1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2013.03.03. 09:54 HaFr

Tessék már tüntetni!

Tüntetni jó. Emeli az adrenalin szintet, letöri a fásultságot, összetartást erősít, erőt demonstrál, hitet ad, megmutatja és versenyezteti az ellenzéki arcokat a saját szűk pártköreiken kívül -- és mellesleg hírértéke van. Más eszközökkel az ellenzéknek esélye sincs úgy bekerülni a kormánypárti sajtóba (és ezzel elérni a más hírforrásoktól izolált relatív többséget), hogy annak számára kedvező hatása legyen. A kormánypártok (unalmasan) médiafölénynek mondott (valójában) médiagyilkolása, amelyik a felületet és nem a tartalmat ruházza fel erénnyel, elérte a szándékát, és a minimálisra korlátozta az ellentétes érdekű sajtót (is) olvasók számát. A Fidesz sajtó (a balliberális sajtónál lényegesen könyörtelenebbül) magas falakat von a hívek köré, úgyhogy azoknak esélyük sincs a hír szentségét és a vélemény szabadságát megtapasztalni -- bármit állít magáról Széles G. lapja.

Magyarán azon túl, hogy Fidesz-tábor lemorzsolódásában és kiábrándulásában bízik, amely viszont úgy tűnik, mára véget ért, az ellenzék nem tudja bomlasztani a többséget se a sajtón keresztül, se más csatornákon (utcai plakátok, reklámok, közpénzen folytatott pártpropaganda, klientúra-építés, lokális véleményformálás stb.), ahol a kormánypárt behozhatatlan fölényben van. Az ellenzék egyetlen esélye a szívós és rendszeres -- országos! -- utcai jelenlét lenne. A Békemenet ellenére is. A demonstrációk juttatnák kifejezésre az ellenzék elkötelezettségét és dühét -- dühét a mindent felélő jelennel szemben, és a jogállam, a szolidaritás, az európai értékrend, a nemzet (igen, a nemzet), a jövő érdekében. Hol ez a düh most? Elfojtva, lappangón az emberekben. Kifejezi-e ezt a dühöt a médián keresztül felselypítő nyolc ellenzéki arc? Nem fejezi ki. Kiábrándítja-e az ellenzéki szótlanság és tehetetlenség az elégedetleneket? Nincs rá szó. Hátráltatja-e ez a negédes sajtótájékoztatósdi -- az ellenzéki eszközök rossz megválasztása -- a rezsimváltást? Nem kérdés.

A jó demonstrációkhoz jó hívószavakra, jó rétorokra, jó fringe programokra, és jó időjárásra van szüksége. Az utóbbira egyre nagyobb az esély. Az előbbieket -- amikre befolyása lenne --  fájdalmasan nélkülözi az ellenzék: se szónokai, se hívószavai. A fentebbi körülmények -- egyáltalán nem bonyolult -- számbavétele többek között azért lett volna fontos, hogy tudja: milyen ellenzéki vezéreket kell választania, hogy az utcai (és nem a programíró) háborút meg tudja nyerni. Sajnos az ellenzék rosszul választott. Vágybeli miniszterelnököket, a háborút megvívni képes miniszterelnök-jelöltek helyett. Óriási taktikai hibának tartom, hogy erre a különbségre Őfelsége ellenzéke vak, mert itt háború van, nem nyugdíjas-találkozó vagy a Politikatörténeti Intézet szekcióülése. Öltönyök helyett a terepszínű ruha méltó ehhez a kommunikációhoz, ha nem vették volna észre.

És az ellenzék nem csak rosszul választott, de a rossz választásaihoz -- rossz reflexszel -- ragaszkodik is. Akar egyáltalán az ellenzék kormányváltást? Vagy csak szimplán ostoba?

366 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr365114117

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.03.04. 11:13:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyulbela 2013.03.03. 23:23:44

@milyen igaz!!!!Ándi bácsi:

nyulbela 2013.03.03. 23:41:09

@tundrazuzmo: A FÜ ..hàt itt az nem nött..ha elöbb talàlkoztunk volna ..és éltem volna az feltevéseddel ..még eddig nem probàltam ..még szerencse ..mert .most itthon .üldögélnék egy romkocsmàban .s vàRhatnàma a sültgalambot mert màr szoialis segély is lejàrt volna... szerencse a te itéleted téged minösit...

baphomet 2013.03.04. 00:13:26

@Gamma Leonis: Valahogy így, azzal a leglevésbé sem enyhe különbséggel, hogy az egyik a demokratikus jogállamot lebontotta az utolsó szögig és olyan diktatúrát épített ki, hogy Rákosi elvtárs kiscserkész hozzájuk képest. És kár, hogy nem az elõzõ, mert akkor már vége lenne.

nyulbela 2013.03.04. 00:15:54

@tundrazuzmo:szocàlis vagyok..megy probàlok szocializàlodni:::te vagy a nagy màgus hogy a sorok közül.egyböl vesöbe làtsz???ki mégyen balra .vagy jobbra tudod ki itt a nagy màgus nem te az a.kis mekk mesterünk..mert ööö..mind két felé tud àm nézni.ezért is vàlasztotta a viktor...gittegylet...jobbra nèzz ..balra nézz igazodj!!!egyszerre keletre nyugatra egy idöben ez àm a profizmus.s kritika,o. meg oly kegyetlen a mi mesterünkhöz...tehàt assszociacio làtom nem a te müfajod ..hàt a kötelezöket nem igazàn olvashattad???ha jol saccolom ..most jöttél a Marsrol balrol vagy jobbrol érkeztéL o bocsi független vagy...???

kekex 2013.03.04. 00:23:09

@toronado:
Ahogy Orbán jó politikai érzékkel jelöli ki a rá veszélyes két embert (Gyurcsány és Bajnai, főleg Együtt) úgy a jobber kommentelők sistergése igazolja, hogy egy blog igaz, valós és ezért az elevenükbe vág.
Azaz pont a nyüzsgésetek hitelesít. Köszike.
Egyébként normális ember (tehát nem jobbos) magától is tudja értékelni a szöveget. De a tőletek érkező megerősítés nem árt.

kekex 2013.03.04. 00:33:53

@MACISAJT:
Igazad van, és ha nem cseszné el ennyire évtizedekre előre az országot Orbán, akkor tényleg hagyni kellene, hogy a nyakába ömöljön az összes trutyi, a dupla kamatú hiteltörlesztésekkel, a már a hülyék által is látott leszakadásunkkal még Albániától is,
egy háborús emberveszteséggel felérő kivándorlás miatt felboruló kor-fával.
De mivel a baloldal hazaszerető és felelősséget érez a haza és a benne élők boldogulásáért, sajnos nem hagyhatja, és legalább próbálkoznia kell, hogy az orbánjárás tragikus következményeit korlátozza.
Aki meg úgy látja, hogy ez a birka nép nem érdemli meg ezt az erőfeszítést, az már elhúzott a csába.

kekex 2013.03.04. 00:51:43

@Negyvenértelmiségi:
Mert a zembereknek hiányzik bármiféle közgazdasági alapismerete annak belátására, hogy a Bokros csomag eredményei lendítették fel akkor az országot (ami az Mszp-nek volt köszönhető), egy nemzetközi pénzbőséges korszakban, az első 2 évben az IMF felügyelete alatt. És MINDEN közgazdász 2000-től számítja a lejtmenetet, amikor I.Orbán először szabadította kies kis hazánkra ElTolcsyt, a Münchausenes belső keresletélénkítő technikáival, az azóta is nyögött lakáshitelek kamattámogatásával, ami persze csak utánuk érvényesült. Az állítólagos államadósság csökkentés pedig másfélszeresre emelkedés volt: 6ezer mrd-ról 9ezer mrd-ra. Ja: és 2 éves költségvetéssel, tehát ki sem derülhetett, hogy képtelen egyet is összerakni.
Viszont az arrogáns egész pályás letámadásuk miatt minden normális ember vágta a centit, és alig várta, hogy végre "keresztet" vethessen rájuk!
Csak éppen szenilitas delectat.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2013.03.04. 00:52:54

@Ándi bácsi: Most sem sírok. Függetlenként még köpni sem méltóztatok az egész kutyakomédiára, ami demokratikus választások címén megy négy évente.

