1000 A MI HAZÁNK

" Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Polgári konzervatív blog

2014.07.29. 05:54 HaFr

Hogyan verhető a Fidesz?

Az az igazság, hogy nem olyan nagy ördöngösség ez, és ez esetben sem a recept kitalálása a nehéz, hanem a receptnek megfelelő (fegyelmezett) főzés. A Fidesz legyőzése is egyéni döntések olyan együttállását követeli, amely a racionális cél és a biztosan látható végeredmény ellenére sem fog megtörténni, mert a kulcsrésztvevők nem érdekeltek benne egyénileg. (Ez más probléma, mint az lenne, hogy nem igazolható számukra az adott pozíciójukból a végeredmény racionalitása: ez utóbbi ún. játékelméleti, racionális választási vagy kollektív cselekvési probléma lenne. Amiről én beszélek, az nem az. Az szimplán önzőség.)

Hiába mondja például a "baloldali" pártvezetők mindegyike, hogy az ország felszabadításának (a liberális demokráciának, milliók életreményeinek) egyetlen és legfőbb feltétele a Fidesz legyőzése, és hogy ők egytől-egyig kizárólag ez utóbbit tekintik a feladatuknak, ha az egyéni ambícióikat valójában mindenek fölé helyezik. Ettől kezdve ugyan bűnrészessé válnak a Fidesz-rezsim fenntartásában, de egyszersmind fel is menthetők azzal, hogy egy politikustól per definitionem nem várható, hogy visszavonuljon (amit néhány baloldali vezető esetében várnánk, lásd lejjebb), hiszen azzal kilépne a politikusi szerepéből, tulajdonképpen megváltoztatná a játék szabályait. Pedig pont erre volna szükség végső soron: a magyar politikai játék szabályainak megváltoztatására. Aki változtatni tud, az lehet, hogy személyében áldozatul esik, diszkvalifikálja magát, de ledönti a gátat, amelynek nyomán az áradás megtisztítja a politikai szcénát. Politikusból államférfivé avanzsál. De valamiért a politikusaink ódzkodnak ettől a tisztességtől.

Előre bocsátom, a Fidesz számomra csak annyiban ellenfél (szemben mások törzsi szempontjaival), hogy nem képes hatékony program szerint kormányozni az országot, és már egyre világosabban hosszú távú leszakadásra ítél minket, amely adott esetben csak súlyos belső konfliktusok árán számolható fel. Ennek fényében a Fidesz legyőzésének útiterve is így alakul.

1. A világos gondolkodásra való igény eldöntése (a balos törzsi előítéletek felfüggesztése, a pragmatikus gondolkodás melletti elköteleződés, kiindulópont: Orbán tusványosi beszéde után a kormány célja a jogállam és a liberális demokrácia maradékának felszámolása, valamint az ország radikális -- hazugságokra alapozott -- eltérítése a nyugati gondolkodási mintáktól és szövetségi rendszertől).

2. A fő célok tisztázása, mellékcéloktól való megtisztítása. Maradnak: a liberális demokrácia vertikális hatalommegosztásra is kiterjedő intézményrendszerének megtervezése, a fenntartható fejlődés nemzeti stratégiájának megtervezése, reális középtávú gazdasági program.

3. A 2002 után kormányzati (állami vezetői) és megyei vezetői pozícióhoz jutott, még aktív "baloldali" politikusok egyidejű visszavonulása a politikától. A nemes cél koordinálásával, a többiek meggyőzésével megbízva: Gyurcsány Ferenc.

4. Az új összetételű pártvezetések a fő célok mentén kialakított program alapján döntenek egy Fidesz-ellenes pragmatikus koalíció (FEK) létrehozásáról.

5. A FEK crowdsourcing alapján átlátható finanszírozási rendszert vezet be, és deklarálja célját arra vonatkozóan, hogy a Fidesszel szemben a társadalom (az alsó, nem a szervezett korrupcióból élő 99%) pártjává váljon.

6. A FEK mozgósítási stratégiát dolgoz ki helyi csoportok fizikai bevonásától kezdve alternatív nemzetgyűlésen és folyamatos utcai jelenléten át az internetig.

7. A FEK árnyékkormányt választ Szabad Magyarország Kormánya néven.

8. A FEK folyamatos nyomás alatt tartja Orbán Viktort, úgyhogy az a közben egyre kézzelfoghatóbbá váló kormányzati inkompetenciája mellett nem meri jelöltetni magát a 2017-ben megüresedő államelnök posztra, a FEK megnyeri a következő parlamenti választásokat, Orbán visszavonul a Feröer szigetekre, a Nemzeti Galéria a budavári palotában marad.

+1. A társadalom dönt: miután e 8 pontos racionális, nyilvánvalóan a közjót szolgáló, álnaiv lelkesedéssel előadott útiterv megbukik a balos ellenzék vezető politikusainak önző ellenállásán ÉS nincsen versenyképes ellenajánlat a részükről (mert nincs, csak tehetetlenség van), megvonja a bizalmat a baloldali ellenzéktől, amely már 2010-től a Fidesz kottájából játszik, folyamatosan veszít a pozíciójából, és feléli az alternatív, erkölcsös és hatékony politikába vetett maradék reményt. 2018-ban a Fidesz 4/5-del nyer a választók 20%-ának részvételével megtartott választáson. Balos párt nem jut be a parlamentbe.

172 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hafr.blog.hu/api/trackback/id/tr396555649

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.07.29. 13:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekex 2014.07.29. 19:53:52

@IP gyűjtögető:
Magam is gyakran eltűnődöm, hogy "ez az elképesztő dilettantizmus" mire vezethető vissza? Ezek tényleg ENNYIRE hülyék, vagy tényleg ennyire hülyék? (Már eltekintve attól, hogy 20-30 év múlva megnézném azért Orbán fizetési listáját is)
Mert INGYEN senki sem lehet ennyire hülye!

.Gordon Gekko. 2014.07.29. 19:54:05

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: 'Hafr csak annyit állít, hogy amíg Gyurcsány és társai porondon vannak, addig nincs esélye a ballib csürhének.'

