1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.02.06. 13:15 HaFr

Itt van Orbán magyarság-képe, nem teszed ki az ablakba

A Fidesz-KDNP arra kéri a kormányt, induljon nemzeti konzultáció a megélhetési bevándorlásról – közölte a Fidesz frakcióvezetője budapesti sajtótájékoztatóján, a Mezőkövesdre kihelyezett Fidesz-KDNP-frakcióülés után.

Rogán Antal tájékoztatása szerint a mezőkövesdi tanácskozáson több megoldási javaslatot is megfogalmaztak a megélhetési bevándorlás ügyében, ezek – jelezte – biztosan konfliktust jelentenek majd Brüsszellel.

A kormánypártok szerint a konzultáción egyebek mellett azt kell megkérdezni az emberektől, támogatják-e a harmadik országból érkező illegális bevándorlók őrizetbe vételét és haladéktalan visszatoloncolásukat. (MTI)

Hadd kommentáljuk ezt egy picit: Orbán (a Fidesz) csak olyan "nemzeti konzultációt" indít, amelynek politikai hozadéka van. A politikai hozadék mindig a figyelemelterelés, a hátország megerősítése, illetve a Fidesz egész politikájának alapját képező ellenségpszichózis megerősítése.

Orbán (a Fidesz) magyarság-képe pontosan tetten érhető a "konzultációkban". Eszerint a magyaroknak a nélkülözésben és az évszázados egzisztenciális félelemben kialakult legaktívabb beidegződése a bezárkózás, az irigység és a gyűlölködés (most a bevándorlók ellenében). A bezárkózó, félelmekkel teli, és egymással sem szolidáris, bizalmatlan magyarokat a kivételesség fals sugalmazásával közös formába gyúrva (nacionalizmus), és a formát hősies ellenállói mázzal leöntve (most Brüsszellel szemben) elérhető, hogy a nép törzse teljesen irracionális célokért is hirtelen fellelkesedjen, és mögé álljon akár egy olyan agresszív ("őrizetbe vevő, visszatoloncoló") politikai irányvonalnak is (most az Orbáné), amely valójában a nép véréből táplálkozik, és konkrétan tönkreteszi ezt a népet.

A magyar nép legnagyobb ellenségei nem a "megélhetési" bevándorlók, hanem Orbán és bandája. A magyar nép sokkal többre képes, mint amire Orbánék tartják. Egyszer csak eljön az idő, amikor kíváncsivá válunk a jobb tulajdonságainkra is -- mert vannak. Egyenként és népként is.

(Béndek Péternek, a Polgári Konzervatív Párt elnökének beszéde a budapesti Fővám téren február 28-án du. 4-kor. Mindenkit várunk!)

72 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr857146483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ParaZita2 2015.02.06. 13:39:47

Mr. HaFr,
javítanád:
"...hipetrofizált önvédelmi hajlam..."?

zenonküp 2015.02.06. 13:44:04

Ha Orbán annyira - jó, mondjuk legalább annyira - tehetséges lenne, mint Orwell - sok mindent meg tudnék neki bocsájtani.
De hát nem az, a betyárját neki,a la Vitray.
Szerény emlékeim szerint a sasok -besék)- úgy megtépázták eleinket, hogy hirtelen mindannyian "megélhetési bevándorlók" lettünk.
Azt hiszem eme értesülést, s annyi sok más mindent) idősebb Orbán verhetett ki a fia fejéből.)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.02.06. 13:49:45

Köszi. Kivettem, fölösleges volt

DrGehaeuse 2015.02.06. 13:51:24

Remélem simicska úgy fog tenni mint Macsete!
A fidesz feltrancsírozása jó néhány érdeklődőt hozhat a PKP-nek. :)

DrGehaeuse 2015.02.06. 13:53:29

@panelburzsuj:

Péter nem sz..ral gurít. Kidobta az egész szót. Ami helyes is. Ha valami legaktívabb az mihez képest tengene túl?

zenonküp 2015.02.06. 13:55:11

@DrGehaeuse:

Az Úrnak a szívemből teccett szólni. Csakhogy én is úr volnék, s nem szokok ilyesmit leírni.)
De gondolni azért szoktam.))

zenonküp 2015.02.06. 13:56:18

@DrGehaeuse:
Természetesen Macsete járt az eszemben.

