1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2015.12.12. 01:36 HaFr

Részei-e a nemzetnek a homoszexuálisok?

Mármost pironkodva be kell ismernünk, hogy ezen a teszten a magyar nemzeti tudat elbukik. (Elnézést: elbuknak a homoszexuális felebarátaink.) A magyar nemzeti tudat a kollektívum önvédelmi hisztériájának terméke, egy kudarcos, sokat fenyegetett és sok sérelmet hordozó ország önképe. Elég Orbán retorikájára gondolni, elénk ugrik az a sérelmi, folyamatosan elégtételt venni akaró, állandóan harcoló, védekező és támadó, mellveregető, de közben állandóan kisebbrendűségi érzelmektől hajtott nép önreflexiója -- amely egyúttal a fő oka is az állandó kudarcainknak. Ördögi kör ez, amely arra ösztönzi a többséget, hogy olyanokat válasszon vezetőinek, akik ezt a tudati állapotot képviselik, ezek viszont tovább rombolják a nemzet kitörési esélyeit. Egy ilyen önképbe nem férnek bele a személyes szabadság különféle megnyilvánulásai, amelyek -- kimondva vagy kimondatlanul -- "fenyegetik" a nemzetet. Miközben éppen a személyes szabadságok rendszerének hiánya fenyegeti azt.

Ha a kedves olvasó -- főleg, ha ún. jobboldali -- belegondol, racionálisan (a nemzet szociológiai, esetleg kulturális, leíró értelmében) természetesen a nemzet részeinek tartja a kisebbségeit is, köztük a szexuális kisebbségeit. De a nemzetnek van egy olyan ezen -- és a puszta nemzeti érzésen -- túlmutató politikai és erkölcsi értelme -- a tömegek számára tulajdonképpen "az"  értelme --, amely a sajátos, kollektivista, premodern értékrendje miatt nem tűri a kisebbségeket. A lényegi, megosztó kisebbségi problémákra rögtön a kitaszítással felel -- nagyrészt öntudatlanul, de nagy erővel. Kisebb részt agresszív publicisták kezei nyomán nagyon is tudatossá téve. (Ilyen reflex a zsidók, a cigányok, a gayek, akár a "baloldal" kitaszításának fel-felmerülő szándéka.) A magyar nemzeti tudat modernizációjának elmaradása teszi, hogy a nemzeti létünk erkölcsi lényege ma bezárkózó, archaikus, etnikai, diszkriminatív, sőt a modern világ "támadásai" alatt, illetve az uralkodó politikai réteg érdekeinek megfelelően egyre inkább az. A magyar nemzeti tudat a polgárosulás elmaradásával szoros összefüggésben megmaradt polgárellenesnek és antihumanistának, ezért szabadságellenes, nagyrészt reflektálatlan, és rombolja magának a nemzetnek az életlehetőségeit. Nemzeti tudatra szükség van, de nem ilyenre.

Ahol az önvédelem nem párosul versenyképességgel, a közösség iránti elkötelezettség pedig szabadságtudattal, ott a nemzeti tudat csak rombol. Ez történik egy ideje (szélesebb távlatban vagy száz éve) Magyarországon. Régóta hiányoznak azok az államférfiak, akik áttörnék ezt az ördögi kört, rendre csak olyan politikusok vannak, akik vagy tagadják a létét, nem foglalkoznak vele, vagy kihasználják. A magyar nemzeti tudat probléma, mert a bezárkózó, a valóságra nem vagy hamisan reflektáló nemzet elsorvad -- és ezzel a törvényszerűséggel meg kell békélni. A naftalinba menekülés még egy nemzet belső problémáit nem oldotta meg, nem tett naggyá senkit és semmit, nem vált tőle egy nép értékesebbé. Nem véletlenül hanyatlunk most is: nem vagyunk eléggé szinkronban a külvilággal ahhoz, hogy a vele szembeni kritikánk értékes legyen magunk (a nemzet) számára. Nem konzervatívok vagyunk, hanem maradiak (a megkülönböztetés Széchenyiig, sőt Berzsenyiig megy vissza) -- ráadásul arrogánsan és, ami a politikai jobboldalt illeti, önérdekből azok.

Egy polgári konzervatív számára, de nevezhetjük ezt liberális konzervatívnak, minden változás a jelen megismerésévél kezdődik, ezért ebben a helyzetben a polgárosodás új típusú mechanizmusainak beindítása nem történhet meg ennek a nemzeti tudatnak a párhuzamos felpuhítása-feltörése nélkül, e kettő együtt vezethet el egy sikeres nép önreflexiójának kialakításához, az átalakuló nemzeti öntudatunkhoz . A konzervativizmus igen lényegesnek tartja a személyes tudatok transzcendens és közösségi alkotóelemeit, a vallást, az emberségünket, Európát, a nemzetet, a családot és a mesterséges közösségeket. A személyes szabadságnak és az értékes életnek csak ezek összefüggésében van értelme. De a nemzet jelenleg legalább olyan probléma a konzervatív értékrendben, mint az erkölcsi relativizmusba belefutó Európa. A magyar sors Európában ma alig élhető meg konzervatívként (a konzervativizmus politikai értelmében), nem véletlenül nincs erre hazai reflexió. A polgári konzervativizmus politikai programja ezért a nemzeti és az európai identitásunk szempontjából is rengeteg feladatot rejt -- egy részébe még számunkra sem engedve bepillantást, akik a PKP-ben intellektuálisan és politikailag foglalkozunk velük.

Ami pedig a címben feltett kérdést illeti, a válaszom egyértelmű "igen". Addig nem nyugodhatunk, amíg olyan nemzetkép nem válik uralkodóvá, amelynek az erkölcsi tartalma befogadó a kisebbségekkel, de mégis megadja az önvédelem lehetőségét és a nemzeti közösség összetartozásának élményét. Ha ez megtörténik, akkor fog a konzervativizmus megbékélni a magyar nemzettudattal és a nacionalizmusunkkal.

209 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr368158762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gellért mária 2015.12.12. 18:21:44

@freestep: Mégha csak néma csend lenne.....helyette mindenféle zagyva őrjöngés van

gellért mária 2015.12.12. 18:25:31

@Gacsajpesta: Nem beteges, mert nem betegség.A betegségből az ember vagy kigyógyul vagy belehal...nem így a homoszexualitás. Mondjuk inkább, a biológiai változatosság része.

zipe moha 2015.12.12. 18:30:06

@freestep." A biblián kívül semmit nem ismersz és nem fogadsz el."

..köszönöm ezt a sajátos dicséretet ( sokszor váratlan helyről érkezik, ugye..:)...bár tudom, hogy nem annak szántad...de , ha te is ezt látod velem kapcsolatban, hogy ez jellemző rám és így van ....akkor az így van...:)))

freestep 2015.12.12. 18:30:30

@gellért mária:
A mai orvostudomány lehetővé teszi az ember életének a meghosszabbítását irreális mértékben. Egy (talán discovery-s) videóban szó volt róla, hogy egy beteg olyan súlyos sérülést szenvedett, hogy normál körülmények között lehetetlen lett volna a túlélése, de a technika mégis életbe tartotta. Néhány nap után a beteg mégis meghalt, végül kiderítették, hogy a szervezet saját maga termelt méreganyagot és ez okozta a halált.
Szóval: ismét gondolkodni kellene a vallási dogmák helyett és nem okozni felesleges szenvedést a betegnek. A szenvedés egy bizonyos mértéken és időn túl már a személyiségre ézve is destruktív. Leetővé kellene tenni nálunk is a méltósággal való távozást, nem valami ostoba dogmáknak az árnyékában vakon tiltani.
Sajnos a modern világba a halál tabutéma, nem tudnak vele mit kezdeni.
Persze nagyon jól lehet mindent Istenre fogni, hiszen úgy sem fog visszaszólni, hogy fejezzétek már be a baromságaitokat :-)

zipe moha 2015.12.12. 18:35:10

@gellért mária: ...nem őrjöngések ezek...nagyon is helyén sorjáznak a gondolatok, többen értik is acsak látszólag összefüggéstelen reakciókat...mint olvasom a kifejtéseket...neked ez most kivalló laboratóriumi terep az elemzéseidhez..:)...örülnék ha megtisztelnél majd a szintetizációd eredményével...ha majd kész lesz..:)

freestep 2015.12.12. 18:37:17

@zipe moha:
Ezt is megértem, valamiben egyetértünk LOLOLOLOLOL
Nem dícséretnek szántam tényleg, de nem is sértésnek, hanem kritikának. A te érdekedben.
Volt egyszer réges régen egy kiskutyánk, ami egy hosszabb láncon volt tartva az udvar és a virágoskert védelmében.
Egyszer játék közben észrevétlenül levettem róla a láncot.
Órákig nem vette észre és nem lépett ki a körből, amire a lánc korlátozta. A tudatában még létezett a lánc. Csak, amikor megtette véletlenül az első lépést kívülre. Mint akit kilőttek, úgy rohangált. Hihetetlen boldog volt...

