1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.05.08. 10:28 HaFr

A Fidesz-kormányzás egy vicc

POLITICS?, LOL!

Egyre rejtélyesebb számomra, hogy miként tudják egyesek fapofával elviselni, ami ebben az országban kormányzás címén folyik. Ehhez persze megvan a táptalaj, mert azt a civilizációs, közgazdasági, társadalomelméleti, sőt a saját történelmünket (!) illető műveletlenséget, ami itt egységbe kovácsolja a miniszterektől kezdve a megvásárolt szoci klánokon át a blogok trolljaiig az egész narancsos-szegfűs nyilvánosházat, Európa egyetlen más országában sem tűrnék, tűrik, legalább anélkül, hogy az egész ország -- legalább privátim -- a folyamatos, bódult sírva-röhögés állapotában lenne, de közben az öngyilkosságát fontolgatná a szégyenében, amiért ezt engedi. Nálunk olyan alakok lakták be a nyilvánosságot, és nyitják komoly szóra az ajkukat, akik máshol egy középcég portáján nem jutnának át, mert kiszórnák őket, mint a taknyot. Az állam -- ha megengedhető ilyen álmodozás -- piaci szolgáltatóként már rég megbukott volna, drága, korrupt, lassú és basáskodó, oktatási, eü, nyugdíj, rendvédelmi, közig. teljesítménye legfeljebb stagnál, de inkább romlik, négy év után eredménynek számít, ha néhány tized százalékot nőtt a gazdaság, miközben ezermilliárdok tűntek el a semmibe -- illetve nagyon is biztos helyekre. Haza, nép, közjó? Hm? Viszont Orbán a közép. Elismerésem.

Eközben mégis népmegváltó miniszterelnökök, Karcagot megvásárló földműv. miniszterek, az agórát gátlástalanul közpénzen lenyúló -- közben nem megvetett, hanem nyilvánosság szerte révült tisztelettel emlegetett! -- "legbefolyásosabb" médiaszemélyiség-pártkincstárnokok-építési vállalkozók, kaszinó- és földtulajdonosok, szervilis politikai pulik, törtető alapszintű káderek, már 20 éves koruktól lopásra berendezkedő yuppiek, politikusnak impotens ellenzéki kurvák, a legundorítóbb újburzsoázia trendszabó bajnokai tudnak kinőni a magyar talajból, miközben az ország ezer sebből vérzik, és kb. 2050-ig meg lenne a munkánk a lemaradásunk bepótlásában. A különböző kanyarokkal a válságból élő sajtó pedig legfeljebb ironizál ezeken/rajtunk, rosszabb esetben pedig objektívkedik, ahelyett, hogy minden pillanatban a megvetés, a szenvedélyes elutasítás és az oknyomozás sugározna belőle a helyzet és előidézői iránt. Nagy pofával szakmáznak Balkán-Keleten.

A Fidesz-kormányzás a komolykodás álcája mögött végrehajtott államcsíny a közjó ellen, amihez asszisztál a szerencsétlen, szétesett, készségfejlődésében jó ideje megrekedt nemzet, és kihasználja az erkölcsi nullpontra jutott politikai osztály. Az ellenzékiség a társadalom egy tízezrelékétől eltekintve kimerül a cinizmusban, a "kiábrándultságban", az "illúzióvesztésben" -- istenem, meg kell a szívnek hasadni ebben a leányiskolában, illúziót vesztettél, gyermekem, na hajtsd ide a fejed, migrén gyötör, mehetnéked van, ó, az a csúnya világ, amire születned kellett! És az nem fordult meg benned, hogy keresztbe tegyél két szalmaszálat a dolog ellenében?

Nem találtuk meg még a megfelelő hozzáállást ehhez a genghez. Elárulom: a gúnykacaj és a közösségi szervezkedés lesz az. Nem az MSZP meg az ilyen izék, hanem a társadalom maga. Aminek végén célszerű kis sem engedi a hatalmat a kezünkből: azt nem visszaadni a szerencsétlen Fodor Gáborok és galamuscsoportok kezébe, hanem valami teljesen újba kezdeni, amiben ezeknek semmilyen lap nem jut. De ahogy már számtalanszor kénytelen voltam mondani, ez ide vezető válság nem takarítható meg.

