1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.12.10. 17:50 HaFr

Kormányzati káosz

Ami korábban csak a vájt fülűek számára volt világos, hogy a politikai kormányzás (aka unortodoxia) és az ország szuverenitása (ténylegesen Orbán önmegvalósítása) valójában ad hoc költségvetési politikát és nagybani lopást takar, az mára elérte a társadalom ingerküszöbét. 12%-ot esett egy hónap alatt a Fidesz teljes népességen belüli támogatottsága, és még ennél is többet (!), 16%-ot Orbáné, amit még Gyurcsány sem tudott hozni az őszödi évben. Most már azok is tudják, hogy a kormány jobbra-balra vagdalkozik, és semmi más nem érdekli, mint a pénzbeszedés, illetve ennek zavartalansága érdekében a társadalom kontrollal vegyített szétzilálása, akik semmit sem konyítanak a költségvetések olvasásához.

Értik viszont a tömegek nyelvét (ha sokan vannak az utcán, akkor igazuk van, márpedig folyamatosan sokan vannak), értik a fiatalok -- a gyerekeik és az unokáik -- megfenyegetését (munkássorba kényszerítéssel, internetadóval, kötelező drogambulanciával), értik a szabadságuk megvonásának bizonyos aspektusait (vasárnapi zárva tartás), zavarja őket a kiszámíthatatlan (valójában koncepciótlan, dilettáns) kormányzás, illetve a Fideszen belüli ellentétek kibukása, egyre jobban el tudják vonatkoztatni a pofátlanságot és a közpénzen való meggazdagodást a baloldaltól (segítségükre sietett az egész fideszes "elit"), kényelmetlen az amerikaiak által kitartóan sugallt országkép, az európai kritika és Putyin közelsége (másik oldalon pedig a Nyugattal szembeni méltatlan, hazug, utcai nyelvezet), egyre fárasztóbb nekik a nagyhangú, öblös agresszió (Bayer és társai), és így tovább. A kép, amely korábban csak töredékeiben létezett, és nem állt össze bennük, most egyre világosabb formát ölt. Innen a hirtelen talajvesztés.

Kormányzati káosz van. A közigazgatás, az oktatás, az egészségügy, a szociálpolitika, a nyugdíjrendszer, a közlekedés, a magyar tőke hatékonysága, a jogrendszer, és az erkölcs mind romokban. A 2015-ös költségvetésen már látszik, hogy legföljebb februárig él. A miniszterek hazudnak, mint a vízfolyás. A szövetségesek -- az egyházak, a KDNP, a Liga Szakszervezet -- meginogtak. Az, ami régóta érett, Orbán kormányzóképtelensége, most hirtelen megmutatkozott. Isten hozta a fideszeseket Magyarországon.

104 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr776972865

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csalódás 2014.12.11. 08:56:20

A csalódás azon pillanat illetve pillanatok összessége, mikor rájövünk, hogy igazából valami nem az, aminek látszik. Sokfajta csalódás létezik, pl. szerelmi csalódás (ekkor rájövünk kibe is voltunk szerelmesek, és eldönthetjük, hogy a szeretett személy...

Trackback: Kelet felé menekülnek az országból az ukránok - már épül a műszaki határzár 2014.12.11. 00:42:48

Gáz, áram, élelem nincs, szögesdrót, vizesárok, taposóakna lesz Ukrajna keleti határán. Uniós pénzen épül az ukrán műszaki határzár. Ukrajna lesz az új Észak-Korea, amire a saját eszméit ha kell, akár erőszakkal is terjesztő Nyugat már az áldását is ad...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2014.12.10. 18:18:36

Ellenzéket sikerrel blokkolta a szoci gépezet majd 1 évig,ennyi kellett volna csak hogy a csuti orálmuzsik és bandája nagy sallert kapjon az elcsalt választásokon.

unionista (törölt) 2014.12.10. 18:55:13

kepfeltoltes.hu/141210/image__2__www.kepfeltoltes.hu_.png
szóval ami történt, hogy a függetlenek megelőzték a fideszt. de ez a csoport csaknem három éven át tartós fölényben volt. a választási kampányok fordították meg a trendet. most ugye a fidesz kevesebbet költ a manipulációra. a pártatlan csoport a legerősebb. de egyelőre még messze áll attól, hogy abszolút többségbe kerüljön. ami egy esetleges "rendszerváltás" belpolitikai előfeltétele. nehéz persze jósolni. szerintem orbán 17 nyarán kiszáll a direkt párpolitikából. átül áder székébe. és onnantól kezdve megjósolhatatlan a történet. a szélbaltól a széljobbig bármi jöhet.

explanatus 2014.12.10. 19:42:49

„Hogyha egyszer majd, Hazudni nem kell
Végre többet, Sem magunknak sem a külvilágnak”

akkor meg kell oldani, hogy mindenki kapjon a (tisztességes) visszavonulásra esélyt. Már a KDNP sem gyakorolja a mea culpa-t. Sírva fakad ugyan az unoka pisilésén, de gombot nyom majd, a gyerek meg majd megszokja. Rendszerváltás „cseréit” borzalmas fájdalomként élték/élik meg az érintettek. Még egy Seholsincs-falva újra meg nem választott polgármestere is csúfos bukásként kell megélje sorsát, vagy annak állítják be ellenfelei. Megérdemli? Nem!

Mindannyiu(n)k érdekében be kell vezetni az egymás utáni választatóság maximálását:
- - - kormányfő két ciklus,
- - - OGY képviselő három ciklus,
- - - polgármester két ciklus.
Ennyi idő elegendő arra, hogy kinevelődjön egy utód, vagy a csere.

Évszázadokig minden paraszt tudta, a jó termés feltétele a vetésforgó, meg az ugarolás, különben kiég a föld. Az ember is kiég! Egy idő után nincs önkontroll, a kívülről jövőt meg tűzzel-vassal elfojtják, ezért nem szabad megengedni, hogy valaki akár önszántából, akár gőgből, akár pártja parancsára addig maradjon hivatalban, amíg megalázva ki nem verik onnan.

Lásd, napjaink minden eszközt igénybe vevő ragaszkodását a hatalomhoz, ellenzékiséghez.

Legszörnyűbb azonban az értelmiség előrelátó helyezkedése, árulása (indulok-nem indulok) Mivel a hatalom és „szívének kedves ellenzéke” fogva tartja a médiát, a blogokon kívül nem hallani „nem függő” tájékoztatást.

