1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2013.02.09. 08:37 HaFr

Führerprinzip

Én, aki egy poszttal lejjebb még a nemzeti kiegyezésért, néhány poszttal lejjebb meg az Orbán indukálta nemzeti kerekasztalért rimánkodtam (indokok helyben), most már elvesztettem minden reményem: nem csak ezekben, hanem abban is, hogy a jelentős ellenzéki győzelemnél lehetne jobb megoldás az ország mély válságára. Azt mondom, amit Churchill mondott a demokráciáról: a nagyarányú ellenzéki győzelem a legrosszabb, ami várhat ránk, leszámítva az összes többit. Hogy megvalósul egy ilyen, abban nem hiszek. De meg kell próbálni, és ehhez valamit gyökeresen másként kell csinálni a (nem létező) baloldaltól az LMP-ig terjedő sávban.

Legutóbbi döntései (alább) mindenkit biztosíthattak a Vezér hajlíthatatlanságáról és minden rendű és rangú ellenfelével szembeni olthatatlan bosszúvágyáról, ezen túlmenően pedig teljes egészében kimerítik a náci Führerprinzip formális jogi értelmét: a Vezér a törvény fölött áll, az alkotmány a végrehajtó hatalom szolgálója, a Führer szava maga a közjó, a kritika ellenség. Ennél nem nagyon van lejjebb, csak a terror eszkalációja. Az volna illő, ha az Alkotmánybíróságunk most szépen egyetlen vészterhes gesztussal lemondana --, de nem fog, mert a tagjai puha pöcsök és részei már a NER-nek. Ahogy Navracsics, Pokorni, és az összes (három-négy) "emberarcúként" ünnepelt fideszes számára is eljött a megfelelő alkalom, hogy benyújtsa a lemondását, és végre valamiért kiálljon, ami aligha komcsi, libsi, vagy brüsszeli -- hanem, ha így tetszik, magyar és helyes --, de nem fognak lemondani, mert a velejéig romlottak. Szóval, alaptörvény-módosítás lesz, ezekkel:

-- OBH hatáskörének visszaállítása a peráthelyezésekben.

-- Család retrográd-konzervatív fogalmának (és a vele járó anyagi, erkölcsi diszkriminációnak) a visszaállítása.

-- Kampányhirdetések leszűkítése az alig nézett és hallgatott közmédiára.

-- Hallgatói röghöz kötés (szembe köpve minden civilszervezetet, amelyek korábban lementek kutyába és tárgyaltak, sőt -- szerencsétlenek! -- hittek a kormánynak).

-- AB precedenseinek és az alkotmányos szellemnek ("láthatatlan alkotmánynak") a kiradírozása a jövőbeni döntések megalapozásából és indoklásából.

-- Földügyekben sarkalatos törvényt kell hozni -- elképzelhetjük, hogy milyen lesz az.

-- Hajléktalanügy visszautalása (a közismert módon "szociálisan érzékeny", "bátor" és "független") önkormányzatok és polgármestereik kezelésébe.

--Kövér őrsége alkotmányos státust kap!! (Egy úgynevezett demokráciában!)

A mű készen, az alkotó pihenhetne. De félő, nem fog. A választási regisztrációban egyelőre visszakozott. Biztos vagyok benne, hogy mégsem kockáztat semmit, mert úgy akar befordulni a választási utcába, hogy a többiek még a cipőfűzőjükkel bajmolódnak. A Vezér nem kockáztathat. És nem is kockáztat. (Érdemes elolvasni minden idők legpofátlanabb, legcinikusabb politikusi interjúját a mai Népszabadságban Lázárral. Fecseg a felszín. Rohadt a mély.)

157 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr765070558

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Árnyékboksz Bajnaival 2013.02.10. 11:35:40

Eljött a várva várt pillanat. Gyógyíthatatlan orbánfóbiások és megingathatatlan hitű nemzetmentők tömegei előtt ma este megmérkőzik egymással Bajnai Gordon és Orbán Viktor. Kapcsoljuk a felcsúti Kovács „Kokó” István Sportarénát, ahonnan kommentátorunk,...

Trackback: Alaptörvény-módosítás 4.0 2013.02.09. 22:20:32

Nem hagyta sokáig parlagon heverni a Fidesz-KDNP a friss alaptörvényünket - alig egy évvel a hatályba lépése után megszületett immáron a negyedik módosítási javaslat. És nemcsak egy vagy két témakört éreztek nagyon fontosnak honatyáink, hanem 15, sűrűn...

Trackback: A kivándorlásról 2013.02.09. 19:48:07

Milyen országot hagynék én itt tulajdonképpen, ha, teszem azt, elmennék hosszú időre Berlinbe, mint Kertész Imre, vagy Kanadába, mint Kertész Ákos? Úgy vélem, ha elmennék, egy tökéletesen tönkrement országot, egy ellenszenves államalakulatot hagyn...

Trackback: Bubum hamarsan robanáslesz 2013.02.09. 17:26:12

Komoly, géppel írt névtelen levélben fenyegették meg Bayer Zsoltot. Szeretném tudni, honnan szed elő egy működőképes, hagyományos írógépet, aminek nincs kiszáradva a festékszalagja, egy vélhetően alacsony iskolázottságú terroristajelölt 2013-ban ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.09. 21:03:54

@_most_: jaja Orbán mikor kell valami, akkor hirtelen EU barát, máskor meg orosz barát, néha azeri barát, igazából bárkivel hajlandó barátkozni egy kis pénzért

- Pontosan ezért tartjuk a politikusokat agyhalott. Hirtelen, mi?

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.02.09. 21:11:34

A sunyi, aljas, szánalmas, álcivil birkamenet telefonon zaklatja a magyar polgárokat!

Egyik nap csörgött a telefon, a szám ismeretlen. Gondoltam, megint valami felmérést végeznek, vagy beteg gyerekeknek gyűjtenek. De nem. Egy gépi hang Gyulára invitált a békemenetre. Igazán sajnáltam, hogy nem személyesen kerestek fel, mert szívesen megkérdeztem volna, hogy honnan nézték ki a számom, fizetik-e az utam, lesz-e ingyen ebéd, esetleg vigyek-e magammal még egy embert.

