1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.10.31. 15:12 HaFr

Tessék lehiggadni!

Orbán jót húzott -- mi meg felkészületlenek voltunk erre, noha éppenséggel az absztrakció szintjén lehetett volna rá számítani, és már 7.59-kor egyértelműen reagálni rá, nem pedig először ezt, aztán azt mondani, rebesgetni, híresztelni, ma sem tudni pontosan, mit akartok. Taktikai hiba. Amit viszont kár lenne stratégiai hibává növeszteni. A ma estére meghirdetett utánlövés (3. tünti) ilyen stratégiai hiba lehet. Tudomásul kell venni, hogy az erő elillant, a lendület megakadt, az üzenet zavarossá vált, átvette a helyét a türelmetlenség, a hübrisz, és a gyenge hadvezetés.

Vissza kell vonulni, és elkezdeni építkezni, egyben tartani, és növelni a tábort. Társadalmi (azaz rendszer-) ellenzékké válni természetesen (a rendszer részét képező) Gurmai Zita, Kunhalmi Ágnes és Szigetvári Viktor (stb.) nélkül. Fog itt még történni pont elég rémisztő dolog a következő években, hogy a két előző tüntetés szép, fényes emlékére szükség legyen. Nem érdemes most elszúrni, miután jönne a bűnbakkeresés, megosztódás, szétválás, hanyatlás, és eltűnne a két értékes referenciapont. 

De ha már gyűlni akartok, elég lett volna az eredeti novemberi időpontban. A mai tüntetést az mentheti meg, ha erről az időpontról fog szólni, az erre való felkészülés lesz.

Ui.: A néhány ezer fős tüntetés nem fogalmazott meg új üzeneteket, 19 órára a kezdeményezés visszacsúszott Orbán kezébe.

130 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr696851597

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Követelés a diktátorhoz 2014.10.31. 20:33:57

Egyáltalán Nem Tisztelt Orbán Diktátor Úr! Mi, a nép, mind az 1200-an, azonnal követeljük, hogy folytassa az internetadó bevezetését. Viselkedése, hogy az eredeti ötletét visszavonta, nem európai stílusú lépés volt, ezért mélyen megvetjük Önt! Értse ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a hozzászóló birca · http://maxval.co.nr 2014.10.31. 15:18:29

Nem fog hallgatni rád senki. A ballib agytröszt - mert az szervezte a tüntetéseket, nem az égből lehullott szűz civil pandák - ma este fogja saját hátába döfni a kést a felesleges, céltalan tüntetés erőltetésével. Már megkezdődött a különböző antiorbánista csoportok kölcsönos lefideszbérencezése.

Tyreo 2014.10.31. 15:19:44

Jó meglátás, de az a baj, hogy az internet-adón túl nem igazán van egység..
Vagy legalább is szerintem nincs. Még lehetne talán az EU, de az már megint ilyen megfoghatatlan valami..

Mariann19 2014.10.31. 16:03:15

A ma esti és a vasárnapi tüntetésnek azt kell megmutatnia, hogy az emberek nem veszik be az orbáni sejtelmes bejelentést, amely üres, nem tartalmaz konkrétumot a net adó további sorsáról.
Nem árt távlatokban sem gondolkozni.
Sokat sejtető Orbán kijelentése a net szolgáltatókat elitélő extra profitról, melyet az szerinte az országban kell tartani.
Ugyanis ez kisértetiesen hasonlít a kormány azon lépéseihez, amikor különböző pénzügyi elvonásokkal lerohasztotta a külföldi befektetőket, a cégeket megvettük, és állami irányítás alá kerültek.
Az internetnél is ez a cél.
Az állam a szolgáltatók helyébe lép, meghatározza tartalmat, totális ellenőrzése alatt tarthatja ezt a profilt.
Ezáltal korlátlanul meghatározhatja a fizetendő díjakat és a tartalmat, a szólás szabadságát meghatározva.
A net.re való nemzeti konzultáció időhúzás és értelmetlen, hiszen e témában a népnek egyértelmű lesz a válasza.
Jelzem, a konzultáció kiértékelése 2015.I_II. negyedévében történik meg.
A kormány erre játszik, de
"Hol lesz már a tavalyi hó?"

TrollSlayer 2014.10.31. 16:06:02

@maxval a hozzászóló birca: A poszt nem a NER-en belül működő álellenzékhez szól, hanem a civilekhez, azok akik szervezték ezt.

nevetőharmadik 2014.10.31. 16:09:10

Aki időt nyer, életet nyer. Orbán nem hülye, legalábbis ami a politikai játszmákat illeti. Fárasztja a halat. És ha nem vagyunk cápák, akkor végül a bográcsban végezzük. A (békés) tüntetés amúgy tényleg kétélű fegyver abból a szempontból, hogy ezzel a kormánnyal szemben nem lehet elérni semmit. A jó-jó-majd-beszélünk-még-róla még engedménynek sem tekinthető, ez maga az ellentámadás.

Kíváncsi vagyok, ebből mi lesz. Az elemi felháborodás valóban elmúlt, bár attól hangos a facebook, hogy ez újabb átverés. De sajnos pont az, hogy a csoportszervezők éppen a "köznép" kiabálására fogta fel, hogy ez nem győzelem, hanem maga az átverés, azt sejteti, hogy a szervezők/vezetők agyban nem állnak a dolgok oly magaslatán, ami ide kellene.

A "baj" az, hogy most kellene ebből a felháborodásból hirtelen fölépíteni egy olyan mozgalmat, aminek az útja egyenes lenne egy kormányzóképes politikai erővé válásig, máskülönben örökre a horgon maradunk, akárhogy ficánkolunk is (legfeljebb a botot tartja majd más).

nevetőharmadik 2014.10.31. 16:13:39

@Mariann19: Amúgy ez igaz. Ki lehetne hegyezni arra is, hogy Nem Kell Konzultáció, mert ezzel Orbánnak egy manipulációs eszköze ellen indulna méltó támadás. Csak hát ugye nem ártana valaki(k), aki(k) ezeket a tiltakozásokat fölfűzi(k) egyetlen narratívára és közben a "mit nem akarunk"-ból átváltanánk "mit akarunk"-ra, míg megindulhat a társadalom támadása a rendzser ellen.

DrGehaeuse 2014.10.31. 16:21:01

Ha ma is lesz tüntetés, azon be lehetne dobni egy új témát. Tiltakozni a most bejelentett két újabb "közszolgálati" tematikus TV csatorna ellen ami jó pár Mrd újabb nettó pénzkidobás. Ráadásul lehetőség a lenyúlós mutyik további terebélyesítésére.

DrGehaeuse 2014.10.31. 16:23:15

@Mariann19:
Egyetértek! Most kell ütni a vasat! Tentebbi hozzászólásomban jeleztem egy plusz ötletet is.

