1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2018.12.17. 09:30 HaFr

Viktor! Putyin nem boldog

Képtalálat a következőre: „orbán putyin”

A Fidesz-szóvivő jól mondja (ha nem is ezt mondja): Putyin nem örül majd, amiért a nem várt magyar események európai visszhangja visszahat majd a szélsőséges EU-ellenes pártok népszerűségére és ronthatja a tavaszi szereplésüket szerte a kontinensen. A magyar állampártnak nyilvánvaló prioritása ettől kezdve az események eszkalációjának és márciusi újraindulásának megakadályozása, és ehhez minden bizonnyal az ellenzéki pártok ma egyetértésnek látszó együttműködését akarja majd megbontani, miközben a nyilvánosságban törvénytelennek bélyegzi, Soroshoz köti és nevetségessé próbálja tenni a tüntetéseket. Ami Bayer Zsoltit és a nyilasokat illeti, hiába ajánlkoznak, nyílt utcai összecsapások a CÖF-Betyársereg és a tüntetők között, így a polgárháború árnyékának felfestése pont nem az, amire Orbánnak most szüksége van (gyorsan le is keverte Volnert a saját pártja); finomabb, részint már bevált eszközök kellenek ide: a színfalak mögötti konkoly, pénz és zsarolás. 

A magyarországi diktatúra gyors vezértémává válása a migráció helyett akár a Fidesz kidobásával fenyegetne még a mostani cinikus Néppártból is, ha hirtelen kiderül, hogy több a vesztenivaló a vele való közösködésen. Ám ennél is jóval nagyobb veszteség lenne a Kreml számára, ha az európai bomlás visszafordulna és a populizmusnak kihívója akadna: a jogállam féltése.

50 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr5314494210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NotaBene 2018.12.17. 13:22:16

"ami Bayer Zsoltit (...) illeti, hiába ajánlkoznak, nyílt utcai összecsapások a CÖF(...) és a tüntetők között így a polgárháború árnyékának felfestése.."

Eddig a CÖF békemenetek mindig utcai összecsapásokhoz, polgárháború árnyékához vezettek?
Vagy mégse?
Ezt olyan tényként kell közölni, amit indokolni sem kell?

DrGehaeuse 2018.12.17. 15:01:30

@NotaBene: A Bayer kommandók utcai harcos fellépése igazi újdonság lenne.

Khonsu 2018.12.17. 16:46:43

@DrGehaeuse:

Szerencsére a Betyársereg vezetőinek több eszük van mint Volnernek, mellesleg ugyancsak ellenzik a túlóratörvényt. Ők nem valószínű, hogy vonulnának bármelyik oldalon is.

Bayer Zsolti is átgondolhatná, hogy melyik korosztály adja a Békemenetek derékhadát és beláthatná, hogy talán nem kellene őket kihajtani a téli hidegben menetelni.

RHalacska 2018.12.17. 19:19:51

@Khonsu: Szerintem mozgósítsa őket, oszt meneteljenek. A mai orvosi ellátás mellett hamar apadna a számuk.

LebensraumamOsten 2018.12.17. 19:38:52

Most mindenkinek össze kell fogni! Le kell dolgozni a 400 túlórát és azon felül is amennyit lehet! Emelni kell a GDP-nket, hogy országunk beelőzhesse Ausztriát és Hollandiát!
Összeszorított foggal, lehajtott fejjel robotolunk, hogy szeretett Miniszterelnök Urunk ne szégyenkezhessen miattunk a sorosista büsszelita Strasbourg-ban amikor diadalmasan bejelenti majd, hogy Magyarország nem függ a nemzetközi spekulatív karvalytőkétől immáron! Hajrá magyarok, éljenek erdélyi keresztyén testvéreink!

