1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.03.09. 13:55 HaFr

A Szabadság Programja

A Polgári Konzervatív Párt meghirdeti a Szabadság Programját.

2014 áprilisától bezárulnak a magyarok szabadságának maradék csatornái. A választásokon leszereplő ellenzéki pártok végleg bebizonyították, hogy nem alkalmasak a szabad magyar társadalom ügyének szolgálatára. A nemzet elleni manipuláció elhozta a magyar politikai rendszer radikális jobbra tolódását, és az új hatalmi konglomerátummal szemben nincs esélyünk felvenni a harcot, ha nem kezdünk el tudatosan szervezkedni a mai politikai valóságunk meghaladásának érdekében. Ezt a harcot senki sem fogja megvívni helyettünk. Ki kell választani a sorainkból a legméltóbbakat, hogy legyenek, akik vezetik a küzdelmet a szabadságunk 1989-es eszményének megvalósításért!

A Polgári Konzervatív Párt felhívja a nemzet tagjait, ne becsüljék le a veszélyt, amely leselkedik rájuk 2014 tavaszán. Vegyék nagyon is komolyan, hogy éppen lefegyverezni készülnek magukat a Fidesz-állammal szemben, amely nem lesz rest visszaélni ezzel a helyzettel.

Annak az útnak a végén, amelyre most rálépünk, a társadalom lecsúszása, elszegényedése és rabsága áll. Botorság azt hinni, hogy ilyesmire nem kerülhet sor a mai európai környezetben. A mai európai helyzet éppenséggel kiszámíthatatlan, az Európai Unió a mai formájában tehetetlen és korrupt, nem arra találták ki, hogy a válsághelyzeteket akár a saját határain belül képes legyen elhárítani. Európa nem fog megvédeni minket -- magunknak kell. Szemben azonban korábbi nemzeti válságainkkal, ma még nem igázott le minket külső hatalom: önmagunk életképtelenségének rabságában vergődünk.

Nincsenek illúzióink azzal kapcsolatban, hogy hányan értik ezt az üzenetet. De akik értik, azok jelentkezzenek nálunk a blog email címén, terjesszék az írásainkat, és ha kell és eljön a lehetőség, fogjunk össze. Aki részt szeretne venni a Szabadság Programjának kidolgozásában, ne várjon másra, legyen első, második, a huszadik, ne legyen gyáva, jelentkezzen.

komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr415851183

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.03.10. 11:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔bаtyu♔ 2014.03.10. 09:49:17

@én már a fény gyermeke vagyok: Persze. Én csak azt látom, hogy te egy kibaszott nagy tahó vagy.

Na szevasz, ma kivételesen nem rendelek:)

Jock Ewing 2014.03.10. 09:50:47

Ahogy egyre inkább világossá válik, hogy a Fidesz újbóli kormányalakítását a jelenlegi "demokratikus" ellenzék nem fogja tudni megakadályozni, a stílus úgy közelít a béka seggéhez. Mind a blogíróké, de főleg a kommentelőké.
Azért jó ezt látni, mert ilyenkor kibújik a szög a zsákból. Arrogancia, gyűlölködés, káromkodás, hazudozás, uszítás.... Majd április 7-én reggel még tanulságosabb lesz beleolvasni ezekbe a blogokba.
Ezzel nem a túloldalt mentegetem, mert van ott is baj bőven, de az, ami a ballib oldalon jelenleg kezd kibontakozni, az azért "csodálatos".

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 09:52:05

@♔bаtyu♔: Csak nem elmész szabira ?
Navracsicsnak szóltál már ?

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 09:55:55

@Jock Ewing: Milyen stílusos a te mondatod...

" Az okádék sertés hallgatózott."

Szép fogalmazás.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.03.10. 09:59:00

@telkoe: apukám valóban elég gazdag, nála már csak én vagyok gazdagabb, ez a polgári sors, most legalább megtudtad

Jock Ewing 2014.03.10. 10:02:13

@én már a fény gyermeke vagyok:

Mi köze ennek a politikához?
Amúgy a folyamatosan cigányozótól ezt számon kérni, több mint tömegröhejes.

DFK 2014.03.10. 10:05:21

@én már a fény gyermeke vagyok: Te azt tudod, hogy a szavazókörben ott ül majd az ellenzéki pártok delegáltja? Mert a számolás ott zajlik, nem az OVB-ben. Ja, akkor nem állna meg a hazugságod, bocsi. Ja, nem tudod miként zajlik a dolog, de azért véleményed az van.
Te is bizonyítod, aki balos az vagy hülye, vagy tisztességtelen, esetleg együtt a kettő (de az már orvosi eset).