Nekem már nem kellenek olyan kapaszkodók amik korlátok.
Egyszer talán te is megérted.

nnnnnnnn 2015.12.12. 18:40:56

ha fideszesek akkor igen.

zipe moha 2015.12.12. 18:43:20

@freestep: ...nekem volt egyszer egy nagydarab igen goromba kutyám...azon gondolkodtam, hogy megverem és úgy nevelem...aztán elvittem inkább kutyaiskolába... ott is azt gondolta, hogy az a szabadság ha összevizeli a virágoskertet és szálanként tépi szét a veteményest..plusz a szomszéd gyereknek is nekiugorhat...megbeszéltük én és a kutya...többször...megváltozott, nem volt más lehetősége..:)))

freestep 2015.12.12. 18:49:08

@HaFr:
Az a vicc az egészben, hogy tulajdonképpen lehet cikket írni bármiről, a kommentek eleje fog csak a cikkel kapcsolatos maradni :-D
Utána úgyis elmegy a téma más irányba.
Sokszor szinte egész kommentszekciókat lehetne copy-paste-elni a 100. komment után akárhonnan.
Úgyis a kommentelés nagy része arról szól, hogy elküldjük egymást a picsába előbb-utóbb. Érdemi része alig alig van. Nem csak itt. Mindenhol.
Nem más ez, mint kiengedni a gőzt néha. Puszta szórakozás. De legalább nem kerül pénzbe.
Jah, hogy el ne felejtsem:
A cikket elolvasni általában fárasztó, a legtöbbször a kommentelés a cikk címéről szól. LOL ismét csak LOL
Ennyit ér a komment :-D

freestep 2015.12.12. 18:53:32

@zipe moha: Minden azon múlik, ki milyen autoritást fogad el.
Itt te vagy a kutyaiskolában és a vezetőtök az idomár.
Néha az ember nem veszi észre, hoy lement kutyába.

zipe moha 2015.12.12. 18:54:16

@freestep:
..." Nem csak itt. Mindenhol."

...mi az egyetlen közös az össze blogban amit olvasol????....te...

zipe moha 2015.12.12. 18:58:42

@freestep:
" Néha az ember nem veszi észre, hoy lement kutyába."

te már csak tudod:)

freestep 2015.12.12. 19:02:22

@zipe moha:
Na jó, én már kiszórakoztam magam mára :-D
Élmény volt :-))))

Csáááá

torró 2015.12.12. 19:03:50

Hogy ezt már hányszor kitárgyaltuk ezeken a blogokon, számát sem tudom. HaFr! Ez most olyan, mint az értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja? Már egy párszor leírtam, hogy először is történelmünket kell előtérbe tanulmányozni, mivel borzasztóan közel vagyunk még a múlthoz. A fejlődésünk évtizedekben mérhető a nyugati társadalmakhoz viszonyítható időben. Én elhiszem, hogy a fiatalabb gondolkodók türelmetlenek, de Horty korszak után volt még kommunista korszak és ezek meghatározták a még meglévők illetve az azokban a korszakokban szocializálódott élőket. De Nincs ez a társadalom hozzászokva ehhez a harsány magamutogató egyedekhez. Nekik is kicsit visszafogottabbnak kéne lenni, mert így abszolút tiltakozást váltanak ki.
A nemzeti tudatot meg nem volna szabad letörni, mert ez egy nép eltűnéséhez is vezethet. Csak nézzétek át hogyan vélekednek rólunk más államok kiemelkedő vezetői. Nem kéne ezek mellett elsuhanni!
intermatrix.hu/from-hungarians
TH. ROOSEVELT (1858-1919), az Egyesült Államok elnöke, 1910-ben Magyarországon mondta:

„Az egész civilizált világ adósa Magyarországnak az ő múltjáért. Amidőn Amerika még Európa méhében leledzett, Magyarország gátolta meg a barbárok terjeszkedését, Magyarország őrizte a civilizált világ biztonságát. Nincs fényesebb történelem mint a magyar nemzeté.”

„There is no more illustrious history than the history of the Magyar nation... The whole civilized world is indebted to Magyarland for its historic deeds.”

zipe moha 2015.12.12. 19:05:35

@freestep:
"utálom azokat a beszélgetéseket amik nem úgy alakulnak ahogy azt ÉN elképzeltem"..képzelegj kevesebbet és érvelj jobban...:)

A varázsló születésnapja 2015.12.12. 19:30:24

@gellért mária:
'Ennyi hozzászólás után, akkor most felteszem a kérdést. Mi a baj HaFr ezen írásával? Azt írja, hogy a nemzeti érzésnek teljesítményen és maradandó értékeken kell nyugodnia.'

Ha csak azt írná, az is hülyeség lenne.

'Nemzeti érzése' miért ne lehetne a százféle hátránnyal, vagy egyéb okból teljesítmény-képtelenséggel megáldott vagy megvert honfitársunknak?

Ki az a mérhetetlenül beképzelt, hogy ezen akarja tesztelni a nemzeti tudatot???

Mert így kezdi:

'Részei-e a nemzetnek a homoszexuálisok?
Mármost pironkodva be kell ismernünk, hogy ezen a teszten a magyar nemzeti tudat elbukik.'

Kinek kell ilyen hülyeséget BEISMERNIE kollektíven?

Vagy csak provokálni kell ezzel a blogszférát, hogy ugorjanak rá sokan?
Címlapra kell kerülni?
EZZEL???

Lószart.

udvaros · https://udvar.wordpress.com 2015.12.12. 19:35:09

Miért kellett feltenni ezt a kérdést? Ráadásul miért pont most, amikor a közelgő karácsony kedélyesebb témát is megenged. Miért kellett megválaszolni a végén?

gellért mária 2015.12.12. 19:54:20

@zipe moha: Úgy érzem, kissé eleged van belőlem, finom gúny formájában jelzed. Igen, elemzek és más következtetésre jutok mint pl. te.Nem fogok szintetizálni semmit "külön", a gondolkodásom szintézise benne van a hozzászólásaimban...Amire "kényes vagyok, az a tiszta fogalmak használata és gondolkodás zavarainak korrekciója. Ez úgy tűnik, mintha nagyképű vagy kioktató lennék, pedig egyik sem vagyok..aki ily módon "érvel" az nem érvel. Elolvashatod , hogy kinek, mire válaszoltam és megmondhatod mi a hiba benne. A más vélemény akkor értékes, ha ugyanarról beszélünk, de itt sokszor egy más vélemény azt jelenti, hogy másról kezd beszélni.Most például te is ezt teszed.

gellért mária 2015.12.12. 19:58:56

@A varázsló születésnapja: Persze, hogy lehet nemzeti érzése ilyen..olyan mindenkinek, van is, de ha megértetted volna az írást, nem tennél fel ilyen hülye kérdést, hogy "miért ne lehetne".

egyetmondok 2015.12.12. 20:09:51

@freestep:
Az biztos, hogy ez a kérdés nem egyszerű.
Én pl. a NER-,ezt a 2010-es forradalmi államot a magyar nemzet ellenségének tekintem,s aki ezt az államhatalmat támogatja,azzal én semmiféle közösséget sem vagyok hajlandó vállalni,és valószínű, hogy akkor lennék hajlandó azt mondani, hogy egy nemzethez tartozok pl. Orbán Viktorral,ha erre fegyverrel kényszerítenének.
Szóval igen,ez bizony elég bonyolult kérdés.

zipe moha 2015.12.12. 20:11:06

@gellért mária: ..kezdelek megismerni és ezzel együtt jobban tisztelni...bár nem gyakran értünk egyet , de ez nem feltétel , okvetlenül..:)...másként szerkesztünk és én érdeklődve szemlélem azt ahogy te érvelsz...velem is van baj..pl hogy néha nehezen vagyok olvasható..ami az értehetőség rovására is megy alkalmanként..pedig csak annyi történik, hogy több párhuzamos struktura fut egyszerre...és versenyeznek, hogy mi tör ki előszőr...és néha keverednek..:)...ennek viszont remek ellenszere, a konzekvens fogalom tisztázás...szóval érdekes dolog a gondolatközlés..élőszóban jobb lennék mint írásban.. legalább is egyértelműbb:)...szép estét..