Brix 2018.12.17. 19:56:19

Az elmúlt napok eseményeinek hatása, sorsforító lehet Magyarországnak. Orbánék átléptek egy olyan határt, amely példátlan a rendszerváltozás utáni Magyarország történetében: most először történt meg, hogy a hatalom emberei- központi utasításara - nyílt erőszakot, alkalmaztak parlamenti képviselőkkel szemben. Az út végéhez értünk: a szofisztikált módszerekkel kialakított és vezetett egypárti egyeduralmi rendszer, most nyílt önkényuralmi rendszerré , diktatúrává alakult...Egyúttal, itt van a "momentum" az ellenzéknek, hogy egyesüljenek és közös erővel, de az emberekkel , a civil szervezetekkel és a szakszervezetekkel együtt nekimenjenek a kizárólagos hatalomra törő állampártnak. Most van itt a történelmi pillanat, amikor félre kell tenni minden ellentétet és partikuláris érdeket, mert a jövőnk dől el évtizedekre! Az átlag polgárnak most ki kell menni az utcára, hogy hallassa hangját! Nem tízezreknek , hanem százezreknek, akkor megtörik a hatalom erőszakszervezete, fizetett pribékjeivel együtt! Orbán megbukott és elindult a totális diszkreditálódás útján, a világsajtó újra Magyarországgal van tele, ami hatalmas szégyen ennek a rendszernek , de magának az országnak is, hogy képtelenek voltunk 30 évvel a kommunizmus bukása után egy jól működő, plurális demokráciát felépíteni, ehelyett az egypárti önkényt és a szabadságjogok fokozatos feladását választottuk...Talán most eljött a pont, hogy a köztévé által évek óta súlyosan dezinformált vidéki kisember is észreveszi , hogy fokról-fokra szűkítik az alapvető szabadságjogokat ( már az Alaptörvényben is...) Ha az átlagembert csak az érdeki, hogy ne jöjjenek négerek Magyarországra, de jó neki ez a korrupt, feudális, nagyúri önkényuralmi rendszer- akkor viszont nincs sok jövő ebben az országban...Bízzunk benne, hogy most a politikai trendfordulót láttuk, amikor már az átlagember is felismeri: ez a rendszer , így ebben a formában, Orbán vezetésével, nem maradhat meg!

AngeI 2018.12.17. 20:06:17

@Brix: Rossz a memóriád.Révész Máriuszt 2006 őszén rendőrök leütötték,és elvesztette az eszméletét.

Khonsu 2018.12.17. 20:52:27

@LebensraumamOsten:

Pillanatnyi állás szerint én már februárban behozom a lemaradást a nyugattól, a nertársaknak pedig sok sikert kívánok hozzá...

Néha majd gondolok rájuk, honvágy ellen... :D

Brix 2018.12.17. 21:10:14

@csentecsa1: Na és ez mennyiben legitimálja a mostani erőszakos fellépést? Az akkori karhatalmi fellépéssel sem értettem egyet, a mostanival sem...Más kérdés, hogy akkor a jogos követelésekkel fellépő, politikai szólásszabadságukat gyakorló "normális" emberek közzé , valóban erőszakos, a rendőrök életére törő jelentős számú csőcselék keveredett, így nem volt más megoldás...A jelenlegi tüntetések esetében ilyesmiről nincs szó! Most, a hatósági fellépés nem volt arányos: 50 kilós fiatal nőt- Donáth Annát- rángattak ki a tömegből, ami gusztustalan, szégyenletes cselekmény! Az is elképzelhetetlen egy demokráciában , hogy a köztévében -állami utasításra- fizetett pribékek, keretlegények rángassanak/verjenek/ húzzanak a földön országgyűlési képviselőket! Ennek nemzetközi következménye lesz, ahogy már látni a külföldi reakciókból...

2018.12.17. 21:18:05

@csentecsa1: "Révész Máriuszt 2006 őszén rendőrök leütötték,és elvesztette az eszméletét."

Dezinformálsz, tudatosan félre akarod vezetni az olvasókat, a fideszes politikusokhoz hasonlóan. A csóka tudatosan randalírozott a többi huligánnal, a rendőrök pedig nem ismerhették (nincs semmi különös rajta, átlagos fideszes táskahordozónak néz ki). Tehát nem a kormány utasítására, egy közintézményen belül, a személyazonossága ismeretében ütötték le. Kérj bocsánatot.

exterminador 2018.12.17. 21:31:21

@a ribancok is kidobják a csikket: nem hinném, hogy Révész randalírozott, egyszerűen rossz időben volt rossz helyen. Ettől persze a párhuzam még nem áll meg.
Másfelől: én 2010-ben azért szavaztam a Fideszre, mert jobb teljesítményt vártam tőlük a demokratikus jogok terén, mint Gyurcsányéktól. Erre minden sokkal rosszabb lett. Szánalmas, mikor a mostani kormánypárt tetteit az előzőével mentegetik. Nem éppen hogy náluk kellene különbül viselkedni? A trollok még ezt sem látják, pedig nem bonyolult.

