1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.06.07. 20:12 HaFr

A kérdőívezés kudarcáról és a magyar nép helytállásáról

Nem jött még új adat a 400 ezres szám óta, talán felkúszik az még egy-kétszázezerrel, ha a propagandistákon múlik, de ezzel együtt világos: a -- természetesen a hazai szavazóknak szánt -- bevándorlóellenes gyűlöletkampány megbukott. Ebből egy valamennyire is "konzultatív" kormány azonnal levonná és kihirdetné a tanulságokat: a magyarok ugyan valószínűleg nem kedvelik a pirézeket stb. (ezt régebb óta tudjuk), de az állami gyűlölködést sem.

De nem. A Fidesz valójában tesz a szavazókra, és a nyilvánvaló bukás ellenére tovább hergeli a népet a plakátjaival -- nyilván, mert a vélt belpolitikai érdeke ezt kívánja. Orbán ígérhet bármit az erőnek a figyelemmel való felváltásáról (bármit jelentsen is ez a maszlag), képtelen kibújni a bőréből: képtelen alkotni.

Az egyiptomi katonai diktátor felmagasztalása, egyúttal felmagasztalása a katonai diktatúráknak és az iszlámnak egy ún. keresztény demokrácia miniszterelnökeként -- miközben éppen benne állunk a multikulti-ellenes kampányban! -- a narratívájának olyan fokú szétesésére figyelmeztet, amit talán a vak is lát (nyilván a 1,5 milliós hard core Fidesz-tábort leszámítva).

A bevándorlás-elleni kampány iránti érdektelenségből azonban jól teszi, ha levonja az egyetlen levonható tanulságot: a magyar népről sok mindent el lehet mondani, de azt, hogy kollektíven elveszítette volna a józan ítélőképességét, azt nem. Hiteles ellenzék híján ugyan nincsenek útjai a jó kormányzáshoz, ezért sok mindent megbocsát Orbánnak, de a közpénzen vett funkciótlan, megalapozatlan gyűlölködésre nem vevő. Ez a tény a miniszterelnöki politizálás szempontjából a falat is jelenti. Elment a falig. Most már csak a zsákutcában tud keringeni, amíg végleg meg nem bolondul.

97 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr917524840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amadeus62 2015.06.07. 20:20:09

Orbán geci megbukott. Már a jobbikosok sem szavaznának rá.

almodhi 2015.06.07. 20:25:33

" amit talán a vak is lát (nyilván a 1,5 milliós hard core Fidesz-tábort leszámítva)."

:-)

Amadeus62 2015.06.07. 20:28:22

@almodhi:

Milyen másfél millió?! A veszprémi időközin feleannyit kaptak mint tavaly. Ráadásul a fidesz MINDIG akkor szerepel jól ha kevesen mennek el szavazni.

Annyi hívük sincs ezeknek a narancsos geciknek mint amennyi az mszp-nek volt 2010-ben. Ami azért jó hír.

egy mondat a ... 2015.06.07. 20:58:52

Kedves Péter,

' a magyar népről sok mindent el lehet mondani, de azt, hogy kollektíven elveszítette volna a józan ítélőképességét, azt nem.'

Na végre, ezt is megértük, nemrég még 500 éve önmaga választotta permanens szolgaságát ez a pórnép, sőt! birkává lett öt éve, oszt most kiderül mégsenem igaz ez, kollektíven józanul döntött ezek szerint most is, tavaly is, meg azelőtt is. (Szinte látom, ahogy kezded megszeretni őket, ha érdemtelenek is még fejletlenségükben )

Mi akkor a probléma?
A Zorbán zsákutcában keremaringózik, a tudós Popper után a mégtudósabb Béndek is elmebajt diagnosztizál, a Zegyház enmaga romjai alatt hitetlenkedik... ( A Főhitetlen épp most nyit hajléktalanszállót a kuckója mellett, ilyenek ezek )

Sto gyeláty?

Azt a közel 1000 napi leütést fél lábon is kibírjuk, és gyöhet a kapitalista feltámadás a PKP vezetésével :)

PS: aggódom érted, kedves HaFr, nagyon meleg volt a napokban, tudjuk be ennek...

PS2:
'A bevándorlás komoly kihívások elé állítja az uniót. Ezt már Manfred Weber, az Európai Néppárt (EPP) frakcióvezetője mondta tegnap délután, a képviselőcsoport elnökségének kihelyzett ülését követően. A német európai parlamenti képviselő megismételte, a polgárháború sújtotta Szíriából érkezők iránt befogadónak kell lennie az uniónak, az érkezők kétharmadát kitevő gazdasági menekülteket viszont haza kell küldeni. Az uniónak ugyanis elsősorban a saját ifjúságát kell szem előtt tartania, hiszen fiatalok millióinak nincs munkája.'

egy mondat a ... 2015.06.07. 21:23:19

@HaFr: követlek Péter, akármerre is mész :)

auroraborealis21 2015.06.07. 21:31:08

Nem a gyűlöletkampány bukott meg, hanem a kormány kommunikációja a lakossággal, választókkal. Mint ahogy a magyar emberek a választások idején is a legtöbb ilyesfajta borítékot a levelesládából egyenesen a kukába dobták, ez most is így történt, számos ismerősöm 'ja, innen jött, hagyjanak engem békén' mondat kíséretében felbontás nélkül belevágta a levelet oda, ahova való. Megint a kidobott milliók, milliárdok... levélre, óriásplakátokra.
Annak, hogy a nép még mennyire van birtokában a józan ítélőképességének, még kevés jele van, de bizakodjunk, hogy egyre több lesz, és nem fásulnak, nem tunyulnak bele a jelenlegi közállapotokba.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.06.07. 21:31:15

@egy mondat a ...: "nemtelen", ugye, amit régebben használtam rád.. ha jól emlékszem. Tartom. For the record: sosem birkáztam a magyar népet. Minden további pedig, amit írsz puszta gúnyolódás, minősítés. Csak hogy értsd. Érted?

egy mondat a ... 2015.06.07. 21:40:59

@HaFr:
De most komolyan, kedves Péter, szerinted Weber úr nem ugyanazt mondja mint a Megbolondult??

Esetenkénti, alkalmankénti bevándorlást természetesen minden társadalom elfogad, elvisel, tolerál-ahogy akarod, de a kiprovokált tömeges 'bevándoroltatás' - sok pénz üti a markát a hivatásos embercsempészeknek, a bevándorolni ellenszegülő ha későn eszmél, bizony tömegsírban találja magát - egészen más pálya.

De hogy maradjunk a kedvencednél a heterofób mániánál, néhány százalék heterofóbot tudomásul vesz egy egészséges társadalom, ha viszont ez a néhány százalék arra hivatkozva hogy rejtőzködve tízszer annyian vannak, és azt követelik hogy a heteroszexuálisok is tekintsék ezentúl egészségesnek, normálisnak, sőt! követendőnek, oktatandónak: a nagy nyilvánosság is beavatva legyen hogy két szőrös muki miképp leli egymásban kedvét ...
Neoteny barátunk remek kommentet írt már ehhez neked, nem idézném újra.