De az a paradox, hogy a baloldalon az egyetlen VEZÉR Gyurcsány. Nem buta, igaz kissé meghülyült a nyomás alatt de nem buta. Látszik is a pártpreferenciákban, 2014 április óta csak annyi változott hogy a változatlan támogatottságú BALLIB tömbön belül Feri erősödött...

sielfis 2014.07.29. 19:55:51

@Jedburgh, Darius R.: Te meg .....hajlongjál a főnöködnél és csókolj be neki. Faszfej külhoni bunkó....és még belepofázik, hogy itthon ki mit tegyen?! Te bértolnok

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.07.29. 19:56:34

@_most_:

Perszehogy nem.. Mint az ember jobb meg bal keze..
Szerencsétlen nyuggerek, és 1 bites agyhalott ballib szavazók meg is vannak zavarodva rendesen.
Hol az egyikhez, hol a másikhoz sorolják magukat választásokon, közvélemény kutatásokon.. :DDD

kekex 2014.07.29. 20:00:18

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Hogyan?
Pl a JELENLEGI törvények alapján is büntetőjogilag értékelhető az alkotmányellenes puccs. TELJES vagyonelkobzással honorálva egy
váltás után. (amúgy is mindenkinek a legérzékenyebb testrésze övön alul található: a ZSEBE).
Ami a revansot is eléggé akadályozná. Némi osztogatást beígérve az így keletkezett vagyonalapból - EZ az ami érdekeltté tehetné a tömegeket is.
Márpedig tömegtámogatás nélkül "kancsalul, festett egekbe néz" aki csak ábrándozik!

midnight coder 2014.07.29. 20:00:44

@Pan Modry: Az egy másik kérdés, amúgy ez is nagy igazság. De itt most a balliberálisok akarják megverni Orbánt.

Pan Modry 2014.07.29. 20:00:48

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ez a fideszre is igaz, 2010 elott egyaltalan nem volt kellemetlen fideszesnek lenni, a manyup ugy utan mar a jobb tarsasagoknal osszesugtak lesajnaloan a fideszesek mogott, ma mar csak rohogunK a fideszeseken hogy mennyire szarul kormanyoznak.
Az mszp nel ugyanez a folyamat ugy 2003 ban kezdodott, ma mar ugyanolyan kellemetlen fidesz szimpatizansnak lenni mint mszp snek jobb korokben.

.Gordon Gekko. 2014.07.29. 20:02:19

@kekex: 'Pl a JELENLEGI törvények alapján is büntetőjogilag értékelhető az alkotmányellenes puccs.'

Ejnye azt az értékelést ne spórold el!

kekex 2014.07.29. 20:02:57

@.Gordon Gekko.:
Mert a DK az Mszp rovására erősödik. A SZAVAZÓ BÁZIS együtt viszont még mindig sokkal több, mint a Jobbiké. Arra vagytok büszkék, hogy egy meggyengített, padlón levő Mszp-t sikerült megelőzni?

Pan Modry 2014.07.29. 20:03:47

@midnight coder:
Ezt mondjuk en sem ertem hogy miert eppen egy baloldalinak kellene a fideszt megvernie es ezzel most nem is a jobbikra gondolok.

Gyakorlatilag egy korrupt baloldali partra nincs ertelme a fideszt lecserelni, annyi erovel akar maradhatnak is, igazabol jelenleg tokmindegy hogy a fidesz kormanyoz vagy a baloldal, mindketto inkompetens.

.Gordon Gekko. 2014.07.29. 20:04:06

@Pan Modry: Hát majdnem, az utolsó nyertes ballibsi választás 2006 áprilisban volt, 2006 ősze óta a fidesz magasan minden közvéleménykutatónál ellenzékben vagy kormányon, tökmind1.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.07.29. 20:05:33

@kekex:

Én is boldog lennék, ha neked lenne igazad, és Gyurcsány meg a Bajnai féle tetves tolvajok vagyonát elkobozták volna, és rács mögé vágták volna, de én legalább nem hazudok magamnak.

Ezeket csak megvetni lehet, de azt nagyon mélyen, viszont elítélni, törvény és bíróság által sajna nem.
Még Hagyó is megússza végén meglásd, medig elég egyértelmű volt a helyzet tanúkkal.

.Gordon Gekko. 2014.07.29. 20:06:20

@kekex: Ez így igaz, nem is szopkodjuk be a baloldali demokráciát.

A véleménykülönbségek demokratikus mevitatása (ill. verekedések) addig vannak a ballibsik között, amíg semmi tétje nincs. Választástól - választásig.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.07.29. 20:08:34

@Pan Modry:
Egyetértek..

A mi társaságunkban nincs se MSZP-s, se Fideszes, se Jobbikos.
Egyedül az LMP-t vállalja fel 1-2 arc, a többiek szavazatánál az dönt, melyiket nem akarja semmiképp a kormány közelébe látni.

És amíg nem tör ki valaki a semmiből, politikailag szűzen ez így is marad.

kekex 2014.07.29. 20:12:27

@.Gordon Gekko.:
Nem spóroltam el, általában az "elkövetéskor" hatályban levő törvények szerint kell egy bűncselekményt megítélni - de még a saját törvényeik is lehetőséget adnak rá!
A többire nézve kérdezd meg orvosod, gyógyszerészed véleményét - ha nem tudod elolvasni a Tákolmányt és a Btk államellenes bűncselekményekre vonatkozó részét.

_most_ 2014.07.29. 20:13:03

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: szerintem úgy ragozzák helyesen, hogy bármi jobb a fidesznél, nem fidesztől.

kekex 2014.07.29. 20:15:00

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
ALKOTMÁNYELLENES puccsistákról írtam, hogy jön ide Gyurcsány és Bajnai? Olyan hülye vagy, mint a baloldali kommunikációs szakemberek - és szerintem ezt a minősítést nem lehet überelni!

midnight coder 2014.07.29. 20:15:21

@Pan Modry: Igazából a kérdés az, hogy mi az, amit másképp csinálva mint a FIDESZ a jelenleginél _sokkal_ jobb állapotokat lehet teremteni - és most teljesen mindegy, hogy milyen oldal akarja leváltani Orbánékat.

A baloldalnak jelenleg nem is az a legnagyobb baja hogy hitelét veszítette, hanem az hogy ilyen ötlet nincs igazán a láthatáron. Nézd meg, mik hangzottak el Orbánékkal szemben a választásokon. Vagy azóta, mi a legtöbb amit bárki fel tud vetni. Lopást - csakhogy azzal Orbánt nemigen lehet megfogni, mivel ez a jelenség kb. a rendszerváltással egyidős, sőt azt megelőzően már évek óta zajlott a spontán privatizáció. Aztán voltak olyan ötletek hogy Paks, de azzal meg az a baj, hogy ezt még anno ők indították el - ha akkor szükségesnek ítélték akkor elég hülyén veszi ki magát, ha azt mondják hogy most meg felesleges. Aztán volt az egykulcsos adó elleni harc, amiről az értelmesebb lumpenproletárok is látták hogy miközben a keresett munkaerő tömegesen hagyja el így is az országot, az öntökönlövés minősített esete. Ezek után az lett volna a csoda, ha nem buknak meg - épeszű ember ilyen kampány után a közelükbe sem megy. És akkor még nem beszélve az olyanokról mint a millás bohóckodás, meg Pityingert alternatív köztársasági elnöknek...

kaqxar 2014.07.29. 20:17:39

@.Gordon Gekko.:
annyit azért még idefirkatok, hogy eleget vitatkoztam már gazdasági számokról és folyamatokról félművelt és ostoba tuskókkal, hogy felfogjam, felesleges. ezt most kérlek, ne vedd magadra.
fogalmazzunk úgy, hogy feladtam a küzdelmet. az itteni "vita" jellegét abban látom, hogy a fidesz hívő népnemzeti nép számára felfoghatatlan, hogy vannak olyanok, akik attól nem tapsikolnak a fidesz ámokfutásához, hogy a szocik is elkúrták. és a kétségbeesett kritikától még nem lesz az ember mszp, dk, mittomén szavazó. ezt jó lenne egyszer felfogni.