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr136134899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamas11 2014.05.08. 11:19:38

Gúnykacaj?
Baló György a komcsi rezsimet gúnyolta a suliban, fennhangon nagyszünetben.. Hatvanas évek! (színészi adottságai nullával voltak egyenlőek, publicista érzékenysége akkor is magas fokú).
Ezzel kb egy időben az USA-ban úgy döntöttek a stratégák, hogy a fegyverkezési versenyt növelve képtelen feladat elé állítják az oroszokat, ezáltal nőnek (ott) a társadalmi feszültségek, és ez vezet majd oda, ahová tényleg vezetett. (Az út végén plusz befigyelt Gorbacsov).
A gúnykacajok célba értek.
Próbálnád meg most... Be se jutnál abba az iskolába.

unionista (törölt) 2014.05.08. 11:21:01

nem lehet eleget elmondani. a magyar társadalom relatív többsége kelet-indoeurópai: "oroszos". orbán ezt követve ösztönösen az orosz feudális állammodellt építi ki. hazafias kommunista retorikával gyakorlatilag visszaállította a központi bizottságot. a megyei és a járási kormányhivatalokkal szovjet típusú tanácsrendszert. a jobboldal egy bolsevik (fidesz) és egy mensevik (jobbik) pártból áll össze.

ezzel szemben primitív közbeszéd nélkül esélytelen fellépni. azért, mert a biológia felülír mindent. a biosz sokkal erősebb, mint akármilyen filosz. a bohócokat félre kell állítani.

az ellenzéknek egyszerűen ki kell jelölnie legalább egy embert, aki a kormány minden megnyilvánulásával kapcsolatban elmondja, hogy ezek "cigányok". egy ilyen bolsevik/mensevik formációval szemben sztereotípiákat kell állítani. a budapesti zsidóságot a belpolitikában marginalizálni kell.

danyielsztájn 2014.05.08. 12:15:02

Nem tisztem védeni a cikkben egyetlen néven nevezett embert.
Eposzi jelzője helytálló, de az egész nagy politikai bagázsból ő az egyik, akit a legkevésbé kártékonynak lehet nevezni. És ez vonatkozik szerintem az elmúlt huszoniksz évére.
Egyébként egyetértek.

32FNewYork 2014.05.08. 12:46:34

"Egyre rejtélyesebb számomra, hogy miként tudják egyesek fapofával elviselni, ami ebben az országban kormányzás címén folyik."

Persze csak a magam nevében beszélek: ez azért van, mert kormányoktól függetlenül is általában jól élek. Baj?

32FNewYork 2014.05.08. 13:04:42

@HaFr: Ugyan. Van szakmám, amihez értek. Baj?

program készítő 2014.05.08. 13:07:46

Én vagyok az Isten,Felcsút,Orbán család.Az nem igazán lehet elviselni,hogy ilyen ember a kereszténységet képviselje,vagy esetleg az egyház is benne van,akkor meg át kell írni a bibliát.Lopjál fiam embertársaidtól,mindent szerezz meg felebarátaidnak,ne tűrd el a szegénységet magad körül.Talán nem ártana egy beszélgetés az emberrel,nem gondolod Istenem.

s.g.l. 2014.05.08. 13:15:11

" Az egész fideszbagázs egy nagy humbug szakmailag.

Jó bulinak tartják az egészet azért, hogy meggazdagodjanak, lenyúljanak amit tudnak.
Hatalomhoz is azért ragaszkodnak, minél tovább lophassanak.

Ezek a kóklerek a lopáson, csaláson, hazudozáson kívül máshoz nem értenek.

Ja de igen: közpénzen jól élni, jókat zabálni, utazni, sofőrrel kepeszteni az utakon, állami ingatlanokba betelepülni, szolgákat tartani saját kiszolgálásukra állami vagyonból élni házibulikat tartani, szóval nem saját pénzből dőzsölni, dáridózni, elterpeszkedni, sőt még saját hadsereggel védik ezeket a kiváltságokat, stb.