DrGehaeuse 2015.02.06. 13:59:07

@HaFr:

Azt írod:
"A magyar nép legnagyobb ellenségei nem a "megélhetési" bevándorlók, hanem Orbán és bandája."

Szerintem hatásosabb és poénosabb lenne így:

A magyar nép legnagyobb ellenségei nem a "megélhetési" bevándorlók, hanem a megélhetési politikusbűnözők, főleg ha kormányon vannak.

DrGehaeuse 2015.02.06. 14:03:37

@zenonküp:

Most nem tudom büszke legyek-e vagy inkább szégyelljem magam.
Ez egy hamisítatlan zenoküp beszólás volt.

Mindenesetre megtisztelő! :)

panelburzsuj 2015.02.06. 14:10:17

@DrGehaeuse:
Az aktív-passzív a poszt fő mondókája. Ehhez képest pont nem mindegy, hogy "a magyarok" spontán duzzadnak-e bezárkózóvá, irigykedővé, gyűlölködővé - vagy a politikum felől érkező folyamatos irritáció/túlhajszolás következtében.

DrGehaeuse 2015.02.06. 14:19:02

@panelburzsuj:

Szerintem inkább az utóbbi.
És a túltengés el is van túlozva kicsit.
Van erre hiteles, objektív kutatási adat?

panelburzsuj 2015.02.06. 14:33:25

@DrGehaeuse:
Már mire kéne adat? Hogy az uszítás uszulást generál - a krónikus uszítás meg a néplélek uszulószervének hipertófiáját?

Lexa56 2015.02.06. 14:47:53

Mnt arra már sokan rámutattak, Orbán a meglevő negatív tendenciákra játszik rá és azokat erősíti fel, mert azok fennmaradásának zálogai. Ha kedves nemzetünk kigyógyulna fóbiáiból, paranoiájából és leküzdhetetllen öncsodlatából, mrögtön nem lenne szükség Orbánra. No ezért kell elnyújtani az agóniát.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2015.02.06. 14:59:22

@DrGehaeuse:

Az eggyel korábbi posztban leírt próféciámban :) a teremtő győzelmét jósoltam......de a harc, nagyon kemény lesz és el fog húzódni. A teremtőnek (Marcuss Crassus) szüksége lesz majd Julius Cézárra....már ott van a porondon, tehetséges de szegény.....Az öltözök mélyén már elkezdték készíteni a a ruháit.....anyagok kiválasztva, look megtervezve, de még nem tudják a pontos méreteit. Még néhány hónap és mi a nép meg fogjuk látni Cézárt teljes valójában....és mi a nép imádni fogjuk, mert tökéletesnek fog látszani.....folyt köv. ha a blog tulajdonosa is egyetért. Ha nem, nyugodtan jelezze. Attól még mély tisztelője maradok. :)

panelburzsuj 2015.02.06. 15:02:41

@unionista:
Ez az egyik megközelítés.

A másik meg, hogy ki fizeti a révészt. Szó szerint - ha már egyszer az megtiszteltetés ért bennünket, hogy Szeged-Baja között a legkönnyebb elérni a schengeni határt Koszovó felől.

DrGehaeuse 2015.02.06. 16:08:46

@panelburzsuj:
Neeem!
Arra kéne hiteles adat, hogy mennyire teng túl a magyarokban az önvédelmi célú bevándorlásellenesség?
Szerintem az egész nagyon szubjektív.