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 10:05:33

@Jock Ewing:

A stílust kérted számon a balliben oldalon, asszem.

Ezzel a stílussal azért remélem nem vagy illemtanár.

Netuddki. 2014.03.10. 10:08:52

Nézd! Az ilyen és hasonló blogoknak nem előre kéne sírni a fidesz bőrére, hanem azt kellene propagálni mindenki menjen el szavazni és ne a fideszre. Sőt! Lehetőleg olyanokra akiknek esélyük van leváltani a fideszt. Ugyanis ha valóban akarsz valamit később, akkor a fidesz a legrosszabb választás és nagyon nehéz lesz az orbánt és a volt kollégiumi haverjait innen cirka úgy még 20 évig elzavarni. Minél tovább maradnak a "hatalomban2, minél tovább tudják a maguk képére formálni Magyarországot, annál inkább...

almodhi 2014.03.10. 10:10:19

@én már a fény gyermeke vagyok:
@♔bаtyu♔:

OFF

Jól értem, honfitársak: egymást buzizzátok, cigányozzátok valamint udvariasságot követeltek magatoknak.

Cseppben a tenger

ON

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 10:11:37

@DFK:

Az OVB-ben már most zajlik.

Ott csupa fideszes van.

Hogy lesz-e más is, mint felcsúti, azt majd meglátjuk.
Talán lesz, és az az egy majd jól le lesz szavazva.

Jock Ewing 2014.03.10. 10:13:23

@én már a fény gyermeke vagyok:

Hogyvolt-ra írt kommenttel jönni....
Ügyes :-))

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 10:14:44

@almodhi: Én nem követeltem semmit, csak kérdeztem a párttársadat, hogy a polgári konzervatív egy ilyen fideszesnek miért Bokros és Dávid Ibolya.

Tudod, nertárs, valamikor a fidesz is próbálta magát polgárinak meg konzervatívnak festeni.

Én megértem, hogy ez nem sikerülhet nektek,

de talán akkor mondjátok meg, hogy most mik vagytok ezzel szemben ...

....paraszti modernek ?

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 10:16:33

@Jock Ewing: Nem ástam mélyre, bocs. Csak az elsőt vettem elő.

Jock Ewing 2014.03.10. 10:19:09

@én már a fény gyermeke vagyok:

Ez a káderezzük le a másikat, emlékeztet valamire téged is ugye....?
A tartalmi mondandóról meg szó se essék.

almodhi 2014.03.10. 10:23:38

@én már a fény gyermeke vagyok:

"mondjátok meg, hogy most mik vagytok"

Nos, hogy ne kelljen visszaolvasnod, én afféle jobboldali szélsőliberális volnék. :-). Meglehetősen nagy távolságra a Fidesztől, és asszem tőled is.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 10:23:53

@Jock Ewing:

Szóval mégse vállalsz illemtanból tanítványokat.

A ballib blogokkal akkor mi lesz ?

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 10:25:05

@almodhi:

És a jobboldali szélsőliberálisok mit csinálnak másként, mint a polgári konzervatívok ?

Jock Ewing 2014.03.10. 10:28:19

@én már a fény gyermeke vagyok:

Széles látókörű, igazságos Türannoszként azt javaslom neked termeld inkább a GDP-t, mert nem nagyon értettél meg.

almodhi 2014.03.10. 10:29:30

@én már a fény gyermeke vagyok:

"És a jobboldali szélsőliberálisok mit csinálnak másként, mint a polgári konzervatívok ?"

Momentán lényegtelen apróságokat. (Már ha polgári konzervatívon az itteni posztokban megtestesülő dolgokat értjük.)

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 10:31:28

@Kalmár:
"
Nekem nem kell új program.
Amit a Fidesz csinál az megfelel.
Szabad vagyok, oda szavazok ahova akarok, jobban keresek, díjazzák, hogy gyerekeket nevelek, csökkentették az adómat.
Nem is sorolom a többit, van bőven "

A hangsúly azért a "jobban keresek" - en van...ugye ?
Anyátokat megbasznátok , hogy megtartsátok az Orvbáni életszínvonalat...ugye ?
Hallottál már a "szolidaritás" kifejezesrol ?
Téged sem zavar a 4 millió létminimum alatt élo ?
Nem...

Abendsen 2014.03.10. 10:32:14

Minden olcsó lesz de mellette mindenki nagyon sokat fog keresni.

Ez jó eddig? :)

Netuddki. 2014.03.10. 10:33:19

@HaFr: Akkor nem ugyanazt akarjuk. Mármint a fideszt örökre elzavarni és a vezetőit elszámoltatni, az országnak okozott kárt megtéríttetni. Sajnálom...

