1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.11.21. 16:05 HaFr

Aggasztó a jobboldal színvonala

Az utóbbi hónapokra megfonnyadt, kiüresedett, és enerválttá, mondhatnám -- ha nem járna elképesztően káros következményekkel közben -- teljességgel parodisztikussá vált a kormányzati és szimpatizánsi érvrendszer, azt igazolva indirekt módon, hogy az Orbán-rezsim racionálisan védhetetlen. A miniszterelnöki beszédek határozottan a delírium jegyeit mutatják, a kincstári nem-ideológus ideológusok (a századvéges fiúk) minden megszólalásukkal megcsúfolják az eredeti szakmáikat, az újságírók és a kommentelők (ezen a blogon is) kifogytak minden mozgósítható sablon-érvből, és már csak a durvaság és a trágárság maradt nekik, ahogy a rezsimnek is a pökhendiség és az arrogancia. A legcizelláltabb érvcsoport most éppen az USÁ-ra vetette rá magát, röhejes implikációkat engedve meg magának a magyar kormányzat kiválóságára nézve.

Miközben a rezsimnek az ország történetében utoljára talán a dualizmuskori Gründerzeit, vagy legfeljebb a spontán privatizáció idején tapasztaltakhoz fogható a korruptsága (de az előzőekkel szemben ez jóval koncentráltabb, egyetlen személynek lekötelezett kedvezményezetti körhöz kapcsolódik), az országban rekordméreteket ölt a szegénység, a nyomorúság terjedésében pedig Európa éllovasai vagyunk, ami összességében olyan cinizmust, már-már gonoszságot sugall az ország irányítóinak részéről, amely példa nélküli a legsötétebb totalitárius éveinket leszámítva. A rezsimnek nem lehetséges már pozitív végkifejlete, se tehetség, se erkölcsiség nincs hozzá.

A jobboldali érvrendszer -- Gyurcsány-oeuvre ide vagy oda -- eddig is agyaglábakon állt, megerősíteni okos kormányzati politikával nem tudták, ám az összeroskadása úgy megy végbe, hogy az semmiféle katarzist nem vált ki a társadalomban. Az országot eddig sem érdekelték az érvek (csak a szenvedélyek), hát most az érvek hiánya sem hatja meg. A netadó elleni tüntetések nyomán egy kicsit esett a Fidesz támogatottsága (és jellemzően nem nőt még ezzel arányosan sem a megrokkant baloldali pártoké), de a társadalom túlnyomó kormányellenes hányada továbbra sem érti, mi fáj neki, és nem alkalmas a közös cselekvésre. Igaz, pont a korrupció és az elszegényedés kettős élménye végül olyan lehet, ami elég embert fordít az ellenállás felé; szemben a jogállam elvesztegetésével, a kenyér elvesztése aktivizálhatja a többséget, ez azonban szükségképpen dühös, csalódott, félelem és gátlás nélküli fordulat lesz, és nem lesznek "nyugodt erők", amelyek kordában tudják tartani. Nem mi tehetünk róla, ők akarták.

A helyzet 2015-re, a már belengetett, további szociális károkozással járó intézkedések nyomán, minden bizonnyal tovább fog romlani. Ahhoz, hogy 2015 egy új 1988 lehessen a maga funkciójával egy új rendszerváltásban, már nem hiányzik sok. Sok nem, de a lényeg igen. Az alternatíva.

komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr756921545

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Aggasztó a jobboldal színvonala 2014.11.21. 17:00:01

Az utóbbi hónapokra megfonnyadt, kiüresedett, és enerválttá, mondhatnám teljességgel parodisztikussá vált a kormányzati és szimpatizánsi érvrendszer, azt igazolva indirekt módon, hogy az Orbán-rezsim racionálisan védhetetlen.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MeanWhile 2014.11.21. 16:20:27

Ha valamit nem tudsz megváltoztatni, légy a változás tenmagad!

andris89 2014.11.21. 16:53:16

ma Badenben ismét előadta a miniszterelnök úr,hogy Magyarország egy sikertörténet,amit senki nem ért meg :(

az embernek meg ökölbe szorul a keze,egyrészt a mérhetetlen cinizmus,másrészt az alternatíva hiánya miatt.

unionista (törölt) 2014.11.21. 17:00:33

nincs alternatíva. azért nincs, mert országrészenként és település-típusonként eltérő politikai programokra van szükség. ezeknek legfeljebb a parciális helyessége bizonyítható. nincs olyan szuperelmélet, ami ezeket egyesíti képes. a szabad piac szinte semmire sem megoldás.

emocionálisan kell egységet teremteni. jelen állás szerint szélsőjobb irányába megy el a politika. antiszemitizmus felerősödését bal és jobboldalon is borítékolni lehet.

unionista (törölt) 2014.11.21. 17:06:50

@andris89:
a teljes népesség harmada, a választók fele ma is orbánra szavazna.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.11.21. 17:12:00

A létező magyar jobboldal gyakorlatilag egy szeméttelep. Mocskos és bűzlik az egész, miközben a szeméttelepen akadnak tévedésből kidobott, használható, esetleg újrahasznosítható darabok is. De azoknak a zöme, akik értek valamit, már lelépett onnan. Mint a trafikügyet robbantó Hadházy.

almodhi 2014.11.21. 17:26:44

Én ragaszkodnék a jobboldal szó használata helyett legalább a "jobboldal"-hoz. (De még jobb lenne szimplán orbánistának nevezni őket, vö. peronista, somozista...)

Magyarország a szómágia földje. Nagyon számít, hogy mit minek nevezünk, és ki adja a nevet. (Vö. csak a legutóbb: internetadó vs. a "távközlési adó kiterjesztése")

Mariann19 2014.11.21. 17:28:22

Alternatíva.
Ezzel zárul ez a remekbe foglalt poszt.
Tudomásul kell vennünk, hogy a tömegek egyszerűen nem ismerik a sanyarú sorsulból való kilábalás lehetőségeit.
Igen, az alternatívákat.
Meg kell fogalmazni az embereknek, melyek ezek, annak érdekében, hogy adaptálhassák a saját sorsukra.
Lezajlottak a több tízezer embert mozgósító tüntetések, elhangzottak a jelenlegi helyzet leírásai és kritikái, azonban a kivezető utak egzakt megfogalmazásai elmaradtak.
Ezért maradt hiányérzet az emberekben, ezért érzi hamvába holt megmozdulásoknak a tüntetéseket, mert nincs általuk igéret és remény.
Igaz, hogy e tüntetések vegytiszta civil szerveződések, azonban ezekben az órákban lenne helye politikai képződményeknek /?/, többnek, felvázolni, hogy milyen lehetőséget nyújtana egy Orbán utáni országirányítás.
Amennyiben a jövő tüntetései is ilyen öncélúaknak hatnak, a tömegek eddigi jelenlétére sem lehet számítani.

tableno 2014.11.21. 17:31:30

A baj az, hogy minél tovább húzódik a jelenlegi "se ide se oda" helyzet, miközben egyre csak nő a társadalmi feszültség, annál nagyobb robbanás lehet a vége.

