1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.09.06. 07:15 HaFr

Magyarország problémája nem a menekültek, hanem önmaga

Nem érdekes most a polgárait belpolitikai céllal menekültválságba hergelő kormány (amelyik nem gondoskodott már évek, de legalább ez év eleje óta a határőrizet megerősítéséről, határközeli civilizált menekülttáborok felállításáról, hatékony állami kompetenciákról, és minden várható döntési kényszert végigzongorázott volna az EU-val -- magyarán, kormányzott volna), nem érdekes néhány európai állam vezetésének és sajtójának fölényeskedése (miközben egymásnak ellentmondó értékeléseket fogalmaznak meg), nem érdekes most sok minden: ami minket a legjobban kell, hogy érdekeljen, az önmagunk, a magyar társadalom, ami számunka levonható ebből a válságból.

A társadalom, amelyik -- tagjai összességének domináns viselkedését nézve -- magát, lehetőségeit és céljait sem ismerve bolyong a kormányzati propaganda útvesztőiben. Amelyik elvileg rendpárti, de fogalma sincs, mi a rend (amit a többség annak hisz, az az erősebb hívásához való alkalmazkodás, az erősebb joga -- az erkölcs és a társadalmi egyensúly helyett), fogalma sincs, hogy lehetne sikeres, emiatt frusztrált, állandó félelemben él, állandóan marakodik, állandó bosszúvágyat táplál, fogalma sincs, hogyan lehetne szabad, nagylelkű, szép -- ami mind szeretne közben lenni, ezért a képe elszomorító, de megható is egyben. Szenved és küzd önmagával, értékeket kerget, amelyek nincsenek, értékeket utasít el, amelyek megmenthetnék, és gyakran fásultan adja át magát a nagyhangú, agresszív, fenyegető megoldásoknak.

Amik sosem megoldások. Orbán miniszterelnök a legkártékonyabb magyar politikus a magyar rendszerváltás történetében. Semmit nem adott az országnak, amely fenntarthatóan sikeressé tehette volna, ellenben tévútról távútra vezeti a saját önérdekeinek, hiúságának és tudatlanságának következtében. Nem volt még olyan -- az EU-val vagy belpolitikai téren kirobbantott -- mikroválsága az országnak, amelyből sikeresen jöttünk volna ki az ő vezetésével, amelyen a nagy többség nyert volna -- ellenkezőleg. Az ország egyre távolabb kerül egy európai, sikeres pálya lehetőségétől (amelyben a menekültválság mind közül a legnagyobb gellert tartogatja számunkra), és kényszeres vágyakat táplál egy senki által nem ismert alternatív világ iránt, amelyben majd elnyeri a rég megérdemelt jutalmát. 

Egy évszázados történeti válságban lévő országot szabadulási pályára állítani és a népét hozzásegíteni a felemelkedéshez -- ki ne örülne egy ilyen feladatnak, ha kellő formátumú személyiség. De amit Orbánnak sikerült a hatalomhoz vezető úton ennek feltételéül létrehozni (a kétharmad), azt a feladat ellenében használta fel. Valaki azt írja nem egészen ok nélkül, hogy Közép-Európa válsága nem a migrációból, hanem a liberális demokráciája (nem kellő) minőségéből fakad. Magyarországra triplán igaz ez, sőt esetünkben nem is egyszerűen rendszerválság: nem egy Európán belüli, hanem egy Európával szembeni kulturális és identitásválság ez. Egy illúziók és az önismeret hiányának szorításában élő, kellő kompetenciák nélkül cselekedni képtelen, lelkét vesztett nép válsága, amelyik nem képes megkapaszkodni, az ehhez szükséges sikereket és motivációt megszerezni.

Nem tudni, egy gyakran nem méltányos és velünk szemben biztosan nem elég érzékeny Nyugat ellen hova akarja vezetni a harcát a miniszterelnök -- de egy ilyen harcban csak veszíthetünk. Ahelyett, hogy értelmes szóval és civilizált viselkedéssel elfogadtatnánk a szempontjainkat, Orbán fejjel megy a falnak, miközben az okosabbak csak néznek, mit ér el, majd amikor már betörte a fejét, kiválasztják a maguk optimális megoldását. Nekünk viszont miniszterelnökből, renoméből, és az eredmények mérlegéből is a legrosszabb jut. Nem kell félnünk, lesz elégséges nemzeti egység Orbánnal szemben: amikor az EU belengeti a jogaink egy részének felfüggesztését, visszafogják a pénzek nagy részét, és megfagy a levegő körülöttünk -- tehát olyan nagyon nem aggódok. Aggódok viszont az addigiak miatt -- túl sok idő van még előttünk. Túl sok elveszített hónap, év..., és vajon nem lesz-e már túl késő a visszataláláshoz.

183 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr867763884

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szemetek 2015.09.07. 09:34:59

A kormányzati gyűlölet-propagandának felülők és a von hause aus rasszisták legújabb heppje, hogy hát milyen állatok ezek a menekültek, mekkora szemet hagytak maguk után (lásd még: nem tisztelik a kultúránkat). Nos, csak hogy lássák, mennyire nem olyan...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabadság elvtársak! 2015.09.06. 11:05:17

Kedves Hafr! Ez marhaság.Röviden.Kapsz még a fejedre bőven, mert "ez így ebben a formában nem igaz", hogy klasszikust idézzek. /Markos/. Számtalan EU-s országban Orbánnak igazat adnak.Sőt!Az egy dolog, hogy vitathatatlanul történnek hibák. De ez nem csupán Orbán hibája. Nem egyedül van hatalmon, és nem lehet egy embernek teljesen átlátni mindent.Az EU vezetői is hazudoznak egymásnak.Káosz van szinte.Csak vissza kell keresni a nyilatkozatokat, elég egy hétre visszamenőleg. Egyébként nem értem , miért kellene minden diktátumot nyugattól elfogadni? Leszarják azok a mi érdekeinket, minden a pénzhatalmi csoportoknak van alárendelve.Ezt azért Te is tudod. Akkor miről beszélünk?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 11:10:33

@szabadság elvtársak!: biztos érzékeled, hogy O. kivételes csak apropó a posztra -- és ha úgy gondolod, olyan jó állapotban lesz ez az ország, mint az a többi, ahol a politikai vezetők ebből a szempontból szabadon beszélhetnek, amit akarnak, akkor írj gyorsan még egy kommentet, és állítsd ezt. Addig meg "ebben a formájában is igaz" :) erről beszélünk

profilo 2015.09.06. 11:12:29

Látod,minden relatív.

Fogalmunk sincs,hogy mi a rend.Ha a német társadalomhoz,a németekhez viszonyítod,akkor igazad van. Ha a menekültek "hozzáálását,kultúráltságát" nézed,akkor nem.
És igen,szenved és küzd önmagával,mert negyedszázada azt látja,hogy az előírt értékek mások számára érdekek,és a beígért haszna nem itt csapódik le.
Majd két évszázadnyi csalódás után mit vársz?
Már egy jó ideje csak feddés,szidás és gúny éri. Ha megpróbál kimászni a mocsárból,cserben hagyják. Ha újra elmerül hibáztatják.

"Nem kell félnünk, lesz elégséges nemzeti egység Orbánnal szemben: amikor az EU belengeti a jogaink egy részének felfüggesztését, visszafogják a pénzek nagy részét, és megfagy a levegő körülöttünk -- tehát olyan nagyon nem aggódok."

Az EU nem olyan,nem az aminek gondolod. Lásd a görög példát.Érdekek és nem értékek mentén.
Gondold végig újra és ehhez kapcsold ki a benned rejlő szemellenzős liberálist.

ursus artos 2015.09.06. 11:16:59

Ehhh, csak nem akar ez a politikai tőke kovácsolódni, bármilyen orbános kijelentést teszel. Egyszerűen nem megy. Próbáld meg nem Orbánhoz képest dimenzionálni magad és ne ilyen üres szólamokat puffogtass, hogy Orbán a legkártékonyabb.
Én komolyan mondom szurkolok neked, hogy politikus légy, meg a pártod a parlamentbe kerüljön, sőt igzatottan várom, hogy kormánypártá váljatok, de én, mint szavazó, aki kormánypárttá tesz titeket azt mondom, hogy ez így édes kevés. Egy a sok közül.

A Tenkes kapitányfája 2015.09.06. 11:25:35

A menekültek nem Magyarország problémája, hanem Németországé.

profilo 2015.09.06. 11:28:27

@A Tenkes kapitányfája:

Nem,ez közös probléma...ez az EU problémája.

A varázsló születésnapja 2015.09.06. 11:29:30

Danke Herr Orban – Így látják a németek Orbán cikkét

A magyar kormányfő Frankfurter Allgemeine Zeitungban megjelent cikke nem maradt visszhang nélkül Európában. Sajnos a FAZ oldalán nem lehet kommentelni, ezért a – félmilliós példányszámú – Focus hetilap oldalán néztük meg, hogy mit szólnak a német emberek Orbán gondolataihoz. Megdöbbentő reakciók.

Oliver Wilhelm: Ennek az embernek igaza van (+239)

„Sajnos Európában ma csak baloldali vagy balközép kormányokkal találkozhat a nagyobb tagállamokban, ahogy Brüsszelben is. Ezekben a kormányokban sajnos nincs meg az akarat, az energia és az elán arra, hogy sikeresen védekezzenek a problémákkal szemben, amikkel szembe nézünk. Az olyan embereket akik még kimondják az igazat, mint Orbán vagy Cameron, azokat gyorsan a jobbsarokba helyezik, és ezzel baloldali nézőpontból meg van oldva a probléma. Az a nap, amikor először napi tízezer úgynevezett menedékkérő érkezik Németországba, már nincs távol. Fogadni merek, még ebben az évben megéljük. De nálunk „szerencsére“ a hajó soha sem telik meg…”

Sascha Brausen: Mennyire igaz… (+313)

„Igaza van ennek az embernek. Később a 8 órás híradóban valószínűleg meg is fogja kapni a magáét balról, a zöldektől és vörösöktől.”

Christof Kochanowski: Orbánnak sajnos igaza van (+326)

„A németek butaságától és nagylelkűségétől csábítva mindenki Németországba akar jönni, és mindent megpróbálnak. A többi országban a felvételt és a regisztrációt megcsinálni, akár erővel. Az áradatot meg kellene szakítani, hogy meg lehessen hozni a politikai döntést és létre lehessen hozni egy megfelelő szervezetet az EU-ban. A külső határokat fegyveres erőkkel kell védeni. A líbiai hajókat líbiai kikötőkbe kell visszakíséri. Orbán helyesen jósol, csak utópia a menekültáradat integrációja, és az hogy egyesülünk a jólétben.”

Michael Fock: Végre (+350)

„Végre egy politikus, aki az igazat mondja, és nem ezek az örök spindoktorok.”

Mario Sager: Egy előrelátó politikus (+390)

„Orbán úr azon kevés politikusok egyike Európában, aki jól látja a helyzetet és nyíltan választ ad rá. Sajnos a szavait és a figyelmeztetését nem hallják Európában, vagy értelmetlennek és radikálisnak bélyegzik. Üdvözlet a szép új világban! Nem Németország semmisíti meg magát, nem, egész Európa ezt teszi.”

05.gif

Oliver Hermann: Demokrácia (+48)

„Sok köszönet, Orbán Úr! Tényleg jó látni, hogy vannak még politikusok, akik a nép érdekét képviselik. Nekünk itt a tarka köztársaságban, csak Merkel jutott. Egy nő, aki szisztematikusan figyelmen kívül hagyja az emberek érdekét, és ezzel eltörli ezt az országot. Különösen szimpatikus az az állítása, hogy a demokratikus akaratot valósítja meg. Higgye el, ebben az országban ez elképzelhetetlen. Mi itt egy áldemokráciában élünk.”

Hermine Löchinger: Tisztelet (+60)

„Tisztelet, tisztelet. Mindenki látta, hogy ez lesz, mindenki figyelmeztetett. Semmi nem történt hónapokig. Most már egyre nehezebb lesz megállítani az elindult lavinát.”

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 11:30:32

@profilo: a bennem levő szemellenzős liberális küzd a kulturális gátlásokat tiszteletben tartó konzervatívval -- pont ez a kettősség jellemez, és a posztjaim nagyobb részét is. Ez egy termékeny álláspont, azt gondolom, és nincs okom feladni.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 11:32:38

@ursus artos: persze, ez egy folyamatos limbó -- de nem érdemes összetéveszteni ezt a blogot a párttal, bár az utóbbiból nyilván nem sok látszik. Az előbbinek az "orbánozós" meg bizonyos témákat feszegető cikket tízszer annyira népszerűek, mint az önmagunkat bemutató, "független" cikkei -- ezt viszont nem én akarom így

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 11:34:21

@A varázsló születésnapja: Németország pluralizmusa, amelyet a bűntudata és a nácizmus örökre való leküzdésének szándéka is mozgat, sajnos nem hagyható itt figyelmen kívül

A varázsló születésnapja 2015.09.06. 11:41:31

@HaFr:
'Nem érdekes most a polgárait belpolitikai céllal menekültválságba hergelő kormány (amelyik nem gondoskodott már évek, de legalább ez év eleje óta a határőrizet megerősítéséről, '

Te nem ebben az országban élsz blogger, kivetítesz, mi más oka lehetne mondataidnak.

' emiatt frusztrált, állandó félelemben él, állandóan marakodik, állandó bosszúvágyat táplál, fogalma sincs, hogyan lehetne szabad, nagylelkű, szép'

Mutass egy nem marakodó, nagylelkű posztodat, a szépet már nem is kívánom!

Na még egyet Tőled, bár tök felesleges, isdmerve hozzáállásodat:

'Nem tudni, egy gyakran nem méltányos és velünk szemben biztosan nem elég érzékeny Nyugat ellen hova akarja vezetni a harcát a miniszterelnök -- de egy ilyen harcban csak veszíthetünk. '

Már Te is azt mondod, nem méltányos, hazugnak persze nem mered nevezni, és Te beszélsz öntudatos polgárokról??

Te akarsz majd programot adni ennek a rendpárti de teljes tudatlanságban élő népnek, akinek fogalma sincs a rendről?

Te, aki még a panelburzsujt sem vagy képes elviselni??

Visceroid 2015.09.06. 11:42:46

Menekültmosdató libsi poszt ma is megvolt, köszönjük, majd utaljuk a pénzt!

dr kíváncsivagyok 2015.09.06. 11:44:54

A náci "focidrukker" csocselék tobb kárt okozott , nagyobb cirkuszt csinált egy nap alatt,...mint a sok-tízezer menekult hónapok alatt...