_most_ 2014.07.29. 20:17:39

@Pan Modry: ma már nagyon ciki fideszesnek lenni, múltkor is halottam két embert veszekedni és azt vágta ez egyik a másik fejéhez, hogy hülyébb vagy, mint egy fidesz szavazó, a fidesz szavazó lett a hülyeség nem hivatalos mértékegysége :D

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.07.29. 20:19:06

@.Gordon Gekko.:

Szerintem meg gazdasági elkúrást tekintve az MSZP verhetetlen, és védhetetlen, a Fidesz pedig a fékek és egyensúlyok lebontásában.

Egyikkel se szívesen azonosulok.

Viszont mivel még egy elkúrásba belerokkan az ország, ráadásul Gyurcsány semmivel nem különb a Fidesztől a fékek lebontásában, így mindent elkövetek hogy az MSZP ne kerüljön kormányra.

Hungry horse 2014.07.29. 20:19:53

Álmodozni jó.
Az viszont kellemetlen, amikor a posternek a bilibe lóg a keze a nagy álmodozás közepette:
index.hu/belfold/2014/07/29/szazadveg_a_baloldal_vegleg_szetszakadhat/

.Gordon Gekko. 2014.07.29. 20:21:56

@kekex: 'Nem spóroltam el'

- akkor hol találom?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.07.29. 20:22:31

@kekex:

"ALKOTMÁNYELLENES puccsistákról írtam"

Tudom.. Hülyeséget írtál mint általában mindig.

Ettől még 2002-ben se tudott az MSZP által felállított Keller hivatal semmit kezdeni a kifizetésekkel, hiába alázták meg kétszer is Berkecz Máriát hüvelyvizsgálattal Gyurcsány bérencei.

És sajna a Fidesz által kijelölt Budai féle cirkusz se vezetett semmire.

A következő se fog.

.Gordon Gekko. 2014.07.29. 20:24:18

@kaqxar: 'vannak olyanok, akik attól nem tapsikolnak a fidesz ámokfutásához, hogy a szocik is elkúrták. és a kétségbeesett kritikától még nem lesz az ember mszp, dk, mittomén szavazó. ezt jó lenne egyszer felfogni. '

Azt kritizálsz akit akarsz ez egy szabad ország, de ha nem a fideszre szavazol akkor veszélyezteted a demokráciát.

Érted?

Pan Modry 2014.07.29. 20:24:30

@midnight coder:
Egyetertek, nekem voltakepp mindegy is lenne hogy ki iranyit ha objektiven jol csinalja a dolgat, na persze hogy mi a jo egyenenkent jelenthet mast.

En a legjobban talan a transzparenciat hianyolom, peldaul az allami, onkormanyzati temdereken lehetne az osszes anyag nyilvanos es a neten hozzaferheto, igy eleve le lehetne a polip par labat vagni.
Illetve nagyberuhazasoknal a nemet adatok alapjan lehetne referenciaarat szamolni, peldaul ha mindenki 20% kal nagyobb arat ad be mint a nemet referenciaar akkor nincs gyoztes, igy megelozheto lenne hogy az eu ses az adoforintokbol tobbszoros aron valosuljanak meg beruhazasok.
Ez csak egy par pelda, de en azt szeretnem hogy ne csak az allam lasson bele az allampolgarok segglyukaba, hanem hogy azok is akik a rajuk bizott adopenzt keresik teljesen transzparensen viselkedjenek az adofizetok fele. Egyebkent ebben kb a teljes mostani politikai elit ellenerdekelt, ugyhogy amig ezeket a valtoztatasokat a valasztok nem varjak el tomegesen addig nem fog a gyakorlat sem valtozni. Sajnos.

2014.07.29. 20:30:42

Verhető -- lehetséges. Szerintem viszont, ha egy puskából kilőtt golyó röp-pályájához hasonlítom ennek a pártnak az útját, akkor már a leszálló ívben jár...

Talán meglehetősen egyedül vagyok a véleményemmel, de szerintem se legyőzni, sem megverni, de semmi ilyesmit nem kell... Az történik igaziból, hogy a társadalom kiszerveződik - önmagától - a rendszerből -- legalábbis ezt tapasztalom.

Berci Einstein 2014.07.29. 20:31:28

Minden jó, ha a vége jó!! Megmondom őszintén, a cikket nem olvastam végig, amikor odáig értem, hogy ez a gazdaságpolitika leszakadást, és az ország tönkremenetelét okozza, akkor rájöttem, hogy a cikket író nem teljesen normális. A kommentekből egy kettőt kiszúrtam, legjobban a Geri Tibor förmedvényei vitték fel a vérnyomásomat, az ilyen embereket miért nem borították ki az első fürdető vízzel, gondolom szegény szüleiknek is rengeteg bajuk volt vele.
Nos az a gazdaságpolitika amit a FIDESZ folytat az az egyetlen lehetséges megoldás a kátyúból való kilábaláshoz. Nem csoda, hogy minden normális országvezető igyekszik leutánozni. A szisztéma nem új,aki részletesen meg akarja ismerni, az keresse meg a neten Lautenbach nevét. Ő egy közgazdász zseni volt, módszerével a náci Németország 8 év alatt csodákat művelt. Persze őket nem kötötte meg a sok brüsszeli jogszabály, de azért így is haladunk. A baloldali kommentelők most is trágárak, közönségesek, és buták. Minden energiájuk felesleges, "a kutya ugat, a karaván meg halad." Ja, és "kutya ugatás nem hallatszik az égig." Azt hiszem ezzel el is intéztem őket. Az a baj a hozzászólók többségével, hogy számottevő tárgyi tudással nem rendelkeznek, mert olvasni lusták, írni viszont nagyon szeretnek. Hát ez van.

Szentkereszti Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.07.29. 20:33:20

Majd nyilván egy levitézlett, egyszemélyes párt alapításával is befuccsolt indexcímlaposmegmondóember tudja a jót.

Sajnos a szakértői oldal vezető arcainál nemcsak szebbek a varangyos békák, hanem okosabbak is.

program készítő 2014.07.29. 20:33:51

Amennyiben létrejön a független polgármesterek pártja-és hozzák a terv szerinti eredményeket,a fidesz nagyon hamar verhető lesz.Persze nem könnyő,mert az apró városokban is megjelentek a fővárosi celebpártok a pénzükkel--de terveik nincsenek--nem okoznak gondot.

