1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.11.11. 20:52 HaFr

Nálunk arculati elem az EU-s zászló, János

Nem illik a parlament egységes arculatába az Európai Unió zászlója - mondta a parlamenti alelnök, a KDNP-s Latorcai "Irán" János, aki szerint ennyi erővel „minden nemzetiségi szószóló behozhatná a maga zászlóját".

Jánost nem igazán hatja meg, hogy Magyarország egyelőre a kereszténynek mondott EU tagja, ő maga meg egy kereszténynek mondott tagozat párt embere, nem a teokratikus, siíta, nőcsonkoló, -kövező és -akasztó, fatva-viszketeg Iráné, ahol nemrég járt, és olyan otthonosan érezte magát. (Emlékezzünk néhány szó erejéig a Wiki alapján: Rushdie japán fordítóját, Igarasi Hitosit Tokióban leszúrták, olasz fordítóját megverték és megszúrták Milánóban. A norvég kiadó, William Nygaard súlyosan megsebesült, amikor osloi háza előtt meglőtték. A törökországi Sivas egyik hoteljét felgyújtották, mert a török fordító, Aziz Nesin épp ott szállt meg. A szállodában 37 vendég lelte halálát. Tökös kultúra, ugye.).

Az ilyen kiváló, gerinces, és széles látókörű férfiak miatt is van, hogy méltán számíthat a mi népünk versenyképes, példaszerű, boldog sorsra az olyan bugyuta, identitás vesztett, hanyatló, alkalmasint pedofil nemzetek körében, mint az osztrák, a norvég és a cseh, de mondhattuk volna Romániát, Szlovákiát és Észtországot is, akiknek körében az EU-zászló szívesen látott vendége része a parlamenti arculatnak, hiszen maguk az osztrákok (...) is Európa részeinek vélik magukat. Felejtsük el el pillanatra ebben az arculatozásban, hogy az országunkat, benne Jánost és családját, jelentős részben finanszírozzák ugyanezek a hanyatló államok, miközben a cégeik nélkül egészen egyszerűen máról holnapra mindenki beadhatná a nagykabátját a zaciba.

De ha már a jó nexusa megvan, fel sem merem tételezni, hogy a teheráni emberünk nem kérdezett rá vendéglátóinál pl. a nyolc év börtönre ítélt iráni keresztény lelkipásztor, Szaid Abedzsini fogva tartásának körülményeire, aki eléggé el nem ítélhető módon magánházaknál tartott istentiszteleteivel az állambiztonságot veszélyeztette egészen a lecsukásáig. Első ránézésre a lelkipásztor közelebb áll Jézushoz, mint a nagyszerű KDNP-s, de ez legyen az ő baja. (Egyébként Irán Észak-Korea után a vallás-, konkrétan a keresztényüldözés második legvéresebb helyszíne. Van abban valami ostobán tragikus, hogy a KDNP delegáltja meg tudta találni ezt a helyet.)

Végül az EU-zászló nem azért arculati elem a Polgári Konzervatív Pártban, és tartjuk ezt egészen normálisnak, mert ne tudnánk oldalakat megtölteni az európai intézményrendszer, erkölcsi romlás, gazdasági nehézségek (und so weiter) kritikájával. Hanem mert ide tartozunk. Itt van, a mienk a római egyház és a protestantizmus, a hellenizmus és a római jog, a reneszánsz és Rembrandt, a középkori Kocs község és a Toldy Gimnázium, Auschwitz, és itt van Vörösmarty meg Radnóti szülőföldje.

Majd egyszer elnyeri talán a jogot, János, hogy szabadon gondolkozzon. Addig meg kívánok neki lelkierőt az élet elviseléséhez, mert olyan társaságba keveredett, amely ellen egyaránt tiltakozik a jó ízlés, az erkölcs és az értelem.

komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr46887967

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vallás vs Alkohol 2014.11.12. 12:57:48

Csomó oka van annak, hogy bizonyos kor alatt be van tiltva az alkohol fogyasztása. Például: 1. Az agy még nem fejlődött ki teljesen, így megakadályozzuk annak fejlődését. 2. Erősen függőséget okoz és károsítja az ember ítélőképess...

Trackback: Fizessenek koncessziós díjat az egyházak! 2014.11.12. 12:57:22

Fizessenek koncessziós díjat a hazánkban működő internacionalista egyházak!

Trackback: Semjén Zsolt elvtárs vörös csillaga 2014.11.12. 12:56:28

Jó elvtársakból jó katolikusok lesznek. Semjén Zsolt azzal védekezett, hogy ő nem a vörös csillaggal, hanem a bethlemeni csillaggal kapott kitüntetést.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Velemenyem szerint.... 2014.11.11. 21:02:49

Nagyjából a lényeget leírta a szerző. Fognak nézni a nagyokosok a Fidesznél, hogy akármekkorát nyalnak szélsőjobbra, egyrészt a Jobbikosokat nem lehet hülyeségben felülmúlni, másrészt a Jobbik szavazókat meg annyira Orbán gyűlöletre kondicionálták, hogy azokból úgyse nyernek szavazatokat, ellenben sokkal többet vesztenek a normális szavazók közül...

ricardo 2014.11.11. 21:20:57

(Egészen pontosan a "Sátáni versek" fordítóit. Nota bene a regény első magyar kiadása nem is tünteti fel a fordítót.)

Dbm 2014.11.11. 21:57:36

Hát, nem lennék most Latorczai János helyében. Amikor meg még én tanultam, hogy mik az európai értékek, Auschwitz még nem volt köztük. A KDNP meg miért csak kereszténynek mondott?

nevetőharmadik 2014.11.11. 22:18:59

Az ilyen senkiháziakat miért nem lehet elpaterolni azokba az országokba, amiknek átültetését ide vágyják?

rs232 2014.11.11. 22:31:13

'Jánost nem igazán hatja meg, hogy Magyarország egyelőre a kereszténynek mondott EU tagja,'

Nemde a keresztény alapokra utaló Orbánt náspángolták el kacér gondolatáért épp e derék kerszténynek mondott EU Parlamentjében?

Szegény Latorcai 'Irán' János valszeg komolyan vette Obama levelezését e fentebb méltatott 'tökös kultúrával', amikor az Usa elnöke (a híres magyar demokratikus összefogdosós játék ihletére talán ) kitartóan udvarolni kezdett titkos kis levélkékben Ali Hamenei ajatolláh legfelsőbb iráni vezetőnek az IÁ elleni összefogás érdekében.
Rendes szövetséges együtt rezdül a Legnagyobb testvérével, ha kell személyesen is megtámogatja Obama keleti barátait.-)

Nem kellene gonosz aknamunkálatokkal zavart okozni barátok között, még egy poszt erejéig sem. Tartsuk tiszteletben a lberális demokráciák Legelsőjét!

rs232 2014.11.11. 22:35:26

'Van abban valami ostobán tragikus, hogy a KDNP delegáltja meg tudta találni ezt a helyet.'

Bizony van ebben valami igazság, és akkor mennyire ostobán tragikus az elébb említett Liberális Demokrácia Első Emberének kitartó udvarlása?

Vagy ami ostoba a kisökörnél, az bölcs reálpolitika a nagyobbiknál?

rs232 2014.11.11. 22:38:07

PS:
Amúgy meg persze tényleg éktelen szamárság, talán még ostoba rövidlátás is az uniós zászló ilyen ignorálása, Tömjénes úrtól még elment volna ...

rs232 2014.11.11. 22:44:24

De hogy ne csak a levegőbe beszéljünk ( mint egy ideiglenesen hazánkban állomásozó )

'A levélben az amerikai elnök kiemelte, hogy azon múlik az amerikai vezetésű nemzetközi koalíció együttműködése Iránnal az IÁ elleni harcban, hogy sikerül-e megkötni az átfogó nukleáris megállapodást. A levélben egyértelműen ott áll, hogy Obama Iránt fontos tényezőnek tartja a szélsőségesek leküzdésében katonai és diplomáciai szempontból is. Obamának a levéllel Iránt is meg akarta nyugtatni legfőbb szövetségese, Bassár el-Aszad szíriai elnök jövője felől. Az elnök garantálja a levélben, hogy a koalíciós erők nem támadják Aszadot és a hozzá hű biztonsági erőket.

Obamának 2009-es hivatalba lépése óta ez már legalább a negyedik levele volt a legfelsőbb iráni vezetőhöz. Az elnök rendszeresen hangsúlyozza, hogy Washington párbeszédet akar az Iszlám Köztársaság kormányával. A levelek mind Hameneinek szólnak, mert Obama úgy gondolja, hogy övé a végső szó. Hamenei azonban közvetlenül soha nem válaszolt a levelekre.'

Tudja tisztelt HaFr, ez az az Asszad, aki még az iráni keresztényüldözésnél is randább dolgokat mívelt.
De ha ez a tökös kultúra most amerikai érdekből szövetséges, akkor a barátait sem bántjuk.

Hát így áll a tökös kultúrához egy magyar képviselő és egy amerikai elnök ...

vitéž munkášőr 2014.11.11. 22:45:58

"Az Európai Mozgalom zászlaja

A jelenlegi - kék alapon arany csillagos - design annak a Paul Lévynek a munkája, aki az 1950-es évek elején az Európa Tanács információs igazgatójaként tevékenykedett. Törökország a 12 arany csillaggal szemben már nem emelt kifogást, pedig ez szintén értelmezhető keresztény szimbólumként: egyfelől Szűz Mária csillagkoronáját idézi (Jelenések könyve 12,1: "Nagy jel tűnt fel az égen: egy asszony, akinek öltözete a Nap volt, lába alatt a Hold, és fején tizenkét csillagból álló korona"), másfelől eszünkbe juttatja az apostolokat, Jákob fiait, az Apokalipszis lovasainak 12 csillagkoronáját stb. A 12-es szám mindezeken túl számos nép hagyományvilágában - a tökéletesség és a teljesség szimbolizálása mellett - az év hónapjaira, a zodiákus jegyekre és az óralap számaira is utal, de eszünkbe juttathatja akár a XII táblás törvényt is. A kör pedig egyebek között nem más, mint az egység jelképe."

www.kulturpont.hu/content.php?hle_id=9617

Nagy István55 2014.11.11. 23:05:26

Én sem lennék a Latorcai Köcsög helyében a bukás előtt néhány nappal....A lényeget a többiek már megírták itt...Mindenkinek további szép estét

kiir 2014.11.12. 00:11:16

@Dbm:
Hát, a kereszténység nem azt tanítja, hogy ne vegyél tudomást Auschwitzról. Engem asszem így tanítottak.

KDNP-ügyben szívesen segítek:
K = Keresztény
Szóval éppen magukról mondják - talán ôket kéne megkérdezni, hogy miért.

És ha már úgyis arra jársz, azt is megkérdezheted, hogy miért Demokrata, miért Nép-, és miért Párt.

A Latorcát értem, azt nem kell megkérdezni.

kiir 2014.11.12. 00:22:10

@rs232:
"Vagy ami ostoba a kisökörnél, az bölcs reálpolitika a nagyobbiknál?"

Miért, szerinted a Magyarországnak van reálpolitikai súlyú viszonya Iránnal, ami összemérhetô az USA-Irán viszonnyal? Vagy inkább csak ostoba kisökörség ez?

kiir 2014.11.12. 00:22:15

@rs232:
"Vagy ami ostoba a kisökörnél, az bölcs reálpolitika a nagyobbiknál?"

Miért, szerinted a Magyarországnak van reálpolitikai súlyú viszonya Iránnal, ami összemérhetô az USA-Irán viszonnyal? Vagy inkább csak ostoba kisökörség ez?

kiazmarmegint 2014.11.12. 01:08:24

@rs232: Az Egyesult Allamok kormanya evek ota embargo alatt tartja Irant. Az egy mas dolog, hogy az ISIS me'g Irannal is rosszabb. Ok me'g Irannal is iranabbak. Szerinted nem?

De ha tudsz mondani egy amerikai politikust, aki az elmult par evben olyat mondott, hogy "otthon erezte magat Iranban", akkor mutass egy linket, es arnyalom az allaspontom.

denibá 2014.11.12. 07:00:09

@rs232: "..Hamenei azonban közvetlenül soha nem válaszolt a levelekre." De igen, minden levélre válaszolt. Vgy a Washington Post - amely részleteket közölt a válaszlevelekből - hazudik. Ön bizonyára sokkal tájékozottabb.

dr kíváncsivagyok 2014.11.12. 08:50:11

Ezek mindekinek nyalják a seggét,...akitol egy csepp olajat remélhetnek. Az sem zavarja oket , hogy kozben elárulják a saját értékrendjuket , kozosséguket, vallásukat , népuket és HAZÁJUKAT ...

high up! 2014.11.12. 09:16:14

A suttyó fideszt Ázsiába!
Magyarországot vissza Európába!

FOLYTASSUK!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.11.12. 09:54:28

Suttyó maszopot a halálba. Libsiket felakasztani!

