1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.01.23. 17:06 HaFr

Toleráljon téged a Putyin!

Orbán egyik, a világképét még az MSZMP-ben megalapozó pincsije békemenetet szervez az orosz barátság jegyében a választások előtti napokra. Ugyanez a jó ember az ide készülő új amerikai nagykövet (egyébként helytálló) szavai feletti elkeseredésében a tolerancia hazájának nevezi az újságírókat megfélemlítő, néhányuk meggyilkolásából nyilvánvalóan hasznot húzó, a kellemetlen popzenészeket, milliárdosokat és szimpla bajkeverőket évekre vagy évtizedre munkatáborokba záró, az ellenzéket vegzáló és perifériára szorító, nemzetiségi háborúkat viselő, homofób, autokrata, mellesleg milliárdos Putyin Oroszországát -- nyilvánvaló jeleként annak, hogy mennyire becsüli a kormányhű propagandagépezet a saját híveit.

A jó ember -- autonóm gondolkodásának tárgyszerű bizonyítékaként -- egyúttal elregél mindent, amit ebben a pillanatban a paksi üzletről is tud: hogy az évszázad üzlete. És senki se tapsol, csettint, sárgul, hogy hejhó, ennek a Bandinak az asztalán már ott lehet a szerződés minden titkos és nem titkos záradékával, egyéb projektekkel való alamuszi koordinációjával, kamatokkal és országhatáron átívelő csúszópénzekkel -- és a 2100-ig nyúló energiaárakkal! Nem mutatná meg legalább a Kövérnek, nehogy véletlenül más dokumentumot szavazzon meg a szuverén magyar országgyűlés? És ha tegyük fel, tényleg olyan jó az a szerződés, hogy méltán kivívhatja e szikrázó elme csodálatát, ismeri-e vajon a jó ember a görögökkel kapcsolatos veretes véleményt (timeo Danaos), és ha igen, nem jutott-e eszébe azonmód? Mint művelt, konzervatív temperamentumnak, persze.

Bullshit. És a végén még kiköp egyet antiszemitául is. Oroszországban, a tolerancia hazájában, az ilyesmit már nem egyszerűen tolerálják -- immmággyák.

Ott fekszik tőlünk keletre Orbán békemenetének célja. Hadd legyek önző, remélem, legalább néhány rokonom elgondolkodik azon, hogy arra-e az arra.

PS. Orbán Viktor utalt Oroszország szerepére a kulcságazatokban és Magyarország energia-kiszolgáltatottságára, s hozzátette, komolyan kell venni az orosz térnyerést. Rámutatott: Oroszországnak a földrajzi közelség miatt mindig lesz valamilyen befolyása Magyarországra, de ő személy szerint nem tudja elfogadni Oroszország túlzott befolyását. Úgy látja, ma "túlzott mértékű befolyás érvényesül".

Mondta ezt a gazda 2007-ben. Ha akkor volt túlzott mértékű a befolyás, vajon milyen lesz eztán? És főleg: "személy szerint" Orbánban mi változott azóta? Mert a világ ekkorát azért nem.

170 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr605778557

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Holnap tüntetés Paks kapcsán... 2014.01.24. 07:23:46

Imádom a zöld propagandát. A szélerőmű, naperőmű valóban remek eszköz pár apróságot leszámítva. Ilyen például az elfoglalt terület, az ezek kapcsán kiirtandó erdők, a rendszer felépítése, az energia tárolása kapcsán keletkező veszélyes hulladék, a rend...

Trackback: Bencsik és a napfény íze 2014.01.23. 21:46:51

A Demokrata főszerkesztője ma leporolta a régi Pártélet cikkeit, és a legjobban sikerültek paneljeiből némi aktualizálással (coca-cola mámor helyett marihuána) összerakott egy frisset: ...mintha szerepcsere történt volna, mintha a csúfos véget érő S...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carmichael 2014.01.23. 17:31:41

Ez a békemenet (és a reakciók) lézerélesen megmutatják majd hol tartunk éppen. Sztem még befelé megyünk az erdőbe...

Mellesleg mit fog a békemenet megvédeni?
Azt, hogy Paks bővítése szükséges és jó-e?
Vagy, hogy ez jó üzlet-e?
Vagy, hogy így kellett-e intézni?
Vagy Putyin jó demokrata-e?
Vagy akarjuk-e az oroszokat a spájzba?
Esetleg, hogy lesz-e ettől 1%os GDP bővülés?
Vagy..?

Egy mikrofon nem ártana majd a nagy eseményen.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.01.23. 17:53:33

Bencsikből egyszer valahol tananyag lesz.

zsaruvér 2014.01.23. 17:53:33

Menjenek a békemenetesek Moszkvába segget nyalni Kijeven keresztül gyalog.

Carmichael 2014.01.23. 19:24:07

Nézem ezt a most indult kampányt a közlekedési reklámfelületeken és nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy ez a hihetetlen alacsony színvonal és stílus nem az ellenlábasoknak szól, hanem nekünk.

A jó öreg választó igényszintjét és lövik ilyen mélyre, és engem töprengésre késztet, hogy nem félnek a következményektől, meg merik tenni, hogy ennyire lekezelnek minket. Egy önmagára valamit is adó országban ezt a nívó és ötlettelenség visszaütne a feladóra, szerintem.

Ténleg ennyire primitívek lennénk már népnemzetileg, hogy ennyi - egy zsigeri felböfögés - elég bármire, netán még szimpatikussá teszi a böfögőt? Nekem ez ijesztőbb mint Paks, pláne, ha igazuk van...

Carmichael 2014.01.23. 19:25:28

@Carmichael: bocs a halom elütésért, már fáradok.. :(

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.23. 19:27:45

@Carmichael: pedig igazad van, így fáradtan is

nevetőharmadik 2014.01.23. 20:51:20

@Carmichael: szerintem ők már az Eurázsiai Unióra készülnek, Putyin atyuskával az élen. Hogy számításból, vagy mert az orosz agresszivitástól bekábultak, mint lepke a fénytől, nem tudom... mert ha tényleg átviszik az országot arra az oldalra, akkor máris mindent megúsztak és életük végéig ők lehetnek a kakasok ezen a szemétdombon. Addigra csak az marad.

Makkasz 2014.01.23. 20:55:58

Tudjatok miert no meg az elhuzodo nagyprojektek koltsege duplajara, haromszorosara, vagy negyszeresere (4-es metro, tervezett koltseg negyszeresen valosult meg, ugy, hogy meg szakaszokat is elhagytak)?

Az inflacio miatt? NEM

Az allasidoben is keletkezo rezsikoltseg miatt? NEM

Azert, mert ha ma 3700 mrd Ft-ot er nekunk az atomeromu, az atadashoz kozelebb kerulve is ennyit, vagy meg tobbet fog erni. Amig a megrendelko maga nem tudja befejezni a beruhazast, addig a Roszatom annyi penzt ker amennyit akar.

Atomeromu eseten ez a keszultsegi fok kb. 99%, ahonnet mi be tudnank fejezni.

Merthogy tudas, szakertelem atomeromuepisteshez itt nincs. De aazal a befejezessel is elveszitenenk minden garanciat.

Mosmar az ororszok egyetlen feladata, hogy mindig annyit kerjenek, amennyit egy idiota politikus aldozni hajlando. Egy evvel az atadas elott is akar ujabb 3700 mrd Ft-ot.

Ha elindul a termeles, bezar az osszes tobbi eromu, mert maga Paks az aramigeny 120%-at termeli (persze majd importalni kell napi csucsokban, ejszaka meg ingyen aromot adunk majd mindenkinek aki hajlando atvenni), akkor meg vegkepp vegunk. Csak akkor adnak az oroszok urant, futoelemet, ha ezt meg ezt tesszuk. Halalcsapda.

Egyszeru alkupozicio. Mit veszithet orosz? Dusitott uran ertekesitest, elhuzodo torlesztest. Mit veszithet Magyarorszag? Lekapcsolt aram es sotetseg mindenhol. Igy majd konnyu lesz alkudozni:)))

Vannak szerzodeses garanciak, mondjatok.
Persze, barmikor var az ember szivesen egy-ket evet amig nemzetkozi birosag igazat ad es szallitasra kotelezi az ororszokat, a sotetben, aram nelkul.

Ezt hozta el orbi, az ostoba.
En megmondtam.

Blogger Géza 2014.01.23. 21:05:47

Hát ez (is) elég demagógra sikerült. Ugyanis Bencsik azt mondta az amerikai nagykövet (maga személy abszurd: Magyarországon életében egyszer járt, az országot nyilvánvalóan nem ismerő, liberális tévésproducernő, aki nyilvánvalóan csak azért kapta meg a kinevezését, mert Obamának sok pénzt juttatott) bicskanyitogató kioktatása után, hogy EHHEZ KÉPEST még Oroszország is a tolerancia hazája... És valóban: mikor hallottunk ilyen kioktatást egy orosz követtől?

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.01.23. 21:07:10

Rá kellene már döbbennie mindenkinek, hogy a "hintapolitika" mint politikai módszer nem működőképes és nem hasznos!

Törvény (törölt) 2014.01.23. 21:07:14

Az a propaganda, hogy a kommunistáknak vonulni kell. Nem kell ezen csodálkozni, régen is vot ilyen. Érdekes látni azt, hogy az az ember, aki 16 éve megszakította az orosz-magyar gazdasági kapcsolatokat, most visszanyalja magát a keleti medve hátsó részébe. Már csak arra lennék kíváncsi, hogy a Széles féle energiacella hogyan alakult át Paks II. atomprogramra?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.23. 21:13:18

@Blogger Géza: csakhogy ezek szerint se az amerikai diplomáciai mechanizmust nem ismeri (a nagykövet nem a saját véleményét mondta), se nem tudja, mit jelent a tolerancia szó a közéletben-

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.23. 21:21:51

A kérdés az, hogy kell-e atom.