DrGehaeuse 2015.02.06. 16:11:22

@fuxosbömis (ex kacagányos):

Csak rajta bátran!
Nekem tetszik az eszmefuttatás. A letiltástól meg ne féljen kolléga! HaFr még unionista urat se tiltotta ki pedig lenne rá igény. :)

Fejesrob 2015.02.06. 17:07:26

Nem tudom mire jó ez? Simán másolni kell bevándorlásügyben az osztrákokat és kész.

Fejlett demokrácia, nem köthet bele senki.

5perc 2015.02.06. 17:42:18

Igen könnyű a menekültekről ítéletet mondani, hiszen a túlnyomó többség soha nem találkozott eggyel sem. Ez nem véletlen, hisz alig vannak nálunk. Ennek belátására csak a "liberális" "értelmiség" képes. A többinek nincs sok ideje gondolkodással bajlódnii, mert fújnia kell a propagandát.

nnnnnnnn 2015.02.06. 17:46:20

@DrGehaeuse: nem kommentezhetek benne. liberális blog, kitiltottak :)

abdul hackeem 2015.02.06. 17:47:59

Megint a lozungok. Ez a legujabb, ez a megelhetesi bevandorlas. Mi a sz@rert lenne masert bevandorlas? Hobbibol?
Egyebkent egyszerüen belebukhat. A nagy multik mar vadasszak a munkaeröt, nem tud a töke megfelelö termelöeröt talalni. Ket lehetösege marad, vagy importal, vagy odebb all.
Az eszetlen minielnök nagy autokrata peldakepei (Szingapur, Q8, UAE) egyebkent jelenleg mind import munkaeröre tamaszkodnak.
Ha a fasiszta hangvetelt is megütik, akkor pedig könnyen az ecceri osztrak kaneger sorsara juthat rövidke halaltusaval. Game over.

ogli dzsí 2015.02.06. 17:58:20

nekem teccik ez az orbánmagyarság-kép

DrGehaeuse 2015.02.06. 18:09:55

@$$$=$$$:

Nekik úgy tűnik még a PKP is a fityisz (és a zelmult 25év) szekerét tolja.!?

élhetetlen 2015.02.06. 18:17:26

Csak amit a kommentekből látok. Ha konzultálnak, meg fogják kapni a várt eredményt. Miért? Nem azért, mert hülye a magyar (vagy de). Gondoljunk bele, mit lát a magyar. Közmunka jó, mert legalább dolgozik, nem a segélyt várja. Hol hall arról, hogy az elvégzett munka értéke nulla, vagy egy magánvállalkozónak hoz hasznot, és háromszor annyiba kerül, mint amennyit keres? Bevándorló nem jó, mert el kell tartani. A letelepedési kötvény jó, (teljesen ellenőrizhetetlen egyedek), mert mekkora bevételt hoznak az országnak. Ki mondja meg az embereknek, hogy a kölcsön az nem jövedelem? Nem kell hitelt felvennünk, megélünk a piacról, jó. Ki mondja meg az embereknek, hogy az államkötvény kibocsátás bizony hitelfelvétel? Rezsicsökkentés jó. Lehetett volna úgy is, hogy sávos díjazás, bizonyos mennyiségig olcsóbb, a luxus fogyasztás drágább (de nem úgy, hogy, ha átléped két centivel a küszöböt, akkor az egész drágább), lehetett volna üzemképes. Ki mondja meg az embereknek, hogy mennyi kompenzációt kap a befizetett adójából egy önkormányzati távfűtő, hogy legyen fűtés? Megmentette a kormány az önkormányzatokat, átvállalta az adósságot, jó. Ki mondja el, hogy a felelőtlenek támogatása a felelősökkel szemben nem jó? Na, jó!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.06. 18:19:56

@$$$=$$$: Nem azért tiltottak ki, mert liberális. Téged én sem engednélek kommentelni még anyád seggén sem.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.02.06. 19:32:31

@$$$=$$$:

Te tökfej, egy blog pont olyan mint egy étterem: mindenki előtt nyitva áll, mindenki bemehet, de csak az maradhat, aki nem rontja a minimálisan elvárt minőséget.