Muad\\\'Dib 2014.11.12. 09:59:04

Hagyjuk már ezt a kibas*ott folyamatos Iránozást.
Elég lett volna annyi, hogy nem teljesen százas, aki szerint az EU zászló nem való egy tagország parlamentjébe.

fvipera 2014.11.12. 10:07:31

@Nagy István55: olyan hirtelen történik majd, hogy az (n-1)-ik napon még nem is sejtik majd a fiúk. Az (n+) -ik napon pedig arra ébrednek, hogy zárolták a számláikat

high up! 2014.11.12. 10:09:05

@enpera:

De nagy birkamenetes eszed van neked!
Pisa teszt hanyasra sikeredett? Mínusz 20%-ra?

A maszop meg libsi ügyben talán kérdezd meg Orbaneszku eftársadat, hogy miért vigyázott ennyire, hogy egy komcsi meg libsi se kerüljön börtönbe 2010 után. Na meg egy 3/3-as se.

Ne azt figyeld amit Orbaneszku mond, hanem azt, hogy kikkel osztja meg a magadfajta 80%-nyi Átlaghülyemagyartól ellopott sok 1000 milliárdos közpénzeket.

FOLYTASSUK!

fvipera 2014.11.12. 10:09:23

@dr kíváncsivagyok: nincs ezeknek értékrendje, hazája. így nincs is mit elárulniuk. csak pillanatnyi érdekeik vannak. azokhoz minden pillanatban hűek.

high up! 2014.11.12. 10:10:28

@fvipera:

És utána 2015 január közepe, egy össznépi Nemzeti Konzultáció a fidesz tolvaj kormányás elszámoltatásáról.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 10:30:48

"kereszténynek mondott EU"
A jelenlegi EU annyira keresztény, mint amennyire én mondjuk kínai. Az Eu-tól beavatkozást (értsd: visszatérés a hatalomba) remélő oldalról ne is beszéljünk.
A magyar zászlótól bizonyára izzadt volna az elvtársnő keze.
Európa nem egyenlő az EU által tolt liberális mocsokkal.

2014.11.12. 10:43:40

@enpera: Tehát te utálod a liberális gondolkodásúakat. Akkor Irán pont neked való, mert ott nem terjed ez a métely. Légyszí költözz oda az összes hozzád hasonló agyatlannal.
Szerinted az a lehetőség, hogy te az interneten bármikor, bárkire írhatsz hülyeségeket megtorlás nélkül, az liberális vagy keresztény-konzervatív vívmány. Hol szeretnél szívesebben élni? Magyarországon vagy Iránban. Egyik liberális gondolkodású, a másik nem. Az egyikben halálra lehet kövezni bárkit, ha a pap azt mondja, hogy bűnös, a másikban pedig nem. Te melyikben érzed magad jól?

almodhi 2014.11.12. 10:48:32

Jó poszt.

Van itt aztán még egy kellően ki nem fejtett mellékszál is, miszerint

"ennyi erővel minden nemzetiségi szószóló behozhatná a maga zászlóját"

Az már valóban a liberális armageddón lenne.

Képzeljünk csak el a parlamentben egy szlovák zászlót! Vagy egy németet! Sőt, mit németet, ROMÁNt! Vagy a bukaresti parlamentben egy magyar vagy - horribile dictu - egy SZÉKELY zászlót! Alig bírtam leírni mindezen rémségeket.

almodhi 2014.11.12. 10:51:59

@roli101:

Hiába erőlködsz. Ahhoz hogy a kommented célba találjon, enperának meg kellene ismerkednie az úgynevezett összetett mondatokkal. Emberfelettit ne kívánj tőle...

Netuddki. 2014.11.12. 10:55:51

Hát én meg egy ilyen balfaszt nem akarok a parlamentbe. Listán jutott be mi?
Mellesleg olyan párt nincs, hogy kdnp. Ki velük a parlamentből. Majd ha indulnak a választásokon és be is jutnak akkor lehetnek ott. Na, hogy tetszik?

Conchobar 2014.11.12. 10:56:47

Hány, vagy melyik EU-tag ország parlamentjében van kitűzve az EU-zászló? Nem lehetséges az, hogy az EU-zászló kitűzése volt a túlbuzgóság és nem ennek megakadályozása? Az nyilvánvaló, hogy a parlamenti kitűzés a netadós, klaviatúra-hajigálós bulin történtek megismétlése volt, csak a kérdés az, hogy lesz vajon akkora sikere a dolognak? Komolyan hisszük, hogy egy szimbólumos megmérkőzésen tömegek fognak az EU-zászló mögé állni, szemben Orbánék nemzetiszínű zászlójával?

Sir Galahad 2014.11.12. 10:59:21

@almodhi: Igazad van. Hordjuk tele az üléstermet mindenféle zászlóval! Ne csak a környező országok zászlóit: legyen holland, brazil, afgán, dél-afrikai meg ausztrál is! Sőt, a világ minden országából vigyünk egyet. Ja meg ne csak országzászlókat - én például beviszem a kedvenc rockzenekarom arany-fekete lobogóját. Mert ha az egyiket lehet, a másikat miért nem? És ha már nem lehet lépni a zászlóerdőben, esetleg kiderül, hogy nem is volt olyan hülyeség ez a zászlótilalom.

bela 2014.11.12. 11:00:53

@Dbm: A KDNP meg miért csak kereszténynek mondott?

Mert kb. olyam messze vannak Jézus tanításaitól, mint Makó Jeruzsálemtől. Ez csak egy keresztény mázzal leöntött pár bohóc, zéró politikai bázissal.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 11:02:24

@roli101: Egyébként meg miért akartok minden másképp gondolkozót kiköltöztetni valahová? Iránba, Oroszországba, stb. Ez azért nem szép egy liberálistól.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 11:07:31

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: " Listán jutott be mi?"
Lehet nekem jobban tetszene, ha a listán bejutottakkat kitennék az Országgyűlésből. Neked annyira már nem.
Abban is benne lennék, hogy a nem önállóan induló pártokat kietgyék. De akkor ki maradna az ellenzékből a Jobbik kivételével?

hitelkártyahalmozó 2014.11.12. 11:09:03

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Azért olvasnod meg kellene tanulni. Azt mondta hogyha nem tetszik neked a demokrácia, menj Iránba. Nem azt mondta hogy ki akar téged költöztetni. Ő a szabad ország választásról, a szabad döntésről beszél, te meg rögtön kényszert vizionálsz. Na látod ez a különbség egy liberális és egy illiberális között. Kiderült hogy neked pont az illiberális dolog nem tetszik. :-))
Te narancsért álltál sorba amikor az észt osztották?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 11:12:29

@Sir Galahad: OK, most megismertük bármely szabványos román politikus véleményét a mindenféle privát zászlók kitűzgéléséről.

De te mit gondolsz?

high up! 2014.11.12. 11:14:00

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Sokkal jobban járna az emberiség, ha ezt a temérdek buzgó energiádat nem ezekbe az IQ szégyen fidesz nyalonc beírásokba fektetnéd, hanem elmennél szakmát tanulni, ahogy Orbaneszku eftársad kijelölte neked a Magyar utat. Közmunkásként még se vagy egy

FOLYTASSUK!

high up! 2014.11.12. 11:20:55

@Conchobar: "Komolyan hisszük, hogy egy szimbólumos megmérkőzésen tömegek fognak az EU-zászló mögé állni, szemben Orbánék nemzetiszínű zászlójával?"

Ez egy nagyon fontos észrevétel. Orbaneszku hatalom megtartása 50%-ban a proli tömegeknek való zenélésre, 50%-ban meg a nemzeti identitás egyedüli birtoklására épül.

Mindkettő fake, spekulatív és destruktív - de ezt az Átlaghülyemagyar önmagától fel nem fogja 100 év múlva sem.

Ezért fontos, hogy az Orbaneszku elleni utcai mozgalmak Magyar zászlók tengerében történjenek meg. Az Àtlaghüylemagyar másképp nem fog felébredni, hogy a fidesz fake Magyar, fake Nemzeti hordószónok párt.

FOLYTASSUK!

almodhi 2014.11.12. 11:22:09

@Sir Galahad: "És ha már nem lehet lépni a zászlóerdőben, esetleg kiderül, hogy nem is volt olyan hülyeség ez a zászlótilalom."

Világos, Latorcai ezért nem akar uniós zászlót. Mert már nincs hely. Gratulálok.

Sir Galahad 2014.11.12. 11:23:46

@Counter: Örülök, hogy kiérezted az iróniát soraimból. Én azt gondolom, hogy egy ország parlamentjében az adott ország hivatalos zászlajának van helye, ezen kívül ha az illető országnak vannak őshonos kisebbségei, régiói, illik azokat is megtisztelni azzal, hogy ha van saját lobogójuk, helyezhessék el. Ünnepi alkalmakkor pedig a történelmi zászlókat is szívesen látom.

Sir Galahad 2014.11.12. 11:25:00

@almodhi: Nem azért, mert nincs, hanem mert nem lesz - mert milyen alapon tagadunk meg egy bármilyen más zászlót, ha az EU lobogóját bevisszük?

dingó29 2014.11.12. 11:25:10

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: "Majd ha indulnak a választásokon és be is jutnak akkor lehetnek ott."

Ha ez a DK Együtt-PM és MLP képviselőkre is kiterjed ám legyen

almodhi 2014.11.12. 11:25:46

@Sir Galahad: Kedves Galahadom, Latorcai barátod pont a kisebbségek zászlói ellen szólt. Ezt bátorkodtam megjegyezni...

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 11:26:23

@hitelkártyahalmozó: Értem! Akkor ha valakinek, aki állandóan félti a hazai zsidóságot felhívom a figyelmét, hogy nyugodtan el tud költözni Izraelbe, az a szabad költözés jogáról való tájékoztatás.

almodhi 2014.11.12. 11:27:51

@Sir Galahad:
" mert milyen alapon tagadunk meg egy bármilyen más zászlót, ha az EU lobogóját bevisszük?"

Hm furfangos kérdés...

Mondjuk felsoroljuk: a magyar, a történelmi magyar, a 12 nemzetiség és az EU.

almodhi 2014.11.12. 11:31:06

@Conchobar:

"Hány, vagy melyik EU-tag ország parlamentjében van kitűzve az EU-zászló?"

Ennyi elég, vagy keressek még?

Németország:
www.bundestag.de/blob/218498/fb1ad087a47d6cb6f1798d4c5ea776c9/westportal01-data.jpg
Ausztria
www.theguardian.com/business/blog/2011/sep/30/european-debt-crisis-austria-bailout-vote
Franciaország
www.businessturkeytoday.com/wp-content/uploads/2011/12/FRENCH_PARLIAMENT.jpg
Lengyelország
blogs.reuters.com/faithworld/files/2011/10/sejm.jpg
Nagy-Brittania
Olaszország
3.bp.blogspot.com/-aBaM3jot7lo/USJnd3TzxqI/AAAAAAAAAF4/TCd0YXreUk4/s1600/Italian_parliament.jpg
Spanyolország
www.fdbetancor.com/wp-content/uploads/2014/04/parliament.png
Csehország
www.aei.org/wp-content/uploads/2012/10/Czech-parliament.jpg
Svédország
rojpress.com/wp-content/uploads/2012/11/Riksdagen_votering_550080692.jpg

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 11:31:11

@high up!: Mutass már egy hozzászólást, ahol a Fidesznek nyalok! Ebbe az "aki nincs velünk, az ellenünk van" attitüdbe már csúnyán belebuktatok egyszer.
Egy közmunkás sokkal hasznosabb, mint te. 15 perc alatt írok egy generátort, ami összerakja a kommentjeidet (Orbáneszku, átlaghülyemagyar, 80%, folytassuk, kis ballib propaganda,) és behányja minden blogba. Ennyit érsz kb.

Sir Galahad 2014.11.12. 11:34:45

@almodhi: Bocsánat, akkor itt valaki félreértett valamit. Lehet, hogy én. Én úgy gondolom, Szlovákia, Románia, stb. országzászlójának nincs helye a Parlamentben, ahogy az unióénak sincs. Ha a magyarországi nemzetiségek valamelyikének van saját lobogója - mint a székelyeknek Romániában - az természetesen helyet kell, hogy kapjon, bár én nem tudok ilyen lobogóról. A román parlamentben is illendő lenne kitenni a székely zászlót, azon viszont nem feltétlenül kell megsértődnünk, ha a címeres-koronás magyar állami zászlót nem teszik ki.

Sir Galahad 2014.11.12. 11:36:07

@almodhi: Nem tudom, van-e ez jogilag szabályozva. Abban igazat adok, hogy kellene, és így az ilyen vitáknak elejét lehetne venni.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 11:39:24

@almodhi: A Sejm pont nem jó példa mert, ha azt átvennék Magyarországon óriási hőzöngés lenne. Gondolok itt a nagy lengyel zászlóra és a feszületre.