Korrekt74730 2014.11.21. 17:46:57

Nem like-olom (ez a FB egyik hülyesége a sok közül), de minden szavával egyetértek, és mélységesen el vagyok keseredve. Magam fáradt vagyok, fásult vagyok, ötlettelen , alternatíva képzésre alkalmatlan vagyok. Nem vagyok a "változás tenmagam", hogy egy kommentelőd idézetéd parafrazáljam. Én ugyan bal felől, de jönnék, ha tudnám mit hozzak magammal, de nincs olyan. Tényleg nagyon sajnálom !

2014.11.21. 17:52:44

@unionista:

"országrészenként és településenként eltérő politikai programokra van szükség."

Az eltérések alapján kirajzolódik egy kupac ilyen program, vagyis képzeljük el, hogy ezek a programok elkészülnek. Azok az eltérések eltérések egy keret-rendszeren belül vannak. Vagyis a "szuperelmélet" egy politikai rendszer, aminek a keretein belül, megvalósulhatnak azok az említett programok.

egyetmondok 2014.11.21. 18:34:22

A döntő különbség Hafr abban áll, hogy 1988-ban az akkori állampárt jelentős része,többsége aktívan részt vett,belátásból, számításból, ennek jelentősége nem sok van,abban,hogy a rendszer megváltozhasson.
A Fidesz mögött álló sokaság tömegpszichózisa ezt nem teszi lehetővé,ez az államhatalom nem fog önként elsétálni,mint a proletárdiktatúra állama.

NYJetsTD 2014.11.21. 19:09:18

Szerintem sokan rossz irányból közelítik meg a kérdést. Mivel jelenleg folyamatosan nő a korrupt és hazug kormány iránti elégedetlenség, de a tehetségtelen és szintén nem túl szimpatikus ellenzék sem nyújt megfelelő alternatívát, így már most, előre várni a messiást, felesleges.
Előbb legyen meg a tisztulás (majdnem söprést írtam), utána hamar meg lesz a megoldás. Eddig is volt, ezután is lesz vezetője az országnak. De azt végre mindenkinek fel kellene fognia, az emberek bizalma elveszett a politikusok irányában. Ezt vissza szerezni nem lesz két nap.
Sokkal fontosabb ennél ennek a bűnözői hálózatnak a megállítása. Hamar.

unionista (törölt) 2014.11.21. 19:09:49

@megamind:
oké, de ezek az elképzelések egymásnak ellent fognak mondani. szerintem a politikai programok nem a beszélt nyelvből, hanem az etnikai összetételből következnek.

tehát ha az etnikai sorrend egyik helyen ABCD, a másikon DCBA, akkor két egymásnak majdnem teljesen ellentmondó cselekvési programra van szükség. mert eltérőek a kulturális preferenciák. és ilyenkor csak az üres lózungokban lehet egyetértés.

lehet közös jogrend. lehet közös pénz. lehet közös nyelv. egy rendszer demokratikus voltából majdnem szükségszerűen következnek az ellentmondások.

2014.11.21. 20:58:38

En nem 1988-89, hanem 1955-56 fordulojat latom. Nem politikai, inkabb forradalmi fordulat keszul. Sajnos.
En elegge regota (kb. 2 eve) abban bizom, hogy a Fidesz elnoksege es huzonevei kiejtik a miniszterelnokot. Nem hiszem, hogy egyikuk sem fel a lehetseges kovetkezmenyektol, ennek a kormanyzasnak egy betuje sem vedheto mar.

téridő2 2014.11.21. 21:04:16

@NYJetsTD: írod:
Sokkal fontosabb ennél ennek a bűnözői hálózatnak a megállítása. Hamar.
Így van. Pl esős időben ebola-oltott tojással megdobálják őket. Attól még a tek is menekülhet...
Tudjuk, erővel szemben erő dukál, csak más-milyen.

2014.11.21. 21:19:18

@unionista: "a politikai programok nem a beszélt nyelvből, hanem az etnikai összetételből következnek." -- Ezek szerint mégis csak különféle népcsoportokhoz tartozó emberekről van szó. Ugye onnan indultam, hogy képzeljük el, hogy ezek az emberek, legalábbis közülük páran elkészítik a korábban említett programot. Igazad van, a "beszélt nyelv" amolyan közvetítő eszköz.

Úgy gondolod, hogy van egy etnikai sorrend. Ezt az állításodat - gondolom - alá is tudod támasztani, szóval van egy elméleted hozzá. Más szavakkal: a különféle népcsoportokat - az elméleted alapján - hierarchikus rendszerbe sorolod. Hogy ezt a sorrendiséget felállítod, létre is hozod azt a problémát, amit felvetettél.

Visszatérve az előbbihez, mégiscsak emberekről van szó -- egy rendszer demokratikus voltából többek közt a hatalom megosztása, egyensúlyozása (fékek-ellensúlyok) következik.

explanatus 2014.11.21. 22:13:44

@Mariann19: új hang kell, új hullámhosszon. Az általad pontosan megfogalmazott : „hamvába holt megmozdulások … vegytiszta civil szerveződések” megmutatták a résztvevők céltalanságát. Valamin (internetadó) megint hirtelen fellángoltunk, villogtunk egy jót, aztán „hazamentek a legények”.

Nekem az tetszett a legjobban, amikor valaki azt találta mondani, most ne (párt)politizáljunk. Hát mi a fészkes fenét kellene csinálni egy tüntetésen? Körmenetezni? Meg kellene már érteni, hogy a focimeccsen az ellenfelet nem lehet cseles sakklépésekkel, meg látványosak pingpong szervákkal legyőzni. Ez a meccs gólra megy. A nemfidesz oldal látványos (bundagyanús) öngólokkal segítette győzelemre ellenfelét. Amíg nincs új edző a kispadon, új játékosok a pályán, az eredmény nem kétséges.

Azt is mondod: „ezekben az órákban lenne helye politikai képződményeknek /?/, többnek” Igen. A jó kovács több vasat tart a tűzben, de leszámítva ezt az egyedüli blogot (ma alig hatszáz oldalmegnyitással), a többiek még fel sem élesztették a saját tüzüket. Így, hogy lesz ebből választék? Az nem úgy meg, hogy bemegyünk egy nemzeti vagy multiáruházba, azt leveszünk a polcról Mária-Utalványért egy ízlés szerinti alternatívát.

