1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2017.11.16. 13:45 HaFr

Akarja-e Ön, hogy "Mészáros Lőrinc" a Fidesz segítségével félmillió forintot vegyen ki az Ön zsebéből 2018-ban?

Image result for fidesz rablás

A kérdésnek -- ha utánaszámolunk -- valamivel nagyobb a létjogosultsága, mint ennek: "Akarja-e ön, hogy Botka László segítségével közvetlen környezetébe migránsokat telepítsenek?" Márpedig a szegedi Fidesz rövidesen ez utóbbiról kezdi kérdezni a helyi népet. Botka -- akit az MSZP kicsinált, ami nem csoda, hiszen a saját kormányfőjelöltje volt, és 2006 óta az MSZP tudvalevőleg önmaga kicsinálásáról szól -- mára visszavonult szűkebb szegedi pátriájába, de elég sokszor hangsúlyozta az utóbbi évben, hogy a világért se bontaná a le a kerítést. Mi sem természetesebb ezek után, hogy a Fidesz az illegális migráció és a kötelező betelepítési kvóta támogatásával vádolja teljesen légből kapottan -- mondhatnám, a választókat hülyének nézve, de hát ha a választók nem tartják magukat hülyének, és kivált nem tartják hülyének magukat azok, akik a Fidesz helyi erőinek fenti kérdését egyáltalán megfontolják, akkor a Fidesznek sem kell hülyének tartania őket (már).

"Akarja-e, hogy a Fidesz Putyin segítségével eladósítsa Önt, az Ön gyermekeit és azok gyermekeit a jelenlegi és jövőbeni fizetéseik 80%-a erejéig?" Jó kérdés? Jó, mert van igazságmagja és épp csak egy picit túloz. Egy kicsit is populistább -- és főleg politikusabb -- ellenzék akár kampányolhatna is vele.

"Akarja-e Ön, hogy Orbán Viktor rokonai felvásárolják az Ön utcáját és végül kiforgassák Önt is a vagyonából?" A mai állás szerint ez már meredekebb kérdés, de apró igazságmagocska még így is van benne, konkrétan annyi, hogy Orbán Viktor és környezete a fizetéseiken túl szervezett módon nagy tételben közpénzen gyarapodik, aminek jobb helye lenne a polgárok zsebében. Mari néni és Pista bácsi 300 vagy 3000 ezer forinttal kevesebbet tud költeni a heti piacon -- attól függően, hogy mennyi az eredeti jövedelmük --, mert Orbánéknak jobban megy. Ezen kívül a jogrend romokban. A szcéna készen áll jószerivel bármire.

"Akarja-e Ön, hogy Rogán Cecília és gyermekei fideszes segítséggel hagyományőrző Ákos-koncerttel lepjék meg Önt a Cilike Barátai, Gyermekei és Férje Bt. szervezésében?. A részvétel ingyenes, ha Ön támogatja a pasaparki lakóközösség madeirai életmódprogramját havi 10 ezer forinttal 10 éven át. Ha nem áll módjában támogatni a közcélokat szolgáló életmódprogramunkat, úgy az adóhatóság megtalálja majd a hiányzó összeg kétszeresét Önnél. Válaszát postafordultával kérjük a konzultációs kérdőív mellékleteként." Jó kérdés, ott a mag benne. Magok. Magocskák.

A Fidesz hülyének nézi Önt. Ön ne tegye. 

Kezdeményezzen inkább aláírásgyűjtést ezzel: "Akarja-e Ön a 2018-ban megalakuló parlament és kormány tagjainak a közvetlen családtagjaikra is kiterjedő teljes körű, nyilvános vagyoni elszámoltatását 1989-ig visszamenően? Ha igen, akarja-e továbbá, hogy még a jelen országgyűlés törvényt alkosson annak érdekében, hogy a Számvevőszék független testületet hozzon létre a saját kebelén, amelyik ezeket a vizsgálatokat lefolytatja, amelyek végeztével az elszámoltatáson megbukó képviselők és kormánytagok automatikusan elveszítsék parlamenti mandátumukat, illetve kormánytagságukat?" 

