynak.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2017.02.09. 15:20:25

Gyurcsány 2006-ban a kilátástalannak tűnő helyzetében politikai öngyilkosságot követett el és meghalt.
A Fidesz azonnal felismerte, hogy hasznos lehet még a későbbekben a hullája.
Gyurcsány fontos szerepe, hogy teret és erőforrásokat foglalva, lehetetlenné teszi bármilyen valódi baloldali gondolatra épülő párt megjelenését.
Gyurcsány az Orbán kormány támasza.
Minden médiaszereplésével szívességet tesznek a Fidesznek.
A Fidesz nagyon sokat köszönhet Gyurcsánynak.
Várhatóan sikerrel fogják szerepeltetni 2018-ban is.

ben2 2017.02.09. 15:22:10

Gyurcsány abba az illúzióba ringatja magát, hogy ahogy Orbán vissza tudott jönni több választási vereség után is, neki sincs más dolga, mint vágni a cetlit és ha fordul a kocka, akkor beállni az élre.
Képtelen megérteni, hogy első sorban nem azért bukott meg, mert a média, a politikai ellenfelei vagy a sors összeesküdött ellene, hanem mert egyszerűen elkúrta a kormányzást.
Ezzel szemben Orbán egy alapvetően sikeres ('98-2002-es) kormányzati ciklus után veszített, jórészt a ballib médiafölénynek köszönhetően, így minél siralmasabbá vált Gyurcsány kormányzati teljesítménye, annál impozánsabbnak tűnt Orbáné.
Ezért a Fidesszel szemben a kivárásos stratégia eleve kudarcra van ítélve: nincs olyan kormányzati mutyi, hatalmi arrogancia vagy külpolitikai fiaskó, ami a választók bő kétharmadának a szemében elfogadhatóvá tenné a Gyurcsány kormány ámokfutását.
Amíg a jelenlegi kormány alatt _minden_ gazdasági mutató jobban alakul, mint Gyurcsányék idejében, addig nem a szimbolikus politizálás, a demokratikus intézményrendszer stabilitása vagy a pitiáner botrányok határozzák meg a politikai erőviszonyokat, hanem a hitelesség.
A választókat meg kell győzni, hogy a kihívó a jelenleginél jobb kormányzati teljesítményt tudna letenni az asztalra. Nem szimpatikusabbat, "demokratikusabbat", hanem _eredményesebbet_.

Gyurcsány azonban képtelen tisztán látni a valóságot, információs buborékban él, ahol a szektája kiszűr minden olyan információt, ami az ő kényszerképzeteivel ellentétes. Ezért Gyurcsány továbbra is mindent megtesz, hogy ő maradhasson Orbán ellenpólusa: az ellenzéki vezetők közül ő szidja Orbánt a legordenárébb stílusban, minden kormányellenes megmozdulástól igyekszik ellopni a show-t és igyekszik eltakarítani mindent és mindenkit, aki Orbán potenciális baloldali kihívója lehetne.

Láttunk már ilyet, anno a Horn kormány alatt pontosan ugyanezt csinálta Torgyán József is. És ahogy Hornnak tökéletesen megfelelt a Torgyán uralta ellenzék, úgy Orbán sem kívánhat jobb ellenzéket magának Gyurcsány Ferencnél.

A baloldal számára sincs ma más út, mint ami anno a jobboldali ellenzéknek volt: ahogy Orbánék leszámoltak Torgyánnal, úgy a baloldalnak is le kell számolnia Gyurcsánnyal.
Ez viszont nem megy áldozatok és az értelmiségi holdudvar egységes háttértámogatása nélkül.

Anno a jobboldali értelmiség felismerte, hogy az MDF széthullott, Torgyán pedig vállalhatatlan, ezért beállt az akkor még minimális támogatottságú Fidesz mögé. A jobboldali értelmiségi holdudvarnak köszönhette a Fidesz, hogy 98-ra már meg tudta előzni Torgyánékat és az SZDSZ volt szavazóinak nagy részét aktivizálni tudta a Horn kormánnyal szemben.
A baloldalnak most ugyanerre lenne szüksége: valamely új alakulat (akár az LMP, akár a Momentum) mögé be kellene állnia a teljes balliberális értelmiségnek, a segítségükkel meg kellene előzniük a szocikat és a dk-t és onnan diktálni az esetleges választási összefogás és koalíció feltételeit. Média- és értelmiségi támogatás nélkül Gyurcsány tehetetlen lenne és bár a baloldal elvesztene pár százalékot, az bőven megtérülne a jobbközép bizonytalan szavazók megnyerésével.

A gond csak az, hogy a 2018-as hajó már nagy valószínűséggel elúszott. 2018-ban a Jobbik bevonása nélkül még matematikai esélye sincs a kormányváltásnak, és a korrupciós botrányok, szimbolikus ügyek is első sorban a Jobbikot erősítik.
A baloldali értelmiség (értsd: Lengyel László) későn eszmélt, így jó eséllyel a baloldali politikai elitnek megint sikerült elodáznia a megtisztulást.