kekex 2013.03.04. 01:03:57

@septem:
Talán azt kellene felfogni, hogy nem a milliárdos, és nem az off shore mellett, hanem az utolsó független intézmény független képviselője mellett. Akit TÁMADTAK, és ezért a kiállás mellette. A gyerekeket nem támadták, ha ez a 100-200 kommentelő elmondta volna mindenféle gyerekgyilkos embertelennek a kormányt és a fejét (ahogy viszont gondolja): akkor meg azon polémiáznál, hogy ezt a fájdalmas témát is csak politikai pecsenye sütögetésre használták.
Az ember elolvassa, felháborodik, és ha tud megpróbál segíteni. De mi a francot kommenteljen rajta?
A NOL-on egyébként bőven kommentelgetnek jobbosok is. Lett volna alkalmuk oda is írni.
Hogy oszlott meg a 2 db komment?

nyulbela 2013.03.04. 01:10:26

@tundrazuzmo:most olvastam vegig a kommenteidet..egy pàrat màshonnan is..belàtom jol kihoztàl sodrombol..kijött belölem a nagy paraszt...énem... sebaj van ez igy ..igy kerek a vilàg..szépen vagyunk..megyek ..leheverek...ja màg elszivok agy rendes cigit...jok a kommentjeid.. sok sikert az életben!!! megyünk majd..kit hovà visz az élet. amit élni tud és ahol tud?? hol a hatàr?kinek hol a hatàr amikor azt mondja .hogy most màr elèg!!!!szavazni hazajövünk!

kekex 2013.03.04. 01:16:36

@Ándi bácsi:
Miért lehet bevállalni, hogy valaki fideszes?
Mert MOST nincs benne rizikó? Például telefonon a közvéleménykutatóknak. Akik a szám alapján prímán tudják, hogy ki az adatközlő. Én inkább hiszek abban, hogy 80 % felett tartják rossz irányba menőnek a dolgokat. Ami azért azt jelzi, hogy nem ment el még a magyarok maradék esze.
"Nem közvéleménykutatást kell nyerni, hanem választást"

kekex 2013.03.04. 01:24:47

Egyébként tetszik ez a liberális-konzervatív szemlélet. Nemrég fedeztem fel magamnak a blogot, mostantól majd figyelemmel követem.
(kekec)

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.03.04. 01:34:46

@kekex:

És ezek a remekül számoló bolsi közgazdászok miért nem akkor villogtak, amikor az ő idejük volt?

Egyébként az ő szavazatuk sem ér többet, mint a nem közgazdászoké.

Nem mellesleg egy országot nemcsak pénzben lehet mérni, ahogy a kaftánosok teszik.

A szemkilövetéseket például nemigen lehet forintosítani, hogy akkor ez olyan, mintha nem 13,6 billióval dobták volna meg az államadósságot 8 év alatt, hanem 14,6-tal.

nyulbela 2013.03.04. 01:59:06

@kekex: Làtom.nem csak én nem tudok aludni. jo kis blog.szép àlmokat!!!

Frick László Emlékzenekar 2013.03.04. 02:19:37

Ezúton tájékoztatom, hogy az "ellenzék" triplán , sőt quattro okos, csak ugye ez egy 2D-ben látni-gondolkodni képes Síkbolygó lakó számára értelmezhetetlen bonyodfalom. Több relképzelése közül most úgy látszik az ellenzék számára a legoptimálisabb és egyben a legkevésbé költséges ráhízlalni a Jobbikot a FIDESZ-re és a legóhajtottabb pedig egy koalícióban elrothasztani a FIDESZ-t a Jobbikkal.

Volt egy ilyen elképzelés is még 2011-ben, 2012. tavaszára forradalmi helyztetet fészbúkizálni, flashmob jellegű gyorsanöszeránthatós könnyedén aztán leszarhatós tömegekkel, mint Milla meg HányK. Most azonban a HaHá-sok flasmobizálása is oly mértékben kakált be, hogy csak a tahó ultzrák megjelenése mentette valamenyire a helyzetet, azzal sikerült elterelni a másfél tucatos mob-ról a figyelmet. Be is áldozták inkább az egyetemi ifjúságot a Jobbiknak, reggelre az ellenzék bedobott egy "közvélemény kutatást" miszerint a diákok harmada jobbikos érzelmű ...és Vona este már aratta is, amit nem is ő vetett.

Emlékeztetnék arra Áldott Jópofi Gordonka előre szólt, hogy nem is lesz program, csak 2014. elejére. Az idén még széjjelverik az MSZP maradékát... Ilyen nemzetközi helyzetben, mint az ingóbingó EU.. az összeomlás szélén tántorgó USA ugyan mért is vennék át.. Bajnainak nem is szokása még egyszer átvenni egy céget, amit már egyszer ügyesen csődbevitt a tőkeinjekció leszívásával.

Az a probléma, hogy az utcára vitt politika 4 vagy 5 éve még undorítónak számított és annyira nem amnéziás a zsírmagyar, mint ahogy a sajtómunkásságunk azt néhány ügyes bekajáltatás után gondolná.

navajonki14 2013.03.04. 03:00:50

Tüntetéssel találn ugyanannyit lehet megoldani, mint egy nyílt levéllel. Mert akárhogy is nézzük, a jelenlegi kormánypárti képviselőkön múlik, hogy mi fog történni a következő másfél évben. Ezért jött létre ez a nyílt levél, de vajon hány képviselő fog a levélre válaszolni, vagy még fontosabb, hogy hányan kezdenek el azon gondolkozni, hogy miket is szavaznak meg ezek után?

changepolitics.blog.com/2013/03/03/tisztelt-kepviselok/

tomtyi 2013.03.04. 05:27:58

Kis barátom!

Kurva nagy tévedésben vagy.

Az "ellenzék" egyetlen esélye az lenne, ha az ország összeomlana. A Fidesz sem azért került 2/3-dal hatalomra, mert állandóan az utcára vonulgattak. Hanem mert az hazugságbeszédre és nem mellékesen ennek gazdasági hátterére, azaz a világgazdasági válságot nálunk évekkel megelőző recesszióra reagálásként semmilyen pozitív fordulat nem következett be. Az "...elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon" után tovább kúrták. És megtetézték még egy óriási teherrel, 20 milliárd € visszafizetésének kötelezettségével a következő (akkor már tudhatóan nyilván nem általunk vezetett) kormányzati ciklust.

Ha nem tűnt volna fel, a ti szánalmas kis hatalomvágyó szempontotokból nem azzal van a baj (persze, csak a saját érdeketeket nézve, amúgy a többségnek ez jó), hogy nem kap megfelelő médiafelületet, így nem jut el a "nép"hez a "nép szava", a demagóg hazudozásotok, hanem az a ti legfőbb bajotok, hogy hiteltelenné váltatok. 8 (8? 20!) év hazudozás és rombolás után elég nehéz hiteles programot felmutatni. És a nagy szarban egymás ellen harcoltok, mert senki nem akar először a szarba süllyedni. Így mind ott maradtok, ahová valók vagytok.

Pop40 2013.03.04. 06:11:56

@kekex:
Abszolút igazad van. Ha a normálisak nem szívnának vele, én is azt mondanám, maradjon csak Orbán, 2 év múlva majd a saját degenerált hordája fojtja bele a szarhalomba, amit összehordott.

Pop40 2013.03.04. 06:16:06

@Negyvenértelmiségi:

index.hu/gal/?dir=0609/belfold/TV4_galeri/

És a képeken látható haverjaid tombolását hogy forintosítanád, kedves elvtárs?

Valóban el lett baszva az a szemkilövetés. Nem a szemüket kellett volna kilőni, hanem golyószóróval addig lőni a gyújtogató szarháziakat, míg egy kupac langyos, csordogáló lekvár nem marad belőlük.

Pop40 2013.03.04. 06:25:06

@tomtyi:

"amúgy a többségnek ez jó"

Ja, annyira jó, hogy bő 70% mondja, hogy ez a rendszerváltás utáni legszarabb kormány, és rossz irányba mennek a dolgok.

"hanem az a ti legfőbb bajotok, hogy hiteltelenné váltatok."

Nehéz annyira hitelesnek lenni, mint a vezéred:)

"hazudozás és rombolás után elég nehéz hiteles programot felmutatni."

Ha valaki hiteles programot akar látni, leteszem a nagyesküt, hogy Orbán elvtársékhoz fordul. :) A programjuk olyan hiteles volt már 2010-ben, hogy csak na. :)

Jól megmondtad a tutit, fáradj a kasszához.

