1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2019.10.23. 11:44 HaFr

Szegény Kövér L. a 60 éves arca mögött egy rugdosódó kisgyerek szellemével küzd

larry_cucumber.jpg

Elemezzük röviden a szimptómákat!

"HA AZT GONDOLJÁK, HOGY TISZTA VÁLASZTÁSOK ZAJLOTTAK MAGYARORSZÁGON NÉHÁNY NAPPAL EZELŐTT, AKKOR TÉVEDNEK"

Mert a Facebook letiltotta a kormánypropagandát, bezzeg nyomta az ellenzékit. Nonszensz, de nem baj. Én irtom a Fidesz-propagandát a saját oldalamon, de az algoritmus még így is felenged néhányat. Imádnék buborékban élni, ami a Zuckerberg-univerzumot illeti, de nem megy. Miért? Mert egyébként az írott sajtó minden öt karakteréből négy Fidesz-kézben van, ez viszont egyenesen vagy idézve óhatatlanul belép az életembe. Az viszont pechük -- amire már a vezér is felkapta a fejét korábban --, hogy arányosan kevesebben olvassák ezeket, egyszerűen mert olvashatatlanok még a szavazótábor számára is. Ócska, hazug propaganda a nagy része. Na de hála az Úrnak, ott vannak még az állami és fideszközeli (ami kb. egy és ugyanaz) rádió és TV-csatornák, hiszen gondolni kell azokra is, akik egyáltalán nem, már nem vagy nem szívesen olvasnak. (Belőlük kerül ki a tábor nagyobb hányada.)

De evidensen Kövér úrnak akkor lennének tiszták a választások, ha előttük éveken át kizárólag Fidesz-propagandát lehetne olvasni és nézni. Már majdnem itt tartunk, de még nem teljesen, ezért "tiszta választások nincsenek". Ne már. Mondja ezt azután, hogy Putyin et. jó tanítványaiként a FB-használat komoly szerepet játszott a legutóbbi ogy-választási győzelmükben. Akkor nem méltatlankodtak.

"A fékek és egyensúlyok rendszere, én nem tudom, önök mit tanulnak, de az egy hülyeség, azt felejtsék el, annak semmi köze se jogállamhoz, se demokráciához (...) az a baj, hogy egyesek komolyan veszik, hogy fékezni kell a demokratikus akaratkinyilvánítás eredményeképpen létrejött kormányt. És úgy gondolják, hogy az a demokrácia, ha a küllők közé állandóan bedugják a botot" -- szólt a bölcs a továbbiakban.

Nos, de van köze, Mester. Igaz, az autokráciákhoz nincs, amivé lettünk. A fékek és egyensúlyok rendszere dívik a civilizációban Japántól Hongkongon át (itt egy terjedelmes vákuum következik, amelyben a rezsimünkkel baráti országok keringenek) az Egyesült Királyságig és az USÁ-ig. Ezek az országok azok, amelyeknek népei a legboldogabbak, a leggazdagabbak és a Kövér-félék által a legelátkozattabbak a Földön (és amelyeknek a pénzére persze ezek a félék számot tartanak és rögtön lila fejjel sikoltozni kezdenek, amint akár apró jele támad annak, hogy ezek -- ti. a hülyék -- nem akarják már ezt a pénzt a NER feneketlen kútjába lapátolni). Az más kérdés, hogy Kövér et. és parlagi barátai megpróbálják a saját Csorna-Pápa-Felcsút tengelyükön (meghosszabbítva Moszkva felé) elhelyezni a "demokratikus akaratnyilvánítást", ami qed -- lásd feljebb -- úgy zajlana, hogy zavartalanul mossák az emberek agyát, lopják a pénzét és közben sátoros ünnepeken foghíjas hallgatóság előtt morbid butaságokat öltöztetnek fel örök bölcsességekké. Well, nem megy. Ami morbid butaság, az a 60 éves csüngő bajusz alól is az. Sőt. Viszont Orbán egy zseni, mondta a bajusz.

Nincs nagy gusztusom folytatni a narratíva zsigerelését -- voltak itt még: az épp tömegmészárlást és a területeik orosz-török alávetését elszenvedő kurdok acélos, nemzeti érdekű verbális gleichschaltolása, a bélflóra és a világ elhülyülése közötti összefüggés perceptív leleplezése, "szerencsétlen, beteg Hadházy", a Fidesz (eme "ösztönösen zseniálissá alakult képződmény", ah!) saját infinitezimális (eltörpülő) felelőssége a közélet eldurvulásáért, az okostelefon mint tömegpusztító fegyver meg ami a csövön kifér.

Kövér et. fellépései a nemzetközileg is értelmezhető standup műfaj egyik sajátos, újszerű rétegét jelentik -- hadd legyek megközelítően pontos -- Pepe Grillo, az elhalt George Carlin, sokak hőse, Larry, az uborka és egy tanyasi pulyka egybegyúrásából. Minden alkalomra tartogat a maga spektrumán belül meglepetést, instant success story, a rekeszizom kíméletlen próbája. Önnön magának előbb saját kezű elhelyezése a haza bölcseinek szűk csarnokában, majd a gondolatainak nagy nyilvánosság előtt történő szervezett ápolására tett megismétlődő kísérletek így együtt hű tükre szeretett hazánk öngyilkos ösztöneinek. Kövér et. keveset ért a való világból, semmit nem ad hozzá a jobb élethez, népének csak a kárára van. 

301 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr3415254188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.10.30. 17:47:33

@neoteny:
de mégis ki állítja, hogy nincs emberi természet. van. csak azt a természettudomány írja le. ami evolúciós biológia és az embertan. és a hittan hirdet általános emberséget. de ezen túl mi az, ami egyetemleges és nem természettudomány?

mondjuk a zene egyetemes. rendben. de abból, ami a földkerekségre jellemző az fizika. hangtan. a zenészek a 440 hz frekvenciájú hangot elnevezték úgy, hogy: A. a zeneművészet megítélése már szubjektív. ki a legjobb karmester? vagy ki az, akiben benne van az "x-faktor"?

ijontichy 2019.10.30. 18:47:48

@cívisvárosi: "adva van politikai identitással rendelkező egy humán szaporodási közösség"
Nem bírsz erről a marhaságról leszakadni?
Tök izgi lehetett Afrika méhében azoknak a "szaporodási közösségeknek" a "politikai identitása" :-D
Az a te bajod, hogy nem tudod elképzelni a létet, csak jól meghatározott, stabil hierarchiában.
BTW. a piaristákhoz jártál? Csak mert állandóan jössz ezzel a "hittan-termék" c. ősi üzleti vállalkozással... ;-)

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 18:53:04

@cívisvárosi:

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

2019.10.30. 19:15:10

@neoteny:
éppen azt állítom, hogy a magas filosz és az elemi biosz kerültek szembe egymással. az akadémikus bölcselet eldöntheti, hogy megszüntetik az emberiség törzsi jellegét. összeülhetnek magyarországon a ceu főprofesszorai, vagy new york 57. utcájában a soros alapítvány legfőbb tanácsadói. ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik. ők is pontosan tudják. mindenki, aki kijárta az általános iskolát. tudja, hogy az y kromoszóma a nőkben nincs. annak génjei apáról fiúra adódnak át. nincs rekombináció. és ebből adódik az emberiség nemi meghatározottsága és törzsi jellege. ez elemi biosz. értem persze, hogy vannak különféle törekvések, amelyek ezt megváltoztatnák, vagy felszámolnák, de ezek olyan beteges és abszurd emberkísérletek, amelyet utoljára a nácik hirdettek meg.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 19:27:38

@cívisvárosi:

"ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik."