Tiborpapa 2015.12.12. 20:13:54

Egyszer egy buliban szóba elegyedtem egy fickóval. Néhány pohárka már lecsúszott, mire a téma (ki tudja, miért?) valahogy a szexualitásra terelődött. Kezdtem magam egyre kényelmetlenebbül érezni, mert főleg a férfiakról, sőt a fiúkról beszélt. Én persze inkább a nőkre próbáltam terelni a témát, de kevés sikerrel. Egyre gyanúsabb lett a fickó. Aztán a beszélgetés végére megvilágosodtam. Az illető katolikus volt.

Köldök_szösz 2015.12.12. 20:33:36

Magyarországon a liberalizmus kurva szarul működik, de még ezt a szart is képesek egyesek ócsárolni.

BéLóg 2015.12.12. 20:58:05

Továbbra sem tudom, mit kezdjünk a nekrofilokkal meg a kecskeba...kkal meg a tárgyfetisisztákkal és a többi, "senkinek kárt nem okozó" potenciális szexuális aberr..., izé MÁS izlésűvel. Erre senki nem akar válaszolni pedig lemérhetjük rajtuk is a Nagy Büdös Elbukott Nemzettudatunkat ugye, poszterünk gondolatmenetét egyenesen interpolálva....

(A kérdés természetesen költői...)

Azon viszont tényleg érdemes lenne elmerengeni, hogy ha a kromoszómahibák betegségek, akkor hogyan is van az hogy ezek közül EGY mégsem az? Mondjuk nekem nem kell félni hogy ezt megkérdezve kizárjanak valamelyik pártból, de azért jó lenne tudni hányadán is állunk.

gellért mária 2015.12.12. 21:06:16

A tárgyfetisisztákkal stb. nem kell kezdeni semmit.
Nem minden kromoszóma hiba vezet betegséghez, van ami igen, van ami nem.

gellért mária 2015.12.12. 21:08:41

@zipe moha: Ez szép volt tőled, köszönöm.

gellért mária 2015.12.12. 21:17:21

@torró: "A nemzeti tudatot pedig nem szabadna letörni"..de hát kedves Torró..ki akarja letörni? Az írás nem erről szól..
Arról is lehetne vitatkozni, ki volt barbárabb a középkorban...

BéLóg 2015.12.12. 21:29:34

@Tiborpapa: Már megbocsáss, de én teljesen másképp emlékszem arra az esetre.
Nyugodtan iddogáltam magamban azon az estén, mire odajött hozzám egy kissé antipatikus alak és meghívott pár italra. Udvarias lévén akkor sem léptem le, amikor elkezdett a szexualitásról beszélni. Mivel nem vettem a lapot, látszott rajta hogy mennyire kényelmetlenül érzi magát, s bár megpróbálta esetlenül a nőkre terelni a témát, nem értvén a különbségeket, hát nem csodálom hogy nem sikerült.
Aztán egyértelmű lett a dolog. Egyrészt megmondtam hogy ebben a kérdésben nem érdekelnek a férfiak, és igen, az eléggé tolakodó kérdésre is válaszoltam, hogy valóban katolikus vagyok.
Hogy ebben mi a gyanús azt nem tudom, de hát végülis te voltál részeg, nem én.
Mondjuk örültem mikor láttam hogy a harmadik, kicsit dagadt és izzadt pasival összejött a dolog, de hát ezért vagyunk mi katolikusok TOLERÁNSAK. Bizonyára ezt már tudod.

gellért mária 2015.12.12. 21:38:49

@Peter100: Nem érted miért kell elfogadnod? Azért mert nem tehet róla, hogy ilyennek született. Senki nem mondja neked, hogy ez így jó,elsősorban nekik nem jó,csak azt mondja, hogy ne bántsd, ne akard kiirtani /Hitler!/vagyis fogadd el, hogy ilyen is van a világon.Te pedig legyél boldog a nőddel, feleségeddel, ha ilyen szerencsés vagy.

bircaman szerkesztő maxval · http://bircahang.org 2015.12.12. 21:42:42

@gellért mária:

Most látom, te nem Jézus, hanem Baal Ibo híve vagy, aki szintén az I. századi Palesztínában élt.

Róla itt bircahang.org/peldabeszedek/ olvashatsz részletesebb.

Peter100 2015.12.12. 22:01:59

@gellért mária: Szegény pedofil sem tehet róla, hogy óvodást kíván. Szerintem őket is félreértjük. Holnaptól nem pedofilok, csak "türelmetlenek".
Legyünk már toleránsak velük is !

Hollandexxonvaldez 2015.12.12. 22:11:31

@borzimorzi: azokból hadsereget akik a Budapest Pride-n riszálják magukat???? mondjuk képzelem ahogy az ISIS megfulladna a röhögéstől....

BéLóg 2015.12.12. 22:19:05

@Peter100: Ja és még hány ilyen fasiszta módon kirekesztett ...fil és ....mániás és ....ális van, amelyek MA még (mint régen a homulás) BŰNCSELEKMÉNYEK!
De ahogy utóbbiból már PC elfogadás lett, egyszer majd a pedóknak is eljön a Kánaán!

Tiborpapa 2015.12.12. 22:32:55

@BéLóg: :) Elárulom, mi volt a gyanús. Nagyon igyekeztél "liberálisnak" látszani, de az őszinteséget még gyakorolnod kell. Azt is túlzásnak éreztem (bár én nem kérdeztem), hogy hithű buddhistának vallottad magad, s közben keresztet vetettél. Rád hagytam, hiszen te voltál a vendég. Abban az állapotban fura dolgokat képzel az ember magáról. Láttam ilyet eleget. Egyébként kicsit kevered a dolgokat. Te kérted az italt és minden áron koccintani akartál velem. Tudod, az ásványvíz színe eléggé hasonlít a pálinkáéhoz. Bocsi, hogy megtévesztettelek, de a vendég az első. Örültem, hogy ízlik a főnök pálinkája. Maga főzte. Öreg, egy egész üveggel megittál, nekem maradt a víz. Persze, így utólag már érthető, miért távoztál fizetés nélkül. Sajnos a dagadt, izzadt főnököm utána kirúgott, a kárt meg levonta a fizetésemből, még a vizet is. A fukar disznó nem tolerálta az engedékenységemet. Mellesleg ő is katolikusnak mondta magát, mikor megismertem, de tőle sem kérdeztem.
Tartozol eggyel, de nem kérem, hogy megadd. Vedd úgy, hogy meghívtalak. Egészségedre! :)

Tiborpapa 2015.12.12. 22:40:37

@Peter100: " Szegény pedofil sem tehet róla, hogy óvodást kíván. Szerintem őket is félreértjük. Holnaptól nem pedofilok, csak "türelmetlenek".
Legyünk már toleránsak velük is ! "
Ja, főleg, ha katolikusak.

Peter100 2015.12.12. 22:44:33

@BéLóg: Eltűntek a nagy, kemény, határozott vezetők.
Minden EU ország élén valami pöcs van, aki csak azzal foglakozik, mi lehet még az övé. Közben a nyáj megbetegedett. Lehet észrevette, de nehéz már visszalapátolni a sz@rt a birkába. Inkább akkor változtat a véleményén, és azt mondja, hát ehhez joga van. Mindjárt nem betegség, nem kell vele foglalkozni, meg szerzett még szavazókat is. Ja és milyen humánus is ! Nézz meg még pár országot, ahol határozott vezetés van - ott próbálnának meg vonulgatni, meg jogokat követelni.