Az is érdekelt volna, hogy önszorgalomból telefonál-e, vagy megbízták, ha igen, ki és mennyiért. Végül: hol lakik, mi a munkája, hány gyereke van, és tervezi-e, hogy külföldre költözik. Nagyon felbosszantott az eset!

Hogy mer ez a szemét, csőcselék hantacivil banda otthon zaklatni? Állítólag még fel is fegyverzik őket.
Hja ezért jó a Kubatov mocskos listája!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.09. 21:24:42

@Dekatlon: (egyébként pontosan melyik mostani módosításra gondoltál?
mert azt véletlenül elfelejtetted leírni...

arra, hogy a magyar adófizetők pénzén tanulók, később ne más országokba fizessenek adót, és gyarapítsák a gdp-jét? hát ez valóban skandallum, maga a fasizmus... :x)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.09. 21:29:41

@wmiki: de semmi baj, mert a 2014-től hatalomra kerülő demokrata liberális koalíció majd visszaváltoztatja

Dekatlon 2013.02.09. 21:41:37

@wmiki: Semmi esélye, hogy értelmes, érveken alapuló beszélgetés bontakozzon ki. Megkérdeztem a véleményed, de te válasz helyett hőbörögsz, és az apámat vádolod a körmeid letépésével.
Te magad vagy a legjobb érv, ellened.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.09. 21:43:58

@Dekatlon: Milyen szempontból támadod az alkotmánymódosítást?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.09. 22:05:15

@Dekatlon: :x
értem... tehát ti felsőbbrendű liberális demokraták nem álltok szóba holmi pórnéppel (még mindig nem sírtad el, mi a panaszod, kérdésed, így tényleg semmi esélye értelmes beszélgetésnek)

Hunor Levente 2013.02.09. 22:09:08

@wmiki: Neked biztos a dohányzás drasztikus korlátozása és a játékgépek - lényegében - betiltása se diktatorikus, de legyél csak ilyen elvakult balfasz.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.09. 22:13:42

@Hunor Levente: :x
tudom tudom, liberalizálni kéne a drogokat is, meg játékgépeket az iskolákba :x

Lucky Larry Silverstein 2013.02.09. 22:13:51

@Hunor Levente: Ez 2 pozitív lépés a sokból. Szerintem egyébként a lopás btk-s tiltása is teljesen diktatorikus.

Hunor Levente 2013.02.09. 22:19:26

@wmiki: Mondom én, hogy elvakult vagy.

Hunor Levente 2013.02.09. 22:20:12

@Lucky Larry Silverstein: Ha neked a szabadság korlátozása pozitívum.

$pi$ 2013.02.09. 22:22:59

@Hunor Levente: Hát ezek egészen biztosan nem diktatórikusak. A demokráciában egy csomó dolog tiltott vagy korlátozott, attól, hogy tövények vannak és korlátozások még nem lesz diktatúra.

Hogy mást ne mondjak minden demokráciában vannak pl. közlekedési rendszabályok és pl. szigorúan tilos részegen vezetni vagy felgyújtani a szomszéd házát.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.09. 22:24:03

@Hunor Levente: Ezt a szabadságot gyakorold otthon a családban.

Ianas 2013.02.09. 22:55:58

@politikus-omm: A kormány a végrehajtó hatalom. A parlamentnek sok köze ehhez nincs. Orbán a kormány, és nem a parlament feje. (Elvben. Gyakorlatban mindennek.)

Leülhetsz, egyes.

Martian (törölt) 2013.02.09. 22:57:42

@Hunor Levente: sőt, Svédországban - ahol köztudomásúan régóta tombol a diktatúra :) - piát sok-sok éve csak speciális, korlátozott nyitvatartású üzletekben és drágán lehet kapni. :)

Vitéz László 2013.02.09. 23:01:54

@Martian: nem is oldottak meg vele semmit...

max anyni hogy jót kaszál az álam az iváson...

aki meg berúgni akar az megteheti így is...

vagy még gusztustalanabb amikor egy több ezer fős komphajón csak én (aki nem svéd) voltam józan... a többiek (svédek) meg fetrengtek mint az álatok...

így lehet exportálni az alkoholizmust...

amit nem látunk az nincs is...

Ianas 2013.02.09. 23:07:09

@wmiki: Tényleg nem értem ezt a vitát. Mi köze a kánaánnak az antidemokratikus lépésekhez, mint az AB jogkörének a korlátozása, vagy a hatalmi ágak látványos egybeolvasztása? (Pl. végrehajtó és törvényhozó hatalom, csak itt rendeletei kormányzás helyett alkotmányozGATÓ kormányzás zajlik)?

Tényleg nem értem, ezek miért kellenek az ország helyrehozásához. Nem értem. Abszolúte.

És akkor még van pár más dolog, amit nem értek.

Amit viszont tudok, hogy itt ezekre választ nem fogok kapni. Mert az nyilván nem jár a liberálköcsögnek, ugye, ami nyilván vagyok, hiszen kérdéseket merek feltenni.

Dekatlon 2013.02.09. 23:27:49

@wmiki: szóba álltam. Megmutattad mit tudsz.

Dekatlon 2013.02.09. 23:34:56

@Lucky Larry Silverstein: etikai szempontból. Az alkotmánybíroság által visszadobott, és alkotmányellenesnek talált törvények beleírását az alkotmányba cinikus és méltatlan gyakorlatnak tartom.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.09. 23:36:20

@Ianas: Az alkotmányt a parlament módosítja és a posztírónak ez fáj. Nem szereti a demokráciát, nem szokott hozzá.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.09. 23:39:41

@Dekatlon: Korántsem az.

Alk.: M-on minden hatalom forrása a nép. A nép hatalmát választott képviselői alapján gyakorolja(--parlament).