Pedig ha a baloldal képes lenne egy épkézláb csapatot juttatni a parlamentbe Gyurcsányék és a többi vállalhatatlan figura nélkül, az a következő ciklusban akár már valódi ellenzéki munkát is folyathatna (a jelenlegi konstans kampányállapot nem egyenlő az ellenzéki munkával) és lassan leszalámizhatná a Jobbik táborának jelentős (nem gárdista-hungarista) részét.
Így 2022-re már egy valóban (nem csak PR szinten) életképes ellenzéki alternatíva nézhetne szembe a Fidesszel, ami képes lenne akár média-ellenszélben, leejtős pályán is nyerni. De ez már csak rajtuk múlik.

BitPork 2017.02.09. 15:23:56

Az igen! Azzal mentegetni Orbánt hogy ügyesebben leplezi a hazugságait, elég szép. Nincs is miről vitázni - hazudott, hazudik és hazudni fog. Meg lopni. Ugyan olyan gerinctelen féreg mint mindegyik vezető a rendszerváltás óta. Ja nem, Bajnainak nem volt ideje semmire.
Jó lenne felébredni és azt látni, hogy a magyar nem birka nép, de amíg terelőkutyát akar, addig lesz takonygerincű aki mosolyogva hazudik a kérésnek megfelelően és örömmel lopja szét a közpénzeket.

Khonsu 2017.02.09. 15:29:18

@szemtanú:

Úgy bizony. Nem sokan látják, hogy itt bizony Trumpra és társaira osztották a bohóc szerepét. Nem ők lesznek a durvák, hanem akik és ami utánuk jön...

Trump az amerikai Fletó.

morph on deer 2017.02.09. 15:33:04

@carlos z.:
"Mikor jöttök már rá, hogy a narancs meg a vörös között árnyalatnyi a különbség?"

Ráadásul van 'narancsvörös' szín, ami a 'narancssárga' és a 'vörös' között található.
Viszont keversz hozzá egy csipet zöldet, és az eredmény azonnal önmagáért beszél, bárki képes lesz felismerni :)

ben2 2017.02.09. 15:33:14

@BitPork:

Abban igazad van, hogy attól, mert Gyurcsány hazudott és ez kiderült még nem következik, hogy Orbán ne hazudna.
Csakhogy Orbánról legfeljebb _feltételezheted_ hogy hazudik, Gyurcsány meg saját maga vallotta be.
A feltételezés a kulcsszó ebben, mert amíg szubjektív értékítélt kérdése, hogy Orbán hazudik-e (szerinted igen, más szerint meg nem) addig lesznek elegen, akik Orbán javára billentik a mérleget.
Gyurcsány hazug volta viszont az öszödi beszéd kiszivárgásával objektív ténnyé minősült, amit csak a fanatikus keménymag hajlandó ignorálni, mint a "lapos Föld" meg a kreacionizmus hívők a tudományos tényeket.

Khonsu 2017.02.09. 15:34:31

Gyurcsány rendkívül nagy szolgálatot tesz a Fidesznek puszta jelenlétével a "baloldalon", de a balosok maguknak is köszönhetik a helyzetet, mert már rég ignorálnia kellett volna az egész bukott bandát a szavazóbázisnak és az alapoktól felépíteni egy alternatív (igazi) baloldalt.

morph on deer 2017.02.09. 15:39:46

@zokogjatok:
"Nem a nép előtt állva tartotta a "szenvedélyes igazságbeszédet", hanem kiszivárgott"

Mert ez éppen nem a népnek szólt, hanem azoknak a puhagerincű patkányoknak - talán pár kivétellel - akik jelen voltak. Úgy is fogalmaz, nekik beszél, őket cseszi le.
Nem is tévedett, mert közülük került ki az is, aki Orbán kezébe juttatta a felvételt.

Ma sem sokkal külömbek, lásd a Lengyeles sunyítást.

Khonsu 2017.02.09. 15:47:11

@ben2:

Orbán ügyesebben hazudik. Egészen pontosan "alternatív tényeket" közöl. Létrehozta a "Fidesz vallást", melynek világképén belül értelmezve a hívei számára igaz, mivel ők ezt a világképet fogadják el igaznak bármiféle racionális magyarázat nélkül, magyarul hisznek benne. Így az a furcsa helyzet állt elő, hogy ami mindenki más számára égbekiáltó hazugság, az a hívei számára nyilvánvaló igazság, és a két tábor kölcsönösen nem érti, miért látja a másik teljesen másképp ugyanazt. A társadalmunk egyes részei párhuzamos világokban élnek.

Ebből a pszichológiai csapdából nehéz lesz kijönni.

sztd 2017.02.09. 15:49:39

Rövid leszek, de szerintem így is hosszú.

A politikai rendszerünk jellegére kétpárti. Az egyik párt a Fidesz.

A másik párt viszont nincs még meg, de többen is szeretnének a másik lenni. A legesélyesebbek jelenleg a Jobbik, az MSZP és a DK. Miért kellene a DK-nak kiszállni a versenyből? Tudom, hogy nehéz ügy, de le kell győzni.
A porondon csak egy nagyobb szereplő maradhat, és Gyurcsány abban hisz, hogy ez ő lehet. Vagy meg kell törni a hitét, vagy le kell nyomni, de sipítozni, hogy túl erős, és miért nem lép magától hátra?

Ha meglesz, hogy ki a másik párt, akkor az már szövetkezhet, kihívhatja a Fideszt, leválthatja Orbánt, stb.