Larrikin 2018.12.17. 21:46:16

@a ribancok is kidobják a csikket: és te például miért hazudsz? Az elmúlt napok eseményei után a fidesz többet nem hivatkozhatna arra, hogy 2006 óta nem divat képviselőket és tüntetőket verni, de bármit elkövetjetnek, mert mindig megjelenik egy paprikajancsi, aki felteszi az irritálóan hazug 2006-os gyurcsányista lemezt.

ijontichy 2018.12.17. 21:54:54

@exterminador: Én ugyan '98-ban sem szavaztam a fideszre, de azért a csalódásom óriási volt. Véleményem szerint, akkor minden adott volt nekik, hogy jól dolgozzanak és sikertörténetet írjanak. Kábé az ezredforduló óta viszont az a véleményem, hogy a magyar politikai palettán tkp. nincs alkalmatlanabb alakulat az Orbán vezette Fidesznél. Bár a cselekedeteiket látva sok mindenben úgy vagyok, mint a viccbeli paraszbácsi a repülőn, vagy más szavakkal: meg kell követnem Bartus Lászlót, amiért néha hisztis hülyének tituláltam.

@Brix: A nyugat eddig szemérmesen félrenézett. Végső soron, ha rend van, a vállalkozásaik rendben működnek, kit érdekel, hogy a rezsim szívatja a saját polgárait, azok meg egymáson verik le a frusztrációjukat. Úgy tűnik, ennek vége, ráadásul vityáéknak elég rosszkor. Ha a magyar választók felismerik (ill. az ellenzék fel bírja rázni őket), mekkora tétje van, hogy tavasszal az EP-ben meggyengítsék a fidesz érdekérvényesítő képességét, a ner-nek talán korábban harangoznak, mint azt áprilisban bárki el tudta volna képzelni.

Ps: Amúgy szvsz. nem a multik ötlete a rabszolgatörvény (ők legfeljebb nem tiltakoznak; ha már a magyarok ennyire hülyék), hanem a ner újsütetű "hazai" tőkéseié.

NotaBene 2018.12.17. 21:55:02

@a ribancok is kidobják a csikket:
Honnan veszed, hogy
" A csóka tudatosan randalírozott a többi huligánnal, a rendőrök pedig nem ismerhették"
Az esetről rendelkezésre álló videofelvétel nem ezt mutatja:

index.hu/belfold/mariusz9623/

NotaBene 2018.12.17. 21:58:04

"Révész Máriusz 2006. október 23-án, a Fidesz nagygyűlése után a Rákóczi út és a Síp utca sarkán odament a rendőrsorfalhoz, és képviselői igazolványával a kezében arról akarta meggyőzni őket, hogy ne oszlassák, és ne lőjék könnygázgránátokkal az engedélyezett rendezvényről távozó embereket. A nyomozás adatai szerint ezután a sorfal mögött néhány rendőr körbeállta, majd a fellépése miatti megtorlásként gumibottal és tonfával összeverte Révészt, akit még a földre kerülése után is tovább ütöttek és rúgtak."

Boycie 2018.12.17. 22:21:41

@Brix:

Az "50 kilós fiatal Donáth Anna" füstbombákat dobált a rendőrökre. Ahogy Fekete Gyór András is (ő maga nyiltkozta)
Egyébként ha a kicsi Anna 60 kg és idősebb akkor szabad bántani??

Te is elhülyültél már a tehetetlen kétségbeeséstől mint oly sokan mások, de ez sajnos nem segíti a kormányváltást

Netuddki . 2018.12.17. 22:25:29

Bocsi de még az index is azt írja, hogy "ötszáz tüntető megy" meg "több ezren maradtak", ez nem egy nagy tömeg azért.