Ha kell akkor az oroszok megkerülhetetlenek.
Egyszer próbálták az oroszokat megkerülni egy Paksi szervíz kapcsán az erőmű létezése óta.
Egy Francia-Német cég vállalta magára a feladatot, ami munkálatok meglehetősen nagy üzemzavart okoztak, amit aztán az oroszok hoztak helyre.
Aztán ott van az urán, ami szintén nem megkerülhető.

SZóval ha atom, akkor az oroszok megkerülhetetlenek, ezt minden 80IQ feletti ember vágja.

Márpedig a többség (cirka 90%) szerint kell atom, hisz nem elhanyagolható az a 45%-nyi energia amit Paks termel nekünk kiszolgáltatttságilag.

Szóval ez az oroszozás Paks kapcsán pusztán és kizárólag egy összellenzéki Bullshit.

Ha nem lesz más fogás, akkor bukta.
Már az ellenzéknek.

csak egy néző 2014.01.23. 21:26:08

@Blogger Géza:
Gejza öcsém, lehet, hogy ott a messzi "Ámerikában" többet tudnak az országunkról, politikájától és kiváló "politikusainkról", mint amit te valaha is csak sejtenél és még a (KGB-s) Putyin is többet tud rólunk, mint te és az oktatóid a pártértekezleteken.

csak egy néző 2014.01.23. 21:30:11

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Idióta. Nem az atom a kérdés,hanem, ha ugyanezt a szerződést, vagy ki tudja, hogy mit, ha Fletó írta volna alá, akkor ma a parlamentet csak fényképen lehetne mutogatni. Vagy akkor is ezt írtad volna?
"Szóval ez az oroszozás Paks kapcsán pusztán és kizárólag egy összellenzéki Bullshit."

vajdasagi 2014.01.23. 21:36:26

@csak egy néző: Nekem pont ez ugrott be. Vagy másként: távolról kell a hegyeket nézni.
Jobban látják mindkét oldalon a mi szánalmas vergődésünket mint sokan idehaza.

Amúgy menetelni minden birkának kell. Belső szükséglet ez. Meg így lehet kimutatni a lojalitást is. Újra és újra. Nincs ebben semmi meglepő. A világ rendje ez. Nemcsak a kommunisták menetelgettek, de persze a bencsik azoktól tanulta, az biztos.

zobod 2014.01.23. 21:44:09

@csak egy néző: ez a Föld minden egyes államára igaz. A szavazók tudnak a legkevesebbet arról, ami a színfalak mögött folyik.

Blogger Géza 2014.01.23. 21:44:25

@HaFr: Frászt nem, pontosan tudja, hogy ilyen ügyekben a nagykövet nem saját véleményét mondja, hanem (elvileg legalábbis) a rezsimje hivatalos álláspontját, tehát nyugodtan összevetheti a két rezsimet (Obama USÁ-ja és Putyin Oroszországát) nagyköveti magatartás alapján, és a toleranciát nem "közéletben" (érdekli a frászt a houstoni vagy rosztovi "közélet") , hanem nemzetközi kapcsolatokra vonatkoztatja. Ha mi nem küldünk tiltakozó jegyzékeket, hogy túl sok néger ül az USA börtöneiben, túl sok ott a kivégzés, túl sok a deviáns felvonulás stb. akkor ők miért nem képesek arra, hogy tolerálják más országok más jogrendjét, hagyományait, kultúráját? Persze tudjuk a választ: mert azt hiszik, az övék a legjobb... Ezért utálják őket szinte mindenhol. És olyan hülyék hozzá, hogy ezt nem értik.

Uva 2014.01.23. 21:45:39

ez a sok fideszes nyalonc 4-5 eve meg a szocikat szidta napi 24 oraban, ha leultek targyalni az oroszokkal, most meg tapsviharban tornek ki, hogy felveszunk toluk 3000 milliard forint hitelt

Blogger Géza 2014.01.23. 21:47:03

@csak egy néző: Ez sajna nagyon mellément, mert életemben nem voltam semmilyen pártértekezleten. :)

Krisz11 2014.01.23. 21:49:06

"a tolerancia hazájának nevezi az újságírókat megfélemlítő, ..., a kellemetlen popzenészeket ..... évtizedre munkatáborokba záró, nemzetiségi háborúkat viselő, homofób, ..... Putyin Oroszországát"

Hát ez döbbenet! Holott mindenki tudja, hogy a tolerancia hazája izrael:D

Blogger Géza 2014.01.23. 21:49:57

@Uva: Ha olcsóbb, mint más finanszírozás - a hírek szerint az lesz, miért ne örülne neki bármilyen normális ember? Ez nem egy IMF-póráz, ami után az IMF akarja megmondani, ki mennyi a adót fizessen Magyarországon és hasonlók...

Makkasz 2014.01.23. 21:50:14

@Blogger Géza: Kioktatast orosz kovettol?

Oroszok velunk peldaloznak, hogy ne szsoljon be nekik EU, mert van egy nalunk sokkal kevesbe demokratikus orszag, magyarorszag, ahol a diktatura kiepitese folyik, a fuggetlen mediat megolik, az alkotmanyossag garanciait kiirtjak.

Putyin arcan latni paks alairasakor a csodalkozast es a visszafojtott rohogest. Ilyen meg nem volt, hogy egy orszag katonai kenyszer nelkul teljesen atadja magat az orosz hatalomnak. Meg a volt szovjet koztarsasagok sem.

Egyszeruen nem erti, hogy lehet ekkora gerinctelen szar orban, es hogy arulhatja el hazajat, szolgaltathatja ki a jovot nekik.

Ez tortent ugyanis.

Ezt is megmondtam baltasgyilkosnal, hogy nagy baj, orbi azt hiszi jo uzletember. nem veszi eszre, ha mar nincs mit adnia, akkor csak egy kiszolgaltatott balfasz.

Ilyenek kapnak sirogorcsot amikor nbem ugy alakulnak a dolgok ahogy ok "elterveztek" (valojaban, almodtak).

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.01.23. 21:51:11

Atomenergiapárti vagyok, de ez a birkamenet és a Putyin demokratikus miboltának magasztalása egy vicc.

Krisz11 2014.01.23. 21:53:22

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Márpedig a többség (cirka 90%) szerint kell atom, hisz nem elhanyagolható az a 45%-nyi energia amit Paks termel"
Pontosan! Ezért csinál magából komplett hülyét az ellenzék, mert olyasmit támadnak, amit a 90% támogat. Nem csodálkoznék, ha ezzel (is) buknának 1-2%-ot a bizonytalan szavazók közül.

NA YA! 2014.01.23. 21:53:38

@Blogger Géza: ".EHHEZ KÉPEST még Oroszország is a tolerancia hazája... "

Nos, kedvenc elvtársad, gospodin Uljanov mondta volt: tanulni, tanulni, tanulni!": fn.hir24.hu/itthon/2007/03/28/orosz_nagykovet_beszolt_orbannak

zobod 2014.01.23. 21:53:40

@Blogger Géza: a nagykövet asszony elmondta az összes sztereotípiát amit egy felületes amerikai átlagpolgár mostanában hallott rólunk. Nincsen jelentősége, a szakattasék - rangjuktól függetlenül - akik végzik a munkát, és előkészítik, egyeztetik, vagy kisebb ügyekben éppen hozzák a döntéseket. A hölgy jutalomból kapta a posztot, teljesen outsider, a meghallgatásán is éreztették ezt vele az őt faggató politikusok.

Uva 2014.01.23. 21:53:45

@Blogger Géza:
azt en is ertem, hogy orbi azert nyit kelet fele, mert ott nem ugatnak bele a faszsagokba, amit csinal, csak epp... mikor feri meg a libajnai nyitottak kelet fel, akkor az egesz fidesz korusban hazaarulozott 24/7, oldd fel ezt az ellentmondast.

szonár 2014.01.23. 21:54:09

A bolsevisták újonnani russzofóbiája komolytalan és röhejes - szerencsére a magyarok nem feledékenyek.

Bajnai, 2010: paks bővítése nemzeti ügy.

Wikileakses iratokból az is ismert, hogy Meseházi már 2009-ben megüzente az amcsiknak, hogy az oroszok fognak nyerni...

Egyébként Putyin nyilván nem a demokraták gyöngye, de 2014-ben már nem mondhatjuk, hogy rosszabb lenne, mint az egész világot lehallgató, drónokkal ítélet nélküli gyilkosságokat végrehajtó, eNSZ-felhatalmazás nélkül háboruzó Obama. Ugyan kérem, kilóg a lóláb, hogy Putyin azért lehet gonosz diktátor, mert keresztbe tett a nyugati érdekeknek...

Gazz 2014.01.23. 21:55:26

@Blogger Géza: Konkrétan melyik része volt bicskanyitogató?

Anselmo 2014.01.23. 21:56:04

@Blogger Géza: köszi a kommentedet, így legalább van korrekt információ az ügyről.

Uva 2014.01.23. 21:56:27

@szonár: haver, a magyarok pont hogy feledekenyek, a fidesz az un. eemuutnyoocevet vegighazaarulozta, amikor a szocik leultek targyalni a ruszkikkal

szonár 2014.01.23. 21:57:12

@Makkasz: Baromságokat beszélsz, mert az oroszok egész európát leszólták az orosz külügy jelentésében - ki éve luxemburgot, mert ott vannak az offshore számlái az orosz vezetésnek. :)

Az orosz külügy magyarországgal szembeni kritikája pedig komoly fricska Európának - azt vágták brüsszel pofájába, amellyel minket szoktak támadni. Kellett nekik kiteregetni a szennyest.