TrollSlayer 2014.10.31. 16:26:52

@nevetőharmadik: "megindulhat a társadalom támadása a rendzser ellen"
Ami volt és lesz, az tüntetés, amiről te beszélsz, az forrdalom. Ez még nem az elkeseredett és mindenre kész tömeg volt, szépen megvárják míg összehívják őket (mára vagy 17-ére). Egy igazi forradalomban másnap spontán megtelnek az utcák, az események maguktól alakulnak.
Amikor az álellenzéki pártok is megszólaltak, ezen valódi civil kezdeményezés halála megkezdődött.

A civileknek ez arra jó, h magukra találjanak és elhatárolják önmagukat azoktól a gazemberektől, akik felesküdtek Orbánra és rezsimjének lelkes ellenzékét játszák.

És még vmi, ha lesz forradalom, akkor felsejlik majd igazán Orbán diktatúrájának valódi arca (vö. rendfenntartó erők megerősítése)

Keszthelyi.Aron 2014.10.31. 16:39:24

@maxval a hozzászóló birca: Azt az egyet áruld el, hogy miből gondolod, hogy ez párt/agytröszt szervezés? A szerencsétlen Gulyás miatt? Láttad kik mentek ki. Azt is láttad az elmúlt években, hogy a "demokratikus" meg "nem demokratikus" ellenzéki pártok mennyi embert tudnak utcára vinni.

Egyik vonuló sem úgy tűnt, mint párttag vagy akinek fizetnek...

egyetmondok 2014.10.31. 16:40:08

Érdemes lehiggadni,és a következő, a cafeteria adójának megemelése elleni tiltakozást megszervezni, az ti. nettó bércsökkentés.

nevetőharmadik 2014.10.31. 16:46:31

@TrollSlayer: Nem kifejezetten forradalomra gondoltam, hanem egyéb állampolgári kezdeményezésekre, akár népszavazás, akár csak valami "alkotmányozó nemzetgyűlés"-szerű valami, mindegy (pontosabban nem mindegy, csak én sem vagyok olyan okos, hogy előre lássak több hónapot, évet), ezt alaposan ki kellene gondolni.

A forradalomban nem hiszek. Nem mintha nem lenne bizonyos szituációkban érzelmileg kielégítő pártházakat lángolni látni, de egy forradalom csak pusztítani tud, és bár van, aminek pusztulnia kell, ha nincs kész az, aminek utána kell jönnie, akkor csak a romok maradnak.

nevetőharmadik 2014.10.31. 16:47:27

@egyetmondok: Vagy a bolthálózatok és a "vasárnapi soppingolás" ellehetetlenítését.

maxval a hozzászóló birca · http://maxval.co.nr 2014.10.31. 16:51:23

@Keszthelyi.Aron:

A semmiből nem lehet ilyesmit megszervezni. Ez nem egy pici spontán tüntetés volt, hanem profin megszervezett esemény. Ehhe háttér kell és sok pénz.

Keszthelyi.Aron 2014.10.31. 16:51:43

@nevetőharmadik: Pedig milyen lelkesítő versek, regények és dalok születnek közben :)

Kulturális konjunktúra minden forradalom :D

egyetmondok 2014.10.31. 16:52:37

@nevetőharmadik:
S akkor még a manyup pénzek állami egyéni számlákon való jóváírását nem is említettük...,annyi mindenért lehetne,kellett volna ennyi embernek az utcára menni,és bizony jól megbuktatni a kormányt,hogy föl se lehet sorolni. Mellár ma röviden közölte, hogy a Századvég pénzmosoda, és sejthető, hogy Heim a kitiltottak között van. A Századvég székháza szimbolikus hely lehetne.

Miért ne lehetne most elkezdeni ? Orbánra állítólag az EU is kiadta a "kilövési engedélyt"...

Keszthelyi.Aron 2014.10.31. 16:55:34

@maxval a hozzászóló birca: Uhhhhhhh....

Ad1: Mint 2006?
Ad2: Gondolod fizettek a résztvevőknek?
Ad3: Mi került pénzbe? Nem láttam sok infrastruktúrát, de persze tévedhetek...
Ad4: Szerinted mégis mennyibe került?
Ad5: Ugye nem fogod azt mondani, hogy ez is egy Majdan-klón volt?

Keszthelyi.Aron 2014.10.31. 16:59:20

@egyetmondok: Én jártam oda 2 évig az őskorban :) Akkor nem látszott ott sok pénz :D

Mariann19 2014.10.31. 16:59:39

@nevetőharmadik:
"Csak hát nem ártana valaki, aki ezeket a tiltakozásokat felfűzi."
Az eddigi tüntetéseken már megjelentek a net adó mellett a rezsim elleni tiltakozások is.
Ezek spontán ellenállást tükröztek, amelyek gyűlnek az emberekben.
Sajnos, nincs valaki vagy valakik, akik ezt az érzetet aktivizálnák egy szervezett ellenállásban, mert nincs szakszervezet, a civil mozgalmak megfélemlítése most folyik.
Az, hogy "mit akarunk" mi a nép szlogen érvényesüljön, ahhoz ennek a felépítménynek a szellemiségét kéne először lerombolni.
Addig, amig a nép szolgálata helyett az ország pár emberének a kisajátított terepe, addig ez a kérdés fel sem merülhet.
Látod, itt jelentkezik a nép érzéktelensége a jogállamiság tekintetében, mert egy absztrahált fogalomnak tekinti, és nem fogja kell, hogy az érdekérvényesítés az emberi jogok meglétében keresendő.

Mariann19 2014.10.31. 17:05:16

@DrGehaeuse:
Pontosan.
Az új közszolgálati TV csatorna létesítése egy újabb eszköz a kormányzati retorika harsogására.
Ki lehetne hegyezni a témát erre, hogy a net, amely a legbővebb hírforrás, miért kell egy újabb kormányzati harsona.
Azt mondják, hogy az új csatorna nem igényel plusz ráfordítást. Ez hazugság!
Eddig a királyi TV-k évi 70 milliárdot emésztettek fel, a 2015-ös évre 80 milliárdot terveznek.
Csak figyelni kell a híreket. Még összehangolni sem tudják a hazugságokat.

nevetőharmadik 2014.10.31. 17:06:11

@Mariann19: hát igen. Nagy fájdalmam például ez a nagy "civilkedés". Tegnap láttam egy zseniális logót, egy WiFi jel volt átalakítva úgy, hogy az íves vonalai magyar zászlót adtak ki, a felirat meg "Free Hungary" volt. Aztán az alkotó odaírta, hogy nem szeretné, ha ez mozgalmi logóvá válna, mert az egyetlen masszává gyúrná a tiltakozást, és az már "politika".

