1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2013.10.12. 03:39 HaFr

A magyar liga

Épp elég baj, hogy a Hollandia elleni vereséget Orbánisztán szimbolikus vereségeként lehet megélni.

Épp elég baj, hogy a vereség körülményei elég pontosan tükrözik azt, hogy Magyarország miért áll vesztésre egy racionálisabb világban: rogyásig öntött állami pénzek a Vezér megalomániájába adóleírásokkal együtt százmilliárdos(!) közpénzvesztést okozva, és egyszer talán kiderül, tízmilliárdokra rúgó korrupciós célt is szolgálva; a sportág csakis személyi kultuszokra és diktatúrákra jellemző kezelése; csakis a Fideszre jellemző torz valóságkép és elviselhetetlen kommunikáció a kevés elért eredmény és a rakásnyi kudarc tálalásában; a hollandiai zakó várható menedzselése, ami újfent semmit nem fog meg oldani, mivel maga a magyar foci bűzlik -- mivel maga az ország bűzlik*.

Épp elég baj, hogy a rezsicsökkentés és a foci ("panem et circenses") világa elég pontosan megmutatja, milyen szinten űzik a Fiatal Demokraták a politikai hivatást, amihez már csak a sokrétű kiszámított agressziót kell hozzávenni, hogy a kép a lehető legpontosabb legyen.

Épp elég baj, hogy elveszett a közös erkölcsi és politikai mércénk a hatalom megítélésében, minek utána az oligarcháktól az emberarcú fideszeseken át a helyközi vérszívókig mindenki megtalálhatja a maga legitim okát Orbán rendszerének kiszolgálására, és már közmegvetéstől sem kell tartaniuk (legfeljebb közutálattól, ami nem ugyanaz).

Épp elég baj, hogy talán ez a vereség kellett a magyarok egy részének ahhoz, hogy rácsodálkozzanak az ország állapotára -- legalább megsejtve, hogy a szájkarate ellenére a focinkéval nagyjából azonos ívet írhatott le a nemzet is. Hogy ha két ország között lehet ilyen különbség fociban, miért ne lehetne ugyanúgy társadalmi képességekben, gazdasági erőben, nemzetközi presztízsben, és népeik perspektíváiban. Talán megsejdítik, hogy a második Orbán-kormány a rendszerváltás eddigi mélypontja, a Vezér maga pedig a közjó szempontjából csak egy kényszeresen hazudozó sarlatán (ami nem zárja ki persze, hogy a magánjavai szempontjából profi érdekmaximalizáló legyen, de kétségkívül vagy az egyik, vagy a másik).  

Mindez elég baj eddig is. De az ország kiütése még előttünk áll.

(Állítólag Devecseri öngólja bravúros volt. És a legmagyarabb: magyar lőtte be magyarnak. Ahogy szoktuk.)

*"Itt Dániában rohad valami." (Shakespeare: Hamlet, Nádasdy Ádám fordítása)

157 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr555563925

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lesz-e futball huliganizmus nélkül? 2013.10.12. 16:03:14

Állítólag folyamatosan fejlődik a futballunk - jóllehet én egyelőre ezt nem érzékelem. Épülnek az új stadionok, amit a szurkolók nyilvánvalóan nagy örömmel fogadnak, de sokak mindezt értelmetlen, sőt egyenesen pazarló beruházásnak vélik. A szakértők sz...

Trackback: Nagy pénz, kis foci 2013.10.12. 11:30:42

Pedig drága megboldogult Puskás Öcsi nem így vélekedett. Sajnos tényleg úgy tűnik, hogy nem volt igaza. A magam részéről nem vagyok egy fanatikus futballrajongó, de azért ha úgy van, akkor szívesen megnézek egy-egy jobbnak ígérkező meccset, legyen az ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexa56 2013.10.12. 07:01:55

Magyarország jobban teljesít! (???) Szerencsére a foci egyáltalán nem érdekel, de sajnos valóban más téren is ez a helyzet. A focitól csak pénzt sajnálom.

old Winnetou 2013.10.12. 07:35:55

Tulképpen nincs miről beszélni. Ez szégyen. És nem Egervárival kell kezdeni...

joska141 2013.10.12. 07:45:38

A mérkőzésen történt, nem is biztos, hogy fontos, de érdekes volt nézni a cseréket:

1.Magyar: játékos le, összeüti a kezét a bemenő játékossal, kezet fognak Egervárival és kész.

2.Holland: játékos kezet fog a bíróval a pályán, összeölelkezik a bejövő játékossal, az egész kispad felállva fogadja és mindenki kézfogással köszönti.

Ezen is el lehet egy kicsit gondolkodni, ez nem is kerül pénzbe...

wizes1 2013.10.12. 07:49:42

A vereség is győzelem!

panelburzsuj 2013.10.12. 09:17:08

@wizes1:
Sikeres kudarc volt! ... :)

toportyánzsóti 2013.10.12. 09:30:44

Sokat nem lehet várni olyanoktól akik volt rezsimszolgákból csinálnak köztársasági elnököt,MTV elnököt...Velejükig rothadt machiavellista-berlusca a világról való elképzelésük!Olyan meccseket szeretnek korrekten,ahol az ellenfél hátrakötött kézzel,lábbéklyóval kell hogy kiálljon...

SignorFormica 2013.10.12. 09:40:30

Dzsudzsák: "Nem Andorrával játszottunk, és ez megbosszulta magát.." az évtized szimbolikus nyilatkozata. Univerzális, és az egész magyar valóág benne foglaltatik. Bjútifulllll..

♔bаtyu♔ 2013.10.12. 09:48:47

Na azért jókora hülye lenne aki ezért szavazna Bajnaira.

Az ország pedig biztosan nem Orbánéktól bűzlik.

Netuddki. 2013.10.12. 09:50:22

Pedig van rá értelmes magyarázat. A pályán a fiúkat megzavarta, hogy a sok narancsba öltözött ellenük szurkol... :(

Vírusbácsi 2013.10.12. 09:51:25

Én már régóta szajkózom a focink, és úgy az egész politikai elit, és magatartás közötti párhuzamot. Mindkettőt dinoszausruszok vezetik ,akik 20-25 éve ott vannak, és IGAZI SZAKEMBEREK. Mindkettőben 2-3 év kell immár 25 éve, hogy aztán baromi jók legyünk, mindkettőben jók az eredmények, látható a fejlődés, haladunk, stb. És mindkettőben egyre messzebb vagyunk európától, de már a szomszédoktól is. És mindkettőben egy tisztítótűz kéne, hogy akinek valaha is köze volt a focinkhoz, politikánkhoz, azok el, mesze, és nulláról elkezdeni építkezni. És sajnos egyikben sem fog ez megvalósulni. Majd levonjuk a következtetést, jön új szövetségi kapitány (miniszterelnök? ) de minden marad a régi.....

Melchi Zadok 2013.10.12. 09:53:22

nincs itt semmi látnivaló, a csak fidesz megvédte a magyar labdarúgást is.
bármi, amit ezek a sötétlekű szarháziak megvédenek, az általában így végzi.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.12. 09:55:59

@♔bаtyu♔: Tudod, az is elég hülye volt, aki Bajnaiék miatt 2/3-ot adott egy bukott megalomán csávónak. Látjuk is az eredményét. Persze ez már a mult, kár rajta keseregni, ahogy elmútnyócévezni is kár.

Melchi Zadok 2013.10.12. 09:56:29

@♔bаtyu♔: valóban batyu, az ország attól a kb másfél kétmillió szektatudatú fideszes kreténtől bűzlik, akik ezt a beteglelkű szarházit királlyá választották és akikkel orbán sakkban tarthat egy egész országot.

büdös vagy batyu, dögszagod van.

stim 2013.10.12. 09:57:00

Nem annak kell nagy épületeket építeni sokmilliárnyi közpénzből ami MAJD, VALAMIKOR, TALÁN jó lesz hanem ami MÁR jó. Nem előre építek valamit annak amin látszik, hogy szar hanem ami már kiérdemelte a figyelmet azt jutalmazom.

A magyar foci nem érdemli meg a figyelmet és a közpénzt.

A magyar focinak nem stadionokat kell építeni hanem múzeumot. Aki kíváncsi az Aranycsapatra amelyik régebben volt mint én születtem (és mögöttem is vannak már generációk) az menjen el és nézze meg a vitrinben a magyar focit; sokkal olcsóbb megoldás.

Érdekes módon vannak magyar tehetséges focisták. Külföldön. Tehát vannak jó magyar focisták. Miért külföldön tud befutni? Azért mert ott van csapatmunka? Azért mert ott nem korrupt gecik lopják el a pénzt?

A magyar foci szerintem úgy néz ki, hogy lemegy a fiatal tehetség a pályára és szórakozva, játszva megtanulja többször kirúgni a fölső kapufát. Megtanul focizni. AZtán amikor bekerül egy olyan MB1-nek hívott csapatba amelyik lófaszt se csinál, akkor megtanul nem hajtani mert az a többi léhűtőnek strapás és kiutálják ha nekik kényelmetlenséget okoz. Így szabályozzák le a tehetségtelenebbek, nem oda valók a tehetségesebbeket.

Aztán kimegy külföldre mert feléri ésszel és elég tehetséges is hozzá, hogy ezkkel nem fog menni semmire bár a pénze meglesz ha hajlandó ellébecolni velük. De ő focizni szeret. Ezért igent mond egy leigazolásra és lám, magyar is meg focizni is tud.

