1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2013.09.29. 08:28 HaFr

Csak a romantika maradt

A Kecskeméti Törvényszék törölte a múlt vasárnapi időközi önkormányzati választás eredményét, az ötből egy (a 32.) szavazókörben meg kell ismételni a választást. A szombati dátumú végzés szerint a bíróság a rendelkezésére bocsátott videófelvétel alapján megalapozottnak találta a kifogást, hogy az érintett helyen a választói akaratot befolyásolva szervezetten, autóval szállították az embereket szavazni: ez kampánycsendsértésnek minősül. Megtörtént az első jelentősebb hiba, amit korábban megelőlegeztem, és komoly érvágás lehet a Fidesznek a jövőre nézve, miközben Orbán utoljára 50-60 éve hallott tónusban így szónokolt a kongresszusukon, ahol egyetlen ellenszavazat nélkül választották újra: 

"Magyarországot és a magyar embereket a volt kommunisták adták a spekulánsok, a bankok és a multik kezére. Ez az igazság. A pufajkát öltönyre cserélték, de a mentalitás ugyanaz. Vannak, akik azt mondják a kommunistázás ma már üres beszéd: a kommunisták már kikoptak, a mai MSZP-sek pedig már fiatalabbak, mint mi vagyunk. Meglehet. De én azért azt gondolom, hogy ahol dinoszauruszok vannak ott vannak bébiszauruszok is. Az öregek pufajkát hordanak, a fiatalok elegáns öltönyöket. Mikor mi a világdivat. Ők azok, akik mindig készen állnak arra, hogy Magyarországot ismét átadják a gazdasági gyarmatosítóknak”.

Megnyugtató, hogy Orbán egyetlen lényeges dolgot árult el a Listen to Your Heart ma már anakronisztikus dallamára (ha már a szenvedélyeket akarják költögetni egy ilyen kormányzás után, akkor ajánlom inkább a Wallt vagy Bruce rappesített változatát), és ezt jó egyre többször kihallani a beszédeiből: a Fidesz-kormányzás egyetlen csődtömeg, és a konzerv Roxette-feeling mellett már csak az ökölrázás és a véres száj maradt meg a Vezér 25 éves politikai múltjából. A jó időben hozott törvényszéki döntésnek megvan a szimbolikus jelentősége is: hivatalosan is leszámolt a Fideszhez fűződő minden illúzióval. Ez az illúzió egyre inkább csak a legközelebbi szűk körben működik (meglehet, pontosabb úgy fogalmazni, hogy már csak ebben a szűk körben működtetik, miközben talán ezek sem hiszik), akiket vastapssal jutalmazott a kongresszusi mameluk sereg a megválasztásuk alkalmából. Reménykedjünk benne, hogy a világ kleptokráciájának eme illusztris tagjai az utolsó pártvezetői ciklusukba kezdtek bele!

109 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr195538923

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csak a romantika maradt 2013.09.29. 17:52:02

A Fidesz-kormányzás egyetlen csődtömeg.

Trackback: Már rólatok szól 2013.09.29. 14:15:13

Volt egyszer egy párt. Fiatalok voltak, tele változtatni, a begyöpösödött, megújulni képtelen kommunista rendszert leváltani akarással. Sokszor nemcsak igazuk volt, de igen frappáns módon találták fején a szöget. Szerethetőek voltak, sőt, talán az egés...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2013.09.29. 10:10:30

Ez a meghatározhatatlan állagú 26 munkahelyet személyesen felavató multiseggnyaló csuti dolomitbányász komcsifattyú,épp elmét alaposan megröhögtet.Ember még ennyiszer nem csinált segget a szájából!Ráadásul a szocik nagyon kispályás tolvajok hozzájuk képest,szép csendben a leggazdagabbak egyike lett hatalmával élve ő is és fajtabelijei!

egyetmondok 2013.09.29. 18:22:53

Orbán beszédéről:
Világos képlet kell legyen: Orbán gyáva akár csak egyetlen centit,mit centit,millimétert is mozdulni középre. A szavai a legszélsőségesebb magyar jobboldal érzésvilágát célozzák,a fijjug tehát teljesen hátat fordítottak bármely,mondjuk a német jobboldalhoz hasonló politikai iránynak. Ergo: itt van a szemünk előtt a jobbközép politikai tere,komplett üresen. Bele kell tudni lépni,nem is vitás,s ha valahol,akkor ezen blog környékén létezik erre kapacitás.

A kecskeméti bíróság döntése:
Aki akár csak felületes rálátással is bír a magyar bíróságokról,az mind tudja,hogy Kecskemét "micsoda". Hogy "micsoda" az egész megye. Nos,ezért ennek a döntésnek bőven több, mint jelzés az értéke.
A politikai programok megalkotása környékén,fenntartva az esküdtszékekre vonatkozó szerintem kiváló ötletet,nagyon gondosan kell eljárni,és egyértelműen kell üzenni a magyar bírói karnak: olyan politika kell következzék,amelyben ennek a hatalmi ágnak az épsége,érinthetetlensége alapvetés,kőkemény alapvetés,mert ne feledjük, hogy a bírói nyugdíj korhatár hihetetlen megváltoztatásának gyalázata,és különösen a felfoghatatlan károkat okozó,gyalázatos semmiségi törvény olyan politikai nyomás alá helyezte a kart,amellyel annak döntő,elsöprő többsége soha nem is találkozott.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 18:53:56

almodoztok megint.

a hatalmi agak SOHA nem voltak fuggetlenek, nem az utolso par evben hanem sohasem. KUK, Horty korszak, Kadar korszak... soha. Amig nincs ra "igeny" addig nem is lesznek azok. Nem is lesznek azok, mert ahogy az arab vilag nem kepes demokratikus berendezkedesre ugy a kelet europai allamok sem.

A magyar embert meg nem erdekli a demokracia.( leszamitva kb par ezer embert, akik jokat veszekednek ezen meg blogolnak, de legures terben elnek - vagy fizetik oket hogy ilyenek legyenek vagy maguktol vakok)

A magyar embert a tele spajz erdekli, meg hogy egy centivel nagyobb legyen a kocsija/nyaraloja/barmilye mint a szomszede. 89-90ben a gorenje fontosabb volt mint odafigyelni mi folyik a Kerekasztal korul. Atlagmagyar nem akar adot fizetni mert minek es minden nap rantotthust akar enni.

Ezt a vilagot Orban ismeri a legjobban, Gyurcsanynak, Bajnainak meg stb fogalmuk sincs ezekrol.

Amig lesznek szep szonoklatok meg piros-feher-zoldbe oltoztetett BARMI addig Orban nyer. Termeszetessen telibesz@rja a valasztokat, de egyedul o ert a nyelvukon. A Hosok teren elmondott beszede ota szinte egyedulikent az elitben van megkerdojelezhetetlenul es semmi jele sincs annak hogy tavozna. Ezt ennek koszonheti, hogy tud "magyarul".

draft22 2013.09.29. 19:00:44

@egyetmondok: A dologról annyit, hogy itt egyszerűen nem születhetett más döntés. Tanúk és videó volt. A bíróság a Fidesz érdekében is így kellett, hogy döntsön, mert ha nem így tesz, akkor külföldi megfigyelők garmadáját kapja a nyakába 2014-ben. A német választások eredményeként biztosan olyan politikus lesz Németország külügyminisztere, akivel a Fidesz rosszul jár. Érdemes tudni, hogy van esélye egy CDU-Zöldek koalának, a zöldeknél nem valószínű, hogy DCB lenne a külügyminiszter jelölt, de informálisan hosszú évek óta nagyon komoly beleszólása van a zöldek külügyeibe. Az SPD még egy csoportban leledzik az MSZP-vel.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 19:02:39

@egyetmondok: dehogy.

