1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.09.01. 10:26 HaFr

Magyarország célkeresztben: veszélyben a schengeni tagságunk?

A franciák után már Merkel is kijelentette -- nyilvánvalóan Magyarországra, de néhány más kelet-európai államra is célozva --, hogy "asztalra kerülhet a schengeni tagságunk", ami pontosan megmutatja, milyen hordereje van a menekültkérdésnek az európai vezetők szemében. És pontosan mutatja azt is, mennyire lettünk szuverének Orbán Viktor kormányzósága idején. Szuverén módon választhatunk egyre rosszabb megoldások között -- és ennyiben valóban sikerült a miniszterelnöknek elérnie Horthy teljesítményét.

Nem akarom túldramatizálni a fejleményeket, de mindenki tudja, mit jelentene, ha kidobnának Schengenből, amit egyébként egyedül is kiérdemelhetünk, ha más országok sorban megtörnek Merkel akarata előtt. Kallódás, gyorsuló hanyatlás, esetleg orosz gyámság. Sok víz le fog még folyni addig a Dunán, de Orbánnak sajnos sikerült olyan belpolitikai helyzetbe lavíroznia magát a Jobbikkal konkurálva, hogy nehezen tudná arcvesztés nélkül megadni, amit Merkel kér. Ez a menekültügy annyiban hasonlít Trianon két világháború közötti, a politikai társadalom egészén átjáró szellemére, hogy aki egyszer beleállt, nagy csinnadrattával belevitte a híveit, és visszavonhatatlanul a menekültek/migránsok távol tartásával azonosítja a nemzeti érdeket meg a saját "magyarságát", annak ki kell tartania mellette, akár a nemzet válságba taszítása árán is. 

A menekültügy integratív kezelése valamiért -- amit korábban igyekeztem magyarázni -- nagyon fontos Merkelnek. Olyan összebékíthetetlennek tűnnek az ellentétek a német és az orbánmagyar nemzeti stratégiák között, hogy a kialkudandó kompromisszumban éppen most nehezen tudok elképzelni olyan nyereséget, ami ellensúlyozhatja Orbán veszteségét. Ami nagyon rosszul hangzik az országunk számára. Miközben a bevándorlást a minimumra kellene korlátozni, és meg kellene tudni védeni a zöldhatárt, lehet, hogy a kvóta még mindig a legjobb megoldás az ország számára.  

98 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr797750368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 10:31:06

' aki egyszer beleállt, nagy csinnadrattával belevitte a híveit, és visszavonhatatlanul a menekültek/migránsok távol tartásával azonosítja a nemzeti érdeket '

hallgasson akkor bele most az atv élő (internetes, azaz egy órával ezelőtti) közvetítésébe), lehet ön is megfontolná a kérdés t

Fuxos (ex bömis) · http://fuxianizmus.blog.hu 2015.09.01. 10:31:30

Sajnos nem dramatizálod túl a fejleményeket.....és ha a Schengeni körből való kieséssel megússzuk a dolgot, akkor még szerencsések is voltunk.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.01. 10:33:34

@Gerő Zoli a barátom: megkönnyítené a helyzetemet? mit fontolnék meg pontosan mi alapján?

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 10:34:30

ön ismét a kvótát emlegeti, és szándékosan ? nem vesz tudomást a nagy többség lehetséges sorsáról, akik nem fognak beleesni ebbe a valósággal semmi kapcsolatban lévő 'kvótával'

nézzen hát bele a közvetítésbe, plííííz
most

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 10:36:06

megnehezítené, mert talán megsejtene valamit, mivel jár majd egy kivitelezhetetlen kvóta
még nézheti neten...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.01. 10:44:02

@Gerő Zoli a barátom: látom, nem szép -- de nem tudom, mi köze a kvótához

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 10:47:17

'Nem akarom túldramatizálni a fejleményeket'

nehéz is lenne, most még csak az a néhány ezer megható szír? tüntető skandál, ön szerint mi lesz majd, ha Merkel asszony szavai pontosítása után mégsem mehetnek németországba?

lehorgasztott fejjel tudomásul veszik, és bocsánatot kérve hazautaznak önként.

nézze el nekem, de a francia elmebajos külügyér vélhetően nincs egyedül ebben a csodálatos brüsszeli garnitúrában

de tegyük fel, kitesznek a schengenből, akkor majd az osztrákok fogják békésen terelgetni befelé a megható szír menekültek sokezreit?
mi meg tiltakozunk a barbár szívtelen embertelenül szigorú schengeni határokért.

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 10:48:05

@HaFr: ezt most komolyan mondja?
hogy nincs köze a kvótához?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.01. 10:49:54

@Gerő Zoli a barátom: e"átmenő" forgalom, amit képtelenek vagyunk megszervezni (eddig eldönteni sem, hogy menjen-e át), a kvóta befogadás és letelepítés mértékegysége

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.01. 10:50:49

@Gerő Zoli a barátom: de hát világosan írtam a határőrizetről, sőt korábban a határ mellett létesítendő táborokról is....

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 10:53:01

@HaFr: édes jóistenem, ön vagy nem akar tudni a valóságról, vagy belül azért nagyon nem tudja, mit lehetne tenni
illetlenség, de megint csak az atv-re invitálom, a gulyás gergely és az olga asszony beszélgetésére,
de kizárt hogy ön ne tudná a választ magától is

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 10:54:33

@HaFr: írhatott, de mi a valóság? mit beszél a fabius, mit beszélt merkel, aztán megint ő
azt nem tudom, a keleti előtt mit beszélnek a tüntetők, de sejtem

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 10:56:29

@HaFr: írt, de mi a valóság?
mit mond merkel, fabius, aztán megint merkel
hogy mit beszélnek a szírek a keleti előtt, azt nem tudom, de sejtem mit tehetnek, ha nem mehetnek a németekhez

tamas11 2015.09.01. 11:02:49

@Gerő Zoli a barátom:
Neked mi az álláspontod a kvótával kapcsolatban?

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 11:13:15

@tamas11:
ön szerint miképpen lenne kivitelezhető?
lenne mondjuk egymillió menedékre jogosult
kiszámoljuk, melyik országra mennyi jut, egyszerű matek, ha kell unionista besegít, remek matekos

ÉS akkor csinálunk egy nagy táblázatot, és mindegyik menedékes bejelöli magát, hol szeretne letelepedni
a kvóta elosztása nyilván itt megbukna
esetleg a fabius meg a merkel elosztaná őket, te ide, te oda ...

aztán nekilátnánk a reklamációk kezelésére, elvégre egy libdem nem kényszeríthet senkit arra, hogy akarata ellenére egy másik országba tegyék le: tessék, itt fogsz élni ezentúl

ami után természetesen már mint szabad uniós állampolgárként menne németországba

ahol így egyre többen lennének, akik mint rokonok további bevándorlót fogadhatnának ...

agyrém, öngyilkosság - szerencsés esetben

nézze az online atvt, és hagyjon egy kis időt magának
gondolkodni
nem a kommenthez, az mehet prompt

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 11:17:02

@HaFr:
'Magyarország célkeresztben: veszélyben a schengeni tagságunk?'

nem, nem a sch. tagságunk van veszélyben, azt nem is lehetne oly könnyen visszavonni, meg aztán nem is érdeke még az elmebajos fabiusnak sem
(tudom, az adhominimum, de ez itt tárgyilagos ténymegállapítás lenne, nem érvelés)

tamas11 2015.09.01. 11:21:34

@Gerő Zoli a barátom:
Kérdeztelek!
Kizárólag kérdésem volt.
Én majd megválaszolom, ha ismerném a tiédet.Mi az álláspontod a kvótával kapcsolatban?