De persze ha a franciáktól vagy az amcsiktól vásároltuk volna az erőművet, az neeem lenne az ország kiszolgáltatáűsa, mi? :)
Gyengék az érveitek, mint mindig...

Gazz 2014.01.23. 21:58:52

@Krisz11: Ha arról van szó, hogy a két forradalmunkat leverő, 45 évig megszálló oroszok támogatására szerveznek békamenetet, akkor csak agymosott zombik fognak menetelni a seggnyalók mögött.
Vajon Wittner Mária mit szól ehhez?

safranek 2014.01.23. 22:00:58

odáig jutottunk, hogy a népet újra nem érdeklik a tények, vakon elfogadják a szélkakas módjára forgolódó szónokok szavait.

Nekik nyilván "toleráns" Putyin rendszere, merthogy szivük mélyén ők is pl. kiutálnák, neveleőtáborba zárnák a homoszekszuálisokat, cigányokat, stb.

szonár 2014.01.23. 22:01:02

@Uva: És a magyarok elfeledték? Nem, nem felejtették. Csakhogy a magyarok nem russzofóbak, ellentétben pl. a lengyelekkel. 45 és 56 ellenére, a Vörös hadsereg rémtettei ellenére, talán mert a szovjeturalom a Kádár-rendszerrel is összekapcsolódik. Ezért russzofóbiával itt nem lehet hasítani, pláne manapság.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.01.23. 22:01:27

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Aztán ott van az urán, ami szintén nem megkerülhető."

Kivételesen egyet értek veled. Atom kell, pénz nincs, az oroszok meg adják a pénzt is. Hogy a Világbank és az EBRD esetleg jobb konstrukciót adna, és lenne más gazdaságosabb ajánlat, az kérdéses. Nem nagyon hiszek benne.

De hogy az urán miatt függenénk az oroszoktól, azt kétlem. Van nekünk uránunk elég. Azon sem lepődnék meg, ha annyit termeltünk volna ki korábban, hogy ezer évig elég lenne. Másrészt az uránhoz bárhol hozzáférnénk. Amióta a hadiipar nem felveszi a termelést, hanem a fegyverek leszereléséből adódóan piacra dobja a hasadóanyagot, szerintem felesleg van belőle.

szonár 2014.01.23. 22:03:23

@Uva: A sok szocinyalonc pedig 4-5 éve tapsikolt az orosz tárgyaláshoz, most pedig a fideszt szídja a paksi egyezség miatt...

Hagyjuk már ezt. Sokkal nagyobb szélkakasok vagytok, mint a fidesz....

safranek 2014.01.23. 22:03:47

@szonár: Szerecsenmosdatás? Szélkakas politika?
Jó, fogadjuk el, hogy pont olyan Putyin, mint Amerika. Akkor ez már feljogosít, hogy hozzájuk dörgölőzzünk? Tyúkszar vagy kacsaszar az mindegy, de muszály belelépni.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.01.23. 22:04:34

@szonár: Az LMP a fő atomellenes, és a szocik csak felveszik a szólamversenyt.

szonár 2014.01.23. 22:04:54

@Gazz: És a mazsihisz mit szól ahhoz, hogy a honi zsidóság nagy részét kiírtó németek ma a legnagyobb barátaink? :P

Uva 2014.01.23. 22:05:44

@szonár: jaj ne mondd mar, az egesz fidesz kovetkezetesen, eveken (kb 10) keresztul russzofobiara nevelte a szavazoit. ezt hallgattam a munkahelyemen evekig a fideszesektol, hogy fel kell akasztani a szocikat, mert megint behivnak az oroszokat, stb

szonár 2014.01.23. 22:05:56

@safranek: Mert az atomüzlet azt jelenti, hogy most már dörgölőzünk? Ez egy igen érdekes szemlélet.

komplikato 2014.01.23. 22:06:49

@Blogger Géza: "miért ne örülne neki bármilyen normális ember?"
Talán mert szerény becslés alapján kedvezményes kamattal együtt kb. meg ÖTSZÖRÖZI az államadósságot?

Blogger Géza 2014.01.23. 22:07:52

@komplikato: Ki az a barom, aki ilyet mondott?

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.23. 22:09:08

Ostoba, demagóg cikk. Gondolom beteges buziimádatod ragadtatott el ismét.

Makkasz 2014.01.23. 22:16:23

@szonár: Nem vasaroltunk semmit.

Magyar adofizetok penzen energia exportbazist telepitenek az ororszok az orszagba.

Az egesz atomeromu beruhazas egy remalom, a megoldasa tragikus, az eredmeny borzaszto lesz.

Egyebkent csak arnyalatnyival lenne jobb a helyzet ha franciaktol vesszuk ugyanezt, ebben igazad van.

A nemzetarulas, a jovo atadasa, egyforman rossz barki csinalja, barki fele.

Csak egy alternativa, az ostoba pokhendisegetekre. Komolyan, ennyi agyalagyultat meg nem lattam. Nem is az atom a baj, hanem a koncepciotlansag, tudatlansag es a lopasi vagy megoli az orszagot.

mihazank.wordpress.com/
Kedves Vezetonk titokban nagyszeru szerzodest kotott oroszokkal. A lenyege, hogy jovobeli magyar adofizetok penzebol megvalositjuk Europaba iranyulo orosz aramexportot.

Mit adunk mi? Mi a magyar hozzaadott ertek? Penzunket, teruletunket, viseljuk osszes negativ externaliat es kockazatot. Csereben oroszoknak fizetunk hitelkamatot, toluk vesszuk a technologiat es kesobb alapanyagot, futoelemeket.

Mit adnak az oroszok? Technologiat verseny nelkul, 1000 mrd Ft megrendelest Kozgepnek, dusitott urant.

Mi majd exportalunk tiszta es olcso aramot nyugatra, koltsegeket es kockazatokat viselve, Europa szvazifoldjekent.

Azok, melyekhez hasonlot a meg a Fold nem hordott a hatan, eddig 6.700 mrd Ft ertekben vallaltak kotelezettseget gyermekeink terhere. 3.000 mrd Ft a nyom nelkul elkoltott nyugdijpenz, 3.700 mrd Ft atomeromu. A nepesseg pedig csokken es oregszik, egyre kevesebb megnyomoritottra jut egyre tobb teher. Orbanek es a tobbi oligarchacsalad reg nem lesz ebben erintett. A merhetetlen nyomort hagyjak maguk utan. Nezz ra szelid gyermekedre, o lesz aki visszafizeti az adossagot es eltartja a nyugdijasokat.

A titokban szerzodott atomeromu egyetlen elonye az ujabb ellophato forras. Manyup megvolt, afa, megvan, EU penzek beterelve, de meg kell.

Nezzuk meg mit old meg Paks bovites:

Energiafuggetlenseg: nem, nincs uranunk.

Olcso energia: nem, dragabb lesz mint valaha.

Megujulo, fenntarthato: nem, nincs uranunk, dusitonk, a keszlet veges.

Munkahelyek: 300

Pozitiv kornyezeti hatas: nem, bar CO2 kibocsatas jelentektelen, ugyanakkor a szukseges Duna vizlepcsok termeszeti katasztrofaval fenyegetnek. Nincs olyan szakertoi csoport a vilagon, akik szerint, a kockazatokat, hulladekelhelyezest figyelembe veve azatomenergia kornyezetbarat lenne.

Egy helyen lesz orszag elektromos energiatermelesenek 100%, nem szabalyozhato modon. Ingyenaramot adunk majd szomszedainknak adofizetoi penzbol dragan epitett eromuvunkbol. Miert ingyen? Mert szomszedos orszagok nem adjak majd fel sajat, akar dragabb kapacitasaikat, pont fuggetlenseguk biztositasara.

Meghibasodik, nincs alapanyag, az orszag lekapcsolva. Katasztrofa eseten nem nagy terulet valik lakhatatlanna, hanem egy nemzet kapja meg az utolso dofest (Csernobil 150.000 km2-t erintett kozvetlenul).

De nezzunk egy alternativat, a biomasszatermelest:

Eves termes
(ennek haromszorosa is elerheto) 14 t/ha
Futoertek 4 MWh
Futoertek
hektaronkent 62 MW/ha
Eromu hatasfok 45 %
Hektaronkenti villamos
energia 28 MW/ha
Paks II tervezett kapacitas 3700 mrd Ft-ert 2200 MWh
Paks II eves termelese 19272000 MWe/ev
Szukseges terulet 687736 ha
Szukseges terulet 6877 km2
Szukseges terulet Magyarorszag osszeshez kepest 7.4 %
Szukseges terulet Magyarorszag jo minosegu mezogazdasagi teruleteihez kepest 15 %
A szukseges terulet tovabb csokkentheto a marginalis mezogazdasagi teruletek hasznalataval, ill. a hagyomanyos mezogazdasagi hulladekok (kukoricaszar, szalma, stb.) felhasznalasaval.

Elonyei:

Energiafuggetlenseg: igen, sajat orszagunkban, minden hozzaadott ertek a mienk.

Megujulo, fenntarthato: igen, idok vegezeteig. Kornyezetbarat, szendioxid semleges.

Munkahely: 30.000

Nincs eladosodas, a projekt az igenyekhez igazodva, sok kisebb biomassza eromuvel valosul meg.

A kis eromuvek altal termelt ho futesre hasznosithato, nem a Dunat futjuk vele (eromuvek ho-elektromos termeles aranya 55-45%).

Nem kerul adofizetoi penzbe, nem gyermekeink fizetik meg. Nem kell kamatot sem fizetni.

Helyi kezeleseben, helyi gazdak termelesebol, helyi munkaerovel, akar magan, akar reszben EU penzbol valosul meg.