(vegyük észre amúgy, mennyivel többnek hangzik a "több száz/több ezer", mint a "néhány száz/néhány ezer" mellesleg)

Brix 2018.12.17. 22:56:09

@Boycie: Én nem vagyok sem elhülyülve- mint apád- , sem kétségbeesve, de a véleményem továbbra is fenntartom: a füstbomba használta még nem sértett semmilyen jogot- a fiatalok csak a véleményüket fejezték ki így, az elnyomó rendszerről. A cselekmény nem okozott sérülést senkinek, viszont, a karhatalom aránytalan eszközökkel válaszolt a gyülekezési- és szólásszabadságukat gyakoroló emberekkel szemben. A rendőrök válogatás nélkül léptek fel, erőszakosan, a tömeget "egy egységként kezelve", a könnygázt előzetes figyelmeztetés nélkül fújták és vertek meg jó néhány fiatalt.

NotaBene 2018.12.17. 23:22:36

@a ribancok is kidobják a csikket:
Egy 2008-ban készült index cikkre hivatkoztam. ( index.hu/belfold/mariusz9623/ )
(Ekkor még nem a Fidesz felügyelte a rendőrséget, ügyészséget...) Az index cikk 2008 nyomozás eredményeire hivatkozik és egy videó is alátmasztja a tényeket.

"Egy igazi függelen értelmiségi csak azokat a tényeket veszi tudomásul amik igazolják az elméletét."
Nem számít, hogy a Gyurcsány kormány idején mit állapít meg a nyomozás, nem érdekes hogy mit mutat a videó felvétel, Te tudod az igazságot, és forrásra se kell hivatkozni, elég ha minősíted a más véleményen lévőket.

Sir Gombóc 2018.12.17. 23:53:40

@NotaBene: hát igen, ez nem volt szép.

Boycie 2018.12.17. 23:57:08

@Brix:

Szóval szerinted az diktatúra, hogy a rendőrökre füstbombát dobálókat kiemelik a tömegből és előállítják. Mondom hogy elhülyültél. Kár érted...

Bezzeg Brüsszelben a migráncsolás ellen tüntetőket könnygázozni és vízágyúzni az a közös európai értékek sajátos manifesztálódása, ugye??

Ha a kedvenceidet vízágyúzták volna, akkor nem lenne vita a tüntetők létszámáról mert mindegyik ott lenne reggel jégbefagyva, szépen meg lehetne számolni őket.

Még ezt a "mint apád" dolgot kifejthetnéd, addig is csókoltatom a kedves édesanyádat :-)

Boycie 2018.12.18. 00:50:03

@a ribancok is kidobják a csikket:
Ha tudnád ki vagyok akkor elsírnád magad a bejegyzésed miatt te szerencsétlen. Ezért nem jut semmire a "demokratikus oldal" mert a saját médiájuk hülyíti őket hogy mindenki aki mást gondol az szaros gumicsizmás paraszt valami zsákfaluból és minden kommentelő sok nickű fizetett troll meg a többi ilyen baromság. Aztán ti meg elhiszitek és nem értitek hogy mi zajlik körülöttetek, az élet állandóan szembejön, Orbán biztosan mindíg csalással nyer, stb, stb. Ezért is állandóan rossz stratégiát és taktikát választanak ezek a politikusok, mert odáig nem jutnak el, hogy egy tisztességes "problem statement"-et össze tudjanak rakni.

Egy érdekes illusztráció a Trump győzelme. Ott is nyomta a balliberális sajtó a hülyeséget ezerrel, aztán csináltak egy felmérést etnikai hovatartozás és azon belül férfi/ nő bontásban és az a sokkoló eredmény jött ki hogy minden csoportban a Trumpra szavaztak többen (igen a fehér és latinó nők csoportjaiban is), egyedül a feketéknél volt ez máshogy, a feketék 98%-a a Clintonnéra szavazott (vagy lehet hogy a fekete nők, már nem emlékszem pontosan). Ismeretes, hogy az USA-ban a feketék a szellemi elit, a gazdaság motorja, IQ-ban verik a többi csoportot, stb. Ja nem, pont fordítva.