Közölni, hogy össze kell fogni és le kell váltani együtt Orbánt olyan, mintha azt mondaná valaki, hogy hagyjuk már azokat az űrhajókat és induljunk az űrbe!

morpho 2017.02.09. 15:52:15

@ben2:

"Amíg a jelenlegi kormány alatt _minden_ gazdasági mutató jobban alakul, mint Gyurcsányék idejében, addig nem a szimbolikus politizálás, a demokratikus intézményrendszer stabilitása vagy a pitiáner botrányok határozzák meg a politikai erőviszonyokat, hanem a hitelesség"

Ez amúgy nem igaz. Két mutató jobb, a hiány és a munkanélküliség. De egyik adat sem valós képet mutat.

Khonsu 2017.02.09. 16:03:12

@sztd:

Nézd azt, hogy a felsoroltak közül kik azok, akik a jobb és baloldali szavazókat és az utánpótlást jelentő fiatalokat is meg tudják szólítani, ha ügyesek, és könnyen megtippelheted a győztest.

NBarbieReloaded 2017.02.09. 16:10:55

@morpho: Lebukott vagy elarultak, tokmindegy. A lenyeg itt az, hogy nem a nagy nyilvanossag elott volt ilyen bator es mondta el ezeket, hanem csak a haverok elott.
Igy a ballib fanok altali mosdatas meg igazsagbeszednek, batorsagnak beallitas netto hazugsag.

Az meg ne legyen mar olyan nagy valami, hogy a dilettans, tolvaj haverok kozott tartott egy kis beszedet, amikor mar muszaj volt felhivni a figyelmuket, hogy valamit valtoztatni kell, mert bedol az orszag.
Ja, es ezen nagy igazsagbeszed utan par hettel valtozatlan formaban szavaztak meg a koltsegvetest.
Na ennyit a bator kiallasrol.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.09. 16:23:45

@morpho:

Egyébként tudsz mondani egy darab gazdasági mutatót amiben GYucrsányék jobbak voltak, mint most Orbánék ?

Mert án tudok mondani 10-et is amiben szarabbak voltak, nem csak a Fidesztől most, hanem mindenki mástól is, akkor az egész EU-ban az elkúrók.

Pánikrohamosztagos 2017.02.09. 16:41:46

Gyurcsánnyal nem megy, de nélküle még kevésbé

Gyurcsány aimálja azt a baloldali szellemiséget, ami kihalóban van a Maszoppból, különösen mióta az utolsó megmaradt vastüdőért folyik a küzdelem. Névtelen nullák küzdelme a túlélésért, igazi proli szappanopera. Régi szabály, hogy nincs sikeres szappanopera milliomos szereplő nélkül

morpho 2017.02.09. 16:54:20

@NBarbieReloaded: Nem mindegy, hogy lebukott, vagy elárulták. Ha én valakit elküldök a picsába, és ezt valaki felveszi, és tudtom nélkül nyilvánosságra hozza, akkor simán feljelentem. Egyébként én nem írtam olyat, hogy "igazságbeszéd". Csak azt írtam, hogy Gyurcsánynak igaza volt egy csomó mindenben és olyan kérdéseket is felvet a beszédben,(oktatás, egészségügy) amire Orbán csak akkor fogékony, ha ellenzékben van.

@Ballib cenzúrázók réme 24:
Nominálisan 5000 Mrd forinttal kevesebb volt az államadósság és 2016 végére durván bezuhantak a beruházások.
Most te írj tizet!

2017.02.09. 16:54:59

Gyurcsány Ferenc, és Orbán Viktor a két szegénységből jött csóró KISZ titkár nem sokban különbözik egymástól.
Két puccsista, akik közül Gyurcsány a Medgyesi kormány megpuccsolásával ragadta magához a hatalmat - Orbán pedig halálos öleléssel puccsolta szét a vele szövetséges kisgazdákat, és az MDF-t.
Két királya nem lehet egy országnak, így Orbán átsorolt a liberális oldalról a konzervatív oldalra, míg Gyurcsány a szocialista eszmék álcájával takarózva kormányzott burzsoá módra.
Míg a kirakatban egymás ellenségei, azért a kormányzásnál mindegyik kapott jócskán az elpanamázott javakból, akkor is ha éppen ellenzékben volt. A harc csak azrét folyt, hogy kinél legyen a merőkanál a húsos fazék mellett.

Aztán az öszödi-beszéddel Orbánnak sikerült megpuccsolnia Gyurcsányt, és a hatalmat magához ragadva megpuccsolta a magyar demokráciát, és leválthatatlanná tette magát.
Ebben a folyamatban sokak lábát letaposta, sokak megélhetését elvette /trafikosok, földbérlők, stb./ másokét megnyirbálta /bányászok, rendvédelmisek, rokkantak, stb./ és ki segített neki ebben a legtöbbet, hogy ezt megtehesse?
Gyurcsány, a régi KISZ-es cimbora, aki szilárdan áll a vártán, és ha valamilyen kezdeményezés indul az Orbán kormányzat valamilyen intézkedése ellen, akkor gyorsan rárepül, magáévá teszi, és mint a - felmérések szerint - legutáltabb magyar politikus - azonnal hamvába is hal ezzel a dolog. Ja, ha a Gyurcsány benne van, akkor nem is érdekes.
Ő maga a mérleg másik nyelve, amivel megtartja Orbánt a hatalomban, és mintegy legitimálja a demokrácia látszatát.
Magyarországnak nagy jót tett volna, ha ez a két ember soha hatalomba nem kerül, vagy legalább eltűnik a süllyesztőben, amikor bukik.
Ahogy Orbán soha nem lépne hátra a politikától a közjó érdekében, ugyanúgy Gyurcsány sem fog.
A puccsistákat megpuccsolni? Na ez ám a szép feladat!

high up! 2017.02.09. 16:55:56

@Buchhalter: "pár posztoló jól látja ,hogy az MSZP miniszterelnök jelöltjét Botkát Orbán valószínűleg kilóra megvett:lásd 2 hete elment Orbán Szegedre és 40 milliárdos fejlesztést ígért be.Szerinted ezért nem kért valamit cserébe?"