Hogyan?

Annak megmondása nélkül ez csak balfaszkodás.

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

2019.10.30. 20:45:19

@neoteny:
az y kromoszóma génjei apáról fiúra öröklődnek. és ebből következően egyenes férfiágon szerveződik a törzsik jelleg. de ez eredendően nem filosz, hanem biosz.

ijontichy 2019.10.30. 20:50:02

@cívisvárosi: "az akadémikus bölcselet eldöntheti," hogy iszik-e még egy pohárral. Aztán, hogy ezt rá tudja-e fogni a nyuszira, az már nem 100%-ban rajta áll. De kábé ennyi, amit az "akadémikus bölcselet" valójában eldönthet.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 20:59:04

@cívisvárosi:

"az y kromoszóma génjei apáról fiúra öröklődnek."

A mitokondriális DNS-t meg az anyjától örökli mindenki. Egy szálat se' az apától, senki. Erre mit döfsz?

"és ebből következően egyenes férfiágon szerveződik a törzsik jelleg."

_Ez_ csak balfaszkodás. Nem mond semmit a _különféle_ törzsek keletkezéséről; nem mond semmit literális és szimbolikus testvérháborúkról; nem mond semmit a társadalmi konfliktusok (mint pl. szexuális féltékenység) törzsön _belüli_ kezeléséről és ezek következményeiről.

"ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik."

Hogyan?

Annak megmondása nélkül ez csak balfaszkodás.

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

2019.10.30. 21:18:01

@neoteny:
és amikor orbán és haverjai férfiaskodnak, arcoskodnak, akkor erre játszanak rá. törzsi háborúskodáshoz vezet. és a filoszemiták (ők maguk nevezik magukat így) azt mondják, hogy ez jobbágymentalitás. a sémiták körében ilyen nincsen. mert a zsidók nem erről híresek. de a zsidók is erről híresek, meg mindenféle társadalmi csoport. már amelyikben vannak férfiak. vagy többségben vannak. szóval ezért fontos orbánnak a foci egyház túl azon, hogy személyesen az a heppje, vagy a hóbortja. vezéregyéniség. és azt mondják, hogy náci. ez egy hülyeség. van egy politikai adok-kapok. amiben a szereplők unfair módon játszanak. erre mondják azt, hogy kultúrharc. és szerintem ennek rém egyszerű magyarázata van. ez y-kromoszóma eloszlás két populációban. van egy 5%-os küszöbérték, ami egyébként a normális eloszlásban is van. az átlagtól két szórásnyi távolságon belülre általában a népesség 95%-a esik. ennyien vannak, akiket a többség általában tolerálni képes. szóval van ez a küszöb. és ha erre szorítkozunk, akkor a magyar férfiak többségse R, I, E/J jelű y-kormoszómával rendelkezik. ebben a sorrendben. az E és a J billegő. és lényeges, hogy hol van a E. a feketék. mert az askenázi zsidóságban ugyanez J, E, I/R. és amikor pozitivan diszkriminálják az E-t és negatívan az R-et, akkor végbe megy egy ütközés. és abból lesz a törzsi háború. szerintem ez eredendően biosz, és nem filosz. de ezt már sokszor leírtam. túl azon, hogy ez majdnem triviális. és akkor egyesek próbálják a közéletből kikapcsolni a férfiaskodást. ami ugye a jobboldaliság. és a baloldaliság próbálja kikapcsolni. ez az ideológia a szociálliberalizmust. kossuth lajos helyébe lépjen nagy blanka. kossuth zsuzsánna aki keresztényszocialista volt lépjen tóth bertalan (azt hiszem bertalan) vagy gyurcsány ferenc. akik ugye nem-keresztény szocialista pártelnökök. ebből egy nyakatekert közélet adódik. és ez nemzedékek életét keresíti meg, nyomorítja meg. de értem, vagy érteni vélem, hogy kellett egy purgatóriumi időszak. csak azt gondolom, hogy annak lassacskán vége szakad. és akkor az új hullámnak már nem lesz ilyen problémája. csak nincs új hullám. céltalannak látom a tehetséges fiatalok egy jelentős részét. ami probléma. de ez abból adódik, hogy a közigazgatás szét van verve. szóval szerintem ez elsődlegesen nem pénzügyi, hanem adminisztratív probléma. de erről megint csak sokat irkáltam.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 21:23:10

@cívisvárosi:

"és szerintem ennek rém egyszerű magyarázata van. ez y-kromoszóma eloszlás két populációban."

Igen, ez a balfaszkodás.

"az y kromoszóma génjei apáról fiúra öröklődnek."

A mitokondriális DNS-t meg az anyjától örökli mindenki. Egy szálat se' az apától, senki. Erre mit döfsz?

"és ebből következően egyenes férfiágon szerveződik a törzsik jelleg."

_Ez_ csak balfaszkodás. Nem mond semmit a _különféle_ törzsek keletkezéséről; nem mond semmit literális és szimbolikus testvérháborúkról; nem mond semmit a társadalmi konfliktusok (mint pl. szexuális féltékenység) törzsön _belüli_ kezeléséről és ezek következményeiről.

"ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik."

Hogyan?

Annak megmondása nélkül ez csak balfaszkodás.

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

2019.10.30. 21:50:56

@neoteny:
az mt-dns anyáról gyermekre adódik. és a baloldali pártok matriarchális közéletet próbálnak kialakítani erre alapozva. zömmel férfiak. nőágon szerveződő zsidó baloldal például ilyen. ez próbálja a férfiaskodást felülírni.

2019.10.30. 21:57:54

@neoteny:
a testvérháborúskodás fajtaspecifikus. totalitáris közéletre hajlamosak között fordul elő. a testvérek sem tudnak egymásért élni. és ezért fontos a nem evilági hit. csak ez ugye természettudományosan ellentmond az ész kultuszának. filozofikusan próbálják megteremteni. és extrém ideológiákat hirdetnek.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 22:06:00

@cívisvárosi:

"és a baloldali pártok matriarchális közéletet próbálnak kialakítani erre alapozva. zömmel férfiak."

Mi a te magyarázatod erre a jelenségre?

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 22:06:48

@cívisvárosi:

"a testvérháborúskodás fajtaspecifikus."

Ez meg balfaszkodás.

"és szerintem ennek rém egyszerű magyarázata van. ez y-kromoszóma eloszlás két populációban."

Igen, ez a balfaszkodás.

"az y kromoszóma génjei apáról fiúra öröklődnek."

A mitokondriális DNS-t meg az anyjától örökli mindenki. Egy szálat se' az apától, senki. Erre mit döfsz?

"és ebből következően egyenes férfiágon szerveződik a törzsik jelleg."

_Ez_ csak balfaszkodás. Nem mond semmit a _különféle_ törzsek keletkezéséről; nem mond semmit literális és szimbolikus testvérháborúkról; nem mond semmit a társadalmi konfliktusok (mint pl. szexuális féltékenység) törzsön _belüli_ kezeléséről és ezek következményeiről.

"ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik."

Hogyan?

Annak megmondása nélkül ez csak balfaszkodás.

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

2019.10.30. 22:21:51

@neoteny:
a sémita népeken túl mégis kiknek a vallása épül arra, hogy a testvérek ölik egymást. ettől brutalitástól próbál szabadulni a népek. többek között ezért jött létre a kereszténység.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 22:26:30

@cívisvárosi:

"a sémita népeken túl mégis kiknek a vallása"

Anyádé.

