1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2020.06.15. 18:42 HaFr

A perverz állami lét velejárója az utcai rombolás

Propaganda Outlet': Scholar Calls BBC Out on Anti-Russian Bias ...

Tény, hogy szobrokat rombolni és Tutanhámonig visszamenően számonkérni a "rasszizmust" minden, csak nem progresszív tett. Ezzel ugyanis az elkövetők éppen a progresszió lényegét tagadják, azt tudnillik, hogy már jónéhány ezer éve fejlődik az emberi civilizáció, egy “rosszabb” állapotból a “fejlettebb” állapotba tartva. (Más szavakkal: ha valaki progresszív, tudnia kell, hogy "halad", amivel el kell fogadnia azt is, hogy -- jó esetben -- régebben rosszabb volt. Különben mi értelme a haladárságának? Önellentmondássá válik. E belátás nélkül a progresszív hozzáállás -- ha már a baloldali lingóhoz ragaszkodunk -- forradalmiba "csap át". A történelmi emlékek felszámolása éppen a haladás tényének kézzelfoghatóságát csökkenti amellett, hogy egyszerűen elhazudja és a mai igények szerint gleichschaltolja a múltunkat.)

Most akkor döntsék el végre, mondhatnánk, miben is áll a progresszizmus, mielőtt tényleg csak a rombolás marad belőle.

Másrészt jelzem, ha az államnak nem volna ekkora (fölösleges, diszkrecionális, tehát az általános szabályok megalkotásán és betartatásán túlmenő) hatalma a gazdaság felett, senki sem korrumpálná a tisztviselőit (vagy ők magukat), nem lobbiznának termeiben a nagy gazdasági társaságok és érdekszervezetek (a szükséges stratégiai együttműködés kialakításán túl), nem oligarchizálódna gyakorlatilag mindegyik nyugati politikai rendszerben, és senki nem ejtette volna foglyul. Se nálunk, se máshol. A vagyoni különbségek növekedésének ez a bőven buzogó forrása azonnal megszűnne buzogni. Állambetegségben szenved a világ -- újra el kellene gondolkodni azon (mert már régóta nem tesszük), hogy mire is való. Az államok nemcsak az újraelosztásban, hanem a létükben képviselnek már perverziót, méghozzá az emberek önállóságának/szabadságának és egyéb együttműködési logikáinak kárára. A mai állapotot látva nehéz nem arra következtetni, hogy az állam is csak üzlet azoknak, akik működtetik, hiszen indokolatlanul és igazolhatóan károsan túlterjeszkedett már az eredeti belső és külső védelmi (integrációs) funkcióján. Ez természetesen nem jelentheti a mai közfelfogás szerint, hogy megszűnhet a progresszív adórendszer, a szociális támogatások méltányos rendszere stb., hiszen ezek az általános szabályok körébe tartoznak. De az állam körüli korrupciót csak az állam gazdasági és diszkrecionális hatalmának szigorú korlátozásával lehetne észrevehetően csökkenteni.

Amit az amerikai és -- kisebb mértékben -- az európai utcákon látunk most, abban összefolyik a szociális elégedetlenség (az "igazságtalanság" érzete, súlyosbítva a vírushelyzet keltette félelmekkel) és az identitáskáosz, amiben a nyugati emberek vannak. (A hagyományos kisebbségek mellett egész genderszótárak képviselik már az n-edik generációs, egészen elképesztő elismerési igényeket.) Az előbbi -- véleményem szerint -- döntően az államok túlterjeszkedésének, illetve ezek indirekt hatásának: a piac zavarainak, az utóbbi a nagyobb állam iránti tovább fokozódó igénynek köszönhető, amennyiben minden újonnan feltalált identitás konfliktust gerjeszt és generális védelmet követel magának, és közben egyre ritkul a nyugati társadalmakat összetartó etnikai, etikai, kulturális, hagyománybeli/gyakorlati és alkotmányos konszenzus. Magyarán a bankvezérektől és az olajmágnásoktól a magát kisemmizettnek és elnyomottnak érző bronxi SJW-ig (a társadalmi igazságosság harcosáig) mindenki nagyobb államot akar a saját igényeinek érdekében.