Netuddki. 2014.03.10. 10:36:07

@Kalmár: "Nekem nem kell új program.
Amit a Fidesz csinál az megfelel."

Ezt felesleges bizonygatnod, tudjuk már régóta.
Mellesleg végre egy tökös fideszes, aki nyíltan felvállalja a balfaszságát!

Abendsen 2014.03.10. 10:36:23

@kovi1970: Tehát azt mondod, hogy mindenki szavazzon az MSZP izé az Összefog... akarom mondani a Kormányváltásra?

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 10:37:13

@kovi1970:
"Nézd! Az ilyen és hasonló blogoknak nem előre kéne sírni a fidesz bőrére, hanem azt kellene propagálni mindenki menjen el szavazni és ne a fideszre. Sőt! Lehetőleg olyanokra akiknek esélyük van leváltani a fideszt. "

A nagy eszme és világnézet-lovagok nem érzékelik a valóságot...
A realitás nekik nem evidencia...a hatos lottóra is 7 számot írnak , mert akkor nagyobb az esély...
A helyzet lehetetlensége nekik nem akadály , hogy - amúgy igaz - tanaikat hirdessék .

Moin Moin 2014.03.10. 10:38:27

@én már a fény gyermeke vagyok:

Egyházak, kultúra egy része (állami, önkormányzati, esetleg alapítványi fenntartásúak), a média nem kereskedelmi része, sportegyesületek: nonprofit szféra

Kultúra piaci szegmense (pl. magán-műkereskedelem, ön fenntartó művészek, stb.), kermédia: versenyszféra

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 10:39:59

@almodhi:

Jobboldali szélsőliberális az,

amelyik semmivel se korlátozza a hatalmon lévő gazdag felcsúti rokonyok gazdagodását ?

Ez valami gazdasági szabadrablóság, ugye ?

eqlessootista 2014.03.10. 10:42:51

KISEBB ÁLLAMOT!
Ez a vesszőparipám. Aki mást mond, az -hallgatólagosan is- belegyezikk abba, hogy kifosszák, s utána lehet másokra mutogatni, ellenségeket keresni, áskálódni, stb.
Az alkotást, értékteremtést meg kerülni messziről...
Ilyenek vagyunk?

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.10. 10:43:39

@Moin Moin:

A nonprofit szféra Orbán kezéből kapja a közpénzt.
Azért nem kell nekik profit.

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 10:45:21

@HaFr:

"Annak az útnak a végén, amelyre most rálépünk, a társadalom lecsúszása, elszegényedése és rabsága áll. "

Egyet kérdeznék :

Ha le akarod váltani Orvbánt - mert nem a Fidesz vezeti az országot , hanem Orvbán -de nem akarsz az osszefogás-kormányváltására szavazni,...akkor mi a faszt remélsz ???
Polgárháborút ????
Mert jelenleg NINCS MÁS ALTERNATÍVA !

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 10:47:27

@Moin Moin:
"Egyházak, kultúra egy része (állami, önkormányzati, esetleg alapítványi fenntartásúak), a média nem kereskedelmi része, sportegyesületek: nonprofit szféra"

Ezek már Orvbán zsebében vannak...

almodhi 2014.03.10. 10:47:53

@én már a fény gyermeke vagyok:
Tegyük fel (bár valószínűtlen), nem kötekedsz, hanem komolyan kérdezed:

A jobboldali szélsőliberális ott érzi jól magát, ahol
- joguralom van, így ha valaki lop, azt a hatalmától függetlenül felelősségre vonják
- az államnak nincs, vagy alig van (gazdasági) hatalma, így aztán nem is lehet nagyon mivel visszaélni...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.03.10. 10:53:02

@telkoe: sajnos túl öreg vagyok már ahhoz apám pénzéből éljek és főleg túl öreg, hogy ilyen stupid beszólásokat hallgassak, na moderato

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 10:53:54

@Kalmár:
"Szabad vagyok, oda szavazok ahova akarok, jobban keresek, díjazzák, hogy gyerekeket nevelek, csökkentették az adómat."

Kozben félmillió gyerek éhezik,...nem demagógia,...valóság !
De te orulj a csungohasú ajándékának !

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.03.10. 10:54:40

@dr kíváncsivagyok: Na, bár a Browningomat mindig elöl tartom, de másban reménykedem ..

Mérnork 2014.03.10. 10:55:49

@dr kíváncsivagyok:
"Kozben félmillió gyerek éhezik"
Igen, a rendszerváltás óta csak most, csakis a patásorbán miatt!
Nem, te véletlenül sem vagy demagóg. ;-)

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 10:56:26

@HaFr:
Idealista vagy...
lehet , hogy jószándékú,..de nem a foldon jársz.
Most -sajnos- a rossz és a rosszabb kozott KELL választani !

panelburzsuj 2014.03.10. 11:01:55

@dr kíváncsivagyok:
"Ezek már Orvbán zsebében vannak..."