De basszus, könyörgöm, kié az ország, a miénk, vagy a regnáló elité? Mert ha a miénk, akkor nekünk bizony politikát kell csinálnunk, mert ha mi nem csinálunk politikát, akkor az ország az övék marad.

nevetőharmadik 2014.10.31. 17:07:00

@Keszthelyi.Aron: "Ad5: Ugye nem fogod azt mondani, hogy ez is egy Majdan-klón volt?"

Már mondta, ne aggódj.

lazaraki 2014.10.31. 17:08:57

Szerintem meg a higgadtak vegyenek vissza. És ne csináljanak úgy mintha mi ők lennénk. A mai tüntetés nélkül 17-én már csak annyian lennénk, mint egy Béndek által szervezett összejövetelen: harmincöten.

TrollSlayer 2014.10.31. 17:09:46

@nevetőharmadik: Szerintem inkább egy forradalom nagyszerú alkalom lesz Orbán rezsimnek, h pontot tegyen ezen átmenetre. Hiszen ezt a hatalmat leváltani nem lehet, se megdönteni, mivel ez maga a nemzet (vö. a haza nem lehet ellenzékben mögöttes értelmével). Akik ezt megpróbálják, azok hazaárulók, EU-s bérencek, NY-Tel-Aviv tengely fizetett ügynökei. Természetesen kívülről senki nem avatkozik be, az istenadta nép akarta így. Mo már kikerült a demokratikus országok közösségéből: majd kirúgják vagy Kövér óhajának megfelelően maga lép ki, megőrizve azt a bizonyos önrendelkezést.

Magyarok majd meglapulnak, megalkusznak ezzel és majd a Nemzeti Világhálón olvashatják a Habony-művek jó híreit, elzárva a világtól a Nemzeti Tűzfallal. Megszűnik a jelenlegi átmeneti állapot, h lehet mindenfélét pofázni, a jogilag már kiépült diktatúra azokat az eszközeit is használja, amelyekre eddig még nem volt szükség.

A forradalom fogja mejd egyértelműsítheti ezt a rendszert, akkor kezdődik el az igazi Orbán-rezsim.

fvipera 2014.10.31. 17:13:13

@lazaraki: pontosan. sokkal fontosabb feladatok vannak előttünk, mint a netadó eltörlése. talán majd világos lesz a poszt írója előtt is. ameddig mi demonstrálunk, addig javaslom újraolvasni orbán beiktatási beszédének elemzését. attól mindig elhomályosul a tekintetem. az éleslátás csimborasszója

fvipera 2014.10.31. 17:15:10

@maxval a hozzászóló birca: így is van. az ügynökeink első körben létrehozták a facebookot. aztán teszteltük az arab tavasz során és végül kipróbáltuk élesben Magyarországon.

fvipera 2014.10.31. 17:16:06

gurmai zitát azért keverted ide, mert a fia az egyik szervező? jól értem?

nevetőharmadik 2014.10.31. 17:19:17

@TrollSlayer: Igazából most nem sikerült eldöntenem, hogy a forradalom mellett vagy ellen beszélsz :)

TrollSlayer 2014.10.31. 17:22:41

@nevetőharmadik: :)

Elkerülhetetlennek vélem, de csak a rezsim igazi arcát fogja előhozni.

egyetmondok 2014.10.31. 17:23:34

@Keszthelyi.Aron:
A majdnem 18000 milliárdos állaházt.kiadási oldalhoz képest mi a netadó?
Szimbólumra kell menni.
A manyup pénz pl. szintén szimbólum (lett a srácok kezei között),nemde...

abdul hackeem 2014.10.31. 17:31:08

@Mariann19: Ez egy hetprobas gazember, aki raadasul olyan sikamlos, mint a beszappanozott csiga egy vödör takonyban. Nem könnyü elkapni. Raadasul nagy es felkeszült apparatusa van.
Szurkolok mindenkinek, de elö kell kesziteni, fel kell keszülni a dolgokra.
Nezd meg, milyen szivos, kitarto aknamunkaval került vissza (es hogyan) a hatalomba. Ez kiindulasnak is jo. Folyamatos ignoralas, megmozdulasok, minel több embert elbizonytalanitani. De erre vannak a "hatalomtechnikusok"...

wantaan 2014.10.31. 17:43:27

Tisztelt Hafr!
Tessék lehiggadni. ..... s föladni azt a pozíciót amibe sajnálatosan fokozatosan ...saját magad számára észrevétlenül de mégis csak bele laviroztad magad ....már mint hogy inkább tűnsz holmi Orbán megvett szolgájának (de sokan is vannak-vagytok) mint valós értéket közvetítő megmondó embernek.
.... kezdesz nevetségessé válni hogy szerinted kinek lehet szerepe bármilyen szervezésben is.
Tegnap előtt még csak Gyurcsány ...... tegnap már közel százezernyi ember ....ma talán az egész nemzetet kizárnád bárminemű összefogásból?
Tisztelt Hafr ki lóg a lóhimbilimbi.
Ne tessék már senkinek sem megmondani ki kivel vagy kivel nem!
Sajnálom ,hogy általad is csak a valamikor tartalommal bíró szavaink súlytalanná válása történt meg, ....mint pl. a polgári vagy a konzervatív kifejezések érezhető devalválódása.

Keszthelyi.Aron 2014.10.31. 18:07:07

@egyetmondok: Sose leszel sikeres, ha nem mész utána minden lenyúlható centnek :)

Mariann19 2014.10.31. 18:11:13

@nevetőharmadik:
A Norvég Alap körül kialakult vitákban a civil tevékenység lett a fő csapás.
A Fidesz azt sulykolja, hogy a civilek terepén nincs helye a politikának.
Miért is ne lenne?
A civil szerveződéseknek bármilyen - az állampolgárokat érintő - témákban helye van a közéletben, ez az egész világon így működik.
Nálunk különösen fontos a jelenlétük, mert érdekvédő szervezetek gyakorlatilag nincsenek.
Az Alaptörvény szerint népszavazás nem lehet költségvetést érintő témákban, ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a demokrácia, a jogállamiság, sajtószabadság stb. köré szerveződhet egy-egy ellenállás, és ez már politikai szinezetű. Az utóbb felsoroltakra viszont nálunk az állampolgárok egyelőre immunisak.
Ezt a Fidesz nagyon jól tudja, és az írmagját is ki akarja irtani minden szervezkedésnek, így a civilek fellépéseit is ezzel a retorikával kívánja korlátozni.