Ilyen körülmények között, ahol az egyre összetettebb igények egyre szövevényesebb tehetetlenséget hoznak létre az optimális társadalmi koordináció szempontjából, nem véletlen az, hogy a szenvedélyeké lesz a főszerep a (persze átláthatatlan) problémák megoldásában. Megoldás ugyan nem lesz, mert a fő problémaforrást, az államot, és kivált ennek gazdasági és jóléti funkcióit, képtelenség szimptómák kezelésével újraszervezni, viszont az elszabadult indulatok esetleg elgondolkodtathatják az arra hivatottakat. Az a baj, hogy a problémák annyira komplexek, annyira nem alkalmasak tervszerű/tervezett kezelésre, illetve olyan szemléletváltást igényelnének nemcsak a politikai osztály, hanem egész társadalmak -- maga a Nyugat -- részéről, aminek lehetőségét én legalábbis kizárom. Attól tartok, elértük már a szabadságunk maximumát és a visszaesés elkerülhetetlen. Innen már csak valamiféle autoritás -- leginkább a mesterséges intelligencia hatalma -- tudhat viszonylag stabil koordinációt létrehozni közöttünk. (Kevésbé futurisztikusan -- noha ezt magam reálisnak tartom -- azt mondhatom, hogy ma az emberiség olyan veszteségesen működik akár a környezeti hatásait, akár a forrásfelhasználás és -újraosztás gyakorlatát nézve, ami a folyamatos egyensúlytalanság állapotában tartja, ez az egyensúlytalanság pedig -- nem szükségszerűen, de -- könnyen válhat robbanékonnyá túl nagy terhelés alatt.)

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr8115811390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.15. 19:58:13

Zsoltárok könyve 92. zsoltár 13 Az igaz virul, mint a pálma, fölfelé nő, mint a Libanon cédrusa. Példabeszédek könyve 4. fejezet 18 Az igaz ember útja, mint a hajnal pirkadása, egyre világosabb, míg fényes nap nem lesz.János evangéliuma 12. fejezet
36 Amíg veletek van a világosság, higgyetek a világosságban, hogy a világosság fiai legyetek.” Ezeket mondta Jézus, aztán elment, és többé nem mutatkozott. Galatáknak írt levél 3. fejezet
28 Nincs többé zsidó vagy görög, rabszolga vagy szabad, férfi vagy nő, mert mindannyian eggyé lettetek Krisztus Jézusban.*** A progresszió lényege az lenne, hogy mindig egyre több ember érti meg Krisztus világosságát. Például hogy bírósági ítélet nélkül nem lehet megfojtani egy ember nyolc perc alatt csak azért, mert fekete. Vagy hogy nem lehet kétszer hátba lőni valakit bírósági ítélet nélkül csak azért, mert fekete. Vagy nem lehet valakit emberi méltóságában megalázni, mert biológiai okok miatt a szexualitása és a nemisége eltér a többiekétől. Nagy ébredés zajlik és Isten végtelen bölcsességében megengedte, hogy a sötétség egy pillanatra előbújjon. És most már láthatjuk az arcát is. Hogy sohase felejtsük azt el.

Moin Moin 2020.06.16. 06:19:39

@Főnix Oszlár Gazdag: Rajtad teljesen eluralkodott a vallási téboly - úgy fogod végezni, mint Maggott a Piszkos tizenkettőben...:-)))

Moin Moin 2020.06.16. 06:20:32

Az állam: kompetencia- és közmegegyezés-pótlék. Erre használja mindenki.

2020.06.16. 07:08:01

A világ egyre több országában a polgárok mindinkább kezdik megérteni, hogy az a (neo)liberális idiótizmus , amely eddig uralkodott rajtuk a végét járja. Erőforrásai kimerültek, már nem képes működtetni az államot a polgárok elvárásai szerint. Ezért az emberek elkezdtek más lehetőségek, alternatívák felé fordulni. Ez azt jelenti, hogy a liberális diktatúrák egyre inkább a háttérbe szorulnak, egyre kisebb az esélyük arra, hogy demokratikus úton hatalomra jussanak.

Ezért most végső kétségbeesésükben ledobták az álarcot,és megmutatják igazi énjüket. Már nem érdekes a demokráciának, az emberi jogoknak még látszatára sem adni. Káosz, rombolás, pusztítás, önbíráskodás, és minden egyéb eszköz megengedett annak érdekében, hogy megtarthassák, vagy éppen mint a lator államban, az USA-ban visszaszerezhessék a hatalmat. Nincs itt jelentősége a feketék, a kisebbségek jogainak, mert az ami most folyik az nem más mint a liberálisok minden képzeletet felülmúló aljassága.

Fölhasználják, manipulálják saját mocskos céljaik elérésére a társadalomnak azt a jelentős számú szegmensét, amely az egyébként általuk favorizált neoliberális, aljas, kizsákmányoló gazdaságpolitika eredményeként a társadalom perifériájára szorul.
Hergelik, kihasználják ezeket az elkeseredett embereket, a háttérből szervezik a zavargásokat, megfélemlítik a tisztességes polgárokat, ellehetetlenítik az állam működést, mindezt azért,hogy ez az általuk "üzemeltetett" csőcselék a visszasegítse őket a hatalomba.