Nekem az a határozott véleményem, hogy teljesítményalapúvá kell tenni a magyar focit. Aki nyer az kap pénzt. És sok-sok barátságos mérkőzés külföldi csapatokkal ami emeli a színvonalat.

Annak jár pénz aki megérdemli mert már letett valamit az asztalra. A magyar focisták picsánrúgást érdemelnek nem fizetést.

Az nem érv a stadionépítések mellett, hogy munkahelyeket teremt. Ennyi erővel víztározót is lehetne építeni meg földhő erőművet; mindkettőnek sokkal több értelme van. Közpénzből.

stim 2013.10.12. 09:59:32

Én erőnléthez kötném a technikán túl a focit. Akinek büdös a mozgás az nem fog futni. És akkor viszlát.

2013.10.12. 10:01:26

Hollandia-Magyarország: 8:1

Szerintem ehhez nem kell kommentár. Mindent szimbolizál.

Netuddki. 2013.10.12. 10:11:10

@mutymurutty: Én nem szavaztam a fideszre. Soha, és erre büszke is vagyok! ;)

Balt 2013.10.12. 10:14:28

Örülök, hogy örülsz.

nu pagagyí 2013.10.12. 10:32:05

A magyar válogatottnak tizenegy Torghellével kellett volna felállnia. Sajnos, az az egy igazi sem játszott.

bebe tv 2013.10.12. 10:35:07

@Vírusbácsi: Sajna így működik. Már a kádári időkben is belepofázott a politika a fociba. A Törőcsiket bármilyen rossz passzban volt, nem lehetett kihagyni a csapatból, mert pl. ő volt egy magas rangú BM-es líblingje.Na onnantól lehet eredeztetni a lejtőt. Ha a Honvéd meg akart valakit szerezni, azt vagy elengedték oda, vagy vitték 2 évre katonának az NB III-as Kaposvári vagy Tatai Rákóczi-ba.Ilyen katona csapatból több is volt. Aki pedig Kispesten rúgta a bőrt, hát le volt tudva a sorkatonai szolgálat.Meg is lett a protezsálás eredménye, mert a Törő bajnoki szezonban a Balatonban húzatta tökig érő vízben a cigánnyal.Milyen komoly edzésmunka folyt már akkor is, ha a de. és du. edzés közötti szünetben a Törő a Dózsából együtt sörözött a fradis Ebedli-vel a Pepita Oroszlán nevű sörözőben, mert ugyebár ezt tartja a fáma.Az MTK-s spílerek meg a déli pihenőt az öltözőben póker partira használták fel ahol volt olyan, hogy 1 játékos akár 300 ezret bukott. Akkoriban 1 1500 cm3 Lada kb. 130.000 Ft volt.Odáig ment állami pénzen a rongyrázás, hogy a Honvéd amikor Debrecenben megnyerte a bajnokságot katonai különgép hozta őket vissza a fővárosba. Gondolom a HM és a BM ott rakott keresztbe egymásnak ahol csak tudott.Minden nagy fővárosi klubnak megvolt a maga állami bázisszerve, aki finanszírozta a klubot. Az MTK-nál a kereskedelmi minisztérium, a Fradit pedig az ÉM támogatta.A Vasas volt a Szakszervezet csapata, a Csepel SC-t pedig a csepeli vasmű tartotta fenn. Sikk volt pesti csapatban focizni. Így lehetett csapata BKV-nak a Volánnak de még a vendéglátósoknak is az Egyetértés révén. Nem 1 esetben 9 fővárosi klub játszott az NB I-ben.

bebe tv 2013.10.12. 10:42:46

@stim: A magyar foci szerintem úgy néz ki, hogy lemegy a fiatal tehetség a pályára és szórakozva, játszva megtanulja többször kirúgni a fölső kapufát. Megtanul focizni. AZtán amikor bekerül egy olyan MB1-nek hívott csapatba amelyik lófaszt se csinál, akkor megtanul nem hajtani mert az a többi léhűtőnek strapás és kiutálják ha nekik kényelmetlenséget okoz. Így szabályozzák le a tehetségtelenebbek, nem oda valók a tehetségesebbeket.

Lehetséges, de szívatják a klubokat ezerrel, mint azzal a szerencsétlen fradi játékossal aki kómában feküdt, fekszik. Valaki rásózta az FTC-re jó pénzért elhallgatva, hogy gondok vannak a sráccal.A Kubatov meg tejelt érte.
Voltak itt régebben nem kis számban Nyicsenkó kaliberű játékosok akik nem a színvonal emelkedéséről voltak híresek.Nem egyszer Jugoszláviából hoztak az ottani harmad osztályból agyonsztárolt játékosokat. Na ez be is tett a nívónak.

Tóth Ágas 2013.10.12. 10:42:58

annyit kérnék az MLSZ-től hogy ne induljunk nemzetközi bajnokságokon, mert ez így túl sok kárt okoz annak is, akit nem érdekel a foci.

ugyanis akiknek hétfőn a munkájuk, vállalkozásuk, vagy tanulmányaik miatt külföldiek előtt kell tehetségesnek és profinak mutatkozniuk, azoknak egy kicsit most nehezebb lesz azt a képet sugallni, hogy egy összeszedett, törekvő országból jönnek.

Moin Moin 2013.10.12. 10:47:37

"Nem értek a focihoz."

Az egész amiatt történt, mert a legális drogoktól emberi mivoltukból teljesen kivetkőzött multikultilibsi hollandok állatias módon rárontottak a Nemzeti Együttműködőkre.

Rá sem merek gondolni, mi lesz, ha egyszer a németekkel kell focizni: azok biztosan tankokkal fognak eleve felállni!

...Reméljük, akkor Orbán is benne lesz a magyar csapatban!:-)

lobster thermidor 2013.10.12. 10:49:51

@bebe tv:

Hagyjuk már a dajkamesét!
Jó hogy nem a Habsburgokig, vagy a mohácsi vészig akarsz visszakanyarodni.
Kikből áll ma az MLSZ, és a klubok vezetése?
Azokból a levitézlett, haszonleső seggnyalókból, akik több mint 30 éve folyamatosan a szakadékba vezetik a focit, mert kizárólag az érdekli őket, hogy a saját pecsenyéjüket sütögessék, és minél több pénzt vehessenek ki ilyen - olyan módon a fociból.
Anno Buda elvtársék ülepét nyalták, most éppen Orbán a soros.
Mészölyt, Dunai II.-t, és a többi kóklert már régen ki kellett volna tiltani a pályák környékéről is, hogy még a jelenlétükkel se mérgezzék a levegőt.

ob.szerver 2013.10.12. 10:50:58

A 8:1 valamire mégiscsak jó.

Senki sem beszél róla, hogy a maffiaállam két capo-ja, Orbán (Mészáros Lőrinc álnéven) és Simicska több ezer hektár állami földet kaptak pályáztatás nélkül.

Ezek ketten gyakorlatilag felosztották egymás között az országot. Viszont ez pillanatnyilag senkit sem érdekel.

szuperkrumpli 2013.10.12. 10:51:47

Tündérmese! Walking Dead edition!

d2d4 2013.10.12. 10:53:46

Aki ezt így összehozta
Sólyom Airways hozza haza!

fidesz=mszp 2013.10.12. 11:08:18

orbán! Mit csinálsz? Hát jönnek a választások. Nem kellett volna valami kis állami földeket vagy trafikokat felajánlani a hollandoknak egy tisztesebb vereség vagy döntetlen miatt?

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2013.10.12. 11:08:30

Remek meccs volt, királyul játszott a válogatott. Vagy nem a sárgában voltunk? :D Mióta is nem voltunk egyébként VB-n? miotanemjutottunkki.com/

Behajtó70 2013.10.12. 11:15:54

Olyan ostobaságokat írsz, hogy az elképesztő. Kb ilyen lenne fordítva: itt az ősz, tegnap elhervadt az utolsó szegfű is....tehát vége az mszp-nek is.

Mi a fax köze a magyar társadalomnak ahhoz a 11 idiótához?! Focit nem lehet 3 évalatt csinálni! Vagy szerinted lehet? Akor miért nem csináltatok 8 év alatt?!

Ugye, te majom!

betütészta 2013.10.12. 11:20:22

Mutyiország - mutyifoci!
8:1 ? Nem baj, csak dőjjön a lé!

Shopping 2013.10.12. 11:29:04

@Behajtó70: Miért mennyi idő alatt lehet " focit csinálni"?

Megmondom, semennyi. A szarból nem lehet várat építeni.

A rendszer rossz, nem az a 11 aki a pályán volt. Őket erre képezte ki a jelenleg működő kiválasztási, edzési rendszer.

Ők valaha gyerekek voltak, akiknek azt tanították az edzőbácsik, hogy ezt így kell csinálni.
Akik pedig az MLSZ ben ülnek, ( immár 30 éve) kiválasztották őket.

A felelőseket ott kell keresni...

Amíg nem dobnak atomot az MLSZ székházra, és cserélnek le mindenkit, addig ez lesz.

bebe tv 2013.10.12. 11:29:25

@lobster thermidor: Te helyettem is leírtál azokból a nevekből de csak egy párat, amire engem nem vitt rá a lelkem.A magam részéről nem kívánok belemenni nevek listázásába, mert személyesen ismerek egy a berkekben még ma is mozgó és jól kiigazodó potentátot, aki már a mexikói zakó tájékán is Gyuri bácsi pártfogoltja volt. Utólag már nagyon sajnálom, hogy egy találkozó alkalmával én mint a szakmában tanulatlan, borozgatás közben kioktattam őt sok régi ismerőse előtt a hazai labdarúgás helyzetéről, színvonaláról és a trénerek szakmai munkájáról.Szerintem ehhez nem kell nemzetközi licences trénernek lenni senkinek, úgy ahogy egy BMW, AUDI, Mercedes és a hasonló ligában levő márkákról is el tudja dönteni egy egyszerű földi halandó, hogy minőségi portékák, szemben mondjuk az indiai Tata-val. Hogy ilyen alacsony szintre süllyedt a labdarúgás azért pedig igen is felelősek a hazai politikusaink.