Nincs semmi olyan az alkotmányban, amiből - akár kitekerve - kiolvasható hogy van magasabb rendü állami szerv mint az országgyülés. Az alkotmánybíróság egyértelmüen alárendelt(a régi alk. szerint is).

Dekatlon 2013.02.09. 23:50:32

@Lucky Larry Silverstein: nade, azt senki értelmes ember nem is állította, hogy magasabb rendű. Esetleg annyit, hogy független.
A gond nem ez, hanem a mérhetetlen cinizmus. Az alkotmány, _alapjogok_ gyűjteménye. Semmi egyébb jog, nem ellenkezhet az alpjogokkal. Ez így szép és logikus.
Erre jön a trükk! Tegyük az alapjogok közé a problémás törvényeket. Igy nyilván nem ellenkeznek saját magukkal!
Ízlés dolga, de az ilyen húzást az én gyomrom nem veszi be.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.10. 00:05:45

@Dekatlon: 'senki értelmes ember nem is állította, hogy magasabb rendű. Esetleg annyit, hogy független.'

- nem független hanem alárendelt. A parlament választja a bírákat, és mindig így volt.

'Az alkotmány, _alapjogok_ gyűjteménye. Semmi egyébb jog, nem ellenkezhet az alpjogokkal. Ez így szép és logikus.'

- egyetértek.

'Erre jön a trükk! Tegyük az alapjogok közé a problémás törvényeket. Igy nyilván nem ellenkeznek saját magukkal!'

- problémás? Mármint ki szerint? És itt utalok az alkotmányra: M-on minden hatalom forrása a nép. A nép hatalmát választott képviselői alapján gyakorolja(--parlament).

Nem veszi be a gyomrod a demokráciát?

Dekatlon 2013.02.10. 00:13:25

@Lucky Larry Silverstein: problémás azok szerint, akiket a parlament pont arra választott ki, hogy ebben döntsenek. Az alkotmánybírók szerint. Hisz ezért dobálták vissza.

Tudod, attól, hogy a fociban a bírót kinevezik, a meccsen még ő dönt, nem azok, akik kinevezték.

Hallottál a hatalmi ágak szétválasztásáról? Segítek szivesen, ha nem. hu.wikipedia.org/wiki/Hatalmi_%C3%A1gak_sz%C3%A9tv%C3%A1laszt%C3%A1sa

Lucky Larry Silverstein 2013.02.10. 00:20:28

@Dekatlon: Amit az Alkotmánybíróság tett a (főleg formai okokbók) problematikusnak tartott ügyekben az joga és kötelessége.

A Parlamentnek pedig tv-t hozni jog és kötelesség. Nincs ebben semmi problematikus. ahogy az Alkotmánybíróság megszüntetésében sem, sok demokratikus országban nincs.

Dekatlon 2013.02.10. 00:35:26

@Lucky Larry Silverstein: Csak nem mindegy, hogy mi miért történik.
Hoztak egy törvényt. Pl. a hajléktalanok közterületen éldegéléséről.
Az alkotmánybíróság meg elkaszálta. Mert sérti a magyar emberek alkotmányos jogait.
Erre alkotmányba tenni ugyanezt, csak azért is. Na ez az ami problémás.

Az én gyomrom beveszi a demokráciát. Sőt kedveli. De itt sokan keverik azzal, hogy a többség megmondja, hogy mi legyen. Gátlás nélkül. Fékek nélkül. Ez nem demokrácia.
Ha a parlament megszavazná, hogy téged minden nap kedvem szerint megverhetlek, az attól még nem lenne demokratikus. Pl. mert ütözne a te alkotmányban garantált jogoddal: szabadság és felelősség, 3 cikk.
De ha holnaptól módosítják ezt a cikket, miszerint rád egyedül nem vonatkozik, akkor már demokratikus lenne?
Elárulom, nem.

tábormegsemmisítő 2013.02.10. 00:40:36

@The_Genius:
Orbán "egy alkotmányosan kiépített zsarnoki rendszer, formálisan egy fasiszta diktatúra, amely azért nem vezet be totalitárius uralmat, mert a külvilág miatt a látszat fenntartásában érdekelt. "

Ezek a Bartus félék úgy kellenek Orbánnak, mint a falat kenyér. Amíg ők az ellenzék hangadói, addig bármi további érvelés felesleges az újabb Fidesz győzelemhez

WLaci 2013.02.10. 00:40:42

@Lucky Larry Silverstein: Nagyokos, az nem zavar, hogy az alkotmánybírót is az OGY választja? Az nem zavar, hogy a 6 évre kinevezett és a Fidesz által politikai okokból kirúgott legfőbb bírót is az OGY választotta? Miért is rúghatta ki a következő OGY? Vagy akkor úgy van, hogy a mindenkori többség dönt? De akkor a fidesznyikeket máris lehetne kirúgni, mert relatív kisebbségben vannak!

WLaci 2013.02.10. 00:42:12

@Lucky Larry Silverstein: Ezt a Hírlapban olvastad, alkotmányjogász?

WLaci 2013.02.10. 00:45:44

@tábormegsemmisítő: Nem fasiszta diktatúra. Csak a reflexei, a gesztusai olyanok, és azon lelki alkatú (önállótlan, szervilis) embereknek imponál, akiknek a fasiszta diktatúra imponált. Bármilyen polgári műveltséggel a fejben Orbán rendszere ízléstelen.

Lucky Larry Silverstein 2013.02.10. 00:47:40

@Dekatlon: Hoztak egy törvényt. Pl. a hajléktalanok közterületen éldegéléséről.
Az alkotmánybíróság meg elkaszálta.

- Formai okokból kaszálta el, amennyire tudom. Most hogy az Alk-ban lesz nem lesz formai ok.

Az én gyomrom beveszi a demokráciát. Sőt kedveli. De itt sokan keverik azzal, hogy a többség megmondja, hogy mi legyen. Gátlás nélkül. Fékek nélkül. Ez nem demokrácia.
Ha a parlament megszavazná, hogy téged minden nap kedvem szerint megverhetlek, az attól még nem lenne demokratikus.