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr8413285175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.16. 16:42:30

Nem, nem akarjuk.

De azt még kevésbé akarjuk, hogy ennek a tízszeresét síbolja el Soros és Brüsszel.

Szóval marad Mészáros.

neoteny · http://word.blog.hu 2017.11.16. 16:57:24

"a jelen országgyűlés törvényt alkosson"

Holló, másik holló, szem, kivájás, nem.

ijontichy 2017.11.16. 18:32:06

@HaFr: Mi retek? Továbbképzésen jártál populizmusból? ;-)
Ezzel szvsz. két pici bibi is van. Egyrészt, hogy aki erősen vevő a populizmusra, az már mind agyilag leépült függő, a Vitya & Co. húszévi áldásos működése nyomán. Namármost, valami olyan új, szintetikus cuccra kell rákapatni, amire való áttérés nem jár azzal a mellékhatással (avagy megakadályozza azt), hogy tudatosulnia kell a kedves bretegben, miszerint "jótevői" húsz éve mérgezik. Márpedig a fenti kérdésekben (még az utolsóban is) ez implicit benne van.
Másrészt, aki viszont nem annyira vevő, az vagy elhúzott már a Lajtán túlra, vagy annyira burnoutos, hogy egy eléggé hitelt érdemlő csapatnak kéne beígérni neki, hogy rezsimváltó buliként a vitya & co. fogai fognak körmérkőzést játszani a bennmaradásért az alcsúti stadionban, és a bevételt a rezsim (elme)károsultjainak kezelésére fordítják :-)
Szóval a fenti poszt műfajilag leginkább egy ima, ami nem baj egy hívő embertől. Remélem meghallgattatik.

GyMasa 2017.11.16. 20:35:17

...de elég sokszor hangsúlyozta az utóbbi évben, hogy a világért se bontaná a le a kerítést...
Kár, hogy pont akkor nem fogalmazott eben a témában tűpontosággal, amikor az a legfontosabb lett volna.
A LEGELSŐ alkalommal...
...Fidesz az illegális migráció és a kötelező betelepítési kvóta támogatásával vádolja teljesen légből kapottan...
AZ lehet, hogy légbőlkapott, de szerintem tökéletes trollkodás, illetve szerintem most van az, hogy izzastják Botkát még egy kicsit, hogy egészen biztosan ne jusson eszébe 4 év múlva sem újraindulni. Járulékos eredmény pedig az, hogy a lehetséges további jelölteknek is üzenetet küldenek..
A kérdések jók, csak kissé finomkodóak! :-)
A legutosó kérdésnél pedig én hozzátenném kötelező jelleggel a büntetőeljárás elindítását.
Illetve felállítanék egy szervezetet erre, olyat, mint, ami Romániában is van.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2017.11.16. 20:35:54

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Magyarországon születtél, itt élsz? Vagy ha külföldön is vagy, tervezel visszaköltözni? Te komplett idióta vagy, ha azt hiszed, hogy a magyar elitet érdekli a haza, az emberek sorsa. Én már halálosan unom, hogy az én véremen is híznak ezek a nagypofájú urizáló paraziták.

abdul hackeem 2017.11.16. 22:01:59

lézerdzsoni szerint pedig nincs köze a kormány (fidesz) propagandájának a magyarok migránsellenességéhez. Ergo hülyének nézi.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 06:05:42

@Gamma Leonis:

Az elitet mindig érdekli a helyzet. Ezért kell az elit rosszabb része számára megakadályozni a hatalom megkaparintását.

neoteny · http://word.blog.hu 2017.11.17. 06:20:40

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Az elitet mindig érdekli a helyzet."

Igen, a saját helyzete.

"az elit rosszabb része"

A politikai elitnek csak rosszabb része van.

GyMasa 2017.11.17. 10:12:53

@neoteny:
Egyet ertek!
Az elit szamara a "pornep" igazabol egyfajta "szukseges rossz"...