Sexual Harassment Panda 2013.10.12. 11:31:47

@joska141: gondolom arra a reszre nem emlexel, amikor az uriember holland jatekos egy nemzetkozi versenyen lekopte a masik csapat jatekosat.Azt hiszem vb-n volt jo par eve.
Ezt miert nem hozod fel peldanak?

brumeszkosz 2013.10.12. 11:33:13

"Százezerek jajától zúg a lég;
S halál, rablás mind a király miatt –
Akasszátok föl a királyokat!" Petőfi

Én tudom melyik királlyal kell kezdeni.

TrollSlayer 2013.10.12. 11:43:27

"Állítólag Devecseri öngólja bravúros volt. És a legmagyarabb."

Persze....van annál szebb, mint egy fiatal focista, minthogy első válogatott meccsén (VB), idegenben gólszerző?? :D

@Lencsés István: érvelésed lehengerlő

médiamanipulátor 2013.10.12. 11:45:32

elmúlnyolcév után elmúltnyolcegy

Csumpitáz Béla 2013.10.12. 11:46:14

@SignorFormica: azért még várjuk meg a keddet, nehogy aztán ott is beégjünk!

Jack Solis 2013.10.12. 11:46:19

nagyon gáz h a portugál, belga, holland országok hasonló lakosságszámmal hol tartanak, az alapoktól kellene kezdeni, de úgy tűnik ez nálunk nem megy :( lassan meg két generáció is felnő, csak meg kell nézni ezt a számlálót, mióta nem jutottunk ki: www.miotanemjutottunkki.com/

Csumpitáz Béla 2013.10.12. 11:46:42

1969: Marseille
1986: Irapuato
1997: Budapest
2013: Amszterdam
2014: Felcsút?

nu pagagyí 2013.10.12. 11:47:57

A következő hibák történtek:
Nem Orbán nevezte ki a bírókat. Nem a magyar közbeszerzési törvény alapján részesült a két válogatott a felkészülési pénzből. Nem fideszes pártkatona vezeti azt a kamarát, amelyik kinevezi a holland szövetségi kapitányt. Nem volt pro licensze a holland edzőnek. A holland játékosok nem ettek tésztát. Tanulni kell az esetből és mindent megtenni, hogy legközelebb elkerüljük az ilyen hibákat.

TrollSlayer 2013.10.12. 11:48:03

Ki tudja, melyik KDNP-s volt aki 6:1 posztolt ki a f@szbúkra?

nu pagagyí 2013.10.12. 11:49:32

@Csumpitáz Béla: Csábival ez nem történhet meg! Végre egy szakember! Ki a fene ez az ember?

nu pagagyí 2013.10.12. 11:51:07

@Lencsés István: Hozzászoktunk! Már nem érezzük.

­DezInf 2013.10.12. 11:51:53

Többen keverik a szezont a fazonnan, az okot az okozattal.

Nem azért költenek sok pénzt focira, és utánpótlásra, mert megérdemlik azt a mai focisták tudásuk, tehetségük alapján.

Hanem leginkább azért, hogy a következő nemzedék ne kapjon ki 8-1-re a Hollandoktól.

Ha senki nem költ semmit focira akkor ugyanis évszázadokra borítékolható a 8-1 Hollandia ellen.

Jellemzően persze az ilyen Fidesz fikázó blogok, mint az összes címlapos, azonnal belevitte a politikát.

Mert a kudarc a kormányé. Az egyéb sport sikerek pedig a nemzeté. Kettősmérce !

­DezInf 2013.10.12. 11:54:11

@nu pagagyí:

Látod-látod..
Ez a különbség a magadfajta MSZP csicska, és a jobboldaliak között.

A jobboldaliak Gyurcsányt egyetlen sport kudarc okán se fikázták, mikor kormányon volt. Pedig minden ciklusba kijut, kijutott 1-2.

Ti meg.. Mint légy a szarra úgy vetődtök a kudarcra, és keveritek élvezettel.

bebe tv 2013.10.12. 11:54:47

@Behajtó70: Mert ugyan azok a csimbókok határozták meg kevés eltéréssel akkor is az edzésmunkát mint most. Vazzeg nekik van papírjuk róla, hogy trenírozhatnak. Azt a papírt pedig a 70-es 80-as években adta nekik a tésztakajálást favorizáló Gyuri bácsi, a mai magyar labdarúgás megteremtője.Netán nem sertepertélt még mindig pár évvel ezelőtt a Vidi meg a Felcsút tájékán? Nála minden volt NB I-es játékosból nemzetközi licences edző lett, aki nem akart 33-35 évesen megtanulni esztergálni.
A Bundesliga indulásakor olyan nagy név mint Uwe Seeler a foci mellett sportszer márkák eladásával ügynökösködött.Ugyanis induláskor limitálva volt, hogy a játékosok évente nem kereshetnek többet 2200 márkánál.Emiatt ott már elég hamar felütötte a fejét a bundázás. A német szövetség ezt ideje korán felismerve törölte a fizetési limitet. Az akkori két nagy sportszergyártó cég a Puma és az Adidas nem legálisan de az akkori viszonyok között komoly pénzeket fizetett a klubok játékosainak hogy melyik márkát hordják. A Mönchengladbach pl. a Puma-val volt kapcsolatban a Bayern pedig az Adidas-al. Amikor az Adidas képviselője elment Gladbachba és átnyújtott egy pár cipőt a Berti Vogst-nak, az belenézett a csuka belsejébe és csak annyit mondott, hogy ennek a cipőnek a belseje üres ( hiteles forrás: ZDF Info Tv adó ). Bundázás miatt tiltották el a Herthá-ban a Varga Zolit meg az Erdélyből ott játszó Gergelyt.Ők elvitték a balhét, hogy a német játékosok esetleg megúszhassák.

Csumpitáz Béla 2013.10.12. 12:01:34

@Sexual Harassment Panda: És annak idején ki vette el a lapátodat a homokozóban, te hülye?

Tényleg ezzel vigasztalod magad?

De a kedvedért legyen:
hvg.hu/sport/2009_02_17_labdarugas_foci_top_10_kopkodes

bebe tv 2013.10.12. 12:06:51

@­DezInf: Álmodj királylány. Azt mond már el nekem, hogy mit keres a nemzeti 11-ben az a Varga aki fél év után még a kieső Fürth-nek sem kellett a másodosztályba. Hat meccs és pár piros lap után úgy elhajtották, mint tehén farka a legyeket.Emlékezz a Hrutkára aki a Kaiserslautern védelmében játszott többnyire kispadosként. Amikor onnan mehetett a Frankfurt orvosa megállapította róla, hogy nem terhelhető.
Erre hazajött és szerződést kapott a Fraditól állítólag évi 80 vagy 90 millió Forintért. Az akkoriban 700-800 ezer márka volt és ennyit csak a Bayern játékosok kaptak.

2013.10.12. 12:07:54

@­DezInf: Tényleg, már tudjuk: az emúttnyócév! Ezért kaptunk most ki!
Te hülyenarancs! Miért ölünk milliárdokat egy olyan sportba, amelyikben sosem leszünk sikeresek? Ugyanis más, sikeres sportágaktól meg sajnálja a pénzt a vezénylőtábornok.
Ha egy kicsit tárgyilagosan nézed, sehol nem az állam támogatásával lett erős a foci.Viszont egy olyan bajnokságot, mint a német, a holland, angol.... sose tudunk finanszírozni!
Kapkodjál már a fejedhez, és ne csinálj magadból hülyét!

2013.10.12. 12:08:48

@Lencsés István:" Az ország nem bűzlik ."

Mert a saját szagod nem érzed.

­DezInf 2013.10.12. 12:09:53

@Könnyen elkaptuk, uram!:

És hogy függ össze a finanszírozás a tegnapi meccsel ?

Te se leszel okosabb ha felépül melletted egy iskola. Viszont van rá esély, hogy a következő generációban az iskolában okosabb emberek tanuljanak.

Így van ez a focira szát pénzzel is.
Azért költik, hogy rá, hogy a kövtkező generációnak legyen esélye legyőzni Romániát.
Nem Dzsudzsákéknak.

2013.10.12. 12:10:20

@­DezInf: A jobboldaliak Gyurcsányt egyetlen sport kudarc okán se fikázták, mikor kormányon volt. Pedig minden ciklusba kijut, kijutott 1-2."

És Gyurcsány hány sportpályát építtetett állami pénzen a telke végibe??? Hülye.

biohouse 2013.10.12. 12:11:19

Az a szerencse, hogy a köztévé adta le a meccset.

De lehet, hogy a Médiahatóság most ide is le fog sújtani, mert ilyen nemzetromboló nyugatpropagandát nem szabad leadni.

2013.10.12. 12:13:40

@­DezInf: Mert? Ha Felcsúton van stadion, mi változik? Hülye vagy? de komolyan, attól lesz valaki focista, hogy stadion épül, vagy attól, hogy focizhat? Gondolom, románia azért jobb, mert több a stadionja?!
Szerintem kéne venni néhány Forma -1-es versenyautót, biztos magyar lenne a világbajnok 5 év múlva!

dfactor 2013.10.12. 12:14:47

@wizes1: ezzel konkrétan összefoglaltad a Fidesz összes kommunikációját, bármilyen kérdést illetően. Gratula :D

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.12. 12:14:49

Magyarország jobban teljesít!