Conchobar 2014.11.12. 11:39:30

@high up!: "Mindkettő fake, spekulatív és destruktív - de ezt az Átlaghülyemagyar önmagától fel nem fogja 100 év múlva sem." - Igen, hát Orbánék amiatt állnak a piros-fehér-zöld zászló alá, mert ez hoz számukra hasznot (álltak ők már másfajta zászló alatt is, és az sincs kizárva, hogy idővel a piros-fehér-zöld helyett is másikat választanak). Ami meg az átlaghülyemagyarozást illeti, még egy 200-as IQ sem hatalmazhat föl téged erre. Tessék már megjegyezni: egy normális családban is a többség dönti el, hogy hová menjen a család kirándulni. Egy normális demokráciában is a többség dönt, hogy melyik úton, merre tovább. A tankönyvek láthatják a múltat, de a jövőbe nem képesek látni, ezért senki ember fia nem tudhatja, hogy mi lesz a helyes lépés, mit is kellene tenni. Még te sem

almodhi 2014.11.12. 11:41:41

@Sir Galahad: Nos, én is egyszerűsítettem, de Latorcai a nemzetiségek zászlóiról beszél. Mondjuk én el tudom képzelni (és nem is zavarna), hogy a hazai szlovákság zászlója nagyon hasonlítson a szlovák zászlóra...

Székely zászló létezik: mandiner.hu/attachment/0072/71255_szekely_lobogo.png

Valamint az egykori Jugoszláviában volt minden nemzuetiségnek zászlója:

www.crwflags.com/fotw/flags/yu_fy-nm.html

Ahogy látod, ott a nemzeti zászlók közepére tettek egy nagy vörös csillagot... :-)

Az

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.11.12. 11:43:53

Ha a klerikalfasiszta torpepart (inkabb gittegylet) annyira pruszkol az EU-tol, akkor takarodjanak belole. Se nem keresztenyi, se nem demokrata, se nem nepi se nem part. Bigott-vallasfanatikus kirekeszto-autoriter valos tamogatok nelkuli szakkor.
Ez a KDNP valojaban. Minden javaslatuk, amire vissza tudok emlekezni facepalm kategoria. Orban hozzajuk kepest egy kiszamithato, oregedo, pocakos, focibuzi kenyur. A keresztenyfanatikusok meg raadasul kiszamithatatlanok is.

Ha ezek vegre eltunnek a politikabol, pont annyira fogok orulni, mint amikor a SZADESZ megbukott.

Oszama bin Laden is vallasi alapon akart tarsadalmat szervezni, a Boko Haram is ezt csinalja, meg most az ISIS is ezen ugykodik. Nem jo vonal ez. Azt legalabb mar ertem, miert kopkodnek az EU-ra. Pont azert, amiert az iszlamistak is.

Amugy miert is ne lehetne a nemzetisegiek zaszlaja az orszaggyulesben? Kit zavarna?
Engem a sok teologiat vegzett, semmihez se erto faszarc jobban zavar, ahogy ott pofeszkednek.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 11:45:16

@Sir Galahad: És azt ki állapítja meg, hogy egy adott kisebbség:
- létezik-e,
- mi az ő saját zászlajuk?

Az ország parlamentje, gondolom?

"A KDNP-s Latorcai "Irán" János [...] szerint ennyi erővel 'minden nemzetiségi szószóló behozhatná a maga zászlóját.'"

Azaz Latorcai János szerint azért ne legyen EU-s zászló a Parlamentben/-en, mert ha az lehet, akkor kisebbségi zászlók is lehetnének, ami abszurdum.

---

Magyarország egy olyan, komplex és bonyolult államszövetség tagja, amely tagság a mindennapi magyar magán- és közéletre meghatározó hatást gyakorol (a jogalkotásra is), s amely szövetségnek van saját zászlaja.
Teljesen indokolt, ha ezt kitűzzük. Akár a Parlamentben is, sőt. Hiszen a jogalkotónak úgy kell jogot alkotnia, hogy ennek során e tagságra is figyelemmel van. Ennek a szimbolikus megjelenítése az EU-s zászló, amely természetesen nem pótolhatja vagy helyettesítheti sem a nemzeti zászlót, sem a kisebbségek zászlait.

Magyarország nem egy áthatolhatatlan falakkal körülvett, belül azonban egységes és oszthatatlan nemzetállam, bár kétségtelenül sokaknak tetszik ez a kissé totális utópia.

Conchobar 2014.11.12. 11:45:40

@Sir Galahad: "Ha a magyarországi nemzetiségek valamelyikének van saját lobogója - mint a székelyeknek Romániában - az természetesen helyet kell, hogy kapjon, bár én nem tudok ilyen lobogóról" - Pedig van ilyen zászló: kékkel és zölddel vízszintesen kettéosztott alapon vörös kerék. Egyébként meg nem kell, hogy helyet kapjanak a nemzetiségek zászlai, mert akkor ugyanilyen alapon az ország megyéi, városai és minden településének be lehetne rakni a zászlaját. Sőt egyesületek meg cégek zászlait is

profilo 2014.11.12. 11:49:05

@high up!:

Az ne zavarjon,hogy a gaz diktátor elzavarásához és az utána következő demokrácia építéshez szükséged lesz arra az 50% prolira és az általad mélyen leenézett,gyűlölt és megvetett 80% "átlaghülyemagyarra".
Ammennyiben nélkülük,őket mellőzve tervezed szép hazád felvirágoztatását,akkor semmiben sem különbözöl Orbanescutól,csak te nem jobbról előződ a hülyeség száguldó szekerét.

Folytassuk olyan ostbán,mint eddig?

almodhi 2014.11.12. 11:49:39

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

"A Sejm pont nem jó példa mert"

Miért nem jó példa? Ott van az EU zászló, vagy nincs ott?

A feszület is ott van, a katolicizmus Lengyelországban "államalkotó tényező". Akkor is ha egy kimondottan ateista párt 10% körül szerepelt ott 2011-ben.

Magyarországon ez nem ilyen egyértelmű, persze hogy lenne hőzöngés.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 11:54:38

@almodhi: A Jugo zászlós link érdekes és groteszk, köszi!

dingó29 2014.11.12. 11:56:27

@Conchobar:Egyébként meg nem kell, hogy helyet kapjanak a nemzetiségek zászlai, mert akkor ugyanilyen alapon az ország megyéi, városai és minden településének be lehetne rakni a zászlaját.

Ez kicsit öngól, ugyanis a megyék és a városok címerei alapból benn vannak a Parlamenten. Úgy épült

Sir Galahad 2014.11.12. 11:57:31

@Counter: Sokféleképpen meg lehet ítélni ezt a zászlókérdést. Nekem személyes okok miatt van ellenérzésem az uniós zászló kényszeres kitűzgélésével. Én már éltem a rendszerváltás előtt is, és rettentően bosszantott, hogy a magyar zászló mellé mindig, mindenhol ki kellett tűzni a vöröset is. Nagyon szerettem volna, ha egyszer a nemzeti zászló mellé nem kell semmit kirakni. És ezért nem szoktam vigyázzba vágni magam a magyar himnusz után az Örömódára sem, ami egyébként egy nagyon szép szerzemény. Jó, az Internacionáléra vigyázzba álltam, mert az kötelező volt... de remélem, most nem az a világ van. Szerintem az EU nem állam, az Örömóda nem himnusz, az uniós lobogót meg bizonyos alkalmakat leszámítva - mondjuk uniós vezetők csúcstalálkozója - fölösleges lobogtatni. DE megértem, ha a nálam fiatalabbak másképp gondolkoznak, nyilván nekik nincsenek rossz emlékeik a kötelező zászlókkal.

Sir Galahad 2014.11.12. 11:58:59

@Conchobar: A cigány kisebbség zászlójával kapcsolatban nincs semmilyen ellenérzésem.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 12:01:51

@almodhi: Van, de a lengyel százszor akkora, mint az Eu-s.
Sokak szerint Magyaroszág is katolikus gyökerű ország (Mária országa). Úgyhogy van hasonlóság. Annyi a különbség, hogy Lengyelországban a magyarországi ballibek által közbeszédbe emelt kereszténygyűlölet nem tolerált. Palikot pedig egy nagyon megosztó figura, de nem térnél el ennyire a tárgytól.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 12:03:23

@Sir Galahad: Ugyanezt akartam leírni! Örülök, hogy megelőztél!

Conchobar 2014.11.12. 12:09:07

@dingó29: "Ez kicsit öngól, ugyanis a megyék és a városok címerei alapból benn vannak a Parlamenten" - Hol? Ahol az országgyűlés tanácskozik, ott csak a magyar államiság történelmi címerei vannak (az Árpádok címere, Anjou-k címere, Hunyadiak címere stb.) jelen. Állami ünnepeken pedig a magyar történelmi zászlókat is behozzák

almodhi 2014.11.12. 12:10:21

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

"Van, de a lengyel százszor akkora"
Mo nem, legfeljebb tízszer :-). De ez rendben is van így.

Sokak szerint Magyaroszág is katolikus gyökerű ország (Mária országa).
Mondjuk a katolikusok szerint. :-) A magyar protestánsok ezt azért nem csípik. De a lényeg az hogy Magyarországon jóval kevesebb a hívő.

Másrészt a katolikus _államalkotó_ hagyományt (minthogy az tartotta a lelket a lengyelekben a cár atyuska uralma alatt) a nem hívő lengyelek is elismerik. Nagyjából olyan szerepe van annak ott, mint a Szent Koronának itt. Bár a nickedből ítélve te jobban otthon vagy ebben, mint én.

unionista (törölt) 2014.11.12. 12:16:05

én unionista vagyok, de a magyar országgyűlésbe hülyeség bevinni az uniós zászlót. leszámítva azt az esetet ha a parlamentben összeurópai küldöttség tartózkodik.

Conchobar 2014.11.12. 12:18:02

@Sir Galahad: "A cigány kisebbség zászlójával kapcsolatban nincs semmilyen ellenérzésem" - Nekem viszont van. A szlovákok előbb nem-hivatalosan a saját zászlajukat és címerüket használták, utóbb már hivatalosan használták. Semmit sem segített volna a dolgon az, ha a XIX.sz végi magyarok bevitték volna a szlovák zászlót a parlamentbe

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 12:24:59

@Sir Galahad: Ezt éppenséggel meg lehet érteni, de ennek az ösztönnek az érvényesítése azt is jelenti, hogy azt az ántivilágot _élteted_ (szó szerint értve a műveltetést, nem érzelmi viszonyulást értek alatta) vele tovább.

Nekem ilyen személyes élményem nincsen, bár nem életkoromból adódóan.

Az EU pedig markáns állami vonásokkal bíró szupra-állami szervezet. Jogot alkot, jogharmonizációt érvényesít a tagokkal szemben. A zászlójának a jogalkotás fizikai terében ezért helye van.
Magyarország nem sziget, és nem is a Fulgur c., egyébként is tanulságos utópia magát elektromos/radioaktív kerítéssel áttörhetetlen bezáró állama.

@Conchobar: Akkor tehát a román képviselő uraknak igazuk van, akik szerint a székely zászló használata szeparatista terrorizmus, ami Románia feldarabolását tűzi ki célul, és ezért üldözendő?

unionista (törölt) 2014.11.12. 12:25:05

@Counter:
oké, de ilyen alapon az ensz zászlaját is ki lehetne tűzni.

I_Isti 2014.11.12. 12:26:17

Annyira szánalmasan pitiáner ez az ügy. (is).

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 12:26:35

@unionista: Miért is? Alkotnak ott a magyar jogalkotás számára releváns jogot?

high up! 2014.11.12. 12:29:13

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Nocsak, eljöttek azok az idők, amikor egy fidesz nyalonc elkezdi szégyellni a szeretett pártját?

Lesz ez még lejjeb is, jövőre már azzal fogsz dicsekedni, hogy te világ életedben a maszopra szavaztál, nem erre a nemzet rohasztó tolvaj banda fideszre.

FOLYTASSUK!

hitelkártyahalmozó 2014.11.12. 12:33:55

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: " 15 perc alatt írok egy generátort, ami összerakja a kommentjeidet "
Most dicsekedni akarsz? Ilyet bármelyik közepes programozó csinál.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 12:36:47

@high up!: Nem tudom honnan veszed, hogy Fidesz szimpatizáns vagyok, illetve tudom, mivel elég egyszerűnek tűnsz.
Antikommunista vagyok. Szerinted a Fidesszel szimpatizálok? Az utódpárttól még jobban felfordul a gyomrom, soha nem szavaznék rájuk, maximum a háztetőről, akármilyen nevet vesznek fel.
Onnan gondolod, hogy fideszes vagyok, hogy nem a balos szart tolom, mint te. De ne a saját kétpólusú világodból indulj ki, lehet, hogy te ilyen körökben mozogsz, de szerencsére ez egy színesebb világ.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 12:38:29

@hitelkártyahalmozó: Okés! Tegyél egyszer egy próbát! Pár liberálisnál kivágja a biztosítékot. Ha gondolod idézek.

high up! 2014.11.12. 12:42:56

@Conchobar: "Egy normális demokráciában is a többség dönt, hogy melyik úton, merre tovább. A tankönyvek láthatják a múltat, de a jövőbe nem képesek látni,"

Ja, csak éppenséggel az Átlaghülyemagyar még a múltját se látja. Két perc alatt elfelejtni, csak ígérj neki Kánaánt. vagy rezsi csökkenést. Micsoda egy múltba se látó nép ez:

- 1994-ben már 70%-kal sírta vissza azokat a komcsikat, akire 1990-ben még akasztani akart

- 2002-re már nem bírta a felzárkózási strapát a világhoz, ezért két kézzel szavazta vissza magának a Kádári ingyen világot

- 2014-ben meg már annyira átvert lúzer lett, hogy elég volt neki annyit mondani, hogy "Mi vagyunk aztán fasza nyerő nemzetiek", erre az Átlaghülyemagyar már szavazta is meg magának az oligarcha gázszerelők, földtolvajok, trafik tolvajok, manyup vagyon megsemmisítők további 4 éves hatalmát.