Sajnos igen, az idő múlásával félő, hogy az összes ilyen beteg állat ténykedése legalizálva lesz. Hiszen nem lehet büntetni - nem tehet róla, mert hibás a 863426. kromoszómája.

Szerintem nem az tart össze egy társadalmat, hogy mindent elfogadunk, mindent beveszünk. Pont az tartja össze, hogy bizonyos szabályok és keretek között él mindenki. Aki ebből kilóg, az bomlasztja az egészet, tehát káros az adott társadalomra.
Persze a buzik szerint ők is emberek. Azok. Meg az anyagyilkosok is emberek - pedig lehet ő is szerette az anyját, az hogy szeret valaki valakit még nem mentesíti a szabályok felrúgására. Tehát fogadjunk el mindenkit, aki kilóg ? Nem b@zmeg.

Peter100 2015.12.12. 22:45:04

Be vagyok pörögve :)

gellért mária 2015.12.12. 22:51:17

@Peter100: Igen, a pedofilok sem tehetnek róla...de őket bünteti a társadalom, mert ártalmasak.A büntetés nem amiatt van, mert tehet róla vagy nem tehet róla..hanem valamiért amit tesz, ami másnak árt, amitől meg kell védeni a társadalmat.Még mindig nem érted? vagy csak nem akarod?

freestep 2015.12.12. 22:56:28

@zipe moha:
Most lebuktál, hogy mekkora egy suttyó vagy, akárcsak az összes többi "keresztény" :-D
Merthogy ezt nem tőlem idézted! Én soha nem irtam le ilyet!
Ilyenek vagytok ti mind, alamuszi aljas csúszómászók, teszitek itt a nagy erkölcsöset.
Na menj és baszd meg magad, én egy ilyen köcsöggel nem tárgyalok. Süllyedj el te szégyentelen!

freestep 2015.12.12. 23:04:29

@egyetmondok:
Huh, bizony, a probléma fokozódik, hiszen nagyon megosztottak vagyunk politikailag is. Mivel ez idáig mindegyik kormány alkalmatlannak bizonyult számomra, így hát úgy döntöttem, hogy hagyom a politikát a fenébe, mert csak felidegesítem magam rajta, hogy milyen mocsokságok mennek.
Sokszor talán az összefogás akkor jön létre, ha igazán nagy baj fenyeget minket kollektíve. Mégha csak időlegesen is sikerül összefogni. Való igaz, pl. én sem szívesen nevezném egy nemzethez tartozónak magam pl. egy szélsőjobbossal, de ha külső támadás ér minket, akkor mégis csak együtt kell küzdenünk, legalább azért, hogy később legyen min marakodni.
Ugyanez érvényes világszinten. Ha nem teszünk közösen a klímaváltozás ellen, akkor végünk van és tartok tőle hogy így lesz.
Bevallom, nem tudom, hogy mi a jó megoldás. A probléma túl összetett. Egy biztos, a globális és lokális dolgaink is kezdenek úgy állni, hogy ha marakodunk, akkor csak mélyebbre süllyedünk a szarba ahelyett, hogy kilábalnánk belőle.

Peter100 2015.12.12. 23:12:06

@gellért mária: A buzik is bomlasztják a társadalmat, ártalmasak.
Irritálnak, kényszerű helyzetbe hoznak minden normálisan gondolkodót. Mit mondjak a két gyermekemnek, amikor kézenfogva/csókolózva látnak 2 férfit ? Hazudjak? Jó ez így kislányom !? Irritál az is, hogy egyenlőnek kiállják ki két köcsögbuzi kapcsolatát egy férfi-nő kapcsolatával, akik esetleg 2-3-4 gyermeket nevelnek. Ez hogy lehet!? Szabályosan sértő a heteró házaspárokra nézve, sőt kikérem magamnak, hogy ez egyenlő vagyok velük! Én süssem le a szemem, ha nyalják falják egymást az aluljáróban? Én szégyeljem magam ? Én húzódjak félre ? Na ne b@sssz ! Meri azt nyilatkozni valamelyik köcsögduda, hogy szerinte mélyebb és bensőségesebb az ő kapcsolata mint egy normális házaspáré ?! A gecishajukurvaanyádat. Ha ellenük merek szólni, akkor kirekesztő fasiszta vagyok? Szóval értem én mire akarsz kilyukadni, de szerintem te vagy "túlbuzgó"

freestep 2015.12.12. 23:13:14

@Hollandexxonvaldez:
Az, hogy valaki eltérő szexuális orientációjú, még nem jelenti azt, hogy nincsenek emberi értékei, gyáva, és nem harcolna a hazájáért. Ezen a téren ők sem mások, mint a többi ember.

Tamáspatrik 2015.12.12. 23:30:29

@borzimorzi: Nagyon jó összefoglaló! Ami még hozzátehető, hogy azokban a társadalmakban, ahol nem a napi életbenmaradás a tét, a társadalmi munkamegosztás kifinomultabbá vált és az érzékenység is fontos tényező. Nem véletlen, hogy pl. a művészek között több a homoszexuális irányultságú. Viszont a kultúrában mennél jelentősebb az erőszakkultusz és a macsó irányultság, annál kevésbé tolerálja a homoszexualitást, azaz mondjuk ki bátran,a nőies vagy nőiesen viselkedő férfit. (A homoszexualitás és érzékenység persze nem ugyanazt jelenti, de van egy jelentős korreláció a kettő között.) Az oroszok, szerbek nem is nagyon tolerálják. Nálunk is az utóbbi kb. 10 évben a társadalom macsó irányultságúvá vált, l. pl. a divatot vagy a hajviseletet és hogy az empátia sokak értékrendjében eléggé hátul szerepel.
Nekem vannak ismerőseim, akik gyanithatóan a saját nemük felé vonzódnak, de semmi bajom velük, rendes emberek.
Ha valaki szexmániás az is bűn, ha netán impotens az szánalmas, ha pedig csak a saját felesége érdekli, az meglehetősen abnormális. :) Volt olyan hely Európában, ahol pár évszázada a hátulról való (állatokhoz hasonló) közösülés bűnnek számitott és ha valaki benézett az ablakon és ilyen pózban levő párt látott, akkor feljelentést tehetett.

Tiborpapa 2015.12.12. 23:30:38

@Peter100: Bocsi, de szerintem rád férne egy kiadós dugás. Válassz valakit, de azért ő is akarja, ne csak te!

BéLóg 2015.12.12. 23:31:42

@Tiborpapa: Barátom, ez így MÁSODIKNAK kicsit gyenge! ELŐBB kellett volna leírnod ha ez így történt volna, most már késő MAGYARÁZKODNI, a lóláb már kilógott.
Nem kényszerített senki se már az első hazugságodtra se, peched volt hogy én is itt voltam amikor elhazudtad a sztorit.
Ki aki ezt a másodikat ezután beveszi? (sic)

neoteny · http://word.blog.hu 2015.12.12. 23:36:04

@freestep:

"hogy valaki eltérő szexuális orientációjú, még nem jelenti azt, hogy nincsenek emberi értékei, gyáva, és nem harcolna a hazájáért"

Alan Turing is, Ernst Röhm is harcolt a hazájáért. Másként; más eredménnyel; és más módon is bántak el velük a honfitársaik.

Tiborpapa 2015.12.12. 23:38:21

@BéLóg: Megértem a reakciódat, de hidd el, én tényleg nem kérem a tartozásod. Spongyát rá!

BéLóg 2015.12.12. 23:41:35

@gellért mária: Nem válaszoltál, így újból megkérdezem:
Miért büntetik a nekrofíliát? A hullának már nem árthat semmi...
Miért büntetik az animálszexet? Nem olvastad valaha a Pillangó regényt Henri Charriére-től? Ahol a börtöntelepen a tehenet állandóan dugó rabnak egy sorakozó alatt az arra járó állat befordult és felkínálta a farát?
Miért büntetik és gúnyolják ki azokat akik autójukkal, biciklijükkel, villanyoszloppal csinálják?
Persze ez csak provokatív kérdés, mert bizony EGYÁLTALÁN nem kizárt hogy X év múlva teljesen természetes lesz -- akár a pedofília is. Ha egyszer MINDKETTEN akarják, ugye, ki szólhat bele?
Egyébként az egynemű párok által nevelt gyermekek esetleges KÉSŐBBI problémáit sajnos csak kb. egy évtized múlva fogják tudni először kielemezni, addig bizony egy gigantikus Feldversuch marad, emberi résztvevőkkel!