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 11:44:35

@tamas11:
'agyrém, öngyilkosság - szerencsés esetben'

leülhetek?

Irbisz 2015.09.01. 11:51:48

Szuper, viszont azt hiszem orbannak különösen nem fajna ha a schengen-i hatarokon kivül talalnank magunkat- ez csak az embereknek fajna.
Öt ilyennel nem lehet revolverezni, egyedül abbol ertene ha a tamogatasi penzek megvonasaval fenyegetnek meg, mert akkor kiderülne hogy az EU-s penzek nelkül mit er a sikerpropaganda amit ejjel-nappal nyomatnak ...

Irbisz 2015.09.01. 12:02:27

@Gerő Zoli a barátom:

Az a nemzetpolitika öngyilkossag ami ma folyik.
Veszesen fogy a lelekszam, mar 2035-40 körül fenntarthatatlan lesz a rendszer, 3 okbol is :
- Immar lassan kb. felmillioan kivandoroltk, zömmel dolgozni akaro es kint is tudo emberek, akik egyjelentös resze sose fog hazajönni, föleg gyerekeiket kell veszteseglistara irni, akiknek adoja, munkaja
- Emiatt is veszesen öregedik a lakossag, sokkal több lesz az eltartasra szorulok aranya,
- A szinten segelyre szorulo es abbol elö ciganyok aranya is durvan meg fog nöni, 20+%-ot ki fog tenni az *** balogh « titkos aranytartaleka «
Azaz müködeskeptelen lesz a TB, az egyre kisebb aranyu aktiv dolgozora mind brutalisabb terhek harulnak- ök ekkor mar ezert kenytelenek lesznek elmenni, mar akinek van szakmaja, nyelvismerete ehhez- ha nem akkor is :(.
Igy nem veletlen hogy alig 45 ev mulva van olyan forgatokönyv, hogy alig 6 millio lesz akkor egyebkent totalisan müködeskeptelen, fenntarthatatlan magyar allam lelekszama.
Persze te leszarod mi lesz itt 20 ev mulva, ami, mivel maganember vagy, kit erdekel. De sajnos a nemzetert felelös vezetöinket sem erdeli a nemzet sorsa, csak a nagyszavak szintjen, amivel MOST rövidtavu töket tudnak kovacsolni. Egyebkent meg utanuk az özönviz, összeharacsoltak eleget mar, 20 ev mulva te fogsz szivni, nem ök …

egyetmondok 2015.09.01. 12:07:29

@Gerő Zoli a barátom:
Leponex, az még nem jelent tagállami állampolgárságot ("uniós állampolgárság" ti.nincsen,csak tagállami van),ha egy (a lefolytatott eljárás alapján tényleg) menedékes itt,vagy ott, amott,uniós tagállamban kvóta alapján elhelyezésre kerül.
Tehát nem automatikus,hogy "uniós állampolgárként" szabadon jöhet-mehet.

Hagyjon végre kis időt magának a gondolkodásra,mielőtt csapkodva védelmezgeti ezt a kormányzatot...

tamas11 2015.09.01. 12:14:30

@Gerő Zoli a barátom:
Igen, most már leülhetsz.
Valóban nem voltam tisztában miről is vitázhatnánk , - ha egyáltalán...
(nem akartam belekapcsolódni a HAFRcikk betűi mentén folytatott rövidritmusú sivár belvilágú csörtéidbe , én nem ahhoz a kérdéshez szeretnék igazodni, hogy ki mit mondott, hogyan érette.
Hanem közvetlenül a kvótához.
Mi az hogy öngyilkosság lenne? Az tán nem értékelhető álláspont, hogy részünkről (egyeetlen államként) ott egyy NULLA szerepel? Ennyit vállaltunk ugyanis, ami viszont nem hatálytalanította a vonatmenetrendeket német felé, és a keletiben skandálók sem a drótkerítésnél jöttek...
Én tehetek arról tán, hogy nem életszerű a kormányunk ilyetén álláspontja?!
Egyébként pedig:
@HaFr:
@Gerő Zoli a barátom:
(A kvóta) Nem csupán mértékegység, (befogadásé és letelepítésé, ahogy Hafr írja), hanem kölcsönös kodifikálás..
Annak rögzítettsége, hogy mit akar Merkel, és mik az európai szerepek a helyzetben és hogy azt kölcsönösen elfogadtuk.
Ezért én rossznak tartom a "0-álláspontot", annak mentén nem lehet cselekedni. még módosítgatni sem.
Diplomáciailag öngól volt, sokan épp azért jegyeztek be jelképes létszámokat országuk adataként, hogy partiban maradjanak..
Orbán a "nullát" jegyezte be, az is jelképes lett.Most éppen a leglázasabb migránstömegek jelképe.
A pályaudvar ugyanis itt van, Eu-beléptetés is itt.
A kvóta szrrintem minden szempontból a probléma szétterítése, a megoldásban közreműködni készek körében.
nem kéne máris, megint fóbiásan libsizni, jövőbecsmérlő fikcióiddal lefedni a rugalmasabb álláspontokat.
Valamit kell kínálni a menekülteknek, nekik Germany kell azt skandálják, vonatjegyükre hivatkozva. Nincs olyan megoldás, hogy megtartja őket a fal szerbiában, és olyan sem, hogy különvonatokkal zsuppsz Müünchenig... Ezt nem hagyja Németo. akkor sem , ha hívólag szólalt meg két napja Merkel... De nem hegyja a menetrend sem. Idő kell mindenképpen a megoldáshoz, ami többféle kell hogy legyen. Hiába próbálod leképezni, megkonstruálni mások várható hülyeségéből. Ami részben igaz, részben rosszízű feltételezés.
Szóval GERŐ, nem a kvóta miatt és nem liberálisságok miatt állt elő ez a helyzet, hiszen NINCSEN kvóta, abszurd azt írnod, hogy AZ öngyilkosság. Talán kéne 1 plakátkampány, hogy ne vegyék el a pályaudvarainkat?
Vagy ott ülni Merkelnél, amennyiben hajlandó lenne soronkívül fogadni tudodkit. Szíjjártó holnapután tárgyal a focistáival megerősítve az ügyben. Válsághelzetben döntésképtelen tárgyalóként lép fel , segédei ballal jobbal veszélyesek a kapura,ha rossz a kapucsengő.

Gábor2000 2015.09.01. 12:44:56

Az az apró ellentmondás azért fentáll, hogy a kvóta összmennyisége kb. 60 ezer, közben egyedül hazánkon keresztül már eddig két és félszer ennyi érkezett.
Vagyis a kvóta teljesen értelmetlen, legfeljebb kvótaarányokról lehetne megegyezni.
Mindenesetre ha mégis valamiért a kvóta lenne az eu-ban a megoldás, akkor 0-t vállalni valóban butaság.
Ha meg Merkel cukiskodni akar, akkor legyen olyan kedves és ne hagyja gyalogolni a szerencsétleneket hónapokon át, hanem nyergelje fel repülőgépeit és hajóit, aztán irány a kiindulópont és akkor valóban segít.
Mondjuk az is egy megoldás lehetne ha végre leülne francia kollégájával és a buta nyilatkozatok helyett kidolgoznának egy egységes rendszert amiben a regisztrációtól kezdve a befogadásig mindennek meg lenne határozva a rendszere és anyagi háttere.
Amíg ez nincs meg, addig nekem meglehetősen visszataszítóak ezek a kioktató nyilatkozatok, hiszen ők a szavakon kívül gyakorlatilag semmit sem tesznek erejükhöz és lehetőségeikhez képest.