2014.07.29. 20:34:03

@Berci Einstein: 8 év -- a ráfordítások fényében is csodának neveznéd?

bigmax 2014.07.29. 20:44:16

@Berci Einstein: ismerem anyád,mióta kijöttél belőle azóta zokog.....vajon miért?
Nekem nem örömkönnyeknek tűnnek amiket hullat miattad.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.07.29. 20:46:01

@Szentkereszti Istóczy Győző: hú, te egyre gyengébb vagy, ember, rosszat tesz a sok névcsere

látens liberális 2014.07.29. 20:46:31

Szerintem baromi egyszerű legyőzni a fideszt.El kell érni, hogy többen szavazzanak az ellenre.Na, a hogyan a kérdéses.gyurcsánnyal, Bajnaival, Fodorral? Lehetetlen küldetés.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.07.29. 20:46:47

@Berci Einstein: tőled viszont sok okosat megtudhattunk, grazie

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.07.29. 20:47:40

@Hungry__horse: na, mind ide gyűltök ma este, eligazítás volt?

látens liberális 2014.07.29. 20:48:55

@.Gordon Gekko.: Én úgy tudom, hogy az veszélyezteti a demokráciát, aki a fideszre szavaz.Persze, sok ballib blogot olvasok.Nagyon meg tud okosodni az ember ezeken az oldalakon.

bigmax 2014.07.29. 20:54:09

@látens liberális: Lehetetlen küldetést csak Tom Cruise képes teljesíteni!Baloldali balfaszok bandája !Legyen az arcotok és vezéretek Tom!:D
Tom nem kér annyi dollárt mint Mint a balos megélhetési politikus!:D
Orbán és bandája egy mozi film ideje alatt el lesz intézve ha Tomnak fizetnek.:D

midnight coder 2014.07.29. 20:55:05

@Pan Modry: Nálunk inkább az szokott lenne a baj, hogy túl alacsonyak az árak. A legolcsóbb nyer, aki egyrészt gagyi, esetleg fekete munkásokkal, ki nem fizetett alvállalkozókkal, másrészt fél évvel a garancia után ki lehet dobni az egészet. Illetve 5 évig építenek olyasmit amit meg lehetne fél év alatt is - az idő alatt pedig lezárják fél Pestet. Aztán ahogy húzódik a dolog, szépen egyre drágább lesz, jönnek az "előre nem látható" költségek, és a végén a dolog sokkal drágább mint amit efogadtak anno. Lásd 4-es metró.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.07.29. 20:55:09

"Hogyan verhető a Fidesz?"
Kézzel.
Lábbal.
Liberalizmussal.
Bunkó irtó spray-val.
.......
Ésszel.

bigmax 2014.07.29. 20:58:46

@HaFr: ez mind egy db éjszakai ügyeletes ,egy közmunkás bérféreg.Ahogy eltűnik az ellenzék ezt is lapátra teszi orbán hisz feleslegesen miért költene rá ....vagy ha megszánja majd legelhet a stadionjában.:D

bigmax 2014.07.29. 21:00:55

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: ésszel?Ebben az országban ez az egyetlen tiltott szó és te beletrafáltál.....most 10 millió magyar utál téged!:D

Szentkereszti Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.07.29. 21:02:42

@HaFr:

Akkor mégsem fuccsoltál be az egyszemélyes párt megalapításával?

Gondolod, hogy pont neked kellene osztani az észt ezután arról, hogy hogyan kell megbuktatni a háromszoros miniszterelnököt, aki másodszor kormányoz kétharmaddal?

Bár ti ilyenek vagytok. Ha megbuktok, akkor helyet cseréltek, és folytatjátok ugyanazt a fost.

Olyanok vagytok, mint Alekosz, amikor Zuckerberget tetemre hívja, mert nem úgy működik a faszbúk, ahogy szeretné. Annyival vagytok szánalmasabb nála, hogy ő legalább nem fürdött be hasonló fejlesztéssel a reklamációja előtt.

almodhi 2014.07.29. 21:08:22

@HaFr: Valami érztékeny pontra tapinthattál. Ha lesz egy kis időm isten bizony kielemezem a trollcsapat viselkedési mintáit.

.Gordon Gekko. 2014.07.29. 21:14:17

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: A demokrácia feltétele a sok tulajdonos. Azaz a középosztály. A többi duma.

Ezért támadták be a kommunisták a középosztályt. És mivel nem lehet rendszerváltással középosztályt csinálni, ezért lett féllábú a demokrácia is.

Csak Orbán tesz a középosztályért, ő egy igazi független demokrata szakértő!

islander01 2014.07.29. 21:26:01

TE AKÁRKI ! Ha már ilyen nagy hangon vagy, legalább engem tudatlant homályosíts már föl légyszíves,az Orbán mit is tett a demokráciáért és a középosztályért???
Légyszíves válaszolj itt és most, mert szerintem többünket érdekelné az igazság !!!

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.07.29. 21:29:08

@islander01: nem én akarom megvédeni őt, ember, miért fáradjak? ha akarod, kezd el magyarázni, ha megihlet, válaszolok, ha nem, annyi

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.07.29. 21:33:28

@HaFr:
Ajajjajj...
Ez a nácizós duma, puszta nézetkülönbség okán azok sajátja, akiket a 2-es pontban eltávolítanál.

Hát hogyan lesz így változás !? :)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.07.29. 21:37:14

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: jje, tőled nem is csodálkozom ezen a megjegyzésen.. mert hát nem arról van szó, hogy nem olvasod az urat, ugye? fijjug, fijjug, nyissatok magatoknak külön blogot, ott szeretkezzetek

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.07.29. 21:52:06

@HaFr:

Segíthetnél nekem, hogy megvilágíts melyik hozzászólása náci, csakhogy felismerjem az ilyet legközelebb !

Előre is kösz.

Hajlamos vagyok a ballib nácizós böffenetek felett elsiklani, mert eddig egy esetben se világította meg soha senki, hogy miért és főleg mitől is náci egy adott hozzászólás.

Általában nem tudom egyébként, hogy kit nevezhetünk ma nácinak.

Aki nemzeti és szocialista egyszerre ?
Aki zsidókat irtana ?
Aki antiszemita ?
Aki zsidózik ?
Aki leírja, hogy a zsidók 1000-esével ölik gázában az embereket, asszonyokat gyermekeket ?
Aki gyűlöli őket ?

Mentségemre tudatlanságom oka, az az összevisszaság, ahogyan kb éppen úgy köpik a náci jelzőt, ahogy a komcsit.
Legtöbbször zsigerből személyes érintettség okán.

.Gordon Gekko. 2014.07.29. 22:03:11

Istóczy legalább szellemes, elég ritka az ilyesmi a blogszférában.

cenzuratroll bosszanto 2014.07.29. 22:04:14

"Hogyan verhető a Fidesz?"