Orban mindig is millimeter pontossan kozepen volt, es mindig ott is marad - a magyar valasztok egeszenek atlagahoz merve. Hogy ez a kozep hol van azt o pontossan - politikai szimatanak koszonhetoen - tudja.

Az "altalanos" felallashoz kepest balosan kezdte a kilencvenes eveket - csakugy mint a kadar korszakbol "megmaradt" emberek. Aztan ahogy talalta meg magat a tarsadalom, ahogy kezdett kilugozodni a cocialista beallitottsag a nepbol o ugy huzodott a neppel kozepre ( 1996 MPP-Fidesz ) majd szepen - persze tokeletessen a "nepi" kozepen maradva - huzodott jobbra, lasd '98 Kisgazda-Fidesz osszeborulas. Aztan tovabb jobbra - ertsd a "nepi" kozepen maradva tovabbra is - mert az istenadta nep bizony a jobbszel fele kezd csuszni.

Ez Orban nagy titka, sebelszi pontossaggal tudja merre tart a nep es hogy milyen nyelven kell hozza beszelni.

czjanos 2013.09.29. 19:04:27

Kósa Lajos szánalmas volt, ahogy habogott a bajai csalással kapcsolatban Mészáros Antónia Szabad szemmel c. műsorában. Már azt vártam, mikor mondja ki, hogy az nem is csalás volt, csupán úri huncutság.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 19:06:52

@draft21: "A dologról annyit, hogy itt egyszerűen nem születhetett más döntés. Tanúk és videó volt."

aki ilyet leir annak nincs fogalma a mai magyar igazsagugy mukodeserol.

Tanuk? Video? Ugyan. Semmit sem jelent.

Dietmar Clodo Pinterrel - tanuk, videok.
A sztori vege: " sosem talakoztam Clodoval, nem is tudom kicsoda"

ez hirtelen eszembe jutott, de kb tobb ezer ilyen ugy van ahol a video meg a tanuk semmit nem ernek a hatalmi szo ellen.

Az olajos ugyekben volt olyan hogy szegyelte magat a biro: 12db tanu volt akik ugyazt mondtak 6 even keresztul, + fenykepek - de nem vettek figyelembe:)

2013.09.29. 19:07:30

@visszakettopadlogaz:

Ez így szép és jól hangzik, de a valóságban Orbán bukott 2002-ben, majd 2006-ban és 2010-ben meg az MSZP kétharmadhoz juttatta.
Na most a puding próbája igazából jövőre lesz.....

egyetmondok 2013.09.29. 19:09:46

@draft21:
A helyi és megyei választási bizottságok is ua.videot látták,és simán mást döntést hoztak.
A bíróság is dönthetett volna simán ugyanúgy.
A 14es választások külföldi megfigyelhetősége nulla,ha jól tudom,erről már törvény is született.

egyetmondok 2013.09.29. 19:12:38

@visszakettopadlogaz:
Nem ez az Orbán vesztett két választást is a kétezres években,s nem ugyanez az Orbán volt olyan zseni,hogy 94ben épphogy bejutottak ? De igen.
Én nem vitatom,hogy le lehet őt így is írni,ahogyan Te teszed. S nem is Orbánban tévedsz. Szerintem a választókban tévedsz.

egyetmondok 2013.09.29. 19:14:36

@visszakettopadlogaz:
Ha nincsen a 2008as nagy pü válság,2010 ahhoz képest ami lett,semmi se lett volna.
Na, ahhoz a magyar népléleknek annyi köze volt,mint macisajtnak a brummogáshoz.

2013.09.29. 19:14:45

@egyetmondok:

"Szerintem a választókban tévedsz. "

Ez így van.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 19:18:44

@MikeBoy: ne bolondozzunk kerem.

A fidesz nek nem volt gyakorlatilag kampanya 2002re. Az orszag Nato tag volt mar, de nem volt EU tag. Kepzeld el magad Orban helyeben:

latod hogy a gazdasag erosodni nem tud nagyon. Tudod - mert o tobb informaciot kap hivatalossan es nem hivatalossan europabol mint te vagy en - hogy az EU szopas lesz. A csatlakozasi targyalasokon mar bebiztositottad magad ( es a haverokat ) "jo" szerzodesekkel, de nem akarod TE bevinni az orszagot egy olyan dologba amit MINDENKI utalni fog - akkori elorejelzesek szerint - 20 ev mulva. Az antalli strategia pont az volt hogy "turelem".

a szavazsoknak a fidesz gyakorlatilag leengedett kezzel futott neki, de igy is megnyerte. Szamolni tudni kell, igy nyert az MSZP. A valasztasok utan a szavazolapokat meg kellett volna orizni 90 napig, erre a kovetkezo heten bezuztak FIDESZes jovahagyassal. Ez utan volt az Erzsebet hidi incidens aminek mozgato rugoit a media elmosta.

Te mit szursz le ebbol? Meg akartak nyerni?

2006ban a ket valasztasi fordulo kozott nyilvanvalo lett a laikusoknak is hogy most nagyon nehez idok jonnek, plusz jott 2008szeptemberben a valsag is. ( Mondjuk azt Orban nem tudhatta akkor )
2006ban aki kicsit kozel volt a fideszhez az tudta hogy nem akartak nyerni, de ahogy emlekszem ez eleg magas fideszes helyekrol is visszaszivargott.

Az oszodi beszed utan esze agaban sem volt atvenni a kormanyzast - hulye lett volna.

Orban 2002-2006 kozott szinte nem volt az orszaggyulesben. Volt 4 ev szunete. 2006 ban az elvesztett valasztasoktol aktiv az orszaggyulesben, mert 2010ben nyerni akartak.

Észmegálló 2013.09.29. 19:19:15

@egyetmondok: Tévedésben vagy, a helyi és megyei választási bizottságok nem ua. videót látták, hanem a látásukat a narancsköd teljesen elhomályosította. Látásuk, gondolkodásuk csak a másnap túlélésére koncentrálódott.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 19:21:04

na mindegy, nem tepem a szamat tovabb, summa summarum ez a bajai dolog annyit szamit mint '76-os naptaron a legyszar.

2013.09.29. 19:22:15

@visszakettopadlogaz: "a hatalmi agak SOHA nem voltak fuggetlenek, nem az utolso par evben hanem sohasem."

Ez így van, szegény Montesquieu ezt a királyságra találta ki. A kormány őfelsége kormánya, a törvényhozás a rendek küldötteivel a végrehajtó hatalmat törvényeken keresztül korlátozza, és a bíróságok, ahol a bírói pozíciókat annak idején praxis-szerűen vásárolták a kiöregedett bíróktól a fiatal jogászok.

Ehhez képest nekünk van egy olyan kormányunk, amit a törvényhozó hatalom választ, ráadásul a miniszterek java része tagja is a törvényhozásnak, sőt, a frakciófegyelem miatt gyakorlatilag megrendeli a törvényeket a kormánypárti frakciótól, ahelyett, hogy ő alkalmazkodna hozzájuk. A bírókat az a köztársasági elnök nevezi ki, akit szintén a törvényhozás választott. Hol van itt - na nem gyakorlati, hanem pusztán elvi alapon is - a hatalmi ágak szétválasztása? Sehol.
Az alapvető probléma ott van, hogy a hatalom megszerzéséhez egy olyan vizsgán kell a politikusnak átmennie, ami nem a hatalomgyakorláshoz szükséges képességeit teszi próbára. Egy népszerűségi verseny győztese nem biztos, hogy képes egy országot vezetni, pusztán azt bizonyítja, hogy képes egy népszerűségi versenyt megnyerni. Ennyi erővel egy szépségverseny győztesét is megbízhatnánk kormányalakítással.