BéLóg 2015.12.12. 23:43:20

@Tiborpapa: Most döntsd el hogy VENDÉG voltál-e a partin amint ELŐSZÖR írtad vagy a CSAPOS ahogy másodszorra.
Kár erőlködni, ezt a katolikusos dolgot elég puhán bebuktad.
Vigyázz mert úgy jársz mint a híres színésznő a háza fényképével ha nem veszed észre magad hogy egyre jobban belezavarodsz a történetbe.

Peter100 2015.12.12. 23:56:50

@Tiborpapa: Most komolyan - de az következik :)
(és ráadásul nővel - gusztustalan)

Tiborpapa 2015.12.12. 23:58:39

@BéLóg: Értem én, hogy nehéz értelmezni az egyszerű szavakat, de sehol sem írtam, hogy vendég voltam, és azt se, hogy csapos. Vannak még alternatívák. Aludd ki magad, hogy jobban forogjon az agyad, aztán olvasd el újra, ha akarod, és próbáld meg érteni a mondatokat. Csak magad miatt, engem nem érdekel. Tudom, hogy nem könnyű, főleg, ha annyit iszol. Talán próbáld ki a vizet! Úgy értem, INNI.

Tiborpapa 2015.12.13. 00:00:33

@Peter100: Pfúj! :) Adj neki, tigris!

egyetmondok 2015.12.13. 00:12:29

@freestep:
Ha a politikát hagyod a fenébe,a nemzetet hagyod a fenébe.

BéLóg 2015.12.13. 00:21:36

@Tiborpapa: Ahogy írtam, egyre jobban belezavarodsz.
Mondom:
Leírhattad volna az igazat is a katolikusozás közbe', de nem tetted. Arra nem számítottál hogy itt vagyok.

1. A bulin nem volt fizetős pia. Tehát hazudtál. Tudod, buli volt, de VENDÉGSÉG. Ez nem a sarki Kék Osztriga Bár ahová le szoktál járni.
2. Ha te megiszol egy üveg pálinkát, nem tudsz "elszaladni" mert összeesel és a detoxban kötsz ki. Ahogy velem is így lenne. Ez a második jól látható hazugságod.
3. Ha fizetős lett volna a pálinka, akkor az olyan összeg egy ilyen helyen amit egyetlen alkalmazott se merne fizetetlenül hagyni. Erre vannak tudod azok a szekrényméretű emberkék, hogy ilyen ne történhessen. Fizetés nélkül távozni (csontrészegen?) amit írtál? Áhh, ez is csak egy újabb hazugság, leleplezve.
4. Részeg te voltál, mert amikor a dagadt manusszal elmentél, csak négy feles volt benned, de alig bírt támogatni. Nem velem foglalkoztál hanem új "partnereddel". Nem emlékszel mi? Pedig még a szelfiteket is feltöltötted a netre, bárki megnézheti, bár írják hogy töröltetni akartad. Ezt se gondoltad hogy kiderül, mi?

Tudod van egy régi zsarutrükk. BESZÉLTETNI kell a hazugot mint te, akkor egyre jobban belezavarodik a KITALÁLT szituációba. Na ezért értek utól itt is hamarabb mint a sánta kutyát.

Ma már nem ciki, sőt sok helyen még előny is ha valaki meleg. Nem tudom téged mi zavar?
Katolikusozhattál volna kamuzások nélkül is.
De mint mondtam, peched volt hogy én is itt voltam.

Kamutibi. Kamupapa. Kamukatolikussztori.

Tiborpapa 2015.12.13. 00:41:06

@BéLóg: Talán ismered azt a régi sztorit, amikor az egyik ember viccet mesél?
- Hogy vagy?
- Fáj a fejem.
- Akkor miért van bekötve a lábad?
- Lecsúszott.

A társaság egyik tagja nem nevet. Nem érti, hogy a kötés hogyan tudott a fejéről a nyakán, a törzsén keresztül az egyik lábára lecsúszni, hiszen az lehetetlen.
Nos, barátom, neked sincsenek különb értelmi képességeid. Nem baj az, ettől még lehetsz akár jó katolikus is, de javaslom, maradj inkább a misebornál, az kevésbé ártalmas. Legfeljebb minden héten meggyónod. Bűn letudva.

gellért mária 2015.12.13. 08:48:59

@freestep: Nincs olyan, hogy liberális terror, ez fogalmilag összeegyeztethetetlen.A liberalizmus lényege, hogy lehetsz kék meg lila....ahol terrorizmus van ott neked kéknek kell lenned, pedig lila vagy.És hogy egy tagja a társadalomnak mit tehet és mit nem , azt törvények szabják meg, a társadalom fejlettségétől függően. Eddig a történelemben, a legfejlettebb, leggazdagabb, legszabadabb társadalmi forma a liberális demokrácia.Erre te liberális terrorról beszélsz. Ti azt nevezitek terrornak, hogy el kell viselni, hogy nem mindenki kék, van aki lila.

gellért mária 2015.12.13. 08:57:31

@BéLóg: A kétnemű párok gyermekeinél is rengeteg, de rengeteg probléma van. Hogy mit miért büntetnek az társadalmi fejlettség és társadalmi megegyezés kérdése. Hülye kérdésre nem tudom a választ...a felsorolt hülye kérdéseid extremitások...de kérdezz meg egy büntető jogászt. Ami a pedofiliát illeti, nem lesz változás, mert a bűn a kiskorúság miatt bűn..

gellért mária 2015.12.13. 09:19:48

@Peter100: A társadalmat sokan bomlasztják...te is azt teszed intoleranciád miatt.
A gyerekeidnek azt mondd, amit én neked...hogy ez egy biológiai variáció, nem púpos, nem süket, hanem ilyen.A biológiában az embernek nincs olyan szerve amelyben ne lehetnének átlagtól eltérő variánsok...az elmebetegségtől a lábujja körméig.Ne dühöngj, örülj hogy te az átlaghoz tartozol.
Van olyan is sok akit az is felháborít és irritál, ha heterokat lát csókolózni.
Senki nem mondja, hogy a heterók ugyanolyan mint a homók...csak azt mondja, hogy bizonyos szempontból mások és sok szempontból ugyanolyanok..Senki nem mondja, hogy ez jó...ilyen az élet.Senki nem ugyanolyan mint a másik...kedvencem Mérő László mondja, hogy "mindenki másképp egyforma"
Higgadj le, ne gyűlölködj, kerüld el őket, igen te kerüld el őket, mert téged irritálnak, ..ne nekik kelljen bújkálniuk...és örülj a normális családodnak.

zipe moha 2015.12.13. 10:12:14

@freestep: " Az, hogy valaki eltérő szexuális orientációjú, még nem jelenti azt, hogy nincsenek emberi értékei, gyáva, és nem harcolna a hazájáért. Ezen a téren ők sem mások, mint a többi ember. ".....honnan tudod?...:) ja hogy egy nagypofájú buzi vagy ?
nincs két őszinte gondolatod....azt nem tudom, hogy ez jellemző e a buzikra de rád jellemző...gyere és kapsz még!

freestep 2015.12.13. 12:12:12

@gellért mária: Nem, nem erről van szó. Azt nevezem terrornak, hogy szándékosan a különbözőségeket erősítik és nem az egységre, az egyezségre törekednek.
Nem az a probléma, hogy másságok léteznek a társadalomban, sőt, ez bizonyos körülmények között előny is, az egyformaság azon felül, hogy unalmas lenne még gátja a fejlődésnek is. A plurális társadalommal nincs semmi baj. A baj azzal van, amikor ezeket a külömbözőségeket igyekeznek egymásnak ugrasztani. Ez a probléma.

