1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.01.18. 11:00 HaFr

Értse meg már végre a miniszterelnök...!

Hogy Magyarország Európában van, európai szabályok és normák alapján méretik meg, ezért az autokratikus, demagóg, xenofób fellépése minden nap hárommal veti vissza az ország imidzsét a külföld szemében. Aki egy cseppet is járatos Nyugat-Európában, a civilizációnk történelmében és kultúrájában, az pontosan tudja, hogy Magyarországról érdemben befolyásolni ezt a civilizációt legutoljára talán Luxemburgi Zsigmond királyunk tudta, de hát ő is "bevándorló" volt. Orbán nem fog itt új trendeket és új gondolkodást létrehozni -- talán akkor se tudna, ha tényleg versenyképes gondolatai lennének, mert ahhoz az együttműködés és a szolgálat képességeivel is rendelkeznie kellene a gondolatokon túl. Így azonban minél hatékonyabban próbálja a miniszterelnök megfenyíteni és tanítani a Nyugatot, az annál idegenebbül tekint az összes magyar emberre, annál mélyebbre taszít mindenkit az életlehetőségeiben, és annál költségesebb lesz az ország helyreállítása -- mert a helyreállításnak elsősorban az imidzs, az emlékek, a szubjektív tartalmak, az érzelmek terén kell megtörténnie, ami sokkal lassabb, mint ahogy 10% GDP növekedés végbemenne egy egyébként jó státusú országban.

A miniszterelnök korlátolt és roppant kártékony ember. Nagyon megjártuk azzal, hogy az ambíciói találkoztak a magyar nép relatív többségének kialakulatlan ítélőképességével.

Valami mást akarsz? Várunk február 28-án délután 4 órakor a Fővám téren!

153 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr997084781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fvipera 2015.01.18. 12:15:26

"megélhetési bevándorlás"

bravó habony

panelburzsuj 2015.01.18. 12:21:50

És mi van, ha Orbán személyében a magyar nép kialakulatlan ítélőképességű relatív többsége talált végre magának egy korlátolt, és éppen a saját személyes korlátai normává emelésén munkálkodva roppant károkat csináló embert?

"Végre egy rendes ember. - Pont ujjan, mind mink!"

DrGehaeuse 2015.01.18. 12:53:25

@fvipera:
Azért a "megélhetési bűnözés" sokkal eredetibb volt. :)

DrGehaeuse 2015.01.18. 12:56:43

Sajnos orv-bán nem fog belátni semmit amíg nem fog égni az alfele alatt a szék.
Vagy amíg a gazdái le nem nyomnak neki egy méteres sallert.

santa gauss 2015.01.18. 13:01:12

baszhatjuk, emberek, baszhatjuk :(

ujpetre 2015.01.18. 13:08:34

@profilo: Magyarország tíz leggazdagabb embere.

yotta 2015.01.18. 13:16:55

@ujpetre: Most ez melyik tíz: amelyik nyilvánosan listázva vagyon (HVG) vagy amelyik ténylegesen?

ujpetre 2015.01.18. 13:25:29

Sajnos ismeretem csak a nyilvános listán szereplőkről van. A ténylegeseket, csak feltételezni merem, mert a strómanok gyülekezetét és hálózatát nem ismerem. Ezt kibogozni csoda lenne. Majd száz év múlva kiderül. Mint az USA-ban.

Khonsu 2015.01.18. 13:31:03

@ujpetre: Kiegészülve Putyinnal.

Lexa56 2015.01.18. 13:33:48

Sajnos nem kialakulatlan, hanem betegesen rögzült ...

ujpetre 2015.01.18. 13:34:19

Így igaz. Én csak a hazai pályára gondoltam, de így egész a dolog.

DrGehaeuse 2015.01.18. 13:48:49

@profilo:
A Nagy emberek. Akik az egykulcsos adón a legtöbbet nyerték és akik a stadionokat építik, meg gázt importálnak extraprofittal. Szóval a NER oszlopai. Neveket csak a hágai bíróság előtt vagyok hajlandó mondani. :-)

Moin Moin 2015.01.18. 13:52:10

Elsö kérdésem: Orbán má régóta ilyen?
Válasz: Igen!
Második kérdésem: A magyarok többségének ítélöképessége is régóta ilyen?
Válasz: Igen!
Harmadik kérdésem: Akkor múlt év tavaszán, a választások utáni egyik posztodban miért szavaztál meg és kértél Orbánnak bizalmat?

Több objektivitással már középpárt lehetnétek...

Moin Moin 2015.01.18. 13:53:33

@panelburzsuj: Bijon, bijon: punkt ujjan!:-)

yotta 2015.01.18. 13:57:58

@DrGehaeuse: "Is-is."

Na, eeegen, de a nem hivatalosról még csak sejtéseim sincsenek!

DrGehaeuse 2015.01.18. 13:59:42

@ujpetre: Elég lesz 70 év is. Az olajaktákat 15 évvel ezelőtt 85 évre titkosította a don.

DrGehaeuse 2015.01.18. 14:01:09

@Lexa56:
S mi fő, kiismerhetetlen!

zipe moha 2015.01.18. 14:23:04

...szerintem most már egyre gyorsabban le kell szállni a magyar nép mentalitásbeli, viselkedését és cselekedeteit folyamatosan alulértékelő,degradáló értelmiségi vonaláról...

komolyan : úgy tesztek, mintha ezt a népet ELKÉNYEZTETNÉTEK ajánlatokkal, alternatívákkal..és neki csak választania kellene, hogy mit pártól DE rosszul választ a számtalan jó lehetősége közül melyet a népéért élő magas erkölcsi mércét képviselő értelmisége számára megteremt...így van ez???

zipe moha 2015.01.18. 14:27:56

...arra emlékeztettek ...anblock...mint ha annó a haszontalan, semmirekellő magyar köznemesek a magyar paraszt bírálatával szerették volna feloldani a feszülő ellentmondást önnön elvárásaik és saját osztály teljesítményük között...."fogjuk a parasztra..." igen, amíg vissza nem szól egyszer...

ujpetre 2015.01.18. 14:36:07

Akkorra viszont elfognak tűnni, mint a néhai III/III.-as akták és más ÁVH-s iratok. Elfelejtjük, elfelejtik őket, mint azt is, hogy ki volt a kitelepítési kormánybiztos a német ajkúak kitelepítése idején.

hammurabbi 2015.01.18. 15:23:47

"...Harcolni kell azért, hogy Brüsszelben megváltozzanak a szabályok és ne életidegen szabályokat erőltessenek ránk..." -
Nem, ez nem úgy megy nemzetmegvezető testvér. Magyarország ismerte az EU-s szabályokat, amikor belépett, s vállalta azokat.
Magyarországot felvették az uniós közösségbe, s ezáltal élvezik a magyarok azokat az előnyöket, melyeket ez a tagság nyújt.
Akkor azokat a szabályokat is el kell viselni, melyeknél a"keresztény" magyar kormány elfelejti, hogy keresztény és nem akarja az ún. gazdasági menekülteket beengedni. A magyarok is gazdasági menekültek Európában, hiszen európai támogatás nélkül felfordulnának - ezt ne feledje el Viktor.
Ja, és ne gyere nekem a szabad munkaerővándorlással, ez akkor lenne igaz ha a kimentek közül legalább a fele hazatérne valaha is életvitelszerűen. Hát nem, mi nem munkaerőáramlunk,ők leléptek Orbanisztán nyomorából,kilátástalanságából,nem azért mennek ki,mert többet keresnek...hanem mert itthon éhen döglenének.
A szerénység azért sem ártana, mert a 180 HUF/CHF és a 256 HUF/CHF között eltelt 4,5 év halogatás, probléma tologatás...A magyar "devizamentésre" pedig tényleg ibolyának kell lenni, tákolmány mint minden az orbáni szarfosban, de persze megtanultuk, nem a vaksi szemünknek es süket fülünknek kell hinnünk.
Nem kellett volna héliumos lufiként felrúgni az égbe a forintot 2010ben 15 perccel a kormányváltás után gyerekek és a sztori nem ennyibe került volna. És nem így zajlik ugye,hogy mire legyen is szerény?
Devizahitel: 1. Orbánék vezették be. 2. 2010 óta vesztettek pár milliót a devizahitelesek a gyenge Orbán árfolyamon 3. most jogosan megítélve visszakapnak pár százezret, ez nem érdem 4. a forintosítással fognak veszíteni a hosszú évek alatt sok milliót. A bankokat sikerült megsegíteni. A bírósággal kimondatták, hogy a nem devizahitel devizahitel.
Gumicsont ügyileg kérdezném, hogy lemondott már Vida Ildikó?
Ez az ember nemcsak gonosz és korrupt, hanem a lehető legkicsinyesebb módon ostoba, az intellektuális gyávaságot és renyheséget olyan abszurd szintig viszi el, ami mellett már azt nehéz elképzelni, hogy van ember, aki végig tudja hallgatni fintorgás vagy röhögés nélkül.
„ilyenkor kell szerénynek lenni, mint az ibolya.”
Valahogy nekem az ibolyáról egy másik népi mondás jutott eszembe a nemzetmegvezetővel kapcsolatban, amelyikben meghatározzák a "szagolás" irányát.....alulról Viktor,s "a haza fényre derül".

panelburzsuj 2015.01.18. 16:09:42

@unionista:
Mekkora mázli már akkor azoknak a parasztoknak, akik cigánykirályt emeltek maguk fölé, hogy végre itt vagy nekik te, akinek kialakult az ítélőképessége!

panelburzsuj 2015.01.18. 16:21:26

@unionista:
Engem itt is a tyúk-tojás problematika érdekel: Orbán erőszakolta magát a táborára - vagy a tábor választotta vezérül Orbánt?