Gábor2000 2015.09.01. 13:00:43

A schengeni tagságunk megszüntetéséről a menekültáradattal összekapcsolva hablatyolni meg egyszerűen demagógia.
A határokat éppen hogy a schengen miatt védeni kellene sokkal jobban. A menekülteket pedig irányítva ellenőrzötten beengedni.
S ehhez az eu nagyhatalmaknak nem nyilatkozgatni, hanem cselekedni kellene !

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.01. 13:15:51

A schengeni szabályok betartásához előbb teljesen le kell zárni az ország nem-schengeni határait, különösen a Szerbia felölit.

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 13:34:45

@egyetmondok:
visszautasítom hogy Leponexezik, ez az adhominiánum szándékos megsértése

1. ön szerint a kvóta alapján a tagállamokba letelepedő 'szírek' kapnak állampolgárságot, vagy maradnak 'szírek' csak ott élnek ?
2. a, ha kapnak állampolgárságot, érvényes rájuk is a schengeni rendszer vagy nem, azaz oda mennek, ott telepednek le ahol akarnak az unión belül
2. b, ha nem kapnak állampolgárságot, akkor miképpen lesznek integrálva?

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 13:52:26

@tamas11:
igen, néha tényleg leül az ember az ön szemléletétől, de távozzon tőlem az adhominimákum ártó szelleme.

idézném önt:
'Annak rögzítettsége, hogy mit akar Merkel, és mik az európai szerepek a helyzetben és hogy azt kölcsönösen elfogadtuk.'

előszőr tisztázzuk, éppen melyik merkel-akaratot tekintjük követendőnek
aztán tisztázzuk hogy mit fogadtunk el kölcsönösen

a kvótarendszert még? nem fogadták el, se kölcsönösen, sem sehogy
kíváncsi lennék nagytudású jogászunkra, miképp lenne kivitelezhető a mai uniós döntéshozatali mechanizmusban ennek kötelező bevezetése

láthatóan el sem olvasta hevenyészett felvetéseimet a kvótarendszer kivitelezhetetlen őrültségéről

és ugye ami a legfontosabb, amiről beszédesen hallagat szinte minden libdem, a menedékes státuszt nem kapó nagy többséggel mi lesz, aki már bejutott az unió területére?

OK, a németek befogadják az össze menedékes szírt, kontroll nélkül lesz utánpótlás sokszoros, ennyire naív nem lehet senki, hogy itt vége lesz a bálnak.

ez még csak a nyitótánc volt

'ami többféle kell hogy legyen'
(a Gerő a barátom volt, se beszélni, se mozogni, se hosszabb ideig lélegezni nem tudott, de nagyon tetszettek neki a lányok, inkább hörgött, lilult a feje, csak hogy tovább maradhasson kint nézegetni őket)

no mi legyen az, év eleje óta eltelt egy kis idő
MI LEGYEN AZOKKAL A MENEKÜLTEKKEL AKIK MÁR ITT VANNAK DE NEM KAPNAK STÁTUSZT, MI?

MI LEGYEN AZOKKAL? AKIK MÉG NEM JÖTTEK BE A ZÖLDHATÁRON? DE KÉSZÜLNEK RÁ ?

hátha így elolvassa

egyetmondok 2015.09.01. 14:26:48

@Gerő Zoli a barátom:
1. ön szerint a kvóta alapján a tagállamokba letelepedő 'szírek' kapnak állampolgárságot, vagy maradnak 'szírek' csak ott élnek ? --

Nekem van itt barátom,amerikai állampolgár,eszébe sem jutott eddig,hogy magyart kérjen,itt él és dolgozik bő tíz éve,kissé vicces kacentussal,de aránylag jól beszél már magyarul: csak amerikai maradt. (Adóazaonosítója is van.)

2. a, ha kapnak állampolgárságot, érvényes rájuk is a schengeni rendszer vagy nem, azaz oda mennek, ott telepednek le ahol akarnak az unión belül --

ha kapnak magyar állampolgárságot,akkor pont az érvényes rájuk,mint bárki más magyar állampolgárra,ez nem is kérdés.

2. b, ha nem kapnak állampolgárságot, akkor miképpen lesznek integrálva? --

az offshore cégek által eladott letelepedési államkötvények vásárlói nem kapnak állampolgárságot,csak olyan iratokat,amelyekkel itt is,és az Unió bármely más helyén is szabadon mozoghatnak.
Miképpen leszen ők integrálva ? Ettől nem tartunk?

A (z egy) közösségbe történő (pl.kisebbségi közösségi vagy akár egyéni) integráció kérem tisztelettel nem állampolgárság függő társadalmi jelenség, amint azt pl. a hazai cigányság esetében is láthatjuk: a jelek szerint az pont nem jelent semmit ebből a szempontból,hogy ők születésükkel szerzik a magyar állampolgárságot,s akad erre szomorúbb példa is,hiszen a magyar állam 44-ben simán átadott sokszázezer szintén születéssel magyar állampolgárságot szerzett embert a nácik gyilkoló iparágának,miközben elég sokáig ünnepelte magyar is zsidó is a zsidók integrációját ebben az országban.

tamas11 2015.09.01. 14:32:38

@Gerő Zoli a barátom:
A te nézeted hevesen azonos lesz a kormányéval - igaz?!
Akkor ne tőlem kérdezd a megoldást, hanem képviseld!
Válaszolj egyszerűen a saját, immár nagybetűs kérdéseidre. MI LEGYEN?

Visszataszító, hogy egy általad elképzelt interpretált "liberális" állásponttal vitázol, velük akarsz szembenézni, nem a helyzettel.
Itt nem a mi felfogásunk sáros, hanem az a hatalmi centrum, amiért lihegsz. Semmi sem azért történik így vagy úgy, mert én vagy más állítólag vélekedtünk.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.01. 14:34:59

@Gábor2000: megkeressem neked Merkel telefonszámát, el akarnád mondani neki?

FreeTibet 2015.09.01. 15:30:39

- A menekültek fő célpont országaninak, mint a gazdagabb országok (pl. Németország, Ausztria), vagy nem annyira gazdag, de Afrikához való közelség miatt étintettek (Olaszország, Spanyolország) érdeke a kvótarendszer, mert így szét lehet szórni az EU-n belül az egyébként csak hozzájuk jutó embertömeget.
- Emiatt a részükről befogadós demagógoskodni, aztán Hegyeshalomnál az összes menekültet viszafordítani piszok nagy álszentség.
- Schengennel zsarolni a szegényebb közép-kelet-európai országokat tipikusan az erősebb kutya baszik tempó.

- Nem kell egyetértenünk és az efféle viselkedésről meg lehet a véleményünk, de mint kis (Orbán és rendszere incl. magyar külügy által elszigetelt és jelentéktelen) ország nem tehetünk mást, mint hogy kiegyezünk a nagyok feltételeivel.
- Ettől még lehetne persze valóban erős országként viselkedni és a határnál nem beengedni / kultúráltan feltartóztatni mindenkit, ezzel abszolút egyetértek és a Schengeni övezetből való kizárásunk beláthatatlan következményeivel is.

tarackos 2015.09.01. 16:21:49

Orban majd vesz uj szavazokat a veszteseg helyett, a forgacs, ugye. Aki elott meg nem vesztette el az arcat ott mar soha nem is fogja.

Amugy meg tehetnek egy szivesseget, nem kell a lengyel szerelo de nesze neked ket arab? Nincs tokuk ha ezt nem merik az arcukba mondani...