A varázsló születésnapja 2015.09.06. 11:46:27

@HaFr: BVaromság, lehetek egyenes, ugye.

Te a foglyul ejtett államról prédikálsz, amikor Merkelt épp a német gyáriparosok baszogatják, hogy hozzon be még sok-sok ócccsó munkaerőt, mert a szent profitjuk ezt kívánja?

Erről szólna egy nemzet politikai vezetése, hogy méghatékonyaqbb mégtöbbprofit mégolcsóbbmunkaerőtz az országba, mert majd a szírek fogják eltartani az elöregedő Német társadalmat ????

Sőt, egész Európát??

Mit akartok 'Ti' egyáltalán, van fogalmatok arról, miben is vesztek tudatlanul talán, de önként részt????:

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 11:49:14

@A varázsló születésnapja: jó sok felkiáltójeled van és NAGYON egyenes voltál

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 11:50:29

@A varázsló születésnapja: nem bizony, úh megint jobb, ha visszafogod magad, ember

ursus artos 2015.09.06. 11:52:18

@dr kíváncsivagyok: Az a 15 perces kiabálás és hőbörgés? Mert kábe annyi volt az egész. Meg egy petárda. De focidrukkerek vannak mindenhol és hidd el nekem a mieink a másokéhoz képest angolkisasszonyok.
(A románok konkrétan egymást verik.)

dr kíváncsivagyok 2015.09.06. 11:53:45

Ma Magyarországon nem a menekultek miatt van kórházban 7 rendor ,...nem a menekultek miatt égnek civil és rendorautók...
Az álláspontom az , hogy ott , helyben kellene a szomszédos országokban védelmet biztosítani a menekulteknek, az EU - nak is erre kellett volna a hangsúlyt helyezni...
De ha már itt vannak, megérdemelnek emberi( keresztenyi ?!)konyoruletet, réges régen menekult-táborokat kellett volna felállíta a határ kozelében - és nem szogesdrótra elbaszni a pénzt - , kulturált korulmények kozotti szállásról nem turnének ki minduntalan !
Szerintem Orvbán tudatosan , szándékosan ellehetetleníti a menekultek helyzetét , és csak arra vár , hogy mikor lesz konfrontáció , hogy igazolja náci hozzáállását !

A varázsló születésnapja 2015.09.06. 11:55:55

@HaFr: Jó akkor majd felkiáltójeleket teszek, attól jobb lesz!!!

Miért ne lehetnék egyenes, utólag majd bejelentkezek hozzád, jó!

'Ahelyett, hogy értelmes szóval és civilizált viselkedéssel elfogadtatnánk a szempontjainkat, Orbán fejjel megy a falnak, miközben az okosabbak csak néznek, mit ér el, majd amikor már betörte a fejét, kiválasztják a maguk optimális megoldását.'

MONDJAD, hogy a rákban kellene idiótákkal opőtimalizálni, amikor a legalapvetőbb problémát képtelenek vagy nem is akarják felfogni!

Jönnek, jönnek jönnek és jönni fognak Európába, egyre többen az Usa szerint 20 évig legalább, szorozni nyilván tudsz fejben is, és ezek a kretének nem azon vannak, miképpen tömjük be e hajón a léket, hanem hogy melyik oldalra, hova merjük ki a víz egy részét, meg ki mekkora mericskével csinálja!!!

KÉRDŐJEL!!

dr kíváncsivagyok 2015.09.06. 11:56:01

@ursus artos:
"Az a 15 perces kiabálás és hőbörgés? Mert kábe annyi volt az egész. Meg egy petárda. De focidrukkerek vannak mindenhol és hidd el nekem a mieink a másokéhoz képest angolkisasszonyok.
(A románok konkrétan egymást verik.) "

Nem arra a 15 percre gondolok , hanem arra , amikor civilek autói gyújtjátok fel , rendorautókat rongáltok... 7 rendor kerult kórházba... Ti nem angolkisasszonyok vagytok , hanem náci állatok !

StanLee · https://newsroll.net 2015.09.06. 11:59:18

@A varázsló születésnapja: Merkel megtette azt, amire kérték, olcsó, kussban lévő munkaerőt biztosít a német iparnak.

Most már egyre többet olvasni, hogy Németország elöregedik, és nem tudja ezt az öregedő társadalmat Kelet-Európából sem fenntartani, így szüksége van éves szinten további félmillió bevándorlóra, pontosabban menekültre. Persze bennem felmerül a kérdés, hogy félmilió menekült hogyan fogja szinten tartani a német gyorsnaszádot.

Merkel 2017-ben nem indul a kancellári posztért, majd az őt követőnek lehet foglalkoznia a menekültproblémával is.

Most posztoltam a blogomon, hogy a menekültek kezdenek már háborogni, hogy szarok a körülményeka a német táborokban :-)

dr kíváncsivagyok 2015.09.06. 11:59:59

@ursus artos:
A 70 - es 80 - as években gyerekekkel el lehetett menni egy meccsre...
Ma csak eros idegzetueknek ajánlott...
Ti nem a foci szépségéért mentek meccsre, hanem a balhé miatt !
A románokkal takarózol ?
Ugyanolyan náci állatok , mint Ti...ussétek csak egymást !

dr kíváncsivagyok 2015.09.06. 12:02:58

@StanLee:
" Persze bennem felmerül a kérdés, hogy félmilió menekült hogyan fogja szinten tartani a német gyorsnaszádot."

Tudod ki a Mercedes teherautógyár igazgatója ?
Nem ?
Egy kimondhatatlan nevu Torok csávó...
( Majd , ha nalunk az OTP vezére Orsós Rómeó lesz...)

profilo 2015.09.06. 12:03:08

@dr kíváncsivagyok:

"...kulturált korulmények kozotti szállásról nem turnének ki minduntalan !"

Nem is tudom,hogy ezt miért írtad le,hisz te is tudod,hogy nem így van. Akárcsak a hajókkal,tutajokkal érkezett menekültek a Csatorna-alagútnál,ezek is konkrét céllal érkeztek. Nem akarnak itt maradni még akkor se,ha a legjobb ellátást nyújtod a felállított táborban.

Amadeus62 2015.09.06. 12:03:20

@StanLee:

Érdekes, anno a Geci is ezt nyilatkozta, hogy Magyarországnak kell egy csomó bevándorló, mert elöregszünk, most meg teljesen ellentmond akkori önmagának (mint mindig, mindenben)

ursus artos 2015.09.06. 12:09:43

@dr kíváncsivagyok: ja, arra gondolsz, amikor Gyurcsány Ferenc miniszterelnök úr felbérelte a huligánokat, nyilvánvaló célból?

Kurvahošigutntag 2015.09.06. 12:12:35

@A varázsló születésnapja:

"ócccsó munkaerőt"?

bruhaha! a foldhoz verned a seggedet oromodben, ha annyi bert kapnal, mint egy nemetorszagi autogyari munkas (akiknek a nemzetisege ott hundert prozent scheißegal)

Kurvahošigutntag 2015.09.06. 12:14:10

@StanLee: dobj egy linket, mobilon nincs hivatkozas a blogodra

Kommentátor- 2015.09.06. 12:17:46

Igen, kedves ballibák, nem elég az eleve a nyakunkon lévő lassan közel egymillió cigány, még kell hozzá pár százezer néger és arab is! Nincs elég bajunk és túl sok az ország pénze, azt se tudjuk mire költsük, mi?
Egyébként egy kérdés: ha itt Európában lenne háború, az arabok mennyire valószínű, hogy befogadnának minket? Hiszen ők egymást se segítik: www.origo.hu/nagyvilag/20150903-a-gazdag-arab-allamoknak-nem-kellenek-szir-menekultek.html

A varázsló születésnapja 2015.09.06. 12:21:42

@HaFr: De mondhatok szebbet is, a lék egyre nagyobb, ők meg gyönyörködve nézegetik alatta a tengert, Ó mi szép a vize, és milyen mély!!
Hadd folyjon hát befelé, még még még, még nem elég!

Kurvahošigutntag 2015.09.06. 12:23:12

@Kommentátor-: aki ezt a szofordulatot hasznalja (ti.: "balliba"), az egy gyoker :o)))

ha eddig nem tudtad volna

Agysebész migráns 2015.09.06. 12:31:16

@dr kíváncsivagyok:

"Ma Magyarországon nem a menekultek miatt van kórházban 7 rendor ,...nem a menekultek miatt égnek civil és rendorautók..."

A menekülteknek ennél sokkal több van a rovásán:

- engedély nélkül léptek be az országba, január 1-től mostanáig több, mint 160 ezren

- útiokmányok nélkül léptek be az országba

- az államhatárt megsértve léptek be az országba

- nekimentek a magyar rendőröknek

- megrongálták az államhatárt jelző drótakadályt

- illegálisan hatoltak át az államhatárt jelző drótakadályon

- le kellett miattuk állítani a határmenti vasúti közlekedést, mert rátámadtak az utasokra és a személyzetre

- a vaskerítésen át törtek ki egy táborból, ahonann egyébként szabadon kijárhattak

- botokkal és kövekkel felfegyverkezve támadtak a civil lakosságra

- botokkal és kövekkel felfegyverkezve támadtak rendőrökre

- garázdaságot követtek el a táborok területén belül és azon kívül

- életvitelszerűen tartózkodnak közterületeken

- nem tesznek eleget a regisztrálásukat előíró uniós jogszabályoknak

- megtagadták a személyes azonosításukra szolgáló adataik felvételét

- betörtek a határmenti ingatlanokra

- a számukra kijelölt táborok helyett a közterületeken élnek életvitelszerűen

- kezelhetetlen járványügyi helyzetet okoznak azzal, hogy a határmenti falvakban a közterületeken ürítenek

- kezelhetetlen járványügyi helyzetet okoznak azzal, hogy a hatvárosokban a közterületeken ürítenek

- meglopták a határ menti ingatlanok tulajdonosait

- kirabolták a határ menti ingatlanok tulajdonosait (rablás, mivek a tulajdonos jelenlétében szedték össze az értékeket)

- felhasogatták a határ menti gazdálkodók fóliasátrait

- letiporták a határ menti gazdálkodók tavaszi-nyári szántóföldi veteményét

- leszüretelték a határmenti gazdálkodók gyümölcsöseit

- tönkretették a határ menti gazdálkodók öntözőrendszereit

- rendszeres illegális tűzgyújtásokkal égették fel a határ menti gazdálkodók földjeit

- betörtek a határ menti gazdálkodók külterületi ingatlanjaira

- gátolják a pályaudvarok rendeltetésszerű használatát

- korlátozzák az utasok szabad mozgáshoz való jogát

- molesztálják a pályaudvarok és más közterületek környékén a fiatal nőket

- lehetetlenné teszik a közúti közlekedést

- megrendeléseikkel erősítik a nemzetközi szervezett bűnözést

- súlyos testi sértéseket követtek el egymás kárára - bármikor a békés lakoság ellen fordulhatnak

- gyilkosságokat követtek el egymás kárára - bármikor magyar áldozatok is lehetnek

- vasúti sínre lökték a saját feleségüket és kisgyereküket

- benzinkutat szállnak meg kétszázas csürhében, terrorizálba a békés embereket

- utakat, körfogórgalmakat zárnak le

És ez még nem minden. Soroljam tovább is, vagy elég lesz ennyi?

dr kíváncsivagyok 2015.09.06. 12:33:03

@ursus artos:
Nem ,...arra gondolok, amikor Orvbán a háttérbol irányította a nácikat Gyurcsány ellen,...és a mostami regnálása alatt torleszt a naciknak...

dr kíváncsivagyok 2015.09.06. 12:35:32

@Agysebész migráns:
"- nekimentek a magyar rendőröknek "

Hány magyar rendor kerult kórházba a menekultek miatt ?
...és hány a magyar náci sopredékunk miatt ?

dr kíváncsivagyok 2015.09.06. 12:36:19

@ursus artos:
"miért kell nácizni? "

Csak ha alkalmat adtok rá...

Brix 2015.09.06. 12:37:01

Orbánnak 100%-ban igaza van , az illegális migráció kérdésében. Mindössze ott követett el hibát , hogy a hermetikus határzár mielőbbi felállítása helyett, ostoba népeszerűség-növelő kampányba kezdett.
Ez a néhány hónap késedelem, és az EU vezetőinek elhibázott politikája vezetett a mostani helyzet kialakulásához, ami az EU történetének legsúlyosabb politikai válsága is egyben
Ahol most vagyunk , onnan már nem vezet sehoha előre, ez az EU végnapjaihoz közeli állapot... Németország és Auszria felrúgta a hatályos törvényeket , és megszegte a nemzetközi szerződéseket. Állami szintű törvényszegés történt, ami legjobban mutatja hogy közel a vég...Jelenleg az EU káosz és anarchia felé tart, köszönhetően néhány politikia vezetőnek. Orbának ki kellett volna tartani: nem felrúgni schengent, és mindenáron megmaradni a törvényesség útján
Hiába jön el szept. 15., innen visszállni már nem lesz lehetőség, több ezer katona sem fogja tudni visszatartani, a feltüzelt, Európa felé igyekvő tízezreket
Merkel kijentéseivel olajat öntött a tűzre: Lagostól Daccáig embermilliók kelnek útra, látván hogy nem működik a határőrízet, és itt mindenkit "befogadnak"
Egyre biztosabb az EU szétesése, amit polgárháborús viszonyok kialakulása is tetézhet majd.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 12:40:35

Orbán az eddigi legsikeresebb magyar ME. Miért? Mert ki mert mondani olyan igazságokat, melyek a liberális konszenzus terrorketrece miatt nem kimondhatóak.

Ezzel már önmagában sokat ért el Orbán. Ezért van az, hogy az európai kisemberek kedvelik őt.

integrans 2015.09.06. 12:40:46

@HaFr:

Az okot lásd.
Ami nem más, minthogy a hanyatlás intézményes oka az, hogy negyedszázada nem a jog uralkodik, hanem éppen fordítva: a rendszer a joggal visszaélve uralkodik.
Minden további ennek a visszásságnak/törvénytelenségnek az elburjánzott következménye, ill. következmény nélkülisége. És amíg a rendszerszintű jogtalanságot - jogellenességet nem látják be az írástudók sem, addig a hanyatlás sajnos csak fokozódhat.