Szavazóinak IQ-ját alapszintű oktatással (írás, olvasás, számolás)legalább két számjegyűre kell növelni.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.07.29. 22:13:19

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: mondjuk, kezd a nickkel, utána olvasgaSS tőle, ha van gyomrod

Zoltán Bara 2014.07.29. 22:16:31

@bölcsbagoly: TÖKÉLETES A MEGLÁTÁSOD CIMBORA!

Szentkereszti Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.07.29. 22:17:02

@HaFr:

A Végső "Érv". A "mértékadó" "értelmiségitől", aki egyszemélyes pártot akart alapítani, de elkúrta, és most a háromszoros miniszterelnököt, kétszeres kétharmadost akarja elkergetni a "kormányváltó" "erőkre" támaszkodva, akik még az ellenzéki szavazatoknak is csak a kisebbik részére voltak jók a választásokon.

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.07.29. 22:21:19

@Szentkereszti Istóczy Győző: barátom, egyszemélyes pártot nem lehet alapítani, bár tusom, hogy ezt adták a szádba, ezt kell itt elhintened, d legalább te tudjad .. aki a hatodik nickje alatt szedi az órabért, ahhoz képest egyébként egy egyszemélyes párt is morális hegycsúcs volna -- plusz tudjuk mindketten, hogy náci vagy, minek bájologjunk, ez egy konzervatív blog

explanatus 2014.07.29. 22:25:33

@HaFr: azért az nem semmi, hogy "emeltdíjas" blog lettél :) :) :)

HaFr · http://hafr.blog.hu 2014.07.29. 22:27:05

@explanatus: fárasztó dolog ám ez! az összes söpredék idegyűlik

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.29. 22:28:26

@HaFr:

Hát igen. Komoly tényező lettél a szakértői oldalon.

explanatus 2014.07.29. 22:34:41

@HaFr: volt egy szomszédom, a másik szomszédnak mindig azt mondta, veled csak itt vitatkozok, mert itt tudják az emberek kettönk közül ki a hülye

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.29. 22:38:13

Meg kellene kérdezni Schmuck Andort is, hogyan verhető a Fidesz. "Fekete Pákót", "Terry Blacket", Bokros Lajost úgyszintén. Minél több értelmiségi dugja össze a ... fejét, annál nagyobb okosság fog belőle végül kisülni.

almodhi 2014.07.29. 22:44:58

@HaFr: "fárasztó dolog ám ez"

Nem mondtuk hogy könnyű lesz :-).

Egyébként csodálom a kitartásodat és türelmedet. Én már csapatostul kivágtam volna őket...

ParaZita2 2014.07.29. 23:13:07

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
https://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployment

1989-ig nulla volt a munkanélküliségünk?
Ha igen, akkor még van hová fejlődni.
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!
(mondja a 2/3-os, azaz "bolse-Viki")
Kíváncsi volnék, mekkora munkanélküliség van Kubában, Észak-Koreában, esetleg X-isztánban?

explanatus 2014.07.29. 23:13:28

@explanatus: azt is mondta ez a szomszédom, minden elvi vita lezárható, de van amelyik csak kerítésléccel

almodhi 2014.07.29. 23:15:40

@Istóczy úr: Te még magányosan úszkálsz, vagy már telepeket is alkottok?

MSZP Afrika Korps 2014.07.29. 23:17:00

@explanatus: Ha a kormányzás elvi vitákból állna, minden MOMA-s, HAHA-s hülyegyerek is el tudna vezetni egy romkocsmát, de hát erre nem képesek.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.29. 23:21:12

@MSZP Afrika Korps:

Romkocsmárosék egy időkereket sem tudnak rendesen megcsinálni, miközben a nemzeti oldal még a BKV-t is egészen rendbe teszi hamarosan.

Momákos, hahákos naplopóknak itt nem osztanak lapot.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.29. 23:24:01

Momáról jut eszembe, mennyit beszélt arról régen a szakértői oldal, hogy a múltból nem lehet megélni. De ha a Bokrosról van szó, az más. Ő még akár a főpolgármester-jelölti castingot is megnyerheti, miközben 14 (tizennégy, vierzehn) tagú a pártja.

Geri Tibor 2014.07.30. 00:38:53

@.Gordon Gekko.:
"@Geri Tibor: 'Az Orbán vezette Magyarország nevű állam nem választással jött létre, hanem egy érvénytelen (alap)törvénnyel.'

Mielőtt továbbolvasnálak ezt fejtsd ki. "

Ennyi.
A 2010-es választás még a Magyar Köztársaságban volt. A Magyarország nevű államot - amely 2012. jan. 1-én jött létre - meg a 2011-ben alkotott Alaptörvénnyel hozták létre. Alkotmányellenesen és a nemzetközi jogot súlyosan megsértve...
Azért alkotmányellenesen, mert az alkotmány nem teszi lehetővé a képviselőnek új alkotmány megalkotását. Így viszont EZZEL nem lehet hatályon kívül helyezni az alkotmányt.
Ha viszont az alkotmány hatályban van, akkor a magyar államot ideiglenesen Magyar Köztársaságnak hívják.
Ezért nem lehet a Magyarország nevű állam a magyar állam, csak egy új, érvénytelen alaptörvénnyel létrehozott megszálló állam.
Kérdezzél, és akkor kifejtem bővebben...

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.30. 01:10:48

@Geri Tibor:

Nektek Magyarországgal van bajotok, nem mással.

Van egy jó hírem: ha nem tetszik, el lehet menni! A ti köztársaságaitokból, vagyis a Tanácsköztársaságból és a Népköztársaságból nem lehetett! Lövettek érte elvtársaitok. Mint ahogy a harmadik köztársaságban is lövettetek, az emberek szemét.

Na meg volt az a "köztársaságotok" is, amikor bár a Parasztpárt abszolút többséget szerzett a választásokon, azt sem fogadtátok el, csak amikor bevették az elv- és fajtársaitokat is a kormányba, hogy aztán azt csináljátok, amire most is készültök. Erről viszont rossz hírem van: soha többé nem szereztek országos közjogi hatalmat!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.30. 01:38:08

Bevallom, csak a címét olvastam el a posztnak, és a hozzászólásokat is csak idő után kezdtem követni. Körvonalazódik már A Megoldás?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.07.30. 01:42:37

Vajon sikerül megszerezni 2018-ban az ellenzéki szavazatok többségét, ellentétben 2014-ben?

Mit várhatunk a budapesti castingtól, melyik jelölt fog lecumizni?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.30. 02:52:24

@Kalmár:
Szívem, attól, hogy az egyik oldalon bevallottan csak alkalmatlan faszok vannak, még nem jelenti azt, hogy a másikon nem csupa alkalmatlan fasz van jelenleg is hatalmon.