Ehhez értenek!

A fidesz 50%- önfényezés, 50 % mások ócsárlása, napi 36 órában hazudni, hazudni, hazudni.

Alaptörvényük: LOPNI, CSALNI, HAZUDNi és a fidesz fényre derül!

Amikor hatalmon vannak, akkor beindul a sikerpropaganda ami hatalmas károkat okoz az országnak, mert a hívek elhiszik, nem gondolkodnak, vakon rájuk szavaznak, akkor is, ha a zsebükbõl mindent kilopnak.

Az OV kormány minden tagja volt mszmp vagy kisz funkcionárius, két ügynök is van benne.

Szakmailag nullák, agresszívek, süt róluk a beképzeltség, a másik lenézése és õk az ország vezetõ pártjának, kormányának éltagjai.

Az egész állami felépítményt lenyúlták, haver, rokon, földi, iskolatárs mindenhová bebetonozva. "
"

fvipera 2014.05.08. 13:44:48

@danyielsztájn: mert ő az az ember, aki ott sem volt.

fvipera 2014.05.08. 13:46:35

@32FNewYork: a baj az, hogy a horizontod nem terjed túl 10 méteren és/vagy 10 percen. örülök, hogy van szakmád és jól élsz.

fvipera 2014.05.08. 13:47:41

@HaFr: de mit fogsz csinálni? úgy értem valójában

Moin Moin 2014.05.08. 13:53:09

@32FNewYork:

„A vagyonnal kötelességek is járnak: hazafias kötelességek.” [Jókai: Kárpáthy Zoltán]

„Minden jó állampolgár kötelessége szolgálni a hazáját és tudatában lenni annak, hogy ő nem egyedül önmagáért van a világon, hanem, hogy hozzájáruljon annak társadalomnak a jólétéhez, amelybe őt a természet helyezte.” [II. (Nagy) Frigyes: Politikai végrendelet – 1768]

Minden jól működő társadalom tagjai tudják ezt! A magyar társadalom többek között attól sem működik jól, mert a tagjai a többiektől független, velük semmiféle közösséget vállalni nem akaró entitásokként gondolnak magukra.

...És ki tudja, meddig tart a te szerencséd? Ne feledd: "Vajon van-e olyan, hogy a saját dolgaimban, az életemben, vagy a vállalkozásomban én döntök, a tények alapján mérlegelve és felelősen – de ugyanezt nem tehetem meg a saját népem és hazám történelmét illetően, mert ott hatalmi döntés szabja meg, mi hogy volt, van és lesz? Vajon egy ilyen hatalom egy így berendezett hazában mikor jön be a magánéletembe és a magáncégemhez, ugyanígy megszabni a dolgokat? Hiszen a haza sem a hatalomé, a nép sem a hatalomé és a történelmünk sem az övé – mint ahogy a magánéletem és a vállalkozásom sem. Nincs tehát különbség: ha az egyik helyen a hatalom akar mindent megszabni, akkor csak alkalom és érdek kérdése, hogy a másikban is ő akarjon."

...Hát, ezeken gondolkozz!

egyetmondok 2014.05.08. 15:02:16

@32FNewYork:
" Persze csak a magam nevében beszélek: ez azért van, mert kormányoktól függetlenül is általában jól élek. Baj? " ---

nem,sőt, nyugodtan legyél büszke magadra, ezt egészen komolyan kell venned !