A rántott húshoz meg annyit, hogy ez a tanult tehetetlenség. Az elmúlt száz évben folyamatosan ment az ország átalakítása, minden józan ész, szakmai érv stb. ellenére. Az emberek ma már nem a rántott húst akarják, hanem hogy hagyják őket békén. Hogy ne kelljen a Hazafias Népfront, vagy Nemzeti Együttműködés Rendszere mellett felsorakozni, tranzakciós vagy nyakkendőadót fizetni (talán emlékszünk, ez utóbbit a Gyurcsány-kormány akarta bevezetni). Mindenki tudja, hogy a politikusok mire a hatalomig eljutnak elfelejtik, hogy milyen embernek lenni, a hatalmi alkuk kötik gúzsba őket és elveszítik a valósággal való kapcsolatukat is. Ezért mindenki tudja, hogy mindegy kire szavaznak, az lesz a legrosszabb nekik. Al Bundy mondta, hogy mindegy melyik lányt választod, ő lesz a lehető legrosszabb számodra feleségként.

2013.09.29. 19:24:20

@visszakettopadlogaz:

"na mindegy, nem tepem a szamat tovabb "

jobb lesz, mert gyakorlatilag össze-vissza beszélsz már....

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 19:24:43

@MikeBoy: amiert a francia atlagpolgar kimegy az urcara es felboritja a rendorkocsit azt magyarorszagon max fizetett csocselek csinalja meg. Mi magyarok soha nem harcoltunk a szabadsagert - '56ban volt par ezres fiatal tomeg akiknek tisztelet es hosok voltak mert eletuket adtak - de '56 videken abbol allt hogy kapanyelre tamaszkodva neztek az orosz tankokat.

A szabadsagot meg annyira akartuk '56ban hogy egyszerubb volt nov 4 ig kisetalni 200.000-en ausztriaba mint itthon csinalni valamit.

2013.09.29. 19:26:01

@visszakettopadlogaz:

Na látod az uccsó hozzászólásodban van valami....:)

egyetmondok 2013.09.29. 19:26:16

@visszakettopadlogaz:
Attól pedig végképp bárkit óvnék,téged is,hogy komolyan elképzeld,el is hidd,hogy,mondjuk 2002ben Orbán nem is akart nyerni.
A duma nem rossz,az biztos,de a paceknál nincsen semmi teljesítmény,se ellenzékben, kormányon meg aztán végképp,s ennyire mégse csak a politikai kommunikáció ez a világ.

szuperkrumpli 2013.09.29. 19:30:52

@visszakettopadlogaz: Most is ez van. Tüntetés helyett külföldre ment 3-400 ezer honfitársunk. Itt most bármit ki lehet sajátítani/államosítani/ellopni, a nép egy marék rezsikúrásra vígan tapsol a főnöknek!

ob.szerver 2013.09.29. 19:31:21

@visszakettopadlogaz:

"Ezt a vilagot Orban ismeri a legjobban, Gyurcsanynak, Bajnainak meg stb fogalmuk sincs ezekrol."

Az nem lehet, hogy csak nem kívánnak lemenni a demagógia, populizmus, népbutítás, rövidtávú "eredmények" hosszútávú károkozás árán orbáni nívójára? Mi lenne a megoldás az ellenzék részéről, még több orbánizmus? Aligha. Ha az országnak ez kell, akkor legyen. Egy -két generáció majd rámegy, de előbb-utóbb majd tanulnak belőle.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 19:34:03

@MikeBoy: vartam ilyen stilusu hozzaszolast. koszonom. a stilus maga az ember.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 19:36:20

@egyetmondok: akkor egyet kerdezek: miert nem ovtak 2002ben? Megtehettek volna. Miert egyeztek bele hogy a torvenyes hatarido elott megsemmisitsek a valasztocedulakat?

2013.09.29. 19:42:28

@visszakettopadlogaz:

Semmi gond.
Túl magas lovon ülsz és ahhoz képest túl sok a butaság.

Egyébként milyen stílus?

Na mindegy:

"ne bolondozzunk kerem."
.....

Ebbe a hozzászólásodban gyakorlatilag fantáziálsz.
Most komolyan azzal vitázzak, hogy Orbán = FIDESZ kétszer el akarta veszteni a választásokat?
És te írod, hogy ne bolondozzunk?? :)

Ha megbántottalak, akkor se haragudj, hogy erre azt írtam, össze-vissza beszélsz.

egyetmondok 2013.09.29. 19:45:47

@visszakettopadlogaz:
Ez jó kérdés. Szerintem nem volt ott semmi himi-humi,olyan biztos nem,amiért megérte volna az óvásba belemenni,és égni vele egy nagyot.

egyetmondok 2013.09.29. 19:49:36

@visszakettopadlogaz:
" amiert a francia atlagpolgar kimegy az urcara es felboritja a rendorkocsit azt magyarorszagon max fizetett csocselek csinalja meg. Mi magyarok soha nem harcoltunk a szabadsagert - '56ban volt par ezres fiatal tomeg akiknek tisztelet es hosok voltak mert eletuket adtak - de '56 videken abbol allt hogy kapanyelre tamaszkodva neztek az orosz tankokat.

A szabadsagot meg annyira akartuk '56ban hogy egyszerubb volt nov 4 ig kisetalni 200.000-en ausztriaba mint itthon csinalni valamit. " ---

nem tilos ilyen szavakkal leírni ezt a népet.
De szerintem az nagyon buta politikus,aki csak erre akarna bazírozni ebben az országban,mert oké,engedjük meg egy pillanatra (nem biztos,hogy szabad,de legyen...),hogy ez a nép ilyen.
Csakhogy miközben ez a nép ilyen,aközben olyan is,hogy nagyon szereti,ha róla a külvilág egyébként azt hiszi,hogy pont nem ilyen. És ezt Orbán láthatóan szépen benézte,mert az utóbbiról nem vesz tudomást.

Lencsés István 2013.09.29. 19:56:19

Nem érvágás , mert nyertek .

bioLarzen 2013.09.29. 19:58:27

@visszakettopadlogaz:
"almodoztok megint."

Ki is mondta, hogy "merjünk nagyot álmodni"?

bio

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.29. 20:07:15

Olyan szép baloldali beszéd volt ez, hogy már érthető miért esélytelen a Fidesszel szemben bármilyen balos ellenzéki próbálkozás.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 20:22:49

@egyetmondok: nezzuk a tenyeket.

a 2002-es orszaggyulesi valasztast a Fidesz irta ki ( mert ugye o volt kormanyon ) es o felelt a lebonyolitasaert. Ez mindig az ugyeletes kormanypart dolga, eddig ez tiszta.

A szavazas utan nem egesz egy hettel megsemmisitettek a szavazolapok donto tobbseget, lehetetlenne teve az ujraszamlalast. Ezt - a megsemmisitest - a szervezo ( hatalmon levo kormany ergo FIDESZ ) vegezte. Nyilvan nem a veresegyhazi asszonykorus.

Ha a fidesz nyerni akart volna akkor miert csinalja ezt? mert ezzel elvagta magat 100%ig attol hogy eselye legyen.

Miert tettek ezt?

Logikus magyarazat? Valaki?

Peterpapo 2013.09.29. 20:26:28

@visszakettopadlogaz:

"Ez Orban nagy titka, sebelszi pontossaggal tudja merre tart a nep es hogy milyen nyelven kell hozza beszelni."