Azért dolgozni kell, ahogy a blog teszi, meg az őt támogatók a kommentjeikkel, de számosan vannak jelen olyanok is, akik ezt az alternatíva-alkotást csírájában szeretnék elfojtani.

unionista (törölt) 2014.11.21. 22:25:21

@megamind:
egy pillanat. én nem azt állítom, hogy egyik vagy másik evolúciós ág alatta, vagy felette áll a másiknak. semmi ilyesmit nem gondolok. de vannak evolúciós ágak. az emberi faj nem teljesen egységes. ez ötödik osztályos környezetismeret.

minden populációban van domináns eredet, és egy eredetsorrend. kik vannak lényegesen többen, és kik egyre kevesebben. és ezek meghatározzák a populáció gazdasági és kulturális preferenciáit. ha ezeket az ágakat betűkkel jelöljük, akkor ez a sorrend egy szó. az írja le a politikát. persze nyilván vannak környezeti hatások. de ez sem hat az egység irányába.

ettől a magyar nyelvű közélet divergens. mert a nép túlságosan sokféle. és össze-vissza van keveredve. ezt nincs felmérve sajnos. de elemi igény van arra, hogy nem még nagyobb káoszt kell generálni, ahogyan a "liberálisok" mondják. a nemzet még tovább essen szét. hanem valamilyen rendet kell vinni a káoszba. és ehhez kellene egy vegyes közigazgatás. és onnantól kezdve a sokféleségből előnyt lehetne kovácsolni.

de ezt éppen azért kellene létrehozni, mert ezekben a helyhatóságokban esetenként eltérő megoldásokat lehessen alkalmazni. a divergens fejlődésből párhuzamosra kellene átállni. agglomeráció típusokra kellene operatív programokat írni. és a határmenti önkormányzati együttműködéseket is lehetne forszírozni.

2014.11.21. 23:23:38

@unionista:"minden populációban van domináns eredet, és egy eredetsorrend." -- a hierarchikus rendszeredben egy - a domináns - népcsoport van felül, stb. Lehet, hogy nem szándékosan, de mégis felállítod azt a sorrendiséget. Ráadásul, az elméletedre épülő hierarchikus rendszernek nincsenek valós alapjai, hiszen - okkal - nem is készült ilyen jellegű felmérés.

Miért nem készült ilyen felmérés? Most egy kicsit dőlj hátra, és gondolt át: "ötödik osztályos környezetismeret"-en alapszik ez az elméleted. Vagy legalábbis azon, amire abból - jól vagy rosszul - emlékszel. Ebből továbbkövetkeztetsz.

A szó legszorosabb értelmében: minden fejben dől el!

unionista (törölt) 2014.11.21. 23:38:53

@megamind:
egy populációban 40% A, 30% B, 20% C, 5% D
eredettel rendelkezik.és 5% egyéb. az eredetsorrend: ABCD. nem hierarchia, hanem egyértelmű sorrend. ha ez a csoport demokratikusan működik, akkor a legvalószínűbb, hogy A fog dominálni. mivel nincs abszolút többsége ezért igyekszik megosztani a rivális B csoportot. vagy maga mellé állítja. és ketten könnyedén módon elnyomják az összes többit. de az is lehet, hogy A C-t választja. mert még azzal is többségük van. vagy esetleg D-t. mert úgy nem kell különösebb kompromisszumot kötni, és bízik a jó szerencsében. számos variáció van. kialakul valamilyen kultúra. mert ha nem, akkor kitör a háború, vagy járványok. és megváltozik az etnikai összetétel. és a játszma újrakezdődik.

na most magyarországon nincs beállt politikai kultúra. ezért kell osztani a terepet azért, hogy legyen. azért, hogy kisebb egységekben egy-egy csoport domináljon. vagy kívülről kell diktálni valakinek. de akkor nincs demokrácia.

2014.11.21. 23:44:53

@unionista: "a helyhatóságokban esetenként eltérő megoldásokat lehessen alkalmazni"

Nos, egy önkormányzatnak vannak kötelező és nem kötelező feladatai -- vagyis bőven van tere az eltérő megoldásoknak.

"kellene, lehetne" - op. progi akad - például kampányban szerepe volt -, és azt az együttműködést is forszírozzák.

unionista (törölt) 2014.11.21. 23:50:10

@megamind:
hagyjuk. szerintem már az elején megegyeztünk, hogy nem foglalkozunk a másikkal. értelmetlen ez a vita.

2014.11.21. 23:54:37

@unionista: Nem dőltél hátra ;-]

Egyébként nem mondtál újat, legfeljebb meggyőződtem arról, hogy jól értelmeztem a dolgot.

Hierarchikus rendszert állítasz - többségi alapon dominál "A", ami ha nem érvényesül, akkor "a csoport" nem demokratikusan működik. Ez amolyan szovjet demokráciafelfogás?

2014.11.21. 23:58:00

@unionista: Nem, nem egyeztünk meg. Sőt! Most a jól bevált, de legalábbis általad sokszor használt stratégiát alkalmazod. Ne menekülj! :-]

Ne túlozd el, nem vitáztunk eddig sem.

unionista (törölt) 2014.11.22. 00:00:28

@megamind:
te nem tudod, hogy mi a hierarchia. azt hiszed, hogy az egy sorrend. de nem az egy részben rendezés. egy faszerkezet. az majd egy csoport stratégiáját írja le. döntési pontokkal. szerintem ne itt ismételjük át az általános iskolát.

2014.11.22. 00:20:27

@unionista: Lehet hogy nem is "stratégiát" alkalmazol, hanem csak egy mentális szokásodat "olvasom" ki a soraidból.

Engem amúgy nem zavar, hogy az általános iskolai ismereteidet - emlékeidet -, és az azokra épülő elméletedet itt ismételgetned.

panelburzsuj 2014.11.22. 00:35:47

@explanatus:
Tüntetések értelmérül:

A bébi alternatívát kínál, amikor torkaszakadtából ordít?

És ha nem, akkor már nem is hat? Nem korlátoz - nem inspirál?

neoteny · http://word.blog.hu 2014.11.22. 01:12:01

@megamind:

Hagyd; aki olyan áltudományos fogalmakat lenget be mint "domináns eredet" meg "eredetsorrend" meg "részben rendezés" azzal nincs mit kezdeni: az ő agyába egy bullshit-generátor van beültetve. Nem véletlen hogy a hozzá intézett kérdésekre nem válaszol érdemben, hanem további zagyvaság-özönnel terel. Vele "társalogni" olyan mint amikor a ocsúban valaki jóhiszeműen próbál szemet találni ... de nincs egyetlen szem sem, csak újabb és újabb ocsú-áradat.

nevetőharmadik 2014.11.22. 01:53:58

@panelburzsuj: Viszont egy anya némi bűntudattal mondta el nekem, hogy a hasfájós kisbabáját néha legszívesebben kidobta volna az ablakon :)

Geo_ 2014.11.22. 06:00:20

@unionista: "a szabad piac szinte semmire sem megoldás."

Partikulárisan sem? Elég jól meghatározható, hogy hol monopol vagy oligopol a piac - ott persze nem.

De a helyi megoldásokkal kapcsolatban nagyon igazad van.

unionista (törölt) 2014.11.22. 08:47:12

@megamind:
mondok egy példát. én ha politikus lennék, akkor megpróbálnám bevezetni a netadót. de nem országosan. mert azt nem lehet.

hanem mondjuk kelet-magyarországon azt mondanám, hogy 2 millió internettel rendelkező háztartás fizessen havi 700 forintot. ez 1,4 milliárd forintos bevétel. ebből "alföld" nevén csinálunk kulturális periodikát. de nem kontraszelektált hülyékkel, hanem néprajzosokkal, vagy fiatal költőkkel, akiket a nép kiválaszt. de ennek része lehet a tudományos ismeretterjesztés. a szegedi, a debreceni egyetem mivel foglalkozik. vagy akár kecskeméten a mercedes gyárban mi folyik. mi történik az alföldön. mi a tradíció és hogyan folyik az innováció. csak ez belekerül havi 700 forintba.

ha egy térségben sok a zsidó, akkor ezt nem lehet megtenni. mert az összes ellenáll ennek.
www.youtube.com/watch?v=nVuL4uryS1E
sziasztok. nem kell netadó. nehogy legyen bármi, ami a zsidó könyvtárszobák nyújtotta versenyelőnyt megszünteti. de meg lehet győzni a parasztokat, hogy a gazdasági és kulturális felemelkedésnek ára van. 700 forint.

