1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2018.12.14. 09:05 HaFr

A NER már szegénységbe fordult; visszafordul-e a pályáján, mielőtt véres rezsimmé válna?

Képtalálat a következőre: „kossuth téri tüntetés”

A legújabb Eurostat összesítés szerint az életszínvonalat tekintve csak Bulgáriában rosszabb a helyzet, mint nálunk. Ott 54 százalékos az a mutató (a 100 százalék az EU vásárlóerő paritáson mért egy főre jutó tényleges fogyasztásának átlaga), míg Horvátországban szintén 62 százalék. Figyelemreméltó, hogy amíg Romániában 2015-ben – amikor Magyarország 63 százalékon állt – az AIC 58 százalékos volt, 2017-re már 68 százalékra nőtt. Kellően tudja értékelni az olvasó ezt a tényt a rendszerváltás korábbi stádiumainak és aspirációinak fényében?! Hogy Románia is megelőzött már minket? Nota bene, a mindent mindenkinél jobban tudó, mások által irigylendő, világ-köldöke  magyar nemzetet?  Pedig csak annyi történt, hogy megint kiderült, nincsenek csodák: a NER-t elérte minden központosító, korrupt, hazug, amatőr álmokat kergető rezsim sorsa; a nyugati adófizetőktől érkező hatalmas pénzforrások ellenére is hanyatló pályára került a gazdasági és társadalompolitikai teljesítménye. Nincs ebben semmi különös. Orbánnál okosabb embereknek - akik pl. a kommunisták között voltak - sem sikerült irracionális vágyakból és pszichotikus akaratból élhető országot csinálni.

Ha valaki Budapesten jár, de közben ismer nyugati és északkelet-európai városokat, pontosan tudja, hogy Budapest hanyatlik; a NER-lovagok elnyerte, többnyire rossz minőségű, ízléstelen beruházások mellett a régi lakókörnyezet hanyatlik, az infrastruktúra hanyatlik, a városi élet minősége sok évvel ezelőtti állapotokat tükröz. Aki a vidéket is ismeri Budapesthez képest, ott a leszakadás Európától - mivel eleve hatalmas behozni való volt az azonos nagyságú városokhoz és kistelepülésekhez viszonyítva -- már behozhatatlannak látszik ebben az évszázadban. Kelet-Magyarország néhány tucat néhány tenyérnyi irdatlan pénzen kistafírozott belvárosán kívül nem létezik a jövő számára.

A NER fokozódó erőszakossága nem véletlen. Torzítja a szemléletet az ellenzék eddigi inkompetenciája, amely az utóbbi néhány napban demokráciákban nem szokatlan akciózásba fordult, de akár a parlamenti, akár az utcai jeleneteket nézzük, ezek mindenről árulkodnak, csak politikai stratégiáról nem. A NER azonban ettől függetlenül megítélhető a jogszabályalkotása és alkalmazása terén: olyan rezsimről beszélünk, amely az egyre többek által belátott és még belátandó kudarcosságát nagy eséllyel vérrel fogja megpecsételni, mert nem tehet mást. Már több éve visszatérően elemzem ezen a blogon, hogy Orbánnak nincsen exit stratégiája, amellyel békében, belátva a kudarcait el tudná engedni a hatalmát. Különösen az orosz behatolás - pontosan még nem ismert, csak sejthető - mértékében vélhetően már a döntés sem egészen maradt az ő kezében. Félő, hogy Orbán politikája következtében Magyarország már rabjává vált a nyugati világot bomlasztó olyan konzorcium akaratának, amely akkor is meghatározza ennek az országnak a pályáját, ha adott esetben ez már a vezetői igényeivel sem találkozik.

Orbán és társasága vitán felül állóan a bűnözőké. Az övékénél sokkal nagyobb kaliberű érdekek hálójában, ami a rezsim "normalizálódását" akkor is valószínűtlenné tenné, ha a kudarc belátása megtörténne. Ettől azonban nem lesz okvetlenül nehezebben elzavarható a rezsim, mert most már világos, hogy ez utcai harcok nélkül semmiképpen sem fog menni. Mivel a magyar demokrácia nem demokrácia és nem tudja becsatornázni, politikai döntésekké transzformálni és levezetni a valós társadalmi akaratot, ez az akarat - ahogy folyamatosan erősödik - csak a demokrácián kívül tud majd megnyilvánulni. Fogják majd - hogy már el is kezdték - ezt az akaratot mindennek elhazudni, de annál rosszabb lesz majd a végkifejlet.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr6214481870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moin Moin 2018.12.14. 09:16:35

Látod, mekkora lángelme volt Torgyán: "Patakvér fog folyni!"