Gábor2000 2015.09.01. 16:45:29

@HaFr: Légy szíves említsd meg neki majd a vasárnapi rántotthúsnál !

tamas11 2015.09.01. 16:57:23

@tamas11:
most olvasom, hogy nem Szijjártó utazik, hanem Orbán.
na hál isten, látszott, hogy ezt kormányfői szinten illene intézni.

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 17:48:22

@a keresztényeket bántani tilos:
'Kurva internet már megint, mindig mindent megőriz... '

bizony, és ez nagyon jó dolog
orbán első kormányzása alatt abszolút reálisnak látszott egy dinamikus és tartós prosperitás európában, sokkal inkább volt liberális orbán, tök naívan még azzal akart választást nyerni hogy a növekedés felét szabad csak jóléti intézkedésekre fordítani, a másik felével a gazdaság növekedését kell segíteni
remek tanácsadói voltak, kérdezd meg a bloggazdát

aztán iött a jóléti rendszerváltással a megyó, a több pénzt a zembereknekkel a liberálisok, orbánt meg kiröhögték

alig várták, hogy cukrászdát nyithassanak tömegével bécsben, hiszen jön a kánaán, az uniós tagság ...

aztán nézz utána hol voltunk 2002-ben és hol 2008-ban.

orbán eztán váltott irányban nagyot, többek között a bevándorlással kapcsolatban, megint csak nagyon helyesen
de ahogy unionista is javasolta, tessenek választást nyerni, és át lehet írni az egész alaptörvényt, be lehet engedni százezerszám integrálódni vágyó afgánt, szírt, akárkit

már ha a nép is ezt akarja
nem hinném

a keresztényeket bántani tilos 2015.09.01. 17:51:08

@Gerő Zoli a barátom: Orbán soha nem volt liberális, akkor is ugyanaz a fasiszta gennyláda volt, mint most, csak nem volt kétharmada. De teljesen ugyanazt csinálta akkor is, mint most.

Csak akkor a világgazdaság pénzbősége miatt a szabadrablásaik mellett maradt a keményen dolgozó kisembernek is, most meg nincs pénz, hát kell felelős.

A Weimari köztársaságban a zsidók voltak a bűnbakok. Ma a háború elől menekülő nők, férfiak és gyermekek.

Menj te el szépen a kurva anyádba az otromba hazugságaiddal te fasz!

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 17:58:44

@tamas11:
'A te nézeted hevesen azonos lesz a kormányéval - igaz?!
Akkor ne tőlem kérdezd a megoldást, hanem képviseld!'

összekever valakivel, de nagyon

én egy szimpla kommenter vagyok, van amiben helyeslem, van amiben nem a mostani kormány lépéseit, ahogy a blogtulaj posztjait is saját meggyőződésem szerint véleményezem, már ha hagyja

ön feltett egy kérdést a bevándorlással kapcsolatban, én válaszoltam, ön meg leültetett, mint egy tanítóbácsi

amúgy meg fogalma sincs, mit lehet tenni MOST, és mi lesz, ha nem tesszük meg amit lehet MOST

azt a kerítést pikkpakk le lehet bontani, ha kiderül hogy tényleg nincs rá (már) szükség de a már bejött és esetleg ittmaradó néhányszázezer kész helyzet elé állítja az akkori kormányt, oszt lehet sipákolni, miért nem védte meg az orbán ettől a helyzettől az országot, elvégre ő kormányoz, mi meg csak kibicelünk nagy hanggal

mert ön ezt írta:

'Itt nem a mi felfogásunk sáros, '

nem, mert nincs is, vagy ön mit tenne a kormányfő helyében?
ja hogy ne kérdezzek, aha.
remek
na ezért nem fogják önt/önöket semmibe sem venni, szerintem
Béndek úr sem tudott jobbat a kerítésnél, és ön?

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 18:00:24

@a keresztényeket bántani tilos:
Dícsértessék a Jézus Krisztus!

Erőltessék a Békesség!
Erős Vár a mi Uniónk!
:)

Gerő Zoli a barátom 2015.09.01. 18:04:02

@egyetmondok:
'az offshore cégek által eladott letelepedési államkötvények vásárlói nem kapnak állampolgárságot,csak olyan iratokat,amelyekkel itt is,és az Unió bármely más helyén is szabadon mozoghatnak.
Miképpen leszen ők integrálva ? Ettől nem tartunk?'

ki akarja integrálni őket?
mikor jöttek át a zöldhatáron?
mikor tüntiztek a keleti előtt többezren, követelve hogy fogadja őket németország? akkor mennek amikor akarna

róluk van szó? mr. neoteny2?

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.09.01. 18:20:26

@Gábor2000: A kvóta a menekültstátuszt megkapottakra vonatkozik, nem azérkezőkre, azok 80%-át Németország is elutasítja (bónuszkérdés: Mo. hány százalékát?).

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.09.01. 18:26:12

@Gerő Zoli a barátom: Azért álljunk meg egy pillanatra és nézzük meg a tényeket:
Egy EU tagállam állampolgára számára se korlátlan a letelepedési jog. Három hónap után a fogadó országnak joga van számonkérni, hogy miből él, és ha nem tud vagy munkahelyet, vagy más jövedelmet kimutatni, amely elég ahhoz, hogy ne terhelje a fogadó ország szociális (munkanélküli és szociális segélyezési) rendszerét, szépen kirakják. Ha meg nincs ott három hónapja, nem kap egy alzó grandot sem.
Ez most is így van, és egyre több orszhág ténylegesen betartja.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.09.01. 18:28:06

@Gerő Zoli a barátom: Semmi köze ennek ahhoz, hogy honnan jöttek. gazdagok, el fognak venni magyar nőket, és lesznek szép riportok, mint a Frei Dossziéban voltak, hogy hogyan bánnak a feleségeikkel.
Miután pénzesek, sokkal inkább jelenthet veszélyt a más kultúrájuk és életformájuk, mint a szegény segédmunkásoké.

neoteny · http://word.blog.hu 2015.09.01. 18:31:38

@Gerő Zoli a barátom:

"tüntiztek a keleti előtt többezren, követelve hogy fogadja őket németország?"

Dehogy azért tüntiztek: azt követelték hogy te vidd haza őket és etesd meg a csapatot mielőtt a 15 családtagodnak gondját viselnéd.

Aztán pedig részesítsd őket családügyi tanácsadásban. Ingyen.

gebacsi 2015.09.01. 19:09:18

@a keresztényeket bántani tilos:
üdv,
felejt vagy nem, az mindegy, elolvastam, de nem mondja meg konkrétan, hogy kiket fogadjunk be, vélelmezem, hogy nem muszlimok ideteleportálására gondolt vezérünk, és anélkül, hogy a híve lennék én sem támogatom ezt a fajta vérkeverést.....

egyetmondok 2015.09.01. 21:47:33

@Gerő Zoli a barátom:
No,hát ha a magyar állam az Unióban való szabad mozgást lehetővé teszi a zöldhatáron át idejutott,pl.szíriainak,vagy akárkinek,miután lefolytatta a szükséges menedékes státuszra vonatkozó eljárást, akkor az is mehet majd ide meg oda,meg amoda...,
csak éppen erre,meg arra,meg amarra nem lesz joga olyan,mintha állampolgárságot kapott volna a magyar államtól.

De ugyanarra az offshore cégeken keresztül magyar letelepedési engedélyt vásárló se lesz jogosult,mert hiszen ő se magyar állampolgár.

Tehát minden tiszta erről,nemde.