De tán az se baj,ha kérdezek én is:
Nem lenne kedved a magyar elit tagja lenni, hiszen magad mondod, az egzisztenciád rendben,nem szorulsz állami tolvajkodásra például. És tudod,ez a mi környékünk olyan, hogy olykor aránylag kis megerőltetéssel is lehet valakiből az elit olyan embere, akit később, akár a halála után a gyerekei,unokái nem csak azért emlegetnek majd szép szavakkal, mert nekik egzisztenciát teremtett, tisztességgel - szorgalmassággal, hanem mert azon kívül, így ilyen egyszerűen, a hazájáért is tett valamit, kicsit vagy nagyobbat.
Olyan helyen élünk, hogy ehhez nem kell hatalmas vagyonba beleszületni, vagy harminc generációra visszavezethető arisztokráciába, hanem csak, majdnem hogy elhatározás kérdése az egész.
Az elitbe jutni,államot csinálni...hű,ez nem érdekelne annyira, mint a magánvilágod szép rendben tartása ?

Mitzimackó 2014.05.08. 15:28:08

Az a helyzet, hogy a dzsentrivilágban - amire ezek a majmok vágyódnak - volt ám egy olyan törekvés a tehetősek között, hogy a pátriájuk virilistái legyenek, azaz bekerüljenek azok közé, akik a legtöbb pénzzel és adománnyal támogatják városukat! Ezek meg? Azt nézik, hol lophatnak még többet. Ezek csak Csák Máté alatt éreznék jól magukat. Minden hazafias máz csak álca.

tamas11 2014.05.08. 15:38:32

@Mitzimackó:
így van, abban hasonlítanak a dzsentrire, hogy bennük nincs meg, amit azok elvesztettek..
Az kiüresedett kiváltság a kapocs.

danyielsztájn 2014.05.08. 18:12:42

@fvipera: (bocsi, hogy csak most reagálok)
Persze, hogy ott volt, és ezért ő sem ártatlan. Viszont szerintem egy teljesen ártalmatlan figura (kb. mint Pokorni), az volt fideszesként, szdszesként, miniszterként és most is. A politikai palettán teljesen lényegtelen szereplő, egy idealista. Ezért nem értettem, hogy miért lett kiemelve a neve.

Hohenstaufen_újratöltve 2014.05.08. 19:33:17

Mennyi sztereotípia, mennyi toposz! Elegem van az állítólagos lopások örökös emlegetéséből is, mert valójában megfoghatatlan. Mindenki emlegeti, de senki nem bizonyítja tételesen, oknyomozva. Mindenki csak a saját csontját rágja, önmaga gettójának foglya.

32FNewYork 2014.05.08. 19:38:49

@Moin Moin: Kb. 70-80%-ot eleve elvonnak. Nem elég? Azt mondod, gondolkozzam a kilencvenen? Figyu, mindenki jobban jár, ha inkább munkával töltöm az időmet.

Blogger Géza 2014.05.08. 19:48:43

Egyre rejtélyesebb számomra, hogy egyesek miket írogatnak blogjaikba. Pont egy kormányváltási időszakban számon kérni a pörgős kormányzást röhej. És pont ma siránkozni a minimális növekedésen, amikor régen látott brutális növekedési számok jöttek az iparról, még nagyobb röhej.

"2014 márciusában – előzetes adatok alapján – az ipari termelés 10,6%-kal haladta meg az egy
évvel korábbit. "

www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/ipe/ipe21403.pdf

unionista (törölt) 2014.05.08. 20:15:59

@Hohenstaufen_újratöltve:
a szemed előtt játszódik minden. kezdve onnan, hogy a politikai pártok körül az "ügyes üzletemberek" a legnagyobb állami bankot, a legnagyobb állami iparvállalatot, a legnagyobb állami áruházat átírták a saját nevükre. találd ki, hogy kik ők. a kaszinó koncessziók felderítéséhez sem kell oknyomozó újságírás. a kincstár kifosztása nyílt alvilági módszerekkel zajlik.

prognosys 2014.05.08. 20:52:13

"hanem valami teljesen újba kezdeni, amiben ezeknek semmilyen lap nem jut"

és mi lenne ez a teljesen új?

nevetőharmadik 2014.05.08. 20:55:06

@32FNewYork: Te tényleg azt hiszed, Moin Moin az adódról beszélt?

