1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2013.05.07. 16:20 HaFr

Az MSZP nélkül is megy

Elképesztő interjút közöl a Népszabóság az újsütetű liberális (!) pártelnökkel, Fodor Gáborral, aki néhány kézenfekvő gondolat, rengeteg közhely és bizony nem kevés markáns ostobaság közepette (pl. Mi a liberalizmus? Az, amit Obama Barack és Göncz Árpád vall. Jaj. "Optimista vagyok." Jaj. "Sokan kerestek meg." Jaj és jaj.) azt bírta nyilatkozni (amit a nol a maga harcedzett módján ki is ugrasztott a beszélgetés címében, nehogy már valakinek ne tűnjön fel, mennyire egy irányba tartanak itt a dolgok), azt mondja, leszögezi, idézem, "az MSZP nélkül nem megy". Yes. Ez a háromórás pártelnök üzenete a reménybeli övéinek. Mintha az MSZP ifjúsági szervezetét gründolta volna éppen izzadsággal, pogácsával. Nesze neked magyar liberalizmus. Várt volna legalább januárig a rossz hírrel az elnök úr!

Mármost az egyszeri választóba, aki nem régebben, mint az utóbbi 10 évben itt élt e lángoktól ölelt lavórban, ettől eltekintve is mint csúz áll bele a kérdés, vajon mi az ördög, ami itt nem megy az MSZP nélkül? A korrupció? Az ásatag politikai filozófia? A demokráciával való gurgulázás? A Klubrádió? A Vadai Ágnes fan club? A hasunk? Mi a rák az, ami nem megy az országban enélkül a betűszó nélkül?

Na nem, nem ezek. Az újsütetű liberális (!!) pártelnök szerint Orbán leváltása nem megy nélküle. Mármost hadd legyek keresetlen: honnan tudja eztet a Fodor Gábor, akinek, igaz, ami igaz, valóban nem ment az utóbbi húsz évben elképzelnie az életét az MSZP nélkül, tehát a hitele kimeríthetetlen ebben az ügyben, ugye. De ha ennyire nyíltszívű is a liberális (!!!) pártelnök -- akinek, mondom, az nem fér bele az interjújába, hogy a személyén túlmenő (itt vagyok, borzas vagyok, szeressetek!) gondolatokkal is megörvendeztesse a nagyérdeműt pl. a liberalizmus kihagyhatatlanságáról, mibenlétéről, pár húsba vágó témácskáról -- miért nem tudja csak egyszer, csak egyszer egy füst alatt elmondani ezeket: kedves polgár, fogalmam sincs, miről szól a liberalizmus, sose nem is volt, viszont a csúnya Orbán és a csúnya Kóka belerondítottak az életrajzomba, mindig gyenge voltam, mindig gyáva voltam, mindig lúzer voltam, de ne essél zavarba, azért én még tudom (meg merem), hogy kell nagy formátumú politikusnak lenni, és plíz, plíz, nagyon szeretnék újra miniszter lenni is, tehát akkor most úgy lesz, hogy kiválasztom magamnak a legközelebbi potens baloldali segget, jaj, Ildikó már eltűnt, kié legyen az, és beleomlok nagy tisztelettel.

Mert egyébként az interjújának ez az üzenete, bármit is akartak azok ott ketten, Fodor Gábor és Nyusztay Máté. Meg Etövös, Lord Acton és Göncz Árpád.

94 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr395286604

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pávatánc a baloldalon 2013.05.08. 14:02:28

Május elsején egy pártsátorban tetőfokára hágott a hangulat. A mozgóképet nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.           

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.05.08. 12:52:04

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. jenőke (jenőke) 2013.05.07. 18:44:21

Elfelejtetted a bevezetést. Pótolom: "Eszmei poggyász érdeklődőknek, cizelláltaknak, tévelygőknek, szkeptikusoknak, várakozóknak."

Végülis miről akartál írni?

dr. jenőke (jenőke) 2013.05.07. 18:44:21

Elfelejtetted a bevezetést. Pótolom: "Eszmei poggyász érdeklődőknek, cizelláltaknak, tévelygőknek, szkeptikusoknak, várakozóknak."