Brix 2018.12.18. 00:56:26

@Boycie: " Szóval szerinted az diktatúra, hogy a rendőrökre füstbombát dobálókat kiemelik a tömegből és előállítják.. " A diktatúra, valamely csoportok vagy személyek erőszakszervezetekre támaszkodó , kivételes törvényekkel biztosított hatalma. A 21. századi modern, szofisztikált eszközökkel kialakított autoriter-egypárti rendszereknek- mint amilyen a magyar- nincs szüksége karhatalmi elnyomásra, mert a totális hatalomgyakorlást meg tudja valósítani más eszközökkel is, mint a média manipulálása, megfelelő különleges törvényekkel és anyagi függőségekkel. Ha zavarba kerülnek, akkor persze kimutatják a foguk fehérjét...lsd: elmúlt napok rendőri túlkapásai... A rendszer lényege az , hogy szinte lehetetlenné teszik a hatalomváltást, a pártok egyenlő versenyén és VÁLTÓGAZDÁLKODÁSÁN alapuló, PLURÁLIS rendszert. Most egy torz, egyoldalú, egy szűk pártközeli elit érdekeit képviselő, antidemokratikus társadalmi rendszer jött létre Magyarországon, ami ellen mindenkinek harcolni kell, pártállástól függetlenül! Nekem hiába jössz itt a migráció minden fontos kérdésbe keverésével- ahogy a kormánypropaganda-, a jogállamiság csorbulását és az egypárti, önkényuralmi rendszer kiépítését nem legitimálja semmi! A közmédia gyakorlatilag csak a migrációról szól, 80-90%-ban- ami egy valóban fontos világprobléma- de ezt félelemkeltésre , manipulációra felhasználni csúcsa dolog...A Fidesz és a közmédia ezt teszi évek óta...

Robur 2018.12.18. 00:57:54

@RHalacska: Csúnya dolog ezt lájkolni?:-)

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 06:31:35

@Brix: Ja, látszott a videofelvételen, hogy a tévét védő fasiszta verőemberek vezetője folyamatosan telefonál valakivel és kapja az utasításokat. Talán a ragyásképű pintérpatkány az, aki a vonal másik végén utasítgat. No, ez majd kiderül a bírósági tárgyaláson ahol gondolom a fasiszta verőemberek folyamatosan azt fogják dadogni:" Mi csak parancsra cselekedtünk." Mint a náci elitéltek Nürnbergben. Ez aztán a jogállam.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 06:45:33

@Boycie: "Szóval szerinted az diktatúra, hogy a rendőrökre füstbombát dobálókat kiemelik a tömegből és előállítják." Nem, fideszbirka. A diktatúra az, amit az elmúlt napokban láthattunk. Tulajdonképpen nem a randalírozókat büntetik, hanem a teljes békésen tüntető tömeget. Semmit el nem követő tüntetőket hurcolnak meg. Ez a diktatúra. Vagy hogy nem azt a képviselőt vonják felelősségre a tévészékházban a rendőrség által, aki megnyomja a tűzjelzőt, hanem azokat akik semmit nem követtek el, csak egy vezetővel akartak beszélni. No ez diktatúra. Vagy azokat vonják birtokvédelmi eljárás alá, akik törvény szerint jogosultak eyy közintézményben lenni. Ha valaki elkövetett valamit, akkor nem egy közösséget(összes képviselő) kell büntetni, hanem az elkövetőt(aki megnyomta a tűzjelzőt mondjuk) . A mostani fasiszta eljárás, a joggal való súlyos visszaélés. Ez a fideszes fasiszta patkánybanda azt hiszi magáról hogy ő a jog, pedig csak egyszerű jogászférgek.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.18. 06:58:25

@Brix: No, azért láthattuk, hogy szüksége van, mert erőszakkal tudnak csak megakadályozni parlamenti képviselőket abban, hogy jogaikat gyakorolják. Amit leírtál az is igaz, meg az is, hogy erőszakot alkalmaznak. Ritka kivételes bűnbanda ez, rosszabb, mint hitler. Hitler erőszakját továbbfejlesztették, az erőszak mellet a joggal is visszaélnek, félretájékoztató propagandát folytatnak. Még a saját törvényeiket, gránitszilárdságú alkotmányukat sem tartják be. Valószínűleg ezeket már csak fegyveres erőszakkal lehet eltávolítani, mint a partizánok hitlert, vagy esetleg saját gazdasági összeomlásukat fogják előidézni, mint kádár, ha fegyveresen nem dönti meg őket senki.