Régóta keresem már azt a jogszabályt (az Ellenzéki Kerekasztal összeállása óta biztosan), amely megtiltja az állampolgárok kisebb-nagyobb közösségeinek, hogy hogy zsebükbe nyúlva egyházaikat, egyleteiket, pártjaikat "kivásárolják" a mindenkori állam/kormányzat/pártok/politikusok markából.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.03.10. 11:02:09

@dr kíváncsivagyok: le vagy maradva egy brossúrával, na most azt képzeld el, hogy már a ballib Véleményvezér is ide lyukad ki:

velemenyvezer.444.hu/2014/03/10/mszp-ennyi-volt/?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201403

"Az MSZP pontosan ott tart, mint 2010-ben.

Hacsak nem történik csoda, a Fidesz kétharmadot szerez áprilisban. Az a párt pedig, amelyik kétszer nyújtotta tálcán ezt az eredményt neki, megérett a kimúlásra."

Akkor mit vársz te éntőlem? DD:)

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 11:02:45

@Mérnork:
"Igen, a rendszerváltás óta csak most, csakis a patásorbán miatt!
Nem, te véletlenül sem vagy demagóg. ;-)"

Ez sajnos valóság...
A valóság meg nem lehet demagógia.
Ez Orvbán alatt lett ilyen mértu probléma , bár elotte is volt .
Ma félmillió gyerek csak az iskolában eszik rendszeresen !
Énhozzám minden heten becsenget egy csóró cigány , hogy adjak valamit , mert a gyerekei éheznek .
Adok neki kenyeret , konzerveket .
Mert elhiszem neki...
Én munkanélkuli vagyok ...

almodhi 2014.03.10. 11:07:08

@dr kíváncsivagyok: Azért ezt nem hasznos ennyivel elintézni. Ugyanis a dilemma valós: Nagyon sokan ma úgy gondolják, hogy a kisebb rossz most annyira közel áll a nagyobb rosszhoz, hogy nem igazán érdemes azt választani. Elsősorban azért, mert a kisebb rossz választása, csak meghosszabbítaná a valódi megoldás keresését.

Ez (számomra legalábbis) nehéz döntés.

A történelemben mindkét lehetséges döntésre (1. a kisebb rosszat választom; 2. nem választok senkit, így közvetve a nagyobb rossznak kedvezek) van pozitív és negatív kimenetelű példa is, bőven...

barli 2014.03.10. 11:08:44

@dr kíváncsivagyok: hálót kell nekik adni, nem halat..

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 11:13:50

@HaFr:
""Az MSZP pontosan ott tart, mint 2010-ben.

Hacsak nem történik csoda, a Fidesz kétharmadot szerez áprilisban. Az a párt pedig, amelyik kétszer nyújtotta tálcán ezt az eredményt neki, megérett a kimúlásra."

Akkor mit vársz te éntőlem? DD:) "

Te nem tudod , vagy nem akarod megérteni , hogy amellett hogy van igazság az írasaidban,...nincs esély ezek menten MOST változtatni !
Az emeszpé gyenge és az osszefogás is megosztott, ...Mesterházit kifejezetten ellenszenves szarjankónak tartom , de ENNEK ELLENÉRE RÁJUK FOGOK SZAVAZNI , mert jelenleg NINCS MÁS ALTERNATÍVA !!!
Ha Orvbán marad még 4 évig,..MÁR NEM LESZ ESÉLY , olyannyira bebetonozzak magukat !
Már nagyjából kialakult az oligarcha-állam , ha ezt sikerul befejezniuk,..akkor már nem lesz esély választások útján megváltoztatni !!!
Már most is mindent uralnak :
Ugyészség
Bíróságok vezetése ( a Bírák még itt-ott ellenállnak !)
Média
Tudomány-Muvészet
Civil szervezetek
Bankok
Alkotmánybírák

Fékek és ellensúlyok nélkul rohanunk !

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 11:19:29

@barli:
"hálót kell nekik adni, nem halat.. "

Ez (lenne) a kormány dolga !

Te mit tennél , ha annyit kapnál minden hónapban az 5 tagú családod részére , hogy 2 hét után egy filléred se marad ?
Ne gyere az ivással , mert ezek már az éhhalállal harcolnak...
Munkahely ???
Na, itt nálunk nem vesznek fel addig romákat , amíg ugyanarra az alantas munkara 3 magyar várakozik...
Erre varrjál paszományt !

a 17 éves Parker Schnabel 2014.03.10. 11:21:27

@HaFr: A Véleményvezér mióta ballib ?