Végülis miről akartál írni?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.05.07. 20:18:15

@Dr. jenőke (jenőke): Ah, kösz, hogy emlékeztetsz ifjúkori önmagamra.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.08. 09:47:35

Vannak jó ötletei Fodornak, de alapvetően felesleges az ő általa képviselt bukott szociálliberalizmus. Eleve a szociálliberalizmus fából faskarika: se szociális, se liberális, mindkettőből a legrosszabb.

Mária 2013.05.08. 12:06:14

Miért, kedves posztoló, menne a kormányváltás bárhol, bármelyik országban a legnagyobb támogatottságú ellenzéki párt nélkül?

Ugye nem azt akarod mondani, hogy majd azok váltanak kormányt, egyedül, a legnagyobb ellenzéki párt nélkül, akik egy-egy "nagygyűlésükre" képtelenek 100 főnyi érdeklődőt összetrombitálni?

Balt 2013.05.08. 12:06:23

Nem olvastam a cikket, de elég így, közvetve is. :)

Lefordítom: Fodor örömmel venne egy listás befutó helyet a maszop- és/vagy Bajnai-listán, merugye ne feledjük: legvégsőkig kitartott a permanens elkúrás mellett, a végén már ugyan (névleg) ellenzékből.

sárkányfő 2013.05.08. 12:10:37

Kár volt ezért a vérgagyi kirohanásodért, mostanában egész értelmes posztokat írtál, már kezdtél benőni a komoly blogok szűkkörű klubjába. Azokkal a posztokkal sem értettem mindenben egyet, de kétségtelenül intellektuális posztok voltak, és nagy részük jogos felismerés volt (summájuk: épp mostanság ismered fel azt, hogy milyen ez az ország, rájössz azokra, amikre az értelmes emberek általában rájönnek ebben az országban. a felismerős részben most vagy benne, az apátia és kiábrándultság szakaszt is meg fogod érni pár éven belül).

Ez a poszt nagy visszaesés, a végére konkrétan elképesztően kicsinyes trollkodásba megy át. Wmiki meg társai szint.
Ja, és az MSZP nélkül ma tényleg nem lehet leváltani a maffideszt. Ez nem örömhír, utálom én is is őket, de ettől még tény.

lavór 2013.05.08. 12:25:48

A kérdés inkább az, mennyivel jut előrébb az ország, ha a mai pártok adják a következő kormányt is?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.05.08. 12:28:48

@sárkányfő: Ah! Szóval ez lett volna az utam? Vérgagyiság helyett eljuthattam volna addig az emelkedett belátásig, hogy az apátia és a kiábrándultság kikerülhetetlen ebben az országban, sőt ez a bölcsesség netovábbja! Akkor inkább a vérgagyi.

lavór 2013.05.08. 12:32:34

@HaFr:

Szerintem se; a cseber és a veder tipikus esete.

Foxtrotty 2013.05.08. 12:38:03

Fodorgabi beszéde ugyanolyan kócos zűrzavar, mint a hajzata. Egykor még akár jól is állhatott ez neki, a permanens mutáló hangjával együtt, csak most már rohadtul idegesítő

Ugyanúgy mint a többi kirostálódott libbancs most riadtan igyekszik magának gazdát keresni. Vegye már valaki feleségül, vagy adjanak legalább egy helyet neki a bolsevik frakcióban, hátha megnyugszik attól!

lavór 2013.05.08. 12:38:18

@HaFr:

Ha a lavóré lenne, az már számottevő előrelépés lenne. :)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.05.08. 12:39:52

@Mária: Mária, mielőtt bevadulnál, nem hiszem, hogy a dolgok eleve el vannak rendelve, sőt még azt sem, hogy a nem-MSZP-s és nem szélsőjobbos ellenzéki esély is teljesen döglött volna már.

nusica 2013.05.08. 12:47:54

@sárkányfő: elképesztő, hogy mennyire nem értettél meg semmit ebből a kitűnő posztból, pedig nagyon úgy tűnt, hogy neked már nincs hová hanyatlanod. :(

is 2013.05.08. 12:49:08

Ehhez a cikkhez nem kellett a NOL cikk. Megvolt ez a véleményed már bőven előtte is. Sőt, ehhez a poszthoz Fodor sem kell. Tedd el, három hét múlva, tetszőleges ürüggyel, egy tetszőleges másik akárkiről megint bedobhatod.

