1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.02.18. 19:18 HaFr

Keressük a 2014-18-as Nemzetgyűlés tagjait

A Polgári Konzervatív Párt keresi a 2014-es új Országgyűléssel párhuzamosan felálló rendszerellenzéki Nemzetgyűlés tagszervezeteit, amelyek érdekeltek egy alternatív nyilvánosság és politikai kultúra létrehozásában. Jelentkezni lehet az ezamihazank@gmail.com címen. Keresünk érdeklődő pártokat, szakszervezeteket, társadalmi és civil szervezeteket, amelyek úgy érzik, képviselőiken keresztül képesek együtt dolgozni egy értelmes nemzeti minimum érdekében, hajlandók megismerni és támogatni a Nemzetgyűlésben rejlő lehetőségeket, és hajlandók időt és tudást áldozni az üzemeltetésére. 

A Polgári Konzervatív Párt elnöksége

62 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr785821318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

explanatus 2014.02.18. 22:01:48

No, magyar értelmiség! Neked szóltak.

Hát, a magyar értelmiség köszöni, megvan, jól van. Kicsit berzenkedik a tankönyvek miatt. A szakszervezetek (vezetői) látszatbalhéznak olykor-olykor. A civil szervezet(ek) meg nem politizálós plakátolással van(nak) elfoglalva.

A Pártok? Egyezkednek a nagyokkal, kondér körüli jó helyekért.

A fogalommal: „együtt dolgozni” a magyar értelmiség nem tud mit kezdeni.

Miért kellene együtt dolgozni? A nemzeti minimumért? Az már megvan, a rezsicsökkentéssel.
Alternatív nyilvánosság? Időt, tudást áldozni?

Szóval, fizetség nincs? Szóval, fizetség nincs.
Ahogy hozzászólás se.

Ez van 2014. február 18-án este.

panelburzsuj 2014.02.19. 00:16:00

@explanatus:
"hajlandók megismerni és támogatni a Nemzetgyűlésben rejlő lehetőségeket"

Az informatika és a marketingtudomány mai állása szerint a Nemzetgyűlésben rejlő lehetőségeket nem érdemes egy blogposztba beleírni, ki-ki rendelje meg e-mailben.

Ez van 2014. február 18-án este.

egyetmondok 2014.02.19. 00:17:54

Jó estét kívánok, tisztelettel.
Nem szívesen mondom, mert öreg lennék én örökké ösmételni magamat,így szinte már untigdoszt, ha a gyerekeim miatt ezt csinálnom is kell...,na, azok se látszanak persze felnőni, mint ez az emeszpéfidesznép, de most és utoljára jelezném elvi éllel (remélem jól mondom ezt így),a mint hogy már a múltkor is szóltam, én ti. szóltam, hogy egy másik darab egységnyi magyar államra lenne itt szükség.De múlthatatlan sürgősségi eljárással.

Az egyik államban az emeszpéfidesz népe halálosan és filmvászonra illőn gyűlölködve veszekedne, hogy hogyan osszák el a közösség összes pénzét,míg a mi - abból a népből nézve persze rendkívül alacsonyra tartott - társadalmunk alkotmánya, alaptörvénye, grundig gezecce (ahogyan a német mondja,és a grundig azé'nem egy rossz márka!)egy, azaz 1, vagyis egyetlen mondatból állna: az államháztartás kiadási oldala nem haladhatja meg a közösség által előállított összes nemzetségi termékség 25, azaz huszonöt százalékát.Így,röviden.
Oly primitív lenne a mi államságunk,hogy megelégedne ennyivel. Osztjónapot...

Javaslom még, hogy legyünk alkotmányos királyság, királynak kérjük fel Eszterházy Pétert,a történelmi magyar alkotmány szerint ő tutti trónjogos ugyanis, és róla konkrétan tudom, hogy ceruzával ír, ennek okán én arra tennék javaslatot,hogy korrumpáljuk őt egy nagyobb tétel HARDTMUTH márkájú, igen jó minőségű, cseh származású ceruzával, már csak hogy vállalja a királyi címet. Ha spórolós ember,viszont szeret írni,ami azért látszik, szerintem kötélnek áll. (Egy darab használt futball tipusú labdát az ő királyi címe érdekében a magánvagyonon terhére is készen állok ajánlani. Na ? Na ?!!)

Na,most se viccelek. Egy megyét kell meggyőzni,meg pár értelmes nyugati politikust. És kész.

toportyánzsóti 2014.02.19. 07:52:12

Magyarország történelmének mélypontja hazaáruló moszkovityenka mostani teljhatalmú kormányzása.Kékcédulás választások lebonyolítására készülnek az operaházi dicstelen elsunnyogása óta!

sinclairzx81a 2014.02.19. 09:04:36

Jó reggelt kívánok, tisztelettel ismét!