Nem biztos, hogy az a bolond,akit ma te bolondnak tartasz ...
PS: Az írnok se gondolta előre, érdemes-e ütni a szamarát ...

egy mondat a ... 2015.06.07. 21:45:53

@HaFr: Értelek Péter, birkázni, gecizni kommentelőid nyugodtan megtehetik, szemed se rebben ...

Ragaszkodom az iróniához, szerintem még mindig nem értél arra a színvonalra, ami már a gúnyolódásra jogosítana fel egy vidéki mezei kommert - én akkor kilépnék végleg.
Se tótawé, se hontandris nem vagy - még?:

PS: Weber úrt szavaihoz van-é mit mondanod?
Barátságom rendíthetetlen.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.06.07. 21:48:04

@egy mondat a ...: 1. rendben, kibújsz a lényegi kérdésből, legyen, nem vártam mást, 2. nem, az illető nem ugyanazt mondja. Az illető is bolond, de csak egy egyszerű számító bolond a langymelegből, a mi bolondunk azonban egy veszélyes monomániás egoista. És szétvert egy alkotmányos rendszert. És szétver egy országot. És semmi sem drága neki. És ilyen kritikátlan alakokat tenyésztett ki, mint te vagy. Good night.

egy mondat a ... 2015.06.07. 21:56:17

@HaFr:
1., Értelek, de nem értek vele 1-et.
2., De, gyakorlatilag ugyanazt mondja: tömegével nem kellenek a 'gazdasági bevándorlók', itt vannak nekünk Európában a munkanélküli fiataljaink, jó, OV a cigány szegényeinket hozta fel.

Tényleg én lennék kitenyésztett kritikátlan?
Jó éjt!

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2015.06.07. 22:10:12

A nagy szavaknál többet mondanak a számok:

www.tarki.hu/hu/news/2015/kitekint/20150505_idegen.html

És bocs, hogy megint ezt mondom, de a Polgári Konzervatív Párt csak a blogját elnézve nem először tűnik liberálisnak. Lehet, hogy nem az, de kívülről tud eléggé annak látszani. Sebaj, csak szólok - a végén úgysem az fog számítani, hogy egy ember milyennek látja, hanem hogy lesz-e legalább kétszázezer, aki majd szavaz rá.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.06.07. 22:12:02

@Holger Hartland: hát, ennél nagyobb sértést kell kitalálnod, hogy kétségbe essünk

egy mondat a ... 2015.06.07. 22:13:04

@HaFr:
'És szétvert egy alkotmányos rendszert.'

AZT az 'alkotmányos rendszert', ami a 2008-as államcsődhöz vezetett, ami a radikális szélsőjobbot felhozta a Parlamentbe; azt az 'alkotmányos rendszert' amiben a megalkotója kijelenthette, hogy annak van egy láthatatlan része is, amit csak egyedül Ő ismer, azt talán bőven ideje volt lecserélni egy másik alkotmányos rendszerre - épp az általad faforizált alkotmányos rendszer Alkotmányának pontosan megfelelve.

(Utolsóként a 'rendszerváltó országok között)

' És szétver egy országot'

Ja, 2010-ben fehér egyiptomi teveháton bevonulva Pestre ...

Véletlenül sem a kedvelt Alkotmányodnak megfelelően kiírt, demokratikus szavazáson megszerzett kétharmaddal ...

Tudod, annak a magyar választónak az akaratából, akiről épp most állapítottad meg hogy még nem veszítette el a józan ítélőképességét.

Ebben egyetértek Veled, akkor fogadjuk hát el, ha ez a józan nép a visszaküldött válaszaival nemet mond a kérdésekre.

Ne elégetni kell ezeket: visszaküldeni a sok-sok NEM-mel, - már ha úgy gondolja ez a józanságát megőrző nép, oszt kiderül, tényleg mit gondol erről.

Nem kell félni az igazságtól kedves Péter, Neked sem.

Nem Neked kell kigondolni, mit gondol a 'nép'.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2015.06.07. 22:25:47

@HaFr: Nem értelek: a "liberális" nem sértés. Miért ne lehetnétek tisztességes liberálisok? Olyan is kell. Csak nagyon furcsa, hogy itt egy párt és egy blogger, akik magukat konzervatívnak nevezik, miközben sokszor inkább liberálisnak látszanak. Ez felveti a kérdést, mi is az, hogy "konzervatív". És mi a liberális?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.06.07. 22:42:51

@Holger Hartland: erről is szól az utóbbi 600 bejegyzés -- nyilván nem azok, amiknek Orbán Viktor láttatni szeretné őket. Vagy a Mandiner kommentelő közege. De mivel te elég szorosan követed az írásaimat, majd kiválasztod belőlük a saját olvasatodat. Ez így elég megnyugtató lesz mindkettőnknek.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2015.06.07. 22:54:49

@HaFr: Egyelőre nincs "olvasatom", nem alakítottam ki még. Ezért is írok be néha, hogy mi van már itten... Elvileg egy "konzervatív" nem óvatosabban áll a menekültkérdéshez? Ld. még a múltkori programot is, amit végül nem vitattunk meg, de ahol az "A)" pont nagyrészt bármelyik európai szociáldemokrata pártnak becsületére válna (vagy vallásos formában: keresztényszocialistának).

Na mindegy, csak furcsa nekem, hogy itt van egy nevében konzervatív párt és blogger, és néha liberálisabb, mint én, aki nem is vagyok konzervatív. Ha egyedül vagyok ezzel, akkor magánügy, nem érdekes. Egy pártnak akkor kell foglalkoznia efféle visszajelzésekkel és percepciókkal, ha tömegesen jelennek meg.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.06.07. 23:04:31

@Holger Hartland: Én foglalkozom a reflexióddal, de a konzervativizmus különösen nem olyan, amely pontosan elvarrható lenne bármilyen irányban. Mi egy klasszikus civilizációs értékek fenntartására képes mai kultúrát szorgalmazunk, amely így értelemszerűen konzervatív, kritikus a kritikátlan progresszióval és parttalan szabadsággal szemben, de a szabadság korlátozását nem az állami és korporatív voluntarizmustól szeretné látni, hanem a hagyományoktól, a közösségektől és a minél szabadabb, egyensúlyi piactól. Bizony az országnak erre való ráállítása ua néha szocdemnek tűnő megoldásokat követel (társadalmi integráció), igaz semmiképpen sem a nagy állam és a belátás nélküli redisztribúció szocdem receptje alapján.

egyetmondok 2015.06.08. 00:30:38

A világ teli van amcsi importáruval, Apple-től a Nike és Converse csukákig,Marlboro kabáttól a Windows-ig,sőt, az egész nyugat meg kimondottan csípi ezt a brakes and balances alkotmányos importcuccot..., hogy Orbánnnak miért pont ezt a Finkelstein-féle gyűlölet-macherkodást köllött behozatni ?
Alig - alig érthető...