Hát így néz ki ez a nép. Az örökös panelproli lúzer, amelyik csak álmodozni tud. A világból sose értett semmit, a kritikát kikéri magának, mert neki aztán ne mondja meg senki, mert ő jobban tudja.
Oszt annyira jobban tud mindent, hogy rendre az utolsó helyen áll a történelmi haladásban. Magyarul: akárhány esélyt kaptak a magyarok a normális élethez, anniyszor szarták el a felzárkózási esélyt. Önmaguk által, önmaguk hülye agyával.

FOLYTASSUK!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 12:43:11

@almodhi: Igen. Arányaiban sokkal kevesebb a hívő ember. Szerintem az ország keresztény (fogalmazzunk inkább így, a katolikusnál jobb kifejezés) gyökereit a protestánsok is simán elismerik.

high up! 2014.11.12. 12:47:37

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: "Antikommunista vagyok."

Bruhaha!!!
A fidesz vezetőségének, tanácsadóinak, szavazóinak 50% feletti többsége egykori MSZMP komcsi.
Orbán, Kövér fajtiszta komcsi családból jönnek.
A 3/3-asok csinálták meg egykoron Orbánt hivatalosan ellenzéknek, mit gondolsz Okostóni, miért védi őket 1000-rel Orbaneszku?

Beetetett egyszerü lélek vagy te, nem antikommunista. A fideszen kívül ma már egy pártban sincsenek kommunisták. Ha tehát harcolni akarsz a komcsik ellen, akkor irány a fidesz székház!

FOLYTASSUK!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 12:51:33

@high up!: Te végigolvastad, amit írtam? Vagy csak beillesztetted a szokásosat?

almodhi 2014.11.12. 12:53:09

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Szerintem az ország keresztény gyökereit a protestánsok is simán elismerik.

Sőt tán még az ateisták is (én legalábbis igen).

Mária országát kevésbé. Viszont ha most egy friss feszületet tennének a parlamenti ülésterembe az nem tetszene, mert kénytelen lennék valamiféle KDNP-s "frisskeresztény" buzgólkodásnak gondolni.

Sok ilyen van nálunk, amikor nem vallásos emberek igyekeznek megfelelni az általuk vélt, csak felületesen ismert vallásos normáknak (a református Orbán családostul a pápánál, jobbikos feszület karácsonykor, vagy amikor Gyurcsány "megváltót" emleget a zsidó hitközségben...)

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 12:54:29

@high up!: És te, mint szellemi világítótorony kire szavaztál? Mert, ha "A fideszen kívül ma már egy pártban sincsenek kommunisták." akkor gondolom a szakértő Bajnaira. Vagy valamelyik ökotárs civilre? Gondolom a nemkommunista Mszp már nem trendi.

2014.11.12. 12:57:52

@Sir Galahad: ha nem tetszik az unyios zaszlocska, tetszettek volna nemmel szavalni a csatlakozasnal.inkabb unios zaszlo, mint orosz fennhatosag, lehet szepen valasztani, nincs 3. opcio.
felollem az osszes nagykepu nemzetallamot beszanthatjak, johet az europai egyesult allamok, iranyitast meg a nemetek kezebe, ok voltak az egyetlenek akik normalis gazdasagpolitikat tudtak osszehozni az elmult kb 50 evben.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 12:58:03

@almodhi: "nem vallásos emberek igyekeznek megfelelni"
Szerintem az ilyenfajta pózolásokkal csak lejáratják magukat a hívők előtt. Számomra hitelesebb lenne egy olyan valaki, aki azt mondja, hogy én nem vagyok hívő, nem fogok bohóckodni, de tisztelem a hívőket és elfogadom az ország keresztény gyökereit. Fogadnék rá, hogy ebben egyetértünk.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 13:02:19

@okostojas007: Miért ne lenne harmadik opció? Nemzetállamok európája?
Az európai egyesült államok azért nem egy akkora gazdasági sikertörténet, mert nem csak Németországból áll, hanem a fiatalok munkanélkülisége miatti káosszal küzdő Dél-Európából is.

dingó29 2014.11.12. 13:06:15

@okostojas007: felollem az osszes nagykepu nemzetallamot beszanthatjak, johet az europai egyesult allamok, iranyitast meg a nemetek kezebe,

Öregem Hitler elélvezne rajtad

Deszkás 2014.11.12. 13:09:37

@dingó29: Míg ők külön külön, saját listán is bejutottak volna, és mérhető támogatottságuk van, addig a KDNP önállóan nem mérhető, 1998-2006 között se listán, se önállóan nem jutottak a parlamentbe és közvéleménykutatások szerint sincs kimutatható szavazóbázusuk.

unionista (törölt) 2014.11.12. 13:10:05

@Counter:
az ensz közgyűlés határozatai a tagállamokra nézve kötelezőek.

almodhi 2014.11.12. 13:12:26

@high up!:

Kedves high up!

"raz sierpem..." azt állítja, hogy sem a Fideszt, sem a kommunistákat sem szereti. Ilyen azért van. Nem érdemes valakinek az identitását így megkérdőjelezni.

A hozzászólásait olvasva nagyon-nagyon kevés dologban tudnék vele egyetérteni, de ebben a két dologban igen. Én sem szeretem a sem Fideszt sem a kommunistákat. Már csak azért sem mert van egy jelentős közös részhalmazuk...

Deszkás 2014.11.12. 13:14:22

@Sir Galahad: Szerintem, mint EU tagállam, illene kirakni a zászlót, és nem illene így megnyilatkozni, ahogy a parlamentben tették.

2014.11.12. 13:15:40

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: senki se mondta, hogy gazdasagi sikertortenet, pont, a lehuto deliek miatt nemaz, ott ugyanaz megy mint itt, lelekes emberkek igyekeznek szetlopni a sajat orszagukat.
Emiatt lenne jo, hogy kozos gazdasagpolitika lenne, nem ez a minden orszag lazan kapcsolodik egymashoz, aztan megy a sikkasztas delen, a szorgos eszak meg dolgozik. Az eunak (marmint az okosabbik felenek) tobb beleszolasa kellene, hogy legyen a tagallamok gazdasagpolitikajaba, es akkor most itt se stadionok, hanem uzemek epulnenek, vagy a mezogazdasag modernizalasa folyna.

dingó29 2014.11.12. 13:16:41

@Deszkás: He-he Melyik jutott volna be önállóan? Az egyszemélyes MLP például?

2014.11.12. 13:16:47

@dingó29: koszonjuk, hogy felfogtad mit irtam, jelentkezz be az altalanos iskolaba, hogy meg tudd kulomboztetni az egyesult allamokat hitler vagyalmatol.

profilo 2014.11.12. 13:17:34

@high up!:

"A fideszen kívül ma már egy pártban sincsenek kommunisták."

Hogyne lennének!
Nem csak az lehet kommunista,aki tagja volt egykoron egy magát kommunistának valló szervezetnek. Az eszme,a hit örök és ebből a szempontból pártsemleges. Hála a demokráciának,most már alanyi jogon lehetsz idióta bármelyik pártban.

"...jövőre már azzal fogsz dicsekedni, hogy te világ életedben a maszopra szavaztál..."

Szerintem ilyen állat nincs.

Deszkás 2014.11.12. 13:17:55

@dingó29: Csak most nem a többség döntött, ezt ne feledjük. Listán a Fidesz 45%-ot kapott. Nem véletlen, hogy úgy alakították át a választási rendszert, hogy ez egyéni jelöltek legyenek túlsúlyban.

Zipser 2014.11.12. 13:18:01

A szerencsétlen ember érvelésében ott a hiba, hogy az EU nem egy magyarországi nemzetiség, hanem egy Magyarországot is magában foglaló országközösség. Ami meg a nemzetiségi zsászlókat illeti, az is inkább udvarias gesztus lenne, mint arculatrontó probléma. Az arculatozt épp az ilyen hülyék rontják!

dingó29 2014.11.12. 13:23:00

@okostojas007: Te nagyon okostojás? Északon ki a f...om dolgozik? Azok a kurva lusta dél meg kelet Európai bevándorlók végzik a valódi termelő munka jelentős részét. És Nyugat Európa nem azért gazdagabb mint mi mert okosabbak meg szorgalmasabbak meg ügyesebbek,hanem mert a történelem során kirabolták a világ nagy részét, s mindmáig ennek előnyét élvezik. (Tőkefelhalmozás mond valamit?)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 13:23:16

@unionista: Nem azok. És erről a Közgyűlés is tud.

Tudnál mutatni pl. az ENSZ Alapokmányában olyasmit, amely alapján egy közgyűlési határozat kötné a tagságot?
Arról rengeteg szó esik, hogy a közgyűlés "ajánlást tesz". Na, azt csinálja a közgyűlés.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 13:25:50

@dingó29: Kit rabolt ki Finnország vagy Norvégia? De kérdezhetném Dániát vagy Svédországot is, mert azért a fiszfasz karibi szigetecskékre nem lehet országos gazdagságot alapozni :-D

Vagy kit raboltak ki a leendő gyarmatosítók a XI-XIV. században? Mert, hogy, hogy nem, akkor is zömmel gazdag országok voltak.

Ez a primitív kizsákmányolós-gyarmatosítós narratíva a szovjet propaganda hagyatéka Magyarországon. Csak jelzem. A mögötte álló szivattyúzós narratíva meg echte leninizmus.

unionista (törölt) 2014.11.12. 13:26:19

@Counter:
nagyjából úgy, ahogyan az unió.

almodhi 2014.11.12. 13:29:04

@dingó29: "Azok a kurva lusta dél meg kelet Európai bevándorlók végzik a valódi termelő munka jelentős részét. És Nyugat Európa nem azért gazdagabb mint mi mert okosabbak meg szorgalmasabbak meg ügyesebbek,hanem mert a történelem során kirabolták a világ nagy részét"

Jaj, jaj már megint befigyel a marxizmus...

Mert Spanyolország, Portugália, vagy akár Oroszország nem rabolta ki a gyarmatait (Oroszország meg is tarthatta őket). Ott miért nem volt tőkefelhalmozás... Bezzeg a gonosz gyarmatosító finnek, svédek, dánok. Főleg a dánok, ők aztán lerabolták Grönlandot, sanyargatták az eszkimókat és a fókákat, máig ebből élnek...

almodhi 2014.11.12. 13:29:52

@Counter: Hé, nem éri előre lelopni a szövegemet! :-)

2014.11.12. 13:30:12

@dingó29: perszepersze... ezt valami partlapban olvastad? mikor a gorognek nagyobb volt a nyugdija, mint a nemetnek, akkor az nem a hibas gazdasagpolitika, nem a gonosz kirabolt szegeny szorgos gorogok revansa. Spanyol meg portugal gyarmat az meg csak fikcio, az eszaki nepek szantottak fel egesz delamerikat.

dingó29 2014.11.12. 13:31:26

@okostojas007: Meg tudom különböztetni. Az Egyesült Államok egy Angol-Francia-Spanyol államokból álló államszövetség mely államok túlnyomó része sosem volt önálló.Kanada Ausztrália szintén ugyanez Az EU tagállamok nagy része (Felvidéket leszámítva) több évszázados állami múlttal rendelkezik,saját identitásal. Ezeket akarod egy Európai Egyesült Államokba kényszeríteni német vezetéssel mint Hitler

dingó29 2014.11.12. 13:33:00

@Deszkás: Mint azoknál a piszkos fasiszta diktatúrában élő briteknél is van ugyebár

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 13:33:36

@okostojas007: Szerintem eléggé utópisztikus gondolatokat írtál le. Eleve ki mondja meg, hogy ki okos, ahhoz, hogy diktáljon a többinek és ki nem? A gazdagabb nyugat soha nem menne bele abba, hogy hasonló szintre hozza a perifériát. Ezért van az, hogy az Eu egy csomó felesleges szarra ad pénzt konkrét gazdaságfejlesztés helyett.

dingó29 2014.11.12. 13:34:09

@Deszkás: Hát az első kettőre nem vennék mérget

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 13:34:15

@unionista: Neked nincsenek ismereteid, s attól tartok, hiányukat bátorsággal igyekszel pótolni.

@almodhi: A Dán Virgin-szigetek! Svéd-Guadeloupe! Svéd-Delaware! Svéd-St. Barthélemy!

(És bizony azt valahogy mindenki elfelejti, hogy Oroszország csak egész Szibériát, Permet, Közép-Ázsiát, Belső-Ázsiát és a mai orosz Távol-Keletet gyarmatosította. No meg Alaszkát. Meg a Baltikumot, Közép- és Kelet-Európát. Van ez így, keresik ők az orosz élettér határait, de sehogy se találják.)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 13:37:24

@almodhi: Előre lopni. Ez jó :-D

@dingó29: Miféle komoly, évszázados identitása van Olaszországnak, Belgiumnak, Németországnak vagy Franciaországnak? Vagy éppen Észtországnak vagy Lettországnak? Ezeknek a történelme is elfér egy sms-ben, hát akkor tűzre velük, ne létezzenek.