Na téged kidobtak, most mát tudod, hogy annyit is érsz.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.02.06. 19:37:57

Amúgy meg ki ez a barom, aki szerint van a világon olyan hülye, aki Magyarországra jön a megélhetéséért?????

Bruhaha.

Azt meg külön megnézném, ha az EU országok holnap mind az 500 ezer megélhetési kivándorló magyart visszatoloncolnák Zorbán Gyorsnaszádjára. Mert ugye a megélehetésiek húzzanak vissza a küldő hazájukba, éljenek meg ott.

Mekkora polgári forradalom törne ki a Suttyó Diktátor ellen!

panelburzsuj 2015.02.06. 19:44:28

@DrGehaeuse:
Nyilván minden közösségben létezik "a bezárkózásra, az irigységre és a gyűlölködésre való hajlam" - hiszen ha egy csöppnyi sincs ezekből, akkor a közösség határai gyorsan elmosódnak, és így idővel meg is szűnik önálló entitás lenni.

HaFr azt mondja, hogy a természetes, sőt szükséges hajlamokat Orbán módszeresen olyan irányba tereli, amin ő nyer(het) - a közösség meg veszít(het).

A hirtelen meglóduló, szabályozatlan bevándorlás nyilván nyűg mind a kormányzatnak, mind a köznépnek. Lehetne akár olyat is játszani, hogy oké, 500 millió európai, mi hajlandók vagyunk végvárasdit játszani - de tessék mán azt a zsoldot rendesen küldeni a császári udvarból. És ha nektek ott messzibe könnyetek potyog a nálunk itt közel nyomakodó koszovóiakért, akkor potyogtassatok már egy kis pénzt is, és akkor a kívánt nótát húzzuk: rögvest kikergetjük őket - vagy addig etetjük, mosdatjuk, pelenkázzuk, amíg el nem döntitek, ki mennyit fogad belőlük.

Meg lehet olyat is játszani, hogy "Ugye Önnek is fújabelemjönki ettől a sok éhenkórász csavargótól?"

panelburzsuj 2015.02.06. 19:45:32

@unionista:
Te is elolvashatod a Házidokinak írtat.

Bambano 2015.02.06. 20:12:33

kellene nekem magyarázat, hogy mi a bánatért akar népkonzultálni a bevándorlásról úgy, hogy a kérdések azt sugallják, hogy a bevándorlás rossz, miközben törvény van az illegális bevándorlók ellen?

most meg akarja kérdezni a népet, burkoltan irányítva, hogy a hatályos törvény mellé áll-e vagy mit akar?

gizmo26666 2015.02.06. 20:23:29

De hát ki a fene akar ide bevándorolni?

abrelosojos 2015.02.06. 20:52:24

@unionista: demagóg hülyeség. ha ott nyitnának két tábort, a kritikusok nem változnának, hanem a kemlnykedő, az egyébként átutazó "bevándorlókat" fogolyként kezelő, "rendpárti" tartókat kritizálnák, hogy azért van, ami van. és ebben lenne is némi igazság :-)

abrelosojos 2015.02.06. 20:53:05

@gizmo26666: mert milyen bevándorló az, akinek érvényes vonatjegye van bécsbe? :-)

abrelosojos 2015.02.06. 20:54:00

@Bambano: nem is a bevándorlás érdekes, hanem a jobbikhoz átpártolt szavazók visszahódítása :-)

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2015.02.06. 21:20:23

A Gigászi küzdelem krónikája: Első nap. A harsonák felzendültek. A szörny Pompeus ki magát bemutatkozáskor a Magnus cognomen-nel illeti jól orrba vágja önmagát. A teremtő Marcuss Crassus a nyájas nézőközönség előtt a megtámadott és becsapott áldozat szerepében tetszeleg.

igazi hős 2015.02.06. 21:21:01

Egyperces néma csenddel emlékezzünk meg a hírhedt "23 millió románozásról". Sosem hittem volna, hogy a Fidesz izomból előzi az MSZP-t a gusztustalansági versenyben. Tényleg csak árnylatnyi különbség van a piros és a narancs kommunisták között.