Én úgy vélem, hogy a modernista/nyugatista baszogatással szembeni "megvédésre" sokkal előbb és sokkal tömegesebben kialakult az igébny, mint ahogy végül is a hely "betöltetett". Szóval én nem vagyok hanyattesve attól a "politikai szimattól", ami majd húsz évnyi kóválygás, keresgélés és turkálás árán találja csak meg azt a politikai tömegpiacot, ami már a "harag napja" meg más hasonló performanszok alkalmából teljes pompájában megmutatkozott.

sielfis 2015.01.18. 16:21:39

@santa gauss: mond f@szkalap..."megjártuk azzal ,hogy ambiciói találkoztak a magyar nép relatív többségének kialakulatlan itélőképességével".
Mi ez, ha ti vagytok akissebbség , akkor ti vagytok azok akiknek az itélőképességetek a maximális szinten áll!?
Az ország töbsége idióta, a maradék korcs ( mármint ti) az a kb.2 millió észbázis pedig most úgy gondolja válati kell! Javaslom váltsatik idióták: országot - gyurcsótány vezéretekkel együtt !

ParaZita2 2015.01.18. 17:04:24

@panelburzsuj: "...s mi van, ha..."
Erről az jut eszembe:
895 körül a Kárpát medence tájékán járkáltak emberek, azt mondták, ez egy gyéren lakott terület, s egyszer csak lett belőle Magyarország. 2020 körül laknak majd itt vagy 8-8.5 millióan (annyian még addig fognak lábbal szavazni). Majd erre járkálnak valami "kici-kínai" emberek, azt mondják: ez egy gyéren lakott terület, s pár év múlva Kína (része) lesz. Hmm.

(lehet, hogy ezért is volt valaha ov és csoportja Kínában?)

centenárium 2015.01.18. 17:04:43

Itt minden rosz ami nem posztkomcsiballiberális.
Kihúzták a szőnyeget a lábuk alól s megy a vísítozás.

Keszthelyi.Aron 2015.01.18. 17:08:30

@sielfis: Ezt panelburzsuj mondta, nem santa gauss - úgyhogy javaslom, mint akinek volt gyerekszobája, intézd el a tiszteletköröket :)

Mondom ezt úgy, hogy a választópolgárok felett nem török pálcát... Egyik oldalon sem... Mint gyakorló keresztyén :)

téridő2 2015.01.18. 17:15:29

@centenárium: nekem jó.
Vettem a gyereknek egy házat.
Ja, meg magamnak is. 250milla, tudod, a barátném qrva jól keres (legalább is tudja, mikor kinek a farkát kell leszopni)
Spanyolba meg most építenek nekem két szállodát, csinálom a munkát a megélhetési bevándorlóknak (igaz, az ott dolgozó magyaroknak innen az kivándorlás, csak oda bevándorlás, majd megélnek valahogy, majd csicskáztatom őket). Szval, az a cég építi nekem a szállodát, akiktől a villamost vetettem. Kétszer olyan drágán, de így belementek abba, hogy nekem is legyen "értelme". Érted? Nekem így jó, gyereknek jó, asszonynak jó (csak tudnám, ő kinek szopja, mert neki is van egy új háza...?)
Szóval érted, ez nagyon jó így, gondolom, neked is.
Tartsunk össze, haver. :)

toportyánzsóti 2015.01.18. 17:18:34

@centenárium: Fajtádnak csak az elvtelen seggnyalók nem komcsik,ezzel a felfogóképességgel szerintem keress 1 vastag kötelet.

toportyánzsóti 2015.01.18. 17:21:08

Nagyon megjártuk a kerekasztal lovagjaival és az általuk kitalált közjogi berendezkedéssel!89-ben itthon és nyugaton elfogadott volt hogy 15 év kell behozni a lemaradásunkat.

toportyánzsóti 2015.01.18. 17:24:43

Nyugaton már régen csak röhögnek a pusztai putinkán aki most feltette a koronát művére amikor putinpincsikutyába lement,putin meg elszámolta magát nem kicsit oszt felsegítették a szopórollerre több éves tartalékaival egyetemben...

ParaZita2 2015.01.18. 17:25:39

@Moin Moin: "...Harmadik kérdésem: Akkor múlt év tavaszán, a választások utáni egyik posztodban miért szavaztál meg és kértél Orbánnak bizalmat?.."

Azért erre nyilvánvaló válasz létezik. Idézzek?
Lényeg: tessék csak tesztüzem-módra gondolni.

Avagy, lehet azt is mondani: "Relax, take it easy!"

PKP középpárt?
Nono, magyarok között vagyunk (zömében), a realitások mást engednek meg.
(utólagos engedelmeddel a "közép" alatt létszámot értettem, nem pedig elvi, értékrendbeli, integritási kategóriát)

panelburzsuj 2015.01.18. 17:42:50

@ParaZita2:
Hát ha ennyire hülyére akarjuk venni a figurát, akkor megint csak oda lukadok ki, hogy Orbán nem ért semmit... Indiában is elég szűkös a hely - ám az odavalósiak a turbánt/szárit letéve, és egy (magyar) negyedosztályú turiban fölruházkodva feltűnés nélkül el tudnának vegyülni a magyar utcanép között...

panelburzsuj 2015.01.18. 18:04:02

@Keszthelyi.Aron:
Pláne ne mutogass félre: "azt" HaFr írta a posztban - én csak helyes sorrendbe raktam...

ParaZita2 2015.01.18. 18:18:07

@panelburzsuj:
:)
"...Orbán nem ért semmit... Indiában is elég szűkös a hely..."

ov Indiában is járt?
(vagy csak onnan ered? mit is mond unionista barátunk?)

panelburzsuj 2015.01.18. 18:29:20

@ParaZita2:
De hát pont az a kérdésem, hogy miért nem oda jár lakosnézőbe?

profilo 2015.01.18. 18:35:32

@toportyánzsóti:

Te pedig,hogy finom legyek,becumiztad azt a 15 évet.
A hab a tortán az,hogy még ledolgozhatónak is gondoltad azt a "nemistizenötévet".Arról nem is beszélve,hogy gondolom természetesnek vetted,hogy mindez nyugati segítséggel,az ők örömére történik majd.

Ezek után nem véletlen,hogy nem az Asztro tv-n küldöd a pénzenergiát,hanem itt boldogítasz minket fizetett bérkommentelőként.

:)

ParaZita2 2015.01.18. 18:35:41

@panelburzsuj:
... jut eszembe:
hvg.hu/itthon/20131025_Orban_kinos_helyzetbe_sodorta_magat/

elbaltázta, ezért nem jönnek a felmenői.
Hu, ezt megúsztuk! Meleg volt.
:)

profilo 2015.01.18. 18:36:31

@panelburzsuj:

Ez kérem rasszizmus...vagy valami hasonló.

panelburzsuj 2015.01.18. 19:21:50

@profilo:
Csak hasonló. Utánzat, mimikri, paródia.

De tudod te, hogy mennyivel fárasztóbb mesterség folyton fároszt alakítani? ...

profilo 2015.01.18. 19:25:08

@panelburzsuj:

...és még hálátlan dolog is.

:)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.01.18. 20:17:32

@Moin Moin: ne harcolj a szellemekkel, barátom, csinálj középpártot magad, legyél okos a praxisban, aztán itt

wallenberg88051005 2015.01.18. 21:01:09

"Illegális bevándorlók - egy fenyegetés Magyarország magyar jellegének"

Ki mondta a fenti mondatot?

A. Adolf Hitler
B. Binjamin Netanjahu

Khonsu 2015.01.19. 01:54:09

@ParaZita2: A demográfiai katasztrófa elkerüléséhez, és a nyugdíjrendszer fenntartásához szükség lenne úgy 1 millió bevándorlóra.

Mert hozhatnak bármilyen törvényt, adhatnak akármekkora támogatást vagy adókedvezményt, a természetes szaporulat sohasem lesz már akkora, hogy visszabillenthesse az egyensúlyt.

Az értelmes bevándorlóhoz viszont értelmes munkahely, értelmes életszínvonal és értelmes társadalmi környezet kell. És mivel jelenleg ezekből egyikkel sem tudunk szolgálni, így aztán nem is jönnek, ezert utáljuk a bevándorlókat, mert csak.

Khonsu 2015.01.19. 02:07:50

@Khonsu: Egy értelmes kormány belátná ezt és azonnal hozzálátna a feltételek megteremtéséhez és egy "betelepítési terv" kidolgozásához, hogy amennyire csak lehet szabályozottan, "válogatott" érkezőkkel pótolják a népességfogyást.