Francois77 2015.09.06. 12:43:51

Teljesen igaz. Feltéve, ha eltekintük az SZDSZtől, Gyurcsánytól, egyébként a teljes haza baloldaltól, és kifelejtjük a Jobbikot. Ez esetben bátran állítható, holy Orbán a legkártékonyabb. B.meg, veled is csak létszámra vagyunk többek.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 13:18:50

@Brix: @maxval bircaman megbízott szerkesztő: @Francois77: ha akarjátok, értitek, ha akarjátok, nem. Nem az előzőeket dicsértem -- a mostani fickó viszont romba dönti az országot a korrupcióval, a hőzöngéssel, az értékteremtés teljes hiányával. Lehet, hogy ráfért a liberális konszenzusra, hogy felrúgja valaki, ezzel nem is vitatkozom. De hogy egy csapásra hiteltelenítse ezt a felrúgást -- na, az orbitális ostobaság volt, amire csak egy ilyen erőszakos, egoista ember képes, és itt még takarékoskodtam a jelzőkkel -- ez, akinek kétszeri kétharmaddal csak erre futotta, akinél szinte bárki jobban kormányozna az utcánkból

2015.09.06. 13:19:24

@Brix:
azért nem lesz örökké nyár. ősszel már hűvösek a nappalok és télen hidegek az éjszakák. vélhetően nem lesz ennyi menekült. persze ezzel semmi sem lesz megoldva.

mivel senki sem akar magyországon maradni ezért a nemzeti érdek az, hogy üres legyen a pufferzóna. oda kell vinni az összeset az osztrák határhoz bécs alá. és onnan ha kell, akkor átgyalogolhatnak. aztán ha karácsonyra bécsben megszűnik az osztrák többség, akkor meghaladták a nemzetet. a bécsi polgárok hordják a szegény kislíbiaiaknak a pelenkát.

Netuddki. 2015.09.06. 13:22:25

@A varázsló születésnapja: HaFr helyében a floodolásért kibasználak innen mint macskát szarni.

Ezt a blogot kopipésztelted ide, mindenféle hivatkozás nélkül:
spiler.blog.hu/2015/09/05/danke-herr-orban

Azon kívül, hogy a blog kiválogatta az orbánnak tövig benyaló hozzászólásokat, még kommentelni sem lehet. Nem véletlenül nem.

Netuddki. 2015.09.06. 13:23:58

@HaFr: Fizetett trollok. A munkaköri kötelességükben nincs benne...

Jolka40 2015.09.06. 13:28:08

Az európai tőkének és a közel-keleti, ázsiai, stb. munkaerőnek találkozni kellene, de nem kizárólag Európában. Ezek a szerencsétlen emberek megmaradnának a szülőföldjükön, ha volna ott tisztességesen megfizetett munka. Csakis ez lehet a megoldás.

Wikus Van De Merwe 2015.09.06. 13:28:44

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Tei is fizetett kommentelő vagy. 20ezer hozzászólás. Ha pénzért csinálod,akkor respect! Ha csak saját szórakoztatásodra,akkor simán idióta vagy és elpocsékolt idő mind amit a begépelésükre szántál.

baldoc 2015.09.06. 13:29:38

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: "Ezért van az, hogy az európai kisemberek kedvelik őt."
Hitlert is pont ezért kedvelték.

Wikus Van De Merwe 2015.09.06. 13:29:57

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Valósak a német nyelvű hozzászólások vagy sem?

ob.szerver 2015.09.06. 13:30:46

"amikor az EU belengeti a jogaink egy részének felfüggesztését, visszafogják a pénzek nagy részét, és megfagy a levegő körülöttünk"

Hát éppen ez az, hogy nem teszik. Az EU képtelen vagy nem akarja kezelni az Orbán kérdést, egy jelentéktelen ország velejéig korrupt despotáját, ami potenciálisan nagyobb fenyegetést jelent a jövőjére, mint több millió bevándorló. Orbán szembemegy minden európai elvvel és értékkel, a személye biztonsági kockázat az EU és NATO értekezleteken, és az egyik problémát a másik után okozza, ameddig hatalmon van. Ennek ellenére az EU nemhogy határozottan fellépne ellene, ellenkezőleg, az éves GDP 3%-ával a felszínen tartja az életképtelen, a crony capitalism következtében önmaga erejéből minden évben csak recesszióra képes rezsimet. Az Unió tehetetlensége egy könnyen megoldható probléma esetén vészjósló üzenet az ennél sokkal nagyobb jövőbeli kihívások kezelését illetően.

csepke 2015.09.06. 13:31:57

@unionista᠍᠍: ugyvan. innentől nekünk az az érdekünk hogy ameddig zsilip van, és tél nincs, addig minél hamarabb átérjenek rajtunk a nálunk levők.

2015.09.06. 13:32:59

@HaFr:
gyügyén a népeknek pont olyan, mint tíz vagy száz éve. orbán ez ügyben nem osztott, nem szorzott. a "cigánykodás" a zsidókereszténység kultúrát dönti romba. amit aztán porrá zúzhatnak az újpogányok. a történelem folyamán magyarországnak ennél sokkal nagyobb problémái is akadtak. európának pláne. szóval ezeket nem lehetetlenség megoldani. a jelenlegi elit képtelen. és a láthatáron nincs attól lényegesen különböző. ebből következően folyamatosan jobbra tolódik a közélet. és utána létrejön egy új egyensúlyi állapot. lehet akár bajor kurdisztán, sváb afganisztán, szász pakisztán. a szegény kis líbiaiakat oda kell vinni bécs alá az osztrák határra. és azt mondani neki, hogy gyalogoljanak be bécsbe. még az ősz folyamán hívják össze az ebeszt. az idén a szerbek adják az elnököt. jövőre németország. utána pedig ausztria. tavasszal a balkánon kell megállítani az újabb áradatot. a céljuk továbbra is németország lesz. ausztria döntse el, hogy akar-e fővárost. ahogy faymann mondja lebontjuk a kerítést. bécs alá vezetünk mindenkit. az osztrák többség karácsonyra megszűnik.

profilo 2015.09.06. 13:33:09

@ob.szerver:

Elvekkel és értékekkel megy szemben,nem pedig érdekekkel.
Nem olyan bonyolult ez...

2015.09.06. 13:38:09

bécsben 60% osztrák, 40% nem osztrák. néhány százezer szegény kisafrikai felszámolja a bécsi polgári többséget. aztán aki akar mehet rabolni. mert onnantól kezdve az lesz. egészen addig, amíg ez ki nem termel egy új hitlert. szóval nem lehet érteni, hogy ausztria és németország mit akar.

Köldök_szösz 2015.09.06. 13:57:37

hát igen menekültek nélkül is elég szar minden de azért határozottan így sem jobb

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 14:01:42

@TrójaiVasParipa: :) nem jobb -- bár a segítők megmozdulását jó volt látni

ursus artos 2015.09.06. 14:14:32

@dr kíváncsivagyok: "Nem ,...arra gondolok, amikor Orvbán a háttérbol irányította a nácikat Gyurcsány ellen,...és a mostami regnálása alatt torleszt a naciknak..."
Látod, ez sajnos nem úgy volt, ahogyan ti elképzelitek és szajkózzátok. Az úgy volt, hogy Gyurcsány irányított a háttérből és pomnt azért, hogy az iyen kis buták, mint te azt gondolják, Orbán keze van benne. Elérte céját, a mai napig azt hiszed, hogy Orbán irányított...

Fekete Mamba 2015.09.06. 14:16:25

@StanLee: ez az olcsó munkaerős sztori azért kicsit billeg, hiszen állandóan megy a témázás a német sajtóban, hogy második, harmadik generációs törökök nyelvtudásával van gond, hogy nem jutnak emiatt szakképzési helyekhez stb. Mért kellene ezt megfejelni újabb integrálhatatlan tömeggel, akik még messzebb vannak kulturálisan?
A kvótás elgondolás szerintem burkolt visszatáncolás a nagy-nagy befogadástól: nyilván ha a kedves szír menekült nem akar majd megmaradni a kijelölt vámosszabadi vagy temesvári lakhelyén, és visszaszökik Németországba, akkor elveszti a menekültstátuszát és mehet, ahová akar.

Az viszont igaznak tűnik, hogy a Németország fehér perifériájáról, Baltikumtól Horvátországig, gőzerővel zajlik a fiatal munkaerő elszívása, amit olyan távlatos gondolkodású államférfiak, mint a mi kedves vezetőnk, még segítenek is a tőkebeáramlás aktív akadályozásával.

ursus artos 2015.09.06. 14:16:26

@dr kíváncsivagyok: végtelenségig buta vagy.
A fájdalomig.

A varázsló születésnapja 2015.09.06. 14:26:37

@HaFr: Nézd blogger, itt semmi értelme racionális értekezésnek a posztod 'lényegéről':

'Orbán miniszterelnök a legkártékonyabb magyar politikus a magyar rendszerváltás történetében. Semmit nem adott az országnak, amely fenntarthatóan sikeressé tehette volna, ellenben tévútról távútra vezeti a saját önérdekeinek, hiúságának és tudatlanságának következtében.'

Orbánról száz magyar poszter nyomatja a saját tehetetlen keserűségét, be lehet jelentkezni a székére.

Lehet indulni akár egy önkormányzati választáson is, és lehet produkálni valamit, aztán feljebb és feljebb.

A versenyről szól ez a kapitalizmus, a politika is egy nyílt versenypálya, nem a pálya széléről kell poolpozícióba jutni.
Az a falusi futballszakértők kiváltsága, hogy a jobbszélsőnek beordibáljon, milyen gyenge volt a beadása, majd ő bemegy és megmutatja.

Ez amit itt produkáltál, a mikrofonhoz jutott százhuszadik 'riporter' színvonala, már ha szabad a saját blogodon ennyit megengednie egy kétszázhuszadik kommentelőnek.

Ha neked belefér ez:
' Egy illúziók és az önismeret hiányának szorításában élő, kellő kompetenciák nélkül cselekedni képtelen, lelkét vesztett nép válsága, amelyik nem képes megkapaszkodni, az ehhez szükséges sikereket és motivációt megszerezni.'

Mennyi okos pszichiáter, lélekbúvár, miniszterelnök, alázatos társadalomtudós veszik el bennetek. Örökre.

Fekete Mamba 2015.09.06. 14:28:35

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: ez nagy igazság kimondó sikeresség arra emlékeztet, amikor valaki egy esküvőn hangosan és bátran feltárja, hogy a menyasszonynak kivel és mivel volt dolga a vőlegény előtt. Lehet ezt csinálni, olyant mond ki, ami igaz, sokan magukban ugyanazt gondolják, van akinek tetszeni is fog, de a nagyotmondáson kívül a világon semmi értelme nincs: sokáig fogják emlegetni, hogy mekkora tahó volt, és többet nem fogják meghívni sehová.
A siker mércéje amúgy egyedül az eredmény.

szabadság elvtársak! 2015.09.06. 14:36:48

Feltétlen nézzétek meg! Megéri! Nógrádi biztonságpolitikai szakértő!
www.youtube.com/watch?v=BfLmbs5DE1s

uszo 2015.09.06. 15:08:32

@ob.szerver: "Az EU képtelen vagy nem akarja kezelni az Orbán kérdést, egy jelentéktelen ország velejéig korrupt despotáját, ami potenciálisan nagyobb fenyegetést jelent a jövőjére, mint több millió bevándorló."

Szerintem leírtad a lényeget. De talán ma már senki nem röhögne az EU vezetői közül Juncker diktátoros köszöntőjén, még Ő maga se, és mindha egyre többeknek kezdene tele lenni a hócipője a kedvesvezetővel. Arre vagyok kíváncsi Merkel mikor jön rá, hogy valamit kezdeni kéne ezzel az ámokfutóval.

"A svájci kormánykoalíció második legerősebb pártja szerint a balkáni útvonalon kialakult káoszhoz nagy részben Magyarország járul hozzá. A szociáldemokraták Orbán Viktort kitiltanák Svájcból, Magyarország pénzügyi támogatását pedig is beszüntetnék."hvg.hu/vilag/20150906_Kitiltanak_Svajcbol_Orban_Viktort?s=hk

„aki nem segít megoldani a menekültproblémát, annak a jövőben pénzügyi következményekkel kell számolnia”, hiszen „a szolidaritás nem egyirányú utca" - mondta el(Faymann) a Magyarország elleni esetleges szankciókra utaló felvetésre."nol.hu/kulfold/orban-azt-mondta-garantalja-hogy-nem-tobb-negyezernel-ezt-kezdettol-fogva-nem-hittem-el-1561429

Alick 2015.09.06. 15:26:46

Hát igen, Orbánt bármikor lecserélném Nigel Farage-ra.
:)

Wikus Van De Merwe 2015.09.06. 15:35:17

@uszo:

"A balkáni útvonalon kialakult káoszhoz nagy részben Magyarország járul hozzá" - jelentette ki a pártelnök, és hozzátette, hogy Svájcnak Budapestre nem lenne szabad többé visszaküldenie menedékkérőket.
"Ki kell nyitnunk a határokat, és növelni Svájc befogadóképességét. Svájc mindig nagylelkű volt az ilyen helyzetekben"

És hogy tudjuk,volt olyan menekült,aki innen regisztráltan Svéjcba ment?Vagy csak a "biztonságos" távolból tépi valaki a politikailag korrekt száját.

Herr Faymann is csöndben maradhat,mert aki abban reménykedik,hogy nem lesznek 4ezernél többen,az csak épp azt nem meri kimondani,hogy nem látja szívesen a menekülteket.De azt azért elvárja,hogy M.ország gondoskodjon róluk az EU legnagyobb dicsőségére. Megkérdezném Herr Faymanntól,hogy az a néhány száz,aki nemrég gyalogolt át miért jelentet problémát?

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 15:38:22

@szabadság elvtársak!: jó ,köszi

StanLee · https://newsroll.net 2015.09.06. 15:50:24

@Fekete Mamba: A nemet politikusok nem ismerik be, hogy a masodik es harmadik generacios torokoknek az integracioja sem sikerult, azt sem, hogy a jugoszlav haboruk idejen befogadott menekultek integracioja sem sikerult. Ugyanigy nem fog sikerulni a most befogadasra kerulo oriasi embertomegek integracioja sem.

Az olcso munkaero viszont kell a nemet iparnak. Nem tudom,hogy hallottal-e mar az un. Leiharbeiter-rol. Ezek azok az emberek, akiket egy ceg felvesz, majd munkaero tovabbitas cimszo alatt alacsonyabb oraberert es rugalmasabb feltetelek mellett kikozvetiti a cegeknek. Nincs felmondasi hatarido, nem vonatkoznak rajuk a szakszervezetek atal kiharcolt jogok, stb. Volt ismerosom, aki a BMW gyarban Leiharbeiter volt, feleannyit kapott ugyanazert a munkaert, mint a BMW munkasai, nem jart neki ev vegi premium, pedig ugyanazt a munkat csinalta, ugyanabban a minosegben, ugyanazon a gyartosoron. Na ezekre a munkakra is kell az olcso szir, mert csondben marad, orul, hogy van munkaja.