Ezek a vécéfotós konzervatóriumos írásai, akit az Index alkalmaz a kampányához, mióta kirúgta még a szilit is.

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 11:22:41

@almodhi:
" Elsősorban azért, mert a kisebb rossz választása, csak meghosszabbítaná a valódi megoldás keresését."

Ja,...a rákos betegnek is azért adnak gyógyszert , hogy meghosszabbítsák az életét...még akkor is , ha az élet már csak vegetálás...
A tudományban is bízhat , hátha lesz új gyógyszer...
Vagy adja fel ???

felucca 2014.03.10. 11:25:26

@almodhi: Ez szerintem viszonylag egyszerűen feloldható. Ha jól értem, számodra a kisebb rossz a fidesz. Az eddigiek alapján viszont úgy látom, hogy a következő négy év alatt a kisebb rosszból könnyedén egy nagy, mindenekfeletti rosszá válhat. Ezért megéri most a látszólagos nagyobb rosszat választani, hogy a forgatókönynek ezt a történeti elágazását ki lehessen dobni. Ugyanerre a szocik nem lesznek képesek, tehát, ha szarul kormányoznak, négy év múlva simán elhajtják őket megint. Mondjuk addigra már nem lesz Fidesz, mert egy mostani vereség után a vezírt elviszi a szívszélhűdés, ha nem, akkor seggberúgják a többiek.

Ha érthető voltam, akkor a négy év múlva való újrakezdés könnyebb lenne, ha 2014-18-ig nem a fidesz lenne kormányon.

Más kérdés, hogy ha azt szeretnénk, hogy a fidesznek írmagja se maradjon, akkor most nyernie kell, mert holtbiztos, hogy nem bírja ki és négy év alatt simán elfűrészeli maga alatt a legvastagabb ágat is.

Tehát mégsem olyan egyszerű a dolog. megértelek:)

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 11:26:34

@almodhi:
"A történelemben mindkét lehetséges döntésre (1. a kisebb rosszat választom; 2. nem választok senkit, így közvetve a nagyobb rossznak kedvezek) van pozitív és negatív kimenetelű példa is, bőven... "

Ha nem választasz, akkor is választasz...
A mai valasztási rendszer tesz róla !

Én bízom a (jogosan) félo kozvéleménykutatási alanyokban ....

a 17 éves Parker Schnabel 2014.03.10. 11:27:02

@almodhi: Egypártrendszerben, ahol az állam és a gazdaság is a pártelnök kezében van,

mit csinálsz, ha szereted a joguralmat meg a szabad piacot ?

elfogadod a fennállót, vagy felrúgod ?

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 11:31:28

@felucca:
"Ha érthető voltam, akkor a négy év múlva való újrakezdés könnyebb lenne, ha 2014-18-ig nem a fidesz lenne kormányon."

Erre céloztam én is HaFr - nek...
Lenne esély a VALÓDI keresztény , VALÓDI konzervetív és VALÓDI jobboldali gondolkodásnak osszeszednie magát...

De ez az esély CSAK ORVBAN NÉLKUL lenne meg !!!!
Mert Orvbán kormányon megzabal minden rá veszélyes csoportosulást reggelire !

almodhi 2014.03.10. 11:36:14

@felucca:
"Ha jól értem, számodra a kisebb rossz a fidesz."

Na most akkor innen kezdd újra :-).

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 11:37:23

@a 17 éves Parker Schnabel:

Ha megkérdezed HaFr - t , hogy mit kér , teát , vagy kávét,..akkor kakaót fog választani...
Nem ismeri el , hogy most csak e kettobol lehet választani...
Mert neki "elvei" vannak...
Az,...hogy ebbe beledoglik az ország,...mellékes tényezo és nem az o hibája !

abdul hackeem 2014.03.10. 11:37:41

Én azért jöttem ide, erre a fórumra, hogy tapasztaljak egy kicsit a gazdasági, pénzügyi, társadalmi, szociális és politikai konzervatív hozzáállásról. Valamint, hogy az én konzervatívnak vélt hozzáállásomat megvitassam a bloggerrel és a kommentelőkkel, változtassak az álláspontomon, ha meggyőznek és próbáljak meggyőzni másokat.

dr kíváncsivagyok 2014.03.10. 11:39:04

@a 17 éves Parker Schnabel:
"Egypártrendszerben, ahol az állam és a gazdaság is a pártelnök kezében van,"

Gyakorlatilag egyesult az állam a gazdasággal...egy kézben...

almodhi 2014.03.10. 11:41:41

@dr kíváncsivagyok: "Ja,...a rákos betegnek is azért adnak gyógyszert , hogy meghosszabbítsák..."

