1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.05.26. 17:51 HaFr

Orbánnak egy kicsit erősebb DK kell

Orbán Viktor teljesen indokolatlan támadást indított Gyurcsány ellen azzal a váddal, hogy az Altuson keresztül Európából nyert közpénzekkel (illetve az ezekből képződött osztalékkal) finanszíroztatja a politikai tevékenységét. Ez az egész gondolati konstrukció annyira ostoba, hogy a fideszes véleményformálókon edzett kormánypárti tábornak is csak egy része fogja magáévá tenni, a baloldali erőviszonyokban viszont némi eltolódást hozhat a DK felé (a többi párt kárára), mert Gyurcsányt az örök legfőbb ellenség és a posszibilis ellenzéki vezér pozíciójába helyezi. Gyurcsány persze rutinosan azonnal odanyilatkozza, hogy Orbán meg akarja ölni a DK-t. Hát nem, éppen fordítva: nagyon is életben akarja tartani.

A miniszterelnök folyamatos gondoskodása a DK parlamenti jelenlétéről különös értelemre tesz szert ma, amikor Orbán bejelentette, hogy 2018-ban is szívesen indulna a miniszterelnöki helyért. Azt még nem tudom, mire megy ki játék (tegyük fel, nem esem a túlfeszült lényeglátók hibájába, és tényleg van ilyen játék, nem csak egyszerű otrombaság és EU-bashing). Az mindenesetre benne lehet a pakliban, hogy újabb preventív manipuláció kezdődött, talán a baloldal összeveszejtésére (aminek oka valami nem publikus információ pl. baloldali háttértárgyalásokról), talán valamilyen távlati fideszes disznóságról való figyelemelterelésre.

Egy biztos, hogy az Altus-EU kapcsolat és a tiltott pártfinanszírozás éppen olyan kapcsolatban állnak egymással, mint Mészáros gázszerelő és a szabadversenyes kapitalizmus. De az is, hogy ameddig Gyurcsány ebben az országban az ellenzéki vezér, addig biztosan a Fidesz fog kormányozni. Legyőzni sose fogja a jobboldalt, de a baloldalt valószínűleg. Ő és Orbán együtt meg biztosan.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr97493318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gono 2015.05.26. 18:15:52

Nem biztos, hogy az Altus elleni támadásban több van mint ami elsőre látszik: sokszor használt klisé, ami illeszkedik a jobbos nyáj világlátásába.

Ami pedig a kormányfői megmérettetést illeti, igazából ez egy kényszerpálya, hiszen alkotmányozó többség hiányában nem lehet elnöki rendszert kreálni.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.05.26. 18:20:28

@gono: hát, nyilván megvan a cél: az újabb kétharmad, és erre már most elkezdődik a felkészülés -- szemben a baloldalon, ahol még nem látják elérkezettnek az időt ilyesmire

Toportyán Zsóti 2015.05.26. 18:57:54

Nem lenne rossz ha a déká verné a maszopot ahogy a zombikok is lassan veri a narancsgeciket,csuti orálmuzsik lajos nélkül lórépát ér...Még a végén lesz valamiféle rendszerváltás?!

profilo 2015.05.26. 19:48:27

@Toportyán Zsóti:

Zsóti vazze!
Rendszerváltás a DK-val és a Jobbikkal?!
Zsóti!
Ilyen és hasonló marhaságokat csak legjobb haverod,a "maxvall birca" szokott összehozni.
Végig gondoltad ezt? Nyugodj meg,csukd be a szemed(ugye milyen sötét van bent!) és futtasd végig a gondolatsort újra a kétbites rendszereden.
Szedd össze magad,különben a gazdáid kénytelenek lesznek részmunkaidőre bejelenteni,mert egy petákot sem ér a minimálbéres bérkommentelői munkád.

Hidvégi Mihály 2015.05.26. 20:40:03

"...talán valamilyen távlati fideszes disznóságról való figyelemelterelésre..."