Csak a dátumot nem közölte...

DrGehaeuse 2018.12.14. 09:55:41

@Moin Moin: Szegény Józsi látnok volt, de amit ő várt az már megvolt 2006-ban és akkor is csak nagyon kicsi patakokban folyt a vér az arcokon, karokon és mellkasokon. Most azok vannak kint az utcán akiknek csak háttérzaj volt a nintendóhoz vagy Xboxhoz a "gyurcsánytakaroggy". Az ő vérük nem fog folyni.

Saga 2018.12.14. 11:06:38

Asszem újra elolvasom Csepeli György A hatalom anatómiája című könyvét.

fgzb 2018.12.14. 11:46:06

A rezsim olyanná válik ,mint az áldozatát marcangoló cápa: egy ponton túl a vértől megrészegülve már nem tud leállni és az őrjöngésig fokozza a támadást.
A rendszer még jó ha csak tüntetésekkel fog végződni, de inkább káosszal és anarchiával.Sajnos Magyarország csak ilyen selejtes vezetői garnitúrát tudott kitermelni, aminek majd súlyos és drasztikus árát fizetjük ki. Most már mindegy, legyen ami lesz.

Khonsu 2018.12.14. 13:11:38

Nem tudom meddig tart ki a lendület. A korábbi évek tapasztalatai alapján azt mondanám, hogy néhány hét múlva már megint csak a hallgatás és reménytelenség lesz, de ne legyen igazam...

Annak, aki a kivándorláson gondolkodott, most mindenképp sokat segített a kormány a döntésben...

Más eredménye nem hiszem, hogy lesz. Már túlságosan előrehaladott a kór.

Bogomil 2018.12.14. 13:46:51

2009-ben ez a bizonyos AIC (tényleges egyéni fogyasztás, a vásárlóerő-különbségek kiegyenlítésével) Magyarországon az EU-átlag 62%-a volt, most pontosan ugyanannyi, csak közben Románia és Lettország (akkor 46, illetve 52%-on álltak) is elhagyott bennünket.

Moin Moin 2018.12.14. 16:49:09

@Khonsu: "Nem tudom, meddig tart ki a lendület." - Az a baj, hogy azok sem tudják, akik csinálják. Úgy meg kurva nehéz elérni a célt, ha nem is tudják, mi az és hogy mit is csinálnak tulajdonképpen és azt a valamit meddig kell/fogják csinálni...

Egy-két jól megfogalmazott és jól elhelyezet kérdéssel, megjegyzéssel annyira feldühíthetők ezért ezek a tüntikézők, hogy úgy kezdenek viselkedni a kérdezővel szemben is, mintha ő lenne maga Orbán. ...Így voltak ezzel pl. a Millások is - emlékszik még valaki rájuk?:-)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.12.14. 17:21:56

@444: ez, mondjuk, tévedés, de legalább rövid

DrGehaeuse 2018.12.14. 17:54:10

@Poszt:

Orv-bán annyira tehetetlenül viselkedett a parlamentben mint egy vidéki párttitkárból lett polgármester a taxisblokád idején.
Oxit stratégia szerintem van: Gazprom (vagy Roszatom) tanácsadói poszt várja mint Schrödert anno.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.12.14. 18:05:09

@DrGehaeuse: jó, én exit alatt azt értem, hogy itthon tud maradni egy választásokat követő, békés hatalomátadás után

Janossz 2018.12.14. 18:41:15

@Khonsu: Pedig olyan szépen indult minden.
Sikerült elvenni a rokkantaktól a járulékaikat, fegyveresektől(!)a kedvezményeiket, tanároktól az óraszámaikat, meg a tanszabit, mindenkitől a műszakpótlékot, a nyugdíjasok dalolva cserélték a svájci modellt színes utalványokra....

Aztán most valahogy elromlott minden. Nem állami függésben élő tömegek magánéletét tollvonással elvenni úgy látszik mégsem lehet.
És ezek mehetnek is, bármikor, többszörös bérért.
Bele sikerült nyúlni a darázsfészekbe, nem szerencsés.