Persze ehhez távlatokban kéne gondolkodni.

toportyánzsóti 2015.01.19. 06:15:17

@profilo: Vagy fizetett vagy bérkommentelő elmeherceg,ezzel az intellektussal máshol a helyed.

2015.01.19. 07:19:57

Nem a miniszterelnök kártékony hanem az ideológia amit képvisel a pártja.
OV baromi okos ember ,csak valahol a világnézete félresiklott egy kicsit.

ParaZita2 2015.01.19. 08:32:04

@Diorella Queen: OV igenis kártékony a jelenlegi pozíciójában. Nem lenne az, ha pl. kommunikációt oktatna valamelyik egyetemen.
Nem okos ember, mert ha az volna, akkor képes lenne belátni, hogy
1) minden erőnél van nagyobb erő
2) a több, több, mint az egy, ezért tisztelni is kell az társadalmat alkotó emberek halmazának összességét, és a bölcsesség kövét egy ember sohasem birtokolhatja
3) alázat a feladattal szemben kötelező és megtérül

Mivel nem ilyen, ezért nem okos. (esetlegesen magas IQ, vagy zseniális verbalitás még csak nem is szükséges, de abszolút nem elégséges feltétele az okosságnak, csak egy komponense).

OK, mondhatjuk, hogy okos: "okos" (értsd: megoldjuk "okosba" értelemben). Ez persze inkább sunyiság, zsiványság, ravaszság. Tehát kártékonyság. Viszont elég körbenézni, a vaknak is látni kell: nincs jövőkép. Rombolás van, fosztogatás, nem építés.
Valaki mondja már meg, pl. miért is csökkennek az ingatlan árak? Vagy, miért is értéktelenedik el a forint?
(ingatlanokhoz: nincs fiatal, aki Magyarországon jövőt tervezne, tehát nincs kereslet a jövő feltételéhez tartozó ingatlanokra. Ennyi. Ez egy igen jó indikátor a rombolásra. De az elvándorlás is dettó.)

2015.01.19. 09:58:29

@ParaZita2: Én azt gondolom, hogy inkább nem látja a fától az erdőt és senki nincs aki szóljon neki, hogy mi a baj.
Szerintem tudja hogy valami nem stimmel és nem jó, de nem tudja konkrétan hogy mi az amivel elégedetlenek a magyarok.
A másik dolog pedig és most nem azért hogy mentsem őt mert nekem is csak kért okozott eddig a fidesz, de neki magának azért jóval nagyobb rálátása van dolgokra mint itt bármelyikünknek.

2015.01.19. 10:00:41

@ParaZita2: Nem tud munkát adni, inkább erről van szó. Képtelen munkát adni ennyi embernek, és még örüljünk hogy legalább az ország kapuja nyitva áll és lehet máshol próbálkozni .
Te mit tennél ha ennyi embernek kéne munkát adnod?

abdul hackeem 2015.01.19. 10:30:59

@Diorella Queen: Bocs, hogy bele, de szerintem sok szemelyes döntese vezet oda, ahova.
Pont ezert ostoba szerintem,, mert a roved tavu erdekei es bosszu vezetik.
A munkaadas közvetlenül nem feladata. Olyan körülmenyeket kell itthon teremteni. Tökebevonas, szellemi töke, stb. növelese. Protekcionizmus, korrupcio csökkentese. Lsd. elözö posztokban.

Moin Moin 2015.01.19. 10:41:21

@HaFr: Dehogy csinálok középpártot: azzal nem is lehet abszolút hatalmat szerezni!:-)

Éljek!!!
Minden hatalmat nekem!!!

ParaZita2 2015.01.19. 10:44:17

@Diorella Queen: "...neki magának azért jóval nagyobb rálátása van dolgokra mint itt bármelyikünknek. "
HElyzeténél és feladatánál fogva ez a minimum, ami még el is várható tőle.

"...mit tennél ha ennyi embernek kéne munkát adnod?..."
No hát erről is szóla PKP: az egyén autonómiája, önmegvalósítása legyen a sztenderd, nem pedig az etatizmus, hogy egy -szinte mindenhat- állam gondoskodik mindenről (meg annak az ellenkezőjéről is). Nyilván van átmeneti szakasz, de lehet, hogy az fájdalmas, véres, traumatikus lesz. (részben már most is így van: kivándorlók/kitántorgók, vagy öngyilkosok, akik banki kölcsönök csapdáiba fulladtak, épp a kultúránkban elhatalmasodott autonómia hiány miatt.
Tehát, én senkiről nem gondoskodnék, mindenki oldja meg a baját saját mega, DE ezt kőkemény oktatási átalakítással kezdeném, amit pedig először közigazgatási átalakítás előzne meg, amit adó-arányok kialakítása, azt pedig közmegegyezésre alpozott alkotmány előzne és alapozna meg.

ov-ről még annyit: egyszer épp hallottam egy péntek reggeli "tévedhetetlenségeit": (2014, jún. 13 péntek reggel):

"...a dolgoknak van egy rendje, hát senki nem szeret adót fizetni...."
(a saját, mindenkinél "okosabb", leereszkedő, összekacsintós, hamiskás, zsiványkodó stílusában, megkérdőjelezhetetlenül, mintha másként tényleg leképzelhetetlen volna)

Az ő fejében ez a rend: az emberek befizetik az adót, a rezsim ellopja annak a jelentős részét, azután természetesen senki nem szeret adót fizetni.

Ezzel a renddel nem lehet azonosulni, csak ha az ember tolvaj, kártékony, élősködő (PARAZITA!)

Magából indul ki és prejudikál.
Viszont, ha minden ember tudja, hogy az adót az ő és a köz érdekében használják fel, akkor igenis szeretnek az emberek adót fizteni, mert tudják, hogy az ő és a köz élete lesz attól jobb, és nem nekik egyénileg kell megoldani olyan feladatokat, amiket csak a közös érdekek mentén delegált, kijelölt, megbízott, felhatalmazott, helyettünk megteszi - pl. határőrség, közoktatás, rendőrség, stb.
ov el van szállva önmagától. Hiúsága extrém, pszihiátriai eset, de facto parazita és pozíciójánál fogva kártékony (mondom, igen hasznos lehetne, ha kommunikációt oktatna -no de így?)

ParaZita2 2015.01.19. 10:46:50

@Moin Moin: "Éljek!!!"
Száraz kenyéren és vízen?

"Minden hatalmat nekem!!! "
Minden "hatalomnál" van nagyobb hatalom.
Hol a határ?

profilo 2015.01.19. 10:56:09

@toportyánzsóti:

:)

Igazad van.
Jutalmul kiválaszthatod és bejelölheted a jó megoldást.( bér vagy fizetett )
Feltétlenül jelöld azt is,hogy a választott jelző a többi nickedre is vonatkozik vagy azokon a neveken más elbánást igényelsz.( konstrutívan állok ehhez a dologhoz,mert fontos a precíz munkavégzés,a jó munkahelyi légkör)
Innen üdvözlöm a Központ összes dolgozóját,minden jót és hasonlóan figyelmes,aktív melósokat kívánok nekik,mint amilyen te vagy.

Khonsu 2015.01.19. 10:57:44

@Diorella Queen: Itt (is) van OV szereptévesztésben. Nem a miniszterelnök feladata munkát adni az embereknek, mert az ilyen munkából nem sok GDP keletkezik, de legalább sokba kerül.

Neki a feltételeket kellene megteremtenie ahhoz, hogy legyen aki munkát ad, és ahhoz, hogy legyenek olyan emberek, akik azt a munkát el tudják végezni.

DrGehaeuse 2015.01.19. 10:57:47

@fvipera:
Add meg az e-Mail címét! :)

Moin Moin 2015.01.19. 11:07:43

@ParaZita2: Neeeem: a királyi palotában, szentkoronázva!

Hol a hatalom határa? Hát...
1. lépés: középpárt
2. lépés: világuralom!

...Tulképp mindig is a Galaktikus Birodalom császára akartam lenni - csak nem megy, mert a Béndek Luke Skywalkernek öltözve mindig beadja nekem a hülye blogjával a haloperidolt...:-(

Pedig régen jóban voltunk!

Na, megyk, csá, puszi!

Üdv:
Orbán Viktor

DrGehaeuse 2015.01.19. 11:16:03

@panelburzsuj:

Pedig egyszerű.
Az orv-bán 2/3-hoz nem volt elég az általad leírt (modernista baszogatás elleni védelmet igénylő tömeg) igény. (Az elég voit egy kényszerkoala útján létrejött sovány többséghez 98-ban.) Kellett hozzá 80-as békeévek haszonélvezőinek (a 800 ezer párttag és családjaik + a rezsimhez dörgölődző opportunista ügyeskedők) tömeges elpártolása a szociktól. Azok a családok amelyek a 82-88 közötti időszak haszonélvezői voltak, 2010-ben immár nem látták biztosítva előnyös helyzetük fenntartását a szocik által.
Mivel elveik nincsenek csak érdekeik, teljesen logikus, hogy immár a NER-hez csatlakoztak. És pont ők a legnagyobb támaszai most orv-bán rendszerének (eltekintve a kemény birkamagtól ami önmagában 1 milliót közelítő szavazótömeg). Ők csak akkor fognak átpártolni máshoz, ha esélyt látnak egy stabil többség elérésére képes koalícióra új pártok által.

fvipera 2015.01.19. 11:21:36

@DrGehaeuse: ő tudja a tiedet. majd felveszi veled a kapcsolatot, ha itt lesz az ideje

ParaZita2 2015.01.19. 11:25:07

@Moin Moin: "...mindig beadja nekem a hülye blogjával a haloperidolt...:-(..."

mert papagájnak néz, azt hiszi, tollas a hátad, s szereted kitépegetni a tollakat:
'It (Haloperidol) appears to be particularly successful when given to birds, e.g., a parrot that will otherwise continuously pluck its feathers out.'

tamas11 2015.01.19. 12:15:06

@Diorella Queen:
Munkát adni ennyinak?
Nem lehet egyetlen kézből, persze. El is hangzott már 2011 ben abból az egyetlen szájból: ezt a feladatot csak a vállalkozói szektorral lehet megoldani, megoldatni.
Az állami foglalkoztatottak csak egy réteg, a közmunkás meg egy másik. a kivándorlás/kinti munkavállalás meg egy súlyosan ellentmondásos trend.