Nem szeretem a károgást, de emlékszem arra, hogy Orbán úgy csinálta ki Torgyánt annak idején, hogy két éves költségvetést fogadtatott el, s aztán tudta fenékbe rúgni Torgyánt.

Most hogy az idei költségvetést hamar lezavarják, olyan érzetem van, hogy valami nagy gazemberséget van készülőben. Érzi, hogy süllyed a hajó, s hát ilyenkor a patkányok futkosnak ide-oda. Akármi is lesz, a magyar népet ismét szívó ágra teszi ez a marha.
Ébresztő Orbán-fanok. Ti is megszívjátok ugyanis.

S lehetne találgatni mi lesz az, ami készülőben van. Nem ajánlom senkinek a fejtörést, a beteg elme kiszámíthatatlansága végtelen.

Tyreo 2015.05.26. 22:12:09

Máshol ijesztően kevesen jutottak el eddig a gondolatig amennyire láttam...

zipe moha 2015.05.26. 22:36:23

@Hidvégi Mihály: ...a dk a nyugdíjasok pártja főként....régóta esedékes lenne már egy jó kis nyugdíjadó...s ezzel nagy szívességet tenne a dk-nak--és a költségvetésnek... már régen nem fedezik az aktívok befizetései amibe a nyugdíjasok kerülnek...így van az ha kétszer kell kitermelni...ugyan azt

2015.05.27. 06:08:28

Ez csak a csúti pohos geci szarkavarása. Mert aki itt él, az tudja hogy az Orbán féle patkánynál és seggnyalóinál aljasabb kártékonyabb banda nincs több a földön !

És ez a mocsadék ugat itt keresztényi értékrendről !
Már régen zárt osztályon volna a helye, kényszerzubbonyban vagy rácsos ágyban !

Arthur Bloch 2015.05.27. 06:38:01

Kopátsy Sándornak van egyide illő mondása:"Az élet egyetlen más területén sem kerülhet olyan mértékben uralomra az ostobaság,mint a politikában..."- Ez az egész Altus-EU pályázati ügy igazolja ma a legjobban a "politikai szerveződés"-ek ostobaságát! - Megy a szó arról, hogy az EU rossz kézbe adja az EU-s "közpénzek valamint a jelentések" ellenőrzését, - vagy "tiltott pártfinanszírozás"-ról beszélnek! Fájdalmas,de jellemző a mai politikai kultúra színvonalára...A pályázati rendszerek/mint módszerek EU-s szintű vizsgálata, és a pályázatok céljainak és ezek majdani végrehajtásának vizsgálata is VIZSGÁLAT, ám mecsoda differencia... van ezek között.Az egyik pl.a kiírási rend etikai,gazdaságossági módszertanát: a "Célszerűséget" elemzi, - a másik pedig a lefutott pályázat gazdaságosságát,tisztaságát vizsgálja az EU-s utólagos kifizetés előtt!!!-Valahogy így is lehetne filózni...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.05.27. 07:09:00

@janos551: nem épp cizellált szavak miniszterelnökünkről

abdul hackeem 2015.05.27. 07:43:49

"...keresztül Európából nyert közpénzekkel (illetve az ezekből képződött osztalékkal) finanszíroztatja a politikai tevékenységét."
Eszerint orban is csak sajat magabol indul ki.

zipe moha 2015.05.27. 08:50:22

@HaFr: meg kell egy kicsit vakargatni ezt a nyugdíj dolgot...:)
- miért maradt üresen a Társdalombiztosítás, miért nem lett legalább részlegesen feltöltve a privatizációs bevételekből...

-miért hoztak 97-ben egy felosztó-kirovó rendszert legalább részleges vagyon alapú helyett...a negatív korfa akkor is jól látszott ..tehát tudható volt, hogy üresen csak egy darabig mehet...)

-hogyan lehet egyéni számlát bevezetni ( ami a gazdaságot-társdalmat morálisan is összerántaná...)...miközben a mai nyugdíjakat másodszor is ki kell termelni...ez nem szolidarítás hanem hülyeség..