A fent rákos beteg meg fog halni. Remélem Magyarország itt még nem tart.

Ha már orvosi analógia: nem érdemes kétes hatású gyógyszereket váltogatni (még ha az egyik kevésbé rossz is...) ha egy műtét megoldja a dolgot.

Carmichael 2014.03.10. 11:41:41

@dr kíváncsivagyok:
Úgy tűnik sikerült beleraqasztani téged is a "nincs más út" légypapírba.
Adott egy olyan helyzet, amelyben van egy agyhalottunk (bizony, jobb és bal oldal ugyanúgy ha nem is ugyanolyan módon kampec), amit értelmetlen tovább lélegeztetőgépen tartani, akkor is, ha ez még mindig halvány lehetőség egy vegetálós élet további kikényszerítésére.
Talán van még tovább út abban az irányban, de nem érdemes rajta végigmenni, nincs semmi felemelő a végén!
Mindannyian tartunk tőle, mi lesz, ha ez a beteg kimúlik, de amíg nem történik meg addig már esély sincs arra, hogy új, értelmesebb élet szülessen a helyére.
Nagyon nem szívesen mondom, de ha jobbat akarunk ennél, akkor engedni kell a rendszerszintű politikai fejreállást. Kicsit Asimovos (Alapítvány I-III) a helyzetünk, mérsekelni kell a kárt, a veszteségeket - erre lehet és kell készülni.

almodhi 2014.03.10. 11:43:14

@a 17 éves Parker Schnabel: "elfogadod a fennállót, vagy felrúgod ?"

Felrúgom. De ez nem biztos hogy elérhető a fennállónál egy kicsit jobb választásával...

a 17 éves Parker Schnabel 2014.03.10. 11:44:02

@HaFr: Szerintem te tévedsz.

Ezek ugyanazok.

Mindigis Orbán-fanok voltak.

velemenyvezer.blog.hu/

a 17 éves Parker Schnabel 2014.03.10. 11:47:45

@almodhi:

Szóval röpül a fideszes törvénygyár Polt Péterestül,
meg a centrális erőtér Simicskástul meg Putyinostul.

Mesélj, hogy csinálod ...

a 17 éves Parker Schnabel 2014.03.10. 11:55:19

@Carmichael:

De a mi kis pártállamunk lepaktált 30 évre Putyinnal.

Mint orosz gyarmat csak 70 évenként fogunk fejreállni, az oroszokkal együtt - megint.

Van erre neked 70 éved ?

abdul hackeem 2014.03.10. 12:07:49

@HaFr: 10Q
Csak, olvasva a kommenteket azért elszomorító az építő vita és tettek hiánya. Sőt: cink.hu/a-bunko-budapestiek-kicsinaltak-a-romai-parti-kokert-a-1540082668/+szilylaszlo
Mindegy, hogy milyen politikai hozzáállású vki, ha a köz érdekében cselekszik.

Carmichael 2014.03.10. 12:10:10

@a 17 éves Parker Schnabel:
Nincs, de ez nem teszi a másik oldalt tehetségesebbé, tisztességesebbé, szimpatikusabbá, ők maguk pedig semmit sem tettek azért, hogy akárcsak el tudjam ezt képzelni róluk.
Ugyanis arra sincs 70 évem, hogy a "kisebbik rossz" alapján éljem végig. Bizony, akár el is lehet menni, ha végleg nincs más út, de a fenti megalkuvásnak nyögés volt, van és lesz a vége. Mindig.

Mike36 2014.03.10. 12:15:03

"A választásokon leszereplő ellenzéki pártok" juj, túl korán raktátok ki a posztot!

ezek szerint már megvannak az eredmények

Mike36 2014.03.10. 12:17:52

Szal ti vagytok az n+1. párt/gittegylet aki különállást, de egyben összefogást hirdet.

Miért most? eddig mit csináltatok?
és aha gittegyleti tagok összefognak, persze a régiek nélkül, akkor mi lesz? szóltok, az ezek szerint nyertes fidesznek, hogy nem így kéne? vagy tüntettek tizen, százan?

nem egyéb ez mint egy újabb gittegylet, dunát lehet veletek rekeszteni

Mike36 2014.03.10. 12:19:47

ja és ha nem EU akkor mi? Mi leszünk az új Svájc? szép álmok, jó lenne már felébredni. Vagy KGST és Varsói Szerződésről álmodoztok?

a 17 éves Parker Schnabel 2014.03.10. 12:29:20

@Carmichael:

Miért kéne elképzelned, hogy Mr.Tökély balos ?