Poroltó Ernő 2015.06.08. 04:31:53

HaFr blogger szerintem totálisan félreérti a kérdőívvel kapcsolatos állampolgári érdektelenséget. Én úgy vélem, hogy a magyarok többsége betűre egyetért a kérdőívben megfogalmazottakkal, tovább megyek, evidensnek tartja az abban leírtakat, de nem látja értelmét azt töltögetni, borítékolgatni és postára hurcolászni, mivel a kérdések úgy vannak megfogalmazva, hogy azok semmilyen konkrét kötelezettséget nem rónak a kormányra. Akkor meg minek baszakodjon vele?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.06.08. 06:54:46

@Poroltó Ernő: ja értem --- akkor minek kellett kiküldeni LOL

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2015.06.08. 08:08:03

Szeretném elhinni a leírtakat és osztani az optimizmust, de sajnos kételkednem kell benne. Két okot írnék csak:
1. Az Index menekültes videójában angolul beszélő líbiai fickót, akit nem szolgáltak ki kávéval, pedig a kezében volt a pénz.
2. Éppen Németországban dolgozom a PhD-n. Hétvégén persze beszéltünk rokonokkal. A beszélgetés végén is előkerült, hogy "hallottam-e, hogy mekkora probléma a menekültek kérdése itthon, és hány tízezer jött megint, stb., stb." :( Hozzáteszem: nem hithű fideszesekről beszélünk, csak olyan emberekről, akik a 12 óra munkájuk mellett valamelyik híradóból és a megyei újságból tájékozódnak.
+1: A Facebook üzenőfalam is komoly kétségeket hagy bennem (bár ez nyilván nem reprezentatív, mert mindig a legszélsőségesebbek a leghangosabbak)

program készítő 2015.06.08. 08:16:07

Nagyon nehezen emészti meg az ellenzéknek nevezett parlamenti "emberek" a plakátozást.Az egyik legkönnyebb pénzszerzési mód a fideszeseknek--lepapírozták ennyibe került és kész--ezért kellett kiküldeni.

fda 2015.06.08. 08:43:41

"400 ezres szám óta, talán felkúszik az még egy-kétszázezerrel, ... bevándorlóellenes gyűlöletkampány megbukott."

Amikor az első hír kétszázezerről szólt, a kampány már akkor meg volt bukva. Amikor háromszázezerről, akkor is. Most 400-nál ugyanúgy meg van, akkor is, ha hozzá jön még ki tudja mennyi. Most akkor előre eldöntötted, hogy a kampány meg van bukva?

Azt elfogadom, ha nem tetszenek a kérdések, de hogy bukásról beszélnem az ellenzékiek minden pillanatban, amikor mondanak egy aktuális részvételi számot, az azért vicc.

Én például meg sem kaptam még a kérdőívet. Bár az is igaz, hogy a korábbi kérdőívek alapján nem sok értelmeset várok, inkább csak számba adnak 1-2 mondatot. Emellett persze fölösleges ilyen dolgokról kérdezgetni az átlagembert, mert az átlagember életében nem foglalkozott 1 percet a kérdéskörrel, így érdemi véleménye sem lehet. Annak meg nincs értelme hogy a kormánypártiak támogassák, az ellenzékiek meg ész nélkül támadják azt, amit a kormány épp kitalál.

Én például nem tudom, hány tízezer emberről van szó, pontosan milyen okból jönnek ide naponta, mit akarnak itt, a hozzáértők szerint mi a megfelelő módja a népvándorlások kezelésének, és hogy mibe kerül nekünk mindez - akkor meg hogy a fenébe szóljak bele.

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 08:52:46

@egy mondat a ...: 2008-ban nem volt államcsőd 2014-re majdnem összejött,pöttyös hülyegyerek összehozta kis híján mert rubelre akarta konvertálni a jegybanki tartalékot.Kétharmadostöbbség sosem volt,mára már még a szimpla többségnek sincs esélye annyi szavazót vesztett a milliárdokba kerülő birkaszint alatti kormánykommunikáció.

Netuddki. 2015.06.08. 09:13:31

@HaFr: Nemcsak a plakáttal hergelnek. Teljes gőzerővel beindult a köz(pénzből sikkasztott) médiában a fidesz"konzultációs"támogatottfelmérős kampány is.
Azt harsogják az agyatlanok, hogy 80%-90% ért egyet (a visszaküldők közül) az ordas eszméikkel. Érted! Ezek még a hasadba is lukat beszélnek.
A plakátrongálásokról meg annyit, senki nem szereti ha hülyének nézik. Addig örüljenek amíg a plakátokat szaggatják és nem a tökeiket. Pedig ennek is előbb-utóbb be kell következni...

Trackers 2015.06.08. 09:16:12

Van itt más szám is Hafr.
Szóval nem kell semmit se csinálni az ügyben szerinted ?

www.napigazdasag.hu/cikk/45825/
Az elsősorban a déli határon át érkező bevándorlók száma ijesztő mértékben növekszik: míg tavaly egész évben 43 ezren léptek legálisan vagy illegálisan Magyarország területére, idén májusig több mint 50 ezer bevándorló érkezett, és az év végéig számuk akár a 100 ezret is elérheti. További aggasztó jelenség, hogy Ausztria és Németország napokon belül megkezdheti 15 ezer, korábban hazánk irányából nyugatra érkező migráns visszatoloncolását Magyarországra, a jelenlegi uniós szabályozás szerint ugyanis a menekülteket és a bevándorlókat abban az országban kell ellátni, amelynek határát átlépve az EU területére érkeztek.

Netuddki. 2015.06.08. 09:20:32

@_Maverick: Az, hogy a fidesz itt mit propagál az egy dolog. minden arra megy ki, hogy megússzák azokat a bűncselekményeket amit elkövettek. Sikkasztás, hatalommal való visszaélés, lopás. Mindezt foglalkozás körében, bűnszövetkezetben elkövetve. Aki lop az hazudik, és vica versa. Akinek van egy kis sütnivalója nem hisz el "ezeknek" semmit.

Netuddki. 2015.06.08. 09:21:56

@Trackers: Látom te is jól nyomatod a fideszes propagandát. Magadtól vagy ilyen hülye, vagy fizetnek is érte?

Trackers 2015.06.08. 09:36:19

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Te tudsz más számokat ?

Mennyi bevándorló érklezett májusik a ballib propaganda szerint ?

Csak 90.000 nem pedig 100.000, tehát minden rendben ?

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2015.06.08. 09:49:35

@bértrollbosszantó_kovi1970: Alapvetően egyetértek. DE biztosan mondhatom, hogy olyan emberekről beszélek, akiknek van sütnivalójuk. Viszont sem idejük, sem energiájuk arra, hogy x hírforrásból leellenőrizzenek mindent, nem olvasnak blogokat, internetes forrásokat, nincs FB accountjuk. Ha limitáltak az információforrások - és bizony a lakosság tekintélyes része esetében ez az eset áll fenn, nem azért, mert nincs pénzük, intenetük vagy bármi, hanem mert egyszerűen nem úgy szocializálódtak, vagy nincs idejük és energiájuk ezzel foglalkozni -, akkor ez a gépezet működik.

Centurio Q 2015.06.08. 10:17:33

@Toportyán Zsóti:
2008-ban illetve 2009 februárjában igen közel voltunk az államcsődhöz - ezért is bukott Gyurcsány valójában -, 2014-ben meg nem. Miután ebben az ügyben nem mindenféle pártsajtóból szerzem az értesüléseimet, amelyek az évek múltával egyre nagyobbat torzítanak a valódi történéseken és szeretnek legendákat valódi tényként beállítani, így elég nehezen meggyőzhető vagyok. A tényszerűséget jobban szeretem még akkor is, ha Simort messze többre tartom, mint Matolcsyt.