A gyerekvallalasi kedv is magasabb a menekultek koreben, igaz majd amikor ok is szembesulnek azzal a problemaval, hogy nekik sem tud a nemet allam elegendo ferohelyet az ovodakban biztositani, mint a bio nemetnek, akkor ok is eszreveszik, hogy az allam cserbenhagyja oket.

De emlithetnem az idosgondozast is. Sok helyen nem azert keves az apolo, mert nincs ra ember, hanem mert az allam, onkormanyazat, az egeszsegbiztositok nem adnak tobb penzt uj munkahelyekre.

Egeszsegugy: a magyar korulmenyekhez kepest tenyleg jobb, de azert itt is vannak tele korhazak, varosorok, az egeszsegbiztositok nem fedezik ugyanazokat a kezeleseket, tehat az egyik a magas koltsegekre hivatkozva visszautasit bizonyos ellatasokat, a masik nem.

A nemet nok nagyobbik resze kevesebb, mint 700 euros havi nyugdijjal hagyja ott a munkat, ebbol nagy szukosen lehet egy lakast berelni, de tobbre nem eleg.

Soroljam meg, hogy a nemet politika mely teruleteken hallgat? nagyon sok teruleten azt mutatja, hogy minden a legnagyobb rendben, kozben meg megsincs ugy. Es ez a sok uj menekult, majd csak ront a helyzeten.

@dr kíváncsivagyok: igen, az uj tobb szaz ezer joveveny mindegyike vezerigazgato es top manager lesz :-) Almodj tovabb.

@Wikus Van De Merwe: igen, a belinkelt nemet hozzaszolasok valosak, azt is szem elott kell tartani, hogy csak a focus engedi a kommentelest, se a Spiegel, a Süddeutsche Zeitung vagy a Frankfurter Allgemeine Zeitung, mint orszagos lap nem enged kommentelni. Az a nagyon keves kommentelheto cikk, ami az SZ-en vagy a FAZ-on megjelenik, szinten hasonloak, mint a Focus-on. A nemetnek nem maradt mas forma a nem tetszesenek a kifejezesere, mint hogy online posztol, mert a valos eletben nincs a velemennnyilvanitasra lehetoseg menekult ugyben. Ha nem a menekulteket ajnarozod, akkor mar neonaci vagy.

ogli dzsí 2015.09.06. 15:52:10

A menekültek nem Magyarország problémája, a határainkat viszont nekünk kell megvédenünk, hogy foglalkozni se kelljen velük.

'Orbán miniszterelnök a legkártékonyabb magyar politikus a magyar rendszerváltás történetében.'

szerintem a leghasznosabb

ogli dzsí 2015.09.06. 15:54:31

@StanLee: 'Ugyanigy nem fog sikerulni a most befogadasra kerulo oriasi embertomegek integracioja sem.'

Nem is fogják megpróbálni. Még pár vonat, aztán jönnek cölöpöt verni az EU határra.

Még csak 36 óra telt el a határnyitás óta, és már egyre cifrább nyugati nyilatkozatokat lehet olvasni - még a vérliberális indexen is

explanatus 2015.09.06. 16:10:19

Argentína ad három évre humanitárius vízumot, de:
"Asylsuchende müssen eine schriftliche ‚Bürgschaft’ eines argentinischen Staatsbürgers..."

latina-press.com/news/207004-argentinien-regierung-erteilt-visa-fuer-syrische-fluechtlinge/

Niebur 2015.09.06. 16:39:39

@Agysebész migráns: Igen sorold. Még nem láttam ilyen jó felsorolást arról, hogy mit kellett volna Orbánnak az elmúlt fél évben csinálni. Helyette plakátoltunk.

alfacharlybravo 2015.09.06. 16:43:47

Leser-Kommentar Kommentar 16 / 99
Herr Orban hat recht
Mittwoch 02 Sep. 2015 21.09 · von Ellen Hana

und man kann nur hoffen, dass sich unsere Politiker endlich einmal REALISTISCH mit dieser Problematik auseinandersetzen. Auch durch die deutsche Asylpolitik wird diese Völkerwanderung ausgelöst .Länder im Aussenbereich der EU müssen mit den Flüchtlingsströmen klarkommen und werden von Deutschland kritisiert, wenn sie die Leute weiterreisen lassen, wenn sie sie nicht weiterreisen lassen und auch wenn sie diese Mengen nicht versorgen können.

alfacharlybravo 2015.09.06. 16:48:19

Die Ungarn machen es richtig!
Mittwoch 02 Sep. 2015 21.09 · von Manfred Schnitzer

Man kann Orban nur voll zustimmen. Es scheint so, daß er einer der wenigen noch klar denkenden Poltiker in Europa ist, der die Gefahren für unsere christliche Kultur erkannt hat und bereit ist, diese zu verteidigen. Wer allerdings weder auf christliche Grundwerte, Bürgerrechte und Freiheiten Wert legt, wem der Zusammenhalt unserer Deutschen Nation nicht am Herzen liegt dem ist freilich alles Recht, was diese Werte auflöst und zerstört. Für mich aber sind das vaterlandslose Gesellen wenn nicht sogar Vaterlandsverräter. Ich will nicht, daß sich unsere Kultur in einen MultiKuliti-Misch-Masch verwandelt nur weil das irre gewordene Meinungsdiktatoren aus links-grünen Gesellschaftsrändern so wollen.

2015.09.06. 17:18:45

@uszo:
itt az elsődleges kérdés nem az, hogy mit mond faymann, hanem az, hogy mit gondol az osztrák nép. levrat is mondhat azt, amit akar. kitilthatja orbánt svájcból. a svájci civilek dönthetnek úgy, hogy hordják a pelenkát a szegény kis-afrikaiaknak. de ez azt is jelenti, hogy megszűnik svájc. mert akkor az nem az európai városállamok esküszövetsége, hanem lehetne mondjuk nyugat-kurdisztán. majd amit a világ népei gondolnak. a világ népei leszámítva az ott élőket.

szóval a kérdés, hogy az osztrákok, a svájci németek, franciák, az olaszok és a romansok mit gondolnak. mert ha megerősítik ezeket faymann és lavrat féle álhumanista, álliberális fazonokat, akkor magyarország dolga tényleg az amire felszólítják. a kárpát-medencén egy korridort nyitva szervezett módon átengedje az afrikai, közel-keleti és eurázsiai hordát valamint a fél balkánt. amit nem foglalnak el a kurdok azt elfoglalja koszóvó. ha ezt akarják, akkor nem üzengetni kell, hanem össze kell hívni az ensz közgyűlést és ezt ott tegyék világossá.

Medgar 2015.09.06. 17:25:45

@StanLee: "A nemet politikusok nem ismerik be, hogy a masodik es harmadik generacios torokoknek az integracioja sem sikerult, azt sem, hogy a jugoszlav haboruk idejen befogadott menekultek integracioja sem sikerult. Ugyanigy nem fog sikerulni a most befogadasra kerulo oriasi embertomegek integracioja sem."

Ezt a butaságot honnan veszed? Igenis beismerik:

www.youtube.com/watch?v=BE6dR7T-zIQ

diplomaci.blog.hu/2010/10/26/a_multikulturalizmus_halott_kontra

abdul hackeem 2015.09.06. 17:50:28

Amikor itt a Közel-Keleten megtudjak rolam, hogy magyar vagyok, mindenkinek felderül az arca, hogy milyen JO telefonokat gyartanak Magyarorszagon. Csodalkozo kerdesemre mutatjak a Nokiajukat.
Jo baratokat, jo üzleteket, jo piacokat csak jo dolgokkal lehet szerezni. Akarhogy is, kormanyunk nem jo dolgot csinalt a menekültkerdesböl, es a fentiekre sem nagyon szamithatunk ezutan.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2015.09.06. 17:56:23

@alfacharlybravo: bárcsak richtig csinálná, és képes lenne az állama határőrizetre, a gyors menekülteljárásra -- de nem, csak a hajcihőre

micsoda? 2015.09.06. 18:54:13

Sajnos OV elismerésre éhes, és nem a nemzet elismerésére ácsingózik, hanem Brüsszelre. Ez még alacsonyabb szinten sem szokott bejönni.

Azonkívűl 3 x-i. nyerőként sem képes a szakmaiságot előtérbe helyezni. Még mindig első a párthűség, és erre elég sok "dumajancsi" vevő:) Persze vannak kivételek, mint ahogy kommunista elvű emberek is voltak/vannak.

Pöff 2015.09.06. 19:00:14

"Magyarország problémája nem a menekültek, hanem önmaga"

javítva:
Magyarország problémája nem a menekültek, hanem a fizetett elmebeteg (realitást vesztett) liberálisok

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 19:22:03

@HaFr:

Na igen, ebben sajnos igazad van. Sok negatívuma is van Orbánéknak, ezeket elbújtatva a pozitív intézkedések között.

Én személyesen ezért NEM szavaztam a Fideszre tavaly.

anyadmajma 2015.09.06. 19:33:07

@Pöff: Magyarország és a világ problémája te vagy, te hazaáruló bolsevik geci, meg az összes elvtársad. ti vagytok az emberiség rákfenéje, egy gennyes góc, ami kihalásra van ítélve. Tapsolj csak a hazaáruló bolsevik geci főnöködnek, robbantsa csak ki a III. világháborút. Az első után kevés ideig, a második után 60 évig, a harmadik után örökre ki lesztek írtva! A gyurcsánynak már csak egy kávé kell, és még az ükunokája is miniszterelnök lesz, sőt olyan miniszterelnök, akinek a körme alatt a piszok is sokkal többet ér, mint ti együttvéve.

Dr Gregory House 2015.09.06. 19:46:26

„A svájci kormánykoalíció második legerősebb pártjának, a Svájci Szociáldemokrata Pártnak az elnöke kérte egy vasárnap megjelent interjúban, hogy ... tiltsák meg Orbán Viktor magyar miniszterelnöknek a Svájcba való belépést.”

A Román 2015.09.06. 19:50:38

Két lehetőség állt Magyarország előtt a menekültügy kezelésében, az egyik az emberi-keresztényi részvét, a másik a magyarság erkölcsi lezüllését és lelki megbetegedését okozó gyűlöletkampány. Ráadásul a keresztényi-emberi út lényegesen olcsóbb lett volna... A hatástalan, de undorító szögesdrót árából például a Keletinél kihelyezett 8 (nyolc) darab mobilvécé helyett folyóvizes egészségügyi konténereket lehetett volna üzembe helyezni. És akkor nem panaszkodhatna a menekültek szagára kéjes undorral a sok lelki nyomorék magyar "hazafi", akiknek már csak annyi öröm adatott az életben, hogy a náluk is szerencsétlenebb és kiszolgáltatottabb helyzetben levő nyomorultakba belerúghassanak.
Úgy érzem, hogy megérdemeljük Orbánt, nekünk Orbán és bandája az erkölcsi és szellemi szintünk, nekünk Orbán kell (Orbánék honvédő harcuk közben persze kilopják az önjelölt "hazafiak" szemét, azok lelkes csápolása közben, de ez a jelek szerint egyáltalán nem zavarja őket).

2015.09.06. 19:53:56

Orbán vagy nem Orbán?
Kit érdekel Orbán?

Ezt akarjuk?

Németország:
www.youtube.com/watch?v=qf-2-oTVgzE
Norvégia:
www.youtube.com/watch?v=xoiCYwoJKrE
Svédország:
www.youtube.com/watch?v=JTAH86qg4l8
Magyarország:
www.youtube.com/watch?v=X2rmA9A7CEM

2015.09.06. 19:54:54

Hollandia:
www.youtube.com/watch?v=iKDsvpUpo7o
Dánia:
www.youtube.com/watch?v=iAshmqP8gCw
Franciaország:
www.youtube.com/watch?v=q_2hR1zr92Y
Görögország:
www.youtube.com/watch?v=FhRp2hvjE_8

Biztos, hogy ezt akarjuk?
Ha igen, akkor Béke poraidra Európa, mert itt halni fogunk!

integrans 2015.09.06. 19:56:07

@HaFr:
Vajh miképpen lesz leírva ez a legutóbbi negyedszázados korszak a történelemben?
Állam műhiba?
Vajon mit mondanak majd az utódok, hogy nem vettük észre több évtizeden át?

explanatus 2015.09.06. 19:56:38

A kerítés nem oldja meg az alapvető gondot, mármint, hogy schengeni határként kötelesek vagyunk az országunkba (EU-ba) belépőket regisztrálni, mert egy jóembert játszó osztrák és egy jóasszonyt német keresztbe tesz a magyaroknak. Persze, ebben nem kis szerepe van Orbánnak, mert úgy gondolta, ha rájátszik, többet nyerhet. Elszámította magát. Ebben is. Az EU országok vezetői, a brüsszeliekkel együtt csúnyán megbuktak a menekültáradat kezelésében. Ott vagyunk most, hogy mindenki pontokat akar szerezni szerencsétlen menekültek sorsán.

Merkel az öregedő német társadalmat akarja megmenteni háborús élményekkel, dramatizált menekültekkel, holott a már ott élők immár második, harmadik generációja sem tudott beilleszkedni. A német munkakultúra követelményeit, szó nélkül tedd ami a feladatod, időben legyél ott a munkakezdésre, a teljesen más kultúrában, szokásokban szocializálódottak nehezen tudnak azonosulni. A legendás Fachkräftemangel egyik oka, hogy a migráns családokban felnövők olyan hátránnyal indulnak, hogy a szakmaszerzés sokuk számára megoldhatatlan feladat. Ezt az állítást tanulmányok támasztják alá, melyekben ilyen megállapítások vannak: „Auf dem Arbeits -und Ausbildungsmarkt allerdings ist die Lage verheerend.”

www.spiegel.de/politik/deutschland/auslaenderbericht-migranten-holen-bei-bildung-auf-a-841066.html

Meg ilyen „Ein Drittel der jungen Erwachsenen mit Migrationshintergrund verfüge über keinen beruflichen Abschluss" meg ez is Németország: „so wachse nach wie vor jedes dritte Kind in einem erwerbslosen, armutsgefährdeten oder bildungsfernen Elternhaus auf.”

www.faz.net/aktuell/politik/bildungsbericht-2014-jeder-10-gymnasiast-scheitert-12988236.html

Szóval, vannak a németeknek is gondjaik, de ezekről az ilyen alkalmakkal jól el lehet terelni a figyelmet.