Az a baj, hogy ti narancskomcsik a narancs szemellenzőtől annyira nem láttok, hogy akkor is Viktor seggét nyalnátok, ha anyátokat baszná seggbe a ravatalon, ezért rohadtul nem veszitek észre, hogy viszi csődbe az országot, csak a pofázását a hozzád hasonló gondolkodásképtelen idióták beveszik. Közben meg elhúz mellettünk Románia meg Albánia is.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.30. 02:53:29

@Istóczy úr:
Nem, nekünk a hozzád hasonló narancskomcsi barmokkal van bajunk.
Talán inkább nektek kéne elhúzni az országból.

áasdklfjáasn 2014.07.30. 03:43:11

@Istóczy úr:
Azt sem tudod, mi az a szalon, te tanyasi segg...

áasdklfjáasn 2014.07.30. 03:44:57

@Istóczy úr:
(de szerintem még azt sem, mi az az ablak, a tanyán talán hallottál már róla, hogy létezik ilyen találmány, de hogy látni még nem láttál ilyet közelről, az kurvaisten)

Geri Tibor 2014.07.30. 11:00:59

@Istóczy úr:
Olyan kétágú nyelvvel beszélsz, mint Orbán, ráadásul rossz helyre címezted a mondanivalód.

"Nektek Magyarországgal van bajotok, nem mással."
Nekem a Magyarország nevű ÁLLAMMAL van bajom, nem Magyarországgal.
Azzal, amelyiket a háttérhatalom irányította Horthy hozott létre 1920-ban, meg azzal, amit ugyanezen a néven a háttérhatalom irányította Orbán hozott létre 2011-ben (és hatályba lépett 2012. jan. 1-én).
De hogy mi vele a bajom, azt neked nem magyarázom el, láthatóan nem értenéd...:-(

DrGehaeuse 2014.07.30. 21:23:39

@Geri Tibor:

Ne keverjük az állam és az államforma fogalmát.

Jó kérdés, hogy hogyan lehet létrehozni egy új államot.

Viszont szerintem az nagyon is vitatható, hogy 2012 jan. 1.-el egy megszálló állam jött volna létre. Szerintem ez tévedés. A magyar állam formája változott meg, vagyis az állami berendezkedés lett más.

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2014.07.31. 07:32:59

@sielfis: Kommentje tökéletes tudatlanságról árulkodik. 1.Az említett fizikai munkások hada kóvályog megélhetést keresve Európában. 2. Velem maga ne kötözködjön, 50 év kemény munka áll mögöttem, megvan az erkölcsi alapom ahhoz, hogy véleményt nyilvánítsak. Maga mivel henceghet? A hülyeségével?

A Tengerész · http://amapola.blog.hu 2014.07.31. 07:46:52

Javítok. 51 év. Viszont kicsit megnéztem a maga aktivitását. Mindössze három hónapja, hogy így kinyílt a csipája. Előtte azt se tudta, hogy internet van a világon. A Fidesz legnagyobb bűne, hogy a senkikkel elhitette, hogy valakik.

Geri Tibor 2014.08.01. 14:21:37

@DrGehaeuse:
Hát....nem...:-(
A helyzet a következő.
A magyar állam - Magyar Királyság néven - 1918-ban mint állam, megszűnt. Államformája királyság volt.
Az 1920-ban Horthy által létrehozott Magyarország nevű állam ugyanúgy nem magyar államként jött létre, mint a Károlyi-féle Magyar Népköztársaság, vagy Kun Béláék Magyar Tanácsköztársasága. Jogutód magyar állam attól lett, mert Horthy aláírta a Trianoni békeszerződést, cserébe a Trianoni békeszerződés jogutód magyar állammá nyilvánította a Magyarország nevű államát.

Tehát a magyar állam neve 1920-tól 1949-ig Magyarország, államformája viszont csak az 1921. évi XLVII. törvénycikkel - visszamenő hatállyal! - királyság, 1945 dec 31-ig. 1946. jan 1-től köztársaság.
(Csak egy megjegyzés azoknak, akik érvénytelennek tekintik a királyság eltörlését. Horthy ott hibázott, hogy a magyar államot nem alkotmányosan hozta létre, ezért annak államformáját kénytelen volt a törvényhozó hatalommal, egy törvényben megállapítani. Amit viszont egy törvény állapít meg, azt egy másik törvénnyel felül lehet írni. Ezért a köztársasági államforma ugyanolyan jogi erejű, mint Horthy király nélküli királysága. Ha az érvényes volt, akkor ez is az volt)
1949. aug. 20-tól az állam neve Magyar Népköztársaság, államforma: népköztársaság.
Ugyanez 89.okt 23-tól Magyar Köztársaság és köztársaság, a mai napig.
Ugyanis a Magyarország Alaptörvénye jogilag érvénytelen dokumentum, ezért nem alkalmas a 89-ben ideiglenessé tett alkotmány hatályon kívül helyezésére. A képviselőnek meg nincs joga se az alkotmányt hatályon kívül helyezni, se a magyar államot megszüntetni.
Ezért a magyar állam továbbra is a Magyar Köztársaság, államformája köztársaság.

Az érvénytelen Alaptörvénnyel létrehozott, Magyarország nevű új állam egy fantomállam, az állami lét egyetlen feltételével se rendelkezik. Nincs területe, a létrehozás pillanatában nem voltak állampolgárai, és nincs legfőbb államhatalmi szervezete.
Fentiek miatt NEM LEHET a magyar állam, viszont a magyar állam vezetőinek segítségével(azok hazaárulásával) fokozatosan elfoglalja a magyar állam helyét, és úgy viselkedik, mint ő (az) lenne a magyar állam.
Államformája deklaráltan köztársaság, pedig benne a hatalom nem a néptől származik, hanem a képviselőktől, akiket Orbán választott ki képviselőnek. És bár az állam szervezetileg nagyon hasonlóan épül fel, mint a magyar állam, a jogrendje miatt a politikai elit magyarországi nép feletti diktatúrájaként működik.

Tehát két állam, államformája mindkettőnek köztársaság, felépítésében szinte ugyanaz mindkettő, de az eltérő alkotmányos rendje miatt a magyar állam valójában is köztársaság (csak most nem működik) a politikai elit Magyarország nevű állama viszont diktatúra.
A magyar alkotmányos rend és a magyar állam megszüntetésére és felszámolására létrehozott állam, amely diktatúrát gyakorol a magyarországi nép fölött.

Ha ezzel a valós helyzet leírásával nem értesz egyet, meg kell cáfold valamelyik elemét a mondanivalómnak.
Szívesen venném, ha tennél rá egy kísérletet. Mert akkor magad jönnél rá, hogy ez a valóság, és az a félrevezetés, amit a hatalom terjeszt...

tamas11 2014.08.01. 15:46:32

@Geri Tibor:
Nincs olyan tárgyi tudásom, hogy mindezt cáfolni tudjam, még ahhoz is kevés, hogy egyetértsek vele.
Úgyhogy egy kérdésem marad: kivel szemben lehet (tudnád) próbálnád ezt az elméletet érvényesíteni?