Tudod, miért szar Magyarország? Mert az emberek hagyják annak lenni. A szavaid alapján te is. Részese vagy, amellett, hogy örülök annak, hogy a személyes életed rendben van. Ez fontos. De részben fenntartója is vagy a szarnak.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.05.08. 20:57:21

@Blogger Géza: Az optimizmusodra mindig számíthatunk, Géza -- kíváncsian várom, mikor éred majd el a határait

Moin Moin 2014.05.08. 20:59:02

@32FNewYork: Figyu, két megjegyzés:

1.) Magyarországon nem létezik "70-80%-os elvonás": még ha minden adónem együttes hatását vizsgálod is, sokkal kisebb a terhelés.

2.) Én nem azt írtam, hogy "Aggyál pézt!", hanem azt, hogy törődj a közügyekkel, másokkal...

Moin Moin 2014.05.08. 21:14:34

@Blogger Géza:

A munkanap-hatástól megtisztított 8,1%-os március havi növekmény két tényezőből adódott:
- a kecskeméti Mercedes-gyár termeléséből.
- a választási kampány hajrájára időzített, EU-s forrásból finanszírozott állami beruházások egyszeri tételéből, amely a tárgyidőszakban az előző év márciusihoz képest az építőiparban generált átmeneti növekedést.

A növekmény tehát sem nem a jó kormányzati-gazdaságpolitikai teljesítménynek, sem pedig nem a versenyszféra beruházás-élénkülésének a követlezménye!

panelburzsuj 2014.05.08. 21:19:22

@prognosys:

Elvágyódom messze, egy másik világba,
Egy ugyanilyenbe, csak egészen másba.

Lehettem volna forradalmár!
Halhattam volna mártírhalált!
Lehettem volna képviselő!
Lehettem volna gonosztevő!

@nevetőharmadik:

Azért szar ez az egész világ,
Mert ti emberek szarok vagytok!
És én, én is egy kicsit!
Sajnálom, én is egy kicsit!

Többet ebből:

www.youtube.com/watch?v=G68PWLU8i04

panelburzsuj 2014.05.08. 21:22:58

@Moin Moin:
Megtojtad a hamarosant?

Nem ám szabotálni a posztttermelést...

nevetőharmadik 2014.05.08. 21:30:26

@panelburzsuj: imádom, amikor ilyen frappáns választ ad egyetlen szám :)

unionista (törölt) 2014.05.08. 21:39:11

@Moin Moin:
de az mégis gazdasági eredmény. akárhogy csűröd-csavarod. jelzem, hogy a kecskeméti mercedes gyár is csak részben versenyszféra. a daimler 6 millió forint per kopf támogatást kapott a kincstártól. ilyen alapon miért ne kapjon bárki bármennyit. megmagyarázhatod, hogy a mercedes hozza ide a kultúrát. és azt is, hogy sokkal több adót fizet. de mégis csak brutális mértékű támogatást kap. a mercedes gyár hasznát a magyar adófizetők fizetik meg. ahogyan persze andy vajna vagyonát is a magyarok gründolják össze. ő meg szivarozgat. jobb napokon felszopja az újdonsült barátnője. papolhattok a szabad piaci versenyről. a magyarok többségének eszük ágában sincs ilyet csinálni. itt a legjobb esetben egy viszonylag tisztességes félfeudális világot lehet teremteni.

Moin Moin 2014.05.08. 21:47:13

@panelburzsuj: Nem szabotáltam: abrictoltam!:-)

Dógom vót Bellinben.

panelburzsuj 2014.05.08. 22:01:32

@nevetőharmadik:
Mert fertőzött vagy:

"Hanem legyen a ti beszédetek: Úgy úgy; nem nem; a mi pedig ezeken felül vagyon, a gonosztól vagyon."

NYJetsTD 2014.05.08. 22:02:44

Te jó ég, Géza megint megfogta a lényeget.

-Apuka, a gyermeke bukásra áll három tantárgyból!
-Nem gond, mert énekből hármasra javított kettesről...

panelburzsuj 2014.05.08. 22:07:37

@Moin Moin:
Persze.