Void Bunkoid 2013.03.04. 07:33:15

@Maitre: na ebben most egyetértek veled, trolltesó :)

Az egyetemfoglalókat nemverésre hivatkozni eléggé csúsztatás jellegű. A példának felhozott egyetemfoglalók nem törték rommá/gyújtották fel szintén tökártatlan állampolgárok kirakatait/autóit, csak békésen fészbukoztak az előadóban az előadásra figyelés helyett :P

Balt 2013.03.04. 07:57:18

@pánpéter: "a 36%-os SZJA"

Nana, ez csak a bajnaista "kedvezményes" kulcs átlagbérre. Bokros idejében volt 48% is... Van tehát minta. :) Vagyis: :((

barli 2013.03.04. 08:00:13

@tundrazuzmo: "és egy bugyuta wikipedia szócikkel és alátámasztasz"
Most bugyuta, máskor bizonyító erejü gondolom.
Lehet, hogy régies és nem így SZOKTÁK használni a költségvetésben, de te azt állítottad, hogy nincs ilyen, márpedig van. Én speciel így tanultam, és azért nem vagyok annyira régi évjáratú.
Ha meg a logika oldaláról közelítjük meg, az ezermilliárdnak semmi értelme, ha van a billió. Arról meg nem mi tehetünk, hogy az idióta amerikaiak máshogy használják, mint mi.

nu pagagyí 2013.03.04. 08:00:22

@tomtyi: Minden szavad hazugság, a jelent vetíted a múltra. Az általad szapult időszakban szabad voltál, azt tehettél amit akartál, akár hasznosat is, de ennyire futotta. A mostani rendszer a teljesítményre képtelen lúzerek diktatúrája, pöcsre is ment az ország.

A helyzet az, hogy már tüntetni kevés, polgárháború kellene, egy igazi polgári forradalom a kiépülő feudális viszonyok ellen. Vissza kell állítani a köztársaságot, az igazságos közteherviselést, az egyén szabadságát és felelősségét a tetteiért. Ehhez egyelőre nincs bátorság, pedig nincs mire várni, a töpörödő ország pökhendi hatalommgyakorlói csak pofonból értenek.

koborvadász 2013.03.04. 08:04:54

Ennyi besütött elmebeteg Viktorbuzit!
Hihetetlen!
Fel kéne kötni őket a Vezérük mellé!

koborvadász 2013.03.04. 08:07:20

Az összes többi politikusnak nevezett fasszal együtt!
A következő politikus generáció tudná, hogy mi történik, ha szarul csinálják!

barli 2013.03.04. 08:15:26

@Pop40: volt ilyen is, nem lehet letagadni. A söpredék bárhol feltünik, ahol balhé van. De nem ez volt az átlag. Fletó ellen volt akkor egy majd mindent átható összefogás. Ezek az idióták nélkül valszeg igazi forradalom lett volna, ha nem megy.
Lehet itt orbándiktátorozni, de az egésznek az az alapja, hogy a feri nem lépett le idejében, amikor lebukott..

irógép 2013.03.04. 08:16:22

Hát az van, hogy pár tízezer hithű főleg pesti Orbán fóbiáson kívül, nem igazán érdekel senkit az ellenzéki tüntetés.
Mert csak fröcsög és értelmeset nem mond!
Az , hogy hozunk még egy kulcsot az az adózásba, az nagyon populista szöveg, de ezenkívül nagyon kevés is.
Ja és az ellenzék és tollforgatói, ha nem gyűlölködnének és hazudnának ennyit, sokkal többre mennének!
Elég hülye a kormány, csak a ballib oldal még rajtuk is túl tesz hülyeségben és ezért nem nő a táboruk...

barli 2013.03.04. 08:17:06

@nu pagagyí:
mondd csak, mit jelent nálad az "igazságos közteherviselés"?

veracity 2013.03.04. 08:29:13

Ebből az ellenzékből nem kérünk!

Szocik, buzik takarodjatok!

Balt 2013.03.04. 08:29:37

@Kandabula: "akik gúnyolódtak az éhségmenet nyomorultjain"

Muhaha, szegény, nyomorult Nyakó: index.hu/belfold/nyako081208

Balt 2013.03.04. 08:32:42

@Balt: De ez épp olyan, mint Kovács merjünkkicsiklenni László kokárdatűzése, a kolozsvári "bocsánatkérésre" Szanyit delegálni - szóval, hogy megfelelően kétértelmű legyen, kikacsintanak: "tudjátok, nem gondoljuk ám komolyan".

Balt 2013.03.04. 08:36:58

@septem: Jó megfigyelés. Épp most gondolkodtam el rajta: talán pont emiatt Nyakó az éhségmenet "arca".

Balt 2013.03.04. 08:42:37

@HaFr: Szerintem sem lenne muszáj... :)

Balt 2013.03.04. 08:48:14

@HaFr: B+, van még képetek erre hivatkozni, mikor az államcsőd elkerülése apropóján felvett TELJES IMF-EU hitel visszafizetését a 2010-14-es ciklusra hagyták a kis kedvenceitek?!

Balt 2013.03.04. 08:52:47

@Kandabula: "Nem a milliárdos Simor mellet szólt az ének, hanem az intézkedései mellett."

Aha. Nyilván a kamatemelés meg az IMF-hitel - amire a legbüszkébb a jegybankelnöksége idejéből. :)))

blah 2013.03.04. 08:55:12

Az ellenzék úgy alle zusammen balfasz, se értelmes programjuk, se mozgósító képességük. De még a kormány hibáit sem képesek kihasználni, egy olyan kormányét ami hibát hibára halmoz. Az meg elég jól jellemzi a hazai környezetet, hogy a fideszben még mindig ennyien hisznek. Az, hogy az ellenzék már leszerepelt szerintem nyilvánvaló, ahogy a számok is mutatják. Kérdés mikor ébrednek fel a hívők...

Maitre 2013.03.04. 08:56:26

@Void Bunkoid: Meg magasrangú köztisztviselőknek ugattak be, hidakat akartak lezárni, intézmények működését akadályozták, uszítottak, lázítottak, meg tökéletesen prezentálták a birkamódit... minimum megérdemelnék, hogy a szüleikkel fizettessék ki az összes pluszköltséget, amit a tevékenységükkel okoztak az államnak.

Balt 2013.03.04. 08:59:35

@barli: Itt nyilván "milliárd" értelemben szerepelt, tehát a kiigazítás jogos. Ahogy a komment lényege is, amint Tz azt helyben is hagyta.

Balt 2013.03.04. 09:04:37

@Amalfi: Ez a 80-20 arány lassan elmozdulni látszik, persze így sem szívderítő:
propeller.hu/itthon/2635090-median-magyarok-szerint-egyre-jobban

barli 2013.03.04. 09:04:52

@Balt: "13,6 billió forinttal eladósító bolsikra"
biztos vagy benne? Nem tudom pontosan hogy mennyi mínuszt csináltak a bolsik, de biztosan nem 13,6 milliárd forintot...

biohouse 2013.03.04. 09:06:20

Átgondoltam, miért is tüntetnék.
Az aktívaknak, valóban termelőknek plussz szavazatjogáért.
Amíg ugyanis a legnagyobb szavazótömeget a nyugdíjasok (gyakorlatilag Kádár-rendszerben szocializáltak), harmadikként pedig az állami alkalmazottak jelentik (az ő berkeikben találhatók a korrupciós ráksejtek is, igaz az összlétszámhoz viszonyítva legfeljebb pár százalékos arányban, viszont annál nagyobb kárt okozva), a demokrácia szabályai szerint a többség nem akar itt se hasznot, se hatékonyságot, se termelést.
A 2. legnagyobb csoportot (de természetesen nem egyféle pártorientáltságot) alkotók, az aktívan, piaci alapon termelők vannak a leginkább megnyúzva, gúzsba kötve, ők lécelnek le először az országból.
Ha ők lennének többségben a nyugdíjas + állami alkalmazott együttes tömeghez képest, valószínűleg másképp történnének a dolgok Magyarországon.
Ha Magyarországot jobb hellyé szeretnénk tenni, akkor ki kell jelenteni, hogy gazdagabb országot szeretnénk, ehhez pedig haszonelvűség és hatékonyság kell, vagyis termelés.
A termelés hatékonysága alkotja az elsődleges preferenciát, az a racionális, ami ezt szolgálja, irracionális, butaság, ami ezt gátolja.
Ilyen értelemben konzervatív, liberális vagy szociáldemokrata pártról beszélni nincs értelme. A haszonelvűek pártja a termelők pártja, amely egyben szolidáris a nyugdíjassal (hiszen a szüleik) és az állami alkalmazotakkal, hiszen igénybe kell vennie állami szolgáltatásokat.
A többség csak plussz szavazatjoggal szerezhető meg, ami a befizetett személyi jövedelemadóval arányos, vagy leegyszerűsítéseket alkalmazva, sávos. (1.5x-ös, 2x-es, 3x-os).
A demokrácia szabályai szerint, mivel az inaktívak (+ államiak) tömege lényegesen nagyobb, ezt a célt csak erővel lehet elérni. (Tüntetésekre gondolok.)
Az aktívak (termelők, haszonhajtók) vezetésére a mai palettából Bokros Lajost tartom a legalkalmasabbnak. Ebben az ügyben hiteles és karizmatikus.
(Nem hiteles szocialistaként és jobboldaliként.)
Az ő helyében én nem konzervatív párton gondolkoznék, ezek a megközelítések Magyarországon nevetségesek. (ld Fidesz jobboldali, konzervatív, polgári halandzsa, szélsőbaloldali populista politika, miközben a legelemibb szolidaritás sincs meg bennük: akkor ez most mi?)
A Produktívak Pártja haszonteremtést, hatékonyságot és termelést akar, a haza érdekében.
Elsődleges célja tehát az adófizetés arányos választójog.
Nem szükségszerű a kezdetekben tömegpárttá válnia , elég, ha elég hangos, és veri az asztalt.