(S annak ebből a szempontból a világon semmi jelentősége nincsen -ha egyszer nem szerez valaki állampolgárságot - hogy miképpen jutott az itt való tartózkodáshoz jogosító magyar irathoz: vett a kollegista srácok offshore cégeitől államkötvényt vagy - szintén a kollegista srácoktól - menedékes statuszhoz jutott.)

program készítő 2015.09.01. 21:48:32

Mi azért kíváncsiak lennénk egy EU tagság megerősítő népszavazásra,akár csak vélemény szinten.

gmihaly 2015.09.02. 08:22:38

Lenin et. mondá vala: "Egy lépés előre, két lépés hátra". Frau Merkel kénytelen valamit mondani az őt körülvevő sakáloknak is, akik túlfényezett országuktól túlságosan is el vannak szállva, és nem látják azt, amit mindenki más lát, azért viselkednek úgy, ahogy. A francos gallok dettó.

bontottcsirke 2015.09.02. 10:37:26

Én praktikus ember vagyok. Mivel 2 hónap és itt a tél, jön az új gázpisztoly. Lesz itt meg megolvadt kovácsoltvas kerítés, csak játsszátok tovább ezt a debil, humanitárius szerepet. Rómával is így kezdődött. Csak annyi a változás, hogy most pont fordítva lesz majd a germánok lesznek szopórolleren.

Gábor2000 2015.09.02. 11:17:33

@Kuviklacz: Lehet, hogy rosszul tudom, de mintha a menekültek túlnyomó része (pontos számra nem emlékszem, de 70-80%) szíriai, akik meg a mai vélekedés szerint mind menekültek, hiszen a háború elől jönnek. Tehát a végső szám, az szinte biztos, hogy százezres nagyságrendű lesz, ha csak nem milliós. Ugyanis ha tovább terjed, hogy "germánia minden szírt befogad", akkor ez egy nagyon komoly meghívás az indulásra a mostani törökországi, libanoni, jordán...többmilliós menekülttáborok lakóinak.

pervie but hot (törölt) 2015.09.02. 11:53:34

Mi vagyunk az egyetlen a balkáni kupleráj után, akik komolyan veszik a schengeni kötekezettségeiket. Pedig mondjuk Görögország is schengeni állam...
Schengen már nem működik, a franciák ezerszer felrúgták: legális román, bolgár uniós polgárokat deportáltak cigány származásuk miatt. Olasz határon brutálisan szétverték a menekülteket.
Az osztrákok visszaállították a határellenőrzést, csak közúti ellenőrzésnek álcázzák és pár kilométerre a határtól kerítenek rá sort.

tralalala 2015.09.02. 11:56:13

@egyetmondok: Ezt nem hiszem el.

1. Aki a hazánkban élő (gondolom vállalkozó, netán a Balatonon vitorlázgató fajta) amcsi állampolgárt összekeveri a zöldhatáron átkúszott szír menekülttel, és úgy gondolja, hogy ez a kettő kb. ugyanúgy reagál a dolgokra, az hülye, pont.

2.b. aki a letelepedési engedélyt vásárló vállalkozót, netán Balatonon vitorlázgatni akaró fajtát összekeveri a zöldhatáron átkúszott szír menekülttel, és úgy gondolja, hogy ez a kettő kb. ugyanúgy reagál a dolgokra, az hülye, pont.

egyetmondok 2015.09.02. 12:33:54

@tralalala:
Rosszul gondolod. Az amcsi állampolgár barátom tanár,a magyar élettársa szintén tanár,magyar iskolában, se yacht,s arany AMEX hitelkártya...,
ja és az amcsi barátom olyan fekete, mint az afrikai menekültek...,és a múltkor olyat beszóltak neki az egyik (itteni,vidéki) étteremben, hogy csak csöngött szegény füle, mert hát ugye fekete,angolul beszélt, mert egy angollal volt,és tájékoztatták rendesen,hogy hova kéne visszamennie a francba Afrika őserdejibe.

Tudod, rengeteg csonthülye van, aki ha amcsi állampolgárról lenne szó,más se jut eszibe,mint a yacht,meg a gazdag cég...

Gerő Zoli a barátom 2015.09.02. 12:38:10

no akkor egy kis adalék a szegény, többezer km-t árkon-bokron át starndpapucsban, tablettel, okostelefonnal, jólöltözötten rettegve menekülőkről:
index.hu/index2/#bloghu/bekialtas/2015/09/01/az_embercsempeszes_tarifai

„a bevándorlás-hullám mögött jól szervezett, nemzetközi bűnbandák, embercsempész hálózatok állnak”.
Az ATV szeptember 1-jei Egyenes Beszéd háziasszonyának figyelmét nyilvánvalóan elkerülte, hogy a Népszabadság előző napi számában több oldalas, menekültüggyel foglalkozó összeállítás jelent meg. Ebben mások mellett Tarjányi Péter biztonságpolitikai szakértőt idézték:

„a kontinenseken átívelő játszmában valójában török és orosz keresztapák osztják a lapokat”.
Az úgynevezett balkáni úton most nem a drog, hanem az embercsempészés fizet a legjobban – mondta Tarjányi. A török, orosz, szerb, macedón bűnszervezetek előtt nincs átjárhatatlan határ. Ráadásul még csak el sem kezdődött egy összeurópai titkosszolgálati-rendőrségi akció a balkáni hálózatok ellen, amelyekbe – minthogy az olasz maffiához hasonlóan családi alapon szerveződnek – szinte lehetetlen beépülni. A biztonságpolitikai szakértő azt is megjegyezte:

„a megoldás kulcsa kisebb részben Ankara, nagyobb részben pedig Moszkva kezében van. Európának ezért is komolyabban kellene foglalkoznia Szergej Lavrov orosz külügyminiszter javaslatával, aki felajánlotta Oroszország együttműködését a kontinenst elárasztó menekülthullám kezeléséhez”.
Szinte nevetséges, hogy miközben a magyar ellenzéki sajtó idősebb újságíróinak jelentékeny hányada kiválóan beszél oroszul, mert annak idején Moszkvában végzett, manapság csak a nyugati sajtót szemlézi. Ha nem így tennének, akkor talán az orosz állami televízió vasárnapi, a hét fontos eseményeinek hátterét megvilágító műsora sem kerülte volna el a figyelmüket. Ebben többek között arról is bőven volt szó, amin kedden este még Kálmán Olga is csodálkozott: nemzetközi csempészhálózatok indították el és tartják ellenőrzésük alatt az Európát elárasztó menekültáradatot.

A két nappal ezelőtti írásomban épp csak utaltam arra, hogy az orosz tévéadásban részletesen foglalkoztak az embercsempész maffiák működésével. A posztban meg is jegyeztem, hogy a műsor tükrében egyre kevésbé érthető, miért nem szállnak rá a nemzetközi bűnüldöző hatóságok az úgynevezett utaztatási irodákra. Akkor azt gondoltam: a kutyát sem érdekelné, ha legalább nagy vonalakban közreadnám a látottakat, a hallottakat. Kálmán Olga rácsodálkozása azonban felülírta a korábbi döntésemet; talán még sem egészen hiábavaló, ha összefoglalom, mi is hangzott el az orosz háttérműsor félórás migráns-összeállításának az utaztatással foglalkozó részében.

Utaztatás – írom le ismét, mert a részben vezető nyugati újságok, illetve kutatóintézetek adataira támaszkodó ismertetés szerint az üzlet, amelyben dollár milliárdok forognak, turisztikainak álcázott ügynökségekre épül. Luxus tengerjáró hajók képével illusztrált, arab és angol nyelvű hirdetésekben tájékoztatják az érdeklődőket a szolgáltatásokról, a tarifákról. Útlevél nem szükséges, mindent megszervezünk! – csábítják a leendő klienseket.