2019.10.30. 22:32:10

@neoteny:
mármint a többi nép. ezért jött létre a kereszténység. az emberek megkülönböztessék magukat testvérháborút hirdetőktől. a totalitárius törzsi tudatban a testvért is meg kell ölni. ez nem általános jellemzője az emberiségnek. a totalitárius gondolkodásból eredő probléma.

2019.10.30. 22:33:13

@neoteny:
kik azok, akik atomizálják a társadalmat, szingliként tudnak szocializálódni, stb.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 22:33:54

@cívisvárosi:

"mármint a többi nép. ezért jött létre a kereszténység."

Jézus Krisztus pártus herceg volt?

"a testvérháborúskodás fajtaspecifikus."

Ez meg balfaszkodás.

"és szerintem ennek rém egyszerű magyarázata van. ez y-kromoszóma eloszlás két populációban."

Igen, ez a balfaszkodás.

"az y kromoszóma génjei apáról fiúra öröklődnek."

A mitokondriális DNS-t meg az anyjától örökli mindenki. Egy szálat se' az apától, senki. Erre mit döfsz?

"és ebből következően egyenes férfiágon szerveződik a törzsik jelleg."

_Ez_ csak balfaszkodás. Nem mond semmit a _különféle_ törzsek keletkezéséről; nem mond semmit literális és szimbolikus testvérháborúkról; nem mond semmit a társadalmi konfliktusok (mint pl. szexuális féltékenység) törzsön _belüli_ kezeléséről és ezek következményeiről.

"ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik."

Hogyan?

Annak megmondása nélkül ez csak balfaszkodás.

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 22:37:14

@cívisvárosi:

"kik azok, akik atomizálják a társadalmat, szingliként tudnak szocializálódni"

Pl. apád, aki otthagyva a jobbágyfalu nehéz, de értékes életét beköltözött a bűnös városba, hogy a buzi-buli negyedben múlassa idejét, ahelyett, hogy a kútra hordta volna hűteni a tejet amit aztán el lehetett volna adni a Túró Rudi gyártójának, így minimalizálva a veszteséget ami majd azért érte volna apai nagyszüleidet mert téged hűtőben tartott Túró Rudival kellett etetni.

"mármint a többi nép. ezért jött létre a kereszténység."

Jézus Krisztus pártus herceg volt?

"a testvérháborúskodás fajtaspecifikus."

Ez meg balfaszkodás.

"és szerintem ennek rém egyszerű magyarázata van. ez y-kromoszóma eloszlás két populációban."

Igen, ez a balfaszkodás.

"az y kromoszóma génjei apáról fiúra öröklődnek."

A mitokondriális DNS-t meg az anyjától örökli mindenki. Egy szálat se' az apától, senki. Erre mit döfsz?

"és ebből következően egyenes férfiágon szerveződik a törzsik jelleg."

_Ez_ csak balfaszkodás. Nem mond semmit a _különféle_ törzsek keletkezéséről; nem mond semmit literális és szimbolikus testvérháborúkról; nem mond semmit a társadalmi konfliktusok (mint pl. szexuális féltékenység) törzsön _belüli_ kezeléséről és ezek következményeiről.

"ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik."

Hogyan?

Annak megmondása nélkül ez csak balfaszkodás.

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

2019.10.30. 23:26:51

@neoteny:
férfiak nőágon próbálnak törzsi jelleggel összetartani. ebből adódik a "liberális" pártok nemtelensége. ez vezet el a testvérháborúhoz. a "zsidó" "baloldalt" szétveri a "jobb". primitív módon leegyszerűsítve. lehet mondani, hogy ez egy hülyeség. nincs ilyen. rendben.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.30. 23:45:27

@cívisvárosi:

"férfiak nőágon próbálnak törzsi jelleggel összetartani."

Miért tesznek úgy? És más férfiak miért férfiágon tartanak össze?

"ez vezet el a testvérháborúhoz."

Ahhoz mi vezetett el, hogy Szent István királyunk megvakíttatta és ólmot öntetett unokatestvére, Vazul fülébe? akinek a fiából aztán I. András néven magyar király lett?

Te fested is magad, hogy ilyen balfasznak mutatkozz?

2019.10.31. 00:53:36

@neoteny:
miután bejöttek a német-római papok. nem a germánok.

2019.10.31. 01:07:02

@neoteny:
vászoly, szlávosan vaszilij, németesen vazul, angoloknál basil, görögösen basileios, erről a névről bazilika, bizánc van elnevezve. nem pogány, hanem keresztény. és nem szent istván ellen lázad, hanem az idegen papok ellen. akik pogánynak titulálják. a nevét nyilván csak bizánci keresztségben kaphatta. és kirobbantja a testvérháborút. de nem a magyar nemesség, vagy a magyar királyi udvar. hiszen vászoly fiát andrást visszahívják és királlyá koronázzák. közben sámuel és utána salamon harcolnak a trónért. testvérháborúkat kirobbantva.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 01:15:36

@cívisvárosi:

"s nem szent istván ellen lázad"

Akkor kétszeresen szopta meg a nagy unokatestvéri faszt.

"a nevét nyilván csak bizánci keresztségben kaphatta. és kirobbantja a testvérháborút. de nem a magyar nemesség, vagy a magyar királyi udvar."

Már megint kettősbeszélsz, balfasz.

"és ebből következően egyenes férfiágon szerveződik a törzsik jelleg."

_Ez_ csak balfaszkodás. Nem mond semmit a _különféle_ törzsek keletkezéséről; nem mond semmit literális és szimbolikus testvérháborúkról; nem mond semmit a társadalmi konfliktusok (mint pl. szexuális féltékenység) törzsön _belüli_ kezeléséről és ezek következményeiről.

"ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik."

Hogyan?

Annak megmondása nélkül ez csak balfaszkodás.

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

2019.10.31. 07:46:21

@neoteny:
ez elég egyszerű dolog. hagyományosan a kereszténység teremt vallásbékét. és a kereszténység ellenfelei gerjesztik a testvérháborúkat. a leggyakrabban sémiták, anarchisták. akik egymással se tudnak jóban lenni. amilyenek az ellenzéki pártok. ők nem zsidók, különösen nem "a" zsidók. vannak köztük megzsidóulni akaró németek, hazaáruló szlávok, homoszexuális cigányok. többségi magyarellenesek. és ezen túl nincs identitásuk. egy ellenkultúra. nincs vallásuk.

2019.10.31. 07:49:57

@neoteny:
kik gerjesztik a testvérháborút ukrajnában? vagy magyarországon kik mondják azt, hogy nyugat jó, kelet rossz. vagy városias jó, vidékeis rossz, stb.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 08:22:04

@cívisvárosi:

"ez elég egyszerű dolog."

Explanations exist; they have existed for all time; there is always a well-known solution to every human problem — neat, plausible, and wrong.

H. L. Mencken

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 08:29:33

@cívisvárosi:

"kik gerjesztik a testvérháborút ukrajnában?"

Nyugodtan abbafejezheted Lavrov faszának nyíltszíni szopkodását: ő írta alá a Budapest Memorandumot 1994-ben amiben az orosz medve _is_ vállalta Ukrajna területi épségének megőrzését _cserébe_ azért, hogy Ukrajna feladta a nukleáris fegyvereit.

Ukrajna betartotta a deal ráeső részét: az oroszok megszegték azt. Ezek tények.

2019.10.31. 09:02:41

@neoteny:
a budapest memorandumot brüsszel és kijev is megsértette azzal, hogy ukrajna eu/nato felvételét kérte. amire válaszul az oroszok népszavazással elcsatolták a krímet. a nyugat ukrán nacionalistákat felfegyverezte. kitört a testvérháború.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 09:13:40

@cívisvárosi:

"a budapest memorandumot brüsszel és kijev is megsértette"

És? Az oroszok _nem_ azt írták alá, hogy addig tartják be az egyezményt amíg mások is betartják: ők a nukleáris fegyverek feladásáért cserébe tették meg a vállalásaikat _bármilyen más feltétel nélkül_.