freestep 2015.12.13. 12:20:51

@zipe moha:
Hát melléfogtál, nem vagyok buzi. Ez most nem jött be.
Hogy honnan tudom? Pl. onnan, hogy az enigmát éppen egy "buzi" matematika zseni törte fel és segítette a szövetségeseket a háborúban. És ez csak egy példa.
Az előzőekhez kapcsolódóan szépen kitaláltál egy idézetet, amit az én írásomnak tüntettél fel és bemásoltad majd válaszoltál rá, mintha én írtam volna, mert azt hitted nem jövök vissza :-)
Ebből is látszik, hogy mekkora egy nyomorult féreg vagy, de biztos ezt tanítják nektek a rohadt agymosó szektátokban, hogy ez Istennek tetsző dolog.
De tudod mit, nem bántalak érte, több okból is: Egyrészt nem tehetsz róla, hogy úgy születtél, hogy egy csepp eszed sincs, másrészt ez még súlyosbítva van egy szektás agymosással. Inkább sajnállak a nyomorult életed miatt.
Persze képviseled a szektádat is és csak megerősítettél abban, hogy micsoda egy társaság vagytok. Nem baj, fizesd csak a 10 %-ot a szektádnak, a vezérek meg jól élnek belőle. Balek.

borzimorzi 2015.12.13. 12:29:35

@gellért mária: Szalmabábot csépelsz. Plusz amit leírtam, más fajoknál is létezik, pl. a hangyáknál, méheknél. Ott is megvannak azok az egyedek, amelyek nem szaporodnak, viszont dolgozók és harcosok, amelyek a kaptár/boly anyagi gyarapodását és védelmét szolgálják. Az emberi társadalmak annál sikeresebbek, minél több tagjukat képesek elfogadni olyannak, amilyen pusztán azzal az elvárással élve, hogy a saját társadalmuk többi tagjának ne ártsanak. Plusz széles teret nyitva a társadalom szolgálatára.

Üdv:
b

borzimorzi 2015.12.13. 12:51:02

@Tamáspatrik: Csaxólok, hogy attól, hogy valaki homoszexuális férfi, még nem biztos, hogy nőiesen is viselkedik, sőt. Több esetben előfordul, hogy éppen ő a kigyúrt übermacsó, akinek valahogy egy lány sem lehet elég jó, és még jóval 30 felett, már 40-hez közel is csak "keresi az igazit". De minden nőben azonnal meglátja a hibát. Ismerek ilyet, mégpedig régóta, gyerekkorunk óta. Mikor mondtam neki, hogy talán meg kellene fontolnia, hogy hátha nem pont nő az, aki neki kellene, lefagyott. Majd sértődötten közölte, hogy ha nem lenne mögöttünk 30 év barátság, orrba gyűrt volna. Lett pár hónap mosolyszünet, aztán elbeszélgettünk erről a dologról. :-)

(Történelemből talán ismerős lehet Ernst Röhm, aki nemcsak nyíltan homoszexuális volt, de éppenséggel a kifejezetten militáns, macsó vonalat vitte. Monduk, az SA vezetőjeként és fanatikus náciként fura is lett volna, ha nem.)

Amitől igazán rosszul vagyok, az az, hogy pl. közjegyző ismerőst azzal hívott ki egy ilyen pár végrendelet készítése ügyében, hogy eleve azzal indítottak, hogy ők ilyenek, és ha ez bármi gondot okoz, akkor el is tekintenének a végrendelkezéstől. Sőt, abban sem voltak biztosak, hogy egyáltalán végrendelkezhetnek-e egymás javára. Mindezt úgy, hogy az egyikük már végstádiumban volt, a mosdóig alig tudott elvánszorogni, azért is nem az irodájában keresték fel a közjegyzőt. El is kerekedett a szeme, aztán közölte, hogy a végrendelkezés szabadsága semmiben nem csorbulhat sem attól, hogy ők egymással pontosan milyen kapcsolatban vannak, sem attól, hogy neki (a közjegyzőnek) egyébként hagyományos családja van. Amúgy mind a két ember rendkívül kulturált, nagyon kreatív és sikeres ember volt. Elég komoly vagyont is raktak össze az együtt leélt évtizedeik alatt.

Már az a puszta tény is vérlázító szerintem, hogy valakiben egyáltalán felmerül az, hogy az ő ilyetén irányultsága miatt valamilyen jogfosztást vagy a jogai csorbítását szenvedheti el egy hivatalos eljárásban. Pláne, hogy azzal indít, hogy ha a hivatalos személynek kifogása van, ő megérti! Te jó isten, hol élünk?!

Üdv:
b

zipe moha 2015.12.13. 13:15:44

@freestep:...a névjegyedet az első pillanatban leraktad ahogy agyatlanul berúgtad itt az ajtót.....egy őszinte mondatod nem hagyta még el a szádat,ami gondolom a névjegyed...mindent pont fordítva igaz mint ahogy állítod.....egy perverz beteges hazudozó vagy, ráadásul akkora egót cipelsz..ami gondolom nap mint nap sérül...ami túlvan rád méretezve...mert ekkora arccal nem lehet közlekedni....de majd megtanulod...kb azzal egy időben ahogy a pattanásaid leszáradnak...és a füleidet be tudod húzni a sapkád alá....:)))....

gellért mária 2015.12.13. 13:16:11

@freestep: elolvastam még egyszer..mondjuk nem jól fogalmaztál...rossz fogalmak, hamis logika.
1, Nincs liberális terror..ezt már elmagyaráztam.Mindig a többség próbálja terrorizálni a bármilyen másságot, kisebbséget, akkor is ha ezt fordítottnak állítja be.
2,Nem az " aljas" "sunyi" liberalizmus erősíti a különbözőségeket...fordítva, ok okozat összecserélve. A liberalizmus/okozat/ reagál a különbözőségekkel szembeni intoleranciára /ok/.A liberalizmus nem tudja erősíteni a különbözőségeket, azok adottak, hanem megpróbálja elfogadtatni.

gellért mária 2015.12.13. 13:26:52

@borzimorzi: Így van.De, az a véleményem, hogy a szalmabábot is kell csépelni..a gondolkodás zavarait nem szabad szó nélkül hagyni bármily csekély eredménnyel kecsegtet.Meg kell tanulni jól érvelni, az a tapasztalatom, hogy ez kevesek képessége...de ez egy hosszú téma.Régi mániám, hogy az iskolában kellene kezdeni a logika nevű tantárggyal.Olvasd el pl.-ul a "freestep"-el való vitámat...lásd fentebb.

zipe moha 2015.12.13. 13:32:20

@freestep:

... "Hát nem fogtál mellé,buzi vagyok . Ez most bejött.
Hogy honnan tudom? Pl. onnan, hogy az enigmát éppen egy "buzi" matematika zseni törte fel és segítette a szövetségeseket a háborúban. És ez csak egy példa.
Az előzőekhez kapcsolódóan szépen kitaláltál egy idézetet, amit az én úgy éretettem, hogy az én írásomnak tüntetsz fel, holott pont a gondolataimat tüntetted fel és bemásoltad majd válaszoltál rá,mintha ismernél...mert ismersz... mintha én írtam volna s mert tudtad hogy visszajövök :-)
Ebből is látszik, hogy mekkora egy nyomorult féreg vagyok, de biztos ezt nem tanítják nektek ...a rohadt agymosó szektátokban ahova én járok bezzeg csak erről tanítanak..és azt is állítják, hogy ez Istennek tetsző dolog.ma már néha nem vagyok biztos magamban, ezért vagyok ilyen sértő...
De tudod mit, nem bántalak érte, sőt hálás is vagyok neked.. több okból is: Egyrészt nem tehetsz róla,tudom hogy segíteni akarsz rajtam, hogy ne fájjon ennyire a lezüllöttségem.. hogy miután észrevetted, hogy nem úgy születtem, hogy egy csepp eszem sincs...ez csak később alakult ki...másrészt ez még súlyosbítva van egy szektás agymosással amiben már nem szeretnék részt venni. Inkább , kérlek segíts továbbra is és ne sajnálj a nyomorult életem miatt.
Persze képviselheted a szektámat is csak erősíts meg abban, hogy micsoda egy társaság vagyok. Nem baj,nem fizetem a 10 %-ot a szektámnak szerintem fizessenek ők azért mert ilyen állapotba kerültem Balek vagyok. Az lettem...sajnos.."
.......most már igaz:)