Orbaneszku ezt pont azért csinálta, hogy a szobatudós és az Eke TV betelefonáló értelmi színvonalú magyarja pont erre az összesküvésre "jöjjön rá". Oszt még terjessze is, hogy ő aztán rájött a világot mozgató titkos erők képletére.

FOLYTASSUK!

high up! 2017.02.09. 17:00:03

@Ballib cenzúrázók réme 24: "Egyébként tudsz mondani egy darab gazdasági mutatót amiben GYucrsányék jobbak voltak, mint most Orbánék ?"

ja, gyúrtcsány alatt az EU 28-ak között Magyarorország mögött még 7 ország volt, Orbaneszku alatt már csak 4.

Vagy: gyúrtcsány alatt a külföldre menekült maygarok száma még csak 150 ezer volt, Orbaneszku alatt már a 600 ezren is túl van.

Kell még több adat a nömzöti illabbant barmok "sikereire"?

FOLYTASSUK!

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.02.09. 17:01:59

GYF-nek egyetlen előnye van hogy kimondta, hogy hazudtak. Csak az a baj hogy hogy pont ez a hátránya is, hogy beismerten hazudtak )ő is)

Rife67 2017.02.09. 17:04:10

Mondjuk Orbánnak esélye sincs lebukni. Az első intézkedések egyike volt, hogy eltörölték a kormányüléseken a jegyzőkönyv vezetést.

ijontichy 2017.02.09. 17:21:01

Ez ismét egy fölös poszt a sok közül (mármint a net terében nem a hafr blogon). Továbbra sem tudom megérteni, hogy értelmes(nek tűnő) emberek minek p..nak széllel szembe.
1. Gyurcsány egy rossz politikus, viszont élvezi ez a műfajt. Pechre pénze is van, hogy játszhasson.
2. Gyurcsány korántsem annyira feketeseggű, mint azt sokan állítják. A fekete festékből bőven hordtak rá saját elvtikéi, így remélvén saját kifehéredésüket.
Fentiek alapján tökéletesen felesleges fáradozás Gyurcsány lelépésére szót vesztegetni. Gyurcsány nem fog eltűnni, ahogy a szél is fújni fog, meg lesz árvíz is (hacsak nem esik a fejére egy tégla). Slussz. Annak már több értelme lenne, hogy egy csöndes hátsó szobában miképp lehet érdemi szerepvállalásra rábírni, avagy hogyan hajthat hasznot ("fékekkel és ellensúlyokkal", ha tetszik érteni). Cserébe lehet kezdeni a fehérítést, a fekete festék érdemtelen részének lesikálását.

illaim 2017.02.09. 17:30:58

T. HaFr! Amikor az írásait olvasom,mindig felmerül bennem, hogy vagy egy irgalmatlan ostoba támogatója a Fidessnek, vagy egy rafinált sunyi Fidesses propagátor!?
Nos! Ha maga olyan demokratának hiszi magát, akkor vajon hogyan süllyedhet odáig, hogy maga akarja meghatározni, ki meddig szerepelhet a közéletben!?
Az írásához hozzászólók szerint Gyurcsány már rég a padlón van! Aztán ez a sok gyökér megfeledkezik az ősi harci etikáról, hogy a padlón fekvő ellenségbe nem rúgunk? Az csak a csőcselék módszere! De ha néven nevezem őket, akkor irgalmatlanul megsértődnek! LOL
Valamelyik fidesses szolga memóriája kihagyott, amikor az Orbán hazugsága felmerült! 2008-ban rohantak népszavazni a vizitdíj ellen! Az Orbán által megemelt eü járadékkal a dupláját fizetik be, azt lehet hogy orvoshoz se megy egész évbe! Ez ellen vajon miért nem lázad a szolgalelkűje?

digipenna · http://digipenna.blog.hu/ 2017.02.09. 18:05:13

@unionista᠋: Nem akarod érteni. Az ellenzék (ahogy azt a napokban kilépett hölgy mondta), nem akar választást nyerni. Igaz. A baloldali ellenzéknek - -mindnek- - egy feladata van. Foglalni a helyet a médiában, nehogy országos ismertséget szerezzen bárki, aki nem rendszerváltós párt, vagy rendszerváltós párt hozta világra, nehogy kezdeményezze akár az általad említett államfőválasztást - -béndek péter- - vagy bármi mást.

A baloldal valamelyik pártja (gondolom kisorsolják egymás közt) mihelyt új arc jelenik meg valami kapcsán, azonnal lecsap rá, és beszippantja vagy leamortizálja. Csak két példa. Kockás inges diri, meg fekete pólós nővérke, aki elhitte, hogy támogatni fogják, majd miután belátta, hogy átverték, egy majd végzetessé váló meggondolatlanságra szánta magát.