A tehetségesek Strasburgig egy egész fülkealkotmányt megírnak.

egyetmondok 2014.05.08. 22:08:31

@unionista:
A magyar fél-feudalizmus leginkább egy fasiszta államot teremthet,de peches esetben a nemzetiszocializmus sem kizárható.
Jelezném, ki lett próbálva a két háború között: Horthy tényleg nem volt se fasiszta,se náci -- és mi is lett az egész ?
Ide egy előremutató fél-feudális "modellt" (vagy hogyan is fogalmazzak?) is importálni kéne,mondjuk a holland történelemből.

Moin Moin 2014.05.08. 22:17:01

@panelburzsuj:

Ja, csak azt utána folyton módosítgatni kell. Én bezzeg exegi monumentum aere perennius!

(Apropó: az emlékmű-állítssal is hamarosan foglalkozunk majd!)

egyetmondok 2014.05.08. 22:28:57

@Hohenstaufen_újratöltve:
Szerinted mi abban a megfoghatatlan, hogy például a kormány a mostani kaszinó koncessziók ügyében kifocizta az versenyből az induló és a magyar állam tulajdonában álló Szerencsejáték Zrt nevű céget, csak hogy a fociblub tulajnak, és az egyébként államtitkári rangban lévő Vajnának adhassa azokat ?

Ez neked nem elég ?

panelburzsuj 2014.05.08. 22:39:55

@Moin Moin:
"Ez azt jelenti, hogy a magyarok képtelennek érzik a „saját vállalkozásaikat” és a saját, „nemzeti” tőkéseiket arra, hogy a fejlett nyugat-európai vállalatokéval hasonló színvonal legyenek képesek vállalati és munkakultúrát teremteni."

Ez azt jelenti, hogy egyesek mondatot se tudnak rendesen összerakni, nem vállalkozást...

Bakikat az örökkévalóságnak! :)

unionista (törölt) 2014.05.08. 22:49:49

@egyetmondok:
persze, hogy importálni kell. jelentős szociális intézményrendszer kell. egy tizednek egyenlő újraosztása. minden munkahelyet egyenlő mértékben kell támogatni. a segély összegével megegyező összeget kell visszaosztani.

az átlag nyugdíjjal megegyező mértékű gyermekjóléti támogatás. nem készpénz, hanem természetbeli juttatások. az iskolában (kommunában) napi 5x étkezés, napi váltás ruha mosatással, javítással. hétvégi programok. és ez a "kilenced" (valójában kilencedik tized) iskolázatlanoknak munkahelyet teremt. de ezt már önkormányzati keretek között kell megteremteni. a falvakkal, tanyákkal rendelkező nagyközség, vagy városi kis közösség (tkp. a hitközség) választott vezetője vállal ezért felelősséget.

ha az állam valós időben látni akarja, hogy működik a kisboltban a kassza, akkor az államkasszáról lássunk legalább napi jelentéseket. minden egyes tételről. stb.

azt nem értitek, hogy a lakosság többsége ezeket nem fogja fel. cigányozásra, zsidózásra, buzizásra kapja fel a fejét. állják ki a politikusok ezeknek a próbáját.

miért nem lehet úgy beszélni. biztos, hogy egy belvárosi homoszexuális zsidó képviseli a legjobban ebben az országban a zöld fordulatot? egy olyan ember, akinek a kezében sose volt kapa? aki sohasem szopott főtt csirkelábat? nem látott még csirkét egészen közelről. csak a meisseni porcelánban felszolgálták a vasárnapi húslevest.

schiffer andrás állja ki a próbát. kezdjen el értelmesen beszélni. és akkor lehet, hogy egy homofób paraszt is azt mondja: ne bántsuk már ezt a zsidó gyereket. de ha nem tud értelmesen beszélni, akkor lépjen ki az első sorból. álljon eggyel hátrébb. szóval az elitnek a primitív támadásokat állva kell kiválasztódnia.