A francia nemzeti identitás is alig van 200 éves. Hagyjál már ezekkel a kocsmai történelemórákkal, ha valami két sörtől se lesz jobb, akkor az értéktelen. És ez nem lesz, sőt.

2014.11.12. 13:38:39

@dingó29: kenyszeriti a fene, mindenki onkent jelentkezett, tudod volt olyan, hogy nepszavazas.. tudod... es egyetlenegy dolog miatt nem irjak ala a szorosabb egyuttmukodest a deliek, mert akkor kevesebbet lehetne lopni.
Nem erdekel a tobb evszazados mult. Kb akkora baromsag, mint vallas alapjan szetszorni a nepeket. Aki szelsoseg azt a kukaba, aki akar kozos gazdasagpolitikat, az teljesitse a felteteleket es csatlakozzon. Senki se kerte a gorogoket se , hogy csatlakozzanak az eurozonahoz, vigan meghamisitottak minden statisztikat, csak hogy osszejojjon. Neked valami furcsa korcs vilaglatasod van, hogy a gonosz EU lerohan mindenkit es mindent ra akar kenyszeriteni a szegeny allamocskakra. Akinek nem tetszik, ki lehet lepni (anglia mar 50 eve jatsza az agyat, pedig ok tenyleg netto befizetok, meg se leptek ki).
Lehet barmilyen eszaki vezetes is, vagy akar ossze is ulhetnek, de csak azok lehetnek, akiknek nem minuszos a gazdasagpolitikajuk. Ja, hogy akkor nehezebb lenne lopni, hat van ilyen, biztos rosszabb lenne akkor neked.

dingó29 2014.11.12. 13:39:15

@Counter: Kit rabolt ki Finnország vagy Norvégia? De kérdezhetném Dániát vagy Svédországot is, mert azért a fiszfasz karibi szigetecskékre nem lehet országos gazdagságot alapozni :-D

Vagy kit raboltak ki a leendő gyarmatosítók a XI-XIV. században? Mert, hogy, hogy nem, akkor is zömmel gazdag országok voltak.

Ha ennyire híján vagy a történelmi ismereteknek szerintem legalább érettségizz le

almodhi 2014.11.12. 13:40:49

@Counter:

Lebuktam. És az indiai meg a nyugat-afrikai dán gyarmatbirodalomról még csak nem is beszéltünk... :-)

dingó29 2014.11.12. 13:42:37

@almodhi: Spanyolok nem rabolták ki a gyarmataikat? te tényleg hülye vagy? Kirabolták azok csak 1. Elkurták az aranyat
2. Az angolok szépen elszedték tőlük a rablott kincsek egy részét (Francis Drake? hallottad már e nevet?)

2014.11.12. 13:43:50

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: ki mondja meg ki okos? akinek tarhato volt az elmult 35 evben a gazdasagpolitikaja, es tud meg 35 evre tervezni egy szep nagyot, ami tarthato. Nem tul sok van, de csatlakozhat akar Cseh/Eszt orszag is, nekik is jol megy, barki, aki nem minuszos. Semmi utopia nincs abban, ha azok mondjak meg mit kell csinalni, akik ertenek is hozza, es nem a sajat zsebuk az elsodleges szempont.

unionista (törölt) 2014.11.12. 13:45:10

@Counter:
ne viccelj már. a magyar parlament nagyjából ugyanúgy ratifikálta a lisszaboni szerződést, mint a kiotói egyezményt.

almodhi 2014.11.12. 13:46:03

@dingó29:

Kedves Dingó, kérdezz meg egy felnőttet, ha van a közeledben, az alábbi szavak, kifejezések értelméről:

1. állítás cáfolata ellenpélda segítségével
2. irónia
3. összetett mondat

Deszkás 2014.11.12. 13:47:35

@dingó29: DK simán. Szerintem sz EGYÜTT-PM-nek is nagyobb a támogatottsága, mint az LMP-nek, akik benn vannak. És nagyobb a tamogatottságuk, mint a mérhetetlen KDNP-nek.

Conchobar 2014.11.12. 13:50:25

@Counter: "Akkor tehát a román képviselő uraknak igazuk van, akik szerint a székely zászló használata szeparatista terrorizmus, ami Románia feldarabolását tűzi ki célul, és ezért üldözendő?" - A terrorizmus az nyilván hülyeség, de miért akarjuk tagadni, hogy igenis szeparatizmus?

Conchobar 2014.11.12. 13:52:25

@dingó29: "Kívül a falakon" - Ott a helye az EU-zászlónak is!

Conchobar 2014.11.12. 13:54:30

@okostojas007: "ha nem tetszik az unyios zaszlocska, tetszettek volna nemmel szavalni a csatlakozasnal.inkabb unios zaszlo, mint orosz fennhatosag, lehet szepen valasztani, nincs 3. opcio." - Honnan jön ez az orosz fennhatóság elnevezésű baromság?

2014.11.12. 13:56:40

@Conchobar: minek nevezzem? :)
szoszoszovjetunio? van most valami uj neve, csak nem jutott eszembe, es lusta vagyok utananezni.

2014.11.12. 13:58:28

@Deszkás: nagyon egyszeru, a KDNP azert van benn, hogy a templomokba/hivoknek lehessen partpropagandat nyomatni, cserebe elnezik a hulyesegeiket.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.12. 14:00:10

@okostojas007: "es nem a sajat zsebuk az elsodleges szempont" Szerintem azért utópia, mert ilyen állam nincsen.
Más: Csehország nem jó példa, nemrég a korrupt országok mintapéldája volt.

dingó29 2014.11.12. 14:10:26

@Deszkás: Az LMP nem ugyanaz mint az MLP. Én a Fodor féle MLP-t említettem Neki milyen támogatottsága van? 0.0001 %

Sir Galahad 2014.11.12. 14:10:35

@Deszkás: Ez is egy vélemény. Én korábban leírtam, mit gondolok az idegen zászlók kényszeres kirakosgatásáról a nemzeti mellé, görgess feljebb, olvasd el.

Conchobar 2014.11.12. 14:12:52

@okostojas007: "szoszoszovjetunio? van most valami uj neve, csak nem jutott eszembe, es lusta vagyok utananezni" - Biztosan nem Oroszországból ijesztgetnek téged orosz agresszióval meg effélékkel. A XIX.sz-ban Bécsből ijesztgették a függetlenségre hajló magyarokat Oroszországgal (azt sugallva, hogy félre a függetlenséggel, mert csak Bécs, és a közös monarchia képes megvédeni bennünket Oroszországtól). De napjainkban honnan jön az ijesztgetés?

2014.11.12. 14:22:43

@Conchobar: neked is valami olyan tevkepzeted van, hogy Magyarorszag valami nagyhatalom itt a godorben, es egyedul meg tud allni a laban. Van jarmuipar?.. ja nincs.. van nyersanyag? ja az sincs... van ipar? az se.. de sebaj, majd mi megmutatjuk, mihelyst hos vezetoinknek megtelt a svajci bankszamlaja.. majd mi megmutatjuk...
Magyarorszag 4-500 evvel ezelott volt tenyezo, nem most, most kb egy pattanas az eu seggen, egy zavaro vizsketo folt a terkepen, es attol, hogy megjobban pattogunk, max azt erjuk el, hogy kivagjanak a francba, aminek valami furcsamod egyre tobben orulnenek. Oroszorszagtol nemkell ijesztegetni senkit se, aki kicsit is gyenge, azt eltapossak (megvenni kilora mar nem tudjak, mert penzuk nemigazan van). Amint kilepunk az eubol, es visszatettuk a szogesdrotot/aknazarat, at lehet menni a hatar masik oldalara kis zaszlocskakkal varni, es integetni az orosz tankoknak.

Conchobar 2014.11.12. 14:35:31

@okostojas007: "neked is valami olyan tevkepzeted van, hogy Magyarorszag valami nagyhatalom itt a godorben, es egyedul meg tud allni a laban...Amint kilepunk az eubol, es visszatettuk a szogesdrotot/aknazarat, at lehet menni a hatar masik oldalara kis zaszlocskakkal varni, es integetni az orosz tankoknak." - Szolgalelkű kolléga! Benned fel se tud az merülni, hogy ne hajlongj valaki előtt. Ha nem kelet, akkor nyugat előtt. Nehéz felegyenesedni, úgy, hogy tele az ország hozzádhasonló lakájokkal, de meg kellene próbálni

Conchobar 2014.11.12. 14:37:35

@okostojas007: "at lehet menni a hatar masik oldalara kis zaszlocskakkal varni, es integetni az orosz tankoknak" - A határ másik oldalára? Te honnan kommentelsz?

almodhi 2014.11.12. 14:38:44

@Conchobar: "A XIX.sz-ban Bécsből ijesztgették a függetlenségre hajló magyarokat Oroszországgal (azt sugallva, hogy félre a függetlenséggel, mert csak Bécs, és a közös monarchia képes megvédeni bennünket Oroszországtól)"

Nahát! És bejött.

Conchobar 2014.11.12. 14:45:45

@almodhi: "Nahát! És bejött." - Mi jött be? (Akkoriban Oroszországnak semmiféle törekvése nem volt Magyarországgal kapcsolatban. Még Kárpátaljára vonatkozóan se). Az bejött, hogy kétszer is meneteltünk az osztrákok és németek mellett az oroszok ellen. Először Trianon lett az eredmény, másodszor meg a Don-kanyar, meg az, hogy az oroszok nem felszabadítani, hanem elfoglalni igyekeztek az országot

2014.11.12. 14:51:01

@Conchobar: szolgalelku te vagy, kinek szive az oroszokhoz huz. Nem felegyenesedes kerdese az, ha tartozni akarsz valakikhez, akiknek jol megy. Ez olyan, mintha egy focicsapat tagja lennel, de kilepsz, hogy te majd egyedul jatszod az osszes labdarugot, mert te aztan nem allsz be semmilyen csapatba, aztan meglepodsz, ha a palyara se engednek tobbet. Szegeny, nemetek, angolok, franciak, es tobbiek nem tudjak, hogy lakajok, biztos emiatt csatlakoztak az euhoz. szegyenlik is magukat rendesen. Az ilyeneknek, mint te, kene tamogatni az utazast nyugat fele, hogy lasson vilagot, hogy van ahol jobban megy. Te komolyan elhiszed a hanyatlo nyugat szoveget? Eszak korea jobban teljesit? mert egyedul konnyebb? az, hogy az oroszok segget nyaljuk, abbol semmilyen felegyenesedes nem szarmazott, de te majd meggyozol mindjart, hogy az oroszokhoz tartozva lesz a magyarnak egyenes gerince.

2014.11.12. 14:54:46

@Conchobar: kicsit kepzavaros lett.. megmagyarazom , csak neked.. szoval miutan alaaknaztad a gonosz romlo imperialista nyugati hataratkeloket, az orszagon keresztul atbuszozhatsz a masik hatarhoz, ahol mar kis zaszlocskakkal varhatod az oroszokat. igy tisztabb? Ha meg mindket oldalon aknasitasz, jobb esetben valahonnan lerohannak, rosszabb esetben berelek neked helyet valamelyik taborba.

almodhi 2014.11.12. 14:54:47

@Conchobar:

"Akkoriban Oroszországnak semmiféle törekvése nem volt Magyarországgal kapcsolatban."

No és a pánszláv mozgalmat ki pénzelte?... A cári Oroszország törekvéseit egy kicsit megakasztotta a belső viszály valami Vlagyimir Uljanov miatt, de húsz éven belül sikerült rendezni sorokat...

Conchobar 2014.11.12. 14:57:34

@okostojas007: "szolgalelku te vagy, kinek szive az oroszokhoz huz." - Nem tudsz különbséget tenni a semlegesség és az oroszbarátság között

Conchobar 2014.11.12. 15:01:44

@almodhi: "No és a pánszláv mozgalmat ki pénzelte?" - Bécset, a balkáni osztrák törekvéseket zavarta a dolog (a cseh és szerb dolgok miatt), de Magyarország szempontjából nem volt jelentősége. A szlovákok és ruszinok felé nem volt hatása a pánszlávizmusnak. A szerbek meg nem a pánszlávizmus eszméje miatt kívánták Magyarország egyes részeit

Conchobar 2014.11.12. 15:04:24

@okostojas007: "Nem felegyenesedes kerdese az, ha tartozni akarsz valakikhez, akiknek jol megy." - "Süvölt a zivatar
A felhős ég alatt;
A tél iker fia,
Eső és hó szakad.

Mi gondunk rá? mienk
A konyha szöglete.
Kegyelmes jó urunk
Helyheztetett ide.

S gondunk ételre sincs.
Ha gazdánk jóllakék,
Marad még asztalán,
S mienk a maradék.

Az ostor, az igaz,
Hogy pattog némelykor,
És pattogása fáj,
No de: ebcsont beforr.

S harag multán urunk
Ismét magához int,
S mi nyaljuk boldogan
Kegyelmes lábait!"