Ha az oroszonak nem tetszik a deal, akkor csinálják vissza; állítsák vissza a megelőző állapotot (_status quo ante_): adjanak annyi és olyan nukleáris fegyvert az ukránoknak amennyit ők birtokoltak a szerződésben vállalt leszerelés előtt, az oroszok ürítsék ki a Krímet, hagyjanak fel a kelet-ukrajnai szakadárok támogatásával és _onnét_ induljon újra a játék.

Bármit is tettek az ukránok az országuk határain belül nem igazolja az oroszok nyílt szerződésszegését.

2019.10.31. 09:17:20

@neoteny:
ha az európai unió transzatlanti és eurázsiai békepartnerségben működne, akkor a földkerekség északi féltekén körbeérő globális szabad kereskedelmi övezet. ami független kínától, tehát jó az amerikaiaknak, előnyös európai uniónak és az oroszországnak. de egy ilyen megállapodás miért nem lehet tető alá hozni? mert egyesek szerint nyugat jó, kelet rossz.

2019.10.31. 09:19:09

@neoteny:
ne viccelj már. ha van egy egyezmény, amit az egyik fél megsért, akkor utána azt a másik nem köteles betartani. van egy adásvétel. ha az egyik nem adja oda az árut vagy a pénzt, akkor a másik sem köteles.

2019.10.31. 09:21:01

@screpes:
a krímben élő orosz katonák és családtagjaik. ők.
www.youtube.com/watch?v=h9RwYPsVpfM

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 09:21:11

@cívisvárosi:

"ha az európai unió transzatlanti és eurázsiai békepartnerségben működne"

Egyelőre még a literális és szimbolikus _testvérháborúk_ (törzsön _belüli_ torzsalkodások) jelenségére kellene tudnod magyarázattal szolgálni. De te csak balfaszkodsz jobbra-balra.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 09:24:55

@cívisvárosi:

"ha van egy egyezmény, amit az egyik fél megsért, akkor utána azt a másik nem köteles betartani"

Ezt te honnét vetted? :))

Szó sincs ilyesmiről: Ukrajna betartotta az egyezményt, feladta a nukleáris fegyvereit. Lavrov meg odabiggyesztette a nevét a papiros aljára, hogy akkor az oroszok meg biztosítják Ukrajna területi épségét. Semmiféle kikötést nem tettek a vállalásuk feltételességével kapcsolatban. Ez csak a te balfaszkodásod.

Egyelőre még a literális és szimbolikus _testvérháborúk_ (törzsön _belüli_ torzsalkodások) jelenségére kellene tudnod magyarázattal szolgálni. De te csak balfaszkodsz jobbra-balra.

2019.10.31. 09:41:18

@neoteny:
az aláírók közül egyesült államok és az egyesült királyság is megsértette meg az egyezményt. azzal, hogy ukrajna nato/eu tagságról tárgyaltak. a nyugatosok másról sem beszélnek, hogy egy ilyen szövetségben nincs gazdasági önállóság, se függetlenség, se szuverenitás. mert megszűnnek a határok.

Respect Belarusian, Kazakh and Ukrainian independence [megsértve] and sovereignty [megsértve] and the existing borders [megsértve].

ukrajna nato tagságával az ott élő nagy számú orosz kisebbség, akik ukrán állampolgárok fenyegetve érezték magukat.

Refrain from the threat or use of force against Belarus, Kazakhstan and Ukraine [megsértve az orosz kisebbség jogait].

ukrajna eu tagsága, vagy az, hogy ukrán nagyválallatokba beülnek vezető amerikai politikusok családtagjai nyilvánvaló gazdasági beavatkozást, nyomásgyakorlást jelentenek.

Refrain from using economic pressure on Belarus, Kazakhstan and Ukraine in order to influence its politics [megsértve].

és ha az egyezmény kapcsán kérdések merülnek fel, akkor a felek előzetes tárgyalásokat folytatnak.

Consult with one another if questions arise regarding these commitments [megsértve].

a nyugat szokás szerint kinyilatkoztatta, hogy ők a jók. a kelet a rossz. és ezzel el volt intézve. és ez a propaganda ömlik a kereskedelmi médiából. egyesek fél ukrajnát felvásárolnák az államadósságért cserébe. az ukrán népet testvérháborúba hajszolva kisemmiznék. kik?

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 09:49:15

@cívisvárosi:

"az aláírók közül egyesült államok és az egyesült királyság is megsértette meg az egyezményt. azzal, hogy ukrajna nato/eu tagságról tárgyaltak."

Nah, az oroszok sértették meg a Yanukovics-gyerek bábkormányának installálásával.

Az oroszok tényszerűen megszegték a szerződést. A többi csak balfaszkodás.

ijontichy 2019.10.31. 10:17:06

@cívisvárosi: "hogy ukrajna nato/eu tagságról tárgyaltak." Tehát Ukrajna nem szuverén ország? Mert egy szuverén ország azzal tárgyal / arról tárgyal, akivel / amiről akar. Nem erről röfögött épp a minap a magyar bolsi pártvezér, meg a kakadu külügyére, meg a szolgai sajtója??? (btw "független" sajtó: index.hu/belfold/2019/10/31/kephamisito_bajai_lap_foszerkeszto_uj_polgarmester_cikkek/ :-DDD csakafidesz!!! -> avagy a nemzethy morál és erkölcs az 50-es évek színvonalán)

Ps: azért nem piskóta látvány ám, ahogy a "szuverén" Mo. térdig érő farkú, faszacsávó minelnöke, az orosz cárevics seggét nyalja fényes délben, a nyíltszínen. Na ezt nem hittem volna '90-ben!!! És tegnap pontosan ez történt (meg párszor az elmúlt években). És még fog is párszor, amíg a magyar választópolgárok fel nem nőnek. Az orosz már csak olyan, hogy nem felejt. A magyar törpenapcsi le fogja még nyalni párszor a port Putyin et. cipőjéről azért a '89-es beszédért.

2019.10.31. 10:23:16

@neoteny:
igen, ezt is lehet mondani.

nyilván valami olyasmit kellene mondani, szentpétervár és novgorod kapjon nagyobb szabadságot. legyen északias és nyugatos. cserébe moszkvában a pártappartcsik azt csinál, amit akar feltéve, hogy azt megengedi a többség, de nem alkalmazhatnak a fizikai erőszakot. a kreml azonban adminisztratív módon ellehetetleníthet mindenkit, akit akar. úgy, hogy hagyniak egy menekülőutat. (nagyjából ugyanezt kellene csinálni ankara és isztambul vonatkozásában). minszk maradhat elkötelezett és keménykedhet, de ott is legyen menekülőút: kalinyingrád. kijevben kapjanak nagyobb önállóságot a kozákok, a donyeckben az oroszok. és ezek után lehet szabad kereskedelmi megállapodásokat kötni. szabályozott kereskedelmi útvonalakról tárgyalni. a baltikum, közép-európa és a balkán irányába. ez jelentős politikai és gazdasági liberalizáció. csak ez nem amerikai demokrata párti érdek. hanem kelet-közép európai érdek.