Ez a poszt rólad szól, ilyen vagy, így tudsz dolgokhoz hozzáállni, ilyen gyűlöletek vannak benned.

nusica 2013.05.08. 12:49:23

@Mária: mit szóltál a szocialisták legfrissebb aláírásgyűjtéséhez? Húsz százalékkal legyen olcsóbb a kenyér... Broáf.

nusica 2013.05.08. 12:50:28

@is: hiába fröcsögsz, érvek nélkül te itt hiába vagy szélballant. Ez kultúrhely.

nusica 2013.05.08. 12:51:29

Amúgy örülök, hogy gabesz életben van, a tulajdon blogjába be sem dugja álomittas séróját.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.08. 12:53:01

az viszont biztos, hogy Fodor meg a pártja nélkül menne, sőt menni is fog, ha nem most majd 2018ban.

DezInf 2013.05.08. 12:54:45

@nusica:

Ez tényleg kultúrhely,csak azt nem értem te mit keresel itt :)))
Kilógsz a sorból narancsbolsi :)))

sárkányfő 2013.05.08. 12:56:22

@HaFr: Nem a te utad, hanem általában azok útja, akik ide születtek és tovább látnak az orruknál, azok - mivel ugyanaz a valóság veszi őket körül - értelemszerűen lényegében hasonló dolgokra jönnek rá. Hogy ez az ország önsorsrontó, hogy tévúton van, hogy több száz éve nincs érdemi változás a fogyatékosságokban és rossz berögződésekben, stb. Móricz, Ady, Bibó, stb - nyilván más szinten - de ugyanazt kerülgette.
Mindebből, ha apátia nem is feltétlenül, de egyfajta szomorúsággal vegyes kiábrándultság szokott következni, ez természetes.

No de mindegy is, ez mellékszál, meg persze biztos én tévedek, de akár így van akár nem, ez a posztod védhetetlen ámokfutás. Sajnálom.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.05.08. 12:58:01

"az MSZP nélkül nem megy" = az MSZP nélkül csak 10-20 szavazót tud összeszedni bármelyik volt SZDSZ-es az új pártjával.

is 2013.05.08. 12:58:23

@HaFr: Volna még itt egy alternatíva. az, hoyg az apátiát a FIDESZ hozta ránk, 15 év kemény munkájával. 15 évig dolgoztak azon, hogy 2010-ben a szocializmus visszahozására szavazzon 53% (ne mondd, hogy nem tudtad, 2008-ban világosan ez volt a témája a hülyenépszavazásnak).

Ma a szocializmus újbóli eltörlésée maga az aktivizmus. Pontosan aki nem ezt mondja, az akarja fenntartani a kádári apátiát. Az akarja, hogy a népek a 3,60-as kenyérre (gyk: rezsicsökkentés) szavazzanak, és megint ez vigye az országot a lassú, de annál biztosabb csődbe.

Majd ha ez megvan, és a sikerül a szocializmust, azaz a FIDESzocikat elhajtani, na majd akkor megint körbenézhetünk, és eldönthetjük, hogy hogyan tovább. Senkinek nem kell a háta közepére sem az MSZP, kivéve 1,2 millió választót. miért nem azzal foglalkozol, hogy ez kevesebb legyen, a többieknek meg több? Ha az MSZP-nek lenne csak 120 ezer szavazója, a másik 1 millió meg bajnainál, LMP-nél, senki le se szarná őket. Te mit teszel azért, hogy ez a helyzet legyen?

romkocsmában merengő félázsiai származék 2013.05.08. 13:00:31

Fodor Gábor bejelentkezett a nagyok asztalához, valami lehulló morzsáért, mert 50 évesen elkezdeni dolgozni, milyen ciki lenne.

nusica 2013.05.08. 13:00:36

@DezInf: ennyi? Igazi szocialista érvelés.

is 2013.05.08. 13:00:46

@nusica: nusica 2012.02 óta tag 207 kommenttel. is 2007.07.18 óta tag 10134 kommenttel.