orbán viktorra is azt kellene mondani, hogy balkáni és cigány. ezeket a jelzőket kellene vele kapcsolatban folyamatosan hangsúlyozni. és nem gyűlölni azt, amit csinál. ennek a félzsidó/félcigány csoport hegemóniáját másképp nem lehet megtörni. papolhattok a jogállamiságról. valószínűleg kell még 6-7 év, amíg ezt megértitek.

egyetmondok 2014.05.08. 23:34:06

@unionista:
Hű,bocs,én valójában vicceltem ezzel az import dologgal,meg hogy keressünk valamit Orániai Vilmos idejéből...
Maradok a fasiszta, és nemzetiszocialista ötletem mellett egy okos félfeudális magyar modellt illetően.
Olyat, jól működőt ide nem lehet importálni,s ennek az az oka, hogy a Fidesz és a Jobbik mögött legalább három-milliónak,és valszeg még többnek is ebben az országban olyan,merem mondani,hogy nagyon biztos lábakon álló etnicista identitása van (ezt mi szépen kulturális nemzetnek mondjuk,mert ez PC hangzik),amely egy működő fél-feudális "szociális" rendszerből pillanatok alatt valami szocializmus-félét csinálna, különösen az állami hatalom korlátlansága értelmében (szerintem ez már zajlik is).

Szerintem ott véted el,hogy hiszel valami fél-feudális modellben,annak a haladást szolgáló erejében,de úgy, hogy arról nem hiszed el, hogy dugig volt alkotmányosságokkal, bezony hatalom korlátozásokkal, bezony a joguralom súlyos elemeivel. Ahol a fél-feudális,feudális világok élhetők voltak,azok pont az alkotmányosságok,hatalmi korlátok,a sokféle nagyon is jogias szabadságok miatt voltak élhető világok.

Nincsen tehát az, hogy majd egyszer lesz joguralom, mert az a feudális,félfeudális korokban sem egyszer csak lett. (Bár ez igen népszerű marxista történelmi nézet,hogy ugye a polgári forradalom "találta ki" a kapitalista tőke ragyogó jövőjének érdekében...,de ez mint tudjuk, marhaság.)

fabatka2 2014.05.09. 03:25:55

32FNewYork 2014.05.08. 13:04:42
@HaFr: Ugyan. Van szakmám, amihez értek. Baj?

A gyereked is ugyanilyen elégedett lesz, ha további 4-8 ((sőt, Orbán reményei szerint legalább 20) évig ugyanúgy mennek majd a dolgok, mint az elmúlt négy évben?. Ha meg esetleg nem, elmenekül majd ebből az országból. Baj lesz?...

fabatka2 2014.05.09. 03:36:22

Blogger Géza · bloggergeza.blog.hu
"És pont ma siránkozni a minimális növekedésen, amikor régen látott brutális növekedési számok jöttek az iparról, még nagyobb röhej.

"2014 márciusában – előzetes adatok alapján – az ipari termelés 10,6%-kal haladta meg az egy
évvel korábbit. ""

A béka segge alól nézve (mert ugye a bázis, azaz a nézőpont valahol ott tanyázik) a 10,6% is csodás magaslatnak tűnik. Ha pedig azt is figyelembe vesszük, hogy ennek a 10,6%-nak a nagy részét az előző kormányok idején elindított és nemrég befejezett projektek, az új illetve bővített autógyárak adják, akkor valahogy egyre csúnyul a világszép menyasszony...

