1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.12.14. 07:22 HaFr

Viktor Orbán az európai szélsőjobb embere

A magyar miniszterelnök az európai szélsőjobb embere. Az európai szélsőjobb embereként nem szolgál se demokratikus, se magyar érdekeket. A tegnapi beszéde egyetlen összefüggő manipuláció a magyar valósággal szemben. A beszéde Magyarország további lecsúszását és erősödő kiszolgáltatottságát vetíti előre. Viktor Orbánnak mennie kell, ha Magyarország élni akar, és vele kell mennie a baloldali udvari ellenzéknek (MSZPDKLMP), amelynek léte hatalomban tartja. Viktor Orbánt és baloldali holdudvarát csak a magyar választók küldhetik el. Ideje van már a készülődésnek.

 

PKP -- polgárok, konzervatívok, és mások. Magyarok.

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr828170840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bircaman szerkesztő maxval · http://bircahang.org 2015.12.14. 07:25:03

Mit értesz szélsőjobb alatt? Enélkül nem értelmezhető kijelentésed.

A varázsló születésnapja 2015.12.14. 08:23:13

Igazad van Blogger, 'Viktor Orbánt és baloldali holdudvarát csak a magyar választók küldhetik el. ', és a hatalomban is azok tartják, ameddig jónak látják.
Sz@r dolog a Demokrácia, mi?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.12.14. 08:29:19

@A varázsló születésnapja: nem értek egyet, troll, nagyon is jó dolog az

egyetmondok 2015.12.14. 09:13:00

Végül is Hafr,Orbán azt ígéri,hogy a következő években a polgári berendezkedésen fog dolgozni...,
Nyer 2018-ban,és közli,hogy jé, megest forradalmat csináltunk,és a nemzet utolsó,maradék erejével felszámolja a Nemzeti Együttműködés Rendszerét.

DrGehaeuse 2015.12.14. 09:40:22

@A varázsló születésnapja:
Orv-bánt az a rengeteg pénz juttatta a hatalomba (és tartják is ott) amit a parasztvakító kampányaira költhet a 2002-es bukta óta folyamatosan. Pontosabban azok az oligarchák és pénzhatalmak akik finanszírozzák. Szónoki képességei is kellettek hozzá persze és még sok minden apróság. Amiben mindenki fölé nő az a nép félrevezetésének tudományos szintű technológiája. Ha valamiért szar a demokrácia akkor ezért szar.

Nyílvánvalóan könnyitett orv-bán dolgán az a borzalmas hazugságcunami ami gyurcsány és a szadeszmaszop kormányok tevékenysége során árasztotta el a szerencsétlen választópolgárokat, totál gajjra vágva józan döntési képességeik maradékát is (2010-ig).

Orv-bán sikerében a legnagyobb szerepe a medgyesi-gyurcsány-horngábor triónak van. 2006-ban orv-bán és gyurcsány között mintaszerű együttműködés volt. Az impotens kormányzás és a konjunktúrális környezet ellenére hanyatló gazdaság miatt fenyegető társadalmi robbanást az öszödi mutyi segítségével vezették le. Orv-bán felszította a kedélyeket (tusványosi beszéd), gyurcsány és szilvási felkészült (karhatalmi gyakorlatok, izraeli vízágyúk beszerzése). Szeptemberben gyurcsányék adót emeltek. Orv-bánék a Kossuth rádióban kiszivárogtatták az öszödi beszéd legzaftosabb részeit. Ezután az igazi tiltakozókra (Kossuth-tériek) ráépült orv-bán a naggyűléseivel. Október 23-án orv-bán a legjobb helyre csalta ki a népet hogy jól meg lehessen verni és gumilövedékezni őket. Ezután már csak egy kis ingyencírkusz (kordonbontás) kellett és gyurcsány szépen megúszta az egészet 2009-ig. Gyurcsány leváltására csak azért került sor mert a finanszírozók elégedetlenek voltak a "válságkezelés" -ből kitermelt profittal. Orv-bán 2/3-át az egész oligarchia (kivéve a totál szdsz-es keveseket) egyetértésével és társfinanszírozásával lett összehozva.