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 10:31:39

@neoteny:

Van egy kommunista haverom, aki azt mondja amit te: egy egysége liberális elit van, melynek része a ballibek, a Jobbik és a Fidesz, s mindnyájan a nyugati rabszolgatartók csicskásai.

Csak hát a tények ezt sehogy se támasztják alá.

A haverom se tud soha értelmes választ adni, miért harcol akkor ez az egységes elit egymással. Az a válasz, hogy ez csak harc személyek közt, de nem eszmék közt nem tűnik meggyőzőnek.

neoteny · http://word.blog.hu 2017.11.17. 10:45:53

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Van egy kommunista haverom, aki azt mondja amit te: egy egysége liberális elit van, melynek része a ballibek, a Jobbik és a Fidesz, s mindnyájan a nyugati rabszolgatartók csicskásai."

Csak én nem ezt mondom.

"A haverom se tud soha értelmes választ adni, miért harcol akkor ez az egységes elit egymással."

Azért, mert mindnyájan az államhatalom birtoklásából (lényegileg a beszedett adókból) akarnak megélni, de minél kevesebben birtokolják az államhatalmat, annál több jut egy-egy politikusnak. Vagyis a politikusok versenyben vannak egymással a célszerűen minél kevesebb államhatalom-gyakorlói pozícióért.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 10:51:27

@neoteny:

Az országot vezetni kell valamilyen elvek alapján. Jelenleg 2 opció van, a Fideszé a kisebbik rossz. Ennyi az egész.

neoteny · http://word.blog.hu 2017.11.17. 10:56:01

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Az országot vezetni kell valamilyen elvek alapján."

Ez az a propaganda amit a politikusok azért tolnak, hogy a bircák azt gondolják, hogy a politikusok hiányában eljönne a világvége.

Laptop7712 2017.11.17. 18:43:21

Hafr, az történt, hogy az elmúlt 30 évben sikerült a kedves elitnek - ebbe beletartozik a gazdasági, és a politikai elitnek hazudott embertömeg az elmúlt 30 évben - elárulnia a kapitalizmust. A magyarnak fingja nincs arról, hogy milyen az, amikor a saját erejéből egyről a kettőre jut.

Íme egy cikk:

mno.hu/velemeny/vissza-a-multba-2428208

Idézet belőle:
"Ami idehaza folyik, nemcsak azért gond, mert igazságtalan, hanem azért is, mert korlátozza a versenyt, s közben megakadályozza, hogy a valóban életképes cégek kitörhessenek, és egészséges gazdaság alakulhasson ki, amely képes a megújulásra, a korszerűsödésre.

Mindezek következménye, hogy a magyar társadalom meggyűlölt egy olyan rendszert – a kapitalizmust –, amelyben tulajdonképpen egy percet sem élt. "

Szánalmas az egész.

Rot 2017.12.08. 20:53:47

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A Fidesz a kisebbik rossz? Ha-ha-ha
Általuk pont olyan mélyre süllyedt az ország erkölcsileg, mint a Betegcigány mentálisan.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.09. 09:05:31

@Rot:

Erkölcsi emelkedés van, nem süllyedés. A nép megérezte erejét.

ijontichy 2017.12.09. 09:32:25

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Valóban, van abban valami "erkölcsileg felemelő", ahogy megvalósul az "akinek semmilye sincs, az annyit is ér" :-/. Az eü. lerohasztásával egyfajta khmm... endlösung (mert nekem erről nem Sánta: Sokan voltunk-ja jut eszembe). Lehet, hogy én egy rohadt kapitalista vagyok, de az én "morális-erkölcsi gyomrom" ezt nem veszi be. A 21. sz-i Európában nem. A közoktatás elleni "merénylettel" (vö. (párt)szolgaképző) együtt pedig már semmiképp. Eliminálni a ballasztot, de zömében előtte még jól meg is alázni... valóban erkölcsi top :-/.
A magyar társadalomra nem igazán jellemző, hogy bármivel becsületesen szembe tudna nézni. Trianon, kommer rezsim, rendszerváltás stb. Ezzel se fog, azonban ezek a dolgok, mégis mint valami erkölcsi fekélyek ott rohasztják az egészéges szövetet. Hazudni magunknak - rossz politika. A rendszer neve NER, urakodói az Erynnisek :-/

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.09. 09:53:53

@ijontichy:

NER = japán-koreai-szingapúri modell. Nem a kedvencem, de jobb mindenképpen a ballibek által szorgazlmazott modellel.