Szúrófény 2014.05.09. 05:05:12

@tamas11:
A szükséges +: évente 10.000-nél is több diplomás végez, magyar egyetemeken. Kiből lesz „vezér ember” miniszter, országos potentát? Most a legegyszerűbb benősülési esettől tekintsünk el! Ma már ugródeszka lehet, valamely pártban történő törtetés, szélhámoskodás! De a jó kapcsolatok szerzésére, a titkos szolgálati szolgaság, vitt és visz a magasba! Ez a láthatatlan, titkos lépcső! Ez a leleplező! Ha ezt tudod, ez a, fel tétel aki ott virít, arról meglehetsz győződve ha ott van, megfelel a feltételeknek! Akkor amikor, művezető se lehették a gyárban a párt tagsága nélkül, ajánlása nélkül. Akkor Állam Miniszter, igazgató, média munkatárs, vagy külföldi egyetemista lehettél? Ha nem voltál a „mi kutyánk kölyke”? Ha meg később dezártál, akkor áruló, vagy sunyi lélek! Melyiket vállaljátok, hős FIDESZ-esek? Az ilyen jellem megfelelő alap az ország vezetéséhez? Akad félrevezethető ember, aki rátok szavaz? Mára az is nyílt titok, Antall kormány alatt nem születhetett ügynöktörvény, maguk ellen? Annyira azért nem voltak hülyék! „Az új képviselőházban, csupa ismeretes arcot látni! Petőfi 1849 aug, 1989 dettó! „Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, vég nélkül fenntartsa saját uralmát!” Tolsztoj 1902, Beszoptuk!

tamas11 2014.05.09. 07:39:08

@Blogger Géza:
Hű, ne írj ilyeneket, mert még a végén Gyurcsány kiszedi az alapkövet a Mercedes gyár alól!

nálad az alany nem hagyja békén az állítmányt! Intézkedj!

Szúrófény 2014.05.10. 05:14:43

@program készítő: Példaképp a példakép!

Ki kicsoda? Ady: Széllről

Kiválóbb szélhámos milliók sorsát még nem intézte Széll Kálmánnál. Mióta hatalomhoz jutatta ennek a szerencsétlen országnak rossz végzete De most, mégiscsak észrevesz bennünket a kegyelmes nagy szélhámos.
Áldjátok ezért Széll Kálmánt,(Nagynevű apósa, azt dalolta, ápol és eltakar) az imádott hon ez idő szerint való boldogítóját, szeretett atyámfiai. Azt hitte eddig a letörött magyar, a koldus proletár, hogy az imádott hon nem okvetetlenül követeli meg tőle az éhenhalást. Ha meg nem is élhetsz, de meghalnod itt kell, kínban nyomorúságban.
A nyomorult százezreknek ma már csak egy joguk van: fölfordulni. Előbb-utóbb ezt is csak e célra kijelölt szemétdombokon lehet megcselekedni! Elfog bennünket a keserűség és a dűh mikor látjuk mennyire nem akarják, és nem tudják megmenteni ezt az országot a teljes elzülléstől, s mint játsszák ki milliókat néhány száz ember kedvéért. Az imádott hon ez idő szerint való boldogítóját, talán nagyon hamar, fölváltja más, de arra nincs remény, hogy az új hatalommal új ország jöjjön Mi históriai nép vagyunk, ebben nagy tradícióink vannak Ezek azt kívánják, hogy az ország néhány úré legyen! Kár, hogy szerencsésebb országokban nem kultiválják a rituális vicceket. Ott okvetlen megszületne „Ápholjon, és thakarjon el tégedet a lovagios és ezeresztendűs Magyarország!
Lényegre rövidítve, 1902

pocaklakó minimanó 2014.05.13. 10:20:40

Az odacsapódó senkiháziak azok, akik miatt a fidesz nem fog tőlem szavazatot kapni.

pocaklakó minimanó 2014.05.13. 10:33:52

@fabatka2:

"A béka segge alól nézve..."

De a béka segge alá meg az ő regnálásuk alá került.

Ja nem, tudom, azt mások okozták. :)

Szúrófény 2014.05.16. 04:58:03

@unionista: Tovább a lenini úton: Trockíj jövőképe!
Válasz Lenin Mi a teendő? Brosúrájára! 1903
Ön a pártot a proletáriátus helyébe foglya tenni, aztán a központi bizottságot a párt helyébe, a párt főtitkárát a központi bizottság helyébe, így a proletáriátus nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!
Ön a FIDESZT az egy párt helyébe foglya tenni, majd a kollégiumi brancsot a párt helyébe, a pártelnököt a kollégiumi brancs helyébe, így a FIDESZ nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!
„Játszom egy gondolattal, játszik velem egy gondolat!”
süti beállítások módosítása