Az egyik szervező Pakisztánból, illetve Észak-Afrikából fix, fejenként 7 ezer eurós áron vállalja, hogy megszervezi az utat az álmok országába, azaz Németországba, vagy Nagy-Britanniába. Az ENSZ adatai szerint Szíriából 9 millió ember, a lakosság csaknem fele kelt útra 2011, a háború kitörése óta. A felfokozott kereslet miatt innen drágább is az út. Tízezer dollár a legalacsonyabb, minden szolgáltatást egy csomagban tartalmazó, jobb szállásokat és utazási körülményeket magában foglaló tarifa. A jómódú szíriai középosztály megvámolása mesés vagyonhoz juttatja a biznisz résztvevőit. Orvosok, mérnökök, vállalkozók tejelnek nekik. A tehetős földbirtokosok negyven százaléka is elmenekült már az országból attól az Iszlám Államtól rettegve, amely szintén részesül a bevételből.

A résztávok árjegyzéke egy személyre, szállásköltség és extrák nélkül:

* Damaszkusz–Isztambul–Mersin–Szicília: 5500 dollár. Hajó majdnem minden héten indul. A prospektus szerint az út 4-5 napig tart.

* Törökország, Izmír–Görögország, Athén csónakon: 45 euró

* Athén–Thesszaloníki vonaton: 25 euró

* Thesszaloníki–Macedónia, határ autóbusszal: 5 euró

* Macedónia, határ–Magyarország: nincs feltüntetve ár, amit én azzal magyarázok, hogy ott a hatóságok maguk teszik lehetővé az utazást.

* Magyarország, Budapest–Németország taxival: 450 euró

* Magyarország, Budapest–Ausztria taxival: 300 euró

Persze, garancia semmire nincs. Az orosz tévé képernyőjén, a kamerának háttal állva mondta egy férfi:

„Ez valóságos maffia. Amikor reklamálsz valamiért, pisztolyt szegeznek a fejedhez: csak rinyálj még egyszer, mindjárt agyon is lőlek!”

rode 2015.09.02. 12:39:41

Nyilván egyszerűbb politikai okokra hivatkozva kidobni a EU "keleti" blokkját, mint bevállalni, hogy puffer zónát csinálunk belőletek mint az I.Vh után.....

Proud Mary 2015.09.02. 12:55:35

@a keresztényeket bántani tilos: 2015.09.01. 17:51:08

szerintem ovi nem fasiszta hanem náci és kommunista. de az impresszionistát és a janzenistát is kinézem belőle.

Trackers 2015.09.02. 12:57:17

Kedves hafr..

Néha érdemes lenne olyan újságokból is tájékozódni, amik az igazságot írják le, nem a ballib propagandát.

mandiner.hu/cikk/20150626_magyarorszag_kimarad_a_menekultek_szetosztasabol
A minket és Bulgáriát érintő jelentős migrációs hullám miatt ránk és a bolgárokra nem vonatkozik majd a menekültek kvótarendszer szerinti szétosztása – erről született döntés a csütörtöki EU-csúcson. A menekültkvóta kötelező jellegében viszont nincs konszenzus a tagállamok között.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.02. 13:03:37

@Trackers: igen, ez fog éppen megváltozni, tisztelettel

kiir 2015.09.02. 13:10:56

@Trackers: Ember, te egy kéthónapos cikkel jössz -- hol van már a tavalyi hó? Azóta nem olvasod a Mandinert?
mandiner.hu/cikk/20150824_menekulthullam_merkel_meltanyos_tehermegosztast_javasol

high up! 2015.09.02. 13:16:52

Kurva nehéz ennek a félázsiai fidiótáknak megérteni azt a pár pontot, ahogy Európa müködik. Még Szargyártó is látványosan belebukott, pedig hány tucat tanácsadót fizethet havi milliós összegekért, hogy mondják már el neki, hogy mi is az a külügy tudomány.

Szóval, általános iskolai tananyag a fidotáknak:

1. Aki menedékjog kérelem miatt lépte át illegálisan a határt, az nem büntethető, ő a Genfi Egyezmény oltalma latt áll

2. Menekültekre nem lövünk, nem építünk a határra kerítést, mert ez ellentétes az európai civilizációs értékekkel

3. Nem a menekülteket kell üldözni, hanem az embercsempészeket

4. Magyaro-nak minden menekültet regisztrálnia kell, erre kapja a halom pénzt. Nem esett fejre az EU hogy ne tudná, hogy a Olaszo/Spanyolo kivételével a többi, szegényebb országoktól nem várhatja el, hogy majd 100 ezer menekültet eltáboroztatnak a menedék kérelme elbírálásáig

5. Ezért de facto felveszik azokat, akik Magyaro-ról lelépnek hozzájuk

6. Ezért nem is toloncolnak vissza elbírálásra gyakorlatilag senkit a szegényebb országokba

7. Majd hülyék lennének a nyugatiak lemondani 1 millió ingyen házhoz jövő szakmunkásról, és értelmiségiről.

Az Átlaghülyemagyarja meg cska itt lesi ezt a hatalmas tanult emberállomány potenciált, oszt zavarja őket tovább nyugatra. Azok meg nem finnyások bőrszínre meg vallásra, aztán 15-20 év múlva is töretlen lesz a jóléti államuk, a nyugdíj rendszerük, a gazdaagi eerdményeik.

Az Átlaghülyemagyar meg csak ül a szétfoszlott mamuszában a 30 éve ki nem festett lakásában, a harmadolt nyugdíjaval, a közmunkás gyerekével és nem fogja érteni, hogy mitől jutott ide. De azért a netre fel fog kúszni minden nap, hogy elharsogja, hogy

"A Nyugat hanyatlik!"
"A Ziszlám le fogja hódítani errópát!"
meg hogy
"A libsik tönkre tették az országot, de Orbaneszku mindent megfordított, a fél világ mindket akar másolni!"

meg a hasolnó birka rigmusokat.

FOLYTASSUK!

Conchobar 2015.09.02. 13:20:07

"Nem akarom túldramatizálni a fejleményeket, de mindenki tudja, mit jelentene, ha kidobnának Schengenből, amit egyébként egyedül is kiérdemelhetünk, ha más országok sorban megtörnek Merkel akarata előtt. Kallódás, gyorsuló hanyatlás, esetleg orosz gyámság." - A fenyegetés mindenkor a nyomásgyakorlás egyik eszköze volt. A beváltása már egész más tészta. Nem tudni, hogy a posztíró hülyéskedik, netán ő is presszionálni akarja az olvasóit, vagy komolyan gondolja a dolgot. Komolyan elhiszi talán, hogy a franciák és a németek pár(száz)ezer szíriai senki miatt Oroszország és a Jobbik karjaiba lökné Magyarországot, továbbá rossz szájízt csinálna Szlovákiának és Csehországnak, és megingatná a jelenlegi nyugat felé húzó szerb kormányt

high up! 2015.09.02. 13:24:20

Az is egy külön röhej, hogy a magyarok 56-ban a vasárnapi szépruhában meg telepakolt bőröndökkel menekültek, és hát ők persze menekültek voltak. Nemkcsitnagyon!

Ha ma meg bekúszik egy szír a szögesfrót alatt egy 3 hónapos Odyssea után egy szál ingben és gatyában mosatlanul, akkor ő ugye egyrészt egy koszos kecskepásztor, másrészt hogy lehet ez menekült, amikor ki tudta fizetni a több ezer eurós csempész útvonalat?

Az Átlaghülyemagyar agya megint nagyot alkotott!

FOLYTASSUK!