Az osztrákokról meg annyit. Amikor az út széléről összeszedett emberek a buszokkal megérkeztek a határra, akkor a szakadó esőben kellett nekik átsétálni az osztrák buszokhoz, (erre lehetne mondani, hogy Margit... de nem mondom) hogy lehessen mutogatni őket, milyen elcsigázottak, ázottak és kimerültek. Pedig minden magyar busz mellé odagurulhatott volna egy osztrák is és csak át kellett volna szállni. Nem. Szabály, az szabály!

Három számító vezető menekültek hátán való kakaskodásává torzult a hétvége, hogy aztán az osztrákok és a németek is heves tapssal fogadják a magyar odüsszeián átesetteket és a megmentők szerepében tetszelegjenek.

Nem csak nálunk van lejjebb!

Az emberséges megoldás ott kezdődne, hogy a magyar határon belépők kijelentik, melyik országba akarnak továbbmenni. Erre a a magyar határőr, önkéntes segítő, polgárőr, a segélyszervezetek embere azt mondaná, Asszonyom, uram, a gyerekeknek meg, gyere kicsim elkísérlek az általad kívánt ország regisztrációs sátrához, ahol uniós Dublin III. rendelet alapján megtörténik a regisztráció a kívánt ország hivatalnokai által. Azaz osztrák, német, skandináv stb.

A végén már csak az a kérdés, hogy ez miért egy faluszéli gyerek fejében fordul meg, de a rangos hivatalokat betöltők fejében nem. Itt nem tennék különbséget a mieink és a többiek között. Azért elkeserítő, ha az ember azt látja, hiába vagyunk egy közösséghez (EU) tartozók, mégis ki akarjuk a másikat trükközni.

Az én autóm farán van egy egyszerű H jel, nem szedem le, nem vagyok hajlandó szégyenkezni magyarságom miatt, még külföldön sem.

Ha üzenhetnék Frau Merkelnek meg Herr Faymann-nak, azt mondanám: Ti se vagytok különbek a Deákné vásznánál!

Pöff 2015.09.06. 20:10:57

@anyadmajma: ezt biztos nekem írtad?

Egerszegi György 2015.09.06. 20:18:44

@HaFr: Tisztelt HrFr! Én azért szerényebb lennék ezzel az értékítélettel!

NotaBene 2015.09.06. 20:34:24

Kinek téves helyzetértékelése?
„de egy ilyen harcban csak veszíthetünk. Ahelyett, hogy értelmes szóval és civilizált viselkedéssel elfogadtatnánk a szempontjainkat, Orbán fejjel megy a falnak, miközben az okosabbak csak néznek, mit ér el, majd amikor már betörte a fejét, kiválasztják a maguk optimális megoldását”

Európa vetetőinek a menekültválságra adott válasza sok emberek nem tetszik. Demokráciákban a választók jelentős csoportjának az akaratának felismerése, és képviselete egy politikust sikeressé tehet. Politikai mozgalmak uralhatják a sajtót,és a hivatalos közbeszédet, de előbb-utóbb a választók fognak ítéletet mondani a politikusok tevékenységéről.

Az a kérdés, hogy Orbán zeniális politikai ösztönnel megérezte az európai közhangulat változását , vagy a jelenlegi európai elit a későbbi választásokon is élvezni fogja a választók bizalmát, és Orbán „szalonképtelenné” válik.

ogli dzsí 2015.09.06. 21:09:33

@NotaBene: 'Az a kérdés, hogy Orbán zeniális politikai ösztönnel megérezte az európai közhangulat változását , vagy a jelenlegi európai elit a későbbi választásokon is élvezni fogja a választók bizalmát, és Orbán „szalonképtelenné” válik.'

Jól látható, hogy a közhangulat ott változik, ahova a migránsok beteszik a lábukat. Előbb Ausztria, aztán Bajjorország. A norvégok nyilván még sokáig nyomhatják a PC rizsát.

belaim7005 2015.09.06. 21:29:03

@Agysebész migráns: Ne sorold, elég lesz te szerencsétlen, áááááááá:))))))))))

uszo 2015.09.06. 21:31:44

@unionista᠍᠍: "de ez azt is jelenti, hogy megszűnik svájc."

Tudom, hogy innen Magyarországról, ahol az illiberális eszetlenségen agyal a jobboldali elit, a népe meg olyan transzcendens dolognak tartja amit csak a szentkorona beavatottjai érthetnek meg, na ott tényleg nehéz felfogni, hogy létezik egy európai értékvilág, aminek egyik alaptétele a szolidaritás.
Azért Európa gondolkodik is közben. Mert a karitasz mellett keresi a lehetőséget a kiváltó ok felszámolására.

egyetmondok 2015.09.06. 21:35:29

A kártonyság elé való "leg" jelző okairól jókat lehet vitzáni,úgy értem,hogy azok mik.
Azon szerintem nem érdemes, hogy van rá alaposan elegendő,s ha én elgondolom,hogy mi álljon az első helyen,akkor azt mondanám,azért szolgált rá leginkább erre,mert a rendszerváltás után nála nyilvánvalóbban senki se üzente azt a magyarnak,hogy szó szerint semmit se kell csinálnia,hogy a magyar embernek szó szerint nincsen dolga,mert az állami hatalom olyan átalakítása következik,amely - történhet,történjen bármi,akármi - megvédi őt.
Ígértek itt pénzt dögivel,na ebben ő se rossz,egykulcsos adótól rezsicsökkentésen át MNB QE programjától az elvesszük az idegentől és odaadjuk nektek különadós elmebajáig,ám az egyéni és közösségi semmit sem csinálás,mint a hatalom összes igénye a magyarral szemben,ennyire magason nem fénylett itt még Kádár bukása óta.

ogli dzsí 2015.09.06. 21:42:44

@uszo: A svájci pubigyerek akkor pofázzon, ha már látott majmot közelről. A köztudottan náci svájciaktól ez nem vmi elegáns nyilatkozat.

48 órája még az osztrákok is pampogtak liberális értékvilágról, de már meggondolták magukat.

abdul hackeem 2015.09.06. 21:51:46

@NotaBene: @ogli dzsí: Emberseg? Együtterzes? Közössegepites avval, hogy MI EGYÜTT teszünk az elesettekert? (B+, en annak idejen nem orban, vagy a polgi hivo szavara mentem homokzsakot tölteni a Duna aradasakor)

déjá vu39 2015.09.06. 21:54:20

@A varázsló születésnapja: Mi lenne. Ha Orbánt megkapnák miniszterelnöknek?

déjá vu39 2015.09.06. 21:55:59

@Pöff: Nem, barátom. A hozzád hasonlók a probléma - szerelmetes félistenekkel az élen.

ogli dzsí 2015.09.06. 22:00:49

@abdul hackeem: Együttérzek.

Mindazonáltal a törökökkel vetetném meg a magyar kvótát.

Fizetünk a törököknek, csak kerüljenek el messzire a migránsokk. A táborélet ott is ugyanolyan mint itt.

2015.09.06. 22:08:06

@uszo:
a szolidaritás mindig is az államiságban (etatizmusban) és sohasem az európaiságban öltött testet. európa a történelme folyamán sohasem volt se menekülttábor. brüsszelből egyesek úgy tekintettek a kárpát-medencére, hogy majd itt lehet egy óriás tranzitzóna. ahol regisztrálják a menekülteket. innen tovább vándorolva pedig ki lehet majd válogatni munkára alkalmasakat. a többieket visszaküldik a beléptető országba. és onnantól kezdve magyarország problémája. csakhogy ez így nem megy. mert errefelé él egy nép. ez a magyarok szálláshelye és azt fogadunk be, akit akarunk. és egyébként többségi alapon attól vesszük el a főhatalmat akitől csak akarjuk. amit a végletekig leegyszerűsítve úgy lehet megfogalmazni, hogy magyarország a magyaroké. és lehet mondani, hogy ez nacionalizmus. és azt is, hogy ez valamilyen gonosz dolog. de a nacionalista pártoknak jelentős többségük van. és szoci, libsi és konzi pártokra budapest belső kerületein túl leginkább csak nyugdíjasok szavaznak. akik többségében szociális ígéretek miatt szavaznak balra. szóval a libsi-konzi értelmiség támogatottsága az aktívak körében nagyon csekély. a politikai verseny a nacionalista pártok között zajlik. kis túlzással azt lehet mondani, hogy a szélső jobboldal és még szélsőbb jobboldal között dől el a választás. de szinte egész európa ebbe az irányba halad. a zsidókeresztény értékek szorulnak háttérbe. illetve ezek vannak válságban. mert nyilvánvaló, hogy ezek kizárólagosságával európa működésképtelenné válik.

abdul hackeem 2015.09.06. 22:10:40

@ogli dzsí: Mennyit fizettel? Az eddig, a harcokban elesett 15000 török eletet mennyire taksalod? Es a szireket? Sajatodat?

ogli dzsí 2015.09.06. 22:12:52

@unionista᠍᠍: 'a zsidókeresztény értékek szorulnak háttérbe. illetve ezek vannak válságban. mert nyilvánvaló, hogy ezek kizárólagosságával európa működésképtelenné válik.'

Nemtom, akkor is háttérbe került a keresztény értékrend, amikor Dobó pista verte a törököt?

Mi az hogy zsidókeresztény? Izrael már európa?

ogli dzsí 2015.09.06. 22:16:26

@abdul hackeem: Nemtudom mennyit, de az EU és az ENSZ eddig is jattolt a törököknek a helyzet miatt. Persze keveslik, zsarolnak is hogy ránk engedik a pestist:

'Ahmed Davutoglu török kormányfő élesen bírálta vasárnap az Európai Uniót, amiért az a menekülteknek csak "nevetségesen kis részét" fogadta be. Törökország több mint kétmillió menekültet fogadott be a szomszédos Irakból és Szíriából, s ezzel "ütközőzónát hozott létre a káosz és Európa között"

Ami török szempontból tök érthető csak én nem vk török úgyhogy kb. leszarom. Feleannyit kell fizetni/migráns mint amennyibe Mo-n kerülnek (4700ft/nap), azt jónapot.

egyetmondok 2015.09.06. 22:17:44

@unionista᠍᠍:
Te összekevered az államiságban testet öltő (és az úgy pontos,hogy az abban is testet öltő,hiszen az másban is teste tud ölteni,és ölt is) szolidaritást és az etatizmust.
Kettő nem ugyanaz,nagyon nem.
Az előbbi röviden nevezhető nemzetnek,az utóbbi olyan ideológiának,amely az előbbit csorbítja.

abdul hackeem 2015.09.06. 22:33:06

@ogli dzsí: Akkor napi 4700-ert vonulj be katonanak, es harcolj a "pestised" ellen.
Karosszekböl szajkaratebajnok.

Pöff 2015.09.06. 22:40:43

@déjá vu39:
és az ki lenne?

Mert nem orbán az kurva isten

De Vona is csak egy ember számomra. Ha rosszul csinálja megvonom a bizalmat.
És jelenleg is csak a sok kurva szar (Mszp balodlali lisi brancs és a fityesz maffia) közül még nekik vannak a legjobb lapjaik és ütőkártyáik.

Netuddki. 2015.09.06. 22:47:58

@Wikus Van De Merwe: "Tei is fizetett kommentelő vagy. 20ezer hozzászólás. Ha pénzért csinálod,akkor respect! Ha csak saját szórakoztatásodra,akkor simán idióta vagy és elpocsékolt idő mind amit a begépelésükre szántál."

Irigykedel balfaszkám? Hát nem is 3 hónapja regisztráltam...

"Wikus Van De Merwe 0 bejegyzést írt és 215 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2015.06.19. óta tag."

nu pagagyí 2015.09.06. 23:18:22

@unionista᠍᠍: Az általad vizionált "osztrák modell" nálunk már 5 éve megvalósult és még menekült sem kellett hozzá. A kormánypárt által szervezett bűnbandák folyamatosan fosztogatják az országot.

Anti Liberal 2015.09.06. 23:19:27

Az ország legnagyobb problémája a sok kötchög mint te kedves liberális faszfej blogger.
Mennyiért árulod a hazádat ? Havi 120 ezer? Féreg vagy.

2015.09.06. 23:20:29

@egyetmondok:
te kevered össze a társadalmi szolidiaritást (gondolja a lengyel szolidaritás mozgalomra, vagy akármilyen munkásszolidaritásra) és a karitativitást. a karitasz alapvetően nem az állam, hanem az egyházak dolga illetve világias nemzetközi szervezeteké. az egyházaknak kellett volna felszólítani a híveket az adományozásra. a probléma, hogy nem nagyon teszik. és a nemzetközi szervezetek is átláthatatlan módon működnek. az állam feladata ez ügyben a tiszti orvosi (közegészségügyi, járványügyi) feladatok ellátása és az elsősegély nyújtás. a regisztrációt pedig a befogadó ország hatóságainak kellene elvégeznie. ahogyan az @explanatus nick írja. ha valami németországba akar menni, akkor jöjjenek ide a németek. és a szövetségi ellenőrző ponton döntsék el a magánszemélyek vagy a családok sorsát. vigyék azt, akit akarnak és a többinek magyarázzák el, hogy "zurück". és ezt az állatvásárt nyugat-európa beállíthatja humanitárius segítség nyújtásnak. ez még mindig jobb, mint amit amerika csinál. ők sivatagi országokat a liberális demokrácia nevében a porig rombolnak. igaz, hogy most éppen az a probléma, hogy senki sem látja el a csendőr szerepet. és a mediterrán igazgatásrendészet és az európai haderő képtelen az embercsempészek hajóit visszirányban üresen lefoglalni vagy kilőni. mert ez sem egyeztethető az európai értékrenddel. pedig annak ez is része:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dd/Greek_soldiers_of_Greco%E2%80%93Persian_Wars.png
igaz, hogy akkoriban krisztus legfeljebb csak gondolatban volt meg a jó istennek. de most ezekre a harcosokra lenne szükség. túl azon, hogy a civilek osztják a pelenkát. mert a menekülő kis-szírek is bekakálnak.

ősszel a nyirkos időkben jó lenne ha nem alakulnának ki olyan járványok, amikhez a népek errefelé nem nagyon adaptálódtak. mert ezzel a hordával kórozók is jönnek. és csak remélni lehet, hogy a terroristák is hülyék. mert most az jött be, aki akart. karácsonykor jó hosszan kell majd imádkozni. és tavaszra meg kellene oldania ezt az egészet. ha nem az eu, akkor az ensz vagy ebesz.