2019.10.31. 10:28:53

@ijontichy:
ne viccelj már. akikkel tárgyal azok azt mondják, hogy az általuk diktált szövetségi államrendben a tagállamoknak le kell mondani a függetlenségük egy részéről és elvesztik a szuverenitásukat. valamit felszámolják ukrajna nyugati határát. tehát megváltoztatnák. a budapest memorandumban az áll, hogy az aláíró fele tartózkodnak bármi effélétől. ha esetleg valami vitás kérdés merül fel, akkor az aláírók tárgyalnak. ezeket a pontokat a nyugat is megsértette.

jelen állás szerint normandiai négyes (franciaország, németország, oroszország és ukrajna) tárgyalnak.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 10:37:21

@cívisvárosi:

Mindenesetre inkább ebbe az irányba kellene evezni.

Ez egy józan hangvételű hozzászólás volt tőled: mondom, hogy tudsz te, ha akarsz. De amikor nem akarsz, akkor egy ördögfajzat vagy. Ez mindig a te döntésed.

2019.10.31. 11:11:46

@neoteny:
ez a külügyi börze az egyetemen. tehát ha valaki tanul, posztgraduális képzésben részt vesz, akkor építhet külkapcsolatokat.
www.youtube.com/watch?v=0P-xdvEALII
tegnap járt erre a német nagykövet. a jövő héten lesz a berlini fal lebontásának 30. évfordulója. erről is megemlékeznek. mert a debrecenben vetették fel a páneurópai piknik ötletét. a főszervező is debreceni. a budapesti mdf (aka. felelős értelmiség) ellenében szervezték meg a soproniakkal. és ezeket elmagyarázzák a német nagykövetnek.

tegnap jártak errefelé az amerikai republikánus párt aktivistái.
www.dehir.hu/upload/images/wp_cikkek/2019/latogatas.jpg
de van amerikai kuckó (amcorner) heti rendezvény.
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s526x296/72740375_10158916943323272_5644577433517555712_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_oc=AQkai-4fvsZwP33bGv7KDPaJRNjjJ5m5-wwOFNwr8hCHOG65l8ZtJT7nxyV4Wg4kOWY&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=2f6fb1e27d573fde6b79f87aac08ba74&oe=5E4D0A66
és lehetne ezeket sorolni. múlt héten járt itt a brit nagykövet. de a jövő héten lesz orosz zenei fesztivál. tehát elég sokféle politikai és kulturális irányzat képviselve van ahhoz képest, hogy debrecen egy 200 ezres város. tehát ha valaki ilyen vagy amolyan irányba szeretne, állami, közösségi, vagy piaci kapcsolatokat építeni, akkor megteheti. és ebből szerveződik egy külügyi elit.

csak van egy nagy hangpárbaj. amit az országgyűlésban kövér lászló és a társai: a fidesz és a másik oldalról hadházy ákos és társai: a nem-fidesz vívnak. el kellene dönteni, hogy ezek közül melyik maradjon mainstream. errefelé a többség kövér lászló pártjára szavaz, akkor arra szavaz. a fővárosban pedig hadházy ákosra és párttársaira szavaznak többen. ez esetben ez a döntés még várat magára. de úgy lehet normalitás, hogy az egyik szekértábort szétveri a másik.

2019.10.31. 12:11:58

@neoteny:
vagy mondjuk ez szintén a héten tartott rendezvény. informatikai szakmai napok.
mad-hatter.it.unideb.hu/portal/displayDocument/id/2352978
2 ezer informatikus hallgatónak tartott kiállítást több, mint 20 vállalat, ennek nagyjából a fele multi. kiállító a nemzetközi vöröskereszt. mondjuk egy szociálisan érzékeny informatikus lánynak biztosíthat akár nemzetközi karriert is. ezeknek a fiataloknak egy része elmegy külföldre. egy részük magyarországon marad. a párton kívüliekből szerveződhet a .hu értelmiség a szellemi szabadfoglalkozásúakat támogatva. és akik pártoskodnak azok a fideszbe vagy a momentumba lépnek be. a morgan stanley is jelen volt ezen a rendezvényen. ők lesznek a momentumosok. és a nemzeti bank is. ők lépnek be a fideszbe. és ha ezek össze akarnak csapni, akkor csapjanak össze. miért kellene ide két vagy több pénznyomda, virtualizált pénzszivattyú.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 15:28:23

@cívisvárosi:

"el kellene dönteni"

Nem kellene eldönteni.

"s nem szent istván ellen lázad"

Akkor kétszeresen szopta meg a nagy unokatestvéri faszt.

"a nevét nyilván csak bizánci keresztségben kaphatta. és kirobbantja a testvérháborút. de nem a magyar nemesség, vagy a magyar királyi udvar."

Már megint kettősbeszélsz, balfasz.

"és ebből következően egyenes férfiágon szerveződik a törzsik jelleg."

_Ez_ csak balfaszkodás. Nem mond semmit a _különféle_ törzsek keletkezéséről; nem mond semmit literális és szimbolikus testvérháborúkról; nem mond semmit a társadalmi konfliktusok (mint pl. szexuális féltékenység) törzsön _belüli_ kezeléséről és ezek következményeiről.

"ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik."

Hogyan?

Annak megmondása nélkül ez csak balfaszkodás.

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

2019.10.31. 16:47:28

@neoteny:
ahhoz, hogy értelmes közélet legyen ezt a kérdést el kell dönteni. mert ha kövér és hadházi vannak a parlamentben, akkor nincs valódi parlamentarizmus. ahhoz valamelyiket ki kell szavazni az országgyűlésből. vagy a jelenlegi kormánypártot, vagy a jelenlegi ellenzéket.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.10.31. 16:55:46

@cívisvárosi:

"ahhoz, hogy értelmes közélet legyen ezt a kérdést el kell dönteni."

Nem kell; ez csak a te balfaszkodásod.

"s nem szent istván ellen lázad"

Akkor kétszeresen szopta meg a nagy unokatestvéri faszt.

"a nevét nyilván csak bizánci keresztségben kaphatta. és kirobbantja a testvérháborút. de nem a magyar nemesség, vagy a magyar királyi udvar."

Már megint kettősbeszélsz, balfasz.

"és ebből következően egyenes férfiágon szerveződik a törzsik jelleg."

_Ez_ csak balfaszkodás. Nem mond semmit a _különféle_ törzsek keletkezéséről; nem mond semmit literális és szimbolikus testvérháborúkról; nem mond semmit a társadalmi konfliktusok (mint pl. szexuális féltékenység) törzsön _belüli_ kezeléséről és ezek következményeiről.

"ez a törzsi jelleg a nemet meghatározó xx/xy rendszerből adódik."

Hogyan?

Annak megmondása nélkül ez csak balfaszkodás.

"az akadémikus bölcselet alapja nem az evolúciós biológia."

Pontosan: és te kizárólag az akadémikus bölcseletről ugatsz. Egy kurva szót nem mondasz evolúciós biológiai törvényszerűségek _kizárólagosan emberekre gyakorolt hatásairól_, hanem minden "hitvilágok".

"a biológia természettudomány"

"az általános emberségen túl"

"van a hittan, ami általános emberséget hirdet."

Akkor meg mire vered a nyáladat?

"nem érted, hogy a bölcseletben az általános emberségen túl nincs egy ilyen általános séma, amit a földkerekség egészére rá lehet húzni. a természettudományban igen, de a bölcseletben nem."