(független) Utca Hangja rádió, TV megteremtése egyre sürgetőbb.

borzimorzi 2014.12.10. 20:09:54

A baj az, hogy nem zárható ki, hogy van benne rendszer. A feltörekvő fideszeseknek esélyük nincs a főhatalomhoz közelebb jutni, amíg ott vannak az útjukban Orbán kollégiumi barátai, meg persze Orbán maga. A Fidesz Orbánnal bukásra van ítélve. De Orbán nélkül egyesek szerint jobb esélye lehetne. Márpedig erre a Fideszben egyre többen játszanak! Elég csak minél nagyobb, néphergelő baromságokat kiötleni, aztán igyekezni névtelennek maradni, de a párttal nyomatni a javaslatot. Nyomatják a kretént full time, ami a csövön kifér. A feltörekvő fideszes középkáderek háttérben maradva hagyják, hogy a garnitúra felső 20%-a égesse le magát, Orbánnal az élen. Ez az ő érvényesülésük malmára hajtja a vizet. Egy 45%-os Fideszben elnöknek lenni jobb és több pénzt is hoz, mint sima OGY képviselőnek vagy polgármesternek lenni egy 2/3-os Fideszben.

Ha van a Fideszben olyan, aki kellően aljas, és elég esze is van, akkor elintézheti az ellenzéket és az útjában levő Orbánt egyszerre. Konkrétan úgy, hogy meggyilkoltatja Orbánt, aztán koncepciós perben elítéltet a haverné főbíró asszonysággal egy fél tucat ellenzéki vezetőt. :-(((

Orbán (és az ellenzéki vezetők) nagy szerencséje, hogy ugyan mind Lázár, mind Rogán képes lenne erre, skrupulusaik sincsenek, pénzük is van rá, de egyelőre úgy tűnik, mindegyik a másikra vár. Jó lenne, ha ez így is maradna, csak nem átok rá elég esélyt.

Üdv:
b

borzimorzi 2014.12.10. 20:55:44

@HaFr: Szívből remélem, hogy nem jön be. Akárhogy is utálom a pofát, és akármennyire rászolgált a közutálatra, azért mégiscsak egy ötgyerekes családapa...

Üdv:
b

borzimorzi 2014.12.10. 21:03:35

Hanem azt figyelitek, hogy eltűntek a fidesznyik nickek hirtelen az összes kommentfelületről, ahogy kijöttek a közvél.kut adatok Orbán orbitális népszerűségvesztéséről?

(index.hu/belfold/2014/12/10/peldatlan_nagyot_zuhant_a_fidesz_nepszerusege/)

Most tartják nekik az eligazítást. :-DDD

Üdv:
b

Dbm 2014.12.10. 21:18:58

Kétharmados többség birtokában kormányzóképtelenség. Én nevetni járok ide.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.12.10. 21:25:56

@Dbm: ugye? nem is képes ilyesmire más, csak egy halódó diktatúra, nevess csak jóízűen

panelburzsuj 2014.12.10. 21:25:58

@borzimorzi:
Nem triviális ám, hogy közvéleménykutató politikus vagy újságíró-e, netán kamasz, vagy negyedikként külön nevesíteni kell a droggyanúsok listáján.

Vagy adatminőségbiztosításvizsgálati különadót kivetni a M, E, D, I, Á, N betűket tartalmazó nevet viselő intézetekre...

De az tuti, hogy az eredményről rögvest értesítenek majd a csorbaköszörülő főmunkatársak.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.12.10. 21:26:29

@borzimorzi: itt van alattad egy keményvonalas

Dbm 2014.12.10. 23:07:58

@HaFr: halódó diktatúra

fvipera 2014.12.10. 23:46:41

@borzimorzi: orbán lenullázza a fideszt. pont olyan ciki lesz fideszesnek lenni, mint szocinak. vagy még inkább cikinek. az élet nagyon furcsa dolgot produkál: a töketlen szocik és szadeszesek alaposan lejáratták a baloldali és a liberális eszméket. pedig az eszmék nyilván nem felelősek a követőiért. namármost: ebből a jobboldal számára (szocik által!!!) gyakorlatilag megnyert meccsből orbán vesztett. Hogy a focisták is értsék: a szocik az első félidőben rúgtak kb. 10 öngólt és kettős emberhátrányba kerültek. Ehhez képest orbán a második félidőben átírta a szabályokat, lefizette a bírókat és mégis veszített (hazai közönség előtt). Ki kell mondani végre, hogy orbán egy tehetségtelen politikus, de tehetséges és gátlástalan ripacs. A súlytalansága és ostobasága akkor szembeötlő, amikor egy jól képzett, harmadvonalbeli, amerikai diplomatával kerül összehasonlítható helyzetbe. Az már sok neki. További szépsége a történetnek, hogy a magyar lakosság leckét kapott abból, hogy nincs illiberális demokrácia. Ez ugyanis autokrácia. Ebből az következik, hogy a végül a liberálisok (nem fodor természetesen) fogják rendbe tenni az országot. lehet, hogy előtte vona is tesz kísérletet, de annak csúnya vége lesz.

Mi pedig megtanuljuk, hogy aki a szabadságunkért cserébe jólétet kínál, az szolgaságot és szegénységet hoz.

végezetül: orbánnal már nem kell különösebben foglalkozni. az ország jövője a kérdés. orbán menni fog hamar

fvipera 2014.12.11. 00:03:30

@dinitrobeneszupernisztokaiminparaetoxikarboiminsul: attól félek hamarabb, mint hogy kitalálnánk a konszenzusra épülő társadalom víziót. a tippem egyébként (végső határidőre) 2016. december 31. a mondandóm lényege leginkább az volt, hogy az erőforrásokat most már nem az elzavarására, hanem a jövőbeli országépítésre kell fordítani. most lehet, hogy viccesnek tűnik, de olyan magától értetődően fog megbukni, hogy nem fogjuk érteni, hogyan tudott uralkodni az országon 2008-2017 között (mert gyakorlatilag 2008 óta ő volt hatalmon)

Dbm 2014.12.11. 00:07:53

@fvipera: ha ezt Bajnai olvassa, vérig fog sértődni. Az ő híres válságmenedzselése már szart ér?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.11. 00:20:09

"Értik viszont a tömegek nyelvét (ha sokan vannak az utcán, akkor igazuk van, márpedig folyamatosan sokan vannak"

2014. október vége: "TÍZEZREK tüntetnek a Kossuth téren"

2014. november közepe: "EZREK tüntetnek a Kossuth téren"

2014. december eleje: "SZÁZAK tüntetnek a Kossuth téren"

Skacok, december 16-án az évadzáró szupertüntetésre elmegy valaki egyáltalán?