Mariann19 2014.10.31. 18:16:22

@abdul hackeem:
Igazad van. Orbán sikamlós politikát folytat, a kérdés, hogy ki csúszik messzebbre.
A diktátoroknak megvan a jellemzője, akár definiálni is lehetne azokat.
A legfőbb tulajdonságuk saját maguk túlértékelése miatt, hogy nincs veszélyérzetük.
Még a jelekre sem reagálnak gőgös önhittségükben és az önkontroll hiánya miatt.
Azonban eltávolításuk mindíg megdöbbentő körülmények között megy végbe, de mindíg megtörténik.

egyetmondok 2014.10.31. 18:19:18

@Keszthelyi.Aron:
Ez még akkor is igaz,ha nem lenyúlásról van szó...:-)

2014.10.31. 18:46:53

Ha tetszik ha nem, Orbán megint megmutatta, hogy jó politikus.
Nincs már miért tüntetni, nevetségessé válnak a szervezők, hogy újabb indokokkal akarják ütni a vasat.
Most nem kéne, nincs szél a vitorlában, O. kifogta.

wantaan 2014.10.31. 18:51:33

@SmittyB: Van ott szél!!! Sőt lesz még vihar is. Lásd pl. a Mellár interjút.
A Századvég mint pénzmosoda!!! Habony féle dipéomaci útlevél, ,,,,milliárdos sikkasztás stb, stb.....

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.10.31. 19:00:14

Pont jó lett ez így a ma estével. Szépen látszik, hogy milyen az, amikor sok ember valóban komolyan gondolja, és ehhez képest mennyire gyenge, amikor már csak az örökös tüntető ballib keménymag erőlteti.

2014.10.31. 19:09:24

@wantaan: Ezekkel nem lehet ennyi embert megmozgatni. A netadó jó kis konc volt, pár napig lehetett csócsálni.

ördöngös pepecselés 2014.10.31. 19:15:13

@SmittyB:

Viszont akik a héten otthagyták a Fideszt, azok a mai Orbán nyilatkozat után aligha fognak neki hinni. Orbán ezt elkúrta, hiteltelenné vált.

Keszthelyi.Aron 2014.10.31. 19:22:30

@egyetmondok: Hát ja :)

A helyzet az, hogy bármekkora is egy éves költségvetés azt értenünk kell, hogy az ágazati fejlesztések, fizetésemelések, korszerűsítések legtöbbje ekkora, vagy ennél kisebb büdzséből dolgozik. Szóval ez a tétel is - bár kicsinek tűnik - fontos. Pláne fontos, amikor a hiánycél ennyire fontos és ugye szoros, hogy meglesz-e. Szerintem inkább a pénz kell - és mellékesen nem jönne rosszul, ha kevesebben neteznének. Szerintem ez volt mögötte.

2014.10.31. 19:22:46

@Guestenye: Csökkent a támogatottsága, de hiú ábránd azt hinni,
Belátta, visszavonta: ez még hozhat a konyhára

2014.10.31. 19:23:53

@SmittyB: ...de hiú ábránd azt hinni, hogy jelentősen.

ördöngös pepecselés 2014.10.31. 19:24:02

@SmittyB:

Visszamondta? Akkor miért lesz erről konzultáció januárban? :D

Különben is azt mondta, hogy EBBEN A FORMÁBAn ez így nem jó.

Nem vonta vissza.

Az internetadós konzultáció a bizonyíték erre ami januárban lesz.

Keszthelyi.Aron 2014.10.31. 19:27:13

@Holger Hartland: ballib tüntető kemény mag? Ez értelmetlen mondat :)

A ballib nem tüntető fajta. Sem összefogó egy közös célért. Ezt elég eklatánsan bemutatták az elmúlt években.

Pont ezért nem hiszem, hogy a Netadó elleni tüntetésen a ballib vett részt... Sem azt, hogy ténylegesen ők szervezték.

De azért senki ne higgye, hogy nem mennek ki megint az emberek, ha mégis visszacsempészik valami módon ;-)
Ezt a gondolatot érdemes 6 láb mélyre temetni. Van máshol bőr, amit lenyúzhat a kormány rólunk...

2014.10.31. 19:30:17

@Guestenye: Tudod te, hogy értettem.
Az általános netadót vonta vissza, januárban térjünk vissza rá, de most mondom, megoldja úgy hogy ne hőzöngjön a nép.

Keszthelyi.Aron 2014.10.31. 19:31:31

@SmittyB: Nem hiszem - és szerintem más sem - hogy a támogatottsága ténylegesen csökkent. Ettől még nem lesz igaza. Sok ember is tévedhet.

Ha valóban visszamondta - jól tette. Ha csak taktikázik - Januárban is ott lesz a Parlament, hogy kimenjenek elé az emberek.

ördöngös pepecselés 2014.10.31. 19:33:52

@SmittyB:

De ha mégis lesz ilyen adó, akkor nagyobbat koppan. Az már tényleg fel fog érni egy öszödi beszéddel.

Amúgy meg aki így játszik a társadalommal, ennyire játékszernek tekinti az embereket, a népet mint orbán, az gonosz, rosszindulatú. Orbán tehát az.

DrGehaeuse 2014.10.31. 19:33:56

@SmittyB:
Újabb szél a most bedobott két új csókos TV csatorna. Megint par mrd megy a haverok zsebébe. Van itt még miért tüntetni bőven!

2014.10.31. 19:36:40

@DrGehaeuse: Van, de írtam már, erre nem mozdul meg ennyi ember.
Na meg a haverok zsebe pedig mindig tömve volt, akárki kormányzott.

wantaan 2014.10.31. 19:54:42

@maxval a hozzászóló birca: Nem a ballibek hanem a kommunisták!!!! ...

maxval a hozzászóló birca · http://maxval.co.nr 2014.10.31. 19:55:36

@Keszthelyi.Aron:

"Ad1: Mint 2006?"

Igen.

"Ad2: Gondolod fizettek a résztvevőknek?"

Nem, ezt nem hiszem.

"Ad3: Mi került pénzbe? Nem láttam sok infrastruktúrát, de persze tévedhetek..."

Hangosítás, anyagok, kellékek.

"Ad4: Szerinted mégis mennyibe került?"

2-3 millió Ft.

"Ad5: Ugye nem fogod azt mondani, hogy ez is egy Majdan-klón volt?"

Az bizony, de ma bakot lőttek a szervezők, így vége az egésznek.

wantaan 2014.10.31. 20:05:58

@maxval a hozzászóló birca: Ott???? Nem Ott vannak .... a mocskos kommunisták nem ott vannak.

DrGehaeuse 2014.10.31. 20:08:29

@wantaan:
Nem kell ennyire ekézni HaFr-t. Ő is csak ember, most tévedett. Van ilyen.

Keszthelyi.Aron 2014.10.31. 20:08:45

@maxval a hozzászóló birca: 2-3 millió az nem igazán tétel. Sem összeszedni, sem megszervezni. Kellenek kapcsolatok, persze, de ehhez nem kell az USA kormánya, sem bármilyen párt vagy agytröszt - logisztikailag nem lehetetlen civileknek sem :)
Persze lehet, hogy neked van igazad. Majd megnézzük a Wikileaks-en ;-)

explanatus 2014.10.31. 20:15:55

Nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy ez nem így akart elsülni. Hanem valahogy úgy, meghirdetünk egy valós problémára egy „tömeggyűlést” és ahogy eddig mindig, lesz pár szervező, pár jól-megmondom-tábla, sok, sok újságíró meg ami kell ilyenkor, aztán bele lehet kiabálni a pofánkba: Megint gyávák voltatok, mert nem emeltétek fel a seggeteket a székből, mi kevesen meg mit sem érünk!