- de igen, fogalmilag az lenne, ha nem szerepelne a szabadság és felelősség cikk(de így is rengeteg a szabadságkorlátozás minden demokráciában). Bár nem ez a lényeg. Értem mit mondasz. A 2/3os többség kivételes eset. Ahogy a szükséghelyzet, veszélyhelyzet(ami szintén része az alkotmánynak) is az. Ezek okát meg is lehet ismerni a jogszabályi indoklásokból(nagyjából annyi hogy a kulcskérdésekben politikai összhangnak kell lenni). Ha úgy tetszik ez a többség zsarnoksága, alkotmányosan.

Ja most olvastalak végig. Abszolút jogok nincsenek, a nk-i szerződések jelentenek korlátot, amit szintén a parlament köt/mond fel. Tehát a parlament a szuverén(mert a népet képviseli).

tábormegsemmisítő 2013.02.10. 01:19:41

@WLaci:
Jó ízlésű emberből az egész politikai világ undort vált ki. Meg azok is, akik nyakló nélkül dobálódznak ezerszer hallott, de soha meg nem értett politikai jelszavakkal. Mint például a fasizmus.

jo20000 2013.02.10. 02:20:40

respekt, remek írás - amely abban a reményben íródott, hogy még érdemes írni; ja, nem fasiszta a diktatúra, de kb. csak azért, mert most az nem divat annyira vagy nem feasible (megvalósítható) a maga tökéletességében, vágyni persze lehet rá, mert azért az volna az igazi...

jo20000 2013.02.10. 02:41:59

@magyar ember teli szájjal: Ez egy nem helyes általánosítás, ennél többet kéne gondolkozni - már bocsánat. Ami aktuális, és most nagyon fáj, az az, hogy a fidesz nevű alakulat (nem párt a mai fogalmaink szerint) szemtelenül másolja az őskommunista módszereket, amelyeket klasszikus írók pontosan leírnak akár szovjet, akár a magyar környezetben. Ezt biztosan nem lehet eltűrni, sem kibírni. Az MSZP nem marxista, hanem zavart és zavaros. Az MSZMP örökségtől való rugalmas elszakadás, illetve inkább a reformista hagyományokra építkezés egy darabig reálisnak tűnt, de Horn után lezuhant egy reménytelen szintre, és ott is maradt azóta is. Hillert lehet nem szeretni (nálam se egy kedvelt arc, pl. neki se kellett volna mások mellett mszp elnöknek lennie) de lényegesen kevesebb hülyeséget mond (pedig képes rá:-), mint a kormányoldalról bárki, aki megszólal a témában. A direkt és döbbenetes hazugságokról nem is beszélve. A fenti cikk pedig jó, nagyon jó.

jo20000 2013.02.10. 02:48:45

@WLaci: Igen, remek komment, egyetértek, és továbbra is keresem a normális jobboldal létezésének jeleit :-) (Vannak persze, szóval nem nullán vagyunk szerencsére, a kérdés, hogy mire elég a hangjuk, és a csendben maradók hogyan és meddig bírják a sorban rájuk ragadó bélyegeket és címkéket - amint ez más cikk alatt már szóba került.)

Mr. Mojo 2013.02.10. 02:55:12

"Vezér", "Führer".. Van olcsóbb és szánalmasabb áthallást erőszakoló propagandista megnevezés? Hogy bazmeg, ostoba faszfejek írnak és hergelnek ostoba faszfejeket, ez csoda. És ja: a Fidesz bekaphatja. Veletek együtt, nyomorék mszp-s patkányok.

neoteny · http://word.blog.hu 2013.02.10. 05:54:58

@wmiki:

"a kételkedők"

Remélem azért magadat nem sorolod ebbe a kategóriába...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 07:23:32

@Dekatlon: na ez végre világos beszéd

tehát akkor szerintetek libbantak szerint az nem demokrácia, amikor a többség dönti el, hogy mi legyen... :x
nyilván akkor az a demokrácia, amikor ti, kisebbség döntitek el...

ahogy az szdsz szótárban is írtátok:
demokrácia = hatalmon vagyunk
diktatúra = ellenzékben vagyunk

tomwar 2013.02.10. 08:12:14

@wmiki: Egyszer probalj meg gondolkozni, hidd el, nem faj! Fogalmad sincs se ertelmisegrol, se demokraciarol, se liberalizmusrol, de hozingsz esz nelkul. Soha egyetlen ervet sem olvastam toled, se pro, se kontra. Amit csinalsz, az csupan virtualis szemeteles.

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 08:34:26

@wmiki: "tehát akkor szerintetek libbantak szerint az nem demokrácia, amikor a többség dönti el, hogy mi legyen... :x
nyilván akkor az a demokrácia, amikor ti, kisebbség döntitek el..."

Az nem demokrácia, ahol a Fidesz-frakció írja át az Alaptörvényt aktuálpolitikai okokból.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 08:39:46

@Vombatus Ursinus: mi a demokrácia akkor?
végre egy libbant meghatározhatná már, nem csak mellébeszélhetne

(mondjuk az meglepő lenne tőle...)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.02.10. 08:51:11

,,Legutóbbi döntései (alább) mindenkit biztosíthattak a Vezér hajlíthatatlanságáról és minden rendű és rangú ellenfelével szembeni olthatatlan bosszúvágyáról, ezen túlmenően pedig teljes egészében kimerítik a náci Führerprinzip formális jogi értelmét: a Vezér a törvény fölött áll, az alkotmány a végrehajtó hatalom szolgálója, a Führer szava maga a közjó, a kritika ellenség. Ennél nem nagyon van lejjebb, csak a terror eszkalációja."