Hatranya: nincs politikusok es oligarchak altal ellophato hatalmas penzosszeg.

Biztosan lehet ennel jobbat is. Ami bizonyos, orbikanak csak a lopasi lehetoseg jart a fejeben, semmi mas.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.01.23. 22:16:38

www.origo.hu/itthon/20140123-keszul-a-bekemenet-az-orosz-baratsagert.html?sec-1

Most ez megint mi?! Miért kell menetelni? AZ tök jó dolog, hogy pozitív a viszony az országokkal, még Oroszországgal is, de MIÉRT KELL MENETELNI?! FUJJ!

Blogger Géza 2014.01.23. 22:19:05

@Uva: Változik világ. Mondok pár dolgot az utóbbi pár évből.

1) Soha nem volt annyira kiábrándult a magyar lakosság az EU-val kapcsolatban, mint most, köszönhető az EU bénázásainak (hosszú recesszió, állandósult belső viták, csődközeli tagállamok stb.) és a Magyarország elleni verbális agressziójának.

2) Oroszország gazdasági-pénzügyi ereje és életszínvonala hatalmas fejlődésen ment keresztül az elmúlt években.

3) Az USA nagyon úgy néz ki, hogy nem bírja megemészteni, hogy kedvence, az SZDSZ véglegesen eltűnt a magyar közéletből, és befolyásának csökkenését agresszív kioktató-belepofázó stílussal próbálja visszaszerezni.

4) Valószínűleg a fentiektől nem függetlenül Magyarország meghirdette keleti nyitás politikáját. (Bár ez első sorban gazdasági kérdés.)

Ezzel együtt jogosak voltak a Fidesz akkori kritikái, amelyek az ország gázellátásában nem próbáltak erősebb diverzifikációjára törekedni. De Paks bővítését a Fidesz ugyanúgy megszavazta már 5 évvel ezelőtt is, tehát itt koránt sincs akkora változás mint azt most egyesek próbálják sugallni.

komplikato 2014.01.23. 22:20:54

@Krisz11: Van olyan jó mint a CIRIL ÖSSZEFOGÁS.

egyetmondok 2014.01.23. 22:21:15

Valószínű, hogy választási cécó ez az egész paksi sztori. Erre a sietségre semmi ok nem volt. Pont,mint a Szabadság-téri emlékmű,mint Szakály beteg dumája,és lehetne sorolni.

Úgy tűnik,hogy a hazudozás - már mindegy, hogy miről, tökmindegy,bármiről - a magyar történelemben eddig még soha nem látott,tapasztalt nagyságúra szabásában és soha nem látott szinten pofátlanra vételében hisznek a Fidesz-nél, mint egyetlen működő magyar politikai erőben.

S végül is,ugyanez vitte el őket a kétharmadhoz,ami bevált,azon miért is változtatnának ?

Blogger Géza 2014.01.23. 22:23:09

@NA YA!: Ez az egy darab volt talán a legkeményebb beszólásuk az elmúlt 20 évben, de még ebben sem szóltak messze annyira bele a dolgainkba, mit ez a amcsi spiné - még azelőtt, hogy bárkivel találkozott volna, megismerte volna az országot stb.

_andris 2014.01.23. 22:23:57

Nem kell atom

@Makkasz: veled értek egyet.

Aki szerint kell: olyan soha nincs, hogy ne lenne alternatíva. De még ha jó ötlet lenne, akkor sem így! Ez így kriminális!

komplikato 2014.01.23. 22:25:14

@Blogger Géza: Hatodikos tananyagot pereld be a kamatos kamatról szóló részek miatt. Vissza kell fizetni? Igen. Akkor az tartozás. Ennyi.

A legszebb az egészben, hogy orrba-szájba hazudnak, az első hírekben még a beruházás 6000 milliárd körül volt említve, a hitel meg 3400 milliárd. Utána kb. minden hírben teljesen más számokkal dobálóztak, a hitel tőkerésze szépen ugrált 2400 és 3400 között, az önrésze is föl és le. Most ennyire képlékeny, vagy nem merik megmondani?

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.01.23. 22:25:22

Én egy olyan pártra akarok szavazni amely társadalmilag konzervatív, gazdaságilag jobboldali! Piacalapú!
VAN ILYEN?! Mert ez a Fidesz NEM az, pedig nagyon sokáig azt hittem és támogattam is őket!!

Ha nincs otthon maradok!

_andris 2014.01.23. 22:27:57

@egyetmondok: nem hiszem, hogy választási cécó, ugyanis ez egy támadási felületetet adó téma. Inkább a bebiztosítás, hátha nem lesz meg a kellő többségük április után, és akkor nem tudják nyélbe ütni ezt a tragédiát. Vagy az elbizakodottság, hogy erőből minden megy. eddig szó sem volt arról, hogy a nép többsége támogatná a paksi bővítést, most itt a kommentekben már 80%-ot írnak egyesek (vajon honnan veszik?). Ennyire birka lenne ez a nép, hogy a készként tálalt helyzetbe máris belenyugodott?

tobeor 2014.01.23. 22:31:34

poszt:
"nyilvánvaló jeleként annak, hogy mennyire becsüli a kormányhű propagandagépezet a saját híveit."

Ez egy mélyen alultárgyalt jelensége ennek az ocsmány kurzusnak.

Minden tettükből, minden szavukból kiderül, mennyire megvetik és lenézik a saját híveiket.

Orbán (Moszko)Vitya annyira lebecsüli saját szavazóit, hogy úgy gondolja: azoktól nyugodtan csinálhatja az ellenkezőjét annak amit évekig mondott, mert azok annyira ostobák és szervilisek, hogy vagy fel sem fogják hogy átbaszta őket, vagy nem érdekli őket.

Orbán (Moszko)Vitya annyira lebecsüli és megveti saját szavazóit, hogy úgy gondolja: azoktól nyugodtan kiraboltathatja az országot, feladhatja az energiaszuverenitást, okozhat bármennyi kárt a magyar nemzetnek, azokat ez sem fogja érdekelni. Hisz nyilván buták felfogni, vakok meglátni, süketek meghallani.
Annyira debilnek nézi őket, hogy, még a legdurvább magyarellenes húzásait is nemzeti hőstettként adja elő nekik, abban a meggyőződésben, hogy ezt azok be fogják szopni.

Senki sem veti annyira az orbánistákat, mint maga Orbán, alias Putyin pincsije.

tobeor 2014.01.23. 22:34:21

Orbán pincsi, 2013 február 11:

"a vonatkozó nemzetközi szabályoknak megfelelően nemzetközi tender kerül majd kiírásra."

parlament.hu/internet/plsql/ogy_naplo.naplo_fszoveg2?p_ckl=39&p_query=251_16,&p_szoveg=paks%20and%20tender&p_stilus=

cellular 2014.01.23. 22:36:18

Csak tudnám, miért kellett úgy elsietni a közterület átnevezéseket.

Hiányzik az a Moszkva tér, de nagyon!

Uva 2014.01.23. 22:43:19

@Blogger Géza:
1) az EU fikazas kapcsan annyit tudok mondani, hogy kozben az osszes fideszes putriban EU-s penzbol epul a diszkoves foter termalfurdostol, meg fasorostol.
2) totalisan irrelevans az en felvetesem szempontjabol, bar igaz
3) marhasag
4) teny

Paks boviteset tenyleg megszavazta a fidesz, aminek en szemely szerint orulok, nem is pakssal van a gondom.
Hanem azzal a jelenseggel, hogy 10 evig tol valami mondokat a fidesz (pl. aki az oroszokkal targyal hazaarulo, nemzetgyilkos, stb), minden fideszes bologat ra, majd hirtelen homlokegyenest az ellenkezojet kezdik nyomni (az orosz szerzodes az elmult negyven ev legjobb uzlete) ugyanazok a politikusok es arra is minden fideszes bologat.

tobeor 2014.01.23. 22:47:10

@Nyekenyóka.:
Több ez mint szánalmas.

Extrém szervilizmusból, agyi leépülésből kifolyólag emberek ünnepelni fogják hogy vezérük hazaárulásának köszönhetően az orosz birodalom nagyon megnövelte befolyását Magyarországon, beszűkítve mozgásterünket.

Jobb helyeken hazaárulásért börtön jár. Nálunk glória.

komplikato 2014.01.23. 22:54:41

Ja kis színes a témához, ajánlom Bencsik elvtársnak.
444.hu/2014/01/16/oroszorszagot-aggasztjak-a-brutalis-magyar-rendorok-es-a-sajtoszabadsag-helyzete/

"Magyarországon lábbal tiporják az alkotmányosságot: Az új alkotmány nem felel meg az európai demokratikus normáknak, ráadásul öt hét alatt, érdemi vita nélkül fogadták el."

tobeor 2014.01.23. 22:59:24

@Nyekenyóka.: Nyilván jóhiszemű voltál. Ne magadra haragudj, hanem rájuk.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.01.23. 23:00:20

Valaki!

Van olyan párt ma Magyarországon, amelyik társadalmi kérdésekben inkább konzervatív, gazdaságilag meg JOBBOLDALI? (nem csak papíron!)
De ahogy nézegetem őket, az összes balos.. :/

Mert én ilyen pártra szavaznék!