Orv-bán érdeme csupán az az ötlet, hogy egypárti rendszerben minden könnyebb. A maszoposok le is nyelték a bákát és szépen lassan át is fognak szívárogni a fityiszhez (az oligarcháik szerintem többségben már megtették).

Elnéztem azokat az arcokat akik hallgatták orv-bán beszédét és láttam ugyanazt a kifejezést amit a 80-as évek közepe-vége MSZMP kongresszusain lehetett látni. A késő kádári megalkuvó-nyerészkedő-karrierista-klientúra párttagság reinkarnációja figyelhető meg. Szerintem jó pár arc ott volt az utólsó-előtti MSZMP kongresszuson is.

egyetmondok 2015.12.14. 09:44:57

@DrGehaeuse:
"A késő kádári megalkuvó-nyerészkedő-karrierista-klientúra párttagság reinkarnációja figyelhető meg." --
ez találó. Olvastam valahol,hogy Orbán egy nap alatt képes megcsinálni azt,amihez a proletárdiktatúrának majd' fél évszázad kellett: államosít,aztán az államosított vagyont szétosztja a baráti körében.
Lehet,hogy politikailag is így jár,fénysebességgel teszi meg az utat az egypártrendszertől a liberális demokráciág...

DrGehaeuse 2015.12.14. 09:49:28

@egyetmondok: +1 :)

Ez lessz aztán a nagy mutatvány!

egyetmondok 2015.12.14. 10:02:05

@DrGehaeuse:
Miért ? Megtörtént ez a 80-as évek végén is.

DrGehaeuse 2015.12.14. 10:04:11

@egyetmondok: Kis túlzás, de egy éven belül abszolválta a trafikmutyi és a földrabáls esetében is.

DrGehaeuse 2015.12.14. 10:06:53

@egyetmondok:
OK, de ilyen alapon most Orbán Gáspár kellene jöjjön. Ő csak 2022-re lesz készen, addíg még focizgat kicsit.

egyetmondok 2015.12.14. 10:13:13

@DrGehaeuse:
Ezt nem értem. Miért az Orbán Gáspár kéne jöjjön?

DrGehaeuse 2015.12.14. 10:56:06

@egyetmondok:
Anno győző fia viktor váltott kisz-ről fideszre. Most az lenne a logikus ha viktor fia gáspár váltana fidelitas-ról valami ifjupolgári pártra nem?

egyetmondok 2015.12.14. 11:02:21

@DrGehaeuse:
Ja,így érted.
Oké,az van,hogy engem nem zavarna Orbán Gáspár kormánya. Legyen akkor ő a polgári berendezkedésű magyar állam miniszterelnöke.

DrGehaeuse 2015.12.14. 11:13:00

"A tegnapi beszéde egyetlen összefüggő manipuláció a magyar valósággal szemben."

Inkább így:

A tegnapi beszéde egyetlen összefüggő manipuláció.

Még annyi köze sincs a valósághoz, hogy azzal szemben állna. Valós problémák álmegoldásait tünteti fel eredményként. A legagyafurtabb kremlinológusok is vért izzadnak majd, hogy kiderítsék mi következik a gyakorlatban mindabból amit mondott.
Egy biztos, most lakásépítő projektcégeket fognak alakítani a fityiszoligarcák és vazallusok, mert abban lessz a bót (de szerintem már meg is alakították ezeket).

DrGehaeuse 2015.12.14. 11:17:14

@egyetmondok:

De engem zavarna! Ne legyen miniszterelenök Orbán névvel a viktorka után következő 200 évben senki. Jól megleszünk enélkül.

egyetmondok 2015.12.14. 11:51:28

@DrGehaeuse:
Engem a berendezkedés érdekel,mindig az érdekelt. A személy nem érdekes.

DrGehaeuse 2015.12.14. 12:20:36

@egyetmondok:

Szerintem a "polgári berendezkedés" most is mint mindíg egy "politikai termék" (lásd devizahitel mint "banki termék") orv-bán szóhasználatában.