Janossz 2018.12.14. 19:36:24

@444: Sajnálattal közlöm Veled, hogy a szófosó trollokkal való kommunikációt alapos megfontolás után megszüntettem. Beszélgess másokkal!
Adieu!

2018.12.14. 19:47:33

@444:
jó. ezt a problémát meg(mármint, hogy kik mennyiben ismerik fel az érdekeiket és kiállnak-e értük, vagy meghunyászkodnak és inkább azokra támadnak, akik nem biztos, hogy a közvetlen érdekeikért, de ezért a bizonyos jól-rosszul értelmezett önrendelkezésért legalább az utcára mernek menni, balavány(nem tudom soros hányadik ujja :D) magyarázza el. és persze mások is.
"Az önrendelkezés a többség számára túl bonyolult, és riasztó a vele járó felelősség; a politikai váltógazdálkodás fárasztó és kiábrándító, a jóról és rosszról, szépről és igazról szóló viták nem vezetnek sehová. A legjobb, ha jön egy erős vezér, aki megmondja, hogy mi a jó, a rossz, a szép és az igaz. (Némi jólétért cserébe még az se baj, ha korrupt; jut is, marad is.)"
24.hu/poszt-itt/2018/08/14/balavany-gyorgy-mar-miert-ne-volna-fasiszta-az-orban-rezsim/

2018.12.14. 20:26:20

@444:
amíg a gyári munkások a(fölöttük álló) hatalomtól várják el, hogy nekik "jó legyen", max annyi beleszólással, ami most nekik van, addig számukra természetesen tök8, hogy kinek a kezében van a hatalom(némi jólétért cserébe még az se baj, ha korrupt; jut is, marad is.) balaványt, g fodort, gajdicsot nagy valószínűséggel nem is ismerik.

2018.12.14. 21:25:20

@444:
igen, de ez nem egészen csak erről szól.
ki mondta, hogy balavány mellé kell állni?
attól még az idézet mondhat igazat.
én meg azt nem értem - illetve értem, de itt jön el a belátás, hogy ennek az országnak ez a sorsa rendeltetett, hogy a tüntetők miért nem kapták fel orbánék 2006-os, vagy 8-as tüntijének a molinóját, hogy "nem leszünk gyarmat". amit ebben az esetben sokkal inkább jogosnak érzek.(ugye? ha lenne bennük egy csöpp hazafiasság! ;) )
pontosabban nem hagyjuk, hogy komprádoraink gyarmatosítók rabszolgáivá tegyenek minket.
ez most legalább annyira igaz(vagy még sokkal inkább) és hatásos is lehetne. legalábbis teljesen más fényt vetne a tiltakozásokra és többletértelmet adna nekik, amit viszont cinizmus lenne vitatni.(ami persze még nem jelenti azt, hogy ne tagadnák ezt akár gyurcsán szájába illő érvekkel)
balfaszok. töketlenek. tökéletlenek.
akkor a budai állami haszonélvezeti középosztálybeliek, meg újgazdagék kimentek az utcára tömegével, hogy megvédjék a komcsizmusban megszerzett komfortzónájukat, most meg simán odalöknék a dolgozókat, hogy többletmunkával járuljanak hozzá az Ő járadékaik növekedéséhez(is). no nemá'!

2018.12.15. 06:51:22

@444:
így működik nyugaton is. amerikában is, németországban, franciaországban is.

hát majd meglátja az a még itt állomásozó kisszámú képzett magyar munkaerő, aki még csatlakozni fog hozzájuk.
itt a túlórával, meg az ilyen béremelésekkel csak rövidtávon lehet kielégíteni a zembereket. nemzeti radikulásokkal meg végképp nem(igaz, selyemfiúkkal sem).
ez sem csak gazdasági problémákról szól.
a magyar emberek frusztráltsága, elégedetlensége(a tiéd is, hiába tetszik neked ez az erőből való politizálás, különben nem lógnál állandóan itt), hogy azt ne mondjam boldogtalansága ezeknél a felszíni jelenségeknél sokkal mélyebbről fakad és ezt orbanizmus nem gyógyissa.
a bácsi írásai sztem alapjában erről szólnak, bármilyen konkrét jelenséget tárgyalnak, bármennyire keresnek kapaszkodókat bennük azok akik csak a felszínt képesek meglátni, érteni.