Ott a fidesz, képzeld el róluk, hogy eltűnik az utolsó ellenzéki is,

és akkor mit csinálnak ?

Szerintem keresnek maguknak új zsákmányokat.

El Zorro 2014.03.10. 12:49:59

Némi linkelt "reklámmal" is erősítve HaFr törekvéseit:
zorro.nolblog.hu/archives/2014/02/20/A_kerdes_reg_eldolt/

jaegtoer 2014.03.10. 12:50:46

@abdul hackeem:

ne vegye el a kedved, de kell várni egy kicsit, amíg a húsleves elfövi a habját.

barli 2014.03.10. 12:55:58

@dr kíváncsivagyok: és miért van annak 5 tagú családja, aki nem tudja ellátni?

Carmichael 2014.03.10. 12:59:33

@a 17 éves Parker Schnabel:
Meg sem próbálom elképzelni, nálam a szimpátia-határok nem a jobb és bal esetében húzódnak meg elsősorban. Célok, hozzáértés, tisztesség, hozzáállás, ilyesmi jobban érdekel, az ilyenekkel érdemes legalább szóba állni.

A Fidesz örökké harcolni fog valami ellen, ellenséget a világtörténelemben mindig lehetett nehézség nélkül találni (kijelölni?), ebből csak mi nem jöhetünk ki jól, az örök "harcosok".

jaegtoer 2014.03.10. 13:05:59

@El Zorro:

"Súlyos hibát vétett tehát az ún. demokratikus ellenzék, amikor ilyen tisztességtelen és igazságtalan feltételek mellett is hajlandó volt rajthoz állni, naivitásból vagy számításból lemondott az egyetlen lehetséges alternatíváról, azaz a bojkottról, "

bezony!
akkor is elvtelenek voltak, most is. mondjuk a profitnak nincs is elve, csak volumene.

a 17 éves Parker Schnabel 2014.03.10. 13:18:30

@jaegtoer:

Bár, ahogy látszik, a fidesznek nem okoz gondot, hogy Orbán polgári köréből, vagy miniszterelnöki tanácsadójából,
vagy akármelyik ökörköri tagjából pártot rittyentsen az ellenzék helyére.

Úgyhogy a csalók ellen nincsen orvosság.

abdul hackeem 2014.03.10. 13:38:39

@a 17 éves Parker Schnabel: Szerintem a pártfinanszírozás átláthatósága, pártok fenntartása tagdíjból és az állami pénzcsapok elzárása (állami támogatni az akadálymentesítést kellene) azonnal mutatná, hogy ki kivel van.

quendelapo 2014.03.10. 16:26:15

@HaFr:
Nézzük meg mi lesz április 6-án.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.03.10. 16:28:35

@quendelapo: Ez mindenesetre elkerülhetetlen :)

quendelapo 2014.03.10. 16:41:09

@dr kíváncsivagyok:
@HaFr
Az a játékszabály, hogy szavazhatsz A-tól Zs-ig bárkire, de csak A, B és C, kaphat helyezést. Ha A-ra szavazol, akkor A kap pontot. Ha egyáltalán nem szavazol, akkor is A kap pontot, ha D-Zs között szavazol valakire, akkor is A kap pontot. Ha meggyőződésből vagy taktikai megfontolásból C-re szavazol, akkor első körben A nem kap pontot, de második körben A=C. A csak akkor nem kap pontot, ha B-re szavazol. Az, hogy B-re szavazol, nem jelenti azt, hogy Te nyersz, csak annyit jelent, hogy A nem erősödik tovább.
Ez most a játékszabály.

felucca 2014.03.10. 16:56:04

@quendelapo: Ezt a második körös dolgot nem értem. Mi a második kör?

quendelapo 2014.03.10. 17:03:59

@felucca:
Fidesz-Jobbik nyílt vagy háttér koala, vagy csak simán sodródás a széljobb térfélen.

felucca 2014.03.10. 17:09:39

jaj, igen, értem!