A vállalkozások szférájában lehet csak ezt a feladatott megoldani, de akkor ugy is kell csinálni: adózás, beruházásoknak kedvezés, tőke- ill. hitelviszonyok, rendelkezések stabilitása... KELLETT VOLNA.
Ha ez mind nincsen, akkor a mondás, hogy létesíteni akarok (sőt: FOGOK!!) csak üres hablaty.

zipe moha 2015.01.19. 13:05:12

@tamas11:

....
1.a magyar tulajdonú vállalkozások NEM fognak zöldmezős , munkaerő igényes beruházásokat végrehajtani (ténykérdés...)...a tutiba esetleg beszállnak (bank, energia...)..abba is nagyon óvatosan

2. több külföldi jelentős beruházó nem jön....több oka van, az egyik, hogy ma már mennek a dolgozók maguk.. (kivándorlás...)
SAkk-Matt...időhúzás a teljes magyar társadalmi-gazdasági összeomlásig...melyet a politika a "kezelhetőség" érdekében gyorsítani fog....3-5 év..game over...nem kár érte...:)

panelburzsuj 2015.01.19. 13:10:59

@DrGehaeuse:
Ez egy fontos árnyalás, köszi érte.

Ugyanakkor megerősíti azt a benyomásomat, hogy Magyarország nem egy, hanem legalább kettő olyan "érdekcsoport" fogságába esett, amely önmagán és a "szövetségesén" túl semmire és senkire nincs tekintettel.

dúvad 2015.01.19. 14:52:26

@ParaZita2: ...."OK, mondhatjuk, hogy okos: "okos" (értsd: megoldjuk "okosba" értelemben). Ez persze inkább sunyiság, zsiványság, ravaszság. Tehát kártékonyság.OV el van szállva önmagától. Hiúsága extrém, pszichiátriai eset, de facto parazita és pozíciójánál fogva kártékony (mondom, igen hasznos lehetne, ha kommunikációt oktatna -no de így?)" ....

Igen! Gondolom sokan tudjuk /Popper már 2005-ben/(ha valaki nem ismerné) dudasj.ath.cx/home/free/Popper_Peter_Orban.pdf

ParaZita2 2015.01.19. 15:10:16

@dúvad: Köszi a link-et. Nekem új volt, még nem olvastam. Popper doktor szakemberként látta. Mi meg csak emberismeretből.

DrGehaeuse 2015.01.19. 15:13:22

@fvipera:
És ha megtalál ki is nyalhatja :)

DrGehaeuse 2015.01.19. 15:15:40

@panelburzsuj:

Sajnos a többséget erre kondícionálták: Ne légy tekintettel senkire, csak a saját érdekeidre.

ParaZita2 2015.01.19. 15:15:40

@tamas11: "a határ lefelé van. "
Igen, ez a cél az állam(párt, vezér, diktáló-irányító-mutogató-hablatyoló)hatolom kapcsán.

DrGehaeuse 2015.01.19. 15:40:27

@hammurabbi:
Remélem a "nemzetmegvezető" kifejezést nem védetted le? Nagyon tetszik! Minden benne van.
Szeretném használni más hozzászólásaimban ha úgy adódik.
Kombinálva az enyémmel: orv-bán a nemzetmegvezető.

panelburzsuj 2015.01.19. 16:07:05

@DrGehaeuse:
Undorodom az általános alanyoktól:

KIK kondicionálták a ma élő magyarokat?

borzimorzi 2015.01.19. 16:31:48

@panelburzsuj: Sőt, olyanabb és nagyban.

Orbán a PAKS II hitel felvételével tökéletesen megtestesíti a buta magyar hitelfelvevőt, aki CHF-ben, Yenben stb.-ben adósította el a családját. Tekintet nélkül arra, hogy neki abban a devizában jövedelme nem keletkezik, az árfolyam alakulásába sem szólhat bele, tehát tökéletesen ki van szolgáltatva a devizapiaci hullámverésnek. Ráadásul a legtöbben még azt sem kötötték ki, hogy a fedezetül bevont ingatlanok elárverezése után a banknak ne lehessen további követelése az adóssal szemben, bármi is van addigra a banki nyilvántartásban. Önsorsrontásból jeles, mi?

Orbán tökéletesen megtestesíti a szenvedélybeteg polgártársat is, akik a gyerekei ellátására kapott transzfereket a saját szenvedélybetegségeire költi, tekintet nélkül arra, hogy a gyerekei éheznek és nincsen meleg cipőjük. Csak ő nem borsodi HHH ember, aki elissza meg elfüstöli a családi pótlékot meg a segélyt. Ő futballmániás, aki stadionokra költi azt a pénzt, amit azzal a céllal fizetünk be adóba, hogy abból iskola, kórház, út stb. legyen.

Orbán tehát tökéletesen megtestesíti mindazt, ami a magyarban butaság, felelőtlenség és önzés. És mindezt nagyban!

Üdv:
b

borzimorzi 2015.01.19. 16:57:07

@borzimorzi: Ja, és ami a posztot illeti: ennek az embernek már nem kell magyarázgatni semmit se. Mindent ért és mindennek az ellenkezőjét is. Már rég nem is gondolkodik rajta, hogy ki ő és mit akar a gazdagodáson kívül. Az ország jövője sem érdekli, a gyerekei számára a fényes jövőt is külföldön, a nálunk gazdagabb Svájcban és egyebütt reméli.

Semmit se kell megértetni vele, egyszerűen el kell küldeni. Addig járhat jól, amíg csak Felcsútra küldi a magyar nép, mármint a civilizáltabbja. Mert ha ez a szegényeket üptre ütő politika végképp kiteljesedik, akkor nem a rózsadombi értelmiségiek fogják elküldeni. Hanem azok a nincstelenek, akiknek nincs mit veszíteniük. Akik nem verbálisan, holmi blogokba írsogálva, meg belvárosi kávéházak feketéibe és romkocsmák hosszúlépéseibe borongva küldik el. Hanem fizikailag. És nem Felcsútra, hanem annál sokkal melegebb helyre.

Persze, nem kell hallgatni rám. Sem. Mindazonáltal én egyetlen emberi lény szenvedését, halálát sem kívánom. Igaz, ha valaki rohan bele mindenáron, azt nem tudom megakadályozni. Van, hogy nem is akarom.

Üdv:
b

panelburzsuj 2015.01.19. 17:02:21

@borzimorzi:
A megtestesítés önmagában még kevés lenne.

Nem véletlenül írtam még előrébb: "rendes ember"

Ugyanis nem csak a cselekedetei hasonlóak. Hanem az - "identitás-aznosság" szempontjából szerintem fontosabb - indoklások is. Az önigazolás módszerei. Egyrészt, hogy kényszert érez a magyarázkodásra - (unionistától eltérően úgy vélem, hogy ez épp nem cigány, hanem paraszt/kispolgári vonás; másrészt, hogy az a magyarázat szinte mindig fals. Mert a fő funkciója nem a megértetés, hanem a hárítás: negatív jegyek - (a felelősség, a kudarc, az önzés stbstbstb.) - kimagyarázása.

toportyánzsóti 2015.01.19. 17:05:03

@profilo: Ezzel az intellektussal nem lehet könnyű az élet neked,sem egyik sem másik nem talált elmeherceg.

borzimorzi 2015.01.19. 17:21:38

@unionista: Én inkább óvakodom a cigányozástól és az általánosítástól. Tudod, cigányban is sokféle van.

Ismerek olyat, akinek több diplomája van, mint nekem. (Nem zenei vonalon.) Ismertem olyat, aki mérnök volt és annyira szerette az elviselhetetlen hárpia feleségét, hogy nem hagyta el. De mivel élni sem lehetett azzal az asszonnyal, inkább a halált választotta. Úgy intézte, hogy áramütéses balesetnek látszódjon, és az asszony megkapja az életbiztosítást.