Itt azt állítod, hogy nem létezik _emberi természet_. Hogy az emberek _nem specifikusak_ semmilyen mértékben: hogy nem léteznek biológiai törvényszerűségek amelyek az emberek evolúciós fejlődéséből származnak: hogy az emberek számára _nem létezik biosz_. Csak filoszok léteznek: hitvilágok.

kocsmagomba 2019.11.01. 20:20:48

@cívisvárosi: na itt szakadt el a cérna! eddig követtem érdeklődve a bioszt meg a gondolkodásodat.
Hát nem tudod bioszból, hogy Y kromoszóma ide vagy oda, a csimpánzoknál matriarchátus van, azaz nőuralom van a társadalomban, és néminemű emberi mondák is megemlékeznek hasonló mikro társadalmakról? Ne érvelj olyannal, amiről fogalmad sincs.

2019.11.01. 20:33:37

@kocsmagomba:
az uralkodó y-kromoszómák eloszlása európában. ez egy genetikai térkép mintha politikai térkép is lenne egyben?
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4d/Haplogroups_europe.png

2019.11.01. 20:34:57

@kocsmagomba:
tanulmányozd, és várom az érveidet, hogy nincsen semmi de semmi összefüggés. tényleg? de azért szarfaszú vagy te is, egyből jössz azzal, hogy fogalmad nincsen.

kocsmagomba 2019.11.01. 21:19:01

@cívisvárosi: a szerencsétlen hülyeség netovábbja vagy ezzel a térképpel meg főleg!

2019.11.01. 21:20:42

@kocsmagomba:
merthogy nincs összefüggés európa genetikai és politikai térképe között?

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.01. 21:27:25

@cívisvárosi:

"de azért szarfaszú vagy te is"

Ez kinek a véleménye?

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.01. 21:28:09

@cívisvárosi:

"merthogy nincs összefüggés európa genetikai és politikai térképe között?"

Mert hogy van? ez kinek a véleménye?

2019.11.01. 21:47:45

@neoteny:
szokás mondani, hogy van nyugat és kelet-európa. úgy állítják be, hogy ez filosz. de úgy tűnik, hogy ez eredendően biosz. R1a és R1b. skandinávok és a balkán. úgy tűnik, hogy ez I1 és I2. stb. vannak ilyen érdekességek. a J2 (őskeresztények) jelenkori elterjedtsége és a római birodalom határa.
live.staticflickr.com/8253/8676203150_d05bfca903_b.jpg
és hosszasan lehet sorolni.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.01. 21:52:42

@cívisvárosi:

"szokás mondani, hogy van nyugat és kelet-európa."

Ez kinek a véleménye?

2019.11.01. 22:06:59

@neoteny:
így felosztják az "elemzők".

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.01. 22:09:03

@cívisvárosi:

Hát az csak az "elemzők" véleménye; azokra miért kellene adni?

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 00:58:50

@cívisvárosi:

"mintha lenne valami összefüggés?"

Ez kinek a véleménye?

2019.11.02. 08:14:02

@neoteny:
a legújabb kutatások szerint az ókorban egységes eurázsai-afrikai zóna létezett csak amiben a szolidaritás (!) uralkodott. egyiptomiak szolidárisak voltak a fáraóval. szolid piramisokat építettek.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 08:31:40

@cívisvárosi:

"a legújabb kutatások szerint"

Angol tudósok véleménye?

2019.11.02. 09:03:33

@neoteny:
ceu aktivistáké. a filantrópok finanszírozásában. akik eurázsai-afrikai zónát felvásárolnák az "államadósságért" cserébe. mennyit dolgoztak, hogy a "megtakarításaikat" "kölcsön" adhassák az államoknak. és milyen szolidárisak. a szocik eladósítják az államot, a libsik eladják, a konzik asszisztálnak a felvásárláshoz. és ezek együtt kiáltják, hogy jaj, jaj, jönnek a nácik. a populisták!

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 09:18:10

@cívisvárosi:

"ceu aktivistáké."

És te az ő véleményüket is tolmácsolod itt?

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 09:19:45

@cívisvárosi:

"ezek együtt kiáltják, hogy jaj, jaj, jönnek a nácik. a populisták!"

Már itt vannak: pl. te is.

2019.11.02. 09:21:36

@neoteny:
de szerencsére a momentum összefogott a dk-val. a fekete győr andrás azt mondja, hogy nem gyurcsány ferenc az alternatíva. hanem ő. majd kiüti a gyurcsányt. de nem hatalmat akarnak maguknak. dehogy is. ők a momentum generáció.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 09:24:45

@cívisvárosi:

"de szerencsére a momentum összefogott a dk-val."

Ez kinek a véleménye?

2019.11.02. 09:40:44

@neoteny:
volt a független kálmán olga, akit az ep választás után felhívott dobrev klára. úgy örült, hogy olga azt mondta, hogy ő lenne főpolgi jelölt. mert gyurcsány meg úgy érezte, hogy elment a támogatás a gergely mögül. és olga megérezte, hogy a demokratikus koalíció igazán demokrata, mert nem egy személy, vagy egy család uralja a pártot.

és volt a kerpel frónius nem tudom ki. és azt mondta neki az adris, hogy te leszel a főpolgi. a karigeri párbeszédre hívta ezeket az mszp-vel. és a fővárosi választók többsége azt mondta, hogy legyen karigeri. mert ő már "bizonyított" zuglóban. összefognak a tóthcsabával és horvátcsabival. felőlem legyen. csak nem igazán értem.

fekete győr andrás nem autoriter politikus. van a pártnak 6 polgármestere és 133 képviselője összesen az önkormányzatokban országosan. és ezek után kiütjük az összes többi pártot. reméli, hogy évente nagykorúvá válók mind rájuk szavaznak. és mi végre? valami elképzelés tartozik hozzá? igen, mi vagyunk a momentum generáció. hja.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 09:48:03

@cívisvárosi:

"volt a független kálmán olga, akit az ep választás után felhívott dobrev klára. úgy örült, hogy olga azt mondta, hogy ő lenne főpolgi jelölt."

Az ilyesmi azért történik, hogy az olyan, 85 milliárdért faszt szopó 'cívisek', mint te is vagy, pukkadhassatok.

2019.11.02. 10:00:21

@neoteny:
engem nem zavar különösebben. felőlem jöjjön az olga a klárával és zavarják el o1g-t. vagy tegye ezt fekete győr andrás. csak engedjük már meg, hogy mindez esetleg fordítva történjen.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 10:06:43

@cívisvárosi:

"engem nem zavar különösebben."

Ez csak a te véleményed, balfasz.

"engedjük már meg, hogy mindez esetleg fordítva történjen"

2010-től más se' történik: most kezd a szél (eléggé enyhén) másfelől fújni -- te el is kezded verni a nagy harci tamtamot támadósebességgel.

www.youtube.com/watch?v=ax7wcShvrus

2019.11.02. 10:43:48

@neoteny:
debrecen és nagyvárad közé autópálya épült. és nagyvárad román polgármestere azt mondja, hogy ez így nem lesz jó. mert a románok beülnek az autóba. és debreceni (nemzetközi) kisrepülőtérről repülnek a nagyvilágba. ugyan váradon is van (nemzeti) repülőtér. de onnan menetrend szerinti járattal csak bukarestbe lehet repülni. és szerinte a magyarok összeesküdtek a románok ellen. debrecenből tel-aviv-ba is lehet repülni. budapest "ortodox" "liberálisai" ugyanazt mondják, mint bukaresti ortodox nacionalisták. a szegény kis románokat elnyomják a "fideszmagyarok".

és persze értem, hogy a zártabb nemzeti infrastruktúra fejlesztés kisebb nyereséget hoz, hogy mint nyitott, nemzetközi. ennek kapcsán a "felelős értelmiség" akár el is magyarázhatná.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 10:50:12

@cívisvárosi:

"debrecen és nagyvárad közé autópálya épült"

Mi van, már nem Olgácskára meg Klárácskára izgulsz, balfasz?