Netuddki. 2015.02.06. 21:51:45

Nagyon ráizgultak a seggdugaszok erre a bevándorlástémára. Hetek óta ez megy a Kossuthon is. Mintha nem lenne más érdekesebb téma.

Azért egyvalamit meg kéne kérdezni az orbántól. Mégis mi a jó édes annyát kezdte el érdekelni annyira, hogy a bevándorlók elözönlik a nálunk fejlettebb EU országokat? A nyilvánvaló terelésen kívül persze van-e más egyéb ok?
Vagy csak így akar hátulról mellbe tenni a külföldön munkát vállaló magyar állampolgároknak? Hátha a nagy vergődés közepette ferde szemmel kezdenek nézni ott kint a magyar munkavállalókra? Annyira, hogy még a végén haza is küldik őket? Aztán tényleg le lesz itt zárva minden határ. Se be, se ki...

Balfasz tolvaj fideszesek, fideszes balfaszok! Remélem végül a simicska dugájába dőltök!

Netuddki. 2015.02.06. 21:56:02

@HaFr: A batyu, gejza meg a többi fideszes balfasz troll hol van? Kitiltottad őket vagy eligazításon lehetnek a simicska ügyben? Vagy csak behúzták fülüket, farkukat mint az amcsi kitiltási botrány után is?

Netuddki. 2015.02.06. 22:02:13

@Bambano: Ezeknél a "konzultációknál" nyilvánosságra kéne hozni, hogy mennyi 100 milkát basztak el rá és ebből mennyi volt arányosan akik vissza is küldték.

Ja, a tompika meg egyenesen csúcs. Megbízták egy zsíros állással a már rég lefutott netadó ügyben. Mit csinál a balfasz aki köztudottan még nemigen dolgozott életében? Megintcsak milliókért csinálnak egy szervert, hogy MAJD a NÉP talál ki kérdéseket amit majd ők levélben (igen, postai levélben, a balfaszok!) szétküldözhetnek 100 milliókért!
Hogyan találjuk ki a zinternetes magyarországot bazmeg! Ja, amikor a gyogyóban az ápoltakat összeterelik, hogy a kórháznak találjanak ki vállaltirányítási rendszert. Szánalmas!

Netuddki. 2015.02.06. 22:06:00

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Az ápoltak alatt persze a fideszeseket értettem. Mást úgysem érdekli addig amíg újabb kiterjesztést nem akarnak a balfaszok a "távközlési díjnak".

kiazmarmegint 2015.02.06. 22:07:08

@abrelosojos: Persze. Kizarolag errol van szo.

DrGehaeuse 2015.02.06. 22:21:32

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:

Remélem a kitiltáson kívül mindegyik ok szerepet játszik. :)

Máris hullik a férgese. Pedig Simicska még csak a kisbicskával hadonász. Mi lesz ha előkerülnek a macséták meg a kalasnyikovok?

Netuddki. 2015.02.06. 22:39:15

@unionista: Nem értem mit akarsz közölni. Azon kívül, hogy egy jóízűt zsidóztál persze...

igazi Ténytár 2015.02.07. 06:17:26

@ Az hogy mennire igaz amit irtal bizonyithato a mostani arulok véleményevel a magyar népről!!

@ Az hogy milyen elvetlen qrvak es arulok a lemondotak elég legyen csak a Csermely Péter véleménye a magyar népről!!