És igen, végképp elesettet is láttam már. Aljas rohadékot is. Simlis szívtelent is, aki felvette az egyetemen a szociális segélyt a legmagasabb kategóriában, pedig egy gazdag olasz ürge volt a barátja, és minden ujjára jutott aranygyűrű. Pedig tudta, hogy emiatt nem jut semmi a félárva csoporttársnőnknek, akinek nem volt második pár zoknija, és a bátyja kinőtt csizmájában járt télen. Van köztük hazug disznó is, aki pár évvel ezelőtt, 130 kilós létére nem átallta azt üvöltözni a Kossuth téren a megafonba, hogy ő éhezik.

És van olyan volt osztálytársam is cigányban, akinek 3-4 centi széles és jó 30 centi hosszú szíjat hasított a hátából a börtönviselt apja, mert nem volt hajlandó tőlünk, az osztálytársaitól lopni. Ott ült előttem, az inge hosszan, végig bele volt ragadva a sebbe, a bealvadt vérbe. Édesanyám mosogatta le róla fertőtlenítős vízzel, hogy el ne gennyedjen, szepszist ne kapjon. Aztán az orvos megjött, ellátta, kioktatott bennünket. Attól fogva rendszeresen ki lett tisztítva, át lett kötve. S hol itt aludt, hol ott, valamelyik osztálytársunknál, vagy a suliban, amíg az apját le nem csukták megint. Nem jelentette fel az apját, nem mószerolta be. De nem is tette meg ellenünk, amit az apja akart tőle.

Szerintem csínján kéne azzal a cigányozással. Meg a másikkal is. Persze, semmi se kötelező.

Üdv:
b

DrGehaeuse 2015.01.19. 20:46:58

@panelburzsuj:
Az 1956 óta regnáló uram-bátyám, kéz-kezet mos, kaparj kurta neked is jut rendszerek. A hatalom gátlástalan káderei, a kontraszelekció, a korrupció és az új és régi gazdagok felelőtlensége, no meg a számonkérés elmaradása.

Ettől konkrétabbat ne várj.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.01.19. 20:47:52

Annyit mondott, hogy a gazdasági bevándorlás rossz.

És ebben rohadtul igaza van.

Avagy ettől kategóriákkal xenofóbabb, kirekesztőbb mondatokat lehet idézni szinte bármely Nyugat-Európai jobboldali politikus szájából.

Úgy fogunk járni ezzel a bevándorlás kérdéskörrel pont, mint a cigány-problémával.

Senki nem meri majd kimondani a problémát, nevén nevezni, mert barom bloggerek, és újságírók, azonnal ízekre szedik.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.01.19. 20:50:41

@unionista:
A cigány nem diadalra vágyik, hanem a pénzedre, ostoba.

A vágyik talán rossz szó. Ugyanis meggyőződése, hogy a te pénzed az az övé, és büntetlenül elveheti, mert az neki jár.
Ez vonatkozik, mind az adódra, mind a pénztárcádra.

Holmi ideológiát is gyártottak maguknak erre, krisztus keresztjéből kilopott szögek kapcsán.

bulistа 2015.01.19. 21:08:11

És ez konkrétan mit jelent? Vegyen USA palagázt? Egész cigánykaravánokat hajított ki az országból mint a németek, franciák? Ledózeroltatta egészségügyi okokból a lakókocsikból álló (egyáltalán nem mocskos) cigánytábort mint az angolok?

Abba kellene már ezt hagyni, mert röhejes.

Mostly Harmless 2015.01.19. 21:24:52

komolyan mondom, Hofi hangján hallom:
"Megélhetési bevándorlás...? ...Ide?!"

dr kíváncsivagyok 2015.01.19. 21:26:43

@ujpetre:

Szerinted Orvbán nincs koztuk ???
Van 8 - 10 stromanja bazmeg...annyit loptak már neki , hogy a svájci bankjának a széfjei roskadoznak !

panelburzsuj 2015.01.19. 21:38:00

@DrGehaeuse:
Bőven elég ennyi.

Magyarország komplett árvaház, ahol senkinek sincsenek fölmenői, rokonai, szomszédai, utca-és lépcsőházbelijei, játszópajtásai, dadusai, óvó- és tanítónénijei, lelkipásztorai, osztálytársai, cimborái és szerelmei. (És még sokan másai.)

Csak amiket te soroltál.

Csakis azok formáltak/nak a maguk képére.

DrGehaeuse 2015.01.19. 21:45:10

@panelburzsuj:

Nem egészen. Vannak elég sokan akiknek mindez megadatott. Ők viszont sajnos talán annyira mocskosnak és idegennek érzik a politikát, hogy még szavazni se hajlandók. Mások megaz orruknál se látnak tovább vagy kusták a közügyekkel foglalkozni. Megint másokat az egyszerű ostobaság tartja távol.

DrGehaeuse 2015.01.19. 21:58:40

@panelburzsuj:

Nagyon sokszínű a magyar valóság.
Most kicsit elkeserítőnek tűnik a kép.
De változóban van. Kezd ébredezni a felelősségvállalás és a szolidaritás is.

Hallgass kozmoszt:
www.youtube.com/watch?v=u4PRmYuTPgQ

Epokit Drive 2015.01.19. 22:08:46

Megmondaná nekem bárki, hogy az alábbi mondat a poszt végéről melyik 1990 utáni miniszterelnökre nem alkalmazható olyképpen, hogy ne lehessen találni olyan tetszőleges időpontot, amikor azt a relatív többség ne tartotta volna igaznak? Az idézet:

"Nagyon megjártuk azzal, hogy az ambíciói találkoztak a magyar nép relatív többségének kialakulatlan ítélőképességével."

Epokit Drive 2015.01.19. 22:11:18

Mielőtt bárki félreérti: nem védem Orbánt. Csakhogy itt és most nincs élő ember, aki fel tudna mutatni egy olyan létező csapatot, amelyikre a kormányzást valóban jó reményekkel rá merné bízni. És ha e feltétel még teljesülne is (több pártból el tudom képzelni, csak a több párt együttműködését nem), aligha találna maga mellé kellő számú szavazót, akik révén ez megvalósulhatna.

DrGehaeuse 2015.01.19. 22:22:03

@Epokit Drive:

Antall József R.I.P. az egyetlen.
Sajnos ő túl keveset értett a gazdasághoz és nem mert megbízni Rabár Ferenc pénzügyminiszter programjavaslatában.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.01.19. 22:29:10

@HaFr:
"Értse meg már végre a miniszterelnök...!...."
Ha csak a kép alapján is szerinted van erre esély???

DrGehaeuse 2015.01.19. 22:32:01

@Epokit Drive:

Nem ez a legnagyobb baj.

A legnagyobb baj a meghasonlottság ami úrrá lesz majd, ha üt majd az igazság órája.
Nagyobb lehet a szétesés mint 90-ben volt.

bulista 2015.01.19. 23:05:12

@bulistа: És mi lenne toszott, ha a saját nicked alatt publikálnád magvas gondolataidat- és nem a másokét lopkodnád???

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.01.19. 23:08:59

Jól értem a posztot, Európa HaFr szerint Nyugat-Európát jelenti? Mert Európa szerves része Oroszország is. Meg Románia, Szerbia, Bulgária, Belarusszia, Litvánia, Lettország, Észtország, Finnország is, például. És Európa egypár országában király uralkodik, ezt csak úgy a demokrácia és autokrácia vitájához jegyzem meg. Ha valaki egyszerűen a Nyugathoz akar dörgölőzni, akkor merje nevén nevezni.

panelburzsuj 2015.01.19. 23:18:48

@DrGehaeuse:
Kicsit tartottam attól, hogy túladagoltam az abszurdot az lelencmagyarok leírásában - és tessék, nem hogy át nem ment, de tán meg se moccant az irónia.

zipe moha 2015.01.19. 23:19:31

..bennünk magyarokban nincs meg az AKARAT sem az ERŐ...csak óhajtozunk és másra várunk.Hát lesz ilyen is..
Európában két lámpa fog világítani...mind a kettő a közeli jövőben gyullad meg. Az egyik a görög Syriza...

ha "csak" annyi lenne a teljesítménye, hogy nyilvánosan összeszorította Európában először a "bal"-"jobb" régi, korrupt politikai osztályt..

... egyértelművé tették már is a közemberek számára, hogy kik is azok akik az érzelmeiket meglovagolva nem létező "oldalak", elavult eszmék mentén folyamatos hergeléssel osztják meg a társadalmat , ezzel biztosítva a váltópárti mutyi szisztéma jövőjét...

már ez sem lenne kevés...több is lesz!