"A fogalommal: „együtt dolgozni” a magyar értelmiség nem tud mit kezdeni.

Miért kellene együtt dolgozni?"

Miért is kellene 'együtt dolgozni/együttműködni', ha a kapitalizmus önlényege a VERSENY?

Ha meg ennyire végletesen és reménytelenül korrumpált a mostani hazai 'elit', akkor mi dőreség tőlük várni bármit is?

Miért kellene félni tőlük VERSENYRE kelni?

Nem inkább a mai fiatalokat, a leendő értelmiséget kellene megnyerni, végülis az ő személyes jövőjükről van szó?

Meg kellene nekik mondani, mi az ő igazi érdekük, mert ma még maguktól sajnos ők sem tudják, ahogy tapasztalhatjuk.

Nem e velejéig korrupt rendszer meglévő (vélhetően szintén már korrumpálódott) szak-társadalmi-civil szervezeteitől lehet várni egy Alternatív Nemzetgyűlés üzemeltetését, zöldmezős politikai beruházásra lenne szükség, nemdebár?

Lehetne egy nagy tüntetés a restaurált Kossuth-téren, ott megalakulhatna akár az Alternatív Alkotmányozó Nemzetgyűlés is.

Addigra a belső félelmek előtt tornyosuló gátak úgy is le fognak omlani, látva a mai bármelyik politikai elitcsoport abszolút lilátástalansággal fenyegető kormányzati vízióit.
Ilyen kicsinyhitűséggel viszont biztosan nem lehet változást elindítani.
Szerintem.
(Elnézést, hogy belekontárkodtam ismét a kommentek közé.)

ezu 2014.02.19. 10:35:27

Kéne egy kis gempa? Vagy előbb a hatalom, az úgy is meghozza a lét? Miért nem indulsz a választásokon?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.02.19. 10:39:02

@ezu: mi az gempa? miről beszélsz?

almodhi 2014.02.19. 11:35:08

@HaFr:
Hát igen, a "gempa" szó nincs meg a konzervatív szókincsben. A kérdező valószínűleg "pénz" értelemben használja, pedig sok minden mást is jelent... :-)

liver-dream.blogspot.hu/2007/07/szleng-sztr-second-chapter.html

nepszotar.com/?szo=gempa

biohouse 2014.02.19. 11:53:14

@egyetmondok: "Na,most se viccelek. Egy megyét kell meggyőzni,meg pár értelmes nyugati politikust. És kész."

Én ezt vér komolyan veszem!
Jelöljük ki a megyét! Szerintem legyen GYMS megye. (Szlovákia és Ausztria felől nem kell védeni, Vas még csatlakozhat, nem biztos, hogy kollaborál Orbán hadaival.
Kezdjünk beszivárogni, állandó lakóhelyre bejelentkezni. Jelenleg 450 ezren lakják, egy 100 000-es létszám már boríthatja a bilit.
...
Ehh. 100 000 ember már forradalmat csinálna a Kossuth téren (Kijev: 30 000), akkor inkább csináljuk azt.
Király miért is kell?

almodhi 2014.02.19. 11:57:34

@biohouse:

Bennfentes sejtetés ON

Győr-Moson-Sopron = Colorado? Értem én, de ki az a biohouse? :-)

Bennfentes sejtetés OFF

kuszkusz1 2014.02.19. 12:17:53

Van elnökség?

Lehet tudni, hogy kik ők?

almodhi 2014.02.19. 12:20:42

@kuszkusz1:

Igen, ez nekem is szemet szúrt, valahogy sose tetszettek az ilyen "testületi" aláírások...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.02.19. 12:28:06

@biohouse: @almodhi: NAgyon finnyások vagytok. Egyébként pedig minden OK és harcos ellenzékivé váltok? Nem úgy tűntetek idáig.

almodhi 2014.02.19. 12:36:22

@HaFr:
"NAgyon finnyások vagytok."

Az az igazság, hogy csak az ilyen apróságokba tudok belekötni :-)

"Nem úgy tűntetek idáig."

Mert??

almodhi 2014.02.19. 12:39:20

@HaFr:
"Egyébként pedig minden OK és harcos ellenzékivé váltok?"