Conchobar 2014.11.12. 15:04:38

@okostojas007: "Nem felegyenesedes kerdese az, ha tartozni akarsz valakikhez, akiknek jol megy." - "Süvölt a zivatar
A felhős ég alatt;
A tél iker fia,
Eső és hó szakad.

Mi gondunk rá? mienk
A konyha szöglete.
Kegyelmes jó urunk
Helyheztetett ide.

S gondunk ételre sincs.
Ha gazdánk jóllakék,
Marad még asztalán,
S mienk a maradék.

Az ostor, az igaz,
Hogy pattog némelykor,
És pattogása fáj,
No de: ebcsont beforr.

S harag multán urunk
Ismét magához int,
S mi nyaljuk boldogan
Kegyelmes lábait!"

Conchobar 2014.11.12. 15:06:40

@okostojas007: "kicsit kepzavaros lett.. megmagyarazom , csak neked.. szoval miutan alaaknaztad a gonosz romlo imperialista nyugati hataratkeloket" - Nem kicsit, nagyon zavaros. A kép, ami a két füled között tenyészik

2014.11.12. 15:08:20

@Conchobar: ok, tehat szerinted van semlegesseg ... eddig mikor voltunk az elmult 2-300 evben semlegesek?
neked komolyan valami fura tevkepzeted van, hogy a foldgolyon csak magyarok vannak, es megall majd a hatarnal a levego? nem folyik be es ki a duna? Nezd mar meg az ilyen jol sikerult nemzetszocialista semleges orszagok most hol tartanak (es hova akarnak tartozni).
Nincs olyan, hogy semlegesseg, mert ugyanazos a sargolyon vagyunk egy par meterre egymastol.
Akik probaltak "semlegesek" maradni, es nincs asvanykincsuk (marpedig itt semmi sincs), azok mind megszivtak, de valami lazalom miatt sok ember azt hiszi, hogy a kornyezo orszagok figyelmen kivul hagyasaval mi majd jatszhatjuk a semlegeset. az exportunk kb 85%-a az euba megy, es a befektetesek onnan jonnek. Lepjunk ki, a termekunk vamkoteles lesz, es maris lehet tapsikolni, de majd kapunk vodkat a kukoricaert keleten.

almodhi 2014.11.12. 15:09:09

@Conchobar:

"A szlovákok és ruszinok felé nem volt hatása a pánszlávizmusnak."

Azért ennek olvass utána egy kicsit...

2014.11.12. 15:10:16

@Conchobar: o a szakerto ur atment szemelyeskedobe immaron masodszor.. nagyon profi. meg valami erv, vagy ennyi a vitakultura?

2014.11.12. 15:12:13

@Conchobar: irtam, 3. ut, eszakkorea
ott nincs szolgalelkuseg
ez a vagyalma orbannak is
meg ezekszerint neked is
majd az utolso lekapcsolja a villanyt, te es viktorod meg itt fog tapsikolni a semmi kozepen a godorben.

Deszkás 2014.11.12. 15:35:47

@dingó29: Tudom, miről beszéltél. Kb akkora át MLP támogatottsága, mint a KDNP-jé.

Deszkás 2014.11.12. 15:40:05

@Sir Galahad: Elolvastam. Te elolvastad, értelmezted, amit írtam? Nem úgy tűnik. Azt írtam, illik, mert saját akaratunkból csatlakoztunk, és nincs itt szó semmiféle idegen hatalomról, max te szeretnéd ezt belelátni.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 16:20:01

@unionista: Összevissza beszélsz.

Faktuális tévedéseid eddig:
1. Az ENSZ közgyűlési határozat szerinted a tagállamokat köti, valójában persze nem.
2. A nemzetközi szerződés felek általi ratifikációja és az EU joganyag tagállami _közvetlen_ hatálya ugyanaz.

Azért tényleg izgalmas kaland volna kipróbálnod, milyen az, ha van valami fogalmad arról, amiről osztod az észt.

@dingó29: Megtörtént. Én pedig neked javasolnám, hogy felejtsd el a szocializmus ócska és hazug európai történetírását, mert annak csak az volt a célja, hogy elfogadhatóvá tegye a marxizmus-leninizmus téziseit alattvalók és végrehajtók számára egyaránt.

Van válaszod a feltett kérdésekre? Hol van a dán-svéd gyarmatbirodalom, ami "máig megalapozza a perfid Nyugat gazdagságát"? Hol volt a XVII. század előtt az angol gyarmatbirodalom? Anglia már a XIV. században (relatíve) mesésen gazdag országgá lett a korabeli források szerint, és hát nem éppen az indiai gyarmatokból, nyilván.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 16:21:51

@Conchobar: "A XIX.sz-ban Bécsből ijesztgették a függetlenségre hajló magyarokat Oroszországgal (azt sugallva, hogy félre a függetlenséggel, mert csak Bécs, és a közös monarchia képes megvédeni bennünket Oroszországtól)."

És milyen igazuk is lett. Ahogy a közép-európai birodalom megszűnt, Oroszország 2 évtizeden belül a játékszerévé tette a térséget.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 16:22:38

@almodhi: Nem ér előre ellopni a hozzászólásaimat... :-P

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 16:24:05

@Conchobar: Hát igen. Az oroszok csak azért szállták meg Magyarországot, mert megtámadtuk őket. Erkölcsi igazságtételt jöttek tenni.

Ahogy Lettországot, Észtországot és Litvániát is azért szállták meg, hogy Lengyelországról ne is beszéljünk.

Azt a mindenségit, de sok eszed van!

unionista (törölt) 2014.11.12. 16:39:26

@Counter:
te megint csak ellentmondani akarsz. hiába olvasod ki a lexikont. nem tudsz következtetni. kontraszelektált értelmiségi. COUNTER selection. érted ugye.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 16:42:39

@unionista: Páratlan érv.

Mit akarsz azzal kezdeni, hogy te kijelented, hogy az ENSZ közgyűlési határozat kötelezi a tagállamokat, miközben ezt az ENSZ közgyűlés, a tagállamok, és alapvetően mindenki más is eltérően tudja?
Mit akarsz azzal kezdeni, hogy nem ismered fel a különbséget egy nemzetközi szerződés eseti tagállami ratifikációja, illetve az EU-s joganyag közvetlen hatályosulása között?

A "következtetni tudás" nem a valóság verbális felrugdosását jelenti. Zagyvaságokat beszélsz anélkül, hogy ismernéd vagy akár csak figyelembe vennéd a valóságot, nem lehet ezt szebben megfogalmazni.

almodhi 2014.11.12. 16:59:44

@Counter:

"Nem ér előre ellopni a hozzászólásaimat... :-P"

Osszuk be. Hétfőn, szerdán, pénteken te, kedden, csütörtökön, szombaton én. A vasárnap a családi programoké. :-)

unionista (törölt) 2014.11.12. 17:00:19

@Counter:
basszus, az ensz egyezményeket, és a határozatokat hasonlóan ratifikálják a parlamentek. ugyanúgy, mint az európaiakat. és ezek után lesznek kötelező érvényűek. az ensz és az eu ebben nem sokban különbözik. nagyjából úgy kötelező érvényű az egyik, mint ahogyan a másik. de ezt a kurva egyszerű dolgot nem akarod megérteni. hanem magyarázod, hogy mindenki hülye. amivel még éppen nem is lenne probléma, de közben nem állítasz semmit. a tényekből képtelen vagy egyenesen következtetni. nem tudsz állítani, hanem csak tényeget felsorolva tagadni. nem azért, mert szellemi fogyatékos vagy, hanem mert félsz, hogy abban az esetben megszégyenülnél. vertek ha nem mondtad fel pontosan a lexikont? nem akarom én ezt megfejteni. úgy vitázol, hogy nem állítasz semmit. hanem tagadsz. és ha a tagadást valaki nem fogadja el, akkor arról megállapítod, hogy hülye. ez kontraszelekció eredménye. a politikában is így van. ha megfigyeled, akkor A és B oldalak egymást tagadják. szóval te semmivel sem vagy jobb, mint szijjártóék, vagy dajcstomi. csak apádék tisztességesek voltak és nem toltak be egy pártba.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 17:06:01

@unionista: Nem csak arról nincs fogalmad, amiről beszélsz, de már arról se sok, hogy eddig mi hangzott el.

1. Az ENSZ Közgyűlés határozatai nem kötik a tagállamokat, ezt állítom.
2. A nem kis terjedelmű, mi több, elég aprólékos EU-s joganyag jelentős része közvetlenül hatályos a tagállamokban, bármiféle ratifikáció nélkül, ezt is állítom.
Szemben azzal az ENSZ alkotta joganyaggal, ami nem is létezik, _mert az ENSZ nem alkot jogot_. Ezt is állítom. Amit te ENSZ alkotta jognak hiszel, azok közönséges nemzetközi szerződések, amelyeknek előkészítését az ENSZ szervezeteit használva végzik az államok.

De legalább elkezdtél vadul személyeskedni. Jelzésértékű.

@almodhi: Azért lássuk be, az egybeesések elég mókásak :-)

unionista (törölt) 2014.11.12. 17:12:46

@Counter:
én meg azt, hogy ezzel együtt ezek nagyjából ugyanannyira kötelezőek. szerencsére te nem kezdtél el vadul személyeskedni.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 17:27:51

@unionista:
unionista 2014.11.12. 13:10:05
@Counter:
az ensz közgyűlés határozatai a tagállamokra nézve kötelezőek.

Nem volt itt semmi "nagyjából ugyanannyira" kötelezőség. Azután kezdted el rendkívül erőltetetten ki magyarázni, hogy ez valójában hasonlítás volt, hogy kiderült: a közgyűlés tényleg nem kötelezi a tagállamokat.

---

Az nem személyeskedés, ha megállapítom, hogy egyszerűen nem értesz ahhoz, amiről beszélsz. Ez, tekintve, hogy ismerethiányodat bárki számára világosan bebizonyítottad, releváns tényállítás.

Az a személyeskedés, ha elkezdesz engem verő családtagjaimról fantáziálni, avagy éppen névelemzésbe fogsz, illetve megpróbálsz kommentmezőkben diagnosztizálni.

unionista (törölt) 2014.11.12. 17:41:01

@Counter:
ahogyan az eu határozatai. nagyjából annyira. szövegösszefüggést mellőzöd. és jössz a szokásos tagadó játszmáddal. mindezt úgy, hogy nincsenek egyenes állításaid. nem. nem. nem. és nem.

ebből gondolom, hogy vertek, vagy megszégyenítettek ha tévedtél. vagy ha valamiből nem voltál csupa ötös. nekem nincs ellenemre az, hogy valaki keményen vitázzon. csak állítson valamit. és érveljen mellette. ne csak valami ellen.

amúgy meg nem érdekel a személyed. csak azért vagy érdekes, mert a magyar közélet tele van a hozzád hasonló kontraszelektált értelmiségivel, akik hasonlóan gondolkodnak. akik azt hiszik, hogy a koherens tagadásuk bármit is ér a közjó szempontjából.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 17:53:14

@unionista: 1. Ezt az "annyira, amennyire a másik" magyarázatot utólag költötted hozzá. Egyszerűen nem ezt írtad.

2. De a magyarázatod is hamis. Az EU jogának közvetlenül hatályos része _közvetlenül hatályos_ a tagállamokban, bármiféle tagállami aktus, ratifikáció nélkül. Az ENSZ közgyűlés határozatai meg sehogyan se, mert azok nem jogszabályok és nem szánják őket annak.

Érdemes volna tudásra szert tenned. Az kétségtelenül letöri a szabadon, bátran szárnyaló képzeleted szárnyait, ellenben viszonyba hoz a valósággal, ami azért valahol üdvös.

S egyébként ahhoz képest, hogy állításod szerint a személyem nem érdekel, már szinte csak azzal foglalkozol (most is), a "vita" (nehéz annak neveznem egy olyan eszmeütköztetést, ahol az egyik álláspont konkrét és direkt tárgyi tévedésből áll) tárgyával semennyit se.
(De amúgy tárgyi tévedések koherens tagadása előmozdítja a közjót, ezzel ellentétben tárgyi tévedések erőszakos szajkózása meg nem.)

unionista (törölt) 2014.11.12. 18:38:44

@Counter:
bakker, az "ennyire ez, amennyira az" a szövegösszefüggésből következik. minekután az ensz és az eu lett összehasonítva. hidd már el, hogy pontosan értem, hogy az uniós joghatály elvben szorosabb és közvetlenebb. de a gyakorlatban az egész nagyjából úgy működik, mint egy kis ensz.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.11.12. 18:47:03

@unionista: Az "alkotnak-e az ENSZ-ben a tagállamokra nézve releváns jogot?" kérdésre adtad azt a választ, hogy "az ensz közgyűlés határozatai a tagállamokra nézve kötelezőek.". Semmiféle "épp úgy" utalást nem tettél, csak ezt a kategorikus kijelentést.

Amikor aztán kiderült, hogy nem, azóta jössz azzal, hogy azt nem is úgy kell érteni, hanem ezt már egy később körvonalazódó kontextusban kell értelmezni.