Ahogy a posztban van, - -"tessék, csinálják utánam" cinizmus- - gőgje mindent elfolyt, eltapos.

Moin Moin 2017.02.09. 18:18:53

Biztos és bizalmas forrásból tudom, hogy az éjjel Gyurcsányt megszállta a Szentlélek: revelációja támadt, melynek hatására holnap jelentkezik a Polgári Konzervatív Pártba!

(...Egyébként: Gyurcsány, akárcsak az összes ma futó magyar úgynevezett "politikai szereplő", már baromi hosszú ideje mindenféle valóságon kívül él, valamiféle sajátos képzelt világban - annyi félében, ahányan vannak! Ebből következően az a legtermészetesebb, hogy nem ismerik fel, mi lenne hasznos lépés a részükről a valóságos világban.)

morpho 2017.02.09. 18:20:53

@funivia:

Korrekt!

@Rife67:

Azért Habony exanyósánál biztos dumcsiznak erről-arról...Nem jegyzőkönyv kell ide, hanem diktafon...

BitPork 2017.02.09. 19:07:05

@ben2: Aha. Tehát nincs idehaza nem létező béremelés , nincs olyan hogy megfagynak emberek a lakásukban, de olyan sincs h mesterségesen tartják magasan a közüzemi díjakat h nehogy a piaci árak olcsóbbak legyenek. Ja meg üzemanyagnál sincs ilyen simli. Hagyjuk már. Csak azért mert valamit sokat szajkóznak és jó egy vastag kisebbségnek (kb 20%, mert még van olyan 10% is aki meggyőződéses szavazó de őket is szarban hagyták) megfelel, még nem jó az országnak és igaz sem lesz. Maradjunk annyiban, hogy majd ha lesz elszámoltatható és visszahívható politikus, talán akkor lesz rendes politika is.

morph on deer 2017.02.09. 19:29:53

@NBarbieReloaded:
"...tolvaj haverok kozott tartott egy kis beszedet, amikor mar muszaj volt felhivni a figyelmuket, hogy valamit valtoztatni kell, mert bedol az orszag."

Szégyen mi, hogy szóvá tette a dolgokat azoknak, akikre tartozik? Hogy milyen ember az ilyen, hogy még szólni is mer!

Merthogy ez nem a kolbásztöltő versenyen hangzott el, hanem az MSZP vezetőség (választmány?) értekezletén.

És most azért sikítozik a poszt, hogy Gyurcsány miatt nem boldogulnak a fentebb említett haverok, mert nem jutnak megfelelő szerephez..!
Magyarul van egynéhány gyámoltalan politikus vezető szerepben néhány - számomra ismeretlen okból - baloldalikén számontartott pártban, akik nem tudnak mit kezdeni Gyurcsánnyal, (sem) és abban látják az egyedüli megoldást, ha Gyurcsány eltünik, de előtte szétosztja a pártját az érdeklődők között...
Tudatom, ez nem fog megtörténni!

Viszont adott a lehetőség, be lehet bizonyítani, hogy az ő programjuk, ideológiájuk, pártjuk jobb, ők ezért és ezért lehetnének képesek jobban kormányozni az országot mint a jelenlegiek vagy akár Gyurcsány, és máris özönleni fognak hozzájuk a támogatók, és kedves Feri ott találja magát mondjuk harmadmagával!

Lehet igyekezni, óra indul!

Azért azt is jó lenne már, ha tisztázná magában a nagyérdemű, hogy mi is a viszonya a hazugság - hazug - hazudni szavakkal.
Hazug az, aki rendszeresen hazugságot mond, azaz hazudik - éjjel, nappal, mint tudjuk.
Hazugság az, ami nem valóságnak megfelelő információt tartalmaz.

Tehát Gyurcsány igazat mondott, amikor azt állította, hogy hazudtak, ezért tehát hazug?
Vagy a Gyurcsány hazug, mert ő mondta..?!

Mi van?

morph on deer 2017.02.09. 19:50:57

@morpho:
"Nem jegyzőkönyv kell ide, hanem diktafon..."

Ja. És majd megtudjuk, hogy nem is közgyűlés volt, oszt jónapot.
A "... ne mi nyerjük a legtöbbet" megvan?

bekerült 2017.02.09. 19:51:25

HaFr !

Ha valamiről írni akarsz, akkor ne a fantáziádra alapoz csupán !

A megállapításaid zömében, közel se jársz az igazsághoz !

Nem véletlenül nem vállalod a nevedet sem, mert ez neked így jó, mert szándékosan provokációs céllal írtad az egészet.

Ezért röviden válaszolok néhány megállapításodra.

Gyurcsány a táborát nem CSAK az MSZP táborából szerezte !
A DK jövőképe elolvasható a meglévő SOKAK MAGYARORSZÁGA című programjában./olvasd el /
AZ MSZP-nek nincs ilyen programja.

A DK nem a baloldalt szeretné megújítani, hanem a demokrácia érdekében tevékenykedik. Ez a kezdetektől így volt és az MSZP ezzel nem értett egyet és látszólag ezt te se fogtad fel.

Nem az MSZP adta az ismertséget Gyurcsánynak, hanem azt maga harcolta ki. Van több ismert MSZP politikus, akik a térdéig se érnek fel.

Nem ő juttatta válságba az MSZP-t, válságba jutott a mutyizás politikája, ami ellen Gyurcsány is harcolt.
Ez is az egyik oka, hogy igen sok az ellensége.