Ami engem illet, így is PKP szimpatizáns maradok (és nem a lengyel vasúté :-)).
De gondoltam egy kis építő(!) kritika hitelesebbé teszi mindezt :-).

biohouse 2014.02.19. 13:04:15

@almodhi: Fú basszus, most nem fogok tudni aludni...
Amúgy stimmel.

biohouse 2014.02.19. 13:06:02

@HaFr: Ha már nem tudjuk mi a gempa, akkor tulkép mi az a finnya?

biohouse 2014.02.19. 13:08:42

@HaFr: Péter, ha tömeg kell, én megyek!

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.02.19. 14:00:37

Mindenki hozzon még 30 embert! Félre a kommenteléssel, burzsoá szájtépéssel!

ezu 2014.02.19. 14:09:34

@HaFr: Pénz. Vidékieknek szlengszótárat is mellékeljek?:))

nevetőharmadik 2014.02.19. 14:15:40

@sinclairzx81a: Mert a kapitalizmusnak ugyanúgy önlényege az együtt dolgozás is, a csapatversenyek mintájára.

egyetmondok 2014.02.19. 14:27:20

@biohouse:
Én bírom a monarchiákat,mint államforma,nekem közjogi - esztétikai értelemben tetszik. És persze bírom Eszterházy Péter is.
A kormányforma,a hatalom gyakorlás módja persze a liberális demokrácia,mi más,de én kiválóan ellennék egy monarchikus államformában.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.02.19. 14:49:08

a Kossuth téri csőcselék is így kezdte.

Trackers 2014.02.19. 14:51:27

Pár kérdés azért marad..

- Hogyan dönt egy ilyen közösség a nemzet sorsáról ?
Szavazással pl, ahol minden szavazat egynek számít...

- Mi az elvárások legkisebb metszete (minimum), amivel még lehet jelentkezni ?
Teszem azt az Orbánt kell csak leváltani, vagy az MSZP-t is el kell utasítani,
Esetleg atomenergia ellenesnek kell lenni, vagy csak az oroszok ne építsenek, vagy csak így ne,
Avagy az egykulcsos adó pártiak is próbálkozhatnak pl...

- Mi a cél ?
Saját emberek kormányra kerülése, helyi civilek parlamentbe juttatása, ...

Szóval nem látom
- a csoportosulás alapját képező minimális elvárásokat, metszetet (minimumot)
- a távlati célokat (maximumot)
- a célok eléréséhez vezető utat

Egyébként kb. ezek az Összefogás problémái is.

Aztán mi garantálja, hogyha minden összejön, akkor nem jön egy Juhász Péter nevű civil, aki összefog egy Bajnai szerű politikussal, aki aztán Orbán vagy Gyurcsány szövetségébe hajtja a remek képződményt ?

Trackers 2014.02.19. 15:25:58

Azt se nagyon tudom, hogy most ki a polgári, meg a jobboldali.

Pl ott van a Kard nevű blog, aki színtiszta jobboldali formáció a cím szerint, mégis szükségét látja az Összefogás győzelmének.

Avagy Bokros meg az ő pártja, aki szintén baromira polgáriak, és beálltak a Gyurcsány mögé.

De még ott van az MDF meg a JESZ is, akiktől polgáribb nincs is talán a földön.

De ott van Szili Kati és K(A?)TI nevű pártja, akik definítív Néppárt a nevük szerint.

Aztán itt vagytok tik plusszban.

barli 2014.02.19. 15:45:59

"A Polgári Konzervatív Párt keresi a 2014-es új Országgyűléssel párhuzamosan felálló rendszerellenzéki Nemzetgyűlés tagszervezeteit"

nem lenne értelmesebb egy sima pártot összehozni és meggyözni a szavazók 50%+1-ét, hogy ti vagytok az igaziak? Ja, hogy az demokratikusabb lenne, mint egy valós támogatás nélküli himihumi szervezetként bekiabálni a pályára, hogy ti vagytok az ország? Az összefogás is ezt csinálja, ki is röhögik őket..

Heep Uriás (törölt) 2014.02.19. 15:47:17

Hehe. Ez vicces. Vajon miért hiszik azok, akiknek politikai tehetség híján esélyük sincs a parlamentbe jutni, hogy ha külön játszótérre mennek ott sikeresebbek lesznek? Nemzetgyűlés? Mindjárt sírok a röhögéstől.
"- Anyuuu! Nem szavaz rám senki!
- Jól van Pistike, akkor csinálj magadnak egy külön országgyűlést, ahol te meg a többi lúzer eljátszhatja, hogy politikai tényező."

dr kíváncsivagyok 2014.02.19. 15:47:25

Simicskát ki ne felejtsétek....

barli 2014.02.19. 16:04:01

@Heep Uriás: ez kicsit olyan szentkoronatanos turulnemzetgyüléses csak "komoly konzervatív" köntösben :)

Anselmo 2014.02.19. 16:23:48

Azért én megnézném a Nemzetgyűlés első ülését. Remélem összejön, és a TV élőben közvetíti majd.

felcsutisuttyo 2014.02.19. 16:24:20

MI EZ A SZAR MÁR MEGINT????????????????