De lőn csoda. Felemelték. A mobiljukat is. Tízezrek.

Valaki azt találta mondani, nagyon meglepődtünk, hogy mekkora tömeg verődött össze. Én meg a szóhasználaton lepődtem meg. Meg azon, hogy a másodikon is volt összeverődés rendesen, olyannyira, hogy a harmadikat ki kellett tolni valamikorra, mert erre aztán végképp nem volt forgatókönyv. Időt kellett nyeri. Talán, a most akkor mit csináljunk-ra? Vagy az egyeztetésre? (jó, ez gonosz volt)

Megnyugtató, hogy van, aki mindig a helynén van, (meg ez is) és megszületett a megoldás. Nincs itt kérem semmi látni való, tessék hazamenni/otthon maradni, meg „Tessék lehiggadni!”

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.10.31. 20:18:40

@DrGehaeuse: Tévedek, de nem ebben az esetben. Ahogy a mai tüntetés sorsát is megírtam, amihez nem jövőbe látónak kell lennie, csak nem szabad törzsi harcosnak sem. Ámen.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.10.31. 20:20:17

@wantaan: LOL, semmit sem értesz, annyira elfogult vagy

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.10.31. 20:21:26

@lazaraki: :) hajrá, esetleg nekifuthatnál még egyszer a posztnak --- á mindegy, hagyjad

nevetőharmadik 2014.10.31. 20:56:53

@TrollSlayer: Na akkor már csak az a kérdés, hogy ha megmutatja az igazi arcát, akkor be lehet-e verni :D

@Mariann19: És basszus működik nekik. Sikerült rászoktatni a népet, hogy undorodjon a labirintus kijáratától. Nem mondom, tényleg el van tömve szarral, de attól még muszáj lenne kiganézni, akármilyen büdös...

Mariann19 2014.10.31. 21:03:45

@nevetőharmadik:
Nem szeretnék közhelyes lenni, ezért csak megerősítelek, hogy ez nem maradhat így.
Különösen azért, mert ebben az egyetlen életünkben az örökös reménykedés nem perspektíva.

Mariann19 2014.10.31. 21:05:26

@abdul hackeem:
A történelmet végig nézve a diktátorok záró jelenetei biztatóak...

nevetőharmadik 2014.10.31. 21:10:15

@Mariann19: Sekélyes, örömtelen elégtétel (?) az elvesztegetett többmillió életre...

integrans 2014.10.31. 21:16:33

@maxval a hozzászóló birca:

Miközben adott az általános és alapvető megélhetések biztosításáért való kiállás, - az, ami voltaképpen magától is értetődő.

DrGehaeuse 2014.10.31. 21:23:56

@HaFr:
Most akkor örüljünk?
Orv-bán egy jót húzott. De esze ágában sincs meghátrálni. A NER-t csak erősebbé fogja gyúrni.

integrans 2014.10.31. 21:58:37

Mindeközben:

"Immár alkotmányellenes Országgyűlés dönt az önkényuralmi Magyarország sorsáról.+

www.vasarnapihirek.hu/fokusz/alkotmanyos_jogunk_torvenyt_szegni_interju_voros_imre_volt_alkotmanybiroval_jogaszprofesszorral

Vagyis miről beszélünk akkor a továbbiakban? Hol a jogállam?

Mariann19 2014.10.31. 22:04:50

@nevetőharmadik:
"Sekélyes, örömtelen elégtétel /?/ az elvesztegetett többmillió életre."
Az áldozatokat tekintve igaz.
A diktátorok törvényszerű bukása jelenti a reményt, mert annak a végét jelenti.
Igen,a bukás elégtételt jelent, a baj az, hogy a diktátorok soha nem fizetik meg gaztetteik valódi árát.

nevetőharmadik 2014.10.31. 22:09:18

@Mariann19: jaja :) Egy amúgy nem szívbajos (azaz halálos ítéletet könnyen osztó) barátom mondta egy meg nem nevezett diktátorról, hogy ő nem akarná, hogy a mondott diktátor meghaljon, mert nem halhat meg annyiszor, ahány életet tönkretett :)

Satyala 2014.11.01. 07:01:14

Érdekes, hogy szinte senkit nem érdekel, hogy a netadós herce-hurca leple alatt, egy szép nagy halom adót, és megszorítást tolnak le a torkunkon, amik messze több pénzt vesznek ki a zsebünkből mint a netadó.(Azt hiszem az átlátszón írták, hogy minimum 10.000Ft havonta/ család.)Ezeknél az adóknál szó nincs arról hogy nem "azemberek" fizetnék. Talán nem csak a netadóval kellene foglalkozni, hanem az összes többivel is, amit a "nem megszorítás kormánya" éppen bevezetni készül.

wantaan 2014.11.01. 07:04:09

@HaFr: " semmit sem értesz, annyira elfogult vagy "
mondotta HaFr,

....akkor biztosan úgy is van, annyira.

@DrGehaeuse: Tévedett? ....de ekkorát? Akkor miért nem inkább távol ugrásban indul, mert ha akkorát ugorna mint amekkorát tévedett? .... lenne egy világcsúcsunk.

2014.11.01. 07:31:53

Ezt a kormányt az EU-ból vagy a Amerikából fogják megdönteni a pecsába.

gyíkarc50 2014.11.01. 08:00:11

@Satyala: Bizony , és még arról nem is szóltunk, hogy az oktatásból mennyi pénzt vesznek ki, hogy a közmunkás státus véglegesítve lesz. Épül a 3 millió bérrabszolga rendszer.

DrGehaeuse 2014.11.01. 08:32:05

@Diorella Queen:
Á dehogy! Helyettünk senki se végzi el ezt a munkát. Ha lustálkodunk, semmi se fog történni. Csak még több adót fognak kitalálni, a kieső norvég pénz helyettesítésére.

lavór 2014.11.01. 12:51:08

Ott a gond, hogy nem húzott igazán jót. Csak a magyaroknál a szövegértés nulla. "A netadó ebben a formájában nem vezethető be..." Már gondolkoznak egyéb formáján. Emellett ok lenne másért is tüntetni, ugye?

Moin Moin 2014.11.01. 12:57:25

"Gurmai Zita, Kunhalmi Ágnes és Szigetvári Viktor (stb.) nélkül." - A faterodat egyszer láttam részegen... Te is finom alak lehetsz!:-)

Komolyra fordítva: Attól, hogy valaki valakinek a fia (mint Gulyás Balázs Gurmai Zitáé), még nem "ekvivalens vele". Abba kellene már hagyni ezt az 1918 óta tartó ostoba magyar társasjátékot, hogy "Ki-mi volt a nagyapád?"! Vászoly unokájából szent lett, Bormann fiából pedig katolikus pap...