Geri Tibor 2014.08.01. 21:58:36

@tamas11:
A kérdés úgy helyesebb, hogy kivel szemben KELL érvényesíteni, kinek az érdekében és Milyen céllal....ha nem akarunk rabszolgaként élni a saját hazánkban.

A válasz:
A hazaáruló magyar politikai "elittel" szemben, a magyarországi nép érdekében, a magyar alkotmányos rend helyreállítása, a jogfolytonos magyar állam alkotmányos alapokon való újjáépítése, az önrendelkezés visszaszerzése és a szabadság, függetlenség és a jólét megteremtése érdekében.

tamas11 2014.08.01. 22:26:42

@Geri Tibor:
Azt nem gondoltam, hogy a kérdésem korrekcióra szorul...

Geri Tibor 2014.08.02. 07:52:40

Bocs...akkor tudatlanul használtál egy olyan vitatechnikát, ami leszűkíti a vitapartner választási (válasz adási) lehetőségét...
ezáltal terelve el a vitát a lényegről a lényegtelen felé...

Egy objektív dolgot - a politikai "elit" hazaárulását, amivel egy új, a magyar államot elpusztítani hivatott államot létrehozott - és amivel szemben a népnek fel KELL lépni, helyre kell állítani az alkotmányos rendet a túlélése érdekében, azt leszűkíted arra, hogy én (bárki, egy egyén) mit tehet (feltételes mód!!!) ez ellen...

Gondolom (remélem) nem ez volt a célod, de ha nem javítom a kérdésed, a végeredmény ez lett volna.....
Így lehet - tudatlanul - jó szándékkal is ártani egy ügynek egy vitában.
Ezt kellett megakadályoznom a kérdésed kiegészítésével...bocs mégegyszer...

tamas11 2014.08.02. 10:22:20

@Geri Tibor:
Nem válaszoltál a kérdésemre - ez a lényeg. Nem vitatechnikai ügyrendi kérdés volt. Egyébként igaz: egy kérdés mindig leszűkíti a partner válaszadási lehetőségeit, halandzsakvóciensét.
Jelztem, hogy a KELL, az a KELLENE szinonímája, konstruktív a kérdés pedig annyiban, hogy jó esetben (jó partner esetében) átvezet a cselekvés mezejére.
Ott egy későbbi állapottal szembesülünk tényként.De te azt hiszed engem kell igazgatni. Nem kell.

Geri Tibor 2014.08.02. 11:21:21

@tamas11:
Ezek szerint a helyzet rosszabb, TUDATOSAN akartad más irányba terelni a beszélgetést...:-(

Így is válaszoltam a kérdésedre - "kivel szemben lehet (tudnád) próbálnád ezt az elméletet érvényesíteni?" - mert én a kérdésed javításával nem leszűkítettem a kérdésedet, hanem kiszélesítettem ( hogy normálisan, félreértések lehetősége és félremagyarázhatóság nélkül válaszolhassak). Tehát a válaszom túlment a kérdéseden, ezért abban benne van a Te kérdésedre is a válasz.

Leírtam, hogy kivel szemben - a politikai elittel szemben.
Leírtam, hogy nem csak lehet, hanem KELL is.
És nem csak feltételes módban "tudnám" (mint sugallod a kérdéseddel), hanem TUDOM is, és nem csak "próbálom" (mint sugallod a kérdéseddel), hanem TESSZÜK is.
Az ellenzék hazaárulásának bizonyítása után megkezdtük az "érvényesítés" feltételeinek megteremtését. (Konkrétan az Alkotmányos Ellenállás meghirdetésével, csak más oldalán nem szeretem reklámozni, mert tudom, hogy nem mindenki viseli el, hogy a saját oldalán reklámozzanak más politikai szerveződést...)

Tehát ha a "cselekvés mezejére" akartál áttérni, akkor arra is áttérhetünk, arról is beszélgethetünk.
Mi már ott vagyunk....éppen ezért tudjuk megmondani, hogy Ti miért nem vagytok még ott...és mi kell ahhoz, hogy ott legyetek...
Akarsz róla beszél(get)ni?

tamas11 2014.08.02. 12:12:00

@Geri Tibor:
Én eddig is erről beszélgettem, ezért kérdeztem, és most végre meg is kaptam a választ tőled. persze hogy tudatosan akartam terelni a beszélgetést, van, eddig is volt ebben a blogban ilyen természetadta jogom.
Katalizáló kérdést tettem fel, két ütemmel később meg is kaptam a választ.
Most rákeresek a guglinál az Alkotmányos Ellenállásra. Mit tehetek, ha nem vagyok 1222 óta éve naprakész alkotmányjogász?

tamas11 2014.08.02. 12:20:05

@Geri Tibor:
Megjegyzem, aligha lehetek két lábon járó vargabetű ezzel a magatartással, ha a blog felzetéén az áll: "hogyan verhető a fidesz".
Döntsd el rossz attitűd e az enyém, vagy jó stratégia.

Geri Tibor 2014.08.02. 19:23:54

@tamas11:
Ezen nincs mit eldönteni....
Rossz attitűd és rossz stratégia....
Na akkor fussunk neki újra, hogy egy helyen legyen minden.

HaFr-nek írtam, hogy rossz a cím.
Mert azt mutatja, hogy Ti nem a diktatúra ellen küzdötök, hanem elfogadjátok a diktatúrát, és csak azon BELÜL küzdötök, a kormány ellen.
Mert nem a Fideszt kell "megverni", hanem a diktatúrát kell felszámolni.
Megverni egy pártot csak választáson lehet, a diktatúra választásán való győzelem meg nem oldja meg se a diktatúra létéből, se az egy területen levő két állam létéből adódó alkotmányos problémát.

Végigolvastam, és nem láttam, hogy (ezen a néven) ebben a blogbejegyzésben bármiről beszéltél volna eddig.
Csak kérdeztél arról, amiről én írtam.
(A két állam létéről, amelyikben az egyik közjogilag érvénytelen, ezért felszámolható)
Pedig velem sok mindenről tudnál beszélgetni. Ugyanis el tudom mondani, hogy ebben a választási rendszerben miért nem verhető a Fidesz (mert az "ellenzéki" pártok vezetői és a mögöttük levő ismeretlen - egyébként a Fidesz-közeli háttér titkosszolgálat irányította - "szakértők", NEM AKARJÁK választáson megverni) és azt is el tudom mondani, hogy mégis hogyan lehetne..... csak semmi értelme.
Tehát ha akarnék ebben a rendszerben politizálni, akkor tudnék... csak az én hozzáállásom szerintem jó.
Mert én olyant akarok létrehozni, amit létre is lehet, és nem a diktatúrában, hanem annak eltakarítása után.