Egy percig se szabad azt hinni, hogy ez olyan lesz amilyennek egy átlag magyar polgár eelképzeli. Sokkal inkább arról van szó, hogy a NER új generációját fogják bevezetni [NER 3.0 mert ami most van az NER 2.x ahol x= a gránitkeménységű alkotmány gyémántkemény szerszámmal (2/3-os orv-bán pénisz) történt módosításainak száma]. Nem egyszerű ránccfelvarrás, teljes modellfrissítés lesz. A sima lopási fázis (visszaállamosítás+rablóprivatizácíó) lezárása után áttérnek a lopott holmi (vállalkozói magánvagyon) segítségével a folyamatos magánprofit államilag garantált termelésére (Támogatásos pénzszívattyúk üzemeltetése).

egyetmondok 2015.12.14. 12:25:31

@DrGehaeuse:
Minden (féle) államhatalmi berendezkedés politikai termék,politika teljesítmény,stb. Nincsen ezzel probléma.

gellért mária 2015.12.14. 12:36:35

Engem már rég nem érdekel, hogy mit mond Orbán Viktor, mert egy szavát nem hiszem el. Ez nem túlzás, egy szavát nem hiszem el. De, mindig meghallgatom, mert mégis érdekel mit mond, az a része hogy hogyan kell megfejteni és dekódolni a kommunikációs trükkjeit.Egyik a sok közül..a reciprok technika, ez nagyon jól használható a megfejtésre. Minden hangsúlyos és pozitív kijelentésének a reciproka az igaz.Amikor erős Magyarország, erős állam erős Fidesz, nemzeti egység, munkanélküliség csökkentése, egész Európában kiemelkedő gazdasági stabilitás. gyenge Európa, csökkentettük, megvédjük..és egyéb jelszavak, mint M.o. jobban teljesít.stb. stb...akkor ezeken e területeken baj van....az ellenkezője az igaz. Vagyis, van olyan hazugság ami egyszerű hazugság, üres ígérgetés,nincs mögötte semmi..és van olyan hazudozás aminek az ellenkezője igaz. Amely területen hazudik, megtalálhatjuk a reciprokában az igazságot.Olyan ez mint a Fülig Jimmy /Orbán Viktor/ híres mondata:"mindenki nyugodjon meg" ..erre kitört a pánik. Hát így kell viszonyulnunk, dekódolnunk Orbán beszédeit. Akármilyen furfangos, végül is nagyon egyszerű.

DrGehaeuse 2015.12.14. 13:00:39

@gellért mária:

Ennyire azért nem egyszerű a dolog. Orv-bán mindíg olyan beszédeket mond amilyeneket egy államférfi mondana. Olyan ez mintha Gyözike elmondana egy rektori évnyitói beszédet a BME-n. Ha valaki nem tudná ki az a győzike el is hinné, hogy tényleg úgy is gondolja amit mond. De orv-bánról legkésőbb idén tavasz óta mindenki tudhatja (simicskának hála) kicsoda.
Sajnos a többség nem hisz simicskának...

gellért mária 2015.12.14. 13:07:54

@DrGehaeuse: Nekem ennyire egyszerű , primitív a kommunikáció..a beszédei. Sokan látnak benne rejtélyt, zsenialitást, "ennyire nem egyszerű"-t...de ez is egyszerű, csak szándékosan rejtélyesítik,dodonnaisítják, hogy mi rágódjunk rajta. Én nem rágódok.Hangsúlyozom, nem másról, mint a beszédeiről beszélünk.

makukula 2015.12.14. 13:20:06

A "Viktor Orbán" a konzervatív "Imre Kertész"?

DrGehaeuse 2015.12.14. 13:30:28

Apropos Simicska!
A fityiszesek azzal vádoloják édes jó Lajosunkat, hogy a Jobbikkal kokettál.
Ehhez képest az elmult napokban soha nem látott PM-es rali volt a hírműsorokban. Meglepően nagy terjedelemben számolt be a HírTV minden egyes PM-es megnyílvánulásról.