Igen gyakran érdemes és kell mindenfajta hatalmat kritizálni, bökdösni, nyaggatni, gúnyolni, de führerezni óriási... TUDOD, HOGY MI VOLT OTT, A FÜHRER IDEJE ALATT A TERROR ESZKALÁCIÓJA????? Én csak Ceausescu alatt éltem gyermekként, de azt sem érdemes összevetni a mai itteni helyzettel.

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 08:52:22

@wmiki: Ahol a Fidesz-frakció NEM írja át az Alaptörvényt aktuálpolitikai okokból évente 3-szor. Például.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 08:57:16

@Vombatus Ursinus: értem :x
tehát szerintetek, libbantak szerint az a demokrácia, ahol nincs fidesz, vagy nem politizálhat, vagyis az ország 2/3-a

végre világos beszéd ez elvtársak

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 09:01:24

@wmiki: Ha szerinted ezt írtam, akkor kérj egy kis segítséget egy írástudótól, hátha lefordítja neked.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 09:10:12

@Vombatus Ursinus: akkor írd le újra

bár valóban nemcsak így lehet értelmezni, ahogy az előbb én, hanem így is:
a libbantak szerint az a demokrácia, amikor nem a megválasztott kormányzó hatalom dönti el, hogy miről hoz törvényt, hanem amit ők (itt te) engedélyeznek nekik

nos igazad van
ez a "demokrácia" tényleg minden hozzád hasonló "demokrata" álma

apanna 2013.02.10. 09:15:20

@Az orbáni Felcsút is bundázott, de égő!: Reméljük, nem alapból vagy ilyen, és valaki ezért jól megfizet. Ingyen ne csináld:)

neoteny · http://word.blog.hu 2013.02.10. 09:18:16

@wmiki:

"az ország 2/3-a"

A Fideszre szavazott a 2010-es választásra elmentek kevesebb mint 53%-a. Az első fordulóban szavazott az összes szavazati joggal rendelkezők kevesebb mint 65%-a. Tehát a Fideszre szavazott az összes szavazati joggal rendelkező kb. 34%-a... ami "az ország" 1/3-a. (És akkor nem számítottuk "az ország"-ba a 18 éven aluliakat).

Ennyit "az ország 2/3-a"-ról.

egysmás 2013.02.10. 09:19:04

@Lucky Larry Silverstein: A demokrácia és a bolsevizmus nem ugyanaz, kedves nertárs.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 09:22:51

@neoteny: a választási törvények miatt a fidesz a választók 2/3-adának az akaratát tükrözi

sajnálom, ha nem értetek egyet a demokráciával, de ott választott képviselők gyakorolják a hatalmat, és nem útszéli bérkommentelők

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 09:24:43

@wmiki: Ha újra leírom, akkor sem fogod megérteni.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 09:25:23

mindazonáltal

nektek is jogotok van, hogy hiteles emberként pártot alapítsatok, és konkrét, programot dolgozzatok ki, megvalósítható programmal elnyerjétek a választok bizalmát

sok sikert hozzá
xd

sőt... ellenzékiként is benyújthattok önálló javaslatokat a kormánynak
erre nem gondoltatok igaz?
a sok önálló gondolat közt lol

neoteny · http://word.blog.hu 2013.02.10. 09:25:50

@wmiki:

"a választási törvények miatt a fidesz a választók 2/3-adának az akaratát tükrözi"

Szó sincs ilyesmiről: azoknak az akaratát tükrözi, akik a Fideszre szavaztak. Az hogy a választási törvényből/rendszerből kifolyólag ez 2/3-os(nál is több) parlamenti képviselői posztot juttatott a Fidesznek, nem jelent semmi olyasmit hogy "az ország 2/3-a" a Fideszt választotta volna.

egysmás 2013.02.10. 09:28:21

@wmiki: ez egyszerűen nem igaz!
Tényszerűen nem lehet a választók kétharmadának akarati reprezentánsa a ötvenpár százalék.

A választási rendszer súlyozása miatt az ötvenpár százalék kétharmados hatalmat jelent, de ez a kétharmados hatalom nem jelenti a választók kétharmadának támogatását.

Igaz, ez csak csúnya materializmus.

Elmondom istenkedéssel is!

Az isten basszon meg te hülye segg! Faszságot beszélsz, mert agyatlan vagy!

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 10:16:03

@wmiki: "sőt... ellenzékiként is benyújthattok önálló javaslatokat a kormánynak"

Azt nem a kormánynak nyújtják be, te fogalmatlan hülye, hanem az országgyűlés illetékes bizottságának, vagy az országgyűlésnek közvetlenül, önálló képviselői indítványként. Ehhh... a fasznak koptatom a billentyűzetet egy ilyen őstroll miatt....

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 10:21:02

@Vombatus Ursinus: :((
SAJNÁLOM, HA ENNYIRE RÜHELLED A DEMOKRÁCIÁT

é-korei biztos befogad

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 10:25:24

@wmiki: Én meg azt sajnálom, hogy eddig is szóba álltam veled. Ja, és ne ordibálj! Félsz talán? Na szevasz!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 10:29:51

@Vombatus Ursinus: :(
igen... mivel én nem vagyok demokrata, én félek
lehet, hogy egyszer úgy 2048 környékén, ti kerültök hatalomra, ti demokraták, és akkor meg is kínozzátok azokat, akiket ennyire gyűlöltök

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 11:12:39

@wmiki: Ez az idióta, többes számban megfogalmazott marhaság mindent elárul a sekélyes és primitív gondolkodásodról. Egyedül kommentelek, a látomásaiddal és a démonaiddal saját magadnak kell megküzdened, én ebben nem tudok segíteni.

Minden egyes kommented elárulja, hogy mennyire vitaképtelen, öntelt, fogalmatlan hülye vagy. A poszthoz még egyetlen értelmes/érdemi kommentet sem írtál, csak a hagymázas képzelgéseidet vetíted ki mindenkire, akivel összeakadsz itt, az érdemi vita legkisebb igénye nélkül. Egy igazi, ostoba troll vagy.