-ect...sok van ebben a témában...

-erre ne félj odafigyelnek...a pénzükről van szó, az meg tudjuk, maga a haza..:)

-ect...:)

zipe moha 2015.05.27. 09:33:22

...a téma jelentősége, hogy a teljes költségvetés valós kiadásainak mára az 1/4-éről van szó....
két oldalról is lehet közelíteni.

-szánalmasan kicsi a magyar gazdaság teljesítménye ekkora kiadáshoz (pláne ha a bérmunkát és a bér összeszerelést is kivonnánk belőle...)...növelni kell a teljesítményt ..ugyan ekkora nyugdíjhoz...

- el kell porlasztani a Társdalom biztosításban keletkezett óriási hiányt a generációk között, különben a mai 40-esek és akik utánuk jönnek viszik el az egész balhét....a nagyik helyett a gyerekek, a kis unokák, a dédunokák, az ükunokák...meg a köbüki..:)...(kb 20.000 milliárd hiányzik egy részleges vagyon alapu tb alapból....ami ugye mehetne a magyar gazdaságot építeni...ha lenne.....beruházás (modern-üzleti)- még több befizető-még több beruházás...pozitív spirál, nyugdíjjak drasztikus emelésének képessége, stabilítás, világos-és igazságos egyéni számlán alapuló nyugdíjak...

Toportyán Zsóti 2015.05.27. 09:47:18

@profilo: Megint csak marhaságra futotta pár agysejtednek,4 órás minimálbéres lehetsz.

ruszt 2015.05.27. 11:33:48

@HaFr: Az újabb kétharmad nem tűnik túlzottan reális célnak. Szerintem gono látja jól a helyzetet - a pillanatnak élnek, mert rohamosan fogy a mozgásterük.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.27. 14:35:45

Gyurcsány csak ezért van még mindig szabadlábon, mert a jelenlegi politikai térben rendkívül jó szolgálatot tesz a jelenléte a Fidesz számára!
Ameddig Gyurcsány ebben az országban az ellenzéki vezér, addig biztosan a Fidesz fog kormányozni.

lavór 2015.05.27. 14:52:20

Hát igen.... Mint egy reggeli kommentemben már leírtam: nagy szükségük van egymásra a magyar politikai és társadalmi rend konzerválása miatt.

A vetésforgót bármi áron fent kéne tartaniuk. a hülye választók meg asszisztálnak hozzá.

rasztaszív 2015.05.27. 15:05:04

"ameddig Gyurcsány ebben az országban az ellenzéki vezér, addig biztosan a Fidesz fog kormányozni."

amíg te,és a sok is-is ember benyalja,és szajkózza ezt a fidesz-mantrát,addig esélyes,hogy így legyen,valóban.

Wаgеm 2015.05.27. 15:29:17

Csináljatok erősebb DK-t. Még van erre 3 évetek. Én drukkolok, mert nem szeretnék egy 12%-os MSZP-t, jobban örülnék egy 6%-os DK-nak és egy 6%-os MSZP-nek. Kedvencem az osztályharc:)))

egy mondat a ... 2015.05.27. 15:36:15

@HaFr: Alighanem jól látod a 'preventív manipuláció' valószínűségét, ezért nem igazán érthető miért ezzel indítasz: 'teljesen indokolatlan ' Orbán mostani akciója, az indok épp ez lehet; emellett Orbánnak tényleg igaza lehet abban hogy egy aktív ellenzéki politikus cégét megbízni ilyen feladattal felettébb pikáns.

sanyix 2015.05.27. 15:40:00

@bölcsészmérnök: nem csak azért, hanem azért is, mert gyurcsány sok mindent tud a fütyiszről meg az diktátor geciről. És ha ő egyszer kinyitja a szááját :)

fvipera 2015.05.27. 15:45:40

mi van, ha a hamis lényeglátó hibájába esel éppen?

fvipera 2015.05.27. 15:46:38

@bölcsészmérnök: na jó, azt elmondtad, miért van szabadlábon. gondolom azt is tudod, miért kellene lecsukni. elmondod?