Balt 2013.03.04. 09:08:11

@christophe: Ez itt már a harmadik posztoló balra dőlő ékezetekkel. Mondjuk, hogy véletlen. :)

barli 2013.03.04. 09:14:10

@Balt:
ne jogos, ezermilliárdról volt szó. Bár ugye nincs sok értelme összegben nézni az adósságot, de:
https://www.google.de/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_&met_y=gd_pc_gdp&idim=country:hu&dl=de&hl=de&q=ungarn%20staatsverschuldung#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_mio_eur&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country:hu&ifdim=country_group&tstart=794271600000&tend=1299193200000&hl=de&dl=de&ind=false

Miszerint saccperkábé az adósság Euróban 2002 és 2010 között felment úgy 38 milliárd Euróval (~40->~78). Az meg mondjuk 260as euróval számolva 9880 milliárd, azaz majd 10 billió ( :) ) Forint. Nem értek hozzá, csak tele van a tököm a nyelvtannácikkal, akik mindenbe belekötnek, föleg ha nincs más érvük.

barli 2013.03.04. 09:16:20

@Balt: deáki passzív ellenállás

Balt 2013.03.04. 09:25:17

@kekex: :) Az jó, hogy így hiszitek. Gyurcsány önmagában (bárkihez is tapad, magától, még csak "tapasztani" sem kell) választást tud nyerni. Bárkinek, aki ellene indul. :)) Lásd Karácsonyt tegnap a Versusban: név említése nélkül mondta kb., hogy mérlegelni kell az olyan szövetséges beemelését, aki x szavazót vonz és 3x-et taszít. Véleményem szerint alábecsülte az arányt...

Balt 2013.03.04. 09:35:39

@kekex: "Az állítólagos államadósság csökkentés pedig másfélszeresre emelkedés volt: 6ezer mrd-ról 9ezer mrd-ra."

www.portfolio.hu/img/upload/2012/02/0217_psz1-20120217.png

Balt 2013.03.04. 09:51:11

@Pop40: Tény, hogy el lett baszva, mert kimenőcipős baranyai kadétokat küldtek a székházhoz, miközben a Nádor utcában bevetésre várakozott (hiába) a készenléti rendőrség. Nyilván nem véletlenül, így volt megszervezve...

Balt 2013.03.04. 09:56:37

@barli: Ok, lehet, elsőre nekem is fura volt a billió.

Balt 2013.03.04. 10:03:54

@biohouse: Bokrosért már tüntetnek, csatlakozhatsz :))
jesz.hu/hir/jesz-a-tolvajok-tavozzanak-a-magyar-kozeletbol--

A többivel nagyjából egyetértek: sajnos 2002-ben láthatólag jól megtanulta Orbán, hogy a "nyugdíja(so)kat nem piszkáljuk"... Ellenben volt valami hamvába holt törekvés a korrekcióra a gyermekek után járó szavazati joggal, sajnos elbukott (egyelőre).

Balt 2013.03.04. 10:05:55

@barli: A komment többi részével az én olvasatomban mélységesen egyetértett. :)

Balt 2013.03.04. 10:08:48

@Balt: Pardon, eredetiben:

Lenyűgöző személyiség és kiváló szónok; másodszor is nagy szerepe lehet Orbán Viktor választási győzelmében. Bőhm András írása.

hvg.hu/velemeny/20130208_Aki_nem_birja_abbahagyni

toronado 2013.03.04. 10:09:17

Igaza van kekex, maguknak ballibáknak minden megerősítés egy korty víz a sivatagban, pár lépést tovább tudnak tántorogni.
Menjen tüntetni, legyen jelen!

kekex 2013.03.04. 00:23:09
@toronado:
..Egyébként normális ember (tehát nem jobbos) magától is tudja értékelni a szöveget. De a tőletek érkező megerősítés nem árt. ..

kekex 2013.03.04. 11:38:13

@Negyvenértelmiségi:
MINDEN közgazdászba természetesen a jobbosok is beletartoznak. Eltolcsy nem közgazda, ő egy külön kategória.
Tisztességes polgár meg szépen "oszol" amikor felszólítást kap, és még nem találták fel a kanyarban lövő puskát. (gyengébbeknek: nem lehet valakinek a seggén kilőni a szemét)
Aki meg szembenéz a fegyverekkel: akkor vállalta a következményeit, és utólag már ne rinyáljon.

kekex 2013.03.04. 11:44:00

@Frick László Emlékzenekar:
Igen, a jobbosokra mindig is jellemző volt, hogy delirálnak. "Volt egy olyan elképzelés"
Nem, olyan elképzelés 2006-ban volt, csak nem jött be. És szimplán csak okosabb nálad, aki ezt tisztán látja. (gondolom te a nyakkendő helyett még mindig a nyaktekerészeti mellfekvencet használod, már a kanyargós szövegedből ítélve.)
És nem maga az utcai politizálás, hanem annak B közepes hordák által bemutatott módja volt undorító.

kekex 2013.03.04. 11:50:29

@tomtyi:
1. Nem lehetett elkerülni a költségvetési kiigazítást 10 %-os hiánynál és a hitelezők által figyelmeztetésként 320 Ft-ra felrántott eurónál. Elhiheted, hogy ha tehette volna, akkor az Mszp és csak az önkormányzati választások után vág bele, de hát nem hagytak választást nekik.
2. A világválság óta egy csomó állam kényszerült megszorításokra, és gyakorlati tapasztalat, hogy mindenhol 1 % kiigazítás 1 %-ot meghaladó gazdasági visszaeséssel járt együtt. Pedig ott nem is lógnak annyira a vállalkozások állam bácsi csecsein, mint nálunk. És ennek ellenére, a 4 %-on ugráló pannon puma nem ment le a válságig nulla alá! holott 6 %-ot meghaladó megszorítás történt. Azaz Gyurcsány Veressel világbajnoki teljesítményt nyújtott - ezért is kérte fel egy Nobel díjas közgazdász társszerzőnek Gyurcsányt.
Tehát nem elqurta és főleg nem tönkretette, hanem csak lehűtötte, mert lázas volt. Ha úgy jobban érted: visszakapcsolt 2-esbe, ami felvitt volna az emelkedőn, mint a Bokros csomag IS.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.03.04. 12:26:30

@barli:

10,6 billió forinttal növelték az "ortodox" államadósságot a bolsik 8 év alatt.

Plusz 3 billió további, "unortodox" államadósságot is felhalmoztak PPP konstrukcióban.

Utóbbiért egyébként "rangos" kitüntetések tömkelegét is besöpörték a cimboráiktól.

Pl. az M6-ra, ami 26-szor annyiba kerül egy évben, mint amennyi bevételt hoz.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.03.04. 12:33:46

@kekex:

A bolsi sztárközgazdászok mindig megtalálják a módját, hogy világbajnoki címet adjanak a mindent elkúró, mindent csődtömeggé alakító bolsi celebeknek.

Van egyetlen mutató is ezen a nyakatekert faszságon kívül, amiben jobbat virítottak a bolsik az előttük vagy az utánuk következő kormányhoz képest?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.03.04. 12:35:49

Bolsi büszkeség: kevésbé töpörödött az ország, mint amennyire megszorították (az elkúrások után). Világbajnok teljesítmény.

barli 2013.03.04. 13:14:15

@kekex: már megbocsáss, de miért ne mehetnék ki október 23-án a Kossuth térre vagy bárhová máshová a városban? És milyen jogon küld el a rendőr? Mert nam akkor lőttek, amikor kellett volna (TV székház), hanem akkor, amikor lényegében semmi jogalapjuk nem volt rá. Az ilyet bosszúnak hívom, nem rendőri intézkedésnek. Október 23-ából a rendőrök (vagy hasonlóak) csináltak majdnem forradalmat.

tarackos 2013.03.04. 13:39:19

Ez az ellenzék nem igazán kell a népnek a fidesz is csak másfél milla megdelejezett narancsnak kell. A démoni választási törvény miatt ez elég is a baltásoknak a '14-es győzelemhez. Sőt, mivel nincs küszöb ha egy ember menne szavazni és az Vikire szavaz az is elég lenne neki.