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 00:20:40

" Isten hozta a fideszeseket Magyarországon."

Ez nagyot szólt !

tikun olám 2014.12.11. 00:20:40

Így van, egyre több helyen megírják, ez a kormányzati ténykedés meghozta az eredményt, itt az óriási, példátlan lehetőség:

index.hu/belfold/2014/12/10/peldatlan_nagyot_zuhant_a_fidesz_nepszerusege/

"12 százalékot esett egyetlen hónap alatt a nagyobbik kormánypárt támogatottsága a teljes népesség körében. A Medián szerdán nyilvánosságra hozott felmérése szerint nemcsak a párt, hanem Orbán Viktor népszerűsége is nagyon megsínylette az utóbbi időszak botrányait, visszatetsző döntéseit.

A netadó és a kormányközeli személyek kitiltási botránya után november végén már csak 26 százalékon állt a Fidesz népszerűsége, holott októberben még teljes szavazókorú népesség 38 százaléka mondta magát a kormánypárt támogatójának.

A HVG megbízásából készült Medián-felmérés szerint egyetlen hónap alatt több mint 900 ezer potenciális szavazó pártolt el a Fidesztől. A rendelkezésre álló korábbi adatok alapján a rendszerváltás óta nem volt példa ilyen mértékű, egy hónap alatt bekövetkezett népszerűségvesztésre."

Ezen mindenki gondolkozzon el, még az egyszerű polgár is, aki esetleg eddig számítógép mögött ülve figyelte a történéseket és szurkolt PKP-nek hogy az aktív ő hozzájárulásával mit tud hozzátenni. A legfontosabb, hogy az üzenetet elvigyük, közvetítjük a potenciális szavazókhoz.

Demokráciában van egy fogalom: "kreatív kisebbség", vétek lenne kihagyni az ebben a jelenségben rejlő erőt, sosem szabad lebecsülni azt a kis munkát sem, mert nem lehet tudni, milyen hatással van a többi emberre.

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 00:22:30

@polyvinyl:
Várd ki a végét,..és készítsd az orosz útleveledet...,tavasszal szukséged lesz rá...

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 00:29:40

@fvipera:
A II . nsgy hború után a németek is ( de néhány angolszász is...)csodálkoztak,..hogyan tudta oket Hitler íly csúnyán becsapni...( Mert a gecije lassanként nyilvánult meg a valójaban, nem orjongo gyilkosként kezdte, sot úgy megvezette a világot , hogy "Az év embere " volt a Times magazinban...)
Lesz még a Kárpát medencében az "orbán" szitokszó !

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 00:32:43

@dinitrobeneszupernisztokaiminparaetoxikarboiminsul:
Erre még nem lehet fogadásokat kotni ?
Miért nem ?
Angliában biztosan lehet,..ott minden gecire lehet fogadni...

vasútlhíd 2014.12.11. 04:06:27

@polyvinyl: Ti hol lesztek! :-))

index.hu/belfold/2014/12/10/peldatlan_nagyot_zuhant_a_fidesz_nepszerusege/

Majd én meg akkor fogok nagyokat röhögni, amikor lecserélitek a nickjeiteket, ti elmebeteg szaros nyelvű fideszcsicska seggnyalók!

vasútlhíd 2014.12.11. 04:08:16

@polyvinyl: Te vagy a leggusztustalanabb fidesz seggnyaló.

Blogger Géza 2014.12.11. 05:34:30

"semmi más nem érdekli, mint a pénzbeszedés" Hehe, ez mennyire demagóg már! Egy kormányt érdekelje is a pénzbeszedés, ez a fegyelmezett gazdálkodás alapja.

Máskor meg az a "vád", hogy a kormány populista, és nem mer megtenni népszerűtlen intézkedéseket. :) Hát most tett párat.

Nagyon ambíciózus a terv, hogy pár éven belül nullszaldós legyen büdzsé, ehhez áldozatokra van szükség, és felelős emberek megértő hozzáállására, és nem demagóg bujtogatásra. Ha ez utóbbiból sok lesz, az csak a reformok lelassulását vagy elmaradását eredményezi majd.

Blogger Géza 2014.12.11. 05:38:38

" méltatlan, hazug, utcai nyelvezet" Hehe, bagoly mondja verébnek. :)

rasztaszív 2014.12.11. 05:55:52

@Blogger Géza: "ehhez áldozatokra van szükség, és felelős emberek megértő hozzáállására, és nem demagóg bujtogatásra. Ha ez utóbbiból sok lesz, az csak a reformok lelassulását vagy elmaradását eredményezi majd. "

ismerős helyzet. "bársonyos" reformok...rémlik valami?
a fidesznek semmi joga megértést kérni.főleg nem a klerikálfasiszta "reformjaikhoz".lófasz a valagatokba!

2014.12.11. 06:56:46

Én még nem ocsúdtam fel a szabólőrinc egymilliárdjától.

Toportyán Zsóti 2014.12.11. 07:05:40

@Blogger Géza: WC papírnak is gyenge amit összehordasz,nem nehéz észrevenni hogy komcsi a nyelvezeted,nemzeti szocializmussal megspékelve.

Toportyán Zsóti 2014.12.11. 07:07:32

@Blogger Géza: Áldozatokat csak annak illene kérnie esetleg aki nem 500 szorozta meg a bevételeit plebejus habzsi dőzsibe fulladva lassan.

citrix 2014.12.11. 07:55:18

A kedves vezető és sleppje ötletel mire lehet még(több) adót kivetni mert a pénz kell Rolexre és luxusvillára a 10 éves Lázárkának. Stadion is kell még néhány tucat és olimpiát is rendeznénk hamarosan. Miből? Ma azt dobta a gép, legyen fizetős az M0-s és a bevezetők. Ez is a rezsicsökkentés része, nyilván.