Anti Liberal 2015.09.06. 23:22:44

@abdul hackeem: jó lenne faszkalap ha felszólítanád az eddigi 800 ezer menekült tömeg szír tagjait hogy legalább 250 ezren takarodjanak haza, irtsák ki az iszlám államot, döntsék meg Asszad kormányát ha akarják, és csináljanak élhető országot ahova haza takarodhatnak. Ez lenne az egyetlen értelmes terv. Fegyvert kaphatnak.

Anti Liberal 2015.09.06. 23:25:41

@uszo: Nem kell keresni bazdmeg, ott van mindenki előtt. Haza kell küldeni azt a sok jól táplált, feltűnően jól öltözött köcsögöt harcolni. 3 hét alatt lenyomhatnák az iszlám állam faszkalapjait vagy akit akarnak.

Anti Liberal 2015.09.06. 23:28:56

@explanatus: Értelmes ember vagy. Ritkaság a mai világban. Számítok rád kormányalakításkor.

2015.09.06. 23:40:05

@nu pagagyí:
oké, én értem, hogy orbán egy geci. és felőlem le is válthatják az európai vezetők. mert össze-vissza beszél. de az igazság az, hogy orbán lényegében nem rosszabb akármelyik európai vezetőknél. a korrupciós listán is inkább csak a középmezőnyben lenne.

az európai tanácsosi és a kormányfői posztot külön kellene választani. mert az egyik külpolitikát csinál és kifelé beszél, a másik belügyeket igazgatja és befelé beszél. és ez eltérő retorikát követel.

közvetlen kellene az európai tanácsost választani. a miniszterelnök (kormányfő) személyéről egyszerű többséggel továbbra is a parlament dönthet. egy konstruktív bizalmatlansági indítványt elfogadva egyszerű többséggel le is válthatja. ezen nem kellene változtatni. de az európai tanácsost és az államfőt is közvetlen kellene választani. közmegegyezés lehetne abban, hogy mindkettő álljon pártok felett, de előbbi lehet egy kissé jobbos, utóbbi pedig kissé balos. csak persze túl sok a kellene.

egyetmondok 2015.09.06. 23:46:40

@unionista᠍᠍:
Nem, unionista, én a szolidaritást politikai értelemben használtam,nem szociális értelemben.
A nemzet nem karitász-ügy.

2015.09.06. 23:50:05

@ogli dzsí:
a magyar államiságon túl közép-európai föderáció, európai unió és páneurópai civilizáció kellene. és ez utóbbinak része lehet törökország, az arab liga, a zsidó és később akár a perzsa állam is. nagyjából az ural vonaláig az oroszoktól is el lehetne várni az európai civilizált működést. nagyjából a keleti hosszúság 60. fokáig érhetne a páneurópai élettér. ennek része lehet izrael. de az egy tagország, egy kultúra. és nem diktálhatnak. összességében azonban nincs semmi ok arra, hogy mindent a zsidók és a keresztények nyakába varrjunk. az ő értékrendjük is hiányos. ahogyan mindenkié. minden kultúrának meg van a maga kis hibája.

2015.09.07. 00:11:49

@egyetmondok:
a szolidaritás elég balos koncepció. a szakszervezeti mozgalmak és a modern államiság teremtette meg. a karitativitás eszménye az egyházakhoz kötődik. szerintem az eléggé nemzeti ügy.

a nemzetnek kellene azt mondani, hogy segítünk ezeken az embereken. ha már áttrappoltak a balkánok, akkor lássák, hogy kivel van dolguk. kapnak enni, inni. de ez nemzeti ügy. ki is baszhatná őket a hadsereg. felszólítás után le is lőhetnénk őket. ahogyan az ausztrálok csinálják. de mi ne ezt tegyük, hanem segítsünk. de ez nem munkás szolidaritás, hanem nemzeti karitász. erre mondom azt, hogy nemzeti kereszténység kellene, aminek része a magyarországi zsidókereszténység. a nemzeti kereszténység részesei lehetne a többség. a maguk módján vallásosak. és akár az ateisták is. ahhoz a patriotizmus vagy lokálpatriotizmus is elég legyen. induljunk ki abból, hogy aki a hazafiasságot egy kicsit is támogatja az templomos. aki egy kicsit sem az lehet magyar állampolgár, de nem nagyon lehet a magyar nemzet része. és ez független a pártpolitikától. a (szélső) jobboldal kisajátította a nemzet fogalmát. az ettől balra állók a demokrata/civil/liberális fogalmakat. tulajdonképpen mindent leszámítva a nemzetet.

négyláb 2015.09.07. 00:32:15

Hát ennyi kommentárt nem ér meg ez a kapitális hülye! Viszont ha valaki megtudja, ki is valójában, irányítson egy pár tucat migránst a lakására, mert bizonyosan befogadja őket. (ha meg nem, remélem, jól eltángálják....)

zsoci 2015.09.07. 06:25:18

@Agysebész migráns: Azon felül, hogy feleslegesen ismételégeted ugyanazt a sort, még a ngyrésze nem is igaz. Ami meg igaz, azt pont a kormány itézkedései provokálták ki.

abdul hackeem 2015.09.07. 06:26:53

@Anti Liberal: Figyu agysebesz, az altalad rajtam szamonkert dolgokert fizetek adot a kormanyunknak.
Nem kell valaszolnod szalonkepes stilusodban.

kilincs ami nincs 2015.09.07. 06:30:55

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Kár, hogy nem tartottál az “európai kisemberekkel”. Szavazatod hiányában Orbán széke megingott.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.07. 06:50:59

De, a menekültek óriási probléma. Az amúgy is kettészakadt, frusztrált országban ebből nagy baj lesz. Utálom Orbánt, de helyesen teszi amit tesz most. A németek könnyen ugatnak onnan Berlinből. Lám már az osztrákok kezdik kapisgálni.

Conchobar 2015.09.07. 08:00:41

@unionista᠍᠍: "ősszel már hűvösek a nappalok és télen hidegek az éjszakák. vélhetően nem lesz ennyi menekült." - Ez természetes egy itt élőnek, de vajon azok is tudják, hogy milyen az ősz Európa középső tájain, akik sose jártak még Európában? Törökországban és Szíriában nem egészen ilyen a klíma. Meg aztán elég különös lenne, ha télen nem lenne a menekült, hiszen a háború és a pusztítás télen sem szünetel

KUHULIN 2015.09.07. 08:06:04

"A kutya ugat, a karaván halad."

2015.09.07. 08:27:00

„Nem volt még olyan -- az EU-val vagy belpolitikai téren kirobbantott -- mikroválsága az országnak, amelyből sikeresen jöttünk volna ki az ő vezetésével”

És az EU-val való viszonyunk miért mérce? Én ugyan nem vagyok egy Orbán fan, de legalább –ha a szavak szintjén is- nem megy le kutyába mint a baloldal. Az EU-nak olyan politikus gárda kellene, aki feltételek nélkül kiszolgálja az EU-t, és nincs tartása. Ez a kormány akármit is csinál, az sosem fog osztatlan tetszést aratni. Ha van sapka azért, ha nincs azért. Kérdem én: ki a f*aszt érdekel? A mai világ a hülyéké, debileké, és egyre inkább látszik, hogy a normális értékrendre néznek mindenhol úgy mint egy UFÓ-ra. Engem az euval való viszonyunk már egyáltalán nem érdekel, pláne hogy a mostani rendkívüli helyzetben is jól látszik: európa a saját vágóhídjára menetel méghozzá önként és dalolva. Mintha egy sci-fi filmet néznék, egyre több ember válik zombivá, és nem fogja fel mit fog jelenteni a „menekült” áradat, 5, 10, vagy 50 éven belül.

Amadeus62 2015.09.07. 08:32:54

@Jankove:

Mesélj még, mit jelent az 500 milliós EU-nak pár 100 ezer afgán meg szír menekült?

halaloszto 2015.09.07. 08:32:56

@Brix: ez a legális nemlegális duma eléggé hülyén hangzik annak a szájából, aki naponta alakítja a törvényeket a saját céljainak megfelelőre.

azt kellene észrevenni, hogy anno az NDKsokat sem volt legális átengedni a határon, aztán mégis évente megemlékezünk róla mint fontos pozitív eseményről.

vajon lesz egyszer olyan hogy nem az lesz a hír hogy kiengedünk valakit az országból, hanem hogy beengedünk?

nu pagagyí 2015.09.07. 08:41:33

@Jankove: Furcsa elképzelésed van a normális értékrendről, ha neked egy egy velejéig korrupt, embertelen rezsim "értékei" tetszenek. Nézz már magadra, mit csináltak belőled!

Conchobhar 2015.09.07. 08:44:38

@halaloszto: "azt kellene észrevenni, hogy anno az NDKsokat sem volt legális átengedni a határon, aztán mégis évente megemlékezünk róla mint fontos pozitív eseményről" - Csakhogy az az átengedés a német egyesítésnek, a berlini fal és a németországi kommunista rendszer leomlásának volt a nyitánya. A mostani átengedés meg valami egész másnak a nyitánya

2015.09.07. 08:45:00

@Amadeus62: "Mesélj még, mit jelent az 500 milliós EU-nak pár 100 ezer afgán meg szír menekült?"

Nem pár százezer, hanem többmillió, aki hamarosan követni fogja az előörsöt, aztán több tíz millió, hamár végképp nem lesz kontroll. Mit jelent? Már most problémát. Összezúzott városok, kosz, szemét, és egyre jobban felszínre törő kultúrális szakadékok. Lehet hogy neked bejön a multikulti, meg a szokszínűség, nekem biztosan nem. És az is biztos, hogy a mamég csendes többség -akit folyton lenáciznak, lerasszistáznak, mindenféle rohadéknak bélyegeznek- is ezen a véleményen van.

2015.09.07. 08:50:29

@nu pagagyí: Már soksok idő eltellt, de te még mindig nem heverted ki az 1998-as fidesz győzelmet. Téged nem érdekel más, csak az hogy egy adott intézkedés orbántól származik-e vagy sem, ez a döntési alapod. De vannak akiket ez már rég nem érdekel.

egyetmondok 2015.09.07. 08:50:44

@unionista᠍᠍:
A szolidaritás nem koncepció és nem balos.

mojszipupi 2015.09.07. 09:07:10

Orbán túltett Rákosi Mátyás kommunista kisajátításán, magántulajdon ellen elkövetett köztörvényes bűncselekményein. A "kártékonyt" tisztázzuk: Az elmúlt 50 évben soha senki nem lopott politikusként annyi pénzt magyar emberektől mint a fidesz maffia

KUHULIN 2015.09.07. 09:17:56

@mojszipupi: "Orbán túltett Rákosi Mátyás kommunista kisajátításán"
Hülye vagy bazdmeg. Meg is érdemelnél egy Rákosi-féle diktatúrát csak 1-2 hétre...

mojszipupi 2015.09.07. 09:26:29

@KUHULIN: Nem a módszerekről beszélek. Az ellopott pénz mennyiségéről van szó. Amúgy módszerekben is hamarosan túltesz pocakos elődjén, lesz nemzeti arcképcsarnok minden állampolgárról, és már bárhol berúghatják az ajtót ha olyan kedvük van. Sokan történelemnek tartják a kommunista időket pedig minden eddiginél erősebben és egyre fokozódóan él velünk tovább

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.07. 09:28:11

Szegény Hafr.

Annyira belebetegedett az Orbán fóbiájába, hogy már a magyar nemzet egészét hibáztatja.

legkártékonyabb...
Na ja..

GOndolom a magyarokat azonosíthatatlan rendőrökkel verető Gyurcsányt meg a legjobbank tartott..
Röhej..

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.07. 09:29:52

@mojszipupi:

Érdekes koncepció.

A tények viszont azt mutatják, hogy az MSZP alatt adosították rommá az országot, az MSZP kormány alatt kerültünk a Szlovákok elötti pozícióból 2010-re a Görögökkel egy szintre.

KUHULIN 2015.09.07. 09:34:13

@mojszipupi: Aha. És hol nem "rúghatják rád" az ajtót? A "fejlett nyugaton" is elég, ha feljelent a szomszéd, mondjuk terrorista gyanús cselekményért, vagy Svájcban pl. azért mert úgy véli, hogy illegálisan foglalkoztatsz egy kertészt a kertedben...

mojszipupi 2015.09.07. 09:35:24

@Ballib Cenzúra: Vegyük külön a kormányzás minőségét és a köztörvényes bűncselekményeket. És vegyünk hozzá egy világválságot is. Látod én simán elismerem h egy szar volt kormányzás szinten az amit a szocialisták csináltak, de ezzel párhuzamosan azt is látom, milyen szinten folyik a lopás jelenleg. Egy dolog biztos. Egyik demokratikusan választott kormány sem engedett meg magának állami erőszakkal magántulajdon ellen elkövetett sérelmet. A fidesz pedig több ezer milliárdnál jár e téren.

mojszipupi 2015.09.07. 09:39:55

@KUHULIN: Ebben még van is védhető, ezen kár lovagolni, csak jeleztem hogy jelenleg is a felé tartunk, hogy koncepcionálisan bárkire bármit ráfoghatunk, elítélhetünk

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.07. 09:46:54

@mojszipupi:

Vegyük..
Ezidáig kétszer is hoztak létre külön államtitkárságot, az állami szinten elkövetett köztörvényes bűncslekmények feltárására.

Elsőként Keller László vezette ezt az MSZP színeiben 2002-ben, aztán Papcsák a Fidesz színeiben.
Gyors összeadással kiszámoltam hogy az elítélt politikusok száma: 0 azaz nulla darab.

Akiket elítéltek (Zuschlag, Hunvald, Hagyó, ...) azok ellen már korábban elindult az eljárás.

Persze volt hogy sikeresen berángatták pl Gyurcsányt a bíróság elé, vagy az MSZP teszem azt kétszer is megvizsgáltatta Berkecz Máriát (Millenáris KHT egykori vezetője) vaginálisan, de bűncsleekmény okán ítélet egy se született.

mojszipupi 2015.09.07. 10:17:46

@Ballib Cenzúra: Biztos lehetne részletezni, és biztos egy része jogos mások nem. De a dolgozó, aktív, jövőt termelő embereknek volt egy privát számlájuk, hozamot termelt, erősítette a tudatot, hogy magadról kell gondoskodnod öreg korodban. Ezt köztörvényes zsarolással (első bűntett- zsarolás) vette el az állam, a maffia jól bevált módszerével. Majd nem elég h elvette, el is költötte (második bűntett - hűtlen kezelés) Az már csak hab a tortán és nem jogi kategória de végig hazudta bele a pofánkba az egyéni számlákat. 3000mrd (+elmaradt hozam!) volt nincs. Te is tudod h a büdös életben nem látjuk vissza ezt a pénzt

Bobby Newmark 2015.09.07. 13:31:39

@A varázsló születésnapja: Ja, hát igazad van, lehet próbálkozni a politikában, vagy be lehet állni egy már befuttatott maffia segge alá lefetyelni, reménykedve, hátha pottyan kukorica is. Mint ahogy te is teszed.