2018.12.15. 09:30:09

@444:
szerintem csak frusztráltak.
mindent megtalálnak, ami nekik kell, ha már a kulturális problémáknál tartunk, csak nem náluk van a tőke, ami ahhoz kéne, amit a másik oldalban a kizárólagosságnak éreznek és amit ők szeretnének.
gyenge a marketingjük(megvetik, nem csoda, ha nem mukod), rossz az(politikai) érdekérvényesítő képességük, főleg az erő első szándékból való alkalmazására épít stb

2018.12.15. 14:09:39

az akadémia, a professzorok bat. köre meghajol, a szüntelen szívatott közszolgák meghajlanak, a nagyvállalkozók, multik egy része jól elvan, dolgozóik egy része elmagyarázza, inkább orbán mint "vohamed", a szívatott rendőr nem egyszerűen a kötelességét teljesíti hanem meg is alázza a tüntetőt, be akarja szakítani a fejét, aztán végül mari néni magyarázza el a piacon, hogy orbán legalább megvédi az országot a migránsoktól.
legelutasítottabb pártok: jobbik, kétfarkúak, mszp, dk
legnépszerűbb párt: fidesz

nem lesz itt semmi, tüntikéznek, "megunják, hazamennek"
pláne hogy jönnek az ünnepek

2018.12.15. 14:15:52

@erikgross:

és kire váltjuk le?

az orbán nélküli fideszre, azaz a jobbikra?
a fasisztoid mi hazánkra?
a valamiért kétfarkú kutya névre keresztelt szavazatelvevő bazári majmokra?
párszázalékos momentum-nyikhajokra?
táncoslábú bűnözőre?
ungárpéteres nem lehet más a politikára?
mszmp-utódpártra?
soha létrejönni nem tudó hatékony együttműködésre?
ugyanmár

2018.12.15. 14:19:22

@444:
frusztráltak mert minden megnyert választás ellenére, minden bekebelezett vagyon ellenére, a megállíthatatlan, mert nincs aki megállítsa törtetés ellenére motoszkál bennük az ebül szerzett jószág tudatalattija.
a túlzabáltan éhen maradottság, a telhetetlen mindent birtokolni, de a megszerzettek fölött teljes kontrollt gyakorolni képtelenség érzülete.
mert hiába legitim a hatalmuk, de akkor is csak hatalombitorlók módjára képesek gyakorolni.
az egymásnak gazsulálás, a bokacsattogtatás-parolázás az még nem elismertség.
mert "itt az ember nem királykodhat, itt utcai harcosként az evidensen jó döntésért is meg kell harcolni" és még akkor sem.
mert utcai harcokba fog kényszerülni akkor is(sőt, egyenesen keresi az alkalmat rá), ha láthatóan nincs kellő támogatottsággal rendelkező erő, amelyik leválthatná.
mert a tudatalattikban ott motoszkál, hogy "Orbán és társasága vitán felül állóan a bűnözőké".
mindenkiében.
(de közben hova lett a hozzászólás? csak nem?! már megint.)
mindegy. ha a kérdéseidre választ keresel olvasd a hafr.blog bejegyzéseit. ha emberkedni akarsz, jelentkezz egy orbángárdába(alapíts egyet). már úgyis elkerülhetetlen hogy ilyen is legyen előbb utóbb.

Janossz 2018.12.15. 14:37:02

@erikgross: " és kire váltjuk le? "
Kire akarták váltani a császárt a 48-asok?
Kire akarták váltani az MDP-t az ötvenhatosok?

A jelek szerint annyi év után olyan sok sérelem halmozódott fel a társadalom különböző rétegeiben, hogy összeér az elégedetlenség. Ez most (szervezetlenül) valódi összefogásnak látszik, helyezkedő "politikusok" praktikái nélkül.

Célkereszt 2018.12.15. 14:59:07

Csak nekem tűnik úgy, hogy a Fidesz III. Richárd útjára lépett, és eldöntötték, hogy gazemberek lesznek? Esetleg küldetéstudatuk van. Jó, de mi lenne a célja a küldetésüknek?
Talán az, hogy ismét kereszténnyé teszik a magyarokat? A magyarok csak felszínesen keresztények, sose élték meg elég mélyen, hogy mi is a kereszténység.
Örök időkre meghatározó erővé teszik a jobboldalt( illetve nem tudom, hogy milyen oldalon állnak ők), ezért van a harácsolás? Éppen lehet, hogy fordítva lesz: hosszú időre megsemmisítik a jobboldalt.
Az egyházak mohóságát sem értem. Jelenüket, jövőjüket az aktuális politikához kötni életveszély.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.12.15. 15:17:39

A hatnapos munkahét törvény a multikat szolgálja ki. Ha csúcsra kell járatni a termelést, akkor ezen törvény előtt ki kellett fizetni a túlórát, de ha leállították a termelést ideiglenesen, akkor is fizetni kellett.
Most ez nincs, túlóra pénzt nem kell fizetnie, hanem "lecsúsztatja" amikor csökkenteni kell a termelést.
A Fidesz simán lefeküdt a multiknak. Kiszolgálja Sorost. És a sok idióta tapsol ennek.