A lator államban, az USA-ban mindez arról szól, hogy minden áron le kell győzni Trumpot. A minden áron azt jelenti, hogy ebbe akár az az USA anarchiába fullasztása is belefér.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.16. 08:06:37

@Moin Moin: Senki sem hisz már a lejárató kampányokban. A bizonyítékok a legtöbbször hamisak, a koncepciós eljárások előtt pedig megnyílt az út. Bárkit be lehet mocskolni és a politikai életben aktívan használják is ezt a taktikát. Ismerjük, tudjuk, látjuk. Hiszen Krisztust is bemocskolták, hamisan vádolták és megölték. Tudjuk, kik vannak a háttérben. Ismerjük őket. Tudjuk, kit szolgálnak.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.16. 08:10:48

@száll a kakukk fészkére......: A neoliberális gnosztikusok persze, hogy ledobták az álarcot. Hiszen mindenki látja már, hogy úgy hívják őket, hogy illiberális konzervatívok. Ám hogyan lehet konzervatív valaki, aki elveti a Bibliát? Átlátunk rajtuk. A hatalmat imádják és nem Krisztust.

Moin Moin 2020.06.16. 08:31:51

@Főnix Oszlár Gazdag: Te tényleg nagyon beteg vagy, öreg!:-)

Elég baj az, hogy ide gyakran a magadhoz és cívishez hasonló őrültek járnak, nem pedig sok-sok értelmes ember.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.16. 08:37:05

@Moin Moin: Inkább azt kellene egyszer őszintén vizsgálni, hogy hogyan jut el valaki oda, hogy így lássa a világot, mint én. Magától vagy pedig a társadalomnak is van ebben szerepe? Másrészt bocsi, de az Alaptörvény szerint ez egy keresztény kultúra, én meg a Bibliából idézek és arra építem a hozzászólásaimat. Mi a gond? Hogy konzekvens vagyok?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.16. 08:44:20

@Moin Moin: Éveken át racionálisan és tudományosan érveltem. És mit értem el vele? Semmit. Azt hiszed, ez a rációról szól? Ez a génhordozó ösztönökről és az állatemberről szól. Az érzelmekről és a tudatalattiról. Ide pásztor kell, nem pedig biológus.

Khonsu 2020.06.16. 10:02:15

Elképzelhető, hogy a fizikai valóságban már tényleg elértük a szabadságunk maximumát. Így a szabadság további meghódítható tereket a virtuális valóságban találhat, ami tovább gyorsítja az élet fokozatos áthelyeződését oda. Miközben a fizikai világban egyetlen szuperorganizmussá egybeforró technoszféra erőforrásokkal való gazdálkodását a mesterséges intelligencia a végletekig optimalizálja.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2020.06.16. 10:06:51

@Khonsu: Igen, Isten és a szingularitás között volt az ember saját autonómiaprobálkozása

Reding Roli 2020.06.16. 20:04:11

@Khonsu: Így a szabadság további meghódítható tereket a virtuális valóságban találhat, ami tovább gyorsítja az élet fokozatos áthelyeződését oda."
A fizikai èlettèr fogyóban van , virtuális èletterek egyfajta menekülèsi utat kínálhatnak , ideig -óráig , de nem vezetik le a kapitalista tömegtársadalmakban felhalmozódó egyre nagyobb kollektív frusztrációkat...30-40 ève mèg úgy tűnt ,hogy mindenhol győz a szociális demokrácia , ès kiegynlítődnek a globális vagy helyi vagyoni ès politikai rendszerbeli diszkrepancák , ehelyett mára antiutópiába fordultunk: mindenki mindenki ellen, a szűkös erőforrásokaèrt folytatott globális harc , konszenzus helyett, ahogy èlte az ember az èletèt ezer èvekkel ezelőtt...A 70 - ès èvekben, ( ès előtte) a modern korban mèg az emberek hittek a nagy világmagyarázatokban , a fejlődèsben , a progresszióban, hogy egyszer kiegyenlítődnek a társadalmi ès regionális különbsègek ...Ez a posztmodernben minden bizonytalanná vált , már nem beszèlhetünk az èsz ès a szabadság progressziójáról, , csak a bizonytalanság van , minden szinten...
Az eddig igaznak hitt alapigazságok a fejlődèsről, hogy az állam, a fejlődő rèszvèteli demokrácia , az emberi gyüttműködèsre èpítő, de korlátos laissez - fair kapitalizmus, a fejlődő nemzetek közötti tudományra támaszkodva meg tudja erősíteni a társadalmakat ès egyfajta boldog egyenlősèg - equilibrium - ès gondolkodásban nyitott társadalom alakul ki ...
De , nem sikerült ...Most úgy tűnik ,hogy egy olyan esemèny- világjárvany - amely már sokszor előfordult az emberisèg törtènelme során teljes bènultsagban kapta el a politikai rendszereket , a társadalmakat ....Ez elejèn meg lehetet volna fogni , azonnali utazási korlátozásokkal , de szinte minden állam bènult volt...Ha ez a kapitalizmus , hogy mindent alárendelni az üzletnek , akkor ez egy pusztulásra ítèlt rendszer ...Vagy a diszfunkcionális politikai rendszerek ès társadalmak hibája ....Nem tudom , de abban biztos vagyok hogy egyetlen globális problèmat sem fog így megoldani a nemzetközi közössèg , legyen szó nèpessègrobbanasról, migrációról, környezetvèdelemről , èghajlatváltozasról , fajpusztulasról...
Óriási a bizalomvesztès mindenhol...Az emberek fegyverkeznek , legyen szó az USA- ról vagy Magyarországról...Mindenki a Mad- Max World beköszöntèsètől tart, nem bíznak a kilábalásban...Már èn sem...

na__most__akkor 2020.06.16. 21:15:29

@Főnix Oszlár Gazdag:
"az Alaptörvény szerint ez egy keresztény kultúra"

Egy rövid mondatrészben két baromság...