Az egészségügy, az oktatás köszönik, jól vannak. Stabil közepes szint, mint mindig 1990 óta.

Az erkölcsi fekély a liberalizmus, ezt kell lassan kivágni teljesen. A nép nem akar kapitalizmust, liberalizmust, nyitott társadalmat.

ijontichy 2017.12.09. 10:15:21

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "A nép..." Aki túl sokat hivatkozik a "nép"-re, az ingyenélni akar.
Az Eü addig van jól, amíg van pénzed a privátra. Olyan jól van, hogy hozzátartozóm azért él, mert én fizettem a műtétjét (Ausztriában), amivel helyretették a honi eü. szimpla epekőbarmolását. A fiamat meg majd tolószékbe juttatta a félművelt félázsiai remek színvonalú eüje egy szimpla sulibeli bokatöréssel. Azóta bánom, hogy kivártuk az érettségijét a költözéssel.
Mo. egyben tényleg stabil: az önhülyítésben. Illetve nem: rosszabb. A 90-es évek első felében még ki merték mondani, hogy sajnos nagy különbség van a túlélési esély tekintetében a magyar, meg az osztrák "kórházig eljutott" betegek esetében, és ezen kell változtatni. Félig megvalósult. Ma már nem lehet kimondani :-/.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.09. 10:53:01

@ijontichy:

Nem mondtam, hogy nem kell javítani.

De ehhez pénz kell. S ehhez pediga következő dolgok szükséges a 2018-2022 közti ciklusban:
- a minimálnyugdíj növelése a létminimum szintjére,
- a minimálbér növelése a létminimum másfélszeresére,
- az átlagbér 100 %-os emelése,
- a tőke adóterhének drasztikus emelése,
- bivalyerős állami szektor kiépítése,
- a pénznyomtatás felpörgetése,
- FNA bevezetése a tőke terhére,
- küzdelem az EU-bérúnióért.

Szükséges persze a szellemi háttér megtisztítása is, azaz pl. az álcivil szervezetek ellehetetlenítése, s az idegen kémközpontok (CEU és társai) likvidálása.

ijontichy 2017.12.09. 11:33:33

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
- szép és egyet is értenék; a valóságban lesz csökkentés és korhatár emelés;
- mármint a NER KSH-s létminimum szintjére? ;-);
- ez a wishful thinking öregebb, mint én. az is marad;
- a tőke természete olyan, amilyen. a "nemzeti" attribútum nem tartozik a tulajdonságok közé. ezért ez halott ügy;
- ld. É-Korea, Venezuela...
- Szereptévesztés. Ez nem az USA;
- Na, csak kibújt a szög a zsákból. Hát... ebben mutatkozik meg igazán a "szellemi háttér" fölénye - például Svájc esetében;
- hajrá, mint malac a jégen. persze közép-hosszútávon egy ÉNy Mo. régió akár előzhet német régiót is, de az nem azért lesz, mert az (párt)állam olyan sikeresen küzdött. persze ez csak igen halovány elméleti esehtőség, mert a jó magyar szokás alapján nem kell a pokolban őr a magyarok üstje mellé ;-);
végül:
- "idegen kémközpontok" ez már a paranoia klinikai esete; :-)

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.09. 13:58:04

@ijontichy:

A tőke természetét leverjük, pont.

Nincs semmi ok, hogy a tőke uralkodjon.
süti beállítások módosítása