:DDDDDDDDDDDDDDD

gyere, kapsz buksisimit a bácsitól, olyan szépen mondtad.

órarugógerincű felpattanó 2013.05.08. 13:01:39

@is: Nagyon nagy szöveg. Mintha nem a Jókai utcából kapnád a fizetést :D

nusica 2013.05.08. 13:03:41

@is: Einstein mióta tag, te színtelen nudibranch?

Mária 2013.05.08. 13:04:27

@HaFr:

Miért vadulnék be?

Az a különbség a kettőnk gondolkodása között, hogy te az eszmék fontosságát és életképeségét hangsúlyoznád, a választópolgárokkal nem számolva a saját rendszeredben, míg én azt mondom, hogy semmit nem ér az az eszme, ami nem tud maga mögé állítani egy 10 milliós orszgban pármillió embert.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.05.08. 13:05:39

@is: Kétségtelen. A véleményemhez nem kellett a nol-os cikk, mivel Gabesz sem a nol-os cikkben sírt fel először... de szimptomatikus. Főleg azt a részét nehéz tolerálnom az igyekezetének, hogy mielőtt eljutott volna valameddig Anettkával és a többi fiatallal (kvázi, hogy megmutassa, micsoda tökös gyerek), azonnal, ab start elkezd bazsalyogni a maszop felé. Könyörgöm, legalább várhatott volna januárig, amikorra kiderül, hogy mennyi szavazót bír a saját tehetségéből összekaparnia. Na és az, hogy liberális...! Na ez meg a legszebb félreértés. Monny má' valamit, mitől az

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.08. 13:06:16

@romkocsmában merengő félázsiai származék: nem csak ciki, de közel lehetetlen.

kivetné a szervezete a munkát.

nusica 2013.05.08. 13:07:23

@Mária: okés, mutass ilyet...

Mária 2013.05.08. 13:07:50

@nusica:

" Húsz százalékkal legyen olcsóbb a kenyér... Broáf."

Ez valóban undorító lenne.

De mivel Magyarország jobabn teljesít, és az éhező gyermekek száma is egyre nől, semmi szükség arra, hogy az alapvető élelmiszerek áfája csökkenjen.

GONOSZ 2013.05.08. 13:08:12

fodor gábor mongyon le.
Vagy húzzon el ..csába addig kellett vona míg lehetett, mosmá dógozni köll-ene. Nem nyöszörögni! Abból elég vót.

Foxtrotty 2013.05.08. 13:08:15

@sárkányfő:
"Nem a te utad, hanem általában útja, akik ide születtek és tovább látnak az orruknál,... ez az ország önsorsrontó, hogy tévúton van, hogy több száz éve nincs érdemi változás a fogyatékosságokban és rossz berögződésekben, stb. "

Valahonnan ismerős amit írsz. Hoppá!

"Indulj az útra és vissza se nézz!
Múltad a fájó,bús ezer év.
Rád ragyog végre a fény teli nap,
Boldogan,vígan zengd hát e dalt.

Április 4-ről szóljon az ének,
Felszabadulva zengje a nép.
Érctorkok harsogva zúgják a szélnek
Felszabadítónk hősi nevét!"