Renee Le Renard · http://senkisehivta.blogspot.hu/ 2020.06.16. 21:40:48

"Magyarán a bankvezérektől és az olajmágnásoktól a magát kisemmizettnek és elnyomottnak érző bronxi SJW-ig (a társadalmi igazságosság harcosáig) mindenki nagyobb államot akar a saját igényeinek érdekében."

Én nem tudom hol élt a blogger az utóbbi hetekben, de az hogy egy rendőr gyilkossága miatti felháborodásukban anarchisták létrehozták Seattle közepén a maguk autonóm területét, szerintem pont mintha nem arra vallana hogy több államot akarnának :D

abdul hackeem 2020.06.16. 21:44:13

@Khonsu: "a szabadság további meghódítható tereket a virtuális valóságban találhat"

Inkább nem a szabadság, hanem az elérhetetlen igények utáni vágy miatt fogják magukat feltölteni egy felhő alapú szolgáltatásra, hogy ott az idők végezetéig szivarozzanak, pezsgőzzenek és fogyasszák a kaviárt.
Mindezért cserébe pl. csak a szerveiket kell adniuk azoknak, akik viszont a fizikai valójukban élnének ilyen életvitellel tovább, és mindezt megtehetik anyagilag.

seol 2020.06.16. 21:59:03

@száll a kakukk fészkére......:

Nem találtál senkit az elmegyógyintézetben, aki ezt le tudta volna fordítani magyarra?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.16. 22:11:02

@na__most__akkor: Magyarország Alaptörvénye ALAPVETÉS R) cikk (4) Magyarország alkotmányos önazonosságának és keresztény kultúrájának védelme az állam minden szervének kötelessége. *** ;)

gyalogbaka 2020.06.16. 22:31:01

@Renee Le Renard:

Énekeld karácsonyi dal módra:
On the fourth day of communism our comrades got for thee:
Forced segregation
Three sex assaults
Too little food
and a border wall to manage entry...

They have already:
1. Built a wall. / Építettek egy falat(Trump egy náczi, mert falat épít!)
2. Started asking for papers. / Ellenőrzik hogy ki léphet be a területükre(Trump náczi,m ert nem engedi be az illegálisakat!)
3. Asking for foreign aid. / Segélyt kértek kívülről
4. Started their own police force. / Saját rendfenntartó erőt hoztak létre(DEFUND/ABOLISH THE POLICE!!!)
5. Begun segregation. / Megkezdték a szegregálást, most már megint vannak black only területek.
6. They have an african warlord. / Van egy feete hadúr aki dirigál.

The Soyviet Soycialist Republic of Antifastan

Egen. És ez még csak a kezdet. És nemsokára keményebb módszerekhez kell nyúlniuk, mivel a fuvarosok megtagadják hogy olyan területre szállítsanak, ahol nincs rendőrség. Szóval Komisszár Jamal, és társaik, majd korbáccsal kihajtják a szabad dolgozókat, hogy a parkok füvére lerakott kartonpapírra paradicsomot vessenek, hogy legyen mit enni. Aztán mikor a nagy agrár reform nem a tervek szerint alakul, akkor majd megkezdődik a felelős keresés, a hibáztatás, és a kivégzések. Mármint a szabotőrök kivégzése. Mármint a szabad munkások kivégzése, hiszen a végtelenül bölcs vezetőség nem hibázott, hibázhat.

2020.06.17. 06:34:16

@seol: Nem érted? Semmi gond. Szeptemberben kezd el megint az első osztályt. Fogd föl úgy, hogy frissíted a tudásod.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2020.06.17. 07:45:17

@Renee Le Renard: nem tudom, az a kétszáz ember mit akar a nyomor szabadságán kívül, de mindenki más jogi és gyakorlati elismerést és nagyobb államot

agarik 2020.06.17. 08:01:05

A gond igazából az, hogy évszázadok eredményét lehet lerombolni 1-2 év alatt.
Visszaszivárog az Államba a vallás, a rétegek kirekesztése, a társadalmi szintek átjárhatatlansága.
A szegények éhenhalnak, miközben a gazdagok elkölthetetlen mennyiségű pénzen ülnek.