Conchobar 2015.09.02. 13:30:03

@high up!: "Majd hülyék lennének a nyugatiak lemondani 1 millió ingyen házhoz jövő szakmunkásról, és értelmiségiről" - Hát ja. Nem mondanak le a sok szakmunkásról és értelmiségről, ugye? Mihelyst megérkeznek Münchenbe azonnal adják nekik a papírt,sszétosztják és már viszik is őket, ugye? Ezek a németek nem elégedneknek meg a Kelet-Európából amúgyis odaáramlókkal, ők inkább a más kultúrájú nyugat-ázsiaiakra vágyódnak

Conchobar 2015.09.02. 13:33:17

@high up!: "Aki menedékjog kérelem miatt lépte át illegálisan a határt, az nem büntethető, ő a Genfi Egyezmény oltalma latt áll" - Van akihez még mindig nem jutott el a hír (pedig Merkel is sokszor elmondta már): a zöldhatáron át Európába igyekvőknek csak kis része a menekült

Conchobar 2015.09.02. 13:37:11

@high up!: "Az Átlaghülyemagyarja meg cska itt lesi ezt a hatalmas tanult emberállomány potenciált" - Átlaghülyemagyarja bámulja az orbáni kerítésen átmászó fehérköpenyes szíriai és bangladesi orvosokat, afganisztáni mérnököket és pakisztáni egyetemi docenseket

kiir 2015.09.02. 13:45:27

@Conchobar: Tíz hónapnyi menekültválság alatt nem esett még le neked, hogy a menedékjog-kérelmező nem azonos a menekülttel. Az ország érdekében remélem, hogy nincs szavazati jogod.

Conchobar 2015.09.02. 13:46:08

@Conchobar: "Aki menedékjog kérelem miatt lépte át illegálisan a határt, az nem büntethető, ő a Genfi Egyezmény oltalma latt áll" - Egyébként melyik Genfi Egyezmény az, amelyik szerint nem büntethető az illegális határátlépés, melyik egyezmény az, amelyik szerint egy menedékjog-aspiráns bármely országban arra és oda megy, ahová neki jólesik, melyik egyezmény menti föl a menedékjog-aspiránst a helyi törvények betartása alól?

Conchobar 2015.09.02. 13:50:29

@kiir: "Tíz hónapnyi menekültválság alatt nem esett még le neked, hogy a menedékjog-kérelmező nem azonos a menekülttel" - És neked még mindig nem esett le, hogy a menedékjog-kérelmező nem kerítéseket mászik, nem lopva közlekedik zöldhatárok tucatjain át, hanem kérelmezi a menedéket a hatóságtól(az első útjába akadó ország hatóságától, nagykövetségétől)

Proud Mary 2015.09.02. 13:59:58

@high up!: 2015.09.02. 13:16:52

már az első pontod egy orbitális baromság és csúsztatás, de azért folytasd csak

Mr. Rustical 2015.09.02. 14:01:11

Azt még csak értem, hogy a politikusok, akik gyengeelméjű választói rétegek számára fogalmazzák meg az üzeneteiket, pro és kontra állást foglalnak kvóta ügyben.

De ha egy blogger leírja, hogy "a kvóta lenne a megoldás", akkor nem tudom, mire gondoljak: az ember maga is gyengeelméjű, vagy valamilyen okból annak tetteti magát?

Szerinted a Romániába deportált 1,500 kvótás menekült hány napig marad abban az országban? Építenek nekik majd egy magas falú börtönt, fegyveres őrséggel, a menekülőket pedig lelövik? Vagy milyen módon veszik majd rá őket a maradásra?
Vicceltek?

Nyilvánvaló, hogy a "kvóta" a józan ész legelemibb egységével sem megáldott választóknak szóló belpolitikai üzenet, amiről senki nem gondolja, hogy a valóságban akár egy napig is működne, de Németországban pár hülyének tetszik az ötlet, Magyarországon meg a leghülyébbek félnek tőle.

Ezért Merkel néhány százalékot nyerhet az ötelttel, Orbán meg az ötlet elutasításával. Ennyi. A menekültügy kezeléséhez -vagy bármihez az égvilágon- ennek semmi köze.

Gyorgy Nagy 2015.09.02. 14:09:33

Orbánéknak jol jön ez a cirkusz a menekülteknek semmi segitség ( gyogyszer, orvos,stb,stb,)csak az önkéntesek segitenek.TISZTELET NEKIK. A byugati tv adások kimmentei mind elitélik amit a stadionokat épitető és kormánya csinàl.Magyaroszàg SZARABBUL TELJESIT !

high up! 2015.09.02. 14:16:46

@Proud Mary:

Okosodj még, van mit. 2010 óta megtanulhattad volna, hogy ha azt bégeted vissza amit a hibbant Orbaneszkuék mondanak, akkor a nap végén rendkívül hülyén nézel ki (Gyorsnaszád, halálbünti, világrekord növekedés, hanyatló Európa, stb).

Az a fejlemény megvan, hogy sokheti hőbörgés meg drótkerítés építés után mára Orbaneszku felfogta, hogy tényleg nem az Magyaro feladata, hogy visszafordítsa a menekülőket, hanem hogy regiszrtrálja őket. Aztán most már el is kezdte építeni a plusz kapacitásokat.

Alig fog eltelni pár hónap, pár év, aztán már ezt a 7-8 alappontos EU menekült politikát is képes lesz megérteni, a kvóta rendszerrel egyetemben. Mert a hülyéje még azt sem érti, hogy a kvóta rendszerrel járna a legjobban.

Hát ez van, a magyar nem egy pengeelme népség, amelyik azonnal megértené a világ folyását, ehhez neki kell átlagban 10-20 év, de ezen már Hofi is jó nagyokat poénkodott.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.09.02. 14:20:34

@Conchobar: "a menedékjog-kérelmező nem kerítéseket mászik, nem lopva közlekedik zöldhatárok tucatjain át, hanem kérelmezi a menedéket a hatóságtól(az első útjába akadó ország hatóságától, nagykövetségétől)"

na baszki ezzel a veretes baromsággal kiérdemelted "A nap hülyéje" címet!

Ami marha nagy teljesítmény, hiszen batyu szinte verhetetlennek tünt az évek során. De lám, van ám pót-batyu utánpótlás, van reményük a féleszü Orbán meg gyúrtcsány diktátoroknak, hogy nem hal ki a törzsbázisuk.

FOLYTASSUK!

Proud Mary 2015.09.02. 14:22:15

@high up!: 2015.09.02. 14:16:46

akárhány bekezdést írsz, csúsztatás és baromság amit írtál. ennek sincs semmi köze ahhoz. lehet, h ez a szellemi színvonal a társaidnál menővé tesz téged, de nálam nem. de te csak folytasd csak

high up! 2015.09.02. 14:26:04

@Conchobar: " Átlaghülyemagyarja bámulja az orbáni kerítésen átmászó fehérköpenyes szíriai és bangladesi orvosokat, afganisztáni mérnököket és pakisztáni egyetemi docenseket"

Igen, az Átlaghülyemagyarja csak bámulja ezeket. A bámuláson kívül mást nem tud csinálni, mert beszélni nem tud velük, mivel ő, a nagy "Ájrópai". egy büdös idegen nyelven nem tud megszólalni.

Pedig a bangladeshi orvos beszélne vele angolul, esetleg tört németen is, de hát ezek az Átlaghülyemagyarjának már mind libsi háttérhatalmi összeesküvési eszközök, ami rajta aztán nem fog fogni!

FOLYTASSUK!

high up! 2015.09.02. 14:29:15

@Proud Mary:

akárhányszor is tiltakozol, az nem tesz téged még értelmiségivé. Talán ha lenne tartalma is az írásaidnak akkor már lenne honnan elindulni. Jaj, de akkor meg utána vitázni kéne ám, ami egy fidiótának a világ végét jelentené.
Marad a sztandard tömegbégetés a birkamenetben.