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.05.08. 13:08:47

@is: Ezzel pl majdnem egyetértek

Mária 2013.05.08. 13:09:28

@nusica:

Rezsicsökkentés, lol :)

Nem most írta alá másfél milla fideszes?

nusica 2013.05.08. 13:10:56

A világ legrövidebb interjúja
_____________________________

Riporter: először is, Fodor Úr, Ön miből él?
Fodor: öööööööööööööööööööööööööööööööööö...

nusica 2013.05.08. 13:11:58

@Mária: de ha az állatság, akkor mekkora állatság az, amit ti műveltek? ;) (Érted a kérdést?)

nusica 2013.05.08. 13:13:28

@Mária: hallottad a felhívást? Nem Fidesz, MSzP!

zipe moha 2013.05.08. 13:18:00

..az mszp nélkül tényleg nem lehet leváltani a fideszt. amiért nagy a tanácstalanság a bizonytalanság a választók között is...hogy nem ÚGY akarnak szembenézni a mára kialakult helyzettel ahogy az van:
AZ MSZP A FIDESZ KOMPLEMENTERE A KETTŐ EGYÜTT ADJA KI AZT A HALMAZT MELY AZ ORSZÁG JELENLEGI ÁLLAPOTÁÉRT FELELŐS

...ebből adódik, hogy a fideszt nem lehet önmagában leváltani csak..
-ha a választó egyszerre elküldi a fideszt és az mszp-t is
- vagy előszőr elküldi az mszpt..ekkor 18'-ban megszabadulhat a fidesztől is

minden más döntés eredménye és következménye pontosan megismerhetővé vált a múltból...a választó csak vesztese lehet a tudatosan működtetett csiki-csukinak...mint ahogy az a jelenlegi helyzetből is látszik....a minősíthetettelen mszp karjaiból a a fidesz karnmaiba, majd az soha nem látott gátlástalan fidesz elől az mszp karjaiba.....ennek vége

Larry Silverstein 2013.05.08. 13:22:21

1.Orbánt 2014ben nem váltja senki.

2.Ki az a Fodor Gábor?

3.Most mindenki (ál)meglepődik hogy feláll a 2006os elqrókoalíció. Nyehehe. Ellenük egy vak disznó is nyerni fog.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.05.08. 13:24:11

@Larry Silverstein: Silvertrollstein kifinomult gondolatmenetének örülhettünk.

blah 2013.05.08. 13:26:33

miért jó nekünk ha a fidesz helyett jönne az mszp? az oké, hogy a fidesz droidok töretlenül hülyék, de az mszp-t már félig a wc-be küldtük, nem akarjuk már visszahozni...

DezInf 2013.05.08. 13:26:49

@nusica:

Te kis narancsbolsi,neked ennyi jár. Te is csak cocizni,meg libsizne,esetleg coclibsizni tudsz.
Eszed annyi mint egy muslincáé,találó a nicked:)))

Mattia 2013.05.08. 13:36:05

Mind stílusát, mint tartalmát tekintve kritikán aluli ez az írás. Nem is értem, miért kommentelem...

nusica 2013.05.08. 13:41:58

@doggfather: én értem. Bejött trollkodni egyet a libbantja.

nusica 2013.05.08. 13:42:38

@DezInf: a szocialista eszmerendszer újabb ormai.

sárkányfő 2013.05.08. 13:43:34

@Foxtrotty: Sajnos nem sikerült értelmezned amit írtam. Ha hasonlóságokat keresel, akkor javaslom - sok-sok egyéb mellett - Móricz Zsigmond Rokonokját, Ady A magyar Ugaronját, Bibiótól A kelet-európai kisállamok nyomorúságát, vagy lényegében bármely hasonló témában gondolkodó művészt, filozófust. Nagyon hasonló dolgokra jöttek ám rá, bizony.

Most, a trafikmutyi napjaiban főleg Móricz Rokonokja a találó. De kering Szép Ernőtől is most a neten egy nagyon találó tárca, az azt írja le hogy vették el egy zsidó üzletét, és hogy foglalta el az üzletet egy akkori fideszes.

Nincs itt semmi új, a múlt hibáit, bűneit, rémségeit ismétli újra a mai Magyarország.