Nagy tévedés. Fogalma sincs, hogy merre tart a nép, csak sima közhelyeket puffogtat, amit mindenki szeret hallani. Nem kell ehhez akkora ész. Ezt onnan tudom, hogy Orbánnak egy csepp esze sincs és mégis tudja mit szeretnek hallani az emberek. Azért állítom, hogy Orbánnak egy csepp esze sincs, mert ha lenne, nem így tenné a dolgát. Tudod mihez van esze ennek a kis gyökérnek? A hazudozáshoz, de ahhoz nagyon. Bödőcs Tibor fogalmazta meg nagyon jól Orbán politikai mentalitását. Jó pár évvel ezelőtt azt mondta:
- Délelőtt Orbán beszélt az ATV-n. Délután megismételték az adást. Megnéztem akkor is, hogy ugyanazt mondja-e?

Ne ennyit erről a kis gennyládáról.

LEndy 2013.09.29. 20:27:03

@visszakettopadlogaz: he? Jól értem, hogy azt mondod, hogy Orbánnak volt 8 év türelme újra kiskirállyá válni?
Ugye ezt nem gondolod komolyan? A leghiúbb magyar emberről beszélsz, aki soha, de soha nem fog semmit elveszíteni, még taktikai megfontolásból sem. Egyszerűen túl önző hozzá.

draft22 2013.09.29. 20:29:07

@egyetmondok: Igen csak azok pártösszetételűek részben, + kevesebb joguk van kvázi "nyomozni", + a kezdeti Fidesz álláspont, kizárta, hogy ők állapítsák meg a jogsértést (hülye helyzet, mert ráadásul a bizottság (is) felelős a lebonyolításért, tehát kvázi önmagukat marasztalnák el.
A nem születhetett más döntés arra vonatkozik, ha ezt az ügyet kiviszik a nemzetközi "piacra" az jobban árt a Fidesznek, mint az egy szavazókörben megismételt választás.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 20:29:16

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: a mai magyar baloldal egyaltalan letezo maroknyi emberen kivul - akiknek maxirespect innen is bar egyetlen szavukkal sem ertek egyet - letezik a "kamubaloldal" is ( MSZP es egyeb lukas garast nem ero gazdasagi tarsulasok ) melyek neveben baloldaliak, de ez a teljesn politikai analfabeta magyar valasztonak szol, kik kormanyzasuk alatt semmifele baloldali dolgott nem tettek. Inkabb liberalisnak neveznem oket, de annak is a sajatos "magyarosh" lekepezodese. Tulajdonkeppen - talan ez a leghelyesebb definicio rajuk - mindenfele ideologia mentessek, csupan a minel elobb minel tobb penz megszerzese a celjuk. Ez - legyunk objektivek - a magat jobboldalinak mondo fidesz alap ideologiaja is.

draft22 2013.09.29. 20:31:00

@egyetmondok: nem nulla, és nem is lehet az, mert nemzetközi szerződéseket, nem írt át a Fidesz. Lesz megfigyelés, csak az a kérdés, milyen intenzitással.

regress 2013.09.29. 20:31:55

most igazat szólt,a felcsuti csauseszku.az országot a kommunisták adták el. az összes geci ott ül a fideszben,,

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 20:35:05

@LEndy: lebecsulitek Orbant. Ezert fog nyerni megint. Gondolj bele: ha tenyleg olyan egyugyu, hatalomehes, hiu es rovidlato mint szajkozzak mindenhol, akkor o lenne a magyar politikai elit Glinko Bilobaja? ugye hogy nem.

( A páfrányfenyő, röviden Ginkgo, újabb népies nevén ginkó lombhullató, gyógynövényként ismert kétlaki fa, amely a páfrányfenyők törzsének egyetlen ma élő faja - wiki. The Big Survivor nak hivjak, a ma letezo legoregebb, pedig egyutt kezdte a tobbiekkel az evolucios jatekot.

Charles Darwin:
"Nem a legerősebb marad életben nem is a legokosabb hanem az aki a legfogékonyabb a változásokra"
Orban ugyan ez, o alkalmazkodik a legjobban.

willdattaa 2013.09.29. 20:40:04

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A pufajkás Horn-kormány privatizálta a közműveket a nemzetközi kapitalistáknak úgy hogy extra profitot garantált nekik, olyan még nyugaton a kapitalizmus hazájában sem létezik, a kapitalistáknak még ott is versenyezniük kell és meg kell dolgozniuk a profitjukért, ott elképzelhetetlen az hogy azt az állam garantálja nekik.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 20:41:55

@willdattaa: nademost oszinten, ki vart mast egy olyan uj demokraciatol amit a volt moszkvai nagykovet kiallt ki? ( Szuros Matyas, 1989 okt 23 )

egyetmondok 2013.09.29. 20:49:06

@visszakettopadlogaz:
Akad logikus magyarázat,amelyet érdemes elhinni. A Fidesz elvesztette a 2002es választásokat. Így,szépen egyszerűen.
S ha valaki,akkor pont ők tudhatták,nemde,hogy volt,vagy nem volt himi-humi.
Nem volt himi-humi. Ennyi.

egyetmondok 2013.09.29. 20:51:57

@draft21:
Utána kell ennek nézni,írtam,hogy magam sem tudom pontosan,hogy eddig evvel mit machináltak a törvényhozásban,de arra emlékszem,hogy valami korlátozás már létezik a külföldi megfigyelők előtt,olyan,ami eddig nem volt.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 20:53:51

@egyetmondok: namost akkor mindent megtettek volna a gyozelemert vagy nem? A szavazatok megsemmisitese nem ezt tukrozik.

Mellesleg megjegyzem elsiklottunk egy dolog felett:

a szavzatokat 90 napig meg KELL orizni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 20:57:34

egyszeruen a nagy demokraciaban eljutott oda a magyar nep hogy nincs kit valasztani.

Nincs "jo" valasztas.

Ami most megy az nem jo, ami ment elotte 8 evig az meg sokkal rosszabb. Aki frissen jelentkezne a hatalomba mert eddig nem volt kormanyon az elfogadhatatlan kulfoldon, aki meg kepes lenne ezt az orszagot jol vezetni az koszoni szepen de eszebe sem jut politizalni mert tul sokat keres ahhoz tiszteszsegesen, nyugaton.

itt tartunk most, 23 evvel a rendszervaltozas utan.

Ezert mondom hogy a demokracia az nem a magyarnak valo.

2013.09.29. 21:01:10

@visszakettopadlogaz:

"namost akkor mindent megtettek volna a gyozelemert vagy nem? A szavazatok megsemmisitese nem ezt tukrozik."

Nem tűnt fel, hogy akkor már elvesztették a választást?

2013.09.29. 21:02:48

@visszakettopadlogaz: mondtam én olyat, hogy együgyű? Csak hiú és hataloméhes. Ma kell neki a hatalom, nem fog rá 8 évet várni soha.
Sajnos nagyon rafinált, nagyon okos emberről van szó. Gonoszság, intelligencia és a kitartás kétségbeejtő hármasa.

egyetmondok 2013.09.29. 21:03:25

@visszakettopadlogaz:
Esetleg elkövették ugyanazt a hibát,mint amit Hornék 98ban. Nem hitték el,hogy veszthetnek,s nem gondoskodtak normálisan időben alkalmas kampányról.
Biztos úgy van,hogy meg kell őrizni 90 napig,s ezek szerint nem őrizték meg.
De ebből se következik szerintem,hogy ne akartak volna nyerni. Szerintem Orbán szívesen lett volna aláíró az EU csatlakozáskor. Láthatóan kedveli az ilyen szitukat,én is kedvelném.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 21:03:46

@MikeBoy: a "szavazas" azon resze volt meg amikor az emberek elmennek es szavaznak. A osszesites, a hivatalos eredmeny ELOTT megsemmisiteni a szavazolapokat tobb mint gyanus - es ezt a fidesz tett, akkor ok voltak kormanyon.