A baj nem is csak a politikusokkal van, hanem a hatalmi ágak megosztásának nem működésével. Azaz jön egy Orbán-féle diktátor, egyértelműen tömegével sérti akár minden nap a törvényeket - mégsem tesz semmit se a bíróság, se a rendőrség, se a katonaság. Se belföldről, se külföldről.
A rendszer jó, csak nem működtetik.

agarik 2020.06.17. 08:02:49

@HaFr: Csak az idióta balkániak, és a totálisan műveletlen hülyék akarnak nagyobb Államot.
Akinek a legkisebb értelme van, csak minimális méretű és mértékű Államot akar.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2020.06.17. 08:51:46

@agarik: nem működtetik, mert nem jó -- valami hiba van, amiért a kulturális minimumot, ami kell a működéséhez, nem tudja fenntartani

Mr. Hyde 2020.06.17. 08:56:59

A lobbi nem éppen az állam túlhatalma a gazdaság felett, hanem a magángazdaság túlzott befolyása az államra.

Az oligarchikus monopóliumok jelenleg is szinte korlátlan érdekérvényesítésének eredménye a káoszba fulladó társadalom.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2020.06.17. 08:59:50

@Mr. Hyde: akkor nem olvastad a posztot... de végül is nem kötelességed; mantrázás nem érvelés, csak mondom

Mr. Hyde 2020.06.17. 09:01:13

Kicsi államot a nagytőke akar — hogy elférjen a zsebében.

A társadalom nagy és erős államot akar, amelyik megregulázza a predátortőkét és színvonalas szociális szolgáltatásokat biztosít a társadalmi mobilizáció és a valódi esélyegyenlőség érdekében.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2020.06.17. 09:03:08

@Mr. Hyde: figyelj, ez nem színvonal -- esetleg a Mércét ajánlhatnám?

Mr. Hyde 2020.06.17. 09:05:23

A piac zavarai már régen maguk alá temették volna a kapitalizmust, ha a burzsoá kormányzatok nem lakatnák jól a tőkét a nép vérével és csontvelejével.

A neokon perverzeknek semmi gondja sincsen az állami beavatkozással, amikor annak a tőkefelhalmozás brutális viszonyait kell karhatalmilag elősegíteni.
Az USA-ban (jelenleg nem nyilvános az összes adat), de alsóhangon 1000 milliárd dollárt kapnak ingyen a szupermonopóliumok.

Mr. Hyde 2020.06.17. 09:07:26

Igen kényelmetlen az igazság, mondhatni fáj, mint kavics az emberi arcon taposó bakancsban.

Mr. Hyde 2020.06.17. 09:41:04

Ami az utóbbi 30 évben elérte a szabadságfokának maximumát, az a nagytőke. Igaz, közben soha nem látott civilizációs válságba taszította az emberiségét és jóformán elpusztította az ökoszisztémát, de megérte — legalább jól mentek a részvények.

Az elkövetkező évszázad a dolgozók szabadságának kivívásáról fog szólni, meg a helyreállításról a kapitalisták dúlása után. De nem kell megilyedni. A tőkések majd egymás között gyakorolhatják tovább a kapitalizmust — a Gulágon.

Khonsu 2020.06.17. 09:53:19

A virtuális életterek tudnak egy olyan trükköt, amit a fizikai életterek nem. Bennük a javak/ingerek szinte korlátlanul teremthetők, csak a képzelet szab határt és a technológia fejlettsége. A technológia pedig gyorsan fejlődik. A mai virtuális világok (közösségi médiától a játékokig) tényleg csak ideig óráig kínálnak menekülést a fizikai valóságból, de ezek még viszonylag fejletlenek, ám gyorsan fejlődnek. Évtizedeken belül eljuthatunk akár a Mátrix szintű virtuális valóságig, ahol az egyén léte már teljes egészében a virtuális környezetbe tevődik át.

Az, hogy az ember fejlődése ebbe az irányba tart öntudatra ébredésének pillanatában eldőlt. Attól kezdve ugyanis az emberi elme a saját álmaiban, virtuális valóságában létezik és ezzel méri az őt körülvevő világot. A képzelet pedig nem ismer korlátokat, ellentétben a fizikai valósággal, így óhatatlanul folyamatos konfliktusban áll vele. A probléma úgy oldható fel, ha az emberi lét környezetét hozzáigazítjuk az emberi elme igényeihez, ami a fizikai valóságban nem kivitelezhető (itt felsorolható az összes világmegváltónak kikiáltott ideológia erre tett minden kísérlete és azok kudarca). Tehát nem maradt más lehetőség, egy korlátokat nem ismerő, virtuális entitás köré fel kell építenünk egy korlátlan, virtuális környezetet.
"Az én országom nem e világból való."

Az emberek csalódtak a nagy világmagyarázatokban, mert mára megtapasztalták, hogy ezek nem képesek kielégíteni vágyaikat (a fenti okból). A posztmodern ezen a csalódottságon élősködik.