ParaZita2 2014.12.11. 07:58:23

@Saga: www.aforcemorepowerful.org/resources/nonviolent/methods.php

Nagyon jó összeállítás:
198 Methods of Nonviolent Action.
Valószínűleg ismeri BP (Mr. HaFr) is, de lehet, hogy nem árt neki személyesen is elküldeni.
Itt pedig akár egyet-kettőt ki is lehetne emelni, sokunk okulására.
Nekem tetszik pl. "12. Skywriting and earthwriting
" (mondjuk sok madáreledel kiszórásával -ahol sok galamb szokott lenni - kiírni: "OV VÉG", stb.)
:)

wantaan 2014.12.11. 08:08:25

Mert ezek csak lopnak ... és lopnak ....és még mindig lopnak!

2014.12.11. 08:13:33

@wantaan: Az nem lopás, rosszul látod!
Csak a süllyedő gyorsnaszádról mentik ki a javakat.

wantaan 2014.12.11. 08:14:02

@Diorella Queen: jajjaj kis szende lélek. ....hát ha rátalált a Lőrinc arra az egymilliárdra. Még jó hogy nem csak 500 millióra, mert akkor mennyivel szegényebb lenne.
+ szerintem az nem is az Ő-vé. Ha meg mégis akkor az az 1 van az bizony kettő is! .....mert 100 ft-nak 50 a fele ami úgye másnak jár. Mr. 20-50% ha annyi egyáltalán elég nekik.

wantaan 2014.12.11. 08:19:54

@Diorella Queen: ...süllyedő gyorsnaszád???? Pont most amikor hadat akarunk üzenni a ZUSÁ-nak?
Mi nem süllyedünk, nem süllyedhetünk (remélem ez benne van a Zércnél is maradandóbb alaptörvényünkben -talán ezt a részt nem módosítotték még ..... csak a víz emelkedik!!!!

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.12.11. 08:28:59

@Blogger Géza: Géza, önmagad paródiáhjába fordulsz, ami nem csoda, miért nem keresel egy rendes munkát, nem égsz?

Blogger Géza 2014.12.11. 08:32:02

@Toportyán Zsóti: S mivel ez Orbán Viktorra is igaz, nyugodtan kérheti. :)

Blogger Géza 2014.12.11. 08:32:45

@HaFr: Ezt én is épp kérdezni akartam tőled... :)

toportyánzsóti 2014.12.11. 08:41:00

@Blogger Géza: Matekból nagyon gyenge vagy,nézz kicsit szét az orbán famíliában és ráébredel.

Göntér László 2014.12.11. 09:07:55

Azt hiszem, hogy azt helyesen látják sokan, hogy ezt az ország vezetést le kell váltani. Ezt a meglátást támasztja alá bizalom igényes szervezetek (KSH, bíróságok, EU-s és hazai források, elosztásáért felelősök) átalakítása pártfüggelékekké. A gond csak akkor támad amikor a helyükre lépőkről kell valamit mondani. Kétségtelen, hogy néhány nagyon fontos kérdésre a FIDESZ - t követő megváltóknak is választ kell adniuk. Ilyenekre gondolok: Miként biztosítsuk az ország gázellátását, figyelembe véve az országban kialakult fűtési. főzési- és egyéb energiafogyasztási szokásokat? Hogyan elégítsük ki az ország villamos energia igényét, ha a jelenlegi erőművek 80%-a (400 MW) cserére szorul. Mit tegyünk akkor, ha szinte semmire nincs saját pénzünk és bármiféle fejlesztést csak mások (EU, Oroszok) forrásaiból tudunk megvalósítani. Kit tehetnénk azok helyére, akiket a korrupció miatt eltávolítanánk a helyükről. Mi lehet a biztosítéka annak, hogy a leváltottakat korrumpálhatatlan fogja követni. Úgy gondolom, hogy a fentieken minden értelmiséginek érdemes eltöprengenie, függetlenül attól, hogy a FIDESZ menesztését ellenzi, vagy támogatja. Én az utóbbiakhoz sorolom magam, és azt hiszem, hogy a ktkj.blog.hu jelű blogban a feltett kérdések némelyikére számomra elfogadható választ is találtam.

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 09:16:03

@borzimorzi:
" A Fidesz Orbánnal bukásra van ítélve. De Orbán nélkül egyesek szerint jobb esélye lehetne. "

A Fidesz szitokszó...
" Mocs-kos Fi- desz..."

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 09:18:56

@Göntér László:
" Mi lehet a biztosítéka annak, hogy a leváltottakat korrumpálhatatlan fogja követni. "

Példás buntetés ?!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.12.11. 09:29:09

érdekesek ezek a kvk-k, de majd térjünk vissza rájuk a következő választás UTÁN.

wantaan 2014.12.11. 09:35:12

@Göntér László: Alighanem ma már mindannyiunk, az egész nemzet érdeke hogy ez a társaság távozzon. ..... a jövő szempontjából az lenne az ideális ha nem csak távoznának , hanem egyenest börtönbe is vonulnának. Ennek azonban nagyon kicsi az esélye .... vagy inkább ha minél tovább maradnak annál nagyobb. Ma Magyarország az 1980-as évekbeli Romániai viszonyokat mutatja. .... s a romániai végkifejlet is elképzelhető az uralkodó elit és Orbán Viktor számára.
Egy ilyen végkifejlet "haszna" ha csak annyi lenne hogy a hatalom birtokosai féltve életüket egy ideig nem lopnának ..... talán meg is érné a nemzetnek.

Göntér László 2014.12.11. 09:42:12

@dr kíváncsivagyok: Ez megoldás lehet, de felvetődik az a kérdés, hogy ki lesz a vádlott, és ki lesz a vádló? Ki fogja a példás büntetést kiszabni, és milyen törvény alapján? Megkülönböztetünk-e kis- és nagy korrupciót? hozzávetőlegesen hány itéletre számítunk?

Göntér László 2014.12.11. 09:50:22

@wantaan: "egy ideig nem lopnának" Ezzel egyet lehet érteni, de mi van akkor ha az ideig és a nem közé beszurjuk az ŐK szócskát. Mi zárja ki ezt a beszúrási lehetőséget?

2014.12.11. 09:58:10

@Blogger Géza: "felelős emberek megértő hozzáállására" -- ha ez adott lenne, Orbán eleve valahol a senki háta mögött pityeregne...

igazi Ténytár 2014.12.11. 10:00:49

@ "és még ennél is többet (!), 16%-ot Orbáné, amit még Gyurcsány sem tudott hozni az őszödi évben."