Netuddki. 2015.06.08. 10:38:27

@Trackers: "Te tudsz más számokat ?
Mennyi bevándorló érklezett májusik a ballib propaganda szerint ?
Csak 90.000 nem pedig 100.000, tehát minden rendben ?"

Mi nem volt világos a hozzászólásomban? Azt hiszed, hogy hülyeségeken leállok veled vitatkozni? Amikor annyi sokkal fontosabb téma is lenne. Például számon kérni a tolvaj kormány embereit. Azon nem akarsz vitatkozni idáig mennyi közpénzt szórtak, loptak el? Ha már a számoknál tartunk...

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 10:39:20

@Centurio Q: Gyurcsánynak sok köze nincs a kokainmámorban úszó banksterekhez akik összehozták a világválságot,ami nélkül a böszmécske megbuktatása jóval nehezebb lett volna.

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 10:41:55

@bértrollbosszantó_kovi1970: 20 000 milliárdocskát már elszórakáztak a narancsgecik azelmúltötévben.Tejszínhab a művükön a jegybanki tartalék rubelesítése lett volna.

Centurio Q 2015.06.08. 10:48:58

@egy mondat a ...:
Weber úr nem ugyanazt mondja, mint Orbán.
Weber úr azt mondja, hogy a bevándorlókérdést kezelni kell, aki polgárháborúból jön, az maradjon, aki nem az nem.
Orbánék ezzel szemben azt mondják, hogy aki bevándorló az terrorista és bűnöző és a rendes magyaroknak gyűlölniük kell ezeket a gyanus elemeket és félteni tőlük minden kis féltenivalójukat.

Ha az lenne a plakátokon, hogy "Aki Magyarországra jön, annak tisztelnie kell a törvényeinket.", azzal alapvetően egyet is lehet érteni, az európai bevándorlás kapcsán nagyon sok éve ez a véleményem. (A munkaelvételes téma így is baromság, bár pont ugyanúgy hatékony, mint a 23 millió románozás - ugyanolyan aljas is.) A "Ha Magyarországra jössz, " felütés viszont szándékosan arrogáns, bunkó, gyűlölködő értelmet ad ezeknek a mondatoknak. Ez morálisan elfogadhatatlan olyan embernek is, aki nem akar keblére ölelni minden bevándorlót és tudja, hogy a nagy részüket haza kell küldeni. Ugyanakkor még nem felejtette el, hogy ő elsősorban ember és azért sajnálja ezeket a szerencsétlen menekülteket és azért embernek tekinti őket, nem patkánynak.

Azt nem tudom, megbukott-e a kampány (bár a plakátolás azt mutatja, hogy a tiszta Nemzeti Konzultációs fázist ők maguk is bukásként értékelték, ezért pakoltak még rá egy lapáttal), ugyanakkor az immorális húzások mindig csak rövid távon hoznak sikert. Háborúban a válogatás nélküli mészárlás vagy politikai kampányban az ilyen immorális - kimondottan a negatív érzelmekre ható kampányok csak rövidtávon hoznak sikert, az ezeket alkalmazó párt erkölcsi hitelét hosszútávon durván aláássák és a támogatóinak idővel inkább bűntudata lesz, mint sikerélménye.

Centurio Q 2015.06.08. 10:52:34

@Toportyán Zsóti:
Gyurcsánynak a gazdasági világválsághoz nincs köze viszont a 2008-ra költségvetésileg és politikailag durván beszűkült mozgásteréhez van.

Netuddki. 2015.06.08. 10:58:07

Hehe, idáig ez a legjobb:

"HA MAGYARORSZÁGRA JÖSSZ NE FELEDD, HOGY ITT NEM MINDENKI AKKORA GYÖKÉR MINT ORBÁN VIKTOR ÉS KORMÁNYA"

Trackers 2015.06.08. 11:02:01

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Tipikus ballib tempó.

Én Linket adtam, adatokat, statisztikát, melyek igazolják a mondandómat.

Te megkérdőjelezed, anélkül hogy kifejtenéd, mely ponton téved a statisztika, és leírnád mi az az alternatív valóság, mely a te általad valósnak gondolt számsorokat közli.

Majd személyeskedsz.

Ennyit tudsz, meg a nevedet.

De a te ostobaságod, kétségbeesett tagadásod, és a ballibek plakáttépegetése se menti meg az országot a valóságtól, miszerint havonta több ezer bevándorló érkezik hazánkba jelenleg.
És több ezret toloncolnak vissza hozzánk Nyugat-Európából eközben.

Ezek a tények.

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 11:06:14

@Trackers: Tipikus illibsi tempó...nem véletlenül tiplizett le már több mint 1 milka narancs szavazó.

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 11:07:27

@Centurio Q: Már csak azt kéne tudni mi lett volna a világválság nélkül?

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 11:10:09

@Trackers: Van arról is statisztika mi igaz abból amit a narancsgecik állítanak,2600 ügyből talán 5-6 ami értékelhető narancsoptika nélkül...Vissza kell venni a narancsarcméretbűl.

egy mondat a ... 2015.06.08. 11:23:34

@Toportyán Zsóti:
2008-ban de facto államcsőd volt, a lejáró állampapírokat sem lehetett már újabbak kibocsátásával visszafizetni; ilyenkor szokott az IMF 'segíteni' - cirka 20 MRD-dal, amit 2014-re a következő kormánynak kellett visszafizetni.

(Együttérzésem HaFr felé a hozzád hasonló támogatói miatt :) )

Andy73 2015.06.08. 11:24:35

A blogger valószínűleg egy alternatív univerzumban él, amelyik éppen a fordítottja a valóságnak.

Így sokkal több értelme lenne ennek a próbálkozásnak:

"De nem. A baloldal valójában tesz a szavazókra, és a nyilvánvaló bukás ellenére tovább hergeli a népet a blogjavial -- nyilván, mert a vélt belpolitikai érdeke ezt kívánja"

A legérdekesebb "nyilvánvaló bukás" formula. Ez szinte naponta ismétlődik vagy 5 éve, a kétharmados győzelmektől és tényleges támogatottságtól teljesen függetlenül.

Andy73 2015.06.08. 11:31:57

A határon felhúzott szögesdrót is jelenthet egyfajta megoldást a menekültáradat megfékezésére – mondta Nógrádi György biztonságpolitikai szakértő az M1 hétfő reggeli műsorában. Nógrádit azért kérdezték meg, mert a kormánypártok már vizsgálják, „hogyan, milyen törvényi és egyéb eszközzel lehetne lezárni Magyarország déli határát, amely a délről és keletről Európába igyekvő menekültek és migránsok bevett útvonalának egyik legfontosabb állomása”.

egy mondat a ... 2015.06.08. 11:34:25

@Centurio Q:
OV ugyanazt mondja mint Weber úr, a valóban üldözötteket be kell fogadni Európának, a gazdasági-anyagi okokból illegálisan az Eu-n kívülről érkezőket meg vissza kell küldeni - nyilván nem is lehet mást tenni, csak idő kérdése lenne mikor éri el az illegális bevándorlók tömege azt a kritikus szintet, amikorra tényleg kezelhetetlenné válik a helyzet.

Egy felelős európai politikus nem is mondhat mást, a többi csak maszatolás.