és ezek után persze létrejöhet egy új "nyugat". mondjuk a dunántúlon. és azt lehet mondani, hogy az alföld előfizetéssel is elérhető legyen. illetve kelet népe is olvashassa a nyugatot. ami pénzbe kerül. de a zsidók ebbe ne fizessenek. ha nem akarnak. hiszen az ő kultúrájuk ezzel ellentétes. szerintük a netadónál rosszabb nincsen. ezt már obama elnök is megmondta. és az összes zsidó világlap megírta. mert az korlátozza az információ szabadságot.

én liberális vagyok. megengedném a zsidóknak, hogy ne fizessenek elő. vagy akárkinek, aki közéjük akar tartozni. csak legyen erre mód, hogy a kormányzat, vagy az önkormányzatok 700 forintot beszednek. országrészenként kellene kezdeményezni. régiónként, vagy megyénként.

ParaZita2 2014.11.22. 08:53:25

Az elmúlt kb 17 óra alatt kb 1100 oldalmegnyitás kb 10millió ember esetén. Khm.

Lehet, hogy blikkfangosabb (trágárabb) címek kellenének?
Pl. Béka segge alatt a jobb (és bal) oldal
v. Primitív jobb (és bal) oldal
v. Fejétől bűzlik a hal, s rohad, rohad...

toportyánzsóti 2014.11.22. 08:59:09

Joboldal rendesen benyalta ezt a csuti gazpromcsicskát,szinvonalról beszélni esetükben barokkos túlzás,magyar balsors megtestesítői ők a Himnuszból kiváltságaikért hajtanak ők nem Magyarországért.

téridő2 2014.11.22. 09:09:19

@toportyánzsóti: írod:
szinvonalról beszélni esetükben barokkos túlzás,magyar balsors megtestesítői ők
:)))
Pontos!

Közpénzek magánosítása hazaárulás!
Erőmonopólium nincs: ebola (és más vírusokkal) beoltott tojásokkal megdobálni őket esős időben.
(+collateral damage)

rs232 2014.11.22. 09:32:57

Tisztelt HaFr!

Ölég nehéz együttérző szavakat találni arra a - lelkében talán tényleg konzervatív - bloggerre, aki a magán eluralkodó reménytelenségében immár képtelen bármiféle 'közös valóságérzékelésre'.

Érvekre, 'közös valóságérezékelésre' Ön teljesen érzéketlenné kezd válni.

Majd azon sopánkodik, hogy komentelői egy részének már csak a durvaság, trágárság az érvrendszere.

AMIT természetesen az Ön jóváhagyásával, mi több támogatásával tehetnek csak meg, hiszen személyes durci miatt rakott már ki kommentelőket, a durvaságot, a legelemibb emberi tisztelet hiányát pedig Ön, saját blogján prezentálja rendszeresen.

Ön egy hipokrita, reményvesztett, egyre jobban 'elközönségesedett', politikai sikertelenségének okait kizárólag az értetlen, ötszáz éve sötétségben bukdácsoló műveletlen népben látó fantasztának mutatja magát, sajnos.
Kár Önért.

Használhatnánk az Ön által írt diagnózist is: egyszerűen már a delírium környékezte meg.

Csak hogy emlékeztessem rá (egy időre utoljára)

'Akkor vágjunk bele!

Mivel ez az egész a jelenlegi formájában úgy reménytelen, ahogy van, a politika kínálati gazdasága megfertőzi és tönkreteszi a magyar társadalom immunrendszerének maradékát, nő az apátia és a "kisebbik rossz" választására való pszichés ráhangolódás, kezdeményezek egy politikai mozgalmat Ez a Mi Hazánk elnevezéssel az etatista, közjó-ellenes, egyik oldalon főképp pimasz és gyorsan ölő, a másik oldalon főképp impotens és lassan ölő pártokkal szemben, de főkép valami mellett.

DE! Ez a mozgalom nem az én mozgalmam lesz (mert én magamtól is tudok mozogni, nem kell hozzá nyilvános elhatározás), hanem mindenkié, aki nagyjából egyetért szűken az első bekezdésben, bővebben a korábbi több tucatnyi posztban foglaltakkal. Ez konkrétan azt jelenti, hogy ha MI közösen nem csináljuk meg (jobb híján a kezdeményező -- személyem -- ajánlotta keretekkel), akkor nem lesz. '

*******

Azért nem lesz, tisztelt HaFr, mert üres lózungokon túl, közönséges, hitványan személyeskedő, 'rendszerkritikán - hahh!!' kívül nincs már SEMMI Önben.

' már-már gonoszságot sugall az ország irányítóinak részéről, amely példa nélküli a legsötétebb totalitárius éveinket leszámítva. A rezsimnek nem lehetséges már pozitív végkifejlete, se tehetség, se erkölcsiség nincs hozzá.'

Ha nem, hát nem.

Akkor találkozzunk megint, mondjuk 2016-ban, idézni fogom múltkori jóslatát, oszt meglátjuk mi lett belőle!

rendíthetetlen üdvözlettel!
barátsággal: leponex
(név, cím Önnél)

téridő2 2014.11.22. 09:56:14

@rs232:
Kedves Leponex!
(nem közbeszólni akarok, elnézést kérek előre is)
A Mr. HaFr-rel kialakult vitájuk kapcsán bennem csak kétségek vannak. Segítenél tisztázni?
Kétségem nem a PKP, hanem az, amit a bőrömön, lelkemben érzek és tapasztalok. Mit tekintsek mérvadónak? Fogadjam el a fidesz (ov) országlását az üdvözítőnek? De milyen alapon? (de kérdezhetem azt is: elégedett lehetek -mint egy "átlag"magyar- az elmúlt negyed század politikájával?)
Quo vadis, domine? Jó irányba megyünk? A köz-össég, a társ-adalom boldogul (s itthon, hazánkban)? Az egyének túlélési esélye, értékteremtési lehetőségei nőttek, vagy csökkentek? Tényleg jó ez a többségnek? Látom a világ jó részét évtizedek óta, de nekem nagyon nem úgy tűnik - segíts kétségeimet eloszlatni. Kösz előre is. Üdv: Térben és időben.

dúvad 2014.11.22. 10:02:37

A Majdan téri évforduló alkalmat ad a jelen Mo.-i folyamatainak, régiós egybeeséseinek elemzésére .Elgondolkodtató írás mno.hu/vezercikk/az-ellopott-forradalom-1259597