Recs Kázmér 2014.02.19. 16:38:55

Tessék mondani kéremszépen, ez itt a Nemzetellenzéki Nemzetgyűlés Önonánia Klub?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.02.19. 16:48:04

2014-18?
Ha az "Összefogás" nyer, akkor is lesz Nemzetgyűlés?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.02.19. 16:48:23

Szegény, nem szavaznak rá és meg se hallgatják, ezért saját nemzetgyűlést alapít? Ennek is akkora befolyása lesz, mint Őszöd után a Kossuth téri nemzetgyűléseknek?

eqlessootista 2014.02.19. 16:49:38

Egy "rezsinéni" azt mondja: aki nem szavaz a FIdeszre, az fizesse a teljes rezsit. TOvább gondoltam. renben, aki pedig mégis a Fideszre szavaz, az meg fizesse a Paks bővítést. Alakul a gondolat. Legyen akkor két Magyarország itt a Kárpát medencén belül. Nem is kell földrajzilag megosztani. Elég csak narancs-személyigazolvány és elég mondjuk egy fehér/zöld(lila/hupikék...) színű személyigazolvány és két önkormányzat, két parlament, két Adóhivatal (Bevételi SZolgálat), két rendőrség, stb. Működne ez, s nem is lenne drágább, mint a mostani, s még ellenőrizhetőbb is lenne. Ennyi. AZaz, ki kellene kiáltani az ÚjMagyarországot. S majd meglátnánk. melyik lenne az életképesebb. Legrosszabb esetben majd 19millió kínai ide jő, mondá majd: ez egy gyéren lakott terület, s mostantól nagy-Kína része. :(

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.02.19. 16:50:13

@Heep Uriás: Van benne valami! :)
Monjuk, én pl. már önmagamban is egy intézmény vagyok, mint a legnagyobb demokrata, úgyhogy a többiek úgy is csak vörös-fekete-náci-stb. birkák...

quendelapo 2014.02.19. 17:30:10

@HaFr:
Szívesen megyek, ha lehetek ott ellenzéki.

2014.02.19. 17:53:42

poszter:" képesek együtt dolgozni egy értelmes nemzeti minimum érdekében, hajlandók megismerni és támogatni a Nemzetgyűlésben rejlő lehetőségeket, és hajlandók időt és tudást áldozni az üzemeltetésére"

Szerintem, olyan 50 év kellene az itt élő humanoid alakú egyéneknek, hogy felfogják miről beszélsz. Kábé ennyi idő kell, hogy a természetes szelekció és megújulás keretében a kádárizmus (orbánizmus) hívei kipusztuljanak. A trolljaikat meg felhúznánk a lámpavasakra. Persze, nem hagyom ki a hungarista hulladékokat sem, mert amíg nem hagyjuk abba a (jól megérdemelt) nagynemzeti kesergést az elcsatolt területek miatt, itt maradunk a posványban...
Nem látok esélyt a magyar nép felemelkedésére, szegény István király hiába vitt minket Európába: az akkori fideszes Koppány átka utolért bennünket.

élveteg 2014.02.19. 17:57:10

Nem akarom elkeseríteni mert látom hogy komolyan gondolja ,de ez a nemzetgyűlés kb három másodperc alatt közelítené meg a Lanczer "Satu" Ferdindánd 2006 -os Kossuth téri nemzetgyűléseinek a színvonalát

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.02.19. 17:59:17

@Trackers: Senki nem garantál semmit -- legkevésbé, akik kimaradnak

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.02.19. 17:59:56

@Trackers: Így szép az élet -- gondolkodnod kell, és még választanod is lehet

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.02.19. 18:06:04

@élveteg: Egyetlen közös tulajdonságunk: mind hiszünk abban, hogy előrelátjuk a jövőt -- amikor megérkezünk, akkor meg azt kell észrevennünk, hogy mégse. Ezért tart itt az ország

2014.02.19. 18:21:02

Szerintem Magyarországon ma reménytelen és lehetetlen vállalkozás polgári konzervatívnak lenni,mert nincs hiteles történelmi alapja. Itt tiszta lappal senki sem indulhat,minden eszme lejáratódott és bemocskolódott, az emberek zavarodottak és mindenben csalódottak (én is). A Nemzetgyűlés szótól pedig kiráz a hideg.(Nekem jó a parlament vagy az országgyűlés is.)Szóval ilyen irányban konzervatívok? Apponyi mottó - polgár = ellentmondás. Lehet alternatív nyilvánosságuk,annyi mint a nyű,senki sem akadályozhatja meg, de ha van valamennyi politikai kultúrájuk, ne akarjanak újabb népboldogítók lenni.

kheiron 2014.02.19. 18:47:09

@Trackers:

"Polgári" ma az a szociszimpatizáns társaság, akinek nem igazán jön be Mesterházy Attila személye.