DezInf 2013.05.08. 13:45:36

@nusica:

Kicsi muslinca,látom tegnap nagyon lemerültél...
Töltőggyé má fel!!!! Nyalogassad a konektort:))))

Creative destruction · http://t7.hu/0v1l-1984 2013.05.08. 13:46:08

@zipe moha: +1
Az a nép, amely hajlandó feladni az igazságot egy kis jólétért, az egyiket sem érdemli, és végül mindkettőt elveszíti.

nusica 2013.05.08. 13:46:25

@sárkányfő: kis u, te nagyon művelt.

sárkányfő 2013.05.08. 13:51:38

@nusica:
Hova kéne kis u, zsenikém?

HomicideWatch (törölt) 2013.05.08. 13:57:48

Csak az mszp nélkül menne, ha nem is most akkor 2018-ban.

De így, most is biknak és 2018-ban is. Az mszp vállalhatatlan.

pástétom 2013.05.08. 13:58:58

@HomicideWatch: Mondja ezt egy fideszes seggfej...

Jolka40 2013.05.08. 13:59:14

Ez egy igazán liberális (szabadelvű) ország! Csak liberális pártból van már legalább három. És jól van ez így! Inkább 28 párt legyen, mint egyetlen egy.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.08. 14:05:19

...nagyon úgy néz ki, hogy vele sem...
...hála istennek!

vakapad 2013.05.08. 14:09:19

A derék értelmiség ezek szerint eldöntötte, hogy maradjon Orbán. Ez rendben is van, csak akkor azt a köntörfalazást meg kerülgetést nem értem, amelyet ennek nyílt kimondása helyett művelnek.

Tessen egyenesen, becsületesen, individualistán megmondani, hogy nekünk pont jó az az egykulcsos adó, nehogymá valamely új regnálók megváltoztassák, oszt annyi.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.05.08. 14:28:02

Nézzél már rá valami közvéleménykutatásra, mielőtt égeted magad!

Azt, hogy az MSZP nélkül nem lehet Orbánt leváltani:

1) Az E14
2) A DK
2) A PM

tudod ki nem láétta be?! Schiffer András, akinek ezek szerint te az ifjúsági szervezete vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.05.08. 14:30:18

@zipe moha: "előszőr elküldi az mszpt..ekkor 18'-ban megszabadulhat a fidesztől is"

2010-ben ez már megtörtént, te miért iterálnád a dolgot mégegyszer?! Talán mert Fideszes vagy, és még szeretnél 4 évet

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.05.08. 14:32:14

4 tetszik a Facebookon. No ennyit is ér ez a szar. Csak a hülye index minek tette ki, azt nem tudom.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.08. 14:37:31

@Brendel Mátyás: ateista blogokat is kitesznek

pedig az már tényleg nagy ostobaság, amikor hívek azon lamentálnak, hogy mennyi bizonyíték(rajz) van az elképzelt evolúció elméletre

HomicideWatch (törölt) 2013.05.08. 14:44:33

@pástétom:
Fáj az igyazság, kettüs mércét támogató bocikám?

Soha nem szavaztam a fideszre, de az mszp-re sem fogok soha. És ezzel sokan vabnak így, bebuktátok aranyom.

HomicideWatch (törölt) 2013.05.08. 14:46:21

@pástétom:
Azigazi demokrata, akinek csak akkor számít a bűncselekmény, ha fideszes követi el. Ha az mszp, akkor az a demokrácia lényege. Nyihaha Nyomorult.

pástétom 2013.05.08. 14:50:12

@HomicideWatch: "Azigazi demokrata, akinek csak akkor számít a bűncselekmény, ha fideszes követi el."

Azt a bérblogger kurva anyádat! :))

is 2013.05.08. 15:48:29

@HaFr: akkor írjál ennek megfelelő posztokat

is 2013.05.08. 15:51:15

@Állítsátok meg Arturo Uit!: nem egészen így mondták. eredetiben: aki feladja a szabadásgot egy kis rendért, az veszíti el mindkettőt.

is 2013.05.08. 15:54:11

@blah: ezt tudja az a 1,2 millió is, aki igen? ti mind a 30 ezren nem akarjátok az MSZP-t visszahozni. én sem. mit teszel?