NA YA! 2014.01.23. 23:02:07

A lényeg, hogy ovi csak el tudta passzolni az országot valakinek egy néhány évtizedre, mert ebből a 10 milliárd euróból a végére lesz vagy 25-30, és az orosz vasmarok nem ereszt majd, hiszen pl. az elhasznált fűtőelemek befogadásával mindíg zsarolhatnak, így még fizetésképtelenné sem nyílváníthatjuk majd magunkat! Ezek után, még Putyin érdeke is a fityesz hatalmon maradása lett.....
Egy jó hír van viszont: a kommunista-kapitalizmusnak az orosz változata valósul meg, és nem a kínai! A különbség annyi kb. hogy vazelinnal, és nem anélkül.....! No meg oroszul is emlékezek még valamire: továriscsi, nye sztriljájtye!;)

komplikato 2014.01.23. 23:10:59

"mert ebből a 10 milliárd euróból a végére lesz vagy 25-30"
Inkább 50, de ha marha kedvező kamatot kapunk akkor is 40-45. 30 év az marha hosszú idő. (Megjegyzem erről is halottunk már 32 évet is.)

NA YA! 2014.01.23. 23:16:44

Egyébként meg Ukrajna vezetése is az "orosz utat" választotta.
Szépen alakulnak is a dolgok....

Beru 2014.01.24. 00:03:39

Egyre kíváncsibb vagyok, vajon annak idején hogyan vélekedett Bencsik András Mark Palmer amerikai nagykövetről? Mert ugye Ő is beleszólt akkor a magyar politikába erősen.

Beru 2014.01.24. 00:04:10

Bár ismerve Bencsik munkásságát, el is tudom képzelni akkori véleményét..

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.01.24. 00:38:19

@Beru: Na látod :-)

Egyébként engem Bencsik meggyőzött. Oroszország a büdös életbe nem vetemedne arra, hogy helytartót delegáljon egy vele szövetséges államhoz. Vagy hogy egyáltalán csak beleszóljon a belügyeibe, netán csak véleménye merjen lenni azokról. Oroszország nem olyan, ez a szabadságszerető, minden téren egyenrangú kapcsolatokra törekvő szláv népszellemtől messzi van.

Oroszország egy egészen illemtudó, barátságos, civilizált nagyhatalom. A szeme csippentésével szokta jelezni, mi merre hány centi.

Niebur 2014.01.24. 05:03:29

Arra azért kíváncsi leszek, hogyan adják be a lengyeleknek, hogy most megyünk az oroszok mellett tüntetni.

Berzengő 2014.01.24. 05:16:08

@Blogger Géza: " EHHEZ KÉPEST még Oroszország is a tolerancia hazája... És valóban: MIKOR HALLOTTUNK ilyen kioktatást egy orosz követtől? "

Minek szól hozzá aki nem követi a híreket?!

____________

EGY HETE !

444.hu/2014/01/16/oroszorszagot-aggasztjak-a-brutalis-magyar-rendorok-es-a-sajtoszabadsag-helyzete/

Magyarországon lábbal tiporják az alkotmányosságot: Az új alkotmány nem felel meg az európai demokratikus normáknak, ráadásul öt hét alatt, érdemi vita nélkül fogadták el.

__________________

KORÁBBAN MEG EGYENESEN LETEREMTETTE!

www.bumm.sk/7932/az-orosz-nagykovet-beszolt-orbannak.html

Az orosz nagykövet – hirtelen felindulásból - a Fidesz konferenciáján kérte ki magának, hogy Orbán Viktor belpolitikát csinál az energiaellátásból, és közben Oroszországot a monopóliumok országának nevezi.

„Megértettük egymást?” – zárta szavait Igor Szavolszkij.

______________

Berzengő 2014.01.24. 05:20:36

@Nyekenyóka.:

Bekemenetet megertette? ;-)

_______________
Az orosz nagykövet kioktatta Orbánt

www.ma.hu/tart/rcikk/a/0/166033/1

Orbán a vihart kavart beszédben kijelentette, az energiapolitikában példátlan a magyar állam magatartása, hiszen leértékeli a közép-ázsiai térséget, tagadja e téren az orosz állami befolyást, és leértékeli az EU és a Nabucco gázvezeték lehetőségeit. Azt fejtegette, hogy az orosz és az európai gondolkodásban számos különbség van. Míg Európában a piaci észjárás jellemző, addig Oroszországban nem a piaci, hanem az állami, politikai alapú logika működik. Európában a piac szereplői elfogadják a verseny szabályait, Oroszországban a verseny elutasítása jellemző.

„MEGÉRTETTÜK EGYMÁST?” – zárta szavait Igor Szavolszkij.
_______________

Berzengő 2014.01.24. 05:22:45

@Blogger Géza: szekta tagok gyorsan felejtenek.

Nesze ez is az orosz nagykövet volt!

______________

KEMÉNYEN NEKIMENT Orbánéknak az OROSZ NAGYKÖVET

www.168ora.hu/itthon/orbanek-megint-beszivtak-most-az-orosz-nagykovet-adta-a-fulest-96846.html

Orbánék megint beszívták - most az orosz nagykövet adta a fülest

Éles hangú beszédben bírálta a „két világháború közti időket idéző történelemszemléletet” Alekszandr Tolkacs.
Éles kritikát fogalmazott meg a mai magyar politikai elit két világháború közti időket idéző történelemszemléletével kapocslatban a budapesti orosz nagykövet. Alekszandr Tolkacs az ELTE Ruszisztikai Központja által a múlt héten magyar, orosz és amerikai történészek részvételével rendezett történészkonferencián beszélt. Az eseményről az MTI nem tudósított. A felszólalás szokatlan egyértelműséggel jelezte: Moszkva elutasítja a második világháború aktuálpolitikai átértékelését, amelynek lényege az uralkodó orosz vélemény szerint az, hogy igazolja a Szovjetuniót megtámadó III. Birodalom és szövetségeseinek politikáját, valamint, hogy egyenlőségjelet tegyen a nácizmus és a kommunizmus közé - írta a Népszabadság.

___________

Berzengő 2014.01.24. 05:42:42

@Beru:

Ami meglepő hogy korábban a Demokratában a magyar nemzetre rátörő keleti, szovjet HORDÁKRÓL irt!

Mostani lépese nem meglepő hiszen:

1, Bencsiknek mániája volt a Magyar-Szovjet Baráti Társaság propagálása az MSZMP alatt

internetfigyelo.wordpress.com/2012/01/17/bencsik-andras-eletrajza/

internetfigyelo.files.wordpress.com/2012/01/bencsik_nepszabadsag_1986_10_17.jpg

2, Bencsik felesége a Szovjetunióból származik.

kuszkusz1 2014.01.24. 06:54:47

@tobeor:

Pontosan. De Orbán ravasz, körmönfont.

Nemzeti érzelem, magyar zászló, kereszténység,
igaz magyarság, ők a haza amely nem lehet ellenzékben.
Ezekkel a szimbólumokkal, ezeknek a kisajátításával fűzte magához Orbán a híveit, akik meg is kajolták a nekik szánt papit. Orbán egynek mutatja magát a híveivel, érzelmileg magához kötve őket daliás személyi kultuszt építve, nehogy a fideszesek leválthassák. Nem is merik már régóta kirúgni a francba Orbánt, mert tudják a fideszes hívek átharapnák a torkukat.
Orbán a személyi kultuszával a Fidesz is sakkban tartja.

Orbán politikai riválisai gyengék, önbizalomhiányosak, tétovák és meglehetősen hülyék voltak és vannak.

Orbánék is hülyék, de ők büszkén, szégyentelenül azok, míg az ellenzék gyáván és tétován az.
Orbán ellenzéke csak egy dologra képes minden kétely nélkül: a lakosság, köztük a saját szimpatizánsaik anyázására, rugdosására, lenézésére.
Amit nem mernek a jobboldallal szemben, azt merik a saját híveikkel szemben, rájuk lőcsölve a felelősséget a saját népszerűtlenségükért.

midnight coder 2014.01.24. 07:08:26

Egy biztos: az átlag orosz élete 1000x jobb Putyinnal mint lett volna Putyin nélkül. Lásd ahogy a dolgok alakultak arrafelé Jelcinék idejében. Persze, sok nyugati olajcég rosszabbul járt, ahogy néhány oligarcha is. De az hogy az oroszoknál még van saját ipar, hogy még jelentős katonai hatalomnak tekinthetők, hogy nem uralkodott el a káosz az országon, azt Putyinnak köszönhetik.

midnight coder 2014.01.24. 07:10:04

@Berzengő: Nem is lehet egyenlőséget tenni. A nácik kisfiúk voltak a kommunista tömeggyilkosokhoz képest. Akiknek a hazai jogutódját ma MSZP-nek hívják.

kuszkusz1 2014.01.24. 07:10:56

@tobeor:

Az ellenzék, az ellenzéki pártok hülyeségére mi sem jellemzőbb mint az, hogy "felvilágosítják" a népeket az orbáni kormányzás randaságáról abban a hiszemben, hogy ettől csüngeni fognak rajtuk a választók.

Csakhogy a választók nélkülik is tisztában vannak a Fidesszel és Orbánnal.

Attól, hogy 'fel vannak világosítva' még nem fogják szeretni az ellenzéki pártokat, ehhez több kell. Ész, tehetség, tisztesség, bátorság, lényegi gondolkodás és lényegi beszéd, ilyesmi.
Ezek helyett van a 'felvilágosítás': Orbán csúnya, a Simicska lop.
És van hihetetlen, mérhetetlen anyázása, lenézése a lakosságnak valami elképesztő bárgyúsággal karöltve.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.24. 07:19:50

@kuszkusz1:

Aztán ott van a risztó alternatíva.

HA az MSZP féle összefogás nyer, akkor
- folytatják a közművek, kórházak, állami cégek privatizációit,
- Megszüntetik az 1 kulcsos adót (régen a 2. kulcs bruttó 160 körül volt)
- Bevezetik az alanyi jogon járó segélyezést, a közmunka helyett
- Gyerekcsinálási pótlék, családi adókedvezmény helyett
...