Ugyan kímélj már meg a tudatlanságodtól. Nagyon köszönöm.

unionista (törölt) 2014.11.12. 19:08:28

@Counter:
az ensz az eu kapcsán merült fel. nem az kontexus nem később körvonalazódott. szerintem az ensz úgy működik, mint az eu. (értsd: nagyjából ugyanúgy. nem pontosan. hiszen az ensz nem az eu.) szerinted meg nem. de neked minden hozzászólásod lényege ez: NEM.

panelburzsuj 2014.11.12. 19:13:30

@Counter: @unionista:

Definiáljátok a nagyjából-t.

Különben mindketten hülyének lesztek néződve.

Ráadásul nem kölcsönösen, hanem kintről kukucskálva.

wantaan 2014.11.12. 19:15:26

No végre! Ezt várom, ilyet várok egy "polgári konzervatív" magyartól!

unionista (törölt) 2014.11.12. 19:21:24

@panelburzsuj:
az, hogy az ensz és az eu nagyjából ugyanúgy működik olyasmi kijelentés mint az, hogy a "pi" nagyjából 3. lehet mondani, hogy hülyeség. de akkor közelebbit kell mondani.

panelburzsuj 2014.11.12. 19:39:54

@unionista:
Én azt nem látom, hogy az ENSZ esetében kik a riválisok. Akikkel versengve saját érdekeink védelmére szövetségbe tömörültünk.

Szóval az EU-nak simán lehet árulója.

De az ENSZ-nek?

És ha ez a különbség valóban fennáll, akkor a belső működésben is lenniük kell érdemi különbségeknke. És pont abban, hogy a közösen meghozott döntés milyen erővel köti aztán a döntés résztvevőit.

Lexa56 2014.11.12. 19:59:24

@panelburzsuj: a riválisok a marslakók:)

Krisz11 2014.11.12. 20:23:48

Egy biztos: A parlament az ország önrendelkezésének szimbóluma, az EU zászló az önrendelkezés elvesztésének szimbóluma. Semmi keresnivalója a parlamentben, ugyan úgy mint ahogy a Szovjet zászlónak sem lenne.

Az EU-s zászlót a külföldi szoponc hülyékkel együtt úgy kell kivágni az ablakon, hogy a lábuk ne érje a földet.

A bejegyzés szándékosan kihagyja, hogy mennyi országban nem tették ki az EU zászlót.

Krisz11 2014.11.12. 20:30:25

"Itt van, a mienk a római egyház és a protestantizmus, a hellenizmus és a római jog, a reneszánsz és Rembrandt, a középkori Kocs község és a Toldy Gimnázium, Auschwitz, és itt van Vörösmarty meg Radnóti szülőföldje."

Kocs, Toldy, Vörösmarty, Radnóti EU nélkül is a miénk. A római jog, reneszánsz, vagy hellenizmus már akkor az egész világé volt mielőtt az EU-nak a gondolata is felmerült volna. Auswittz-ot meg inkább hagyjuk is

És persze megint összemosod Hafr fiam az európai kultúrát az EU-nak nevezett elnyomó hatalommal.
Ennek annyi értelme van mint Puskint meg Tolsztojt összemosni a Szovjet únióval, ostobaság.

unionista (törölt) 2014.11.12. 20:34:16

@panelburzsuj:
az amerikaiak az oroszok, a kínaiak rivalizálnak az európaiakkal és egymással. de még ott van india, latin-amerika, afrika. ezek csak versengnek egymással. időnként persze együttműködnek. most nagyjából így működik az unió. az európa parlament olyan, mint az ensz közgyűlés. nem azt állítom, hogy ez a működés az ideális. hanem azt, hogy jelenleg ilyen.

Deszkás 2014.11.12. 20:38:39

@Krisz11: Ez így butaság, hiszen az EU-t mi magunk választottuk, tehát még véletlenül sem lehet az önrendelkezés elvesztésének szimbóluma. Azt se felejtsd el, hogy mi nem voltunk tagja a Szovjetuniónak, tehát tényleg nem kellett volna kirakni a szovjet zászlót.

panelburzsuj 2014.11.12. 21:13:54

@unionista:
Csak egy hiányzik a válaszodból: kivel rivalizál az ENSZ?

(Nem hiszem a marslakókat - te se hidd. Az az almodhi csak viccel ám velük ... )

Éhes ló 2014.11.12. 21:17:09

Az alelnöknek igaza van.
A vörös rongyot kitakarítottuk, a kéknek sincs ott semmi keresnivalója.
Dugják fel maguknak, ha annyira hiányolják.

2014.11.12. 21:24:01

@Éhes ló: mehetsz eszakkoreaba.. ott tapsikolnak a nagy fuggetlensegnek es elszigetelodesnek.

panelburzsuj 2014.11.12. 21:24:25

@Krisz11:
Krisz fiam: ha az osrzágra gondoltál, akkor az nem Szovjet únió, hanem Szovjetunió. Egybeírva, rövid u-val.

Tudod, az ilyen hibák pontosan ugyanúgy megmutatják az énedet, mint a kabátujjon fénylő csíkok.

unionista (törölt) 2014.11.12. 22:03:10

@panelburzsuj:
oké, de az unión belüli viták is zárt rendszerben zajlanak. navracsics tibor biztosi pozíciója nem nagyon érdekli a kívülállókat. vagy juncker koncepciója, hogy hány nő és hány férfi legyen a bizottságban. nem számít, hogy értenek-e valamihez. az ensz szakbizottságok működnek így. beültetnek egy ugandait. szegény kisafrikaiak is legyenek képviselve.

ha ez rajtam múlna, akkor azt mondanám: induljunk ki abból, hogy szabályos dodekaéder nagyjából lefedi a gömböt.
en.wikipedia.org/wiki/Dodecahedron#mediaviewer/File:Dodecaedro_desarrollo.gif
lehetne éppenséggel ennek a duálisa az ikozaéder is. de első körben 12 tagú bizottságokban döntsük el, hogy mi legyen a globális éghajlatváltozással, orosz-ukrán válsággal, az iszlám állammal, az ebola járvánnyal, stb.

csak ez nyilván nem lenne jó amerikának, mert neki 1 képviselője lenne a tucatból. és nyilván nem tetszene európai politikusoknak sem. csak tartok tőle, hogy jelenleg ennél nincs sokkal nagyobb szerepe a "nyugatnak".

szóval a briteknek megint ki kellene egyezni indiával. szorosabb viszonyt kellene ausztráliával. ténylegesen foglalkozni kellene latin-amerika vagy mondjuk közép-afrika problémáival. utóbbiakra úgy tekintünk arra, hogy az emberiség bölcsője. és az unióban nem azzal kellene foglalkozni, hogy milyen görbe lehet az uborka, vagy mekkora legyen a tyúkketrec. az agrárrendtartást esetleg rá lehet bízni a helyiekre.

európa belső ügyeit föderációkra való osztással lehetne oldani. ez a korlátozó-szétválasztó kartografikus indoeurópai logika. osszuk újra a világot.

panelburzsuj 2014.11.12. 22:34:27

@unionista:
Akár egy pakli magyar kártya,
hever egymáson a világ,
szorítja, nyomja, összefogja
egyik dolog a másikát
s így mindenik determinált.

Na, osszunk hát...

rs232 2014.11.12. 23:04:36

@panelburzsuj:
*****
Hát akkor osszszamár.

fehérfarkas 2014.11.12. 23:30:34

@kiazmarmegint: "Az Egyesult Allamok kormanya evek ota embargo alatt tartja Irant. Az egy mas dolog, hogy az ISIS me'g Irannal is rosszabb. Ok me'g Irannal is iranabbak. Szerinted nem? "

A posztban és sok kommentben megejelnt iranofób dolgokkal kapcsolatban Irán korántsem egy elmaradott ország.
Irán valóban nem egy skandináv demokrácia. De Magyarország sem az.
Iránban a a 79-es forradalom óta, vagyis 35 év alatt a lakosságának a 0,000013%-át kövezték meg (35 év alatt kb 100 embert a 75 millióból). Utoljára 5 éve volt ilyen büntetésnek a végrehajtása Irában.

A kivégzés leginkább kötél/felakasztás vagy kivégzőosztag általi lelövés szokott lenni a következő 8 bűncselekmény esetében: fegyveres rablás, hazaárulás, kábítószer terjesztés, gyilkosság, nemi erőszak, szodómia, pedofilia, emberrablás, terrorizmus.
Valamint 9.-ként megemlíthető még a blaszfémia, vallásgyalázás, meg a hittérítés (vagy hitből kitérítés).
(ez egyébként az iráni keresztényekre is vonatkozik - a keresztények között sem szabad téríteni; pl. nemcsak egy muszlimot, hanem egy örmény keresztényt is tilos áttéríteni mondjuk római katolikusra)
A nyugati sajtó házasságtöréssel kapcsolatban szokott leginkább cikkezni, amikor emiatt valakut halálra ítélnek. És ez esetben szokott lenni a kövezés. De a fenti adatból látszik, hogy ez mennyire ritka. A házassgtörők 99%-a 100 botütést kap. A házasságtörést leggyakrabban nem feljelentéssel oldják meg, hanem válással.
Az elmúlt 35 évben a kb. 100 megkövezett házasságtörő közül sokan férfiak voltak - vagyis hamis mítosz az, hogy csak a nőket kövezik meg, és a férfiak megússzák.

Több mint 50 muszlim többségű ország van, ezek közül mindössze 6-ban van megkövezés, de ezen 6 ország közül is csak nagyon ritkán fordul elő - ráadásul állami szinten meg még annál is ritkábban, mert az esetek túlnyomó többsége olyan területeken történik, ahol még ma is félnomád törzsi életódot folytatnak
(Pakisztánban állami szinten tilos a megkövezés, pedig a sharián alapul a törvénykezés, de a törzsek földjén sajnos elő szokott fordulni, míg pl. Lahore-ban, Islamabadban (az ország fővárosa) vagy Karachiban ez elképzelhetetlen).

Az ISIS egy terrorista szervezet. Az összes muszlim ország annak tartja, és a szomszédságában levők harcolnak is ellene. Irán már júliusban, 1 hónappal az amerikai légicsapsok előtt küldött gárdistákat az ISIS ellen harcolni Irakba.
Indonéziától Iránon és Szaúd Arábián át Marokkóig muszlim vallási vezetők ítélték el az ISIS-t.
(a magyar média ezt szinte teljesen ignorálta, de az angol nyelvű média erről részletesen beszámolt)

Salman Rushdie Iránban blaszfémiáért ítélték el a Sátáni versek miatt - pontosabban Khomeini adott ki ellene egy fatvát. De nem is maga a mű az, ami ennyire kiváltotta ellene az indulatokat, hanem ateizmusát hangoztatva az iráni az iráni rezsim vallási legitimációját támadta. Ezt pedig egyik rezsim sem szereti, ha valaki a legitimációját kérdőjelezi meg.
(csak mondjuk a nyugati kormányok máshogy oldják meg, a CIA, Moszad, MI6, stb részvételével titokban, csendben, balesetnek beállítva)
Szerintem hatalmas hülyeség volt a fatva kiadása ellene, mert most a fél világ őt és a hőseiességét ünnepli, míg enélkül csupán egy lenne a sok középszerű író közül, akire szinte senki nem emlékezik. De hát az emberi hülyeség határtalan, és ráadásul még követői is vannak a hülyeségnek (akik meg akarják ölni Rushdiet).

fehérfarkas 2014.11.12. 23:33:52

@Muad\\\'Dib: "Hagyjuk már ezt a kibas*ott folyamatos Iránozást.
Elég lett volna annyi, hogy nem teljesen százas, aki szerint az EU zászló nem való egy tagország parlamentjébe."

Egyetértek :)

A KDNP lépjen ki az EU-ból. Hogy hogyan? Költözzenek ki a tagjai és vezetői valamelyik EU-n kívüli országba.
Mivel nekik az orbáni állam a legideálísabb, így Türkmenisztán vagy Észak-Korea ajánlott. Ott láthatják hogyan kell profin állami szintre emelni a vezér ideológiáját.

fehérfarkas 2014.11.12. 23:54:49

@roli101: "Hol szeretnél szívesebben élni? Magyarországon vagy Iránban. Egyik liberális gondolkodású, a másik nem. Az egyikben halálra lehet kövezni bárkit, ha a pap azt mondja, hogy bűnös, a másikban pedig nem"

Az előbb leírtam, hogy ez nem így van.
Az elmúlt 35 év alatt a lakosságának a 0,000013%-át kövezték meg (35 év alatt kb 100 embert a 75 millióból).
Ez nagyon messze van a bárkitől. Ráadásul 4 tanúval kell bizonyítani a házzasságtört, és az esetek többségében még akkor is csak 100 botütést, vagy börtönt kaptak.
De az irániak többsége nem a hatóságokhoz fordul feljelenteni a házastársát, ha rajtakapja, hogy megcsalja, hanem elválik tőle.

Ahol viszont sokkal nagyobb az elítélési arány: pedofilia, szodómia, erőszakos bűncselekmények, nemi erőszak, emberrablás, kábítószer terjesztés, terrorizmus, hazaárulás. De itt sem pap ítél el bárkit, hanem a hatóságok nyomoznak, és bizonyítékok alapján. Európával szemben viszont nem pár év letöltendőt kapnak az ilyenek, hanem kivégzik őket.
Viszont a másik oldala a dolognak, hogy a 13 milliós Teheránban sötét este is biztonságban végig mehet az utcákon, anélkül, hogy félned kellene megtámadástól vagy kirablástól.