- a plakátok szövege szerintem is igen rosszul sikerültek, bár úgy tűnik épp ezért éri el azt a hatást, hogy sokan beszéljenek róla, minél nagyobb nyilvánosságot kapjon a probléma.

Te magad írod:
'Ez morálisan elfogadhatatlan olyan embernek is, aki nem akar keblére ölelni minden bevándorlót és tudja, hogy a nagy részüket haza kell küldeni.'

Nos, ha tudjuk mindannyian, hogy nagy részüket tényleg haza/vissza kell küldeni, akkor igen álszent magatartás az ahogy az orbángyűlölet ennyire elveszi (tehetségtelenül impotens) politikai ellenfeleinek és a mainstream ballib médiának a józan eszét.

sanyix 2015.06.08. 11:37:33

csodálkozom, hogy amellett a kamu szöveg mellett hogy mindenki egyetért a bevándorlás szigorításával, miért nem mondták azt is, hogy eddig óriási siker a nemzeti konzultáció, hiszen 7 milliárdan küldték vissza :)

egy mondat a ... 2015.06.08. 11:40:19

@Centurio Q:
' ugyanakkor az immorális húzások mindig csak rövid távon hoznak sikert. '

Én is azt gondolom, az az immoralitás ami az álszent és hazug balliberális médiavircsaftban most megnyilvánul, megint csak rövid távon ugyan hozhat 'sikereket', ( mint mondjuk 2010-2012-ben)tán még az EP-ben megint meg lehet próbálni deresre vonni OV-t, aztán majd szép lassan jönnek a kijózanodás újabb letargikus pillanatai ...

(Szerintem gőzerőval tolják előre OV következő ciklusát, de hát ez legyen a 'demokratikus ellenzék' baja.)

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 11:45:40

@egy mondat a ...: 2008-ban világválság volt ami elsöpört sok feltörekvő gazdaságot,kár erőltetned a döglött dakota lovon hátrafele nyilazást,világbanki és uniós hitel nem visszafizetve lett csak lecserélve 10-12%-os kamatozású rabszolgahitelekre,mecsoda siker.

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 11:47:46

@egy mondat a ...: Tehetségtelenül impotens jelenleg a simicska nélküli illibsi kísérlet.

Andy73 2015.06.08. 11:48:40

@egy mondat a ...: A baloldal ezzel rövid távon sem érhet el sikereket, a plakátok letépésével csak öngólt rúgnak azok, akiknek így is szinte nulla a támogatottságuk.
Teljesen nyilvánvaló, hogy a menekültáradaton kívül a kormány már csak a Jobbikkal küzd, már csak az számít tényezőnek az ellenzéki oldalon.

egy mondat a ... 2015.06.08. 12:01:40

@Andy73: Így van, bár a plakátkampány szerintem is rosszul néz ki.
Ugyanakkor figyelemreméltó szerzőnk újabb posztjának egyik mondata:

'Irányított bevándorlásra mindezek miatt szükség volna.'

Nem mintha ezzel egyetérthetnék, de ebben implicite pontosan az van benne, amit OV ismételget: az ILLEGÁLIS gazdasági bevándorlásra/bevándorlókra nincs szükségünk, sőt nem is tartjuk kívánatosnak.

ERRől lehetne értelmes politikai vitát folytatni, valóban 'irányított bevándorlással' kell-e a romló demográfiai helyzetünket orvosolni, vagy inkább mindent megtenni azért, hogy a már most itt élők természetes gyarapodása tartsa fenn újabb ezer évre ezt az országot.

Centurio Q 2015.06.08. 12:02:21

@egy mondat a ...:
Nem igazán érted, miről beszélek, ahogy a gyurcsányisták sem értették 2004-ben, de nem izgat.

Azt sem érted, hogy a korrekt szigorúság és a frusztrált aljasság között ég és föld emberileg a külöbség. Pedig ezt diákként is már meg szokták ezt különböztetni az emberek és politikai szinten is leesik idővel, hogy valami immorális aljasságba rángatták őket bele. Persze egy részük ettől még megszállottabb híve lesz a pártnak, különben szembe kellene nézni magukkal, de a másik részük a bűntudat, a bizonytalanok pedig az undor miatt igencsak el fognak távolodni. Hosszútávon ez a kampány elég komoly korlátja lesz a szavazatszám növelésének.

A ballibezés meg hidegen hagy, nincs különbség köztük és köztetek.

Nicktolvaj 2015.06.08. 12:06:38

"Nem jött még új adat a 400 ezres szám óta, talán felkúszik az még egy-kétszázezerrel, ha a propagandistákon múlik, "

Ha te is kaptál kérdőívet, bizonyára olvastad a végén, hogy JÚLIUS 30-ig kérik visszaküldeni.

Nálunk például múlt pénteken kézbesítette a postás.

Ennek tudatában szánalmas ez a hiszti a visszaküldések számáról.

Centurio Q 2015.06.08. 12:11:01

@Andy73:
Őszintén szólva nem tudom, mitől rugna bárki is öngólt a plakátok letépkedésével, ettől aztán nem veszítenek szavazatot, a csaknem nulla támogatottság meg egy irdatlan baromság. Nincs a baloldalnak szervező ereje, de a támogatottsága a DK-tól az LMP-ig (bár utálják egymást, mint a szart, de csak-csak baloldal) határozottan felette van a lakosság harmadának.

De hagyom is, az ilyen idióta viták szemellenzős hitvilágokkal a Mandinerre valók, nem ide.

Nicktolvaj 2015.06.08. 12:11:18

"Az egyiptomi katonai diktátor felmagasztalása, egyúttal felmagasztalása a katonai diktatúráknak és az iszlámnak"

1. Senki nem magasztalt fel semmilyen diktátort.

2. Az egyiptomi elnök ugyanúgy nem diktátor, ahogy Orbán Viktor se diktátor.

3. Nem kellett volna, hogy az USA meg Izrael karöltve "terjesszék a demokráciát" az arab országokban, és akkor nem halt volna meg többszázezer ember az "arab tavasz" miatt.

4. Persze mindenki tudja, hogy nem a "demokrácia" hanem az olajkutak feletti ellenőrzés miatt halt meg sokszázezer ember a térségben.

5. Úgyhogy ne tessék csodálkozni, hogy az arabok egyik érintett országban se kértek egy "demokratikus" (értds: zsidó származású külföldiekből álló) kormányból.

Nicktolvaj 2015.06.08. 12:12:41

@Centurio Q:

" de a támogatottsága a DK-tól az LMP-ig (bár utálják egymást, mint a szart, de csak-csak baloldal) határozottan felette van a lakosság harmadának."

Agyadra ment a kánikula?

egy mondat a ... 2015.06.08. 12:29:15

@Centurio Q:
Pedig igyekeznélek megérteni.
Ezt írod például:
'Orbánék ezzel szemben azt mondják, hogy aki bevándorló az terrorista és bűnöző és a rendes magyaroknak gyűlölniük kell ezeket a gyanus elemeket és félteni tőlük minden kis féltenivalójukat.'

Ugye nem ezt mondta OV, hanem azt hogy az illegálisan a határt átlépők közt megnő a veszélye annak, hogy későbbi terroristák is bejöhessenek.

Gyűlöletről szó sem volt,
most akkor van-e értelme minden ilyen igazat nem mondó mondattal hadakozni?