De hagyjuk, ne vesszunk el a reszletekben.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 21:06:37

@Teddyke: @egyetmondok: @MikeBoy:

ok. spongya ra.

ha szabadna kerdeznem: ki lenne megfelelo a hatalomba 2014utan? Teljessen komolyan kerdezem, de az a valasz nem eleg hogy pl "az MSZP mer' csak"

valaszolni termeszetessen nem kotelezo :)

kivancsi vagyok ki es miert lenne 'jo.

2013.09.29. 21:07:12

@visszakettopadlogaz:

"A osszesites, a hivatalos eredmeny ELOTT megsemmisiteni a szavazolapokat tobb mint gyanus - es ezt a fidesz tett, akkor ok voltak kormanyon.
"

Ez nevetséges.

2013.09.29. 21:10:10

@visszakettopadlogaz:

"ha szabadna kerdeznem: ki lenne megfelelo a hatalomba 2014utan? Teljessen komolyan kerdezem, de az a valasz nem eleg hogy pl "az MSZP mer' csak""

"Megfelelő" vélhetően senki ezek közül.
Jobb mint a FIDESZ meg bőven van....
A legnagyobb gond ez az Orbán féle "megkötöm a következő kormányok kezét". Na ez nagyon nagy gáz.....

dimitrij 2013.09.29. 21:11:41

nahát, szembement a bíróság, kimondta azt, amit a többség gondolt, jogerősen. ennek azon túl, hogy a bíróság, de legalábbis egy bíró függetlennek bizonyult, van még legalább két alapvető, sokak számára eladható üzenete:
- jogerős bírói ítélet van arról, hogy a fidesz választási csalást követett el, azonosítva vannak a szereplők, a módszer, az eredmény.
- egy alapvetően jobboldali területen csak csalással tudott nyerni a fidesz.

ebből a kettőből egy következtetést lehet levonni: 14 nem lefutott, jó eséllyel még az egyfordulóssá tett rendszer, átszabott körzetek, módosított szabályok ellenére sem.

lehet azon lamentálni, meg azt mantrázni, hogy csak Orbán ért az emberek nyelvén, lehet axiómaként tekinteni erre, reménykedni benne, hogy a hit ereje majd 2014-ben is neki kedvez, csak észre kell venni, hogy amiben ő jó, az ostoba populizmus, az akkor működik, ha egyébként vannak eredmények. mivel eredmények nincsenek, így a felvázolt valóság és a tényleges valóság között egyre markánsabb a különbség, mind több embernek szúr szemet, mind többen bizonytalanodnak el. ezekhez a percepciókhoz pedig társul egy kognitív disszonancia, egyre kevésbé tudja racionalizálni a választásra jogosult a két valóság közti különbséget.

ami az orbáni retorikából lejön, az inkább az, hogy a saját hazugságaikat hiszik, elvesztik a kapcsolatot a tényleges valósággal. mind több hazugság, mind több csalás, mind több kételkedő, ami ráadásul egy öngerjesztő folyamat... ráadásul az egyébként valóban remek retorikai képességek csak a híveket, csak az akkurátusan megválogatott közönséget nyűgözi le, ráadásul a felidézett beszéd óta eltelt időben csak két választást tudott tető alá hozni. tehát erre hivatkozva érvelni annak kapcsán, hogy azért nyer majd a fidesz 2014-ben, elég mulatságos, a valóságtól messzire vezető dolog. álomvilág, nem érv...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.29. 21:13:05

@MikeBoy: A legnagyobb gond ez az Orbán féle "megkötöm a következő kormányok kezét". Na ez nagyon nagy gáz.....

na ebben tokeletessen egyetertunk. Ez egy nagy hibaja a rendszernek - de nincs jobb rendszer.

leponex 2013.09.29. 21:15:34

@egyetmondok:
"A szavai a legszélsőségesebb magyar jobboldal érzésvilágát célozzák"

Hja, ilyen egy mai echte kommunista :))

zdanee 2013.09.29. 21:16:37

Az igazi tragédia szerintem nem az, hogy ki van hatalmon. Teljesen lényegtelen, hogy egy politikus, mint ember kicsoda (ahogy nem érdekel, hogy az autószerelő, vagy a sarki zöldséges személyesen kicsoda). A politikus viszont feladata szerint a közt szolgálja, de ez is egy munka, mint az autószerelőé. Szóval ha már valaki úgyis hatalmon van (autót szerel), igazából akár csinálhatná jól is (vagy nem nála csináltatom meg a kocsimat). Ha egy politikusnak sikerülne az ország ügyes-bajos dolgait megoldani, vagy lépéseket tennie jó irányba, akkor újraválasztanák, és hatalmon maradhatna. Ez akár kisebb energiabefektetés is lehetne, mint az egész ország minden fontosabb intézményébe valahonnan egy hűséges (vagy megfélemlített) pártembert ültetni. Az egyenes út a rövidebb; ha jól csinálnák a munkájukat, részemről lehetne akár a Fidesz, akár az MSZP, de akár a Kétfarkú Kutyapárt is. 24 év alatt legalább egyszer igazán megpróbálhatná valaki jól végezni a dolgát (és had lopjon közben, ha ez az ára, felőlem akár kecskékkel is közösülhet otthon)...

aszekelyek 2013.09.29. 21:17:06

@visszakettopadlogaz: van az az érzés az istenadta népben, hogy kiment alóluk a baloldal, ....de csúnyán...., valahova az istennyilába de nem oda, ahová ők várták volna tőlük, hogy tartanak.
ebben a helyzetben komolyan a kezébe van adva és a szájába is orbánnak, amit tudnia kell " magyarul", a magyar néphez intéznie beszédeiben. A ballib régen lecsúszott róla, hogy továbbra is festeni tudja magát olyan baloldara, ami az istenadta nép fejében jelenti a baloldaliságot.
Lehet vicsorítani orbánra de attól még aballib összes esélyét nem ők szúrták el. Az önkezűleg történt. Nem bírják letuszkolni a baloldalaiak torkán sem, amit akartak, hátmég a közép torkán...Minthogy annak vajmi kevés köze is van baloldaliasághoz. Pl a 2002-es megyó elszóláshoz hasonlóhoz..., ők szegénységpártiak.... ezt úgy kellett volna gondolnia a választóiknak is de egészen mást szűrtek le abból, ami a ballib kormányzás idején folyt. Most még eszükbe juttatták azt is, hogy is volt az akkor, amikor '94-től az szdsz és az mszp állatira nagy jólétbe taszította őket...'98-ra. Eszükbe jutott, miért nyert akkoriban Orbán. ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍAkinek nem jutott eszébe, annak segítettek. Minden politikus ezt tenné, , még csak szólni se nagyon szólhatnak érte. Ezt is teszik a politikai ellenoldalon is. Csak ott sokkal kevesebb olyan tény van, amivel kardozhatnak, így kénytelenek mindenféle koholmánnyal és csalárdsággal operálni. Mintanno a " köteles beszéd" idején, és az orbáncigányozáskor.
A hvg-n meg cigányoznak, most, ... megáll az ész! Komolyan.
A jobbik meg rasszista? Normálisak ezek?

egyetmondok 2013.09.29. 21:20:25

@leponex:
Ez milyen pontos. Gratula. Valóban,ilyen egy mai echte kommunista.

dimitrij 2013.09.29. 21:20:54

@visszakettopadlogaz:

"Aztan tovabb jobbra - ertsd a "nepi" kozepen maradva tovabbra is - mert az istenadta nep bizony a jobbszel fele kezd csuszni."