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.27. 16:10:40

@rasztaszív: Gyurcsány a Fidesz embere! Csak a vak nem látja!
Semmi köze a baloldalhoz, de arra alkalmas, hogy ijesztgessék a szavazókat!

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.27. 16:16:30

@rasztaszív: Szerinted mi Gyurcsány szerepe a mai politikai térben?

Mérnork 2015.05.27. 16:48:08

@bölcsészmérnök:
mint Torgyáné, csak a másik oldalon. ;-))))

rasztaszív 2015.05.27. 17:03:27

@bölcsészmérnök: per pillanat orbán egyetlen esélyes kihívója.nem véletlen nem bírtok róla leakadni.

rasztaszív 2015.05.27. 17:04:37

@Mérnork: Torgyán szellemi örököse orbán.

sanyix 2015.05.27. 17:26:29

@rasztaszív: olyan jó hogy a sok hülye fütyiszdroid között újra láthatunk egy gyurcsánydroidot is :DD

rasztaszív 2015.05.27. 17:36:42

@sanyix: tudod mit?inkább droidozzanak az ilyen is-is emberek,minthogy a langymeleg húgyban tapicskoljak ott középen.

rasztaszív 2015.05.27. 17:38:12

@sanyix: látod a pluszt?jó érzés az orbánista majmokat segíteni?

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.27. 17:39:02

@rasztaszív: Szerinted csak a szélsőségek az igazság letéteményei?

rasztaszív 2015.05.27. 17:42:28

@bölcsészmérnök: röhejes,amikor a fidesznyik szélsőségesezik...:)

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.27. 17:46:22

@rasztaszív: Alapvetően baloldali érzelmű vagyok, de véleményem szerint Gyurcsánynak semmi köze a baloldalhoz

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.05.27. 17:59:35

@rasztaszív: A „demokratikusnak” hazudott baloldal elveszi a teret a valódi baloldal elől!
Ennyiben nagyon káros Gyurcsány minden egyes szereplése!

rasztaszív 2015.05.27. 18:05:51

@bölcsészmérnök: szarok a baloldalra.normális liberális demokráciát szeretnék,semmi mást.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.05.27. 18:14:34

@fvipera: nem dől össze a világ, idővel korrigálok, nem pártálláspont :)

zipe moha 2015.05.27. 18:36:24

@rasztaszív: ...nincs!...nem is volt!...nem is lesz! ...elfogyott és neked már nem jutott...:))

különben is akarni kell...nem "szeretni" ááá...:)))

NekemNemEzKell 2015.05.27. 19:01:58

@rasztaszív: Kár, hogy nem tudjuk mi az!Az európai liberlizmusra, mint látjuk az angol, lengyel, választások eredményét, nincs szükség, nem kell az embereknek. Kossuth ( az utolsó magyar liberális politikus!) forog a srjában, látván, hogy milyen ordas eszmét neveznek ma itt kishazánkban "liberalizmusnak"!

rasztaszív 2015.05.27. 19:07:27

@NekemNemEzKell: az angoloknál,de még a lengyeleknél sem tudnád eladni az illiberalizmust.
Kossuth attól foroghat a sírjában,milyen ordas eszmék vallói támadják ma a liberalizmust az országában.

WilburSmith 2015.05.27. 19:18:39

Orbánnak csak bele kelett volna néznie a könyvbe 2010-ben és ezer isten ostorával csaphatta volna szét az ellenzéket úgy, hogy azok farkukat behúzva szaladtak volna egészen Moszkváig. Nem történt meg, innen már ki a fene hiszi el, hogy a politikában itt van bármiféle versengés? Nem véletlen, hogy a pártok szavazóbázisa csak 60 év felettiekből áll. A lakosság másik fiatalabbik fele nem szavaz. Nem véletlen, vagy nemtörődömségből.

sanyix 2015.05.27. 19:28:18

@rasztaszív: nem segítem. És ismerem az "ahol nem mi vagyunk ott az ellenség" gondolkodást, ne fáradj :)
A fütyisz maszop, dk, gyurcsány, orbán mind magyarország ellenségei, így nem kedvelem őket, finoman szólva.