freestep 2015.12.13. 13:46:06

@gellért mária:
Igazad van, talán nem fogalmaztam érthetően:
Arra, ami ellen kifogásom van, nem igazán szerencsés a liberalizmus szót használni, az a valami a liberalizmus zászlaja alatt vonul fel és használja a liberalizmust. Ez egyelőre még megfoghatatlan valami, csak a hatásai érződnek. Ahogy írtam is, ellopták a liberalizmust, akár csak a svasztikát. Egy szép eszméből valami teljesen mást csináltak. Én igazán annak örülnék, ha a liberalizmus azt jelentené amit valaha, illetve mindenki számára azt jelentené. És nem használnák olyanok, akik vissza akarnak ezzel élni. De sajnos használják. Ezzel szemben, vagy e mellett erősödik a náci ideológia, sokszor úgy tűnik, hogy ellentétes ezzel a valamivel ami a liberalizmust használja, de alapvetően mindkettő ártalmas.
Nekem úgy tűnik, egyre messzebb kerülünk attól, hogy az egyén szabadsága a maga tiszta értelmében megvalósulhasson. Eddig sem voltunk hozzá túl közel, de egyre inkább távolodunk tőle.

freestep 2015.12.13. 13:49:05

@zipe moha:
Látom még mindig nem érted :-D
A hülyeségeid engem szórakoztatnak :-))))
Csak így tovább, egyre jobb téged olvasni és látni a szánalmas vergődésedet :-D
Szegény te.

freestep 2015.12.13. 13:57:16

@zipe moha:
Szerintem vegyél egy új billentyűzetet, beragadt rajta a pont.

zipe moha 2015.12.13. 14:00:23

@freestep:

" Még mindig nem látok..érted?:-D
a hülyeségeim nem szórakoztatnak
utállak téged olvasni és közben szánalmasan vergődöm:-D
Szegény én."..:)

zipe moha 2015.12.13. 14:02:07

@freestep:
" Szerintem vegyél nekem egy billentyűzetet, mert kiugrott belőle a kettős kereszt."

freestep 2015.12.13. 14:03:27

@zipe moha:
Legalább vigyél már valami kreativitást a dologba. Így nem olyan jó. Ennyire futja?

freestep 2015.12.13. 14:07:14

@zipe moha: Nem megvan. Itt va ni ########

zipe moha 2015.12.13. 14:12:35

@freestep:
" legalább vinnék már valami kreativitást a dologba...de ennyire futja....olyan jó így"

zipe moha 2015.12.13. 14:13:18

@freestep:
" nincs meg ....elveszett... ez az?..........:)"

freestep 2015.12.13. 14:23:55

" legalább vinnék már valami kreativitást a dologba...de ennyire futja....olyan jó így"

freestep 2015.12.13. 14:26:37

@zipe moha szektatag írta: " nincs meg ....elveszett... ez az?..........:)"

zipe moha 2015.12.13. 14:26:48

@freestep:

" csak kiesett az a kettős kereszt.."

freestep 2015.12.13. 14:28:31

@zipe moha "keresztény" írta: " csak kiesett az a kettős kereszt.."

gellért mária 2015.12.13. 14:31:42

@freestep: Kösz a belátást. Hát igen, az a bizarr, hogy a liberalizmust átkozók a liberalizmus talaján tudnak kibontakozni, azt használják, anélkül senkik..egész addig míg el nem érik a céljukat. Csak ezt ők nem értik, nem értik, hogy aki a liberalizmust átkozza, az saját szabadságát is veszélyezteti, akkor is ha egy csatát megnyer.Mert igaz az amit Martin Niemöller német evangélikus pap mondott a nácizmus idején."Amikor elvitték a kommunistákat, hallgattam, mert nem voltam kommunista, amikor elvitték...stb..hallgattam, amikor elvitték a zsidókat hallgattam, mert nem voltam zsidó, amikor elvittek engem, már nem volt aki tiltakozzon.Ez minden kirekesztésre igaz.ezért ne hallgassunk, jól érveljünk, pontosan fogalmazzunk.

BéLóg 2015.12.13. 14:42:01

@Tiborpapa: Látod ez már mennyivel jobb volt?
De ne hidd hogy én nem tudok viccet! Lopkovics egy ha-ha-ha horgászembertől...
Youwinedaddy (sic) elmegy látogatóba a Buckingham palotába ahol az idegenvezető bemutatt mindent, majd bemennek a fürdőszobába ahol egy aranyozott retyó van.
Kérem, ez a WC teljesen automatikus. Mindent elvégez, ki lehet próbálni.
Youwinedaddy meg is teszi, elvégzi a nagydolgát és tényleg. A retyó megmossa neki, kitörli és meg is szárítja.
Ez fantasztikus, mondja Youwinedaddy és visszafordulva belenéz a WC csészébe.Nagy meglepetésére kap egy nagy fröccsöt az arcába majd a szerkezet letörli a képét és megszárítja.
Youwinedaddy mérgesen szól az idegenvezetőhöz:
Kérem ez a WC teljesen rossz. Nézze mit tett az arcommal!
Uram, válaszolja az idegenvezető. A WC-vel semmi baja. A készülék diagnoisztikája a SEGGET minden formájában felismeri.
Na csá. További jó katolikusozást!

BéLóg 2015.12.13. 14:48:37

@gellért mária: A kétnemű párok gyerekeinek problémája többtízezer éves, azaz EGYIDŐS az emberiséggel, engedelmeddel ezt már elég jól tudja kezelni a társadalom. Nem így volna?
Homó és leszbi párok gyerekei csak évtized múlva lesznek felnőttek, ezért mondom, ez egy bazi nagy illegális humán terepi kísérlet.

Arra egyébként soha senki nem szokta felhívni a szivárványos figyelmet, hogy a pedofil esetek sokkal nagyobbb része HOMOSZEXUÁLIS mint biszex, ergó a legdurvább pedofilok KISFIÚKAT keresnek vágyaik kielégítésére!
(Mondjuk ez alól a belga királyi ház és arisztokrácia kivétel...)

freestep 2015.12.13. 14:51:40

@gellért mária:
A véleményem mitsem változott, hiszen sohasem voltam szabadságellenes. A problémám permanensen azzal van, hogy valakik a liberalizmus címszó alatt arra törekednek, hogy megosztottságot hozzanak létre és lerombolják azokat az értékeket, amik éppen azt lennének hivatottak segíteni ill. lehetővé tenni, hogy a különbözőségek egy közös bázist találjanak, egy olyan bázist, amin állva támaszt találnak ahhoz, hogy egymással egy békés, kulturált viszonyba kerülhessenek.
A békés egymásmellett éléshez mindenkinek engedményeket kell tenni. Talán ez megy a legnehezebben. Senki sem akar engedményeket tenni, még akkor sem, ha ez nem kerül különösen nagy erőfeszítésbe. Ezeknek az engedményeknek azonban kölcsönöseknek kell lennie. A kompromisszumok kötését remekül lehet gyakorolni pl. egy házasságon belül, de ott is csak akkor lesz eredményes, ha ez kölcsönös. Tapasztalatom szerint, aki ilyen gyakorlattal rendelkezik, az az élet más területén is sokkal kompromisszumkészebb.
Néhány évtized múlva az emberiség eljut(hat) arra a technikai szintre (egyesek szerint hamarabb) amikor kilép az elszigeteltségből és esetleg idegen civilizációkkal létesít kapcsolatot (egyesek szerint ez már megtörtént, nem tudom).
Nyilván nem kell különösebben ecsetelni, hogy a jelenlegi hozzáállássunkkal ez igencsak problémás lehet. De ez maradjon a jövő titka.

gellért mária 2015.12.13. 16:11:08

@BéLóg: Nem így van, menj el egy családsegítő központba, ott tájékozódj. Mit gondolsz miért akarja a fidesz állam átvenni a gyermeknevelést? Azért mert sok a "neveletlen " gyerek. Hogy ezt milyen módon akarja,az más kérdés.Hogy a homo párok gyereknevelése mit hozna, erről nincs véleményem, nem értek hozzá, de állítom, hogy te sem. Lehet, hogy jobb, mint a nevelőintézet, lehet, hogy nem. Eleve nincsenek sokan, nincsenek vizsgálati adatok.De azt tudjuk, hogy a homoszexualitás nem fertőz.
Azt, hogy a homokosság és pedofilia között van-e átfedés, azt sem tudom, de te sem.

borzimorzi 2015.12.13. 16:43:47

@gellért mária: Ebben egyetértünk. Sajnos, tartok tőle, hogy errefelé haladunk. A korporatista fasizmus szép "új" világa itt van, megérkezett. Kövér et. már ott tart, hogy szaporodógépnek tekinti a nőket.