Megtennéd, hogy leteszteled az MNO kommentelői között, hogy tetszik-e nekik ez a rendszer, úgy általában, név nélkül, és ha nem, miért igen? Kösz, engem kitiltottak:)

quendelapo 2014.03.10. 17:30:26

@felucca:
Az mno kommentelői úgyis Orbánt akarják. Azoknak kéne ezt megérteni, akik nem akarják Orbánt, de bizonytalanok: a nem szavazóknak és a pöccsel szavazóknak.

quendelapo 2014.03.10. 17:43:53

@kovi1970:
"Nézd! Az ilyen és hasonló blogoknak nem előre kéne sírni a fidesz bőrére, hanem azt kellene propagálni mindenki menjen el szavazni és ne a fideszre. Sőt! Lehetőleg olyanokra akiknek esélyük van leváltani a fideszt. "

Hát, na....

lenoardo998 2014.03.10. 21:06:13

És akkor miért is nem a fennálló kapitalista rendszer erőteljes kritikájával kellene elkezdenünk letérni az elszegényedés útjáról?

almodhi 2014.03.11. 08:17:16

@lenoardo998:
"És akkor miért is nem a fennálló kapitalista rendszer erőteljes kritikájával kellene elkezdenünk letérni az elszegényedés útjáról?"

Mert nem vagyunk kommunisták?
Mert a fennálló rendszer minden, csak nem kapitalista?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.03.11. 18:26:31

@wabai: "Most még csak sunyin cenzúráznak, aztán ha eljön az idejük feljelentenek. Mert pl. pártot alapítani is csak a választások után egy hónappal képesek."

Nem sunyin cenzúráznak, egészen nyíltan. Mész a francba.

tamas11 2014.03.11. 21:30:28

@barli:
hálóhiányt, nem pedig halhiányt...

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2014.03.12. 02:42:11

@dr kíváncsivagyok: "de ENNEK ELLENÉRE RÁJUK FOGOK SZAVAZNI , mert jelenleg NINCS MÁS ALTERNATÍVA !!!"

A közvéleménykutatásokból egyértelműen látszik, hogy az Összefogás nem nyerheti meg a választásokat. A statisztikai hibahatár nagyon sokszorosával vezet a Fidesz, és akkor még ott van a Jobbik is, és a Fidesz még mindig erősödik, a baloldal meg gyengül.

Ez a szavazás tehát nem arról szól, hogy ki fog kormányozni áprilistól, mert az már eldőlt. Arról szól a választás, melyik pártok hívhatják ki Orbán rendszerét 2018-ban. Szóval aki most az Összefogásra/Kormányváltásra/stb. szavaz, és ezzel az MSZP-t és csatolt részeit erősíti, az arra szavaz, hogy a 2018-as választásokon is Gyurcsány és Mesterházy legyenek az ellenzék vezetői. Azaz hogy 2018-ban se legyen alternatíva.

tamas11 2014.03.12. 10:42:48

@Carmichael:
Legyünk kíméletlenek, és menjünk végig a fejreállós úton, amiben bíztok...
Mit jelent az, konkrétan? Egyrészt , kivándolonak, még többek. Másfelől, aki most mélyszegény, az még mélyebben szegény lesz utcára menni nincs vonatpénze. (rég nincs)
De akármit is jelent a fejreállás, képzeld hozzá a fidesz reagálását, teljhatalom közepette (ld mint eddig!)
Akkor jön az, hogy elirányítják az élelmiszersegélyeket (saját) piaci csatornákra,(pénzt az off shore zámláikra), és kifelé nagy pénzekből propagálják a nincstelenek megsegítését, plusz a harcot a sötétben bújkálók, meg a gazdag multik ellen. Mindezt utolsó véredig. Négy (nyolc) év múlva pedig,kiteszik vezetőik retusált fotóit az ÖSSZES plakáthelyre . Úgy mint most kb.

32FNewYork 2014.03.12. 12:25:18

@HaFr: . Ha nem is vagyunk kommunisták még lehetünk kritikusak bármilyen, akár demokratikus, akár párhuzamosan kapitalista rendszer felé. Azt gondolom, hogy mindig minden rendszer megköveteli a kritikát. A kritikát kitörölni pedig minden körülmények között antidemokratikus. Én elvileg nem hiszek a kritikát el nem viselőkben. Róluk az Ötödik pecsét című remek film figurája ötlik fel. Helyesen tetted, hogy magadra vetted.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.03.12. 13:17:18

@32FNewYork: ezt már hallottam -- szerencsére megkíméltél most azoktól a felhangoktól, amelyek miatt kimoderáltalak, és ezentúl is ki foglak, ha ismétlődnek -- csinálj saját blogot, és ott azt nyilvánítasz ki, amit akarsz.

32FNewYork 2014.03.12. 14:29:44

@HaFr: Ebben nagyon nem értünk egyet. Ha ezt a véleményt hangoztatod mint leendő politikus, akkor ez tőled a következőképpen értendő: csinálj saját országot, és ott azt nyilvánítasz ki, amit akarsz. Viszont a demokrácia alaptétele, hogy nem moderálhatod ki az országból a kritikus hangon megszólalókat. Nem moderálhatod ki az országból a kritikus hangon megszólalókat!
süti beállítások módosítása