Szóval több ponton iszonyú nagy visszalépés lenne várható, ami a munkamorált, gazdaság kifehérítését, ... illeti, pedig ezek most is meglehetősen szarok ami a mutatókat illeti.

exterminador 2014.01.24. 08:04:41

@Blogger Géza: az orosz külügyminisztérium január 16-án közzétett jegyzéke a magyar állapotokról:

Magyarországon lábbal tiporják az alkotmányosságot: Az új alkotmány nem felel meg az európai demokratikus normáknak, ráadásul öt hét alatt, érdemi vita nélkül fogadták el.
Az alkotmányban teszik felelőssé a kommunistákat a kommunisták bűneiért, ezzel pedig nyilván az ellenzék vezető erejét akarják ellehetetleníteni.
A kommunista vezetőktől még a nyugdíjkiegészítésüket is elvették.
Nem biztosított a bíróságok függetlensége.
Regisztrációhoz kötötték a választási részvételt.
A politikusok döntenek arról, hogy mi lehet egyház.
A tiltakozások hatására ugyan enyhítettek a sajtó szabadságát korlátozó törvényeken, de a médiafelügyeletben még mindig garantált a kormánypárti kontroll.
Elnyomják a romákat. A romák nagy része munkanélküli, vagy idénymunkás. A hátrányos megkülönböztetés miatt nehezebb elhelyezkedniük és őket építik le elsőként. Minden szocio-ökonómiai mérőszám szerint a nemzeti átlag alatt vannak.
Ráadásul itt van az antiszemitizmus is. 2011-13 között 150-nél is több antiszemita incidenst követtek el.
A börtönök tömöttek, a börtönkoszt rossz, ítélet nélkül tartanak évekig fogva embereket.
A rendőrök pedig brutálisak, gyakran követnek el túlkapásokat, amiknek elsősorban romák az áldozatai.

Ehhez mit szólsz?

Muad\\\'Dib 2014.01.24. 08:21:30

Közel vannak, nem árt velük jóban lenni. Mellesleg az euroatlantista "demokraták" azok, akik tudtommal megszállva tartanak országokat, és itt-ott polgárháborúkat robbantanak ki, majd miután kellően megszedték magukat, szarban is hagyják az ott élőket (lásd Líbia, Szíria). Igen, Oroszország messze van bizonyos szempontból a "tökéletes" demokráciától, de igen undorító, amikor egyesek a saját szemükben a gerendát sem veszik észre, de másfelé már óriási pofával ordibálnak.

Ez a takony blog is csak egy kontra-produktív szennyhalom. Eddig egyedül itt jelent meg korrekt írás a témával kapcsolatban: korrupcio.blog.hu/2014/01/22/a_jogallam_maceras_dolog

Carmichael 2014.01.24. 08:25:29

@nevetőharmadik:
Menetelünk visszafelé az időben, mostanra sikerült országhatárokon belül újra létrehozni a hidegháborút. Csak éppen valahol, valahogy pólusváltás történt (vagy szimplán csak a megnevezések váltottak tartalmat.
Ma az egyesült baloldal a cionista, Izrael és USA barát nyugati veszedelem míg a jobboldal ajnározza "természetes" orosz szövetségeseinket. Mindezt persze szigorúan ideológiai alapon, a szabadság és világbéke érdekében.

HunMag 2014.01.24. 08:35:04

@NA YA!: hogy Te mekkora hülyéje vagy az Istennek...

mert mit is állítasz ???

" A lényeg, hogy ovi csak el tudta passzolni az országot valakinek egy néhány évtizedre, mert ebből a 10 milliárd euróból a végére lesz vagy 25-30, és az orosz vasmarok nem ereszt majd, hiszen pl. az elhasznált fűtőelemek befogadásával mindíg zsarolhatnak "

segítek megvilágítani a fejedben levő sötétséget, a KIÉGETT FŰTŐELEMEKET AZÉRT SZÁLLÍTJÁK EL, MERT PLUTÓNIUMOT TARTALMAZNAK !!!

PLUTÓNIUM - ATOMFEGYVER, érted már hülye gyerek ???

Szevasztok 2014.01.24. 08:38:34

@Blogger Géza: "Soha nem volt annyira kiábrándult a magyar lakosság az EU-val kapcsolatban, mint most, ..."

... köszönhető a kormányzati propagandának.

Ma minden fidesz drukker utálja az EU-t mert szívatták imádott vezérüket. Egyéb bajuk nincs. Csak annyi amit a pártsajtó elültetett a fejükbe.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.24. 08:48:27

@Muad\\\'Dib: És az általad hozott link miben mond ellent ennek a takony blognak? Elolvastad egyáltalán?

Blogger Géza 2014.01.24. 08:50:08

@Szevasztok: Nincs??? Miféle szervezet az, amelyik egy 2007 óta folytatott, általa is ismert, soha nem kifogásolt gyakorlatot, nevezetesen hogy aszfaltfelhasználással járó közbeszerzési projekteken csak az indulhat, aki fel tud mutatni elérhető közelségben aszfaltkeverő üzemet, most, 2014-ben kezd el kifogásolni? És emiatt várhatóan hatalmas károkat okoz az országnak a részben eleső finanszírozás miatt?

Nzoltan 2014.01.24. 08:50:49

@csak egy néző: De nem feltó írta alá, mert idíóta hozzá. Pedig nagyobb haverok voltak.

szemi90 2014.01.24. 08:52:41

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Márpedig a többség (cirka 90%) szerint kell atom"

Én simán elhiszem neked ezt a számot még akkor is, ha a seggedből húztad elő, mert én hülye vagyok.

Oh, wait....

Nzoltan 2014.01.24. 08:53:39

Hagyjuk már ezt a fűggőséget, mert ez pont nem igaz. Most sokkal jobban függünk az oroszoktól, mintha lenne egy újabb atomerőmű az országban.

Blogger Géza 2014.01.24. 08:54:56

@komplikato: Szóval senki nem mondott ilyet, csak te, aki nyilvánvalóan nem tudsz számolni. És még a tartozás, annak törlesztése és a kamatfizetés közötti különbségeket sem érted. :)

Muad\\\'Dib 2014.01.24. 09:01:12

@HaFr:
Abban, hogy nem hoznak elő minden baromságot, aminek semmi köze a szerződéshez, és annak átláthatóságához. Rohadtul irreleváns, hogy milyen rendszerrel kötöd a szerződést, mert nem ez a probléma. Hanem a módja.

Nzoltan 2014.01.24. 09:01:31

@NA YA!: Mintha az amcsik nem szólnának be.

ne felejtsük el, mindig az erősebb mondja meg mi a 'demokrácia'.

Mrs.Columbo 2014.01.24. 09:02:30

Én azt nem értem, hogy akik előtte habzó szájjal kommunistáztak az MSZP-re, azoknak hogy van gyomra most menetelni az orosz-magyar barátság oltára előtt.
(Félreértés ne essen, nem az MSZP-t akarom védeni..)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.24. 09:03:41

@Muad\\\'Dib: Rohadtul nincs igazad és úgy látszik, rohadtul fogalmad nincs arról,mi folyik Magyarországon, és mi lehet nagy eséllyel a kifutása a dolgoknak.

Blogger Géza 2014.01.24. 09:07:08

@exterminador: @Berzengő: Na még egyszer.

1) Az orosz követ nem azt akarta megmondani, mi mit hogyan csináljunk, hanem az ő országa állapotait védte. Ez értelemszerű kötelessége.

2) Az oroszok nyilvánvalóan megunták, hogy a "Nyugat" (és ebbe nekik Magyarország EU tagként értelemszerűen beletartozik) állandóan kioktatja, ezért amerikai mintára a külügy minden év elején közzétesz egy listát, amelyekben szépen megemlítenek bármit, ami eszükbe jut, hogy bebizonyítsák: bagoly mondja verébnek. De ettől még nem akar idejönni Putyin, hogy "őszinte beszélgetéseket folytasson velünk arról, mi is a demokrácia.

CSENDES 2014.01.24. 09:08:37

@Szevasztok: Köszönöm, hogy megtetted helyettem. Valóban, az EU-ellenességet ez a kormány hintette el ebben az országban, de még nem sikerült nekik teljesen.

citrix 2014.01.24. 09:09:41

Éljen a Szovjet-Magyar megbonthatatlan konzerv! (csakis tiszta forrásból) :-)

Muad\\\'Dib 2014.01.24. 09:12:45

@HaFr:
Miért szerinted egy gazdasági együttműködésnek ugyan mi a fene köze van a politikai rendszerekhez? Szinte valamennyi nyugati országnak hosszútávú gázszerződése van az oroszokkal. Őket is elkezded ekézni?
Ha ez a legelőnyösebb szerződés lenne, amit megvitattak, és megpályáztattak, akkor semmi gond nem lenne. A baj az, hogy erről semmit nem tudunk. És ez nagy baj.
Viszont minden olyan gyerekes és ostoba elmélet, mely belekeveri a szabadságjogokat és egyéb "marhaságokat", roppant mód tájékozatlan és ostoba a világ gazdaságpolitikai állapotait illetően.

Piréz Atya 2014.01.24. 09:17:59

....már megint behívta valaki ezeket a kurva oroszokat.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.01.24. 09:18:33

A Békemenettel egy időben meg kellene szervezni a Has Párt felvonulását a nagy Has Menést. De szép lenne, ahogy szembehömpölyögnének egymással! :)

Nzoltan 2014.01.24. 09:21:11

@komplikato: Először számold ki, mennyi az annyi, aztán lehet írni hülyeségeket.

♔batyu♔ 2014.01.24. 09:25:16

"Bullshit. És a végén még kiköp egyet antiszemitául is. Oroszországban, a tolerancia hazájában, az ilyesmit már nem egyszerűen tolerálják -- immmággyák."

Mintegy a végére csattanóul.