UHU46 2014.11.22. 10:43:16

Való igaz (sajnos) a blogíró megállapítása, miszerint az alternatíva hiánya elkeserítő. A minap hallottam egy interjút, ahol az "alany" azt ecsetelte, hogy a mostani "tüntetés-sorozat" résztvevőinek le kellene ülni és tárgyalni a hogyan továbbról. Meg vagyok győződve arról, hogy a most hevesen ellenzett "párttá alakulás" elkerülhetetlen, gondoljunk csak a választási törvényre, amely csak pártokra enged szavazni. Természetesen el lehet törölni a választási törvényt is, de ennek realitása a nullával egyenlő. Ebből a helyzetből aztán nem könnyű kiutat találni. Gyomorforgató az a kormányzati viselkedés, melyet az utóbbi néhány hétben láttunk, s talán Kéri Lászlónak van igaza: "Elfelejtettek kormányozni?" Egyre inkább az az érzésem, hogy ezekkel a "meghirdetem, dühöngjenek, menjenek utcára, visszavonom" taktikával az a cél, hogy megtörjék azt a lendületet, amely a netadó kapcsán kialakult. Sajnos ennek jeleit az utóbbi tüntetéseken magam is láttam. Ugyanakkor meg vagyok győződve arról is, hogy az országban rengeteg tisztességes, becsületes ember van, aki szinte Messiásként várja a változást, csak maga a "Messiás" hiányzik!!

explanatus 2014.11.22. 11:28:10

@téridő2: Tegyük fel, valaki alig egy hónap alatt a blogot Javer-i kitartással követi, és 24 posztot 182 kommentel tiszteli meg, akkor az előtt le a kalappal. Az itt

szeszak.hu/Comment/Kommentarok/Kispartok.htm
meg itt
444.hu/2013/10/06/kozejuk-nem-fert-be-a-ketfarku-kutya-part/

felsorolt pártok között fel sem lelhető PKP ilyen kitüntetett olvasása arra utal, hogy kommentelőt különös szál köti e alig-párthoz, vagy megérezte benne a fent felsoroltakkal ellentétben, hogy itt valami olyan készül, amit még időben meg kellene akadályozni, mert … Szíve joga.

Ellen-évrendszerét olvasva sok tanulsággal lettünk gazdagabbak. Jó párszor rácsodálkoztam remek, posztban megfogalmazottak kiforgatásaira. Jómagam hálás vagyok, hogy megmutatta a másként-értelmezhetőséget. Most, hogy felfedte magát hiányozni fog, de talán meggondolja magát és új nicknéven csak köztünk marad.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.11.22. 12:01:46

@budai fellegvár: nem értem a felállított összefüggéseket a konzervativizmusunk, annak tönkretétele, a Jobbik, az összemosás meg a poszt között. Csak ennyit nem.

rs232 2014.11.22. 12:08:36

@téridő2:
'de kérdezhetem azt is: elégedett lehetek -mint egy "átlag"magyar- az elmúlt negyed század politikájával?'

Szerintem annyi, a fentiekkel (az elmúlt negyedszázadban) elégedett átlagpolgárt nem találnál, mint ahányan a PKP első kétnyelvű sajtótájékoztatóján megjelent.

Eszem ágában sincs a mai kormány egyedül üdvözítőségét állítani.
De EZ legalább kormányozni kezdett, jónéhány 'liberális tabu' merész felrúgásával.

A komplett 'ellenzéki média' - a PKP Elnökével együtt - meg csak a megszokott primitívséggel képes 'kritizálni'.
A kritikának akkor van értelme, ha előbb kísérletet tesz tárgyának célját, mibenlétét megismerni, megérteni, AZTÁN ez alapján ésszerű kritikát megfogalmazni.
Erre nem találsz példát.

Hogy csak egyet az aktuálisak közül:
- Az élemiszerbiztonsági díj drasztikus megemelése a multik elűzésére kell, hogy a haveri kör kaszálhasson helyettük.
(Ez lenne a kritika)

- OV meg azt kérdezi: évek óta hogyan lehetnek VESZTESÉGESEK ezek az élelmiszerláncok? Mert ugye így nincs nyereségadó alap, ami után adózniuk illene.

Mivel a multinacionális világban pompás technkák vannak az 'adóoptimalizálásra', hát akkor úgy 'adóztassuk meg' e derék veszteséges multikat, hogy ne tudják elkerülni.

Ez csak egy konkrét példa lenne, amiről érdemes lenne normális, tárgyszerű, ésszerű vitát folytatni.
Szólj majd, ha találkoztál ilyennel.

Elnök Úr is tömören az alternatíva hiányát említi végül.
Ezek szerint abszolút egyetértve ezzel:

'Természetesen verseny lesz, és a végén a választók fognak dönteni. A kérdés csak az, hogy milyen alternatívát kínálunk.'

Hát hajrá, elő az alternatívákkal, hadd döntsön a választó!

ERRŐL kéne már végre zsolozsmázni derék sopánkodóinknak.

2014.11.22. 12:12:35

alternatíva valóban nincs, mert az rendszerváltást jelentene, azt viszont a többség elveti, a jelenlegi fősodor tág értelemben liberális, nem pedig szélsőbalos vagy éppen (hálistennek ez sem fenyeget) valódi széljobbos (értsd: náci)

tágabb értelemben viszont van alternatíva:
bármelyik párt, az lmp-től az mszp-n és az "együtt":)-ön át a polgári konzervatív pártig bezárólag jobb lenne valamivel, mint a fideszjobbik.

nagyon más meg nem lesz, kiváló új arcok, kiváló rendszerkonform programok, semmiből kinövő új tömegpárt, stb aligha lesznek. nem elképzelhetetlen, meg én örülnék legjobban ha lennének, de ez azért inkább csodavárás.
ahogy a demokratikus összefogás is az, pedig jobbosékkal egyelőre úgy tűnik, csak összefogás számolhat le, különálló kis pártocskák nemigen...

téridő2 2014.11.22. 12:53:03

@explanatus:
(nem is értem, valóban nekem szól a kommentje?)

Írja: "megmutatta a másként-értelmezhetőséget. Most, hogy felfedte magát hiányozni fog, de talán meggondolja magát és új nicknéven csak köztünk marad"