Laikus Érdeklődő 2015.05.27. 21:23:46

@rasztaszív:
A Nemzeti Ellenállás Mozgalom közleménye:

Fejezze be a Polgári Magyarország Párt a hazudozást az Orbán-Gyurcsány paktumról!

A nemzethy önkényuralmi maffiakormány politikai megrendeléseit teljesítő álcivil Polgári Magyarország Párt pofátlan módon a fekete-fehér adatokat is próbálja meghamisítani. Hazugságaikkal szemben a tény az, hogy per pillanat orbán egyetlen esélyes kihívója Gyurcsány Ferenc.
A Demokratikus Koalíció Kongresszusa nemzeti ellenállásra szólítja a magyar polgárokat. Nem kérünk a bűnbakokból, az aktuálisan kinevezett ellenségekből. Hazánknak ma egyetlen ellenfele van: Orbán Viktor rendszere. E rendszer alázatos kiszolgálása történelmi, nemzeti érdekeink cserbenhagyása, erkölcstelen önfelmentés és önigazolás. A nemzeti ellenállás nem csendes félreállás, kivárás, alámerülés. A nemzeti ellenállás cselekvést követel. Radikalizmus kell a cselekvés elhatározásában, de hideg fej a megvalósításában és nagyfokú
felelősség a jövő tervezésében. Békés rendszerváltást akarunk!

Felszólítjuk a Polgári Magyarország Pártot, hogy fejezze be a hazudozást és legalább egy ilyen fontos és súlyos kérdésben ne a zsebeik Don Corleone pénzével való kitömésével legyenek elfoglalva!
Nemzeti Ellenállás Mozgalom Sajtóiroda

web.dkp.hu/dk/dk_kongresszus_kialtvany.pdf)

rasztaszív 2015.05.27. 23:11:02

@sanyix: nem érzed a nem kis ellentmondást a két bekezdésed között...?
vagy...ismered,és gyakorlod...?

Pop40 2015.05.28. 06:53:54

"De az is, hogy ameddig Gyurcsány ebben az országban az ellenzéki vezér, addig biztosan a Fidesz fog kormányozni. "

Ebben azért ne legyél annyira biztos. :-)

2010-ben előállt az a helyzet, hogy a szocikkal szemben akár a döglött lovat is megszavazza a nép.

Gondolod, nem állhat elő ugyanez a helyzet a fidesszel szemben is, pláne ha ilyen ügyesen és tisztán kormányoznak?
:-)

sanyix 2015.05.28. 10:31:25

@rasztaszív: nem, ugyan is nincs ellentmondás. Ezek már többször bizonyították hogy tönkre akarják tenni, és kifosztani magyarországot. Szóval nem azért ellenségek mert nem tartoznak hozzánk magyarokhoz :)

Tudom nem akarod érteni, csak ferdíteni, kiforgatni. A 444-en is ezt csinálod mindig :)

profilo 2015.05.28. 16:29:57

@Pop40:

Akár még igazad is lehet.
Lehet annyi idióta és hülye az országban,hogy Fletót újra hatalomra segítse,hisz a Fidesz is itt boldogít minket már egy ideje.
Végül is igazad van. Van annyi hülye,hogy ez a változat is megvalósulhat.

DrGehaeuse 2015.05.29. 21:13:14

@Pop40:
Pontosan! A fityiszorv-bán épp azon van,hogy ha majd bukik akkor Fletoék vegyék át a balhét, tőlük majd megint vissza lehet kapni és kezdődik a ciklus elölről. Ezek egy és ugyanazon cég két fele. Nem szabad foglalkozni az általuk kreált gomicsontokkal. Szerveződni kell ezerrel!

rasztaszív 2015.05.30. 00:04:30

@sanyix: ha úgy látod,ott és akkor "leplezd le"...:)
süti beállítások módosítása