[...Kunhalmi és Szigetvári pedig nem vettek részt szervezőként a tüntetéseken (tudtommal ott sem voltak).]

ördöngös pepecselés 2014.11.01. 12:57:52

@lavór:

Pontosan. Orbán NEM vonta vissza az internetadót.

ca2 2014.11.01. 12:59:29

@Satyala: na erről van szó pl... amíg az ellenzék nem a valóságról beszél hanem a saját maga által kitalált valótlanságok ellen folytat szellem csatát addig orbán köszöni jól van..
a jövő évi költségvetés vitája kb annyival elintézve, hogy megdobálták monitorral a fidesz székházat és győzelemként ünneplik egy 700 FT-os!!!! adó visszavonását, miközben ennél sokkal jelentősebb változásokról szó sem esik...

dont be such a jew 2014.11.01. 13:00:49

@Moin Moin: 'Attól, hogy valaki valakinek a fia (mint Gulyás Balázs Gurmai Zitáé), még nem "ekvivalens vele". Abba kellene már hagyni ezt az 1918 óta tartó ostoba magyar társasjátékot'

-ezt a zsidóknak magyarázzad ők nagyon buta emberek
-az ávh-sok is a dk-ban, maszopban meg a szadeszben kötöttek ki nem a jobbikban mongyuk

lavór 2014.11.01. 13:02:07

@ca2:

Jelentős változás? Ebben az országban? Ne nevettess. 300 forintért népszavazás volt, hiába próbálja bagatellizálni a Fidesz a 700 forintot. Ráadásul a 700 forint már csak tűzoltás lett volna, ami nem jött be.

Moin Moin 2014.11.01. 13:17:09

Egy érdekes írás internet kontra Orbán ügyben: hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20141101_Le_az_informatikaval#ccwjbc

Idézet: "A nemzeti alaptanterv, amelyben az informatika órák száma a teljes képzési időszakra vetítve a korábbiakhoz képest kevesebb, mint felére csökkent, szemben a radikálisan megnövelt kötelező testnevelési óraszámmal, amelyből így átlagban összesen közel tízszer annyi (!) lett mint informatikából. Miért nem tiltakoztunk, és miért nem vonultunk az utcára akkor, amikor ennek felháborító alaptantervnek az ötlete megszületett? Akkor nem vettük észre miről van szó? Nem vettük észre, hogy ez is kik és mi ellen irányul? Ez is a szegényebbeket sújtotta, hiszen az orbáni szociálpolitikai kedvezményezettjei magánórákon pótolhatják a közoktatás hiányát, a tömegekből viszont jobb, ha digitálisan (és talán még hagyományos értelemben is) írástudatlan, de fizikailag erős és engedelmes munkaerőt nevelünk."

nick papagiorgo 2014.11.01. 13:22:47

egy megjegyzés: ugye, azt senki sem gondolja komolyan, hogy Gyurcsány, meg az MSZP bölényei, meg a többiek majd szépen végignézik, hogy itt kinevelődik egy újabb politikusréteg, aki részt követel magának a nekik jutott amúgy is sovány tortából?
Minden tiszteletem a tüntetés szervezőinek és résztvevőinek, csak felhívnám a figyelmet erre az apró tényre. Mi lett pl. ez Együtt-ből? A fentiek először rákényszerítették őket az "összefosásra", merthogy "demokrácia" meg "csak együtt van esély", és szépen betagozták őket először maguk mellé, most meg (hogy Bajnai is távozott) azon dolgoznak, hogy maguk alá. Az ellenzéknek a fő gátja most nem Orbán (jó, ő is az, de nem ő a fő), hanem ezek a "kriptokommunista" megélhetési politikusok, akik nem érdekeltek abban, hogy bárki más megszólaljon mellettük. Ha nem vigyáztok, a következő gyűléseken már Gyurcsány fogja hangoztatni az "elnyomó rendszerrel szembeni demokratikus összefogás" fontosságát (amelyet természetesen ő vezetne, ki más).
Eelőször ezt a problémát kell megoldani.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.01. 13:46:51

A tábor enélkül is egyben marad.
Az internetről nem tudnak semmit, a számítógép bekapcsolása sem megy nekik.
Azt sem fogják fel, hogy lehet, ő pont nem fizeti mert nincs net kapcsolata, de a hatásait ugyanúgy érezni fogja mint az elmúlt négy év ámokfutásának bármely áldásos tevékenységéét amelyből neki annyi jutott, hogy a duplájába kerül az élete, hogy az idoljainak több lehessen az ellopott milliárdja.

A negatív IQ-val rendelkező orbánista imád, imád, imád, akár a saját éhen dögléséig.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.01. 13:55:38

@Keszthelyi.Aron: Ez a narancs Q-va Birca mindenhol ezt nyomja. A fidesznek most elemi érdeke, hogy a tüntetőket összekösse a karakter-gyilkolt "ballibbel".

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.01. 13:58:49

@nick papagiorgo: Gyurcsány = Orbán. Azonos nevelde, azonos végeredmény.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.11.01. 13:59:47

@Moin Moin: ez így van -- az egész mögött a 19. századi társadalmi vízió van

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.11.01. 14:01:24

@Moin Moin: nya, vájtülű, nem is ezt mondtam. AZt mondtam, ne jelenjen meg, noha közel van a tűzhö'- nem vagyok az anyák-fiúk elmélet híve, nyilván tudod

Keszthelyi.Aron 2014.11.01. 14:12:06

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Ja. De kilóg a lóláb. Semmi kifogásom amúgy az elvakult összeesküvés-elmélet hívők ellen. Némi áthallással afféle Győzike-show. Csak ne várják el, hogy higgyek nekik :)

Fejesrob 2014.11.01. 14:25:48

"Diplomáciai offenzívával próbálja megakadályozni az Egyesült Államok, hogy a MOL eladja egy orosz cégnek 49 százalékos INA-részesedését – írja a Reuters. Az INA a legnagyobb horvát energiacég, míg a vevő a Gazprom lehet a hírügynökség szerint,"

Ez valahol jellemző az amerikaiakra. Ők ezt a részesedést nem veszik meg, a MOL (többek között a magyar adófizetők is) fizesse csak szépen a veszteséges INA finomítót, hogy megmaradjon egy csomó horvát munkahely, de Mo. ne adhassa el az oroszoknak sem. Mint ahogy az ukránok helyett is fizesse az EU (mi is) a gáz számlájukat.

Nem azon csodálkozom, hogy a balliberálisok nagyon szépen beállnak az USA mögé, hogy akármilyen módon megdőljön az Orbán kormány, hanem azon, hogy másokat is hülyének néznek.

panelburzsuj 2014.11.01. 14:28:36

@Fejesrob:
hogy is kell? ...

megvan! ...