Írd-és-mondd, soha nem hazudtam még. S nem is fogok a hátralévő (egyáltalán nem sok évtizedes) életemben. Tény: kizárólag a jobbítás (értsd: egy adott társ-adalom - beleágyazva környezetébe - életben maradási és boldogulási esélyeinek növelése) a vezérelvem, s nem önös érdekekből, hanem a fiatal embertársainkért.
Lehet, hogy skizofréniára is hajlamos énem (erről papírom nincs) hektikusan látja a világot, de az valóban fontos üzenet, hogy "figyelem, több olvasata is lehet még a tényeknek is".
Nicknames: egy társadalmi szerződés egyik pontja, hogy az emberek az erőszak (korlátozott/szabályozott) monopóliumát az érdekük szolgálatára létrehozott állam szakhatóságaira bízza. - Ennek értelmében a TEK már ezen társadalmi szerződésen túli, mint a munkásőrség is az volt. -
S mivel az az érzésem, hogy az emberek sorsát a jelenlegi (5-10-20 éve) állam nem segíti, inkább nehezíti (átlagban, relatíve hátrább vagyunk, mint 25 éve) a magyarok életét, tehát megszegi a társadalmi alapszerződést. Milyen "kártyákat" lehet kijátszani? 1) Választások. Jó, de milyen játékszabályok mentén, és milyen társadalmi-politikai eszmélettel bíró választókkal?
2) Erőszakmonopóliumot megvonjuk. Terrorizmus? Nem, szó sem lehet róla. A "hatalom" elfelejti: minden erőnél van nagyobb erő. Annyit mondok: pl. kicsiny részecskék (akár radioaktivitás, akár baktériumok, akár vírusok, akár nanorészecskék. Ezek főképp biológiai és kémiai hatásúak. Ez kikerüli a hagyományos erőszak-hatóságok képességeit, persze nemzetközi és humanitárius egyezményeket is (felteszem). Távol álljon tőlem ilyesmi. Azt viszont szeretném, ha minden "erős ember és szervezet" tisztában lenne azzal, hogy nem csak számadással tartozik, hanem közvetlenül is "fenyíthető", és az élete, s hozzátartozóié is KÖNNYEN megsemmisíthető. (ennyit a nicknamekről és szabad véleménynyilvánításról - bár ez nem is az, hanem csak "csipanyitás", jóhiszemű figyelemfelhívásnak is felfogható)

Zipser 2014.11.22. 12:53:55

@budai fellegvár: Aki a realitásvesztés és az elkezd szót két szóba írta, az csak ne iskoláztasson másokat! Kezdje saját magán! És ha már ott van a suliban, akkor tanuljon arról is, hogy miért baromság és miért veszélyes a Jobbik politikája és eszméi.

téridő2 2014.11.22. 12:55:50

sok beszédnek sok az alja... ugye?

explanatus 2014.11.22. 12:59:49

@téridő2: "nekem szól a kommentje?" sorry, nem. Valami olyan akart lenni (de ezek szerint nem ment át, az én hibám), hogy mondom a lányomnak, hogy a menyem is értse.

ParaZita2 2014.11.22. 13:16:47

@explanatus: Bocsi, hogy belekotyogtam. :)

ParaZita2 2014.11.22. 13:18:50

@explanatus: "...mondom a lányomnak, hogy a menyem is értse...."
:)
Nem hallottam még, de nagyon tetszik.

unionista (törölt) 2014.11.22. 13:29:52

@Geo_:
ha egy piacon nincsenek szabályok, vagy ha úgy tetszik korlátok, akkor nincs véges optimum. elvben sincs. a cél a végtelen gazdagság. nekem nincs ezzel problémám. mert felmérem ésszel, hogy egyesek erre törekednek.

csak szerintem a többség valójában nem ezt szeretné. hanem egy családi házat vagy egy lakást, mellé egy autót. feleséget, két vagy három gyereket. ehhez városias kiskapitalizmus kell. kisbirtokok, kisüzemek, kisüzletek. és ezt a piacot akkor is meg kellene védeni ha nem annyira hatékony. és sajnos az ortodox liberális zsidó kultúrával szemben kell megvédeni.

vegyünk egy példát. mondjuk a távközlést. vannak kábelszolgáltatók. amikor ez az üzletág elindult, akkor még be tudnak lépni a kicsik. aztán ezek közül kiemelkedett egy. az, amelyik a legjobb feltételekkel kapott hitelt. ez a digi. és az felvásárolta az összes többit. illetve a multik is vásárolnak. de ma már esélye nincs arra, hogy egy kisebb cég kábelszolgáltatóvá váljon.

egyszerűen arra van szükség, hogy a város vagy városok (a helyhatóság) kiépíti a helyi optikai hálózatot. lehet, hogy valahol ez félig koaxiális, és biztos van ahol csak hagyományos rézdrótok vannak. kiépül egy közösségi infrastruktúra valamilyen fejlettségi szinten. és átalánydíjért cserébe lehet rajta szolgáltatni. nyilván ennek a nyereségéből fejlesztik az infrastruktúrát.

a fizikai korlát az, hogy garantálni kell az interferencia-mentességet. kell valamilyen térbeli, időbeli felosztás, hogy mindenki szolgáltatni tudjon. de ez megoldható koncesszióval, vagy kaucióval. fizess egy bizonyos összeget, és szolgáltass. aztán ha rosszul csinálod, akkor elbukod a kauciót. ha jól, akkor többet nyerhetsz, mint a koncessziós díj.

és így jóska akár egy lakótelepi háztömbben is lehet kábelszolgáltató. mert ő egy mini fejállomást épít. persze neki ugyanúgy meg kell küzdeni a vevőkért.

bedrótozza a lakásokat, beállítja a mamiknak a hálózati elosztót, vagy a tévét. esetleg még ezekkel kereskedik. vagy akár saját maga szereli össze a kütyüket, mert az a hóbortja. imádja a mikroelektronikát. az átlalánydíjra (ami mindenkinek azonos) még rátesz egy keveset. lehet távközlési szolgáltató kicsiben. egy mini telekom. persze a kamara előírhatja, hogy jóskának ehhez legyen végzettsége. ne legyen kontárok. persze a közepes, és nagyvállalatok is kellenek. mert nyilván nincs mindenhol egy jóska. de ebben a modellben a kicsik is ott lehetnek. mert az alapvető infrastruktúra közösségi kézben van.

és ez nem innováció ellenes. mert valaki egy kis bérelt hálózaton kitalálhatja az újfajta protokollt a logikai és a fizikai szinteken. ami gyorsabb, vagy biztonságosabb átvitelt biztosít. vagy egy referencia hálózata. ma a feltalálóknak sincs túl sok esélyük hacsak nincs végtelen pénzük. vagy nincs kockázati tőkealap, ami garantál nekik százcsilliót.

nyaljuk a prezi seggét, hogy képesek kinagyítani, eltolni és elforgatni az "a" betűt. mert ennyi a prezi. nem attól menő, hogy jelentős tudás van mögötte. hanem egy óriási marketing lufi, és infrastruktúrát építenek, hogy az összes prezentáció egy szerveren legyen. de minek. szóval a prezi is arról szól, hogy végtelen pénzt betolnak és várják a végtelen hasznot. ha nincs korlát, akkor nincs véges optimum.

almodhi 2014.11.22. 14:29:09

@unionista:
"hanem egy családi házat vagy egy lakást, mellé egy autót. feleséget,"

Na most azért van ugye, aki férjet szeretne. Ők kimaradtak a haplocsoportból, Jóska?

unionista (törölt) 2014.11.22. 14:37:45

@almodhi:
és van aki egy transzneműt. ez megint a kultúrád része. azt nézed, hogy mibe tudnál belekötni.

unionista (törölt) 2014.11.22. 14:55:04

@Zipser:
van legalább 100 ezer család, akiket a bankok kisemmiztek (jelzem nekem 0 devizatartozásom van). de mégis csak vagy réteg, akiknek 3-4-5 lakás árát kellene kifizetni ahhoz, hogy létezni tudjanak. én értem, hogy hülyék voltak. miért írtak alá egy olyan szerződést, amit nem kellett volna. miért vállalták túl magukat, stb.