A 2. lámpa a Szabadkereskedelmi Egyezmény...felmondják addigi megbízóik a viszonyt az "elitekkel"...sem komprádorra sem lakájra nincs szükség, legalább is ekkora méretekben nem.... a mutyikat leváltja az Államok szintjére emelt multi cégek érdekérvényesítő képessége.....megérik az idő a teljes elitcserére...van is izgalom..és lesz is ....úgyhogy továbbra is dologtalanul, cselekvés nélkül hátradőlhet pató pálként a magyar értelmiség...várva mikor zuhan össze a Monarchia..:)...az idő pedig eljön...és akkor majd megint kiéneklik a rókák a sajtot a tátika szájakból

panelburzsuj 2015.01.19. 23:25:46

@Androsz:
Úgy látod, hogy az általad felsorolt országokban feltűnően jobb Orbán reputációja, mint a "Nyugaton"? Hogy ezek - meg a kimaradt Lengyelország, meg csehszlovák és jugoszláv utódállamok - politikusai és közélete úgy tekint Orbánra és "művére", mint érdemi tanítóra és megfontolandó tanokra?

lenoardo997 2015.01.19. 23:32:15

Nem értek egyet a poszttal. Nem látom a maival homlokegyenest ellenkező, Orbán előtti külpolitika sikereit. Eladósodtunk, lemaradtunk, és még pofán is vertek. Sorolja fel a posztoló a 2002-2010 jó imidzsének magyarországi előnyeit.

zipe moha 2015.01.19. 23:32:15

... a világ 1% a 2. világháború után szintet lépett...
a maradék 99% ...a Társadalmak...jelentősen lemaradva kullogunk az események után...csoda,hogy a többség vagyona átcsoportosul a kisebbséghez?? fog is , míg a gépezet e szerint működik

ez addig megy míg a Varázslat tart...utána determinált egy új kiegyezés az 1% és az új politikai osztályok között melyek a Társadalom tényleges képviseletei lehetnek csak

fda 2015.01.19. 23:35:05

@hammurabbi: "Magyarország ismerte az EU-s szabályokat, amikor belépett, s vállalta azokat."

Ezzel mit akarsz mondani? Mindig azt kell csinálnunk, amit a németek, franciák mondanak nekünk? Esetleg, amit az amerikaiak?

Igen, persze hogy ismertek a szabályok. Aztán logikus módon mindenki a maga érdekei alapján akarja ezeket igazítani. Ha te nem a saját nemzeted ellen szurkolnál, mit tennél?

panelburzsuj 2015.01.19. 23:45:58

@zipe moha:
A 2. világháború után Ázsia egésze a béke seggénél is lejjebb tanyázott.

Mjad ha kikeveredsz a látnoki füstből, nézz utána, hogy mondjuk az USA-val vagy Kanadával összevetve hogy élt akkor Japán, Korea vagy Kína népe - és hogy él most.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.01.19. 23:47:06

@panelburzsuj: Miért is ne? Az Oroszország után felsorolt országok belpolitikájáról lényegében semmit sem hallunk, semmit sem tudunk. Milyen párt tagja a jelenlegi román miniszterelnök? Google nélkül, fejből! Mit ír a litván újságok többsége Orbán hozzáállásáról? Hogy néz ki ma Bulgária nemzetiségi politikája, gondolva elsősorban a jelentős török és cigány lakosságra? Mondd ki őszintén: fingunk nincs róla. Akkor nem is tehetünk ezekről megállapításokat.

@fda: Annál is inkább, mert mostanában az EU – értsd: Németország és az USA – nem mindig szabályokat kér számon rajtunk, hanem az EU "szellemiségét". Azaz miért nem gondolkodunk úgy, ahogy azt ők elképzelik, de szabályként leírni nem tudták vagy nem merték.

panelburzsuj 2015.01.19. 23:54:01

@Androsz:
Kérdeztelek, hogy úgy látod-e.

(Azt merem gondolni, hogy ha ezekben az országokban Orbán komoly, elmélyült tanulmányozás tárgya lenne - arról tuti értesültünk volna a magyar sajtóból is.)

zipe moha 2015.01.20. 00:12:26

@panelburzsuj:

sűrű a füst...jövök már...:)
..hány lengyel, magyar multinacionális céget tudsz említeni...akik dominálhatnak adott esetben a világpiacon és mondjuk a magyar gdp-t is gyarapíhatják?

történt zöldmezős hazai iparosítás,világ mértetkben is számot tevő technológiai innováció vagy kizárólag külföldi befektetők számára történő bérgyártatás..???
találtunk piacokat ahova eladhatunk? és tudjuk, hogy kell értékesíteni...mik a technológiák???

..mindegy is..nagyjából ez már így marad...ennek már annyi, lehet pampogni, csodát várni ez bizony leült és így is marad...vége van, csak az időt húzzuk....azt viszont a lehető legtovább..értem.

Khonsu 2015.01.20. 00:18:52

@Androsz: Oroszország sajnos jelenleg minden erejével azon dolgozik, hogy kiiratkozzon Európából. Kár érte, később az EU-val egyesülve egy nagyon erős szuperhatalom születhetett volna kettejük frigyéből.

Most Putyin őrületének köszönhetően, míg hadakoznak a nyugattal egyenest belehátrálnak a kínai sárkány szájába.

Így jártak, Kínának úgyis gyarmatra van szüksége, hogy fedezze nyersanyagéhségét, és Szibéria pont a szomszédban van. A betelepülés már nagy lendülettel folyik.

Európának megmaradnak helyette a volt gyarmatai Afrikában, melyek így már nem is kellenek majd annyira Kínának. Kár az oroszokért, de azért nem olyan rossz csere ez.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.01.20. 02:09:41

@Khonsu: Ha, ha Oroszország kiiratkozik "Európából", akkor Európa szakad ketté újra. Ami persze új katonai polarizálódást is gerjeszthet, főleg ha hozzávesszük, hogy a hadiipar a kábítószer után a második legjobb üzlet. És lehetőséget kínálna az USA-nak arra, hogy pusztán önvédelemből ismét felvonultassa a hadseregét a NATO keleti országaiban. Akik élvezetet találnak az általuk csak alig ismert oroszok szidalmazásában, meg annak trombitálásában, hogy Oroszországot tessék kiírni Európából, azok a francia és amerikai hadiiparnak drukkolnak, legfeljebb még nem tudnak róla.

Putyin egy impotens barom, aki gyerekesen örül a hatalmasságának, de ez még nem jelenti azt, hogy ők így nem Európa.

Ha az EU névleges irányítói nem a jól fizető könnyű munka élvezetében és a pitiáner civakodásokban merülnének el, akkor az EU már önálló nagyhatalom lenne, bár még évszázadokig nem maradhat stabil szövetség, főleg erős kézben nem. Nem hiányzik a fejünk fölé két nagyhatalom szövetkezése és vetélkedése is, a mostani piszkálódós állapot biztonságosabb.

Kína mindig kiismerhetetlen volt, és már hatvan éve ők az ellenség, mégis elvoltak a világgal. Náluk nagyobb tüskebokorba is beleugorhatunk még, ha erőltetjük Nyugat-Európa normaként való elfogadását.

ujpetre 2015.01.20. 07:08:05

@dr kíváncsivagyok: Tökéletesen egyetértünk. A tizenegy volt állami gazdaságról senki sem beszél egy árva szót sem, amit 2002-ben már jogtalanul privatizáltak, illetve elloptak. Ezekért kik, mikor, mennyit fizettek az államkasszába? Ezek egy része az Orbán érdekeltségi területein, vagy azok közelébe vannak.

DrGehaeuse 2015.01.20. 08:24:16

@panelburzsuj:

Bocs! Én hibám. Túl fáradt voltam.

Khonsu 2015.01.20. 10:50:43

@Androsz: Senki sem írta ki őket Európából, saját magukat juttatják erre a sorsra. A világban nagy átrendeződés zajlik. Oroszországnak, mint 3/4 részt ázsiai országnak, tele erőforrásokkal, Kína, mint születőben lévő szuperhatalom és gazdasági pólus szomszédságában egyetlen esélye lenne/lett volna, hogy deklaráltan csatlakozzon a "nyugathoz".

Putyin, ha gyorsan nem vesz éles fordulatot, kiharcol magának egy vasfüggönyt nyugatról. Már látszik is, hogy az egyik "védőbástya" a keleti végeken Lengyelország, a másik pedig Ukrajna lesz.

Kína eközben ugrásra készen áll. Ott vannak Szibéria szomszédjában, ami minden erőforrást megadhat nekik, amire a következő 1-2 évszázadban szükségük lesz. Az ideológia is adott, a mandzsu területi követelések. Már a kínai betelepülés is folyik egy ideje.

A nagy nyugat elleni hadakozásban egyenest Kína karjaiba rohannak és észre sem veszik, vagy csak nem akarják.

Európának vállalható veszteség, mert közelebbről, Afrika gazdaságilag máig gyarmati sorban lévő államaiból is beszerezheti a szükséges erőforrásokat, Kínával ilyen szempontból nem közvetlen vetélytársak.

Putyin épp az oroszok Trianonját készíti elő, csak elvakítja a hatalomvágy ahhoz, hogy ezt lássa. A "nyugat" simán odaveti majd őket, hogy jóllakassák a sárkányt, ha már egyéb haszna nem származik belőlük.

borzimorzi 2015.01.20. 11:27:33

@unionista: :-DDD Láttál te már orvosi fizetési papírt? Vagy egy egyetemi tanársegédét? Hát, ha az neked a nagyon gazdag...