1, Ez az elejen is orbitalis hazugsag volt, de most mar nyilvanvalo mindenkinek

2, Gyurcsany sosem jott ilyen meldongetessel:
__________

Orbán: SOHA NEM HAZUDOK a magyaroknak
[origo]2012. 10. 11. 9:33

www.origo.hu/itthon/20121011-mindenkepp-merkel-baratja-akar-lenni-mondta-a-handelsblattnak-adott.html
__________

vajdasagi 2014.12.11. 10:03:26

@Göntér László: Sajnos ezek nagyon jogos kérdések.

De beleegyezhetünk abba is, hogy nem lesz a folyamat teljesen "igazságos" és "méltányos" -
mert ennél sokkal fontosabb cél: hogy hasznára váljék a hazának. Nos, ha ezt a szintet eléri, akkor megéri végigmenni rajta, bármekkora is lesz az ítéletek száma. Én úgy 100 és 1000 közöttire tippelnék. De ha az ítélet csak vagyonelkobzás, akkor talán belefér.

ParaZita2 2014.12.11. 10:07:23

@borzimorzi: "... ötgyerekes családapa..."
Hány gyermeke is volt II Miklós cáréknak?
(1fiú és 4 lány: en.wikipedia.org/wiki/Nicholas_II_of_Russia).
Igen, őket zusammen likvidálták. Még ez sem kizárt OV familia esetében sem.
Korábbi kommentemben felvetettem, elég a társadalom által bűnösnek találtakat (ez egy érdekes procedúra lehet) megfosztani eddigi személyiségüktől, és új személyiséget adni nekik. ((régi OV, LJ, stb, stb személyi ig. bevonva, új, más néven, pl. Lúzer Pál, vagy LJ esetén -Nincstelen István -- úgy, hogy megelőző összes hivatalos érintettségük megszűnik, érvényét veszti, pl. az összes anyakönyvi kivonati bejegyzésük, összes iskolai végzettségük, tehát hivatalosan iskolázatlanok lesznek, és hivatalosan addig öregségi nyugdíjjárulékuk sincs, stb , ez a személyiségváltás a teljes családra érvényes - fel/lemenőkre is. Országelhagyási száműzetésbe kerülnének. Minden megelőző vagyonukról a társadalom megfelelően kiválasztott delegátusa döntene. Ez nem római jog! Ez korunk jogalkotásának része. ))

wantaan 2014.12.11. 10:09:08

@Göntér László: Ki hoz ítélete???? ..... Ceaușescu-t ki ítélte halálra??? Törvényes volt, úgye nem , de a románok mégis jól jártak vele.
..... az új rezsim törvényessé tette/teszi. Legfeljebb a történészek 30 év múlva vitatkoznak rajta. .....de addig is egy nemzet jobban él.

ParaZita2 2014.12.11. 10:14:29

Nicsak: "Kis ember, hát itt a vége..:"
www.youtube.com/watch?v=-4-IzpcFhbU

(több variációban is)

2014.12.11. 10:15:15

@Göntér László: Hogy mi zárja ki? Inkább mi zárhatja ki? Nos, az adott párt szerkezete, például etikai bizottság, amely vizsgálatot indít, ha egy a párt soraiba tartozó politikussal kapcsolatban felmerül a korrupció gyanúja... Ha úgy alakul, a párt politikusai és a tagok kivetik maguk közül, a nem odavalót. Megkérik, hogy mondjon le, stb... (mentelmi megszűnik... Ezzel tudnak teret engedni az esetlegesen párhuzamosan felmerülő, futó hatósági vizsgálatnak, melynek végén egy bíró ítélkezik... -- Például ezért is lehet fontos, hogy a hatalmi ágak egymástól jól elválasztva működjenek... stb.

2014.12.11. 10:18:27

@Blogger Géza: semmi más nem érdekli, mint a pénzbeszedés" Hehe, ez mennyire demagóg már! Egy kormányt érdekelje is a pénzbeszedés, ez a fegyelmezett gazdálkodás alapja."

Gejza, kiragadjuk a mondat egyik felét és cáfoljuk? Mennyire demagóg már!
Persze a te szinteden ez a szellem csimborasszója...

borzimorzi 2014.12.11. 10:20:20

@fvipera: Ez pontosan így van. Az egyetlen komoly veszély az, hogy Orbán túl hamar bukik, amikor még nincsen megfelelő alternatíva. Mert akkor újabb "hülyék köre" jön, a jobbantakkal az élen. Annak csúnya vége lesz.

Legrosszabb esetben a románoké lesz az ország a Tisza vonaláig, a többit meg annektálja Ausztria. :-((( Remélem, ezt azért el tudjuk majd kerülni.

Üdv:
b

borzimorzi 2014.12.11. 10:21:28

@HaFr: Akkor neki tisztelet jár butaságában is, mert legalább hitből csinálja, nem pénzért.

Üdv:
b

ParaZita2 2014.12.11. 10:22:46

@wantaan: "...Ki hoz ítélete???? ..."
Jó (szakmailag!) történészek előre megmondhatják, kik alkalmasak ilyen ítéletek meghozatalára egy adott történelmi helyzetben és eseménysorozatban.
Van történelmi precedens, amiből lehetett tanulni.
Viszont ügyvédek nem vehetnek részt benne (tulajdonképpen semmiféle jogi végzettségű egyén nem vehetne részt történelmi jelentőségű eseménysorozatokban, csak szociológusok, mérnökök, közgazdászok, társadalom- és temészettudósok, és minimum érettségizett fiatalok)

ParaZita2 2014.12.11. 10:26:33

@borzimorzi:
:)
"...Legrosszabb esetben a románoké lesz az ország a Tisza vonaláig, a többit meg annektálja Ausztria. :-((( Remélem, ezt azért el tudjuk majd kerülni..."

Lehet, hogy bármelyik részen jobb lenne, mint ahogy most van. Pl. románok tabletet adnak az általános iskolában, s nem drogtesztet, hanem mondjuk a Pisa tesztet tökéletesítik.

2014.12.11. 10:31:18

@borzimorzi: ez még az ámokfutás ELŐTT kellett volna eszébe jusson

2014.12.11. 10:33:58

@Blogger Géza: Gejza, te mint szagértő inkább meséld el nekünk, hogyan is van az, hogy összeadunk három évi növekedést????
Noés a "kormány nem végez számításokat????

Szép példája ez a NER kompatibilis szakértelem megnyilvánulásának...