de milyen teljesítmény áll a bankok mögött. kik vezetik ezeket a bankokat. a bunyevácok? vagy kicsodák. miért kerül mindegyik élére egy zsidó ha ez nem a zsidóság kultúrája. nem összeesküvés, hanem egy kultúra. miért nem lehet ezt bírálni ha a ruszkikat lehet. miért lehet azt mondani, hogy a viasat egy brit tévé. miért nem lehet azt mondani, hogy az atv egy zsidó tévé. az miért maga fasizmus. miért védi a "baloldal" a bankokat, ha az nem egy zsidó baloldal? és még hosszasan lehetne ezeket sorolni.

valakinek ezeket a kérdéseket fel kell tenni. mert itt családok százezreinek, emberek millióinak sorsáról van szó. nekik miért ne lehetne képviseletük?

prognosys 2014.11.22. 16:15:39

@NYJetsTD: "Előbb legyen meg a tisztulás (majdnem söprést írtam), utána hamar meg lesz a megoldás."

Na ne röhögtess! És ki fogja a kezébe a "seprőt"? Mert hogy a fidesz pontosan ezt vállalta 2010-ben, erre fel az ország egyik legnagyobb korrupt maffiózóját ültette belügyminiszteri székbe ( lásd pl.: lopasesatveres.network.hu/blog/lopas_es_atveres_klub_hirei/85-evre-titkositott-olajugyek-pinter-sandor-tevekenysegere-fuzve-hogy-kihaljanak-a-tanuk-es-elhaljanak-az-elkovetok )!?

Szóval a fidesz magától nem fog megtisztulni, ennyit elárulhatok...inkább az a kérdés, hogy a narancshályog mikor fog lekerülni az emberek szeméről!? Persze anélkül, hogy rögtön vöröse cseréljék!?

prognosys 2014.11.22. 16:27:00

@ericghar: "En elegge regota (kb. 2 eve) abban bizom, hogy a Fidesz elnoksege es huzonevei kiejtik a miniszterelnokot."

fölöslegesen: tudniillik, ha a fidesz-képletből kivonjuk Orbán Viktort, akkor az már nem a fidesz lesz, csupán egy fejetlen, összezavarodott és irányítás nélkül maradt test. A fidesz szinte egyet jelent Orbán Viktorral és a köré épített kultusszal. A személyes Orbán-hívők pedig kénytelenek lennének távozni a hátsó kapun. A megmaradók még képesek lehetnek egy ilyen kivonás után kb. 5-10 évig úgy tenni, mintha ez nem lett volna olyan nagy dolog, de egyszer csak ott fogják magukat találni, hogy a fidesz összes elkövetett bűnét a maradók nyakába varrják, amitől összeroskadnak...persze még az utolsó pillanatban igyekeznek magukkal rántani az országot a szakadékba :( - de ne legyen igazam

NYJetsTD 2014.11.22. 16:46:08

@prognosys: "Szóval a fidesz magától nem fog megtisztulni, ennyit elárulhatok."

Köszönjük, hogy megosztottad velünk végtelen bölcsességed, mi ezt sose gondoltuk volna.

De a téma már régóta az, hogy mikor éri el a kritikus tömeget az elégedetlenek száma. Ők fogják a fideszt megtisztítani. Ha szerencsénk van. Ha nem, akkor marad a maffia.

prognosys 2014.11.22. 17:10:36

@NYJetsTD: "Köszönjük, hogy megosztottad velünk végtelen bölcsességed, mi ezt sose gondoltuk volna. "

Bírom ezt a cinizmust :)

A fidesz úgy romlott, ahogy van, önmagában, az egész lényében! Ő az, aki a rendszert saját képére formálta és működteti szemben a többség érdekeivel! Vagyis, aki változást akar, annak a rendszer ellen kell valami módon lázadnia!

És hogy mikor éri el? Épp tegnap hallottam egy felszólalást a parlamentben, melyben a képviselő (arcról, hangról nem ismertem fel) nagyjából azt fejtegette, hogy azokért a bűncselekményekért, amelyeket a bankok Magyarországon a magyar emberekkel szemben elkövettek, Belgiumban nemhogy tüntettek, hanem egyenesen lövöldöztek volna az utcán!

Ez sokat elárul arról, hogy miért nincsenek komolyan vehető megmozdulások. Ugyanis az utóbbi időben megnövekedett a rendkívül káros a politikai cinizmus folyamatos felsrófolása! A 2006-os öszödi beszéd és az azt követő Gyurcsányi megnyilvánulásokat a nyitányának lehetne nevezni a kifosztás megnövelésének. Azt a célt szolgálták, hogy jelentősen megnöveljék a társadalom tűrőképességét a velük szemben elkövetett súlyos emberi jogi és gazdasági sérelmekkel!

Ennek eredményeképpen az antidemokratikus, emberi jogokat és érdekeket intézményi szinten súlyosan sértő magatartást immáron megtorlás, de mondhatni akár jelentős megmozdulás nélkül is véghez tudják vinni. Bizony nem sokan lázadoznak úgy a rendszer ellen, hogy nem csak azt tudják, hogy mit nem akarnak, hanem azt is hogy mit akarnak!

Komoly politikai tudatosságra volna szükség az érdemi változáshoz. De egyenlőre csak a vakhit és az elkötelezettség marad.

panelburzsuj 2014.11.22. 19:04:36

@nevetőharmadik:
Igen, és pont ezért választottam ezt a képet.

A politikai "elitjeink" is pont úgy vannak a "néppel", mint megejtődött mama a gyerekével: tudja, hogy nélküle érvénytelen - de vele meg hol mulatságos, hol kínkeserves. Hol meg egyszerre mindkettő, szétszálazhatatlanul.

Szóval a "gondok" gyökerének azt látom, hogy igazán egyik se "akarja" a másikat - de azt is "tudja", hogy nélküle meg semmire se megy. Szavazat nélkül nincs politikus - politikus nélkül nincs "zsaroló szavazó", vagy "tüntető eltartott". (Hadd ne cifrázzam: vagy ráérzel félszavakból, vagy úgyis mindegy... )

Az alapvető "sevele-senélküle" helyzet évtizedek óta fennáll - léptékváltást ott érzek 2010-ben, hogy az inkább "debil baloldal" helyébe egy inkább "gonosz jobboldal" lépett. Egy inkább "megesett" helyett egy inkább "mostoha".

A hol bárgyún bezabáló, hol kakisan sivalkodó köznép - az az állandó a képletben.

toportyánzsóti 2014.11.23. 09:33:07

@téridő2: Lassan de biztosan utolérte őket a sorsuk,hiba a sokezer milliárdos választási csalássorozat,hamarosan csatornába zuhannak.

8255A 2014.12.01. 00:24:37

'az Orbán-rezsim racionálisan védhetetlen. A miniszterelnöki beszédek határozottan a delírium jegyeit mutatják,'

Hogy ki is mutat delirálási szimptomákat...