A "külső kerületből betelepült zsidóbarát"-on pláne jót derültem. Csak így tovább, igen szórakoztató! Mellesleg feltűnt már neked, hogy vannak emberek, akik pl. vidéki településekről települnek be, sőt, országhatárokon túlról is? És nemcsak Budapestre? Sőt, horribile dictu, olyanok is akadnak, akik nagyvárosok belsejéből települnek ki más, kisebb településekre? Hm? Vagy neked az a kényszerképzeted, hogy mindenki csakis a kutyaszaros budapesti belvárosban akar élni? Lehetőleg egy romkocsma tőszomszédságában, de még jobb, ha kifejezetten a zsinagóga mellett? :-DDD

Azért remélem, ha te nem is tudsz disztingválni, azért a többi olvasó tudja, hogy ha valaki egy kert sokszínűségét, sokféleségét akarja példákkal illusztrálni, annak nem kell kimerítően felsorolnia az összes oda ültetett növényt, latin nevükkel és rendszertani besorolásukkal együtt. EZ érvényes arra is, ha egy embercsoport változatosságát akarjuk illusztrálni.

Az igazán jó poén az, hogy egyelőre semmiféle pártnak nem vagyok a tagja, csak nézelődöm, hogy melyik hogy fejlődik, hogy mocorog, mit akar és képes-e megvalósítani azt, amit akar. S főképpen, hogy kellek-e én is, vagy nélkülem is vígan sikerre tud vergődni. Ötödik kerék nem kell sehová. De te már azt is tudod, hogy kinek a szavazataira hajtok. :-DDD

Szerintem jobban járnál, ha ahelyett, hogy engem vesézgetsz nulla valós információ birtokában, inkább időpontot egyeztetnél egy terapeutával. Erős fixációd tűnik lenni mind a zsidók, mind a cigányok tekintetében. Persze, ha direkt együtt akarsz ezzel élni, csak nyugodtan. De akkor ne csodálkozz, ha páran jókat derülnek rajtad.

Üdv:
b

borzimorzi 2015.01.20. 11:33:20

@Epokit Drive: Nézd, ha van egy párt, amelynek csak a minimális 10 tagja van meg, de mindegyik 40 feletti, egész életében dolgozott és pontosan annyi a vagyona is, amennyi annak a munkának és keresetnek az alapján dukál, akkor az a csapat már tisztességesebb, mint a Fidesz. Ha az emberkék mindegyikének van legalább egy diplomája és szakmai tapasztalata, alapvető gazdasági és jogi ismeretei, akkor az már nem tud olyan marhaságokat csinálni, mint a Fidesz.

Épp csak elő kéne állnia végre egy ilyennek. És okosabbnak kellene lenniük a választóknak, hogy ne azt egyék, amit az MTVA a szájukba nyom, hanem járjanak utána, hogy milyen választék van valójában.

üdv:
b

borzimorzi 2015.01.20. 11:38:56

@Khonsu: Különös tekintettel arra, hogy pl. Vlagyivosztok a kínaiak szerint egy ősi kínai város...

Üdv:
b

borzimorzi 2015.01.20. 11:44:49

@unionista:

OFF Csak miután elmondtad, hogy vajon benned nem egy kis harmincas csákót tisztelhetünk-e, aki szíve szerint leginkább jobbikos lenne, csak még időben megtudta, hogy hány rokona ment füstbe '44-ben?

:-DDD

Ez a fenti kérés nem IRL-adatok kiszolgáltatására irányul, csak annak illusztrálására, hogy ez a blog tudtommal nem személyekről szól, nem rólam vagy rólad. Hanem egy csíraállapotú pártról, amelyből vagy lesz valami, vagy nem, de egyelőre nem pontosan látom, hogy mihez is csatlakozik, aki ehhez csatlakozik.

Egyebekben igazad van, bármelyik olyan társasházi közös képviselő megteszi, aki 10 éve betölti tisztségét, és nem lopott.

Üdv:
b, a címzetes öregasszony vagy öregapó, vagy mit is írtál :-DDD

Khonsu 2015.01.20. 12:16:42

@borzimorzi: Kínában úgy tartják, hogy amely terület valaha Kína vagy bármely, ma Kínában élő nép fennhatósága alatt volt, az ősi kínai föld, és mint ilyen Kínához kell tartoznia.

DrGehaeuse 2015.01.20. 12:34:42

@borzimorzi:
Elő van állva: Polgári Konzervatív Párt a neve, és ez itt a blogja. :)

panelburzsuj 2015.01.20. 12:44:05

@DrGehaeuse:
Arra tippelek, hogy erre válaszoltál:

"ha van egy párt, amelynek csak a minimális 10 tagja van meg, de mindegyik 40 feletti, egész életében dolgozott és pontosan annyi a vagyona is, amennyi annak a munkának és keresetnek az alapján dukál, akkor az a csapat már tisztességesebb, mint a Fidesz. Ha az emberkék mindegyikének van legalább egy diplomája és szakmai tapasztalata, alapvető gazdasági és jogi ismeretei, akkor az már nem tud olyan marhaságokat csinálni, mint a Fidesz.

Épp csak elő kéne állnia végre egy ilyennek"

Érdeklődnék, hogy a borzimorzi által kévánt kritériumoknak hol lehet utánanézni? ...

DrGehaeuse 2015.01.20. 12:45:06

@Khonsu:
Tehát magyarország ősi kínai föld, mert egyszer vagy 1,5 evig mongol (tatár) fennhatóság alatt volt?

DrGehaeuse 2015.01.20. 12:47:18

@panelburzsuj:
Béndek Péternek írj a konzervatívok@gmail.com címre.

Khonsu 2015.01.20. 13:01:57

@DrGehaeuse: Azt nem hiszem, hogy beleszámolják, mert akkor már kezdett kicsit széttöredezni a birodalom, de az akkoriban Kínában uralkodó kán hódításait állítólag igen.

borzimorzi 2015.01.20. 13:10:49

@unionista: Nem ezt mondtam. Hanem azt, hogy Orbánnál speciel bárki jobb lenne, aki nem enyves kezű, képes (tv.)szöveget értelmezni, és gazdasági meg jogi kérdésekben nem teljesen analfabéta.

De persze te csak hülyézzél meg zsidózzál nyugodtan.

Vagy inkább tudod, mit? Szállj le rólam.

Pá.
b

Khonsu 2015.01.20. 13:18:29

@Khonsu: Amúgy jó kérdés, mert úgy gondolkodnak, hogy amely nép Kína területén él az kínai, tehát az egykori területeik is ősi kínai földek. A mongoloknak van saját országuk, ugyan de több él Kínában, mint ott és sokáig oda tartozott Mongólia is.

A mongolok dinasztiát alapítottak Kínában. Szerintem azt a területet számolják bele, ami közvetlenül ennek a dinasztiának a fennhatósága alatt volt.

Egy kínait kéne erről megkérdezni, én egy könyvben olvastam, hogy így gondolkodnak.

ParaZita2 2015.01.20. 14:15:32

@unionista:
OFF:
pls, ne bántsd Borzimorzi-t, ő még nálad is jobb szándékú ember!
(minimum egy "paraszthajszálnyival" :) )
S miért ne szabadna eltérően szemlélni kissé a világot, mindannyiunknak?) Attól még elférünk ezen a vidéken, nemde?)

ParaZita2 2015.01.20. 14:49:15

@unionista: igazad is van, meg nincs is.
1) Nincs két azonosan gondolkodó (és szemlélettel bíró) ember a világon. (ezt triviálisnak érzem)
2) Az ekzakt leképezések nem "életszerűek" (általában): nem szükséges a valós számokat kiírni megszámlálhatatlanul végetlen alakjukban, attól, még a tehenet meg lehet fejni. Tehát, a különböző leképezések ellenére lehetnek közel azonos fontosságú
(értsd: a különböző életvitelekre kb azonos mértékben hatni képes) tényezők, amik lehetnek közös ügyeink.

(még egy: nem mindenki axiomatikusan gondolkozik, sok igen kiváló ember még csak nem is logikusan, vagy nem is 130 fölötti IQ-val, vagy csak nem mindig, de szinte mindenkitől lehet valmit tanulni.
Pl: sok évvel ezelőtt, gimisként utaztam vonaton. Egy részeg ember "belém kötött". Addig mindig is féltem a részegektől. Ott viszont kiderült, szerencsétlen részeg - mondjuk momentán IQ<0-val-
teljesen elkeseredett volt, s teljesen őszintén - nem tudta volna megjátszani-, úgy örült nekem, mint egy megváltónak, mert valaki meghallgatta, odafigyelt rá, emberként kezelte. Azt tanultam tőle, hogy minden emberben van érték, tessék arra odafigyelni, és még kicsit azt is: ki mit keres,
azt talál.
Ellenséget? Tadááám!
Barátot? Tadááám!
Hát nem jobb a második variáció?

Khonsu 2015.01.20. 15:26:07

@unionista: Ha pontosan meghatározod, hogy szerinted mitől nemzetellenes Budapest, akkor könnyebb lenne megállapítani.

Khonsu 2015.01.20. 15:33:37

@unionista: Ez milyen konkrét cselekvésben nyilvánul meg a budapestiek részéről?

dúvad 2015.01.20. 15:54:45

@zipe moha:SAkk-Matt...időhúzás a teljes magyar társadalmi-gazdasági összeomlásig...melyet a politika a "kezelhetőség" érdekében gyorsítani fog....3-5 év..game over...nem kár érte"

Ugyan most éppen alkalom adódott hogy ezerrel lehessen nyomni a sikerpropagandát - "Magyarország tette a legradikálisabb lépést abba az irányba, hogy csökkentse a gazdaság sérülékenységét svájci frank kitettségből", és mintha az összezárás jelei is megjelennének (?) - /Simicska visszalépése, Rogán interjú/ - de ez még 3-5 évig??