Ami egyébként nem igaz. Putyin most küldött Aushwitzra pár millió dollárt. Persze nem mintha ettől lenne jobb, az tény, hogy az az antiszemita hiszti ami itt van, megszólal valaki, lehagy egy ragot és mivel nem haver abban a pillanatban rámásznak a zsidók és kikészítik, na ott az nincs. A zsidók ott az oroszok szerencséjére nem jelentik a centrumot, ugyanolyan értékű állampolgárok mint a többi. Persze Putyinnak nincs is mit kompenzálnia, a volt komcsik és a libsik sem képesek a zsidókon csimpaszkodni mint nálunk, demokratát játszva.

Továbbá az sincs, hogy Sorosék liberális "civil szervezeteik" útján azt csinálnak amit akarnak, mint nálunk.

Nagyon sokféle náció, nem is lehet értékelni Európai szemmel. Persze csodálkoztam volna ha valami index blogger nem szakértője a témának így Orbán kapcsán.

HunMag 2014.01.24. 09:25:36

@Mrs.Columbo: felvilágosítalak, mindegyik jómadár, legyen BAMEG (Bajnai, Mesterházi, Gyurcsány) párti, vagy legyen FIDESZ-KDNP párti, ugyanabból az akolból származik, az MSZMP-ből !!!

Vagy emlékeztesselek a híresen "kommunista ellenes" SZDSZ-re, kik is voltak a vezetői ???

Bauer Tamás - a drága jó papa, a Rákosi-rendszer egyik hírhedt körömletépő pribékje...

Pethő Iván - a kedves papa és mama az ÁVO, később ÁVH magas rangú tisztjei, pribékjei

Tomika és Ivánka nagyon, nagyon antikommunisták voltak, jelentős szerepet játszottak a liberális értékek lejáratásában, érdemük, hogy a liberális fogalom ugyanolyan szitokszóvá vált kis hazánkban, mint a kommunista szó...

Menetelni mindig is tudtak, a gerinc soha nem volt fontos kellék, de gondoskodtak rólunk a drága jó kommenisták, gengszterváltás címén osztódással csináltak nekünk bal- meg jobboldalt, pártokat is hogy legyen miből választani...

Ha a zemberek elég egybitesek, akkor az ál bal- és jobboldal nevében ölik egymást, míg a drága jó MSZMP él és virul, hiába komcsik, azért annyit megtanultak a szintén rohadt Habsburgoktól, hogy oszd meg és uralkodj, na meg akinél a pénz, annál a hatalom...

További jó anyázást, mindkét oldal lelkes híveinek...

CSENDES 2014.01.24. 09:26:12

@Frady Endre: Has menés vs. Civil összefosás?

Nzoltan 2014.01.24. 09:29:56

Az sem világos, hogy az oroszok miért vernének át minket? Nem érdekük. Befektetnek.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.24. 09:31:08

@Muad\\\'Dib: LOL - olvasd vissza, amit írtam

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.01.24. 09:36:42

Régi falfirka:
"Látogasd meg a Szovjetuniót, mielőtt a Szovjetunió látogat meg téged!"
:)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.24. 09:42:37

@Muad\\\'Dib: Minek ismételjem magam takony kommentekre, olvasd el a posztot, próbáld elsajátítani legalább a fő vonalait, aztán gyere vissza

Muad\\\'Dib 2014.01.24. 10:11:44

@HaFr:
Elolvastam, de itt is olyan témákat kever az ügyhöz, ami irreleváns.
A békemenet is irreleváns, csak arra jó, hogy elterelődjön az alapkérdés, és lehessen azon a gumicsonton rágózni, hogy ilyen vagy olyan az orosz rendszer.

Muad\\\'Dib 2014.01.24. 10:13:16

@HaFr:
Látom nagyon megfogott az első kommentem kissé ingerültebb hangvétele. Akkor most nagy nyilvánosság előtt elnézést kérek. Ok?

Netuddki. 2014.01.24. 10:25:50

Nem a ruszkikkal kéne foglalkozni. A vitya virítson egy kimutatást, hogy mikorra fog ez a beruházás megtérülni a magyar adófizetőknek és nem újabb adókat kell kivetni, hogy az ország vissza tudja fizetni a "kölcsönt"...

Sir Galahad 2014.01.24. 10:34:05

A szerzőnek már megint sikerült valamit tökéletesen félreérteni, és ebből a félreértésből egy egész posztot kerekíteni. "békemenetet szervez az orosz barátság jegyében a választások előtti napokra" - írja. Nos nem, nem az orosz barátság jegyében szervezi, hanem annak a gondolatnak a jegyében, hogy Magyarország számára nem jó az egyoldalú függőség. "A magyar politika egyensúlyozó képessége fontos a számunkra, melynek támogatására alighanem hamarosan újabb Békemenetet kell tartanunk" - írja Bencsik. Mit lehet ezen nem érteni?

Mrs.Columbo 2014.01.24. 10:40:01

@HunMag: oké, most, hogy ezt kiírtad magadból, biztos elérted azt a napi szintet, ami szükséges ahhoz, hogy jól érezd magad - ha már a napi egyéb tevékenységeid nem segítenek hozzá.
Csak amit írtál, k.rvára semmi köze ahhoz, amit kérdeztem...:-D

2014.01.24. 10:46:25

Pengeélen táncol az elit.Nehéz lesz az arénában tartani a rabokat.

nnnnnnnn 2014.01.24. 10:48:49

ellenzékiektől kérdezném miért erőlködnek annyira? minimum 2018-ig úgy sem szólhatnak bele az ország dolgaiba.

CSENDES 2014.01.24. 10:51:38

@$$$=$$$: kormánypártitól kérdezném, miért fáj neki, hogy az ellenzék "erőlködik"(=kritikát gyakorol, ha már a kormánypárt az önkritika hajlamát sem mutatja)?

Netuddki. 2014.01.24. 10:51:39

@$$$=$$$: Tipikus balfasz fideszes gondolkodás. Ezért lesz kibaszva a fidesz az ország éléről mint macska...

Netuddki. 2014.01.24. 10:53:11

@$$$=$$$: Ja, és kedves fideszes balfaszok! Vigyázó szemetek Ukrajnára vessétek!
Miért hiányoznak a fideszes "köz" média híreiből az Ukrán események? Az mr1-éből legalábbis. He?

nnnnnnnn 2014.01.24. 10:57:06

@kovi1970: nemsoká meglátjuk. csak nehogy sírva fakadj majd aznap este, hehe.

@CSENDES: nem fáj, csak értelmetlennek tartom. valami hasznosat is felmutathatnátok, bár azt sosem sikerült a maszop-szadesz vonulatnak.

nnnnnnnn 2014.01.24. 10:59:52

@CSENDES: már csak azért se értem, mert tegnap lebuktatok, hogy fletóék kétszer ennyiért akartak építtetni és még tulajdonrészt is adtak volna az oroszoknak, hehe.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.24. 11:02:58

@Sir Galahad: Na, majd olvasd el a molinókat -- azt már tudjuk, hogy az orosz diktatúrától való függőség a függetlenség záloga (referenciának Orwell), de lesznek még ott cifrább ökörségek is

CSENDES 2014.01.24. 11:04:56

@$$$=$$$: Figyu, annyira amnéziások vagytok, hogy már azt is elfelejtettétek, mi is az igazi ellenzék feladata. És ez az ami nagyon szomorú.
Második megjegyzésedhez csak annyit fűznék hozzá, hogy én a magam részéről nem buktam le. Te viszont igen, amikor mindenről csak a balliberális jut eszedbe. Szerintem ezt lehet kezeltetni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.01.24. 11:08:12

Rohadjatok meg fideszgecik ,a faszopó vezéretekkel együtt!

nnnnnnnn 2014.01.24. 11:09:50

@CSENDES: ma magyarországon nincs igazi ellenzék. egyedül talán az lmp-t tekintem annak. a szadesz-maszop nem ellenzék.

csak egy néző 2014.01.24. 11:11:16

@CSENDES:
Ezek a fidióta trollok, @$$$=$$$: @♔batyu♔: @Blogger Géza: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: ....ezek olyan kretének, hogy a piacon a vöröshagymát is lebolsizzák, ez okoz nekik orgazmust, ha leírhatják, hogy ballibsi, komcsi, zsidó, Gyurcsánybajnai, elmult 8 év, bukott baloldal. Valahogy csak ki kell elégülniük, ha már nővel nem sikerül.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.24. 11:11:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Megértettük, attól tartok, értékes volt, köszi

nnnnnnnn 2014.01.24. 11:39:16

@HaFr: úgy látszik befagyasztottam a blogodat Hágrid...

Berzengő 2014.01.24. 11:42:04

@Blogger Géza: Egy hete ugyan mi a csudat csinaltak HA NEM BESZOLTAK, mi a helyes?!

Erdekesen azt szepen kihagytad...

Berzengő 2014.01.24. 11:49:32

@HunMag: ugyanabból az akolból származik, az MSZMP-ből !!!