áááásít

dr doktorka 2014.11.01. 14:31:20

A NÉP ÓRIÁSI KOKIT ADOTT ORBÁN FEJÉRE!!!

A diktátor eftárs meghátrált és letette a fegyvert!

2014 október vége megmutatta, hogy CSAK A TÖMEGES UTCAI AKTIVITÁS ér el sikert. Nem pedig a semmitmondó parlamenti pártocskák rájszolgatása. És nem is a virtuális blog pártok filozofálgatása.

A képlet nagyon egyszerű: időközönként mindig kell szervezni egy-egy nagy tüntetést. Ezektől fosik be a felcsúti diktátor iszonyatosan. Ugyanis a sok hülye birka fidesz választót rendre azzal eteti, hogy milyen boldog és sikeres ez az ország és hogy itt mindenki őt szereti, mert mindent jól csinál. Amikor az emeberek pedig kimennek az utcára, az pont ennek az ellenkezőjét bizonyítja.

Ettől fosik Felcsút Géniusza, hogy a tüntetésekből még az elhülyült hívei is felismerik egy napon, hogy valójában mennyire szar is az életük. És akkor a nép kimozdul alóla és jön a kormányváltás. És az elszámoltatás, a rabolt földek, trfafikok, 100 milliárdok visszavétele és az életfogytiglanbi fegyházak a fideszesekre.

TÜNTETNI, TÜNTETNI, TÜNTETNI!

Fejesrob 2014.11.01. 14:39:14

Az Egyesült Államokban szombaton lejár a szabad internethozzáférést biztosító törvény, amely megtiltja a tagállamok számára, hogy bármilyen közterhet vessenek ki az elektronikus adatforgalomra. Az amerikai képviselőház ugyan a nyáron megszavazta a jogszabály meghosszabbítását, a szenátus azonban még nem foglalkozott a témával.

Barack Obama, amerikai elnök ezért szeptember közepén december 11-éig kitolta a moratóriumot. Az amerikai kongresszus felsőháza 1 évvel ezelőtt ugyanakkor elfogadta az internetes kereskedés megadóztatását, ami megszüntetné az adómentes online kiskereskedelmet. Az amerikai elnök jelezte, hogy aláírja a törvényt, ha az átmegy a képviselőházon is.

Ludovikás Levente 2014.11.01. 14:48:25

Folytatódjék a tünti, egészen ameddig Gyurmazita és a porontya kiérdemli méltó helyét a Norvég "civil" alap fizetési listán

CM2131 2014.11.01. 14:49:18

Egyet felejtenek el itt nagyon sokan: tüntetők egy jó része TÉNYLEG az internetadó miatt ment ki az utcára. És most jó érzéssel elkönyvelte, hogy véleménye meghallgattatott, end of story.

Aki most tovább akarja ütni a vasat, az csak elárulja magát, hogy az egész internetadó ügyet a saját pecsenyéjének a sütögetésére akarta felhasználni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.01. 14:52:39

@Fejesrob: De rég nem láttam ezt a nicket Batyu. Meguntad a másikat? Ez vajon nem trükközés?

Szerencsére viszont Viktorod szovjet líblingje mindig korrektül játszik. Ehhh... ásít.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.01. 14:53:14

@Ludovikás Levente: És te kinek a fizetési listáján vagy rajta az ilyen legalja kommentekért?

Ludovikás Levente 2014.11.01. 14:55:28

@Fejesrob:
Ez nekem is feltűnt, hogy az amerikai diplomácia újabban mindig más faxával akarja verni a csalánt.

Becsületesebb lett volna megmondani, hogy tőlünk nem kaptok semmi pénzt a Nabuccóra, soha nem építünk nektek atomerőművet (a franciákat épeszű ember meg úgyse választaná), hogy Ukrajnában meg tudtuk csinálni a felfordulást, de a deficitjüket ti fogjátok fizetni XX évig (ebből 20 milliárd dolcsi a beugró), hogy az "arab tavasz" menekültjeinek százezreit majd nektek kell befogadnotok, és így tovább

Köszönjük a segítséget!

Ludovikás Levente 2014.11.01. 14:58:52

@cenzuratroll bosszanto:
"Az internetről nem tudnak semmit, a számítógép bekapcsolása sem megy nekik."

A múltkor még arra panaszkodtál, mennyi sok a fidesztroll a neten. Akkor most melyik igaz?

Ludovikás Levente 2014.11.01. 15:02:48

@Moin Moin:
Alma nem esik messze a fájától. Ellenpéldát mindig lehet találni, de ez most pont nem az az eset

dr doktorka 2014.11.01. 15:14:53

@Fejesrob:

Aztán mondd már te trikolór idióta, amikor a ZUSA a nyolcvanas években a magyar ellenzéket pénzelte, a Bush politikailag futtatta KISZ Viktort a médiában meg a Soros a KISZ Viktort Angliában képezte ki felsőfokú liberális tudományokra, meg amikor a fél Fidesz vezetőség Soros pénzéből élt, és amikor ez a halom Nyugati imprilisták által kiképzett idegenszívü fideszes meg madöfös megdöntötte a rendszert, akkor miért nem nyitottad ki a pofidat, hogy Nekünk nem kell a rohadt Nyugati beavatkozás!

Fejesrob 2014.11.01. 15:15:29

@Ludovikás Levente: "Olcsóbb" megkérdőjelezni a másik ország demokráciáját és Sorosék "civiljei" ezt bármikor készségesen igazolják is.

Pontosan azt csinálja amit az oroszok a 70-es években (háborúellenes "civil" szervezetek), sőt sokszor ugyanazokkal a kulcsemberekkel.

Fejesrob 2014.11.01. 15:16:02

@dr doktorka: Na akkor ugorj neki udvariasabban te faszkalap, mert ezt nem tudtam végigolvasni.

Fejesrob 2014.11.01. 15:16:59

@Ludovikás Levente: A HírTV-t sem nézik, de pontosan tudják mi volt ott szerdán 15 órakor:)

cenzuratroll bosszanto 2014.11.01. 15:18:28

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:

Nem teljesen. Az egyik hagyott élni, a másik meg mindenedet elveszi, hogy neki és a szűk haveri galerinek több legyen.
Tocsik 800 millája, vs. Nemzeti Gázszerelő 800 millája.
Az egyik ült érte, a másik feljelent, ha a faluja közelébe merészkedsz.
Cusi 60 millája, vs. szíjÁrtó 270 millája.