Mondjuk ha igaz amit Simicska mondott Orban diktatúrás terveiről, - "De az kurvára nem volt benne ebben a szövetkezésben, hogy felépítünk helyette egy másik diktatúrát. Ebben én nem vagyok partner") - ami miatt szakítottak, akkor sajnos úgy néz ki a magyar lakosság Fideszes részére igaz

______

CSERMELY Péter (HírTV)

"Az ország lakossága bebizonyította: NEM ÉRDEMLI MEG A SZABADSÁGOT. Nem tud vele mit kezdeni…

Magyarország polgárai elfordultak az érdemi politikától, FELHAGYTAK A GONDOLKODÁS luxusával."

beszelo.c3.hu/cikkek/a-kisebbseg-kisebbsege-es-a-tobbseg-tobbsege
____

______

CSERMELY Péter (HírTV)

"Az ország lakossága bebizonyította: NEM ÉRDEMLI MEG A SZABADSÁGOT. Nem tud vele mit kezdeni…

Magyarország polgárai elfordultak az érdemi politikától, FELHAGYTAK A GONDOLKODÁS luxusával."

beszelo.c3.hu/cikkek/a-kisebbseg-kisebbsege-es-a-tobbseg-tobbsege
____

igazi Ténytár 2015.02.07. 06:29:53

@unionista: "de ez nem rasszizmus. nem azt állítom, hogy a cigányok bűnözők, mert általában egy kicsit sötétebb a bőrük. hanem azt, hogy ebből a népcsoportból van elég. és így se tudunk nekik megfelelő munkát adni."

De rasszizmus. Ugyanis az áttelepült ROMÁN, UKRÁN, SZERB magyaroknak se tudunk, de akkor valahogy nem mondod ugyanezt!

Pedig az itt 400 eve elo cigany magyarabb mint a mar nagyapja se Magyarországon született, Romániában kulturálódott székelynek. Azok tobbsege nem all azonnal tovabb Nyugatra amint magyar utlevelet kap...

Lajos Csánó 2015.02.07. 07:24:14

A bevándorláshoz annyit,aki a zöldhatáron jön át,és 50 kilométeren belül nem jelentkezik,( érvénytelen papír)azonnal visszaküldeni!Ne hogy már Győrben kérjen menekült státuszt!

felcsutisuttyo 2015.02.07. 09:08:39

ROHADÉK CSUTI SUTTYÓ..NEM KELL A NEMZETI INZULTÁCIÓ...!!!!!

anyadmajma 2015.02.07. 11:25:05

Nemzeti inzultáció?
Annyit is ér.
Egyetért-e ön azzal, hogy a határon túli magyarok is szavazhassanak?
97% szerint NEM!!!!
Aztán meg tévedett ez a 97%....

ex-dr. vuk 2015.02.07. 12:20:43

"Fidesz-KDNP arra kéri a kormányt" - ennek mar itt nincs ertelme...
Mintha en megkernem magamat valamire. Nevetseges.

Gyorgy Nagy 2015.02.07. 13:56:53

A nemzeti konzultáció árából mennyit nyulle kicsi Viktor és bandája ?

betamàs 2015.02.07. 14:11:22

"az évszázados egzisztenciális félelemben kialakult legaktívabb beidegződése a bezárkózás, az irigység és a gyűlölködés (most a bevándorlók ellenében)"
Én nem akarok senkinek sem rosszat, viszont a bevándorlók beáramlása óhatatlanul kultúrális feszültségekhez és a magyar etnikumhoz tartozók arányának csökkenéséhez vezet

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.02.07. 14:49:07

@betamàs: Senki sem akar ide bevándorolni. A néhány ezer, egy-két tízezer ember, aki átmenetileg itt lehet, egyébként börtön körülmények között él, az egész konzultációnak -- ahogy írtam -- nem ez az értelme. A magyar etnikum megőrzése kb. az utolsó dolog, ami fenyegetve van ebben az országban.

Netuddki. 2015.02.07. 15:33:58

@unionista: "egész egyszerűen arról van szó, hogy momentán nincs túl szükség koszovói bevándorlókra/menekültekre az országnak."