Laikus Mérgelődő 2018.12.15. 16:00:57

@444: Miért kellene az szdsz vagy Soros kultúrpolitikáját porig rombolni?
Régebben nagyon jól megfért egymás mellett többféle kulturális irányzat. Még a Nyugat c. folyóiraton belül is, nemhogy országos szinten.
Ez a csak egy maradhat "kultúrpolitika kizárólag a nácikra és a komministákra jellemző. ... Meg a Fideszre.

ember100 2018.12.15. 16:44:00

@erikgross:
Helló !

Nem , nem és nem !
Nem kell leváltani a Fényességes Vezetőt csak meg kellene akadályozni a 2/3 ot , összefogás stb.
Hátra dőlve élvezném mit össze nem kínlódna , szenvedne hogy KONZULTÁLNI kell másokkal is :)

igazi hős 2018.12.15. 17:02:25

@DrGehaeuse: Elég snassz lenne a tőlünk ellopott egymilliárd euróval a zsebében beállnia dolgozni, úgy, hogy eddig még egy percig sem tette. Inkább vesz magának egy argentín megyét saját focicsapattal, legalább lát jó focit is öregségére.

Kicsigyerek 2018.12.15. 17:19:35

Ebbõl elõbb lesz polgárháború, minthogy a hatalomnak mennénk. Itthon egy-két precedens volt a felkelésre, mind le lett verve. Meg hát könnyebb a szomszédot agyonverni, mint az utcán az éles lövedék elé állni.

2018.12.15. 17:20:03

@ember100:

tévedés. az egész kétharmad túl van lihegve. ha orbán nem takarodik el végleg, akkor átmenetileg visszaszorul, később visszatér.

ember100 2018.12.15. 17:34:50

@erikgross:
Helló !

Sajnos nincs túllihegve .
Úgy csinál mint egy király , egyéni indítványokkal , rendeleti "kormányzás" van EZT kellene megyzüntetni !

V. Vendetta 2018.12.15. 17:49:56

@Janossz: Orbánc és rühes hordája folyamatosan kaktuszba bassza a faszát. Pengeélen táncoltatják a makkjukat. És ugye tudjuk: addig húzogatja az alvó oroszlán pöcsét a kis sunyi csuti tetű, ameddig az a seggnyaló bumburnyák birkacsordájával együtt fel nem falja.

V. Vendetta 2018.12.15. 18:10:12

@ember100: Ezekkel az egyéni indítványokkal egyszer belefutnak egy kurva nagy pofonba. Csak idő kérdése. Lehet már most megtörtént az a pofon a munkásokat kizsigerelő törvénnyel. Itt a középkorú középosztály faszára tapostak. És az is nyílvánvaló, hogy a magyar ember nem egy kínai robot, aki szeret egy héten hét napot dolgozni.

Commandante Jayasuriya 2018.12.15. 18:27:20

@V. Vendetta:
Sőt, nem csak a középkorúak farkára léptek, hanem minden olyan fiataléra, aki a jövőben itthon kívánt volna munkát vállalni. Mert egy dolog a csak egy kivételezett réteg számára nyújtott lakásvásárlási kedvezmény, de ezután hogyan tervezhetne az egyébként is feszített körülmények között élő több gyermekes huszon, harminc éves azt, hogy a családjára is fordíthat egy kis időt, ha most elveszik tőle ezt a lehetőséget is. Ennek biztosan egy tömeges kivándorlási hullám lesz a vége.

sutyerák 2018.12.15. 19:01:03

@FrVili: jó a duol cikk. leírja mi történik,de azt rohadtul elítélve.
-van hogy én is így írok:pl. teljes mértékben visszautasítom,hogy egyes felelőtlen emberek bűnözőnek és a haza elárulójának nevezzék orbánt.

alakul ez. lesz még jobb is,csak megint a sorok közt olvasunk pár hónapig. -mert ez a rezsim omlik,de nagyon gyorsan

Janossz 2018.12.15. 19:19:04

@V. Vendetta: Túl messzire mentek érdemi ellenállás nélkül.
Ez elbizakodottá tette őket. Az meg nem jó tanácsadó.