nagy magabiztossággal mondod, csak érdemes lenne észrevenni, hogy mind retorikájában, mind a politikájában erősen baloldali. :)

milliméter pontosan, mi? az alacsony államháztartási hiánynak, vagyis az uniós forrásoknak alárendelt gazdaságpolitika, az ezek megideologizálásával kapcsolatos egyre izzadtságszagúbb próbálkozások célja a saját szavazótábor feltüzelése, a szavazási hajlandóság növelése, nem új szavazók bevonzása.

komoly esély van arra, hogy áprilisig-májusig már nem nő tovább a támogatók aránya, hanem a túljáratott kampány miatt beszakad az... ennyit a milliméter pontosságról. :)

egyetmondok 2013.09.29. 21:24:27

@visszakettopadlogaz:
Hogy ki lenne jó ? Azt én nem tudom,de azt simán tudom,hogy ki lenne képes bőven korrektebbül, kevésbé,sokkal kevésbé hisztériásan kormányozni. Pl. Bajnai, pl. Schiffer.
Ha már politikai-gazdasági programokról is beszélünk,akkor persze Bokrosék,de azért én megvárom ezt az itteni bloggazda szerinti pártalapítást,és erre,rájuk fogok szavazni minden valószínűség szerint.

aszekelyek 2013.09.29. 21:25:19

@visszakettopadlogaz: már az a gond, hogy neki sikerül is, ugye? mert az ő kezét nagyon meg akarták kötni bajnaiék... , ha mondjuk nem akarunk nagyon kettős mércével mérni. előre röhögve mondogatták, hogy nincs mozgástér, úccsetudazorbán semmitsecsinálni... és szedegethették fel a leesett állukat. mert tudott. az a megfelelési szükség, ami a mániája abajnai féle pártosoknak, mitől is annyira de állatijóMagyarországnak? hol a garancia, hogy tényleg jó? Hol van aláírva abankok által, hogy akkor adunk rendes hitelt, meg nem gazemberkedünk,, ehhez már túl késő nekik, úgyis.
Ahhoz is túl sok a devizahiteles, hogy bajnainak drukkoljanak, aki a bankok adóját elengednéde a devizahiteleseknek nem igen ígér, még csak nem is ígér semmit... nem furcsa ez barátaim?
Odaadná mondjuk a forintért , amit ők adtak, a devizatartalékunkból a svájci frankot? hol üzlet az nekünk? Svindli... a köbön akkor már. Így még a négyzeten van. mert váltás nem történt, csak felszámolták a költségét.
Arra nem fognak szavazni, amit ő ajánlott eddig.
kevesebb minimálbérre... Ő egyszerűen nem is képes orvosolni az ország bajait de nem is akarja, úgy, ahogyan a démosz akarja. Demokráciában. A nyelvükön se tud, az is igaz..., nagyon, nagyon nem tud .

aszekelyek 2013.09.29. 21:33:00

@dimitrij: hol és ki mérte azt, hogya többség gondolja, amit a bíróság szerintetek megállapított? ilyen mérés nincs, bemondásra meg lópikulát ér. :) A bíróság nem állapította meg még azt sem, hogy kinek hordta oda, ha ugyan hordta, a szavazókat, mert titkos a szavazás... épp úgy szavazhattak a baloldalra is, azok a személyek...
de kijelentik itt önjelölt látók..., hgy azok csak a zorbánéklehettek... Ami ostobaság.
de nagyon más nem is jön abaloldainak mondottak felől... csak ilyesmik.

aszekelyek 2013.09.29. 21:34:38

@visszakettopadlogaz: az szdsz meg bizonyítottan csalással tette kókát a székébe. Na , és vettek is szavazatot, le is buktak,,, akarsz még? Fővárosi, önkoris szavazásnál.. jaj eszemmeg a kis ártatlan karácsony pubit!

aszekelyek 2013.09.29. 21:36:21

@MikeBoy: te nyuszi, az kérlek a FIDESZ kérésére nem lett újraszámolva, és a szocik gyorsan megsemmisítették, 2002-ben. ne próbálkozzál öcsém,...
hazudozol, akkor még gázabb a dolog. pedig úgy is elég gáz volt...

egyetmondok 2013.09.29. 21:36:30

@dimitrij:
Nem aztán szakad be...szakad ez már most is.
Amikor egy Hörcher, a Mos Maiorum leírja,hogy Orbánnak nincsen jövőképe...az szakadás.

aszekelyek 2013.09.29. 21:38:02

@visszakettopadlogaz: és nem történt meg ez. Sem az új kiírás, sem semmi.

2013.09.29. 21:40:25

@aszekelyek:

Ember vagyis nyuszika!
Te normális vagy?
Hogy hazudozok, amikor semmit nem állítottam ebben a témában?

2013.09.29. 21:41:36

@egyetmondok:

Hörcher ezt írta?
Nehezen hihető....

Hunor Levente 2013.09.29. 21:43:12

érvágás a faszt. egy piti ügy, amit nem győznek felfújni.
ökölrázás? véres száj? a fejedben ott. ezen az oldalon szinte csak képzelgések vannak.

egyetmondok 2013.09.29. 21:44:17

@MikeBoy:
" Orbán Viktor valamire ráérzett, amikor a sportba, és kisebb mértékben a tudományos sikerbe próbál invesztálni. Akkor is, amikor a globális tőkét ostorozza, bármennyire populista szólam is ez. Ám még neki sincs hosszú távú víziója Magyarország felemelkedéséről. Még nem tudja elég jól megjeleníteni azt a nyugodt erőt, amely középre tart, és a magyarságban lakozó legpozitívabb energiákat – a kreativitást, a szellemességet, és igen, akár az ellenféllel való okos megegyezés képességét (gondoljunk Bethlen Gáborra) – tudja mozgósítani gyermekei jövőjét biztosítandó. Aki ezt, a politikai képzelőerő működtetését el tudja tanulni Merkeltől, az joggal számíthat arra, hogy megnyeri a következő választásokat Magyarországon. " --

ezt írta Hörcher a Merkel győzelme okán.

panelburzsuj 2013.09.29. 21:49:19

@aszekelyek:

Mivan mami, itt is debütálsz? :)

dimitrij 2013.09.29. 21:56:51

@aszekelyek: Baján mérődött le, ha nincs a fideszes-lungodromos csapat, akkor elveszti a fidesz a bajai választást. lehet neked lópikulát ér kisfiam. Kubatov embere, meg a fideszes-lingdromos lett a felvételeken rögzítve, és ebben a körzetben volt eltérés a másik négy körzet eredményétől... vajon kinek hordták, szerencsétlen? melyik párt beadványait utasította el már a választási bizottság, és kié jutott a bíróságig?

lehet neked gondot okoz összerakni egy két darabból álló puzzle-t, másnak nem feltétlen.

okos dolog olyannal érvelni, amiből az derül ki, hogy egy csepp eszed nincs. :PPPP

dimitrij 2013.09.29. 22:01:53

@egyetmondok: mégis mi a jövőképe? :)

választást megnyerni, államháztartást a 3%-os cél alatt tartani, mert egyébként elvesznek az uniós támogatások, források, az adja a hazai beruházások, projektek 94%-át, erre épül a gazdasági érdekcsoport, másodsorban a GDP növekedés. ha ez nem jön be, esetleg történik valami a világban, ami miatt újra a kockázatkerülő attitűd lesz a domináns, akkor meg az államcsőd.

mégis milyen jövőképről beszélhetünk? hanyatló nyugat? focistadionok? ezen túl bármi?

jövőkép, mi?

egyetmondok 2013.09.29. 22:08:23

@dimitrij:
Az orbáni jövőkép,vízió ? Az nincsen,ezt írta le Hörcher is. Szép tőle,korrekt, hogy észrevette végre,és hogy le is írta.

unionista (törölt) 2013.09.29. 22:17:29

@zdanee:
a probléma, hogy az ország ügyes-bajos dolgaira nem nagyon van általános megoldás. és ha mégis, akkor az többnyire ütközik a közakarattal, vagy a szakértők többsége ellenzi. ez a bökkenő: össznépi megoldás nincsen.

unionista (törölt) 2013.09.29. 22:20:54

@draft21:
van valami 150 méteres korlát. annál közelebb nem lehet menni. de ez csak félinformáció. meg nyilván addig még átírják ezeket. attól függően, hogy milyen lesz a hangulat.