"budapest "ortodox" "liberálisai" ugyanazt mondják"

Az ilyesmi azért történik, hogy az olyan, 85 milliárdért faszt szopó 'cívisek', mint te is vagy, pukkadhassatok.

ijontichy 2019.11.02. 10:54:20

@cívisvárosi: "hogy évente nagykorúvá válók mind rájuk szavaznak. és mi végre? valami elképzelés tartozik hozzá?"
Máris több, mint amit a fideszgeneráció tud. A sok híg lé ugyanis nem tudja elfedni, amit a 9 év bizonyított: a vitya vezette fidesznél nincs alkalmatlanabb alakulat Mo. vezetésére!
A "sikereitek" ugyanis csak papíron léteznek. A valóság az, hogy mára majdnem tökutolsók vagytok Európában (még az egyetemi rangsorod is outdated, mert - sajnos! - már a SOTE is visszacsúszott), elhúzott ~ 1 milla piacképes ember, ~40% a bányászbreki valaga alatti színvonalon él, az EÜ borotvaélen (meg a szakadék szélén) táncol, a közoktatást pedig nemzethy idiótaképzővé alacsonyítják (btw. összejött már a kéccáz dolcsikból a kölöknek a szupersulira?).
Épp most olvasom, hogy már térkövezés se megy, mer' leléptek a szakik ;-). Tiszta '48 (mármint nem 1848), mert az lehetett ilyen. Kivéve, hogy most a bolsik kommunistáznak. Nomeg nem Recskről kell visszahívni valami "deklasszált elemet", hogy megértsétek a kínai elvtársaitokat :-)
Döglődik az a ló... illetve bika. Európa nemhogy felült volna a hátára, de szép kecsesen felmutatta neki a középső ujját :-D

2019.11.02. 10:58:58

@ijontichy:
az értelmes közélet előfeltétele, hogy még vagy negyedmillió "piacképesnek" el kell húznia a fővárosból vagy győzzék meg a vidéket, hogy a momentum generáció jelentik a jövőt. elemi közelítéssel ez a két eset van.

ijontichy 2019.11.02. 12:26:34

@cívisvárosi: Mármint, ha "értelmes közélet" alatt a "szopok-nyalok-gombot varrok-adjatok egy fix segget" mentalitást értjük. Még mindig nem érted - valszeg nem is fogod - hogy Budapestet ez a hozzáállás nem tudja uralni (sőt tkp. nem is lehet uralni). Mostanra már vitya borsónyi agyában felvillant erről valami homályos kép (harminc év után elég csekély teljesítmény), de még jobbára ott tart, hogy fuldoklik a dühtől. Egy gumicsizma Tarlós! Ennyire futotta. Pár építészeti ízlésficam - na jah "a '48-as bolsi a kastélyban". Kábé a Budapest bokája körül port kavaró lágy szellő - ennyi a fideszes dührohamok eredménye. Semmit, de semmit nem éreztek-értetek Budapestből, persze ezzel a hozzáállásal reménytelen is :-(. Ez a görcsös akarás előbb-utóbb tartós egészségkárosodáshoz vezet.
Nos, ha már magyarkodunk... ha valóban büszke, gerinces magyarok lennétek, már rég megmondtátok volna a putyinszopó félmagyarnak: El a kezekkel, meg a büdös száddal Budapesttől, mert Budapest a mi fővárosunk, és büszkék vagyunk rá (mégha néha van is némi testvéri civódás), mert elismerik a világnak azon a felén, ami valóban számít, nem úgy mint téged, kis putyinszoponc, aki csak a kecskeszaros keleti haverok körében welcome.
Wishful thinking, mert hát a fideszesek... idióták és/vagy aljas gazemberek (és még magyarnak is elég gyatrák).

ijontichy 2019.11.02. 12:39:44

@neoteny: Nemzeti ellenállás powered by BMW :-DDD
Te jó ég, mi lenne, ha valamivel többet veszítenek? De baszki, ha ez komoly, az nagyon súlyos dolgokat sejtet. Főképp, ha hozzáveszem a fatlacus minapi tirádáit a "külfödről pénzelt hazaárulókról" :-(.

2019.11.02. 12:58:18

@ijontichy:
a fidesz a termelő multikat támogatja. a német gyáriparosokat elsősorban. a fidesz ellenesek pedig a külföldi kézben levő pénzügyi-kereskedelmi-szolgáltató szektort. azt, amit a fidesz részben nacionalizált. nemrég vette meg az állam megvette a telenor 25%-át.

2019.11.02. 12:58:50

mármint a telenor magyarország 25%-át. és abból lehet a "telener".

2019.11.02. 13:24:54

@neoteny:
jobban szeretném azt, hogy budapest és debrecen politikailag független maradjon. de a függetleneknek magyarországon csak akkor van esélyük a közéletbe kerülni ha egyetlen állampárt marad. és el kell dönteni, hogy ez a fidesz vagy a "nem-fidesz". és ez ügyben okt. 13-án a főváros és a vidék szétfelé szavazott.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 13:40:49

@cívisvárosi:

"a fidesz a termelő multikat támogatja"

Mert a támogatása nélkül nem termelnének?

ijontichy 2019.11.02. 13:55:59

@cívisvárosi: A fidesz a (bér)rabszolgaságot támogatja. Te meg a fideszt. Ergo, te a rabszolgatartó társadalmakat preferálod :-) Amit még meg is értek, ám néha kellemetlen meglepetésként kerülhet az ember a bot boldogtalanabbik végére. Persze a liberális demokráciákban is (csak sokkal kisebb valószínűséggel).
Én piaci alapon állok. Ha azt mondod, hogy neked a fidesz tök jó életet biztosít, és ezért mindenki bekaphatja, na az az érv, amit el tudok fogadni (még akkor is, ha nem hiszem, hogy ez élethosszig kitart). Ezt a nyomorult, hazug, gerinctelen próbálkozást, hogy az vitya seggénél jobbízű fagyi nincs a galaxisban senki számára, na azt nem. A magyarságnak meg ehhez semmi köze, tehát ne gyalázd a magyarságot azzal, hogy ebbe belekevered :-/.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 14:23:46

@cívisvárosi:

Ezért szopod te a nagy narancsszínű bránert.

2019.11.02. 15:11:15

@neoteny:
a fidesz külföldi befektetkők közül termelő vállalatokat támogatja, a kereskedelmi szolgáltatókat különadóval sújtja. ez legitim gazdaságpolitika. az is, hogy ez legyen fordítva. mert mondván, hogy a szolgáltatásoké a jövő. az is, hogy legyen általános és radikális adócsökkentés. ezt mondja bokros. ez milyen jól működik amerikában. az is, hogy egyhe adóemelés. ezt mondja pogácsa zoltán. ez milyen jól működik skandináviában.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.02. 16:49:44

@cívisvárosi:

"a fidesz külföldi befektetkők közül termelő vállalatokat támogatja"

Mert a támogatása nélkül nem termelnének?

ijontichy 2019.11.02. 18:30:41

@cívisvárosi: "elvben abból is lehet sikeres gazdaság," Elvben. Elméletileg. Meg ha a nagyanyámnak áramszedője lett volna... Kérdezd inkább a ~40%-ot, a ~1 milla kivándoroltat, meg a rokonaikat, egy hasi ultrahangra hónapokat várókat, a nemzethy elhülyülés csúcsait produkáló gimnáziumigazgatók (& al) faszságait nyögő ifjúságot... etc, mennyire sikeres számukra ez az egész.
A 9 év de facto teljhatalom pontosan megmutatja, hogy a híg dumán kívül szart se tud a fidesz felmutatni. Ha a 75-80% (úgy enbloc) egy mikropicsányival közelebb került (volna) osztráknémethollandskandibelgabälga életszínvonalhoz. De csak pártízezer került, és nem egyszerűen közelebb az átlaghoz, hanem érdemtelenül föléje is akár.