2014.12.11. 10:34:12

@ParaZita2: Romániában még mindig szarabb az élet, hidd el. De már nem sokáig, és ez nem az ő érdemük.

igazi hős 2014.12.11. 10:34:34

@borzimorzi: "mind Lázár, mind Rogán" a másik megfojtásán munkálkodik, egyelőre úgy tűnik Lázár van nyerésben: ő emelkedik, míg Tóni a lakásügy után még miniszter sem lett. Nem tudom, hogy ennek örüljek-e: lehet, hogy ő a legkorruptabb, legtörtetőbb és legarrogánsabb ebben az elég népes mezőnyben, de róla legalább úgy tűnik, mintha tudná működtetni az országot, míg a többiekből (beleértve az LMP-t, Jobbikot és a Maszop zömét) nem.

fvipera 2014.12.11. 10:56:47

@polyvinyl: akkor orbán mitől retteg? mitől van így megzavarodva?

savanyujóska 2014.12.11. 10:59:33

Azért mielőtt elkezdenénk a győzelmet ünnepelni, érdemes talán hozzátenni, a hirtelen népszerűségvesztés ellenére a Fidesz még mindig toronymagasan vezet, és mögötte a második nem a PKP, hanem a Jobbik. A politikusok népszerűségi listáján pedig Orbán még mindig a harmadik, Vona mögött. Ízlelgessük kicsit a tényállást, ez után az öt év után Orbán Viktor a harmadik legnépszerűbb politikus Magyarországon.

fvipera 2014.12.11. 11:00:29

@igazi hős: nem működik az állam. amit te működésnek gondolsz, az az appatárus örökölt részének tehetetlenségi erejéből eredő mozgás. az ország már akkor jobban működne, ha egy kiskutya vezetné orbán helyett. olvass Belgiumról, ahol 1 évig interregnum volt és beszélj olyan emberekkel, akik a versenyszférában működnek és kérdezd őket, melyik a legjobb hónap az évben a cég működése szempontjából. A válaszuk: augusztus.

fvipera 2014.12.11. 11:01:12

@savanyujóska: igazad van. szavad ne feledd, térjünk vissza erre a kérdésre januárban

fvipera 2014.12.11. 11:03:03

@ParaZita2: lehet, hogy a drogteszt (utalva a mintavétel módjára)tulajdonképpen egy unortodox PISA teszt?

bocs a szójátékért

savanyujóska 2014.12.11. 11:07:11

@fvipera: Egyszerűen csak még korainak érzem az optimizmust, ennyi.

tarackos 2014.12.11. 11:32:15

@wantaan: Miért mennének börtönbe? Nem lopnak, jogszerű amit csinálnak, a politikai részére pedig meg van a felhatalmazásuk.

tarackos 2014.12.11. 11:34:22

@savanyujóska: Ebben az a hír, hogy Viktornak az az érve sem ér már egy marék szotyihéjat ami szerint ha nem ők akkor a jobbik. Ezt külföldön hangoztatta előszeretettel, cserébe széljobbot csinált a narancsaiból.

fvipera 2014.12.11. 11:45:56

@savanyujóska: más optimizmusa szükségszerűen korai. de értem, amit írsz

savanyujóska 2014.12.11. 11:55:57

@tarackos: Igazság szerint én már erre az évre vártam a Fidesz-Jobbik koalíciót. Szerintem ez lesz a következő lépés, talán még 2018 előtt. Itt nem lesz megállás, amíg vissza nem pattanunk a gödör aljáról.

Göntér László 2014.12.11. 12:01:18

@megamind: Vida Ildikó feljelentette André Goodfriendet a Központi Nyomozó Főügyészségen.
Egy másik eljárást is elindítottak, a Fővárosi Törvényszékhez jó hírnév megsértése miatt juttattak el keresetlevelet.
"Független" szervezetek fogják igazolni a "hablatyolás" tényét, mi pedig örülhetünk.

wantaan 2014.12.11. 12:01:24

@tarackos: Szerinted érdekli a közt a jog? Szerintem nem. Börtönbe velük s majd utólag kitalálja valami okos ,hogy miért ha netán most nem lenne nyilvánvaló.
..... de pl mehetnének hazaárulásért vagy magyar üldözésért vagy nemzet gyalázásért. ...s persze rablásért , tolvajlásért. egy ország romba-döntéséért, stb, srb, stb.

tarackos 2014.12.11. 12:01:31

@savanyujóska: Az sztem nem lesz, azzal végleg leírnák magukat az euban.

2014.12.11. 12:14:33

@Göntér László: Igen, éppen most olvastam. Úgy vagyok vele, hogy ha egy más állam jogszabálya alapján, abból a más államból tiltanak ki valakit - Vida -, és ha e kitiltás híréből a kitiltott "anyaországban" azok a lépések valósulnak meg, amit Te is leírtál, akkor abban az "anyaországban" nem beszélhetünk jogállamról, és az is egyértelmű, hogy ez az "anyaország" nem tekinti szövetségesének azt a "más államot", hiszen az ottani jogszabályokat idehaza jogtalanságoknak állítja be. Gondolj csak bele; ami máshol jogszabály az nálunk jogsértés. Tehát a lényeg, amit megmutat ez a kitiltási ügy; Mo-n a hatalmi ágak maximum csak papíron működnek egymástól szétválasztva, míg a gyakorlatban, mint az autokráciákban, kézi vezérléssel mennek a dolgok... Szóval Magyarország se nem demokratikus, se nem jogállam...

Blogger Géza 2014.12.11. 12:21:47

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hát azt tényleg nem a kormánynak kell megmondani/kiszámolni, melyik kereskedelmi cég hogyan fog egyedileg reagálni, hogyan alakítják át a létszámot, munkaidőkeretet stb. Persze lehetne még több hatástanulmányt készíttetni a Századvéggel, de akkor meg azért pampognátok. :)

tarackos 2014.12.11. 12:25:54

@wantaan: Ezek nem jogi kategóriák. Ha érdekli ha nem az lesz a vége, mint a zelmúltnyócéves elszámolásnak, legjobb esetben előzetesben leülik amit rájuk mázsáltak volna. Aztán háth leesik a köznek, hogy igen is érdekelje a jog...