Az a baj, hogy az egyszeri ember totál nem érti mi a baj. 8 éve romlik a helyzet, most is ebben nincs semmi újdonság.

A jogállam miben létét viszont csak ugatják mint kutya a holdat.

Az oligarcha ma nem fegyverrel dolgozik hanem elfoglalta az államot, a saját érdekére formálja a jogot. Emiatt nem lehet majd eljárni ellene.

barli 2013.03.04. 13:41:32

@tarackos: a baj ott van, hogy magas az adó, mert nem fizetjük be. Meg lopnak is, de az szerintem másodrendü.

christophe 2013.03.04. 18:09:33

@barli: most sem jobb helyzet,nem lehet tuntetni,màrcius 15-re le van foglalva minden;persze lehet menni a havanna lakotelepre felvonulni,tuntetni..

kekex 2013.03.04. 20:48:14

@Pop40:
Ez nagyon drasztikus, én beértem volna egy szakszerű eljárással: elektrosokkoló, behúzni a sorfal mögé és rabomobil.

kekex 2013.03.04. 20:52:00

@Balt:
Orbán "egykulcsosa" meg két kulcs: 16 és 98 %. Azaz messze überelték Bokrost, ahogy ElTolcsy is a nemmexorítás csomagjával: elérte már a Bokros dupláját.

kekex 2013.03.04. 20:55:15

@koborvadász:
Ugyan már! Akkor még nem jártál a Viktor Szíve Szentegyház honlapján! Ezek itt még hagyján.

kekex 2013.03.04. 20:58:48

@irógép:
Te tényleg azt hiszed, hogy az ellenzék - amikor a kormánypropagandával szemben tényeket sorol - akkor hazudik? Hű, de nagy meglepik fognak akkor még érni!

kekex 2013.03.04. 21:06:20

@Balt:
Nézd, én elég sokra tartom Gyurcsányt, de - veled ellentétben - azt mégsem feltételezném róla, hogy nullára vitte az államadósságot. Márpedig csak akkor lehetne a felvett durván 20 emrd IMF hitel a mostani kormány terhe, ha nullához képest plusz hitelként vették volna fel. Csak tudod az államadósság nem olyan mint a te magánkölcsönöd, annak állománya van, és folyton megújul. Gyurcsányék fizették Antall és I.Orbán hiteleit, Orbán fizeti az előzőeket és amit maga vett fel (rövid távra) és dobsz egy hátast, ha megnézed, hogy mennyit hívott le ORBÁN az IMF hitelből. Csak ahhoz persze ész is kellene. Legalább az gyanús lehetett volna, hogy saját állításuk szerint is 500 mrd-ot az IMF hitelből költöttek a MOL-ra!

kekex 2013.03.04. 21:16:55

@barli:
Valóban 13,6 ezer mrd-al nőtt alattuk az államadósság, és ha Gyurcsány nem csinálja végig a kiigazítást, lett volna az a 20 akár 30 is ezer mrd= 1 billió.
Egyszerűen rossz a gazdaság szerkezete, nem termel elég jövedelmet a bérmunkás-összeszerelő ipar, ezért minden beavatkozás és kormányzati balfaszkodás nélkül is az államadósság 1 ciklusban törvényszerűen másfélszereződik:
I. Orbán 6-9 billió
Medgyessy-I.Gyurcsány 13,5 billió
II. Gyurcsány-Bajnai 20 billió (az IMF hitel tehát nem plusz, csak a lejáró hiteleket VÁLTOTTA FEL, mert plusz csak nulla korábbi hitel mellett lehetne)

kekex 2013.03.04. 21:22:41

@biohouse:
Gratulálok, "feltaláltad" a Horthy rendszerben bevett virilistát. Egy a baj az elgondolással: nem demokratikus. Amit azonnal be tudna látni az a derék polgár, amint elveszti az állását és/vagy tönkremegy a vállalkozása, nem utolsó sorban a politikusok hibájából - és a kieső jövedelme miatt nem szólhatna bele, hogyan javítsanak a helyzeten.

kekex 2013.03.04. 21:28:58

@Balt:
Mivel eléggé lesújtó véleményünk van az agymosott átlagmagyarokról (az enyém pl Kertész Ákossal egyezik meg) semmi ilyesmit nem hiszünk. Egyszerűen ténykérdés, hogy egyetlen államférfi van a választékban, a többi futottak még kategória, Bajnai meg technokrata és nem politikus. Politikusként még nem bizonyított.
Gyurcsány meg ma kevesebbeket taszít, mint tegnap, és holnap kevesebbeket fog, mint ma. Az idő neki dolgozik, ahogy az igazát még a debilek is kezdik felfogni. Pl tandíj ügyben, az egészségügy lerohadásánál, stb.

kekex 2013.03.04. 21:35:09

@Balt:
Ugye nem zavar, hogy én az abszolút értékre hivatkozom, te meg a "GDP arányosra"?
Egy csomó kiadást eldugtak a Fejlesztési Bankba (az ilyen "csontvázakat" kereste Varga, mert nem hitte el, hogy mások nem tuszkoltak be ilyeneket) ezzel és ElTolcsy kedvenc inflációnövelésével tuningolták optikailag EZT a táblát. Attól még abszolút értékben alattuk is a másfélszeresére emelkedett. A Tények makacs dolgok!

kekex 2013.03.04. 21:47:44

@Balt:
Imádom ezeket a ballib "megmondó embereket"! Ezek komolyan azt hiszik, hogy amit Orbán nem tudott elérni a poltpetis ügyészséggel, azt majd ők elérik? Hogy ő/k majd elpucolja/ják Gyurcsányt?
Gyurcsánynak van egy elkötelezett szavazó rétege (állítólag 200 ezres) ez nem az a nagyságrend, amiről bármely ellenzéki összefogás lemondhatna.
Csak hogy legyen mihez viszonyítani: Orbán alkotmányos puccskísérlettel, B közepes hordákkal, időzített ügyészségi mozgósítással és választásai manipulációval együtt is CSAK 200 ezerrel volt több szavazója, mint 2006-ban! Azzal nyert, hogy az Mszp korábbi szavazói otthon maradtak. Vagy 1 millióan!
A defetizmus, politikától elfordulás, "egykutyák ezek" sugalmazásával ezt a millió szavazót akarják továbbra is távol tartani.

Ebből Gyurcsány már mozgósított 200 ezret, és MINDENKI tudja (főleg Orbán) hogy képes még százezreket mozgósítani.
Persze, aktivizálja a jobboldalt is: ki nem szarja le? Totális mozgósítással a maximális létszámot 2010-ben már elérték: azóta abból csak morzsolódnak-morzsolódnak és morzsolódni is fognak. Cronos MINDIG MINDEN gyermekét felfalja. Orbánt is.

kekex 2013.03.04. 21:57:45

@Negyvenértelmiségi:
Egyetlen mutató sincs, amiben II.Orbán-ElTolcsy
jobb lenne, mint az előző kormányok. A recessziót is csakis a világválság mélypontján tudták alulmúlni a korábbi kormányok - de akkor az egész világ együtt zuhant. Most viszont az 1,7 % felcsökkenéssel bajnokok vagyunk!

kekex 2013.03.04. 22:01:21

@barli:
Oda mész, ahova akarsz, de ha ott a rendőrség felszólít, hogy "Oszolj" akkor jobban teszed, ha pucolsz. Mert ha nem, akkor csak magadra vethetsz. Ahogy ezt a svájci rendőrök is elég érthetően elmagyarázták a magyar drukkereknek.
Egyébként jónak mondod, én szívem szerint SOKKAL drasztikusabb fellépést vártam volna el ezek ellen a városdúló hordák ellen! És igen: az okozott károk megtéríttetését.

toronado 2013.03.04. 22:35:33

kekex 2013.03.04. 21:47:44
Ebből Gyurcsány már mozgósított 200 ezret, és MINDENKI tudja (főleg Orbán) hogy képes még százezreket mozgósítani.

Tényleg, és hol vannak ezek a százezrek? Szerencsétlen csak üresjáratban forgatja kormányt, és brummog a szájával, mint a gyerekek, mikor a sámlin autósat játszanak. Gyurcsány egy igazi szemfényvesztő és pechjére lelepleződött.