V. Vendetta 2018.12.15. 20:11:33

@Laikus Mérgelődő: Pontosan. A fidesz=fasiszták=kommunisták. Ki is találtak rá egy új fogalmat: illiberalisták. Ezen rendszerek sokmindenben megegyeznek. A legfőbb a hasonlóság az eszmerendszerüket elutasítók üldözése.

DrGehaeuse 2018.12.15. 20:30:31

@igazi hős: Ez tényleg egy valós opció!

exterminador 2018.12.15. 20:56:31

Úgy tűnik, ennek a kormánynak nem csak az oroszok, de a német multik is diktálnak. Le sem tagadják.

Laikus Mérgelődő 2018.12.15. 21:51:02

@V. Vendetta: Szándékosan írtam nácikat és nem fasisztákat. Horthy gyakorlatilag fasiszta volt, Ferencjóska meg annyira autokrata, hogy az már abszolutista, mégis megfért a keresztény-konzervativizmusuk mellett a szabadelvűség, a népi és urbánus kultúra sőt még a balközép is.
Ezzel szemben - ahogy 444 is írta - Orbán minden márt "porig akar rombolni".

pioneer2016 2018.12.15. 22:06:21

Párizsban történtekről kell mintát venni. Ha tömeg és kitartás van a kormány és kormányfő előbb, utóbb megroggyan.

cavalry 2018.12.15. 23:52:21

@Célkereszt: Nem bonyolult ez a dolog. Fogalma sincs egyik pártnek sem hogy mit kellene tenni. Sodródás van, és közben praktikusan létrehozzák a kisérleti magyar kapitalistát, aki gyáva, mert nem a termelés a fontos neki hanem vesz egy szállodát vagy tizet. A pénze megy a kukába. Mindezt persze az adófizető fizeti, amig itthon van. De kimegy akinek van 2 deka esze. A fiatal egyetemisták skandálása komolytalan, könnygáz sem kell, nem is mernek nekimenni a rendőröknek, fotóznak a telóval és most ők a hősök, lesz mit megdumálni a facebook-n - egy kirakatot sem törtek be, nem égett egy autó sem stb. Ez csak bohóckodás. Ha majd a retro "pesti scrácok" féle csapat kerül elő, akkor meg lesz egy kis munkája utána az építőiparnak, de eredmény akkor sem lesz, legfeljebb kapnak ajándékba egy campingszéket meg egy emlékművet 20 év múlva. És? Az ország nem más mint egy munkaerő bánya és kis piac a nyugati tőkének. Ezt meg jól csinálja OV és GYF is, tök mindegy ki van. Estimese: 1956-ban bejött a házunkba egy csapat ilyen fiatal mint ezek, puskákkal, és egy géppuskával. Mondták apáméknak (ő mesélte) hogy most ők innen a tetőről lőni fogják a a Citadellát. Kérdezték a katonaviselt felnőttek hogy ugyan minek? Puskával értelmetlen, meg ott fent már ott áll az orosz tüzérség meg egy csomó harckocsi, szarrá lövik az egész házat 10 perc alatt, tehát húzzanak innen. A fiúk azt mondták hogy ők most harcolni akarnak a szabadságért. De nem itt - mondták a felnőttek és ha nem érthető kaptok egy két frászt is. Akkor bocsánat már el is megyünk mondták a fiúk udvariasan, állig felfegyverkezve, és elhúztak a fenébe.

Világít a torony 2018.12.16. 01:41:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ez már igazi elme bajnokság. Elárulnád mi köze Sorosnak a túlórákhoz, és a különbíróság megalakításához?

Célkereszt 2018.12.16. 17:09:46

@cavalry: Köszönöm, hogy kifejtetted a véleményedet, bár nem hiszem, hogy bármire is refrektáltál volna abból, amit én írtam.

cavalry 2018.12.17. 00:25:44

@Célkereszt: "Jó, de mi lenne a célja a küldetésüknek?" Nincs nekik olyan, mert akkor már elmondták volna.
süti beállítások módosítása