Larry Silverstein 2013.05.08. 15:54:58

@is: Mind2 rossz. Ez G. Washington idézet, így szól:

Anyone who gives up liberty for more security deserves neigter and lose both/szabadság-biztonság/.

Mészáros Laci 2013.05.08. 16:42:22

ha valaki szerint "orbán viktor leváltása" cél, annak sosem fog sikerülni.

Fejesrob 2013.05.08. 16:43:12

Fodor Gabi megtalálta baloldali gyökereit is. Kapok egy funkciót és szállítom nektek a liberális szavazókat. Kb. ez F.Gábor üzenete.

Menj anyádba, ez kb. meg szerintem Szanyié, persze ez is csak gondolatban.:)

Fejesrob 2013.05.08. 16:47:07

Miért nem tudnak csak ilyen posztok lenni az Indexen?

Nem kell, hogy jövőbelátó legyen, még az sem kell, hogy jobbikos legyen, legyen humora és tudjon írni.

"itt vagyok, borzas vagyok, szeressetek!)"

Ezen eldobtam magam:)))

blah 2013.05.08. 16:52:31

@is: 30 ezren? na ne hülyéskedj, én nem tudtam róla, hogy ennyire lecsökkent a népesség. Szerintem az 1.2 millió is erős túlzás, kb a fideszre szavaznak annyian.

neoteny · http://word.blog.hu 2013.05.08. 18:21:15

@sárkányfő:

"Kár volt ezért a vérgagyi kirohanásodért" + "kicsinyes trollkodásba megy át"

Bele ne fulladj abba az iróniatócsába amiben álldogálsz...

Egy beszólásból állt a poszt tartalmára vonatkozó teljes "kritikád"; mi más lenne ez mint a trollkodás iskolapéldája?

sárkányfő 2013.05.08. 20:16:03

@neoteny:

Látom nem bírsz leszakadni rólam, tán csak nem zúgtál belém? :D

A többieknek azért mondjuk el, biztos nem tudja mindenki: pár napja minden blogba követsz engem, és mániákusan belém kötsz :) Szánalmas az erőlködés, láthatóan kényszeres...

Figyu, lazíts öreg... biztos le tudod vezetni máshogy is a frusztrációidat meg a komplexusaidat... szerezzél nőt magadnak, vagy idd le magad, vagy valami... csak megoldod valahogy... de tudod mit? ha mégsem megy másképp, akkor csak tapadj rám továbbra is, én végül is pont letojom magasról, ha neked meg ez a kielégülés, akkor legyen ennyi örömöd az életben, én aztán nem sajnálom tőled :)

neoteny · http://word.blog.hu 2013.05.08. 20:25:58

@sárkányfő:

És ennek mi köze van ahhoz hogy trollkodsz és másokat vádolsz trollkodással?

zipe moha 2013.05.08. 20:45:46

@Brendel Mátyás:

...nem nem lett elküldve az mszp 2010-ben...nem elégé (majd most..)....büszke vagyok a népünkre mert 2010-ben végre elhajtotta az mdf-et és az szdsz-t.....már csak a fidesz (jobbik)-mszp (e14) van hátra..ha ezeket is eltakarítja végre megkezdődhet ami 89-ben elmaradt ...a rendszerváltás...

zipe moha 2013.05.08. 20:53:51

...több helyen is láttalak kommentálni....nagyon elfogult, erőszakos egysíkú alaknak látlak....és fogadni mernék, hogy már külföldről osztod az észt..kibicnek semmi sem drága, ugye brenner mátyás....legalább egy kicsit szégyelld el magad, ha még emlékszel arra, hogy az milyen.....ui: átolvasva azt a kommentem amire válaszoltál nem tudom, hogy lehet félreérteni.....félremagyarázni az más...

sárkányfő 2013.05.08. 21:41:25

@neoteny:
ja, ja, persze... figyu, most tényleg megsajnáltalak, tudod mit add meg a számlaszámod, küldök manit, a vendégem vagy egy kurvára... az majd ellazít... kicsit leeresztesz... hidd el, rád fér...

neoteny · http://word.blog.hu 2013.05.08. 22:45:09

@sárkányfő:

"ja, ja, persze..."