DrGehaeuse 2015.12.14. 13:34:44

@gellért mária:

Nyugi! Én se hiszem egy szavát se. Pontosabban nem hiszem el, hogy lenne erkölcsi vagy bármilyen alapja ilyen beszédet mondani. Azt meg pláne nem, hogy bármit is úgy fog teljesíteni ahogy ígéri.

borzimorzi 2015.12.14. 13:35:36

@gellért mária: :-DDD Ügyes!
Sajnos, ezek annyira megbízhatatlan hazugok, hogy még az ellenkezője sem mindig igaz annak, amit mondanak...
Üdv:
b

A varázsló születésnapja 2015.12.14. 14:18:11

@DrGehaeuse:
DrGehaeuse 2015.12.14. 09:40:22

Ilyen jó konteót még nem olvastam, fogadd gratulációmat.
A Horn Gábor, mint a szélsőjobboldali Orbán-liberálisdemokrata Gyurcsány tandem + baloldali Medgyessy liberális főkonstruktőre Szilvásy titokzatos miniszteri háttértámogatásával, hogy Gyurcsányt megmentsék a felbőszült nép haragjától.
Meggyőztél.
Kezdem megkedvelni a blogot.

gellért mária 2015.12.14. 15:16:01

Csak egy dakota mondásra vártam, szórakozni-sírni.Nemhiába, megérkezett: "mint a ponty kiles a szatyorból"...a haldokló Európa még utoljára rácsodálkozik az erős Magyarországra..Nahát! ezek a magyarok! A többin csámcsogjanak a politológusok.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.12.14. 16:03:28

@gellért mária: :) szavakban mindig erősek voltunk

DrGehaeuse 2015.12.14. 17:07:30

@A varázsló születésnapja:

Nincs ebben semmi konteo. Az egész bagázs szadeszmaszoptól tfityiszegypártig egyetlen egy cég. Egy nagyon szépen összerakott bábszínházat adnak elő. Néha rögtönözni kell de legtöbbször olajozottan megy a mutyi. Kicsiben és nagyban egyaránt. Legyen az Reptéri mulyi, kormányzati negyed mutyi, stadionmutyi vagy éppen Paks-II. gigamutyi. Tudod miért nincs égtelen botrány a vasútépítési túlárazások meg egyéb "közbeszerzési" mutyik miatt? Mert szépen el van osztva az oligarchák között a konc.

nincs olyan hogy baloldali megy liberális-demokrata meg szélsőjobb politikus (a jobbikot kivéve). Ezek csak címkék és skatulyák a nép elvakítására.

Ha megnézzük a tetteiket és a viselkedésüket, mindegyikről kiderül hogy szinte semmiben sem felelnek meg az ilyen cimkékhez a közvéleményben kötődő elvárásoknak.

Hamiskártyás pókerjátékosok mind.

explanatus 2015.12.14. 18:17:18

@DrGehaeuse: „Az egész bagázs szadeszmaszoptól tfityiszegypártig egyetlen egy cég. Egy nagyon szépen összerakott bábszínházat adnak elő”

A nagy eszmék (átverések) után a kijózanodott utókor mindig valamiben összegezi az adott korszakot (lásd gulyáskommunizmus).Ez meg a Kártevők Korszaka lesz.

A varázsló születésnapja 2015.12.14. 23:08:22

@DrGehaeuse:
Lehet, de akkor miben reménykedsz?
Hamiskártyás ellen cinkeletlen lapokkal esélytelen vagy.

@explanatus:
És akkor mi van, ha utókornak vélve magad, elnevezed?
Nekem ez olyannak tűnik mint a pálya széléről bekiabálók halálbiztos nyugalmával előadott szakértelem.
Mindenki hülye én meg nem találom a propelleremet.
De ha egyszer kinyitom a számat, ha én egyszer elkezdek beszélni!
Hallgatlak benneteket.

explanatus 2015.12.15. 22:19:03

@A varázsló születésnapja: A kommenteket (nem csak ezen a blogon) különböző csoportokba lehet sorolni tartalmuk szerint. A kétharmadosok olyan életünket és vérünket (magunkért) csoport, nyelvezetét tekintve a végletek tárháza. Önmaguk (sajátjaik) kritika nélküli elfogadása, mindenki mást be akarnak a zemútnyocévbe gyömöszölni. Baloldali kommentelők (ezen a blogon) csak annyira ismerhetők fel, mint esti szürkületben a szirmait hullató szegfű.