Miért van az, hogy a fideszesek azt akarják beetetni a jónéppel, hogy azok akikről te is beszélsz, itt akarnak maradni? Mert eszük ágában sincs. Tehát csinált a fidesz egy álproblémát, amit lázas semmittevéssel el is kezdett hajtani mint a kutya a farkát. De minek? Miről akarják elterelni a figyelmet?
USA kiti, NAV botrány? Fideszes kisnagykutyák vagyonosodása? Mert ezeket szerintem már senki nem flejti el nekik. Még akkor se ha 10-szer ennyire vergődnek bevándorlás (kivándorlás?) ügyben...

betamàs 2015.02.07. 15:38:01

@HaFr: Attól függetlenül, hogy a menekültek milyen célból érkeznek, ha jogtalanul lépik át a határt, illetve tartózkódnak Magyarországon, akkor az az államnak egy problémát jelent, amelyet kezelnie kell, humán és pénzügyi erőforrások igénybe vételével . Igen vannak sokan, akik tovább akarnak állni, csakhogy Magyarország különböző (akár nemzetközi) jogszabályok miatt nem engedheti meg, hogy aki az országhatárt jogellenesen átlépte, az ugyanolyan jogellenesen még egyszer átlépje (lásd koszovóiak a bécsi vonaton).
A magyar etnikum megőrzése önmagában nincs fenyegetve, olyan értelemben, hogy nem fenyegeti az a veszély, hogy eltűnjön, az aránya viszont csökken.

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2015.02.07. 15:46:51

23 millió román, minket elárasztó friss magyar újállampolgárok, most meg a vérünkre és bérünkre szomjazó "megélhetési" bevándorlók. Könyörgöm, még mindig elő lehet venni ezt a demagóg kártyát, és még mindig sikerrel? Miért van az, ahol célállomásként tényleg megoldandó problémát jelent a bevándorlást, ott sem ezt a drasztikus megoldást javasolják (a szélsőjobb pártok kivételével)? Egyszerűen ez jelenleg Magyarországon nem probléma, aki jön, az megy tovább, amint tud. Az ellenséget a saját dilettáns és korrupt politikai elitünk körében kellene keresnünk, jóval többet ártanak nekünk, mint 100 ezer koszovói és afgán...

Netuddki. 2015.02.07. 15:49:50

@betamàs: Na és? Dógozni kő a fináncoknak? Mekkora skandallum!

betamàs 2015.02.07. 16:04:21

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Elsősorban nem a fináncoknak kell dolgozni, hanem a rendvédelmi és idegenrendészeti szerveknek. Az önmagában nem baj, hogy dolgozni kell, hanem az, hogy az ő többletmunkájukat a magyar adófizetők fizetik meg.

péklapát2 2015.02.07. 16:12:22

"A magyar nép legnagyobb ellenségei nem a "megélhetési" bevándorlók, hanem Orbán és bandája."

Így van.

panelburzsuj 2015.02.07. 18:31:22

@unionista:
Folyton morogsz, hogy nem állít senki semmit.

Megmutatom a veszélyeit:

"nem fenyegeti őket semmiféle humanitárius katasztrófa" - mondod a legnagyobb létszámú koszovóiakról

Utánuk szíriaiak és afgánisztániak következnek.

Namost nyilván nem okoz neked blazírt pofával benyomni, hogy ők se kellenek.

Miért?

Mert a belpesti körút.

És ha valami naiv rádcsodálkozik, hogy dehát nekeik talán mégis több kellemetlenségük származhat a hazatérésből - akkor jön az ultima ratio: a kölcsönös kihülytési ajánlat.

De ez már irtó uncsi és irtó snassz.

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2015.02.07. 19:28:16

@unionista: én magam még nem olvastam sehol arról, hogy a bevándorlók/menekültek feltétlen jók - ezt maguk a bevándorlók se mondják, ők a saját lehetőségeikhez képes óriás anyagi áldozatot hoznak és kockázatot vállalnak, és minden bizonnyal boldogabbak lennének, ha otthon tudnának emberhez méltó életet élni. De ha így is lenne, egyik hülyeség nem lehet magyarázat a másikra!