Egyik sem jobboldali a szó történelmi értelmében.

explanatus 2014.02.19. 18:48:58

Azt hiszem, értem (talán). Ha van valaki, aki keres valamilyen megoldást -most éppen parlamenten kívülit- akkor essünk neki, mert mit gondol. Ha nincs, csak hosszú tömött sorokban menetelés valami fantomellenség ellen, akkor semmire való nép vagyunk, mert nem termel ki magából valakit, aki azt mondaná, hé, emberek van megoldás.

A kommentek egy része emlékeztet katonakorom legzseniálisabb (tiszti)mondásaira, amikor több mint kétszáz kilométer és vagy négy öt átszállással tarkítva nem értem vissza időben. Valahogy így hangzott: -decibel, ma azt mondanánk, egészségkárosító- Mit képzel, akkor jön amikor akar! De hát a csatlakozások, (kis magyarázatnak szántam volna). Maga csak ne magyarázzon, indult volna el előbb! Szóval, itt is úgy tűnik, elég sokdecibeles a „maga csak ne magyarázzon”

Van, aki szatírával próbálja halomra ölni a gondolatot. Van aki, olyan fadarabbal, aminek egyik végét jól meg lehet fogni, a másik meg olyan labdaforma. No, azok legalább szórakoztatóak, az előbbiek csupán szánalmasak.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.19. 19:04:21

Játsszunk inkább dzsedigyűlést, az izgalmasabb, mert kardcsatázni is lehet!

béla a görög (törölt) 2014.02.19. 19:27:33

bolsilibsi létemre sok sikert, erőt és szerencsét kívánok minden felhang és hátsó szándék nélkül!

Blogger Géza 2014.02.19. 20:06:23

Azt hittem, csak a választási kampányig lesz biztosítva a jó szórakozás, de most felcsillant a remény, hogy utána is lehet min mosolyogni. :)

Blogger Géza 2014.02.19. 20:11:59

Ja, és rögtön pár személyi javaslat: legyen Dopeman a Nemzetgyűlés elnöke! Satu Ferdinánd a nemzetőrség vezetője! Toroczkai a belügyi népbiztos! Szili Katalin pedig mondjuk a Nemzet Anyja.

Blogger Géza 2014.02.19. 20:17:15

@Trackers: A KARD-ot egy volt MSZP-s funkcionárius írja. (többek közt)

ursus artos 2014.02.19. 20:28:18

És akkor ebből a nemzetgyűlésből a fideszesek kizárva???

almodhi 2014.02.19. 21:06:59

@Blogger Géza:

"A KARD-ot egy volt MSZP-s funkcionárius írja. "

Nem kevered te ezt az alaptörvény koncepciójával?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.02.19. 21:19:14

@Blogger Géza: Blogger Géza meg az értelmiségi hátország --

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.02.19. 21:20:38

@maxval a gondolkodó birca: Nem vagy túl járatos a releváns filmkultúrában .. jedigyűlésen nem tipikus a kardcsata, ott gondolkodni szoktak, tehát elfogadom

Blogger Géza 2014.02.19. 22:31:12

@HaFr: No, ezt kikérem magamnak. Én max a szatirikus krónikás szerepét vállalnám fel. :) Nem adnám a nevem egy kétes legitimációjú, zavaros célú és a törvényes renddel szembeni alternatív államhatalom kiépítését mint célt sugalló szervezethez, sorry.

Elég pontosan lehetett tudni, hogy 2014 tavaszán lesznek a választások, a szabályok is elég rég adottak. Tessék indulni, aztán aki bújt, aki nem, lássuk az eredményeket. És ne jöjjön senki azzal, hogy lehetetlen új szervezetként bekerülni, 2010-ben kettő pártnak is sikerült. No persze kérdés, hogy ettől jobb lett-e az országnak....

Lexa56 2014.02.20. 10:59:17

@Blogger Géza: maradjunk annyiban, hogy a bejutás nincs megkönnyítve. Mint ahogy az aláírásgyűjtés sem az irányított véletlenek folytán ...
süti beállítások módosítása