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.09.29. 22:35:59

A rezsicsökkentés jegyében továbbra is lopunk, csalunk, hazudunk!
- Lenyúltuk a nyugdíjpénztárakat,
- növeltük az államadósságot,
- újabb, rosszabb hiteleket vettünk fel,
- trafikmutyi, földmutyi, simlicska pályázatok a mi "nemzeti " találmányunk
- házi focistadion építése Felcsúton a nép akaratából
- ellopjuk a Takarékszövetkezeteket
- államosítjuk a szeszforgalmazást
- levédettük a "magyar seggszájúakat"
/selmeczi, szargyártó péter, zsigó, hopppá.../
- összeugrasztjuk a családokat, barátokat, sportolókat, művészeket,...a "nemzeti" szarháziságunk jegyében
- csak a fidesz, ha ez nem tetszik, akkor a kurva anyátok Rákai filip fidesztévé intendáns szerint
- lehet, hogy a "nemzeti" érdekek miatt csak 20 évente lesznek választások és kuss.
- Ha lennének is, akkor is választási csalásra készülünk.
- befogadjuk - a szavazatokért- a nyugatról kitoloncolt román cigányokat és az azeri baltás gyilkos is szervez "magyarokat" savazni!

Ez szivárgott ki a fidesz banda gyűléséről!

Szerintem orbán csürhe takarodj a fenébe és/vagy a p.csába!

Balázs ripacs PÉter 70 éves! Miért és hogyan nyerhetné a Vígszínház pályázatát. Öreg orvos, tanár, mérnök nem dolgozhat, ő meg igen?

Csak is fidesz csalással!

gipsz.jakab 2013.09.29. 22:40:36

@zdanee: "Ha egy politikusnak sikerülne az ország ügyes-bajos dolgait megoldani, vagy lépéseket tennie jó irányba, akkor újraválasztanák, és hatalmon maradhatna. Ez akár kisebb energiabefektetés is lehetne, mint az egész ország minden fontosabb intézményébe valahonnan egy hűséges (vagy megfélemlített) pártembert ültetni."

kedves naív nertárs :)))))) vagy vicces vagy ?!?...

egy tényezőt felejtesz el ami kizárja a te "verziódat", hogy EZEK a politikusok az országot szolgájjják...
az hogy nem alkalmasak és gerinctelenek ! HITVÁNYAK !
ha szolgálnák az országot az első lenne hogy árok ásási munkára jelentkeznének és bocsánatért esedeznének...
de erre a "neveltetésük" és "jellemük" nem eteszi képessé őket...

gipsz.jakab 2013.09.29. 22:46:21

akkor jövőre mégis KÉTFORDULÓS választások lesznek ?

egyik a rendes, rá kéthétre meg a fideSS CSALÁS miatt MEGISMÉTELT ?

bgp 2013.09.29. 22:48:39

@visszakettopadlogaz: Hát én pedig úgy tudom, nagyon pofára esett 2006-ban. Miért ne akarta volna a győzelmet, úgy könnyebb lopni.

bgp 2013.09.29. 22:49:25

@gipsz.jakab: Jövőre már legális lesz a mostani akció. Ne számíts semmilyen második fordulóra.

zdanee 2013.09.29. 22:54:13

Csak próbáltam civilizált és visszafogott maradni.
Ez a verzió (az én verzióm) egyes boldogabb helyeken működni látszik. Problémák mindenhol vannak, de a legtöbb helyen megpróbálják megoldani őket, míg itt csak ez a burleszk megy (pofáraesés pofáraesés után), csak éppen már senki nem röhög. Nem számítok feddhetetlen szentekre a parlamentben, de ha egy ilyen, relatív fontos "intézmény", mint a parlament évtizedeken át képtelen eredményt felmutatni... noss, akkor itt valami nem jó, alternatívák kellenek.
Hogy egész őszinte legyek, szívesen lennék amerikai gyarmat, ha van ilyen opció, én bizony a kezükre játszom az országot (a fene a nagy szabadságharcunkat Óceánia ellen, ha a nagy szabadságunkban közben éhen döglünk)! Hátha ők tudnak valamit kezdeni vele.

gipsz.jakab 2013.09.29. 23:03:58

@bgp: hm... azért ez nem így van...

most elég volt bizonyítani a savazók tonnaszám szállítását...
jövőre kellenek tanuk is hogy PÉNZÉRT SAVAZTAK a fideSSre...
ujabb jó pénzért ezt is megteszik... kubatovéknak anyni...

gipsz.jakab 2013.09.29. 23:06:26

@zdanee: "lennék amerikai gyarmat"

amerikai nem szivesen... de a zosztrák és vagy német már jól működött eddig is...

ezeréves történelmünk egyetlen virágkora az osztrák-m. monarchia volt...
amikor a sógorok atták az adminisztrációt, a knowhaowt mi meg a PARASZTOKAT...

ez a szimbiózis...
nekünk bunkóparasztokból van sok...
ők meg értelmesen tudnak egy országot működtetni...

susu64 2013.09.29. 23:16:52

@egyetmondok: Azért ez nam azt jelenti, mint amit szeretnél, hogy jelentsen, sőt éppen ellenkezőleg. Pontosan azt, hogy orbán képes rá, hogy legyen hosszú távú víziója Magyarország jövőjéről. Légy nyugodt, lesz neki.

panelburzsuj 2013.09.29. 23:41:31

@susu64:

Ezt ajánlod?

"Az MSZP ellen bármilyen eszköz megengedhető szerény véleményem szerint (akár a párt betiltása is). Mivel az ország és a nemzet érdeke, hogy többet ne juthassanak hatalomra semmilyen formában."

susu64 2013.09.29. 23:46:50

@panelburzsuj: azt írtam, eléggé érdekes felvetés. Akár... De nem csak ez az egy pont van benne. Viszont mi a ti válaszotok? csak nem ez:
mno.hu/belfold/levagott-orban-fej-primitiv-modon-uszitottak-bajnaiek-1187160/

mert így ez eléggé gáz. És persze nagyon szánalmas.

panelburzsuj 2013.09.29. 23:54:40

@susu64:

Ja hogy csak kidoboltad!

Derék úttörő lesz belőled.

egyetmondok 2013.09.30. 00:27:08

@susu64:
Orbán lassan negyedszázada törvényhozó,és első számú vezetője egy nagy pártnak.
Ennyi idő...ne vicceljünk már,ha ennyi idő nem volt elég ahhoz,hogy valami jövőképet,valami viziót alkosson az országról,akkor neki ilyen már sose lesz.

áasdklfjáasn 2013.09.30. 03:49:45

@visszakettopadlogaz:
Ja baszd meg, biztos nem akarta megnyerni, azért fordította az ország hülyébbik felét (Fidesz-hívek) az ország másik fele ellen, meg vitte az utcára a barmok alkotta csőcseléket már akkor, annyira, hogy mai napig nem békült ki az ország két fele emiatt a faszkalap miatt.

Meg biztos véletlenül emlegettek választási csalást meg csináltattak Budaházyval hídlezárást a választások után.