Ez mondjuk nem lepett meg, a netes munkásságodat ismerve, gyakorlatilag mindenhol ez a nívótlan, ócska beszólogatás és trollkodás jellemző rád.

poor 2013.02.10. 11:13:11

@wmiki:
Remélem jól fizetnek ezért a szörnyűségért amit minden bloggon elkövetsz, szeretett vezéredért.
Azért tudd, hogy csak ilyen jól fizetett állásból látszik biztosnak a győzelmetek, mert , hogy én többet nem szavazok a hazudozó orbán és bandájára az biztos.

OvisAries 2013.02.10. 11:25:37

A problema alapbol az, hogy nincs szakerto kormanyunk, csak szarerto. Tovabbi problema, hogy a nagyvezir es a kornyezete, illetve a meg mindig bennuk megbizo emberek olyannyira nem birjak a kritikat mint antilop a hatuszast, marpedig ez gond, nagyon nagy. Mindez nem enyhe uldozesi maniaval spekelve ugy, hogy egy orszagot vezetsz: tragedia! Lehet dobalozni a statisztikakkal - ugye azt sem hiszem el amit en hamisitottam- de a tenyeket kellene megvizsgalni. Soha ennyien ennyire szarul nem eltek az orszagban. Viszont valoban egy reteg lenyegesen jobban el, na ok azok akik jo magyar szokas szerint csaka sajat bankszamlajukig latnak. A problema, hogy ez a reteg igen- igen vekonyka. Sajnos megvezetni az embereket rem egyszeru, lasd kozuzemi dijak csokkentese, de mellette 27% afat fizet a nep plusz bankadot, telefonadot, anyamkinjat, ezt meg azt. No persze, arrol csakis a bank tehet, nem a kormany amelyik toluk probalja kitaposni a minosithetetlenul szar kormanyzasbol fakado hianyt. Viccorszag!

OvisAries 2013.02.10. 11:31:27

Oh, es mellesleg: kulfoldon elek ( jol) viszont magyar ugyfelekkel dolgozom. Tobbek kozt a cegunk fele felhalmozott tartozasaik miatt keresem oket. 30 emberbol 30 nem tud fizetni, a tartozasos listank 3-4 evvel ezelott kb 120 nevet tartalmazott most 900-at! Na ez kerem statisztika! Akinek tudok segitek, tartozas elengedese, vagy legalabb csokkentese, de mindenkinek en sem tudok...ez a tragedia emberek!

TanBá · http://istenteszt.blog.hu/ 2013.02.10. 11:32:53

" IGe -t elégtételre kötelezték + 5 milliós büntetést kapott. Na végre egy jó hírrel tudok szolgálni azoknak, akik állandóan és eddig sikertelenül a beperelésével és feljelentésével próbálkoztak. Itt egy sikeres és "jogerős" elmarasztalás ellene. Terjesszétek minél több helyen! "

Kérek mindenkit, hogy hozzám hasonlóan terjessze a hírt a facebookon és máshol is. Köszönettel: IGe

vilagnezet.blog.hu/2013/02/07/elegtetelre_koteleztek

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.02.10. 11:38:19

@mbemba: Barátom, tanulj meg olvasni mindenekelőtt.

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.02.10. 11:58:44

@OvisAries:

Szia, tökéletesen igazad van ezekben a dolgokban.

Én már a harmadik vonalat képviselem, azt szeretném ha egy új, élhetőbb és demokratikus Magyarország alakulna.

Itt csak akkor lesz jobb élet, munkalehetőség, életszínvonal emelkedés újra ha azt a nép kivívja magának, és a hatalmat gyakorolja (nem valamelyik párt). Ha jól akarod érezni magad a hazádban, a környezetedben akkor arra kell szavazni aki ezen dolgozik és nem a megalapozatlan szövegelőkre !

De ehhez az igaz magyarok szoros összefogására van szükség ! Vissza kéne vezetni a társadalmat a helyes útra, hogy ne támadjanak egymásnak az emberek csak azért mert nem arra szavaztak mindketten.
az országot elhagyókkal együtt körülbelül 20 %-os a munkanélküliség, és sajna nő.
Vérfrissítés kellene ide, új arcok, új program, új és hiteles jövőkép, munkalehetőség, anyagi biztonság, de sajnos az emberek nemigazán mernek kispártokra szavazni mint amilyen a mienk is,
pedig csak egy új és hiteles kormány tudja helyes útra vezetni a társadalmat és elindítani a gazdasági fejlődést. Nem értik meg, ha az inaktívak ide szavaznának minden megváltozhatna az életükben is. Inkább közömbösek maradnak és tűrnek, szenvednek. Kellemes vasárnapot !

bögöbö 2013.02.10. 11:58:59

HaFr: a cikk jó (talán majd arról is), de úgy jártál, mint szegény Heller Ágnes, amikor betévedt Morvai Krisztina utcájába: te tényleg nem ismered wmikit??? Kb. a legkorlátoltabb, beszűkültebb agyú, rosszindulatú troll, akivel valaha is találkoztam, megspékelve az utoljára a sötét középkorban hangoztatott világnézeti elvekkel és értelmiség-ellenességgel.
Te meg eteted itt naphosszat.

dr Smittpálelnökúr 2013.02.10. 12:08:26

Hagyjátok már, ez a wmiki egy ostoba szolga, aki a fejét orbán seggében hordja.

Ilyenek voltak a nyilasok, aztán a kommunisták, most pedig a fidesz rajongók:
megtalálják mindig az aktuális segget, pusztán azért, mert gondolkodni képtelenk.

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 12:11:14

@szabadmagyarnép: Jóvan tuggyuk, már olvassuk pár hónapja....

skorpiós 2013.02.10. 12:14:08

Emberek!
Hallottátok, hogy van olyan ország (keleten!!), ahol 99% -os szavazati aránnyal is csak 51% parlamenti többséget kaphat bármelyik párt is. Nézzetek utána!

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.02.10. 12:15:10

@wmiki:

Van képed demokráciáról beszélni ! Szégyen.
Egy olyan országban sohasem létezik demokrácia ahol nem a nép többségi akarata érvényesül mert a hatalom csalással, törvények átírásával manipulálja a társadalmat.