Hollandia : Magyarország csak 8:1 és nem 10 !!

Gyerünk fideszes CÖF-ös birkamenet, riadó. Megsértették hazánkat a sunyi, imperialista nyugatiak!
Utcára bégetni, hisz nem lehet, hogy egy szerethető válogatottal így szórakozzanak! Pedig ezekre lehetne építeni szokták mondogatni.
Hívjatok be lengyel, román, azeri, eszkimó, holland vendégbégetőket jó pénzért, mert a szellentő honvédők ezt nem tűrhetik.

Még egy stadiont Fecsútr, de a másik oldalra, mert ....

Orbán banda ne kísérletezgess tovább, takarodj!

­DezInf 2013.10.12. 12:15:02

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Sajnos Gyurcányék leépítették s sport finanszírozást szinte nullára.
Ennek az eredményét láthattuk tegnap.

2013.10.12. 12:16:59

@♔bаtyu♔: Batyu! Rohad a narancs!

­DezInf 2013.10.12. 12:17:47

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Lehet nem vágod de a stadion építések, és az utánpótlás nevelés párhuzamosan zajlanak.

www.zalamlsz.hu/arhivum/bozsik-program.html

Persze a magdfajta bérkommentelőket azért fizeti az MSZP, hogy összemosd a szezont a fazonnal.

rockjano 2013.10.12. 12:25:26

@­DezInf: A nagy lószart apám.

Ez nem a sportfinanszírozás eredménye. Erre nem kell költeni nem kellett GYF-nek sem és most sem kéne.

Vannak sportágak amiben ezerszer jobbak vagyunk és ezerszer kevesebbet kéne rá költeni és minimális pénzből vegetálnak.

A futbal nekünk magyaroknak nem megy…ez van. Ezen semmilyen stadion nem segít. Egyébként klubokat normális szinten lehet támogatni, fiatalokat lehet segíteni talán néhány évtized múltán lesz olyan focink mint most a románoknak van kb… vagy hasonló…

Normális ember ebbe nem rak ennyi pénzt még akkor sem ha tegnap legyőztük volna a hollandokat. Pláne egy egyre erősödő válság+iszonyat kormányzás idején amikor évről-évre pusztul le az ország...

egyetmondok 2013.10.12. 12:26:37

Maradjunk inkább abban,hogy az állam bűzlik.

2013.10.12. 12:38:10

@­DezInf: Miért, mennyit is költ kézilabdára, vízilabdára, evezős sportokra a fidesz?

2013.10.12. 12:41:25

@­DezInf: Tudod, miért finanszírozza a focit a felcsúti? Mert kell egy csapat. Zászlótól független. Az utcákra. Nevezzük mondjuk B középnek. Igazi B Középszer.
Teljesen világos, ha ezek kivonulnak, ott kormány bukik. Kézben kell tartani őket.
Milyen ciki lenne, ha a nép szeretett vezére ellen fordulna?

2013.10.12. 12:46:41

@­DezInf:
Először is, nem én hoztam fel Gyurcsányt, meg az elmúttnyócévet.
Másodszor, talán elkerülte sötét figyelmedet, hogy Gyurcsány nem Maszopos.
Harmadszor, sose olvastál tőlem elismerő szavakat a maszop vagy gyurcsány irányában, mert nem tartom őket megoldásnak, sokkal inkább károsnak.
Negyedszer, Vezénylő Tábornokod azt ígérte, jobb lesz, mint az elődei. Hát, nem.

nu pagagyí 2013.10.12. 12:52:29

És most énekeljük el az Összetartozás Dalát! "Talpaink egymásra lépnek...".

TrollSlayer 2013.10.12. 12:53:27

Anikó asszony keltegeti a férjét:

- Ébredj Viktor, kilenc van!

- Rúgtak még egyet?

ganjaninja 2013.10.12. 12:53:31

Utálom mindkettőt ..de miért kell párhuzamot vonni? Egyik pártnak sem hiszek...hisz már az összes bizonyított...A Focit pedig ne is firtassuk.
Egy dolgot viszont nem értek....miért a sikertelen sportba tolják a támogatást?
Néhány sportban igazán jók vagyunk,miközben a trófeákat elhozó sportolok olykor megalázó körülmények között,hihetetlenül kis pénzből készülnek.
józan paraszti eszem azt diktálja ,hogy ami nem megy...azt ne erőltessük....bár a józan paraszti eszem azt is súgja ,hogy ebben az elcseszett,szerencsétlen országban. (ami régen hatalmas birodalom volt) csak idióta,semmirekellő gerinctelen alakok kerülnek döntési pozícióba..

2013.10.12. 12:56:00

@­DezInf: Tényleg, Dezinf, az Aranycsapat sikere is a Horthy rezsim focireformjának köszönhető????

egyetmondok 2013.10.12. 12:58:21

@­DezInf:
Adja Isten,hogy jövőre legyen 2% gdp növekedésünk. Lévén,hogy itthon brutálisan nagyok az adók,ennek a 2%-nak kicsivel több,mint a fele az államhoz siet.
Ha utána számolsz,és bejön a jövő évi növekedés,akkor azt mondhatjuk,hogy a növekedésből származó állami bevételek több,mint egyharmadát az állam a magyarországi profi futballba fekteti.

Nem kéne megkérdezni magunktól,hogy ez normális dolog-e ?

nu pagagyí 2013.10.12. 12:59:11

@­DezInf: Csak szerényen megjegyzem, hogy Gyurcsány-Bajnai alatt érte el a magyar foci az utolsó nemzetközi sikerét. Az U21 bronzérmes lett a világbajnokságon Egyiptomban. Ebből a gárdából sikerült Orbánéknak sok pénzen egy szánalmas, hitehagyott csapatot összekalapálni.

2013.10.12. 13:01:58

@­DezInf:" A vb-selejtezőkön kapott gólokban elértük Málta, Lichtenstein és Luxemburg szintjét. "

kvadrillio 2013.10.12. 13:03:16

mongyuk az EgyüttPM drogos Juhászára rá sem tudok nézni, de azért..."A baloldal ne nyúljon '56-hoz!
2013, október 11 - 09:39

Belföld
Friss hírek

sNem tetszik a Műegyetem vezetésének, hogy eléjük szervezték a baloldali pártok az Orbán-kormány elleni tüntetésüket – írja a pénteki Magyar Nemzet.

Péceli Gábor, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) rektora a lapnak úgy nyilatkozott, nem tartják elfogadhatónak, hogy az október 23-i demonstráción a pártok 1956 emlékét és az akkori ifjúsági megnyilvánulásokat a mostani kampányrendezvényükkel próbálják összhangba állítani."

. vVALAKI ÖNTSE MÁR FEJEN EZT A REKTORT EGY VÖDÖR HIDEG VÍZZEL, HOGY ÉSZHEZ TÉRJEN !!!!!

2013.10.12. 13:04:17

@nu pagagyí: "Talpaink egymásra lépnek...".
Mostmár semmin sem csodálkozom. Ennyire csámpás nemzettől ez igen szép teljesítmény. Nem a paraolimpián kéne indulni?

M. Péter 2013.10.12. 13:04:37

@­DezInf: Ki fogjuk bírni, ha a magyar válogatott mindig veszt, a megspórolt pénzt lehetne hasznosabban költeni a adósság csökkentésére, a felsőoktatásra, az egészségügyre, meg 100 egyéb dologra.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 13:07:43

@egyetmondok: Hát ez sajnos nem elég így. Sajnos.

Pan Modry 2013.10.12. 13:08:50

Nos, ez a 8:1 jol bearazta magyarorszagot, olyan fos orban remdszere mint a magyar foci.

En egyaltalan nem banom, hogy a hollandok szarra alaztak a magyarokat, akiknek orban fele korrupt, kommunista vezetoi vannak, azoknak soha nem drukkolok.
Ami rossz a fidesznek, az jo az orszagnak!

Sexual Harassment Panda 2013.10.12. 13:10:04

@Csumpitáz Béla: ki az edesanyad szolt hozzad?

Ha osszefuggest keresunk a sport es a kormanyzat teljesitmenye kozott, akkor miert nem pl a vizilabdaval tesszuk ezt?
Errol miert nem irsz, kedves posztolo?
Miert pont a focit kellett kiragadni?
A hulye logika, a gyulolet es rosszakarat buzlik, nem az orszag

nu pagagyí 2013.10.12. 13:10:28

@kvadrillio: Hová szervezzék? Pont az olyanok ellen demonstrál az ellenzék, mint a rektor úr, a hatalom félművelt képviselőjének megtestesülése.

egyetmondok 2013.10.12. 13:15:53

@HaFr:
Nem tudunk mit kezdeni az országgal,nem tudunk mit kezdeni a néppel,a nemzettel stb.stb.
Csak az állammal tudunk mit kezdeni,s ha folyton azt hallja a politika iránt érdeklő, hogy mi úgy általában bűzlünk,Te kedves választó,igaziból büdős,alkalmatlan semmirevaló vagy - pont mint a magyar futball - akkor pont az ellenkezőjét érjük el vele,mint amit szeretnénk,na nem a bűzlő országgal,hanem a bűzlő állammal.

Akkor örökké betegen álmodóknak,mint Orbán fognak jogosítványt adni az állam erőforrásai felett.