Nem tudom, mi az a zsidó média, jobb és baloldalon egyaránt látok zsidó újságírókat (ebből is látszik, rohadtul nem számít). Sőt, az antiszemitizmus is kelet-európai sajátossága a szélsőjobbnak, nyugaton ők komálják legjobban az izraeli "problémamegoldásokat".

jogalany 2015.02.07. 21:06:25

@péklapát2:
"A magyar nép legnagyobb ellenségei nem a "megélhetési" bevándorlók, hanem Orbán és bandája."
És az Mszp, és a DK, és a JOBBIK, és a többi. Miért nem szól egyik sem az emberekért, az emberek gondjairól? mert az nem érdekli Őket, a gondjaink nem, csak a pénzünk.
Írtam 32 magyar képviselőnek, minden pártból kiválasztva néhányat, - egy sem válaszolt.
Írtam 15 Brüsszeli nem magyar képviselőnek és egy kihívott, mert érdekli az ügy, 3 kérte az iratokat és 2 lerázó témájú, de választ küldött. Ilyen a magyar politikai közélet. Igaza van Simicskának ezek mind ge....ik .

jogalany 2015.02.07. 21:17:24

@unionista:
Na, hamár lezsidózod a baloldalt komplett pártok és a média területén is akkor mit szólsz, hogy a fidesz vezetése 82 %-ban zsidó,(Orbán is) még a jobbikban is 30 % (Vona is). Tehát szó nincs semmiféle szemita túltengésről a baloldaliság meghatározására. A baj ott van, hogy mindegyik oldal egyaránt lop és eszerint korrupt.

NotaBene 2015.02.07. 22:28:59

@HaFr: "Senki sem akar ide bevándorolni. A néhány ezer, egy-két tízezer ember"

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_wnvn001.html
2014-ben a 42 777 ember kértmenedéket Magyarországon, Negyedéves bontásban:
1. (J–M) 2 736
2. (Á–Jú) 2 699
3. (Jl–Sz) 8 711
4. (O–D) 28 631

2014 közepéig lehetett azt mondani, hogy senki sem akar ide bevándorolni.Azóta a tények mást mutatnak.

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2015.02.08. 00:03:09

@NotaBene: miután Magyarországon léptek be, itt kérnek menedéket, de ez még nem jelenti azt, hogy itt is akarnak maradni, sőt, húznak is tovább, amint le tudnak lépni, többnyire még az eljárás alatt. Ezért nagy csúsztatás és veszélyes demagógia ezen adatsor magyarázat nélküli citálása. És miért nőtt meg a számuk? Elég csak megnézni egy normálisabb világhíradót a válaszért...

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.02.08. 03:21:45

@NotaBene: igen, valóban látszik egy új trend -- más kérdés, hogy továbbmennek/továbbmehetnek-e, szóval "itt hígítják-e az etnikumot".

NotaBene 2015.02.08. 08:58:17

Magyarországon 2014 negyedik negyedévében többen kértek menedéket, mint ahány újszülött született. Ez óriási változás a korábbi évekhez képest, amelyről valóban érdemes beszélni ( nem csak demagóg politikusok által kitalált álprobléma.)

Az álmaim autója a Rolls-Royce, de eddig mindig más kocsit vettem.
Én nem vitatkozom azon, hogy a tavaly menedéket kért emberek miről álmodnak. A „realitásokat” viszont érdemes megvizsgálni:
Miért nem álmaik országában kértek menedéket?
Lehet, hogy álmaik országa nem szívesen látják őket?
Lehet, hogy álmaik országa minden lehetséges eszközzel akadályozza a letelepedésüket?
Biztos, hogy ezeknek az embereknek sikerül megvalósítani az álmaikat, vagy kénytelenek beletörődni egy hosszabb Magyarország tartózkodásba?
süti beállítások módosítása