Frick László Emlékzenekar 2013.03.05. 02:23:15

@kekex: Egy aprócska gond van a B-közepes hordákkal, megmutatom mi, ezekről ugyanis vannak felvételek, csak nem szokása a médiumoknak bejátszani.

De először nézzük meg a Fejlett Nyugati Világot, a csürhülés méreteit:
Pl Németországban az ott aztán tényleg nbeonácik (és nem focihuligán félfasiszták) 6600-ával vonulnak és velükl szembe a neomaóista szélsőbalos antifák általában 4-5000-esével állnak föl.

míg nálunk a "Barrikád" be se töltötte az Andrássy út középső főúttestének széltét, a két szervizúton ezrével bámészkodtak a békés csürhetúristák és sétafikáltak csak újságírók hatszorannyian, mint maga a "csürhe". De a képi tudósítáás szépen le van szűkítve a "lényegre"

Ugyanez a Kis Kék Fabia esete, ez is a kedvencem. Hat félfaszista jelmezes felborított egy kis kék Fabiát 300 ember BIRKAKÉNT BÁMULÓ gyűrűjében és még oda se rikkantott nekik senki. Azokban a napokban történt Londonban, egy 70-es néni ridiküllel támadott rá ékszerbolti motoros rablókra és lekergette őket, négyszerese túlerőt.

Egy másik csürhülésen [2008.]72 baromarcú bojócckodott a Szovjet Hősi Emlékműnél és 1700 birka leste, hátha lesz meg9int valami jó kis borzongató...

Nézzük a "tévészékház ostromát"... ebben ugyansi a Hír TV seggfej-ostoba stábaj is közreműködött... Egy lány állt a csürhe elé a székház lépcsejének tetején széttárt karokkal: ezt a képet egyszer, akkor és élőben játszották be, aztán se soha. És persze azt se, hogy a Nádor utca felől kényelmesen lehetett kibesétafikálni A Nagy Házból.

Az a baj, hogy a csürhülésről nem készültek jó nagy premierplános képek.. vagy "elfelejtik" bejátszani ezeket.

Azonban egy erősen szelektált képi anyag 2006 okt 24.-2008. között állandó vágóképként szerepelt. Kedvencem az a 2007. augusztus 20-i, még a lebukó nap fényétől vöröslő neonáci[túrista] bojócckodás, amihez az egyik televízió 2006-os éjszakai csürheképeket bánóandráskodott be. Vagy az a savanyú pőofa, amikor várta István és Antónia.. reménykedve kérdezték a kiküldött riportert az üresen ásító Alkotmány utca torkában, hogy "ugye lesz valami?"-de nem lett.. Vagy Bárdos és Krisztina "tudósítóink készenállnak ám" reményesen.. de egyre jujjgattatásra akalmas történt...

Frick László Emlékzenekar 2013.03.05. 02:58:49

@kekex: Visszatérve az "utcára vitt politika" an bloc volt undi az akkori... ugyanannak a csatornamunklás [sajtómunkás] siserehadnak, amelyik ma panaszolja hiányát. De nem is ez a lényeg.
2006. őszéről nem létezik egy száraz-naptár-szerű kronológia. Pláne érdekes lenne képekkel is. Pl okt.23. az okt 22-én kezdődött, amikor a seggrészeg húgyos zoknibombagyárosoknak nyugalmat igértek a rendőrök, azt, hogy maradhatnak. Aztán másnap reggel 8-tól 10-ig fel alá kergették őket, el is, de ki se engedték őket a Kossuth térről, amíg elvonási tüneteik miatt jól fel is nem hergelődtek.. meg addigra a csürhe más elemei is magukhoz térve a térre érkeztek.

Mutatok egy nagyon egyszerű tényt, ami világosan bizonyítja azt, hogy kiknek állt érdekében a csürhülés és kiknek használt: azoknak, akik generálták a csürhülést a szándékosan szakszerűtlen csürhekezeléssel, Csürhével ugyanis, ha baj van, akkor úgy bánnak, hogy: KIEMEL majd FOG&VISZ és RABOMOBILBA zár és ezt addig ismétlik, amíg a csürhe a kritikus tömeg alá zsugorodik, a maradék elillan vagy elkeveredik.. vagy mind rabomobilba kerül... Ezzel szemben a csürhét MOZGATTA a rendőrség ide-oda toligálta, provokálta.. az még hagyján, ami a TV-székháznál a "vidéki rendőrök" mamlaszkodásai közepette történt. Hanem 23-án már láthatóan kőprofik tevékenykedtek s ismétlem: élő egyenesben ment az az azóta tagadott és elmebeteg konteónak beállított főrész, amiben a lovasrendőrök a csürhét az Astoriá'ba nyomták. Ahogy szoktam mondogatni: Jaj, ha még Kornis Mihály nem tett le arról a szokásáról, hogy videóra vesz minden hiradót... mert ha máshol már nem, akkor az ő videótárában megvan ez a jelenet. Azért Kornist említem, mert ő szuperjóoldali, őt osztán senki nem vádolhatná meg csürhéhez hajlással...

Idevág a kuruc-in-fos esete.
1. Senki esztetának nem tűnik föl, pedig a jóoldal nemcsakhogy mind-mind nagyonokosokból áll (scheirigáboralakúak rendje) de mi ndenki legalább szabadidejében eszteta... Nos, ha megnézzük a félfaszisták ízléstelenségeit, akkor azt látjuk, hogy emitt jó nagy rakásra egységesen az ordenáré háttérszínekkel diszharmonizáló barom (és jó sok félkövér) betűzet.. valósággal HTML-es Fásy-mulató... ezzel SZEMBEN egyedül a kuruc-in-fos az, ami... khrmmm... elfogadható HTML-színvonalú.. és ezután következik a szövegelemzés: kb egy jó középiskolányi-érettséginyi a különbség a jobbikos tömeg és a kuruc-in-fos között a különbség, persze ezutóbbi javára.
Naésamikor jóoldali jónénik jujjongatnak a kurucinfos eltörléért egy jaaajdeérdekes un "liberális" érv kerül elő a mindenvirágoknak szabad nyílásáról...

kekex 2013.03.05. 08:52:43

@toronado:
A Dkp ilyenként indulva, Gyurcsány kampányolásával már megnyert két helyi polgármesteri választást, és még a költségvetésből milliárdokkal kitömött Századvég sem meri 1 % alá mérni (az is van vagy 80 ezer)
Más kutatók meg 4 %-ra mérik (320 e) azaz a 200 ezer az erős középarány.

kekex 2013.03.05. 08:57:19

@Frick László Emlékzenekar:
Németországból van valahol a NET-en egy videó, akkor nagyon tetszett, most nem keresem elő: egy vidéki kisvárosban vonult az antifasiszta TÖMEG, a helyi jobbosok kiálltak egy ajtóba és kötözködtek: a menetet kísérő rendőr meg csőre töltött, mire a többségük behúzott, csak egy legény lépett előre: no azt meg több rendőr azonnal elkapta. Mondom: nagyon tetszett, kár hogy nem mentettem el.
NEKEM aztán ne mentegesd ezt a csürhét, az főleg nem mentség, hogy te is köztük voltál.
Vannak dolgok, amihez még csipesszel is undorító hozzányúlni!

Frizuravarjú 2013.03.05. 09:07:19

@kekex: Össze is fosnád magad Barcelonában, büdösgyökér. Ott aztán minden napra jut kirakattörés, gyújtogatás. A cionista férgek fellógatása még egyelőre várat magára, talán pont ezért:
"Vannak dolgok, amihez még csipesszel is undorító hozzányúlni!"

toronado 2013.03.05. 09:56:17

Igen, ennyivel lehet a konyhai sámlin brummogva soffőrködni.

@kekex:
@toronado:
A Dkp ilyenként indulva, Gyurcsány kampányolásával már megnyert két helyi polgármesteri választást, és még a költségvetésből milliárdokkal kitömött Századvég sem meri 1 % alá mérni (az is van vagy 80 ezer)
Más kutatók meg 4 %-ra mérik (320 e) azaz a 200 ezer az erős középarány.

toronado 2013.03.05. 09:59:27

Az antifasisztával csínján bánnék:
„A fasiszta mozgalom maga is aránytalanul zsidó mozgalom volt – tehát a zsidók arányaiban nagyobb részét alkották a pártnak, annak egész történetén keresztül, mint az olasz lakosság. … 1938-ra a pártnak 10,215 felnőtt zsidó tagja volt.” (Amikor Olaszország teljes lakosságából körülbelül 47,000 volt zsidó.)
„Mussolininek több zsidó munkatársa volt, így a kedvenc és legbefolyásosabb szeretője, Margherita Sarfatti. Róma főrabbija hivatalos áldásában részesítette Mussolinit, aki (olasz támaszponton) segítette a cionista haditengerészet kifejlesztését, mint a brit imperializmus elleni manővert.”
Forrás: Stanley G. Payne: A History of Fascism, 1914-1945, The University of Wisconsin Press, 1995, 240.old.