No de hát épp' ezt tetted, mint látható az általam linkelt "hozzászólásodban".

Ha hibásnak vagy igénytelenül kimunkáltnak tartottad a poszt tartalmát, akkor célszerű lenne ha megfogalmaznád hogy miért ez a véleményed. A puszta beszólogatás csak eggyé tesz a mezei trollokkal; olyasvalakinek tüntet fel aki elvtelenül Fodor Gábor pártját fogja, akármilyen kritika éri FG-t. Attól hogy te "vérgagyinak" meg "kicsinyes trollkodásnak" címkezed a posztot, senki sem lesz okosabb: kb. ugyanannyi esélye van hogy HaFr nézetei a helyesebbek mint hogy a tiéd.

sárkányfő 2013.05.08. 23:55:49

@neoteny: istenem... hogy te ilyen szépen szóltál... ehhez sem hozzátenni nem lehet, sem elvenni belőle, ez így tökéletes... nyilván az angyalok fogták a kezded mikor írtad...

neoteny · http://word.blog.hu 2013.05.09. 00:10:46

@sárkányfő:

Tehát képtelen vagy érvelni az ellen hogy miért ne lenne Fodor Gábor napjainkban egy nem különösebben eredeti progresszív akinek nem sok köze van a valódi liberalizmushoz (szabadságpártisághoz), ill. miért ne lenne csak egy a sok opportunista megélhetési politikus közül aki oda csapódik ahol a hatalomhoz közelebb tud férkőzni.

Így megmarad neked a trollkodás.

sörtelen 2013.05.09. 07:54:45

@sárkányfő: Az MSZP gondolatmeneteddel egyetértve, egy dolgot csak megkérdeznék HaFrtól: miféle ásatag politikai filozófiája van az MSZP-nek? Ne dícsérgessük őket, mert nincs nekik semmilyen ideológiájuk, csak politikiai pragmatizmusuk - ha teccik érteni mire gondolok.
A liberalizmus és a szocializmus tűz és víz; ki is oltotta egymást a két párt, s kioltotta volna akkor is, ha társadalmilag értelmezhető figurák kollaboráltak volna. De nem voltak ilyenek.

sörtelen 2013.05.09. 08:09:47

@vakapad: Mindig ámuldozok az értelmiség politikai szerepének (hatásának) ilyen mértékű túlértékelésén. (Miközben még a fogalom tartalmáról sincs megegyezés. Mi folyamatosan keverjük össze az adminisztrátort, a technokratát, a diplomást a hivatásszerűen gondolkodókkal és a társadalomtudományt valóban tudományos erővel kezelő pár tucat emberrel. Aki itt él, az a mennyiség hangereje alapján tájékozódik. A politikai tuc-tuc ritmus még sokáig fogja elnyomni a valóban értékes dallamot. És akkor hol vagyunk még a harmóniától. )
Semelyik társadalom nem értelmiségi társadalom. Az értelmiségi csak a fűszer, nem a krumpli vagy a hús. S öreg szakácsoktól tudom, hogy a fűszerrel óvatosan kell bánni, mert különben hányás lesz a lakoma vége.
Mint látjuk.

sárkányfő 2013.05.09. 09:59:14

@neoteny: Ahogy mondod, egyszerűen tökéletes minden szavad :)

@sörtelen: Mondasz valamit, de azért azt el kell ismerni, hogy a szocik csak a fideszhez képest mérve jöhetnek egyáltalán szóba. Ilyen ország vagyunk, ez a választék...

neoteny · http://word.blog.hu 2013.05.09. 12:25:11

@sárkányfő:

Látom, te már magadévá tetted az "együttérző liberalizmus" szlogenjét... csak el ne kezdd énekelni a Kumbaját. :)
süti beállítások módosítása