Tehát a Magyarország nevű diktatúrában hiába akartok liberális demokráciát létrehozni.
Nem lehet.
És ha mégis győznétek és ha mégis létrehoznátok a liberális demokráciát egy 2/3-os alaptörvény módosítással, mit kezdtek a jogilag érvénytelen állammal?
Onnan csak egyetlen módon tudnátok továbblépni, és a liberális Magyarország nevű államot érvényes állammá változtatni, egy népszuverenitás elvén alkotott alkotmánnyal.
Tehát a legeslegjobb esetben 5-8 rosszabb esetben 15-20 év múlva jutnátok oda, ahol mi most vagyunk, hogy a diktatúra felszámolásának kiindulópontjának a két állam közül a magyar államot és annak ideiglenes alkotmányát tekintjük.
Vagyis Ti olyan célt kínáltok, amit szinte lehetetlen elérni, és ha eléritek, ott kezdhetitek újra, ahol mi most vagyunk....
Ha elérnétek....

Nem írom le újra, hogy tudatlanul is a diktatúrát segítitek azzal, hogy nem a diktatúrát akarjátok felszámolni, hanem annak kormánya ellen küzdötök, mert megint kiigazítasz, hogy tudatosan teszitek...
Ti egy érvénytelen, diktatúrára létrehozott fantomállamon BELÜL akartok liberális demokráciát csinálni az érvénytelen fantomállam belülről való átalakításával.
Én meg a másik állam - a magyar állam - jogával akarom ezt a politikai elit alkotta, Orbán vezette Magyarország nevű, diktatúrát gyakorló új államot megszüntetni.
Mert megszüntetni a legegyszerűbb, mert alkotmányellenesen és a nemzetközi jogot is súlyosan megsértve hozták létre.
És semmi más nem kellene hozzá, csak BESZÉLNI erről.

Ilyen egyszerű, csak beszélni kellene az alaptörvény érvénytelenségéről, és a diktatúrát felszámolni képes folyamat azonnal beindulna ettől.
Én értem, hogy a Fidesz miért hallgat erről, miért nem vitatkozik.
De miért hallgat róla az "ellenzék" (ha ő maga nincs benne) és miért hallgattok erről Ti, balliberális értelmiség?
Na itt előz be benneteket a sánta kutya...nektek tetszik ez a diktatúra. Egyetlen bajotok vele, hogy nem ti vezetitek, és ti csak győzni akartok, megverni a Fideszt...

Mert ha a Diktatúrát akarnátok felszámolni, miért nem elemezzük már ki, hogy mi hozta létre ezt a diktatúrát, és azt hogy lehetne felszámolni?
Ti pont ugyanazt akarjátok, mint az MSZP. Kormányváltást....
Egy diktatúrán belül??????
Egy diktatúrán BELÜLI kormányváltással fel lehet számolni a diktatúra RENDSZERÉT?
Akkor mit is akartok???

Amit Ti tesztek, annak a diktatúra felszámolásához semmi köze...
Ha van hozzá türelmed, szívesen elmagyarázom pontról pontra, hogy miben tévedtek, ha meg szándékosan teszitek, akkor elmagyarázom, hogy mi leplezi le a(-z ebben az esetben hazug) kommunikációtokat....
Melyiket választod?
(Csak hogy megmutassam, hogy én is ismerem azt a technikát, ahol a vitapartner választását két - számára egyaránt rossz - alternatívára szűkítsem, szűkítve ezzel "halandzsakvóciensét".)

tamas11 2014.08.02. 20:12:26

@Geri Tibor:
nem, így ne fuss neki... Ne magyarázz el semmit.
Honnan jön ez a TI megszólítás,amivel rámtenyerelnél? Én kérdeztem tőled, és elfogadtam a választ, észrevehetnéd, és elcsitulhatnál. Miért lennék én mindettől liberális demokrata?
Miért akarsz mindenkit megbélyegezni? Ne magyarázz el semmit, itt neked magyaráznak. Téged már tucatnyian eligazítottak, de nem látszik.
Nna csá!!!

Geri Tibor 2014.08.02. 21:07:36

@tamas11:
"Honnan jön ez a TI megszólítás,amivel rámtenyerelnél? "

Te dicsekedtél vele hogy van közöd ehhez a bloghoz.:
"persze hogy tudatosan akartam terelni a beszélgetést, van, eddig is volt ebben a blogban ilyen természetadta jogom."

"Miért lennék én mindettől liberális demokrata?"
Ki mondta, hogy LIBERÁLIS demokrata vagy? Lehetsz Te szoci vagy konzervatív demokrata is. AMIT AKARSZ, na az a liberális demokrácia.
Vagy nem azt akarsz? Hanem mit?

"Téged már tucatnyian eligazítottak,"
Ja...Úgy mint Te?
Vagy a "jaj", az cáfolatnak és eligazításnak számít nálatok? Vagy a lehülyézés?
Akivel tisztességesen ELKEZDTÜNK vitázni, azok feladták a vitát...mert még a végén valamire jutottunk volna....
Megcáfolta valaki a két állam elméletemet, amihez Te is hozzászóltál?
Akkor ki és hogyan "igazított el"?

Írtam már.
Ha a bloggazda megkér, hogy sok vagyok itt, még indokolnia se kell, már itt se vagyok...
Az, hogy néhány balliberális értelmiséginek nem tetszik, hogy egykori proliként itt is a fejére olvasom a ballib hazugságokat, az más kérdés. Azt nem úgy kell orvosolni, hogy nekiálltok személyeskedni....
ÉRVEKKEL verhető és meggyőzhető vagyok. És ha valaki megcáfolja a rendszerem vagy a politikai rendszerre tett javaslataimat, az alaptörvénnyel kapcsolatos állításaimat, örökre elhallgatok. Ja, és 10 millió is fel van dobva annak, aki az alaptörvénnyel kapcsolatos állításainkat cáfolni tudná.
Szóval velem nem személyeskedni kell. Engem úgy kell elhallgattatni, ha megcáfolsz.
(Ha tudsz 1 másodpercen belül lőni, akkor lehet másképp is próbálkozni az elhallgattatásommal, de ezt nem ajánlanám, mert ez olyan kétesélyes dolog...meg értelme sincs már, az elméletem nyilvánosságot kapott, "kiszökött már a palackból". Már nem én vagyok a fontos....)

Andy73 2014.08.02. 22:25:37

A baloldal problémája éppen ez, hogy csak ez a célja, hogy megverje a Fideszt. Valami és valaki(k) ellen küzdenek, ez adja az identitásukat.
Ehelyett inkább arra kellene törekedni, hogy egy pozitív célt érjenek el, amilyen pl. a választások megnyerése. Ehhez pedig egy pozitív alternatívát kellene kínálni a választóknak. Na ez az, ami nem megy nekik.
süti beállítások módosítása