Kövér László : KISZ-titkár, Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Párttörténeti Intézet tudományos munkatársa (az egyetem elvégzése után azonnal, mivel a nagypapa 1919-es VÖRÖSKATONA VOLT, az egész Kövér család ebből élt a Kádár rendszerben)
Orban Viktor – Gimnaziumi, majd egyetemi KISZ titkar
Orban apuka parttitkar volt
Scmhitt Pal - Kommunista kormanytag
Jarai Zsigmond – MSZMP tag, kormanytag, III/2 jelento
Martonyi Janos – MSZMP tag, kormanytag, III/2 jelento

Matolcsy György – MSZMP tag
Mikola Istvan – Hazafias Nepfront, elnök
Fonagy Janos – MSZMP tag
Vonza Andras – MSZMP tag
Szabadi Bela – MSZMP tag, munkasör
Varga Mihaly – KISZ titkar
Rogan Antal – KISZ titkar
Deutsch Tamas – KISZ titkar
Orban Győző – parttitkar (Orbán anyuka pedagogusi palyat cserelte fel egy partbizottsagi allasert.)
Pozsgai Imre – MSZMP KB tag
Szürös Matyas – MSZMP KB tag

Stumpf Istvan – MSZMP tag, Hazafias Nepfront alelnök
Chikan Attila – MSZMP tag
Pinter Sandor – MSZMP titkár
Balogh Gyula - MSZMP tag,
Boros Imre MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Boross Péter - MSZMP tag, DÉLBUDA III/III
Chikán Attila - MSZMP tag,
Csintalan Sándor - MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai

Deutsch Tamás - KISZ titkár,
Fónagy János - MSZMP tag,
Hoffmann Róza - MSZMP tag (önéletrajza szerint ezt a kompromisszumot kényszerből megkötötte)
Kerényi Imre - MSZMP alapszervezeti titkár,
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag,
Mikola István - Hazafias Népfront alelnök "

ö...mikó? 2014.01.24. 12:11:29

@HunMag: Ott a pont, csak a sok birka nem látja, nekik KELL az ellenségkép.

ö...mikó? 2014.01.24. 12:13:24

@$$$=$$$: Mert te azt hiszed beleszólhatsz? De édes... :)

ö...mikó? 2014.01.24. 12:14:34

@$$$=$$$: Te egybites szerencsétlen, jó kiszolgálója vagy a rendszernek, bármelyik is legyen az...

ö...mikó? 2014.01.24. 12:17:52

@Berzengő: Hiába, a bolsi trollok vakok erre, az nem is úgy volt, meg amúgy is. Ne okozz szerencsétleneknek kognitív disszonancia rohamot, van elég mentális bajuk úgyis.

kuszkusz1 2014.01.24. 13:22:01

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Az egvkulcsos adó megszüntetése azt hiszem jó lenne.

A privatizáció sem rossz, okvetlenül.

De a többi...

Az rémes lenne.
Viszont aligha fognak győzni.

Blogger Géza 2014.01.24. 13:39:55

@Berzengő: Ennek megint semmi köze a demokráciához, egészen nyilvánvaló, hogy egy háborút mindig is másképp lát két fél, amelyik ellentétes oldalon harcolt benne...

A.J. Finkelstein (törölt) 2014.01.24. 13:55:00

@Blogger Géza: gezam, mi egy oldalon allunk! eljenek a melegek! ismerjuk el, ferfi es ferfi is csalad! reg voltal bent, nem vagy megelegedve? napi dijat emeljek?

NA YA! 2014.01.24. 14:37:11

@HunMag: "hogy Te mekkora hülyéje vagy az Istennek..."

Nos, Kedves HúgyMag (a te stílusodban) FASZFEJ!

Olvass, és tanulj banyeg, ha megakadsz, kérdezz, talán kisegítelek, bár erre a te esetedben a gyógypedagógia alkalmasabb :

www.bellona.ru/subjects/NW-and-SNF

toportyánzsóti 2014.01.24. 15:39:53

Ovi abban bízik kommunikációjuk bármit elsöpör,azért mer úgy viselkedni mint aki nem lát nem hall.Választás előtt ennyivel ép elme nem pacsizott volna le putyinnal.Nemrég még a Moszkva tér is csípte ruszofób antikommunista híveinek szemét,most pedig vezérük átment moszkovitya putyinpincsikutyába,azért ez nem kicsi elqrás,évszázados oroszellenességet nem lehet pár nap alatt kimosni ezekből az agyakból.

toportyánzsóti 2014.01.24. 15:43:29

@Blogger Géza: Alapok nélkül vitázol takonygerincű pincsikutya.5%-on áll mifelénk az élő istened szektája,csak olyanokhoz kell fordulni ezügyben akik nincsenek zsebben,vagy öncenzúrára kényszerítve.

Blogger Géza 2014.01.24. 17:42:33

@HaFr: Ja, amúgy van valami bizonyítékod arra, hogy Bencsik MSZMP-tag lett volna? (Nem mintha attól valaki igaza lenne, avagy tévedne, hogy milyen pártnak volt tagja, vagy sem, ez számomra huszadlagos kérdés.)

www.origo.hu/itthon/20140124-bencsik-bizonygatja-hogy-nem-volt-kommunista.html?sec-1

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.24. 18:09:10

@Blogger Géza: Elég sokan hivatkoznak erre a neten évek óta, forog egy CV is, Bencsik csak ma döntött úgy, hogy elkezdi cáfolni. De hát írt ő újságot is elkötelezett helyeken a komcsi érában stb.

Berzengő 2014.01.24. 18:29:25

@Blogger Géza: Ne terelj, nem Tolkacs szovegerol beszeltem hanem errol!

Ezt kerulod, mert ez biza az ok majd megmondjak mi a demokracia!

444.hu/2014/01/16/oroszorszagot-aggasztjak-a-brutalis-magyar-rendorok-es-a-sajtoszabadsag-helyzete/

Berzengő 2014.01.24. 18:40:58

@Blogger Géza: Nesze

Bencsik részéről a Zinaide Mihajlovna Kruglovával, a Szovjetunió Kommunista Pártja Központi Bizottsága tagjával a Népszabadság, 1990. november 20. számában megjelent interjú. Az interjút Bencsik a következő, Kruglova elvtársnő szájába adott körmondattal zárja:

„A Szovjetunió és a Magyar Népköztársaság megbonthatatlan szövetsége erősítésének döntő tényezője és záloga a Szovjet Kommunista Párt és a Magyar Szocialista Munkáspárt együttműködése, rendíthetetlen hűségük és marxizmus-leninizmushoz és a szocialista internacionalizmushoz”.

Érzelmi kötődés a címe annak az érzelgős jegyzetnek, amelyben Bencsik András egykori szeretett orosztanárnője példás pedagógiai módszerének fölmagasztalása után a következő következtetésre jut:

„Ha nem is az ő személyes példája, de a hozzá hasonló jó, s a vele pörölő rossz tapasztalatai indították talán egyebek között a Magyar-Szovjet Baráti Társaságot, hogy új utakat, lehetőségeket keressen, s találjon a magyar ifjúság internacionalista nevelésére, a Szovjetunióhoz fűződő viszonyuk, világlátásuk tisztázására”.

(Népszabadság, 1986. október. 17.)

Blogger Géza 2014.01.24. 20:33:22

@Berzengő: Hát akkoriban minden újságíró így írt, ez semmit nem jelent. Pláne nem jelent semmit, hogy idézett egyet Zinaide Mihajlovna Kruglovától :) Jó hogy nem már azért is ő felel, mit mondott Lenin!

Blogger Géza 2014.01.24. 20:41:36

@HaFr: Frászt ma döntött úgy. A neten minden baromság és rágalom szabadon keringhet, ez végképp nem jelent semmit.

Ezzel együtt elég groteszk, hogy a közügyek nyilvánosságáért a utóbbi évtizedekbe a legtöbbet tévő Snowden várhatóan orosz állampolgárságért fog folyamodni.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.24. 20:48:51

@Blogger Géza: Eccer ám le lehet tenni a billentyűt frászozás helyett, és el lehet menni olvasgatni régi Bencsik-opuszokat. Azokból is kering elég. Több hitele lenne az embernek.

Blogger Géza 2014.01.24. 20:53:11

@Berzengő: Erre is válaszoltam már, olvass vissza. De még hozzáfűzném, hogy az is elég röhejes, hogy ők jönnek az antiszemitzmussal, miközben ma izraeli zsidó lakosság körében gyakorlatilag az orosz a második leginkább használt nyelv az antiszemitizmus miatt oda menekült sok oroszországi zsidó miatt. :)

Senkitől nem kell hasra esni, senkit nem szabad kritikátlanul elfogadni, ügyesen kell gazdaságilag és politikailag is lavírozni. Ha az oroszok adnak olcsón kölcsönt, tőlük kell felvenni. Ha ők építenek olcsón atomerőművet, velük kell felépíteni. Ha politikailag jobban rájuk lehet támaszkodni nemzetiségi jogok kérdésében, akkor rájuk kell.

De még egyszer a lassú felfogásúaknak:
Az idézett jelentés nyilvánvalóan nem specifikusan Magyarország ellen irányul, visszaszólnak az egész "Nyugatnak".

Blogger Géza 2014.01.24. 20:56:13

@HaFr: Más rágalmazása helyett meg lehetne írni valami előremutatót vagy értelmeset is, egyre kevésbé érdekes az, ki mit gondolt, írt vagy mondott 3-4 évtizede.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.01.24. 20:59:25

@Blogger Géza: Ó, Gézu, rágalmazás lenne? Kétségtelen nem láttam párttagkönyvet, de majd előkerül az is, bízhatsz benne. Addig is hajtsd nyugodtan álomra a fejed, ha meg valami nagyon előremutatót szeretnél, kezd el blogot írni, és olvasgasd magad.

tamas11 2014.01.24. 21:17:04

@Blogger Géza:
Nem, nem minden újságíró írt így. Hazudsz, vagy tévedsz?
De akkor legalább ne okoskodnál...

komplikato 2014.01.25. 23:05:00

@Blogger Géza: "És még a tartozás, annak törlesztése és a kamatfizetés közötti különbségeket sem érted. "

Ellenkezőleg, nem én vagyok olyan sült bolond, hogy azt higgyem a 3000 milliárdot kell csak kifizetni. Ráadásul a számításaimban csak a kamatos kamatot vettem figyelemben, holott egy hitelnél vannak az egyéb költségek is.
süti beállítások módosítása