Göntér László 2014.12.11. 12:45:14

@megamind: Sajnos! Például,
(1) Magyarország fővárosa Budapest.
(2) Magyarország területe megyékre, városokra és községekre tagozódik. A városokban kerületek alakíthatók.
Látható, hogy a járások nem szerepelnek a felsorolásban, csak a valóságban. Ha a végrehajtó lánc egy szemét antidemokratikus kinevezéssel hozzák létre, akkor az egész lánc antidemokratikus lesz. Ez olyan, mint amikor egy hordó borba egy liter petróleumot öntenek, akkor az egész hordó élvezhetetlen lesz.

borzimorzi 2014.12.11. 12:57:30

@Göntér László: Ez pontosan így van. A következő kormány első 10 lépésének egyike lesz ezeket a járásokat kihajítani a csába.
Üdv:
b

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 13:25:46

@Göntér László:
" hozzávetőlegesen hány itéletre számítunk? "

Mindenesetre tobbre , mint 2010 után...
Ha nem tudja igazolni a milliárdjait ( Uramisten,..a szocik idejében még csak milliócskákról volt szó,...pármillióért buktak ekkorát...)....ELKOBOZNI !!!!!! A delikvens meg mehet a hasonszoru szoci haverjai kozé a sittre ! Ott nem kétharmaduk lesz a genyáknak, hanem kilenctizede !

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 13:33:21

@Göntér László:
"Ez olyan, mint amikor egy hordó borba egy liter petróleumot öntenek, akkor az egész hordó élvezhetetlen lesz. "

Ezek a genyák megisszák,..sot , szeretik...
( Olvastam ma kommentet , amiben védik az új autópálya-fizetési torvényt !!!!! Hogy aszongya :" nem sok az az 5 ezer ft érte , konnydén ki tudják fizetni az érdekeltek " !!!)
Eszem megáll,..ezeknek a fejére is lehet szarni , abban is csak a meleget érzik ?!

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 13:37:04

@tarackos:
"Miért mennének börtönbe? Nem lopnak, jogszerű amit csinálnak, a politikai részére pedig meg van a felhatalmazásuk. "

Majd hoznak új torvényeket visszamenoleg,...a csuti ártány megmutatta , hogy lehet,..sot még csak nem is alkotmányellenes.

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 13:43:03

Egy egyszeru kérdést kell csak feltenni :
Mi válik ma AZ ORSZÁG HASZNÁRA...MARADJON ORVBÁN 18 - IG ,...VAGY NE ?

Tudományos libsizmus 2014.12.11. 14:20:48

Elvtársak. Ebből megint nagy arcra esés lesz:)

igazi Ténytár 2014.12.12. 05:23:00

@"Kormányzati káosz van. A közigazgatás, az oktatás, az egészségügy, a szociálpolitika, a nyugdíjrendszer, a közlekedés, a magyar tőke hatékonysága, a jogrendszer, és az erkölcs mind romokban. A 2015-ös költségvetésen már látszik, hogy legföljebb februárig él"

__________

"Nem szabad azt gondolni sohasem, hogy a politikus pótolhatatlan.

Abban a pillanatban, ha egy politikus, vagy politikai párt azt gondolja, hogy ha nem ő vezeti az országot, ha nem ő van többségben, akkor TRAGEDIA LESZ - AZ EGÉSZ ORSZAGRA nézve veszélyt jelent..

Ennek nem lehet happy end a vége..."

Orbán Viktor
Kritika, 1992/2.

archivum.magyarhirlap.hu/orbanorban_vita_a_fidesz_vezetoje_egykor_es_most.html

__________

igazi Ténytár 2014.12.12. 05:41:58

@ Nocsak nocsak...

_____

Együtt: Habony nemzetbiztonsági kockázat

2014.12.11. 20:36
index.hu/belfold/2014/12/11/egyutt_habony_nemzetbiztonsagi_kockazat/

Az Együtt szerint nemzetbiztonsági kockázatot jelenthet Habony Árpád, ezért nemzetbiztonsági átvilágítását sürgetik - tudta meg az RTL Klub híradója. Az Együtt írásban tett fel kérdéseket a Miniszterelnökhöz arról, hogy milyen információkhoz jut Habony, és kitől kap fizetést."

__________

____

444.hu/2014/11/19/habony-ukran-baratnojenek-csaladjanal-nyomoz-a-nav/

Habony Árpád jelenlegi barátnője Krisztina Usikova, aki Eduard Usikov ukrán üzletember lánya. Usikovnak van egy csomó magyarországi cége, köztük egy húsipari vállalat, aminek rózsadombi székhelyére október közepén csapott le a Nemzeti Adó- és Vámhivatal. A hvg.hu infó szerint egy áfacsalási ügyben tartottak házkutatást. A gyanú szerint Usikov cége kapcsolatban állt olyan vállalkozásokkal, melyek érintettek lehetnek áfacsalásban.

Usikov érdekeltségei már 2011-ben is áfacsalási gyanúba keveredtek, és az üzletembert előzetes letartóztatásba is helyezték a magyar hatóságok. Végül csak az ukrán emberi jogi ombudsman közbenjárására szabadult.

Balt 2014.12.12. 09:33:47

@unionista: Szélbal alatt mire gondolsz? Thürmerre? 4K-ra? (LMP-re?) Előbbi kettő sztem fel sem merülhet (önállóan), de persze a dolog korántsem olyan vicces.

Balt 2014.12.12. 09:50:22

@Göntér László: "a jelenlegi erőművek 80%-a (400 MW) cserére szorul."

Itt valami durva tévedés van.

Balt 2014.12.12. 09:53:41

@egy igazi Ténytár: "1, Ez az elejen is orbitalis hazugsag volt, de most mar nyilvanvalo mindenkinek"

Kivételesen igaz. :) Gyurcsány (és az MSZP) népszerűsége még növekedett is az őszödi beszéd kiszivárogtatása után. Persze addig már megvolt a drámai összeomlás, a beszéd nélkül is mindenki tudta, hogy hazudtak nappal, éjjel meg este.

Balt 2014.12.12. 09:55:23

@ParaZita2: "Igen, őket zusammen likvidálták. Még ez sem kizárt OV familia esetében sem."

Sőt, az atomháború sem kizárt. Nagy erőkkel munkálkodnak a kirobbantásán mindenhol...