Írod:
'Azt sem érted, hogy a korrekt szigorúság és a frusztrált aljasság között ég és föld emberileg a külöbség.'

De, pontosan érteni vélem, a korrekt szigorúság szerint pontosan idézni kellene OV-t, Weber urat, esetleg azokat a közvetlenül érintett olasz polgármestereket, akik szerint az illegális határátlépő 'gazdasági menekültet' vissza kell küldeni a hazájába, és OTT kell nekik segíteni hogy OTT boldogulhassanak.
A valóban üldözötteket pedig be kell fogadni.

A 'frusztrált aljaság' meg az, amikor tudjuk hogy vissza kell őket küldeni, de rövidtávú de semeddig sem látó belpolitikai érdek miatt mindenkit szerencsétlen, életveszély elől menekülőnek írunk le, és emlegetjük a 'kereszténységet' - amit amúgy legszívesebben már rég a templomaikba meg zárnának be, és különben se szóljon bele az életünkbe.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.08. 12:31:13

@egy mondat a ...:

"Tudod, annak a magyar választónak az akaratából, akiről épp most állapítottad meg hogy még nem veszítette el a józan ítélőképességét."

Ne mondd, hogy nem tudod: a választó ítélőképessége mindig attól függ, vajon a választói épp egyezik vagy ellenkezik a beszélő véleményével. :)

nnnnnnnn 2015.06.08. 12:43:38

jólvan Hágrid sztem inkább tevékenykedj a kertben vagy állíts fel egy teszkósmedencét, a lényeg, hogy napra ne menj ilyenkor. elég rossz látni, hogy az egyetlen értelmes ballib blog is kezd betendálódni a fosblogok sorába.

Alick 2015.06.08. 13:17:11

"A Fidesz valójában tesz a szavazókra, és a nyilvánvaló bukás ellenére tovább hergeli a népet a plakátjaival"

Nyilvánvaló, hogy a jobbikos szavazóra hajtanak.

"Az egyiptomi katonai diktátor felmagasztalása"

Ha nincs katonai diktátor, a dzsihadistáké Egyiptom. Ahol a diktatúrákat megdöntötték, még rosszabb lett a helyzet. Sajnos ez van...

egy mondat a ... 2015.06.08. 13:18:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem, én komolyan gondolom ezt, egy bloggert persze kötnek a fixációihoz a szelektív valóságszeletkék, egy egyszerű vidéki kommerben lenni kell alázatosságnak a teljes valóság és a demokratikus jogaival élő választópolgárok döntédei felé;-)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.06.08. 13:21:42

@Alick: rendben -- és mi a tanulság ebből Magyarországon? Miért kell ezt a magyar kormányfőnek kidomborítania? Hemzsegnek a dzsihadisták itt? Vagy csak azért, hogy megint mondhasson valami nagyot? És ki tehet róla, hogy neki a jobbikos szavazókért kell harcolni? Én? Na ne csináljuk.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.06.08. 13:23:14

@$$$=$$$: LOL, ez alapos volt, barátom -- mi volt pontosan az aspirációd, amikor leírtad az első betűt?

Trackers 2015.06.08. 13:25:06

@HaFr:

Legyen már eszed kedves Hafr.

A tömegesen érkező bevándorlását nyilvánvalóan meg kell akadályozni.
Merthogy tömegesen érkeznek, és akik tovább mennének azokat is ide fogják visszatoloncolni.

Milyen alternatív megoldási javaslataid vannak még a problémára, a kiutasításon kívül ?
Konkrétan erre a problémára:

www.napigazdasag.hu/cikk/45825/
Az elsősorban a déli határon át érkező bevándorlók száma ijesztő mértékben növekszik: míg tavaly egész évben 43 ezren léptek legálisan vagy illegálisan Magyarország területére, idén májusig több mint 50 ezer bevándorló érkezett, és az év végéig számuk akár a 100 ezret is elérheti. További aggasztó jelenség, hogy Ausztria és Németország napokon belül megkezdheti 15 ezer, korábban hazánk irányából nyugatra érkező migráns visszatoloncolását Magyarországra, a jelenlegi uniós szabályozás szerint ugyanis a menekülteket és a bevándorlókat abban az országban kell ellátni, amelynek határát átlépve az EU területére érkeztek.

Lexa56 2015.06.08. 13:27:14

@Trackers: Akkor most jó a kvóta-rendszer vagy nem? Érdekünkben áll csatalkozni hozzá vagy sem?

Moin Moin 2015.06.08. 13:31:03

Vajon mit tolhat Orbán - vagy: amit tol, azt vajon mi ellen írta fel neki az orvos?

Kurva ütős szer lehet: a közép-amerikai drogbárók csak álmodozhatnak efféléről!

...Más: ha már a katonai diktátorokat magasztalja - nyilván, mert ő is az szeretne lenni -, talán nem árt emlékezetébe idézni, hogy minden katonai diktátor valamikor hadapródként, kadétként kezdte... Istenem, úgy elküldeném ezt az Orbán-fiút is West Pointba, vagy Mürwikbe! Ott biztosan ledolgozná a pociját!:-)

Bobby Newmark 2015.06.08. 13:31:26

@egy mondat a ...: Annyira röhej ez a ballibsizés '14-ben.

Tudod, igen, a ballibsik töketlen tenyérbemászó balfaszok voltak, és meg is kapták érte a büntetésüket.

MOST A FIDESZ VAN SORON.
És nagyon sokan nem vagyunk olyan megalkuvó szaremberek, hogy a Fidesznek elnézzük a tenyérbemászó töketlenkedését, csak azért mert ők a Fidesz.
Ez tényleg csak azoknak elég, akiket megvettek kilóra, vagy igazi született seggnyalók.

Trackers 2015.06.08. 13:32:04

@Lexa56:
A tervezett kvóta rendszer, kizárólag az olaszok irányából érkező bevándorlókra vonatkozott, amit az EU-nak szét kéne dobni.

A mieinkről, akik eleve ide jöttek azokról szó nem sok annyi se esett a kvóták kacspán.

Alick 2015.06.08. 13:36:02

@HaFr: Orbán talán focis hasonlatból élve értené meg, hogy "a játékvezető a pálya tartozéka". Ahogy a miniszterelnök, a kormány is. Ha minduntalan főszereplővé válnak, az alapvető szereptévesztés és a "meccs" széteséséhez vezet.

Centurio Q 2015.06.08. 13:37:53

@Nicktolvaj:
A kedvedért utánanéztem két közvéleménykutatásnak, a biztos pártválasztó szavazók körében 33% körül vannak a baloldali pártok összesen, a teljes népességen belül pedig ennél jobb az arányuk a Fidesz és a Jobbik szavazóihoz képest - ez mutatja, hogy kevésbé elkötelezettek.

Trackers 2015.06.08. 13:39:44

@Bobby Newmark:

Valóban nem.
És így lett a Jobbik kormányzati tényező.

Merthogy az emberek többségének jobban tetszik a családi adókedvezmény, a közmunka, az alanyi jogon járó segélytől és gyerekgyártási pótléktól.
Az egykulcsos, a 140 bruttó fleetti gazdagokat súlytó kétkolcsotól.
A határontúli honfitársaink nemzetbe emelése a megtagadásuktól.
...