Kohl kancellár után idézzünk akkor egy másik német politikust:

'Orbán Viktor "nagyon következetesen cselekvő ember, aki céljait a saját útját járva igyekszik elérni". Nem fogadja el, hogy egy szabadon választott kormányt és egy országot, amelynek kormányát szabadon választották, általánosított vádakkal illessék, ezt mondta a közmédia Vendégségben Németország című műsorában sugárzott interjúban Edmund Stoiber volt bajor tartományi miniszterelnök.'

neoteny · http://word.blog.hu 2014.12.01. 05:10:41

@8255A:

"nagyon következetesen cselekvő ember, aki céljait a saját útját járva igyekszik elérni"

Ez semmit nem mond a célokról -- annak hiányában pedig lehetetlen eldönteni hogy mennyire üdvözölendő ez a fajta viselkedés.

8255A 2014.12.01. 08:38:27

@neoteny:
Hát ezt beszéld meg Stoiber úrral, nyilván ő is terel.
Merkel után, aki még falaz is, kivíva bloggazdánk rosszallását.

Össze-vissza beszélnek ők, pedig semmit sem tudnak. Se Orbánról, se célokról. Se neotenyről.

neoteny · http://word.blog.hu 2014.12.01. 09:17:51

@8255A:

"Stoiber úrral, nyilván ő is terel"

Ő egy politikus; neki professzionális eszköze (értsd fizetik érte) a terelés.

Habár azt el kell ismerni hogy megpróbálta a lehetetlent: karcsúsítani az EU bürokráciát.

8255A 2014.12.01. 15:26:30

@neoteny:
:))
Hozzád képest még a terelésben is profibb eszközkezelő lehet, igazad van.
Elismerésedet majd tolmácsoljuk (innen a pártcsicska irodából), bizonyára örülni fog egy tengerentúli vállveregetésnek.

neoteny · http://word.blog.hu 2014.12.01. 17:00:57

@8255A:

Egyelőre még te tartozol két válasszal; ideje lenne már beizzítani a pártcsicska-társaidat hogy dolgozzanak ki valamit neked, mert te láthatóan impotens vagy.

8255A 2014.12.01. 20:24:40

@neoteny:
Na ezt a magas labdát most kihagyom :)

neoteny · http://word.blog.hu 2014.12.01. 20:48:36

@8255A:

Ne fogd vissza magad: nyugodtan megválaszolhatod a két kérdést, és vehetsz igénybe telefonos vagy közönségsegítséget is.

8255A 2014.12.01. 21:50:01

@neoteny:
:)
Idézhetném unionista barátunkat is ...
Vagy a múltból másokat.
'Lenyűgözöttségem' csak növekszik kommenjeidet olvasván :)

Akkor hogyan is végez a liberális demokrácia liberális hóhéra a liberális halálsoron eltöltött 30-40 év liberális siralomház után?

neoteny · http://word.blog.hu 2014.12.01. 21:56:41

@8255A:

Majd ha válaszoltál a két kérdésre, akkor várhatsz válaszokat tőlem. Addig az összes "okos" megjegyzéseid csak a tehetetlenséged (impotenciád) további megerősítései.

8255A 2014.12.01. 22:29:35

@neoteny:
Mutass EGYVALAKIT a blog történetéből, aki beleesett abba a hibába, hogy választ várt tőled!

Akkor hogyan is végez ki a liberális demokrácia liberális hóhéra a liberális halálsoron eltöltött 30-40 év liberális siralomház után?

neoteny · http://word.blog.hu 2014.12.01. 22:39:53

@8255A:

Majd ha válaszoltál a két kérdésre, akkor várhatsz válaszokat tőlem. Addig az összes "okos" megjegyzéseid csak a tehetetlenséged (impotenciád) további megerősítései.

Szúrófény 2014.12.05. 07:13:16

@MeanWhile: "Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, hogy vég nélkül fenntartsa saját uralmát!" Tolsztoj Leo 1902! beszoptuk!

A megromlás előtt kevélység jár, és a bukás előtt felfuvalkodottság. Jobb alázatos lélekkel lenni a szelídekkel, mint zsákmányon osztozni a kevélyekkel. (Példabeszédek 16,18)

Szúrófény 2014.12.05. 07:15:54

@8255A: Liberális liberósok! Kik is a Szabad(elvű) Demokraták?
Szabó Dezső író cikkei nyomán.

„A közéletben súlyos tehetségű morális embert veri az immorális, minden ordításra kapható, ezerfogú éhes emberbestia. És megszületik a szervezett gyilkosságok, rablások a morállá konszolidált bűnök, hazugságok és perverzitások irtózatos szisztémája, a világtörténelem legóriásibb arányú haláltánca: a korlátlan szabadverseny, a polgári kapitalista demokrácia, a zsidónak megígért nagy történelmi szüret… Legáltalánosabb formája a politikai szabadverseny elvének: az állam minden felnőtt tagja választhat, és választható.
De egyszerre felhemzsegnek a műveletlen, semmi lelkiismereti törvénytől meg nem kötött, vad politikai kalandorok, elszánt éhes politikai apacsok, akik a törvények dzsungelében könyörtelenül gázolnak át mindenen szilaj étvágyuk kielégítésére. És ezek jobban tudnak ordítani, ezek mindent tudnak ígérni a nép őselégületlenségének, ezek a végsőkig tudják nyargalni az aktuális jelszavakat, mert a becsületes lehetőségek, hazafias aggódás és a felelősség nehéz érzése nem köti őket. (a népképviselet problémája cikkből)
A liberális tábor, mint a páncél a harcos testét, a nemzetközi imperialista zsidó tőke testét vértezi. És így az a hallatlan történelmi humor kerekedik a vizsgáló megfigyelésébe, hogy a kizsákmányoló, elnyomó, imperialista nagytőke a szocializmus, a szociális igazság, szabadság és a gazdasági elnyomottak nevében hirdet harcot a kizsákmányoltak, a megrablottak, a nincstelenek tábora ellen.
Az egyik igazság a „liberális” tábor lényegét mutatja meg. A világtörténelem egyik legzseniálisabb ténye volt az, mikor a világuralomra törő vér szerint imperialista és kapitalista zsidó faj az emberi elégületlenséget, a szociális forradalmat tette hódítása eszközévé
Hirdet szocializmust, szabadságot, kommunizmust, új gazdasági világrendet, világmegváltást, hogy a kihasználtak nagy tömegeit a maga imperializmusa eszközévé tegye.
Hogy a kommunista, a szocialista, a forradalmár zsidó csak előharcosa, élő tankja zsidóságnak, s győzelmük esetén meghamisítják a kommunizmust, megsemmisítik a szabadságot, széttörnek minden szociális jogot, a proletárt csak vak eszköznek tűrik meg, s szocializmusuk nem más, mint átmenet egy új most már az egész faj szélesebb alapjaira fektetett kapitalizmus világuralmi berendezkedésére.
Ebből három dolog következik: Szabó Dezső ráérzett a globalizációra, ezt se tanították a pártiskolán, és nem véletlenül volt indexen!
süti beállítások módosítása