Nem érdemes így elbeszélni a dolgainkat,ahogyan ma olyan könnyedén és csuklóból csináljuk...olykor én is.
Be kell fejezni ezt,mert nem a nemzet,nem az ország teljesített gyalázatosan tegnap.

nu pagagyí 2013.10.12. 13:18:18

@Sexual Harassment Panda: A teljesítményt csak a tetteken lehet lemérni. A vízilabda eddig is ment kormány-függetlenül, a Fidesz sem hozzá nem tett, sem el nem vett.
Van viszont egy kiemelt projekt a sport területén, amelyben hatalmas pénzekkel próbálkozik eredményt felmutatni focikedvelő kormányunk. Most eljött az idő, hogy mérleget vonjunk. Hasznosultak-e adóforintjaink? Van-e eredmény? Végtére is a mi pénzünket költik, jogunk van számon kérni.

Az eredményt nézve, talán nem túlzás a konklúzió: hagyják abba!

Lencsés István 2013.10.12. 13:18:45

@TrollSlayer: Mondatkezdés nagybetű . Nem érv , hanem tény , van különbség . :) ;)

@nu pagagyí: Nem tudsz olvasni látom ....

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) Kötőszóval ( mert ) nem kezdünk mondatot . Én sem bűzlöm , ahogy az ország sem , de hazudj csak fosva , szánalmas vagy , én meg röhögök rajtad . :D :D :D + :D

Sexual Harassment Panda 2013.10.12. 13:18:56

@Pan Modry: mi koze van a tegnapi meccsnek a kormanyhoz?
Tiszta orult mindenki.

Sexual Harassment Panda 2013.10.12. 13:22:51

@nu pagagyí: kerlek!
Ugye ep eszu ember nem gondolja komolyan, hogy osszemossa a tegnapi meccset a kormanyzati teljesitmennyel.
Azok az emberek akik nem szimpatizalnak a jelenlegi vezetessel, mindenben osszefuggest keresnek/talalnak.
Mindenert orban a hibas, es ha kikapott a valogatott a vilag egyik legjobb csapatatol az azert van mert szar az orszag is.
Ne farasszatok mar.

Sexual Harassment Panda 2013.10.12. 13:25:50

@Könnyen elkaptuk, uram!: pontosan!Napnal vilagosabb, hogy a Horty-korszak europa legjobbja volt, hisz az aranycsapat milyen jol jatszott!
Tovabbmegyek, Nagy -Britanniat is leigaztuk, hiszen nyertunk 6:3-ra!

lobster thermidor 2013.10.12. 13:27:20

@kvadrillio:

Biztosan megsértődött rektor uram, mert most a Hősök terén tartják az állami megemlékezést, és ezért közös fotó sem készülhet róla, amint a fidesz vezetőivel parolázik az egyetem főkapuja előtt.

Szelid sunmalac 2013.10.12. 13:33:10

@Sexual Harassment Panda: Azert draga kommentelotars, mert a kedvesvezeto nem a vizilabda onti szamolatlanul a penzt, hanem a foci. Azert mert a vizilabda onmaga sikereinek kotkezmenyekent van a koztudatban, a foci meg mert a csapbol is azt nyomatja a kormany. Ezert lehet a kormnyt a focival azonositani es nem a vizilabdaval. Mert nem a vizilabdasoknak ad a kormany szamolatlanul milliardokat, mert nem nekik epit minden istenhatamogotti faluba stadoint (uszodat), hanem a focistaknak. Ezert.
Kedves kommentelo!

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 13:33:42

@egyetmondok: Azt várom, hogy ezt mind valaki írja, szkenneli, és egyszer mindösszesen a fejemre olvassák. Akkor kezdünk el majd a valóságról beszélni.

Shopping 2013.10.12. 13:35:30

Mi lett volna, ha a Hollandoknak szempontjából még tétje is lett volna a meccsnek? :)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 13:36:36

@Sexual Harassment Panda: Mert 8:1-re kaptunk ki tegnap. Amikor világbajnokok lettünk pólóban, mindenki joggal örült. Távirat is ment meg Hosszú Katinka is érdemrendet kapott. Ebben az országban minden sport állami ügy. és az én ügyem, ha százmilliárdot csengetnek ki az adóból sportra. Érted, ember?

Sexual Harassment Panda 2013.10.12. 13:36:54

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): Kedves kommentelotars!
Nem csak a focira kolt a kormany.
Ez hazugsag
A vizilabdara, vagy uszasra is sok penzt kolt, de parhuzamot a kormanyzati, es sportteljesitmeny kozott most veletlenul a foci miatt talaltunk.
Ha legkozelebb eppen nyerni fogunk pl. Andorra ellen, akkor meg felertekelodik a kormanyzat?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 13:38:46

@­DezInf: Szerinted tényleg azért költenek? Neked van hozzávetőleges fogalmad, hogy oszlik meg a költség az utánpótlás támogatás és a Vezér köreinek támogatása között?

Ambiorix 2013.10.12. 13:44:10

Minden világos. Ha ez a poszt igaz, márpedig miért ne lenne igaz, akkor a londoni 6:3 meg nyilván a rákosista kommunizmus diadalmas perspektíváit tükrözte a dekadens, retrográd nyugat értékvesztett társadalmával szemben. :)

Szelid sunmalac 2013.10.12. 13:44:56

@Sexual Harassment Panda: Kedves kommentelotars! Az egyiknek adok mondjuk parmilliot (van amlyiknek annyit sem, sot, semennyit, megis mondjuk europa/bajnokokat nevel ki), a masiknak meg tobbtiz milliardot.
Hol van itt a veletlen? Veletlenul epitenek stadionokat, a masiknak meg veletlenul kell lerobbant, szar termekben edzeni, akiket aztan buszken a kebulnkre olelunk, mert olimpiakat nyernek?
Veletlen, ugye? A kormanynak nincs koze hozza, hogy hova dolnek az adomilliardok. Azok csak ugy mennek maguktol! Te mekkora kreten vagy!

colonel Tigh 2013.10.12. 13:47:02

@­DezInf: Te mennyit kapsz a hsz-enként? Vagy önszántadból vagy ekkora marha? Ez a harmadik blog, ahova beszúrod szóról szóra ugyanazokat az egetverő kommenteket. Muter nem csuklik még?

Szelid sunmalac 2013.10.12. 13:47:31

@Ambiorix: Most tenyleg? Akkor a GDP hany szazalekat toltak a futballba? Akkor mennyit kapott aranyaiban a tobbi sport, akik szinten eredmenyeket ertek el?
Egyebkent a focistak a legegyszerubb veglenyek, ha mas nem tudnak felhozni, mint egy felszazaddal ezelotti egyetlen meccs eredmenyet. Akkor lennel konzekvens, ha otven ev mulva is azt hajtogatnad, hogy "emlekeztek meg, amikor 51 milliardot tolt a kormany a fociba, aztan 8-1-re kikaptunk?" Ugye fogod majd emlekeztetni a nemzetet az elert eredmenyre?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 13:48:54

@Ambiorix: Nem azt tükrözte. De úgy lett beállítva. Pont ez a nüansznyi különbség a lényeg. Ha itt (is) és ma (is) állami potentátok homokozójává avatjuk a sportot, akkor a minimum, hogy következtetéseket vonok le az állam működésével kapcsolatban egy sportkudarcból. + Érd el Orbánodnál, hogy az adódból támogathasd az ő szenvedélyeit, de érd el azt is, hogy engem hagyjon békén, és akkor kiegyeztünk.

stim 2013.10.12. 13:50:44

Nnna, lementem konditerembe és ott nagyon okosan férfiak egymás között, így edzés közben megbeszéltük a dolgokat.

Volt aki azt mondta, hogy azért szar a magyar foci mert nincs merítés. A felnövő generációk többsége a számítógép előtt szocializálódik. Egyre több ember mozog egyre kevesebbet ami azt jelenti, hogy egyre több e keringési zavar. Az egészségügy ahogy a neve is mutataja nem betegségügy. Tehát nem az a cél, hogy amit az ember befizet a kórházak fenntartására azt okvetlenül ki is vegye onnan különféle kezelések okán. Magyarán ki az a hülye aki beteg szeretne lenni?

Ezért pirospont a kormánynak amiért támogatja a sportot, nehezíti a dohányzást. Ez jó irány. Örüljünk neki, ez eredmény.

A másik pedig, hogy amikor bekerülnek az újoncok és egy idő után tehetséget mutatnak akkor jönnek a különböző nyugati csapatok emberei, megnézik őket és aki tud egy egyeneset rúgni azt viszik. Ha nem válik be megéri nekik az a pár hónap; ott azért van a fociból bevétel mert élményszámba megy nem zombik vánszorognak a pályán, aki tehetséges és szeret focizni annak ott lesz lehetősége.

Eszerint a staionépítés érthető lenne hiszen ép testben ép lélek. Aki rendszeresen sportol az jól érzi magát a bőrében mint én most; így, edzés után. A sport jó. Az edzés neveli a jellemet; a terhelhetőséget, a feladatokba beleállást, edzi a kitartást, a munkamorált. Aki sportol tovább él, több energiája van, jobb az ágyban, satöbbi.

Egy stadion elméletileg nem csak focizásra való, lehet használni futásra, atlétikára.

Bár én úgy gondolom, hogy jobb egy-két közbiztonság szempontjából oké, tiszta levegőjű futópálya, sportpálya, park a városban mint egy akkora méretű stadion vidéken mint a település lélekszáma.

Egy igénytelen betonplacc, kerítésekel, biztonsági kamerával, esetleg köré salakos futópálya sokkal kevesebből kijön mint egy stadion ahol lelátót kell építeni a nézőknek.