A Jobbikon és Fideszen kívül nincs más párt, aki ezeket felvállalná.
És itt nemcsak a ballibekről beszélek.
Teszem azt Hafr is dobná a kukába az összes, a többség által támogatott programot, adórendszert.

Ez van, ezt szeretik többen.
Legalábbis amíg demokrácia van.

Centurio Q 2015.06.08. 13:40:48

@Trackers:
Sajnálom, a Napi Gazdaság cikkeinek valóságtartalmát némi kétkedéssel fogadom.

Trackers 2015.06.08. 13:47:29

@Centurio Q:

Értem..
Van olyan forrásod, ahol mások a számok ?

Illetve mekkora számoknál kell szerinted a semmitől többet tenni a bevándorlás korlátozása tekintetében ?

Centurio Q 2015.06.08. 13:49:33

@egy mondat a ...:
"Gyűlöletről szó sem volt"
Dehogynem, a konzultációs levél és az arrogáns plakátok is erről szólnak. Az, hogy Orbán személyesen és konkrétan milyen szavakat használ, érdektelen, a 2010-es kampányban is mondott mindenfélét, ami egyáltalán nem bizonyult igaznak. Meg másfél hete megint valamilyen konszolidációról beszélt, ami szokás szerint csak porhintés, a jobbikosokra hajtó kampányuk miatt minél kevesebb embert veszítsenek középen.

Az egész ügyet nyugodtan lehetne szakpolitikai szinten kezelni, az indulatok keltésére semmi szükség nem lenne, mégis csinálják. Azért, mert úgy vélik, a félelem és gyűlölet keltése az megéri nekik politikailag. Ez pedig aljasság. Még akkor is, ha a ti tanácsadótokat nem Werbernek, hanem Finkelsteinnek hívják.

Bobby Newmark 2015.06.08. 13:49:50

@Trackers: Hjah, hát a pártközpontból biztos úgy látszik. Ti elhiszitek azokat a statisztikákat, amiket ti hamisítotok? Röhej.

Valójában meg az van, hogy kb egyetlen csoport van már csak, akiknek az elmúlt 5 évben nem léptetek a tökére, és az a Fideszes politikusok.

Az meg nekem csak jó, ha hamis biztonságérzetbe beleéled magad. Úgy lehet kurvanagyot pofáraesni.

Trackers 2015.06.08. 13:54:40

@Bobby Newmark:

Tehát szerinted Gyurcsány és az MSZP nyerésre áll, csak a szemét közvéleménykutatók (bal és jobb egyaránt) elcsalják a számokat ?

Biztos jó ötlet ezek után pártos elfogultsággal vádolni másokat ?

Trackers 2015.06.08. 13:56:45

@Centurio Q:

Ha a magyar lakosság 1%-a érkezik évente az országba, magyarul nem beszélő, kultúrát nem ismerő bevándorlók formájában, akkor minden ok megvan a félelemre.

Centurio Q 2015.06.08. 14:02:16

@Trackers:
"http://mandiner.blog.hu/2015/05/13/uj_unios_kvotarendszer_haromszazhet_menekultet_kell_befogadnunk"

Az európai kvótarendszer szerint nekünk kemény 307 menekültet kell befogadnunk. Ez tényleg hihetetlen tehernek tűnik.

Többször leírtam már: ez a probléma alapvetően nem a mi problémánk, nem vagyunk célország, nem ismerik a nehezen megtanulható nyelvünket, nincsenek itt közösségeik, ahol kapcsolataik vannak. Ez európai probléma, amiből szolidan kell kivennünk a részünket.

Az egészben pedig a legnagyobb csavar, hogy a nehezen integrálódó bevándorlók szocializációja leginkább az un. liberális demokrácia vívmányait veszélyeztetik, azaz ezeket az értékeket kell leginkább védeni. Egy illiberális féldemokráciában nincs semmiféle érték, ami eltérne a bevándorlók által ismert és elfogadott világ értékeitől.

Nicktolvaj 2015.06.08. 14:09:58

@Centurio Q:

"a biztos pártválasztó szavazók körében 33% körül vannak a baloldali pártok összesen,"

1. A baloldali pártok egymásnak NEM szövetségesei, hanem konkurenciái. Bármelyikük bármikor kész arra, hogy a riválisa hátába mártsa a kést, ha lehetősége van rá.

2. Nincs értelme "összesíteni" az eredményeiket, hiszen nagyon sokszínű a paletta, és semmiféle közös alap nincs se a pártok között, se a támogatóik között.

3. A biztos pártválasztók körében a Szigetvári-féle plakátszaggató Együtt mindösze 3%-on áll. A teljes lakosság körében pedig csupán 1%-on.

Nicktolvaj 2015.06.08. 14:11:16

@Centurio Q:

"Az európai kvótarendszer szerint nekünk kemény 307 menekültet kell befogadnunk. Ez tényleg hihetetlen tehernek tűnik."

Ezt a számot magad se hiszed el, ugye?

Tiborpapa 2015.06.08. 14:36:32

A sz@r finom, mondják a legyek. Légy fideszes. 1,5 millió légy nem tévedhet.

Bobby Newmark 2015.06.08. 14:43:51

@Trackers: Nem, a bukott baloldal csak nektek, fidesznyikeknek a fixa ideátok. Én tökéletesen elégedett vagyok azzal, hogy eltakarodtak, és hogy nem kell rájuk gondolnom. Csak ti hozzátok fel folyton.

Ellenben a Fidesz kapott egy történelmi lehetőséget, tőlem is megkapta az egy szavazatomat, és EZT képes tenni. Aprópénzre váltani ezt a lehetőséget, meg pofátlanul lenyúlni az országot, az emberek pofájába hazudni, és mindezt valami elképesztően tenyéerbemászó arrogáns módon.

Nos ez az, amiért pontosan ugyanaz jár nektek is, mint Gyurcsányéknak.

Ezt rajtatok, fidesznyikeken kívül mindenki így látja, és szép, alapos munkával lassan eléritek, hogy tényleg mindenki rühelljen titeket, pont mint ahogy Gyurcsány is kiharcolta ezt magának. Egyébként ezt már a Nagyvezíretek is kezdi felfogni, ki lehet ezt hámozni az elbaszott faszidióta szövegeiből.

Az, hogy ti nem veszitek ezt észre, és még mindig Gyurcsányoztok, az már tényleg a röhej kategória.

egy mondat a ... 2015.06.08. 15:01:17

@Centurio Q:
'Az egész ügyet nyugodtan lehetne szakpolitikai szinten kezelni'

Az évi egymillióhoz közelítő illegális uniós határátlépést 'szak'politikával kezelni annyit tenne, hogy áthatolhatatlan falat, kerítést húzna Európa a határai mentén, és csak azok kapuin, legálisan lehetne bejutni, vagy valódi menedékjogot kérve megvárni annak elbírálását.

'Az európai kvótarendszer szerint nekünk kemény 307 menekültet kell befogadnunk. Ez tényleg hihetetlen tehernek tűnik.'

Ez még akár elfogadható is lenne, ennyi valóban életveszélyben lévő menedékkérőt befogadhat bármely ország.