A vereséget nem lehet csak a Gyurcsány nyakába varrni.
Aki ezt nem látja, az más hazugságra is képes.

Azért a DK nem csak a Gyurcsány játéka. Vele ment Vitányi , Kósáné, meg a többi igen harcos és tisztességes politikus is, mert egyetértettek vele.

Rosszul tudod a pártja ragaszkodik hozzá !

Majd , ha lehet korrekt véleményt is elismerni, majd akkor lehet véleményt mondani arról, hogy milyen miniszerelnök volt. Egy biztos, korrektül kezelte a világgazdasági válságot és rendben sikerült átadni az országot 36 MILLIÁRD EURÓ tartalék mellett, ami mára már 26 MILLIÁRDRA csökkent és még a manyup pénzek is eltűntek.

A politikai bűnözést a jelenleg hatalmon lévők követhetik el, Gyurcsánynak már 10 éve nincs erre lehetősége.

Hogy ki ügyködik a generációk tönkretételén ?
Nagyon sokan akik a hatalom érdekében tevékenykednek, ellenzékből ezt igen nehéz megtenni.

Gyurcsány személye azért nélkülözhetetlen a DK számára, mert ő képviseli legjobban a DK érdekeit, nincs nála jobb !
Nem tudom, hogy a FIDESZ mit szól ahhoz, hogy őket Gyurcsány legitimálja ? Elég nagy baj lenne !

Ekkora ellentmondást !
Elismered, hogy a baloldalon lévők nem tudják a táborukat növelni, nincs erre képességük, ugyanakkor, ha Gyurcsány elmenne, akkor mitől lenne ?
Ja, a DK szavazóitól !
De, hát most is ott vannak az ellenzék soraiban, ettől nem lennének többen. A DK nem akadályozza a többiek gyarapodását, sőt szorgalmazza.

Egyszerűen ökörség, hogy GY személye vállalhatatlan.
Legfeljebb az irigység, a kisebbségi érzés, és a tehetségtelenség miatt van így.
Nehogy már a nyúl vigye a puskát és ő mondja meg, hogy ki lőhessen rá !
Azért az már nonszensz, hogy mások mondják meg, hogy ki lehessen a DK vezetője !
Ez lenne az erkölcsiség csúcsa ?

Szerinted azért kártékony, mert nem engedi, hogy mások játszanak a DK-val ?
Hát igen, lehet így is nézni !

Egyáltalán miért akadálya Gyurcsány a nyomozásodnak az MSZP és a FIDESZ között ?
Szerintem még segítene is.

Hát, igen, a végéra kiderül, hogy mit szeretnél.
Elárulom, hogy nem mennének a DK szavazói más pártokhoz, inkább el se mennének szavazni !

Lehet, hogy ma még nincs elég hozzáadott értéke Gy-nek és a DK tevékenységének, de azon dolgozik, hogy legyen, mégpedig úgy, hogy közben nem fognak lopni, nem úgy mint a többiek.

Igen, ma Magyarországon a maffia módszerek követése a nyerő és ezért nem okolhatod Gyurcsányt.
Ennek a következménye, hogy mindenki a keresztapa kegyeire vágyik.
Gyurcsánnyal nem lehetne 70-30-as megállapodást kötni, mint az MSZP ezt megtette.

Elismerem, hogy ennek is van köze a Gyurcsány utálat mesterséges felszításához, csak egy kicsit kilóg a lóláb !

Nem gondolod ?

Duplaxiii 2017.02.09. 20:41:17

De jót röhögtem a kommenteken!
Azt értem, hogy a jobberek miért utálják, gyűlölik vagy rettegnek tőle.
De a balosok rekaviója? Nem azt igazolja, hogy nem is a hatalomra törnek, hanem csak a pozicíók, székek a parlamentben és az ingyenpénz?
Ma gyujcsány az egyetlen, aki legalább elismerte azt, amit az ÖSSZES politikai csoport napi szinten tesz. Van egy bigott tábora és ezt a balosok soha nem kapják meg.
Mert sok választó nem gyujcsányra, hanem az egész baloldalra haragszik! Nem gyujcsány lopott, hazudott, hanem az mszp és a mai is aktív politikusaik.
Gyujcsány egy időzített bomba, nem lehet hatástalanítani, így retteg tőle mindkét oldal, mert nem tudni mi következik, ha eltűnne (felrobbanna)...
És teljesen látható, hogy a kommentelők hű puliként követik a saját pártjukat. Ha ők fifikutyára haragszanak, a kommentelőik fifikutyáról írnak sötét dolgokat.
pedig gyujcsány kismiska egy tarlóshoz, egy kósához, egy bármely mszp-s túlélőhöz, az lmp-hez - ha a nemzeti károkozást, a nemzet ellen elkövetett bűnöket nézzük.
De takarodj Feri! Kell a hely valamelyik régi kádernek! Igaz, hatalomra nem jutnak, de ők is jól akarnak élni, igaz közpénzekből.
Feri takarodj! A nép a korrupcióra szavazott! A saját bűnözői kellenek neki.