Tudod, van, akinek ennél azért több gerinc maradt a testében.

A varázsló születésnapja 2015.09.07. 14:19:58

@Bobby Newmark: Jól van barátom, idézzek neked?

A Nobel-díjas írónktól:

„Még a politikáról kellene egyet s mást mondanom, de az igazán fölösleges és unalmas időfecsérlés lenne. Arról volna szó, ahogyan a muzulmánok elárasztják, s majd birtokukba veszik, magyarán elpusztítják Európát; ahogyan Európa mindezt kezeli, az öngyilkos liberalizmusról és az ostoba demokráciáról; demokráciát és szavazási jogot a csimpánzoknak.

Mindig ez a vége: a civilizáció eléri azt a túltenyésztett állapotot, amikor többé már nemcsak hogy képtelen rá, de már nem is akarja megvédeni magát; amikor, látszólag értelmetlen módon, a saját ellenségeit imádja. Ráadásul mindez nem mondható el nyilvánosan. Miért nem? A kérdés nem nyugtalanítana, ha időközben nem vált volna belőlem »közéleti ember«.

Kezdem megérteni a kényszert, amelyből az általános nagy hazugság táplálkozik; egyszerűen lehetetlenség megvívni a kényszerrel, a politikusnak azért, mert elveszíti népszerűségét, az írónak ugyanezért; a jó modor a hazugság és a totális önfeladás.'

(mandiner.hu/cikk/20150907_kertesz_imre_europa_ongyilkos_liberalizmusarol)

Össze tudod-e rakni magadban ezeket a mondatokat?
Aztán tedd meg ugyanezt az Unió vezetőinek kvótamantrájával és Orbán tényszerű megállapításával: először a határainkat kell megvédeni, utána jöhetnek az egyéb szempontok.

Egy nap se telt el, és a németek már azt mondják, nem számoltak ennyi menekülttel Magyarországról.

Mert hetek óta más sem megy a liberális nyugati médiában hogy a gonosz idegengyűlölő Orbán koncentrációs táborba zárja szegény menekülteket, ahelyett hogy engedné szabadon távozni őket.

Elengedte őket, az előőrs 'felderítő csoportját'.

És már ez is sok lett Németországnak.

A varázsló születésnapja 2015.09.07. 14:24:10

@Bobby Newmark: esetleg ha még bizonytalan lennél abban, lehetséges-e ez Európában 2015-ben, a liberális demokráciák tündöklése alatt?

Folytassuk Kertésszel akkor, jó?
Nem kötelező, de olvasmányos:

'Lemondtam a Neue Zürchernek írandó cikkemet, holott szívesen elmondanám a véleményemet az előttünk álló várható változásokról. Gyilkos világ kezdődik, rasszizmus, nacionalizmus; Európa kezdi felismerni, hová juttatta őt liberális bevándorláspolitikája. Hirtelen ráébredtek, hogy olyan állatfajta, amelyet multikulturális társadalomnak hívnak, nem létezik. Érdekes paradox zsákutca: miközben az Európai Uniót kibővítik, az Unió egyes országai beszűkülnek. A várható törvények ellentétben állnak az Unió alkotmányával, másrészt ki tagadná alapvető fontosságukat. Az a baj, hogy nem differenciálnak: külön törvények illetnék meg a szabad polgárt, és más törvényeknek kellene vonatkozniuk a muzulmánokra. Ez azonban kirekesztő politika lenne. Viszont lehetetlenség elgondolni, hogy, mondjuk, Franciaország két-három emberöltő múlva muzulmán ország legyen. Az általános félelem és hisztéria keltette indulatok által felkavart mélységekből előbukkanó politikusok inkább a saját hatalmuk javára akarják fordítani a helyzetet, semmint hogy valódi megoldásokon törnék a fejüket. Magyarán: megnyílt a lehetőség új diktatúrák előtt, amelyek a veszélyhelyzet ürügyén elsősorban a saját állampolgáraikra hoznak veszedelmet.”'

egyetmondok 2015.09.07. 14:26:06

@A varázsló születésnapja:
" ...a politikusok inkább a saját hatalmuk javára akarják fordítani a helyzetet, semmint hogy valódi megoldásokon törnék a fejüket. Magyarán: megnyílt a lehetőség új diktatúrák előtt, amelyek a veszélyhelyzet ürügyén elsősorban a saját állampolgáraikra hoznak veszedelmet. " --

Kertész Imre milyen jól látja.

Bobby Newmark 2015.09.07. 14:29:40

@A varázsló születésnapja: Egy rohadt szót nem szóltam a menekültkérdésről, a mutatványodat -amint éppen felszoptad Viktort- kommentáltam.

Egyébként nagyjából ebben az ügyben tényleg egész jól csinálja, de összességében még mindig lámpavas jár neki, menekültkérdés ide vagy oda.

Mielőtt még Gyurcsányozni kezdesz, a szomszédos villanyoszlop meg az övé lehet felőlem.

A varázsló születésnapja 2015.09.07. 14:31:23

@Bobby Newmark:
egy mondatot kiemelnék, csak neked, ennyivel még csak megbirkózol:

'semmint hogy valódi megoldásokon törnék a fejüket.'

Azaz hogyan kellene megállítani ezt a népvándorlást, hogy tényleg csak azt fogadja be Európa, aki igazán üldözött.

És ha már a konkrét okokat nem tudjuk megszüntetni ( egész konkrétan az emberiségellenes, saját liberális demokráciafelfogását arculköpő, telibeszaró fasiszta, náci módszereket implementáló amerikai demokráciaexport tragikus következményeit ), legalább a megtehető önvédelmi lépéseket tegyük meg: a határainkon ellenőrizetlenül ne jöhessen be mindenki!

Ki is az idióta ??

A varázsló születésnapja 2015.09.07. 14:34:05

@egyetmondok: persze, nyilván az orbándidktatúra lebeg a szemed előtt, azért a kerítés, azért a hadsereg ...

no comment.

egyetmondok 2015.09.07. 14:36:12

@A varázsló születésnapja:
Tessék tán átfutni a friss,éppen elfogadás előtt álló új törvényt a rendőrség magánlakásba való bejutási lehetőségéről.
Comment ?

A varázsló születésnapja 2015.09.07. 14:44:55

@egyetmondok:
Jó, akkor fordítok neked is, van még negyed órám:
'Az a baj, hogy nem differenciálnak: külön törvények illetnék meg a szabad polgárt, és más törvényeknek kellene vonatkozniuk a muzulmánokra. Ez azonban kirekesztő politika lenne.'

Magyarra fordítva ez azt jelenti, aki Európában menedékjogot kapott, az előbb-utóbb egyenlő jogokkal bír mint 'honfitársa'.
Onnét pedig szabadon költözik, oda ahova akar, pénze lesz rá.
Németországba, akár szívesen látják majd, akár nem.
Vagy Franciaországba, aztán csak idő kérdése, meg a biológiáé, ahogy egyik komentelőnk szokta írni.

Kertész így írja:
' Viszont lehetetlenség elgondolni, hogy, mondjuk, Franciaország két-három emberöltő múlva muzulmán ország legyen.'

De ugye itt nem AZT állítja hogy lehetetlenség valóban, ez a majd a keserűen felismert valóság előtt álló tétova, tanácstalan 'európai' polgár sóhajának víziója, lehetetlen hogy mindez megtörtént velünk! - de akkor már késő.

egyetmondok 2015.09.07. 14:50:03

@A varázsló születésnapja:
Tessék tán átfutni azt az új szabályt a rendőrség magánlakásba való bejutási lehetőségéről. A magyar polgár lakásába való bejutási lehetőségről.

Erről beszélt Kertész:
" ...a veszélyhelyzet ürügyén elsősorban a saját állampolgáraikra hoznak veszedelmet "

Ki itt a hülye,aki nem lát Orbán káprázatos tehetségén kívül a világon semmit se?

Bobby Newmark 2015.09.07. 16:21:37

@A varázsló születésnapja: Én is mondanék egyet, hátha harmadszorra eljut az agyadig:

LE-SZA-ROM, mit magyarázol a menekülthelyzetről, meg hogy Orbán mit mond róla, attól még elképesztően gusztustalan, hogy a faszán csüngsz. Bárki más politikussal is gyomorforgató lenne, de pont ezzel az ősgeci főparaszt maffiavezérrel különösen.

A varázsló születésnapja 2015.09.07. 20:12:15

@egyetmondok: te, ha nem akarod érteni Kertészt, nem mintha különösebb jelentősége lenne ennek.
De rugózz csak azon hogy az Orbán akar veszedelmet hozni a népére, mert nem akar tömeges, kívülről ránkerőszakolt bevándorlótömeget hazánkban.
Akinek a létszáma nem alulról hanem felülről nyitott.
Orbán most szépen 'mindent megtesz' a külső schengeni hatát megvédésére, a menekültek ellenőrzésére, az ország elhagyásának megakadályozására, csak ugye erőszakot mégsem alkalmazhat, meg esze ágában sincs.
Így szépen naponta megállapíthatják tőlünk nyugatra, hogy ennyire nem számítottak.

Aztán majd meglátjuk, mennyi bevándorló fekszi meg a kényes gyomrát előbb az osztrákoknak, aztán a németeknek.

MERT vissza hazájába szinte senkit nem fognak tudni visszatoloncolni, kár rajta ábrándozni.

Százezer 'szír' tesz majd róla.

Addig tessenek nyugodtan fülüket, szemüket befogni az öngyilkos liberálisainknak, és az ő különlegesen ostoba demokratáinak.

És ha ez sem elég, hát tényleg jöhetnek a radikálisok is- nem, nem nálunk, ne lelkendezz előre.

explanatus 2015.09.07. 21:15:39

@explanatus: A német belügyminiszter az új migránsokról:

„Bis zu 20 Prozent der Neuankömmlinge sind laut Innenminister de Maizière Analphabeten.”

www.fuldainfo.de/fdi/fluechtlinge-debatte-bedarf-dringend-der-versachlichung/

egyetmondok 2015.09.07. 22:04:59

@A varázsló születésnapja:
Olvasom,mondják rendesen a hozzád hasonlók,akik, ha Orbán lova berekedne netán,nyerítenének is helyette, a híres kerítésetekről,hogy " Az én házam az én váram !", s nehogy má ne mi döntsük el,hogy kit engedünk be,meg kit nem...

Nagyszerű,varázslatos szülinap,olvastad már,hogy a te lakásod ezentúl mennyire lesz a te várad ? Attól tartok nem. Pedig kéne.

Mert ez az új szabály pont arról szól,amit Kertész nem ok nélkül feszeget: a nagy idegenség veszélye ürügyén a politikusok előbb fognak a saját állampolgáraik ellen fordulni,mint azt gondoljuk. (Ha valaki,Kertész csak tudja,nemde,hogy az mit jelent...)

Mi is a véleményed erről az új,hamarosan életbe lépő szabályról,hogy a magyar rendőrség,eltérőn az eddigi szabályoktól,ezentül hogyan juthat be a házadba,lakásodba?...

már csak,hogy tudjam,mennyire komoly,pl.neked,hogy a te házad a te várad,
s olyan nagyon szeretném hinni,hogy ez szerinted is azért komoly ám,hogy szóval a te házad a te várad...:)

A varázsló születésnapja 2015.09.08. 00:15:25

@egyetmondok: Először is elnézést a sértegetésért, röstellem magam.
Nem mentség, csak magyarázatképpen, de inkább azt sem.

Nem olvastam a törvényt, csak amit néhol a neten írnak róla.

A 'tranzitzónák' egy jó válasz, már ha a kerítés is kész lesz hozzá, a schengeni határőrizeti kötelezettségünket valahogy teljesíteni kell, leginkább a saját érdekünkben.
( Fischer úr előadta magát, hogy legyenek nagyvonalúak nyugaton, és ne kelljen hazánkban sem regisztrálni előzetesen a menekülteknek. Én üdvözlöm, ha az Unió marad annál a paradigmaváltásánál hogy a külső schengeni határait ezentúl bárki bárhol bármikor átlépheti, papírok, minden nélkül.
Ha már az Unió lényegében megszüntetni igyekszik magát, ne álljon meg félúton!)

Aki tehát valóban menekültként érkezik az Unióba, annak esze ágában sem lesz kivonni magát az uniós eljárásrend alól, örvendezik hogy biztonságos országban van, regisztrálják a tranzitzónában, és lefolytatják a menedékkérő eljárást.

Az fog onnét idő előtt meglépni, vagy az igyekszik kikerülni a zónát, aki tudja hogy nem jogosult, vagy esetleg más szándéka is van.
A magyar állampolgár meg pontosan tudhatja, hogy nem szükséges a menedékkérőket neki magának elszállásolni, róluk kötelessége a hatóságoknak gondoskodni.

Volt már nálam is rendőr, építkezésben voltam és ellopott ablakokat, ajtókat kerestek, valaki utalhatott rám ezért.

Nem esett jól végigkísértem a lakásban, az udvaron, mindenhol, és barátságban elváltunk.
Azóta ismerősként köszönünk egymásnak:)

Te meg tudnád mondani ennek a hisztinek az okát, már a határtalan orbángyűlöleten túlit?

Te el tudod képzelni hogy néhány akcióra hajlandó is bejön ennyi emberrel a határon, ha már semmi kockázata nincs?
Nekem Nógrádi György messze a legjobb szakértő, esetleg olvass tőle.

De hogy hozzak mellé a demagógia egyik prototipusát, Techet urat:
'A menekültek áradata miatt számosan az európai kultúrát temetik. A Frankfurter Allgemeine Zeitungban egy bizonyos Viktor Orbán egyenesen a kereszténységét látja veszélyben, ha Európa segítene a menekülteken.'

Ugy ez a Viktor Orbán nem azt mondta hogy ne segítsenek a már itlévő menekülteknek, hanem azt hogy ne segítsék elő sőt akadályozzák meg további menekültek jöjjenek be ellenőrizetlenül Európába.