ParaZita2 2014.12.12. 10:10:45

@Balt: "Sőt, az atomháború sem kizárt. Nagy erőkkel munkálkodnak a kirobbantásán mindenhol.."
Sőt, még mennyi minden sem kizárt, bár jobb volna, ha mennyi minden(ki) inkább bezárt volna. If u 'now what I mean... :)

unionista (törölt) 2014.12.12. 10:33:13

@Balt:
egy olyan új szélsőbaloldali párt lehet ez, ami olyasmi, mint a jobbik. radikális, hazafias, szociálisan érzékeny. a különbség, hogy kommunitárius és nem fasisztoid. legfeljebb annyira rasszista, mint amennyire antirasszista. legalább annyira szemita, mint amennyira antiszemita. és mondjuk azt mondja, hogy minden szabad (büntetlen) állampolgár kapjon alapjövedelmet. az egy főre jutó gdp tizedét. ez havi 30,000 forint körül van. most is ennyi a rendszeres szociális segély és a minimálnyugdíj. legyen ennyi a közmunkások induló bére. a közmunka ellentételeként vessenek ki helyi kommunális adót (vagyonadót), stb.

ez nyilván egy szélsőbaloldali párt lenne. ilyesmi lehetne a 4k!. csak ők nem mernek szembemenni a "zsidó inkvizícióval". nem merik azt mondani, hogy nem feltétlen kell ortodoxnak és a liberálisnak lenni ahhoz, hogy valaki civilizált legyen. egy ilyen pártnak világossá kellene tennie, hogy a belpolitikában a fővárosi zsidóság hegemónia törekvéseivel szemben áll. szóval egy ilyen pártnak olyanokat kellene mondani, hogy a "zsidó atv". azért, hogy megszerezze a nyugdíjasok szavazatait. csak nem kell fasisztának lenne. mellette el lehet magyarázni, hogy a "zsidó" nem szitokszó. és a zsidóságnak milyen fontos szerepe van a belpolitikában kontra (kontroll) szerepkörben. szóval ugye világos. ez azt mondaná, hogy szeretjük a zsidókat. feltéve, hogy a közéletben kisebbségben (ellenzékben) vannak. a magyar közéletbe szerintem egy nagyon határozott "antiszemita" attitűddel lehet belépni. de legalább ennyire szemitának is kell lenni.

egy ilyen csoport a zsidóságnak a külpolitikában szánhat nagyobb szerepet. szóval ez nagyjából az, amit kádár is csinált. egy ilyen formáció nyilván elítélné az '56 utáni megtorlást. de a késő kádár kori érzületre építene és '89 kudarcára főleg a mezőgazdaságban és a feldolgozóiparban.

szerintem egy ilyen pártnak helye lehetne a közéletben. megszólíthatná a kiábrándult jobbos értelmiséget és a jobbikos szakmunkásokat és a parasztokat. de ez is szélsőséges lenne. szélsőbaloldali.

Göntér László 2014.12.12. 10:51:23

@Balt: Igaza van. Nem 400, hanem 4000 MW (legalább is így tudom).

igazi Ténytár 2014.12.15. 03:43:04

@ 2014-December Orbán Viktor a Széll Kálmán Alapítvány buliján:
"2010-ben 1,8 millió adófizető volt, ma 4,2 millióan járulnak hozzá a közterhekhez"

MINDEN SZAVA ÉRVÉNYES 115 ev UTÁN IS!!!
________
Ady Endre
Debreczen, 1899. augusztus 14.

“Széll Kálmán úr, a magyar politikai élet Neukomja, eljátszotta immár kis játékait. A hipnózis nehéz álmából ébredni kezd a magyar közvélemény, s a miniszterelnök úr be fogja ide s tova látni, hogy a rátóti tehéngazdálkodás elvei nem válnak be a miniszterelnöki székben.

Nem titkoljuk, hogy annak idején mi is tápláltunk reményeket a miniszterelnök úr szép ígéretei felől, de ugyancsak mi voltunk azok, kiknek nagyon hamar be kellett látnunk, hogy a Széll-éra nem egy jobb korszakot jelent, s a nagyhangú ígéretek csak ígéretek maradnak.

(...) Példa nélkül való az az eset, hogy egy miniszterelnök ennyi ideig sütkérezzék a népszerűség fényében, anélkül, hogy erre legkevésbé is méltónak mutatta volna magát.

Pártja megnövekedett a húsosfazék varázsától, a diadalmas ellenzék pedig paktumba göngyölte a győzelmi pálmát, s hódolattal tette le a miniszterelnök úr lábai elé. Tulajdonképpen ellenzék sincs, mióta Széll úr hinti a port a magyar politikusok szemébe.

Az ő dicsőségét zengi a magyar sajtó is – alig néhány független lap kivételével. A nemzeti jogok Türtaioszai ma már csak ódákat írnak.

(...) Ezek után ígérhetett, bolondíthatott tovább. Minden ígéretét vívmánynak vették, s minden megalkuvását államférfiúi bölcsességnek.

(...)Most már kezd látni a magyar közvélemény. Széll Kálmán kormánya alatt “törvény, jog és igazság” nevet nyertek a megalkuvás s a nemzeti becsület sárbatiprása.

Itt az ideje leszámolni e politikai szédelgéssel s ennek fő alakjával, a rátóti államférfival.

Sem jogcíme, sem képessége nincs a magyar politika vezetésére, s rövid uralma csak megerősítette a politikai vásár piacát.

Ha pedig a nép képviselői elfelejtik kötelességüket, megmozdul maga a nemzet, s oda juttatja Széll Kálmánt, ahová való: a rátóti tehéngazdaságba.”

nepszava.com/2011/04/magyarorszag/ady-endre-igy-latta-szell-kalmant.html
__________________

igazi Ténytár 2014.12.19. 17:16:05

@ Pofátlanság anno, Álszentség most

POKORNI Minden szava igaz, de valahogy kussolt 4 évig pedig anno Petőfivel lógatta volna a bűnösöket
_____
Pokorni Zoltán, a Fidesz alelnöke a Fidesz nagygyűlésén a budai Várban. többezres tömeg előtt
MNO 2009. március 15., 14:48

Szerinte a következő hónapok és évek sorsfordítóak lesznek Magyarország számára, a tét az, hogy sikerül-e megállítani a romlást és a pusztulást, és sikerül-e új irányt adni Magyarország fejlődésének.

Ha lesz elég hit, erő, bölcsesség, akkor sikerülnie kell – tette hozzá. Pokorni Zoltán beszéde végén idézett Petőfi Sándor Dicsőséges nagyurak című verséből:

„Dicsőséges nagyurak, hát hogy vagytok? VISZKET-E ÚGY A NYAKATOK egy kicsit a nyakatok? Új divatú nyakravaló készül most SZÁMOTOKRA... nem cifra, de JÓ SZOROS.”

__________
süti beállítások módosítása