Duplaxiii 2017.02.09. 20:42:56

@bekerült:
"Elárulom, hogy nem mennének a DK szavazói más pártokhoz, inkább el se mennének szavazni !"
PONTOSAN!
És ez a cél! Mindkét oldalon. És akkor még kisebb szavazószámmal, még kisebb felhatalmazással kioszthatók a székek, a pozíciók és mehet tovább az intézményesített lopás. BM irányítással...

abissum 2017.02.09. 21:22:48

@bekerült: egyetértek, a lényeget leírtad.

abissum 2017.02.09. 21:40:16

@Duplaxiii: "Feri takarodj! A nép a korrupcióra szavazott! A saját bűnözői kellenek neki.", szomorú, de így van.
A vér öntötte el az agyam az irigységtől, amikor megláttam a napokig tartó román több százezres tüntetést egy törvény miatt.
Itthon meg az utóbbi évek legmocskosabb és legnyíltabb vagyonlenyúlások történnek a választók egy jelentős részének tapsikolásától kísérve. :(

GallaiG 2017.02.09. 22:05:38

@flobeer:
Alulra becopyzom, amit írtál, mert ennél lényegesebbet nem lehet mondani a témában -, a tied után el sem olvastam a többi hsz-t. Igen, le kell mondani arról a 2-3 %-ról, amit GYF elvisz, és végre nyíltan el kell határolódni tőle! Egészen addig fegyver lesz a személye az új diktatúra kezében.

Amúgy meg mellesleg: de tényleg Feri! Tudom, hogy olvasod: hogyan a fenébe nem ragadt rád annyi szánalom ezzel a szerencsétlen néppel szemben, hogy most, amíg megszabadulunk ettől a mostani lázálomtól, legalább addig lelépsz a színpadról?!

"Érthetetlen számomra, hogy az ellenzéki oldalon miért fosnak még mindig annyira Gyurcsánytól. Van az MSZP-ből kihasított 5-7 százaléka, amiből max 2-3 százalék lehet, aki önállóan is a DK-ra szavazna, tehát abban az esetben is, ha kimaradna egy ellenzéki összefogásból. Ennek az elveszett 2-3 százaléknak a többszörösét visszanyernék bizonytalan szavazóktól, akiket elriaszt Gyurcsány szerepvállalása. Legkésőbb a 2014-es bukta után diszkreditálni kellett volna őt a baloldalon, és minden további, vele való együttműködést kizárni. Elkéstek, és ezzel ráb@sztak -, bő 1 évvel a választások előtt még mindig nem iktatták ki a Gyurcsány-problémát, hagyták megint a fejükre nőni, és láthatjuk mi az eredménye: minden értelmes kezdeményezésre ráakaszkodik, a jelenlétével szétveri, az újabb Összefosásba meg simán bezsarolja majd magát. Az Orbán-rendszer repedezik, Gy.F érzi a vérszagot, nincs az az isten, h ő most hátrébb lépjen eggyel. Minden olyan miniszterelnök-jelöltet meg fog fúrni, aki nem puccsolható. (lásd Botka)"

morpho 2017.02.09. 22:31:49

@morph on deer:

Hogy ne lenne meg! Már el is költöttem :)

sztd 2017.02.10. 12:06:22

@Khonsu: A helyzet az, hogy ezek a tényezők változnak. Ma egyik győz, holnap a másik, holnapután megint az egyik.

Én csak arról írtam, hogy egyelőre az egyik létezik, a másik még nem, és mindaddig nem is fog győzni, amíg nem létezik. Hogy ki lesz az, azt én is csak tippelhetem, de szerintem 2018-ig még nem lesz egyértelmű.

bekerült 2017.02.10. 17:21:15

@GallaiG:
Jó lenne, ha végre szemüveget cserélnél !

A gyűlölet szemüvege ugyanis csalfa világra enged betekintést.

Elárulom, hogy, ha GYF eltűnne, akkor lenne másik akit gyűlölni lehetne.
A legfontosabb probléma, hogy a jelenlegi pártok között, a DK-n kívül szinte nincs párt , amelyik a demokrácia értékeiért valóban küzd.
Mindegyik valójában Orbánt szeretné másolni és dirigálni szeretne. Megmondani azt is, hogy ki lehessen az ellenfelük a másik oldalon.

Hogy miért ?
A fentebb leírtakból következik.

Na, te is ezek szekerét tolod !
Rólad meg ennyit !.

Zsoltbacsi 2017.02.10. 17:45:38

@morpho: "Gyurcsány nem lebukott, hanem elárulták, és ez nagy különbség. " es "Nem mindegy, hogy lebukott, vagy elárulták."

Ebben miert vagy olyan biztos? Csak azert kerdezem, mert eleg sok erv van amellett is, hogy o maga szivarogtatta ki a beszedet.
Valoszinuleg sosem fog kiderulni az igazsag, igy csak elmeleti kerdes marad.

Zsoltbacsi 2017.02.10. 17:50:19

@bekerült:

"A legfontosabb probléma, hogy a jelenlegi pártok között, a DK-n kívül szinte nincs párt , amelyik a demokrácia értékeiért valóban küzd."

Bocs, de ezen hatalmasat rohogtem. Pont a fletorol higyjuk el, hogy o a hatalmas demokrata?