Addig fognak rajtunk élősködni a posztmodern szemfényvesztők, míg a tömegek be nem látják, hogy a hiba nem a világban van, hanem bennünk. A természet és a piac törvényei tökéletesen működnek, a baj az, hogy a mi országunk nem ebből a világból való. A fizikai valóságban az emberi elme örökké rab marad.

Megeshet, hogy a Mad-Max World és a Mátrix párhuzamosan fog létezni. A fizikai/biológiai létükhöz ragaszkodóknak marad az első, a többiek beköltöznek az utóbbiba.

Khonsu 2020.06.17. 09:54:05

@Reding Roli: Az előbbi neked ment. :)

gyalogbaka 2020.06.17. 10:18:43

A soycialista örömköztárasaágan már "gépfegyvereket"!!44négy oszt a fekete hadúr a csicskáinak. Kissé feljebb kifejtettem. "Fogd meg a GoPromat..."
youtu.be/x65FfXEccNE

Medgar 2020.06.17. 10:22:37

@Renee Le Renard: És éhen haltak már, vagy kaptak alamizslát?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 10:40:36

@Serény Vélemény: Az illiberális alternatív valóság újabb szintjét érted el. Tehát George Perry Floyd Jr. (October 14, 1973 – May 25, 2020) még él? Azt még megértem, hogy az illiberálisok nem hisznek egy videófelvételben, de hogy már a hullaházban, a boncolásban és a temetőben sem hisztek, ez egy új fejlemény.

Khonsu 2020.06.17. 10:43:42

@abdul hackeem:

A szabadság a "lehetőséget" jelenti (szabadsági fok). Tehát, ha ez elérhetetlen igényeket a virtuális valóság elérhetővé teszi, az megfelel a szabadság kiterjesztésének.

A feltöltés mondjuk még odébb van, de a virtuális valóságok gyorsan fejlődnek a digitalizáció erősödésével a beköltözés is folyamatos lesz, ahogy a lehetőségek, így a virtuális világok vonzereje illetve a fizikai világból eredő nyomás is növekszik (a gazdaság "önjáróvá" válása, robotizáció, MI, az emberi munka visszaszorulása az értékteremtésben).

Érdekes, hogy mi lehet a "gazdagokkal". A virtuális világok idővel olyan lehetőségeket nyújthatnak, melyek a fizikai világban egyszerűen elképzelhetetlenek, ezért számukra is vonzó lehet a beköltözés, ha az csábítóbb lehetőségekkel kecsegtet a jelenlegi életvitelüknél.

Ahogy a külső nyomás sem fogja elkerülni őket sem. Ahogy telik az idő, egyre fejlettebb mesterséges intelligenciával és feljavított "szuperemberekkel" kell majd versenyezniük, amin könnyen elúszhat a vagyonuk, ha nem tudják tartani a lépést. Ezzel párhuzamosan, ahogy a tömegek egyre nagyobb része beköltözik a virtuális valóságokba, a korábbi (fizikai valóságban élő, biológiai embereket célzó) szolgáltatásokra visszaesik a kereslet, így ezeket nem éri majd meg fejleszteni, üzemeltetni. Mondjuk a turizmustól az élelmiszeriparon át az egészségügyig. A rendszer a létezés egyre nagyobb fokú digitalizációjára fog optimalizálni (erre lesz tömeges igény, illetve ez környezetileg fenntarthatóbb, kevesebb erőforrást igényel). Ezért akik kimaradnak, könnyedén a Mad-Max World-ben találhatják magukat, közművek, élelem és orvosi ellátás nélkül. A pénzükből és vagyontárgyaikból pedig rakhatnak tábortüzet, hogy ne fázzanak, mert egyéb hasznukat nem veszik.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 10:47:14

@Serény Vélemény: Na de akkor nem a bizonyítottan senkinek sem ártó interszexuálisokkal, hermafroditákkal és transzneműekkel kell szemétkedni, hanem a halottgyalázókkal, nem? De az illiberálisok mégsem azokkal szemétkednek! Vajon miért? Másrészt amit szabad egy heteroszexuálisnak és egy ciszneműnek, azt szabad mindenki másnak is. És ha nektek valami nem tetszik, kezdjétek a tiltást a heterókkal és a cisz emberekkel. Pl. tiltsátok be a leszbikusokat szerepeltető pornográfiát, OK? Vagy azt nem lehet, mert jaj, a hetero férfiaknak tetszik? Na, ez a szexuális moralitásotok. Nektek mindent lehet, a többiek meg szolgák és kussoljanak. Ez a rendszeretek lényege. Még egy kis ideig.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 10:50:43

@Serény Vélemény: Értem. Tehát ha egy jobboldali fehér politikus drogozott, azt ugyanúgy meg lehet fojtani szerintetek, mint George Perry Floyd-ot?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 11:00:16

@Serény Vélemény: Akkor tiltsátok meg a terméketlen hetero párok közötti szexet. Tiltsátok meg a terméketlen párok házasságát is. Tegyétek kötelezővé a terméketlen hetero emberek cölibátusát. Jaj, de akkor buknátok a választáson nem? Inkább szemétkedtek pár ezer emberrel, mert ettől vagytok "férfiak". A cisz-nek nézzél utána, illik ismerni a szót 2020-ban. Mert nem 1020 van.

erol 2020.06.17. 11:18:06

@Serény Vélemény: Hát az emberiség kihalásától egyelőre nem kell félni.