Etniez 2018.12.18. 07:10:12

@exterminador: a trollok azt látják, amit Rogán leküld.
Ugyanaz az 5-10 nick jön, ugyanazzal a naratívával. Egyszerre.
Most karaktergyilkolnak.
Tüncike
Soros
Mamahotel
Nem is dolgoznak (pesti romkocsma, ceu stb)
Bukott ellenzék

Most a fentieket variálják, gondosan kerülve a 400 órát és a 36 hónapot.
A bloggazdágnak foglalkoznia kellene ezzel a kérdéssel.
Egy előnye van, még több ember látja, hogyan működik a fidesz és a sajtója.
Lassan ható méreg, de működik.
Jó pár ember ki van akadva a környezetemben, köztük fidesz szavazók is. S ez jó.

citrix 2018.12.18. 07:42:18

Rákosi Mátyás volt Sztálin legjobb tanítványa, a hagyományokat követve Orbán lett Putyin leghűségesebb követője. Úgy néz rá és szaladgál körülötte mint egy kis pincsikutya a jutalomfalatot várva.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2018.12.18. 07:45:05

@Etniez: karban van tartva a blog, minden új poszttal fél tucatot szórok ki, a maradék itt még megengedhető

ami szabad 2018.12.18. 08:29:27

@csentecsa1: Fingja sem volt a rendőröknek, hogy ki a fene randalírozik ott a többi gyújtogató - tank-rabló stb. között. Itt azonban már a TV székházba való belépéskor egyértelmű volt, hogy jogszerűen, képviselők mentek be. Nem kicsi a különbség, hanem kurva nagy! Aztán meg ki a fene az a néhány stadion-szökevény kopaszgyerek, aki a rendőrök jogszerű intézkedéseit megakadályozza??? A sokszor tákolt fos alapján is egyedül a rendőrség -és persze a hadsereg az a két szervezet, mely jogosult és kötelezett az országban erőszakszervezetként is funkcionálni. A kopaszgyerekeknek jogukban áll mondjuk megakadályozni, hogy tolvajok menjenek be a székházba... Ennyike. Törvényt itt tetszik, nem tetszik, már megint a fideszesek sértettek, pedig napi szinten gyártják azokat kedvükre, de még azt sem bírják betartani!

miért 2018.12.18. 10:06:47

@Boycie: ügyes a terelés! Miért nem arról folyik a szó, o1g és kövér most kordonokat emel, képviselőket inzultál, és gyakorlatilag feudális rendszert üzemeltet.

AngeI 2018.12.18. 10:58:11

@ami szabad: Nem igaz. Bemutatkozva tárgyalt velük , miközben leütötték.
De végül is ezeket az áldozatokat kellett meghozni, hogy a ballibsik el legyenek űzve az egyharmados zónába, és megkezdődhessen az ország újjáépítése 2010-ben..:)

kolompar lole 1113 2018.12.18. 11:43:28

@NotaBene: Igen, a CÖF nyilasfelvonulásokat tart, kész csoda hogy még nem volt könyvégetés és kristályéjszakar, de gondolom most ez a fokozat jön legközelebb. A karlendítést és a "heil bolseviktor" köszönést se hagyják ki!

NotaBene 2018.12.18. 12:42:08

@a ribancok is kidobják a csikket: @kolompar lole 1113:
A véleményekhez csak annyit érdemes hozzátenni, hogy:
Áldott, békés Karácsonyt kívánok mindenkinek!

ricardo 2018.12.18. 13:06:07

(Vannak azok a figurák, akiket a telefonban leráz a titkárnő. Akiket lepattint a portás. Van az a fellépés és karizma. Van, amikor Kevin egyedül marad a lakásban. Nekifut az ajtónak. Fény az éjszakában. De tényleg.)

Célkereszt 2018.12.18. 13:53:29

Majd kiderül, hogy rászólnak-e Orbánra vagy nem. Azt olvastam valahol, hogy Kövért már leállította, mondván, hogy ne gyártsanak mártírokat.

2018.12.18. 15:16:44

@Célkereszt:

sokkal fontosabb ennél az, hogy növekszik-e az ellenzéki pártok támogatottsága

Khonsu 2018.12.18. 15:22:08

@erikgross:

Miután most kiderült, hogy talán mégis létezik ellenzék, elképzelhető. Félő, hogy elkéstek (ők és a tüntetők is) néhány évvel, de talán...

nagyonunalmas 2018.12.18. 15:58:26

@Boycie: Ez nagyon nem igaz, peladul a latinok kozt 66% szazalek szavazott Clintonra.
www.pewresearch.org/fact-tank/2016/11/29/hillary-clinton-wins-latino-vote-but-falls-below-2012-support-for-obama/ .