Ami pedig a nemzeti válogatottat illeti aki felveszi a nemzeti színű mezt annak úgy kell hajtania, hogy belehal. Annak a szívét-lelkét bele kell raknia. A magyar focinak már régóta nincs szíve, nincs szakmai önbecsülése, nincs küzdőszelleme. A magyar foci egy szégyen annak aki csinálja és nem csoda ha az újabb generációk nem kívánnak részesedni ebből a szégyenből.

Nem azzal van a probléma, hogy nincs hol focizni hanem vagy nem is akarnak vagy csak megélni akarnak belőle. A magyar focinak nincsen szíve-lelke.

egyetmondok 2013.10.12. 13:55:41

@­DezInf:
Az utánpótlásra költött állami pénz is a profi magyar futballba való befektetés,nemde.
Magad írod,hogy valaki bele kell tegye a pénzt,hogy egy másik nemzedék ne égjen már ekkorát Hollandia ellen (se).
No,de az is a magyar profi futball leend,nemde !

Mert én olyat még nem hallottam,hogy amikor az egyik magyar futballklub elad külföldre egy játékost,akkor a vevő a Magyar Államkincstárnak fizet.

Miért nem államosítja a kormány a magyar futballt,mielőtt beletesz százmilliárdos nagyságrendet, úgyis mindent államosítani akar,no,akkor hajrá,ha ez ennyire fontos,állami tulajdonban van a helye.

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2013.10.12. 13:57:29

párhuzamok és messiás várások, szép szólamok, és talányok, és na majd '14 vagy '16, vagy '18, esetleg '20, na de 2090 már biztosan.

Ha az 1-8 sem hoz változást, akkor semmi

Talán lesz remény, hogy az akadémiákat külföldi edzők lepik el, még ha a haveroktól is veszik el a helyet. Bölöni vagy Sousa is jöhetne, mindkettő ismeri Orbánt. A 16-os Eb a valós esély amúgy is.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Fsportgeza.hu%2Ffutball%2F2013%2F10%2F12%2Fholland_meccs_utan%2F

valaki senki 2013.10.12. 13:59:44

@Behajtó70: Kedves Behajtó! Eddig az volt a duma, hogy azért nem megy, mert nincs lé. Most lé van dögivel, az eredménytelenség pedig, önmagáért beszél. Érti ezt így?

2013.10.12. 14:02:07

Vajon ez az 1:8 kerül néhány szavazat vesztésbe? :))

jozicsenko 2013.10.12. 14:08:09

kár ebbe politikát vinni - az mlsz már a nagyon kemény állampárti rendszerben (amikor nem trutykó emilia ellenőrizte a szavazatokat) is egy belterjes pénzközpontú bagázs volt...

ha meg már orbánt látod mindenhol, kedves Béndek Péter: 2008 őszén Ferkó lemondott: ha akkor van egy előrehozott választás, nincs kétharmad és ennyi szivás

bár persze akkor az audik kulcsait egy évvel hamarabb vissza kellett volna adni (és furcsa mód Hagyó, Hunwald és a többiek szabadlábon lennének, de ez messzire visz)

szóval: ha akkor jó volt lopni...

Makkasz 2013.10.12. 15:10:23

Most idézek, "egy csapat retardált majom irányítja az országot."

Ez látszik minden teljestményen.

Két éve mondom, cinikus szemét az, aki ilyen gazdaságban, ilyen szegénységben sportra pénzt áldoz. Normális országokban nem is támogatja az élsportot az állam közpénzből (persze pénz nélkül, igen:)).

Azt is mondogatom, hogy a foci nem a stadiontól lesz jobb, ha eljátszom a gondolattal hogy jobbnak kéne lennie (persze kurvára nem, mert 6 milliomodik szempont).

Vereség ide vagy oda, a foci 20 éve töretlenül rávilágí arra, hogy a mesterséges, állami pénzből fenntartott világ mit szül. Nem a színvonaltalanságra gondolok, másra.

Arra, hogy mérnökeink világszínvonalon, nyugati társaikkal azonos szinten képesek tervezni, dolgozni, mí falábú barátaink ezredszer csinálnak majmot magukból. Mégis melyiknek van nyugati fizetése? Közpénzből...

Szánalom, tragédia, nem a versegé, hanem hogy pénzt költ a törpecstár a sportra, és még azt is rossz helyre. Látványsport. A fidesz alkotta értelmetlen, önellentmondásos vagy csak egyszerűen hülye szavaiból gyűjteményt lehet készíteni:

- nyugdíjvédelem,
- látványsport,
- rezsicsökkentés,
- közmunka,
- stadionépítés,
- állami cég,
- állami mobilcég,
- testnevelési stratégia,
- stratégiai megállapodás = maffiaalku,
- NER,
- márványszilárdságú,
- nemzeti irodalmi bőrkötésű lófasz,
- filmalap,
- trafik,
- baltásgyilkos,
- energiacella.

Bassztok meg ez tényleg egy retardált majomhorda (nem idézet).

stim 2013.10.12. 15:14:50

A kérdésem a következő. Ha a profi futball pénzből él akkor miért az én pénzem kell ahhoz, hogy kineveljük az újoncokat?

Ha profi az a futball vagyis a nézőszám után, az eladott jegyek után befolyó pénzből él, akkor miért az én pénzemen építünk stadionokat? Építsen az a magát profinak mondó klub stadiont amelyiknek a csapata olyan élményszámba menő játékot tud mutatni amire kimegy a nép. Ahová tahók nem kerülhetnek be mert kiszűrik őket és így jó érzéssel ki lehet menni egy meccsre anélkül, hogy tuskó parasztok közé keveredve összeverjen a rendőr.

Ma egy meccsre kimenni egy jó családi program? Kimernéd vinni a gyerekedet? Látna, hallana ott olyat ami miatt érdemes kimenni?

Ja, és még hallottam azt is a konditeremben, hogy a 80-as években ide, a Puskás stadionba beszarva jöttek a hollandok, hogy a magyarok elverik őket és bizony igazuk is lett, kikaptak rendesen. Mert akkor még volt magyar foci, ahogy a Videoton is jó volt még akkoriban, megverte a Real Madrid-ot.

Nem tudom mennyire magyar az a nemzeti válogatott amilyik olyan idegenlégiósokból áll akik különböző országok különböző klubjaiban fociznak. Mennyire ismerik ezek egymást, mennyire vannak összeszokva, mennyit edzenek együtt, ismerik-e egymás játékstílusát, hogy ki-mit csinál egy bizonyos helyzetben, olvasnak-e egymás mozdulataiból? Én úgy gondolom, hogy a csapatmunka sok-sok együtt edzést feltételez. Egy-egy meccsre össerántani idegeneket egyáltalán nem biztos, hogy eredményes.

Nah, ennyit a magyar fociról, ha majd sikerül eredményeket felmutatni ismét foglalkozom vele addig van jobb dolgom is. Elvégre nem nekem kell megharcolnom a foci figyelméért hanem a focinak kell megharcolnia az én figyelmemért.

dr kíváncsivagyok 2013.10.12. 15:17:10

@kovi1970:
"Ez milyen szmájli? 8:1 "

Köpcös diktátor ,..álló kukival...

nandras01 2013.10.12. 15:23:09

a sok fikázó nem érti a lényeget.
ez kérem, egy unortodox győzelem volt.
mi így szállunk le a bicikliről.
európa ámul és irígykedik, és ipari kémek hada próbálja megszerezni a receptünk titkát, hogy aztán a nyomunkba léphessenek.
mert magyarország jobban teljesít.

dr kíváncsivagyok 2013.10.12. 15:24:14

@Makkasz:
"- nyugdíjvédelem,
- látványsport,
- rezsicsökkentés,
- közmunka,
- stadionépítés,
- állami cég,
- állami mobilcég,
- testnevelési stratégia,
- stratégiai megállapodás = maffiaalku,
- NER,
- márványszilárdságú,
- nemzeti irodalmi bőrkötésű lófasz,
- filmalap,
- trafik,
- baltásgyilkos,
- energiacella. "

Lehet folytatni :

-kisvasút
- mindent államosítani
-tolvaj álamelnök és Kdnp elnök
-náci a színház élére
-náci a nemzeti tantervben
-náci a Parlamentben
-föld és trafik a haveroknak NYÍLTAN és bizonyítottan !
-gyilkos szabadlábra helyezése
-választási csalás
-hajléktalan = bűnöző
-3000 milliárd eredmény nélküli ellopása
-rokonok - barátok kezében az igazságszolgáltatás
stb. - stb. - stb...

dr kíváncsivagyok 2013.10.12. 15:24:56

@nandras01:
Ja,...a negatív reklám is reklám...

egyetmondok 2013.10.12. 15:26:46

@HaFr:
Nézem Nadalt a Sanghai Rolex Open versenyén. Élőben. A stadion elképesztő,tömve emberrel,a kínaiak önfeledten szórakoznak.

Nézem a kínai államháztartás GDP arányos pénzügyi méretét. Az a kínai GDP 23-25%-a. Ez azt jelenti,hogy a kínai komcsik felénél is kevesebb pénzt költhetnek,mint a mi Orbánunk.

Vigye le Orbán az állami kiadásokat oda ahol a kínai van,és abból tőlem ezermilliárdot a focira költhet.

Ennyi.

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.12. 15:35:17

Magyarország jobban teljesít!
Mert
Hollandia : Magyarország csak 8:1 és nem 10 !!