-"A rendszer felélte saját erkölcsi, gazdasági alapjait, s mint egy megroggyant torony, bármikor, bármitől leomolhat.Sokan éppen ettől félnek, mások meg attól, hogy még jó ideig így imbolyog, s akkor a következő választásig valóban minden bezárhat – akár a szavazófülkék is. Nincs hiteles optimista vagy pesszimista forgatókönyv, elnyomó és elnyomott kéz a kézben sétált bele a csapdába. "http://hvg.hu/velemeny.publicisztika/20150119_Ez_mar_nem_az_az_orszag#utm_source=hvg_top&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter2015.01.20&utm_content=top1&type-id=HvgTopHvg&user-id={@%28%22@%22%29sid}%2346kmvgh

"ez addig megy míg a Varázslat tart...utána determinált egy új kiegyezés az 1% és az új politikai osztályok között melyek a társadalom tényleges képviseletei lehetnek csak" --itt én is érzem azt a füstöt amit panelburzsuj emleget...

dúvad 2015.01.20. 16:01:07

@Androsz: Mindhárom megjegyzésed hiánypótló

zipe moha 2015.01.20. 18:33:23

@dúvad: oszlassunk a füstből... (ha már ketten mondjátok, igaz lehet..:)

a valóság így íródott át: a doktrína 2 szereplős...és 3 tényezős...és nincs bal-vagy jobb oldala...!!

az egyszerűség kedvéért:
az 1 . szereplő: az 1%...nevezzük Tőkének (valójában nemzetközi pénzügyi MAGÁN hálózat!)
a 2.szereplő a 99%...nevezzük Társadalomnak

a kettő szereplő között a Politika, mint tényező prosperál. Ennek oka, hogy saját igénnyel is fellép miközben valamelyik szereplő érdekeit érvényesíti..bármelyik szereplőt képviseli.... CSak az egyik szereplő mellé csapódhat oda!

a vázlat ez...a többi, MINDEN más hatalomtechnika és zavarkeltés nagyüzemi méretekben...Varázslás.

TÉNYLEGES erőforrásokkal...bármilyen hihetetlen is CSAK a Társadalom rendelkezik....ennek birtoklása a játék célja maga!
Birtokolhatja saját erőforrásait a Társadalom (idea...), a Politika közreműködésével egyezséget köthet a Tőkével (nyugati jóléti modell)...vagy a Tőke a Politika behálózásával (a hálózatba kapcsolásával)leuralhatja a Társadalom forrásait...

Válaszold meg magad meglévő információid bírtokában...
Mi történt, mi történik?
Miért történhetett meg,
Hogy lehetünk értelmiségiek vagy /és közemberek ekkora blődlik?

Nagy a kontraszt ahhoz képest amivel nap mint nap bombáznak...amióta élsz...nem igaz?

Jó játékot...:)

dúvad 2015.01.20. 20:28:27

@zipe moha: Elfogadom evidenciának a vázlatodat, alábbitól eltekintve : - "ez addig megy míg a Varázslat tart...utána determinált egy új kiegyezés az 1% és az új politikai osztályok között melyek a társadalom tényleges képviseletei lehetnek csak" Hol keressem az új politikai osztályokat? Mi késztetné a Tőkét új kiegyezésre? A nyugati jóléti kapitalizmus mindössze egy röpke időszak volt a XX.szd.néhány évtizedében a II.Vh.után (nyomokban még itt-ott)Amiben élünk az egyre vastagabban a vázolt 3.verzió.

zipe moha 2015.01.20. 22:26:36

@dúvad:
....az ok a kiegyenlítődés törvénye mely minden léteződ mozgásban tart...egyéni és csoport -akaratot is felülírva....a széleken csak átmenetileg tartózkodhatnak a gerjesztett jelenségek....majd a mozgások a kiegyenlítődés irányába mozdulnak....kényszerből.

mondok néhány példát...inkább jelzés értékű párhuzamot:

feudalizmus---polgárosodás
ipari kapitalizmus---szociáldemokrácia
globalizmus----........ ( NA EZ NINCS MEG...)

ui.van egy 4.verzió is sajnos...általában semmilyen entitásra nem jellemző, hogy cselevéseit önmaga felszámolásának árán is beteljesíti....köznapi kifejezéssel élve azt mondanánk, hogy nem lenne normális...csak remélni tudom , hogy nem erről van szó az 1% esetében.

a Társadalmaknak be kell segítenie...ami ott kezdődik, ha egyesek megértik...HOGY MIBE KELL BESEGÍTENI..és SZINTET lépnek

kekex 2015.01.21. 09:25:17

@unionista:
A budapestiek az ORSZÁG (és a nemzet) javát akarják. Szemben a magát "nemzet"tel azonosító fidesszel és Orbánnal, amelyik folyamatosan rongálja.
Mivel több értelmes ember lakik pesten, mint máshol (egyszerű statisztikai tény: több lakosból biztosan több) kevésbé vannak kitéve a fideszes agymosásnak.
Ezért jobban látják, hogy mi az ország érdeke.
Egyszerű: a fidesz-ellenes nem nemzetellenes, sőt!

kekex 2015.01.21. 09:28:24

propeller.hu/itthon/3050474-kitalalja-melyik-politikus-ez?
– hirtelen került az ország élére anélkül, hogy végigjárta volna a ranglétrát és kiderült volna, alkalmas-e pozíciójára
– nem gazdasági szakember, nem ért a szakpolitikához
– karizmatikus, azt sugározza, hogy meg van győződve az igazáról
– nem törődik a valósággal
– foglya saját ideológiájának
– paranoid, gyanakvó: környezetéről ártó szándékot, bántást feltételez
– soha nem érzi magát biztonságban
– szüksége van ellenségképre, ha nincs, akkor keres
– az amerikai és nyugati demokráciákat szidja az ország nehézségeiért
– politikai ellenfeleit ellenségnek tekinti
– folyamatosan bővül ellenségei tábora
– módszeresen lejáratja, zsarolja, „leszalámizza” riválisait
– beszédeiben katonai, háborús, offenzív retorikát használ
– a nacionalista érzelmekre hat, az ezeréves országra hivatkozik, és ő mondja meg, ki a magyar
– elérte, hogy az újságok és rádiók azt hangoztassák: gyarapodik az ország
– ha akadályozzák szándékában, nyíltan durva, erőszakos lesz
– ravaszsággal vagy megfélemlítéssel, de mindig felülkerekedik
– folyton színlel, mást mond, mint amit gondol
– gyakran tagadja a nyilvánvalót
– a szegényebb rétegekkel nem törődik
– soha nem kér elnézést semmiért, mert azt hiszi, mindent jól csinált
Na, megvan? Ha nem nézte az RTL Klub XXI. század című műsorának legutóbbi adását, és tippje sincs, akkor eláruljuk:
Rákosi Mátyás.

dúvad 2015.01.21. 10:05:31

@zipe moha:
"...az ok a kiegyenlítődés törvénye mely minden léteződ mozgásban tart...egyéni és csoport -akaratot is felülírva....a széleken csak átmenetileg tartózkodhatnak a gerjesztett jelenségek....majd a mozgások a kiegyenlítődés irányába mozdulnak....kényszerből."

Meglepő értelmezési keret, keleti filozófiákat idéz.
A konkrét valóság, hogy a politika mára mindenhová betette a lábát, mozdulni sem lehet tőle, és Magyarországon az elmúlt 25 évben sikerrel érvényesítette a maga logikáját. Ez a logika alapvetően üzleti természetű, az eszméket csak álcaként használja, és a marketing nyelvén kommunikál.

zipe moha 2015.01.21. 10:36:26

...ez volt a DOLGA..és azért nem leplezte le a TÁRSADALOM ezidáig...mert a TÁRSADALOM szellemi "önvédelmi egysége" az Értelmiség szintén lecsatlakozott ...ő a Politikához dörgölődzve hagyta el természetes közegét...megalkotva a lakáj értelmiség leíró tartalmát...itt tartunk most..:)

zipe moha 2015.01.21. 10:48:18

...a TÁRSADALOM (99%), MINDEN valós érték előállítója és eredeti birtokosa magára maradt!

Az Értelmiség (természetes helye a Társadalom szellemi javainak "ŐR-e"...) a Politika mellé tagozódott (Szalai Erzsébet szépen leírja...ha elolvasod (sok) mindent tudsz..

A Politika szintén betagozódott a Nemzetközi Pénzügyi Magán Hálózatba...
minden ebből, ezért és ez alapján történik..

ez a rövid leírása a mai valóságnak...és ugye belátható, hogy nincsenek oldalak...?!..:)

dúvad 2015.01.21. 11:32:00

@zipe moha: Csatlakozom Szalai Erzsébet népszerűsítéséhez - a legújabb birtokomban lévőwww.kalligram.com/?cl=kniha&iid=1433&PHPSESSID=0915af563c56a0b892905864a0

zipe moha 2015.01.21. 12:04:40

....:)..örülük..:)

zipe moha 2015.01.21. 12:05:14

ez akartam írni: örülök...:))
süti beállítások módosítása