Az azsia szarmazasuak kozt 65% :
www.npr.org/2017/04/18/524371847/trump-lost-more-of-the-asian-american-vote-than-the-national-exit-polls-showed

Trump csak a feherek kozt nyert, de persze az a legnagyobb csoport.

FreeTibet 2018.12.19. 16:54:21

Nem hinném hogy kidobnának minket bárhonnan. Mai hír, hogy Brösszel utalja a zsetont kari előtt, mi pedig német Panzereket veszünk és még a Budapest-Belgrád vasútvonal is túl drága lett hirtelen, szóval menenk a deal-ek a háttérben és szerencsénkre úgy tűnik Németország a legtöbb esetben jobb ajánlatot tud tenni, mint Moszkva vagy Peking. (A Sargentini jelentés megszavazása figyelmeztetés volt imho, azóta ugyan Merkelt még ütik ithhon a médiában, viszont O1G látványosan besorolt a CDU/CSU/Néppárt érdekei szerint - Európa Erős Embere annyira nem hülye, hogy ne tudná kiktől függ és honnan jön a pénz amit el lehet lopni - , nochdazu a néppártiak meg sem említik azóta Orbánt, csak a liberálisok meg a zöldek mumusoznak vele).

Azzal a résszel egyetértek, hogy vallószínűleg az ellenzék korrumpálható részének is kell majd dobni egy kis aprót a színfalak mögött, hogy ne vigyék túlzásba ezt az egységes fellépés dolgot.

ijontichy 2018.12.19. 18:43:09

@FreeTibet: Egyetértek. Már régen megírtam, hogy Putyinnak nincs arra fölös pénze, hogy Vitya rezsimjét eltartsa. Pekingnek van, de erre nem fog adni; annyit neki Mo. nem ér meg.
Szóval a "besorolás" kényszere adott. Ha nem képes a rendet és nyugalmat biztosítani, levehetik róla a kezüket (pénzüket), és az a rezsim végének a kezdete. Plusz, ha az ellenzék képes rávenni a szavazók tömegét, hogy álljanak a két hátsó lábukra tavasszal egy voksolás erejéig, azzal meg lehet gyengíteni vitya zsarolási potenciálját az EP-ben. Ettől ugyan a rezsim nem fog bukni, de rákényszerülhet némi konszolidációs folyamatra (bármennyire is tiltakozik az igazságérzetem egy újabb '90 ellen).

Janossz 2018.12.19. 18:51:47

@ijontichy: Nem gondolom, hogy ezt a politikát konszolidálni lehetne.
A folyamatos akciózásra épít, ha kicsit is belassít, nem operál folyton újabb akciókkal, business as usuall módra, azonnal kiüköznek a gyógyíthatatlan hibák.

FreeTibet 2018.12.19. 19:53:47

@ijontichy: Alapvetően egyetértek.
Amiért viszont szerintem nem fog még véget érni, hogy egyrészt képes lesz rendet és nyugalmat biztosítani, mert: stabil kétharmad, tőlük függ szinte az összes itthon szétosztható erőforrás, a titkosszolgálatok is (lásd lehallgatások + azok kiszivárogtatása az esetleg veszélyes ellenzéki pártok szereplőkről), Orbán mindig feszegeti a határokat, de nem Gyurcsány, hanem ha kell "besorol".
Másrészt a demokrácia deficit probléma, de a magyarokat ez eddig sem érdekelte kellőképp, amíg emelkednek a bérek és megvan az ideológiai betevő a kormány részéről és az ellenzéknek pedig nincs semmiylen narratívája az ország jelenéről-jövőjéről "ezek lopnak", "ne Orbán", "diktatúra" és hasonlókon túl.

FreeTibet 2018.12.19. 19:59:01

@Janossz: A részben-virtuális ellenségekkel szembeni folyamatos akciózás és Kulturkampf a konszolidált Orbán rendszer része.
süti beállítások módosítása