Az szerinted demokrácia, ha a szavazatra jogosító állampolgárok 19% -a más véleményen van?
A demokrácia az, ha ezt a nagyvezíred is látná és okosabban tenné ha magába szállna és levonná ebből a tanulságokat.

Hogyan lehet úgy vezetni eredményesen egy országot ahol a lakosság 2/3 -a nem hisz benne? Sehogyan. De ő erőlteti.

Nem látja be, csak még mélyebbre süllyedünk, ha elmennek a szakmunkásaink is az ő adójuk is kiesik és akkor VÉGE mindennek.

Mond, ha olyan jó a vezíretek miért nem hoz olyan döntéseket amelyek kivezetnék az országot a válságból és munkahelyeket teremtene.
Már több éve a hezitálása miatt szenved az ország ! megmondom miért nem dönt. Fingja sincs a gazdasághoz, pénzügyhöz és a társadalomhoz.

Ezek szerint ez így jó neked, jó a vezető ?
Remélem akkor is ezt mondod majd ha 30 %, vagy több szja-t fogsz fizetni hamarosan...az irányba haladunk.

OvisAries 2013.02.10. 12:19:55

@szabadmagyarnép: magyarorszagon wlsosorban a fejekben kellene rendet tenni. Pl fizessen mindenki adot, de ehhez deasztikus lepesekre lenne szukseg, az atmenet fajdalmas lenne. Olyanokra van szuksegunk akik meg merik ezt lepni. Anno Bokros nem szarozott a maszop persze probaltavisszafogni, nepszeruseg az nepszeruseg, de legalabb valamit elertek. Fajt? Igen! Lett eredmenye? Igen! 98 utan ezt tapsoltak el orbanek meg a tobbiek? Igen! Allitom ha akkor marad a maszop ma nem itt tartanank, ha anno megyi petinek lett volnaver a pucajaban nem itt tartanank. Gordi jo fele indult de sajnos abban a helyzetben bukasra volt itelve. Bonsaiducse meg abszolut alkalmatlan barmire. En egyelore azt mondanam, hogy jelen gazdasagi helyzetunkben ne a nep kormanyozzon hanem az aki ert hozza. Fizesse mindenki az adojat, tegyuk vonzova az orszagunkat, vagyunk vissza a pokhendisegbol, es nekem ne kelljen kulfoldon elnem, hogy a csaladomat tudjam tamogatni, a nagybatyam ne legyen ongyilkos 72 evesen mert nem tudja a hiteleit fizetni etc....

egysmás 2013.02.10. 12:23:56

@OvisAries: Azért fizessek adót, hogy Orbán stadiont építsen, meg templomot újítson fel?

Hát, a nagy büdös lófaszt!

Inkább "elcsalom".
Az ugyanis jobb felhasználása a pénznek, ha a gyerekemnek veszek kabátot.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 12:36:55

no, jött a szokásos lavina is...
a libbantak érvelni nem képesek, de mocskolódni azt remekül...
méghogy ők demokraták... :x

OvisAries 2013.02.10. 12:40:31

@egysmás: jelen pillanatban ertelek, en sem tennek maskent, sajnos valahol el lell majd kezdeni egyszer. Akkor jut majd kabatra es mukoromre is :)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2013.02.10. 12:44:05

@wmiki: Ide figyelj, kedvem lenne véget vetni itt a szereplésednek, mert annyira visszaélsz itt mindenki türelmével, és semmit nem teszel hozzá a gondolkodáshoz. Én eddig a pártodat fogtam (senkit nem hagyunk az út szélén), de most már a blogot minősíti (lefelé), ha teret adunk neked, úgyhogy egyezzünk meg abban, hogy egy esély van még, hogy mondj valami értelmeset.

egysmás 2013.02.10. 12:47:58

@OvisAries: Az államnak kell elkezdenie.

Egyszerűen nincs értelme adót fizetni, mert a befizetett adó egy része arra lesz használva, hogy még nagyobb kontrollt tudjon belőle gyakorolni az állam, a másik része pedig luxusra.

Akkor, ha ez változik, lesz értelme adót fizetni.
Így nincs semmi.

egysmás 2013.02.10. 12:48:57

@HaFr: wmiki az az ember, aki el szokta lopni mások identitását, és az ő nevükben beszél.

Egy seggfej.
Keresztény,konzervatív fideszes.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.02.10. 12:51:13

@HaFr: :0
miért, ti mondtatok olyat?
beidéznéd azt az egy kommentet, ahol volt?

Dekatlon 2013.02.10. 12:55:29

@wmiki: édes öregem, te olyannyira ostoba vagy, hogy az is csoda, hogy egyedül képes vagy felöltözni.
TE mocskolódsz, és máson kéred számon.
TE nem vagy képes érvelni, és másokra mondod.
Lövésed nincs a demokráciáról, de sajnos az érvelő szövegről sincs. Csak hisztizel, mint egy 3 éves, ha földre esett a fagyija.
Szoval vagy egy különosen intelligens csimpánz vagy, akit betanítottak fröcsögni, ez esetben elismerésem a gondozóknak. Vagy a magyar oktatás egy újabb látványos kudarca.

bögöbö 2013.02.10. 12:55:53

wmiki szerzett a smiley-szótárat, tobzódik a friss élményben.
:)

bögöbö 2013.02.10. 12:57:47

@Dekatlon: nem, ő a Fidesz (egyelőre béta-verziójú) bullshit-generátora.