Jómagam, egy fa alatt padon üldögélő és csendesen szemlélődő ember vagyok, aki (minden érdek nélkül) saját élettapasztalatából megrajzolt képet jelenít meg írásaiban. Ez a kép a reagálások alapján nagyon nincs ínyére a kétharmados világlátás elkötelezettjeinek, akik ellen nekem személyükben semmi kifogásom nincs, mert számukra ez biztosan (anyagilag) kedvező helyzet lehet. A baloldallal sincs másként, bár itt ahogy mondtam elvétve jönnek csak szembe. Emberileg velük nincs semmi gondom.

Akkor a fel nem tett kérdésre, mi a fenét keresek itt, a válaszom; valami jobbat, mint ami van, mint ami volt. Úgy gondolom, messze alulteljesítünk lehetőségeinknek, képességeinknek. Ez a (PKP) csapat pontosan arrafele megy, amerre én és egyszer csak találkoztunk (ezen a gandhis) az úton. Mezítláb, gyalog, de megyünk a magunk tempójában és az az érzésem, hogy egyre többen vagyunk. Néha, csaholó kutyák falkáinak hangját hallom ezen az úton, néha el-eltalál egy felénk dobott kisebb kő, de nem gondolok arra, hogy felvegyem és visszadobjam, mert ahogy az nekem fáj, úgy annak is fájna, akit esetleg eltalálna, meg talán a követ dobó kéz egyszer majd mint fogadjuk el egymást-ként nyúl felém és akkor nekem szégyenkeznem kellene múltbéli cselekedeteim miatt.

Ha van még kérdésed, ha tudom, megválaszolom.

félázsiai nagymagyar 2015.12.15. 23:09:18

@DrGehaeuse: "nincs olyan hogy baloldali megy liberális-demokrata meg szélsőjobb politikus (a jobbikot kivéve). Ezek csak címkék és skatulyák a nép elvakítására."

Ez egyrészt nem igaz, kell tudni megkülöböztetést tenni. Másrészt a fideszmaffia nagy trükkje, h mindenkit egybe mosson és lehúzzon magához a sárba, az az ő terepe, ott ő a legjobb. Így maradhat meg akkor a legkönnyebben a hatalomban. "Minek váltanátok le és kire? Na ugye.."

A varázsló születésnapja 2015.12.16. 00:40:38

@explanatus: Szívesen kérdeznék, bár nem tűnik annyira szivélyesnek az itteni miliő. Mi itt a könyöklőben, nem az öregebb diófa árnyékában üldögélve örvendezünk a két éves diófagyerek majd egyméteres hajtásainak.

Nagyon költői voltál, nekem tetszik.
De:
' Ez a kép a reagálások alapján nagyon nincs ínyére a kétharmados világlátás elkötelezettjeinek, akik ellen nekem személyükben semmi kifogásom nincs, mert számukra ez biztosan (anyagilag) kedvező helyzet lehet. '

Itt a falumban jónéhány 80 és afeletti asszonyt ismerek, akik ennek a 'kétharmadosnak' határozottan örülnek, de sem elkötelezettnek, sem kedvező anyagi helyzetben lévőnek nem látom egyiket sem.

Nem tudom, miféle csaholó kutyák hangjával találkoztál, és hol, vagy épp kik lehettek azok a kődobálók.

Én ezen a blogon a napokban találkoztam néhánnyal.

Pedig tökéletesen igazad van, valamikor mindenkinek fájni fog az a kő amit elhajítunk, most 'neki', aztán majd magunknak, a múltbéli cselekedeteink miatt.
Akkor talán nem kell dobálóznunk, itt a blogon sem.
Üdvözlettel!
süti beállítások módosítása