Szóval csak csinján kekex.

@kekex:
kekex 2013.03.05. 08:57:19
@Frick László Emlékzenekar:
Németországból van valahol a NET-en egy videó, akkor nagyon tetszett, most nem keresem elő: egy vidéki kisvárosban vonult az antifasiszta TÖMEG,

törzsmókus 2013.03.05. 21:37:19

@HaFr: hadd ne másoljam be pánpéter 2013.03.03. 20:17:53 hozzászólását. abban.

Frick László Emlékzenekar 2013.03.06. 02:48:45

@kekex: Karikázd már be pirossal azt a részt, ahol én a magyar faszistákokokat mentegetem. Nem mkétlem, hogy a 2D síkagyad összesen két választás ismer és aki nem ért veled egyet, annak már más nem juthat, mint faisztának lenni ... mi?

Videó van bármiről, a videókon az látszik, ami a képmetszetbe kerül és a vágóasztalon bennehagyják. Mindenesetre ritka az a nagyobb ANTIFA megmozdulás, amire a neonácik ne mozdulnának rá (és fordítva) és a rendőrök nem csőrerántani szoktak, hanem nagyon szakszerűen tömegetoszlatni illetve begyűjteni a hangadókat és provokátorokat. És a nácik ellen rendes és gyors bírósági eljárás folyik, nem szaroznak annyit, mint nálunk a Magyar Gárdával szarozott a bíróság 2007-2008. között. És volt olyan kormányza5t, ami alakuló náci gyülevészeket 3-4 nap alatt a kurzív édesanyjukba kűűdött vissza.
A Magyar Gárda azért jöhetett föl, mert volt olyan politikai kurzus Magyarországon, amelyik a fasiszta vagy cigánykártyázástól se riadt vissza és ezt a sajtója meg is engedte, el is nézte neki. Egyetlen jóoldalli politikai orgánummal nem találkoztam pl, amelyik 2007-ben követelt volna rendes (tehát a leggyorsabb) eljárást a Magyar Gárda ellen ráadásul ugyanezek az orgánumok viszont azokat a szólamokat nyomták, miszerint a Jobbik (éstehát így a gárda is) A FIDESZ fiókszervezete. Ha elfogadom a felvetést, miszerint a FIDESZ fiókszervezete és lényegébe "teste" a Joibbik meg a gárda, akkor ezek szerint a FIDESZ egy olyan truppot támogat, ami erodálja, kissebíti és elszipkázza a támogatóit ésatöbbi ésatöbbi, egy olyan társulatot, ami Dr Vágó bácsi szerint kormányra kéne, hogy kerüljön, hogy a nép a fasiszta móres alatt tanulja meg, hogy Idvezítő Ferenc lábai elé kell kérelmezve őt burullani...

Maroknyian sincsenek valódiliberálisok, aki liberális alapon merészelik kritizálni a 2006-os őszi eseményeket, de pl Kőszeg Ferencet említhetném, talán történelemből ismerős név... pont azért is szervezték rá a netokraták a TASZ-t Kőszegékre, hogy marginalizálják a régi valódiliberálisokat, hiszen most már a társadalmi alapvető szabadságjogokra nem Kőszeg Feri bácsiék ugranak be a sajtómunkásságnak, ez lett a büntijük, amiért nem megfelelően interpretálták a 2006-os őszi eseményeket.

@toronado: Ebben látom a probléma egyik lényegét: Szét kellene definiálni, bármilyen csúf és magyartalan a kifejezés, a nácikat és a fasisztákat, mert a kettő nem ugyanaz. A magyar fasuizták minduntalan kibújnak az antináci szabályozás alól -és.. tényleg, hiszen ők nem nácik! Aki nem érti: magyar fasiszták Horthy alatt antinácik is voltak egyben. Egészen más volt Mussolini fasiszta állama és más a nácik Németországban. Szemléltethetném a fasiszta és a náci tankok [hadigépezet] közötti különbségge. Ahogy Lénard Sándor a Római napló -jában jól fölvázolja, aki a faiszta rendszerben képes volt a röhögését futtában is akár, hazáig visszatartani és otthon párnába volt képes fojtani, az megúszta. A náci rendszert ennyivel nem lehetett megúszni. Nem azt mondom ezzel, hogy a fasiszta rendszerbe bnem lehetett belehalni, de messze nem mindegy, hogy egy Per Ubu -tól egy Halálos Bojócc -tól kell rettegni vagy pedig a XX. századi marketing atyjától, Dr Goebbelstől, pl a gyűlölettel operálás műveleteitől vagy a társadalmi leszalámizástól. A nácinak bármi is csak egy dolog, az anyját is eltagadja, ő nem náci, ha kell. Halálos a fasiszta Bojócc . de együgyűbb is.

toronado 2013.03.06. 14:37:57

@Frick László Emlékzenekar:
Ebben látom a probléma egyik lényegét: Szét kellene definiálni, bármilyen csúf és magyartalan a kifejezés, a nácikat és a fasisztákat, mert a kettő nem ugyanaz. ..."

Nem véletlenül van összedefiniálva, ezáltal egy szélesebb célpontot támadhatnak a ballibák.
Csak meg kell nézni a fő "történészeket" idősb. és ifjabb Karsai, Krausz, Ormos, Ungváry, Gerő? Debreczeni? stb. stb. Valójában ezek nem történészek csak az általuk/nekik kitalált történelmet használják fel propaganda célokra.
Azért is ragaszkodnak a fasisztázáshoz, mert oda könnyebb bevonni Horthyt mint félfasisztát stb.
Most, hogy égnek minden szinten /Romcsics/ egyre ingerültebbek.
Köszeg Ferenctől pedig nem vagyok annyira oda, ő sem igazi szabadelvű, legfeljebb kevésbé szabadelvtelen, mint az elvtársai.
De nem sokkal.
Ma egyébként Gyurcsány az igazi királyvíz, az ő hívei a legjellemtelenebb ballibák.

Frick László Emlékzenekar 2013.03.07. 01:55:20

@toronado: Gyurcsány óriási zseni. Megmzutatkozik ez abban is, hogy őneki azza, amije nincsen, az ellenségei által lesz, ilyen pl az ő baloldali vagy liberális, pláne pedig a "ballib" [és balliba] minősítése. Semmi köze se a baloldalhoz ( sőt, ha megnézzük, senkinek sem sikerült, de neki igen, széjjelbaszni az MSZP-t !] se a liberálisokhoz [akik teljes szellemi élcsapatukkal is támogatták egy időben] ... most hivatalosan az ellenzék köpedelme ugyan, akit "leírnak" és "elutasítanak" ... nadehát így is kezdte a pályáját, mint a Magyar Politika Miszter Bénje [az ártalmatlan bojócc sportminiszter] . Minden csapás, amit Gyurcsányra mérnének, csak erősíti őt. Pl Bajnai körül az ellenzéki észkombájnok "nem is látják" a Ferenccel való összefüggést még akkor sem, amikor Szigetvári Viktor útmutatásait isszák. Óriásplakátokon a Bajcsány ZRt két oszlopa... na ezt oszt jól felvilágosíjja a népet, mondhatom! Ez a "balliberális" afféle magyar sajtópolitikai nyelvilelemény, amikor az Ellenzéki kerekasztal árulóivá züllött a régi, még igazo SZDSZ vezetése, alkották ezt a zsebráf jellegű szörnyüleményt, nonszensz, aki liberális, az nem lehet baloldali, és a haladóbaloldali nem vállalhat föl liberális értékrendszert, a zsebráfnak is hiába van szép hosszú nyaka, ő nem szereti az akácialevelet. Ja és tkp a magyar loiberálisok maradékainak is a csudálatos Gyurcsány Kórszakban basztak oda. Ferencnek tán még 3%-a se nincsen, de nagyobb befolyással van a jelentörténelmére, mint Alcsútinapólejony Rákosi Kádár Cigány Fiktórr. Még mindig az ő kottájából játszanak a mindenoldali zenekarok és még mindig úgy fut a kis hajó, ahogyan ő a sínre rakta és Orbánlk bojócckodnak a kormánynál, mintha, miközben minden úgy robog tova, ahogan azt Idvezítő Ferenc kitalálta. És persze a magyar félfaszistákok támogatásávak, hiszen ha a Jobbik ugyan minden jóoldali hhúzásból is hasznot húz, de a Joibbik a legnagyobb haszonnal pont Ferencéknek van. Nemmellesleg Ferencék a cigánykártyázás bajnokai is. Tudtommal ugyanis nem arat dicsőséget olyan szlovák film, ami a szlovákiai gettócigányság életét tárja föl a fejlettnyugateurópai közvéleménynek, akik szivesen is tapsikáznak ilyesmit, addig se az ő cigánypolitikájuk van terítéken.