Gyerünk fideszes CÖF-ös birkamenet, riadó. Megsértették hazánkat a sunyi, imperialista nyugatiak!
Utcára bégetni, hisz nem lehet, hogy egy szerethető válogatottal így szórakozzanak! Pedig ezekre lehetne építeni szokták mondogatni.
Hívjatok be lengyel, román, azeri, eszkimó, holland vendégbégetőket jó pénzért, mert a nemzeti "szellentő honvédők" ezt nem tűrhetik.
A kőrözött MOL vezér Hernádit, Orbán szotyolatársát is védjétek meg, bújtassátok, nehogy már...ez a büdös nyugat ...

Még egy stadiont Fecsútra, de a másik oldalra, mert ....

Orbán banda ne kísérletezgess tovább rajtunk, takarodj!

2013.10.12. 15:36:37

8:1 = feltolta a homlokára a szemüvegét (vagy a napszemüvegét), mert nem hisz a szemének. Egyébként mi egyébre lehet használni majd a stadionokat? Inkább nem írom le a város nevét, van egy rozzant pálya,mellette vagy benne használt autókat árulnak,néha vándorcirkusz állítja fel a sátrát :(

lobster thermidor 2013.10.12. 15:36:42

@egyetmondok:

Hát az úgy van, hogy az állam beteszi a közpénzeket és megengedi, hogy a vállalkozások adózás helyett a TAO nevű pénzmosodán keresztül átfolyassák a pénzt a magánszemélyek, és vállalkozások tulajdonában levő klubokba, valamint a magánszemélyek által tulajdonolt alapítványokba.
Ez egy klasszikusan kiépített pénzmosó rendszer, amelyben az adózás alól kivont pénzeket a vállalatok egyenes úton a miniszterelnök magánvagyonának gyarapítására költhetik.
A rendszernek egyik legeklatánsabb példája Orbán Viktor felcsúti fociakadémiája, és az abba pumpált pénzek sorsa. Az alapítványba Orbán bevitte az általa privatizált régi focipályát, melyre a vissza nem térítendő milliárdokra rúgó állami támogatásokból, és TAO pénzekből épül a stadion, és épült mellé a fociakadémia. Bár a telek tulajdonjogilag így is Orbán Viktor nevén van, de az alapítvány, és a ráépített sokmilliárdos ingatlanvagyon felett is ő rendelkezik. A fidesz kétharmadnak elég 10 perc, hogy törvényt alkosson arról, hogy támadhatatlanul, és végérvényesen átkerüljön a nevére minden, amit a támogatásokból, kizsarolt adományokból a telkére építettek.

no_successful2 2013.10.12. 16:03:51

"Épp elég baj, hogy a Hollandia elleni vereséget Orbánisztán szimbolikus vereségeként lehet megélni."

A ti 2010-es választási vereségetek meg kőkemény valódi vereség volt, és ez remélem tartósan így is marad.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 16:11:33

„Ahogy öregszem, hajlamosabb vagyok szkeptikusabb lenni. Az értékeket fontosabbnak tartom, mint a pénzt. Nemzeti szuverenitás egyre fontosabb a fejemben. A kérdés az: Ki kormányoz minket? - ez a kulcskérdés" - nyilatkozta Orbán egy londoni lapnak. (hetivalasz.hu)

1. Eddig fontosabbnak tartotta az értéknél a pénzt.
2. Egyre jobban félti a kormányfői székét.

Jó tisztán látnunk, köszönjük.

Blogger Géza 2013.10.12. 16:12:07

Érdekes, amikor 5-1-re vertük az észteket, nem jött poszt arról, hogy "Magyarország miért áll nyerésre". Szerintem az is nagy szó, hogy versenyben voltunk (matematikailag még most is abban vagyunk) a világbajnokságra való kijutásra.

Ez a poszt meg pont olyan, mint Devecseri megmozdulása... Szánalmas.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 16:17:26

@Blogger Géza: Köszönjük, Géza -- írjál, amikor legközelebb a mongolokat fektetjük meg.

no_successful2 2013.10.12. 16:19:07

@Sexual Harassment Panda:

"mi koze van a tegnapi meccsnek a kormanyhoz?
Tiszta orult mindenki."

Hagyd a francba.
Mikor nyert a válogatott, persze nem bégettek. Most meg Zorbán monnyon le. Szánalmas vergődés. Sőt nevetséges.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 16:19:32

Visszaemlékszik a nehéz időkre, a késő 80-as években, amikor a Fidesz még kis pártként szemben állt a szovjetekkel, a szakszervezetekkel, a milíciákkal és az államapparátussal. „Ezzel voltunk körülvéve, és nyertünk. Hasonlítsa össze a kockázatot most - ez csupán semmiség." - mondja Orbán.

LOL

DezInf 2013.10.12. 16:26:38

@­DezInf:

Látom a nicktolvaj köcsög névrokonom igencsak aktív volt.
A saját nickjén nem mer jönni a narancsnácija, mert az túl ciki lenne.

Szóval kedves névrokon nicktolvaj, szopikázzad a zorbándákót alaposan, aztán fogmosás nélkül ki is nyalhatod a vezéred hátsóját:)))

Már a foci témában sem mered saját neveden vállalni a véleményedet? - gyáva nyuszi.

Az meg csak hab a tortán, hogy ha a nevemben fírkálsz, azért egy kanyi lóvét sem kapsz te fidexdriod:)))))

A FIDEXDROIDOKNAK csak ennyi esze van :))))

explanatus 2013.10.12. 16:34:31

Azt azért el kell ismerni, hogy (negatív) kiválasztásban mi vagyunk a legjobbak. Láthatta mindenki tavaly nyáron az esküt-tevő tiszti-iskolásokat. Ott is sikerült a kiválasztás, szegények estek össze az eskütételen. Persze, ott, akkor sütött a nap.

A hollandok meg focimeccsen fociztak. Az ész megáll! Az oranje-sek ismerik a titkot. A focimeccs akkor kezdődik, amikor a bíró belefúj a sípjába és addig tart, ami le nem fújja. Az a csapat nyer, amelyik a két időpont között több gömb-alakú valamit (focinyelven labdát) a másik csapat kapujába rúg/fejel. Ilyen egyszerű.

Ja. és tudnak örülni. Valahogy így: www.youtube.com/watch?v=C7fftVCcOdU Nem verik szét a buszt, nem teszik tönkre a metrókocsikat, egyszerűen örülnek, a csapatnak, a sikernek.

Laci A Lakli 2013.10.12. 16:43:48

Sokat gondolkoztam, miként fog a baloldal ez a tragédia után "nácizni". Sikerült :)

Csak az felejtődik el, hogy az egész tragédia épp a liberális értékrend miatt következhetett be.
Gondoljunk arra, hogy ma már vannak olyan válogatott játékosok akiknek a pénz az fontosabb, mint a nemzet. Sok játékos a klubjában (ahol kap fizetést) jobban hajt mint a válogatottban... Lélektelenekké váltak a nemzettel kapcsolatban. -tisztelet a kivételnek

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 16:45:21

@Laci A Lakli: Nem inspiráló nekik, hogy a Vezér rajtuk tartja atyai tekintetét? Akkor eleve hogy kerülnek be a válogatottba?

felcsutisuttyo 2013.10.12. 16:47:30

BŰZLIK AZ ORSZÁGUNK...A NEMZETI SZARBAN VAN...MERÜLÉS ELŐTT !! VAGY MEGAKADÁLYOZZUK, VAGY MERÜLÜNK....

DezInf 2013.10.12. 17:45:45

@Laci A Lakli:

Mit vacakolsz, gyúrcsány a hibás meg az elmútnyócév!

Azok a rohattak, még stadionyt is alig építettek:)))

Bajnai a legfőbb bűnös, mert csak meg mert választások lesznek.

szintetikus 2013.10.12. 17:58:43

Bal vagy jobb oldal... lol
senki nem nyúlt hozzá az utánpótlás edzéshez, senki nem rúgta ki, tiltotta el a közeget mérgező, tudatlan bunkókat
meg kell fizetni olyan szakembereket, akik értenek a szakmájukhoz, így megy ez orvoslás, tervezés, stb. területén is
de itthon kiutálják őket és nem engedik dolgozni vagy már ide sem merik hozni

blöff 2013.10.12. 18:58:08

"elveszett a közös erkölcsi és politikai mércénk a hatalom megítélésében"

olyannyira szép ez, hogy teljes süketség van az "oldalak" között, egy jobbos sem lesz soha képes megérteni a másik véleményt, letromfolja, letrollkodják az ellenvéleményt és azt hiszik, hogy nyertek, meggyőzték, bekussoltatták. Eközben annyi történt, hogy egy-egy társukat megbélyegezték és idegennek kiáltották ki a saját hazájában. Ez az "idegen" aztán elkezd természetesen ellenük drukkolni, sőt... és elérkezünk a magyar történelem megannyi példájához, mint ahogy most is, hányan lehetnek a kárörvendők a vereség okán.
Öngyilkos a magyar jobboldal, észre sem veszi, sikerült elérnie, hogy "magyarok" "magyarok" ellen drukkoljanak, mert vélemény alapján lett megkülönböztetve, hogy ki a "magyar".

MiKeyRuLeS 2013.10.12. 20:17:25

@Laci A Lakli: Hollandia az egyik legliberálisabb európai ország...

hátsó szándék 2013.10.12. 20:21:46

@blöff: sajnos teljesen igazad van. Soha nem érdekelt a foci,nem néztem egy percet sem a tegnapi meccsből, sőt, szerintem a focisták általában semmirekellő bunkók, de tudom, hogy sok magyarnak fontos, ezért igenis le vagyok lombozva.