Hát biztos nem akart nyerni, ja.

Te vagy nagyon hülye vagy, vagy nagyon rövid az emlékezeted.

2002-től meg azért nem volt az országgyűlésben, mert az ideggondozóban volt Döblingben.

felcsutisuttyo 2013.09.30. 05:46:19

EZ A VÁLASZTÁSI CSALÁS , BŰNTÉNY. A FIDESZ A BŰNÖZŐ. MEGISMÉTELT VÁLASZTÁS AZ HELYES, DE A BŰNÖZŐ ,PÁRTOT KI KELL ZÁRNI MINDEN TOVÁBBI, ÉS ÚJ VÁLASZTÁSBÓL.
HA A Rohadék Nemzeti Gazember Fidesz Banda az országoson is ezt csinálja, s csak egy hajszálnyi bebizonyosodik, akkor az egész ORSZÁGOS VÁLASZTÁST ÉRVÉNYTELENNEK KELL NYILVÁNÍTANI S MEG KELL ISMÉTELNI (kerül amibe kerül), és a CSALÓ BŰNTÉNYT ELKÖVETŐ FIDESZT KI KELL ZÁRNI A MEGISMÉTELT VÁLASZTÁSBÓL.

HA PATTOGNAK, VAGY POFÁZNAK ÉS NEKIK ÁLL FELJEBB, AKKOR JÓL MEG KELL VERNI ŐKET, POFÁN KELL VÁGNI,..EL KELL KAPNI ŐKET ÉS MEGTANÍTANI A KUSSOLÁSRA ÉS ALÁZATRA, A NÉPPEL SZEMBEN.
..A hűbéreseket,..el kell kalapálni....ha pofáznak és HA HARC KELL NEKIK?.... akkor kapják meg azt is !

jog-ász 2013.09.30. 06:57:13

a híradások arról is szóltak hogy az új választási törvény szerint szekérrel hordani a megjutalmazott választót már törvényes lesz jövőre..szóval ez csak egy főpróba volt hogy hogyan működik az ami jövöre törvényes lesz.
nemtom az ellenzék még mindig magával van elfoglalva vagy már szervezik a választók helyszínre szállítását??

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.09.30. 07:25:02

@jog-ász: Igen, ezért törölték el (és ezért vettek buszgyárat :))

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.09.30. 07:26:12

@felcsutisuttyo: Higgadj már le, legalább nagybetűkből vegyél vissza. Jövőre már legálisan csinálhatják ezt.

csavari 2013.09.30. 07:36:19

BÉNDEK PÉTER
Nem értem mit akarsz kihozni ebből a cikkből!
Gondolkodni ember tisztában van vele, hogy a likud fidesz a róth manó féle bolsevik zsidó söpredék utódpártja! A kék cédulás választásokat a maim kor követelményeihez igazították mint ahogy az mszp-szdsz bagázs is tette sok éven át! Az égvilágon semmi újdonság nem történt, a patkány társaság elődei szelleméhez hűen dolgozik!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.09.30. 08:38:26

@willdattaa:

Horn azért garantálta a 8%-os profitot, hogy befektessenek. Az ország közműrendszere ugyanis romokban volt. Ahol lakom, minden erősebb szél alkalmával áramszünet volt. Nem vihar! Egy erősebb szél, amiben még vígan lehet sétálni.

Telefon? Volt aki 28 évet várt rá.

..

..

jog-ász 2013.09.30. 14:30:59

igen emlékszem hogy a 80as években hetek alatt helyreállt a szolgáltatás-ha helyreállt, amit ma talán 3 nap alatt helyreállítanak, de sebaj, akkor is megéltünk valahogy biztos megleszünk áram, viz gáz villany csatorna nélkül miután kitör a nagy "blackout"

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.09.30. 15:09:00

@jog-ász: magyar ember gyertyával világol .. jó volt ez százötven éve, miért ne lenne jó most is

egyetmondok 2013.09.30. 21:23:13

Hafr,nézted a beterjesztett 14es költségvetés kiadási főösszegét ? Az a tervezett GDP már 55 %-a.
Még egy-két ciklus a srácokból,s a magyar állam újra szépen kisajátítja a szinte teljes hazai összterméket,és újraosztja....

panelburzsuj 2013.09.30. 21:37:41

@egyetmondok:

Romantikus Zsebszex Grupp: Listen to your párt

Szavazz a Fideszre - engedd a zsebedbe!

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.09.30. 21:44:28

@egyetmondok: Yeah, yeah ők tudják, mi kell nekünk

neoteny · http://word.blog.hu 2013.09.30. 22:21:03

@HaFr:

" ők tudják, mi kell nekünk "

Nekünk élesen szembe kell szállnunk és vissza kell vernünk az ellenségnek azt a demagóg kísérletét, mellyel dolgozó népünk és ipari munkásságunk életszínvonalának, jólétének emelését akarja meggátolni.

[...]

Ismétlem: hadat kell üzenni azoknak az ellenséges üzelmeknek, amelyek dolgozó népünk javát szolgáló rendszabályaink végrehajtását fegyelmezetlenséggel, zavarkeltéssel, helyes intézkedéseink túlhajtásával vagy félremagyarázásával meg akarják akadályozni.

[...]

Ki kell térnem itt azokra a nézetekre, amelyeket gyakran az ellenség, de még a jóhiszeműek is hangoztatnak, s amelyek szerint rendszabályaink rendkívül rövid idő alatt és gyors iramban javítják meg dolgozó népünk életszínvonalát. Vigyáznunk kell e téren, hogy a várakozásokat fel ne csigázzuk. Mint minden alapos munkához, a népjólét emeléséhez is többek között idő kell.

[...]

E rendszabályok azonban nem jelenthetik azt, hogy elfelejtkezünk róla, hogy az ellenség nem alszik. Hiszen éppen ezekben a napokban tapasztaljuk, hogy hibáink kijavításával kapcsolatban az osztályellenség az országon belül és az országon kívül elevenebb lett, aktivizálódik és megpróbálja a helyes, a dolgozó nép életszínvonalát és jólétét emelő rendszabályainkat az ellenkezőjére fordítani.

[...]

Amikor az e téren elkövetett hibákat kijavítjuk, ugyanakkor fel kell hívni a figyelmet arra, hogy az éberség most szükségesebb, mint valaha, és hogy pártunk szálljon szembe minden olyan kísérlettel, amely kapitulál, amely az éberséget el akarja altatni, és szálljon szembe minden olyan kísérlettel is, amellyel helyes rendszabályainkat az ellenség a maga céjaira akarja használni.

[...]

Az ellenség természetesen mindezeket a helyes rendszabályokat különböző hírverésre és zavarkeltésre igyekszik felhasználni.

[...]

Aki ebben a kérdésben bedőlt az ellenség hazug híreszteléseinek, az most újra, csakúgy, mint ezelőtt annyiszor, meggyőződhet róla, hogy becsapták.

[...]

A belső ellenséget támogatják minden erővel az imperialista háborús gyújtogatók.

[...]

Lássa az egész ország, hogy pártunk egységes, összekovácsolt, hogy minden tagja, minden szervezete, minden agitátora és népnevelője helyesli célkitűzéseinket, hogy el van szánva arra, hogy leleplezi, visszaveri és szétzúzza az ellenség minden támadását, mely dolgozó népünk életszínvonalának, jólétének emelkedését meg akarja gátolni. (Lelkes taps.) Dolgozzunk bátran, magabiztosan, jó ügyünk igazába és helyességébe vetett hittel, és a siker, a győzelem, mint annyiszor, újra a mienk! (Percekig tartó, lelkes taps. A hallgatók felállva kiáltják: "Éljen a párt!")
süti beállítások módosítása