A végtelenségig lehet sorolni a hasonló eseteket. Lehet, maradi vagyok, de nekem szimpatikusabb az az oldal, amelyik lecsukja a csalóit, mint az orbán féle, ahol lassan azt csukják le, aki rá mer kérdezni, hogyan van 60 milla hivatalos keresetből a 2-300 millás villa.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.01. 15:21:24

@Fejesrob:

"ami megszüntetné az adómentes online kiskereskedelmet. "

Valamit keversz. Miért is baj az, ha a kereskedelem után adóznia kell mindenkinek?
orbán a lehetőséget adóztatja minden résztvevőn keresztül, az amik az adott bevételből akarnak részt.

Fejesrob 2014.11.01. 15:22:59

@cenzuratroll bosszanto: Én miért kevernék valamit?

Bemásoltam egy cikket.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.01. 15:26:11

@Ludovikás Levente:

Egy halmaz két része. B és C halmaz ad egy nagyobb A halmazt

Az A halmaz a neten fideszt fényező megfizetett bérkommentelők tömege. Ebben vagy te. Buták mint a segg, a pénzért hazudnak.

A B halmaz a buta, semmihez sem értő, tufaagyú orbándroid, amelyik ortodox hittel kapaszkodik orbán seggébe.

Csak te nem érted az összefüggést, így már kezd tisztulni?

cenzuratroll bosszanto 2014.11.01. 15:26:51

@Fejesrob:

Ha nem érted a cikket, miért linkeled?

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2014.11.01. 15:34:18

Egyet nem szabad, lehiggadni! Hisz mostanáig az apátia minden szabad lélegzetvételt megakadályozott!
kenyszerbagoly.blog.hu/2014/10/31/a_harmadik_erkolcsi_ko

Ludovikás Levente 2014.11.01. 15:43:09

@Fejesrob:
Ezek a szerencsétlenek meg Amerika segítségében bíznak, mint hogyha bármi is lenne a tarsolyában a csoki elnöknek egy gyors kézszorításon kívül. Még az itteni projektjeik árát is a norvég adófizetők köhögik elő, pedig évei néhány millió dolcsi nem nagy összeg a remélt zsákmányhoz képest

dr doktorka 2014.11.01. 15:44:17

@Fejesrob: "Na akkor ugorj neki udvariasabban te faszkalap, mert ezt nem tudtam végigolvasni."

Hihi, a szomstzédom 12 éves gyereke el tudja olvasni és érteni, de te díszfideszbirka nem?

Miért is nem csodálkozom?
A tipikus 20-as fideszes IQ-d többet nem képes feldolgozni a világból, mint hogy "liberális!", ugye?

dr doktorka 2014.11.01. 15:46:35

@Ludovikás Levente:

Ezek a szerencsétlen fidiótá birkatömegek meg az oroszok segítségében bíznak, mint hogyha bármi is lenne a tarsolyában az újságírókat kinyírató elnöknek egy gyors kézszorításon kívül. Még az itteni projektjeik árát is a fidióta adófizetők köhögik elő, pedig évi néhány millió dolcsi nem nagy összeg a remélt zsákmányhoz képest

Ludovikás Levente 2014.11.01. 15:47:59

@Fejesrob:
Túl nagy különbség nincs közöttük, és a háttérben rendszerint nagyon jól együtt tudtak működni eddig. Csak most az USA meg akarja tanítani kesztyűbe dudálni a ruszkikat Snowden befogadása miatt

Ludovikás Levente 2014.11.01. 15:51:53

@dr doktorka:
Szerintem a ruszkik az elmúlt 20 évben soha nem akarták korlátozni a nyugat-európához és USA-hoz való közeledésünket. Fordítva ez viszont újabban nagyon nagy mértékben igaz, ráadásul teljesen átideologizálva, ami lehetetlenné teszi a normális döntéseket.

Egy dolog biztos: ennek mi fogjuk meginni a levét, nem az éceszgébereink.

hcs89 2014.11.01. 16:04:54

@CM2131: Valahogy úgy...
Aki kormánybuktatást halucinált, azt eléggé elhagyta a realitásérzéke.
Nem azért mert a fidesz nem érdemelné meg, hogy elzavarják, hanem azért, mert jelenleg nincs olyan párt Magyarországon amely a helyébe tudna lépni.
A fidesz igazából nem is annyira népszerű és erős mint ahogy ők azt hangoztatják, csak az ellenzék a nagyon gyenge. Egy erős ellenzék már rég kiütötte volna őket.
Azt is érdemes észrevenni, hogy a jelenlegi ellenzéki pártok a legnagyobb kerékkötői a kormányváltásnak, nem a fidesz és az átalakított választási rendszer.
Az alacsony választási részvételből és a mostani tüntetésekből látszott, hogy a magyar politikában van egy légüres tér, amit egyetlen jelenlegi párt sem tud (és valószinűleg nem is fog tudni) kitölteni. Szerintem az fogja váltani a fideszt, aki ezt a teret be tudja majd tölteni.
A szomorú az, hogy amíg a jelenlegi ellenzék itt rontja a levegőt, addig kicsi az esély új ellenzéki párt vagy mozgalom kibontakozására.

Szóval először a bukott (ál)ballib oldalnak kellene eltűnnie végérvényesen, ahhoz hogy a fideszt is el lehessen takarítani.

Gyéressy Károly 2014.11.01. 16:10:47

"Vissza kell vonulni, és elkezdeni építkezni, egyben tartani, és növelni a tábort."

Mégis miféle tábort? A "szakértő úr" komolyan azt képzeli, hogy a tüntetők egy táborba tartoznak?
Persze aki már új millát vizionál, az egyéb hülyeségeket is elhihet.

dúvad 2014.11.01. 16:23:24

@nick papagiorgo:
ALAPIGAZSÁG! Ezentúl azt sem tartom elképzelhetőnek,hogy kinevelődhet egy új politikus generáció pártkereteken kívül.Hol van (?)- és mire lenne képes egy karizmatikus,(de legalábbis kiugró tehetségű vezető) pártfinanszírozás nélkül? Ki rúghatna labdába a sikamlós erővel szemben ?

dúvad 2014.11.01. 17:15:58

Gulyás, Várady Zsolt és Füzessi Károly a jelek szerint nem érik be az internetadós sikerrel, hanem egyfajta mozgalom csírájaként tekintenek a netadó által megmozdított tömegre. Az pedig különösen riasztó, hogy Füzessi Károly szerint a most összegyűltek hivatottak megmondani, mi lenne „a társadalom valódi érdeke”. Még nem dőlt el, hogy a netadó-ellenes tiltakozás elindul-e az elmillásodás útján, de az előjelek ez alapján a péntek este alapján borúsabbak, mint amilyennek vasárnap vagy kedden este tűntek.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.11.02. 00:20:46

@Keszthelyi.Aron: Akkor a nemtudommineknevezzem tüntető kemény mag. A lényeg, hogy az utólagos minitüntetés is a nagyot erősíti - megmutatva, hogy az a nagy volt a komoly megmozdulás, ahol nem csak a szokásos tüntető kemény mag vett részt.
süti beállítások módosítása