Ugyanakkor - magamnak sem merem bevallani -, ha a jelenlegi ciklus fanatikus futball-imádatára, a stadionépítésekre gondolok, van bennem valamiféle perverz káröröm is. Ezt sikerült elérniük: ott tartok, hogy örülök, ha kikap a magyar csapat. De amiatt, hogy titkon örülök, persze bűntudatot is érzek.

Ha mondjuk mi verjük meg a sajtfejűeket 1:8-ra, természetesen örültem volna a győzelemnek, de rossz szájízzel, mert tudtam volna, hogy most az Orbánizmus triumfál, és igazolva érzi magát. Tehát így is, úgy is szar.Sem örülni, sem szomorkodni nem tudok őszintén, a gondolkodásom elmozdult a torz irányba, a lelkivilágom távolodik az egészségestől. Most ez az én hibám, vagy a rendszeré?

wotan 2013.10.12. 20:39:55

@Most hogy fog csalni a fidesz a bajai választáson?: Ez most NEM elsősorban neked szól, hosszú-nicknevü-barátocskám. De egy kicsit azért igen. Tehát nem-ballib-hozzászólók: hagyjuk itt ezt a virtuális pöcegödröt, mert még szagosak leszünk mi is. Itt alul vagyunk képviselve. A való életben szemlátomást - szerencsére - nem. Bármi téma merül ugyanis itt fel - mindig csak a zorbánra kerül vissza a szó, mint Freudnál a szexre. Itt nem érvelnek, itt itélkeznek. Mást nem adhatnak, csak mi lényegük (vagy amiért fizetik őket). Szánom őket.

hátsó szándék 2013.10.12. 20:55:29

@wotan: Bocsánat, de talán nem a zorbán tehet róla, hogy mindenhol, mindenről ő köszön vissza a fejekben? Az élet minden területén jelen lenni, dominálni, passzátszelet fújni, ezt akarja az orbánizmus - a foci esetében meg aztán, pfff, ez hatványozottan így van. Ne csodálkozz, ha foci=Orbán a fejekben. Ő maga akarja így.

Suna bácsi 2013.10.12. 21:33:29

Húú B+... ekkora zagyvaságot rég olvastam... Szóval Korcsmár az első gólnál azért nem ugrott fel a Pörszi előtt fejelni, mert a fidesznek 2/3-a van... Devecseri azért fejelt parádés öngólt, mert Orbán a miniszterelnök... a nyolc(!) légióssal a kezdőben felálló magyar válogatott azért nem tud háromszor egymás után saját játékoshoz passzolni, mert Felcsúton és Debrecenben stadiont építenek.
Ezzel indulni kéne a választáson 2014-ben...
Az meg sem fordul a fizetett bértollnokok fejében, hogy azért szar a magyar foci, mert már 1986-ban elszaladt mellette a világ élvonala, mert csak a holland fociban van kb. annyi pénz, mint a teljes magyar GDP, mert a holland válogatottban az európai élcsapatok legjobbjai, sztárjai, meghatározó emberei játszanak, a magyar válogatottban meg ugyanezen bajnokságok másodosztályú, ill. másodvonalbeli bajnokságok középcsapatainak kiegészítő emberei...
...vagy csak szimplán a bértollnok a., hülye a focihoz; b., hülye a politikához; c., hülye mindkettőhöz; d., érti mindkettőt de azért kapja a fizetését hogy hülyeségeket írjon.
(ui.: én a d-re tippelek ;-))

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.10.12. 21:37:34

@Suna bácsi: Igazából a-tól d-ig. Én szomjúhozom éppen ezért az értő hozzászólásokat, mint a tied.

wotan 2013.10.12. 22:34:00

@hátsó szándék: "...mindenről ő köszön vissza a fejekben..."
Az 1/3 választáson megjelent részének fejében, hogy pontosabbak legyünk. Legfeljebb.

2013.10.12. 22:38:11

@Lencsés István: Merttel nem kezdünk mondatot? Olvastál már Arany Jánost? Jókait? Hülye vagy, de annyira, hogy magad se veszed észre. Teljesen NER kompatibilis. Vagy inkább debilis.

2013.10.12. 22:39:33

@Suna bácsi: Bizony, bizony! Igaza van az úrnak! Mindenről az elmúttnyócgól tehet!

2013.10.12. 22:48:17

@Lencsés István: "A mondatkezdő szavakkal kapcsolatban több nyelvi babona kering, például: „hát” szóval nem kezdünk mondatot. Nyelvtanilag sem ez, sem az nem indokolható, hogy mutató névmások nem állhatnak a mondat élén.
Az „ilyen, olyan, azért” szavak alkalmasak arra, hogy kapcsolatot teremtsenek a szöveg egy-egy korábbi vagy későbbi elemével. A visszautalás (anafora) vagy előreutalás (katafora) mondatkezdő helyzetű mutató névmással is történhet. Állításomat két szépirodalmi példával szemléltetem.
Kosztolányi Dezső: Őszi reggeli című versének kezdetén az „Ezt” mutató névmás előreutal a később említett gyümölcsökre. Tóth Árpád: Elejtetted a napot című versének egyik mondata pedig „Azért” szóval kezdődik. Ez a mutató névmás visszautal az előző versszak víziójára.

„Ezt hozta az ősz. Hűs gyümölcsöket
üvegtálon. Nehéz, sötét-smaragd
szőlőt, hatalmas, jáspisfényü körtét,
megannyi dús, tündöklő ékszerét.”

(Kosztolányi Dezső: Őszi reggeli)

„És egy furcsa vízió
Vad erővel elkapott.
Úgy éreztem: kezeid
Tartották ma a napot.

Azért volt oly különös,
Minden fénynél édesebb,
És én ezt csak most tudom,
Amikor már este lett”

(Tóth Árpád: Elejtetted a napot)"

Lencsi baba, szopjál!

2013.10.12. 22:51:38

@Lencsés István: "Prokontra.hu. Mert ha gondolkozol, az nem fáj. Scientia est ...
Mondatkezdés Ahogyan éssel nem kezdünk mondatot, ... Az stb. természetesen mehet, mert erre nincs más lehetőség (illetve elvileg ki lehet írni, ...
www.prokontra.hu/content/view/403/2 - Cached"

Egy felsőfokon, magyarul beszélő honlapról. Bár neked nagy fájdalmaid lehetnek.

2013.10.12. 22:52:48

@Suna bácsi: Szerinted erről szólt? Vannak gondok a fejedben.

Laci A Lakli 2013.10.13. 07:18:25

@MiKeyRuLeS:
Azért a holland liberalizmus és a magyar "álliberalizmus" közt óriási különbség van!
Hollandiában nagyon megfér a nemzeti öntudat a liberalizmus mellett. Nem az van, hogyha lát egy holland liberális egy holland történelmi zászlót akkor reflexből "nácizik". Míg itthon ha egy hazai "liberális" lát egy árpád sávos zászlót akkor rögtön már Auschwitzba tartó vonatokat víziónál.
Nem véletlenül tettem az itthoni "liberális" szót zárójelbe, ugyanis ők valójában nem liberális. Azért, mert támogatják a fartúrás és egyéb számomra szélsőséges "értékrendet" még nem lesznek liberálisok.

délioldal 2013.10.14. 09:38:50

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ezeket a köröket már szerény személyem is megfutotta a szellemi fogyatékos Lencsés Istvánnal. De neki "tényei vannak" és a "link nem tény". Tehát teljesen feleslegesen idézel mindenféle irodalmi műből, úgyis megcáfolja, mert ő jobban tudja. Illetve a "többdiplomás magyar tanár". Ez a szerencsétlen képtelen beismerni, hogy téved és betegesen javít ki mindenkit a saját, nem létező nyelvtani szabályai alapján, a 10 szavas szókincsével, amihez néha hozzácsap egy-egy valahonnan éppen megtanultat. Persze ez nem feltétlenül jelenti, hogy képes azt helyesen használni, mivel értelmezni nem tudja, csak azt hiszi azáltal majd okosnak hiszik. Ezt csinálja lassan 2, vagy 3 éve.
Legutóbb megkértem, hogy szkennelje be a nem létező diplomáját és nyelvvizsga papírjait, illetve egy könyvből az általa állandóan szajkózott szabályokat ("mivel a link nem tény"), de azóta sunyi módon hallgat és behúzta fülét farkát. Ez az ember egy öntelt, gonosz kis Forrest Gump. De nem is, mert Gump-ot lehetett szeretni, de Lencsés olyan idegesítő és sötét, hogy lassan külön fogalommá válik.

Lencsés István 2013.10.14. 09:40:40

@Könnyen elkaptuk, uram!: Kötőszóval továbbra sem kezdünk mondatot , ha ez nem jut el , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Olvastam őket , de azok versek , nem mondatok . A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság . Nem vagyok " .... Lencsi baba .... " . Neten nem lehet szopni . A link nem tény . Nincsenek fájdalmaim .

2013.10.14. 14:47:14

@Lencsés István: Lencsi baba! A tények ne zavarjanak. Vannak kötőszóval kezdett mondatok. A vélemény nem lehet hazugság. A vélemény egy kialakított kép . Lehet téves, lehet hamis. De nem hazugság, az akkor lesz, ha valótlant állítanak valakiről. Hogy hazugság, az akkor derül ki, ha cáfolják. Tudod cáfolni? Nem.
Neten nem lehet szopni? Hisz egyfolytában azt teszed!

2013.10.14. 14:48:38

@délioldal: Igen, tudom, hogy értelmileg és érzelmileg is fogyatékos.
süti beállítások módosítása