A gazdaság támogatása nem úgy működik, hogy eldöntik: mi lenne ha most a "termelő szektort" támogatnánk elvtársak? A gazdaság - csakúgy mint a fizikai világ - a dinamikus egyensúly állapotában leledzik. Nem macsetével szabályozandó (legalábbis 99%-ban nem), hanem szikével. Tökéletesen úgysem lehet szabályozni, max törekedni az optimálisra. Néha jobban sikerül, néha kevésbé, aztán a politika igyekszik "fegyvert" kovácsolni belőle :-).
Végképp nem (lehetne) szempont, hogy mit gondol egy félművelt parasztbolsi (de genere alchewt) az egyes intézkedések (szikevágások) saját kis hatalmának megőrzésére tett hatásáról. És mivel buta, mint a tök (a nemzetközi politika "hasznos hülye" szerepe tuti az övé), ezért csak a "27% ÁFA az tök jó dolog..." színvonalú tanácsoknak örül, mert azt még meg is érti a buta bolsi fejével. A egyensúly (makromutatók) árát meg fizeti az egész hülye társadalom. Ami a stöpszli zsenialitását illeti, az mítosz. Nem több, mint amit minden faluvégi kocsma "bikája", és minden feltörekvő "kisdon" dél-itáliában már kora ifjúkorában elsajátít. Az már sajnos Mo. szégyene (pontosabban értelmi és morális színvonala lesújtó állapotának bizonyítéka), hogy bő húsz éve képes ezzel nemhogy elevickélni, de meghatározó szerepet betölteni.
A jó (gazdaság)politika - kampányidőszakot kivéve - inkább észrevehetetlen (kéne legyen). Eredményességét (vagy annak hiányát) a kellőképp fejlett társadalom majd díjazza (vagy bünteti) a választásokon. Mo-on már bő húsz éve permanens kampány zajlik. 98 ;-) dB-en kezdte de már 120dB-en szól a disznóröfögés (erős alcsúti akcentussal) reggel, meg délben, meg este. A társadalom mentális egészségét ez a permanens "zajártalom" jól láthatóan kikezdte már. Ideje lenne generálpauzát hirdetni a bolsi popdemagóg műfajnak.

ijontichy 2019.11.02. 19:29:56

@cívisvárosi: "a bmw tulajdonosainak van egy rakás pénze." És még mindig nem hallottam, hogy megalapítottad volna a "Cívisvárosi és Tsai. Befektetési Rt"-t, ami remek ajánlatokat tehetne a bmw tulajdonosainak, melyek reális megfontolások szerint is több (stabil) hozamot ígérnek, mint az autógyártás. A tuti ötletek előbb-utóbb rátalálnak a pénzükre. Nem is értem, miért hever egy ekkora ász szürkeállomány parlagon a debreceni rónán, és oszt bolsipropagandát ;-)

"akkor német gazdaság összecsuklik, mint egy zollstock" Mivel te láthatóan a föncsi kezébe tetted a jóléted, szvsz. foglald esti imáidba, hogy ez ne essen meg, mert különben szar lesz nektek (is).

ijontichy 2019.11.10. 14:08:13

@poszt: Látom, Fatlacus nem bír leállni :-/
Azért a környezete figyelhetne már egy kicsit jobban rá, mert gond lehet még ebből :-).
index.hu/belfold/2019/11/10/kover_laszlo_gyurcsany_ferenc_megosztott_gondolatok/

2019.11.11. 17:03:21

@ijontichy: gond lehet még ebből

pl megerősíti gyursáncékat(ami nem feltétlenül jó).
a momentumokat is.
az egész ellenzéket.
egy kicsit a 2farkú k.párttal is kéne foglalkoznia.
na hajrá hadházi! adj a mocskos szemét tolvaj bandának!

ijontichy 2019.11.11. 17:07:13

@ijontichy:
index.hu/belfold/2019/11/11/horn_gyula_fia_kemenyen_beszol_kover_laszlonak/

Csak megjegyezném - mert ide illik - hogy Horn Gyulát (illetve emlékét) Németországban is a mai napig tisztelik. Annak ellenére, hogy a nyugati országrész még ma sem túl boldog (akkor sem volt) az újraegyesítéstől (kurva sokba volt nekik, na! és még nincs is vége).
Zsugásvili kis magyar epigonjánál előbb-utóbb esélyes a személyiség szétesése. Nem lepődnék meg túlzottan egy majdani újabb "Kádár-monológ"-on :-(.

ijontichy 2019.11.11. 17:15:07

@Bánegressy: "megerősíti gyursáncékat(ami nem feltétlenül jó)"
Igen, valakik kupán vághatnák a hiperaktív ferit, hogy szedálják egy kis időre :-)
Félreértés ne essék, szvsz gyurcsány korántsem annyira feketeseggű, mint amilyenre a fideszpíár, meg a saját féreg elvtijei festették, de egyáltalán nem tesz jót a nyüzsgése. Ezt be kéne látnia. Nomeg azt, hogy jót tenne, ha az "országos politikusok" leszállnának kicsit az "önkormányzati politikáról", és hagynák őket dolgozni.

2019.11.11. 17:28:20

@ijontichy:
egyébként az sem túl biztató, hogy ez az ember nem mellesleg a mai magyar politikai elit legbizarrabb nárcistája(a fletot messze megelőzve); aszondja - talpig attilában(!): A Lenin-fiúk utódai ma is itt állnak velünk szemben, és egyelőre csak a virtuális világban, de ott folytatják, ahol 100 éve a Szamuelyk abbahagyták.”
ez odahaza folyton a tükörrel szemben áll(ül, fekszik, figurázik).
lehetne önreflexiója, de ez nem az.
ez a legtökéletesebb személyiségzavar.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.11. 17:44:03

@Bánegressy:

"lehetne önreflexiója"

Amikor gyerek volt nem játszott két tükörrel.

Apám borotválkozótükrét a szemem mellé raktam, aztán belenéztem a fürdőszobai tükörbe. Én már akkor önreflexiót folytattam.

neoteny · http://word.blog.hu 2019.11.11. 19:10:16

@Bánegressy:

"skizofrénia. vagy valami. kokótól, krekktől állítólag beüthet"

Az upperek idült használatától lehet pszichotikus állapotba kerülni.

Nem eszik az ember csak tolja az uppert, nem is alszik, pörög ezerrel egyre jobban kibillenő neurotranszmitter-szintekkel az agyában. (Meg vitaminhiányokkal.)

Amennyire tudom, Hitler 1942-től kapott naponta Pervitin (metamfetamin) injekciókat Dr Morelltől, a személyi orvosától. Hitler iszonyatos részletismeret-mennyiséggel rendelkezett a német fegyveres erőkről: haditanácsokon zászlóaljakig lemenően osztotta a stratégiai-taktikai észt. Amely egyre kilazultabb lett az idő haladása során.

Minden összefügg mindennel. Csak nem egyforma mértékben. :)

ijontichy 2019.11.30. 01:11:14

index.hu/belfold/2019/11/29/kover_laszlo_cof_harc_haboru_szabadsagharc/

Nem bír(nak) ez(ek) ezzel leállni. Harc, háború...
B...tok+ a háborúnak vége, a másik meg még nem kezdődött el. Szünet van, egyetek inkább perecet! (by Hofi) :-)
süti beállítások módosítása