Ebben az egy techeti mondatban benne van az egész probléma kommunikációs képtelensége.

Én eddig csak ettől a Viktortól hallottam egyenes, világos mondatokat.

De szabad idézni jobbat bármelyik uniós országbéli politikustól, örvendeznék neki.
Aki végre nem a bejötteket osztogatná mindenfelé mindenféle algortmus szerint, hanem végre eldöntené, és érvényt szerezne neki: az jöjjön csak be, akit beengedünk, és azt mi döntsük el.
Ahogy a világ minden más országában teszik.

Techetnek abban igaza van:
'A megoldható euróválság után most a megoldható menekültválság káosza bizonyítja: ennek az Európai Uniónak így semmi értelme sincs.'

egyetmondok 2015.09.08. 07:05:39

@A varázsló születésnapja:
A magánlakásba való rendőrségi bejutást illetően helyes párhuzam, ha azt mondjuk,hogy 2006-ban nem volt leírva semmi szabályzatban, hogy a rendőr tömegoszlatáskor fejre is célozhat...,

no, hát ami késik az nem múlik.

S persze én ezért a rendszereteket nem gyűlölöm,Orbánt se, mert ezen nincsen mit gyűlölni,ez csak egy szánalmas,erőszakos, a polgártól folyton rettegő valami...,különben nyilván nem változna ilyen gyalázatosan a rendőr lakásodba való bejutásának szabályozása.

Én nem úgy vagyok a rendszeretekkel,mint Orbán volt a proletárdiktatúrával,hogy neki azzal nem volt baja,csak annak vezetőivel. Nekem a rendszeretekkel van bajom,nem Orbánnal.

A varázsló születésnapja 2015.09.08. 08:50:36

@egyetmondok: Annyira az enyém, amennyire a tied.
Igen, hamarosan biztos lőni is fognak fejre, ahogy üldözik a pesti lakásokba előlük elrejtőző szegény menekülteket.
Kommentelőkre fognak vadászni.
Börtönbe csuknak mindenkit aki ellenzéki.
Bevezetik a derest, az első éjszaka jogát, pallosjogot kapnak a fideszesek.
Rigolekével esnek a maradék demokráciának.

De azért sok sikert a megdöntéséhez, bár ahhoz az irracionalitás ilyen magas fokából engedni kéne, mert így az egykori albán légierőt juttatjátok az emberek eszébe:)

egyetmondok 2015.09.08. 09:02:08

@A varázsló születésnapja:
Az enyém biztosan nem,a Hafr írt is remek posztot arról, hogy a NER illegitim és nemzetellenes.
És igen,igyekszünk is megdönteni,mert hát az azért kissé vicces lenne,hogy ilyenre a történelem ura csak nektek fideszeseknek adott volna felhatalmazást:

"A magyar nemzet 2010 tavaszán még egyszer összegyûjtötte maradék életerejét és a szavazófülkékben sikeres forradalmat vitt véghez. A gyõzelmet a magyar emberek a régi rendszer megdöntésével és egy új rendszer, a nemzeti együttmûködés rendszerének megalapításával vívták ki." --

nem csak ti lehettek a magyar nemzet,vagyunk még egy páran rajtatok kívül is,magyarok,még ha ezt nehéz is elhinned.

A varázsló születésnapja 2015.09.08. 09:24:45

@egyetmondok: Nagyon együgyű mantra ez az artikulálatlan fideszezesés, arra elég csak hogy ne kelljen szembenézni a valósággal.
Elég legyen egy vudubábut szurkálni időtlen időkig, és a tudatlan, félrevezetett választóknak tulajdonítani politikai terméketlenségeteket.

Orbán a saját interpretációját adta elő az addig sosemvolt kétharmados választási győzelmének örülve. Ebből azt következtetést levonni hogy a többiek nem a magyar nemzet része, erre inkább megint csak nem mondanék semmit.
A népek valamiért újraválasztották.
Ha így megy tovább, megint újra, megint lesz kétharmada.

Ami a mostani menekülthelyzet kimenetelétől nagyon függ.

Németországban is kénytelenek lassan szembesülni a szintén artikulálatlan orbángyűlölködés ellenkező hatásával:

Még mielőtt egy fideszes nervitéz nyaloncot látnál a szöveg mögött:

nepszava.hu/cikk/1069067-fel-sem-fogja-europa-milyen-vizsga-ele-allitotta-a-menekultvalsag

'"Szívmelengető lenne azt gondolni, hogy a szíriai menekülteket Münchenben fogadó tömeg arra utal, hogy Európa maradéktalanul teljesíti vállalásait. Ugyanakkor veszélyesen naiv is" - írja a szerző. A lap szerint a jelek arra utalnak, hogy a német kormány is kezdi sejteni, hogy nem annyi menedékkérő lesz, amennyire számít, és bár rákényszerítheti a többi országot, hogy vegyék ki a részüket a teherből, "a számok egyáltalán nem stimmelnek".

Az Európai Bizottság 160 ezer menekültet osztana szét a tagállamok között, de csak Szíriából 4 millióan menekültek el, és csak Németország 800 ezer menedékkérőre számít.

"Az a képzet, hogy Németország minden szíriait befogad és az uniós politika megváltozásának reménye várhatóan többeket sarkall majd arra a törökországi és közel-keleti menekülttáborban ragadtak közül, hogy nekivágjanak az Európába vezető veszélyes útnak" - véli a cikkíró, hozzátéve: több százezer eritreai, afgán és iraki is menekül. A szerző szerint a menedékkérők reményei és elkeseredettsége egy ponton összeütközésbe fog kerülni az európai választók félelmeivel és haragjával, akik több országban sem támogatják tömegek befogadását; a kelet-európai országok ellenzik a kvótákat, a francia választók sem támogatják a menekültstátus megadásának könnyítését, és a brit szavazók is azt szeretnék, ha hazájuk kimaradna az uniós kvótarendszerből.
"A nemzetközi jog szerint Európának minden ide érkező valódi menekültnek védelmet kell nyújtania. A politikai realitás viszont azt sugallja, hogy a számok túl nagyok lesznek, hogy egy ilyen politika társadalmi támogatása fenntartható legyen" - írja Rachman, aki szerint arra kell számítani, hogy az európai politikusok igyekeznek majd kibújni a kötelezettség alól, várhatóan úgy, hogy távol tartják a menekülteket az uniótól.

"A Magyarország és Ausztrália által alkalmazott, és ma széles körben bírált kemény elrettentés végül miatt Európa vezetőit - helyesen - azzal vádolják majd, hogy feladták az európai értékeket, de valójában az értékek egymásnak feszülésével kénytelenek szembenézni. Angela Merkel német kancellár azt mondta, "Európának erkölcsi és jogi kötelessége, hogy a valódi menekülteket befogadja. Ugyanakkor egy demokráciában a politikusoknak az is erkölcsi és jogi kötelességük, hogy választóik akaratát tiszteletben tartsák" - zárta írását a Financial Times publicistája.'

egyetmondok 2015.09.08. 09:45:37

@A varázsló születésnapja:
Amit idéztem az a magyar országgyűlés álláspontja,mint hogy ez az idézet egy törvényből való,és az nem Orbán személyes interpretációja...,csak ez neked talán nem tűnt fel.

(Persze ha neked a magyar törvényhozás Orbán Viktor személyes interpretációja,akkor jó,de ez esetben nem kéne másnál szóvá tenni azt a bizonyos Orbán-fóbiát...)

A varázsló születésnapja 2015.09.08. 09:59:27

@egyetmondok: De mint tudjuk, mindent az orbánbasa határoz meg, mindenki vazallusa, hajbókolója, mindenki a zsebében van.
Az eredeti szöveget meg tényleg Orbán adta elő, nem kellene elvenni tőle a szerzőséget.

(Amúgy ennek mi köze a menekülthelyzethez?)

egyetmondok 2015.09.08. 10:08:29

@A varázsló születésnapja:
Engem nem szokott érdekelni,hogy ki gondolja ki a törvények szövegét,annál bőven lényegesebb, hogy abban mi van,ha egyszer a parlament többsége nyom egy igen gombot.

"Amúgy ennek mi köze a menekülthelyzethez? "

Ezt kérdezed ennél a posztnál ?
A címét se olvastad el,csak tolod a kötelező Orbán-fan mantrát...

egyetmondok 2015.09.08. 10:10:41

@A varázsló születésnapja:
Olvastam a Szőnyi-cikket,és igaza van: Orbán Viktor átjáróházat csinált Magyarországból.
Ünnepeljed csak,ha erre lenne kedved,az átjáróház-államot,mint új,történelmi magyar állami státuszt.

A varázsló születésnapja 2015.09.08. 10:16:28

@egyetmondok: de ha ez nem elég, a mandin mindenféle megközelítésű gondolatot olvashatsz erről, ez a szünet nélküli önostorozás (a saját bajunk saját magunk léte) semmire nem akar választ találni.

mandiner.hu/cikk/20150907_aristo_a_sotetsegrol
„Közös európai megoldás”

Megmondom őszintén, az elmúlt időszakban ezt a kifejezést milliószor hallottam és a frász kerülget tőle. A „közös” megoldás utáni misztikus vágyakozás nem más, mint a teljes gondolattalanság manifesztációja. Fogalma sincs senkinek, hogy mit kéne tenni. Főleg a senkik által vezetett Európának nincs fogalma róla. És nem is lehet. Európa egy érdekközösség. Nem több, nem kevesebb. Persze megy a szájtépés a közös értékekről, az európaiságról és egyebekről. Ezek azonban csak addig „közösek”, amíg nem kell cselekedni valamit. Mindenki azt várja, hogy a másik javasoljon, vagy horribile dictu tegyen valamit, hogy azután azt politikai ízlése szerint kritizálja és kijelentse róla, hogy lehetetlen. És ez így megy a végtelenségig, az emberek pedig közben csak jönnek...

Felhívnám végezetül kedves amnéziás balliberális embertársainkat, hogy olvassák vissza, micsoda kéjes sikolyokkal ünnepelték nem is oly rég az „arab tavaszt”, miket szónokoltak a „demokráciáról” és a „felszabadulásról”. Na, jórészt ennek a levét isszuk most. És nem csak mi. A felelősségük óriási, a halott gyerekek és az asszonyok mind, mind nagyrészt az ő elvakult, valóságidegen, ideológia-vezérelt ostobaságuknak is köszönhetik a sorsukat. Úgyhogy, ha kérhetném: hátrébb az agarakkal.'

A varázsló születésnapja 2015.09.08. 10:20:45

@egyetmondok: Átjáróházat? Csinált?
Ünneplem?
Eztán minden nap elnézéskéréssel kelljen kezdenem feléd, ha kommentre pazarlom az időmet mert akkora hülyeségeket olvasok tőled?
Ugratsz te engem, azt hiszem, bár eddig is gyanakodtam :)

A varázsló születésnapja 2015.09.08. 10:30:18

@egyetmondok:
elköszönésnek egy rövidke kommentszerűség arról, mi is lesz, mi lehet a problémánk magunkon kívül, és Európában:
mandiner.hu/cikk/20150908_sitkei_levente_huspiac

' Évek múlva a most drámaiként lefestett bevándorlási hullámról talán azt mondjuk majd, hogy ez volt a boldog békeidők vége, az igazi vész előszele.

„Nem tudjuk, kikről van szó, miért indultak útnak, hova igyekeznek, de ez nem olyan helyzet, hogy megelégszenek a szamárral, mikor lóra is van esélyük. Hiszen van, látható, minden uniós szabályt, törvényt áthágva végül át tudtak haladni Magyarországon is, a határok megnyíltak előttük, egyszerűen azért, mert sokan voltak. Tömegük volt, lendületük, az emberáradat pedig elsöpörte a határokat, az ellenkezést, a jogot is.

Állítólag Németország a célország. Megállnak majd ott, és csatlakoznak Köln, Berlin és München közösségeihez? Vagy mennek tovább, Franciaországba, Angliába? Hónapok óta tart Calais-nál a huzavona, ezrek próbálnak Franciaországból az ígéret ködös földjére átjutni, mintha legalábbis Franciaországban nem lehetne megtalálni a számítást.

Egy bizarr fordulattal pedig miközben Párizs a szíriai emberekért hullat könnyeket, azon gondolkodik, hogy mégis bombázni kellene az országot, mert akkor végül el fog bukni Bassár el-Aszad elnök, és vélhetően rendeződik a szíriai helyzet. Azaz nem az fog történni, ami Líbiában, a hatalmi vákuumba nem a hatalmas fegyverarzenállal rendelkező ilyen-olyan erőszakos csoport fog benyomulni, hanem polgári demokraták és szociálliberális értelmiségiek, akik választásokat rendeznek, a nép pedig boldogan újjáépíti a négy év alatt lerombolt országot. Akkor Obaid és Rasíd hazatér, Calais dzsungeltáborai helyén pedig százszorszép nő.”'

Te pedig rettegj tovább attól a gondolattól hogy egy magyar rendőr esetleg bekopog hozzád, és megkérdezi, van-e nálad néhány tucat rettegő menekült.

egyetmondok 2015.09.08. 11:02:58

@A varázsló születésnapja:
Igen,Aristo jól mondja,ez az Európa,mint értékek közössége nincsen,nem is létezik,ez szerintem is egy jó nagy Közös Piac így.
Na,ehhez képest érdemes a magyar kormányzat vakerját értékelni arról,hogy mint Hunyadi,védelmezi az európai értékeket...
--------------------------------
" Te pedig rettegj tovább attól a gondolattól hogy egy magyar rendőr esetleg bekopog hozzád, és megkérdezi, van-e nálad néhány tucat rettegő menekült." --

ühüm...,tudod ez eddig úgy ment,hogy bekopogott a rendőrség és megkérdezte,hogy béjöhetnének-e egy ellenőrzésre,mert hogy jó lenne ellenőrizni...,és ha úgy döntöttél,hogy igen,akkor béfáradtak.

Ez sima ügy,miért is ne,ám nem ez az eset az érdekes,hanem az,amikor valaki azt mondja, hogy "Na ne...hát miféle alaptalan dolog az, hogy a lakásban ez,meg az,meg amaz !"-- nos,ez esetben a rendőrség hazament,és ha mégis úgy gondolta,hogy nagyon fontos az ingatlan ellenőrzése,visszatért szépen egy hatósági határozattal,amely megléte esetén az ingatlan tulajdonos már nem dönthetett úgy,hogy ide aztán be nem...,mert az én váram,az én házam.

Mit gondolsz,mire nem lesz ezentúl szüksége a rendőrnek, hogy bemenjen ?
süti beállítások módosítása