InteriorLulu 2013.02.10. 13:00:21

Úgy fest, mindig vannak itt a blog.hu-s blogokon "újszülöttek", akik nincsenek tisztában egy meglehetősen régi alapszabállyal: wmikivel nemcsak hogy NEM vitatkozunk, de NEM is állunk vele szóba, NEM reagálunk rá!
Az ugyanis egy teljesen, totálisan felesleges idő- és energiapocsékolás. Hiába szembesíted tényekkel, észérvekkel, bármivel, ő mint hosszú évek óta mindig, változatlanul és megingathatatlanul ugyanazokat a faszságokat zsolozsmázza, ugyanabban az ostoba, egybites stílusában. Ilyen értelemben wmiki a trollok archetípusa.
Sajnos azt kell hogy mondjam, önmagát teszi nevetségessé, aki elkezd vele vitatkozni.
És félreértés ne essék: az, hogy valaki a végletekig azonosul egy politikai formációval és az általa képviselt politikai kultúrával, még önmagában nem is lenne nagy gond. Ám wmikinél ez csupán az alap...
A helyzetet egyébként itt jópár kommenttel feljebb pontosan és konkrétabban leírja @bögöbö.

Dekatlon 2013.02.10. 13:18:35

@wmiki: téged vétek lenne kitiltani, sőt! Mutogatni kellene! Hogy mindenki megértse, ha a fideszt támogatja, az ilyen hibbantakat támogatja.

egysmás 2013.02.10. 13:19:55

@wmiki:
Te vagy az az ember, aki el szokta lopni más identitását!

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 13:42:44

@HaFr: Ki ne vágd, láthatóan élvezi, ha alázzák, mert vitakultúrája nincs, érvei nincsenek és ahhoz is hülye, hogy felismerje: akárhol megjelenik, mindenhol önmagát szopatja. 200 szó random ismétléséből próbál értelmes kommentet fabrikálni, akármi is legyen a téma, akármelyik blogon. Ő az agyatlen troll archetípusa, ahogy előttem valamelyik kommentelő nagyon találóan megjegyezte.

A munkássága jól példázza azt a beszűkült tudatú szerencsétlen niemandot, aki nem vesz tudomást a körülötte lévő világról, de mivel a környezete sem vesz tudomást róla, mert egy antiszociális barom, ezért itt éli ki a rögeszméit és a fóbiáit. Emberi kapcsolatok híján ide süllyed és egy troll lesz belőle.

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 15:15:54

Hogy a topikhoz is... ha már ez az idióta elvitte a dolgot:

Ezzel a Fidesz megkoronázta az eddigi működését. Ilyen sunyi, aljas, gátlástalan módon még senki sem köpte szembe az Alkotmányt, az alkotmánybírákat, a jogállamiságot, az érdekvédő szervezeteket, de legfőképpen saját magukat.

Egy hiteltelen, olcsó, megvehető csicskákból álló seggnyaló banda az egész frakció. Ugyanúgy, mint az államapparátusba ültetett senkik, akik a vezér iránti seggnyalás szándékától vezéreltetve szétkúrnak minden, eddig még működő rendszert.

Undorító és mélységesen megvetem ezeket az embereket, akik asszisztálnak a jogállam szétveréséhez.

Éhes_ló 2013.02.10. 16:34:02

www.szazadveg.hu/kutatas/aktualis/januar-meglepetesek-nelkul-467.html

Lehet okádni tovább.
Lesz még rá további 4 év.
Ha így folytatják a posterfélék ez is 2/3-al lesz.

Gondoltam csaxólok 1 év 2 hónap van még kitalálnia valamit a magadfajtáknak poster, ami nem ez amit itt nyomsz.
Ez nem jött be eddig se.

Vombatus Ursinus 2013.02.10. 16:38:05

@Éhes_ló: Bla...bla...bla...

Fidesztroll 1.0

Frissíts!

Éhes_ló 2013.02.10. 16:43:13

@Vombatus Ursinus: nyugodtan hiheted akár azt is, hogy a libás 2%-a blabla.
Ettől még az óra ketyeg, miközben a napi százszori führerezéssel, nácizással szemmel láthatóan nem mentek semmire, mert a nálad értelmesebbek számára azért a közvélemény kutatások nem a blabla kategóriába tartoznak.

Éhes_ló 2013.02.10. 17:14:03

Gyengülsz...
De ha ez a tudat megnyugtatja a magadfajtákat, rád hagyom szívesen.
Azért a helyedben inkább azon gondolokodnék ki szavaz libásra, vagy szarházira.
Ez fontosabb, mint letrollozni azt, aki szólni mert egy führerező szar post alatt, hogy a 20+2(? DK, LMP maradék)% kevésnek tűnik a választások előtt 1 év két hónappal, mikor buktor 40%-on nyomul és a jobbik is ott liheg a nyakatokon 16%-al.
Ebből még küszöblépés is nehezen lesz az szdsz egy újabb klónjának. DD

tomwar 2013.02.11. 08:25:57

@wmiki: MIt cafoljak, a Dopemanezest, a liberalis ertelmiseg faljuk a hitelt? Mi a fenet lehet ezen cafolni? A bofoges nem erv, hanem bunkosag...
Mi bajod az ertelmiseggel?
Mit tekintesz liberalizmusnak?

Stb....

tomwar 2013.02.11. 08:33:52

@wmiki: Aaaa, bocsanat, talaltam valami erdekeset toled, mea culpa!

A roghoz kotes nem fasizmus, csupan az ellenkezoje a valasztasi igereteknek, a "felsooktatasi reform" arcul kopese a nepszavazasnak, stb.
(En fizettem tandijat jo 10 eve, szoval engem nem erint)

"Magyarország olyan ország, ahol az Alkotmánybíróság döntései mindenkire kötelezőek. Nincs kibúvó, kiskapu, ez a magyar demokrácia egyik vastörvénye."
Orban Viktor, 2007. június 29.

NOS, A MEGOLDAS NEM AZ, HOGY BELETESSZUK AZ ALAPTORVENYBE, ES BEKAPHATJATOK. Hunyd le a szemed, es gondold azt, hogy 2008-van, es ezt Gyurcsany tette. Meg mindig okes?

tomwar 2013.02.11. 09:22:18

@egysmás: "Kereszteny, konzervativ fideszes". Nos, VALOJABAN ilyen nincs.
süti beállítások módosítása