Az a baj Főnök, hogy maga se tud kettőnél többig számolni, a "történészek" akiket felsorol, nem mind azok, pl Debreczeni egészen más műfaj, ő egy olyan mémenc, akinek a magyar köztudat efféléket köszönhet, mint a nalliberális kifejezés, ő rgx dsjtó, sksrpommondani csatornamunkás, akinek a szemében nem az tükröződik, ami Bad Schandau-nál a vámőr szemében,... és Debreczeni még azt se vette észre, hogy a könyvborítója dizánnyere az orrát mémelte be a Politika fertő-jének:
dudenbuch.blog.hu/2011/11/30/ferto_emberi_lelki_moralis

Ha lenne Magyarországon politológusképzés, akkor Gyurcsány-ra ott egy külön tanszéket kéne alapítani. Szüntelenül tanítani kellene Gyurcsány Művét. Semmi sem a sajátja, amit előadott politikai diadalfutása alatt,, de valóságos enciklopédiája az őidvezítő kinyilatkoztatásainak gyűjteménye a Magyar Szellemi Elit teljesítményéről, minden magyar nagyokostól volt 2-3 mondata... és ő mindenkinek a pénzesutalványára egy nullával többet tudott iratni. És a magyar elitértelmiségi azonnal... még egy falu főeszetokjai is az analfabáta gyogyós pógármesterben az értelem szikráját látják csihanni, ha őtőlük is elfogad egy zseniális ötletet. Ezért csudálatos a politkika művészete: semmilyen oskola, de még IQ se kell hozzá. Az embernek tudnia kell, hol engedjen a "helység kalapácsainak" meg főeszetokjainak. És akkor rögtön azzal gyönnek ki a tanácsülísrű, hogy "hát azért lehet, hogy ez egy sűttparaszt, de vannak jó gondolatai [az enyémek!]".

Ism.: mindenki max kettőig tud elszámolni... két verziót vesz be... összesen két lehetőséget. És Bajcsányéknak pedig még 2014-re is legalább 5-6 verziójuk van. Amiből a legzseniálisabb szerintem a jóformán ingyen fölhízlalt Jobbikkal elrohasztani a FIDESZ-t -ötlet. Ami aztán maguknak végképpen fölfoghatatlan: nemhogy Idvezítő Ferenc nem akar miniszterelnök lenni, de Bajnai sem. Micsoda két imposztor!

kekex 2013.03.07. 08:13:33

@Frick László Emlékzenekar:
Érdekes egy világlátás, ugye nem baj, ha nem osztom? Szerintem kevesebb kontraproduktív reklám volt, mint a CÖF buszos összemosása:
így Bajnai nyugodt kormányzásának emléke egy kissé javította Gyurcsány megítélését is: és mindezt a jobboldal pénzéből!
Kőszeg margóra szorulása meg a magyarok józan esze maradékának a bizonyítéka. Ha baloldal rongálásra vágynak, arra jobboldalt számtalan hitelesebb személyt találnak, a jobboldaliaknak meg túlságosan "szabadelvű"
És honnan veszed, hogy Bajnai nem akar ME jelölt lenni?

kekex 2013.03.07. 08:19:37

@Frick László Emlékzenekar:
Ez ugyan nem pirossal karikázott, de talán megteszi:
"De először nézzük meg a Fejlett Nyugati Világot, a csürhülés méreteit:
Pl Németországban az ott aztán tényleg nbeonácik (és nem focihuligán félfasiszták) 6600-ával vonulnak és velükl szembe a neomaóista szélsőbalos antifák általában 4-5000-esével állnak föl."
Erre szerintem adekvát válasz volt az enyém, a vonuló antifasiszta tömeggel (na jó: antináci) és a biztosító rendőrök fellépésével a pár jobbossal szemben.
De van közelebbi példa is: Prága érsekével az élen kiállás a náci hordák elé - amire magyar példát nehezen hozhatsz. No jó: a jegyiroda előtti tüntetés, az Új Szinház előtti tüntetés és a Kossuth téri listázós tüntetés mégiscsak valami!

Frick László Emlékzenekar 2013.03.08. 02:20:37

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Frick László újságíró, filmíró, publicista volt, a papírsajtó booom-ja idején lett szerencséje publikálni, a "saját blogomba" szkenneltem két írását. Annak a nyelvifrenetizmusnak az egyik atyja, amit ma tévesen "indexista stílusnak" hisznek és azt hiszik, hogy a matulista fikaisták taná'ták ki 1995-ben a trefort gimiben, pedig csak kopírozták, vajpapíron.

Frick László Emlékzenekar 2013.03.08. 02:24:47

@kekex: Bajcsányék semmilyenoldaliak. Ők nem úgy politikusok, mint mások, ők puszta gazdaságiimposztorok. Tényleg sem kell nekik a hatalom, mondjuk olyan klasszikusan, mint ahogy Orbánnak kell. Ők tkp netokraták, netokratív spekulalisták, ők nem akarnak kizsákmányolni vagy láthatóüan nagy tőketeömegeket görgetni vagy olyan "legnagyobb adózók" lenni, mint ahogy az USA nagy klasszikus [liberális] kapitalistái dicsekedni szoktak. Nem csak a "jobboldaliak" pénze, de a baloldaliaké is kell nekik, pl vitték is az MSZP-jét is :D

tomtyi 2013.03.18. 07:25:44

@Pop40:

Érts, értelmezz!
Jelen esetben amit írtam azt jelenti, hogy a többségnek az a jó, ami nektek, semmi tömegtámogatással nem bíró "tüntessetek már" kis szervezetecskéiteknek baj: pont ez, hogy ilyen kis visszaszivárogni vágyó gyökereknek nincs hitelük.
A reagálásaid (a posztolóé, és az összes "civil" kis csökevény reagálása) is mind azt mutatja, hogy semmilyen alternatívát nem tudtok felmutatni, csak "nem tetszik a rendszer"
Azaz vannak, akik tudnak: kekex szerint akkor mindent jól csináltak, ha Gyurcsány-Bajnai marad, akkor már Kína és az USA is a mi gyarmatunk lenne. Mondjuk nem értem, hogy ezt miért nem tették meg 2008 előtt, mért jutottunk az IMF hitel felvételéig, az ehhez szükséges költségvetési kiigazításokhoz. Erre azért elkélne egy kis magyarázat.

@nu págágyí
Egy ilyen nickkel (a szovjet politikai propagandát a gyerekek világába vetítő rajzfilmsorozat címével) külön9sen érdekes a szabadságról papolni. Emögött valami freudi lelki probléma lehet.
Amúgy mi is az, amit nem hányhatsz a netre,, bárki másra a faszságaid közül? Melyik baromságod felböfögésében is vagy korlátozva?

"igazságos közteherviselés" Oszkó 2008-as kétkulcsos SZJA-ja az lett volna? 20%-kal 1250000Ft-ig, afölött 30%?
1. A 20%-kal csak még magasabb jövedelműek járnak jól, mint a mostani 16%-kossal, lefordítva, hogy megértsd: sokkal többen járnak rosszul. Mert olyan 320000Ft/hóig MINDENKI rosszabbul járt volna.
2. Hány embernek is van ma 1250000Ft/hó fizuja?

@kekex
"És ennek ellenére, a 4 %-on ugráló pannon puma nem ment le a válságig nulla alá!"
epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php?title=File:Real_GDP_growth,_2002-2011_%28%25_change_compared_with_the_previous_year;_average_2002-2011%29.png&filetimestamp=20121204111031
A nulla alá éppen nem, bár egy kis kapirgálással talán azért becsúszna. De érdekes a 2007-es adat: mi 0,1%, a második legrosszabb 1,6%. akkor, amikor még közel-távol nem volt a válság.

"Azaz Gyurcsány Veressel világbajnoki teljesítményt nyújtott"
Azzal mindenképp, hogy "Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi." És ez még csak 2006 közepe volt. Innen még 2,5 évig lefelé vitt az út, a 2008 októberi bebukott államkötvény aukcióig, ahol egyetlen forintnyi kötvényt sem tudtak eladni. Ezután jött a hisztérikus rohanás az EU-hoz és az IMF-hez. Ez tényleg világbajnok volt.
süti beállítások módosítása