-Nem is tudom ki volt, aki meggatolta, hogy a ksh nyilvanossagra hozza a franko szamokat a valasztas elott. Ezt azzal magyarazta, hogy "nem kell a valasztokat osszezavarni adatokkal"

- Ahogy az is o volt, aki nem vonta vissza a vizitdijat. A mondandom szempontjabol teljesen mindegy, hogy igaza volt-e vagy sem (szerintem nem), de ott voltak elotte a kozvelemenykutatasi szamok, raadasul a jol emlekszem a fidesz millio folotti alairast adott at a valasztasi irodanak. Szoval ha demokrata lett volna, ha masert nem is sajat erdekbol visszavonja. Ehelyett felkopott, es alaallt. Meg is kapta a valaszt: rekord reszvetel mellett 85:15 aranyban :)

Tyreo 2017.02.10. 21:27:56

@unionista᠋: parttalan zsidózás. nem lehetne végre lapozni és érvekkel próbálkozni?
és most nem arra gondoltam, hogy most ide vágsz 5-10 linket és videót, hogy most ezen mit kell magyarázni...

2017.02.10. 23:39:34

@Tyreo:
nekem van őszinte baloldali ismerősöm. kocsmai szintjén. de igaza van. azt mondja, hogy ennek a pártnak semmi köze nincs se a munkásokhoz, se a parasztsághoz. gyurcsány azért került oda, mert az egyik zsidó családba beházasodott. mert megbaszta az egyik ortodox zsidó kommunistát. nagyon egyszerűen megmondva. de ez az igazság. ezt a baloldalinak mondott társaságot még mindig az szdsz az értelmiségi holdudvara próbálja mozgatni. a zsidó szdsz. mszp = dzsuu. ez egy zsidó baloldal. ez az alapprobléma.

csak ezt utoljára horn gyula merte a nyilvánosságban virágnyelven elmondani szanyi tibornak.
www.youtube.com/watch?v=58Zyfx3D99A
nincs szövetségesük. az, hogy kivel kötnek (kényszer) koalíciót egy dolog. ki a szövetséges? thürmer, az izé, a jobbik? nincs (valódi) szövetséges (az szdsz se az). aztán lehet mondani, hogy horn részeg volt. rendben van. de sajnálatos módon erről van szó. az atv egy zsidó tévé. a klubrádió egy zsidó rádió. nem azt állítom, hogy zsidók tehát feltétlen gonoszak. hanem azt, hogy ez egy zsi-dó bal-ol-dal. az ortodox zsidó kommunisták és az ortodox zsidó liberálisok párosa a többségnek nem kell. orbán néhány tóraolvasóból és elvtelenekből megcsinálta a zsidó jobboldalt. és szétveri a balt. igen, orsós likud viktor. tudom, hogy primitív szöveg. de féligazságként megáll. és a többi mellébeszélés a liberálisokról és a baloldalról. a fővárosi zsidó politikai osztályról van szó.

neoteny · http://word.blog.hu 2017.02.11. 06:15:36

@unionista᠋:

"primitív szöveg. de féligazságként megáll."

Az ilyesmi könnyű:

A kocsmák tele vannak agyukat elivott, alkoholista gojokkal.

Ez is primitív szöveg, de féligazságként ez is megáll. És a többi mellébeszélés az idegenekről meg a hazaárulásról.

bekerült 2017.02.11. 09:17:24

@Zsoltbacsi:

Hát kedves Zsoltbacsi !

Talán pont neked nem szabadna arról elfeledkezni, hogy az élet bizony nem mindig a te szád íze szerint zajlik, ha már "bácsizod" magad.

A tények elferdítése kategória tipikus este fordul elő veled.
Az nem is lenne lyan nagy gond ez mellett, hogy a saját vezéretek bizony nap mint nap felköphetne és aláállhatna.

Ha egy kis tudással rendelkeznél, akkor tudnád, hogy a statisztika bizony olyan, hogy azt lehet kihozni belőle amit csak akarsz.
Tudva azt, hogy ekkor már a FIDESSZEL összefogva a sajátjai is igen vehemensen be akartak tartani GYF-nek, tényleg csak a zavart idézték volna elő vele.
Persze azóta már sokat fejlődött ez az egész, mert mára már az EU-s pénzekből lélegeztető pénzen fenntartott ország is tud ERŐSÖDNI !
Hála a statisztikának.

Hiába, a statisztikát is tudni kell nézni és értelmezni, meg a közvéleménykutatók munkáját.

No persze a vizitdíj !
Ami azóta ugyan a sokszorosára nőt, bár az elnevezése ugyancsak megváltozott.

Igen, volt közvéleménykutatás, meg aláírásgyűjtés, csak éppen gazdasági kérdésekben nem lett volna szabad kiírni a népszavazást. A fentebb említett saját ellenségei azonban ezt nem így gondolták, mint pl. Bihari Mihály bíró, ugyebár.

Megvette őket kilóra a FIDESZ.

Nem vonta tehát vissza és jól tette, mert legalább kiborult a bili és a választók rájöhettek, hogy miként verik át őket.
Azóta az egészégügy szárnyal, ugye ?

Bizony, már akkor is működött keményen a mutyizás, mind két térfélen, csak ez neked nem akar eszedbe jutni.

Gyurcsány a vizitdíjjal is ez ellen vette volna fel a harcot, csak a sok agyalágyult, mint te is, ezt nem volt képes felfogni.

Mint ahogy a demokrácia fogalmát sem!

Halvány gőzöd sincs arról, hogy mi fán is terem, de szándékodban sincs ezt megérteni.
Te csak Orbán seggét tudod nyalni, mert neked ez a jó és így nem kell gondolkoznod !

Remélem sikerült egy kicsit rendbe tenni a fejed ?
süti beállítások módosítása