2020.06.17. 11:41:13

@HaFr: Miért,a Mérce színvonal?
Az hogy van, hogy az államot nagyon szeretnétek korlátozni, de a tőkét még egy félmondatban sem?

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 12:10:57

@Serény Vélemény: A kereszténység nem tiltja a transzneműséget, mert Isten a Biblia alapján az EMBERT alkotta a saját képére és nem férfit VAGY nőt, hanem férfit ÉS nőt alkotott. Együtt. Másrészt Isten az asszonyt a FÉRFIBŐL teremtette meg, tehát a keresztények sok minden ellen tiltakozhatnak, kivéve a nemváltoztató műtéteket. Ennélfogva az illiberálisok éppen olyan hülyék, mint amilyen gonoszak: ez nem Bibliáról, nem a kereszténységről, nem a szaporodásról szól, hanem a hatalomról és a szemétkedésről. Illiberalizmus= primitív hetero férfi hatalom és szemétkedés. Még egy kis ideig.

Glokta 2020.06.17. 12:14:05

@Renee Le Renard: Az anarchisták valóban nem, de a tüntetők többsége még több szabályozást és tiltást szeretne, és nagyobb állami újraelosztást.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 12:14:57

@Serény Vélemény: A másik nem neurológiai agyfelépítésével rendelkezni nem aberráció. Ami természetes férfi vagy női szexualitás, az mindig és mindenhol NORMÁLIS. Ismétlem, ha valami egy hetero és cisz embernél normális, az eltérő szexuális és nemi identitás esetén is MINDENKINÉL normális, különben csak illiberális szemétkedésről van szó. Nincsen aberráció. Attól még, hogy a férfiak nem szeretnek a menstruációról beszélni, az nem aberráció. Nem csak a férfiak léteznek.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 12:55:01

@Serény Vélemény: Na, hát persze ezt gondolják az exbolsevik, dialektikus materialista illiberálisok, mert lövésük sincsen a Bibliáról. Döbbenetes, hogy 2000 éve a jelek szerint értelmesebb emberek éltek, mint ma. Értem már, miért nem hisztek a progresszióban. Mert az esetetekben nincsen progresszió. Akkor jó tanulást: János evangéliuma 4. fejezet 24 "Az Isten lélek, ezért akik imádják, azoknak lélekben és igazságban kell imádniuk.” Korintusiaknak írt I. levél 15. fejezet 44 "Érzéki testet vetnek el – szellemi test támad föl. Ha van érzéki test, van szellemi is." János evangéliuma 3. fejezet 6 "Ami a testből születik, az test, ami a Lélekből születik, az lélek." Sámuel I. könyve 16. fejezet 7 "Az Úr azonban ezt mondta Sámuelnek: „Ne a külsejét és magas termetét nézd, mert hisz elvetettem. Isten ugyanis nem azt nézi, amit az ember. Az ember a külsőt nézi, az Úr azonban a szívet.” *** A nemiség az agytól függ, nem a testtől, mert ISTEN LÉLEK. Illiberálisok= materialista komcsik. Ébresztő, magyarok.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 13:00:27

@Serény Vélemény: Ne a moszkvai rádióból érdeklődjél, olvassál utána. Overall, 71 percent of the participants reported feeling very satisfied with the “optical and functional results” of the surgery, with 76.2 percent of the participants saying that they were able to achieve orgasms. “We found that around three quarters of patients showed a better quality of life after surgery.” www.medicalnewstoday.com/articles/321258 *** Ne te döntsed már el, mi a jó a transzneműeknek. Mert ha te döntesz róla, akkor öngyilkosok lesznek és szenvednek, ha meg ők, akkor jól érzik magukat. Foglalkozz a saját nemeddel, a saját identitásoddal. OK? És ne terjesszél hazugságokat.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 13:17:06

@Serény Vélemény: Tudatlan vagy. A műtét után javul a transzneműek mentális egészsége. Forrás: www.nbcnews.com/feature/nbc-out/sex-reassignment-surgery-yields-long-term-mental-health-benefits-study-n1079911 . Ahogy írtam: 76.2% volt képes az orgazmusra a műtét után. Csak megsúgom: a csikló és a pénisz AZONOS szerv, csak más az elhelyezkedésük és a méretük.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 13:21:07