Persze van néhány szabály, ami egy európainak furcsának tűnik, mint pl. az öltözködési szabályok, hogy nem lehet rövidnadrágban járkálni az utcán a férfiaknak sem, a nőknek pedig kötelező a kendő (a közhiedelemmel ellentétben az arcot nem kell eltakarni!!!).

Nekem sok ismerősöm járt már Iránban, és vannak iráni ismerőseim is. Egyáltalán nem olyan Irán, mint az a nyugati sztereótípiákban szerepel.

Krisz11 2014.11.13. 00:26:52

Ha Európát választjuk akkor a protestáns etikát, a keresztény hagyományt és kultúrkört, a tudomány tiszteletét, a humanizmust, stb választjuk
Ha az Uniót választjuk, akkor meg az önállóság elvesztését, a devianciát, drog liberalizációt, bevándorlást, stb választjuk.

Európa NEM egyenlő az Unióval.

Európának már 1000 éve része vagyunk (amit nem lehet elvenni). Nem megfeledkezve az ázsiai gyökerekről sem.

tamas11 2014.11.13. 09:24:09

@Krisz11:
Baj van kisangyalom, !

"Ha Európát választjuk akkor a protestáns etikát, a keresztény hagyományt és kultúrkört, a tudomány tiszteletét, a humanizmust, stb választjuk,"
A szövegedben
a kontextus beköltözött az "stb"-be,
zérus morfémaként.
Mi a franc ehelyütt a "satöbbi"?
Fix európai értékként említést érdemelnének...

Éhes ló 2014.11.13. 19:57:33

@okostojas007: tévedsz, az menjen, akinek nem tetszik, hogy a többség nem a brüsszeli komisszárokat kaserolja.
Én maradok Magyarországon, magyarként.
A hazám függetlensége, szabadsága olyan nagy érték, hogy magyar és nem magyar emberek milliói áldozták az életüket érte évszázadokon át.
Ez számomra és még sokunk számára fontos érték, és messze nem elszigetelődés az, ha a nekünk diktálni kívánó gazembereket, balfékeket elhajtja, lepattintja egy egy gerincesebb politikusunk néhanapján.

A vörös rongyot felváltó kék nekem nem jelent semmivel többet, ahogy brüsszel is csak egy átkeresztelt moszkva a maga vörös komisszárjaival.
Nektek pedig, akik nekik drukkoltok a magyarok ellen, nyitva áll a kies izrael, ha már engem Koreába küldtél volna, mesüge.

Éhes ló 2014.11.13. 19:59:46

@okostojas007: tévedsz, az menjen, akinek nem tetszik, hogy a többség nem a brüsszeli komisszárokat kaserolja.
Én maradok Magyarországon.
A hazám függetlensége, szabadsága olyan nagy érték, hogy magyar és nem magyar emberek milliói áldozták az életüket érte évszázadokon át.
Ez számomra és még sokunk számára fontos érték, és messze nem elszigetelődés az, ha a nekünk diktálni kívánó gazembereket, balfékeket elhajtja, lepattintja egy egy gerincesebb politikusunk néhanapján.

A vörös rongyot felváltó kék nekem nem jelent semmivel többet, ahogy brüsszel is csak egy átkeresztelt moszkva a maga vörös komisszárjaival.
Nektek pedig, akik nekik drukkoltok a magyarok ellen, nyitva áll a kies izrael, ha már engem Koreába küldtél volna, mesüge.

2014.11.13. 20:53:51

@Éhes ló: tetszett volna nemmel szavazni, nem itt vernyakolni
a tobbseg igennel szavazott a kekre.
szoval lehet pakolni, repjegy eszakkoreaba, es ott tapsikolhatsz a vezetonek, hogy milyen jo, hogy senki se szol bele abba, ami ott folyik.

tamas11 2014.11.13. 21:32:06

@Éhes ló:
Veled szemben,
nekem "brüsszel" nem csak egy átkeresztelt moszkva, vörös komisszárjaival.
A hatvanas hetvenes, nyolcvanas években az Eu-ra, a tagságra vártunk, és aztán amikor kellett és lehetett, az eu-ra szavaztunk. Valamiféle európás vörös kommiszártól te csak szüleid beidegzéseit követve retteghetsz,mert olyat biztos hogy nem láttál élőben, és mert nem szereztél másféle tudást azóta.
Óriási a szakadék az unió, a hozzá való igazodástörténetünk, meg az orosz-vörös történet közt. (Átvéve a folyamatokat rosszul leíró VÖRÖS szót, és vele a korcs, avitt geopolitikai modelledet).
Akik mégis látják a különbséget, a jó törést a nemzeti esélyekben, fejlődéstörténetben, , azokkal szemben nem te vagy a magyar(abb), etalon. Hihetetlen korlátoltság az EU-pártiság kapcsán, sőt MIATT miatt izraelbe küldözni bárkit is.
Próbálj képzeletben magyarként beülni az uniós plénumokra, s aztán az ötvenes hatvanas évek szovjet vezető intézményeibe. Nem veszed észre a különbséget?

Éhes.ló 2014.11.15. 18:44:14

@okostojas007: nemmel szavaztam és a véleményem azóta csak megerősödött.
A többség nem arra szavazott igennel, hogy a kék rongyotok váltsa fel a magyar zászlót, arra pedig végképp nem, hogy vsoha sednki által meg nem választott brüsszeliták, vörös kommisszárok és fenyegessenek magyarokat.

A hazám függetlensége, szabadsága olyan nagy érték, hogy magyar és nem magyar emberek milliói áldozták az életüket érte évszázadokon át.
Ez számomra és még sokunk számára fontos érték.

Nektek pedig, akiknek ez nem számít, nyitva áll a kies izrael, ha már engem Koreába küldtél volna, mesüge.

Éhes.ló 2014.11.15. 18:56:10

@tamas11: Veled szemben,
nekem "brüsszel" csak egy átkeresztelt moszkva, vörös komisszárjaival.
A hatvanas hetvenes, nyolcvanas években a függetlenségre és a jólétre vártunk, még a gengszterváltást követően is - hiába.
Helyette egy hosszú előszobáztatást követően olyan eu-ra szavazott az ország, mely ellen még kampányolni is tilos volt az új "demokráciában".

Nekem nem volt élmény a maoista barrosot néppárti főkomisszárként látni, ahogy nem öröm a többi -hazámra támadó, kettösmércés - kommiszárt hallgatnom sem ezek után.

A szakadék az unió, a hozzá való igazodástörténetünk, meg az orosz-vörös történet közt nem akkor, amint azt látni és láttatni szeretnétek.
A korcsozást meghagyom neked, de nem érv.
sokan látják az azonosságokat a magyar kisebbségek és a qrmányok sorához való hozzáállásuk kapcsán.
Napról napra sokkal többen, mint a különbséget, különösen most, hogy jóbaráttal a 3 bukott választás után már egy usa-eu szankciókkal kikényszerített qrmányváltásról álmodozik minden baller blogpost.

Hihetetlen korlátoltság az EU ellenesség kapcsán, sőt MIATT miatt Észak Koreába küldözni bárkit is. Talán ezzel kellett volna kezdened, mert a kedves haverod tette meg elsőre, a válaszom hozzá méltó volt és marad is.

A kettős mércédtől és a deformált világlátásodtól függetlenül.
Olvasom és látom az uniós plénumokat és az azokon glasszáló, tévedhetetetlen kinyilatkoztatásokat tevő ótvarnál ótvarabb alakokat és sajnos a stílusuk, arroganciájuk nagyon emlékeztet hatvanas-hetvenes-nyolcavanas évek VSZ és KGST vezető intézményeiben uralgó mocsokra és viselkedésre.
Nincs lényegi különbség.

2014.11.15. 20:16:26

@Éhes.ló: izrael hasonlo politikat folytat, mint eszakkorea, csak tobb penzel/befolyassal. Szoval oda is mehetsz, nekem ne ajanlgasd. Senki se mondta, hogy valtsa, azt mondtam, hogy elfer mellette, van a sajat zaszlo, van a csapat zaszlo, csapatba benne kell lenni, mert ugy konnyebb. Ha nem akarsz csapatban jatszani, mehetsz sirni haza anyuhoz, hogy eltapos mindket csapat, vagy epp a te orszagodban jatszanak.
Jelenleg 2 csapatbol valaszthatsz. pirosbol es kekbol. A magyarok a keket valasztottak, ez ellen most nyomja hos viktorod a propagandat, viszont mindket csapat 5 masodperc alatt visszarepithet minket a kozepkorba, ha nem akarunk jatszani. Te ezt szeretned, nagy fuggetlensegi maszlagot, meg sorbaallni a kenyerert. Szerencsere a tobbseg meg nem erre vagyik.

Éhes.ló 2014.11.16. 17:32:11

@okostojas007: az ajánlgatást és az alpári személyeskedést te kezdted, a fajtádra jellemző sunyi módon.

Nekem nem kell más zászlaja, van a hazámnak sajátja és olyan csapatba sem vágyom, ahol a csapat tagjaira más és más szabályok vonatkoznak, miközben az ellenfél kapuja helyett a mi kapunkba lődösik az öngólokat, mint most az ukrán puccsisták támogatásával például (de ezen túl is van még rá ezer példa).

Anyuhoz sírni azok járnak, aki a jóbaráttól és a brüsszeli komiszároktól várják azt amire képtelenek voltak választások tucatjain 2006 ősze óta.
Buktor nem az enyém, hanem Magyarország harmadszorra is megválasztott miniszterelnöke, hibákkal, erényekkel, de mindenképp sikeres politikusként, akiről csak pár csicska antimagyar elmebeteg gondolja, hogy az ország függetlenségének védelmében, mozgásterének bővítésében tett próbálkozásai haszontalanok lennének.

A középkorba nem akar senki visszarepíteni senkit egy olyan ejrópában, ahol országok tucatja van csődben, korrupt, hazug politikusokkal, visszafizethetetlen adósságokkal, stagnáló gazdasággal, demográfiailag összeomló, kultúr- és vallásidegen bevándorlók és sorstalanok által tönkretett identitással.
Örülnek, ha lik van a valagukon, nem, hogy háborúba kezdjenek a kontinens közepén a rebellis magyar néppel, ami túlélt és letakarított már tatárt, törököt, habsburgot, németet, ruszkit.
A mostani vörösből kékre vedlett bűnbandát is túléli és eltakarítja, erre mérget vehetsz.

2014.11.16. 17:46:07

@Éhes.ló: persze persze, megvalasztottak a keket, te meg mondod, hogy takarodjon aki keket akar, es meg vagy sertodve, ha esetleg teged kernek fel elfogadasra, de ha nem tetszik, akkor ajanlottam neked olyat, amilyet te szeretnel, mind sikeres.
Tipikus jobbos maszlag, aki nem a kedvenc hosoddel van, az biztos komcsi, holott komcsik 90%-a mar reg atment jobbra, ahogy a jo koponyegforgatokhoz illik KGBelatol kezdve a viktatorig.
Latom makrogazdasagi vilaglatasod kb egy vakond szintjen. persze.. haboru, idiota. eleg a tozsden megnyomni 3 gombot, es ebben az orszagba se villany, se gaz, se tavkozles.
Aztan nyomhatom a nemzeti maszlagot a pusztaban egy jurtaban, hogy te mekkora fuggetlen vagy a vilagtol.
A magyar nep senkit se takaritott le, ha eszrevetted volna. A magyar nepet takaritottak/takaritjak egyre kisebbre, mert
1. mindig rossz oldalra allunk
2. mindig rosszkor jatszuk a nemzetit
3. mindig azthisszuk mi szartuk a spanyol viaszt, holott nem
tipikus pelda a Szechenyi VS Kossuth, hogy ne menjunk messzire. Most lenne iparunk, es emberszamba vennenek minket ausztriaval egyetemben, nem egy rakas pattogo foldmuves lennenk a godorben, de ott is gyozott a patoszos hulyeseg, a hosszutavu elonyokkel szemben.

2014.11.18. 11:23:25

@Éhes.ló: haha.. megmutatkozott a jobbos vitakultura, nulla erv, de vered a melled a semmire, majd kuldj egy kepet, ahogy sikeres fuggetlen kozmunkaskent feszitesz az arokparton

Hungry horse 2014.11.19. 19:56:00

@okostojas007: tévedsz. A magadfajta mesüge kulturája mutatkozott meg akkor, amikor anélkül, hogy bármiben vitánk lett volna ezt röfögted nekem ide:
" okostojas007 2014.11.12. 21:24:01
@Éhes ló: mehetsz eszakkoreaba.. ott tapsikolnak a nagy fuggetlensegnek es elszigetelodesnek. "

A te bemutatkozásod ez volt.
A többi már csak ebből következett, mesüge.

2014.11.19. 21:13:54

@Hungry__horse: hoho, csak nem oktatnak a moderatorok a jomodorra? :) bizony, lehet neked az az etalon allamforma, de szerencsere a tobbsegnek nem.
süti beállítások módosítása