De ugye a problémát nem ez, hanem a 'gazdasági menekült' sokszázezres-egymilliós tömege okozza, ezt mossa össze demagóg tendenciával a 'balliberális' médiahiszti - jól láthatóan kisstílű politikai érdekeinek megfelelően.

ERRE kell valódi választ adni, jöhessenek-e ezentúl is korlátlan számban, akadálytalanul, embertelen embercsempészek által kényszerítve, vagy az Eu tegyen hatékony lépéseket ennek az áradatnak megállítására.

A többi mind ócska mellébeszélés, aljas 'bal-liberális' médiahazugság, propaganda.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.08. 15:31:54

@egy mondat a ...:

Tegyük gyorsan hozzá, hogy lehetetlen több százezer emberről egyenként megállapítani, vajon politikai vagy gazdasági menekültek. Főleg ha eldobták a papírjaikat, hiszen akkor bármit mondhatnak, és nincs is hová visszatoloncolni őket.

Arról nem beszélve, hogy minden egyes elutasító határozatot meg fog fellebezni a TASZ egy-egy ügyvédje, akik szépen elmagyarázzák, micsoda törvénytelenség nem elhinni a papírok nélküli menekültnek, hogy épp a kivégzés elől menekült ide.

Saga 2015.06.08. 16:06:55

@HaFr: A plakátok kimerítik a gyűlöletkeltést, izgatást. Semmiben sem különbözik attól, mintha az lenne rajta, hogy "utálom a niggereket". Ezeket a plakátokat megrongáló emberek valójában a legnagyobb törvénytisztelő polgárok, akiknek kitüntetés járna.

A vicc az, hogy erre egy politikai alakulat szervezetten rá is feküdhetne. A'la OV kordonbontása.

high up! 2015.06.08. 16:20:12

@egy mondat a ...:

na, ha hiányoltad a közvetlen megszólítást, akkor mára legyél túl rajta:

Pofázhatsz itt A4-es tömbökben, hogy meccsoda rendben van itt minden demokráciailag meg gazdaságilag, meg nagyajólétileg, de a magadfajta Átlaghülyemagyarja akkor fog lesni, amikor a jelenlegi hatalom majd egy ellenzéki párt (avagy egy koalícójának) a kezébe fog átmenni.

Akkor fogsz majd lesni az Átlaghülyemagyar értelmi szinteddel, hogy a szeretett fideszednek 15%-os szavazó tábora van, oszt mégis csak 5%-nyi a parlamenti helye. És ráadásul legális törvényt hoztak rá, hogy mivel büdösek, így csak a Parlamenten kívül ülhetnek.

Ott fogsz mad rinyálni azon, hogy a fideszről sosincs hír a médiában, csak akkor amikor valamelyiküket letartóztaják.

Meghogy államilag fizetett civil szervezetek sok 1000 plakátot ragasztottak szét a buszokra Orbaneszku, Rogán, Lázár&Demcsák pofájával, miszerint:
Wanted, ezek lopták szét az adóforintjaitokat. Alive 1 millió forint, egyéb állapotban 2, mert akkor legalább nem kell további közpénzt áldozni rájuk.

Na szóval, akkor fogsz majd visítani a blogokban meg Brüsszelben, hogy hol a demokrácia, meg az alapjogok meg a fékek meg bowdenek?

Hiába na, 90%-nyi Átlaghülyemagyar országa vagyunk, a birka agyával ez a nép sose vitte semmire sem a történelemben.

FOLYTASSUK!

egy mondat a ... 2015.06.08. 16:35:04

@high up!:
'Hiába na, 90%-nyi Átlaghülyemagyar országa vagyunk'

Kommentjeid alapján kétségem nem volt eddig sem, tényleg azok lehettek :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.08. 16:35:35

@high up!:

"a szeretett fideszednek 15%-os szavazó tábora van, oszt mégis csak 5%-nyi a parlamenti helye."

Aha, galambocskám, szóval ez a rendszer szerinted csak addig rossz, amíg nem az elvtársaidnak kedvez, ugye?

"a fideszről sosincs hír a médiában, csak akkor amikor valamelyiküket letartóztaják."

A tolvaj bűnözőket remélhetőleg már hamarabb lecsukják, jó hosszú időre. Nem csak a Fideszből, hanem minden egyéb pártból is.

sanyix 2015.06.08. 18:53:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: láthatóan nem :) a többi pártból sem, a fütyiszeseket meg nem is vizsgálják, hiszen a haverok érinthetetlenek :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.08. 18:58:01

@sanyix:

"a fütyiszeseket meg nem is vizsgálják, hiszen a haverok érinthetetlenek"

Csak ők? Emlékszem, 2010-ben Orbán a Parlamentben alig leplezetten fenyegette börtönnel Gyurcsányt. Aztán mi is lett belőle?

sanyix 2015.06.08. 19:50:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: semmi, de vizsgálták. Ezt írtam. Sokat tudnak egymásról a komcsik, na meg sok jó mutyiban vettek/vesznek részt együtt...

Pop40 2015.06.08. 20:02:01

@Centurio Q:

"Ha az lenne a plakátokon, hogy "Aki Magyarországra jön, annak tisztelnie kell a törvényeinket.", azzal alapvetően egyet is lehet érteni"

Az a gond ezekkel a plakátokkal, hogy

1, vagy baromságokat irkálnak rá (pl a bevándorlók elveszik a magyarok munkahelyeit - ugyammá)

a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2135/6116/original.jpg

2, vagy evidenciákat irkálnak rá (pl aki idejön, tiszteletben kell tartani a törvényeket.)

Ezeket viszont felesleges kiirkálni, pláne sok száz millióért.

Ezzel az erővel kiírhatnák azt is , hogy ha idejön, ne áldozzon kecskét éjfélkor tömbházban.

A legszebb, hogy kiirkálják magyarul, ami nyelvet a bevándorló nyilván perfekt beszél.
Mellesleg a bevándorló, mikor elkezd informálódni a magyar szokásokról, nyilván a plakátokat nézi meg elsőnek.

Annyi sebből vérzik ez a sztori, hogy le se lehet írni.
A fideszes maffia sokadik szánalmas vergődése, hogy a köztörvényes bűncselekményeiről elterelje a figyelmet.

Pop40 2015.06.08. 20:07:22

@Trackers:

"miszerint havonta több ezer bevándorló érkezik hazánkba jelenleg.
És több ezret toloncolnak vissza hozzánk Nyugat-Európából eközben.
Ezek a tények."

És kifelé mennyi megy, elvtárs?
Melyik irányba megy több?

Pl ilyen "gazdasági menekültek", akit az angol helyi fideszes IQ-bajnokok "leaidsespatkányoztak"?

angliaimagyarok.hir24.hu/angliai-magyarok/2015/05/08/magyar-anyat-alaztak-meg-londonban-az-emigransok-mind-aids-es-patkanyok/

Gondolom, valami magatokfajta zseni lehetett az illető.

sanyix 2015.06.08. 20:33:26

@sanyix: bocs nem írtam egyértelműen: Úgy TETTEK mintha vizsgálnák.

Az egyértelmű volt már az elején, hogy az "elszámoltatások"-ból semmi sem lesz.

Lexa56 2015.06.08. 21:23:07

@Trackers: Tudsz erre nézve mértékadó referenciát adni? (nem a kurucinfóra gondolok)
süti beállítások módosítása