@Serény Vélemény: A dialektikus materialista exkomcsi illiberálisok szerint a nem=kromoszóma. A Biblia szerint a nem=lélek. OK, tudom, moszkvai rádió, Lenin, komcsik, ezek vagytok ti, de most komolyan: egy baktériumnak is van kromoszómája. Tényleg azt hiszed, hogy a kromoszóma dönti el, hogy férfi vagy női lélek vagy? A baktérium milyen neműnek érzi magát? Vagy neked az ember csak egy szaporítási lombik? Milyen keresztény vagy te, ha neked a lélek semmi? Nyugi, tudom, dialektikus materialista illiberális vagy. De ez egy keresztény ország, elvtárs.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 13:25:10

@Serény Vélemény: Hát ha Orbán többi szavazója is ilyen, mint te, akkor gondolom az egész napját röhögéssel tölti. Élvezet lehet nektek propagandát kitalálni. Segítek: Felépítése nagyon hasonlít a férfi hímvesszőjének felépítéséhez, sőt valójában az is, csak azzal a különbséggel, hogy a csikló mérete jóval kisebb, működése más. hu.wikipedia.org/wiki/Csikl%C3%B3 *** Tudás. Látod, ingyér van, oszt' még sem kő.

Galerida 2020.06.17. 14:50:33

@Főnix Oszlár Gazdag: Ha minden társad ilyen aktív, akkor olyan szaporák lesztek, hogy benépesítitek a földet! Komparatív előny, hogy a közületek XY kromoszómával büntetettek nem csak menstruálni, de szülni is fognak! Már alig várom a tudósítást!

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 14:57:38

@Galerida: Ha húsz-huszonöt év múlva megjelennek a mesterséges anyaméhek és a legtöbb nő így fog szülni, akkor majd kiderül, ki népesíti be a földet. Meg az is, hogy kinek a genetikai anyaga fog túlélni. Lukács evangéliuma 13. fejezet 30 És íme, vannak utolsók, akik elsők lesznek, és vannak elsők, akik utolsók lesznek.”

agarik 2020.06.17. 15:03:26

@HaFr: Nem működtetik, de nem azért mert a rendszer nem jó.
A demokrácia, egyenjogúság, haladás nem jó a teokrata konzervatívoknak. Azaz felszámolja a vallás, ami csalás és hazugság. Szervezetten elkövetve. Ami súlyosbító tényállás,
Mindenki másnak viszont nagyon is jó lenne.
Itt lépnének be a fékek és ellensúlyok - nem véletlen hogy az Orbán-féle geciknek első dolguk azokat leépíteni.

Tehát az egyetlen probléma a rendszerrel, hogy leépíthető, vissza, több szűz évvel ezelőttre.

De ha te szívesen lennél rabszolga, akinek már születésekor levágják a lábát hogy majd ne tudjon elszökni, mint Tibetben, akkor hajrá.
Kretard.

Galerida 2020.06.17. 15:16:00

@Főnix Oszlár Gazdag: Egy közepes gazdasági összeomlás után nem lesz pénz az hozzád hasonló egzotikumok életben tartására, mert aránytalan és felesleges kiadás a társadalomnak. Szerencsés esetben melósokat, balszerencsés esetben katonákat kell majd finanszírozni...

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 15:17:57

@Galerida: Nem látok gazdasági összeomlást, a kőkorszaknak meg már vége van. Tudod, a történelemben SOHASEM volt szünet a technológiai fejlődésben. Most sem lesz. ;) De majd lehet skanzent építeni azoknak, akik nem tudnak beilleszkedni. Vagy állatkertet. It's your choice. ;)

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 15:31:29

@Galerida: Másrészt a 6-16%-os LGBT közösség nem élt volna túl tartósan az evolúció során, ha nem lenne ezeknek az embereknek valamiféle túlélési-evolúciós szerepük. Márpedig folyamatosan jelen vannak és jelen is lesznek. Miért? Mert segítik a közösség túlélését. Az evolúcióban nincsen ingyen ebéd. Ami tartósan létezik, annak mind túlélési oka van.

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 15:42:39

@Khonsu: Pontosan. És ehhez kell negyedszázadot hozzáadni.

Khonsu 2020.06.17. 15:46:25

@Főnix Oszlár Gazdag: Reálisnak tűnik, hogy addigra rutineljárás lesz.

Galerida 2020.06.17. 16:00:17

@Főnix Oszlár Gazdag: Valóban jobb nektek, ha a technika irreális fejlődésében és a korlátlanul rendelkezésre álló anyagi erőben bíztok, mintha a természetes kiválogatódásra alapoznátok...

Főnix Oszlár Gazdag 2020.06.17. 16:13:02

@Galerida: Itt voltunk 2000 és 4000 évvel ezelőtt is, és itt leszünk veletek mindörökké. Miért? Mert szimbiózisban élünk veletek. Ti hordozzátok a génjeinket. Ti szaporodtok helyettünk. Mi meg segítjük a túléléseteket. Egy csapat vagyunk. Azt hiszed, ha nem látsz minket, akkor eltűnünk? :)
süti beállítások módosítása