FOLYTASSUK!

Trackers 2015.09.02. 14:31:28

Amíg az EU megköveteli tőlünk hogy engedjük be az összeset, miközben ők lezárják a hatért (osztrákok, szlovákok, csehek, franciák, svájciak, németek), addig nincs megoldás.

Addig csak egyre többen lesznek nálunk, és ugyan több száz átjut naponta a tiltás ellenére, de közben két-három ezer érkezik.

És hogy Starkékat idézzem: "Közeleg a TÉL". Lesz itt nagyobb balhézás is dögivel.
Nyugat-Európa képmutató magatartása miatt.

A megoldás a Déli határ azonnali lezárása, de akkor meg kibasznak minket az EU-ból.

A High up! féle fizetett ballib tetvek véleméynét meg magasról le kell szarni !

Conchobar 2015.09.02. 14:32:16

@high up!: "na baszki ezzel a veretes baromsággal kiérdemelted 'A nap hülyéje' címet!" - Hát evvel most nagyon megcáfoltad ám a mondatomat ('a menedékjog-kérelmező nem kerítéseket mászik, nem lopva közlekedik zöldhatárok tucatjain át, hanem kérelmezi a menedéket a hatóságtól(az első útjába akadó ország hatóságától, nagykövetségétől')

Trackers 2015.09.02. 14:34:00

@Gyorgy Nagy:

Ja hogy ezért pátyolgatjátok az illegális bevándorlókat.
Ezért húzzátok Budapest és az ország nyakára a több százezer új honfoglalót.

Hogy elmondhasd..
Magyarország rosszabbul teljesít.
Miközben többszázezer iszlám honfoglaló szívja a vérét, akiket nektek köszönhetünk !

A ballib hazaárulóknak annál jobb, az országnak minnél szarabb !

Ezt soha ne felejtse el senki !

Conchobar 2015.09.02. 14:35:28

@high up!: "Igen, az Átlaghülyemagyarja csak bámulja ezeket. A bámuláson kívül mást nem tud csinálni, mert beszélni nem tud velük, mivel ő, a nagy 'Ájrópai'. egy büdös idegen nyelven nem tud megszólalni" - De te, ugye, nem vagy Átlaghülyemagyar, te beszéltél ezekkel a kerítésmászókkal, és onnan tudod hogy ők orvosok, mérnökök, egyetemi docensek, egyszóval ők "hatalmas tanult emberállomány potenciált" képviselnek

Trackers 2015.09.02. 14:35:52

@Mr. Rustical:

Korrekt.

A kvóta egy németországi választási kampány része semmi több, és pláne nem megoldás.

Minnél többet helyeznek el, annál többen jönnek.

Conchobar 2015.09.02. 14:37:59

@Trackers: "A High up! féle fizetett ballib tetvek véleméynét meg magasról le kell szarni !" - Dehogyis! Higgadj le, és úgy olvasd el! Nagyon is szórakoztató dolgokat ír ő

Trackers 2015.09.02. 14:45:31

@Conchobar:

Van az emberi ostobaságnak olyan foka, ami engem már nem szórakoztat.

1 millió lakosra jutó bevándorlók száma:

Nagy Britannia: 114 Olaszország: 251 Szlovákia: 9 Németország: 905 Litvánia összesen: 45 Magyarország: 3322

www.bild.de/politik/ausland/fluechtlingshilfe/die-drueckeberger-europas-42387406.bild.html

Mekk Meister 2015.09.02. 15:26:38

Emberek, azért azt mondja már meg valaki, hogy miért is zárnának ki minket Schengenből? Csak mert betartjuk a schengeni szabályokat, vagy mert egy félnótás francia ezt böfögi?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.02. 15:46:59

@Mekk Meister: merkelék álltak zsaroló üzemmódba

na4 2015.09.02. 17:03:13

Vészhelyzet van! Hadseregeket bevetni és kitakarítani Európáből ill. Magyarországról az ide özönlő feka csőcseléket!!

vajdasagi 2015.09.02. 17:38:50

@na4: Lősz is majd rájuk? Az ölést nem tiltja a vallásunk? Vagy Neked nincs is vallásod? És akkor HIT-ed azért van?

Gyorgy Nagy 2015.09.02. 20:59:06

@Trackers: Hogy egyre szarabb a felcsuti mèlynövésű stdionokat èpittető fiunak ès a fővárosba BEVÀNDORLÓ vidèki TAPLÓ baràtainak ködzönhető. Tudod mit.Az uniobol ZAVARJÁk HAZA az ÖSSZES MEGÈlHETÈSI magyart ami mára cca 600000.Te szerinted ez kó lenne ?Te SZERENCSÉTLEN.

a keresztényeket bántani tilos 2015.09.02. 21:12:51

@Proud Mary: El lehet viccelni, de holnap egy nettó fasiszta állam törvényét fogják elfogadni, és véglegesen deklarálják a nyílt fegyveres diktatúrát.

Nzoltan 2015.09.03. 05:41:15

@Mekk Meister: Senkit nem fognak kizárni. Csak a riogatás megy. Ahhoz kell a maradék összes állam beleegyezése.

Nzoltan 2015.09.03. 05:48:01

A baloldal azért nem fog a következő választásokon labdába rúgni, mert ahogyan azt megszokhattuk, ma sem hallja meg a választók hangját. Egyszer az életben az egyszerű emberek érdekeit is képviselhetnék, nem csak a sajátjaikat.

tamas11 2015.09.03. 10:59:20

@Nzoltan:
Mi az egyszerű emberek érdeke?
Az, hogy a kiváltságosokhoz tartozzék, (vagy hozzáférkőzzék bizonyos jogokhoz), ami a jobbosság szinonímája a polgárival , nemzetiessel egyetemben.
A polgárosság nyílt esélye lezárult előtte, a tudásalapúból kapcsolati alapú lett (szűk körben érvényesül), a munkaalpúból közmunkaalapú.. Ezt a katyvaszt közítélet helyett demagógia övezi a balságot a hatalom a sikertelenséggel láncolta össsze. A tudatokban is, és a gyakorlatban is.
A szolidaritást kilökték a hóra, a politikamentesség civilnek látszó mezejére.
Ha lennének hiteles személyiségek, azok vajon mit ígérgetnének?
(Átutazóban az idegyógyászatról ( tudathasadás) a hátrányba soroltak közé, ahol aztán aztán segítenek valakin, este gandhit olvasnának. krisnások adománygyűjtésétől fenyegetve,
Eközben az orbánrendszer 1 %-kal adót csökkent, hogy legyen bemondanivalója, munkádat a plakáton bevándorló veszi el, médiaorkánt fújnaka a te maradék pénzeidből.
Nna ezért nem rúg labdába a baloldal, mert nem kell ez a labda, nekik meg nincsen, honnan lenne?.

Lexa56 2017.09.02. 10:13:36

A szarlevest amit a nemzet politikailag tudatos többségének tudatos kitartó támogatásával főztünk, előbb utóbb hörpölgetni fogjuk. Jó étvágyat hozzá!

screpes 2017.09.02. 11:20:04

@Lexa56:
Hogyan túrtad elő ezt a régi blogposztot?

Lexa56 2017.09.02. 11:43:04

@screpes: a facebookon került elém, nem is néztem az időpontját :)

screpes 2017.09.02. 14:35:34

@Lexa56: hát ez az!
ki idézget kétéves Béndeket a BOOkon?
süti beállítások módosítása