Üdv:
b

freestep 2015.12.13. 16:47:49

@zipe moha JEHOVA TANÚJA írta:
"a névjegyemet az első pillanatban leraktam ahogy agyatlanul berúgtam itt az ajtót.....egy őszinte mondatom nem hagyta még el a számat,ami gondolom a névjegyem...minden pont fordítva igaz mint ahogy állítom.....egy perverz beteges hazudozó vagyok, ráadásul akkora egót cipelek..ami nap mint nap sérül...ami túlvan rám méretezve...mert ekkora arccal nem lehet közlekedni....de majd megtanulom...kb azzal egy időben ahogy a pattanásaim leszáradnak...és a füleimet be tudom húzni a sapkám alá....:)))...."

borzimorzi 2015.12.13. 16:48:38

@gellért mária: Számos országban már vannak olyan homoszexuális és leszbikus párok, akik nevelnek gyerekeket is. Egyáltalán nem az ördögtől való beismerni, hogy még nincsen elég adat, nincsen elég tapasztalat, de pár évtized múlva már majd meg tudjuk ítélni, hogy sikeresek-e az ilyen neveltetésű gyerekek. Ha igen, vagy legalább nem sikertelenebbek az átlagnál, akkor OK.

Magyarországon még messze nem tartunk itt. Jó esetben ott tartunk, hogy talán elérhetjük a gyűlölködés megszűnését. Következő lépésben a kooperációt a nemzet érdekében azokkal, akik a nemzetet ugyan nem szaporítják, de a védelmében és gazdagításában igenis képesek részt venni.

Üdv:
b

freestep 2015.12.13. 16:56:16

@borzimorzi:
Csak egy felvetés, valószínűleg társadalmilag sokkal könnyebb lesz azokat kezelni, akik - ha ugyan nem is szaporítják a nemzetet - de gazdagítják, mint azokat, akik jelentősen szaporítják a nemzetet, viszont egyáltalán nem gazdagítják, sőt, kifejezetten állami juttatásokból kívánják önmagukat és a családjukat finanszírozni.
Na erre kellene valami megoldás, mert ez egyre nagyobb probléma (és konfliktusok forrása is egyben).
Hamarosan lehet (szinte biztos) hogy szembe kell néznünk olyan tömegekkel, akik hosszabb-rövidebb ideig ellátásra szorulnak. Erre egyáltalán nincs még megoldás, illetve a próbálkozásokat sorozatos kudarc övezi.

zipe moha 2015.12.13. 17:14:34

@freestep:
" egy kis gennygombóc vagyok, mivel nem tudok szépen veszteni nem csak hazudok , de lopok is ha kell...síma ügy"

BéLóg 2015.12.13. 17:23:59

@gellért mária: Ebben nem értünk egyet. A fidesz NEM akarja átvenni a gyereknevelést. Egyébként lehet menni önkéntesnek segíteni a NOE-hez, tehát nekem nincs szükségem arra hogy máshol IS keressek példákat.
NEM azt mondtam hogy nincs probléma, hanem azt hogy a probléma és ezért MEGOLDÁSOK az emberiség létezése óta vannak, ahogy eredmények és kudarcok is.
De az egynemű párok csak most kísérleteznek.
Egyébként tudod hogy a világ "leggonoszabb" (mert LEGŐSZINTÉBB lényei éppen a gyerekek? Szemüveges, kövér, lassú, fura kinézetű, KÉTAPÁS, KÉTANYÁS szülőjű...
Hidd el, nem tőlem és a velem egyetértőktől kell félteni az egnemű párok gyerekeit. Én csak örülök hogy ez Magyarországon még nem lehetséges.
Ami meg a pedofília és a homoszexualitás kapcsolatát illeti, ne mondd hogy ezt én nem tudom mert éppen hogy én jól tudom, de te mintha becsuknád a szemedet!
Olyan súlyos, hogy természetesen soha, sehol nem mondják a kettőt együtt, hiszen az rohadt sokat ártana a szivárványos mozgalmaknak!

zipe moha 2015.12.13. 17:24:57

@freestep:
"Csak egy felvetés társadalmilag sokkal könnyebb lesz azoknak kezelni engemet, akik - ha ugyan nem is szaporítják a nemzetet - de gazdagítják általam mint azokat, akik jelentősen szaporítják a nemzetet, viszont egyáltalán nem gazdagítják mert szegényítik , mint én. ..pedig kifejezetten állami juttatásokból kívánnak engem finanszírozni.De ez csak egy példa!

Na erre kellene valami megoldás, mert ez egyre nagyobb problémám (és konfliktusaim egyik forrása is egyben).
Hamarosan lehet (szinte biztos) hogy szembe kell néznem olyan tömegekkel, akiknek hosszabb-rövidebb ideig az ellátásra szorulok. Erre egyáltalán nincs még megoldás, illetve a próbálkozásaimat sorozatos kudarc övezi. "

freestep 2015.12.13. 17:58:21

@zipe moha istenfélő írta:
" egy kis gennygombóc vagyok, mivel nem tudok szépen veszteni nem csak hazudok , de lopok is ha kell...síma ügy"

freestep 2015.12.13. 18:06:53

@zipe moha őskeresztény írta:
"Csak egy felvetés: társadalmilag sokkal könnyebb lesz azoknak kezelni bárkit, mint engemet, aki sem szaporítani (szerencsére), sem gazdagítani nem tudom a nemzetet - de pofázok össze vissza hülyeségeket és ezzel inkább szegényítem, igen, én. ..és kifejezetten állami juttatásokból kívánom magam finanszírozni, ugyanis túl hülye vagyok még egy alap szakmát is elsajátítani.
Na erre kellene valami megoldás, mert ez egyre nagyobb problémám (és konfliktusaim egyik forrása is egyben).
Hamarosan lehet (szinte biztos) hogy szembe kell néznem olyan tömegekkel, akiknek ez irritáló, hogy nem elég a saját gondjuk, még hülye szektások megélhetését is biztosítaniuk kell. Erre egyáltalán nincs még megoldás, illetve a próbálkozásokat sorozatos kudarc övezi. Sajnos egy csődtömeg vagyok, teljesen reménytelen eset. Kérem a társadalmat, bocsásson meg nekem."

gellért mária 2015.12.13. 18:38:24

@freestep: és zipe moha hagyjátok abba ezt a személyeskedést...és nem ide tartozik.

freestep 2015.12.13. 18:39:38

@zipe moha:
Tied a glória, nyertél, és az ezzel járó tüzijáték és gratulációk is. Önként levonulok a csatatérről, hiszen nincs értelme az olyan csatának, aminek nincs tétje.
NYERTÉL NYERTÉL NYERTÉL
Én meg szeretek boldogságot okozni az embereknek.
Az én lelki békémnek ez kell.
Szóval NYERTÉL NYERTÉL NYERTÉL
Tied a csata, a háború. Minden.
Sajnos hibáztam, amikor belementem egy ilyen vitába.
NYERTÉL NYERTÉL NYERTÉL
Tiéd a győzelem. Gratulálok. Így virtuálisan is.
Ezzel ünnepélyesen visszavonok minden sértőt és egyebet.
Méltatlan volt hozzám. Általában nem is szoktam. Most valahogy mégis elgyengültem.
Minden jót , Isten áldásával.
Szép estét.

freestep 2015.12.13. 18:40:56

@gellért mária:
Igazad van. Már régen abba kellett volna hagyni.
Semmi értelme és nagyon gáz.
Elismerem a hibámat a dologban.
süti beállítások módosítása